[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 72.376 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
jorgen83 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:20:
Ik dacht, laat ik nog een keer die orange simkaart proberen, dus aangesloten op itunes. Er verscheen direct een melding over nieuwe providersettings die gedownload moesten worden, en tot mijn verbazing werkt mijn orange-sim nu gewoon (+ geupdate naar 2.1).

Toch fijn dat ze me dat hebben laten weten, maar goed...
Maar werkt ook je orange internet ? Ik had ook mijn orange kaartje erin gedaan en werkte wel aardig, behalve als die naar een orange mast overschakeld. Heb jij hier geen last van ?
dynosu schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:39:
Heb zelf ook ongeveer 2 weken terug mijn orange abbo verlend naar een T-Mobile abbo met iphone. De iphone zelf was snel zat binnen. En ze hadden gezegd dat het geregeld zou worden dat het zo zou werken. NIET dus. Van de ene naar de andere afdeling gestuurd, geen enkele afdeling die hetzelfde zegt. En vervolgens bij de allerlaatste afdeling: door een probleem met apple kunnen wij op dit moment niet unlocken.

Uiteindelijk werkt ie wel, maar niet dankzij hun. Dus de komende 1.5 maand zit ik nog wel met die sim van orange. Werkt prima.

Maar die helpdesk van t-mobile is tragisch. Ze weten allemaal nix en zeggen uiteindelijk allemaal wat anders met mooie beloftes die ze toch niet nakomen.

Verder trouwens perfecto het toestel :)
Ja ik had je dat ook wel kunnen vertellen dat ze nu niet konden unlocken ;) zitten heir meer mensen met hetzelfde probleem. Hoe heb je hem nu wel werkend gekregen als ik mag vragen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Mich schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:52:
[...]
Ja ik had je dat ook wel kunnen vertellen dat ze nu niet konden unlocken ;) zitten heir meer mensen met hetzelfde probleem. Hoe heb je hem nu wel werkend gekregen als ik mag vragen >:)
Had je me kunnen vertellen ja, maar dat wist ik toen nog niet. En kweenie of ik MAG vertellen hier hoe die unlocked is :). Hij is nu in ieder geval unlocked. Ebay for the win :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
jorgen83 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:31:
Nou, ik heb bijna twee weken terug een nieuw abonnement afgesloten nadat ze me hadden verzekerd dat het maar een paar dagen zou duren voor ik mijn orange sim in de iphone kon gebruiken om de laatste drie maanden van dat oude contract vol te maken...
woei, hier hetzelfde geval nu :)

zal binnenkort wel een brief komen dan van t-mobile. Iig fijn dat ze er wel werk van hebben gemaakt

edit:
Ik zat wat bij netwerk operators te klooien en orange aan te drukken die erbij stond, die pakte die niet, toen ik hem daarna niet meer op automatisch herkennen zetten. En nu geeft die zelfs aan "geen simkaart" :X

In mijn nokia werkt de sim wel gewoon, ook al moest die wel lang zoeken voor die weer verbinding had

edit2:
nah heb herstellen gedaan in iTunes en nu werkt het weer. Net zonder die laatste update viel die nog 1x naar orange terug en daarna naar no service. Nu die patch gedaan dus ff kijken of die nu niet meer op no service komt te staan.

Iemand enig idee hoe ik orange world nu aan de praat krijg ?

edit3
Internet werkt, je moet als username en pass: orange invullen.

Hmm volgens mij werkt deze patch toch niet helemaal goed, net stond er weer ff orange in mijn beeld waarna die op "no service" ging. Maar het kan ook komen door de algemene problemen met de iphone en T-mobile 3G verbinding. Want als zelfs orange world werkt zal je denken dat het niet aan die patch ligt.

[ Voor 62% gewijzigd door Mich op 02-10-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:43
Haha mega het werkt idd!

M`n orange sim in mn 2.1 iPhone, even aan itunes koppelen, updaten en heb gewoon vol bereik. Weet iemand hoe je nu dataverkeer uitschakelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
Ik heb het hier ook geprobeerd en dit gebeude er bij mij:

Aansluiten werkte prima op iTunes en hij ging wat downen, mijn iPhone gaf aan dat hij geen netwerk had want hij stond 'hard' op T-Mob. Ik switch hem naar Orange en mijn iPhone freezed, geen homeknop functie meer kon nog wel in menus dingen aan en uit zetten maar naar een ander menu werkte ook niet.

Kabel los en weer vast en 2 minuten wachten kreeg ik een geluidje dat hij weer ging opladen en stond ik opeens op het Synchroniseren scherm met jawel VOL bereik op Orange.

Woepiedoepie :) Voorlopig nog even met mijn zakenbundel op de iPhone spelen, geen 3G maar dat boeit me toch niet zo (heb WiFi)

Nu alleen ff regelen @ T-Mobile dat ik een unlock code krijg voor de Orange sim in het nieuwe toestel te doen van mijn vriendin. Wahahahah, trap net de Sim van mijn vriendin in der nieuwe foon en die is gewoon simlock vrij :) kortom 2 nieuwe toestellen, met Orange nu super bereik en de eerste maand abbo kosten van T-Mobile hoeven we niet te betalen.

[ Voor 12% gewijzigd door SpoekGTi op 02-10-2008 22:06 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

edit: nvm

[ Voor 80% gewijzigd door dynosu op 02-10-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Heb ook mijn orange abbo verlengt naar een t-mobile iphone... mijn orange sim erin gestopt geupdate en al, kreeg ook die carrier melding en heb nu gewoon vol bereik. heb wel even data uitgezet zodat de rekening niet per ongelijk retehoog wordt.

het werkt dus :)

edit:

Merk wel zodra je de iphone aan itunes hangt dat de verbinding eerst naar orange schiet en vervolgens no-service!
zodra de sync klaar is en je disconnect springt de iphone weer terug naar t-mobile... 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door steffex op 03-10-2008 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
stef-o schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 01:34:
Heb ook mijn orange abbo verlengt naar een t-mobile iphone... mijn orange sim erin gestopt geupdate en al, kreeg ook die carrier melding en heb nu gewoon vol bereik. heb wel even data uitgezet zodat de rekening niet per ongelijk retehoog wordt.

edit:

Merk wel zodra je de iphone aan itunes hangt dat de verbinding eerst naar orange schiet en vervolgens no-service!
zodra de sync klaar is en je disconnect springt de iphone weer terug naar t-mobile... 8)7
Dus het werkt toch niet met je Orange kaart?
Het is toch zo dat T-Mobile de Iphone moet unlocken voor de Orange kaart? Dit was de laatste weken niet meer mogelijk.
Ikzelf zit eigenlijk te wachten tot dat wel weer mogelijk is zodat ik de tijd dat Orange nog loopt wel gewoon kan bellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Nowa op 03-10-2008 09:27 ]

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
stef-o schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 01:34:

edit:

Op je edit even, je kan hem dan waarschijnlijk wel weer gewoon hard instellen op orange neem ik aan? dit werkte bij mij wel prima.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk een legaal in Belgie/Italie gekochte iPhone die deze webwinkel met een Telort abonnement aan je wil slijten. Goede prijs/belminuten verhouding (let op geen sms) al zeg ik het zelf, al is de snelheid van Telfort UMTS niet zo hoog als Vodafone (3,6mbps) of T-Mobile (2~3 mbps):
Telfort umts snelheid:
UMTS snelheid (max tot 768 kb/s)
bron
Edit: op de officiële sites van Hi en KPN zul je niets vinden over de iPhone, dus reken ook maar niet op goede ondersteuning als je dat nodig zou hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Nowa schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:26:
[...]

Het is toch zo dat T-Mobile de Iphone moet unlocken voor de Orange kaart? Dit was de laatste weken niet meer mogelijk.
Ikzelf zit eigenlijk te wachten tot dat wel weer mogelijk is zodat ik de tijd dat Orange nog loopt wel gewoon kan bellen.
Als je bovenstaande reacites goed had gelezen dan had je erachter gekomen dat het nu weer wel mogelijk is.
Zelfs orange world doet het nu >:)

Hebben jullie je provider nu hard ingesteld op Orange 3G ?
toen ik dat gister deed ging het niet helemaal goed en moest ik zelfs alles herstellen naar fabrieksinstellingen

[ Voor 14% gewijzigd door Mich op 03-10-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Intertoys.nl de 3G Iphone 8G (simvrij) gaat aanbieden voor € 599,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:47
@ peterrrrr

Intertoys? Wat moeten die ermee. Een groten winkelketen als intertoys gaat zich toch niet bezig houden met het inkopen van Belgische i-phones om ze vervolgens hier in NL aan te bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Nowa schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:26:
[...]

