HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 95.666 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 00:07
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:39:
[...]

Na schiet mij maar lek. De enige die ik kan dowloaden is de RUS-rom. Als ik selecteren doe heb ik ook alleen maar de russische versie die ik te zien krijg. Normaliter geen probleem, maar ik heb het lang niet gesproken.. :*)

Meer mensen die dit hebben?
Heb je niet je land van herkomst op rusland ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de laatste tijd erg vaak dat wanneer ik op de 'home' button druk dat ik eerst bij 'people' uit kom, vervolgens nog een keer de home knop en dan zit ik weer goed :? Meer mensen dit? Tis geen wereldramp, maar wel een beetje apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjansen schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:14:
{off-topic}
Voorzetje noem je dat Lowlevel ?
Ik ben niet echt bezig met dit soort dingen, maar zelf ik snap dit.
Verder zit je ook continue op dit forum of niet ?
{on-topic}
Tot dinsdag, dan gaan er wat pinnen uit en het gips er af, daarna hebben jullie weer rust ;) gaan we ons weer bezig houden met serieuzere zaken (als 1e een hele lange vakantie :+ )
kan het kloppen dat de warmte van de htc verschilt met hoe je hem oplaad ?
Als ik hem aan mijn pc hang :? heet.
Laad ik hem op via de lader dan valt het wel mee.
Ja, maar de oplader is meestal zwaarder dan wat de USB poort kan leveren (maar bij jou andersom :? )
Zo te zwaarder de bron, zo te warmer het apparaat (als ie 't trekt).

Waarschijnlijk ben je tijdens het laden aan de PC ook nog flink bezig op de TD, dan wordt 't een stuk warmer allemaal.
Maar zolang hij niet smelt géén stress :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Zat de hele tijd te kiezen tussen de iphone en de HTC. Gisteren de knoop doorgehakt en de THC Touch besteld:

Vodafone 1 jaar 27,50 p/m (voor 22,50)
'onbepekt' internet 9,50 p/m
bijbetalen: 101 euro
unbranded
simlock-vrij

vandaag geleverd :D

Heb er eventjes op het werk mee gespeeld en was aangenaam verrast met de snelheid. Vanavond maar eens kijken of het updaten van de ROM nog leuke verbeteringen opleveren.

[ Voor 3% gewijzigd door AlbertTCB op 31-07-2008 16:25 . Reden: informatie aangepast mbt simlock en branding ]

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:35
Kiwiknaapje schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:18:
[...]

Reken maar niet op een unbranded toestel. De kans is groter dat je een unbranded krijgt bij de webwinkel, maar ik kreeg gewoon een branded versie. Zelf heb ik hier niet zo'n moeite mee, er zit bij de branded versie wel een mooie pouch t.w.v. 20 euro die ik anders los had gekocht en de interface van Vodafone is zeker zo lelijk nog niet (heeft zelfs wel wat). Bovendien kan je altijd themes wisselen d.m.v. TF3D Config waar ik een paar posts terug een post aan gewijd heb. Enige nadeel van Vodafone branded vind ik dat je niet van de HTC e-club de nieuwe ROMs makkelijk kan installeren. Met de Vodafone branded zul je eerst Hard-SPL erop moeten flashen (wat mij nog steeds niet gelukt is) en daarna de nieuwe ROM
Dank! Nou, dan ga ik denk ik maar gewoon even langs die winkel. Zo belangrijk is dat unbranded inderdaad nou ook weer niet. Maarre: is dat Hard-SPL flashen zo lastig? Ik haal dat niet echt uit de startpost.
mr. TCB schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:39:
Zat de hele tijd te kiezen tussen de iphone en de HTC. Gisteren de knoop doorgehakt en de THC Touch besteld:

Heb er eventjes op het werk mee gespeeld en was aangenaam verrast met de snelheid. Vanavond maar eens kijken of het updaten van de ROM nog leuke verbeteringen opleveren.
Toch even nieuwsgierig: was ie branded of niet?

[ Voor 21% gewijzigd door posttoast op 31-07-2008 14:41 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruikershaes schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:34:
[...]

Heb je niet je land van herkomst op rusland ingesteld?
hehe..nee hoor, ook gewoon aangemeld via de nederlandse site en het s/n nummer is ook gewoon voor nederland. Maar ik heb al een mirror gevonden op allaboutphones. Met dank aan DaanO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 17:14
En nu maar wachten op t-mobile. De witte layout bevalt me wel. Beter leesbaar in zonlicht dan de TD in mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de nieuwe rom erop gezet...maar merk eigenlijk niet zo heel veel ??
Volgens mij is alleen het volume van de speaker harder en minder blikkerig...maar misschien verbeeld ik me dat wel..haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

mr. TCB schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:39:

What the fuck.. ik bijna een week te wachten op Vodafone :(
Heb je deze rechtstreeks in de vodafone online winkel besteld? Daar kost hij met deze gegevens ook 184,-

Zou je even kunnen bevestigen of het idd over de HTC touch Diamond gaat?
Ik bel dan nl. meteen even richting Vodafone, want mijn mails beantwoorden ze ook niet.

[ Voor 18% gewijzigd door AndereKoekoek op 31-07-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
posttoast schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:40:
[...]

Dank! Nou, dan ga ik denk ik maar gewoon even langs die winkel. Zo belangrijk is dat unbranded inderdaad nou ook weer niet. Maarre: is dat Hard-SPL flashen zo lastig? Ik haal dat niet echt uit de startpost.
Dat zou het niet moeten zijn, maar of mijn telefoon gedraagt zich anders, of ik doe iets verkeert en het is ongetwijfeld het laatste :P Ben nu weer aan het opladen zodat ik vanavond met een volle accu weer een paar pogingen kan doen

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 15:57:
[...]

Heb je deze rechtstreeks in de vodafone online winkel besteld? Daar kost hij met deze gegevens ook 184,-

Ik bel dan nl. meteen even richting Vodafone, want mijn mails beantwoorden ze ook niet.
Deze kan je morgen of zaterdag al in huis hebben. Ze komen m per koerier brengen.

is ie ook niet branded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB

AlbertTCB

swing it baby

posttoast schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:40:
[...]

[...]

Toch even nieuwsgierig: was ie branded of niet?
gelukkig unbranded. Na mijn vorige HTC via T-mobile (dus een MDA Compact) heb ik besloten geen branded toestellen meer te kopen. Vind de logo's en aangepaste interface (die inmiddels wel aan te passen is) een te grote handicap. Verder registreer ik 'm liever bij de fabrikant en heb graag snel ROm-updates zonder afhankelijk te hoeven zijn van een scene of telecom-bedrijf.

