[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 72.072 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerkie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-06-2022
Shiver23 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:08:
[...]

En opzeggen vanwege het afsluiten van Orange mail? Loopt ook wel een topic over op GoT wat ik zo niet kan vinden. Als je Orange world (hebt) gebruikt kan je volgens mij redelijk makkelijk onder je contract uit.
Kan het topic ook nergens vinden maar vindt dit wel errug interessant aangezien mijn vriendin Orange heeft en die Iphone wel heel leuk vind....
Heeft iemand meer info over bovenstaand opmerking over Orange mail?

*EDIT Niet snel genoeg gefreshed... :)

[ Voor 3% gewijzigd door gerkie op 29-08-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Shiver23 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:08:En opzeggen vanwege het afsluiten van Orange mail? Loopt ook wel een topic over op GoT wat ik zo niet kan vinden. Als je Orange world (hebt) gebruikt kan je volgens mij redelijk makkelijk onder je contract uit.
Ik had al voldaan aan m'n contractuele verplichtingen en heb al opgezegt. Ik zit echter nog wel vast aan een 3 maanden opzegtermijn. Deze termijn wilde ik afkopen maar dat kan alleen per direct. Op dat moment heeft een nieuwe provider geen mogelijkheid meer om m'n nummer te porteren en gaat deze verloren. Wanneer je je nummer wil behouden zul je dus ten alle tijden netjes de gestelde termijnen moeten uitzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

froggie schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:35:
[...]

Ik had al voldaan aan m'n contractuele verplichtingen en heb al opgezegt. Ik zit echter nog wel vast aan een 3 maanden opzegtermijn. Deze termijn wilde ik afkopen maar dat kan alleen per direct. Op dat moment heeft een nieuwe provider geen mogelijkheid meer om m'n nummer te porteren en gaat deze verloren. Wanneer je je nummer wil behouden zul je dus ten alle tijden netjes de gestelde termijnen moeten uitzitten.
Je kan ze altijd bellen en het proberen. Bij een dergelijke opzegging geven ze namelijk wel eerder je nummer vrij.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:26
[...]

Als je bij T-Mobile blijft is het gesneden koek. Maar ik weet niet waarom je naar VF wil?

Alle problemen met T-Mobile blijven natuurlijk ook van toepassing, maar ik denk wel dat Vodafone ook zijn/haar problemen kent.

Al met al, valt mij het totaal pakket (iPhone + abo) erg mee. Het internet werkt prima, (mits 3g, maar in de Randstad is dat prima te doen). ook sms + belminuten zijn gewoon op de website te volgen. Nou niets mis mee, daar heeft Vodafone ook nog wel z'n problemen liggen.

[plus licht in het achterhoofd, geen unlock, geen jailbreak, geen gezeik bij de volgende update]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• froggie
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Maeslant schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:30:
Als je bij T-Mobile blijft is het gesneden koek. Maar ik weet niet waarom je naar VF wil?
Omdat ik:

a) twee keer voor m'n gevoel niet netjes geholpen ben bij T-Mobile. Een keer vond ik de betreffende medewerker in de winkel ronduit onbeschoft terwijl ik mijn vraag of ik kon met Orange soepel kon verlengen naar T-Mobile niet misplaatst vond. Vanaf het moment dat de aankondiging kwam dat Orange en T-Mobile samen gingen heb ik mij zorgen gemaakt over de kwaliteit van de dienstverlening en dit is gegrond gebleken. De kwaliteit van service die ik bij Orange kreeg vind ik niet terug bij T-Mobile. Dit zal allemaal best verklaarbaar zijn doordat het samenvoegen van de netwerken en de launch van de iPhone een hoop drukte en stress oplevert bij de medewerkers, maar het is voor mij voldoende om de balans door te laten slaan.

b) ik regelmatig in oostenrijk ben en daar van een lokaal prepaid simkaartje gebruik wil maken. Ik heb in Italie een simlock vrije iPhone weten te bemachtigen en zoek daar nu een passend abbonement bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

[...]

Ik heb ergens gelezen dat een provider je nummer 2 maanden 1 maand na beeindigen van je abonnement vast moet houden (verplicht bij de wet) voor evt. nummerportering. Veel providers stellen dat je minimaal 2 maanden de aanvraag moet hebben ingediend voor beeindiging abonnement, maar dat is alleen maar om op safe te spelen denk ik. Ik zoek de bron nog even voor je op.

Edit:
quote:
Dankzij de nieuwe regels wordt het oude nummer nu tot een maand na afloop van het contract vastgehouden door de oude aanbieder. Mocht je je aanvraag voor nummerbehoud laat hebben ingediend, of mocht de aanvraag voor nummerbehoud niet behandeld zijn door de nieuwe provider voordat het oude abonnement is afgesloten is er dus geen man meer overboord.
bron

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 29-08-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:52

Tourniquet

Hiya, fellas!

Voor de Orange abonnees die over willen stappen:

Afgelopen weekend de opzegbrief verstuurd n.a.v. Wijziging dienst webmail Orange> Opzegging mogelijk en net even gebeld met 1200 of de brief was binnengekomen. Bij het noemen van "opzegbrief" kreeg ik gelijk de opmerking "jammer dat u weggaat, wat is de reden daarvoor"? Toen ik zei dat ik wilde opzeggen vanwege het stopzetten van webmail en over wilde stappen naar T-Mobile met een iPhone was de reactie "maar dan regelen we dat toch? Daar zit ik hier voor". Kortom, het was geen enkel probleem over te stappen. Binnenkort voor mij een 16GB witte iPhone! :D

Ik had het idee dat die opzegbrief geeneens nodig was geweest, dus als je over wilt stappen van Orange naar T-Mobile met iPhone zou ik gewoon ff de klantenservice bellen en vragen naar jou mogelijkheden (ik weet niet of dingen als klantwaardering meespelen).

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 17:28

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik krijg als iemand een bericht inspreekt wel een sms bericht maar geen visualvoicemail bericht. Ik heb sinds deze week mijn iphone en zie nergens een instelling hiervoor staan. Moet ik hiervoor nog iets doen bij t-mobile?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-04 11:43
Afbeeldingslocatie: http://www.vdweb.nl/tmobprijzen.jpg
Ik heb de totaal prijzen erbij gezet, is mss wat overzichtelijker.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Cyw00d schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 17:30:
[afbeelding]
Ik heb de totaal prijzen erbij gezet, is mss wat overzichtelijker.
Leuk om te zien wat je dan 'echt' kwijt bent, maar dit houdt natuurlijk geen rekening met je bel- en sms-gedrag. Voor iemand die veel belt en smst kan één van de duurdere totaalprijzen vast nog wel goedkoper (of even goedkoop zijn) zijn dan de totaalprijzen uit de instapabonnementen ;)

(m.a.w., die prijzen zo los zeggen nog niet echt veel zo).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04 23:14
Nou na vanmorgen voor 1 euro me Iphone 16gb I-150 gehaald, had ik nu de vraag of een tmobile prepaid kaart ook werkt om ermee te kunnen spelen. Want krijg pas over paar dagen me unlock code zodat mijn orange kaart werkt.

ps. zorgt die unlock code er ook voor dat vodafone of kpn sim kaarten werken of is het puur een unlock code voor orange kaarten ?

