Gezien deel 1 vol is en de topicstarter niet meer actief is op Got heb ik maar besloten een nieuwe startpost te maken, het is mijn eerste dus verwacht geen special effects =]
deel één vind je hier
Post hier je mooiste kratradios en vragen/opmerking die er mee te maken hebben!
Deze post staat open voor input en toevoegingen.
Hier een klein voorbeeld schema van hoe je de boel zou kunnen aansluiten:
note: als de amp het niet doet, moet je de + ook op de REM aansluiten
note²: aan/uit switch moet, anders loopt je accu langzaam leeg..

En een 3.5 jack naar tulp kabel om een mp3 aan een amp te hangen:

Niet op te laden met normale accu laders!!! (Dit is wel een goede)

Enkele voorbeelden van goed afgewerkte bierkratten hieronder, niet-bier kratten mogen ook gepost worden, maar heb ik gewoon niet meegenomen in de startpost.

Als iemand aanvullingen heeft voor dit topic of andere nuttige info weet om te plaatsen, of misschien zijn/haar kratje in de start wil: Dan lees ik het wel!
deel één vind je hier
Post hier je mooiste kratradios en vragen/opmerking die er mee te maken hebben!
Deze post staat open voor input en toevoegingen.
Hier een klein voorbeeld schema van hoe je de boel zou kunnen aansluiten:
note: als de amp het niet doet, moet je de + ook op de REM aansluiten
note²: aan/uit switch moet, anders loopt je accu langzaam leeg..

En een 3.5 jack naar tulp kabel om een mp3 aan een amp te hangen:

- Een gel-accu is aan te raden gezien deze kleiner zijn dan auto-accu's en (langdurig) kunnen kantelen zonder problemen.

Niet op te laden met normale accu laders!!! (Dit is wel een goede)
- Mijn 15 Ah gelaccu heeft het een hele week vakantie gedaan, 2 dagen op het strand voluit en nog een flinke tijd bij de tent. (meer ah=meer accu-tijd, meer watt/volume=minder accu-tijd)
- Een versterker kan, maar zonder heb je ook een prima geluid; Hoeft dus niet.

- Je kan kiezen wat voor een geluidsbron je neemt, ik heb een Mp3 speler, anderen een autoradio/CD
- De speakers één kant op zorgen voor gericht geluid, het soort kan je kiezen maar voor het gemak (geen geklooi met filters) zou ik voor een 3-weg speakersetje kiezen

Enkele voorbeelden van goed afgewerkte bierkratten hieronder, niet-bier kratten mogen ook gepost worden, maar heb ik gewoon niet meegenomen in de startpost.

Als iemand aanvullingen heeft voor dit topic of andere nuttige info weet om te plaatsen, of misschien zijn/haar kratje in de start wil: Dan lees ik het wel!
[ Voor 38% gewijzigd door iop op 18-09-2007 19:01 ]
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P