wat lullig voor je...maar wat toevallig voor mij...ik heb al anderhalve maand de diamond en had gisterenavond precies hetzelfde...eerst reageerde het touchscreen heel slecht....vervolgens na verschillende softresets werd het eigenlijk alleen maar beroerder..erikven1978 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:54:
@LowLevel
Ik heb de Hard reset met format ook gedraaid, met hetzelfde resultaat.
De accu heeft er ook al een tijd uit gelegen.
Maar: Het scherm reageert helemaal niet meer!
Dus ik kan niks aantikken met de uitlijning.
Het complete touchscreen is zo dood als een pier.
Ik heb alle 5 de delen nauwgezet gevolgd voordat ik tot aanschaf van deze Diamond over ben gegaan, maar nergens een soortgelijk probleem tegengekomen....
Accu ligt er weer uit, morgen weer testen of hij dan wel reageert.
Dan nog eens op GoT kijken voor tips :-)
En anders terug naar winkel
Ik heb toen de batterij eruit gehaald en na 5 minuten weer geprobeerd...waardoor mijn touchflo op hol sloeg.....inderdaad bleef het touchscreen zichzelf continue rechtsonder indrukken en met de home knop kwam ik weer terug....
Vervolgens de hele nacht de batterij eruit gehaald....
haalde ook niets uit
Toen heb ik een hardreset gedaan
ook dat hielp niet
Toen de rom 1.37 officieel....geherinstalleerd...
probleem bleef
Nu heb ik mijn batterij er weer uit gehaald inmiddels 10 uur geleden...nu net een half uur geleden alles in elkaar gezet....en hij doet het nu weer normaal...(tot op heden)
Ik snap er echt werkelijks niets van....
Kan het zijn dat de diamond door een magnetisch veld van slag raakt ??
Ik heb er normaal een sokje om maar die ben ik sinds gisteren kwijt...ik had nog een oud HTC tasje die ook mijn bankpassen continue van slag maakte door zijn magneet...
ZOu die magneet invloed op mijn diamond kunnen hebben???
Iemand een idee??
Ik hoop dat mijn diamond nu weer on track is...want ik zou er enorm van balen als ik heb 4 weken moet missen...
Vandaag de hele dag mijn oude touch gehad maar dat was na 1.5 maand diamond toch echt wel weer wennen
Ik hooop dat iemand me meer kan vertellen
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 22:35 ]