T-Mobile (shop) levert niet volgens advertentie

Pagina: 1
Acties:

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Geachte Tweakers, ik heb wat advies nodig hoe ik de volgende situatie het beste kan aanpakken. Ik zal het zo goed mogelijk proberen te vertellen.

Goed, ik wil graag een iPhone, nu kun je die via T-Mobile kopen met diverse abonnementen. Goedkoop is de iPhone zeker niet want 30 euro in de maand is erg duur voor een 18 jarige jongen die vrij weinig verdient. Nu ben ik dus opzoek gegaan naar acties waardoor je iPhone goedkoper aan kunt schaffen. En warempel, T-Mobile levert studentenkorting! Nou opzoek zijn gegaan hoe dat zit heb ik een aantal mensen gevonden op GoT en de iPhoneclub die op die manier 20% korting krijgen op hun abonnement! Dat is al gauw 6 euro in de maand op het goedkoopste abonnement!

Goed, omdat er geen T-Mobile shop in mijn woonplaats zit (Oss) ben ik naar Den Bosch gegaan en daar de T-Mobile winkel gegaan. Ik ben gaan vragen wat de precieze prijzen zijn en of er acties lopen. Zodra ik al over acties begon, begon de verkoper eigenlijk al geïrriteerd te raken. Toen zag ik dus het foldertje liggen over studentenkorting op je abonnement.

Ik pak het foldertje en laat het zien, er staat nergens op dat het niet geldt voor de iPhone en vraag dus hoe het zit. Hij kijkt naar het foldertje en zegt direct dat het niet kan. Ik vraag waar dat staat en hij zegt dat dat in de voorwaarden staat. Ik vraag dus weer of ik de voorwaarden kan inzien op internet. Dat blijkt dus niet het geval! Hij zoekt ze zelfs niet op om ze mij te laten zien! De consument kan dus op geen enkele mogelijkheid de voorwaarden opvragen of zien!

Nu laat ik niet zomaar over mijn heen lopen en zeker niet als dat bijna 200 euro korting bedraagt in 2 jaar. Ik zeg dat ik op internet heb gelezen dat mensen het wel op die manier hebben besteld. Hij belt een andere winkel en ik hoor door de telefoon dat het inderdaad zo was. Het was een erg kort gesprek en er was niet veel informatie uitgewisseld.

De man achter de balie verteld dat er inderdaad enkele iPhones op die manier zijn verkocht maar die zijn terug geroepen door Apple. (De kans lijkt me erg klein dat T-Mobile dat doet of de klant dat pikt!) En voor zover ik mee heb kunnen luisteren heeft die andere shop dat helemaal niet verteld. 8)7

Nu heb ik het foldertje meegenomen en heb buiten even de helpdesk van T-Mobile gebeld en die vertelden dat het gewoon mogelijk was om met die actie een iPhone te kopen. Ik ben toen terug gegaan naar die winkel en heb verteld dat de helpdesk wel zegt dat het kan. Hij weigerde het op te zoeken en bleef ontkennen dat het kon en zegt dat hij T-Mobile was en hij het beste wist. |:( Terwijl de helpdesk gewoon zegt dat het kan!

Ik ben voor de zekerheid naar de Phonehouse, Belcompany en de Apple Store gelopen die zeggen dat het ook kan en de PhoneHouse heeft zelfs nog gebeld en die vertelden dat het ook kan maar het in de officiële T-Mobile shop moet gebeuren.

Nu wil ik dus graag die korting, ik ben tenslotte niet gek! Maar de T-Mobile shop weigert het op te zoeken en je kunt als consument op geen enkele manier weten dat het niet kan omdat nergens de voorwaarden beschikbaar zijn wat dus misleidend is!

Nu heb ik de naam van die meneer T-Mobile genoteerd en wil T-Mobile een mail gaan sturen dat ik erg teleur gesteld ben en de actie misleidend is en dus studenten bij de neus nemen :+ .

