Ik ben ook leverancier, in TAS staat dat het nummer over is gezet (de datum), is dus nog niks gedaan. Ik wacht nu 3 dagen, dus ze hebben nog wel even. Desalniettemin is het toch erg vervelend.SaURoN schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:53:
[...]
Ik heb het zelfde, net de shop weer ingedoken ja de koppeling wil nietJa waarom dan niet? ja weet ik niet meneer alles is goed....Ja schijnbaar dus niet, want anders ging het wel goed.
Nog tot dinsdag wachten en dan hebben ze de 10werkdagen gehad dat het maximaal wettelijk mag kosten om een nr over te zetten.
Hoelang wacht jij al?
ik ben vanaf 10sept al onbereikbaar op me eigen nr, schijnt dat nr wel bij t-mobile in systeem staat though...
Bij my t-mobile zie jij daar wel adres gegevens instaan trouwens?
Ja ik ook en had steeds zoiets van nouja morgen dan maar nu al 21 sept en dat is 11 dagen alVerwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 13:01:
Gezeik allemaal met nummer overzetten. Ik had hem normaal op de 18e gehad, van Vodafone naar TM. Ook al veel telefoontjes en SMS'jes gemist, en niemand heeft mijn nieuwe/tijdelijke nummer omdat ik had verwacht dat ze wel ff het nummerbehoud zouden regelen binnen een dagje.
Prutsers...
Ik zei nog is het niet mogelijk of me orange sim weer aan te gooien of nr door te schakelen maar nee dat wil niet
Je krijgt geen extra korting, maar je kan wel degelijk een lopend Orange-abo omzetten naar een iPhone abo, dat heb ik ook gedaan. Enige is dat je je iPhone nog niet kan gebruiken met je Orange simkaart, daar was wel een speciale unlockmogelijkheid voor maar die is met de nieuwe firmware niet meer mogelijk. Of daar een oplossing voor komt is nog niet bekendNowa schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:37:
Ik naar de TM shop. Nee helaas we kunnen je Orange abo niet omzetten naar een i-150 omdat dit een ander soort contract is (hebben jullie daar van te voren niet over nagedacht dan?).
Eind december kan dit wel. Helaas dus niet 3 maanden van tevoren een ander toestel.
De overname heeft dus als enige voordeel dat je de aansluitkosten niet hoeft te betalen. Voor de rest is het gewoon een overstap naar een nieuwe provider zonder extra voordeel.
Dus dat betekend dat ik hem dan niet kan gebruiken aangezien ik een Orange kaart heb totdat mijn nieuwe contract ingaat?
En omzetten naar een i-150 Abo bedoel je?
43% of all statistics are worthless.
Je kan idd tot je nieuwe contract ingaat de iPhone dan niet gebruiken.Nowa schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:10:
Dus dat betekend dat ik hem dan niet kan gebruiken aangezien ik een Orange kaart heb totdat mijn nieuwe contract ingaat?
Daar was een oplossing voor waarbij de iPhone werd vrijgegeven voor je Orange-sim, maar dat is op dit moment even niet meer mogelijk. Het is nog onduidelijk of dit alsnog weer mogelijk wordt.
Ik bedoel idd omzetten naar i-150.
Je tijdelijke T-Mobile sim werkt natuurlijk wel in de iPhone, dus je bent evt wel op je tijdelijke nr bereikbaar en kan de telefoon nat. wel als "iPod-touch/speelding" gebruiken
[ Voor 13% gewijzigd door IceOnFire op 21-09-2008 17:16 ]
Die tijdelijke sim werkt ook niet omdat je T-Mobile abbo pas later ingaat. Je kan dit wel eerder in laten gaan, maar dan betaal je dus dubbel.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Wat mij op begint te vallen is dat SMS berichten vanuit het buitenland (en dus buitenlandse(mobiele)) nummers simpelweg niet aankomen. Heb het nu al minstens van 2 mensen gehoord. Waar kan dit aan liggen ?

Ja inderdaad. Nou bedankt voor de opheldering. Dooie mus... of zoiets
Vrijdag Heb ik mijn abonnement van Orange ook verlengt bij T-mobile inclusief de iPhone. Mijn eerste plan was om een relax 150 incl web `n walk en sms grenzeloos te bestellen. Alleen dit was niet mogelijk volgens de medewerker van de KS. Dit was pas mogelijk vanaf een Relax 250. (Wat ik raar vond aangezien een andere tweaker dit pakket wel heeft).
Daarom maar gekozen voor het i-300 abonnement inclusief de witte 16gig.
De levertijd was volgens de medewerkster 2 week. Dus maar even zien of dat ook daadwerkelijk klopt.
Nou zei ze wel dat ik het internet pas op 6 oktober kon gaan gebruiken. Weet iemand of ik dat ook eerder kan laten ingaan?
De levertijd was volgens de medewerkster 2 week. Dus maar even zien of dat ook daadwerkelijk klopt.
Nou zei ze wel dat ik het internet pas op 6 oktober kon gaan gebruiken. Weet iemand of ik dat ook eerder kan laten ingaan?
Op je vraag heb ik geen antwoord maar wanneer loopt je Orange abo af dan, aangezien je hem 6 oktober al kan gebruiken?
Die is in augustus al verlopen. Had niet door dat ik alweer 2 jaar verder wasNowa schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:07:
Op je vraag heb ik geen antwoord maar wanneer loopt je Orange abo af dan, aangezien je hem 6 oktober al kan gebruiken?

Bij Apple hebben ze waarschijnlijk weer dingen aan zitten passen. Ik zou de klantenservice blijven bestoken zodat ze je iPhone unlocken. Lijkt me niet meer dan normaal, omdat dit (waarschijnlijk) op het moment dat jij bestelde wel mogelijk was. Of laat ze anders een andere geschikte oplossing zoeken (Orange beeïndigen en T-Mobile eerder starten zonder afkoopsom?)Nowa schreef op zondag 21 september 2008 @ 19:50:
Ja inderdaad. Nou bedankt voor de opheldering. Dooie mus... of zoiets
web en walk is vanaf een relax 150 gewoon mogelijk + onbeperkt sms , ik heb het ookmarinos88 schreef op zondag 21 september 2008 @ 20:25:
Vrijdag Heb ik mijn abonnement van Orange ook verlengt bij T-mobile inclusief de iPhone. Mijn eerste plan was om een relax 150 incl web `n walk en sms grenzeloos te bestellen. Alleen dit was niet mogelijk volgens de medewerker van de KS. Dit was pas mogelijk vanaf een Relax 250. (Wat ik raar vond aangezien een andere tweaker dit pakket wel heeft).
Hm vreemd. Mij is verteld dat het niet mogelijk was..SaURoN schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:58:
[...]
web en walk is vanaf een relax 150 gewoon mogelijk + onbeperkt sms , ik heb het ook
Verwijderd
Even een korte vraag tussen door over een T-mobile abo inclusief de Iphone.
Ik vind 2 jarig toch eigenlijk wel iets te veel van het goede, dit doormede ik nog student ben en mocht ik nou na 1 jaar zonder werk komen te zitten dan zou ik hoe dan ook de maandelijkse kosten moeten betalen.
Dus vandaar mijn vraag, is het mogelijk om een 2 jarig contract te nemen bij T-mobile met de Iphone daarbij en dan in de winkel direct het 1e jaar af te betalen?
Ik vind 2 jarig toch eigenlijk wel iets te veel van het goede, dit doormede ik nog student ben en mocht ik nou na 1 jaar zonder werk komen te zitten dan zou ik hoe dan ook de maandelijkse kosten moeten betalen.
Dus vandaar mijn vraag, is het mogelijk om een 2 jarig contract te nemen bij T-mobile met de Iphone daarbij en dan in de winkel direct het 1e jaar af te betalen?
Verwijderd
Eerste 2 maanden na je aansluiting bij T-Mobile is er geen communicatie met buitenlandse nummers mogelijk, dit kun je afkopen door 120eu te betalen. Rare bedrijfsvoering imo.Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:44:
Wat mij op begint te vallen is dat SMS berichten vanuit het buitenland (en dus buitenlandse(mobiele)) nummers simpelweg niet aankomen. Heb het nu al minstens van 2 mensen gehoord. Waar kan dit aan liggen ?
