[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 72.074 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:18
FiXeR.nl schreef op maandag 08 september 2008 @ 09:18:
En hoeveel kost die relax per maand dan? En zit daar ook gewoon onbeperkt 3G bij?
Nee. Daarvoor moet je apart nog W&W voor afsluiten (voor 10 of 15 euro extra). Ook heb je geen gratis gebruik van Hotspots (overigens heb ik daar nog maar 1x gebruik van gemaakt: even 3G inschakelen gaat sneller :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:46
Ik heb gisteren een iphone aangeschaft en gevraagd of mijn contract over 4 maanden kan ingaan, omdat mijn tele2 abbo dan afloopt. Dit kon volgens de belcompany prima geregeld worden. Nu heb ik nog steeds bereik via tmobile op mijn iphone en kan ik nog steeds bellen/internetten via 3g. Klopt dit en worden hier dan geen kosten voor in rekening gebracht of zal ik hiervoor de klantenservice bellen? Overigens wordt mijn nummer ook pas over 4 maanden geporteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:48
Er zit een tijdelijk tegoed op je T-mobile SIMkaart, iets van € 10,- ofzo.
Echter omdat dat 'prepaid' is, wordt dataverkeer per MB afgerekend, dus 3 MB downloaden, foetsie tegoed ;-)

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:32
Maeslant schreef op maandag 08 september 2008 @ 09:26:
Ik zat vanochtend lekker in het busje en ben er achter dat ik wisselend tevreden ben over het contract.

Positief :
- Belminuten Widget die prima werkt op mijn iPhone.
- T-Mobile online werkt prima.
- Delft 3g, werkt goed.
- Prijs, de 29,95 is niet verkeerd.

Neutraal :
- Batterij -> haal wel een hele dag maar meer ook niet
- Abonnement vorm : had liever iets meer sms, minder belminuten

Negatief :
- Smsjes die veel te laat aankomen
- 3g in Woonplaats (Dorp) is te laag.

Al met al best tevreden. Alleen geschrokken toen de smsjes niet aankwamen. En daar wil ik echt nog een grote klacht over indienen.
Haha! Over de sms-jes kan ik het echt wel oneens zijn. Ik vind dat voor 30 euro P/M, je met 150 smsjes en 150 minuten echt niks te klagen hebt. Ik vind het eigenlijk zo een superdeal. Ik krijg zelf die 150smsjes niet op, maar die 150 minuten helaas wel. Hiervoor een relax 150 gehad, maar daar moest een aparte bundel voor de sms bij, en bundel voor het internet. Was ik meer dan 30 euro pm kwijt.

Nee, wellicht binnenkort zelfs overstappen naar een i-300, want 150 minuten blijkt toch erg krap :'(

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:26
Shailesh schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:08:
[...]

Haha! Over de sms-jes kan ik het echt wel oneens zijn. Ik vind dat voor 30 euro P/M, je met 150 smsjes en 150 minuten echt niks te klagen hebt. Ik vind het eigenlijk zo een superdeal. Ik krijg zelf die 150smsjes niet op, maar die 150 minuten helaas wel. Hiervoor een relax 150 gehad, maar daar moest een aparte bundel voor de sms bij, en bundel voor het internet. Was ik meer dan 30 euro pm kwijt.

Nee, wellicht binnenkort zelfs overstappen naar een i-300, want 150 minuten blijkt toch erg krap :'(
Ja, ik zeg niet dat het duur is. Ik zeg dat het mijn niet goed uitkomt en dat ik betaal voor dingen die ik niet gebruik. Ik heb een jaar voor 30 dollar (20 euro), 130 dollar tegoed gehad en daarmee meer dan 600 sms per maand kon versturen (en dit ook deed). Dus ik ben het 'gewend' en ik moet me nu inhouden om niet hele email berichten in sms-vorm te versturen. En bellen was daar zo duur dat ik dat niet deed, nu nog steeds niet :+

Verder is het een prima pakket. Ze moeten nog even werken aan de ontvangst en dan is het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
FiXeR.nl schreef op maandag 08 september 2008 @ 09:18:
En hoeveel kost die relax per maand dan? En zit daar ook gewoon onbeperkt 3G bij?
ik ben nu rond de 40 euro kwijt incl dat snelle internet abbo,
mis alleen visual voicemail en hotspots :)

[ Voor 7% gewijzigd door SaURoN op 08-09-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

SaURoN schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:42:
[...]

ik ben nu rond de 40 euro kwijt incl dat snelle internet abbo,
mis alleen visual voicemail en hotspots :)
je hebt alleen geen 3g internet zoals de ixxx abbo's (2Mbits down)
je maakt gebruik van het langzamere W&W...vraag is alleen of je die extra snelheid echt mist idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
gerkie schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:21:
[...]

Ik heb verlengd via lost & stolen in de TMS en heb de 16GB voor 49,95 meegekregen bij een i150 abbo. Dus je kan wel degelijk korting krijgen.
Aangezien de meeste problemen reeds verholpen zijn en firmware 2.1 bijna uitkomt, wil ik wel graag weten of Lost & Stolen nog steeds/weer kan bij tmobile voor de iphone, nu de leverings problemen wat minder zijn. Moet eigenlijk nog 2 maanden wachten voordat ik kan verlengen, maar ik heb nu wel lang genoeg gewacht vind ik :)

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E in bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:46
boredgeestje schreef op maandag 08 september 2008 @ 10:29:
Er zit een tijdelijk tegoed op je T-mobile SIMkaart, iets van € 10,- ofzo.
Echter omdat dat 'prepaid' is, wordt dataverkeer per MB afgerekend, dus 3 MB downloaden, foetsie tegoed ;-)
Ok bedankt. Heb het toch nog ff bij de KS gecheckt en idd zit het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Anoniem: 222093 schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:07:
[...]

je hebt alleen geen 3g internet zoals de ixxx abbo's (2Mbits down)
je maakt gebruik van het langzamere W&W...vraag is alleen of je die extra snelheid echt mist idd.
of onbeperkt sms en iets trager internet of 150smsjes en sneller internet en daarboven gigantisch gaan bij betalen :)

mwa makkelijke keuze als je veel smst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225947

Ik krijg die T-Mobile Belstatus Widget niet goed op mijn iPhone. Hij heeft telkens aan dat ik hem moet activeren, maar dat heb ik al (via me PC) gedaan. Hij vraagt ook helemaal niet om in te loggen op de iPhone? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225947 schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:13:
Ik krijg die T-Mobile Belstatus Widget niet goed op mijn iPhone. Hij heeft telkens aan dat ik hem moet activeren, maar dat heb ik al (via me PC) gedaan. Hij vraagt ook helemaal niet om in te loggen op de iPhone? :s
Activeren moet je via je Iphone doen...is priegelen maar...werkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:49

DoctorV64

Cosmopoliet

Om het op je iphone te krijgen moet je op je iphone inloggen op t-mobile en daar de instructies volgen.
Dus in stappen:
  • ga op je iphone safari naar www.t-mobile.nl en log in op je persoonlijk overzicht
  • druk op de link in beeld waarop staat dat je de gadget op je iphone kan zetten.
  • volg de instructies en dan moet het gelukt zijn.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Staat ook een video instructie nu op iphone blog :)
Miss die even volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225947

Bedankt! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Maeslant schreef op maandag 08 september 2008 @ 09:26:
Negatief :
(...)
- Smsjes die veel te laat aankomen
(...)
Al met al best tevreden. Alleen geschrokken toen de smsjes niet aankwamen. En daar wil ik echt nog een grote klacht over indienen.
Een klacht indienen over SMS'jes die te laat aankomen? Ha, succes er mee :D
SMS neem je af op best effort basis: er is geen enkele garantie of, en zo ja wanneer, je bericht aankomt.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 23:57
:(

Ik ben nog niet teruggebeld door T-Mobile over het gebruiken van mijn Orange SIM. Inmiddels heb ik de tips (iPhone uit, Orange SIM erin, aan PC hangen, updaten, volgens iTunes geen update) hier gevolgd maar ik weet niet of het hier nu helemaal goed gaat.

iPhone gaat aan zoals normaal, SIM unlocken en dergelijke. Eerst geen streepjes qua bereik, na een tijdje krijg ik gewoon 'no service' te zien. Als je het apparaat een tijdje laat liggen begint de iPhone een beetje raar te doen: ik krijg steeds een herhalende popup: "Activation Alert - No signal detected. Signal is required to complete activation. [Dismiss]". De SIM-kaart is dan opeens weer gelocked en na enkele minuten stopt het herhalende pop-uppen zodat ik de SIM-kaart weer kan unlocken.