Ik ben best pist-off want die gast bij de T-Mobile shop reageerde erg vijandig en wou op geen enkele manier mee werken terwijl 4 instanties zeggen dat het wel kan. (Phonehouse, Belcompany, Apple Storen en hun eigen helpdesk!) en hij weigert het op te zoeken.

Nu laat ik dus niet over mij heen lopen en wil dus die korting omdat het nergens staat dat het niet geld op de iPhone en T-Mobile via de helpdesk die overigens wel keurig helpt zegt dat het wel kan en je daarvoor in de winkel moet zijn om het abonnement af te sluiten.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken en via welke weg kan ik dit het beste doen? En hoe zit het met mijn rechten hier? En wellicht als de korting toch wel geldig is vele euro's kan besparen, zowel voor jou als voor mij. Want 20% korting laat ik echt niet zomaar lopen!

- Het foldertje post ik zodra ik een scanner heb gevonden!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 09:51
Andere store? Via de telefoon?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:23
Collega in dezelfde winkel?
Webshop van t-mobile?
Telefonisch met t-mobile, hel je had ze aan de lijn op dat moment kun je dat zomaar bestellen. (eventueel intern doorverbinden naar afdeling verkoop.)

Verder tjah wat je met zoon verkoper moet moet je niet aan mij vragen >:)
Ik denk dat ik een mailtje richting klanten service t-mobile zou pompen er me er niet meer druk over zou maken.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik heb 2 mensen gesproken, beide weigerde om maar iets te zoeken of uit te voeren.
Webshop van t-mobile?
Daar kun je niks op vinden want het staat niet op internet en het moet in de winkel gebeuren volgens de helpdesk.
Telefonisch met t-mobile, hel je had ze aan de lijn op dat moment kun je dat zomaar bestellen. (eventueel intern doorverbinden naar afdeling verkoop.)
Het moet dus in de winkel gebeuren en je OV Studentenpas enzo laten zien.
Verder tjah wat je met zoon verkoper moet moet je niet aan mij vragen >:)
Ik denk dat ik een mailtje richting klanten service t-mobile zou pompen er me er niet meer druk over zou maken.
Dat ben ik ook zeker van plan, maar met een verhaal ben je er volgens mij nog niet.
Ik heb nog geen auto dus zo flexibel ben ik nog niet jammer genoeg. En de telefoon gaat niet, zie hierboven.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 21:03
Bel T-Mobile in de T-Mobile store op - hoewel ik mij zou afvragen of je daar nog wel wil kopen na dergelijke 'geweldige' hulp, hoe gaan ze doen bij garantie :? - en vraag de telefonist(e) die verkopers te 'dwingen' tot hulp zodat ze je wel helpen?

Dat lijkt me de enige mogelijke manier, of even kijken op een andere dag of er andere mensen zijn en dan de andere aanspreken :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:52
FiXeR.nl schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:41:
Het moet dus in de winkel gebeuren en je OV Studentenpas enzo laten zien.

[...]

Ik heb nog geen auto dus zo flexibel ben ik nog niet jammer genoeg. En de telefoon gaat niet, zie hierboven.
OV en niet flexibel? 8)7

Zou gewoon de trein pakken en een andere store bezoeken...

Kunt het in dezelfde store nog een keer proberen, en als ze moeilijk blijven doen vragen naar hun naam terwijl je pen&papier in de hand houdt en zeggen dat je een klacht gaat indienen. Dan kun je daarna altijd nog naar een andere store...

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik ga sowieso naar een andere T-Mobile shop (in Tiel dan maar) want ik ben die rakkers daar in Den Bosch meer dan zat.

Maar ik vind het gewoon belachelijk dat ze de voorwaarden niet laten zien waar het staat dat het niet geldt voor de iPhone en de voorwaarden nergens te bekijken zijn voor de consument.
coyote1980 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:52:
[...]

OV en niet flexibel? 8)7

Zou gewoon de trein pakken en een andere store bezoeken...

