HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 95.665 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikven1978 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:54:
@LowLevel

Ik heb de Hard reset met format ook gedraaid, met hetzelfde resultaat.
De accu heeft er ook al een tijd uit gelegen.

Maar: Het scherm reageert helemaal niet meer!
Dus ik kan niks aantikken met de uitlijning.

Het complete touchscreen is zo dood als een pier.

Ik heb alle 5 de delen nauwgezet gevolgd voordat ik tot aanschaf van deze Diamond over ben gegaan, maar nergens een soortgelijk probleem tegengekomen....

Accu ligt er weer uit, morgen weer testen of hij dan wel reageert.
Dan nog eens op GoT kijken voor tips :-)

En anders terug naar winkel :(
wat lullig voor je...maar wat toevallig voor mij...ik heb al anderhalve maand de diamond en had gisterenavond precies hetzelfde...eerst reageerde het touchscreen heel slecht....vervolgens na verschillende softresets werd het eigenlijk alleen maar beroerder..

Ik heb toen de batterij eruit gehaald en na 5 minuten weer geprobeerd...waardoor mijn touchflo op hol sloeg.....inderdaad bleef het touchscreen zichzelf continue rechtsonder indrukken en met de home knop kwam ik weer terug....

Vervolgens de hele nacht de batterij eruit gehaald....

haalde ook niets uit

Toen heb ik een hardreset gedaan

ook dat hielp niet

Toen de rom 1.37 officieel....geherinstalleerd...

probleem bleef

Nu heb ik mijn batterij er weer uit gehaald inmiddels 10 uur geleden...nu net een half uur geleden alles in elkaar gezet....en hij doet het nu weer normaal...(tot op heden)

Ik snap er echt werkelijks niets van....

Kan het zijn dat de diamond door een magnetisch veld van slag raakt ??

Ik heb er normaal een sokje om maar die ben ik sinds gisteren kwijt...ik had nog een oud HTC tasje die ook mijn bankpassen continue van slag maakte door zijn magneet...

ZOu die magneet invloed op mijn diamond kunnen hebben???

Iemand een idee??

Ik hoop dat mijn diamond nu weer on track is...want ik zou er enorm van balen als ik heb 4 weken moet missen...

Vandaag de hele dag mijn oude touch gehad maar dat was na 1.5 maand diamond toch echt wel weer wennen

Ik hooop dat iemand me meer kan vertellen

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
halo schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:29:
Hoe zit het als je een brand toestel koopt van bijvoorbeeld T-mobile, want ik wil wel z'n HTC P3702 als met mijn nieuw Abbo en dan zie ik dat je bij t-mobile en vodafone toch wat meer krijgt dan dat hem los zou kopen met een Abbo. maar de kleuren vind ik niet mooi kan je dan zelf bijvoorbeeld gewoon de standaard rom van de HTC er op zetten? of is het dan verstandiger om het gewoon los te kopen met een abbo?
Je kan de HTC rom er op flashen maar er is een veel makkelijkere methode die ik erg waardeer.

Je installeert TF3D Config (programmaatje, zal hieronder even linken) en sleept wat themes die je downloadt voor de Diamond naar je geheugen. Dan kan je in TF3D Config de theme gewoon laten installeren. Ik heb ook de HTC Black skin i.p.v. m'n standaard Vodafone skin (ook al is die zo lelijk nog niet)

Diamond TF3D Config

Thema's

Als je nog niet geregistreerd bent op XDA, zeker doen, heb je vreselijk veel aan met je Diamond

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vr6-only schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:26:
Overal op XDA zie je de nieuwe ROM's opduiken, maar de NL versie ontbreekt nog steeds

Tot nu toe:

FR
ITA
Euro (WWE)
GER
POL
SWE

Alleen geen NLD :'(
Gooi je toch even een WWE erop?! Kan je vast kijken hoe het eruit gaat zien en hoe snel die is.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Gezien de link waarnaar de download leidt op de HTC site zit iig versie 05 van de radio er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:41:
[...]

Gooi je toch even een WWE erop?! Kan je vast kijken hoe het eruit gaat zien en hoe snel die is.. 8)7
Dan moet hij wel een WWE hebben.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de Vodafone branded Diamond gehaalt. Is het mogelijk om officiele HTC-updates hierop te installeren? Of moet ik wachten op de lakse jongens van Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:54:
Ik heb zojuist de Vodafone branded Diamond gehaalt. Is het mogelijk om officiele HTC-updates hierop te installeren? Of moet ik wachten op de lakse jongens van Vodafone?
Kijk eens in de faq of zoek eens met de zoekfunctie. Dit is nu al meerdere malen hier geweest. Zeker de afgelopen dagen zelfs

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:45:
[...]

Dan moet hij wel een WWE hebben.
Mmmzz XDA? En daar even de zoekfunctie op... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Search is the magic keyword. Hoe vaak is deze vraag al voorbij gekomen?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zelf erg voorzichtig zijn met die branded-uitvoeringen. Ik roep CID, Hspl, enrapi en nog meer moeilijke dingen die je diamantjuh kunnen bricken. Ik zou zelf eerst even een tijdje rondstruinen op XDA voor ik met een branded versie begin. Mijn Elfin mag ik morgen ophalen bij T-mobile..daar heb ik het op geleerd. Is weer eens wat anders dan een ouwe fiets.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlooi schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:43:
Gezien de link waarnaar de download leidt op de HTC site zit iig versie 05 van de radio er bij.
Waar zien jullie die link dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:06:
[...]

Waar zien jullie die link dan?
In de adresbalk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:49

vr6-only

Blub Blub

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:41:
[...]

Ik ben zo ook wel tevreden, dus ik wil het toestel origineel houden. Ik weet dat HTC niet moeilijk doet als je andere ROM erop zet (weet ik uit ervaring met me Artemis).

Ik had in het begin alleen een probleem met de verbinding naar mobiel. Gesprek kwaliteit was ver beneden de maat, maar met de nieuwe Radio is dat allang opgelost _/-\o_ en ik hoor dat .05 versie nog beter is.

[ Voor 72% gewijzigd door vr6-only op 30-07-2008 23:11 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vr6-only schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:09:
[...]

Ik ben zo ook wel tevreden, dus ik wil het toestel origineel houden. Ik weet dat HTC niet moeilijk doet als je andere ROM erop zet (weet ik uit ervaring met me Artemis).