Ik snap d'r geen hout van en steeds in de wachtrij hangen wordt ook erg vermoeiend. Ik hoop dat vragen naar die migratieafdeling helpt zodra ik er weer tijd/zin in heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220294

Wat mij opvalt is dat m'n verbinding na 2.0.2 beter lijkt te zijn geworden. Ik studeer aan de UvT, en als ik binnen ben had ik bijna nooit ontvangst, en buiten af en toe. Na update kon ik zelfs binnen met 3G, hij gaf dan wel 0 streepjes aan maar hij werkte toch wel. Best apart.

Oh ja, iemand hier die aan de UvT studeert en weet of en zo ja hoe ik via de WiFi van de uni kan internetten? Verbinden doet ie wel maar mail ophalen of internet dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:26
Anoniem: 220294 schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:43:
Oh ja, iemand hier die aan de UvT studeert en weet of en zo ja hoe ik via de WiFi van de uni kan internetten? Verbinden doet ie wel maar mail ophalen of internet dus niet...
Zie hier een stap-voor-stap handleiding om een WiFi-verbinding te maken (met VPN). Werkt perfect! Enige probleempje is dat je VPN weer moet activeren als je iPhone een tijdje stand-by heeft gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20096

SaURoN schreef op zondag 07 september 2008 @ 23:03:
[...]

Nou gewoon gezegd ik wil een relax met onbeperkt sms en toen was de 16gb 0 euro's :P
Die meid achter kassa heeft met 4 collega's gechecked, want ze snapten er niks van :)

Vond het niet erg ;)
Nou de klantenservice gaat mij geen iPhone geven met een Relax 300 + Web & Walk + Relax SMS 50 :(

Deze week maar eens naar de T-Mobile store in mijn pauze, ben benieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Anoniem: 20096 schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:04:
[...]

Nou de klantenservice gaat mij geen iPhone geven met een Relax 300 + Web & Walk + Relax SMS 50 :(

Das vreemd ik kreeg 16gb gratis bij Relax150+web&walk plus+onbeperkt sms

wel gewoon in de shop :) Ik wou onbeperkt sms omdat 150 wel erg weinig is en daarboven betaal je de hoofdprijs bij een i150 abbonement :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63780

Anoniem: 20096 schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:58:
[...]

Hier wil ik het fijne van weten :9

Welk T-Mobile abbo heb je afgesloten voor je i-phone (i150, i300, i500) :?
Heb je alles telefonisch geregeld met de klantenservice :?
Krijg je nu een T-mobile SIM-kaart of heb je de huidge Orange SIM behouden en een unlock gekregen :?

Is alles soepel verlopen met overzetten :?
Als T-Mobile abbonee kan ik ook de iPhone goedkoper krijgen, omdat mijn abbo in januari afloopt.
Met een i150 abbo kost de 16GB rond de €50,-. De 8GB €1,- :) Dit kan je zien door in te loggen op de T-Mobile site en naar de shop te gaan.

Rest kan ik nog niet beantwoorden, ik wacht nog even totdat ik zeker weet dat ik geen UMTS problemen krijg (kijken wat v2.1 doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

SaURoN schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:10:
[...]

Das vreemd ik kreeg 16gb gratis bij Relax150+web&walk plus+onbeperkt sms

wel gewoon in de shop :) Ik wou onbeperkt sms omdat 150 wel erg weinig is en daarboven betaal je de hoofdprijs bij een i150 abbonement :P
De online shop en de klantenservice zijn twee verschillende verkoopkanalen. Deze kunnen andere producten aanbieden. Zelf heb ik een relax anno met PIT (nu webnw) en dit kon alleen via de shop worden afgesloten. Volgens de KS was het ook mogelijk de iphone zonder internet af te sluiten via de shop, je zou dan misschien nog een brief krijgen of je het niet alsnog wil afsluiten.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:48
Rafe schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:47:
:(

Ik ben nog niet teruggebeld door T-Mobile over het gebruiken van mijn Orange SIM. Inmiddels heb ik de tips (iPhone uit, Orange SIM erin, aan PC hangen, updaten, volgens iTunes geen update) hier gevolgd maar ik weet niet of het hier nu helemaal goed gaat...
Waarschijnlijk gaat het ook niet werken totdat je ervoor gebeld wordt.

Ik ben vrijdag gebeld, met de mededeling dat ik het beste zaterdag de stappen kon proberen omdat het wel 24 uur kon werken.

Zaterdag: niets
Zondag : niets
(waarschijnlijk werken zij in het weekend ook niet ;) )
Maandag 10.00u: niets
Maandag 16.30u: Ik koppel mn iPhone aan iTunes:niets. Ik koppel mn iPhone af en weer aan: opeens verschijnt er een usb kabel met een pijl naar iTunes dat heb ik een tijdje laten staan en later was het verdwenen, opeens werkt Orange!

Er kan dus een flinke tijd overheen gaan voordat je deze update download, echter zie je in iTunes helemaal niets gebeuren alleen op je telefoon!

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Anoniem: 20096 schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:04:
[...]

Heb je gevraagd naar een 1 of 2 jarig contract?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E in bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:52

Tourniquet

Hiya, fellas!

boredgeestje schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 00:24:
[...]

Ik ben vrijdag gebeld, met de mededeling dat ik het beste zaterdag de stappen kon proberen omdat het wel 24 uur kon werken.

Zaterdag: niets
Zondag : niets
(waarschijnlijk werken zij in het weekend ook niet ;) )
Maandag 10.00u: niets
Maandag 16.30u: Ik koppel mn iPhone aan iTunes:niets. Ik koppel mn iPhone af en weer aan: opeens verschijnt er een usb kabel met een pijl naar iTunes dat heb ik een tijdje laten staan en later was het verdwenen, opeens werkt Orange!

Er kan dus een flinke tijd overheen gaan voordat je deze update download, echter zie je in iTunes helemaal niets gebeuren alleen op je telefoon!
Ben benieuwd of je iPhone nu compleet simlockvrij is, of dat alleen jouw Orange sim er nu op werkt.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
boredgeestje schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 00:24:
[...]

Ik was al een keer gebeld, maar met heel korte uitleg (aan PC knopen en klaar). Dat werkte niet en toen heb ik een verzoek gedaan om me terug te laten bellen met duidelijkere uitleg, en dat is nooit gebeurd.

Ik heb gekeken of het beter ging als ik de PIN-code van mijn Orange SIM afhaalde, gezien het probleem met het opnieuw locken van de SIM en vervolgens zeuren om signaal om te kunnen activeren. Met Orange SIM geeft de iPhone 'SIM failure' aan en doet dan niets bijzonders. Ik heb zojuist mijn nog niet actieve T-Mobile SIM erin gestopt en kreeg via iTunes te horen dat er nieuwe aanbiederinstellingen zouden zijn. Toen ik erop probeerde te zetten melde iTunes echter het volgende: "iTunes kan de aanbiederinstellingen op uw iPhone niet bijwerken. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (0xE8000001).

We gaan maar weer eens bellen...

