HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 95.663 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Waar kan ik bij HI een abbo voor dit toestel afsluiten zónder eindeloos online? :L

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
Apoca schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 00:36:
Hoe bevalt het smsen op de Diamond? Is dat ook goed met je vinger/nagel te doen of moet ik daar elke keer de Styli voor pakken? Als dat niet lekker werkt zou het een reden zijn om de Pro versie te kiezen :)
er zijn genoeg verschillende toetsenborden te downloaden voor het smsen gewoon met je vinger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miesjaa
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-08 08:07
ione schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 00:16:
[...]

Welke rom heb je gebruikt? En welke stappen precies (welke SPL etc). Heb ook een MDA en zit er ook aan te denken om er een nieuwe rom op te gooien
Eerst heb ik HardSPL (unsigned, OliNex) geinstalleerd.

Vervolgens heb ik radio 1.00.25.05 geinstalleerd. Heb het gevoel dat het ontvangst wel wat verbeterd is.

Ten slotte heb ik de Duttys Diamond WWE Rom Release V1.2 Light ROM geinstalleerd.

Als extra software heb ik TF3D Config geinstalleerd. Deze zit nl niet standaard in de Light ROM. Hiermee heb ik de overbodige tabbladen verwijderd en TF3D op Nederlands gezet. Ook Opera9 zat er niet standaard in..

Het enige wat ik nog moet uitzoeken is hoe ik een Nederlandse woordenlijst installeer (voor T9), want die mis ik nog wel een beetje. Iemand een idee?

Ben er inmiddels ook achter als ik de TomTom versie die op de site van Dutty staat installeer, dat hij hem wel op de juiste plaats neerzet :) Nu vanavond nog even naar de kaarten kijken :)

Voor het flashen heb ik de www.modmydiamond.info als handleiding gebruikt.

Let er wel op, dat je volgens mij geen garantie meer hebt, nadat je er een nieuwe ROM op hebt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Apoca schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 00:36:
Hoe bevalt het smsen op de Diamond? Is dat ook goed met je vinger/nagel te doen of moet ik daar elke keer de Styli voor pakken? Als dat niet lekker werkt zou het een reden zijn om de Pro versie te kiezen :)
Werkt prima zonder stylus (tenminste, phonepad wel), maar is natuurlijk persoonlijk. 2 jaar terug stond ik voor dezelfde keuze, Qtek S200 vs 9100. De dikte van de 9100 heeft me tegengehouden, wat een lomp dik ding is dat :) Na 2 jaar S200 en behoorlijk wat smsjes beviel dat prima, waardoor de Pro dus geen optie meer was voor mij (ook weer vanwege de dikte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

miesjaa schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 08:52:
[...]

Let er wel op, dat je volgens mij geen garantie meer hebt, nadat je er een nieuwe ROM op hebt gezet.
Dat is volgens mij niet zo. Ik had mijn Tytn gewoon geflashed/HardSPL'ed en heb hem 3x terug gestuurd voor reparatie voor het scherm/touchscreen. Elke keer kreeg ik hem terug, gefixed, met een nieuwe rom erop :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miesjaa
Wiebbe schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 09:07:
[...]

Dat is volgens mij niet zo. Ik had mijn Tytn gewoon geflashed/HardSPL'ed en heb hem 3x terug gestuurd voor reparatie voor het scherm/touchscreen. Elke keer kreeg ik hem terug, gefixed, met een nieuwe rom erop :P
Ok, dan is er volgens mij helemaal geen reden meer om de originele ROM erop te laten staan.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik baal echt als een stekker...heb nu 1.5 maand de diamond en nooit problemen gehad...en sinds gisterenavond rond een uur of 11 is mijn hele touchscreen van slag....ik de telefoon een paar keer een soft reset gegeven, vervolgens helemaal uitgezet en tot vannochtend gewacht maar toen ik hem weer aan deed was het nog het steeds hetzelfde...

Toen maar besloten op een hard reset te doen...en ik kan nu mijn scherm geen eens uitlijnen wat dus inhoud dat mijn touchscreen behoorlijk fucked up is...

Zomaar, ineens zonder rare dingen gedaan te hebben..Ik snap er niets van maar zie geen andere mogelijkheid om mijn diamond op te gaan sturen..

Iemand dit eerder meegemaakt?? Iemand nog tips of suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
[...]

Vervolgens heb ik radio 1.00.25.05 geinstalleerd. Heb het gevoel dat het ontvangst wel wat verbeterd is.

Ten slotte heb ik de Duttys Diamond WWE Rom Release V1.2 Light ROM geinstalleerd.

Als extra software heb ik TF3D Config geinstalleerd. Deze zit nl niet standaard in de Light ROM. Hiermee heb ik de overbodige tabbladen verwijderd en TF3D op Nederlands gezet. Ook Opera9 zat er niet standaard in..

Het enige wat ik nog moet uitzoeken is hoe ik een Nederlandse woordenlijst installeer (voor T9), want die mis ik nog wel een beetje. Iemand een idee?

Ben er inmiddels ook achter als ik de TomTom versie die op de site van Dutty staat installeer, dat hij hem wel op de juiste plaats neerzet :) Nu vanavond nog even naar de kaarten kijken :)

Heb je bewust gekozen voor de lite rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miesjaa
ione schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 09:49:
[...]
Heb je bewust gekozen voor de lite rom?
Ja, dat is een bewuste keuze.

Op XDA-developers kun je zien wat hij weggelaten heeft in de Lite ROM, daar zat maar weinig bij wat ik zal missen. En ik ga ervan uit dat de light ROM iets sneller is dan de Full ROM. De programma's die je toch gaat missen kun je zelf ook wel installeren (zoals TF3D Config e.d.), deze zijn allemaal als CAB te vinden op de site van Dutty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
miesjaa schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:00:
[...]

Ja, dat is een bewuste keuze.

Op XDA-developers kun je zien wat hij weggelaten heeft in de Lite ROM, daar zat maar weinig bij wat ik zal missen. En ik ga ervan uit dat de light ROM iets sneller is dan de Full ROM. De programma's die je toch gaat missen kun je zelf ook wel installeren (zoals TF3D Config e.d.), deze zijn allemaal als CAB te vinden op de site van Dutty.
Ja zat het net te lezen. Heb nog nooit geflashed, maar ga het vandaag denk ik proberen...... Mede dankzij jou ervaring met de MDA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miesjaa
ione schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:07:
[...]

Ja zat het net te lezen. Heb nog nooit geflashed, maar ga het vandaag denk ik proberen...... Mede dankzij jou ervaring met de MDA..
Als je de guide volgt, kan er volgens mij niet zoveel fout gaan.

Heb hiervoor de MDA compact III gehad en die heb ik ook heel vaak geflashed. Ook nooit problemen mee gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 09:30:
ik baal echt als een stekker...heb nu 1.5 maand de diamond en nooit problemen gehad...en sinds gisterenavond rond een uur of 11 is mijn hele touchscreen van slag....ik de telefoon een paar keer een soft reset gegeven, vervolgens helemaal uitgezet en tot vannochtend gewacht maar toen ik hem weer aan deed was het nog het steeds hetzelfde...