Ik had in het begin alleen een probleem met de verbinding naar mobiel. Gesprek kwaliteit was ver beneden de maat, maar met de nieuwe Radio is dat allang opgelost _/-\o_ en ik hoor dat .05 versie nog beter is.
Zelf heb ik dus al 3 dagen de WWE draaien en ik moet je eerlijk zeggen, dat er wel verschil is, maar niet dat ik nu zo iets heb van hallelujah. Ik wacht wel rustig tot volgende week ofzo. Dan haal ik m eens op mijn gemak op en lees de lyrische berichten hier wel.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke adresbalk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Van internet explorer/firefox/opera/safari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlooi schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:19:
[...]
Van internet explorer/firefox/opera/safari
Wat een grapjas ben jij zeg. Ik lig helemaal dubbel van het lachen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:21:
[...]

Ik ook _O-

Zo moeilijk is t toch niet? Op de HTC site op de link klikken, zie je een foutmelding. Dan kijk je in de adresbalk van je browser... Tadaa! :)

offtopic:
Ik kan t niet echt testen met mijn Vodafone branded ROM, maar t klinkt redelijk duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
DRvDijk schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:25:
[...]

Ik ook _O-

Zo moeilijk is t toch niet? Op de HTC site op de link klikken, zie je een foutmelding. Dan kijk je in de adresbalk van je browser... Tadaa! :)

offtopic:
Ik kan t niet echt testen met mijn Vodafone branded ROM, maar t klinkt redelijk duidelijk
Tja, sommige vragen...

Maar goed, ontopic:

Ik verwacht dat ie morgen komt. Laatste dag van de maand. Net als in juni. Of het moet puur toeval zijn natuurlijk. Heb toch vakantie dus kan lekker gaan flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:21:
[...]

Ga naar HTC E-club. Log in. Ga naar jouw toestel en druk op download. Nu zie je als laatste update datum: 30-6. Maar als je toch op download drukt ( eerst WM 6.1 dutch en HTC Europe aanvinken ) kom je op een pagina die niet kan worden weergegeven. Maar kijk nu eens in de adresbalk boven die pagina. Daar lees je 1.93 NLD.
Dus hij ( of zij ) komt er echt heel snel aan!!!
Maar ik zie dat ik al een minuut te laat ben met mijn reactie. Is nu een beetje dubbelop, maar kan dit niet wissen!! Sorry

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRvDijk schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:25:
[...]

Ik ook _O-

offtopic:
Mischien ben ik dan scheel. Maar als ik inlog op HTC e-club en bij de downloads kijk zie ik alleen een link naar de rom van 30/06/2008. Of moet ik ergens anders een link zien? Dat was mijn vraag.

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/xfrtwy.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlooi schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:26:
[...]

offtopic:
Inderdaad..hier heb ik erg veel aan gehad.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:32:
[...]

Mischien ben ik dan scheel. Maar als ik inlog op HTC e-club en bij de downloads kijk zie ik alleen een link naar de rom van 30/06/2008. Of moet ik ergens anders een link zien? Dat was mijn vraag.

[afbeelding]
Klik er eens op (een link kan niet bijten dus je kan rustig klikken :P )

Doorloop vervolgens de stappen en je krijgt daarna een error scherm met er mooi boven de oh zo gezochte link

[ Voor 16% gewijzigd door wontcachme op 30-07-2008 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:32:
[...]

[afbeelding]
Wat gebeurt er als je op die mooie knop aan de onderkant drukt?
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:36:
[...]

Inderdaad..hier heb ik erg veel aan gehad.. ;)
Dank, maar dat had ik al uitgevonden :) Ik ga over ongeveer een 30 seconde 5:30 minuten SwiftBL 4.5 Lite (rev) flashen, na even opnieuw met de originele Vodafone ROM gespeeld te hebben. Deze dus even terug geflashed, om te testen of die wél vanuit standby een melding van nieuwe email geeft.

Edit: nee dus :(

[ Voor 8% gewijzigd door DRvDijk op 30-07-2008 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

DRvDijk schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:42:
[...]

Wat gebeurt er als je op die mooie knop aan de onderkant drukt?

[...]

Dank, maar dat had ik al uitgevonden :) Ik ga over ongeveer een 30 seconde 5:30 minuten SwiftBL 4.5 Lite (rev) flashen, na even opnieuw met de originele Vodafone ROM gespeeld te hebben. Deze dus even terug geflashed, om te testen of die wél vanuit standby een melding van nieuwe email geeft.
Laat ff weten hoe die werkt (swiftBL) Heb hem op de HD staan maar nog niet kunnen flashen.

[ Voor 28% gewijzigd door wontcachme op 30-07-2008 23:47 . Reden: Dammit DRvDijk. Stop met telkens je qoute wijzigen als ik een antwoord heb getypt :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:41:
[...]

Klik er eens op (een link kan niet bijten dus je kan rustig klikken :P )

Doorloop vervolgens de stappen en je krijgt daarna een error scherm met er mooi boven de oh zo gezochte link
ow. nou ik snap!! :P Ik heb het gezien.. Thnx. .. Vlooi ook bedankt voor de hulp. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
wontcachme schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:44:
[...]

Laat ff weten hoe die werkt (swiftBL) Heb hem op de HD staan maar nog niet kunnen flashen.
Werkt als een tiet :Y

Ow, HOE die werkt. Eehm, als een tiet? Nou ja, prima dus. Sneller en mooier dan de Vodafone. Het is een getweakte versie, met een andere ROM. Ik kan nog niet veel van 4.5 zeggen (ga ik dus zodalijk doen), maar 4.0 werkt ook al erg fijn. Mijn ervaring is dat deze ROM mij erg weinig geheugen gelekt heeft en nog steeds rappo klappo aanvoelt.

Hoezo nog niet kunnen flashen? Tijdgebrek? Of mis je de HardSPL? PS: als je gaat flashen, PPCPimBackup.exe is een AANRADER voor het opslaan van al je persoonlijke shit die er nu opstaat.
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:44:
[...]

ow. nou ik snap!! :P Ik heb het gezien.. Thnx. .. Vlooi ook bedankt voor de hulp. :Y)
Goeiemoggol ;) Naja, biertje en de opmerking "het is laat" :Y)

Nog iets leuks voor uw allen trouwens: de 4-kolommen brede program list, zoals standaard in de T-Mobile MDA IV. Start>Programma's levert hier nu 4 kolommen (zodalijk een plaatje als ik eenmaal geflashed heb) in plaats van 3.

