Een klein vraagje tussendoor; hoe kan je applicaties/exe's (snelkoppelingen?) als "spelletje" markeren. Mijn Start-Programmas-Spelletjes map is opeens leeg/weg...terwijl ik via Start - Spelletjes wel gewoon al mijn games zie?
.
Het debiele is alleen dat bij elke lees/schrijf actie bij SMS je een melding krijgt dat je SIM geheugen vol is, waarna alles gewoon perfect werkt als je even op "Ok." tikt. (dus ontvangen en verzenden gaat verder prima)
Mijn vraag was dus: kan je deze melding onderdrukken?
Maar het toetsenbord (volledige iig) groeit niet mee, waardoor je eigenlijk in de meeste applicaties ruimte inlevert. Tijdens het lezen krijg je met GSen echter wel meer ruimte in de meeste programma'sEthnocentrix schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:28:
[...]
Als je GSen installeert en je de telefoon een kwartslag draait draait automatisch je beeld (en dus ook het toetsenbord) mee.

Ja doh, zo ver was ik ook alJ0YR1D3R schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:13:
25 smsjes op je sim is een beperking van je sim, niet van het toestel.

Het debiele is alleen dat bij elke lees/schrijf actie bij SMS je een melding krijgt dat je SIM geheugen vol is, waarna alles gewoon perfect werkt als je even op "Ok." tikt. (dus ontvangen en verzenden gaat verder prima)
Mijn vraag was dus: kan je deze melding onderdrukken?
[Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 05-08-2008 18:45]