Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 21:51:
[...]
Hmm vreemd, misschien toch een andere dan die van de samenkopenactie. Ik heb m van iemand gelijk uit Hong Kong. Hij zei trouwens ook dat er ook andere ta2020 bordjes waren die dit niet hadden, maar deze hadden minder vermogen. Misschien hebben jullie deze.
Ik heb ook de ta2020 rechtstreeks uit hongkong gekocht, super goedkoop, goed geluid en het kan nog behoorlijk hard.
Bij mij valt ook het geluid weg als mijn spanning onder de 12V komt en dit in combinatie met mijn wat slechte accutjes gaat het geluid een soort van stotteren als ik het goed hard zet(40/50 op mijn Cowon Iaudio D2)
Mijn accutjes storten namelijk nogal in omdat ze oud/lui zijn en bij dikke baspieken gaat dat soms wel van 12.9 V onbelast naar onder de 12V.
Misschien toch maar eens nieuwe accu's kopen.... Maarja voor nu is het goed.
Ik heb 2 12V 7 ah accutjes in een schakeling gezet waarin ik met een 3-knop kan schakelen tussen:
0=niks,
I=accu 1 aan versterker en accu 2 aan lader(als lader aangesloten aan verlengstukje),
II= accu 2 aan versterker en accu 1 aan lader.
En dan zit er ook nog een schakelaartje tussen de versterker en de 3-knop zodat ik ook kan laden zonder de andere accu leeg te trekken met de versterker als ik geen muziek speel.(der zit geen REM op de ta2020)
Zal binnenkort(misschien morgen) foto's posten en ik neem hem maandag mee naar Straatsburg met school de stacaravans uitdreunen

.