Zojuist het hele verhaal doorgegeven, tegen het einde van het gesprek viel wel opeens compleet het bereik weg en werd de verbinding verbroken. 't Gaat weer lekker :S

[ Voor 7% gewijzigd door Rafe op 09-09-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:26
Zpottr schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:38:
[...]

Een klacht indienen over SMS'jes die te laat aankomen? Ha, succes er mee :D
SMS neem je af op best effort basis: er is geen enkele garantie of, en zo ja wanneer, je bericht aankomt.
Je betaalt er voor, dus ik verwacht wel dat hij aankomt. Ik weet dat een klacht neerleggen stom is, maar dan nog. T-Mobile moet ook beseffen dat overstappen echt zo moeilijk niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:49

DoctorV64

Cosmopoliet

Na de carrierupdate vanmiddag doet mijn visual voicemail het! Toch nog geholpen om te klagen bij T-mobile vorige week, maar jammer dat ze niet even bellen met wat er aan de hand is/was.

Maar goed 20 euro krijg ik volgende maand terug, dus mijn iphone heeft me niets gekost uiteindelijk :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04 23:14
Rafe schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:31:
[...]

Ik was al een keer gebeld, maar met heel korte uitleg (aan PC knopen en klaar). Dat werkte niet en toen heb ik een verzoek gedaan om me terug te laten bellen met duidelijkere uitleg, en dat is nooit gebeurd.

Ik heb gekeken of het beter ging als ik de PIN-code van mijn Orange SIM afhaalde, gezien het probleem met het opnieuw locken van de SIM en vervolgens zeuren om signaal om te kunnen activeren. Met Orange SIM geeft de iPhone 'SIM failure' aan en doet dan niets bijzonders. Ik heb zojuist mijn nog niet actieve T-Mobile SIM erin gestopt en kreeg via iTunes te horen dat er nieuwe aanbiederinstellingen zouden zijn. Toen ik erop probeerde te zetten melde iTunes echter het volgende: "iTunes kan de aanbiederinstellingen op uw iPhone niet bijwerken. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (0xE8000001).

We gaan maar weer eens bellen...

Zojuist het hele verhaal doorgegeven, tegen het einde van het gesprek viel wel opeens compleet het bereik weg en werd de verbinding verbroken. 't Gaat weer lekker :S
Ik kreeg met me Orange simkaart dezelfde foutmelding. Maar na paar minuten werkte me Orange kaartje spontaan en nu blijft het werken. Kan kiezen uit alle netwerken. Natuurlijk werkt alleen Orange en T-mobile. Weet niet of andere mensen zonder deze unlock ook alle netwerken zien. Zal straks is proberen of het vodafone simkaartje van me moeder werkt.

PSN: speedrazor3

• Schotborgh
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-12-2020
Ik heb wellicht een aparte vraag. Moet t-mobile er nog over bellen maar ben verdomd nieuwsgierig wat ze dan doen. Ik ben geintresseerd om de iphone 3g te nemen met abonnement.

Er is echter een grote kans aanwezig dat ik ongeveer over een jaar naar het buitenland verhuis. Je voelt hem ongetwijfeld aankomen. Een 2 jarig abonnement zou dan te lang zijn. Ik weet van Internetaansluitingen e.d. dat je contract ontbonden wordt omdat deze diensten niet kunnen leveren indien ik verhuis naar het buitenland. Ik vroeg me af hoe t-mobile dit afhandelt? Natuurlijk zal ik iets moeten betalen maar ik heb geen flauw idee hoe of wat en hoeveel.

Ongetwijfeld ben ik niet de enige die kans op verhuizing heeft binnen 2 jaar naar buitenland.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02:21

Nitai

Live the life you love.

Je kan je contract altijd overdragen na een jaar. En anders moet je gewoon bellen met de klantenservice.

Maar eerlijk gezegd, als je over 1 jaar al naar het buitenland gaat, dan zou ik geen contracten aangaan. Kost alleen maar tijd en moeite met het opzeggen, tijd die je beter kan gebruiken.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Schotborgh schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:52:
Ik heb wellicht een aparte vraag. Moet t-mobile er nog over bellen maar ben verdomd nieuwsgierig wat ze dan doen. Ik ben geintresseerd om de iphone 3g te nemen met abonnement.

Er is echter een grote kans aanwezig dat ik ongeveer over een jaar naar het buitenland verhuis. Je voelt hem ongetwijfeld aankomen. Een 2 jarig abonnement zou dan te lang zijn. Ik weet van Internetaansluitingen e.d. dat je contract ontbonden wordt omdat deze diensten niet kunnen leveren indien ik verhuis naar het buitenland. Ik vroeg me af hoe t-mobile dit afhandelt? Natuurlijk zal ik iets moeten betalen maar ik heb geen flauw idee hoe of wat en hoeveel.

Ongetwijfeld ben ik niet de enige die kans op verhuizing heeft binnen 2 jaar naar buitenland.
Dan moet je denk ik maar een eenjarig abbo nemen, of je moet je contract overdragen aan een ander....

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:27

Vos

AFCA

Schotborgh schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:52:

Koop een simlock vrije en gebruik je huidige of neem een nieuw sim-only abonnement oid?

Even uitrekenen en qua kosten kan het vrijwel gelijk zijn.

• Schotborgh
Vos schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:18:
[...]

Koop een simlock vrije en gebruik je huidige of neem een nieuw sim-only abonnement oid?

Even uitrekenen en qua kosten kan het vrijwel gelijk zijn.
Tja simlock vrij kopen is een optie maar wel in 1 keer 8 tot 1000 euro....lijkt mij onlogisch als er geen regeling is voor mensen die naar het buitenland verhuizen. Doorverkopen lijkt mij ook belachelijk want het staat op mijn naam en brengt ook allemaal complexe gedoe met zich mee.

Anyway ik bel of ga langs t-mobile wel helaas niemand met ervaring op dit gebied.

Het t-mobile pakket is een goede aanbieding en in 1 keer 800 of 1000 euro neertellen vind ik te ver gaan en dan zal ik daarnaast ook nog losse abbonnementen moeten nemen.

[ Voor 14% gewijzigd door Schotborgh op 10-09-2008 13:59 ]

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hoezo 800 of 1000 euro? In België kan je voor 525 de 8GB aanschaffen, simlockvrij. En dan met een vodafone iphone abonnement. Dat abonnement zal je na een jaar wel moeten afkopen of overdragen naar iemand anders.

PSN: Shiver23

Maar wat verwacht je eigenlijk van TM??? dat ze jou een 1 jarig abbo aanbieden met de prijzen van de 2 jarige??? Dan voel ik ook een verhuizing naar Zuidoost China aankomen.....
Volgens mij hebben ze voor jouw situatie een perfecte oplossing, een 1 jarig abbo...zal je wel flink moeten betalen voor de iphone.
Advies is dan, koop er 1 in Belgie.

Enne, je abbo is zo overgedragen naar iemand anders hoor...op de site van TM hebben ze daar een mooi formulier voor dat beide partijen moeten invullen...en geregeld.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 222093 op 10-09-2008 15:00 ]

• Schotborgh
Anoniem: 222093 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:59:
Maar wat verwacht je eigenlijk van TM??? dat ze jou een 1 jarig abbo aanbieden met de prijzen van de 2 jarige??? Dan voel ik ook een verhuizing naar Zuidoost China aankomen.....
Volgens mij hebben ze voor jouw situatie een perfecte oplossing, een 1 jarig abbo...zal je wel flink moeten betalen voor de iphone.
Advies is dan, koop er 1 in Belgie.

Enne, je abbo is zo overgedragen naar iemand anders hoor...op de site van TM hebben ze daar een mooi formulier voor dat beide partijen moeten invullen...en geregeld.
Dat is het punt nou ik weet niet wat ik van TM moet verwachten. Zo kan ik ook een tweejarig abonnement voor internet nemen en als ik na een jaar naar het buitenland verhuis vervalt het contract omdat ze het gewenste product niet meer kunnen leveren.