Register:
code:
1
2
3
4
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\IconConfig]
"HorizontalIconSpacing"=dword:00000070
"VerticalIconSpacing"=dword:00000073
"IconTitleFontSize"=dword:00000006

Pics *O*

Met drie kolommen:
Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/9254/30234802qn3.png

Met vier kolommen:
Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/2613/50756865wz5.png

[ Voor 98% gewijzigd door DRvDijk op 31-07-2008 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
Ik heb werkelijk elke gedetailleerde guide doorgelopen over het flashen van Hard-SPL, maar het lukt me telkens maar niet. Ik ben het meest ver gekomen door eerst de bootloader op te roepen, dan de ROMUpdater te draaien, ik kom dan in het deel waar je een status balk op de PC ziet en (zelfs) op de Diamond een grijs scherm met een statusbalkje, maar deze blijven allebei op 0% staan en na ongeveer 5 minuten krijg ik te lezen dat er geen contact valt te maken met het apparaat. Lijkt me dat er contact is want hij kan dus ook die statusbalk op m'n Diamond laten zien. Iemand ideeën wat ik fout doe?

En begin alsjeblieft niet over lees de FAQ, doe zelf wat onderzoek. Ik heb ook een hekel aan mensen die simpele vragen stellen zonder eerst zelf vooronderzoek te doen maar ik heb werkelijk niks kunnen vinden wat mij dichterbij de oplossing brengt.

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

DRvDijk schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:45:
[...]

Werkt als een tiet :Y

Ow, HOE die werkt. Eehm, als een tiet? Nou ja, prima dus. Sneller en mooier dan de Vodafone. Het is een getweakte versie, met een andere ROM. Ik kan nog niet veel van 4.5 zeggen (ga ik dus zodalijk doen), maar 4.0 werkt ook al erg fijn. Mijn ervaring is dat deze ROM mij erg weinig geheugen gelekt heeft en nog steeds rappo klappo aanvoelt.

Hoezo nog niet kunnen flashen? Tijdgebrek? Of mis je de HardSPL? PS: als je gaat flashen, PPCPimBackup.exe is een AANRADER voor het opslaan van al je persoonlijke shit die er nu opstaat.
Zit te wachten op een telefoontje en sms. Zo handig als je dan zit te flashen :P. SPL staat er al lang op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar... 8)7

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2008 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Kiwiknaapje schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:55:
Ik heb werkelijk elke gedetailleerde guide doorgelopen over het flashen van Hard-SPL, maar het lukt me telkens maar niet. Ik ben het meest ver gekomen door eerst de bootloader op te roepen, dan de ROMUpdater te draaien, ik kom dan in het deel waar je een status balk op de PC ziet en (zelfs) op de Diamond een grijs scherm met een statusbalkje, maar deze blijven allebei op 0% staan en na ongeveer 5 minuten krijg ik te lezen dat er geen contact valt te maken met het apparaat. Lijkt me dat er contact is want hij kan dus ook die statusbalk op m'n Diamond laten zien. Iemand ideeën wat ik fout doe?

En begin alsjeblieft niet over lees de FAQ, doe zelf wat onderzoek. Ik heb ook een hekel aan mensen die simpele vragen stellen zonder eerst zelf vooronderzoek te doen maar ik heb werkelijk niks kunnen vinden wat mij dichterbij de oplossing brengt.
Ben je niet al een ROM aan het flashen voordat je de HardSPL geflashed hebt? Op XDA staat mijns inziens toch wel duidelijk uitgelegd hoe je de "Hard-SPL - Developer Edition" moet installeren...
offtopic:
PS: doe MSN eens aan doen?
wontcachme schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:56:
[...]

Zit te wachten op een telefoontje en sms. Zo handig als je dan zit te flashen :P. SPL staat er al lang op :)
Ben blij dat ik nog een backup phone heb ;) Flashen kan volgens mij ook prima zonder SIM erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

DRvDijk schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 00:02:
[...]

Ben je niet al een ROM aan het flashen voordat je de HardSPL geflashed hebt? Op XDA staat mijns inziens toch wel duidelijk uitgelegd hoe je de "Hard-SPL - Developer Edition" moet installeren...
offtopic:
PS: doe MSN eens aan doen?

[...]

Ben blij dat ik nog een backup phone heb ;) Flashen kan volgens mij ook prima zonder SIM erin.
Heb je die swiftBL er nog op staan? Zou je even kunnen testen anders of TF3D config werkt? Bij sommigen op xda niet namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Ik las het. Ben het aan het testen :)

Edit1: de call history tab werkt perfect :)
Edit2: programmatje draait, ingesteld, bij het opnieuw opstarten wordt de kalender direct geopend :? Daarna werkt alles wel naar behoren. Nu nog een keer opnieuw opgestart, en alles werkt :)

[ Voor 91% gewijzigd door DRvDijk op 31-07-2008 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor mijn suffe vraag, na 1 search entry vond ik het antwoord. Google en (in dit geval GoT search) is your friend (l)

Iets anders wat ik niet heb kunnen vinden: kan je de ontactpersonen ook op voornaam sorteren? Ik heb me suf gezocht, maar zie het nergens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 00:25:
Sorry voor mijn suffe vraag, na 1 search entry vond ik het antwoord. Google en (in dit geval GoT search) is your friend (l)

Iets anders wat ik niet heb kunnen vinden: kan je de ontactpersonen ook op voornaam sorteren? Ik heb me suf gezocht, maar zie het nergens!
1. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1304666/0
2. Scroll naar post 2
3. Druk op CTRL+F
4. Typ in het zoekvenster: voornaam
5. Klik op zoek
6. Tadaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fucking hel. Nu word t genant. *download firefox*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 00:44:
Fucking hel. Nu word t genant. *download firefox*
In IE werkt het ook op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiwiknaapje schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:55:

.. dan de ROMUpdater te draaien, ik kom dan in het deel waar je een status balk op de PC ziet en (zelfs) op de Diamond een grijs scherm met een statusbalkje, maar deze blijven allebei op 0% staan en na ongeveer 5 minuten krijg ik te lezen dat er geen contact valt te maken met het apparaat. Lijkt me dat er contact is want hij kan dus ook die statusbalk op m'n Diamond laten zien. Iemand ideeën wat ik fout doe?
Misschien dezelfde fout die ik in het begin ook maakte?! Heb je m toevallig via een usb-hub aangesloten? Toen ik m rechtstreeks aan mijn pc hing, ging het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
Ik kan morgen eindelijk mijn diamantje ophalen maar is deze ready to use of ik het veel beter om hem de eerste keer helemaal op te laden ? En zo ja hoelang duurt dit ongeveer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 00:45:
[...]