Toen maar besloten op een hard reset te doen...en ik kan nu mijn scherm geen eens uitlijnen wat dus inhoud dat mijn touchscreen behoorlijk fucked up is...

Zomaar, ineens zonder rare dingen gedaan te hebben..Ik snap er niets van maar zie geen andere mogelijkheid om mijn diamond op te gaan sturen..

Iemand dit eerder meegemaakt?? Iemand nog tips of suggesties ?
Heb je ook al geprobeerd om de batterij er een tijdje (5 minuten) uit te laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:24:
[...]

Heb je ook al geprobeerd om de batterij er een tijdje (5 minuten) uit te laten?
ga ik nu proberen...ben er inmiddels achter dat het niet aan mijn screen ligt....

volgens mij heb ik een virus...blijf ik dit virus ook houden na een hardreset ?? want mijn telefoon is totaal van slag en lijkt een eigen leven te leiden??

Als ik de ROM installeer ben ik dan mogelijk van het virus af ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:48
Welke versie van OliNex heb je geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miesjaa
sh4dow schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:47:
[...]
Welke versie van OliNex heb je geinstalleerd?
1.40.OliNex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds kort ook de htc diamond, heb eerst de touch gehad. Leuk toestel, echter.
Als ik het alarm inschakel staat die in het beginscherm nog altijd op uitgeschakeld? Weet zeker dat ik gewoon alle dagen heb geselecteerd en een vinkje heb geplaatst. In trilstand en geluidsstand blijft die uitgeschakeld staan.

Tevens ondervindt ik ook problemen met de vergrendeling. Als ik deze aanvink onder items en klik op ok dan pakt die hem niet. Als ik dan weer terugga naar de vandaagopties en weer naar items ga is die weer uitgevinkt.

Weet iemand een oplossing voor deze problemen?

Grtz,

Casah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:54:
Tevens ondervindt ik ook problemen met de vergrendeling. Als ik deze aanvink onder items en klik op ok dan pakt die hem niet. Als ik dan weer terugga naar de vandaagopties en weer naar items ga is die weer uitgevinkt.
Zolang je TouchFLO 3D aan hebt staan is dat logisch. Die haalt alle vandaag items weg, behalve zichzelf. Je kunt het toestel vergrendelen door de ophangentoets (Rechtsonder) een aantal seconden ingedrukt te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
Heb je misschien een topic link voor me? Ik zie alleen de 1.37 en 1.39. Ik heb nu nog de officiele 1.37.404.3 NLD op mijn Diamond staan. Kan ik dan wel 1.40 installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:58:
[...]

Zolang je TouchFLO 3D aan hebt staan is dat logisch. Die haalt alle vandaag items weg, behalve zichzelf. Je kunt het toestel vergrendelen door de ophangentoets (Rechtsonder) een aantal seconden ingedrukt te houden.
Thx het vergrendelprobleem is opgelost.
Ook enig idee wat dat probleem met alarm zou kunnen zijn?

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miesjaa
sh4dow schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:58:
[...]

Heb je misschien een topic link voor me? Ik zie alleen de 1.37 en 1.39. Ik heb nu nog de officiele 1.37.404.3 NLD op mijn Diamond staan. Kan ik dan wel 1.40 installeren?
Ja hoor. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=400950
post 2, eerste download link.

Ik had ook een 1.37 ROM (de t-mobile versie) op mijn Compact4 staan staan en heb hem zonder problemen kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 22:32:
[...]
Ik gebruik IGO8, dus dat lijkt me niet het meest slechte programma en instellingen heb ik staan op com 4 baud 57600, maar dat heeft hij automatisch zelf gevonden (is dit niet goed?)
iGO8 is een zeer goed progje, en die instelling is natuurlijk wel goed!
ik heb mijn foutje van 56800 8)7 baud foutje inmiddels hersteld in de vorige tekst.
En ik had hem niet in mn handen vast, maar gewoon buiten gelegd om te testen.
Klinkt ook ok, maar houdt hem gewoon even in je hand met (bovenkant/antenne beetje schuin omhoog), in principe net zoals je hem normaal ook zou gebruiken.
En in jouw geval niet vantoepassing ;) , maar ik zeg het er toch maar even bij, eventjes blijven stilstaan tijdens het zoeken naar satellieten dus niet gaan lopen anders duurt het zoeken nog langer.
Maar wat ik ook dacht, weet niet of het waar is, maar als ik hem ergens een poos laat zoeken naar satellieten en hij heeft hem eenmaal, dan zou hij de locaties toch moeten onthouden en dan een paar uur later een snelle fix moeten hebben? of onthoud hij de locaties van de satellieten dan niet?
Hij onthoudt, maar alles is tijdelijk.
Als je hem op die zelfde plek/lokatie weer aanzet (wat ook gebeurt met auto-navigatie of als je hem in de auto laat zitten), dan veelal wel.
Zet je hem aan op een totaal andere lokatie en heb je dan toevallig minder zicht op satellieten (door hoge flatgebouwen/bomen enz.), kan hij waarschijnlijk op dat moment te weinig satellieten vinden en gaat hij de gegevens uit eerder ontvangen Data/QuickGPS info halen... en als d e data niet bruikbaar/recent genoeg is dan gaat hij zelf zoeken enz.

Om een lang verhaal kort te maken, lees dit korte maar informatieve stukje op XDA eventjes.
Zie HIER

*Ik haal om de zoveel dagen de QuickGPS data op en als ik dan af en toe TomTom7/iGo8 opstart dan heb ik letterlijk nagenoeg meteen een Fix, kan in iedergeval meteen wegrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
miesjaa schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:16:
[...]

Ja hoor. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=400950
post 2, eerste download link.

Ik had ook een 1.37 ROM (de t-mobile versie) op mijn Compact4 staan staan en heb hem zonder problemen kunnen installeren.
Er staat bij dat het een developer-versie is (en niet voor newbies). Werkt de instructie in modmydiamond dan ook nog of heeft deze spl een andere instructie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
Thnx! Ik had hem al gedownload en zag in de Updater 1.40 staan. De update is gelukt! Nu de RadioRom nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:35:
[...]

ga ik nu proberen...ben er inmiddels achter dat het niet aan mijn screen ligt....

volgens mij heb ik een virus...blijf ik dit virus ook houden na een hardreset ?? want mijn telefoon is totaal van slag en lijkt een eigen leven te leiden??

Als ik de ROM installeer ben ik dan mogelijk van het virus af ??
Ik neem aan van wel .Ik zou voor alle zekerheid ook de programmabestanden folder weggooien.
Ik denk dat het niet uit maakt of je een harde reset doet of een nieuwe ROM installeerd. Gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miesjaa
ione schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:19:
[...]