Kunt het in dezelfde store nog een keer proberen, en als ze moeilijk blijven doen vragen naar hun naam terwijl je pen&papier in de hand houdt en zeggen dat je een klacht gaat indienen. Dan kun je daarna altijd nog naar een andere store...
Ik heb een weekend OV dus vanavond was ik niet zo flexibel nee. Nu ga ik zaterdag denk ik langs Tiel om daar het te regelen.
Ik heb overigens de naam van de bedrijfsleider die niks wou opzoeken of wou meewerken en mij niet geloofde. :X

[ Voor 53% gewijzigd door FiXeR.nl op 13-11-2008 21:56 ]

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
In bv Eindhoven zitten 2 T-Mobile shops met 4 medewerkers per stuk, in principe moet je dit natuurlijk niet pikken maar om zo snel mogelijk je abo af te sluiten kun je altijd naar een andere shop,

En daarna klagen over die bedrijfsleider, kun je em gelijk je met korting gekochte iPhone laten zien ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Dutch_Razor op 13-11-2008 22:54 ]

Verwijderd

als je het bij een andere shop wel kan krijgen, dan ging ik het hem eens flink in de neus wrijven

daarnaast ging ik elke mogelijke stap ondernemen om die meneer het eens een flinke zure maand te bezorgen , al was het voor mijn plezier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
En hier de foldertjes die ik had gevonden in de winkel, zoals je ziet kun je nergens zien op welke abonnementen het geld en staat er gewoon dat je 20% korting kan krijgen als je student bent. Onderaan staat dat je op T-Mobile moet kijken voor de shop. Maar in de shop weigeren ze dus de voorwaarden te vertellen en kunnen niet bewijzen dat het niet geldt op de iPhone. Sterker nog, de helpdesk zegt dat het wel geldt!

Bij het sterretje staat verwezen naar de voorwaarden die je op geen enkele manier te weten kan komen.
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/bjiwj8.jpg
(Klikbaar, 2MB PNG!!) 8)7
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/nnl07n.jpg
(Klikbaar, 2MB PNG!!) 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door FiXeR.nl op 14-11-2008 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:53

World Citizen

FreeReef.nl

FiXeR.nl schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:16:
zoals je ziet kun je nergens zien op welke abonnementen het geld en staat er gewoon dat je 20% korting kan krijgen
Ik zie toch dat het bij de

Nokia N6300 om een 1 jarig Tmobile Relax 150 gaat
bijde
Nokia N95 om een 2 jarig myfavs 20 gaat
bijde
Samsung G600 om een 1 jarig Tmobile Relax 200 gaat

... dus .. wat kan je niet vinden... Er staat zelfs bij wat de maandelijkse kosten zijn incl en excl de korting...

En de Iphone staat er niet bij.... dus die krijg je niet met 20% korting...
Maar ik vind het gewoon belachelijk dat ze de voorwaarden niet laten zien waar het staat dat het niet geldt voor de iPhone en de voorwaarden nergens te bekijken zijn voor de consument.
Dus jij wil dat Tmobile elke mobiel waar deze korting niet voor geld (die ook niet op het advertentie blaadje staan) in de algemene voorwaarden zet... weet je hoe veel verschillende mobiele telefoons er zijn... daar kan je toch niet aan beginnen. Vandaar dat ze op de folder duidelijk de toestellen neer zetten waar het voor geld...

[ Voor 36% gewijzigd door World Citizen op 14-11-2008 12:02 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Decon Frost schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:58:
[...]

Ik zie toch dat het bij de

Nokia N6300 om een 1 jarig Tmobile Relax 150 gaat
bijde
Nokia N95 om een 2 jarig myfavs 20 gaat
bijde
Samsung G600 om een 1 jarig Tmobile Relax 200 gaat

... dus .. wat kan je niet vinden... Er staat zelfs bij wat de maandelijkse kosten zijn incl en excl de korting...