Ik heb net een belletje gekregen van de t-mobile klantenservice en die aardige mevrouw wist mij te vertellen dat ze alle orange klanten die overstappen naar een iphone abbo gaan bellen/smsen/brief sturen dat ze de iphone gewoon kunnen activeren via itunes met hun orange simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
stef-o schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 17:55:
[...]

Ik heb net een belletje gekregen van de t-mobile klantenservice en die aardige mevrouw wist mij te vertellen dat ze alle orange klanten die overstappen naar een iphone abbo gaan bellen/smsen/brief sturen dat ze de iphone gewoon kunnen activeren via itunes met hun orange simkaart.
Ah dat wilde ik dus weten.
En inderdaad een paar posts hierboven staat het ook maar heb inderdaad niet goed gelezen.
Nu is het dus officieel dus morgen maar even naar de shop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:56
peterrrr schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:59:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Intertoys.nl de 3G Iphone 8G (simvrij) gaat aanbieden voor € 599,-.
Zou je dan toch gelijk hebben?: http://www.intertoys.nl/e...refront/EN/Product/555500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:21

qless

...vraag maar...

Goedkoop is dat niet echt, kun je hem beter zelf in BE gaan halen...

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zou eindelijk me eigen nummer terug! Duurt even, maar dan heb je ook wat...vanaf 10 sept tot nu 3 okt heb ik zonder gezeten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
heb meestal gelijk met alle rumoeren en roddels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:16

Aight!

'A toy robot...'

stef-o schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 17:55:
[...]

Nou bij mij werkt het ook, eindelijk geen 2 telefoons meer mee slepen :D, 3G zet ik uit en surf wel via WIFI :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best fout, de iPhone bij de intertoys! Wel erg duur! Is een uitstapje Belgie misschien nog wel leuker... Maar het zou natuurlijk wel een teken kunnen zijn dat de iPhone meer simlock vrij aangeboden gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Net bij de TM shop mn Iphone opgehaald.
Orange kaart erin en gaan.
Ik ben er blij mee.

Deze post vanaf mn iPhone met wifi :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blowthebullet
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik heb een iphone gekocht in juli 2008, nu is het zo dat mijn iphone is gestolen. Wat nu? ik heb daarom even T-mobile gebeld over het feit hoe men een nieuwe iphone koopt ZONDER een abbo omdat ik er al een heb.

De medewerker vertelde me dat een nieuwe iphone me € 1000 gaat kosten, mijn reactie hierop was dat ik dan beter naar belgie kan rijden om daar een iphone aan te schaffen voor € 550, dus vroeg ik me sterk af waar die € 1000 euro vandaan komt.

Bij nader inzien zie ik ook op mijn bon dat de iphone een waarde heeft van ruim € 1308,94. Dit is aangegeven als 'standaard prijs'.

Gezien ik graag een vervangende iphone wil hebben vraag ik me af hoe Apple zich daarin heeft verdiept dan alleen te denken aan het geld en koppelverkoop :(.

Aanstaande maandag bel ik Apple op om meer informatie te winnen over dit probleem want ik vind het zelf een enorme struikelblok voor elke iphone-gebruiker wat te maken krijgt met diefstal van zijn/haar toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de onlineshop van TM bezocht. Bij contract verlenging de 8 gig Iphone voor 1,- met i-150 abo. voor 29,95 p/m.

Toen naar de TM store gegaan en gevraagd of de aanbieding ook daar gelde. Neen was het antwoord.

Thuis weer online de aanbieding bekeken. Ik zat met nog een aantal vragen, dus maar even gebeld met TM.
Kreeg direct contact en heb gevraagd naar de aanbieding uit de onlinestore. Ik werd echt perfect geholpen en werd op nog een andere aanbieding gewezen. De iPhone 16 gig WIT met i-150 abo 29,95 p/m voor eenmalig 20,-

Heb de verleiding niet kunnen weerstaan en heb dit pakket gekozen, enige nadeel is dat ik even moet wachten tot de potbode langskomt (10 tot 14 dagen)

Huidige contract loopt eind januari af, maar TM mdw-er vertelde mij dat ik bij ontvangst van het pakket de klantenservice van TM moet bellen en dat ze het contract eerder dan eerder omzetten.

Dus :

iPhone G3 16 Gig Wit

Abo i-150

Maandelijkse kosten: 29,95
Belminuten: 150
Sms-berichten: 150
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 16GB: 20,-

Nu wachten en genoeg tijd om me te gaan in lezen op het I-net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blowthebullet schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:28:
De medewerker vertelde me dat een nieuwe iphone me € 1000 gaat kosten, mijn reactie hierop was dat ik dan beter naar belgie kan rijden om daar een iphone aan te schaffen voor € 550, dus vroeg ik me sterk af waar die € 1000 euro vandaan komt.

Bij nader inzien zie ik ook op mijn bon dat de iphone een waarde heeft van ruim € 1308,94. Dit is aangegeven als 'standaard prijs'.
Op mijn bonnetje van een APR staat €79,95 voor mijn 8GB iPhone alhoewel ik denk dat de kans klein is dat ik het toestel voor dat bedrag kan verzekeren of laten vervangen.. Raar eigenlijk ja hoe je dit nou moet oplossen? Ik denk dat ik eieren voor mijn geld koos en in Belgie één ging halen. Als je het van T-Mobile moet verwachten... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke maand heb ik weer 2,19 overige kosten. Woon aan de grens met Duitsland, maar heb data roaming uitgezet. Op de factuur zie ik telkens weer Data in buitenland, of iets dergelijks. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Ik vraag me ook af waar die "overige kosten" vandaan komen... :?
Voor deze maand (na de laatste nota dus) heb ik "alleen maar" ca. een week lang flink wat ge-internet over de 3G-functie (en de GSM-functie, want 3G blijft huilen) en nu al Eur 6,44 aan overige kosten.

Ik krijg sterk de indruk dat T-Mobile niet echt een "flat fee" aanhoudt voor internet-gebruik op de iPhone...

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
SaURoN schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:59:
Zou eindelijk me eigen nummer terug! Duurt even, maar dan heb je ook wat...vanaf 10 sept tot nu 3 okt heb ik zonder gezeten :o
Heb je nog iets ter compensatie gekregen? Ik zit namelijk ook al nu ook al twee weken te wachten op mn oude nummer...

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met KPN icm met een iPhone 3G? Ik zit eraan te denken mijn Hi abonnement te verlengen met de actie van studentmobiel. Wil namelijk graag een iPhone maar ik ben iets wat huiverig om naar T-Mobile te gaan. Daarnaast ben ik goedkoper uit als ik via StudentMobiel mijn Hi abonnement verleng.
Er zitten natuurlijk wat nadelen aan zoals trager internet.. Daarom ben ik benieuwd naar de ervaringen, ook wat betreft ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero85
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 12:05:
Gisteren de onlineshop van TM bezocht. Bij contract verlenging de 8 gig Iphone voor 1,- met i-150 abo. voor 29,95 p/m.

Toen naar de TM store gegaan en gevraagd of de aanbieding ook daar gelde. Neen was het antwoord.

Thuis weer online de aanbieding bekeken. Ik zat met nog een aantal vragen, dus maar even gebeld met TM.
Kreeg direct contact en heb gevraagd naar de aanbieding uit de onlinestore. Ik werd echt perfect geholpen en werd op nog een andere aanbieding gewezen. De iPhone 16 gig WIT met i-150 abo 29,95 p/m voor eenmalig 20,-

Heb de verleiding niet kunnen weerstaan en heb dit pakket gekozen, enige nadeel is dat ik even moet wachten tot de potbode langskomt (10 tot 14 dagen)

Huidige contract loopt eind januari af, maar TM mdw-er vertelde mij dat ik bij ontvangst van het pakket de klantenservice van TM moet bellen en dat ze het contract eerder dan eerder omzetten.

Dus :

iPhone G3 16 Gig Wit

Abo i-150

Maandelijkse kosten: 29,95
Belminuten: 150
Sms-berichten: 150
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 16GB: 20,-

Nu wachten en genoeg tijd om me te gaan in lezen op het I-net.
Toevallig gisteren hetzelfde gedaan. In de T-Mobile Shop vroegen ze 179 EUR voor de 16 GB iPhone, en online dus 20 EUR. Ik snap dat er wat prijsverschil zit tussen de online shop en de gewone winkels ivm marges etc, maar 160 EUR vind ik wel erg veel...

Maar als ik het dus goed begrijp kan ik zodra ik mn iPhone ontvang meteen al gebruik maken van het nieuwe abonnement (dus ook visual voicemail etc?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nero85 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 17:05:
[...]

Toevallig gisteren hetzelfde gedaan. In de T-Mobile Shop vroegen ze 179 EUR voor de 16 GB iPhone, en online dus 20 EUR. Ik snap dat er wat prijsverschil zit tussen de online shop en de gewone winkels ivm marges etc, maar 160 EUR vind ik wel erg veel...