Is het dan zo gek om te bedenken dat T-mobile ook dergelijke regelingen heeft. Ik denk dat het gekker is om te denken dat ik het buitenland met een buitenlandse rekening de rekening ga betalen voor iets waar ik niet eens meer woon en volgens mij KAN t-mobile dat ook niet.

Sommigen roepen overdragen, maar welke gek gaat nou voor 29,95 p.m. het abbonement voor me overnemen als het LOS veel goedkoper is. Voor 6 euro krijg je al 150 belminuten en 100 sms'jes zeg dan 10 euro voor internet en tada.

Andere optie in Belgie telefoon kopen. Heb daar ook over nagedacht maar hoe zit dat dan met garantie? En het blijft natuurlijk wel meer dan 500 euro in 1 keer i.p.v. in termijnen.Tja voor wat hoort wat natuurlijk.

Al om al ga ik er niet vanuit dat ik het contract van t-mobile hoef af te kopen, wel dat ik de resterende bedrag voor de telefoon moet overmaken. Wat voor rekenformules hun erop los laten heb ik geen flauw idee van.

Overigens is 1 vraagteken ook wel genoeg :? .

En bedankt voor tips.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

je kan in het buitenland prima bellen met je t-mobile sim. Het kost misschien een stuk meer, maar dat maakt het duidelijk anders dan met een internetabonnement. Op dergelijke gronden kan je het dan ook niet opzeggen.

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 23:30
Net gebeld met T-mobile. Ik wilde mijn orange abonnement migreren i.c.m. de Iphone en het i150 abonnement. Dat kon, maar dan moest ik 159.95euro betalen voor het toestel en het abonnement ging pas in op het moment dat mijn orange abonnement afliep. Het resterende beltegoed van 70 euro moest ik maar voor die tijd opbellen. Nu ben ik al sinds Dutchtone abonnee van Orange en heb zelfs nog een Dutchtone simkaart. Mijn belgedrag is wel aardig minder geworden van ca. 40 euro naar 15 euro per maand maar toch al 8 jaar klant of zo.

Maar in bovenstaand geval krijg ik dus geen enkele tegemoetkoming, een nieuwe abonnee betaald ook 159.95euro voor het toestel. Een beetje magertjes hoor .... Ik zeg mijn abonnement wel gewoon op en zoek wel wat anders :/

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

als je orange world gebruikt kan je het abbo per direct opzeggen en overzetten naar t-mobile. Zonder verdere korting omdat ze kijken naar je laatste maanden en niet naar je verdere verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228916

X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:02:
Net gebeld met T-mobile. Ik wilde mijn orange abonnement migreren i.c.m. de Iphone en het i150 abonnement. Dat kon, maar dan moest ik 159.95euro betalen voor het toestel en het abonnement ging pas in op het moment dat mijn orange abonnement afliep. Het resterende beltegoed van 70 euro moest ik maar voor die tijd opbellen. Nu ben ik al sinds Dutchtone abonnee van Orange en heb zelfs nog een Dutchtone simkaart. Mijn belgedrag is wel aardig minder geworden van ca. 40 euro naar 15 euro per maand maar toch al 8 jaar klant of zo.

Maar in bovenstaand geval krijg ik dus geen enkele tegemoetkoming, een nieuwe abonnee betaald ook 159.95euro voor het toestel. Een beetje magertjes hoor .... Ik zeg mijn abonnement wel gewoon op en zoek wel wat anders :/
Die 159.95 viel mij ook erg tegen, vooral omdat een Orange/T-Mobile medewerker mij drie weken geleden vertelde dat het slechts 50 euro was. Zoals een paar post terug ook het geval is voor T-Mobile verlengers.
Als T-Mobile abbonee kan ik ook de iPhone goedkoper krijgen, omdat mijn abbo in januari afloopt.
Met een i150 abbo kost de 16GB rond de €50,-. De 8GB €1,- :) Dit kan je zien door in te loggen op de T-Mobile site en naar de shop te gaan.
Navraag hier na word ik afgescheept met het antwoord dat die Orange/T-Mobile collega dat niet had mogen zeggen. Ik ga morgen wel naar de winkel toe om te kijken wat er te regelen valt. 25 euro voordeel omdat ik twee jaar verleng is echt te weinig. Daarnaast zijn er online genoeg Orange verlengers geweest die wel die korting hebben gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 228916 op 12-09-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:58
Zojuist beetje aan het rondlezen op alle pagina's.
Wat mij nog niet helemaal duidelijk was, of een sim only (van T-mobile) ook werkt in de iPhone 3g?
Ik heb op dit moment nog een gesimlockte iPhone, maar heeft iemand ervaring met een T-mobile sim only.
Of is het echt specifiek het iPhone abonnement wat werkzaam is op de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:02:
Net gebeld met T-mobile. Ik wilde mijn orange abonnement migreren i.c.m. de Iphone en het i150 abonnement. Dat kon, maar dan moest ik 159.95euro betalen voor het toestel en het abonnement ging pas in op het moment dat mijn orange abonnement afliep.
Ik heb één euro betaald, zelfde abonnement en kwam ook via Orange/Dutchtone. Ik had nog twee maanden te gaan toen T-Mobile mij belde met de vraag of ik via hun wilde verlengen en dat was toen allemaal zo geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Ik ga morgen langs de winkel en kijken wat ze daar voor mij kunnen betekenen. Mijns inziens wordt ik er in ieder geval niet beter op.

Nu orange free 15 euro 0,12 eurocent per minuut, ca. 125 belminuten.
Gemigreerd kom ik uit op 15 euro en 0,22 eurocent per minuut, ca. 68 belminuten.

De genoemde 125 belminuten verbruik ik ook echt. Om ongeveer dezelfde belminuten te houden moet ik over op een abonnement van 25 euro, 0,18 eurocent per minuut, ca. 139 belminuten.

Dus ik dacht ik neem voor 5 euro meer een Iphone abonnement i150 met 150belminuten. Maar zoals ik zei komt mijn beltegoed van 70 euro te vervallen resterend van mijn oude, hogere abonnement.

Al met al heb ik niet veel keus.

Migreren naar Flex is onvoordelig omdat ik naar een 25 euro abonnement moet.
Overgaan naar Relax abonnement zou kunnen maar dan komt mijn beltegoed te vervallen en is ook maar twee maanden mee te nemen in het nieuwe abonnement.

Kortom, ik wil gewoon die Iphone met 70euro korting (beltegoed) i.c.m. 2jr i150 en anders zeg ik mijn abonnement wel gewoon op.

Omnia bij Hi, Vodafoon, KPN spreekt mij ook wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 19:55:
Ik ga morgen langs de winkel en kijken wat ze daar voor mij kunnen betekenen. Mijns inziens wordt ik er in ieder geval niet beter op.

Nu orange free 15 euro 0,12 eurocent per minuut, ca. 125 belminuten.
Gemigreerd kom ik uit op 15 euro en 0,22 eurocent per minuut, ca. 68 belminuten.

De genoemde 125 belminuten verbruik ik ook echt. Om ongeveer dezelfde belminuten te houden moet ik over op een abonnement van 25 euro, 0,18 eurocent per minuut, ca. 139 belminuten.

Dus ik dacht ik neem voor 5 euro meer een Iphone abonnement i150 met 150belminuten. Maar zoals ik zei komt mijn beltegoed van 70 euro te vervallen resterend van mijn oude, hogere abonnement.

Al met al heb ik niet veel keus.

Migreren naar Flex is onvoordelig omdat ik naar een 25 euro abonnement moet.
Overgaan naar Relax abonnement zou kunnen maar dan komt mijn beltegoed te vervallen en is ook maar twee maanden mee te nemen in het nieuwe abonnement.