Happy me dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB

AlbertTCB

swing it baby

Floris-K schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 15:57:
[...]

Heb 'm woensdagavond om 21 uur besteld op belnu.nl en kreeg 'm dus vandaag binnen via TNT onder rembours (staat niet duidelijk op de site dat het onder rembours gaat en dat de verzendkosten ook dan gewoon 9,95 is). Unbranded trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Voor de mensen die een hele erge waas over hun foto's hebben: Dit komt waarschijnlijk simpelweg door viezigheid op een van de twee glaasjes voor de camera (achter de back-cover en in de back-cover zelf zitten glaasjes.

Ik heb net met een wattenstaafje en wat glassex de glaasjes schoongemaakt en ik moet zeggen dat er een immens verschil is. Het zijn nog geen foto's uit een compact-cam (zeker niet wat kleurenweergave betreft) maar ik zal even voor en na posten. In mijn voorbeeld is in de voor foto het glaasje wel erg ranzig, maar het kan helpen.

Voor

Na

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnivore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 16:50
Leuke mededeling voor de mensen die hun TD bij vodafone hebben besteld en nog niet binnen hebben.

Heel frustrerend dit. Ruim 3 weken terug via de telefonische klantenservice van Vodafone een TD besteld. De medewerker zwoer mij dat het toestel unbranded was en geen simlock heeft, en dat was voor mij de reden mijn abo te verlengen en het toestel te bestellen. Waarom moeilijk doen als mijn eigen provider hetzelfde ook goed(koop) levert? Afijn, we zijn 3 weken en een stuk of 10 telefoontjes verder; mijn TD is er nog steeds niet (hoewel er inmiddels meerdere leveringen zijn geweest bij vodafone), staat door fouten en "storingen" nog steeds of alweer op back-order en het gaat voor mij bij elkaar nog 2 weken duren... verwachten ze. Da's maar goed ook, want ALLE diamond's die vanaf nu door vodafone worden verkocht zijn BRANDED en mét simlock. Alleen de allereerste levering blijkt origineel te zijn geweest! Dat geldt nu dus blijkbaar zowel voor de fysieke als de online/telefonische winkels.

*hard applaus geeft voor de facilitaire callcenters*

Mijn bestelling en contractsverlenging heb ik nu maar geannuleerd, probeer het nu maar via eoa webshop. Tenminste, als die annulering wordt doorgevoerd...

Nu zie ik hier veel discussie over het branded-verhaal, dat je bij de providers weinig tot geen service krijgt mbt updates etc... Ik wil mijn garantie over zo'n duur toestel niet kwijt door zelf te gaan updaten, en bij een originele HTC geeft de fabrikant wel thuis wanneer er iets mis zou gaan. Wat is wijsheid? Is de branded versie minder/langzamer?

ps. alvast excuus voor het halve offtopic bericht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

De nieuwe ROM is niet echt een verbetering, vind ik zelf. Het vorige TouchFLO 3D menu vond ik mooier en vloeiender. Wel zijn er iets meer opties in het tabblad "Instellingen". Ook lijkt de WM anders te zijn. Als ik bv. onder "Instellingen - Scherm (tab Systeem) - Tekengrootte" aanpas, pastie niet meer de grootte van het "Start menu" aan.
Veel sneller voeltie ook niet aan, en m'n internet lijkt trager...

Maar dat is ff zo 1-2-3 op het eerste gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:12
Iemand enig idee of youtube filmpjes via de TD te downloaden en die dan meteen te bekijken of om te zetten naar een gangbaar formaat? Ik wil namelijk ook mijn favoriete filmpjes kijken als ik geen internet verbinding heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik zit met hetzelfde 'probleem' en 'mijn' toestel is vandaga om 16.00 binnen gekomen op het magazijn. Ze zijn dan ook vandaag pas in beweging gekomen voor de aanvraag van nummerbehoud bij Orange. Het komt erop neer dat ik waarschijnlijk volgende week dan eindelijk de Diamond heb. Heb overigens meerdere mails verstuurd met vragen die ze telefonisch niet konden beantwoorden en tot op heden nog geen antwoord gehad. Overigens kun je de simlock laten verwijderen, maar dit is tegen kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag om advies:
is het zinvol om met de nieuwe rom gelijk een nieuwe hard-spl te installeren en zo ja, welke kunnen jullie aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleempje!

Heb even gezocht, en in het vorige topic (deel 4) is dit ook al langsgekomen...maar uiteindelijk is er geen antwoord op gekomen.

Na het gebruiken van Messenger staan alle contactpersonen onder de 'telefoon-contacten', wat ik natuurlijk helemaal niet wil.
Nu staat er in Windows Live een optie op dit uit te zetten, maar....die staat al uit. De contacten staan echter nog steeds in het telefoon-contacten-lijstje?

Weet iemand wat je hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Laatst online: 23:25

Speedmaster

Make my day...

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 18:43:
even een vraag om advies:
is het zinvol om met de nieuwe rom gelijk een nieuwe hard-spl te installeren en zo ja, welke kunnen jullie aanbevelen?
hard spl is alleen nodig als je een rom wilt installeren die niet van HTC is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
nitpicker schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 18:13:
De nieuwe ROM is niet echt een verbetering, vind ik zelf. Het vorige TouchFLO 3D menu vond ik mooier en vloeiender.
Kan ik me ook iets bij voorstellen, moet ook zeggen dat ik me afvraag of ik wel overga. Wacht het denk ik eerst even af, in tegenstelling tot de 1.37 die ik er zo op had. Vooral de Radio ROM schijnt een verbetering te zijn evenals de accuduur.
Wel zijn er iets meer opties in het tabblad "Instellingen". Ook lijkt de WM anders te zijn. Als ik bv. onder "Instellingen - Scherm (tab Systeem) - Tekengrootte" aanpas, pastie niet meer de grootte van het "Start menu" aan.
Dat doet het ook niet in de 1.37 ROM. Dat kun je alleen aanpassen via de optie TouchFLO-> Gebruik groot startmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Hoe zit het met de nieuwe rom en de SIM contacts ? Zijn die nu wel te verbergen ? Ik scroll me echt een ongeluk door mijn contactpersonen.....

Iemand een idee hoe je de hidden rom zichtbaar kan maken ? De truuks en registry keys met Total commander werken niet....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

vr6-only schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:08:
[...]

Ja, dan werkt alles weer!