In IE werkt het ook op deze manier
Weet ik. Alleen ik mis tot 2 keer toe iets. In Firefox nooit gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Ook SwiftBL 4.5 Lite (rev) draait als een trein :) Blijft toch jammer dat je telkens alles opnieuw moet instellen. Ik heb wel al een .cab-je dat een aantal instellingen (owner info, nederlandse t9, power settings, long press end key settings, de stedenlijst voor het weer, en de 4-kolommen weergave) aanpast, maar een echt mooie unattended install heb ik nog niet.

Zo, nu eerst maar weer eens een highscore met Teeter neerzetten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 01:02:
Ik kan morgen eindelijk mijn diamantje ophalen maar is deze ready to use of ik het veel beter om hem de eerste keer helemaal op te laden ? En zo ja hoelang duurt dit ongeveer ?
De accu is leeg als je 'm krijgt. Bij mij gaf ie na een half uurtje een volle accu aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Nee joh, de accu is helemaal niet leeg als je hem krijgt. Dat is helemaal niet meer van deze tijd met LithiumIon (zeg ik dit goed?) batterijen. Die worden meestal zo rond 60% opgeladen afgeleverd (beste voor batterij). Dit is al eens besproken in een van de vorige delen, even goed zoeken dus.

Ps: Teeter topscore 13:54

[ Voor 4% gewijzigd door DRvDijk op 31-07-2008 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:20

Ankh

|true

Ik weet niet wat mensen hebben qua levertijd bij vodafone. Maar als ik thuis was gister, dan had ik hem gister al :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb nu 2 ROMs geprobeerd (Die van TLR en Duttys) maar blijf 1 irritant probleem houden.

1. Ik ben gebeld maar heb de oproep gemist.
2. Ik ga naar de telefoon interface, selecteer diegene die me gebeld heeft
3. tot nu tioe gaat alles goed, maar als ik dan ophang blijft hij "hangen" in de telefoon interface en kom ik niet meer in het today scherm. Ik kan nog wel via de startknop van alles starten, maar in het todayscherm kom ik niet meer. Een softreset is het enige wat helpt.

Nu maak ik geen gebruik meer van de TF3D maar de WM61 standaard todayscreen.
Iemand anders hier last van?

Ik heb wel wat additionele software geinstalleerd, zal dat eens uit/aan gaan zetten om te kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Laatst online: 12-09 22:48
DRvDijk schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 01:55:
Nee joh, de accu is helemaal niet leeg als je hem krijgt. Dat is helemaal niet meer van deze tijd met LithiumIon (zeg ik dit goed?) batterijen. Die worden meestal zo rond 60% opgeladen afgeleverd (beste voor batterij). Dit is al eens besproken in een van de vorige delen, even goed zoeken dus.

iemand die dit toevallig weet, heb namelijk geen pc bij de hand en zoeken op het scherm van mijn e65 is geen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRvDijk schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 01:55:

[offtopic misschien] maar dan heb je mij met 3 seconden verslagen hahaha, ik had 13:57. Damn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Ik heb deze week het programmatje TF3D config op mijn foon gezet. Nu viel mij op dat ik onder mijn "weer-kno" veel minder plaatsnamen heb! Volgende week ga ik naar Kaapstad op vakantie, maar zelfs dat staat er niet tussen... Best vervelend...

Iemand enig idee hoe ik Kaapstad er weer bij kan krijgen?

Thanks!

Gr. Iris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsirk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-04-2010
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:42:
Hallo!

Ik heb deze week het programmatje TF3D config op mijn foon gezet. Nu viel mij op dat ik onder mijn "weer-kno" veel minder plaatsnamen heb! Volgende week ga ik naar Kaapstad op vakantie, maar zelfs dat staat er niet tussen... Best vervelend...

Iemand enig idee hoe ik Kaapstad er weer bij kan krijgen?

Thanks!

Gr. Iris
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=408918
Werkt bij mij prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik heb .Net gedownload en geinstalleerd en daarna dat Weather database-programma. Als ik dat opstart en op Edit klik en vervolgens kies voor Add City gebeurt er niks...

Enig idee wat ik moet doen?

Gr. Iris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van http://www.accuweather.com kan ik Kaapstad ook niet vinden...

Is toch echt geen kleine plaats... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Iris: dan zit er maar 1 ding op... blijf lekker bij ons in Nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsirk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-04-2010
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:53:
Op de site van http://www.accuweather.com kan ik Kaapstad ook niet vinden...

Is toch echt geen kleine plaats... :-)
Dit is toch de kaapstad die je bedoeld?

http://www.accuweather.co...r=accuweather&locCode=AFR|ZA|SF011|KAAPSTAD|&u=1

Dus je moet de code AFR|ZA|SF011|KAAPSTAD| gebruiken.

In de database editor ga je naar zuid-afrika.. na via edit > add city.
Vervolgens alles invullen, state kan je open laten. De code wel goed de streepjes doen, staat wel ergens bij de symbolen. Succes!

[ Voor 31% gewijzigd door naitsirk op 31-07-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

HTC is momenteel bezig om hun FTP te updaten.

Je krijgt nu ook een andere foutmelding, "Het proces is in gebruik"

Ik denk dat we zo dadelijk kunnen downloaden en flashen _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door vr6-only op 31-07-2008 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:39
vr6-only schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:15:
HTC is momenteel bezig om hun FTP te updaten.

Je krijgt nu ook een andere foutmelding, "Het proces is in gebruik"

Ik denk dat we zo dadelijk kunnen downloaden en flashen _/-\o_
Beterrrrrr _/-\o_. Ik F5 al sinds gisteravond elke paar minuten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Laatst online: 01-09 17:10
sh4dow schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:20:
[...]

Beterrrrrr _/-\o_. Ik F5 al sinds gisteravond elke paar minuten :P.
Ik krijg bij de HTC club nog steeds het berichtje van 30/6 over een nieuwe ROM (download werkt overigens niet). Krijgen jullie iets anders te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Laatst online: 00:39
Downloading! Staat erop :D.

Update: download voltooid.