Kortom, ik wil gewoon die Iphone met 70euro korting (beltegoed) i.c.m. 2jr i150 en anders zeg ik mijn abonnement wel gewoon op.

Omnia bij Hi, Vodafoon, KPN spreekt mij ook wel aan.
12 cent per minuut lijkt op een sim-only abonnement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Nee hoor, dat abonnement heb ik 2 jaar geleden afgesloten met een LG chocolate, 15 euro per maand, 12 eurocent per minuut.
Kan de oude tarieven niet meer vinden maar het was zoiets:
http://orange.t-mobile.nl/popup/258tarievenbinnenland.html

• SaURoN
  • Niet online
Nou ik ben op het moment uiterst ontevreden, de 10e is mijn orange sim inactief gezet voor nummerbehoud en tot op heden na diverse keren contact , is mijn orange nr nog niet actief op mijn t-mobile sim, elke keer is het ja over halve dag werkt het , ja mijn ass :(

Nu zit ik met een tijdelijk nummer :S

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
SaURoN schreef op zondag 07 september 2008 @ 15:44:
Ik heb een 150 relax abbonement, heb geen i150 abbonement. Dit om het simple feit het is niet mogelijk om daar onbeperkt sms op te krijgen :)
hoe zit het met je kosten van data verbruiken????? (das €1 per MB)
want men kan tog niet de dataverkeer via 3G uitzetten en alleen via WIFI.

wil het graag weten: ik wil miss een 2dehands iphone aanschaffen. maar ik heb nu een tmobile R150 zondet data. maar ik wil niet een data abo afsluiten omdat ik het te duur vind voor deze verbruikt van data (per maand):
1 per maand gps google mappen.
1 pm ov9292 site bezoeken.
en thuus (WIFI) doe ik dan emailen tvgids en weerbericht bekijken (chatten) enzo .

ben bang voor hoge rekeningen door appz die stiekem via 3G data binnen halen ....

• SaURoN
  • Niet online
icegodd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 16:31:
[...]

hoe zit het met je kosten van data verbruiken????? (das €1 per MB)
want men kan tog niet de dataverkeer via 3G uitzetten en alleen via WIFI.

wil het graag weten: ik wil miss een 2dehands iphone aanschaffen. maar ik heb nu een tmobile R150 zondet data. maar ik wil niet een data abo afsluiten omdat ik het te duur vind voor deze verbruikt van data (per maand):
1 per maand gps google mappen.
1 pm ov9292 site bezoeken.
en thuus (WIFI) doe ik dan emailen tvgids en weerbericht bekijken (chatten) enzo .

ben bang voor hoge rekeningen door appz die stiekem via 3G data binnen halen ....
Ik heb web and walk plus er bij, das gewoon onbeperkt alleen na 2gb knijpen ze je snelheid...Maar goed 2gb aan data op me telefoon haal ik nooit :)

maar je kan 3g wel gewoon uitzetten hoor :)

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-04 22:24
nou vandaag eindelijk bericht gehad. bleek het een fout in het systeem te zijn :P dus dan word het deze week eindelijk een iphone hale jeej :P

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274337

Shiver23 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:12:
als je orange world gebruikt kan je het abbo per direct opzeggen en overzetten naar t-mobile. Zonder verdere korting omdat ze kijken naar je laatste maanden en niet naar je verdere verleden.
Ik heb begin sept mijn abonnement per brief opgezegd. Ik had tot vandaag een bericht terug dus belde ik net even met de orange KS. Brief was aangekomen en abo per 1okt stop gezet en de mvr. vroeg waarom ik weg wou/ging ik legde het verhaal uit (wil een iphone en ben ontevreden over de manier van samengaan van orange en t-mobile). Nou vertelde zij mij "dan stel ik je bijdeze voor om de opzegging stop te zetten en krijg je van af 1okt een nieuw abo van 30 per maand met een iphone 8gb voor €1,-". Nou daar was het mij om te doen! note: ik ben/was sporadisch gebruiker van organge webmail en ik gebruikte dagelijks organge World

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228916

Anoniem: 274337 schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:13:
[...]

Ik heb begin sept mijn abonnement per brief opgezegd. Ik had tot vandaag een bericht terug dus belde ik net even met de orange KS. Brief was aangekomen en abo per 1okt stop gezet en de mvr. vroeg waarom ik weg wou/ging ik legde het verhaal uit (wil een iphone en ben ontevreden over de manier van samengaan van orange en t-mobile). Nou vertelde zij mij "dan stel ik je bijdeze voor om de opzegging stop te zetten en krijg je van af 1okt een nieuw abo van 30 per maand met een iphone 8gb voor €1,-". Nou daar was het mij om te doen! note: ik ben/was sporadisch gebruiker van organge webmail en ik gebruikte dagelijks organge World
Voordat abbonement wilde ze dus 80 euro hebben voor de Iphone bij mij oversluiten van mijn abbonement. Vreemde praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Gisteravond voor het slapen gaan had ik mijn iPhone in de vliegtuigmodus gezet, en vanochtend weer in de normale modus. Toen naar mijn werk gegaan, onderweg muziek geluisterd en RSS feeds gedownload over GPRS.

En net (13.00 u) werd ik gebeld, hang op en krijg een SMSje. Kijk ik naar de tijd dat 'ie verstuurd is : gisteravond na dat ik de vliegtuigmodus had aangezet.

Dit was overigens op een iPhone 2G, maar op mijn 3G (die nu weg is voor reparatie) heb ik het ook wel eens mee gemaakt. Hebben anderen hier ook wel eens last van gehad?

[ Voor 4% gewijzigd door daniëlpunt op 15-09-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Laatst online: 28-04 16:24
Morgen loopt mn huidige abo af, of iig het vernieuw termijn gaat dan in.

Is het handig om de iPhone in de shop te halen? Of kan ik m beter laten opsturen en via t-mobile onlineshop bestellen? Ik bedoel dus, hebben ze m op voorraad en krijg ik hem dan gelijk mee.
Ik heb geen zin/tijd/zin om moeite te doen om weer terug naar de winkel te gaan om m dan pas op te halen.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234296

Anders bel je toch even naar een winkel of ze de door jou gewenst iPhone op voorraad hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Je kan T-Shops telefonisch niet bereiken, meeste shops hebben 16 gb in beide kleuren op voorraad. De 8 gb is met name schaars bij de shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
ok thx guys :)

Dan ga ik wel ff naar de store, want ik wil de de witte 16gb

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

grappg bij de T-Mobile store (naast het hoofdkantoor van TM in Den Haag), hadden ze juist alleen maar 8GB's op voorraad. De 16GB ging veel harder (met name de zwarte), en die was helaas niet op voorraad toen ik afgelopen vrijdag ging.

Ik heb toen maar online besteld nadat ik te horen had gekregen dat de iPhone nu direct leverbaar is. Kreeg ik een mail dat het 10 werkdagen kon duren (dat was vrijdag).