Kijk op de site van Dutty en dan bij CABS. Je kunt daar een bestand downloaden met alle versies erin! versie 0.33 moet je hebben. 0.35 is met die glinster dingen en .38 is wat je nu hebt!
Ok hoe heet die cab file. Die site is nog steeds down. Ik google hem wel effe dan. Of zet hem ergens online....Ga pas mn rom updaten als ik die cab heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:49

vr6-only

Blub Blub

Met de 1.37 ROM had je contacten bij

Home screen>Telefoon>contacten linksonder (TouchFLO)

Nu staat daar "Videogesprek". Iemand enig idee hoe ik daar weer contacten tevoorschijn kan halen?
Ik voer geen videogesprekken, dus als dat helemaal gesloopt kan worden, dan is dat alleen maar beter.

Dus met de home toetsen druk op "groene" knop en dan krijg je een toetspad met linksonder "videogesprek". Ik wil dat graag weer veranderen naar "contacten" zoals bij 1.37

[ Voor 22% gewijzigd door vr6-only op 31-07-2008 19:43 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:16

Crusader

Arc Nature

Kiwiknaapje schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 16:43:
Voor de mensen die een hele erge waas over hun foto's hebben: Dit komt waarschijnlijk simpelweg door viezigheid op een van de twee glaasjes voor de camera (achter de back-cover en in de back-cover zelf zitten glaasjes.

Ik heb net met een wattenstaafje en wat glassex de glaasjes schoongemaakt en ik moet zeggen dat er een immens verschil is. Het zijn nog geen foto's uit een compact-cam (zeker niet wat kleurenweergave betreft) maar ik zal even voor en na posten. In mijn voorbeeld is in de voor foto het glaasje wel erg ranzig, maar het kan helpen.

Voor

Na
Jammer dat je geen andere voor en na foto's hebt, want in de "voor"-foto lijk je gewoon last te hebben van behoorlijk tegenlicht van de zon (kijk maar naar de schaduw).

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
nvm het was niet de plaats om deze vraag te stellen. :X

[ Voor 84% gewijzigd door Ganymedus op 31-07-2008 21:12 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Een tijdje terug las ik hier ergens hoe je een extra tab kan maken met je oproepen. Het icoontje was een mannetje (zoals "mensen") met een telefoontje aan de rechter kant.
Ik kan de mails echter niet terug vinden...
Bedankt
JP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:39
Kent iemand deze tool al? http://ceregeditor.mdsoft.pl. Hiermee kun je het register van je PDA aanpassen via je computer, en ook kun je .reg bestanden importeren, en cab files omzetten, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker

nitpicker

uNF

J0YR1D3R schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 18:56:
Dat doet het ook niet in de 1.37 ROM. Dat kun je alleen aanpassen via de optie TouchFLO-> Gebruik groot startmenu.
Damn.. natuurlijk.. je hebt gelijk.. |:(

Videogesprek ipv Contactpersonen is ook irri idd! Gesprekskwaliteit mag van mij nog steeds beter, ik merk niet echt een verschil. Toch wel iets positiefs... hij lijkt wel iets sneller overall. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:55
Heb net ook de nieuwe rom geinstalleerd. Is allemaal vlekkeloos gegaan maar heb twee puntjes die ook al eerder genoemd zijn.

-Bij het terug gaan naar het homescherm is inderdaad de animatie verdwenen, vind dit erg jammer. Dit doet een beetje afbreuk aan de "kaartenbak" klok. Nu is het gewoon een statisch plaatje.
-In het homescherm kan je niet meer via telefoon naar contacten, deze optie is nu vervangen door videogesprek. Dit is echt super onhandig. Deze optie gebruik ik nooit. Nu moet ik voor de contacten eerst naar Mensen en dan "meer". HIer is nog wel het vertrouwde contact zoekscherm te vinden

Hopelijk heeft iemand voor het laatste punt een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Laatst online: 01:37
Je kunt natuurlijk ook gewoon naar je personen tab gaan en dan op meer drukken, dan heb je toch ook gewoon al je contacten ......

Ik ben het overigens wel met jullie eens hoor, hij was wel gewoon makkelijker onder het gewone telefoon menu.....

spuit 11, zie ook reactie hierboven .....

[ Voor 8% gewijzigd door Soepie op 31-07-2008 20:23 ]

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

vr6-only schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 19:35:
Met de 1.37 ROM had je contacten bij

Home screen>Telefoon>contacten linksonder (TouchFLO)

Nu staat daar "Videogesprek". Iemand enig idee hoe ik daar weer contacten tevoorschijn kan halen?
Ik voer geen videogesprekken, dus als dat helemaal gesloopt kan worden, dan is dat alleen maar beter.

Dus met de home toetsen druk op "groene" knop en dan krijg je een toetspad met linksonder "videogesprek". Ik wil dat graag weer veranderen naar "contacten" zoals bij 1.37
31. Remap Manila softkeys:
HKLM/Software/HTC/manila/
HomeLSKPath, which is the left softkey (Standard = Phonepad)
And
HomeRSKPath, which is the right softkey.
If you change these with the location of the programs you want to link to, and simultaneous change the names:
HomeLSKText = Left softkey text
And
HomeRSKText = Right softkey text.
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\HTCAlbum :

Dus pad aanpassen naar \Windows\contacts.exe als ik het goed heb.....Volgens mij geldt dit dan wel voor de home tab. Weet niet hoe het met de andere tabs zit.....

[ Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 31-07-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
te domme vraag 8)7

[ Voor 85% gewijzigd door andreict op 31-07-2008 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

andreict schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:36:
even een snel vraagje ik krijg het maar niet voor elkaar. hoe schakel je dat irritante woordenboek uit tijdens het smsse?
Door gewoon op dat knopje ABC T9 te drukken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
MRELynx schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:37:
[...]

