HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 95.667 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:49:
Hm, ik moet zeggen dat ik totaal geen problemen heb met de 1.93 rom, alles gaat heerlijk snel, zeker in vergelijking met 1.35 die ik er nog op had staan. Foutmeldingen heb ik totaal geen last van, alles loopt als een zonnetje.

TT6 loopt ook weer gewoon perfect.

Al met al ben ik er erg tevreden over, zeker de inet browser opent veel sneller, en je hoeft geen halve minuut meer te wachte als je hem uit standby wilt halen.
Was dat vroeger dan zo? Want ik kan me moeilijk voorstellen dat je eerst een halve minuut moet wachten voor de telefoon doorheeft dat je wordt opgebeld. Duurde het toen langer voordat je hem kon gebruiken als je hem manueel inschakelde dan wanneer je werd opgebeld?

Misschien koop ik er ook wel eentje (of de touch pro wanneer hij uitkomt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 11:23

Empathy

Extreme Audio

geforce5_guy schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:56:
[...]

Hoelang geef je hem de tijd ? Bij mij kwam windows er mee op het moment van de gekleurde vakken dat er nieuwe hardware gevonden was. Het duurde dan nog een minuut ofzo voordat hij ook daarwerkelijk begon.
Genoeg tijd. Het updateprogramma komt zelf met de melding dat de verbinding is verbroken. Ik zie het groene active sync icoontje rechtsonder bij het begin van de update grijs worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ives schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:58:
[...]

Was dat vroeger dan zo? Want ik kan me moeilijk voorstellen dat je eerst een halve minuut moet wachten voor de telefoon doorheeft dat je wordt opgebeld. Duurde het toen langer voordat je hem kon gebruiken als je hem manueel inschakelde dan wanneer je werd opgebeld?

Misschien koop ik er ook wel eentje (of de touch pro wanneer hij uitkomt).
Ik snap niet dat hij nog de 1.35 ROM gebruikte, de 1.37 is al een grote verbetering. Een halve minuut heeft het bij mij nog nooit geduurd, als hij vergrendeld staat heb ik hem binnen een paar seconden klaar voor gebruik. Als iemand me belt gaat het scherm ook bijna direct aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 23:31:
Ik heb het even helemaal gehad met deze telefoon tot aan afgelopen woensdag niets aan de hand en nu doet om de haverklap mijn touchscreen het niet meer of hij slaat helemaal doll op link of rechts onderin waardoor die zich zelf de hele tijd indrukt...verschillende hard en soft resets gedaan..batterij er voor langere tijd uitgelaten...vannochtend ROM update leek allemaal weer prima te gaan en sinds vanavond 18:00 is het weer gewoon ronduit shit!!

Ik snap gewoon niet wat er aan de hand is...want hij heeft wel weer goed gedaan en toen deed ie het ook echt weer foutloos

Iemand een idee....zo niet dan stuur ik hem morgen op....

Maar baal dan wel als een stekker...zo'n mooie en dure telefoon die ik nu op zijn minst 4 weken kwijt ben
Je bent niet de enige... Er zijn blijkbaar al meer mensen geweest met exact hetzelfde probleem, waaronder ook ik.

Ik kreeg hem niet meer aan de praat. Heb hem uiteindelijk terug gebracht naar de winkel.
Heb overigens meteen een gloednieuwe mee gekregen, dus hier werkt de zaak (tot nu toe) weer goed!

Het lijkt toch op een probleem wat regelmatig voorkomt; ik vraag me af of er al meer mensen last van hebben gehad? Ook mensen waarbij het verwijderen vd batterij de oplossing was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 23:31:

Iemand een idee....zo niet dan stuur ik hem morgen op....

Maar baal dan wel als een stekker...zo'n mooie en dure telefoon die ik nu op zijn minst 4 weken kwijt ben
Hoelang heb je de telefoon al? HTC heeft namelijk een prima service. Normaal gesproken als je telefoon in de eerste maand kapot gaat, komen ze 'm namelijk gewoon 1op1 omruilen. Dus niks wachten op reparatie.
Om dit te krijgen moet je echter wel rechtstreeks via HTC de garantie claimen en niet bij de (web)shop waar je 'm gekocht hebt, dan gaat ie nl. wel 4-5 weken op reparatie.
Hier de telnr's waar je naartoe moet bellen:
Nederland: 020-7965399
Belgie: 011-230447

[ Voor 6% gewijzigd door Xanion op 01-08-2008 12:27 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:25:
[...]

31. Remap Manila softkeys:
HKLM/Software/HTC/manila/
HomeLSKPath, which is the left softkey (Standard = Phonepad)
And
HomeRSKPath, which is the right softkey.
If you change these with the location of the programs you want to link to, and simultaneous change the names:
HomeLSKText = Left softkey text
And
HomeRSKText = Right softkey text.
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\HTCAlbum :
Dus pad aanpassen naar \Windows\contacts.exe als ik het goed heb.....Volgens mij geldt dit dan wel voor de home tab. Weet niet hoe het met de andere tabs zit.....
Onzin, bovenstaande info geldt alleen voor de Keys in je ToDay scherm, heeft hier dus helemaal niks mee te maken ;)
Hetzelfde verhaal geldt voor DefaultKeys 112/113, de kenners weten wel wat ik bedoel enz.