Verwijderd
ik ben bang dat dat niet kan. Je kunt natuurlijk wel het hele bedrag van 1 jaar abonnementsgeld op je studentenspaarrekening zetten en er maandelijks het iPhone abonnement bedrag van betalenVerwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:25:
Even een korte vraag tussen door over een T-mobile abo inclusief de Iphone.
Hoe dan ook, al zou je je abonnement afkopen, je bent niet goedkoper uit doormede je een standaard bedrag schuldig bent aan T-Mobile die maandelijks wordt afbetaald... Als je bang bent zonder werk/geld te komen zitten zou je natuurlijk ook een losse iPhone in Belgie kunnen kopen en daarna een sim-only kopen voor enkele euro's. Vergeet internetten over 3G dan maar.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 09:16 ]
In het 3G topic lees ik dat je bij een nieuw T-Mobile abo de eerste 2 maanden niet vanuit het buitenland kunt bellen? Klopt dit? Dit zou ik heel raar vinden, ik ben binnenkort in het buitenland en wil wel gewoon met de iPhone kunnen bellen. Staat dit in de voorwaarden?
Op http://www.t-mobile.nl/pe...nformatie/buitenland.aspx en http://www.t-mobile.nl/iPhone/iphone_persoonlijk.pdf wordt hier met geen woord over gerept.
Op http://www.t-mobile.nl/pe...nformatie/buitenland.aspx en http://www.t-mobile.nl/iPhone/iphone_persoonlijk.pdf wordt hier met geen woord over gerept.
[ Voor 25% gewijzigd door Tourniquet op 22-09-2008 12:53 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Helaas heeft T-Mobile me nooit meer teruggebeld over dat ik problemen had met mijn Orange SIM-kaart 
Vandaag ging echter mijn nieuwe abonnement in. Vanochtend herstarten ging ik van 'No Service' naar wel service, maar gek genoeg alleen bellen en nog via mijn tijdelijke nummer. Later nog een keer herstart gegeven, toen wel 3G internet. Daarnet weer een herstart gegeven en toen kwam er opeens een SMSje binnen van iemand die mijn tijdelijke nummer niet kende... ik ben dus gelukkig (itt tot de problematiek die ik op de vorige pagina zag) in een keer goed over

Vandaag ging echter mijn nieuwe abonnement in. Vanochtend herstarten ging ik van 'No Service' naar wel service, maar gek genoeg alleen bellen en nog via mijn tijdelijke nummer. Later nog een keer herstart gegeven, toen wel 3G internet. Daarnet weer een herstart gegeven en toen kwam er opeens een SMSje binnen van iemand die mijn tijdelijke nummer niet kende... ik ben dus gelukkig (itt tot de problematiek die ik op de vorige pagina zag) in een keer goed over
Ow dan heb jij geluk, bij mij doet hij het nog steeds niet
Kon net KS helemaal niet bellen, denk dat het nog wel 2 weken duurt opdeze manier
Bij mij hetzelfde, mijn abo zou vrijdag actief worden en het nummer omgezet maar dat kon toen niet vanwege een storing. Kreeg een uurtje geleden 'No Service" op m'n oude telefoon en m'n iPhone doet het nu, alleen heb ik nu net als jij ook het tijdelijke T-Mobile nummer. Hoop dat het vandaag nog omgezet wordt, kan natuurlijk best zijn dat er even wat tijd overheen gaat.Rafe schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:30:
Helaas heeft T-Mobile me nooit meer teruggebeld over dat ik problemen had met mijn Orange SIM-kaart
jaTourniquet schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:22:
[...]
Bij mij hetzelfde, mijn abo zou vrijdag actief worden en het nummer omgezet maar dat kon toen niet vanwege een storing. Kreeg een uurtje geleden 'No Service" op m'n oude telefoon en m'n iPhone doet het nu, alleen heb ik nu net als jij ook het tijdelijke T-Mobile nummer. Hoop dat het vandaag nog omgezet wordt, kan natuurlijk best zijn dat er even wat tijd overheen gaat.
Verwijderd
Jammer dat ik dus niet me 1e loopjaar direct kan afbetalen, ik dacht namelijk dat dit altijd wel kon.
Ik ga het voor de zekerheid is in de winkel vragen
Ik ga het voor de zekerheid is in de winkel vragen
Het werkt ondertussen, m'n nummer is overgezet. Zelfs Visual Voicemail doet 't.SaURoN schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:37:
[...]
jaGaat hier nu al 12 dagen overheen
Dus kan even wat tijd overheen gaan
(zeer off topic, maar omdat de iphone icm t-mobile is toch deze reactie:)
Op een gegeven moment werd ik teruggebeld, 't zou allemaal goedkomen! Geen zorgen dus...
Een week later belden ze me weer waarin gezegd werd dat het toch niet helemaal goed gegaan was maar dat het nu dan toch wel goed zou gaan.
Nou ja uiteindelijk is het dus mislukt...
Dan meld ik hier ook maar even dat het nummerbehoud van mijn mobiele nummer ook niet is gelukt. Na een paar keer gebeld te hebben was het al snel 3 weken voordat mijn nummer over zou gaan in t-mobile.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:01:
(andere quote)Maeslant schreef op zondag 21 september 2008 @ 19:18:
[...]
T-Mobile. Volgens mij het is een grote bende bij T-Mobile op het moment. Gesprekken worden verbroken of vallen weg (van heel veel mensen ook zonder iPhone) bereik is er wel maar gebeld worden kan niet.
Nummerbehoud bij mijn moeder werd ook al helemaal fout doorgevoerd en deze is al 10 dagen onbereikbaar (oude nummer afgesloten, nieuwe niet aangesloten ).
(/andere quote)
[...]
Mee eens, ik en een huisgenoot van mij hebben hier afgelopen week ook voor de zo veelste keer last van gehad (N73, 6300). Dus wie weet. Dat was in Amsterdam en Utrecht. Je hebt gewoon bereik maar bellen wil niet.
Op een gegeven moment werd ik teruggebeld, 't zou allemaal goedkomen! Geen zorgen dus...
Een week later belden ze me weer waarin gezegd werd dat het toch niet helemaal goed gegaan was maar dat het nu dan toch wel goed zou gaan.
[ Voor 2% gewijzigd door omitz op 22-09-2008 17:43 . Reden: vergeten ]
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
die 120 euro, wordt die dan als ware een voorschot verrekend ?Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 01:09:
[...]
Eerste 2 maanden na je aansluiting bij T-Mobile is er geen communicatie met buitenlandse nummers mogelijk, dit kun je afkopen door 120eu te betalen. Rare bedrijfsvoering imo.
DUGG
Hoelang heeft het uiteindelijk geduurd?Mag toch max 10 werkdagen kosten van de OPTA?omitz schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:42:
(zeer off topic, maar omdat de iphone icm t-mobile is toch deze reactie:)
[...]
Dan meld ik hier ook maar even dat het nummerbehoud van mijn mobiele nummer ook niet is gelukt. Na een paar keer gebeld te hebben was het al snel 3 weken voordat mijn nummer over zou gaan in t-mobile.
Wat herkenbaar... Ik zit vanaf 5 augustus op de overdracht van mijn 06 vanuit KPN -> TM te wachten. Eindelijk midden september een brief van TM gehad dat ze het NIET kunnen. Einde procedure. KS gebeld, ben naar de TM shop gegaan op advies KS en alles uitgelegd...de 2e ronde.... we zullen zien.
Ik ben benieuwd naar het jaarverslag TM NL...
- weinig marge op de iphone (hoge inkoop) zelf,
- gebruikers gebruiken alleen hun eigen bundel (80% i150)
- en dataverbruik via netwerk... geen dekking geen verbruik geen leasekosten netwerk... (Erricsson?)
- slecht imago ontwikkeling rond introductie iPhone en Orange samenvoeging.
- Cash??? Tijdelijk personeel ivm drukte??? Straks allemaal de iphone simlock vrij??
Ik ben benieuwd naar het jaarverslag TM NL...