Door gewoon op dat knopje ABC T9 te drukken.....
dank je ik zag het ja. bedankt iig. NU nog even tomtom installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, na een weekendje in een vochtige omgeving liet mijn HTC-screen protector los en werd hij een tikkie vies. Afgewassen, maar niet meer geschikt om te plakken. Brando-ding aangeschaft en zojuist geplakt. Ging in 2x zonder luchtbellen en een heel klein hapertje onderin, maar mijn hemel, wat een gewen is dat en wat wordt het oppervlak van je Diamond lelijk zo zeg...mijn scherm was brandschoon, maar het lijkt alsog je nu door een beslagen bril kijkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:51:
Pfff, na een weekendje in een vochtige omgeving liet mijn HTC-screen protector los en werd hij een tikkie vies. Afgewassen, maar niet meer geschikt om te plakken. Brando-ding aangeschaft en zojuist geplakt. Ging in 2x zonder luchtbellen en een heel klein hapertje onderin, maar mijn hemel, wat een gewen is dat en wat wordt het oppervlak van je Diamond lelijk zo zeg...mijn scherm was brandschoon, maar het lijkt alsog je nu door een beslagen bril kijkt....
Ik heb vandaag mijn Martin Fields screenprotector binnengekregen en ben aan het plakken geslagen. Mijn God! Wat een klotewerk... De miniscuulste haartjes waren zichtbaar onder de protector, ondanks dat ik in een mistige badkamer heb staan prutsen. Dus, protector er af, schermpje schoonmaken met pluisvrij doekje/brillendoekje en de protector afspoelen onder de kraan. Vervolgens drogen met haardroger, conform handleiding. Maar uit die haardroger kwamen ook weer miniscule verontreinigingen/verbrande haartjes. Hup, weer onder de kraan met die protector. Dit herhaalde zich 5 keer. Daarna inmiddels hevig zwetend de protector niet droog geblazen maar fijn met de waterdruppels er nog op zitten plakken. Dat ging beter. Wel twee wazige plekken waar vermoedelijk water zit, maar dat was al enorm afgenomen in de loop van de middag.
Nu de protector er goed op zit moet ik zeggen dat het wel erg netjes zit en superglad aanvoelt, perfect voor de "Touch"-bediening :)
Jammer is wel dat de kleinere protector voor het toetsenbord een groot gat in het midden heeft, voor de druktoets. Gat is net zo groot als die cirkel om de druktoets heen (met die pijltjes er op).
Al met al ben ik wel tevreden, was binnen een week geleverd vanuit Hong Kong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 18:52:
Probleempje!

Heb even gezocht, en in het vorige topic (deel 4) is dit ook al langsgekomen...maar uiteindelijk is er geen antwoord op gekomen.

Na het gebruiken van Messenger staan alle contactpersonen onder de 'telefoon-contacten', wat ik natuurlijk helemaal niet wil.
Nu staat er in Windows Live een optie op dit uit te zetten, maar....die staat al uit. De contacten staan echter nog steeds in het telefoon-contacten-lijstje?

Weet iemand wat je hier aan kan doen?
Ze verwijderen uit je contactenlijst lijkt me. Ik heb hier vroeger ook wel eens last van gehad, je moet heel goed lezen altijd bij de vinkjes in een installatie of setup ;)
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:11:
Hallo,
Een tijdje terug las ik hier ergens hoe je een extra tab kan maken met je oproepen. Het icoontje was een mannetje (zoals "mensen") met een telefoontje aan de rechter kant.
Ik kan de mails echter niet terug vinden...
Bedankt
JP
Hierrrr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker

nitpicker

uNF

kHeb toch een vervelend probleem... met deze ROM 1.93 en met de vorige 1.37 had ik het ook:

Ik
  • stel wat settings in WM6.1 (o.a. tekstgrootte, menu grootte)
  • 'vul' de agenda en contacts via ActiveSync met mijn Outlook gegevens
  • installeer TTN 7.45, GSen, Total Commander
meer niet.... geen gerommel in registry, tweaks, oid...

als ik dan een Soft Reset doe.... doet mijn TouchFlo het niet meer! Die start niet meer op!

Iemand een idee????

kben nu (na een hard reset) om de dingen die ik instel en installeer een soft reset aant geven...

[ Voor 9% gewijzigd door nitpicker op 31-07-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

nitpicker schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:38:
kHeb toch een vervelend probleem... met deze ROM 1.93 en met de vorige 1.37 had ik het ook:

Ik
  • stel wat settings in WM6.1 (o.a. tekstgrootte, menu grootte)
  • 'vul' de agenda en contacts via ActiveSync met mijn Outlook gegevens
  • installeer TTN 7.45, GSen, Total Commander
meer niet.... geen gerommel in registry, tweaks, oid...

als ik dan een Soft Reset doe.... doet mijn TouchFlo het niet meer! Die start niet meer op!

Iemand een idee????

kben nu (na een hard reset) om de dingen die ik instel en installeer een soft reset aant geven...
Voor zover het helpt: ik doe exact hetzelfde, maar dan ActiveSync over GPRS naar m'n Exchange server en ik installeer geen GSen (geen idee wat het is). Ik heb dat probleem niet.
Zou het met GSen te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker

nitpicker

uNF

GSen is een applicatie die zo goed als alle vensters in landscape kan laten zien.
Ik kan niet syncen met onze Exchange server.. dus het moet via Outlook / ActiveSync (via USB of Bluetooth).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 13:36

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Heb vanavond even een 20 minuten mogen spelen met een Diamond Touch (altijd makkelijk, vrienden in een telefoonwinkel ;) ) en in eerste instantie werkt ie erg lekker, wel ff uitzoeken waar wat zit, maar het werkt wel aardig soepel allemaal... snelheid is ook goed en een heel helder en duidelijk beeld...

Ding kost me bij verlenging van 2 jaar helemaal niks (Hi 25) en dan zou ik dr nog Onbeperkt Internet bijnemen voor 9,95 per maand... maar toch wil ik ook nog ff wachten tot ik de Touch Pro in mn handen gehad heb... volledig toetsenbord lijkt me wel erg fijn met internetten en sms-en namelijk...

keuzes... :s :p

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn weer lijkt met de nieuwe rom niet meer te werken.

Er komt geen zonnetje / wolkje en ik kan niet van plek wisselen.

Als ik op bijwerken druk komt er te staan dat ie gaan updaten, even wachten en er komt te staan "laatst bijgewerkt" normaal zou daaronder een tijd staan en de gegevens. Maar die dingen krijg ik dus niet.

Internet doet het verder wel gewoon en alles lijkt prima voor de rest.

Hah terwijl ik type probeer ik het nog een keer en nu doet ie het weer prima.

Ben nu helemaal tevreden met de update, telefoon is (lijkt?) wat sneller, better bereik met HDSPA. Ook zie ik ook niet iets anders in de touchflo3d wat jullie zeggen? Ik gebruik altijd dat balkje onderin om naar de tab te gaan die ik wil en dat ziet er nog precies hetzelfde uit. Zelfde voor SMS en plaatjes.

Ook het klokje zie ik omslaan iedere minuut, iemand had hier of in de meuktracker gezegd dat ie dat niet meer zag.