Er staat bij dat het een developer-versie is (en niet voor newbies). Werkt de instructie in modmydiamond dan ook nog of heeft deze spl een andere instructie?
Ja hoor,
Het enige verschil met de signed versie is dat je hier alles mee kan installeren. Dus ook ROMs, welke niet door hun zijn goedgekeurd.

De reden dat ik deze unsigned versie heb gebruikt, is omdat er (volgens modmydiamond.info) nog geen signed Radio updates zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
Ik heb de volume down + reset knop ingehouden om mijn SPL versie te controleren. Dat lukt, ik heb nu het scherm met de 3 kleuren. Maar hoe kom ik hier weer uit?

Edit: Gevonden, onderin het hoekje waar de stylus zich bevindt, zit een rode resetknop!

[ Voor 22% gewijzigd door sh4dow op 30-07-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:58:
[...]

Leuk, bedankt voor de tip!

Wat is het verschil tussen "vergrendelen" en op de on/off knop drukken vanboven? Enkel dat het scherm niet uit gaat bij vergrendelen, of is er meer aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 07:47
Volgens mij inderdaad alleen dat het scherm niet direct uitgaat bij vergrendelen. Ik gebruik eerlijk gezegd ook de on/off knop als een soort van vergrendel toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:56:
[...]

Leuk, bedankt voor de tip!

Wat is het verschil tussen "vergrendelen" en op de on/off knop drukken vanboven? Enkel dat het scherm niet uit gaat bij vergrendelen, of is er meer aan de hand?
On/Off gaat het toestel meteen naar de slaapstand en schakelt bepaalde delen uit en verbruikt dan veel minder energie (dus niet alleen je scherm floept uit ;) )
Vergrendelen blokkeer je alleen gedeeltelijk de invoer (hardware keys/scherm)

Het verschil kan je ook zelf zien natuurlijk,
als je toestel is vergrendeld kan je hem toch ook weer via het scherm ontgrendelen, dus blijft hij actief (alert op invoer om hem te ontgrendelen) en verbruikt dus veel meer stroom enz. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
Mijn gps werkt met TT en andere programma's uitstekend. Echter heb nu ook gps-foto geactiveerd.
Zodra ik deze opstart blijft hij staan met "GPS wordt geinitialiseerd..."
De GPS wordt helaas niet gevonden, is hier nog een aparte instelling voor???

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bing69 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:35:
Mijn gps werkt met TT en andere programma's uitstekend. Echter heb nu ook gps-foto geactiveerd.
Zodra ik deze opstart blijft hij staan met "GPS wordt geinitialiseerd..."
De GPS wordt helaas niet gevonden, is hier nog een aparte instelling voor???
Nee, zoekt zelf naar een fix met de satellieten, kan de 1e keer even duren...
-Maar zorg dat QuickGPS recente sat-info heeft gedownload, dit versneld het proces aanzienlijk.
-En zorg wel dat je buiten staat voordat je op GPS-Foto drukt ;)

Ter controle, start eventueel je navigatieprogje op om te checken of hij inderdaad (snel) een fix heeft, daarna kan je hem natuurlijk weer afsluiten.
Daarna kan je weer het foto-progje opstarten, het vinden gaat dan een stuk sneller.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dutch T9 staat ook op xda in dit topic. Om ook de dutch-keypad in te stellen op je geripte WWE kan je een cab bestand ophalen. Die kwam ik hier tegen.

Voor maps mag je als het gelukt is even p-emmen.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heeft Duttys ROM ook de optie om het alarm af te laten gaan als alle geluid uit staat?
Ik gebruik nu TLR's ROM en die heeft bij het laatste tabblad als je je alarm insteld ook een vinkje hiervoor om aan/uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:25:
[...]

On/Off gaat het toestel meteen naar de slaapstand en schakelt bepaalde delen uit en verbruikt dan veel minder energie (dus niet alleen je scherm floept uit ;) )
Oplossing is heel simpel. Vergrendelen en aan/uit toets indrukken. Scherm uit, alles vergrendeld. Doe je hem dan per ongeluk aan in je broekzak kun je ook niet je toetsen indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 20:23:Plaatjes/geluid-bestanden worden eerst gevonverteerd naar het formaat van Windows Mobile. Er gebeurt (bij grote bestanden) ook niks, maar dat weet jij en ik, maar activesync check dit bij elke hap data. Zet "Conversieprogramma wijzigen voor een bestandstype" eens uit in ActiveSync, misschien scheelt het iets.
Geen ActiveSync => Alleen als USB Stick aangesloten zeg maar. Dus die andere optie als je hem aansluit. Vind dit echt heel raar aan het toestel. Op dezelfde USB poort mijn Corsair Voyager aangesloten en dezelfde data gekopieerd binnen enkele minuten !!
Heel vaag ...
Begrijp je frustratie, en is zeker niet suf ;) , maar juist slim.
Wil je echt een fix in 1 à 2 seconden hebben zal je toch echt met QuickGPS de info moeten ophalen (eens in de 6 of 7 dagen of automatisch)
Zonder dit duurt het allemaal wat langer en ligt het volkomen aan je GPS-Progje en aan je lokatie/omgeving, soms binnen 30 seconden/1 min. maar soms ook iets langer ;)
Nog steeds mijn vraag : Waarom doet een dedicated GPS apparaat er duidelijk minder lang over en heeft die nooit updates nodig ??
Ja, daar heb je enigsins wel gelijk in, maar noem mij eens 1 apparaat wat zo uit de box precies doet wat jij wilt en/of er van verwacht :?
De TD is echter ondanks zijn geringe afmetingen toch een complex apparaat met heel veel mogelijkheden dus dat vergt ook wel de nodige voorbereiding/inzet/motivatie v/d gebruiker, dat blijkt wel uit dit forum ;)
Ja misschien het is maar net wat je er van verwacht.
Vergeet alleen niet het feit, dat de ideale phone niet bestaat en er ook nooit zal komen en dat snelheid altijd relatief is ;)
Mag ik u voorstellen aan mijn Motorola V525 met V600 software die ik erin heb geflashed :P Snelste GSM die ik ooit heb gehad zelfs met de in theorie wat zwaardere V600 software _O_
Helaas zie ik Motorola geen opvolger ervan maken zo 1,2,3 en al helemaal geen smartphone die net zo snel en goed is :'(

Maar we wachten lekker op 1.93 NL hé ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miesjaa
Skillz schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:09:
Heeft Duttys ROM ook de optie om het alarm af te laten gaan als alle geluid uit staat?
Ik gebruik nu TLR's ROM en die heeft bij het laatste tabblad als je je alarm insteld ook een vinkje hiervoor om aan/uit te zetten.
Ja, dit vinkje zit ook in Dutty's ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
miesjaa schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:17:
[...]
Ja, dit vinkje zit ook in Dutty's ROM.
Cheer! :)
Dan ga ik Duttys maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
Weet iemand hier toevallig waarom die officiele cradles niet te krijgen zijn?