- weinig marge op de iphone (hoge inkoop) zelf,
- gebruikers gebruiken alleen hun eigen bundel (80% i150)
- en dataverbruik via netwerk... geen dekking geen verbruik geen leasekosten netwerk... (Erricsson?)
- slecht imago ontwikkeling rond introductie iPhone en Orange samenvoeging.
- Cash??? Tijdelijk personeel ivm drukte??? Straks allemaal de iphone simlock vrij??
nope, dit zijn gewoon de kosten.Mach schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:20:
[...]
die 120 euro, wordt die dan als ware een voorschot verrekend ?
www.degroot-it.nl
Nee, dat is een voorschot.
Ow lekker. Blijkbaar zijn overstappers van Orange naar T-Mobile hetzelfde als nieuwe klanten. Ik kom er net achter dat ik geen 0900 kan bellen en dus ook niet in het buitenland kan bellen. Morgen die klantenservice lastigvallen, want dit lijkt mij een slecht idee van de roze vrienden. Ik ben al zo tevreden met ze....
Ik vind dat hele gebeuren als Orange gebruiker naar T-Mobile eigenlijk ronduit slecht, je kan je oude sim niet eens gebruiken, nieuwe sim is nog niet geactiveerd, of je moet allemaal extra kosten betalen of dubbele abonnementskosten. Beetje jammer allemaal, sowieso vond ik Orange niet echt helemaal top meer, kan ook doordat ze met T-Mobile gefuseerd zijn, dat het niet allemaal loopt zoals het moet lopen.
Ok , my bad , dan had ik het verkeerd begrepen.
Ook raar is trouwens dat mijn vrienden , die sinds 23 augustus abonnee is bij t-mobile met een iPhone , tot eergisteren niet van haar telefoon in het buitenland gebruik kon maken.
De normale 2 maanden dus van t-mobile.
Echter vandaag weer proberen en toen werkte het wel ineens terwijl de 2 maanden niet eens verstreken zijn.
Lekker vaag weer bij t-mobile
www.degroot-it.nl
ik kan je ook nog vertellen dat je je abbo niet eens eerder in kan laaten gaan (teminste ik niet)Aight! schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 00:10:
Ik vind dat hele gebeuren als Orange gebruiker naar T-Mobile eigenlijk ronduit slecht, je kan je oude sim niet eens gebruiken, nieuwe sim is nog niet geactiveerd, of je moet allemaal extra kosten betalen of dubbele abonnementskosten. Beetje jammer allemaal, sowieso vond ik Orange niet echt helemaal top meer, kan ook doordat ze met T-Mobile gefuseerd zijn, dat het niet allemaal loopt zoals het moet lopen.

dat zou aleen niet kunnen als je van orange kwam dus ik/je hebt niet eens de mogelijkheid om met 2 abbo's te loopen.
als je van een andere provider kwam kon het wel.
ps: ik was gelukig wel net optijd om mijn orange sim kaartje te kunnen gebruiken.
en als je in je contract overeenkomst kijkt dan staad daar ook in dat je je orange kaart gelijk in je nieuwe tel kan gebruiken.
kan je er trouwens iets mee als ze daar wat beweeren wat niet waar is?
[ Voor 15% gewijzigd door sk1nny666 op 23-09-2008 09:46 ]
Dat lijkt me enigsinds nog logisch omdat ze als 1 bedrijf verder willen gaan en tijdens het samenvoegen kan dat dan wel eens verkeerd gaan aflopensk1nny666 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:44:
[...]
ik kan je ook nog vertellen dat je je abbo niet eens eerder in kan laaten gaan (teminste ik niet)![]()
dat zou aleen niet kunnen als je van orange kwam dus ik/je hebt niet eens de mogelijkheid om met 2 abbo's te loopen.
maar je hebt een tijdelijk nummer bij t-mobile die zouden ze tog gewoon zolang voor mij kunnen actieveren?
waarom heb je anders dat tijdelijke nummer
Omdat het tijdelijke nummer gewoon een vast nummer word, zo lijkt het er wel op bij mij..Begin het somber in te zien of ik mijn eigen nr nog weer krijg. Kan niet eens de KS meer bellen vanaf me t-mobile nr, geeft in bezettoon...Terwijl iemand anders met t-mobile hier wel er naar toe kan bellen.sk1nny666 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:47:
maar je hebt een tijdelijk nummer bij t-mobile die zouden ze tog gewoon zolang voor mij kunnen actieveren?
gewoon even met een andere tel bellen naar 0800-7111 en vraagen waar de f*ck ze mee bezig zijn.
volgende week maandag ben ik aan de beurd ik zal wel zien hoe het gaat lopen.
ik zal mijn bevindingen hier dan wel melden.
volgende week maandag ben ik aan de beurd ik zal wel zien hoe het gaat lopen.
ik zal mijn bevindingen hier dan wel melden.
Jah, inderdaad had ik zo een mooie brief gekregen, dat ik mijn kaartje gewoon in mijn nieuwe telefoon kon prikken. Ik ben al bij de t-mobile shop geweest, en hun hadden een mail gestuurd naar t-mobile voor te laten unlocken, nu is dat wel al een week geleden, en ik kan best even bellen naar de klantenservice, maar al dat gezeur en gewacht, krijg er een beetje de schijt vansk1nny666 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:44:
[...]
ik kan je ook nog vertellen dat je je abbo niet eens eerder in kan laaten gaan (teminste ik niet)![]()
ps: ik was gelukig wel net optijd om mijn orange sim kaartje te kunnen gebruiken.
en als je in je contract overeenkomst kijkt dan staad daar ook in dat je je orange kaart gelijk in je nieuwe tel kan gebruiken.
kan je er trouwens iets mee als ze daar wat beweeren wat niet waar is?
Naja mocht ik tijd hebben vandaag, dan ga ik wel eens even bellen
Gelukkig was het dit keer met een telefoontje van nog geen minuut geregeld. Of ik het toestel een half uur uit wil zetten ivm het verwijderen van de blokkade.Aight! schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 00:10:

Maar indd gaat er mis wat er mis kan gaan met een fusie/overname. Zowel technisch als organisatorisch is het erg slecht geregeld. Metname het hele iPhone traject, maar dat zal er mee te maken hebben dat er nogal wat zaken vanuit Duitsland opgelegd worden.
Even voor de volledigheid; je hebt het dus nu alsnog voor elkaar je oude Orange sim in de iPhone unlocked te krijgen?
Shiver23 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:26:
[...]
Gelukkig was het dit keer met een telefoontje van nog geen minuut geregeld. Of ik het toestel een half uur uit wil zetten ivm het verwijderen van de blokkade.
Uhh nee. Dat ging over de blokkade voor bellen naar buitenland en 0900-nummers. Ik zit inmiddels al bij T-Mobile. Sorry voor de verwarring.
Hmm oke, ik ben bijna helemaal goed over. Visual voicemail geeft een error tijdens het instellen. Morgrn maar weer bellen, ik begon ze al bijna te missen daarzo
Verwijderd
Ik weet niet of dit al eerder gemeld is...(er zijn zoveel iphone topics dat ik er ook niet uitkan komen met search)
Maar het lijkt of de iphone prijs bij verlengingen omlaag is gegaan eerst was het 80 zoals bij
een nieuw abo. Maar ik heb zojuist een iphone met 8gb besteld voor 1euro
Dus hoop dat de levertijd een beetje vlot is kan ik lekker iphonen
Maar het lijkt of de iphone prijs bij verlengingen omlaag is gegaan eerst was het 80 zoals bij
een nieuw abo. Maar ik heb zojuist een iphone met 8gb besteld voor 1euro
Vandaag ook een iPhone gehaald. De 8 gig zou ik gratis krijgen (kom van orange) maar was uitverkocht en ik kreeg de 16 gig voor 49 euro mee. Naja dat maar gedaan.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:09:
Ik weet niet of dit al eerder gemeld is...(er zijn zoveel iphone topics dat ik er ook niet uitkan komen met search)
een nieuw abo. Maar ik heb zojuist een iphone met 8gb besteld voor 1euro![]()
Ik natuurlijk nog gevraagd of het wel ging werken met orange, maar ze garandeerden me dat dat om te zetten was. Ik kreeg een nummer mee van een migratie dienst ofzo, die moest ik bellen en dan werd het geregeld. Als het niet zo is dan ga ik men iPhone terug brengen, dan kan ik hem net zo goed pas over 3 maanden halen en dan is die gratis. Als ze die 49 euro terug geven vind ik het ook best
Mocht je Orange met die migratiedienst inderdaad aan de gang krijgen, laat het even weten. Ik heb de afgelopen dagen weer meerdere malen met de KS aan de lijn gezeten en stapels IMEI nrs, simkaartnrs en whatnot doorgegeven maar tot nu toe zonder enig resultaatMich schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:28:
[...]