@vr6-only
Maar om terug te komen op de wens om in het Dialer-Scherm de "Videogesprek" SoftKey te vervangen...

Zo te zien is het hardcoded, bovendien in het register is ook niks nuttigs te vinden..., dus eventjes wat sleutels veranderen zit er niet in (of ik zoek niet goed genoeg ;) )

Dus je zal in het progje v/d Dialer zelf moeten gaan spitten, zodat je hier zelf wijzigingen in aan kunt brengen (ChARMeD Disassembler :X ) of vervang hem door die uit de 1.37Rom, kijken of dat wat helpt ;)
De Dialer is het programma CPROG.EXE en staat in \Windows, en in ROM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R

You are the man !!! bedankt man het werkt in een keer perfect zelfs beter dan voor heen geweldig ik heb van als geprobeerd maar hier was ik echt niet op gekomen

_/-\o_ _/-\o_ ;) ;)
J0YR1D3R schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:23:
[...]

Toevallig AGPS aangezet met Advanced Config? Dan krijg je hetzelfde issue namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:11:
[...]
J0YR1D3R

You are the man !!! bedankt man het werkt in een keer perfect zelfs beter dan voor heen geweldig ik heb van als geprobeerd maar hier was ik echt niet op gekomen
_/-\o_ _/-\o_ ;) ;)
Daar heb je ook de search funktie voor, is al 1000x aan bod gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 31-08 18:11

SveNRG

Onderweg

Gister toestel 3702 van T-Mobile binnen gekregen. Wat een prachtig speeltje! Firmware 1.37 NL staat erop.

Meteen met die TF3D config tool de HTC black theme erop gezet. Stuk beter zo. Ik heb Igo 8 geinstalleerd en werkt prima. GPS fix binnen enkele seconden. Niks ingesteld, dat deed Igo automatisch.

Ik heb wel problemen met de camera functie. Hij doet het soms, maar meestal blijft het scherm gewoon zwart en zie ik alleen witte tekens zoals deze: [ ] - Heb gezocht maar kan er niks over vinden.

All that you know, is at an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SveNRG schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:29:
Gister toestel 3702 van T-Mobile binnen gekregen. Wat een prachtig speeltje! Firmware 1.37 NL staat erop.

Meteen met die TF3D config tool de HTC black theme erop gezet. Stuk beter zo. Ik heb Igo 8 geinstalleerd en werkt prima. GPS fix binnen enkele seconden. Niks ingesteld, dat deed Igo automatisch.

Ik heb wel problemen met de camera functie. Hij doet het soms, maar meestal blijft het scherm gewoon zwart en zie ik alleen witte tekens zoals deze: [ ] - Heb gezocht maar kan er niks over vinden.
En had hij dit al zo uit de doos, of was het ontstaan nadat je met TF3DConfig aan de slag ging :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:26:
[...]

Hoelang heb je de telefoon al? HTC heeft namelijk een prima service. Normaal gesproken als je telefoon in de eerste maand kapot gaat, komen ze 'm namelijk gewoon 1op1 omruilen. Dus niks wachten op reparatie.
Om dit te krijgen moet je echter wel rechtstreeks via HTC de garantie claimen en niet bij de (web)shop waar je 'm gekocht hebt, dan gaat ie nl. wel 4-5 weken op reparatie.
Hier de telnr's waar je naartoe moet bellen:
Nederland: 020-7965399
Belgie: 011-230447
Ik heb mijn Diamond gekocht op de dag van uitgave...16 juli uit mijn hoofd dus heb hem nu bijna 6 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

SveNRG schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:29:
Beetje lompe opmerking misschien, maar houd je je hand er dan niet voor? Daar betrap ik mezelf weleens op... issie ook zwart.. maar dan houd ik hem gewoon verkeerd vast..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 09:32:
[...]

Heb ik bij v1.37 ook wel eens gehad hoor, maar...

Er staat wellicht nog onbruikbare systeem data op je 4GB Interne geheugen, wat niet meer correspondeert met de nieuwe (nog niet volledig ingevulde gegevens van je net geupdate Rom.
Denk aan ID-Naam voor ActriveSync enz, ingevulde gebruikersnaam t.b.v. voor registratie v/d progjes die je al op je 4GB Interne geheugen staan enz.

Dus voor een ieder die problemen of vage foutmeldingen krijgt, formatteer ook gewoon je 4GB Interne geheugen (en daarna alleen de data v/d progjes zelf) eventueel terugzetten enz.
Goeie tip, ga ik nog proberen.
[...]

Maar hij wordt wel meteen door je provider verstuurd, dat weet je echt 100% zeker?
Uhhh dat weet ik natuurlijk niet zeker. Ik val hierbij terug op de ervaring die ik met de vorige ROM had. Daar kwam de notificatie eigenlijk nog sneller op de telefoon dan de gmail notifier..
[...]

De standaard Windows *.mid zijn wellicht alleen bruikbaar voor de eigen Windows Mobile Systeem progjes ;) Dus in MediaSpelers zou je weinig horen.

Op mijn TD staat toevallig ;)
\My Documents\UAContents\Templates\Alouette.mid
En die speelt toch echt af.
Ik bedoel natuurlijk als ik een .mid file gebruik als geluid voor een notificatie, niet om af te spelen in de media speler 8)7
Dit werkt bij mijn TD echt niet. Erg raar..
Maar goed, ik zal van het weekend eens kijken of ik ergens een gaatje heb om de 4Gb te formatteren zodat het echt een clean install is. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG

SveNRG

Onderweg

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:33:
[...]