Vandaag even gebeld naar de KS en de dame zei dat de levertijd nu tot 16 werkdagen is opgelopen. :X

Lekker dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 29-04 05:47
Klopt het dat je totaal geen korting krijgt op het abonnement van een iPhone, zelfs als je je contract verlengd? Ik ben al jaren bij Orange en wil nu een iPhone + abo. De Orange klantenservice verteld me dat ze van Apple geen kortingen mogen geven op het toestel. Houdt dus in dat je de volle mep betaald, dus kun je net zo goed niet verlengen, maar gewoon opzeggen. Rare zaak vindt ik dat. Zijn er hier meer mensen die van Orange overgestapt zijn naar T-Mobile voor een iPhone en die wel korting hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
kleinelievewolff schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:00:
Klopt het dat je totaal geen korting krijgt op het abonnement van een iPhone, zelfs als je je contract verlengd? Ik ben al jaren bij Orange en wil nu een iPhone + abo. De Orange klantenservice verteld me dat ze van Apple geen kortingen mogen geven op het toestel. Houdt dus in dat je de volle mep betaald, dus kun je net zo goed niet verlengen, maar gewoon opzeggen. Rare zaak vindt ik dat. Zijn er hier meer mensen die van Orange overgestapt zijn naar T-Mobile voor een iPhone en die wel korting hebben gekregen?
Ik kwam van orange naar t-mobile. Heb geen iPhone abbo maar relax 150+onbeperk sms+web & walk plus en kreeg 16gb graties erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Hmmm net naar t-mobile shop de lijnbaan(Rotterdam) geweest.
Moet ik een nummertje trekken, nr 58, kijk ik op t bord, nummer 33 :(
Dus ik ga nog een rondje lopen, 5 minuten weg, ben weer terug. Nog steeds 33...
echt. wtf.
Ga nu maar rond 16u er nog ff naar toe.
Of misschien toch maar online bestellen.

[ Voor 7% gewijzigd door SeenD op 16-09-2008 13:10 ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 29-04 05:47
SaURoN schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:06:
[...]

Ik kwam van orange naar t-mobile. Heb geen iPhone abbo maar relax 150+onbeperk sms+web & walk plus en kreeg 16gb graties erbij :)
Hoeveel betaal je dan per maand en kun je dan alle functies van de iPhone gebruiken, zonder extra kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
kleinelievewolff schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:30:
[...]

Hoeveel betaal je dan per maand en kun je dan alle functies van de iPhone gebruiken, zonder extra kosten?
Geen visual voicemail, en iets trager 3g. Maar zo rond de 40 euro per maand dacht ik :) kon geen iPhone abbo nemen, want onbeperkt sms kan je daar niet bij nemen,dus houd het snel op voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Belangrijke mededeling voor de mensen die nu een orange abo hebben en willen overstappen op de iPhone;

Het unlocken van de iPhone zodat je de resterende looptijd van je huidige Orange contract met je Orange sim gebruik kan maken van je iPhone is op dit moment niet meer mogelijk. Ikzelf wachtte al een tijdje op de unlock en heb er dus maar eens achteraan gebeld.

Het blijkt dat nu firmware 2.1 uit is het systeem wat T-Mobile voor die unlock gebruikte niet meer werkt, ze kunnen de "unlockinstellingen" niet meer pushen via iTunes. Of op je eigen iPhone op dit moment 2.1 of een eerdere firmware staat maakt niet uit.

Op dit moment kon T-Mobile niet zeggen of het uberhaupt weer mogelijk wordt om de iPhones vrij te geven voor de Orange sims. Er zou vandaag intern overleg zijn over hoe het eea op te lossen zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

IceOnFire schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:08:
Belangrijke mededeling voor de mensen die nu een orange abo hebben en willen overstappen op de iPhone;

Het unlocken van de iPhone zodat je de resterende looptijd van je huidige Orange contract met je Orange sim gebruik kan maken van je iPhone is op dit moment niet meer mogelijk. Ikzelf wachtte al een tijdje op de unlock en heb er dus maar eens achteraan gebeld.

Het blijkt dat nu firmware 2.1 uit is het systeem wat T-Mobile voor die unlock gebruikte niet meer werkt, ze kunnen de "unlockinstellingen" niet meer pushen via iTunes. Of op je eigen iPhone op dit moment 2.1 of een eerdere firmware staat maakt niet uit.

Op dit moment kon T-Mobile niet zeggen of het uberhaupt weer mogelijk wordt om de iPhones vrij te geven voor de Orange sims. Er zou vandaag intern overleg zijn over hoe het eea op te lossen zou zijn
Apple is goed bezig met klantenbinding. Volgens mij zijn die de operators echt extreem aan het frustreren. Hoe zit het met mensen die met Orange bellen en hun iphone geupdate hebben naar 2.1? Dat blijft wel werken neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ja, dat is het enige lichtpuntje idd; mensen die hun iPhone al Orange-unlocked hebben kunnen zonder probleem de firmware bijwerken, de unlock blijft actief.

Overigens speelt dit probleem naar ik heb begrepen voor iedereen die sinds 5 september de unlock heeft aangevraagd en de unlock nog niet daadwerkelijk via iTunes ontvangen heeft.

[ Voor 36% gewijzigd door IceOnFire op 16-09-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Nitai schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:27:
grappg bij de T-Mobile store (naast het hoofdkantoor van TM in Den Haag), hadden ze juist alleen maar 8GB's op voorraad. De 16GB ging veel harder (met name de zwarte), en die was helaas niet op voorraad toen ik afgelopen vrijdag ging.

Ik heb toen maar online besteld nadat ik te horen had gekregen dat de iPhone nu direct leverbaar is. Kreeg ik een mail dat het 10 werkdagen kon duren (dat was vrijdag).

Vandaag even gebeld naar de KS en de dame zei dat de levertijd nu tot 16 werkdagen is opgelopen. :X

Lekker dan...
Je gelooft het niet, vandaag is TNT langsgeweest, hij is dus al aangeboden! Ik was niet thuis, dus morgen weer een kans. Is gewoon best wel snel verstuurd, bij de KS hebben ze ook echt geen idee lijkt het.

Nitai schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 19:49:
[...]

Je gelooft het niet, vandaag is TNT langsgeweest, hij is dus al aangeboden! Ik was niet thuis, dus morgen weer een kans. Is gewoon best wel snel verstuurd, bij de KS hebben ze ook echt geen idee lijkt het.
Damm dan moet ik ook maar even op de bel letten!

kleinelievewolff schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:00:
Dat is vreemd want ik kreeg toch echt 79 euro korting op mijn iphone.. Wat de KS vertelde was dat het af hing van je klantwaarde. ben nu wel benieuwt hoe ze dat berekenen.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 274337 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:19:
[...]

Dat is vreemd want ik kreeg toch echt 79 euro korting op mijn iphone.. Wat de KS vertelde was dat het af hing van je klantwaarde. ben nu wel benieuwt hoe ze dat berekenen.
Volgens mij berekenen ze dat vooral op het gebruik van de laatste 3 maanden.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Shiver23 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:22:
[...]

Wat ik begreep controleren ze ook of je op tijd je facturen betaald. Ik hoorde dit via via. Of het waar is weet ik niet.

Shiver23 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:22:
[...]

dan is het wel begrijpbaar, heb de afgelopen maanden veel in het buitenland gezeten en voor flink wat gebeld...

• Spido
  • Laatst online: 06-10-2023
Ik kijk net op m'n My T-Mobile, en blijkbaar is m'n abonnement weer geüpdatet (of hoe noem je dat, dat je weer nieuwe minuten enzo krijgt :P). Maar ik had nog iets van 200 minuten ofzo, en nu heb ik 300 minuten over, terwijl ik wel een 150 abo heb. SMS'en zijn er wel 150 bij.

Maar ik heb nu plots ook 6,15 extra kosten, terwijl ik dus nog kei veel minuten/SMS over had, geen service/0900 nummers gebeld heb, en ik ben ook niet in het buitenland geweest. Iemand enig idee of dit misschien een foutje is, of dat het iets anders kan zijn dat ook ineens veel geld kost? Want een paar cent extra kosten, oke, maar 6 euro vind ik toch wel een beetje veel.