Ik natuurlijk nog gevraagd of het wel ging werken met orange, maar ze garandeerden me dat dat om te zetten was. Ik kreeg een nummer mee van een migratie dienst ofzo, die moest ik bellen en dan werd het geregeld. Als het niet zo is dan ga ik men iPhone terug brengen, dan kan ik hem net zo goed pas over 3 maanden halen en dan is die gratis. Als ze die 49 euro terug geven vind ik het ook best
Te midden van al deze ellende: Ik had mijn Orange abo al een poos geleden opgezet, en eind augustus een iPhone gehaald, en gisteren zou mijn nummer overgezet worden... En dat ging in 1x goed; ben een half uurtje ofzo onbereikbaar geweest, moest even opnieuw de voicemail instellen, maar verder ben ik nu gewoon bereikbaar op mijn oude nummer 
Ze _kunnen_ het dus wel
Ze _kunnen_ het dus wel
Kijk daar kan ik nou verdrietig van wordenDannr schreef op donderdag 25 september 2008 @ 08:04:
Te midden van al deze ellende: Ik had mijn Orange abo al een poos geleden opgezet, en eind augustus een iPhone gehaald, en gisteren zou mijn nummer overgezet worden... En dat ging in 1x goed; ben een half uurtje ofzo onbereikbaar geweest, moest even opnieuw de voicemail instellen, maar verder ben ik nu gewoon bereikbaar op mijn oude nummer
Ze _kunnen_ het dus wel
Net aan de lijn gehad, zonder te wachten zelfsIceOnFire schreef op woensdag 24 september 2008 @ 23:49:
[...]
Mocht je Orange met die migratiedienst inderdaad aan de gang krijgen, laat het even weten. Ik heb de afgelopen dagen weer meerdere malen met de KS aan de lijn gezeten en stapels IMEI nrs, simkaartnrs en whatnot doorgegeven maar tot nu toe zonder enig resultaat
Maar helaas, ze zeiden al dat er problemen waren die hier al werden besproken, het kon nog 2 tot 3 weken duren voor ze het op orde hebben. Ze vroegen mijn adres, volgens mij sturen ze een unlock procedure op zodra het dus weer werkt. naja beter lukt het ze ook om het binnen deze tijd te fixen.
wat gebeurd er trouwens als je de t-mobile simcard gaat gebruiken. Ik heb dus mijn orange nummer nog maar kreeg ook een nieuwe sim waar mijn nummer dan naartoe wordt overgezt. Maar hoe worden de kosten berekend van deze sim? Want ik heb hem nu wel in mijn iPhone gedaan en mee ge internet om te testen
Ik heb eergisteren een iPhone gekregen door een verlenging bij T-Mobile. Nu krijg ik net mijn 'nieuwe contract' binnen, en ik zie dat deze pas op 19 januari ingaat. Ik had verwacht dat het nieuwe abonnement (i300) meteen in zou gaan.
Zit ik nou fout of zitten zij fout? En heeft er iemand een idee of het om te zetten valt?
Zit ik nou fout of zitten zij fout? En heeft er iemand een idee of het om te zetten valt?
Je hebt waarschijnlijk nog een uitloop periode van je oude abo. dus 3 maanden . Waarschijnlijk dus van af 19 oktober 3 maanden.
hm..als ik dit zo lees hebben we nog mazzel gehad. afgelopen woensdag iphone gehaald bij belcompany . Migratie datum werd daar bepaald op 23 september (migratie van orange music naar t-mobile ) 23 september ging nieuwe simkaart actief, lagen de welkomst brieven in huis en eind van de dag was het nummer geporteerd. S'avonds waren 3g en visual voicemail ook up and running. Het kan dus wel soms bij T-mobile
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Het zal best heel vaak goed gaan, je leest hier ook alleen de probleem gevallenamsterdammertje schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:32:
hm..als ik dit zo lees hebben we nog mazzel gehad. afgelopen woensdag iphone gehaald bij belcompany . Migratie datum werd daar bepaald op 23 september (migratie van orange music naar t-mobile ) 23 september ging nieuwe simkaart actief, lagen de welkomst brieven in huis en eind van de dag was het nummer geporteerd. S'avonds waren 3g en visual voicemail ook up and running. Het kan dus wel soms bij T-mobile
En die migratie van orange naar t-mobile met iPhone unlock kan ik ook nog wel inkomen. Als iPhone hun software veranderd zonder eerst aan de telefoonaanbiederes te melden dat er iets kan wijzigen kan je eerder bij iPhone de schuld leggen.
Sorry voor de spam allemaal
Maaaaaaaar ik deed voor de grap mijn orange simkaart in mijn iPhone van 1 dag oud. En het werkt gewoon
Kan gewoon bellen enzo, alleen internet moet ik nog ff aan de praat krijgen omdat ik niet echt iets zie waar ik dat in kan stellen. Werkt dit bij iedereen of ben ik een uitzondering ?
Kheb de iPhone 16 gig en firmware 2.0.2 ofzo. Vanavond ff updaten naar 2.1 en kijken of het nog werkt. Alhoewel de problemen met unlocken bij deze versie begonnen zijn. Ik denk dat ik maar ff wacht hehe. Of werken alle telefoons die ervoor geunlocked waren nog met de nieuwste firmware ?
edit:
het zal bij iedereen wel werken, zodra die even terugschakeld naar orange netwerk dan heb je geen ontvangst. Dit was bij 2.0.2 niet zo, daar bleef die op t-mobile volgens mij. Maar bij 2.1 wil die nog wel is changen.
Maaaaaaaar ik deed voor de grap mijn orange simkaart in mijn iPhone van 1 dag oud. En het werkt gewoon

Kan gewoon bellen enzo, alleen internet moet ik nog ff aan de praat krijgen omdat ik niet echt iets zie waar ik dat in kan stellen. Werkt dit bij iedereen of ben ik een uitzondering ?
Kheb de iPhone 16 gig en firmware 2.0.2 ofzo. Vanavond ff updaten naar 2.1 en kijken of het nog werkt. Alhoewel de problemen met unlocken bij deze versie begonnen zijn. Ik denk dat ik maar ff wacht hehe. Of werken alle telefoons die ervoor geunlocked waren nog met de nieuwste firmware ?
edit:
het zal bij iedereen wel werken, zodra die even terugschakeld naar orange netwerk dan heb je geen ontvangst. Dit was bij 2.0.2 niet zo, daar bleef die op t-mobile volgens mij. Maar bij 2.1 wil die nog wel is changen.
[ Voor 32% gewijzigd door Mich op 25-09-2008 21:20 ]
maandag gaat mijn orange over naar tmobile maar nu heb ik in de loop van de tijd 40 euro beltegoed opgespaard en die moet dus op voor maandag anders ben ik ht gewoon kwijd.
dus dat word leuk veel bellen dit weekeind.
Ik hoop voor je dat het ook daadwerkelijk overgaat. Ondertussen ben ik nog steeds niet over na 16 dagensk1nny666 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:37:
maandag gaat mijn orange over naar tmobile maar nu heb ik in de loop van de tijd 40 euro beltegoed opgespaard en die moet dus op voor maandag anders ben ik ht gewoon kwijd.
Afgelopen dinsdag nog gebeld, ja nee donderdag moet hij het doen...Kijk vandaag op de kalender ow vrijdag..Zouden ze pas volgende week donderdag bedoelen
Iemand een idee wat ik miss nog meer kan doen, naast een klachtenbrief?