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
SpeeDRaZoR3 schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:06:
Nou na vanmorgen voor 1 euro me Iphone 16gb I-150 gehaald, had ik nu de vraag of een tmobile prepaid kaart ook werkt om ermee te kunnen spelen. Want krijg pas over paar dagen me unlock code zodat mijn orange kaart werkt.

ps. zorgt die unlock code er ook voor dat vodafone of kpn sim kaarten werken of is het puur een unlock code voor orange kaarten ?
Waarom niet gewoon proberen als je ze allebei al hebt? Maar ja, het zou gewoon moeten werken, het is beide immers T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

thaan schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:21:
[...]

Waarom niet gewoon proberen als je ze allebei al hebt? Maar ja, het zou gewoon moeten werken, het is beide immers T-Mobile.
unlock code? vertel me meer! hoe heb je dat geregeld? Volgens mij kunnen ze de iphone nog niet unlocken of er moet de laatste dagen wat veranderd zijn. heb ik voor niets orange afgekocht. zou lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Shiver23 schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:32:
[...]

unlock code? vertel me meer! hoe heb je dat geregeld? Volgens mij kunnen ze de iphone nog niet unlocken of er moet de laatste dagen wat veranderd zijn. heb ik voor niets orange afgekocht. zou lekker zijn.
Toen ik in de T-mobile winkel stond werden ze net gebeld door het het hoofdkantoor dat ze nu unlock code mogen geven zodat orange klanten toch met een iphone kunnen bellen. Je moet wel zelf bellen met orange klantenservice en je orange gsm nummer en je iphone imei nummer geven. Dan bellen ze je 2-3 dagen later,om de unlock code te geven. Dus over paar dagen testen en dan heb ik in eens veel meer keus welk netwerk ik wil voor me iphone, aangezien ik mijn iphone abo gebruik in me htc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-04 19:21
SpeeDRaZoR3 schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:59:
Toen ik in de T-mobile winkel stond werden ze net gebeld door het het hoofdkantoor dat ze nu unlock code mogen geven zodat orange klanten toch met een iphone kunnen bellen. Je moet wel zelf bellen met orange klantenservice en je orange gsm nummer en je iphone imei nummer geven. Dan bellen ze je 2-3 dagen later,om de unlock code te geven.
Ik heb net even de Orange klantenservice gebeld. Ter info: Als je je Orange abonnement bij T-mobile *verlengt*, dan mogen ze (misschien? ik weet de details niet) een unlock code geven. Als je echter (zoals ik) het orange abonnement hebt opgezegd, een nieuw t-mobile abo hebt, en nummerbehoud aanvraagt, dan mogen ze dat *niet*, en zullen ze dat ook niet doen. Je hebt natuurlijk wel sowieso na een jaar recht op unlocken.
Dus over paar dagen testen en dan heb ik in eens veel meer keus welk netwerk ik wil voor me iphone, aangezien ik mijn iphone abo gebruik in me htc.
Je weet dat je je iPhone abo volgens de voorwaarden alleen voor een iPhone mag gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalBM
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-04 22:09
hhhm, goed om te horen dat de unlock codes binnen zijn bij TM. Ik zit al een maand te wachten op nummerportering naar t-mobile. Was van een prepaid en zou al op 19 augustus over.... iphone via wifi :-).
KS is ook niet echt handig... ik loop nu met 3 toestellen rond, 1 zakelijk + 2 prive, unlock code zou het weer normaal maken.
Iemand nog tips om de portatie te versnellen bij TM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-04 11:34
Goed, vandaag naar de T-mobile shop geweest met wat vraagjes voordat ik zaterdag mijn 8Gig 3G ophaal. Ik heb op het ogenblik dualsim zodat ik niet hoef te wisselen tusen toestellen.

Nu gaven ze me in de winkel aan dat bellen met dualsim wel mogelijk is en dat de minuten er gewoon netjes afgaan maar dat er geen enkele vorm van dataverkeer is toegstaan omdat alles vergrendeld zit aan het imei nummer van de 3G iphone. De T-mobile service desk / telefoon zegt dat het wel gewoon kan mits het enkel GPRS verkeer is op het andere toestel dus lekker duidelijk weer.

Ik wil namelijk niet voor dure rekeningen komen te staan als ik op mijn andere gsm een emailtje ophaal of ff wat online opzoek =/

Wie heeft er ervaring met een dual simkaart icm een Iphone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Dannr schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:23:
[...]

Ik heb net even de Orange klantenservice gebeld. Ter info: Als je je Orange abonnement bij T-mobile *verlengt*, dan mogen ze (misschien? ik weet de details niet) een unlock code geven. Als je echter (zoals ik) het orange abonnement hebt opgezegd, een nieuw t-mobile abo hebt, en nummerbehoud aanvraagt, dan mogen ze dat *niet*, en zullen ze dat ook niet doen. Je hebt natuurlijk wel sowieso na een jaar recht op unlocken.

[...]

Je weet dat je je iPhone abo volgens de voorwaarden alleen voor een iPhone mag gebruiken?
Heb aan meerdere verkopers gevraagd en aan de helpdesk en die zeiden dat het geen probleem is om het iphone abo te gebruiken in een andere telefoon. Heb zelfs alles duidelijk uitgelegd of de contructie mag zoals ik deze gebruik en was geen probleem. Zolang ik maar geen laptop/pc eraan hang.

[ Voor 8% gewijzigd door SpeeDRaZoR3 op 01-09-2008 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-04 23:03
[...]

Dit is goed nieuws, afgelopen weekend is mijn oude telefoon overleden en bij het verlengen van mijn orange contract bij T-Mobile verzekerde men mij dat ik mijn orange sim gewoon kon gebruiken i.c.m. iPhone. Dat bleek helaas wel anders toen ik de telefoon ontving...
Morgen Orange KS maar eens even bellen.

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 23:57
Raar. Ik had eerder met Orange gebeld of het mogelijk was om mijn resterende maand van mijn abonnement af te kopen, en daarover zou ik teruggebeld worden. Vandaag werd ik gebeld dat ik alleen mijn iPhone uitgeschakeld aan mijn PC moest hangen en dat ik daarna een update zou ontvangen waardoor ik met mijn Orange SIM kon bellen. Drie maal raden, geen update volgens iTunes natuurlijk. Als ik het hier zo lees moet ik maar T-Mobile gaan bellen voor unlockcodes, maar waarom ze zo'n verhaal ophangen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Rafe schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:33:
Raar. Ik had eerder met Orange gebeld of het mogelijk was om mijn resterende maand van mijn abonnement af te kopen, en daarover zou ik teruggebeld worden. Vandaag werd ik gebeld dat ik alleen mijn iPhone uitgeschakeld aan mijn PC moest hangen en dat ik daarna een update zou ontvangen waardoor ik met mijn Orange SIM kon bellen. Drie maal raden, geen update volgens iTunes natuurlijk. Als ik het hier zo lees moet ik maar T-Mobile gaan bellen voor unlockcodes, maar waarom ze zo'n verhaal ophangen :?
Ik heb nu wel mijn Orange abonnement afgekocht omdat er geen uitzicht was op een dergelijke oplossing. Vandaag toch maar even gebeld voor een unlockcode ondanks dat ze donderdag mijn nummer overzetten naar T-Mobile. Voel me wel een beetje genept met die dubbele kosten en een hoop gedoe om het geregeld te krijgen.
Het zal mij benieuwen wat eerder is, overzetten of de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-04 13:23

MichaelK1985

Don't you know?

volgens mij is tmobile aan het netwerk bezig in west brabant. Vanaf half 1 staat mijn telefoon op Geen service en had net zelfs voor de eerste keer thuis heel even 3G. Heb slecht 1/4 van een site kunnen laden maar wie weet.