• SaURoN
  • Niet online
Spido schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:30:
Ik kijk net op m'n My T-Mobile, en blijkbaar is m'n abonnement weer geüpdatet (of hoe noem je dat, dat je weer nieuwe minuten enzo krijgt :P). Maar ik had nog iets van 200 minuten ofzo, en nu heb ik 300 minuten over, terwijl ik wel een 150 abo heb. SMS'en zijn er wel 150 bij.
Je kan het maar maximaal 2 maand meenemen :) Dus ook max 300 hebben aan belminuten

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:22

M-ThijZ

Riding on Rails

Ik vraag me ook af waar soms de extra kosten vandaan komen. Een paar dagen terug werden mijn minuten en sms berichen weer vernieuwd, toen heb ik een telefoontje gepleegd en een paar SMS berichten verstuurd. Verder heb ik gebruik gemaakt van 3G en GPRS (ik was in Haaksbergen). Zag ik gisteren ineens dat ik €3,06 heb aan extra kosten. :/

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

M-ThijZ schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:13:
Ik vraag me ook af waar soms de extra kosten vandaan komen. Een paar dagen terug werden mijn minuten en sms berichen weer vernieuwd, toen heb ik een telefoontje gepleegd en een paar SMS berichten verstuurd. Verder heb ik gebruik gemaakt van 3G en GPRS (ik was in Haaksbergen). Zag ik gisteren ineens dat ik €3,06 heb aan extra kosten. :/
http://iphoneblog.t-mobil...och-die-overige-kosten-2/
Check ook even de comments. Ze hoeven niet perse op de factuur te staan en ze zijn bezig om uit te zoeken waar het vandaan komt.

De eerste extra kosten komen omdat je de eerste dagen via een kleine bundel belt waar je snel overheen kan gaan. Mocht je al een factuur gehad hebben, dan zal bovenstaande waarschijnlijk van toepassing zijn.

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:37
IceOnFire schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:08:

Pfff dit is balen zeg, heb ook orange en ik mag vanaf maandag mijn abbo overzetten naar TM (dat kan neem ik aan gewoon 3 maanden van te voren). Die iPhone lijkt me wel erg cool maar als dat nog 3 maanden duurt is er zowat alweer een nieuwe ;) Beter vinden ze snel een manier hem alsnog te unlocken. Zal morgen ook is in de winkel langsgaan om te vragen hoe dit zit

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-03-2024
Mijn I-phone 3G is toe aan reparatie. Ik heb hem bij een APR gekocht. Moet ik terug naar de APR of moet ik rechtstreeks contact opzoeken met T-mobile?

Anoniem: 230001

Anoniem: 274337 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:19:
[...]

Klopt, ik ken iemand die al uit de tijd van Ben bij TM zit en hem is afgelopen week verteld dat ie de kosten voor zijn iphone niet hoeft te betalen omdat ie al zolang abonnee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

Ibix schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:04:
Mijn I-phone 3G is toe aan reparatie. Ik heb hem bij een APR gekocht. Moet ik terug naar de APR of moet ik rechtstreeks contact opzoeken met T-mobile?
ik heb hem naar mijn APR teruggebracht. Krijg je als voordeel de service van de APR (reparatiestatus bijvoorbeeld) maar ik ben hem nu evengoed al ruim 3 weken kwijt (dus nog niet gereed). KS van t-mobile vertelde mij dat ik naar de APR moest gaan overigens... weet niet of dat wel echt nodig is.. keep me posted!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 19-09-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ben t-mobile nu wel zo zat... 5sept abbonement afgesloten..Orange migratie klant.. 10 sept zou het worden overgezet, orange kaart gaat inactief en tot op heden nog steeds niet me eigen nr weer....

al wel 15 keer contact gehad ondertussen en elke keer:
- ja vanavond/morgen doet hij het meneer
-ja meneer hij staat vast in het systeem, en we weten niet wat er mis is, de afdeling werkt rond de klok om het op te lossen , het is al paar keer herstart
- en door verbinden met technische dienst wat er dan mis gaat? Nee dat kan niet meneer, die kunnen wij niet bellen want die hebben geen telefoon... (YEAH right telecom aanbieder zonder telefoons intern? lekkere communicatie mogelijk dus)

Ben het ondertussen spuug zat, nog 2-3 werkdagen en ik zit aan de 10 werkdagen wachten, dan maar eens kijken hoe dat zit met de OPTA , want het mag max 10 dagen duren... feit blijft wel dat ik nu al zolang zonder me eigen nr zit dat ik gewoon dingen mis :S

Kloten KS van T-Mobile iig, ze weten / helpen je niks verder enige wat ze bevestigen is dat het niet werkt, nou lekker dat heb ik ook door :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spido
  • Laatst online: 06-10-2023
Shiver23 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:20:
[...]

http://iphoneblog.t-mobil...och-die-overige-kosten-2/
Check ook even de comments. Ze hoeven niet perse op de factuur te staan en ze zijn bezig om uit te zoeken waar het vandaan komt.

De eerste extra kosten komen omdat je de eerste dagen via een kleine bundel belt waar je snel overheen kan gaan. Mocht je al een factuur gehad hebben, dan zal bovenstaande waarschijnlijk van toepassing zijn.
Oke. Ik heb al een abo vanaf dat de 3G uit is in Nederland, dus ik neem aan dat ik niet meer dat heb van die te kleine bundel :P. Ik hoop dan dus maar dat ze gewoon niet op m'n factuur komen te staan, en zo wel, dan hang ik snel genoeg bij de klantenservice aan de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Laatst online: 15:12
SaURoN schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:38:
Ben t-mobile nu wel zo zat... 5sept abbonement afgesloten..Orange migratie klant.. 10 sept zou het worden overgezet, orange kaart gaat inactief en tot op heden nog steeds niet me eigen nr weer....

al wel 15 keer contact gehad ondertussen en elke keer:
- ja vanavond/morgen doet hij het meneer
-ja meneer hij staat vast in het systeem, en we weten niet wat er mis is, de afdeling werkt rond de klok om het op te lossen , het is al paar keer herstart
- en door verbinden met technische dienst wat er dan mis gaat? Nee dat kan niet meneer, die kunnen wij niet bellen want die hebben geen telefoon... (YEAH right telecom aanbieder zonder telefoons intern? lekkere communicatie mogelijk dus)

Ben het ondertussen spuug zat, nog 2-3 werkdagen en ik zit aan de 10 werkdagen wachten, dan maar eens kijken hoe dat zit met de OPTA , want het mag max 10 dagen duren... feit blijft wel dat ik nu al zolang zonder me eigen nr zit dat ik gewoon dingen mis :S

Kloten KS van T-Mobile iig, ze weten / helpen je niks verder enige wat ze bevestigen is dat het niet werkt, nou lekker dat heb ik ook door :S
ik ben ok zeer benieuwd wat er met mijn abbo gaat gebeuren.
de 29e gaat mijn abbo bij t-mobile in met nummer poort van orange dus ik ben benieuwd.
kan eigenlijk niet meer als een dag zonder mijn nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
sk1nny666 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:03:
[...]

ik ben ok zeer benieuwd wat er met mijn abbo gaat gebeuren.
de 29e gaat mijn abbo bij t-mobile in met nummer poort van orange dus ik ben benieuwd.
kan eigenlijk niet meer als een dag zonder mijn nummer.
Ja ik denk dat iedereen dat niet meer kan?Ik ben ook genoeg al misgelopen door deze fuckup van hun, maar kom er niks verder mee want volgens mij hebben hun ook geen idee wat er mis gaat....:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 23:07

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Bij mij is het ook mis gegaan. Vandaag maar weer over gebeld.... Nee meneer, we kunnen u niet helpen, als ik het zou kunnen zou ik het natuurlijk doen. Beste meneer, ik stuur nu een mailtje naar de nummerbehoud afdeling, die gaan het oplossen... Nee u krijgt hier geen bericht over, ze weten ook niet wanneer dit gaat gebeuren... Nee, niemand kan u vandaag met meer informatie terug bellen.