Er zijn toch van die nummers waarmee je geld kan verdienen door erheen te bellen?sk1nny666 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:37:
Even iets anders dan de Orange/T-mobile vragen:
Op internet zie ik een aanbieding van een iphone 3g icm een vodafone basis 22,50 euro 2-jaar abonnement. Ik vroeg me af of het mogelijk was om dit af te sluiten en na ontvangst van de iphone 3g direct naar een vodafone winkel te gaan en de abo om te zetten naar die speciale iphone 3g abo van vodafone. Qua prijzen valt de middelste iphone 3g abo bij vodafone gelijk aan een basis 22.50 euro en de tijdsduur is gelijk (beide 2 jaar). Weet iemand of deze constructie mogelijk is?
(even een samenvatting van mijn vraag om eventuele verwarring weg te halen: iphone 3g met vodafone basis 22,50 euro afsluiten en daarna gelijk omzetten naar een vodafone super sim voor iphone 3g)
Op internet zie ik een aanbieding van een iphone 3g icm een vodafone basis 22,50 euro 2-jaar abonnement. Ik vroeg me af of het mogelijk was om dit af te sluiten en na ontvangst van de iphone 3g direct naar een vodafone winkel te gaan en de abo om te zetten naar die speciale iphone 3g abo van vodafone. Qua prijzen valt de middelste iphone 3g abo bij vodafone gelijk aan een basis 22.50 euro en de tijdsduur is gelijk (beide 2 jaar). Weet iemand of deze constructie mogelijk is?
(even een samenvatting van mijn vraag om eventuele verwarring weg te halen: iphone 3g met vodafone basis 22,50 euro afsluiten en daarna gelijk omzetten naar een vodafone super sim voor iphone 3g)
dan nu het punt dat soort nummers vallen dus buiten me bundelShiver23 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:16:
[...]
Er zijn toch van die nummers waarmee je geld kan verdienen door erheen te bellen?
teminste dat is wat ik heb begreepen 0900 nemmers en zo gaan niet van me bundel af maar moet ik gewoon bij betaalen,
Ik zit er sterk aan te denken om mijn contract ic.m. mijn i-phone te ontbinden. Het bereik is een drama in mijn woon en werk gebied. Ik heb mijn i-phone bij een APR gekocht en vroeg me af of ik eingelijk de toestel mag houden op moment dat mijn contract ontbonden word. Ik heb tenslotte de I-phone van de APR gekocht en niet van t-mobile.
Ik zou niet weten wat dat daar aan af doet. Maar mocht het je lukken om het contract te ontbinden, dan moet je (zoals je in dit topic kunt lezen) je iPhone ook inleveren. Anders zou je natuurlijk wel heel goedkoop aan de iPhone kunnen komenIbix schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:53:
Ik zit er sterk aan te denken om mijn contract ic.m. mijn i-phone te ontbinden. Het bereik is een drama in mijn woon en werk gebied. Ik heb mijn i-phone bij een APR gekocht en vroeg me af of ik eingelijk de toestel mag houden op moment dat mijn contract ontbonden word. Ik heb tenslotte de I-phone van de APR gekocht en niet van t-mobile.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
zover ik weet moet je hem gewoon inleveren omdat je hem met je abbo gewoon afbetaald.
en dat doe je dus niet meer als je je abbo laat ontbinden.
als het goed is krijg je het geld terug wat je voor je iphone hebt betaals wel terug
en dat doe je dus niet meer als je je abbo laat ontbinden.
als het goed is krijg je het geld terug wat je voor je iphone hebt betaals wel terug
Ok peoples! Bedankt voor de toelichting. Houden of niet...hij gaat eruit en ga verder met mijn 2G iphone.
Verwijderd
Op je pakbon staat een nummer waar je heen moet bellen als je je nieuwe abosOid schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:26:
Ik heb eergisteren een iPhone gekregen door een verlenging bij T-Mobile. Nu krijg ik net mijn 'nieuwe contract' binnen, en ik zie dat deze pas op 19 januari ingaat. Ik had verwacht dat het nieuwe abonnement (i300) meteen in zou gaan.
direct wil laten ingaan , heb ik ook gedaan , werkte perfect.
Ik zit er ook over na te denken om mijn contract te ontbinden. Echter ik woon niet eens in een 'probleem' gebied. Maar op een of andere manier is T-Mobile echt aan het knoeien, verbindingen worden om de haverklap verbroken (niet alleen bij mij, maar ook non-iPhone users hebben hier last van). Verder komen sms-berichten veel te laat aan etc. Ik wordt er een beetje moedeloos van!.
Wel apart; hier kun je de iphone icm elk abo krijgen. Alleen is de prijs wat hoog geloof ik
Mixed Reality dev
Nou, volgens mij is het een T-mobile/iPhone en netwerk probleem. IK heb namelijk sinds vanmiddag een 3G 16GB gekocht voor 49 euro (nieuwe klant) en mijn vriendin heeft een Samsung Touchwiz F480 genomen. Wij beiden kwamen van Orange (businessbundel) maar omdat de Orange mast weg gaat waren we al een aantal weken aan het 'roamen' op de T-mobile mast.Maeslant schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 13:21:
Ik zit er ook over na te denken om mijn contract te ontbinden. Echter ik woon niet eens in een 'probleem' gebied. Maar op een of andere manier is T-Mobile echt aan het knoeien, verbindingen worden om de haverklap verbroken (niet alleen bij mij, maar ook non-iPhone users hebben hier last van). Verder komen sms-berichten veel te laat aan etc. Ik wordt er een beetje moedeloos van!.
Ik met een SPV M700 en mijn vriendin met een Nokia 6233. Allemaal prima en fatsoenlijk bereik 3 tot 4 streepjes (behalve bij mij op mijn werk niet dan 1 a 2 streepjes)
Nu met BEIDE toestellen mag ik in mijn handen klappen dat ik 1 a 2 streepjes heb (zelfs buiten heb ik niets op de iPhone)
Dus het lijkt mij een combinatie van verschillende factoren....
Ik kijk het even aan en anders gaan BEIDE contracten weer lekker pleite vind het zonde van de telefoons, maar dan wacht ik wel langer tot de iPhone bij een andere partij leverbaar is.
Overigens volgens de dekkingskaart van T-mobile moet ik zonder problemen een GSM signaal hebben binnen en buiten en een 3G zou mogelijk kunnen zijn buiten...
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Misschien zijn het meerdere factoren maar er hebben een heel hoop mensen er last van. Het ligt iig aan T-Mobile en echt niet aan de iPhone, daar ben ik wel achter. Maar mijn contract ontbinden is eigenlijk ook geen optie, want mijn nummer wil ik wel behouden.SpoekGTi schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:51:
[...]
Nou, volgens mij is het een T-mobile/iPhone en netwerk probleem. IK heb namelijk sinds vanmiddag een 3G 16GB gekocht voor 49 euro (nieuwe klant) en mijn vriendin heeft een Samsung Touchwiz F480 genomen. Wij beiden kwamen van Orange (businessbundel) maar omdat de Orange mast weg gaat waren we al een aantal weken aan het 'roamen' op de T-mobile mast.
Ik met een SPV M700 en mijn vriendin met een Nokia 6233. Allemaal prima en fatsoenlijk bereik 3 tot 4 streepjes (behalve bij mij op mijn werk niet dan 1 a 2 streepjes)
Nu met BEIDE toestellen mag ik in mijn handen klappen dat ik 1 a 2 streepjes heb (zelfs buiten heb ik niets op de iPhone)
Dus het lijkt mij een combinatie van verschillende factoren....
Ik kijk het even aan en anders gaan BEIDE contracten weer lekker pleite vind het zonde van de telefoons, maar dan wacht ik wel langer tot de iPhone bij een andere partij leverbaar is.