Maar als ik het dus goed begrijp kan ik zodra ik mn iPhone ontvang meteen al gebruik maken van het nieuwe abonnement (dus ook visual voicemail etc?)
In de TMshop heb ik aan een mdw-er laten zien dat het in de onlineshop veel goedkoper is, maar die kon het grote verschil ook niet verklaren.

Als je je iPhone ontvangen hebt, moet je wel eerst even de klantenservice bellen om je abo naar voren te laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Dat komt dus omdat het contractverlenging is, blijkbaar kan T-Mobile alleen online zo'n gepersonaliseerde aanbieding doen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:25
Slaat toch eigenlijk nergens op :? T-mobile shop zou juist een verlenging moeten zijn van de T-Mobile service! Dan zou je juist verwachten dat de mensen die bij een T-mobile shop staan de mogelijkheid hebben om persoonlijke aanbiedingen te kunnen doen. Als je ziet dat iemand twijveld over een product dat je net dat ene zetje kan geven om de klant over de drempel te kunnen helpen :?

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJnte schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:56:
Slaat toch eigenlijk nergens op :? T-mobile shop zou juist een verlenging moeten zijn van de T-Mobile service! Dan zou je juist verwachten dat de mensen die bij een T-mobile shop staan de mogelijkheid hebben om persoonlijke aanbiedingen te kunnen doen. Als je ziet dat iemand twijveld over een product dat je net dat ene zetje kan geven om de klant over de drempel te kunnen helpen :?
Zo dacht ik erzelf ook over, vind via de phone of online altijd onpersoonlijk ook. Het nadeel van online of via de phone verlengen is dat je wat langer op je mobiel moet wachten, maar het scheeld me 160 pleuries en dan kan ik het geduld wel opbrengen (ehum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:25
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:20:
[...]

Zo dacht ik erzelf ook over, vind via de phone of online altijd onpersoonlijk ook. Het nadeel van online of via de phone verlengen is dat je wat langer op je mobiel moet wachten, maar het scheeld me 160 pleuries en dan kan ik het geduld wel opbrengen (ehum)
Kun je ook gewoon online verlengen als je orange klant bent :? Als ik me aan wil melden als T-mobile klant dan geeft de site de melding dat mijn nummer niet in de database staat..

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

IJnte schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:29:
[...]

Kun je ook gewoon online verlengen als je orange klant bent :? Als ik me aan wil melden als T-mobile klant dan geeft de site de melding dat mijn nummer niet in de database staat..
Via Orange/T-Mobile migratieteam kan je telefonisch verlengen en horen of je extra korting kan krijgen vanwege je belgedrag van de laatste drie maanden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Backpacker schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 15:15:
[...]

Heb je nog iets ter compensatie gekregen? Ik zit namelijk ook al nu ook al twee weken te wachten op mn oude nummer...
Klachten brief ingediend en ze zouden contact opnemen over compensatie..Bel eind van deze week als ze zelf nog geen contact hebben opgenomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Shiver23 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:43:
[...]

Via Orange/T-Mobile migratieteam kan je telefonisch verlengen en horen of je extra korting kan krijgen vanwege je belgedrag van de laatste drie maanden.
Je kunt ook naar een TM shop gaan, mij deden ze afgelopen zaterdag hetzelfde aanbod als telefonisch, dus gisteren een witte 16GB mee naar huis genomen.

Zojuist mijn orange sim erin gedaan, en het lijkt erop dat het werkt, alleen nu het internet stuk nog.
Ik heb bij cellular data network wel orange/orange ingevuld, maar wat moet ik bij APN invullen?

edit: nm, na updaten naar 2.1 kreeg ik ook nog een provider update, werkt nu super!
Kan ik iig nog een paar weken mijn orange bundel opmaken in de iPhone :)

[ Voor 11% gewijzigd door philipnorth op 06-10-2008 00:01 ]

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:01
Twee maanden geleden mijn Iphone besteld en nog steeds niet binnen! ongelofelijk!

:(

T-mobile maakt er echt een zooitje van, gebeurtenissen zo beknopt mogelijk op een rijtje:
  1. 3 aug. de witte IPhone met de i500 abo telefonisch besteld, contractvernieuwing.
  2. 26 aug. kwam de Iphone, streefdatum was rond 3 weken. so far so good.
  3. 27 aug. kwam erachter dat de Iphone een afwerkingsfout had bij de chromen rand.
  4. 27 aug. Telefonisch T-Mobile advies; omruilen in de T-mobile shop of eventuele vergoeding compensatie.
  5. 27 aug. T-mobile shop ruilt hem niet om, opsturen naar de reparatie via de shop. wachttijd 10 dagen + eventuele reparatiedagen. Expliciet werd me verteld dat met mij contact opgenomen zou worden. Overigens deed het vrouwtje heel minachtend over haar callcenters medewerkers "De studenten die bij de centrale werken zeggen maar wat".
  6. 10 sep. geen gehoor van t-mobile. Zelf gebeld. Het hele verhaal uitgelegd, 2x doorverbonden, 1x ander afdeling geraadpleegt. uitkomst: "Meneer, uw iphone zal hoogstwaarschijnlijk over enkele dagen in de shop zijn, u wordt op de hoogte gehouden".
  7. 19 sep. 10 uur 's ochtends nogmaals geen gehoor. Gebeld, Ditmaal 1 uur aan de lijn gezeten. Meerdere malen doorverbonden: Conclusie, mijn Iphone ligt in de T-mobile shop. "kan wel eens gebeuren dat de klant niets te horen krijgt".
  8. 19 sep. 11:30 uur 's ochtends. Bij de T-mobile shop: "Helaas meneer, uw Iphone is nog niet aangekomen". "De jongens van de centrale zeggen wel vaker wat". WTF, 1 bedrijf, 2 gezichten.
  9. 19 sept. 12:00-13:15 Gesprek met een meid, verhaal helemaal opnieuw uitgelegd, ze heeft aftersales onderling gesproken, vertelde dat ze een manko onderzoek wordt ingezet. Verteld dat ik mijn nummer porteer als ik niet door wordt verbonden met de after sales. Ze kon me niet doorverbinden. Na lang aandringen toch wel. Meneer vertelde "Dan is uw toestel niet aangekomen. helaas moeten we een manko onderzoek instellen, tot die tijd kunnen wij niets doen. We kunnen ook niet het contract opzeggen, overigens betwijfel ik wel of dat wel kan". Vervolgens antwoorde ik "Ja hoor dat kan wel degelijk, ik heb binnen 7 dagen mijn toestel ingeleverd, heb geen gebruik kunnen maken van product en service, jullie zijn de afgesproken termen niet nagekomen. Genoeg punten om de overeenkomst te laten nietigen. Ben al jaren klant bij T-mobile, tot voorheen supertevreden. Stam af van de Ben tijd". Kwam met de man overeen dat ze met een 'goed' vergoedingvoorstel aan moeten komen om mijn contractvernieuwing door te laten gaan. Ik ben overigens een goede klant, rekeningen van circa 80 euro - uitschieters tot 150 - 175 euro per maand. "We zullen contact met uw opnemen als we het manco onderzoek rond is, gebruikelijk 10 dagen, vaak sneller".... "Ik zal het allemaal in de notitie zetten"
  10. 24 sep. sms notificatie dat mijn iphone abo is ingegaan op de 21e
  11. 30 sep. Weer niets gehoord! gebeld, 3 mensen gesproken. Jongedame ziet dat ik 2 abo's heb. mijn oude tot 2010 en de Iphone. Heb haar verteld dat het een foutje moet zijn. Zag ze ook wel in, Ze vertelde dat ik de iphone abo zal worden vergoed en het oude abo voort blijft for the time being. Wat niet correct is, mijn iphone abo is ingegaan. heb ook sneller internet nu. Jongeman vertelde dat ik voor 3 okt. gebeld wordt over de status van de manko. Heeft tevens notitie gemaakt dat een goed vergoeding voorstel gemaakt moest worden naar mij om de contractvernieuwing door te laten gaan.
  12. 6 okt. Weer niet gebeld, vandaag te horen gekregen dat de after sales niet in het manko process konden kijken, ze heeft een mailtje gestuurd naar de betreffende afdeling, ze zal mij vandaag om 3:00 sowieso bellen. Ben benieuwd of ze het doet. Overigens hebben ze bevestigd dat mijn oude abo is opgeheven, bye bye belminuten waarvoor ik betaald heb.
Conclusie: ik zit na 2 maanden en 3 dagen nog steeds zonder Iphone maar wel met een Iphone 500 abonemment, hoop verloren tijd, 2 x naar t-mobile shop in Rotterdam op de lijnbaan. misschien wel 8 of 9 uur in totaal aan de lijn gezeten, inclusief wachttijd. Dubbele kosten, van oude abo en Iphone abo. Reiskosten en verspilde tijd naar Rotterdam centrum. Hoop frustaties door van het kastje naar het muurtje gestuurd te worden, letterlijk en figuurlijk.