Meer mensen die nu op Geen service hangen??

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
...
Leuk, die voorwaarden, maar 't zal t-mobile verder een worst wezen. Ik heb zelf de klantenservice gebeld met de vraag of ik mijn i150 abonnement wel mag gebruiken in een andere telefoon omdat mijn iPhone naar de *reparatie* is voor langere tijd. Nou, daar hoefde ik toch niet voor te bellen? Natuurlijk mocht dat, het abonnement was immers al actief? Kortom: geen enkel probleem. Ik zie eigenlijk niet in waarom ze moeilijk zouden doen als jij je iPhone voorgoed in de keukenla legt en een ander toestel gaat gebruiken voor je abonnement, van mijn part omdat je ontvangst met de iPhone slechter is dan een ander toestel. Je hebt voor de iPhone toch al betaald, t-mobile verdient er niet meer of minder van en dat is het enige waar zij belang bij hebben, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187787

Ik heb afgelopen zaterdag het Vodafone Super Sim only abonnement afgesloten. Het moet hiermee mogelijk zijn om ook TV te kijken op je iPhone. Het probleem is echter dat je dit via de portal Vodafone Live! op je iPhone moet activeren. En de vraag is hoe je je iPhone moet instellen om naar de portal van Vodafone Live! te gaan. Waarschijnlijk moet je dan je proxy instellingen aanpassen (IP 192.168.251.150 en port 8799). Maar waar kun je dit instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Heb net gebeld met T-Mobile, ze laten de unlockafdeling vanmiddag terugbellen met duidelijke instructies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-04 19:21
SpeeDRaZoR3 schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:40:
[...]

Heb aan meerdere verkopers gevraagd en aan de helpdesk en die zeiden dat het geen probleem is om het iphone abo te gebruiken in een andere telefoon. Heb zelfs alles duidelijk uitgelegd of de contructie mag zoals ik deze gebruik en was geen probleem. Zolang ik maar geen laptop/pc eraan hang.
Anoniem: 232049 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:57:
Leuk, die voorwaarden, maar 't zal t-mobile verder een worst wezen. Ik heb zelf de klantenservice gebeld met de vraag of ik mijn i150 abonnement wel mag gebruiken in een andere telefoon omdat mijn iPhone naar de *reparatie* is voor langere tijd. Nou, daar hoefde ik toch niet voor te bellen? Natuurlijk mocht dat, het abonnement was immers al actief? Kortom: geen enkel probleem. Ik zie eigenlijk niet in waarom ze moeilijk zouden doen als jij je iPhone voorgoed in de keukenla legt en een ander toestel gaat gebruiken voor je abonnement, van mijn part omdat je ontvangst met de iPhone slechter is dan een ander toestel. Je hebt voor de iPhone toch al betaald, t-mobile verdient er niet meer of minder van en dat is het enige waar zij belang bij hebben, lijkt mij.
Mijn excuses, blijkbaar verkeerd onthouden, ik kan er (FYI) in de voorwaarden ook niets over terugvinden. I was just trying to help... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Dannr schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:28:
[...]

[...]

Mijn excuses, blijkbaar verkeerd onthouden, ik kan er (FYI) in de voorwaarden ook niets over terugvinden. I was just trying to help... :$
Je gaf me wel effe stress. Was zelf ook opzoek gegaan naar de voorwaarden waar het precies stond dat je alleen met de iPhone alles mag gebruiken. Zal ze vanmiddag weer is bellen en kijken of ze het me zwart op wit kunnen geven.

Nou hopelijk wordt ik vandaag ook gebeld voor me unlock code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:52

Tourniquet

Hiya, fellas!

Anoniem: 187787 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:11:
Ik heb afgelopen zaterdag het Vodafone Super Sim only abonnement afgesloten. Het moet hiermee mogelijk zijn om ook TV te kijken op je iPhone. Het probleem is echter dat je dit via de portal Vodafone Live! op je iPhone moet activeren. En de vraag is hoe je je iPhone moet instellen om naar de portal van Vodafone Live! te gaan. Waarschijnlijk moet je dan je proxy instellingen aanpassen (IP 192.168.251.150 en port 8799). Maar waar kun je dit instellen?
Vraag me af hoe dat dan in z'n werk gaat want welke mediaplayer gebruikt de iPhone daar dan voor? Op http://www.t-mobile.nl/pe...l-internet/mobiel-tv.aspx staat de iPhone niet in het lijstje met ondersteunde toestellen.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273044

Hallo,

Graag zou ik willen weten of je (doordat je heel slecht bereik hebt, zowel 3g als netwerk) je abonnement kunt ontbinden. Ik ben al 1 tot 1,5 maand in het bezit van de Iphone3G en heb heel slecht bereik. Ook gaat de batterij max. 8 uur mee.

Groet,

TREM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:11

Aight!

'A toy robot...'

Shiver23 schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:42:
[...]

Ik heb nu wel mijn Orange abonnement afgekocht omdat er geen uitzicht was op een dergelijke oplossing. Vandaag toch maar even gebeld voor een unlockcode ondanks dat ze donderdag mijn nummer overzetten naar T-Mobile. Voel me wel een beetje genept met die dubbele kosten en een hoop gedoe om het geregeld te krijgen.
Het zal mij benieuwen wat eerder is, overzetten of de code.
Ik wilde ook overgaan van Orange na T-Mobile, maar mijn iphone simkaart en oude nummer gaan pas over 2 maanden is als hij dan ook daadwerkelijk afloopt.

Kan nu dus alleen via Wifi internetten en ipod.
Dus een veredelde ipod touch heb ik nu dus.
Gelukkig zijn 2 maanden zo voorbij, heb wel iets duurder gepakt de i-300 omdat ik meer belde en mijn orange 25 niet genoeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
Aight! schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:28:
[...]

Ik wilde ook overgaan van Orange na T-Mobile, maar mijn iphone simkaart en oude nummer gaan pas over 2 maanden is als hij dan ook daadwerkelijk afloopt.

Gelukkig zijn 2 maanden zo voorbij, heb wel iets duurder gepakt de i-300 omdat ik meer belde en mijn orange 25 niet genoeg was.
Ik heb net de klantenservice gebeld met een soortgelijk probleem/verhaal en ik wordt z.s.m. teruggebeld want er is een oplossing voor. (zie ook eerdere berichten op pagina 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
[quote]Aight! schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:28:
[...]
Aight! schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:28:
[...]

Zoals op vorige pagina staat zijn er meerdere oplossingen. Je laat het t-mobile abo meteen ingaan en je hebt dubbele kosten, aangezien je voor beide abo;s betaald. (Bij mij was de aktie 2 maanden dubbele abo en derde maand krijg je gratis van tmobile) Je kan ook tmobile klantenservice bellen 0800-7111 en je nieuwe sim nummer geven, zodat ze je later terugbellen met een unlock code waardoor je orange sim kaart werkt. Ook is er een optie om een bepaald bedrag te storten waarmee je als ware het nieuwe iphone abo betaald en meteen je orange abo afkoopt.

