Ja die verzendkosten zijn wel pittig. Maar ik had er een pouch en screenprotectores bij besteld, dus achteraf valt het wel mee...Anoniem: 181496 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:53:
[...]
Wel prijzig, er komt bij hun wel 10 Eu verzendkosten bij...
Krasjes op de bescherming zal je blijven houden, het is uiteindelijk wel een gebruiksvoorwerp..Fried schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:01:
[...]
maar hoe zit het met de bescherming? krijg je echt geen krasjes meer? en blijft hij goed plakken?

Plakken doet ie uitstekend. Ik heb m voor dat ik m aanbracht iets vochtig gemaakt, dan kan je m echt nog met schuiven op de juiste plek aanbrengen. Hij bevalt mij in ieder geval goed, en als er teveel krasjes op komen te zitten, dan vervang ik m gewoon weer.
Anoniem: 79879
exe moet vanaf je pc draaien. Je Diamond eerst even verbinden met je pc via active sync.Anoniem: 270349 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:09:
Ik wou dus Total Commander installeren en zette de .exe (maar moet .cab voorstellen?) in MyDocuments en wou het dan starten en dan kwam er op 'tcmdpocketmipssh3' is geen geldige Pocket PC-toepassing.exe
PHM Registry Editor werkt ook al niet
Anoniem: 93354
Weet iemand trouwens hoe het komt dat de TD je contacts in het buitenland niet automatisch van een landnummer voorziet? Ik was dus de afgelopen 2 weken in spanje maar iedere keer als ik naar een mobiel wou bellen moest ik daar dus 00316 voor gaan zetten terwijl de fucking swing van 25 euro inc 15 euro beltegoed van mijn moeder dat wel gewoon goed doet. Lijkt mij dat zoiets als dit toch wel moet werken? heb het trouwens nog met 2 andere telefoons getest en die doen dat ook automatisch (allemaal van die standaard dingen).
Hier de .cab van gedownload?Anoniem: 270349 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:09:
Ik wou dus Total Commander installeren en zette de .exe (maar moet .cab voorstellen?) in MyDocuments en wou het dan starten en dan kwam er op 'tcmdpocketmipssh3' is geen geldige Pocket PC-toepassing.exe
PHM Registry Editor werkt ook al niet
http://www.ghisler.com/pocketpc.htm
(Directe link naar PocketPC ARM Cab)
[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 06-08-2008 18:39]
Ik heb nu al anderhalve dag de nieuwe firmware, maar telkens als ik wakker wordt en de telefoon uit standby haal, krijg ik een scherm vol ruis, iemand anders hier ook last van? De enigste manier om mijn telefoon te kunnen gebruiken is de batterij verwijderen, opnieuw plaatsen en weer aanzetten.
Die animaties, waren ook het leuke onderdeel van de diamand..J0YR1D3R schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 16:53:
[...]
[...]
De animaties vond ik juist wel oke en bij mij draaien ze nog steeds erg snel. Ik gebruik zoals al eerder gezegd de .30 versie van Manila waardoor ik het beste van 2 werelden hebOverigens vind ik het hele bellen en dergelijke prima werken..

Anoniem: 202702
Heb zojuist Pamas SoftKey Applet geinstalleerd.
Je kunt nu idd de softkeys aanpassen, maar in het gewone Touch Flo menu verandert er niets.
Nog steeds: telefoon ( links ) en Programma's ( rechts )
Iemand een idee. Wil graag icontact onder de linker softkey kwijt.
Vast bedankt
Je kunt nu idd de softkeys aanpassen, maar in het gewone Touch Flo menu verandert er niets.
Vast bedankt
staat duidelijk in de FAQ beschreven...Anoniem: 202702 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:21:
Heb zojuist Pamas SoftKey Applet geinstalleerd.
Vast bedankt
Neok_ in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."Anoniem: 202702 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 20:14:
[...]
Bedankt...maar op pagina 1 vind ik geen specifieke FAQ.
Waar kan ik die vinden??
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Anoniem: 79879
Staat volgens mij ook niet in de FAQ...
Kijk hier eens: Anoniem: 79879 in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."