Dus, hoe nu verder onderhandelen met T-mobile, ik wil de iphone. Ik heb niet veel keus denk ik. Ik wilde eerst mijn contractvernieuwing opheffen en dan zelf naar de shop gaan, dan had ik een maand geleden al een iphone!

Tips/advies is van harte welkom, ook betreft de onderhandelingen. Als ze met een goed voorstel komen dan vergeet ik de frustraties wel. Iemand anders ervaringen met vergoedingen en Iphone/abo's van T-mobile?

:( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04-2023
nou ik wil toch ff melden dat het niet allemaal gezeik is met T-Mobile. Ik heb dus problemen met de dekking van T-Mobile maar alleen in mijn woonplaats. Ze durven te garanderen dat de problemen opgelost worden en ze geven inderdaad de werkzaamheden vanwege orange de schuld.

Ik krijg tot het einde van het jaar 50% korting op mijn iphone bundel en als dit in januari nog niet opgelost is dan krijg ik nog een keer 6 maanden 20%korting als het daarna niet opgelost is mag ik het contract ontbinden.

Hun redelijk, dus ik ook redelijk, ik wil ze wel de kans geven om het op te lossen.

voor mijn relax abonnement krijg ik tot het einde van mijn bundel 20% korting. en daarna kan ik dus zien of ik ga verlengen of dat ik ermee stop.

al met al, als je t-mobile dus de kans geeft komen ze wel met passende "oplossingen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visser1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12-2020
goodfella schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:45:

T-mobile maakt er echt een zooitje van, gebeurtenissen zo beknopt mogelijk op een rijtje:
Stel ze een redelijke datum om te leveren: 7 dagen is redelijk. Doe het als volgt: Ik sommeer T-mobile zijn verplichtingen na te komen en de Iphone te leveren. Doen ze dit niet, kan je het contract ontbinden. Binnen 30 dagen moet dit soort zaken rond zijn.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 19:23:
[...]

In de TMshop heb ik aan een mdw-er laten zien dat het in de onlineshop veel goedkoper is, maar die kon het grote verschil ook niet verklaren.

Als je je iPhone ontvangen hebt, moet je wel eerst even de klantenservice bellen om je abo naar voren te laten zetten.
Wat bedoel je precies met "je abbo naar voren te laten zetten"? Want ik krijg mijn iphone binnenkort binnen d.m.v contractvernieuwing terwijl mijn contract nog 4 maanden moet. Maar als ik mijn abbo naar voren laat zetten betekend dit dat ik dan 4 maanden dubbel betaal of niet?

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Laatst online: 12-09 15:01
Nou ik heb vandaag een aantal keren met T-mobile gebeld, en mijn abonnement wordt ontbonden ivm dekkingsproblemen.

Ik kom van Vodafone, waarmee ik altijd probleemloos kon bellen, maar aangezien ik de hele dag bij klanten zit in de randstad en daar vaak geen bereik heb gaan ze mijn abonnement ontbinden. Dit overigens met 2 verschillende toestellen.

Nu nog even afwachten of ze het ook echt gaan doen natuurlijk. Ik krijg nu een brief met de ontbinddatum als het goed is...

Dan haal ik er wel 1 in Belgie met een sim-only van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Laatst online: 22:15
Voor de slimme mensen hier ;)

Ik heb een vodafone abbo (sim-only) en heb een Iphone 3G met ifoneguide sim erin.

Ik heb afgelopen weekend een zorgeloos internet blox aangezet. Kosten, 9,50 euro per maand.
Werkt prima, echter wanneer ik dataroaming uit zet krijg ik helemaal geen 3G verbinding???

Wanneer ik safari dan open zegt hij: "Dataroaming is uitgeschakeld. Gebruik wifi of schakeling dataroaming in".

Deze instellingen gebruik ik:

live.vodafone.com
user: vodafone
pass: vodafone

Iemand die mij uit de brand kan helpen?

[ Voor 14% gewijzigd door endless90 op 07-10-2008 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Twee maanden geleden mijn Iphone besteld en nog steeds niet binnen! ongelofelijk!
Omg, wat een hoop ellende :X. Ongelofelijk dat een bedrijf zo gigantisch kan falen. Ik denk dat je inderdaad weinig anders kunt doen dan hetgeen wat Visser1 zegt. Sterkte ermee :|

Bij mij gaat ook niet alles goed. T-Mobile krijgt het maar niet voor elkaar om fatsoenlijk mijn oude nummer te porteren. Eerst wordt het naar het verkeerde abbo overgezet, en vervolgens gebeurd er helemaal niks.

[ Voor 21% gewijzigd door kamerplant op 07-10-2008 18:23 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Laatst online: 12-09 15:01
Dotto schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:17:
Voor de slimme mensen hier ;)

Ik heb een vodafone abbo (sim-only) en heb een Iphone 3G met ifoneguide sim erin.

Ik heb afgelopen weekend een zorgeloos internet blox aangezet. Kosten, 9,50 euro per maand.
Werkt prima, echter wanneer ik dataroaming uit zet krijg ik helemaal geen 3G verbinding???

Wanneer ik safari dan open zegt hij: "Dataroaming is uitgeschakeld. Gebruik wifi of schakeling dataroaming in".

Deze instellingen gebruik ik:

live.vodafone.com
user: vodafone
pass: vodafone

Iemand die mij uit de brand kan helpen?
Volgens mij moest je dan je carriersettings aanpassen, zoek er even op in het iphone topic anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....-ellendig verhaal-
Ik zou je adviseren er een derde instantie bij te halen, of in ieder geval dit ergens aan de grote klok (media) hangen: ik ken zelf als volkskrant lezer de Op=Op service. Zij maken via een klein krantenartikel kenbaar of een dergelijk consumenten probleem opgelost wordt. Dit gaat bijna altijd over kolossale fouten/klachten van Telecom, TV of internet providers naar consumenten toe. De Op=Op service gaat er dan ook achteraan voor je en vaak krijgen zij wel meteen gehoor (want o, wee als dit in de krant komt) Ook kunnen zij je volgens mij wijzen op welke rechten je hebt en vooral: hoe je die kunt aanwenden, want gelijk hebben is 1 ding, maar zie het maar eens te behalen en voor je recht op te komen.
Het is natuurlijk belachelijk dat je afgescheept wordt met alleen maar ontbinding van je abbonement. Ze moeten je minstens een onkosten tegemoetkoming doen!
Succes verder!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook de iphone 8gig met tmobile contract verlenging bij t-mobile besteld, en dan lees ik vandaag pas dat je de 16gig er ook gratis bij kan krijgen ;(

Meteen even gebelt of het nog verandert kan worden, maar dan moet ik wachten tot de postbode contact opneemt voor de bestelling, de order afzeggen, wachten tot hij terug gestuurt is naar tmobile en dan opnieuw bestellen. Duurt ongeveer 2 tot 3 weken :( Naja ga toch maar wachten dan denk ik.

Alleen nu maar hopen dat die "actie" tegen de tijd dat ik opnieuw kan bestellen nog steeds geldig is.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 19:55
Hier is het ook niet geheel soepel gegaan met de bestelling van mijn nieuwe telefoon:

(Geprobeerd kort en bondig te zijn)