En de Iphone staat er niet bij.... dus die krijg je niet met 20% korting...
Waar staat dat je aan die acties moet houden, dat zijn puur voorbeelden. Overigens geldt het volgens die T-Mobile meneer op alle abonnementen behalve de iPhone. 8)7 En dat kun je nergens terug vinden dus is het misleiding. ;) En dat is mijn klacht, want de rest van T-Mobile en verwante winkel zeggen dat het wel kan in de officiële winkel. ;) De Phonehouse heeft zelfs met zo'n speciaal T-Mobile nummer gebeld voor informatie en die wisten ook gewoon te vertellen dat het kan en je daarvoor in de T-Mobile winkel moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 18:40
FiXeR.nl schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:23:
Dat blijkt dus niet het geval! Hij zoekt ze zelfs niet op om ze mij te laten zien!
Vraag naar de voorwaarden in de T-Mobile Shop. Kijk op www.t-mobile.nl voor de dichtsbijzijnde T-Mobile Shop.
|:(

[ Voor 17% gewijzigd door Jaap-Jan op 14-11-2008 12:13 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Daarom ben ik er ook heen gegaan maar hij weigert iets op te zoeken of te bewijzen dat het niet kan. Hij zegt dat het op alle abonnementen kan behalve op de iPhone. De overige partijen zeggen dat het wel kan op de iPhone. 8)7 Daarom is het zo ontzettend krom! De voorwaarden zijn ook op geen enkele wijze in te zien voor de consument. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Laatst online: 14:53

World Citizen

FreeReef.nl

[quote]FiXeR.nl schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:06:
[...]

Waar staat dat je aan die acties moet houden,
waar staat dat het om meer dan deze 4 telefoons gaat

dat zijn puur voorbeelden
.
Waar staat dat dan

Overigens geldt het volgens die T-Mobile meneer op alle abonnementen behalve de iPhone.
Dus die tmobile meneer weet het beter dan de voorwaarden... Of wacht .. zou hij het misschien verkeerd hebben?

En dat kun je nergens terug vinden dus is het misleiding. ;)
Precies, dan zal het niet zo zijn.

En dat is mijn klacht, want de rest van T-Mobile en verwante winkel zeggen dat het wel kan in de officiële winkel. ;)
Dat ben ik ook zeker van plan, maar met een verhaal ben je er volgens mij nog niet.
In de post waar het bovenstaande in staat, zeg je dat je nog niet naar een andere tmobile winkel bent geweest

De Phonehouse heeft zelfs met zo'n speciaal T-Mobile nummer gebeld voor informatie en die wisten ook gewoon te vertellen dat het kan en je daarvoor in de T-Mobile winkel moet zijn.
Tsja Phonehouse is geen Tmobile, dus hun antwoorden zijn helemaal al niet geldend...

FiXeR.nl schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:23:
Dat blijkt dus niet het geval! Hij zoekt ze zelfs niet op om ze mij te laten zien!

dus dan zijn de voorwaarden niet in orde..... Of zou het misschien aan de medewerker liggen?

Buiten dat, Apple maakt zelf ook gebruik van studentkorting.. dus misschien halen ze die studenten korting wil door de war met die van Tmobile....

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik vind je post erg verwarrend.
Apple levert inderdaad studentenkorting. Maar Apple verkoopt de iPhone niet maar dat doet T-Mobile en Apple is reseller van T-Mobile.

Die 20% korting geld op alle abonnementen volgens 4 verschillende instanties, waarvan 2 het met zekerheid zeggen. De helpdesk van T-Mobile zegt dat het klopt en het speciale T-Mobile service nummer voor resellers zegt het ook. (Dus het is wel degelijk geldend!)