Overigens volgens de dekkingskaart van T-mobile moet ik zonder problemen een GSM signaal hebben binnen en buiten en een 3G zou mogelijk kunnen zijn buiten...
ff een vraagje,
ik heb in het gewone iphone topic gemeld in een reactie op iemand anders dat ik ook sinds 2 dagen een klote signaal heb! normaal gesproken echt vol bereik, GSM en 3G echt 1.5 week gewoon plezier van gehad (en dat is zeldzaam denk ik
)
Maar nu dus sinds 2 dagen echt bagger bereik 2 streepjes (GSM bereik GEEN 3G) en vaak helemaal niet, het is bekend bij T-mobile, ze melden zelf ook dat er storing is. ik ga er dus vanuit dat eraan gewerkt wordt....
MAAR ik heb hier 2 abonnementen allebei van T-Mobile, iphone en htc touch, deze geven hetzelfde signaal en signaal drop aan! met de iphone heb ik zelfs GEEN 3G ontvangst. want dat ligt dus gewoon al 2 dagen plat, en zodra ik mijn woonplaats uitrij en op een andere mast kom heb ik vollebak bereik!
Ik vind niet dat ik hier het dupe van mag worden, betaal duur abonnements geld en dan heb je geen diensten. of heel gelimiteerd.
Weten jullie misschien een manier om dit te verhalen op T-mobile, bv in de vorm van korting op je maandelijkse kosten, zou T-mobile daartoe verplicht moeten zijn?
ik heb in het gewone iphone topic gemeld in een reactie op iemand anders dat ik ook sinds 2 dagen een klote signaal heb! normaal gesproken echt vol bereik, GSM en 3G echt 1.5 week gewoon plezier van gehad (en dat is zeldzaam denk ik
Maar nu dus sinds 2 dagen echt bagger bereik 2 streepjes (GSM bereik GEEN 3G) en vaak helemaal niet, het is bekend bij T-mobile, ze melden zelf ook dat er storing is. ik ga er dus vanuit dat eraan gewerkt wordt....
MAAR ik heb hier 2 abonnementen allebei van T-Mobile, iphone en htc touch, deze geven hetzelfde signaal en signaal drop aan! met de iphone heb ik zelfs GEEN 3G ontvangst. want dat ligt dus gewoon al 2 dagen plat, en zodra ik mijn woonplaats uitrij en op een andere mast kom heb ik vollebak bereik!
Ik vind niet dat ik hier het dupe van mag worden, betaal duur abonnements geld en dan heb je geen diensten. of heel gelimiteerd.
Weten jullie misschien een manier om dit te verhalen op T-mobile, bv in de vorm van korting op je maandelijkse kosten, zou T-mobile daartoe verplicht moeten zijn?
Zij leveren niet de dienst die je van ze mag verwachten. Ik weet niet wat er in de algemene voorwaarden staat. Maar het neigt wat mij betreft naar een gevalletje wanprestatie. Even een belletje geven dat ze een briefje mogen verwachten waarin je ze in gebreke stelt. Alle kosten die je maakt en passant ook even verhalen. En uiteraard aangeven dat je niet van plan bent om te betalen voor de dagen dat je niet op een fatsoenlijke manier gebruik kunt maken van hun diensten. Hier zitten wat haken en ogen aan qua interpretatie van enkele termen, maar hier moet je een eindje mee op weg geholpen zijn. Maar LEES wel eerst de Algemene Voorwaarden van T-mobile, ik heb niet het flauwste benul wat daar in staat over dit soort ongein.Michieleke schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 20:37:
ff een vraagje,
ik heb in het gewone iphone topic gemeld in een reactie op iemand anders dat ik ook sinds 2 dagen een klote signaal heb! normaal gesproken echt vol bereik, GSM en 3G echt 1.5 week gewoon plezier van gehad (en dat is zeldzaam denk ik)
Wat ik uit je post begrijp is dat je een bepaald netwerk niet op kunt? Maar wel kunt bellen? Wat mij betreft gewoon die brief schrijven en kijken hoe ze reageren.
[ Voor 4% gewijzigd door BigFast op 28-09-2008 01:25 ]
ik kan het 3G netwerk niet op, dus heb geen internet, het GSM netwerk heeft maar 2 streepjes en dat is niet in het hele huis dus op sommige plekken heb ik gewoon geen bereik. zelfs onder de grootste gsm mast in mijn dorp (de kerk) heb ik 0,0 bereik!BigFast schreef op zondag 28 september 2008 @ 01:23:
[...]
Wat ik uit je post begrijp is dat je een bepaald netwerk niet op kunt? Maar wel kunt bellen? Wat mij betreft gewoon die brief schrijven en kijken hoe ze reageren.
en dat is op alle 3 onze telefoons zo...
Verwijderd
Ik weet niet echt zeker of dit het juiste topic is voor mijn vraag, maar de andere topics uit de waarschuwing lijken mij ook niet echt van toepassing.
Als ik een iPhone probeer te bestellen via de online T-Mobile winkel kom ik uiteindelijk bij de 'betaalmethode'-pagina uit. Hier kan ik alleen maar kiezen voor rembours omdat alle andere opties 'greyed-out' zijn. Weet iemand waarom dit is?
Update: Never mind, is waarschijnlijk omdat je ook het contract aan de deur moet tekenen.
Als ik een iPhone probeer te bestellen via de online T-Mobile winkel kom ik uiteindelijk bij de 'betaalmethode'-pagina uit. Hier kan ik alleen maar kiezen voor rembours omdat alle andere opties 'greyed-out' zijn. Weet iemand waarom dit is?
Update: Never mind, is waarschijnlijk omdat je ook het contract aan de deur moet tekenen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2008 17:03 ]
Ik ben hier dus ook nog wat aan het testen geweest, de iPhone heeft inmiddels een stabiel bereik van 2 streepjes, alleen dus de TouchWiz F480 van Samsung van mijn vriendin begint met 2 streepjes en eindigt met geen streepjes, wel een melding dat hij onder T-mobile is geconnect maar het is dus echt heel laag signaal, zal deels wel komen door de volledige stalen behuizing volgens mij, desnoods gaan we die dus nog ruilen voor een ander toestel. Ook de SPV en de Nokia hebben nu gemiddeld maar 1 a 2 streepjes.Michieleke schreef op zondag 28 september 2008 @ 10:24:
[...]
ik kan het 3G netwerk niet op, dus heb geen internet, het GSM netwerk heeft maar 2 streepjes en dat is niet in het hele huis dus op sommige plekken heb ik gewoon geen bereik. zelfs onder de grootste gsm mast in mijn dorp (de kerk) heb ik 0,0 bereik!
en dat is op alle 3 onze telefoons zo...
Ik heb ook al een mailtje gestuurd naar T-Mobile i.v.m. de dekking van het GSM signaal, Ik wist namelijk al wel dat ik geen 3G bereik hier zou hebben maar dat boeide me niet gezien ik toch via Wi-Fi ga internetten op de iPhone.
Maar goed ik wil wel met mijn gisteren aangeschafte telefoons en abbo's FATSOENLIJK kunnen bellen in en om het huis.
[ Voor 5% gewijzigd door SpoekGTi op 28-09-2008 15:00 ]
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
ja nou ja ik heb altijd gebruik kunnen maken van 3G en had echt vol bereik, is altijd geweest! en dat wil ik gewoon weer terug!
Verwijderd
Hier wordt de iPhone 3G aangeboden in combinatie met Hi. Hoe kan dat? Wat is daar het addertje onder het gras? Ik wil heel graag een iPhone nemen, maar heb geen zin in T-Mobile. Ben al jaren een heel tevreden Hi-klant en dit lijkt mij dus wel interessant. Echter, voor zover ik gehoord of gezien heb kan ik "officieel" geen iPhone krijgen bij Hi. Hoe kunnen zij dit dan aanbieden? Kon bij Studentmobiel geen uitleg vinden..
Gek dat er van dit soort advertenties nooit iets te vinden is op de site van de aanbieder. In dit geval dus HI.
Vodafone had laatst ook al zoiets. Ik geloof er niet in.
waarschijnlijk halen hun iphone uit belgie, of italie, en verkopen ze die icm een abo van de provider naar keuze.
pffff mijn probleem is doorgezet naar de afdeling dekkings klachten en die hanteren een wachttijd van 20 dagen
lekker dan!
maar er werd me wel verzekerd dat er altijd een passende oplossing komt... nah ik ben benieuwd!

maar er werd me wel verzekerd dat er altijd een passende oplossing komt... nah ik ben benieuwd!