Ze kunnen gewoon niks daar, prutsers. Gelukkig heb ik eerst mijn abbo naar postpaid omgezet, om te voorkomen dat ik mijn nummer kwijt raak. het probleem is nu wel dat ik maar een telefoon heb, de iPhone, en dus niet op mijn eigen nummer bereikbaar ben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266774

iemand enige idee of kpn ooit van plan is om ook iphones te leveren? vind tmobile ZO kut.. en heb geen zin om apart een iphone te halen (red kopen). Al reeds een aantal keer gebelt, tig verschillende antwoorden gehad.. van nee tot ja to onbekend.. missch dat iemand ergens wat gelezen heeft ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266774

net nog even gebeld (ja dubbel posts ftw .. )
ze hebben blijkbaar problemen met de 3G verbinding, soft of hardware matig wisten ze me te melden.. zolang dat niet opgelost is zijn ze ook niet van plan het te leveren.. grr.. prutsers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 23:07

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Anoniem: 266774 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:13:
net nog even gebeld (ja dubbel posts ftw .. )
ze hebben blijkbaar problemen met de 3G verbinding, soft of hardware matig wisten ze me te melden.. zolang dat niet opgelost is zijn ze ook niet van plan het te leveren.. grr.. prutsers!
KPN gaat niet leveren... iig voorlopig niet. De geruchten zijn dat T-mobile voor 5 jaar heeft getekend. Anders moet je naar de zuiderburen, kan je er een simlock vrij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
LoeiOrdinair schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:00:
Bij mij is het ook mis gegaan. Vandaag maar weer over gebeld.... Nee meneer, we kunnen u niet helpen, als ik het zou kunnen zou ik het natuurlijk doen. Beste meneer, ik stuur nu een mailtje naar de nummerbehoud afdeling, die gaan het oplossen... Nee u krijgt hier geen bericht over, ze weten ook niet wanneer dit gaat gebeuren... Nee, niemand kan u vandaag met meer informatie terug bellen.

Ze kunnen gewoon niks daar, prutsers. Gelukkig heb ik eerst mijn abbo naar postpaid omgezet, om te voorkomen dat ik mijn nummer kwijt raak. het probleem is nu wel dat ik maar een telefoon heb, de iPhone, en dus niet op mijn eigen nummer bereikbaar ben....
Ik heb het zelfde, net de shop weer ingedoken ja de koppeling wil niet :S Ja waarom dan niet? ja weet ik niet meneer alles is goed....Ja schijnbaar dus niet, want anders ging het wel goed.

Nog tot dinsdag wachten en dan hebben ze de 10werkdagen gehad dat het maximaal wettelijk mag kosten om een nr over te zetten.

Hoelang wacht jij al?

ik ben vanaf 10sept al onbereikbaar op me eigen nr, schijnt dat nr wel bij t-mobile in systeem staat though...

Bij my t-mobile zie jij daar wel adres gegevens instaan trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Vandaag zou m'n Orange nummer worden overgezet naar T-Mobile en m'n iPhone abo actief worden. Mooi niet dus! T-Mobile gebeld en er blijkt een algeheel probleem te zijn met de nummerportering en ze zetten nu voorlopig niets om totdat duidelijk is waardoor de problemen worden veroorzaakt. Het is niet bekend hoe lang dit gaat duren! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Tourniquet schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:29:
Vandaag zou m'n Orange nummer worden overgezet naar T-Mobile en m'n iPhone abo actief worden. Mooi niet dus! T-Mobile gebeld en er blijkt een algeheel probleem te zijn met de nummerportering en ze zetten nu voorlopig niets om totdat duidelijk is waardoor de problemen worden veroorzaakt. Het is niet bekend hoe lang dit gaat duren! :/
Sluit maar achteraan in de rij, ik wacht al vanaf 10 sept..Maar leuk weer ander verhaal nu is het al algeheel probleem en zetten ze voorlopig niks om , net werd mij nog vertelt dat het toevallig is en enkele klanten het hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

SaURoN schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:30:
[...]

Sluit maar achteraan in de rij, ik wacht al vanaf 10 sept..Maar leuk weer ander verhaal nu is het al algeheel probleem en zetten ze voorlopig niks om , net werd mij nog vertelt dat het toevallig is en enkele klanten het hebben..
Mij werd verteld dat ze voorlopig niets meer omzetten omdat anders klanten misschien wel een week niet bereikbaar zouden zijn en ze dan boze klanten krijgen. :+

Maar 't is wel klote natuurlijk, vooral als zoals bij jou het oude abo al inactief is gemaakt.

Krijg trouwens net een sms-je (ik weet niet of het ermee te maken heeft dat ik heb gebeld):
Door een storing kunnen wij uw nummer helaas niet omzetten. Hierdoor zult u dit weekend bij uw oude aanbieder bereikbaar blijven. Excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

SaURoN schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:53:
[...]

Ik heb het zelfde, net de shop weer ingedoken ja de koppeling wil niet :S Ja waarom dan niet? ja weet ik niet meneer alles is goed....Ja schijnbaar dus niet, want anders ging het wel goed.

Nog tot dinsdag wachten en dan hebben ze de 10werkdagen gehad dat het maximaal wettelijk mag kosten om een nr over te zetten.

Hoelang wacht jij al?

ik ben vanaf 10sept al onbereikbaar op me eigen nr, schijnt dat nr wel bij t-mobile in systeem staat though...

Bij my t-mobile zie jij daar wel adres gegevens instaan trouwens?
Het is sowieso kut sinds Orange bij T-Mobile zit... Getuigt van een slechte voorbereiding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Spinvis schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 18:47:
[...]

Het is sowieso kut sinds Orange bij T-Mobile zit... Getuigt van een slechte voorbereiding...
Dat er iets mis kan gaan ok, maar geef dan gewoon normale antwoorden en niet 10 verschillende, je weet dan gewoon niet waar je aan toe bent en constant weet ik niet meneer dan heb ik al snel iets van: waarom zit je daar dan?Regel maar dat je het weet anders kan ik net zo goed een bank opbellen mbt. t-mobile vragen. Die weten het ook niet :P

• KSH
  • Laatst online: 29-04 02:01

KSH

Via T-Mobile kun je momenteel je iPhone 'officieel' laten unlocken a 120 euro (Tussen 0-3 maanden).

Weet iemand toevallig of deze unlock definitief is of dat T-Mobile deze unlock ook weer ongedaan kan maken via hun systeem?

Anoniem: 230001

Waarom zou die unlock weer ongedaan gemaakt worden als je er voor betaald hebt?

• KSH
  • Laatst online: 29-04 02:01

KSH

Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 07:41:
Waarom zou die unlock weer ongedaan gemaakt worden als je er voor betaald hebt?
De reden is niet zo van belang. Wil alleen weten of het technisch mogelijk is. Daar zijn we toch tweakers voor. ;)

Anoniem: 220294

Gezeik allemaal met nummer overzetten. Ik had hem normaal op de 18e gehad, van Vodafone naar TM. Ook al veel telefoontjes en SMS'jes gemist, en niemand heeft mijn nieuwe/tijdelijke nummer omdat ik had verwacht dat ze wel ff het nummerbehoud zouden regelen binnen een dagje.

Prutsers...

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Zo grappig. Krijg je een brief van Orange/T-Mobile.

Alsjeblieft, Je nieuwe telefoon!.

Je abonnement loopt bijna af dus kies een nieuw toestel uit.

Ik naar de TM shop. Nee helaas we kunnen je Orange abo niet omzetten naar een i-150 omdat dit een ander soort contract is (hebben jullie daar van te voren niet over nagedacht dan?).
Eind december kan dit wel. Helaas dus niet 3 maanden van tevoren een ander toestel.
De overname heeft dus als enige voordeel dat je de aansluitkosten niet hoeft te betalen. Voor de rest is het gewoon een overstap naar een nieuwe provider zonder extra voordeel.

Jammer :(

[ Voor 9% gewijzigd door Nowa op 20-09-2008 19:38 ]

43% of all statistics are worthless.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.