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miesjaa
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:08:
[...]
Dutch T9 staat ook op xda in dit topic. Om ook de dutch-keypad in te stellen op je geripte WWE kan je een cab bestand ophalen. Die kwam ik hier tegen.

Voor maps mag je als het gelukt is even p-emmen.. O-)
Thanks! het werkt! Als ik TomTom nu nog helemaal werkend krijg is mijn telefoon perfect! :D. Daar ga ik vanavond maar ff naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:11:
[...]

Oplossing is heel simpel. Vergrendelen en aan/uit toets indrukken. Scherm uit, alles vergrendeld. Doe je hem dan per ongeluk aan in je broekzak kun je ook niet je toetsen indrukken.
Oplossing :?. Maar ik had geen vraag/probleem hoor, ik reageerde alleen op het verschil tussen slaapstand vs vergrendelen ;)

En je antwoord betreffende:
Ja nogal wiedes :+ , die vergrendel optie zit er natuurlijk niet voor niets op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:13:
[...]
Mag ik u voorstellen aan mijn Motorola V525 met V600 software die ik erin heb geflashed :P Snelste GSM die ik ooit heb gehad zelfs met de in theorie wat zwaardere V600 software _O_
Helaas zie ik Motorola geen opvolger ervan maken zo 1,2,3 en al helemaal geen smartphone die net zo snel en goed is :'(
:+
Daarom..., appels met peren vergelijken heeft geen zin, mijn Nokia 3110 was 100 jaar geleden ook snel (maar kon ook niks), daarom... snelheid is relatief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en die vraag vergeten we maar weer even :+

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:13:
Nog steeds mijn vraag : Waarom doet een dedicated GPS apparaat er duidelijk minder lang over en heeft die nooit updates nodig ??
[...]
Nou een dedicated GPS heeft (meestal) geen optie om te downloaden :?, (en een PDA & SmartPhone met GPS heeft deze mogelijkheid nagenoeg altijd wel ) dus als je die info niet hebt komt het aan op zoeken en daarna de ontvangen informatie interpreteren/verder berekenen en daar is een dedicated GPS in de praktijk sneller in dan een smartphone/PDA die nog veel meer taken af te handelen heeft.

Bovendien de éne GPS ontvanger (al dan niet dedicated) is de andere niet ;)
Verschillen in gebruikte ChipSets/Protocollen (SiRF starIII/MTK v2/MKT 3329 enz.) met ieder hun specifieke eigenschappen/mogelijkheden, bepalen natuurlijk ook het één en ander.

Zoals eerder gezegd, als een GPS ontvanger, veel minder kanalen/satellieten aan kan, en dus daar ook naar op zoek zal gaan (ook al zijn ze die satellieten er fysiek niet eens), kan zo'n apparaat een stuk sneller klaar zijn met zoeken ;)

Maar géén enkele GPS ontvager, dus ook de TD niet, heeft van te voren sat-update-info nodig!
Echter voor een snelle fix (binnen seconden) is het natuurlijk wel raadzaam (indien die mogelijkheid er is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:40::+
Daarom..., appels met peren vergelijken heeft geen zin, mijn Nokia 3110 was 100 jaar geleden ook snel (maar kon ook niks), daarom snelheid is relatief ;)
Laat ik het zo zeggen : Als HTC wel een snelle PDA kan maken dan moet dat ook kunnen met een SmartPhone. Daarnaast is/was mijn Motorola nog steeds sneller dan de meeste/zo niet alle GSM's van dit moment en daarmee verschilt het niet zo heel erg veel ;)

* nero355 wil gewoon heel graag een HTC toestel, maar raakt elke keer een beetje teleurgesteld na er veel van te hebben verwacht :'(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:49:
[...]

Nee, zoekt zelf naar een fix met de satellieten, kan de 1e keer even duren...
-Maar zorg dat QuickGPS recente sat-info heeft gedownload, dit versneld het proces aanzienlijk.
-En zorg wel dat je buiten staat voordat je op GPS-Foto drukt ;)

Ter controle, start eventueel je navigatieprogje op om te checken of hij inderdaad (snel) een fix heeft, daarna kan je hem natuurlijk weer afsluiten.
Daarna kan je weer het foto-progje opstarten, het vinden gaat dan een stuk sneller.
Bovenstaande had ik allemaal gedaan en na 10 minuten de moed opgegeven. Toch maar ff (op de zelfde plek, zit lekker buiten achter de laptop) TT opgestart en zoals gebruikelijk snel een fix. Hierna Gps-foto opgestart en binnen de kortste keren deed ie het wel...... 8)7

Bedankt!!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:17:
[...]
Laat ik het zo zeggen : Als HTC wel een snelle PDA kan maken dan moet dat ook kunnen met een SmartPhone.
En dat is volgens jou niet gelukt :?
Daarnaast is/was mijn Motorola nog steeds sneller dan de meeste/zo niet alle GSM's van dit moment en daarmee verschilt het niet zo heel erg veel ;)
Met alle respect, maar een "Kruidvat GSM" zoals de Motorola Razor V525 met techniek uit 10.000 B.C. ;) , waar praten we over..., we zitten toch in het TD Topic.
* nero355 wil gewoon heel graag een HTC toestel, maar raakt elke keer een beetje teleurgesteld na er veel van te hebben verwacht :'(
Tja, dan moet je je verachtingspatroon eens bijstellen, en vergelijken met soortgelijke toestellen met hetzelfde Windows Mobile v6.1 besturingssysteem ;)

-Noem 1 toestel wat dezelfde/betere mogelijkheden biedt voor ca. dezelfde prijs, die moet je dan nemen ;) Anders blijven hopen op betere tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:54:

[...]

Tja, dan moet je je verachtingspatroon eens bijstellen, en vergelijken met soortgelijke toestellen met hetzelfde Windows Mobile v6.1 besturingssysteem ;)

-Noem 1 toestel wat dezelfde/betere mogelijkheden biedt voor ca. dezelfde prijs, die moet je dan nemen ;) Anders blijven hopen op betere tijden.
leuke woordspeling, al dan niet bewust :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:25:
[...]

Het verschil kan je ook zelf zien natuurlijk,
als je toestel is vergrendeld kan je hem toch ook weer via het scherm ontgrendelen, dus blijft hij actief (alert op invoer om hem te ontgrendelen) en verbruikt dus veel meer stroom enz. ;)
Hm, leuk. In elk geval ben ik nu gewoon de on/off toets te gebruiken, dat gaat rapper, en biljkbaar spaart hij dus meer batterij :p.