En had hij dit al zo uit de doos, of was het ontstaan nadat je met TF3DConfig aan de slag ging :?
Out of the box. Maar nadat ik TF3D erop had gezet heeft hij het 1x gedaan. En nee, ik hou niet m'n hand ervoor. Net zei die voor het eerst dat er geen frame aquisition van het device kon worden gedaan. Damn, straks moet 'ie terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:49:
Ik bedoel natuurlijk als ik een .mid file gebruik als geluid voor een notificatie, niet om af te spelen in de media speler 8)7
Maar goed, ik zal van het weekend eens kijken of ik ergens een gaatje heb om de 4Gb te formatteren zodat het echt een clean install is. Thanks.
Daarom :) vond het al vreemd :? , werkt gewoon hoor, alle geluids toeters & bellen wel ingeschakeld :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2008 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SveNRG schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:50:
Out of the box. Maar nadat ik TF3D erop had gezet heeft hij het 1x gedaan. En nee, ik hou niet m'n hand ervoor. Net zei die voor het eerst dat er geen frame aquisition van het device kon worden gedaan. Damn, straks moet 'ie terug :(
Wel vreemd dan :? Voor je hem terugbrengt, geef hem toch nog eens een harde reset (je weet maar nooit ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empathy schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:55:
Als ik een ROM update wil doen van 1.37 --> 1.93 kapt elke keer de Active Synq verbinding ermee als de update start. Dan moet ik een softreset doen om de TD weer op te starten. Alles staat er nog wel op en werkt verder prima, maar ik wil graag updaten naar de nieuwe ROM. Iemand een idee?
Heb je voor je begon met door te klikken in het setup-gedeelte de readme-txt gelezen? Daar staat dat de activesync verbinding verbroken wordt en dat dan je setup begint[vanuit het gekleurde scherm wordt het scherm wit en op je pc verschijnt het vorderingsbalkje welke je ook ziet op je touchscherm.] Wat ik wel nog wil meegeven, is dat je de diamond rechtstreeks aan een usb-poort van je pc moet hangen en niet via een usb-hub moet aansluiten. dat loste bij mij in ieder geval bij mij hetzelfde probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de protector niet op m'n TD geplakt, en nu heb ik enkele krasjes :(. Ze zijn gemaakt door de stylus, die heeft blijkbaar sinds kort ergens een bepaald punt waarmee hij krassen maakt. Ik heb nu vlug de meegeleverde protector er aan geplakt maar de schade is er al natuurlijk. Als je er op let zijn ze redelijk duidelijk, wat heel spijtig is want ik ga er nu natuurlijk op letten.

Zucht, dan ga je daar zo voorzichtig mee om, is het de stylus die er uiteindelijk krassen in maakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Laatst online: 08:37
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/309kep3.jpg

Latest DSP technology for the best sound quality in the car
Secure to any vehicle with ease Power & charge your PDA
Moulded mount for perfect fit
Plugs into Car Lighter Socket
Handsfree speaker on the car lighter adapter
On Off switch for charge
Volume control

Heeft iemand inmiddels ervaring met deze Carkit?

[ Voor 12% gewijzigd door sh4dow op 01-08-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:43:
Ik heb de protector niet op m'n TD geplakt, en nu heb ik enkele krasjes :(. Ze zijn gemaakt door de stylus, die heeft blijkbaar sinds kort ergens een bepaald punt waarmee hij krassen maakt. Ik heb nu vlug de meegeleverde protector er aan geplakt maar de schade is er al natuurlijk. Als je er op let zijn ze redelijk duidelijk, wat heel spijtig is want ik ga er nu natuurlijk op letten.

Zucht, dan ga je daar zo voorzichtig mee om, is het de stylus die er uiteindelijk krassen in maakt :(
Zonde kerel... en HTC al gebeld?, ben benieuwd met welk smoesje ze op de proppen komen.

Beetje laat..., maar die screenprotector zit er niet voor de show bij, ze hebben overal al op bezuinigd, als het kon hadden ze die heus wel weggelaten om zo weer een paar centen te besparen ;)

Misschien hebben ze hem er wel bewust bij gedaan om zich in te dekken tegen eventuele schadeclaims, zeggen ze doodleuk dan had je de bijgeleverde screenprotector moeten gebruiken, dan was dit niet gebeurd meneer >:)

Als je echter 100% zeker weet dat het door die Stylus komt, zal ik zo-wie-zo verhaal halen.
Want het kan natuurlijk niet zo zijn dat de zachte kunststofpunt v/d Stylus harder is dan het schermpje en je daarmee zondermeer in het schermpje kan krassen ;)

Schakel de consumentenbond en/of je rechtsbijstandverzekering in om je verhaal kracht bij te zetten.
Er zijn wellicht meer gevallen bekend, wel eens meer iets gelezen van een persoon die iets soortgelijks had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
Ik probeer een backup te maken met sprite, maar dit wil me maar niet lukken....

Heb inmiddels de laatste versie van activesync gedownload(XP) en de laatste versie van Sprite van de HTC website geplukt en geinstalleerd.