19 Jul: Vodafone-abonnement opgezegd: ivm 3 maanden opzegtermijn wordt dit abonnement beeindigd op 19 sept.
6 aug: Via de internetshop van T-mobile een iPhone icm. i300-abonement besteld. Nummerbehoud aangevraagd. Telefoon zou 19 sept. arriveren en mn nieuwe abonnement met mn oude telefoon zou ingaan op 19 sept.
18 sep: Aangezien ik nog helemaal niets gehoord had van t-mobile toch maar gebeld met de klantenservice: 1e persoon: kon helemaal niets terugvinden over een bestelling. Doorverbonden: weer niets. Weer doorverbonden: resultaat: mn bestelling is op 6 juni (!!) gecanceld door t-mobile. Advies: probeer je abonnement bij Vodafone zo lang mogelijk te rekken.
18 sep: Gebeld met vodafone: ik kon maximaal 2 weken mn opgezegde abonnement verlengen.
18 sep: Weer gebeld met de klantenservice van t-mobile om het goede nieuws door te geven. Advies: als ik alle documenten incl nummerbehoud nog een keer invul en deze middag nog fax komt alles goed. Ik zou zaterdag 20 sep teruggebeld worden...
20 sep: Ben niet teruggebeld...
22 sep: Weer gebeld met klantenservice van t-mobile: klantenservice wist niets van mijn problemen. Fax kon niet teruggevonden worden. Telefoon kon gelukkig al wel geleverd worden icm een tijdelijk telefoonnummer
26 sep: Telefoon wordt inderdaad geleverd met tijdelijk nummer + Contract!
2 okt: Kan niet meer bellen met mn tijdelijke t-mobile nummer.
3 okt: Vodafone abonnement loopt af. Kan niet meer bellen met de vodafone simkaart
4 okt: Gebeld met klantenservice: T-mobile is vergeten mn nummer over te zetten. Dinsdag 7 okt wordt mn oude nummer overgezet naar de t-mobile simkaart. Tot die tijd krijg ik €20 beltegoed om te bellen en smsen. Na aandringen werd mij 2 gratis maanden beloofd. Daar zou ik over teruggebeld worden, zodra mn nummer overgezet zou worden.
7 okt: "Geen service"-melding op mn iphone. Ik wacht het even af. Misschien wordt om 12 uur 's nachts het nummer wel overgezet
8 okt: Nog steeds "geen service": gebeld met klantenservice. Wist nergens vanaf. Wilde me niet helpen. Pas na lang zeuren wilde de klantenservice gaan kijken wat er aan de hand was! Kon niets vinden. Tijdelijke nummer kon niet meteen weer geactiveerd worden: duurt minimaal 48 uur, ook al kon dit op 4 oktober wel gewoon... Pas zodra mn tijdelijke telefoonnummer weer in werking treedt moet ik weer bellen naar de klantenservice om het nummerbehoud te gaan regelen... Zelf kunnen ze me niet terugbellen. Heb wel het hele verhaal laten opschrijven, zodat ik voortaan niet meer alles hoef te herhalen, en dat duidelijk is dat er hier iets heel erg goed fout gaat.... Over de eventuele schadevergoeding in de vorm van maanden gratis abonementskosten kon niets teruggevonden worden.
Heden: Nog geen service...

Wat nu? Ik ben best bang mijn oude telefoonnummer kwijt te raken. Echter, ik heb wel een contract sinds 3 oktober met T-mobile, maar zij leven dit contract niet volledig na! Ik kan al 2 dagen niet bellen of smsen, en al 3 keer is beloofd mn oude nummer over te zetten, maar al 3 keer zijn ze dit vergeten!

Mogelijke stappen (nadat alles geregeld is?): Schadevergoeding?
- schadevergoeding voor de kosten van de 2 weken extra abonnement bij Vodafone?
- schadevergoeding voor de belminuten met de klantenservice (In totaal ongeveer 2 uur en 45 minuten)
- schadevergoeding voor het niet volledig nakomen van het contract? 2 Dagen volledig onbereikbaar!

Wat me nog het meest stoort is dat T-mobile niet wil toegeven dat zij in eerste instantie de fout hebben gemaakt door mijn bestelling kwijt te raken. Daarnaast houden ze ook totaal geen dossier bij op de klantenservice, elke keer moet ik weer alles uitleggen... Echt een zooitje. Heel slecht geregeld bij T-mobile!

Op de laatste medewerker van de klantenservice na waren alle medewerkers wel erg vriendelijk, behulpzaam en duidelijk. De laatste was echter zeer onaardig en onbehulpzaam!

:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
H004 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:10:
Hier is het ook niet geheel soepel gegaan met de bestelling van mijn nieuwe telefoon:

(Geprobeerd kort en bondig te zijn)

19 Jul: Vodafone-abonnement opgezegd: ivm 3 maanden opzegtermijn wordt dit abonnement beeindigd op 19 sept.
6 aug: Via de internetshop van T-mobile een iPhone icm. i300-abonement besteld. Nummerbehoud aangevraagd. Telefoon zou 19 sept. arriveren en mn nieuwe abonnement met mn oude telefoon zou ingaan op 19 sept.
18 sep: Aangezien ik nog helemaal niets gehoord had van t-mobile toch maar gebeld met de klantenservice: 1e persoon: kon helemaal niets terugvinden over een bestelling. Doorverbonden: weer niets. Weer doorverbonden: resultaat: mn bestelling is op 6 juni (!!) gecanceld door t-mobile. Advies: probeer je abonnement bij Vodafone zo lang mogelijk te rekken.
18 sep: Gebeld met vodafone: ik kon maximaal 2 weken mn opgezegde abonnement verlengen.
18 sep: Weer gebeld met de klantenservice van t-mobile om het goede nieuws door te geven. Advies: als ik alle documenten incl nummerbehoud nog een keer invul en deze middag nog fax komt alles goed. Ik zou zaterdag 20 sep teruggebeld worden...
22 sep: Weer gebeld met klantenservice van t-mobile: klantenservice wist niets van mijn problemen. Fax kon niet teruggevonden worden. Telefoon kon gelukkig al wel geleverd worden icm een tijdelijk telefoonnummer
3 okt: Vodafone abonnement loopt af. Kan niet meer bellen met de vodafone simkaart
4 okt: Gebeld met klantenservice: T-mobile is vergeten mn nummer over te zetten. Dinsdag 7 okt wordt mn oude nummer overgezet naar de t-mobile simkaart. Tot die tijd krijg ik €20 beltegoed om te bellen en smsen. Na aandringen werd mij 2 gratis maanden beloofd. Daar zou ik over teruggebeld worden, zodra mn nummer overgezet zou worden.
7 okt: "Geen service"-melding op mn iphone. Ik wacht het even af. Misschien wordt om 12 uur 's nachts het nummer wel overgezet
8 okt: Nog steeds "geen service": gebeld met klantenservice. Wist nergens vanaf. Wilde me niet helpen. Pas na lang zeuren wilde de klantenservice gaan kijken wat er aan de hand was! Kon niets vinden. Tijdelijke nummer kon niet meteen weer geactiveerd worden: duurt minimaal 48 uur, ook al kon dit op 4 oktober wel gewoon... Pas zodra mn tijdelijke telefoonnummer weer in werking treedt moet ik weer bellen naar de klantenservice om het nummerbehoud te gaan regelen... Zelf kunnen ze me niet terugbellen. Heb wel het hele verhaal laten opschrijven, zodat ik voortaan niet meer alles hoef te herhalen, en dat duidelijk is dat er hier iets heel erg goed fout gaat.... Over de eventuele schadevergoeding in de vorm van maanden gratis abonementskosten kon niets teruggevonden worden.

Wat nu? Ik ben best bang mijn oude telefoonnummer kwijt te raken. Echter, ik heb wel een contract sinds 3 oktober met T-mobile, maar zij leven dit contract niet volledig na! Ik kan al 2 dagen niet bellen of smsen, en al 3 keer is beloofd mn oude nummer over te zetten, maar al 3 keer zijn ze dit vergeten!

Mogelijke stappen (nadat alles geregeld is?): Schadevergoeding?
- schadevergoeding voor de kosten van de 2 weken extra abonnement bij Vodafone?
- schadevergoeding voor de belminuten met de klantenservice (In totaal ongeveer 2 uur en 45 minuten)
- schadevergoeding voor het niet volledig nakomen van het contract? 2 Dagen volledig onbereikbaar!

Wat me nog het meest stoort is dat T-mobile niet wil toegeven dat zij in eerste instantie de fout hebben gemaakt door mijn bestelling kwijt te raken. Daarnaast houden ze ook totaal geen dossier bij op de klantenservice, elke keer moet ik weer alles uitleggen... Echt een zooitje. Heel slecht geregeld bij T-mobile!

Op de laatste medewerker van de klantenservice na waren alle medewerkers wel erg vriendelijk, behulpzaam en duidelijk. De laatste was echter zeer onaardig en onbehulpzaam!

:( :( :(
Als het goed is staat alles gelogged in het systeem. Heb je misschien eerder een contract gehad bij t-mobile?Daar ging bij mij de klanten service ook de fout in...Ze zagen helemaal niks staan, toen zei ik van kijk eens naar contract datum's en toen bleek dat ze bij me oude contract van paar jaar geleden keken..