Ik vraag me dan wel af precies wat er allemaal uitgezet wordt. Ik zou ook graag wat eigen progjes maken voor WM en dan is zo'n informatie wel handig. Ik heb gemerkt dat Wifi uitgaat met on/off en niet bij vergrendelen. Hij gaat wel berichtjes en telefoontjes ontvangen tijdens off. Kunnen applicaties nog in de achtergrond werken? Eventueel de gsm na 10 minuten ontwaken, wat werken, en dan weer gaan slapen, zonder dat de gebruiker het door heeft? Misschien is dit wel iets voor een WM topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
TT7 geinstalleerd, en als gps receiver de interne gps geselecteerd. echter viel toen telkens de verbinding weg.
in advanced config dat a-gps uitgezet, en toen helemaal geen fix meer. dus toen weer aangezet, en nu doet ie ook niks meer... lijkt wel of hij het niet eens meer probeerd..

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een auto radio/mp3 speler waar ook bleuthooht op zit nou kan ik wel normaal instellen zodat ik via de boxen kan luisteren en via een mic. kan spreken maar hoe kan ik de geluid van tomtom over de boxen krijgen heeft iemand dit al uit geprobeert zo ja hoe dan

ik heb ook een carkit bestelt voor 38 dollar omgerekend is dat rond de 23 euro dus best goedkoop maar weet niet of ik hier mee ook de geluid van tomtom over krijg
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/15z08bb.jpg

hoop dat er toch iemand is die dit heeft op kunnen lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Laatst online: 12-09 15:36
Hoe zit het als je een brand toestel koopt van bijvoorbeeld T-mobile, want ik wil wel z'n HTC P3702 als met mijn nieuw Abbo en dan zie ik dat je bij t-mobile en vodafone toch wat meer krijgt dan dat hem los zou kopen met een Abbo. maar de kleuren vind ik niet mooi kan je dan zelf bijvoorbeeld gewoon de standaard rom van de HTC er op zetten? of is het dan verstandiger om het gewoon los te kopen met een abbo?

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Als je een bericht post zie je in opvallende letetrs dit staan:
Waarschuwing:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.
maar voor deze keer: ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:01:
Kunnen applicaties nog in de achtergrond werken? Eventueel de gsm na 10 minuten ontwaken, wat werken, en dan weer gaan slapen, zonder dat de gebruiker het door heeft? Misschien is dit wel iets voor een WM topic.
Precies, daar is vast wel één of ander WM topic voor.

De slaapstand is natuurlijk alleen bedoeld om energie te besparen ;)
Dus je progjes werken niet door op de achtergrond, alleen de primaire basisbehoefte van GSM (gebeld worden/berichtje dat soort dingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Laatst online: 12-09 15:36
is dat een reactie op mij? want ik vraag niet waar je een rom kan downloaden of zo.
ik wou gewoon weten of iemand hier ervaring mee heeft, met bijvoorbeeld de HTC p3700 die al wel uit is.

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:17:
Ik heb een auto radio/mp3 speler waar ook bleuthooht op zit nou kan ik wel normaal instellen zodat ik via de boxen kan luisteren en via een mic. kan spreken maar hoe kan ik de geluid van tomtom over de boxen krijgen heeft iemand dit al uit geprobeert zo ja hoe dan

ik heb ook een carkit bestelt voor 38 dollar omgerekend is dat rond de 23 euro dus best goedkoop maar weet niet of ik hier mee ook de geluid van tomtom over krijg
[afbeelding]

Probeer het eens op het TomTom forum, zie
Het TomTom Navigator 6 & 7 Topic | Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Floris-K schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:38:
Als je een bericht post zie je in opvallende letetrs dit staan:

[...]
maar voor deze keer: ja
halo schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:45:
is dat een reactie op mij? want ik vraag niet waar je een rom kan downloaden of zo.
ik wou gewoon weten of iemand hier ervaring mee heeft, met bijvoorbeeld de HTC p3700 die al wel uit is.
Dat staat toch boven als je een bericht post. LEES DE FAQ. Gebruik ook de search. Dit is al tich keer langsgekomen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:44:
[...]

Precies, daar is vast wel één of ander WM topic voor.

De slaapstand is natuurlijk alleen bedoeld om energie te besparen ;)
Dus je progjes werken niet door op de achtergrond, alleen de primaire basisbehoefte van GSM (gebeld worden/berichtje dat soort dingen)
Nog een vraagje dan die niet met WM te maken heeft ;)

Is de opgegeven stand-by tijd dan bij slaapstand of bij vergrendeling (zonder extra applicaties)? De TD heeft een tijd van 285 uur voor standby, ik denk dat dit dus bij slaapstand is. Dit is momenteel de derde dag sinds ik laatst mijn TD opgeladen heb, en hij zit op iets minder dan 1/3de. Ik bel slechts heel zelden, 1 minuut per dag, en zo'n 10 smsjes per dag. Ik zet hem dus ook constant in slaapstand.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:53:
[...]
Nog een vraagje dan die niet met WM te maken heeft ;)

Is de opgegeven stand-by tijd dan bij slaapstand of bij vergrendeling (zonder extra applicaties)?
Denk nou eventjes na :?
Bij vergrendeling kan toch zo-wie-zo niet ;) , want na 40sec. (standaard instelling bij accu) van inactiviteit gaat hij toch vanzelf over in de standby / slaapstand, dus mag jij 3x raden wat het antwoord is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:07:
[...]

Denk nou eventjes na :?
Bij vergrendeling kan toch zo-wie-zo niet ;) , want na 40sec. (standaard instelling bij accu) van inactiviteit gaat hij toch vanzelf over in de standby / slaapstand, dus mag jij 3x raden wat het antwoord is :)
Ah, ok, maar met wat jij vertelde kon ik niet opmaken of de gsm in slaapstand gaat na vergrendeling en inactiviteit, of dat hij gewoon zijn scherm uitzet! Dat wist ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:14:
[...]

Nou een dedicated GPS heeft (meestal) geen optie om te downloaden :?, (en een PDA & SmartPhone met GPS heeft deze mogelijkheid nagenoeg altijd wel ) dus als je die info niet hebt komt het aan op zoeken en daarna de ontvangen informatie interpreteren/verder berekenen en daar is een dedicated GPS in de praktijk sneller in dan een smartphone/PDA die nog veel meer taken af te handelen heeft.

Bovendien de éne GPS ontvanger (al dan niet dedicated) is de andere niet ;)
Verschillen in gebruikte ChipSets/Protocollen (SiRF starIII/MTK v2/MKT 3329 enz.) met ieder hun specifieke eigenschappen/mogelijkheden, bepalen natuurlijk ook het één en ander.