Voelt in ieder geval iets vloeiender aan allemaal.
volledig toetsenbord lijkt me wel erg fijn met internetten en sms-en namelijk...
Ik mis het niet echt. Op het werk heb ik meerdere tytn 2s in me handen gehad (tjah voor je iets uitrolt moet je het wel testen natuurlijk ;) ) en ik heb liever een dunnere telefoon dan een toetsenbord. Typen met de stylus gaat ook prima en als je der aan gewend bent gaat het ook best snel. Toetsenbord op je telefoon typt ook niet echt heel snel (vergeleken met een normaal toetsenbord).

Maarja, als je nog niet over hoeft te sluiten dan kan je net zo goed wachten om het zelf te proberen inderdaad. Misschien is de diamond ook weer iets goedkoper / nieuwe aanbiedingen als je toch voor de diamond kiest.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2008 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n MDA is binnen en ik zit lekker ermee te spelen! 8)

Meteen een kleine correctie voor de startpost, want de originele pouch wordt niet meegeleverd, maar - helaas - wel een slap lichtgrijs stoffenzakje. Weet iemand of de pouch ook geschikt is voor de MDA?

En nog een vraagje: "uiteraard" de screen protector verkloot. Is die voor de MDA ook ergens los te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Laatst online: 13-09 13:36

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 22:33:
[...]

Ik mis het niet echt. Op het werk heb ik meerdere tytn 2s in me handen gehad (tjah voor je iets uitrolt moet je het wel testen natuurlijk ;) ) en ik heb liever een dunnere telefoon dan een toetsenbord. Typen met de stylus gaat ook prima en als je der aan gewend bent gaat het ook best snel. Toetsenbord op je telefoon typt ook niet echt heel snel (vergeleken met een normaal toetsenbord).

Maarja, als je nog niet over hoeft te sluiten dan kan je net zo goed wachten om het zelf te proberen inderdaad. Misschien is de diamond ook weer iets goedkoper / nieuwe aanbiedingen als je toch voor de diamond kiest.
Mijn contract loop op 18-11-2008 af dus ik heb nog ff de tijd om te wachten op de Pro en dan ff te kijken hoe die aanvoelt inderdaad :)

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
Ik heb al even gezocht maar ik kom er niet uit :S..
ik krijg igo 8 niet draaiend ik heb de mappen in de root van Internal storage staan maar zodra ik het igo icoontje onderprogramma's aanklik gaat die denken (zo'n rond draaiend rondje) en dan doet die niks meer.

iemand een suggestie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was me aan het verdiepen in het TomTom gebeuren. Nu zag ik op hun site dat ze ook filemelding etc hadden. Lijkt me dat ze dit van het Internet afhalen. Alleen een TomTom Go is toch niet verbonden met het Internet.

Niet dat ik deze download en TomTom telkens via GPRS verbinding maakt.

Iemand hier bekend mee, kreeg het niet gevonden in de FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het even helemaal gehad met deze telefoon tot aan afgelopen woensdag niets aan de hand en nu doet om de haverklap mijn touchscreen het niet meer of hij slaat helemaal doll op link of rechts onderin waardoor die zich zelf de hele tijd indrukt...verschillende hard en soft resets gedaan..batterij er voor langere tijd uitgelaten...vannochtend ROM update leek allemaal weer prima te gaan en sinds vanavond 18:00 is het weer gewoon ronduit shit!!

Ik snap gewoon niet wat er aan de hand is...want hij heeft wel weer goed gedaan en toen deed ie het ook echt weer foutloos

Iemand een idee....zo niet dan stuur ik hem morgen op....

Maar baal dan wel als een stekker...zo'n mooie en dure telefoon die ik nu op zijn minst 4 weken kwijt ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
scherm opnieuw gecalibreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:49

vr6-only

Blub Blub

wd200 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 23:03:
ik krijg igo 8 niet draaiend ik heb de mappen in de root van Internal storage staan maar zodra ik het igo icoontje onderprogramma's aanklik gaat die denken (zo'n rond draaiend rondje) en dan doet die niks meer.

iemand een suggestie ?
Nieuwste versie downloaden! Indien je een legale hebt, dan kun je die gewoon van de site prikken.
Ik heb iGo + europa map voor 65 euro in Duitsland op de kop getikt _/-\o_ . Was in de aanbieding.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Als ik sync met de computer dan kloppen bvb alle contacten van outlook niet met die op de Diamond...
Hoe kan dat?
Bedankt
JP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het even helemaal gehad met deze telefoon tot aan afgelopen woensdag niets aan de hand en nu doet om de haverklap mijn touchscreen het niet meer of hij slaat helemaal doll op link of rechts onderin waardoor die zich zelf de hele tijd indrukt...verschillende hard en soft resets gedaan..batterij er voor langere tijd uitgelaten...vannochtend ROM update leek allemaal weer prima te gaan en sinds vanavond 18:00 is het weer gewoon ronduit shit!!

Ik snap gewoon niet wat er aan de hand is...want hij heeft wel weer goed gedaan en toen deed ie het ook echt weer foutloos

Iemand een idee....zo niet dan stuur ik hem morgen op....

Maar baal dan wel als een stekker...zo'n mooie en dure telefoon die ik nu op zijn minst 4 weken kwijt ben
Ja meerdere keren

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 23:41:
Hallo,
Als ik sync met de computer dan kloppen bvb alle contacten van outlook niet met die op de Diamond...
Hoe kan dat?
Bedankt
JP
Heb je de sync wel goed ingesteld. Dus niet alleen email bv.

Voor de liefhebber van testen: Er is een nieuwe radiorom gelekt via Bepe. Op XDA is hij te vinden als Radio v1.03.25.18. Deze zou betere wifi en 3G ontvangst hebben. Bij sommige werkt het, bij sommige ook weer niet. TRY AT YOUR OWN RISK.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
AngelDust schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 22:54:
[...]

Mijn contract loop op 18-11-2008 af dus ik heb nog ff de tijd om te wachten op de Pro en dan ff te kijken hoe die aanvoelt inderdaad :)
Als je nog vragen hebt, ik heb een Diamond en je weet me te vinden ;) Overigens zou ik een Pro zelf te dik vinden voor in de broekzak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Mijn scherm wordt al na 5 seconden donkerder... hoe pas ik die tijd aan?
Ik probeerde al vie "energie" maar hier kan ik blijkbaar niets veranderen
Mercikes
JP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]wontcachme schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 00:01:
[...]

ik kan niet veel instellen vrees ik...
wat ik via outlook contacts zie komt niet overeen met wat ik op de diamond te zien krijg... raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 00:20:
[quote]wontcachme schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 00:01:
[...]

ik kan niet veel instellen vrees ik...
wat ik via outlook contacts zie komt niet overeen met wat ik op de diamond te zien krijg... raar...
Heb je Windows mobile Apparaatcentrum geinstalleerd? Via dat kan je bekijken wat er allemaal gesync wordt

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 00:29:
[...]