[ Voor 0% gewijzigd door SpeeDRaZoR3 op 02-09-2008 18:52 . Reden: oeps 0800 niet 0900 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Dat laatste lijkt me het makkelijkste...morgen maar eens even bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

is er al iemand die gebeld is over een unlockcode? Of blijft het nog even een dooie mus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Ik ben niet gebeld en dat is me wel beloofd... en ik hang alweer ruim vijf minuten in de wacht dus ze mogen hun borst daar nat gaan maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-04 19:57
weet iemand wat je moet doen om visual voicemail aan te zetten? als iemand mij belt dan krijgt hij een computer van tmobile die vraagt om het nummer in te toetsen van de abbonee waar je het voicemail bericht voor achter wilt laten :?
Rafe schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:22:
Heb net gebeld met T-Mobile, ze laten de unlockafdeling vanmiddag terugbellen met duidelijke instructies.
haha alsof ze een hele afdeling hebben die bezig is met het unlocken van iphones :p wat voor termen sommige medewerkers soms wel niet verzinnen

[ Voor 44% gewijzigd door FireFoz op 03-09-2008 12:27 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Wel voor unlocken van telefoons in het algemeen lijkt me. Voor mijn oude K800i via Orange moest ik ook doorgeschakeld worden iig :)

Na de eerste zeven minuten in de wacht werd ik na een kort gesprek weer doorgeschakeld, en toen heb ik 20 minuten in de wacht gestaan om uiteindelijk van een vrouwtje aan wie ik het hele verhaal weer had uitgelegd te horen te krijgen dat ze niet kunnen doorschakelen naar de unlockafdeling. Die nemen namelijk met mij contact op en dat kon nog even duren door de drukte. Ik liet toen wel even merken dat ik het erg jammer vond dat een belofte niet was nagekomen en dat ik een half uur ervoor aan de telefoon heb moeten hangen, en dat vond ze natuurlijk erg jammer enzo...

Vrijdag ofzo bel ik weer als ik dan nog niets heb gehoord, dan is het toch wel mooi geweest imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273158

Ik had gisteren ook gebeld over de "unlockcodes" om orange simkaart te gebruiken in iphone 3G. Ze zal komende dagen mij bellen voor de instructies. We shall see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 04-02 09:11
Ok.. heb weer wat doms gedaan.

Ben naar belcompany gegaan, van orange naar tmobile verlenging met nummerbehoud die in december ingaat. 80 euro betaald, naar huis alles uitgepakt en geinstalleerd. Krijg ik post thuis, per 1 oktober orange opzeggen. Bel ik even naar tmobile om te vragen wat dat inhoud. Kom ik erachter dat als ik hun had gebeld en om een iphone had gevraagd, deze voor 1 euro zou hebben gekregen en daarmee direct in zou kunnen laten gaan met mijn huidige nummer. Is vandaag nog te regelen als ik alles terug zou brengen. Maar dat gaat helaas niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

En je kan de Belcomany niet even bellen om dit voor te leggen en dat je het morgen/op een ander moment regelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Shiver23 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 15:25:
En je kan de Belcomany niet even bellen om dit voor te leggen en dat je het morgen/op een ander moment regelt?
Gaat meer om dat ik alles al heb opengemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Bij Belcompany heb je 14 dagen de tijd om je toestel te ruilen toch? Voor zo'n deal zou ik zelf even wat moeite doen. Desnoods regel je alleen de opzegging/verlenging en houd je het toestel voor 80 euro.

[ Voor 26% gewijzigd door Shiver23 op 03-09-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

Shiver23 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 15:31:
Bij Belcompany heb je 14 dagen de tijd om je toestel te ruilen toch? Voor zo'n deal zou ik zelf even wat moeite doen. Desnoods regel je alleen de opzegging/verlenging en houd je het toestel voor 80 euro.
dat geldt alleen voor telefoons zonder simlock....helaas pindaboter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:32
Don3k schreef op woensdag 03 september 2008 @ 15:22:
Ok.. heb weer wat doms gedaan.

Ben naar belcompany gegaan, van orange naar tmobile verlenging met nummerbehoud die in december ingaat. 80 euro betaald, naar huis alles uitgepakt en geinstalleerd. Krijg ik post thuis, per 1 oktober orange opzeggen. Bel ik even naar tmobile om te vragen wat dat inhoud. Kom ik erachter dat als ik hun had gebeld en om een iphone had gevraagd, deze voor 1 euro zou hebben gekregen en daarmee direct in zou kunnen laten gaan met mijn huidige nummer. Is vandaag nog te regelen als ik alles terug zou brengen. Maar dat gaat helaas niet meer :(
Inderdaad niet echt slim. T-mobile neemt Orange over, dan kan je het beste via T-Mobile verlengen inderdaad. Verlengen doe ik zélden bij derde partij shops. Alleen bij de shop van mn eigen provider. Nieuw abo maakt dan weer geen zak uit.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187787

Anoniem: 187787 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:11:
Beste waterha, ik heb maar eens wat onderzoek voor je verricht. Het is waar dat je om gebruik te maken van de portal Vodafone Live! je proxy instellingen moet aanpassen.
Helaas kun je dit niet op de IPhone 3g instellen, maar er schijnt een utility voor te bestaan :
iPhone Configuration Utility 1.0, zowel beschikbaar voor Mac, Windows als voor Web.
bv http://www.apple.com/supp...onutility10formacosx.html
Hiermee kun jee en profiel instellen, dit vervolgens per email naar je iPhone versturen en dit installeren door op de bijlage te klikken.
Echter, ook hier kun je de proxy instellingen niet opgeven. Wel staat er in de handleiding hoe de proxy instellingen zouden moeten staan in het gecreëerde XML bestand. Dus, profiel aangemaakt voor live.vodafone.com en vervolgens in XML bestand proxy instellingen toegevoegd. Dit is dan het resultaat:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<!DOCTYPE plist (View Source for full doctype...)>
- <plist version="1.0">
- <dict>
<key>PayloadContent</key>
- <array>
- <dict>
<key>Proxies</key>
- <dict>
<key>PropNetProxiesHTTPEnable</key>
<integer>1</integer>
<key>PropNetProxiesHTTPProxy</key>
<string>192.168.251.150</string>
<key>PropNetProxiesHTTPPort</key>
<integer>8799</integer>
</dict>
<key>PayloadContent</key>
- <array>
- <dict>
<key>DefaultsData</key>
- <dict>
<key>apns</key>
- <array>
- <dict>
<key>apn</key>
<string>live.vodafone.com</string>
<key>password</key>
<data>dm9kYWZvbmU=</data>
<key>username</key>
<string>vodafone</string>
</dict>
</array>
</dict>
<key>DefaultsDomainName</key>
<string>com.apple.managedCarrier</string>
</dict>
</array>
<key>PayloadDescription</key>
<string>De naam van het toegangspunt (APN) van de telefoonmaatschappij aanpassen.</string>
<key>PayloadDisplayName</key>
<string>Geavanceerde instellingen</string>
<key>PayloadIdentifier</key>
<string>LiveVodafone.apn</string>
<key>PayloadOrganization</key>
<string />
<key>PayloadType</key>
<string>com.apple.apn.managed</string>
<key>PayloadUUID</key>
<string>503AA109-8457-4FDE-A234-AB5D04DACF33</string>
<key>PayloadVersion</key>
<integer>1</integer>
</dict>
</array>
<key>PayloadDescription</key>
<string>Beschrijving van profiel.</string>
<key>PayloadDisplayName</key>
<string>LiveVodafone</string>
<key>PayloadIdentifier</key>
<string>LiveVodafone</string>
<key>PayloadOrganization</key>
<string />
<key>PayloadType</key>
<string>Configuration</string>
<key>PayloadUUID</key>
<string>9F7AB55B-EEC6-4040-BD07-89FF2393E195</string>
<key>PayloadVersion</key>
<integer>1</integer>
</dict>
</plist>

APN instellingen worden correct ingesteld op de iPhone, echter nog steeds gebeurt er niets als ik de portal probeer te bereiken in Safari door live.vodafone.com als adres op te geven.
Iemand enig idee wat er fout gaat?