Zoals eerder gezegd, als een GPS ontvanger, veel minder kanalen/satellieten aan kan, en dus daar ook naar op zoek zal gaan (ook al zijn ze die satellieten er fysiek niet eens), kan zo'n apparaat een stuk sneller klaar zijn met zoeken ;)

Maar géén enkele GPS ontvager, dus ook de TD niet, heeft van te voren sat-update-info nodig!
Echter voor een snelle fix (binnen seconden) is het natuurlijk wel raadzaam (indien die mogelijkheid er is).
een dedicated GPS slaat toch op waar hij het laatst was, ga na een fix met een dedicated GPS naar een andere stad. Hij heeft dan veeel meer tijd nodig om een fix te krijgen.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:53:
Dit is momenteel de derde dag sinds ik laatst mijn TD opgeladen heb, en hij zit op iets minder dan 1/3de. Ik bel slechts heel zelden, 1 minuut per dag, en zo'n 10 smsjes per dag. Ik zet hem dus ook constant in slaapstand.
Tja als je hem nagenoeg niet gebruikt dan gaat een volle accu wel een tijdje mee, zie de standby-gegevens v/d fabrikant.
Alhoewel je dit tegenwoordig ook bij elke fabrikant met een hele grote korrrel zout moet nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:15:
[...]

Tja als je hem nagenoeg niet gebruikt dan gaat een volle accu wel een tijdje mee, zie de standby-gegevens v/d fabrikant.
Alhoewel je dit tegenwoordig ook bij elke fabrikant met een hele grote korrrel zout moet nemen ;)
Idd, ook bij bijna niks doen red ik het nog steeds niet langer dan 2 dagen hoor. Dus ik snap echt niet waar fabrikanten die over-enthousiaste standby tijden in godsnaam vandaan halen :? Maar boeit me ook niet, hang hem toch iedere nacht aan de lader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bing69 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:15:
[...]

een dedicated GPS slaat toch op waar hij het laatst was, ga na een fix met een dedicated GPS naar een andere stad. Hij heeft dan veeel meer tijd nodig om een fix te krijgen.
Ja en... :?
Ik ben het daar toch volkomen mee eens ;)

En ik heb dat toch ook proberen duidelijk te maken aan Nero355, of ben ik nu gek aan 't worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
[...]

Nog even een vraagje.
Op de site van Dutty zie ik een radio rom (9,1 mb) met versie 1.00.25.05 en in een mapje met signed radio's zie ik ook dezelfde staatn (7,7 mb).

En deze rom heb jij? Ruu_Signed_Duttys_Diamond_5.2.20273_V1_2_Lite.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:21:
Dus ik snap echt niet waar fabrikanten die over-enthousiaste standby tijden in godsnaam vandaan halen :?
Van de concurrent misschien ;) , ze willen natuurlijk niet onderdoen/of zich zelf uit de markt prijzen, en dan slaat de fantasie wel eens op hol ;)

Echter de concurrent gebruikt op zijn beurt ook weer een fatasierijke standby tijd!, zo blijft de markt in beweging...

Daarom kloppen al die tijden nooit en te nimmer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:35:
[...]

Van de concurrent misschien ;) , ze willen natuurlijk niet onderdoen/of zich zelf uit de markt prijzen, en dan slaat de fantasie wel eens op hol ;)

Echter de concurrent gebruikt op zijn beurt ook weer een fatasierijke standby tijd!, zo blijft de markt in beweging...

Daarom kloppen al die tijden nooit en te nimmer :+
Ik zou het niet erg vinden als ze iets zouden overdrijven, maar ze geven een periode van 12 (!!) dagen op haha, terwijl je er 2 haalt als je kalm aan doet. Maar ik snap wat je bedoeld, ze willen niet voor elkaar onder doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:56:
[...]

Ik zou het niet erg vinden als ze iets zouden overdrijven, maar ze geven een periode van 12 (!!) dagen op haha, terwijl je er 2 haalt als je kalm aan doet. Maar ik snap wat je bedoeld, ze willen niet voor elkaar onder doen.
2 dagen? Puur op standby is mijne al ruim 1 week

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:24:
[...]

Ja en... :?
Ik ben het daar toch volkomen mee eens ;)

En ik heb dat toch ook proberen duidelijk te maken aan Nero355, of ben ik nu gek aan 't worden :?
Nee hoor je wordt niet gek (hoop ik) maar ik wilde het nog wat verduidelijken.... _/-\o_

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Nieuw vraagje:
Ik heb wat rond lopen zoeken maar eigenlijk niks kunnen vinden. Als ik (in dit geval 300+MB, 640x480, WMV bestanden) videos wil bekijken op mijn diamond, is de fps rate niet om aan te zien. Is er misschien een oplossing voor, of een lichter video programma wat ik kan downloaden (gratis, dus niet coreplayer..) waar het beter in zou moeten gaan? Wil liever niet al m'n video's moeten verkleinen o.i.d.

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:17:

[afbeelding]

vanuit je houder een 3,5 mm stekker naar je aux uitgang van je radio misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb nu al n tijdje mijn lieve diamondje;) maar nu zagik dat er een software update voor is gekomen via htc e-club. Nou had ik me daar al bij aanschaf geregistreerd, maar als ik nu op downloaden klik voor de update, dat zegt hij pagina niet gevonden....

Iemand die deze update toevallig al heeft, en hem mij even zou kunne toe sturen/uploaden/linken/heel erg groot mailen/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 17:38:
Hallo,

Ik heb nu al n tijdje mijn lieve diamondje;) maar nu zagik dat er een software update voor is gekomen via htc e-club. Nou had ik me daar al bij aanschaf geregistreerd, maar als ik nu op downloaden klik voor de update, dat zegt hij pagina niet gevonden....

Iemand die deze update toevallig al heeft, en hem mij even zou kunne toe sturen/uploaden/linken/heel erg groot mailen/?
Dat ziet er positief uit!!!

De link wijst namelijk naar de nieuwe officiele 1.93 rom, vanmorgen wees hij nog naar de 1.37 rom.

Dus ik denk dat ze die nieuwe rom aan het klaar zetten zijn, en dat we deze vandaag of morgen wel kunnen gaan downloaden!! Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, dat zijn goeie berichten:D heb namenlijk de 1.35 er nog op staan en zoals bekend, traaaaaggg!

Hopelijk snel te downloaden, het zal me benieuwen! (beetje slordig overigens dat de pagina er wel is, en de download nog niet. Het is namenlijk een HEEL kleine moeite om die ook meteen even op de goeie plek te kopieren, lijkt mij zo;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
Fried schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:02:
TT7 geinstalleerd, en als gps receiver de interne gps geselecteerd. echter viel toen telkens de verbinding weg.
in advanced config dat a-gps uitgezet, en toen helemaal geen fix meer. dus toen weer aangezet, en nu doet ie ook niks meer... lijkt wel of hij het niet eens meer probeerd..

iemand tips?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Kicken binnen 24 uur is not done.