Heb je Windows mobile Apparaatcentrum geinstalleerd? Via dat kan je bekijken wat er allemaal gesync wordt
dat ken ik niet... wat is dat??? graag wat meer info..
Merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 00:37:
[...]

dat ken ik niet... wat is dat??? graag wat meer info..
Merci
Vista heeft de bovenstaande: http://www.microsoft.com/...F07AAA1914&displaylang=nl
Xp heeft activesync: http://www.microsoft.com/...09f8141141&displaylang=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor zover ik kan zien werkt dit programma alleen voor Vista en ik werk met XP pro...of heb ik het weer fout :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 00:55:
[...]

voor zover ik kan zien werkt dit programma alleen voor Vista en ik werk met XP pro...of heb ik het weer fout :?
Jij hebt dan dus idd activesync nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 00:59:
[...]

Jij hebt dan dus idd activesync nodig.
wat ons dus weer bij de initiele vraag brengt... hoe komt het dat niet alles perfect gesynct wordt?
JP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Wat verschilt er allemaal dan? Wat komt er niet overeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik aan de tabs van touchflo andere programma's hangen?
Zo gebruik ik s2p voor muziek, wat heel wat beter is dan wat oorspronkelijk bij de diamond zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRvDijk schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 01:11:
Wat verschilt er allemaal dan? Wat komt er niet overeen?
ik word er zowat simpel van...
Alle contacten worden overgezet (ik deed net een nieuwe rom install) behalve die die ik het meeste gebruik... mijn favorieten zeg maar...
die staan netjes in outlook maar niet op de PDA na synchronisatie.
Alle andere contacten wel...
Heel bizar.
JP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Zou je de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif) kunnen gebruiken? Thanx :)

Nope, andere programma's kunnen niet in TF3D gehangen worden. Je kunt wel vanuit de programma's tab op TF3D weer je favoriete programma's openen.

Probeer in Outlook (maak een backup!!!) die favorieten eens op de een of andere manier te mengen met je normale personen? Geef ze een labeltje oid (categorie?), maar zet ze in dezelfde contacten-map als de anderen.. Dát is de map die gesynct wordt naar mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRvDijk schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:18:
[...]

Ze verwijderen uit je contactenlijst lijkt me. Ik heb hier vroeger ook wel eens last van gehad, je moet heel goed lezen altijd bij de vinkjes in een installatie of setup ;)
Mja, dat is dus juist het punt...ik had gelezen hier dat dit kon gebeuren, en heb er juist extra op gelet tijdens het aanmelden dat ik dat vinkje uit had gezet. En TOCH staan al mn MSN contacten bij mn telefoon contacten ;(

Maarre, als ik ze daar verwijder....gooi ik ze dan ook niet uit mn MSN lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 21:09

TDB

Gisteravond nieuwe rom 1.93 geinstalleerd. Bij het updaten van de weersverwachting (ga ik wel of niet BBQ-en dit weekend ? ;) ) krijg ik opeens een verbindingsfout: verbindingsfout bij het downloaden van de weergegevens. :'( Nog nooit eerder gehad.... iemand een idee??

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die "favorieten" staan gewoon tussen mijn andere contactpersonen... alleen gaf ik ze op de diamond in als favoriet..
Het valt wel op dat ze binnen outlook meerdere keren voorkomen...
Misschien doet dit bij jullie een belletje rinkelen????
Bedankt
JP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miesjaa
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-08 08:07
Gisteren eindelijk mijn Passieve Brodithouder ontvangen. (Was vijdag al verstuurd, bedankt TNT...). De MDA past er inderdaad ook in, maar wel met een beetje tegenzin. Hij is namelijk heel iets breder dan de diamond.

Maar een beetje vijlen doet wonderen, nu past hij perfect :). Je ziet helaas nu wel vijlsporen op de houder, maar daar stoor ik me niet zo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 08:05:
Gisteravond nieuwe rom 1.93 geinstalleerd. Bij het updaten van de weersverwachting (ga ik wel of niet BBQ-en dit weekend ? ;) ) krijg ik opeens een verbindingsfout: verbindingsfout bij het downloaden van de weergegevens. :'( Nog nooit eerder gehad.... iemand een idee??
Welke verbinding (WiFi / H/3G), loop je verbindingsinstellingen gewoon eens goed na, want hier werkt het gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 07:53:
Maarre, als ik ze daar verwijder....gooi ik ze dan ook niet uit mn MSN lijst?
Gewoon proberen man, niet zo bang zijn ;)

Je kan je MSN contactpersonen toch eerst op je PC exporteren (altijd handig, voor het geval dat), worden ze ooit door iets gewist, dan kan je ze gewoon weer importeren op je PC enz.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2008 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 21:09

TDB

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 08:21:

[...]

Welke verbinding (WiFi / H/3G), loop je verbindingsinstellingen gewoon eens goed na, want hier werkt het gewoon ;)
KPN netwerk - eerst via GSM geprobeerd (dat deed het altijd voor de update) en later met 3G maar ook dan krijg ik dezelfde foutmelding. Internetten doet het wel....

he?? :? nu doet het updaten van het weer het wel..... Lijkt erop dat middels het internetten "iets" is aangezet. enfin, het werkt en dat is het belangrijkste!

offtopic:
dat wordt niet BBQ-en morgen ;)

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 08:28:
[...]

Gewoon proberen man, niet zo bang zijn ;)

Je kan je MSN contactpersonen toch eerst op je PC exporteren (altijd handig, voor het geval dat), worden ze ooit door iets gewist, dan kan je ze gewoon weer importeren op je PC enz.
:o

Pff, handmatig 1 voor 1 verwijderen...wat een kutwerkje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Ik weet het niet met die 1.93 ROM. Ik ben na de installatie de volgende problemen tegen gekomen:
1) Telkens bij het opstarten van de TD krijg ik zo'n "Sorry" scherm van MS dater een probleem opgetreden is met server.exe. Ik de harde reset uitgevoerd maar helaas hetzelfde

2) SMS en email notificatie (push mail) werkt niet goed. Soms komt de melding heel laat. Soms niet.