Trouwens Vodafone zou zich dit probleem ook wel aan mogen trekken, er wordt nu een abonnement speciaal voor de iPhone geleverd waarbij een groot gedeelte van de diensten niet bereikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Moet je je registeren met itunes voordat je kan aanmelden op het netwerk? Ik heb itunes wel geinstalleerd, maar registratie weggedrukt. Er staat gewoon al hele tijd no service.
Anoniem: 273158 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:53:
Ik had gisteren ook gebeld over de "unlockcodes" om orange simkaart te gebruiken in iphone 3G. Ze zal komende dagen mij bellen voor de instructies. We shall see...
Vroeg of het mogelijk was om orange simkaart in de iphone te gebruiken. Nee meneer dat is niet mogelijk :?

--- edit

Na langs winkels gaan en niet horen dat het niet mogelijk was, heb ik weer gebeld. Kreeg nu een lieve mevrouw aan de telefoon en die regelt het... wordt vanmiddag terug gebeld.

Mijn tip, blijven bellen tot je haar krijgt :P

[ Voor 68% gewijzigd door Don3k op 04-09-2008 11:34 ]

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:08

amahusu

taking over the world!

inmiddels iemand al teruggebelt over zo'n unlockcode?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

amahusu schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:08:
inmiddels iemand al teruggebelt over zo'n unlockcode?
Op iphoneclub is één bericht van iemand waarbij het gelukt zou zijn door zijn iPhone aan iTunes te hangen om zo zijn Orange sim te activeren. Het schiet niet echt op dus.

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:21

The CarNagE Man

SüperG33K

Hier net met de T-Mobile klantenservice gebeld met de vraag of de simlock van mijn iPhone3G 8GB gehaald kon worden. Eerst zei ze nee dat het niet mogelijk is maar omdat ik gisteren mijn welkomstbrief heb ontvangen met de prijslijst erbij en het staat erop ging ze eventjes informeren bij de Technische Afdeling.
Na een aantal minuten komt ze terug met de mededeling dat het mogelijk is maar dat dit pas eind deze maand aangeleverd wordt. Ze kon me wel op de wachtlijst zetten en zodra het beschikbaar is dat ik het per brief thuis zal ontvangen. De kosten (1-3 maanden € 120,-) worden na aflevering gewoon bij mijn factuur gezet.
Ik ben dus benieuwd of ik begin oktober iets binnen krijg van ze!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:22

Vos

AFCA

Heb mijn vragen verplaatst naar [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 14 Daar komt het beter tot zijn recht denk ik.

[ Voor 76% gewijzigd door Vos op 04-09-2008 21:25 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:22

Vos

AFCA

Ik twijfel nog tussen en simlock vrije iPhone + mijn Vodafone abonnement óf een TM iPhone + abo. Iemand met ervaringen met beide providers die zijn ervaringen kan delen met mij? Is TM zo slecht dat ik Vodafone moet nemen? Of valt dit wel mee...

Ik woon overigens in Emmen, Drenthe...dit speelt natuurlijk wel mee voor het bereik.

Deze vraag hoort echt hier thuis :)

[ Voor 17% gewijzigd door Hoedje op 04-09-2008 23:05 ]

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13
Hee, in Emmen, daar ben ik vorige week nog op "vakantie" geweest. Op een Landall Green park daar (Parc Sandur). Dekking was daar goed, buiten.. Ook in centrum Emmen, heb ook nog in de dierentuin gesurfed. Buiten overal 3G gehad. Wellicht heb je er wat aan ;)

• Aight!

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Iemand trouwens ook al die resterende orange maanden betaald?

Ben benieuwd hoeveel dat kost. Als het met 80 kost of zo dan doe ik dat wel

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Iemand toevallig al de aanbieding gezien op 2call.nl. Ze bieden daar de iPhone 8GB 3G aan voor 299, met een vodafone abo voor 24 euro of met een HI abo voor 29 euro per maand.. Ze geven zelfs aan dat het toestel simlock vrij is.
2call.nl

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

IJnte schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:08:
Iemand toevallig al de aanbieding gezien op 2call.nl. Ze bieden daar de iPhone 8GB 3G aan voor 299, met een vodafone abo voor 24 euro of met een HI abo voor 29 euro per maand.. Ze geven zelfs aan dat het toestel simlock vrij is.
2call.nl
Op zich wel leuk idd als die echt simlockvrij is maar je zit wel gewoon vast aan een 2-jarig abbo; geen data inbegrepen in de prijs die je noemt (is €10,- extra, als je dit niet neemt is het toestel duurder volgens mij); geen visual voicemail; garantie regelen zal lastig zijn; en je moet flink dokken voor je toestel. tenslotte krijg ik die prijs niet zo laag als jij schrijft met een abbo van rond de 30,- excl. data. Weet het niet hoor :)

[ Voor 13% gewijzigd door Zpottr op 04-09-2008 21:21 ]

Zoef

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Zpottr schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:16:
[...]

Op zich wel leuk idd als die echt simlockvrij is maar je zit wel gewoon vast aan een 2-jarig abbo; geen data inbegrepen in de prijs die je noemt (is €10,- extra, als je dit niet neemt is het toestel duurder volgens mij); geen visual voicemail; garantie regelen zal lastig zijn; en je moet flink dokken voor je toestel. tenslotte krijg ik die prijs niet zo laag als jij schrijft met een abbo van rond de 30,- excl. data. Weet het niet hoor :)
Mjah er zullen inderdaad wel wat addertjes onder het gras zitten. Opmerkelijk is wel (en daar ging het eigenlijk om) is dat ze het toestel simlockvrij aanbieden..

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• Don3k
Weet je... ik ben het zat. Morgen lekker terug naar belcompany mogen ze hem lekker omruilen voor een HTC Diamond oid. En nu hopen dat ze abo wijziging (speciale i-150 abo) ook kunnen annuleren...

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:14
Weet iemand of je een andere SIM krijgt bij een omzetting van een vodafone Sim-only abbo naar een SuperSim Iphone 3G abbo van Vodafone?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Ben vanochtend langs T-Mobile/ Belcompany shops geweest. Om een lang verhaal kort te maken. Ze hebben mij een verkeerd contract gegeven. Ipv. de migratiecontract/ verlenging hebben ze mijn Orange abbonnement afgezegd en een nieuwe T-Mobile contract gemaakt. Bij deze grote fout kan Belcompany niks meer doen. En ook T-Mobile kan niks meer doen. Zelfs ruilen of retour gaat niet.