Hier staat ook wat info en veel vergelijkingen: http://www.iphoneclub.nl/...prijzen-en-alternatieven/Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:57:
Hier wordt de iPhone 3G aangeboden in combinatie met Hi. Hoe kan dat? Wat is daar het addertje onder het gras? Ik wil heel graag een iPhone nemen, maar heb geen zin in T-Mobile. Ben al jaren een heel tevreden Hi-klant en dit lijkt mij dus wel interessant. Echter, voor zover ik gehoord of gezien heb kan ik "officieel" geen iPhone krijgen bij Hi. Hoe kunnen zij dit dan aanbieden? Kon bij Studentmobiel geen uitleg vinden..
Ik kwam deze aanbieding ook al tegen.Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:57:
Klinkt to good to be true
Ik heb vandaag ook ff gebeld naar T-Mobile en ik moet zeggen er werd wel gepast gereageerd e.d.Michieleke schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:14:
pffff mijn probleem is doorgezet naar de afdeling dekkings klachten en die hanteren een wachttijd van 20 dagenlekker dan!
GSM signaal bij mij in de buurt zou per 1 november merkbaar beter moeten worden. Als het verbeterd, krijg ik de eerste maand abbo geld terug en indien het niet verbetert is dan gaat er worden gekeken naar een oplossing of eventueel ontbinding van contract en retour abbo geld en evt extra kosten. Dit gold voor mij als ook voor mijn vriendin der abbo.
3G signaal zou bij mij BUITEN afdoende moeten zijn om te ontvangen en te kunnen internetten, ik heb er melding van gemaakt dat dit niet het geval is en hier gaan ze naar kijken over hoe en wat (kon 20 dagen duren idd) Verbetering van 3G zat er voorlopig niet in (dus binnen dan maar Wi-Fi)
Ik moet wel zeggen dat ik sinds vanavond gewoon een stabiel signaal heb in huis van 2 tot in max geval 4 streepjes. Maar loopt vaak wel terug naar 2.
Het bereik op mijn werk is nog veel dramatischer en daar kon ze wel van zeggen dat dat niet beter werd (ongeveer 600m hemelsbreed van mijn huis) krijgen wel signaal van dezelfde mast.
Wat ik ook aanmerkte was dat ik wel op mijn Orange toestellen kon roamen op T-mobile masten maar met T-mobile toestellen dus niet op de Orange masten. Ging ze ook achteraan want dat zou toch wel moeten kunnen.
We wachten af.
Roomen naar Orange masten kan alleen als je iPhone simlock vrij is denk ik, anders pikt die het niet. Ik heb een orange sim en als ik die nu in mijn iPhone doet werkt het prima met T-mobile masten, tot die even naar een orange gaat, dan krijg ik opeens een simlock meldingSpoekGTi schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:03:
[...]
Ik heb vandaag ook ff gebeld naar T-Mobile en ik moet zeggen er werd wel gepast gereageerd e.d.
GSM signaal bij mij in de buurt zou per 1 november merkbaar beter moeten worden. Als het verbeterd, krijg ik de eerste maand abbo geld terug en indien het niet verbetert is dan gaat er worden gekeken naar een oplossing of eventueel ontbinding van contract en retour abbo geld en evt extra kosten. Dit gold voor mij als ook voor mijn vriendin der abbo.
3G signaal zou bij mij BUITEN afdoende moeten zijn om te ontvangen en te kunnen internetten, ik heb er melding van gemaakt dat dit niet het geval is en hier gaan ze naar kijken over hoe en wat (kon 20 dagen duren idd) Verbetering van 3G zat er voorlopig niet in (dus binnen dan maar Wi-Fi)
Ik moet wel zeggen dat ik sinds vanavond gewoon een stabiel signaal heb in huis van 2 tot in max geval 4 streepjes. Maar loopt vaak wel terug naar 2.
Het bereik op mijn werk is nog veel dramatischer en daar kon ze wel van zeggen dat dat niet beter werd (ongeveer 600m hemelsbreed van mijn huis) krijgen wel signaal van dezelfde mast.
Wat ik ook aanmerkte was dat ik wel op mijn Orange toestellen kon roamen op T-mobile masten maar met T-mobile toestellen dus niet op de Orange masten. Ging ze ook achteraan want dat zou toch wel moeten kunnen.
We wachten af.
ja dat vind ik inderdaad passende oplossingen, maar het rotte van mijn verhaal is, dat overal waar ik kwam, had ik vol bereik! dat is nu nog wel zo, behalve thuis! daar is het gewoon 0.0 en dat met 3 verschillende telefoons.SpoekGTi schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:03:
[...]
Ik heb vandaag ook ff gebeld naar T-Mobile en ik moet zeggen er werd wel gepast gereageerd e.d.
We wachten af.
waarvan de iphone het duurste abo heeft...
Verwijderd
Niet altijd waar, wat je waarschijnlijk van Vodafone hebt gehoord is dit:Nowa schreef op maandag 29 september 2008 @ 08:03:
Gek dat er van dit soort advertenties nooit iets te vinden is op de site van de aanbieder. In dit geval dus HI.
http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only
informatie te vinden op hun eigen officiele website.
Van Hi kan ik ook niets vinden, behalve dan dat ik weet dat Hi van KPN is en ik laatst hier op GOT heb gelezen dat KPN een interne memo rond gestuurd zou hebben om geen enkele verdachtmaking meer naar buiten te brengen dat dit bedrijf de iPhone aan zal gaan bieden. Kortom: die link naar die Hi-aanbeiding vind ik ook geen zuivere koffie. Het kan natuurlijk wel dat je gewoon een Hi simkaart (of welke dan ook) in een unlocked iPhone kan gooien (bijv. gekocht uit Italie of Belgie) Nadeel is in sommige gevallen dat je over het geheel van 2 jaar genomen duurder uit bent dan in ieder geval het i150 abonnement van T-Mob. Daarnaast krijg je behalve bij bovenstaande actie van Vodafone, in de meeste gevallen ook niet zo snel internet als je bij T-Mob. krijgt....
Hmm vodafone supersim. Zal dat een normale sim zijn met zo een unlock sim adapter zoals die er ook zijn van X-sim of Turbo sim waarvoor je een gaat je in normale sim moet knippen

Is er al bekend of T-Mobile de Iphone alweer kan unlocken voor een Orange sim?
Tegen mij is gisteren gezegd dat ik als ik de iPhone ontvangen heb (ben nog aan het twijfelen of ik ga verlengen met iPhone) dat ik de klantenservice kan bellen en dat het geregeld kan worden. Kan bs zijn natuurlijk.Nowa schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:35:
Is er al bekend of T-Mobile de Iphone alweer kan unlocken voor een Orange sim?
Ik weet dat er genoeg te lezen is hierover, maar even samengevat, kan ik stellen dat in de randstad/Rotterdam/Den Haag het bereik met de iPhone en T-Mob voldoende/goed is?
Of ook in dit gebied mensen die veel no service e.d. hebben?
-Xbox Gamertag: Dbongers
Ik krijg net mijn eerste factuur binnen na mijn overstap naar de IPhone via contractvernieuwing.
Tot mijn schrik is deze maar liefs €212,-! (data verkeer)
Nu blijkt dat ze mijn Iphone pakket pas over twee maanden willen laten ingaan, terwijl dat gewoon per direct kan/kon.
Ik ging er van uit dat vanzelfsprekend is. Het is mij in ieder geval niet verteld in de T-Mobile winkel dat ik wellicht tot die tijd voor €10,- een Web 'n Walk abbonoment er naast moest/kon nemen.
De beste supportmedewerker heeft na een telefoontje alsnog het IPhone pakket geactiveerd maar het is nu een helse opgave om dat met terugwerkende kracht te realiseren lijkt het.
Het is toch van de zotte dat ze niet met je meedenken? Waarom zou ik als consument nu kiezen voor dit alternatief waarbij ik honderden euros moet betalen terwijl het logischerwijs rond de €30 zou moeten/kunnen liggen.
Nu maar hopen dat mijn klachtenformulier door iemand die zelfstandig mag nadenken wordt behandeld
Ik had misschien het contract scherper moeten nakijken maar dit voelt gewoon als misleiding.