Zodra je in de winkel het voordraagt zegt de Bedrijfsleider dat het niet kan en ik vraag waar ik die voorwaarden kan vinden waar dat instaat. Hij zegt dat die ik niet kan zien en ik vraag hoe hij dat dan weet. Hij antwoord doodleuk dat hij de "winkel" is hij het beste dat kan weten. Ik zeg dat de andere iets anders zeggen maar zonder twijfel of enige inspanning om het uit te zoeken weigert hij om mee te werken. En dat is de klacht.

Misschien is het zo wat duidelijker dat ik me behoorlijk bedondert voel, leuke acties organiseren maar achteraf alles weer intrekken en het niet willen laten zien terwijl het zo wel is.

Ik ga dit weekend waarschijnlijk naar een andere T-Mobile winkel en hoop dat ze daar wel personeel hebben dat enigszins wil meewerken. :P

Voor de rest vind ik het ook stom dat je de voorwaarden niet kan opvragen of kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:32:

Zodra je in de winkel het voordraagt zegt de Bedrijfsleider dat het niet kan en ik vraag waar ik die voorwaarden kan vinden waar dat instaat. Hij zegt dat die ik niet kan zien en ik vraag hoe hij dat dan weet. Hij antwoord doodleuk dat hij de "winkel" is hij het beste dat kan weten. Ik zeg dat de andere iets anders zeggen maar zonder twijfel of enige inspanning om het uit te zoeken weigert hij om mee te werken. En dat is de klacht.

Misschien is het zo wat duidelijker dat ik me behoorlijk bedondert voel, leuke acties organiseren maar achteraf alles weer intrekken en het niet willen laten zien terwijl het zo wel is.

Ik ga dit weekend waarschijnlijk naar een andere T-Mobile winkel en hoop dat ze daar wel personeel hebben dat enigszins wil meewerken. :P

Voor de rest vind ik het ook stom dat je de voorwaarden niet kan opvragen of kan zien.
Nou ja het is natuurlijk vervelend dat je een koppige verkoper hebt getroffen, maar het is nogal kansloos om dan op een forum je gelijk proberen te halen. Bovendien claim je dat de hele actie misleidend is terwijl het andere mensen in een andere winkel wel gelukt is een iphone abo met 20% korting te bestellen. Valse claim dus.

Ik werk ook in een winkel (geen T-mobile gelukkig O+) en aan je eerste post kan ik wel aflezen dat je waarschijnlijk niet erg aardig bent geweest tegen de T-mobile verkoper. Dan vind ik het niet raar dat je een botte reactie terug krijgt. In dit geval hebben, denk ik, beide partijen schuld.

Succes dit weekend in Tiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik ben gister in Uden geweest en daar werd ik wel gewoon goed geholpen. En ik ben nog steeds ik, zij heeft het nagekeken en het kan echt niet. Zij is er wel lang mee bezig geweest dus ik vind het nog steeds jammer dat het niet kan. Maar als het zo is, dan is het zo en ga ik wel kijken of er een andere actie loopt.

Maar daar hadden ze wel tenminste service want daar hebben we het opgezocht op iPhoneclub om te kijken of hij het ook zo had gekocht. Zij is het toen in haar vrije tijd het gaan uitzoeken en heeft me net gemaild dat het echt niet kon en niet snapte hoe het wel kon.

Het is dus erg onduidelijk allemaal, zeker voor de consumenten want het valt gewoon niet na te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00
offtopic:
Titel aangepast: "misleidende voorwaarden" -> "(shop) levert niet volgens advertentie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Wat ik me nu afvroeg, is het nu wel of niet mogelijk om de 20% studentenkorting te krijgen op een iPhone abbonement? Want het is natuurlijk wel aantrekkelijk om minimaal 6 euro te besparen per maand, wat neerkomt op €144 per 2 jaar! :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Infinitytron schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:09:
Wat ik me nu afvroeg, is het nu wel of niet mogelijk om de 20% studentenkorting te krijgen op een iPhone abbonement? Want het is natuurlijk wel aantrekkelijk om minimaal 6 euro te besparen per maand, wat neerkomt op €144 per 2 jaar! :D
Nee, het kan dus niet. Helaas is het mogelijk op alle abbo's behalve de iPhone. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Aj, dat is jammer zeg. Zou wel mooi zijn geweest als we daar nog korting op kregen. Misschien dat ik het morgen toch nog even probeer (A)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. Ik vind het evengoed niet kloppen dat de cosument de voorwaarden niet in kan zien.. Raar ook dat het niet kan, terwijl bijvoorbeeld de Helpdesk zegt van wel..