Agps uitzetten, com 4 gebruiken en baudrate 4800. Dat werkt hier gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
Ik hoop dat de update van HTC snel op hun site terecht komt. Moet vanavond nog een Diamond van een neef updaten. Zou mooi zijn als ik direct naar de nieuwe kan flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
Bij tt7 hoef/kan je verder niets in te stellen als je de interne gps gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan S
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-09 09:52
Kiwiknaapje schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 17:20:
Nieuw vraagje:
Ik heb wat rond lopen zoeken maar eigenlijk niks kunnen vinden. Als ik (in dit geval 300+MB, 640x480, WMV bestanden) videos wil bekijken op mijn diamond, is de fps rate niet om aan te zien. Is er misschien een oplossing voor, of een lichter video programma wat ik kan downloaden (gratis, dus niet coreplayer..) waar het beter in zou moeten gaan? Wil liever niet al m'n video's moeten verkleinen o.i.d.
De enige mogelijk die werkt (zo ver ik weet) is de bitrate verlagen naar ongeveer 780 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
volgens mij heb ik het: je moet bij je instelleningen - externe gps, je programmapoort op com4 hebben staan.. want nu lijkt hij wel te (blijven) werken.. zelfs binnen in huis. hoop dat ie ook de fix blijft houden in de auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miesjaa
ione schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:27:
[...]

Nog even een vraagje.
Op de site van Dutty zie ik een radio rom (9,1 mb) met versie 1.00.25.05 en in een mapje met signed radio's zie ik ook dezelfde staatn (7,7 mb).

En deze rom heb jij? Ruu_Signed_Duttys_Diamond_5.2.20273_V1_2_Lite.zip
O, er zijn dus toch wel signed radio's...
Ik heb mijn radio van het XDA-developers forum. Weet dus niet zeker of ik de signed heb of niet. Denk het niet..

Ruu_Signed_Duttys_Diamond_5.2.20273_V1_2_Lite.zip is inderdaad dezelfde als die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

lol

knip idd verkeerde topic :D

Was ik maar vrouw, dan kon ik wel 2 dingen tegelijk

[ Voor 225% gewijzigd door AndereKoekoek op 30-07-2008 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hey hippie, verkeerde topic :+ !
Floris-K schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 19:17:
lol

knip idd verkeerde topic :D

Was ik maar vrouw, dan kon ik wel 2 dingen tegelijk
offtopic:
Maar nu kan je staand pissen EN bier drinken tegelijkertijd :*)

[ Voor 35% gewijzigd door Neok_ op 30-07-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
Zijn er plaatjes/filmpjes te vinden van de HTD Diamond icm route navigatie? Ik kan deze nl. nergens vinden. Ik wil misschien gaan voor de Diamond of Pro (of Samsung i900) en wil hem ook gaan gebruiken als navigatie apparaat. Daarom wil ik eens zien hoe dit eruit ziet en of het goed werkt..

En kan je gebeld worden als de navigatie aan is?

[ Voor 12% gewijzigd door bsmpower op 30-07-2008 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

bsmpower schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 19:28:
Zijn er plaatjes/filmpjes te vinden van de HTD Diamond icm route navigatie? Ik kan deze nl. nergens vinden. Ik wil misschien gaan voor de Diamond of Pro (of Samsung i900) en wil hem ook gaan gebruiken als navigatie apparaat. Daarom wil ik eens zien hoe dit eruit ziet en of het goed werkt..

kijk op youtube en kies dan diamond tomtom of diamond route 66 igo 8
Een andere variant op diamond kan natuurlijk ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:19:

Om een lang verhaal kort te maken, lees dit korte maar informatieve stukje op XDA eventjes.
Zie HIER

*Ik haal om de zoveel dagen de QuickGPS data op en als ik dan af en toe TomTom7/iGo8 opstart dan heb ik letterlijk nagenoeg meteen een Fix, kan in iedergeval meteen wegrijden.
Interessant stukje. Maakt een hoop duidelijk. Denk inderdaad dat dan meer het probleem zit in de locatie waar ik ben (Bomen en hoge gebouwen). Zal het is een keer op een open terrein gaan proberen om het verschil qua snelheid te testen. En misschien een keer tomtom proberen of die sneller is dan IGO8

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 10:56

jerry_a

doei

Na de Duitse rom is de Franse rom er nu ook. Nu de Nederlandse nog.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-07-2023
Ok, ik zie nu dat er een officiële update uitkomt van HTC. Hoe zit dat dan met de MDA Compact IV? Weet iemand dat? Want zoals ik het nu zie moet je in principe inloggen op de HTC website om de update te downloaden. Is het zo dat mensen met een MDA Compact IV dat ook kunnen doen of moeten zij dan bij T-Mobile zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:49

vr6-only

Blub Blub

Moet je bij T-Mobile wezen!

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-07-2023
Ik zie het nu ook op de T-Mobile website. Voor de mensen die zich afvragen waar dat dan staat. Hier dus: http://www.t-mobile.nl/pe...software-updates/mda.aspx De MDA Compact IV staat er nog niet bij. Ik kan 'm ook nog niet kiezen als 'Mijn Telefoon' als ik inlog, dus de site moet nog geupdate worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miesjaa
ktart schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 20:22:
[...]

Ik zie het nu ook op de T-Mobile website. Voor de mensen die zich afvragen waar dat dan staat. Hier dus: http://www.t-mobile.nl/pe...software-updates/mda.aspx De MDA Compact IV staat er nog niet bij. Ik kan 'm ook nog niet kiezen als 'Mijn Telefoon' als ik inlog, dus de site moet nog geupdate worden.
Reken er maar op dat dit nog heel lang gaat duren.

T-mobile was er ook pas heel laat bij met de romupdate van de compact III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 19:28:

Hallo we leven in 2008 man ;), ja natuurlijk kan je bellen/gebeld worden tijdens navigeren en werkt het goed, en het ziet er ook goed uit (geldt al jaren hoor...)
Het éne progje heeft alleen wat meer/minder te bieden dan een ander, dus voor elk wat wils.

En trouwens je had toch wel even de search funktie kunnen gebruiken ;) , in deeltje 4, staat een leuk Youtube filmpje van iGo8 waar ze met opzet verkeerd rijden om de snelheid v/h herberekenen te testen, misschien kan je daar wat mee.

Zie zimonia in "HTC Touch Diamond Topic (deel 4)"
Voor Filmpje HIER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Laatst online: 28-05-2023
Hallo,

sinds gisteren ben ik ook in het bezit vd Diamond...

Op zich werkte het toestel goed... tot vandaag.

De Accu was bijna leeg, en kreeg hier al een melding van.
Deze weggeklikt. Ik wilde hem zo leeg mogelijk laten lopen, om hem vervolgens weer volledig te laden.

Op een gegeven moment leek het erop dat er rechtsonder in de touchscreen geklikt werd!
Het toestel wilde de hele tijd iets doen wat er rechtsonder stond.
Dus flow naar rechts. Dan heb je je map met programma's. deze werd geopend. Vervolgens was de knop rechtsbeneden voor alles te selecteren, en vervolgens verwijderen.
Verder kwam het toestel niet.

Als ik tussendoor op de Home knop drukte, ging hij netjes naar het beginscherm, om vervolgens weer als een dolle naar rechts te willen.

Ik dacht dat dit een probleem kon zijn met windowsmobile op t moment dat de voeding bijna leeg is.