[ Voor 38% gewijzigd door sh4dow op 31-07-2008 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Haha stelletje F5 rammers :P
Gezien mn HTC nog binnen moet komen en ik me dus nog niet heb kunnen registreren voor de HTC club: wat is er nieuw aan deze versie? Is er nog een changelog bijgehouden? Alleen snelheid en bugfixes of ook functionaliteit?

offtopic:
aaargh: sinds vorige week vrijdag was mn TD al binnen bij Vodafone, alleen door een storing is nummerbehoud nog niet eens aangevraagd! Mevrouw gaat het uitzoeken en ik word nog teruggebeld... ;(

[ Voor 29% gewijzigd door Neok_ op 31-07-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHA:D downloooojjeee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sh4dow schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:28:
Downloading! Staat erop :D.

Update: download voltooid.
Ik zie ook dat downloaden kan. Alleen niet in de gelegenheid om het te doen, niet thuis. Wacht wel even af. Eerst even kijken wat de bevindingen zijn. Ben benieuwd naar de vooruitgang. Ben al erg tevereden over mn huidige rom (.37). Dus updaten is nog niet echt nodig, kan dus even wachten op de bevindingen van iedereen, of er geen problemen mee komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn ook een heel aantal verbeteringen en veranderingen in gekomen, kan ze zo snel niet terugvinden maar zag ze gister wel bij google voorbijkomen;) even 1.93 rom diamond ofzo intikken...

EDIT: download is klaar, ga hem nu instaleren en zal even doorgeven wat de verbeteringen zijn, let wel, ik heb nu nog 1.35 er op staan

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Laatst online: 28-05-2023
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:34:
[...]

wat lullig voor je...maar wat toevallig voor mij...ik heb al anderhalve maand de diamond en had gisterenavond precies hetzelfde...eerst reageerde het touchscreen heel slecht....vervolgens na verschillende softresets werd het eigenlijk alleen maar beroerder..

Ik heb toen de batterij eruit gehaald en na 5 minuten weer geprobeerd...waardoor mijn touchflo op hol sloeg.....inderdaad bleef het touchscreen zichzelf continue rechtsonder indrukken en met de home knop kwam ik weer terug....
enz..
Dit is inderdaad erg toevallig!
Heb jij de screenprotector welke meegeleverd is ook een half uur van te voren geplaatst?
Was je accu ook zo goed als leeg (ik kreeg een melding van lage batterijspanning paar minuten van te voren)?

Zijn er nog meer mensen die dit meegemaakt hebben?

Mijn touchscreen blijft trouwens zo dood als een pier.
De hele nacht zonder batterij weggelegd, maar helaas.

Ik ben bang dat het toestel een paar weken de reparatie in moet... terwijl hij nog geen 2 dagen gefunctioneerd heeft! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:54:En dat is volgens jou niet gelukt :?
Eerlijk ?? Net niet nee.
Met alle respect, maar een "Kruidvat GSM" zoals de Motorola Razor V525 met techniek uit 10.000 B.C. ;) , waar praten we over..., we zitten toch in het TD Topic.
Ahum... Kruidvat heeft hem nooit verkocht en Vodafone had een erg strakke Prepaid actie i.c.m. een toestel dat toch gauw 3 keer zoveel koste op dat moment en je kon er firmware op doen van het topmodel op dat moment : Als dat geen deal is dan weet ik het ook niet meer ...
Tja, dan moet je je verachtingspatroon eens bijstellen, en vergelijken met soortgelijke toestellen met hetzelfde Windows Mobile v6.1 besturingssysteem ;)

-Noem 1 toestel wat dezelfde/betere mogelijkheden biedt voor ca. dezelfde prijs, die moet je dan nemen ;) Anders blijven hopen op betere tijden.
Sinds jij blijkbaar erg dicht bij HTC zelf zit kan je me vast wel vertellen of de Pro dankzij meer geheugen wat sneller is dan de Diamond ?? ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naitsirk schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:06:
In de database editor ga je naar zuid-afrika.. na via edit > add city.
Vervolgens alles invullen, state kan je open laten. De code wel goed de streepjes doen, staat wel ergens bij de symbolen. Succes!
Bedankt voor de info, maar als ik op Add city klik gebeurt er niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:29
VOOR IEDEREEN WAARVAN HUN TOUCHSCREEN SPONTAAN NIET MEER REAGEERD:

Ik heb zelf het probleem ook gehad, soft en en hard-resets uitgevoerd, maar dat hielp niet!
Heb toen een middagje, zeg 2-3 uur, de batterij eruit gelaten, toen er weer in, en voila, telefoon deed het weer :) !

Downloading 1.93 :) !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

De nieuwe RUU_Diamond_HTC_NLD_1.93.404.1_Radio_Signed_Diamond_52.29.25.12_1.00.25.05_Ship.exe ROM is beschikbaar op de site van HTC....Vanav maar eens proberen....

Edit....was dus al gemeld :)

Changelog:

Version 1.93.401.2:
Enable GSM 850 band.
Fixed sometimes no signal issue.
Fixed no action while touching navigator control in camera mode.
Fixed some files in internal storage which cannot be listed.
Fixed SMS sound alert notification delayed issue.
Improved audio quality after audio booster is enabled.
Improved TouchFLO 3D tab switching and movement speed.
Improved home page loading speed.
Turned off the 5-second auto screen off function when screen is turned back on by pressing power key during a voice call. Screen off timeout will follow system power setting.
Added random access bar to the right hand edge of the screen for selection of weather countries and cities.

[ Voor 74% gewijzigd door MRE-Inc op 31-07-2008 12:43 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:25

Speedmaster

Make my day...

MRELynx schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:38:
De nieuwe RUU_Diamond_HTC_NLD_1.93.404.1_Radio_Signed_Diamond_52.29.25.12_1.00.25.05_Ship.exe ROM is beschikbaar op de site van HTC....Vanav maar eens proberen....
ingelogd op htc maar ik zie niks behalve de rom van 30-6-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Ik heb even een vraagje,
Ik ga dit weekend naar het buitenland, zijn er bepaalde instellingen wat ik moet wijzigen ivm internet ofzo? Ik heb geen zin om een dikke rekening te krijgen, als blijkt dat iets op de achtergrond automatisch verbinding heeft gemaakt met internet. 8)7

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Laatst online: 28-05-2023
@Sleehond:

Dit is eigelijk niet normaal voor een toestel van 500 euro he!

"ow de touchscreen doet niks meer... dan haal ik de batterij er wel een halve dag uit en kijk ik dan of hij het weer doet".....