Ik krijg een melding dat de sprite backup manager niet actief is op mijn pc.
Ik kan nergens iets vinden waarmee ik dit handmatig kan inschakelen?
Dit is toch iets wat geintegreerd zou moeten zitten in activesync na installatie van sprite?

PS
Als ik iets wil installeren: Waar plaats ik dan de .cab file?
Tevens kan ik via activesync niet onderscheiden naar welk geheugen ik zit te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vorige week heb ik nu ook de MDA Compact 4 (T-Mobile dus). Ik ben er vrij tevreden over moet ik zeggen.

Wat ik wel vervelend vind is dat de status lampje na 1 tot 2 minuten uitgaat. Nu heb ik in de faq ook al gekeken dat je dit handmatig kan verhogen naar x aantal minuten in de registry (wat ik dus al heb gedaan) maar schijnbaar geldt dat alleen voor gemiste oproepen. Mijn telefoon zit namelijk verbonden met exchange (push mail dus) en zou ik het fijn vinden dat ik dit ook kan wijzigen voor e-mails. In de de telefoon zelf bij instellingen ---> geluiden en meldingen--->meldingen--->statuslampje staat het al op "geen limiet"' (in het grijs, kan ik dus niet wijizgen). Maar toch gaat het na 1 tot 2 minuten stoppen met knipperen.

Iemand mischien een idee hoe ik dit kan oplossen? Bij de MDA Touch bleef het wel eindeloos knipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:16:
[...]

Zonde kerel... en HTC al gebeld?, ben benieuwd met welk smoesje ze op de proppen komen.

Beetje laat..., maar die screenprotector zit er niet voor de show bij, ze hebben overal al op bezuinigd, als het kon hadden ze die heus wel weggelaten om zo weer een paar centen te besparen ;)

Misschien hebben ze hem er wel bewust bij gedaan om zich in te dekken tegen eventuele schadeclaims, zeggen ze doodleuk dan had je de bijgeleverde screenprotector moeten gebruiken, dan was dit niet gebeurd meneer >:)

Als je echter 100% zeker weet dat het door die Stylus komt, zal ik zo-wie-zo verhaal halen.
Want het kan natuurlijk niet zo zijn dat de zachte kunststofpunt v/d Stylus harder is dan het schermpje en je daarmee zondermeer in het schermpje kan krassen ;)

Schakel de consumentenbond en/of je rechtsbijstandverzekering in om je verhaal kracht bij te zetten.
Er zijn wellicht meer gevallen bekend, wel eens meer iets gelezen van een persoon die iets soortgelijks had!
Had nog geen contact opgenomen, had daar eigenlijk nog helemaal niet aan gedacht, dat dit niet zou mogen. In deze wereld van krassen op gadgets overal dacht ik dat er niets aan te doen was. Heb ze gemaild, benieuwd welk antwoord ik terug zal krijgen.

Ik ben echt 100% zeker dat het door de stylus komt, ik kan zelfs van sommige krassen zeggen wanneer ze gemaakt zijn. Ik dacht al dat ik een paar keer voelde dat de stylus wat "ruwer" over het scherm ging, maar dat het niets was want ik ben al een paar dagen de stylus aan het gebruiken zonder krassen. Nadat ik de krassen ontdekte, en ik vermoedde dat het door de stylus kwam, heb ik nog wat testen gedaan met de stylus en inderdaad, op een bepaald punt komen er krassen in het scherm.

Om de consumentenbod ofzo hier voor in te schakelen lijkt mij wat OTT. Ik kan er wel mee leven. Zij het niet dat dit natuurlijk ongehoord is voor een €500 kostend apparaat. Maar ja, "krassen", als je daar over zaagt neemt niemand buiten mensen met dezelfde passie als jij je serieus natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
sh4dow schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 15:48:
[afbeelding]

Latest DSP technology for the best sound quality in the car
Secure to any vehicle with ease Power & charge your PDA
Moulded mount for perfect fit
Plugs into Car Lighter Socket
Handsfree speaker on the car lighter adapter
On Off switch for charge
Volume control

Heeft iemand inmiddels ervaring met deze Carkit?
Ik heb hem een paar weken geleden besteld bij Brando maar heb ´m nog niet binnen (verzending was vertraagd omdat hij 1,5 week niet op voorraad was). Ik zal mijn ervaringen delen zodra ik hem heb getest. Ben uiteraard ook benieuwd naar ervaringen van mensen die hem al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]SveNRG schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:29:

How the hell heb je dit zo snel gedaan. Ik zoek me rot waar hij het spul neerzet op de TD.
Kun jii me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikven1978 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:22:
Ik probeer een backup te maken met sprite, maar dit wil me maar niet lukken....

Heb inmiddels de laatste versie van activesync gedownload(XP) en de laatste versie van Sprite van de HTC website geplukt en geinstalleerd.