3) Sounds. Eer worden geen .mid (standaard in de phone aanwezig) meer afgespeeld. Wel .wav.

Vond wel dat er een snellere GPS fix was en ook TF3D voelde sneller aan. Had op de vorige ROM manila 38 draaien. Ben nu terug op 1.37 want notificaties die niet werken en "sorry" schermen werkt niet echt prettig. iemand dit ook ervaren? Op 1.37 draait die trouwens als een zonnetje :)

[ Voor 12% gewijzigd door GKW op 01-08-2008 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een suggestie ?
Check ff of dat ikoon naar de juiste igo.exe verwijst. Na een hoop geklooi had ik Igo draaien, maar in eerste instantie startte hij de verkeerde igo.exe op en had ik hetzelfde probleem als jij aangeeft. Via de verkenner of total commander even naar intern geheugen/ igo8 gaan en kijken of hij daarvandaan wel opstart, anders op je windows/programmabestanden/igo8 checken. Een van deze twee zal waarschijnlijk wel werken, met total commander kun je dan makkelijk een snelkoppeling in je programma map zetten (windows/ strartup/ programma's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Kicken binnen 24 uur is not done

[ Voor 92% gewijzigd door pven op 01-08-2008 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 17:00:
[...]

2 dagen? Puur op standby is mijne al ruim 1 week
Voor het stroomverbruik ben je erg afhankelijk van de signaalsterkte. Heb je volledige ontvangst, dan hoeft je telefoon veel minder moeite te doen om verbinding te houden (checkt ie geloof ik iedere drie seconden ofzo) en doe je langer met je accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu sinds paar dagen last van dat mijn tomtom elke keer raar doen hoe ?? het volgende opstratren geen probleem heb trouwens tomtom 6 erop zitten
geef bestemming aan gaat ook goed maar daarna als ik dan eindelijk wil gaan rijden dan valt de gps om de 3 sec. uit dan weer ontvangst en daarna 3sec. weer niks
dus elke keer loop tomtom achter me aan wat zeer iritant is heeft iemand dit ook of weet iemand hier een oplosing op ?? want als ik stil sta dan heb ik wel gps ontvangst wat zeer iritant is !!

of ligt het aan mijn TD ???

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2008 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker

nitpicker

uNF

running man schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 08:52:
Ben nu terug op 1.37 want notificaties die niet werken en "sorry" schermen werkt niet echt prettig. iemand dit ook ervaren? Op 1.37 draait die trouwens als een zonnetje :)
Jah, maar ik met startkey.exe (sinds 1.93)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 08:52:
Ik weet het niet met die 1.93 ROM. Ik ben na de installatie de volgende problemen tegen gekomen:
1) Telkens bij het opstarten van de TD krijg ik zo'n "Sorry" scherm van MS dater een probleem opgetreden is met server.exe. Ik de harde reset uitgevoerd maar helaas hetzelfde
Heb ik bij v1.37 ook wel eens gehad hoor, maar...

Er staat wellicht nog onbruikbare systeem data op je 4GB Interne geheugen, wat niet meer correspondeert met de nieuwe (nog niet volledig ingevulde gegevens van je net geupdate Rom.
Denk aan ID-Naam voor ActriveSync enz, ingevulde gebruikersnaam t.b.v. voor registratie v/d progjes die je al op je 4GB Interne geheugen staan enz.

Dus voor een ieder die problemen of vage foutmeldingen krijgt, formatteer ook gewoon je 4GB Interne geheugen (en daarna alleen de data v/d progjes zelf) eventueel terugzetten enz.
2) SMS en email notificatie (push mail) werkt niet goed. Soms komt de melding heel laat. Soms niet.
Maar hij wordt wel meteen door je provider verstuurd, dat weet je echt 100% zeker?
3) Sounds. Eer worden geen .mid (standaard in de phone aanwezig) meer afgespeeld. Wel .wav.
De standaard Windows *.mid zijn wellicht alleen bruikbaar voor de eigen Windows Mobile Systeem progjes ;) Dus in MediaSpelers zou je weinig horen.

Op mijn TD staat toevallig ;)
\My Documents\UAContents\Templates\Alouette.mid
En die speelt toch echt af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker

nitpicker

uNF

Dr lekt ook iets geheugen.. want ik doe nu niets met de TD, maar hij blijkft maar meer en meer geheugen innemen... nu 62.82 MB in gebruik, zònder extra programma's oid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 09:26:
ik heb nu sinds paar dagen last van dat mijn tomtom elke keer raar doen hoe ?? het volgende opstratren geen probleem heb trouwens tomtom 6 erop zitten
geef bestemming aan gaat ook goed maar daarna als ik dan eindelijk wil gaan rijden dan valt de gps om de 3 sec. uit dan weer ontvangst en daarna 3sec. weer niks
dus elke keer loop tomtom achter me aan wat zeer iritant is heeft iemand dit ook of weet iemand hier een oplosing op ?? want als ik stil sta dan heb ik wel gps ontvangst wat zeer iritant is !!

Alles goed ingesteld (TD/Tom)?, niks veranderd?, andere Rom?, Progjes geïnstalleerd?, Tweaks geïnstalleerd?Search gebruikt?, TomTom6/7 forum gezocht?, Wat heb je zelf al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 09:26:

Toevallig AGPS aangezet met Advanced Config? Dan krijg je hetzelfde issue namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
TDB schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 08:05:
Ja, daar heb ik nu ook steeds last van... Het lijkt wel of de data-verbinding slechter geworden is t.o. de 1.37 Rom.... :(
Als ik via WiFi connect verloopt het zonder problemen...

[ Voor 5% gewijzigd door jvalks op 01-08-2008 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wisten jullie dat als je op de grote middelste knop drukt en die vast houdt en vervolgens op volume up knop drukt...dat je automatisch in het uitlijn scherm komt..

Het lijkt wel dan of je touchscreen gereset wordt....Ik heb sinds woensdag heel veel problemen met uitval van het touchscreen of het op hol slaan daarvan...en gisteren kon ik helemaal niet meer in het uitlijn scherm komen omdat ik er simpelweg gewoon niet kon komen met alleen de knopen en een slecht werkend touchscreen....