Wel mooi dat je nu eindelijk goede service hebt gekregen :)

Goed, mietje als ik ben, zou ik toch een briefje schrijven naar de Helpdesk met de vraag of het mogelijk is de IPhone met studentenkorting aan te schaffen.. Mochten ze dan terugsturen dat dit wel degelijk kan, brief meenemen naar de winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op zondag 23 november 2008 @ 14:14:
[...]

Nee, het kan dus niet. Helaas is het mogelijk op alle abbo's behalve de iPhone. :'(
Lees net nog even dit topic door, maar is een excuus aan de shop in Den Bosch, waar jij blijkbaar zo'n heisa hebt staan maken, niet op zijn plaats, want zij waren blijkbaar de enige die het meteen bij het rechte eind hadden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Laatst online: 05:53
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:33:
[...]

Lees net nog even dit topic door, maar is een excuus aan de shop in Den Bosch, waar jij blijkbaar zo'n heisa hebt staan maken, niet op zijn plaats, want zij waren blijkbaar de enige die het meteen bij het rechte eind hadden. :)
Hoezo hadden ze het meteen bij het rechte eind? Door geen inzage te willen geven in de voorwaarden?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:54
Xander schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:38:
[...]

Hoezo hadden ze het meteen bij het rechte eind? Door geen inzage te willen geven in de voorwaarden?
Door te zeggen het niet kon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:38:
[...]

Nee, door de klant juist te informeren.
Dat ze het niet precies zwart op wit aan kunnen tonen vind ik niet heel vreemd, ze vertellen gewoon dat het niet kan, en dat blijkt te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Laatst online: 05:53
Kan zijn dat ze juiste informatie gaven.

Maar als in een advertentie staat dat ik naar de voorwaarden kan vragen bij een T-mobile shop en een T-mobile shop me vervolgens geen inzage wil geven in de voorwaarden voel ik toch niet direct de behoefte om mijn excuses te gaan aanbieden?

Het is niet de inhoud van de informatie waar de TS boos om werd, het was de manier waarop. Zeker als de T-mobile helpdesk je vertelt dat het moet kunnen mag je van een verkoper verwachten dat 'ie het op zijn minst even nakijkt ofzo.

[ Voor 29% gewijzigd door Xander op 28-11-2008 19:42 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 19:40:
Kan zijn dat ze juiste informatie gaven.

Maar als in een advertentie staat dat ik naar de voorwaarden kan vragen bij een T-mobile shop en een T-mobile shop me vervolgens geen inzage wil geven in de voorwaarden voel ik toch niet direct de behoefte om mijn excuses te gaan aanbieden?

Het is niet de inhoud van de informatie waar de TS boos om werd, het was de manier waarop. Zeker als de T-mobile helpdesk je vertelt dat het moet kunnen mag je van een verkoper verwachten dat 'ie het op zijn minst even nakijkt ofzo.
Maar vragen naar de voorwaarden hoeft toch niet te betekenen dat ze zwart op wit op papier staan? Hij vroeg naar de voorwaarden, kreeg te horen dat het niet mogelijk was met de iPhone. that's it. Een klantenservice kan het nou eenmaal ook wel eens fout hebben. Misschien krijgen ze bij die winkel die vraag wel 10x op een dag, dan kun je toch niet verwachten dat ze dat voor iedere klant, voor de zekerheid, nog eens nabellen?