Kijk hier eens: Anoniem: 79879 in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."
Ik kan een ieder die dat wil trouwens de laatste radio versie [1.03.25.18]aanraden. Heb m er nu al een paar dagen opzitten, en hij is, - zo ervaar ik het- een stuk sneller. Ik kan het aan de "streepjes" zien en ik krijg nu razendsnel gps-fixes zonder eerts Quickgps gerunned te hebben. Leuke bijkomstigheid is, dat je dan over een 5-bands beschikt..
[of was dat al zo? mijn geheugen laat me even in de steek] Je krijgt er de 800-umts bij. Waar ie voor gebruikt wordt en waar, daar had ik geen zin in om even op te zoeken.. 

Opslag 28MB vrij, Programma 48MB. Opslag was inderdaad wel wat meer, maar moet zeggen dat ik er niets van merk tov 48 vrij. Gaat uiteindelijk op het vrije programma geheugen, daar gaan de applicaties die je start in. Dat is niets anders dan bij de stock manila van 1.93210667 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:11:
[...]
Die animaties, waren ook het leuke onderdeel van de diamand..Maar ik neem aan dat jij de .30 hebt geinstalleerd nadat je die WWE 1.93 erop hebt gezet?! Nu las ik dat je dan 20mb extra nodig hebt aan ruimte, kan je dat bevestigen? Ik wil m er wel weer op hebben, maar 20mb extra dat is teveel.

Anoniem: 202702
Zou deze ROM ook kunnen helpen voor het slechte T Mobile bereik?210667 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 20:27:
Ik kan een ieder die dat wil trouwens de laatste radio versie [1.03.25.18]aanraden. Heb m er nu al een paar dagen opzitten, en hij is, - zo ervaar ik het- een stuk sneller. Ik kan het aan de "streepjes" zien en ik krijg nu razendsnel gps-fixes zonder eerts Quickgps gerunned te hebben. Leuke bijkomstigheid is, dat je dan over een 5-bands beschikt..[of was dat al zo? mijn geheugen laat me even in de steek] Je krijgt er de 800-umts bij. Waar ie voor gebruikt wordt en waar, daar had ik geen zin in om even op te zoeken..
Ik gebruik nu de 1.93 NLD, weet natuurlijk niet of ik die radio rom hier zo maar in kan plakken.
Ben benieuwd.
Ok thanks, heb nu storage 92MB en programs 54MB vrij. Dus kan m er wel even opzetten. Maak wel een system-backup, kan ik zo weer terug..J0YR1D3R schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 20:30:
[...]
Opslag 28MB vrij, Programma 48MB. Opslag was inderdaad wel wat meer, maar moet zeggen dat ik er niets van merk tov 48 vrij. Gaat uiteindelijk op het vrije programma geheugen, daar gaan de applicaties die je start in. Dat is niets anders dan bij de stock manila van 1.93

Heb sinds vrijdag ook de 1.93 rom. Echt een verademing; voorheen regelmatig niet meer uit de standby, iedere dag opnieuw opstarten ivm traagheid en gekke friemeltjes in het beeld die alleen weggingen na herstarten.
Gehele snelheid is nu beter, nog geen problemen gehad.
1x traag tot nu toe; daar wel voor moeten herstarten.
Gehele snelheid is nu beter, nog geen problemen gehad.
1x traag tot nu toe; daar wel voor moeten herstarten.
2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen
Het is niet echt een rom! Je vervangt alleen je radio. Wat betreft ervaringen via T-mobile, helaas daar kan ik niets over zeggen. Misschien iemand anders die het heeft geprobeerd. Lees wel even goed het deel op xda over hoe en/of het wel op jouw Diamond kan..[ het u-hspl, spl en ipl blah blah gedeelte]Anoniem: 202702 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 21:01:
[...]
Zou deze ROM ook kunnen helpen voor het slechte T Mobile bereik?
Ik gebruik nu de 1.93 NLD, weet natuurlijk niet of ik die radio rom hier zo maar in kan plakken.
Ben benieuwd.
En we gaan hier verder

Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.