Heb het toestel uitgezet, en deze opgeladen. (Ben weg geweest; toestel heeft ongeveer 5 uur aan de lader gezeten)

Momenteel werkt mijn touchscreen HELEMAAL NIET meer!! :(

Softreset gedaan. Geen resultaat. Harde reset gedaan. ben nu in het startscherm van Windows, maar mijn scherm werkt helemaal niet meer. reageert nergens op. Kom dus niet voorbij de uitlijn procedure omdat het scherm dus niet reageert.

Ik heb wel ongeveer 30 minuten voordat het toestel kuren kreeg de screenprotector welke meegleverd is geplaatst. Ik kan me niet voorstellen dat het hierdoor komt?
Het toestel heeft gewoon 30 minuten gewerkt met de geplaatste protector.

Aangezien het nu een gebruikt toestel is, (2 dagen oud) ga ik ervanuit dat als ik terug ga naar de winkel, het toestel opgestuurd wordt, en ik het dus een aantal weken kwijt zal zijn.
Of heb ik nog recht op Dead On Arrival? (ook al heeft hij 1,5 dag gefunctioneerd?)
Of recht op de 8 dagen bedenktijd?

Ik heb geen idee wat nu te doen!

P.S.
Voordat ik de hard-reset heb uitgevoerd, heb ik het toestel nog wel kunnen bedienen met de knoppen. Dus ik kon prima door t menu opgaan etc. Het is dus niet zo dat heel het toestel 'hing' voor de hardreset

[ Voor 6% gewijzigd door erikven1978 op 30-07-2008 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 20:36:
[...]

Hallo we leven in 2008 man ;), ja natuurlijk kan je bellen/gebeld worden tijdens navigeren en werkt het goed, en het ziet er ook goed uit (geldt al jaren hoor...)
Het éne progje heeft alleen wat meer/minder te bieden dan een ander, dus voor elk wat wils.

En trouwens je had toch wel even de search funktie kunnen gebruiken ;) , in deeltje 4, staat een leuk Youtube filmpje van iGo8 waar ze met opzet verkeerd rijden om de snelheid v/h herberekenen te testen, misschien kan je daar wat mee.

Zie zimonia in "HTC Touch Diamond Topic (deel 4)"
Voor Filmpje HIER
Ja sorry, iets te snel gepost... Ik had inderdaad eerst even beter moeten zoeken..

Wel nog een vraagje: wat gebeurt er als je wordt gebeld terwijl je navigatie aan staat. Gaat de navigatie uit of kan je tijdens de navigatie ook bellen?

[ Voor 9% gewijzigd door bsmpower op 30-07-2008 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:07:
[...]
Ja sorry, iets te snel gepost... Ik had inderdaad eerst even beter moeten zoeken..
En als je wordt gebeld terwijl je navigatie aan staat. Hoe werkt dit dan?
Ligt eraan hoe je het één en ander hebt ingesteld en/of hoe je het gebruikt, Carkit, Bluetooth Oortje enz. en natuurlijk welk Navigatie progje je gebruikt.
En ja je kunt tijdens de navigatie ook gewoon je Contacts/POI bellen!
En bij een inkomend gesprek zie je dat ook gewoon op je schermpje net zoals je dat normaal ziet.

Kan je denk ik beter in het TomTom en/of IGo8 forum vragen en/of de handleiding van die progjes downloaden (linkjes staan hier ook wel ergens)

TomTom
Het TomTom Navigator 6 & 7 Topic | Deel 2

IGo8
Nav N Go iGO 8

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haal je accu er een kwartiertje uit en geef desnoods daarna nog een harde reset met Format!

Scherm met de Stylus calibreren, en zo zacht mogelijk tikken net zolang totdat hij pakt en hij naar het volgende + punt gaat enz.

Daarna nog niks, zou ik toch als een raket naar de winkel gaan en daar je klacht uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was met de diamond op reis oen ik een melding kreeg dat de Quickfix voor de GPS verloipen was.
Ik kon nergens op een draadloos (gratis) internet. En GPRS wilde ik niet gebruiken wegens te duur in het buitenland.
Op zeker monent deed de navigatie (omtom) het niet meer... geen GPS Signaal...
Tot ik ergens toch draadloos connectie kon vinden... een quickfix gedaan en we waren weer gelanceerd...
Is dit normaal??? het kan toch niet zo zijn dat je op regelmatige basis een internetconnectie moet hebben zodat je gPS het blijft doen....
Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:29:
Ik was met de diamond op reis oen ik een melding kreeg dat de Quickfix voor de GPS verloipen was.
Ik kon nergens op een draadloos (gratis) internet. En GPRS wilde ik niet gebruiken wegens te duur in het buitenland.
Op zeker monent deed de navigatie (omtom) het niet meer... geen GPS Signaal...
Tot ik ergens toch draadloos connectie kon vinden... een quickfix gedaan en we waren weer gelanceerd...
Is dit normaal???
Ja, geen GPS signaal kan gebeuren.
het kan toch niet zo zijn dat je op regelmatige basis een internetconnectie moet hebben zodat je gPS het blijft doen....
Nee, dat hoeft ook niet!, maar is wel handig (zoals je nu weet ;) )
Doe ik iets verkeerd?
Nee je doet niks verkeerd, maar hij moet dan wel zelf weer de satellieten vinden...om een fix te krijgen en dat duurt even, zeker als je op dat moment ook nog in beweging bent en afhankelijk van je lokatie/omgeving.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Laatst online: 28-05-2023
@LowLevel

Ik heb de Hard reset met format ook gedraaid, met hetzelfde resultaat.
De accu heeft er ook al een tijd uit gelegen.

Maar: Het scherm reageert helemaal niet meer!
Dus ik kan niks aantikken met de uitlijning.

Het complete touchscreen is zo dood als een pier.

Ik heb alle 5 de delen nauwgezet gevolgd voordat ik tot aanschaf van deze Diamond over ben gegaan, maar nergens een soortgelijk probleem tegengekomen....

Accu ligt er weer uit, morgen weer testen of hij dan wel reageert.
Dan nog eens op GoT kijken voor tips :-)

En anders terug naar winkel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb 1 klein vraagje na 2 dagen de TD in gebruik te hebben...

Als ik mijn saldo opvraag via zo'n *xxx# gebeuren krijg je een dialoogschermpje terug met "uw saldo: bla bla etc etc", met daarbij een heel vrolijk (niet) geluidje :).

Nu heb ik alle geluidjes in 'geluiden' al uitgezet of vervangen door trillen...maar het geluidje bij dat dialoogscherm ontvangen blijft helaas :(. Weet iemand of en hoe je dat geluid uit kan zetten (zonder het systeem/belvolume aan te passen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:49

vr6-only

Blub Blub

Overal op XDA zie je de nieuwe ROM's opduiken, maar de NL versie ontbreekt nog steeds

Tot nu toe:

FR
ITA
Euro (WWE)
GER
POL
SWE

Alleen geen NLD :'(

It ain't stupid if it works!

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.