Ik krijg een melding dat de sprite backup manager niet actief is op mijn pc.
Ik kan nergens iets vinden waarmee ik dit handmatig kan inschakelen?
Dit is toch iets wat geintegreerd zou moeten zitten in activesync na installatie van sprite?
Ik gebruik géén Sprite voor Backup, dus daar kan ik je niet mee helpen ;) , maar heb meer van dit probleempje gehoord.
Wellicht is deze versie een Lite/Afgeslankte/ oude versie van het eigenlijke recente produkt, updates zou je dan denk ik ook wel kunnen vergeten!
PS
Als ik iets wil installeren: Waar plaats ik dan de .cab file?
*.cab bestanden kan je plaatsen waar je wilt, maar het is gebruikelijk dat je het, op het 4GB Interne geheugen zet, al dan niet in een map, na 't installeren het *.cab bestandje gewoon verwijderen met de verkenner.
Tevens kan ik via activesync niet onderscheiden naar welk geheugen ik zit te kijken?
Met verkenner naar \Intern geheugen (deze en alle onderliggende mappen is dus je 4GB Interne geheugen, voor al je toepassingen/muziek/films enz. ;) ) al het andere is het telefoongeheugen (daar zo min mogelijk in installeren, eigenlijk alleen als het niet anders kan ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:55
Met de update naar 1.93 ben ik mijn Outlook contacten kwijt geraakt. Nu is mijn vraag waar worden deze opgeslagen of waar kan ik deze in de phone vinden? Heb voor de update een backup gemaakt met Sprite backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluecupra schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:57:
Met de update naar 1.93 ben ik mijn Outlook contacten kwijt geraakt. Nu is mijn vraag waar worden deze opgeslagen of waar kan ik deze in de phone vinden? Heb voor de update een backup gemaakt met Sprite backup.
Zie het updaten naar 1.93 als een schone install van het besturingssysteem. ben je alles kwijt. met Sprite kan je vervolgens je Oulook contacten terug zetten. De rest van je programma's en instellingen doe je dan op nieuw. Zo heb ik het althans gedaan, maar misschien dat anderen een betere tip hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG

SveNRG

Onderweg

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:50:
[quote]SveNRG schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:29:

How the hell heb je dit zo snel gedaan. Ik zoek me rot waar hij het spul neerzet op de TD.
Kun jii me helpen?
Wat, iGo 8 installeren? Of TF3D? Die laatste staat gewoon in de TS gelinkt bij vragen :)

Ik heb een Brodit passieve houder besteld via eBay. 32 euro delivered vanuit Duitsland. Heb nu ook een Brodit voor m'n P3300 en dat bevalt prima! Weet iemand trouwens wat de optimale resolutie is van de foto's die je aan je favoriete contact personen kan toevoegen? Ik had via outlook plaatjes van 60x60 pixels eraan gehangen voor de P3300, maar dat ziet er op deze natuurlijk niet uit.

[ Voor 19% gewijzigd door SveNRG op 01-08-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:16:
[...]

Deze post vind ik iets te vijandig richting HTC... De krasjes kunnen ook komen door miniscule, niet zichtbare stofjes of kruimeltjes die op de stylus komen te zitten. Net als dat je een klein korreltje op een balpen krijgt en voelt of ziet dat ie anders schrijft. Als HTC de service verleent om je hiervoor een nieuwe te geven, mag je nogal dankbaar zijn want die verplichting hebben ze totaal niet (ook niet moreel)

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 17:13:
[...]

Zie het updaten naar 1.93 als een schone install van het besturingssysteem. ben je alles kwijt. met Sprite kan je vervolgens je Oulook contacten terug zetten. De rest van je programma's en instellingen doe je dan op nieuw. Zo heb ik het althans gedaan, maar misschien dat anderen een betere tip hebben
Als je gewoon weer synct met outlook heb je toch weer al je contacten.......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
Skype is officieel uit voor Windows Mobile 6.1 :D

Versie 2.2.0.45 is hierrrr te downloaden.

Er zwierf al een versie met hetzelfde nummer rond op het net, maar nu dus ook officieel :)
Getest en confirmed: deze werkt op de Diamond. Alleen gebruikt hij nog steeds de externe speaker, dus of je systeemvolume laag zettten, of je headset aansluiten.

offtopic:
Compléét off-topic, maar ik lig even dubbel om deze strip, en ik MOEST het even ergens delen 7(8)7

[ Voor 40% gewijzigd door DRvDijk op 01-08-2008 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 23:22
Ik gebruik sinds een paar dagen spb shell menu, veel sneller moet ik zeggen!
Alleen zit ik nog met een paar dingen:

- Ik heb nu dat als ikd e telefoon op standby zet en dan weer eruit ga dat ik het vandaagscherm zie van spb, wel goed dus. Echter wil ik gelijk het scherm zien als ik opstart, en niet het scherm met start bovenin.
- Het belangrijkste-> Hoe kan ik programma's echt afsluiten met spb mobile shell, eerder had ik altijd z'n pijltje rechts bovenin, waar je je geheugen gebruik ziet en welke programma's er open staan.
Deze heeft spb shell niet, en als ik spb shell afsluit door op het kruisje te klikken, krijg je dus het oude scherm, maar zonder touch flo, en ook zonder het pijltje rechtsboven in.

Het liefst wil ik dus via spb shell dit kunnen bekijken, anders dat pijltje terugkrijgen.

aub help mij.

En heeft er iemand nog leuke tips voor spelletjes voor de htc touch diamond.
ga morgen op vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heroes of might and Magic (demo/betaald/op P2P gekraakt te krijgen): http://www.palmheroes.com/

http://www.spbsoftwarehouse.com/products/?nl
In het menu links onder Games, deze zijn in VGA te krijgen dus ziet er erg mooi uit :).
(serials voor sommige producten op serials ws)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:54:
[...]