Ik heb ongeveer 3 weken en een beetje zonder nr gezeten door hun fuckup's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
Alles staat op naam van mn vader: hij heeft een zakelijk account bij T-mobile. Voordat ik overstapte naar Vodafone had ik overigens ook een contract bij T-mobile. De volgende keer dat ik hen aan de telefoon heb ga ik daar inderdaad toch eens navraag naar doen, want het is gewoon belachelijk dat ze elke keer alles weer kwijt zijn/niet terug kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H004 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:10:

Als een mobiel nummer wordt afgesloten en het nummer is van oorsprong uitgegeven door een andere provider, dan zal het nummer na een overbruggingsperiode van 30 dagen terug gaan naar die provider. Daarna is het niet meer mogelijk het nummer actief te krijgen op het netwerk en kan er geen nummerportering meer plaatsvinden.
Stuur ons, als je dat wilt, even een pm of mail met het mobiele nummer. Dan kunnen we er in ieder geval achter aan gaan, dat je je nummer kunt behouden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat T-Mobile een treurige bedoeling zeg. Ik wacht nog even Dinsdag de 14e af (keynote) en anders bestel ik de 8GB incl. KPN. Ik wil sowieso mn nummer behouden en met de chaos die T-Mobile er van maakt lijkt dat nog ingewikkeld te gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
dindsag iphone besteld, vandaag ontvangen en geactiveerd. Ik heb nog een abbo lopen dus hoop niet dat ik nu dubbel moet betalen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:31:
[...]

Als een mobiel nummer wordt afgesloten en het nummer is van oorsprong uitgegeven door een andere provider, dan zal het nummer na een overbruggingsperiode van 30 dagen terug gaan naar die provider. Daarna is het niet meer mogelijk het nummer actief te krijgen op het netwerk en kan er geen nummerportering meer plaatsvinden.
Stuur ons, als je dat wilt, even een pm of mail met het mobiele nummer. Dan kunnen we er in ieder geval achter aan gaan, dat je je nummer kunt behouden.
Kijk, dit is nou service! Spontaan aanbieden om te helpen! _/-\o_

Ik heb je gemaild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyfb
  • Laatst online: 18-06 17:00

rudyfb

the Mentor

maxtz0r schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:26:
dindsag iphone besteld, vandaag ontvangen en geactiveerd. Ik heb nog een abbo lopen dus hoop niet dat ik nu dubbel moet betalen:P
Wat voor een heb je besteld? Via de T-Mobile klantenservice? Ik heb mijn witte 16gb besteld, maar ik kreeg te horen dat het 13 werkdagen kon duren voordat ik m had....

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxtz0r schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:26:
[...]

Wat bedoel je precies met "je abbo naar voren te laten zetten"? Want ik krijg mijn iphone binnenkort binnen d.m.v contractvernieuwing terwijl mijn contract nog 4 maanden moet. Maar als ik mijn abbo naar voren laat zetten betekend dit dat ik dan 4 maanden dubbel betaal of niet?
Je abbo naar voren halen is niets minder dan je nieuwe contract direct laten ingaan. Als je nog 4 maanden met je oud abbo moet en je laat hem nu al ingaan dan sluit je eigenlijk je contract voor 28 maanden af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afgelopen zaterdag de iphone 16gig wit besteld, vandaag is de postbode langsgeweest, maar ik was aan de arbeid. hij komt morgen weer langs de vriendelijke vriend. ik ga alvast op de hoek staan en geef hem een warm welkom.

snelle service van tiemobiele, t' zou 2 tot 3 weken gaan duren.

ps tot ziens in een ander topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
rudyfb schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:39:
[...]

Wat voor een heb je besteld? Via de T-Mobile klantenservice? Ik heb mijn witte 16gb besteld, maar ik kreeg te horen dat het 13 werkdagen kon duren voordat ik m had....
Dan hoop ik dat je hem nog krijgt: :X

'T-Mobile mag iPhone niet meer verkopen'

Volgens directeur Jan Bartels van de Stichting Batterijen mogen de iPhone en de iPod Touch binnenkort niet meer in Nederland worden verkocht. Een nieuwe wettelijke regeling verbiedt de verkoop van elektronica zonder verwijderbare accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
Weet iemand hoe ik "Doorschakelen actief" melding weg krijg op mijn fabriek af simlockvrije iPhone met Vodafone ? Zonder jailbreaken wel te verstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
Mich schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:56:
[...]

Volgens directeur Jan Bartels van de Stichting Batterijen mogen de iPhone en de iPod Touch binnenkort niet meer in Nederland worden verkocht. Een nieuwe wettelijke regeling verbiedt de verkoop van elektronica zonder verwijderbare accu
zal wel los lopen hoop ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk nu op My T-Mobile en zie tot mijn grote verbazing € 7.63 aan overige kosten. Verbazing omwille van de volgende reden: mijn abonnement loopt al sinds juli en ik heb nog ruim voldoende belminuten en smsjes. Ook heb ik geen 0900-nummers gebeld of ben ik de afgelopen tijd niet eens in de buurt geweest van een buitenland.

Iemand een idee wat T-Mobile nog meer als 'overige kosten' kan aanvoeren? Ik zal mijn vrinden morgen maar weer eens telefonisch benaderen, maar misschien dat jullie een idee hebben wat ik over het hoofd zie? (Vliegtuigmodus aanzetten is niets meer dan je antenne uitzetten en is dus als zodanig toch geen 'dienst'?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
storing bij de belstatus, gewoon in de gaten houden, hoef je niet te betalen is tegen me gezegd, heb precies hetzeflde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word nu echt kotsmisselijk van TM, smsjes komen helemaal niet door of veels te laat en dan met z'n allen achter elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:59
SaURoN schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:31:
[...]

Hoelang heeft het uiteindelijk geduurd?Mag toch max 10 werkdagen kosten van de OPTA?
Wil ik toch even melden dat T-mobile het vrijdag voor elkaar gekregen heeft om alsnog mijn nummerbehoud door te voeren. Het heeft dan ruim 5 weken geduurd, maar mijn nummer is weer terug. (had ik niet meer verwacht eigenlijk, dus hiervoor hulde aan t-mobile en in het speciaal het meisje van de helpdesk die er zoveel moeite voor heeft gedaan!)

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mich schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:56:
[...]

Storm in glas water: in hetzelfde artikel staat dat Vrom niet heel nauwkeurig zal doen als bedrijven er maar geen potje van maken. Het kan best zijn dat Apple met zijn degelijke recyclage-programma (want het gaat niet zozeer om de consument die een batterij zou moeten kunnen vervangen, maar dat die batterijen op de gewone vuilnishoop komen) er zonder enig kleerscheurtje vanaf komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
rudyfb schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:39:
[...]

De witte 16 gb. Gewoon via de website mijn contract verlengt daarna 2 mailtjes gekregen van t-mobile dat ik hem binnen 10 werkdagen zou ontvangen dat bleek dus 4 te zijn. Controleer anders even de orderstatus pagina van t-mobile daar kan je zien wat de status is van je bestelling, die je hier kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Heeft iemand anders ook al een paar dagen geen goede weergave op zijn Belstatus Gadget op de T-mobile site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
SaURoN schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 08:59:
Heeft iemand anders ook al een paar dagen geen goede weergave op zijn Belstatus Gadget op de T-mobile site?
Ik heb net even gekeken maar bij mij werkt het prima, er staat netjes hoeveel smsjes ik nog heb en hoeveel belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Laatst online: 22-11-2024
Volgens t-mobile hebben ze een storing in het systeem.
Al meerdere malen aan de telefoon gehangen afgelopen week/weekend omdat na het omzetten van m'n abo ik niet meer kan smsen en visual voicemail niet werkt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb dit weekend echt wel de nodige belminuten opgemaakt, maar die zijn er bij mij ook nog niet af. Lijkt inderdaad dat het niet helemaal klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Laatste status update op de gadget 2/10/08 en op de site is het wel 12/10/08 vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
Bij mij werkt het iets te goed! Ben pas net geactiveerd en heb nu 533 belminuten en 533 smsjes. Jammer dat ze ook een fout hebben gemaakt en ik in de boeken sta voor een i500 abbo ipv het aangevraagde i150 :( Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren voordat het opgelost is, aangezien het activeren al ruim 3 weken heeft geduurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

scorpie

Supra Addict

Na de Bart-Smit (of was het nou Intertoys? Nouja toch allemaal zelfde toko..), gaat nu ook Telfort de iPhone aanbieden.

http://www.gsm.nl/gsm/mcs...n&M5Referer=nieuwsbrief10

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 12-09 15:51
kleinelievewolff schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:03:
[...]