Enigste wat ik nu wil weten... is die I-150 Abbonement te gebruiken in een ander toestel met 3G? Anders verpats ik de iPhone op marktplaats en koop wel een HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Gisteren langs t-mobile geweest. Raar dat je bij het i150 abbonement geen onbeperkt sms kan aanzetten trouwens :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Don3k schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:06:
Enigste wat ik nu wil weten... is die I-150 Abbonement te gebruiken in een ander toestel met 3G? Anders verpats ik de iPhone op marktplaats en koop wel een HTC.
Hmm, wil je nu van je iPhone af omdat ze je op een verkeerde manier een abo verkocht hebben? Terwijl je wel aan het abo vast zit... of is er iets mis met je telefoon? Beetje wazig :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Don3k schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:06:
...
ik gebruik het i150 abbo in een SE telefoon. Werkt allemaal prima, destijds nagevraagd bij de klantenservice of dit geen probleem was.
iphone ligt wat weekjes bij de *reparatie*

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 05-09-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Niemand die wat kan vertellen over VisualVoicemail instellen etc?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:28
DoctorV64 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:14:
Niemand die wat kan vertellen over VisualVoicemail instellen etc?
Hoe bedoel je? Dat spreekt toch voor zich :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229972

Anoniem: 187787 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:32:
[...]

APN instellingen worden correct ingesteld op de iPhone, echter nog steeds gebeurt er niets als ik de portal probeer te bereiken in Safari door live.vodafone.com als adres op te geven.
Iemand enig idee wat er fout gaat?
Vodafone Live! is op WAP gebouwd. De iPhone 3G ondersteunt echter geen WAP proxy.
Daardoor is het niet mogelijk om gebruik te maken van Vodafone Live!
Ook het gebruik van Mobile TV behoort helaas niet tot de mogelijkheden.
Trouwens Vodafone zou zich dit probleem ook wel aan mogen trekken, er wordt nu een abonnement speciaal voor de iPhone geleverd waarbij een groot gedeelte van de diensten niet bereikbaar is.
Het Super SIM Only abonnement is een abonnement dat standaard is voorzien van Zorgeloos Internet BloX. Daarmee is het, wat datagebruik betreft, gelijk aan ieder ander abonnement met Zorgeloos Internet BloX. Welke diensten je uiteindelijk kunt gebruiken, hangt af van het toestel dat je gebruikt.
Dotto schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:05:
Weet iemand of je een andere SIM krijgt bij een omzetting van een vodafone Sim-only abbo naar een SuperSim Iphone 3G abbo van Vodafone?

:)
Bij een abonnementswijziging naar Super SIM Only heb je geen nieuwe SIM kaart nodig.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 229972 op 05-09-2008 15:15 . Reden: Reactie op Dotto toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-04 22:24
Ik kom net terug van bel company, zegt de man ik mag hem niet leveren aan je. verder zonder reden. ik moet nu eenbrief gaan schrijven aan tmobile hebben jullie daar enige ervaring bij?

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
stftweaker schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:01:
Ik kom net terug van bel company, zegt de man ik mag hem niet leveren aan je. verder zonder reden. ik moet nu eenbrief gaan schrijven aan tmobile hebben jullie daar enige ervaring bij?
wat hoe waar? misschien iets meer info :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
SaURoN schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:21:
[...]

wat hoe waar? misschien iets meer info :P
ok even snel dan hehe :P sorry was/ben echt pissed.
ik ging net vandaag naar bel company die hadden nog net 1 iphone over.ik mooi doe maar dan. die man legt alles uit wat ik al wist. nou hij verzend mijn gegevens. en krijgt dan een melding terug dat hij mij de iphone niet mag geven en dat ik een brief moet schrijven naar tmobile:S waarom wist hij niet en ik al helemaal niet. hij zegt ik kan je wel sim only aanbieden. waar ik natuurlijk niks aan heb.ik denk dak zo eerst even ga bellen of heeft dat geen nut?

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
stftweaker schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:24:
[...]

ok even snel dan hehe :P sorry was/ben echt pissed.
ik ging net vandaag naar bel company die hadden nog net 1 iphone over.ik mooi doe maar dan. die man legt alles uit wat ik al wist. nou hij verzend mijn gegevens. en krijgt dan een melding terug dat hij mij de iphone niet mag geven en dat ik een brief moet schrijven naar tmobile:S waarom wist hij niet en ik al helemaal niet. hij zegt ik kan je wel sim only aanbieden. waar ik natuurlijk niks aan heb.ik denk dak zo eerst even ga bellen of heeft dat geen nut?
Ik ben bang dat je niet kredietwaardig word geacht door t-mobile. Ooit wel eens een rekeningetje niet betaald of familieleden die hooglopende ruzies met instanties hebben gehad? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Hoedje schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:15:
[...]

Hoe bedoel je? Dat spreekt toch voor zich :)
Dat er nergens aangegeven wordt hoe dit aangezet wordt. Ik ontvang geen visual voicemail berichten, alleen de standaardsms als er ingesproken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
DoctorV64 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:36:
[...]

Dat er nergens aangegeven wordt hoe dit aangezet wordt. Ik ontvang geen visual voicemail berichten, alleen de standaardsms als er ingesproken is.
Heb je al wel een ixxx abo dan? Anders gaat het niet werken. (als je een ixxx abo hebt werkt het namelijk zonder iets in te stellen)

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 05-09-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
dominator schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:33:
[...]

Ik ben bang dat je niet kredietwaardig word geacht door t-mobile. Ooit wel eens een rekeningetje niet betaald of familieleden die hooglopende ruzies met instanties hebben gehad? ;)
nee totaal niet. nooit bij tmobile gezeten ik sta altijd 100+ op me rekening minimaal. en ja me pa zit altijd overhoop met instanties :P ikzelf nooit. nooit in rood gestaan nooit geld geleend. ik verdien zat en zit op school en krijg stuffi.kan nu als ik wil ook paar iphones kopen dusja:S

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Ik denk dat de oorzaak wel gevonden is. BKRretje waarschijnlijk.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
dominator schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:48:
Ik denk dat de oorzaak wel gevonden is. BKRretje waarschijnlijk.... ;)
zal ik moeten navragen,maar ik heb nu ook gewoon een abbo en wat mijn familie doet moeten hun weten. ik heb gewoon normaal vast inkomen en nooit problemen gehad:S

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

johnnyv.nl schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:38:
[...]

Heb je al wel een ixxx abo dan? Anders gaat het niet werken. (als je een ixxx abo hebt werkt het namelijk zonder iets in te stellen)
Yup. Dus weer maar eens bellen met de klantenservice :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Zpottr schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:20:
[...]

Hmm, wil je nu van je iPhone af omdat ze je op een verkeerde manier een abo verkocht hebben? Terwijl je wel aan het abo vast zit... of is er iets mis met je telefoon? Beetje wazig :)
Beide.. maar nu heb ik een HTC Diamond, en geen spijt meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Ik had eerst ook een ixxx abo en daar werkte visual voicemail meteen, hoewel de eerste weken wel problemen waren om uberhaupt een voicemail in te kunnen spreken. Dat zat in de instellingen van t-mobile zelf en is uiteindelijk door de technische dienst opgelost.

Nu sinds vanmiddag overgestapt op een relax-abo met meer belminuten, aangezien ik toch geen behoefte had aan de 3G, drama. En om nou alleen voor visual voicemail een ixxx-abo te houden vind ik ook weer zoiets. Anyway, nu werkt m'n voicemail dus weer niet (weer diezelfde melding als mensen m'n voicemail moeten krijgen) en hang ik weer met de helpdesk aan de lijn om het opgelost te krijgen.

Op m'n iphone belt hij nu overigens wel meteen naar de voicemail ipv het menu voor visual voicemail weer te geven. Dus op de telefoon pakt hij meteen de juiste instellingen op. Mocht er bij jou iets niet kloppen en je hebt een ixxx-abo, dan moet je gewoon de helpdesk bellen om het ze op te laten lossen, zelf kan je daar niets aan wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Heb ik ook gedaan vanmiddag na mijn werk. In totaal 30 min in de wacht gestaan (gelukkig is het nummer gratis!) en paar keer gesproken met iemand.