Ik gebruik géén Sprite voor Backup, dus daar kan ik je niet mee helpen ;) , maar heb meer van dit probleempje gehoord.
Wellicht is deze versie een Lite/Afgeslankte/ oude versie van het eigenlijke recente produkt, updates zou je dan denk ik ook wel kunnen vergeten!
Alleen Sprite wil niet lukken: Heeft iemand anders nog ideeen hierover?
Sprite is toch het programma wat HTC hanteerd, dus dit zou feitelijk prima moeten werken.

Het installeren van Nodata is inmiddels gelukt! Dit is erg eenvoudig, als je t maar ff weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Diamond nu drie dagen en ben er echt dik tevreden mee. Werd de eerste dag echt helemaal gek van de bediening maar nu gaat het allemaal al een stuk soepeler. Enige tegenvaller is de batterij die maar kort meegaat, maar daar kan ik eigenlijk pas echt iets over zeggen wanneer ik hem een aantal dagen "normaal" gebruikt heb.

Ook al een aantal apps geinstalleerd, helaas lukt het me nog niet om een goede minuten en sms teller te installeren. De "tellers" die ik gevonden heb zijn allemaal today screen plugins (bijvoorbeeld Hudson Mobile Phone Dashboard) die niet geactiveerd kunnen worden als de TouchFlo interface ook aanstaat! Iemand die hier een oplossing voor heeft of toevallig een teller kent die niet alleen via het today screen te bekijken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikven1978 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 18:35:
[...]

Alleen Sprite wil niet lukken: Heeft iemand anders nog ideeen hierover?
Sprite is toch het programma wat HTC hanteerd, dus dit zou feitelijk prima moeten werken.
De versie van HTC is een uitgeklede. Zoek eens op het net naar de volledige versie, is best te vinden. Anders hier gewoon een licentie halen. Installeren en je maakt prachtige backups van je Diamand, op je diamand en op je pc. Als je dan aan het prutsen bent, dan kan je tenminste je systeempje weer herstellen zonder harde reset... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Laatst online: 13-09 18:20
Empathy schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:00:
[...]

Genoeg tijd. Het updateprogramma komt zelf met de melding dat de verbinding is verbroken. Ik zie het groene active sync icoontje rechtsonder bij het begin van de update grijs worden.
Unsigned Hard-SPL, mocht je nogsteeds aan 't proberen zijn met updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 23:45
Empathy schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:55:
Als ik een ROM update wil doen van 1.37 --> 1.93 kapt elke keer de Active Synq verbinding ermee als de update start. Dan moet ik een softreset doen om de TD weer op te starten. Alles staat er nog wel op en werkt verder prima, maar ik wil graag updaten naar de nieuwe ROM. Iemand een idee?
Ik heb datzelfde 2x gehad met de TYTN, loste het toen op door activesync te deinstalleren en weer opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SveNRG schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 17:25:
[...]

Wat, iGo 8 installeren? Of TF3D? Die laatste staat gewoon in de TS gelinkt bij vragen :)

Ik heb een Brodit passieve houder besteld via eBay. 32 euro delivered vanuit Duitsland. Heb nu ook een Brodit voor m'n P3300 en dat bevalt prima! Weet iemand trouwens wat de optimale resolutie is van de foto's die je aan je favoriete contact personen kan toevoegen? Ik had via outlook plaatjes van 60x60 pixels eraan gehangen voor de P3300, maar dat ziet er op deze natuurlijk niet uit.
Ik bedoel TF3D. in de TS gelinkt?/????

en waar vind ik dit soort zaken op mijn TD ??
:
Met die 2 extra tweaks blijft bij mij het scherm nu wel aan als ik gebeld wordt. Ik heb de 1.37NL.
Dus:
* HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatteryTimeoutInCall set to 0
* HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatterySuspendTimeoutInCa ll to 0
* HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormantDisplayD uringCall to 0
* HKCU\ControlPanel\Phone Sleep to 0
* HKCU\ControlPanel\Backlight\LightSensorPollingEnab le to 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 19:16:
Ook al een aantal apps geinstalleerd, helaas lukt het me nog niet om een goede minuten en sms teller te installeren. De "tellers" die ik gevonden heb zijn allemaal today screen plugins (bijvoorbeeld Hudson Mobile Phone Dashboard) die niet geactiveerd kunnen worden als de TouchFlo interface ook aanstaat! Iemand die hier een oplossing voor heeft of toevallig een teller kent die niet alleen via het today screen te bekijken is?
Probeer SecondToday eens. Dan kan je naast je TF3D interface nog een vrijwel normale WM today screen gebruiken waarin je je gewenste plugins kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 18:25:
Heroes of might and Magic (demo/betaald/op P2P gekraakt te krijgen): http://www.palmheroes.com/

http://www.spbsoftwarehouse.com/products/?nl
In het menu links onder Games, deze zijn in VGA te krijgen dus ziet er erg mooi uit :).
(serials voor sommige producten op serials ws)
Thnx
heb je ook nog oplossingen voor mijn allergrootste probleem
het niet afsluiten van programma's, hoe ik dat kan zien, en het geheugengebruik in spb mobile shell.