Hier in ieder geval geen resultaat met het loshalen vd batterij...

Dus dat wordt terug naar de winkel en opsturen voor reparatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
Al ervaringen met de nieuwe ROM?

[ Voor 8% gewijzigd door bsmpower op 31-07-2008 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Tuut-Tuut schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:45:
[...]

Hij staat er toch echt hoor:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mengelsm/Pics/DiamondRom.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 12-09 07:56
MRELynx schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:38:

Edit....was dus al gemeld :)

Changelog:

Version 1.93.401.2:
Enable GSM 850 band.
Fixed sometimes no signal issue.
Fixed no action while touching navigator control in camera mode.
Fixed some files in internal storage which cannot be listed.
Fixed SMS sound alert notification delayed issue.
Improved audio quality after audio booster is enabled.
Improved TouchFLO 3D tab switching and movement speed.
Improved home page loading speed.
Turned off the 5-second auto screen off function when screen is turned back on by pressing power key during a voice call. Screen off timeout will follow system power setting.
Added random access bar to the right hand edge of the screen for selection of weather countries and cities.
Ik vind de meerwaarde ten opzichte van de 1.37 nihil, zeker als je zelf al alle tweaks hebt doorgevoerd. Het kost mij een avond om de telefoon weer te herstellen met alle programma's en persoonlijke instellingen.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De TouchFLO3D interface kost veel rekenkracht, schakel hem dan uit en installeer desgewenst een andere interface, dan krijg je al de rekenkracht voor je zelf.
Of zet de nieuwe Rom 1.93NL er eventjes op, is toch weer ietsje beter geworden.
Echter de TD blijft natuurlijk kompleet afhankelijk v/h WM besturingssysteem, dus hier en daar een beetje Tweaken blijf je altijd houden als je het onderste uit de kan wilt hebben ;)
[...]
Ahum... Kruidvat heeft hem nooit verkocht en Vodafone had een erg strakke Prepaid actie i.c.m. een toestel dat toch gauw 3 keer zoveel koste op dat moment en je kon er firmware op doen van het topmodel op dat moment : Als dat geen deal is dan weet ik het ook niet meer ...

We hebben het toch wel over de geweldige Razor V525 :?
Het is al weer een eeuw geleden, maar toch...
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/11925
[...]
Sinds jij blijkbaar erg dicht bij HTC zelf zit kan je me vast wel vertellen of de Pro dankzij meer geheugen wat sneller is dan de Diamond ?? ;)
Die vraag is al eens eerder gesteld, daar heb ik al eens een keer antwoord op gegeven, dus desgewenst even de search gebruiken, ik weet alleen niet meer in welk deeltje (1,2,3 of 4).

Met meer Ram (of je huidige Ram moet echt te weinig zijn en dat is hier niet het geval!) krijg je niet echt veel meer snelheid. Je kan hooguit wat cachewaardes vergroten en/of wat meer progjes in het telefoongeheugen installeren (wat wel sneller is), dus die progjes starten dan ietsje sneller op enz
Maar de CPU/kloksnelheid bepaalt natuurlijk de werkelijke snelheid en die is hetzelfde.
Daarbuiten bepalen sommige drivers ook de snelheid maar die worden veelal met Rom-Updates zo goed als mogelijk opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuut-Tuut schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:45:
Het is al eerder verteld (de tekst is nog niet aangepast), dus je moet gewoon even op die Download knop raggen, dan kan je hem zo downloaden...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

nero355 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:02:
Lastig te zeggen, de PRO is nog niet eens uit :) Maar meer geheugen maakt zowat niks uit. Tenzij bij de diamond het geheugen volzit tot 99%.
Ontzettend bedankt voor de constructieve bijdrage
ind0mi schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:46:
Ik heb even een vraagje,
Ik ga dit weekend naar het buitenland, zijn er bepaalde instellingen wat ik moet wijzigen ivm internet ofzo? Ik heb geen zin om een dikke rekening te krijgen, als blijkt dat iets op de achtergrond automatisch verbinding heeft gemaakt met internet. 8)7

Bvd
Wees niet bang: De search knop en faq bijten niet. Kleine tip: NODATA
erikven1978 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:47:
@Sleehond:

Dit is eigelijk niet normaal voor een toestel van 500 euro he!

"ow de touchscreen doet niks meer... dan haal ik de batterij er wel een halve dag uit en kijk ik dan of hij het weer doet".....
Normaal nee, maar elke telefoon kan kapot gaan/zijn. Al was het 100.000 euro telefoon dan nog zouden er kapotte tussen zitten. En die batterij eruit, dat is gewoon een officiele manier. Bij vorige telefoons ook moeten doen volgens de helpdesk als er een storing was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

wow wat is de 1.93 ROM snel zeg!

TouchFLO reageert nu gewoon goed en snel! Ontvangst is inderdaad beter met de nieuwe radio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
Net nieuwe NL ROM 1.93 erop gezet. Eerste indruk: Touchflo is nog steeds vrij traag dus ik zie geen verbetering qua snelheid. (en een mogelijke snelheidsverbetering was eigenlijk voor mij de enige reden om de nieuwe ROM te installeren) Bovendien al mijn contacten foetsie. |:(

En bovendien werkt mijn Route 66 nu ook niet meer (´String resource initialization error´), die moet ik vanavond dus weer geheel opnieuw installeren. |:(
Dit zal overigens een Route 66 probleem zijn en niet van de nieuwe HTC rom.

Mijn voorlopige conclusie: als je geen problemen met de 1.37 hebt en geen problemen wilt qua geinstalleerde programma´s en verlies van je settings de 1.93 maar even overslaan.

Is het eigenlijk mogelijk om de 1.37 er weer op te zetten?

[ Voor 7% gewijzigd door Pixelz op 31-07-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

renzo4000 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:49:
[...]

Ik vind de meerwaarde ten opzichte van de 1.37 nihil, zeker als je zelf al alle tweaks hebt doorgevoerd. Het kost mij een avond om de telefoon weer te herstellen met alle programma's en persoonlijke instellingen.
Ik eigenlijk ook. Ik heb de 25.05 radio rom er al op gezet eergisteravond en op de frontpage lees ik de reacties dat de aanpassingen aan de flo hebben gedaan. Geen 3d menu animaties meer.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

vr6-only schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:58:
wow wat is de 1.93 ROM snel zeg!