Is nu een technisch onderzoek gestart en ik heb (hopelijk) af kunnen dwingen dat ze binnen 7 werkdagen wat laten weten. Verder 20 euro tegoed terug gekregen omdat ik 3 weken geleden ook al een keer gebeld had met slecht/geen bereik en ik teruggebeld zou worden maar dat was niet gebeurd.

We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Heb vandaag eindelijk het telefoontje gehad van tmobile. Moet me iphone met mijn orange sim kaart aan iTunes hangen en dan na een update moet ik kunnen bellen en smsen. Dus denk niet dat ie compleet unlocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Zijn er nog recente ervaringen met het vroegtijdig verlengen van je abo? Mijn abo loopt tot april, en de Tmobile winkel wilde me niet verder helpen.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

FirePuma142 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 22:05:
Zijn er nog recente ervaringen met het vroegtijdig verlengen van je abo? Mijn abo loopt tot april, en de Tmobile winkel wilde me niet verder helpen.
3 maanden van te voren kan je pas je abbo verlengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
Aight! schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 22:20:
[...]

3 maanden van te voren kan je pas je abbo verlengen :)
Via de t-mobile shop / t-mobile helpdesk kan het 4 maanden voor de eind datum, via externe winkels (belcompany etc) kan het 3 maanden van tevoren. Het is t-mobiles mannier om mensen via hun eigen winkel te laten verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
Ik kreeg vandaag een belletje van het Orange-migratie team, er was een oplossing wbt het probleem met dat ik mijn Orange-SIM niet in de iPhone kon gebruiken.
Ik moet vanaf morgen (zaterdag) ochtend mn iPhone uitzetten, Orange Sim erin, aan iTunes hangen, update ophalen ( ik denk dat ze dat klaarzetten voor mijn IMEI?), telefoon afkoppelen en opnieuw de procedure herhalen.

Als dit gebeurt was kan ik bellen met mn Orange SIM in de iPhone.
Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Laatst online: 27-04 15:20

Maverick2001

Never look back

The CarNagE Man schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:48:
Hier net met de T-Mobile klantenservice gebeld met de vraag of de simlock van mijn iPhone3G 8GB gehaald kon worden. Eerst zei ze nee dat het niet mogelijk is maar omdat ik gisteren mijn welkomstbrief heb ontvangen met de prijslijst erbij en het staat erop ging ze eventjes informeren bij de Technische Afdeling.
Na een aantal minuten komt ze terug met de mededeling dat het mogelijk is maar dat dit pas eind deze maand aangeleverd wordt. Ze kon me wel op de wachtlijst zetten en zodra het beschikbaar is dat ik het per brief thuis zal ontvangen. De kosten (1-3 maanden € 120,-) worden na aflevering gewoon bij mijn factuur gezet.
Ik ben dus benieuwd of ik begin oktober iets binnen krijg van ze!
Ik heb hier al een tijdje een discussie over met t-mobile en heb ook een aangetekende brief gestuurd dat ze dingen aanbieden die ze niet waar kunnen maken! In eerste instantie kreeg ik van de zakelijke klantenservice te horen dat het niet mogelijk was. Na mijn aangetekende brief kreeg ik een schriftelijke reactie dat het wel mogelijk is echter dat ze nog in onderhandeling zijn met Apple over de unlock codes. T-mobile kan nog niet aangeven wanneer ze de unlock codes ontvangen.

Op advies van consuwijzer heb ik nogmaals een aangetekende brief gestuurd maar nu naar de BC (waar ik mijn abonnement heb afgesloten. Op grond van dwaling zou het abonnement kunnen worden geannuleerd. Het ging mij er juist om de eerste 3mnd van mijn abonnement mijn Vodafone sim te kunnen gebruiken. Ik heb er helemaal niks aan als de unlock-codes pas na 3 mnd komen.

Vind het ook vreemd dat t-mobile hierover geen melding doet op zijn eigen website en dat de documenten nog steeds niet zijn aangepast.

Dit verhaal heeft ook heel even op de site van 'iphoneclub' gestaan maar tot mijn verbazing was het een dag later verdwenen (zou het komen omdat er ook t-mobile advertenties op deze site staan).

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

boredgeestje schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 02:26:
Ik kreeg vandaag een belletje van het Orange-migratie team, er was een oplossing wbt het probleem met dat ik mijn Orange-SIM niet in de iPhone kon gebruiken.
Ik moet vanaf morgen (zaterdag) ochtend mn iPhone uitzetten, Orange Sim erin, aan iTunes hangen, update ophalen ( ik denk dat ze dat klaarzetten voor mijn IMEI?), telefoon afkoppelen en opnieuw de procedure herhalen.

Als dit gebeurt was kan ik bellen met mn Orange SIM in de iPhone.
Ik ben benieuwd...
Is het je nog gelukt?Ik heb zeker 15 minuten gewacht bij klatenservice, niemand eraan gekregen.
Zou ook graag mijn Iphone willen gebruiken voor bellen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
Tot nu toe heb ik niets gemerkt.
Als ik mijn Orange Sim erin stop gebeurt er niets anders in iTunes.

In de telefoon kan ik met die SIM überhaupt geen netwerkaanbiederlijst tevoorschijn toveren (staat gewoonweg niet in het menu)

Met de tijdelijke T-Mobile SIM kan dat wel, maar die is natuurlijk geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
Goed, sinds een paar uur heb ik een 3G, nu gaat mijn I150 contract pas in op 6 januari. Ik heb nu nog een relax 150 + PIT, en het is me niet duidelijk of ik nu gewoon wel 3G aan kan laten staan en via PIT kan internetten of dat ik 3G uit moet zetten en dan gewoon GPRS over PIT moet gebruiken tot 6 januari.

In de shop waren de medewerkers het niet met elkaar eens. Volgens 1 kon ik gewoon 3G aan laten staan en zou de snelheid beperkt worden tot de max van mijn PIT tot de contract vernieuwing ingaat, volgens de ander moest 3G uit omdat het niet in het standaard PIT abbonement van 9,95 zit en ik anders op kosten zou komen ivm 3G gebruik.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben zodat ik weet wat ik het beste kan doen ? (hem hem zekerheidshalve meteen maar op 3G uit gezet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

boredgeestje schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:45:

In de telefoon kan ik met die SIM überhaupt geen netwerkaanbiederlijst tevoorschijn toveren (staat gewoonweg niet in het menu)

Heb precies hetzelfde als jouw, krijg met mijn t-mobile kaartje wel netwerkaanbieders, maar kan niet connecten, krijg dan een of andere fout.

Mocht je iets krijgen dat je het werkend krijg, hou me a.u.b op de hoogte.
Zal maandag wel weer eens met orange proberen te bellen, of anders stuur ik wel een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:08

amahusu

taking over the world!

Y-Foxy schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 15:57:
Goed, sinds een paar uur heb ik een 3G, nu gaat mijn I150 contract pas in op 6 januari. Ik heb nu nog een relax 150 + PIT, en het is me niet duidelijk of ik nu gewoon wel 3G aan kan laten staan en via PIT kan internetten of dat ik 3G uit moet zetten en dan gewoon GPRS over PIT moet gebruiken tot 6 januari.