Tot mijn schrik is deze maar liefs €212,-! (data verkeer)
Nu blijkt dat ze mijn Iphone pakket pas over twee maanden willen laten ingaan, terwijl dat gewoon per direct kan/kon.
Ik ging er van uit dat vanzelfsprekend is. Het is mij in ieder geval niet verteld in de T-Mobile winkel dat ik wellicht tot die tijd voor €10,- een Web 'n Walk abbonoment er naast moest/kon nemen.
De beste supportmedewerker heeft na een telefoontje alsnog het IPhone pakket geactiveerd maar het is nu een helse opgave om dat met terugwerkende kracht te realiseren lijkt het.
Het is toch van de zotte dat ze niet met je meedenken? Waarom zou ik als consument nu kiezen voor dit alternatief waarbij ik honderden euros moet betalen terwijl het logischerwijs rond de €30 zou moeten/kunnen liggen.
Nu maar hopen dat mijn klachtenformulier door iemand die zelfstandig mag nadenken wordt behandeld
Ik had misschien het contract scherper moeten nakijken maar dit voelt gewoon als misleiding.
nou wordt hij lekker, bel ik vandaag uit frustratie nog maar een keer naar t-mobile, en nou zegt (welliswaar een vriendelijke dame) dat het probleem al 2 dagen opgelost is! ja daag, waarom bel ik dan ALWEER? ik heb nog steeds geen fatsoenlijk gsm bereik en 3G helemaal niet. terwijl dat wel altijd zo is geweest.
ik heb ook dat fucking klachtenformulier ingevult maar de vorige keer kreeg ik ook pas reactie na 1.5 MAAND
ik dacht serieus dat ik 1 van de weinige tevreden gebruikers was. maar dit stelt me toch echt teleur!
ik heb ook dat fucking klachtenformulier ingevult maar de vorige keer kreeg ik ook pas reactie na 1.5 MAAND

ik dacht serieus dat ik 1 van de weinige tevreden gebruikers was. maar dit stelt me toch echt teleur!
25 werkdagen is ongeveer de tijd voordat je antwoord krijgt op klachtenformulier....en in de winkel zo mooi zeggen binnen 5 werkdagen....Michieleke schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:09:
nou wordt hij lekker, bel ik vandaag uit frustratie nog maar een keer naar t-mobile, en nou zegt (welliswaar een vriendelijke dame) dat het probleem al 2 dagen opgelost is! ja daag, waarom bel ik dan ALWEER? ik heb nog steeds geen fatsoenlijk gsm bereik en 3G helemaal niet. terwijl dat wel altijd zo is geweest.
ik heb ook dat fucking klachtenformulier ingevult maar de vorige keer kreeg ik ook pas reactie na 1.5 MAAND![]()
tis gewoon frustrerend! heb je zo'n geweldige telefoon die het de rest van de tijd perfect doet. en dan ben je thuis, heb je eindelijk tijd om ermee te spelen kan het niet omdat de verbinding kut is!
[ Voor 79% gewijzigd door Michieleke op 01-10-2008 17:34 ]
ik wacht al vanaf 10 sept op me eigen nummer, zit steeds met tijdelijk nummer nu omdat me eigen nummer de 10e al is afgesloten....en kom maar niet verderMichieleke schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:33:
tis gewoon frustrerend! heb je zo'n geweldige telefoon die het de rest van de tijd perfect doet. en dan ben je thuis, heb je eindelijk tijd om ermee te spelen kan het niet omdat de verbinding kut is!
Ik heb vandaag weer eens contact gehad met T-Mobile en heb mijn 'field' test eens uit de doeken gedaan gezien ik hier buiten (2965 AW) 3G contact zou moeten hebben. Pas als ik bij de kruising N216/N214 kom krijg ik pas bereik op 3G. Zegt zij doodleuk dat de mast vanaf DAT punt 20KM ver staat.
Kortom het wordt doorgezet en de mensen van de HSDPA/3G dekking gaan nog contact met mij opnemen en sowieso gaan ze kijken om hier in de buurt een mast te kunnen plaatsen. (woehoe)
Kortom het wordt doorgezet en de mensen van de HSDPA/3G dekking gaan nog contact met mij opnemen en sowieso gaan ze kijken om hier in de buurt een mast te kunnen plaatsen. (woehoe)
oké ff snel een vraagje,
ik heb nu een abbonoment van orange en dat duurt nog zeker 7 maanden, nu wil ik een iphone kopen via t-mobile, maar is het dan mogelijk om het nummer van het mobieltje dat ik nu heb mee te nemen? omdat dat een zeer fijn nummer is en al mijn vrienden en famlie enzo gebruiken het.
Gewoon nummerbehoud dus, maar is dat mogelijk en hoe kom ik dan aan een ander nummer voor dat andere abonnement. (dat gaat namelijk naar me broertje dan)
mvg,
wesley
allemaal al gevonden
was te snel met me vraag
ik heb nu een abbonoment van orange en dat duurt nog zeker 7 maanden, nu wil ik een iphone kopen via t-mobile, maar is het dan mogelijk om het nummer van het mobieltje dat ik nu heb mee te nemen? omdat dat een zeer fijn nummer is en al mijn vrienden en famlie enzo gebruiken het.
Gewoon nummerbehoud dus, maar is dat mogelijk en hoe kom ik dan aan een ander nummer voor dat andere abonnement. (dat gaat namelijk naar me broertje dan)
mvg,
wesley
allemaal al gevonden
[ Voor 6% gewijzigd door WeaselADHD op 01-10-2008 22:24 . Reden: antwoord al gevonden ]
Ik dacht, laat ik nog een keer die orange simkaart proberen, dus aangesloten op itunes. Er verscheen direct een melding over nieuwe providersettings die gedownload moesten worden, en tot mijn verbazing werkt mijn orange-sim nu gewoon (+ geupdate naar 2.1).
Toch fijn dat ze me dat hebben laten weten, maar goed...
Kortom zou dit ook moeten werken met mijn oude nummer (orange business klant) heb namelijk die sim nog, zal eens proberen vanavondjorgen83 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:20:
Ik dacht, laat ik nog een keer die orange simkaart proberen, dus aangesloten op itunes. Er verscheen direct een melding over nieuwe providersettings die gedownload moesten worden, en tot mijn verbazing werkt mijn orange-sim nu gewoon (+ geupdate naar 2.1).
Thanks voor de tip
Nou, ik heb bijna twee weken terug een nieuw abonnement afgesloten nadat ze me hadden verzekerd dat het maar een paar dagen zou duren voor ik mijn orange sim in de iphone kon gebruiken om de laatste drie maanden van dat oude contract vol te maken...
Heb zelf ook ongeveer 2 weken terug mijn orange abbo verlend naar een T-Mobile abbo met iphone. De iphone zelf was snel zat binnen. En ze hadden gezegd dat het geregeld zou worden dat het zo zou werken. NIET dus. Van de ene naar de andere afdeling gestuurd, geen enkele afdeling die hetzelfde zegt. En vervolgens bij de allerlaatste afdeling: door een probleem met apple kunnen wij op dit moment niet unlocken.
Uiteindelijk werkt ie wel, maar niet dankzij hun. Dus de komende 1.5 maand zit ik nog wel met die sim van orange. Werkt prima.
Maar die helpdesk van t-mobile is tragisch. Ze weten allemaal nix en zeggen uiteindelijk allemaal wat anders met mooie beloftes die ze toch niet nakomen.
Verder trouwens perfecto het toestel
Uiteindelijk werkt ie wel, maar niet dankzij hun. Dus de komende 1.5 maand zit ik nog wel met die sim van orange. Werkt prima.
Maar die helpdesk van t-mobile is tragisch. Ze weten allemaal nix en zeggen uiteindelijk allemaal wat anders met mooie beloftes die ze toch niet nakomen.
Verder trouwens perfecto het toestel
[ Voor 4% gewijzigd door dynosu op 02-10-2008 16:45 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
Levertijd Apple producten Deel 5
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 18
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
Levertijd Apple producten Deel 5
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 18
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?