Hij doet het nu weer prima en ik hoop dat het zo blijft want was eigenlijk al van plan om hem vandaag op te sturen..terwijl ik niet echt denk dat het touchscreen echt stuk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 11:23

Empathy

Extreme Audio

Als ik een ROM update wil doen van 1.37 --> 1.93 kapt elke keer de Active Synq verbinding ermee als de update start. Dan moet ik een softreset doen om de TD weer op te starten. Alles staat er nog wel op en werkt verder prima, maar ik wil graag updaten naar de nieuwe ROM. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empathy schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:55:
Als ik een ROM update wil doen van 1.37 --> 1.93 kapt elke keer de Active Synq verbinding ermee als de update start. Dan moet ik een softreset doen om de TD weer op te starten. Alles staat er nog wel op en werkt verder prima, maar ik wil graag updaten naar de nieuwe ROM. Iemand een idee?
En de ActiveSync verbinding zelf is wel ok?, m.a.w. normaal synchroniseren geeft geen problemen?

Dit al geprobeerd
Start>Instellingen>Tab Systeem>Energie>Tab Geavanceerd even alles uitvinken.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2008 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024

iemand een suggestie ?
ja, de telefoon wordt nog niet door die versie van igo ondersteund. Je moet de update van juni hebben. (dat is versie 8.0.0.41506)

Ik heb hetzelfde gehad. De installatie werkt bij mij ook niet, maar dat komt denk ik omdat ik eerst met die niet werkende versie gedaan had, en hij daar niet goed ging.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
ik heb gisteren dit ding gekocht en via vodafone internet aangevragen en die was meteen geactiveerd. Nu verschijnen er boven elke keer andere icoontje. Dan weer gprs en hd....blahblah. Hoe kan ik zeker weten dat ik niet zit te betalen voor mijn internet, want ik moet onbeperkt hebben via vodafone, maar kan het zo zijn dat ik toch aan het betalen ben zonder dat ik het weet, omdat de instellingen misschien niet goed zouden staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB

AlbertTCB

swing it baby

Wilde gisteren mijn nieuw TD opdaten naar 1.93, blijkt dat ik al de nieuwste versie op mijn toestel heb staan. Da's dan een erg nieuwe zending, aangezien de ROM pas sinds 2 dagen op de ftp server van HTC staat.

Op mijn pc heb ik Outlook veel contactpersonen staan. Maar veel er van hoef ik natuurlijk niet in mijn contactboek staan in mijn TD. Kan ik ook aangeven welke personen (of categoriën) in mijn Outlook adressenbestand níet (of juist wel) gesynced moeten worden met de TD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:01:
[...]

En de ActiveSync verbinding zelf is wel ok?, m.a.w. normaal synchroniseren geeft geen problemen!

Dit al geprobeerd
Start>Instellingen>Tab Systeem>Energie>Tab Geavanceerd even alles uitvinken.
Check. Maakt geen verschil. Het toestel komt wel in dat rood-blauw-groen-witte update scherm, maar dan wordt de verbinding verbroken. De procesbalk blijft op 0% staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvalks schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:29:
[...]
Ja, daar heb ik nu ook steeds last van... Het lijkt wel of de data-verbinding slechter geworden is t.o. de 1.37 Rom.... :(
Als ik via WiFi connect verloopt het zonder problemen...
Lijk wel, kunnen we niets mee :?
Geef dan eens wat meer specifieke informatie ;)

Welke telecom-provider heb je bijvoorbeeld?, tijdstip?, echt altijd of soms? enz.
Pas dan kunnen mensen zich al dan niet identificeren met het probleem :? , nu blijft het koffiedik kijken.

En omdat het via WiFi geen problemen oplevert:
-Zou het misschien niet gewoon aan je telecom-provider liggen ;), wie weet hebben die storing/of lopen te kloten (zou niet de eerste keer zijn).
(Ik zit bijvoorbeeld bij T-Mobile en heb totaal geen problemen met het weer updaten via HSPDA.)

-Heb je wel de Provider-instellingen na de Rom Update juist doorgevoerd, even testen door.
te surfen via GPRS/3G/H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:55
Bij mij kwam er aan het begin van de update een Wizard Hardware gevonden (winxp). Na enkele seconden was de hardware geinstalleerd waarna de update verder ging. Al met al duurt de update ongeveer 10 minuten.

Heeft iemand alleen een oplossing voor het telefoon / contact probleem? Vanaf het home scherm kon je met versie 1.37 naar telefoon en dan contacten. Dit is in versie 1.93 vervangen voor telefoon en dan videogesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker

nitpicker

uNF

Empathy schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:19:
Check. Maakt geen verschil. Het toestel komt wel in dat rood-blauw-groen-witte update scherm, maar dan wordt de verbinding verbroken. De procesbalk blijft op 0% staan.
Onder Instellingen - Systeem (tab) - Energie - Vinkje weg daar?

En hoe vol is je accu? (moet voller zijn dan 50%!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andreict schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:09:
ik heb gisteren dit ding gekocht en via vodafone internet aangevragen en die was meteen geactiveerd. Nu verschijnen er boven elke keer andere icoontje. Dan weer gprs en hd....blahblah. Hoe kan ik zeker weten dat ik niet zit te betalen voor mijn internet, want ik moet onbeperkt hebben via vodafone, maar kan het zo zijn dat ik toch aan het betalen ben zonder dat ik het weet, omdat de instellingen misschien niet goed zouden staan?
Het is al eerder gezegd (en staat ook in de handleiding), maar...
Als het tekentje er naast staat heb je die mogelijkheid TOT verbinden.
Staat het tekentje er boven dan heb je DIE verbinding.

En GPRS/3G/H is allemaal één pot nat voor data (alleen snelheden verschillen natuurlijk) , maar zijn uit dezelfde internetbundel, dus in jouw geval geen kosten, zie de voorwaarden van je provider voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

nitpicker schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:29:
[...]

Onder Instellingen - Systeem (tab) - Energie - Vinkje weg daar?

En hoe vol is je accu? (moet voller zijn dan 50%!)
Check. Vinkje is weg en de accu is volledig opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik moet zeggen dat ik totaal geen problemen heb met de 1.93 rom, alles gaat heerlijk snel, zeker in vergelijking met 1.35 die ik er nog op had staan. Foutmeldingen heb ik totaal geen last van, alles loopt als een zonnetje.

TT6 loopt ook weer gewoon perfect.

Al met al ben ik er erg tevreden over, zeker de inet browser opent veel sneller, en je hoeft geen halve minuut meer te wachte als je hem uit standby wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Niet online
Empathy schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:19:
[...]

Hoelang geef je hem de tijd ? Bij mij kwam windows er mee op het moment van de gekleurde vakken dat er nieuwe hardware gevonden was. Het duurde dan nog een minuut ofzo voordat hij ook daarwerkelijk begon.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.