In de shop waren de medewerkers het niet met elkaar eens. Volgens 1 kon ik gewoon 3G aan laten staan en zou de snelheid beperkt worden tot de max van mijn PIT tot de contract vernieuwing ingaat, volgens de ander moest 3G uit omdat het niet in het standaard PIT abbonement van 9,95 zit en ik anders op kosten zou komen ivm 3G gebruik.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben zodat ik weet wat ik het beste kan doen ? (hem hem zekerheidshalve meteen maar op 3G uit gezet )
Van wat ik heb ervaren en heb gehoord van T-Mobile valt 3G gewoon onder je internetpakket. Ik heb een flex abbo met zo'n web 'n walk uitbreiding en ik zie gewoon 3G staan en kan dit ook gebruiken. Op mn rekening overzicht komt dit ook te staan onder de PIT. Wellicht dat dan wel je snelheid wordt geknepen, maar je kan het gewoon aan laten staan (althans dat is wat ze me vertelden in de T-Mobile shop)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:32
Y-Foxy schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 15:57:

Hmm, is een hele misverstand. Snap niet dat de telecommedewerkers dat niet wisten :X

3G is niks meer dan een (pin me trouwens niet vast op de technische woorden) communicatiemanier. Je hebt GSM en 3G (althans, mijn nokia biedt die switch), en de eerste biedt alleen internetten over GPRS, en 3G biedt ook UMTS en HDSPA.

PIT gaat momenteel tot 128Kbps, en na de verhoging (moet je ff activeren) tot 384. Als je 3G uitzet, zal je nooit meer dan 64Kbps halen...

Heb overigens mijn PIT om laten zetten naar een i-150 hoor. Zou ik als eerste proberen eigenlijk. Volgens mij heb je precies vandaag verlengd he (4mnd). Ff bellen naar klantenservice.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20096

Anoniem: 194622 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:03:
Zo maar eens even een nieuwtje medelen dat ik nog niet hier gelezen heb,

ORANGE music komt te vervallen en daardoor kan je dus per direct een nieuw abbo afsluiten. Zonder dat je oude abbo eerst uit moet zitten. Dus ik heb gelijk maar een phone besteld en die komt begin sept al. Geen aansluit kosten, onbeperkt mee nemen van tegoeden, en de phone voor 49,95 (16GB ZW)

Dus voor mensen met een ORANGE music abbo ff bellen met de klantenservice!!!

Veel succes allemaal!

Edit: typo!
Hier wil ik het fijne van weten :9

Welk T-Mobile abbo heb je afgesloten voor je i-phone (i150, i300, i500) :?
Heb je alles telefonisch geregeld met de klantenservice :?
Krijg je nu een T-mobile SIM-kaart of heb je de huidge Orange SIM behouden en een unlock gekregen :?

Is alles soepel verlopen met overzetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Anoniem: 20096 schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:58:
[...]

Hier wil ik het fijne van weten :9

Welk T-Mobile abbo heb je afgesloten voor je i-phone (i150, i300, i500) :?
Heb je alles telefonisch geregeld met de klantenservice :?
Krijg je nu een T-mobile SIM-kaart of heb je de huidge Orange SIM behouden en een unlock gekregen :?

Is alles soepel verlopen met overzetten :?
Je mag zelf weten welk abbo je afsluit, ik kreeg me 16gb trouwens gratis....en ja je krijgt een T-Mobile simkaart. Je behoud je orange sim eerste tijd totdat de t-mobile sim actief is en je kan een unlock aanvragen voor je orange kaartje ja.

Ik heb het geregeld via de winkel, want bij klantenservice wouden ze me 2x toe gewoon 160 euro laten dokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SaURoN schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:16:
[...]

Je mag zelf weten welk abbo je afsluit, ik kreeg me 16gb trouwens gratis....en ja je krijgt een T-Mobile simkaart. Je behoud je orange sim eerste tijd totdat de t-mobile sim actief is en je kan een unlock aanvragen voor je orange kaartje ja.

Ik heb het geregeld via de winkel, want bij klantenservice wouden ze me 2x toe gewoon 160 euro laten dokken
Moet je nog speciaal iets vermelden als je overstapt van Orange Music naar een i-abbo om een 16GB gratis te krijgen?

Kun je mij vertellen bij welk abbo jij je 16 GB hebt gekregen?

Kun je trouwens kosteloos naar een hoger i abbo overgaan, bijvoorbeeld van i150 kosteloos naar i300 verhogen na een paar maanden:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ik heb een 150 relax abbonement, heb geen i150 abbonement. Dit om het simple feit het is niet mogelijk om daar onbeperkt sms op te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SaURoN schreef op zondag 07 september 2008 @ 15:44:
Ik heb een 150 relax abbonement, heb geen i150 abbonement. Dit om het simple feit het is niet mogelijk om daar onbeperkt sms op te krijgen :)
Huh! hoe heb je dat voor elkaar gekregen (zonder i abbo)?
Ik ga morgen de klantenservice bellen om te vragen wat ze voor mij kunnen doen (op zondag zijn ze gesloten :( )

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 20096 op 07-09-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
boredgeestje schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:45:

Ik heb itunes eerst helemaal verwijdert en daarna opnieuw geinstalleerd. Als je dan je iphone met je orange kaartje aansluit zegt ie wel download ophalen bij je provider. Niet dat het nu helemaal werkt bij me maar mischien bij jullie wel.

edit: Nou krijg dus wel de foutmelding: iTunes kan niet nagaan of er een update voor je aanbiederinstellingen op uw iPhone beschikbaar is.
Maar er staat nu in eens Orange op me iPhone en ik kan bellen en smsen. Heel erg vaag. Heb ook niet 2x geupdate zoals ze zeiden aan de telefoon. Wel staat er nu netjes onder me imei nummer in iTunes me orange telefoonnummer.

[ Voor 21% gewijzigd door SpeeDRaZoR3 op 07-09-2008 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 20096 schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:34:
Kun je trouwens kosteloos naar een hoger i abbo overgaan, bijvoorbeeld van i150 kosteloos naar i300 verhogen na een paar maanden:?
Verhogen kan altijd wel, maar als je dat al ziet aankomen is het misschien gunstiger om meteen iets meer toestelsubsidie te pakken (dat wordt later niet meer verrekend).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Anoniem: 20096 schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:16:
[...]

Huh! hoe heb je dat voor elkaar gekregen (zonder i abbo)?
Ik ga morgen de klantenservice bellen om te vragen wat ze voor mij kunnen doen (op zondag zijn ze gesloten :( )
Nou gewoon gezegd ik wil een relax met onbeperkt sms en toen was de 16gb 0 euro's :P
Die meid achter kassa heeft met 4 collega's gechecked, want ze snapten er niks van :)

Vond het niet erg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
En hoeveel kost die relax per maand dan? En zit daar ook gewoon onbeperkt 3G bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 18:26
Ik zat vanochtend lekker in het busje en ben er achter dat ik wisselend tevreden ben over het contract.

Positief :
- Belminuten Widget die prima werkt op mijn iPhone.
- T-Mobile online werkt prima.
- Delft 3g, werkt goed.
- Prijs, de 29,95 is niet verkeerd.

Neutraal :
- Batterij -> haal wel een hele dag maar meer ook niet
- Abonnement vorm : had liever iets meer sms, minder belminuten

Negatief :
- Smsjes die veel te laat aankomen
- 3g in Woonplaats (Dorp) is te laag.

Al met al best tevreden. Alleen geschrokken toen de smsjes niet aankwamen. En daar wil ik echt nog een grote klacht over indienen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.