Ook op de folder staat nergens dat het aanbod ook zou gelden met andere dan de aangeboden toestellen, ook al is dat wel zo, behalve dan de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:30

paQ

Het blijft hoe dan ook een ontransparant geheel.
een woekeraanbieding :+

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:10
Even nog een opmerking over de T-Mobile Shop in Den Bosch. Toevallig ben ik daar laatst ook een keer geweest met een RMA telefoon en tegen mij waren ze ook zo vijandig. De medewerkster moest 3x mijn postcode intypen en vroeg het ook letterlijk 5x, omdat ze het twee keer fout typte. Serienummers en dergelijke werden ook fout ingetikt en iets vriendelijkers dan "Goede..." oh nee dat zei ze trouwens ook niet eens 8)7.

Ach ja, mijn vriendin heeft daarentegen weer bij T-Mobile op de klantenservice gezeten en die is wel gewoon altijd vriendelijk O-). Dus het kan wel, maar in Den Bosch blijft een afrader.

Overigens Fixer, zou ik toch nog bij wat shops proberen in bijvoorbeeld Tilburg. Wie niet waagt, wie niet wint en de consument weet van niets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik heb hem al aangeschaft (zonder korting) bij de phone house in Oss waar ik keurig werd behandelt. Dan gun ik liever hun die kleine marge die ze erop maken.

Hier nog zo'n prachtig verhaal over studentenkorting:
prototype schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:26:
Nou, ben ik weer, t-mobile doet goed haar best zo te zien om mij als klant kwijt te raken. Nadat ik vandaag weer terug ben gegaan naar de t-mobile shop in Apeldoorn, waar ze me nog vorige week vertelde dat studentenkorting geen probleem zou zijn, word ik vandaag "teleurgesteld" met het nieuws dat dit niet kan. Daarop heb ik hun moeten teleurstellen met het nieuws dat ik van plan ben om op te zeggen. Na afdeling commercieel te hebben gebeld van t-mobile blijkt dat ik na 5 jaar klant te zijn bij t-mobile geen betere aanbieding kan krijgen op de i-300 dan reeds is bekend gemaakt vandaag. Juist. Niks. Loyaliteit loont was hun slogan voor zakelijk optimaal, maar ik denk dat ik het hierbij laat met t-mobile. Ze adviseerden me om contact op te nemen met de t-mobile dealer in gouda waarvan ik reeds op fora heb vernomen dat ze wel de korting hanteren met de i-300. Schijnbaar zijn t-mobile winkels soms ook onafhankelijk wist de vriendelijke meneer me te vertellen aan de telefoon.

Maar erm, na een kleine berekening kom ik voor de i-300 uit op 44.95 p/m. Een eventuele studentenkorting van 20% zou betekenen: 44.95 * 0.8 = 35.96 p/m. Voor 2 jaar lang zou dit het volgende bedragen: EUR 863.04

Als ik even kijk op gsm.nl zie ik daar een aanbieding staan voor een SIMLOCK VRIJE iPhone. 8GB welliswaar maar meer verwacht ik ook niet nodig te hebben. Deze kost icm het imo snellere en beter gedekte zorgeloos internet 28.00 + 9.95 = 37.95 p/m. Dit geeft me net als de i-300 van t-mobile, 300 belminuten, alleen ook 600 smsjes (300x2 met sms verdubbelaar blox die je gratis bij deze bundel lijkt te krijgen) en betere internet specs. Geen aansluitkosten overigens en voor 2 jaar zou ik dan: EUR 910.8 kwijt zijn. Dit scheelt dus iets minder dan 50 euro, en dat neem ik opzich best voor lief.

Het is jammer dat de t-mobile shop in gouda geen telefoonnummer weergeeft van de filiaal daar. Ik zal morgen er even langs gaan, maar zoals het er nu naar uit ziet denk ik eigenlijk dat vodafone een betere deal hier heeft voor mij. Een 16gb iphone is leuk, maar niet noodzakelijk voor mij.
Pagina: 1