Bij mij werkt het iets te goed! Ben pas net geactiveerd en heb nu 533 belminuten en 533 smsjes. Jammer dat ze ook een fout hebben gemaakt en ik in de boeken sta voor een i500 abbo ipv het aangevraagde i150 :( Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren voordat het opgelost is, aangezien het activeren al ruim 3 weken heeft geduurt!
Mijn abbo is nu al omgezet naar i150, lekker snel dus. Alleen heb ik nu geen belminuten, maar wel nog steeds 533 smsjes :? Ik ga maar weer bellen met de klantenservice. Zal jullie trouwens niet verder vervelen met deze issues ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

scorpie schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:53:
Na de Bart-Smit (of was het nou Intertoys? Nouja toch allemaal zelfde toko..), gaat nu ook Telfort de iPhone aanbieden.

http://www.gsm.nl/gsm/mcs...n&M5Referer=nieuwsbrief10
Dat is niet helemaal waar. Ze verkopen via gsm.nl en de Intertoys simlockvrije toestellen die je in principe met ieder abonnement kan gebruiken. Telfort zelf biedt dit niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag naar de t-mobile shop geweest (Leiden) om mijn huidige abbo (relax 150 & web/walk) te vernieuwen voor een Iphone abbo i-150 icm een Iphone 16g.
Volgens die gast moest ik 150 euro bijbetalen! Terwijl ik bij de online t-mobile shop had gezien dat het me daar 49.95 zou kosten.

Zijn deze verschillen tussen de fysieke en de online store normaal? (heb um nu uiteraard online besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:52:
vandaag naar de t-mobile shop geweest (Leiden) om mijn huidige abbo (relax 150 & web/walk) te vernieuwen voor een Iphone abbo i-150 icm een Iphone 16g.
Volgens die gast moest ik 150 euro bijbetalen! Terwijl ik bij de online t-mobile shop had gezien dat het me daar 49.95 zou kosten.

Zijn deze verschillen tussen de fysieke en de online store normaal? (heb um nu uiteraard online besteld).
bij mij is het ook gewoon 159,- als ik wil verlengen op de site met een i150 + 16GB

ik snap zowieso geen kont van de maatstaven die ze hanteren bij het uitdelen van kortingen bij verlengingen. Zo zijn er een hoop mensen die minder dan 4 jaar abo zijn en de maximale korting krijgen, terwijl ik meer dan 6 jaar abo ben en gem. op de 60,- per maand zit (en altijd netjes op tijd heb betaald) en vrijwel geen korting krijg.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Laatst online: 22-11-2024
amahusu schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:19:
[...]

bij mij is het ook gewoon 159,- als ik wil verlengen op de site met een i150 + 16GB

ik snap zowieso geen kont van de maatstaven die ze hanteren bij het uitdelen van kortingen bij verlengingen. Zo zijn er een hoop mensen die minder dan 4 jaar abo zijn en de maximale korting krijgen, terwijl ik meer dan 6 jaar abo ben en gem. op de 60,- per maand zit (en altijd netjes op tijd heb betaald) en vrijwel geen korting krijg.
Ja, hoe t-mobile deze berekeningen maakt is mij ook een raadsel, de verschillen welke ik tegenkwam tijdens mijn zoektocht naar een 16 GB icm. een i150 abo.
- Online : 159 euro
- Telefonische verkoop : 89 euro
- Shop : 50 euro

Uiteindelijk dus blij dat ik even naar de shop ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:26:
[...]

Ja, hoe t-mobile deze berekeningen maakt is mij ook een raadsel, de verschillen welke ik tegenkwam tijdens mijn zoektocht naar een 16 GB icm. een i150 abo.
- Online : 159 euro
- Telefonische verkoop : 89 euro
- Shop : 50 euro

Uiteindelijk dus blij dat ik even naar de shop ben geweest.
grappig, bij mij dus precies andersom (shop prijs vs. online). Idd raadselhaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje;

situatie; krijg binnenkort de iphone binnen, maar mijn t-mobile relax 150 abbo (met W&W) loopt nog tot ergens in januari 2009.
Uiteraard wil ik de Iphone features kunnen gebruiken, moet ik dan direct bij ontvangst de klantenservice bellen om het iphone abbo te laten ingaan? En heb ik geen dubbele kosten dan?

Ik weet dat eea al eens gepasseerd is hier, maar de berichten blijven wat tegenstrijdig hierover. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:54:
vraagje;

situatie; krijg binnenkort de iphone binnen, maar mijn t-mobile relax 150 abbo (met W&W) loopt nog tot ergens in januari 2009.
Uiteraard wil ik de Iphone features kunnen gebruiken, moet ik dan direct bij ontvangst de klantenservice bellen om het iphone abbo te laten ingaan? En heb ik geen dubbele kosten dan?

Ik weet dat eea al eens gepasseerd is hier, maar de berichten blijven wat tegenstrijdig hierover. Iemand ervaring hiermee?
Het staat op de pakbon die bij je iphone geleverd staat naar welk nummer je in dit geval moet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero85
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:54:
vraagje;

Ik heb 't een paar weken geleden om laten zetten, en je kunt inderdaad na ontvangst de klantenservice bellen en zij regelen het dan voor je. Komen geen dubbele kosten bij kijken.

In tegenstelling tot alle kritiek op T-Mobile moet ik trouwens zeggen dat ik vooralsnog prima tevreden ben over het 3G-bereik etc. (omgeving Nijmegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok , thanks! hoop maar dat ie snel geleverd wordt dan! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Laatst online: 22-07 09:37
Vraagje - (misschien niet helemaal de juiste plek - maar zou niet weten waar anders...)

Ik heb een Iphone 3G 16Gb black gekocht bij een T-mobile i300 abbo een maandje geleden. Werkelijk een prachtig toestel met super multimedia mogelijkheden. Ik heb echter een stomme vergissing gemaakt denkende dat een applicatie die ik voor mijn werk gebruik ook voor de Iphone beschikbaar zou zijn. 8)7 Dit is echter (voorlopig) nog niet het geval. Nu gebruik ik dus alsnog mijn oude Windows Mobile phone van het werk.

Ik denk er dus aan mijn Iphone te verkopen. Wat kan ik daar ongeveer voor vragen? (helemaal netjes, met alles erbij (doos, boekjes, etc) en in nieuwstaat)

En als ik een nieuw windows mobile toestel koop - kan ik dan ook het I300 abonnement daarin gebruiken?

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:30
1-0-Ed schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:15:
Vraagje - (misschien niet helemaal de juiste plek - maar zou niet weten waar anders...)

Ik heb een Iphone 3G 16Gb black gekocht bij een T-mobile i300 abbo een maandje geleden. Werkelijk een prachtig toestel met super multimedia mogelijkheden. Ik heb echter een stomme vergissing gemaakt denkende dat een applicatie die ik voor mijn werk gebruik ook voor de Iphone beschikbaar zou zijn. 8)7 Dit is echter (voorlopig) nog niet het geval. Nu gebruik ik dus alsnog mijn oude Windows Mobile phone van het werk.

Ik denk er dus aan mijn Iphone te verkopen. Wat kan ik daar ongeveer voor vragen? (helemaal netjes, met alles erbij (doos, boekjes, etc) en in nieuwstaat)

En als ik een nieuw windows mobile toestel koop - kan ik dan ook het I300 abonnement daarin gebruiken?
Is het misschien geen beter idee om te proberen je iPhone-contract te laten ontbinden? Dan moet je wel aantoonbaar problemen met het bereik hebben, maar je bent dan wel van je abonnement en van de iPhone af. De iPhone is inmiddels (ook simlockvrij) zo goed verkrijgbaar dat er voor tweedehands toestellen geen overdreven prijzen meer worden geboden, zeker niet voor een toestel met simlock. Maar een prijs tussen de 200-300 euro euro moet zeker lukken.
Ik heb geloof ik ooit ergens gelezen dat formeel een iPhone-abonnement niet in combinatie met een andere (smart)telefoon gebruikt zou mogen worden, maar ik zou niet weten hoe T-mobile dat hard moet maken. In de algemene voorwaarden staat er in elk geval niets over. In de prijslijst staat wel iets over "oneigenlijk gebruik", maar daar valt volgens mij het gebruik in een andere telefoon niet onder (zolang je die niet gebruikt om met je laptop het internet op te gaan).
Je visual voicemail kun je dan natuurlijk ook niet meer gebruiken ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Of-Aaargh op 16-10-2008 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06-2024
het bericht van intertoys:
Helaas hebben wij recent van onze leverancier vernomen dat een probleem zich voor kan doen bij het updaten van de firmware van het toestel.
Omdat Intertoys niet toestaat dat haar consumenten voor onaangename verrassingen komt te staan, willen we u bij deze op de hoogte brengen van dit probleem.

Indien u namelijk een update vanuit de officiële software uitvoert, bestaat de mogelijkheid dat de iPhone niet meer sim-lock vrij te gebruiken is.

Er van uitgaande dat wij u bij deze voldoende hebben geïnformeerd over de situatie, willen wij u als klant nu de keuze bieden uw aankoop nogmaals te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Laatst online: 22:10
Hoe werkt dat eigenlijk met die hotspots? Moet je je daarvoor nog aanmelden of gaat dat vanzelf? En kan je er eigenlijk ook mee op kpn hotspots? Thanks anyway ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardinxCore
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-08 23:00
Mede tweakers. Twee maanden geleden heb ik een iPhone 3G bij T-mobile gekocht. Omdat mijn huidige/oude Telfortnummer bij al mijn contacten bekend is wil ik dit nummer graag meenemen, ik loop echter tegen heeel veel ellende bij T-mobile aan om het nummer over te zetten. De vraag ligt bij hen intern al weken bij afdeling 'Functioneel Beheer' omdat er blijkbaar iets niet goed gaat met de omzetting...