En zou ook leuk zijn als ik gelijk dit scherm kan zien als ik op start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rechtsboven in zit een kruisje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 19:16:
Heb de Diamond nu drie dagen en ben er echt dik tevreden mee. Werd de eerste dag echt helemaal gek van de bediening maar nu gaat het allemaal al een stuk soepeler. Enige tegenvaller is de batterij die maar kort meegaat, maar daar kan ik eigenlijk pas echt iets over zeggen wanneer ik hem een aantal dagen "normaal" gebruikt heb.

En als je m in je start-menu zet, en dan gewoon af&toe sjekt wat je verbruik is..is toch ook een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
In touchflo3d ja
maar bij spb mobile shell zit dat bij mij er niet
maak wel ff foto,

SPB menu
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/08/01/1217613406-980.jpg

Als ik spb afsluit:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/08/01/1217613539-930.jpg
Geen pijltje dus meer met geheugen.

[ Voor 43% gewijzigd door DaannO op 01-08-2008 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:35
Ik probeer nu ook de Unsigned Hard SPL te installeren, maar hij crasht als ik ROMUpdateUtility draai. Ik krijg na het scherm waarin ik aangeef dat ik stap 1 t/m 4 heb uitgevoerd (active-sync aan, hybernation uit, batterij meer dan 50% vol, telefoon zit vastgekoppeld) deze foutmelding:

"Rapitool application has stopped working"

Daarna gebeurt er niets meer. Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat ik een x64 versie van Vista gebruik, maar ik kan er online niets over vinden. Iemand enig idee?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyc schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 19:35:
[...]

Unsigned Hard-SPL, mocht je nogsteeds aan 't proberen zijn met updaten.
Bij een normale update van HTC zal dat op een unbranded niet nodig zijn. Heb je echter een branded, dan ontkom je volgens mij niet aan een U-Hspl. Zelf heb ik bij het updaten geen echte problemen ondervonden.

Install in ieder geval voor XP de laatste active sync [4.5]
Hang je diamand aan een usb-poort van de pc en niet aan een usb-hub.

Zorg dat bij verbindingsinstellingen van active sync, ook usb-verbindingen toestaan aangevinkt is.
hang dan je diamand aan de pc en wacht tot active sync klaar is met syncen. Daarna start je de rom-update. Op enig moment zal je zien dat het active sync icoontje grijs wordt [dat is normaal en hoort ook zo] en je op je diamand het kleurenscherm ziet. [je hoort dan ook het ding-dong van xp die nieuwe hardware heeft gevonden] In het witte gedeelte staat dan usb. Daarna zal als het goed is gegaan, de update gewoon starten. Althans hier bij mij werkt het zo.. :+

Als de update klaar is zal de diamand opnieuw opstarten, kan je m van de usbkabel afhalen en zal de installatie-procedure beginnen.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan hem als vervanger van mijn S710 te kopen, die S710 valt na een half jaar al uit elkaar van ellende. Werkelijk alles laat los, bij normaal gebruik.

Wat raden jullie aan als bescherming? Of doen jullie hem zo in je broekzak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Niekjuh schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:02:
[...]

In touchflo3d ja
maak wel ff foto,

SPB menu

Als ik spb afsluit:
Kijk eens bij instellingen->systeem->taakbeheer->tab knop-> vink aan: "snel menu op scherm..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:27:
Ik ben van plan hem als vervanger van mijn S710 te kopen, die S710 valt na een half jaar al uit elkaar van ellende. Werkelijk alles laat los, bij normaal gebruik.

Wat raden jullie aan als bescherming? Of doen jullie hem zo in je broekzak?
Pouch :Y

Nare daarvan is dat-ie al snel op opnemen gedrukt heeft voordat ik m uit mijn broekzak heb gehaald. Dat heb je denk ik alleen ook als je geen bescherming hebt of alleen een screenprotector. Tips om hem wat moeilijker op te laten nemen anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
running man schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:29:
[...]

Kijk eens bij instellingen->systeem->taakbeheer->tab knop-> vink aan: "snel menu op scherm..."
Staat aangevinkt
is er niet iets in het begin scherm te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
DRvDijk schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:30:Tips om hem wat moeilijker op te laten nemen anyone?
S2U2. Werkt goed met de Diamond sinds versie 1.10. Zet 'slide to answer' aan dan kan je niet meer per ongeluk met je touchscreen opnemen. Je echte opneem en ophang-toets werken nog wel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
Niekjuh schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:33:
[...]

Staat aangevinkt
is er niet iets in het begin scherm te krijgen?
Als hij net is opgestart, staat het vinkje er wel
en dan werkt het gewoon
echter gaat hij soms weg, als ik dan hem weer opnieuw opstart is hij er weer
is er echt niet iets waarmee ik z'n vinkje/pijltje in het spb menu kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een VF branded HTC Diamond.
Er zijn wel een aantal essentiele tweaks.
Echter zelf niet handig genoeg hierin.
Zoek iemand in de regio Rotterdam die heribij wil helpen evt tegen kleine vergoeding.
Zou ook de ROM versie willen updaten naar laatste niet branded.
Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag ook geupgrade naar 1.93 NLD.
Klein probleempje: ik heb de SIM kaart beveiligd met een PIN code.
In 1.37 komt na het opstarten (bijna) altijd het scherm naar voren om de PIN code in te voeren.
In 1.93 komt dit ook even in beeld bij het opstarten, en daarna het begin scherm er overheen (zowel met als zonder TouchFlo3D).