TouchFLO reageert nu gewoon goed en snel! Ontvangst is inderdaad beter met de nieuwe radio!
Klopt het dat ze aanpassingen aan de flo hebben gemaakt ? Geen 3d animaties meer enzo...Zou wel jammer zijn.......Iedereen die ik die foon laat zien zit er zowat over heen te kwijlen omdat het er zo mooi uitziet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
MRELynx schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:04:
[...]

Klopt het dat ze aanpassingen aan de flo hebben gemaakt ? Geen 3d animaties meer enzo...Zou wel jammer zijn.......Iedereen die ik die foon laat zien zit er zowat over heen te kwijlen omdat het er zo mooi uitziet.....
Het enigste wat mij opvalt is dat wanneer je horizontaal tussen de onderdelen scrolt (b.v. van Telefoon -> Contacten -> berichten) dat die animatie weg is... stoort mij niet want dat gebruikte ik sowieso al niet :P

Touchflo werkt nu inderdaad echt soepel! Ik vind de performance van het hele appraat een heel stuk hoger, zelfs het opstarten lijkt een heel stuk vlotter te gaan!!

En... het interne geheugen was niet gewist bij het updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:35
Het wordt voor mij tijd voor een nieuwe telefoon (mijn Sony Ericsson T630 heeft zijn beste tijd wel gehad) en mijn oog is op deze gevallen.

Ik wil hem gaan "halen" bij Vodafone (waar ik nu al weer een tijdje mijn abonnement wil verlengen), maar ik vraag me af wat de beste manier is om dit te doen. Ik heb dit topic doorgespit en weet nu dat je via de internetshop waarschijnlijk(?) een unbranded versie krijgt. Maar zitten er verder nog voor- en nadelen aan het kopen in de winkel of via internet? Kost het me evenveel, of is een van de twee goedkoper? Ik kan natuurlijk even langslopen en bellen, maar misschien hebben jullie ervaringen?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRvDijk schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 01:18:
Ook SwiftBL 4.5 Lite (rev) draait als een trein :) Blijft toch jammer dat je telkens alles opnieuw moet instellen. Ik heb wel al een .cab-je dat een aantal instellingen (owner info, nederlandse t9, power settings, long press end key settings, de stedenlijst voor het weer, en de 4-kolommen weergave) aanpast, maar een echt mooie unattended install heb ik nog niet.

Zo, nu eerst maar weer eens een highscore met Teeter neerzetten :p
:? Kan iemand mij (en ook de anderen) uitleggen hoe je zo een .cab file in elkaar knutseld? Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:27:
:? Kan iemand mij (en ook de anderen) uitleggen hoe je zo een .cab file in elkaar knutseld? Bedankt
Kijk eens op XDA...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=234387

Voor simpele register-doorvoeringen is het kleuter-eenvoudig ;) , dus voor een Tweaker een klusje van niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na schiet mij maar lek. De enige die ik kan dowloaden is de RUS-rom. Als ik selecteren doe heb ik ook alleen maar de russische versie die ik te zien krijg. Normaliter geen probleem, maar ik heb het lang niet gesproken.. :*)

Meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Vraagje aan de 1.93NL bezitters: Wat staat er bij jullie als je klikt op telefoon? Dus telefoon>contacts of telefoon>video call? Alle custom roms hebben videocall en dat gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

MRELynx schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:04:
[...]

TouchFLO3D bevat nog steeds animaties hoor, alleen niet zoveel als voorheen!
Zo is de klok animatie gewijzigd en laat deze direct de tijd zien en klappert niet eerst.

Maar ik merk wel degelijk verschil in snelheid, zowel in TouchFLO als in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:34:
[...]

Kijk eens op XDA...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=234387

Voor simpele register-doorvoeringen is het kleuter-eenvoudig ;) , dus voor een Tweaker een klusje van niks.
:) Bedankt voor de link, maar veel uitleg staat er niet op. Enkel het programma maan niet hoe het werkt. Ik heb WinCE cab Manager geinstalleerd, maar ik denk toch dat je iets slimmer moet zijn dan een kleuter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
wontcachme schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:43:
Vraagje aan de 1.93NL bezitters: Wat staat er bij jullie als je klikt op telefoon? Dus telefoon>contacts of telefoon>video call? Alle custom roms hebben videocall en dat gebruik ik niet.
telefoon-videogesprek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
posttoast schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:23:
Het wordt voor mij tijd voor een nieuwe telefoon (mijn Sony Ericsson T630 heeft zijn beste tijd wel gehad) en mijn oog is op deze gevallen.

Ik wil hem gaan "halen" bij Vodafone (waar ik nu al weer een tijdje mijn abonnement wil verlengen), maar ik vraag me af wat de beste manier is om dit te doen. Ik heb dit topic doorgespit en weet nu dat je via de internetshop waarschijnlijk(?) een unbranded versie krijgt. Maar zitten er verder nog voor- en nadelen aan het kopen in de winkel of via internet? Kost het me evenveel, of is een van de twee goedkoper? Ik kan natuurlijk even langslopen en bellen, maar misschien hebben jullie ervaringen?
Ligt allemaal wel voor de hand niet? Winkel: persoonlijk, je krijgt direct je telefoontje mee. Internet: vaak goedkoper. Duurt wat langer ivm verzending via post.
Ik zou zeggen, ga op onderzoek uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

vr6-only schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:45:
[...]

TouchFLO3D bevat nog steeds animaties hoor, alleen niet zoveel als voorheen!
Zo is de klok animatie gewijzigd en laat deze direct de tijd zien en klappert niet eerst.

Maar ik merk wel degelijk verschil in snelheid, zowel in TouchFLO als in het algemeen.
Dat van die klok is jammer, ik vind dat er namelijk echt mooi uitzien. Als je de oude TF3D erop zet die op xda te vinden is, dan zou alles toch weer moeten werken ? Dus die klok animatie en de horizontale animatie ? Iemand die dit kan bevestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:46:
:) Bedankt voor de link, maar veel uitleg staat er niet op. Enkel het programma maan niet hoe het werkt. Ik heb WinCE cab Manager geinstalleerd, maar ik denk toch dat je iets slimmer moet zijn dan een kleuter.
Nou dat heb je snel doorgelezen :? en zoals gezegd Register-Tweaks zijn kinderspel, zie hieronder!

Echter het hele cab gebeuren heeft in principe niks met de TD op zich te maken, maar hoort meer thuis in een WM-forum, dus ik ga daar ook niet te veel op in.
Ik geef je de voorzet maar je moet hem zelf inkoppen ;) , want anders krijgen we hier weer 10000 vragen over.