Nu begin ik 2 telefoons heel de dag meeslepen toch een beetje vervelend te vinden en denk ik erover om toch maar mijn T-mobile nummer te gaan gebruiken en mijn contacten te informeren dat ik een nieuw nummer heb...

Hierover enkele vragen:
- Binnen het iPhone 3g 150 Abbo, zitten 150 sms'tjes. Kan ik via My t-mobile SMS versturen (naar een hele groep tegelijk) en gaan deze SMSjes dan van de bundel af? Of wordt sms die via my t-mobile apart berekend?

Ik wil mijn contactgroep dan namelijk via een groeps SMS laten weten dat ik een ander nummer heb. En buiten de bundel kost dat heel wat.

Omdat mijn t-mobile nummer nog niet geactiveerd is kan ik dit niet testen en ik kan ook nergens een antwoord op deze vraag lezen.

Bedankt alvast voor de reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gomaster schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 14:44:
Hoe werkt dat eigenlijk met die hotspots? Moet je je daarvoor nog aanmelden of gaat dat vanzelf? En kan je er eigenlijk ook mee op kpn hotspots? Thanks anyway ;)
zoeken is moeilijk...
http://iphoneblog.t-mobile.nl/2008/08/hotspot/
...niet reageren dus ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
@HardinxCore: leg die situatie eens voor aan de T-Mobile klantenservice (over de groepssms) en vertel ook over de gehele situatie met nummerbehoud en alle sores die er bij komt kijken in jou geval. Denk dat een passende oplossing in een tijdelijke grotere bundel oid dan probleemloos geregeld kan worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 01:00:
Word nu echt kotsmisselijk van TM, smsjes komen helemaal niet door of veels te laat en dan met z'n allen achter elkaar
Dit heb ik dus ook ! .. Kijk dat ik slecht bereik zie is tot daar aan toe .. maar MIJN SMSJES!! Das zeg maar Prio 1, daar voor heb ik een telefoon.

Ik ben echt T-Mobile moe, echt afschieten de hele handel opdoeken. Hopelijk regelt de creditcrunch dat even voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 12:51
Ik heb zojuist de iPhone 3G gekocht bij een TIM store en ik ben nu aan 't kijken voor een goed bijpassend sim only abonnement dat de internet-mogelijkheden van het ding een beetje recht toe doet.
Nu hebben verschillende telco's allerlei namen bedacht voor hun internet bundels, maar daar kan ik helaas niet goed uit afleiden om welke snelheden het gaat.. Bovendien snap ik helemaal niks meer van al die verschillende internetabonnementen en snelheden! HSDPA, 3G, UMTS...... 8)7
Het abonnement wat ik nu op het oog heb is een vodafone scherp 450 + 150, met mobiel internet blox erbij, kan iemand mij vertellen wat ik van dat internet moet verwachten? Of heeft iemand een andere suggestie?
Ik wil liefst niet ver boven de 30 euro per maand uitkomen. Slechts een beetje meer info is al hartelijk welkom :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

cbernardini schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:05:
Ik heb zojuist de iPhone 3G gekocht bij een TIM store en ik ben nu aan 't kijken voor een goed bijpassend sim only abonnement dat de internet-mogelijkheden van het ding een beetje recht toe doet.
Nu hebben verschillende telco's allerlei namen bedacht voor hun internet bundels, maar daar kan ik helaas niet goed uit afleiden om welke snelheden het gaat.. Bovendien snap ik helemaal niks meer van al die verschillende internetabonnementen en snelheden! HSDPA, 3G, UMTS...... 8)7
Het abonnement wat ik nu op het oog heb is een vodafone scherp 450 + 150, met mobiel internet blox erbij, kan iemand mij vertellen wat ik van dat internet moet verwachten? Of heeft iemand een andere suggestie?
Ik wil liefst niet ver boven de 30 euro per maand uitkomen. Slechts een beetje meer info is al hartelijk welkom :Y
Waarom niet het speciale iPhone abonnement van Vodafone?
http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Als hij een vodafone scherp 450 + 150 op het oog heeft dan zal een super sim only abonnement vast niet voldoen qua minuten/sms-jes.

Verder vind je op alle sites (TM, KPN, Vodafone, etc) gewoon de maximale internet snelheden hoor. Allen ondersteuren mnaar mijn weten tegenwoordig wel 3g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
Mijn keuze gaat niet uit naar de Vodafone Super Simonly omdat ik liever een 12 maanden-contract wil hebben.

Misschien een stomme vraag: Ik dacht dat 3G weer een andere snelheid of iets dergelijks zou zijn, maar dat zie ik dus helemaal verkeerd?

Edit: Even gewikipediaat, en daaruit heb ik op kunnen maken dat 3G inderdaad een bepaalde snelheid inhoudt; maar je zegt net dat al die telco's 3G ondersteunen, maar betaal je daar dan niet meer voor? (Kan zijn dat ik er alsnog geen bal van heb gesnapt -O-

[ Voor 35% gewijzigd door VR46 op 20-10-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

cbernardini schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:32:
Mijn keuze gaat niet uit naar de Vodafone Super Simonly omdat ik liever een 12 maanden-contract wil hebben.

Misschien een stomme vraag: Ik dacht dat 3G weer een andere snelheid of iets dergelijks zou zijn, maar dat zie ik dus helemaal verkeerd?
Ik weet ook niet precies hoe het allemaal zit, maar op wiki staat genoeg:

Wikipedia: 3G
Wikipedia: Universal Mobile Telecommunications System

etc ;)

Owja, nog terugkomend op dat Vodafone Scherp abonnement....daar kun je geen internet blox bij afsluiten. Voor mij een reden om een 'normaal' sim-only abo 27.50 af te sluiten + internet blox en sms verdubbelaar.

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 20-10-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
Vos schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:34:
[...]

Ik weet ook niet precies hoe het allemaal zit, maar op wiki staat genoeg:

Wikipedia: 3G
Wikipedia: Universal Mobile Telecommunications System

etc ;)
Zie mn edit, snap er nog steeds geen bal van.. Ben het spoor even goed bijster. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

cbernardini schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:36:
[...]

Zie mn edit, snap er nog steeds geen bal van.. Ben het spoor even goed bijster. :/
De providers bieden een netwerk aan met een bepaalde limiet. Je toestel (+bereik) bepaald welke snelheid je haalt. En 3G = UMTS.

2G
GSM was de 2de generatie van een MCS (= mobiele communicatie systemen) daarom de bijnaam 2G. Iedereen is ondertussen vertrouwd met de GSM en zijn mogelijkheden (voice-call, SMS).

GPRS
GPRS werkt volledig op het GSM-systeem (2G) en gebruikt de niet gebruikte timeslots om data te versturen naar GSM's.

EDGE / 2,5G
EDGE werkt ook op het GSM-systeem maar is een verbeterde vorm van GPRS waardoor hogere data-snelheden kunnen worden behaald die bijna vergelijkbaar zijn met UMTS en daarom wordt de naam 2,5G gehanteerd omdat het de stap is naar mobiele breedband.

3G / UMTS
UMTS (Universal Mobile Telecommunication System) is de 3de nieuwe standaard voor MCS en vandaar de benaming 3G. Het grote verschil met alle vorige systemen is dat UMTS ontworpen is voor grote breedbanden af te leveren aan de eindgebruiker.

Als voorbeeld wat snelheden:
Vodafone: 3,6 Mbps (3600 Kbps )
T-Mobile: 1 Mbps
KPN: Bij Eindeloos online geldt een maximale download snelheid van 128 kbit/seconde. Daarnaast geldt een maximale upload snelheid van 64 kbit/seconde.

Verder kun je misschien hier even kijken: http://www.iphoneclub.nl/...oviders-nederland-belgie/

[ Voor 40% gewijzigd door Vos op 20-10-2008 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
Vos, jij maakt het leven makkelijk :) Hier hebben we eens wat aan! Ook die link is erg handig ja.

Jij schrijft: Vodafone - 3,6 mbit
Ik neem aan dat dat niet de snelheid is die je ter beschikking hebt bij de internet blox van €9,95 per maand toch? Anders is de keuze snel gemaakt :)

Verder, is het werkelijk zo dat internet blox niet beschikbaar zijn bij vodafone scherp abo's?

[ Voor 4% gewijzigd door VR46 op 20-10-2008 22:51 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.