De Syntax als voorbeeldje (vanuit de prompt) en makecab.exe of iets soortgelijks gebruiken.

makecab _Setup.xml StreetBiker.cab

En in het _Setup.xml bestandje kan je het volgende zetten om bijvoorbeeld de Camera tweaks door te voeren (Burst/Sport/GPS/Videoshare).

<wap-provisioningdoc>
<characteristic type="Registry">
<characteristic type="HKLM\Software\HTC\Camera\P10">
<parm name="Enable" value="1" datatype="integer" />
</characteristic>
<characteristic type="HKLM\Software\HTC\Camera\P6">
</characteristic>
<characteristic type="HKLM\Software\HTC\Camera\P8">
</characteristic>
<characteristic type="HKLM\Software\HTC\Camera\P9">
</characteristic>
</characteristic>
</wap-provisioningdoc>

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

MRELynx schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:58:
[...]

Dat van die klok is jammer, ik vind dat er namelijk echt mooi uitzien. Als je de oude TF3D erop zet die op xda te vinden is, dan zou alles toch weer moeten werken ? Dus die klok animatie en de horizontale animatie ? Iemand die dit kan bevestigen ?
Ja, dan werkt alles weer!

Kijk op de site van Dutty en dan bij CABS. Je kunt daar een bestand downloaden met alle versies erin! versie 0.33 moet je hebben. 0.35 is met die glinster dingen en .38 is wat je nu hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:00:
[...]

Nou dat heb je snel doorgelezen :? en zoals gezegd Register-Tweaks zijn kinderspel, zie hieronder!

Echter het hele cab gebeuren heeft in principe niks met de TD op zich te maken, maar hoort meer thuis in een WM-forum, dus ik ga daar ook niet te veel op in.
Ik geef je de voorzet maar je moet hem zelf inkoppen ;) , want anders krijgen we hier weer 10000 vragen over.

De Syntax als voorbeeldje (vanuit de prompt) en makecab.exe of iets soortgelijks gebruiken.

makecab _Setup.xml StreetBiker.cab

En in het _Setup.xml bestandje kan je het volgende zetten om bijvoorbeeld de Camera tweaks door te voeren (Burst/Sport/GPS/Videoshare).

<wap-provisioningdoc>
<characteristic type="Registry">
<characteristic type="HKLM\Software\HTC\Camera\P10">
</characteristic>
<characteristic type="HKLM\Software\HTC\Camera\P6">
</characteristic>
<characteristic type="HKLM\Software\HTC\Camera\P8">
</characteristic>
<characteristic type="HKLM\Software\HTC\Camera\P9">
</characteristic>
</characteristic>
</wap-provisioningdoc>

Succes.
:) Bedankt voor de uitleg. Zal me hier eens in gaan verdiepen. Je heb je toch een kleine boost gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjansen
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:09
{off-topic}
Voorzetje noem je dat Lowlevel ?
Ik ben niet echt bezig met dit soort dingen, maar zelf ik snap dit.
Verder zit je ook continue op dit forum of niet ?
{on-topic}

kan het kloppen dat de warmte van de htc verschilt met hoe je hem oplaad ?
Als ik hem aan mijn pc hang dan word hij bloed heet.
Laad ik hem op via de lader dan valt het wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

vr6-only schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:08:
[...]

Ja, dan werkt alles weer!

Kijk op de site van Dutty en dan bij CABS. Je kunt daar een bestand downloaden met alle versies erin! versie 0.33 moet je hebben. 0.35 is met die glinster dingen en .38 is wat je nu hebt!
Ok thnx man. Maar Dutty's site is uit de lucht :( of ik heb de verkeerde link - duttythroy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
posttoast schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:23:

Reken maar niet op een unbranded toestel. De kans is groter dat je een unbranded krijgt bij de webwinkel, maar ik kreeg gewoon een branded versie. Zelf heb ik hier niet zo'n moeite mee, er zit bij de branded versie wel een mooie pouch t.w.v. 20 euro die ik anders los had gekocht en de interface van Vodafone is zeker zo lelijk nog niet (heeft zelfs wel wat). Bovendien kan je altijd themes wisselen d.m.v. TF3D Config waar ik een paar posts terug een post aan gewijd heb. Enige nadeel van Vodafone branded vind ik dat je niet van de HTC e-club de nieuwe ROMs makkelijk kan installeren. Met de Vodafone branded zul je eerst Hard-SPL erop moeten flashen (wat mij nog steeds niet gelukt is) en daarna de nieuwe ROM

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

sjansen schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:14:
{off-topic}
{on-topic}

Dat kan wel kloppen, omdat er een actieve verbinding open is met de pc de CPU harder moet werken!
Gewone oplader heeft daar geen last van.

Maar wat maakt iedereen zich toch zorgen daarover??? Je hebt toch 2 jaar garantie of niet? Gaat dat kreng kapot, so what?

Het is alleen klote als het toestel daardoor vast loopt. In de auto blaast de airco erop en blijft het toestel ijskoud. Zonder wordt die bloedheet, maar dat komt ook de zon en niet alleen omdat de navigatie draait.

[ Voor 12% gewijzigd door vr6-only op 31-07-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

sjansen schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:14:
{off-topic}
{on-topic}

Hier niet. Mijne hangt momenteel al een dik uur aan mn laptop via usb en hij is gewoon normaal warm zoals als je hem zeg maar een tijdje in je handen hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiels
  • Laatst online: 02-12-2023
Kiwiknaapje schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:18:
[...]
Enige nadeel van Vodafone branded vind ik dat je niet van de HTC e-club de nieuwe ROMs makkelijk kan installeren. Met de Vodafone branded zul je eerst Hard-SPL erop moeten flashen (wat mij nog steeds niet gelukt is) en daarna de nieuwe ROM
Inderdaad, maar ik moet zeggen dat de installatie van SPL-1.37.OliNex als een zonnetje ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:18:
[...]

Ok thnx man. Maar Dutty's site is uit de lucht :( of ik heb de verkeerde link - duttythroy.net/
Dutty is vandaag naar een andere server aan het verhuizen las ik net.

Anyway, iemand ook dat als je de nieuwe rom wil ophalen je naar een verkeerde rom wordt gelinkt? Zie ook mijn post ergens hierboven.

laat maar, ik heb al een mirror gevonden via allaboutphones

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2008 14:46 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.