De enige manier om er dan bij te komen, is via Telefoon opnemen toets en dan de PIN code intoetsen.
Ik moet dan het telefoon programma weer afsluiten (via kruisje rechtsboven). Wel lastig.

Hebben hier mee mensen last van?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat het programma voor het invoeren van de PIN-code niet verdwijnt bij het opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiwiknaapje schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 17:37:
[...]

Deze post vind ik iets te vijandig richting HTC... De krasjes kunnen ook komen door miniscule, niet zichtbare stofjes of kruimeltjes die op de stylus komen te zitten. Net als dat je een klein korreltje op een balpen krijgt en voelt of ziet dat ie anders schrijft. Als HTC de service verleent om je hiervoor een nieuwe te geven, mag je nogal dankbaar zijn want die verplichting hebben ze totaal niet (ook niet moreel)
Ik verwacht er ook niet veel van, maar we zullen zien. Misschien sturen ze wel een kras-vuller op of zo ;).

In de meest waarschijnlijke situatie waar ze zeggen "trek je plan", kan ik hem polishen/opvullen met een of andere vloeistof, zoals die ook bestaan voor ipods en dergelijke? Zal dit de touch van de touchscreen (negatief) beïnvloeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:25
Kan iemand bevestigen dat een brando ultraclear een doffe waas geeft onder direct zonlicht? Heb de mijne vandaag binnengekregen en dit verbaasde me. Het is ook een vrij dikke protector welke ruw aanvoelt aan de bovenkant (wat er overigens voor zorgt dat de bediening met je vingers veel beter is :D)

Nadeel vind ik wel dat het niet meer zo scherp is en er onder direct zonlicht niets meer te zien is....

Overigens is de andere folie veel dunner en helemaal transparant, maar deze komt niet overeen en plakt ook niet (camera lens zit dan aan de verkeerde kant, ook zat hier dat witte stikkertje op)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
  • Laatst online: 05-09 14:16
IK heb een vraagje ik zit te denken om een MDA Compact IV aan te schaffen. Maar nu heb ik in de openingspost gelezend at de screenprotectors van de HTC Touch Diamond niet compatible zijn met die MDA Compact IV. Zijn er wel goede screenprotectors te koop voor de MDA?? Bijvoorbeeld van brando? Zit er standaard misschien een goede screenprotector bij de MDA bij??

Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:00:
[...]

Onzin, bovenstaande info geldt alleen voor de Keys in je ToDay scherm, heeft hier dus helemaal niks mee te maken ;)
Hetzelfde verhaal geldt voor DefaultKeys 112/113, de kenners weten wel wat ik bedoel enz.

@vr6-only
Maar om terug te komen op de wens om in het Dialer-Scherm de "Videogesprek" SoftKey te vervangen...

Zo te zien is het hardcoded, bovendien in het register is ook niks nuttigs te vinden..., dus eventjes wat sleutels veranderen zit er niet in (of ik zoek niet goed genoeg ;) )

Dus je zal in het progje v/d Dialer zelf moeten gaan spitten, zodat je hier zelf wijzigingen in aan kunt brengen (ChARMeD Disassembler :X ) of vervang hem door die uit de 1.37Rom, kijken of dat wat helpt ;)
De Dialer is het programma CPROG.EXE en staat in \Windows, en in ROM ;)
De oplossing waarvoor ik heb gekozen is de volgende: ik heb in het register de rechter softkey in het home-screen aangepast in "Contacten". Ik heb dus vanuit het home-screen direct toegang tot mijn contacten die ik dan direct kan bellen, sms-en, mailen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 21:22:
[...]

Ik verwacht er ook niet veel van, maar we zullen zien. Misschien sturen ze wel een kras-vuller op of zo ;).

In de meest waarschijnlijke situatie waar ze zeggen "trek je plan", kan ik hem polishen/opvullen met een of andere vloeistof, zoals die ook bestaan voor ipods en dergelijke? Zal dit de touch van de touchscreen (negatief) beïnvloeden?
Bij opvullen denk ik wel. Bij polijsten zal het misschien alleen maar gevoeliger worden mits je niet door het plastic heen gaat en bij het touchscreen komt. Maar ik zou als je gaat polijsten echt de aller aller lichtste korrel pakken die je maar kan vinden..

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 21:34:
De oplossing waarvoor ik heb gekozen is de volgende: ik heb in het register de rechter softkey in het home-screen aangepast in "Contacten". Ik heb dus vanuit het home-screen direct toegang tot mijn contacten die ik dan direct kan bellen, sms-en, mailen e.d.
Ja de Contacten zelf kan je natuurlijk op verschillende manieren benaderen (ook vanuit het ToDay-scherm, Mensen en dan op Meer klikken)
Maar het ging er in dit geval om dat in het Dialer menu het (nauwelijks gebruikte) "videobellen" vervangen wordt door Contacten of wat dan ook ;)
Maar de heren zouden op deze manier wel het videobellen een boost willen geven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik van het vodafone het zwarte HTC achtergrond scherm maak?

gr martein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik vraag me af hoelang ik met de 1.93 ROM blijf werken, het is het allemaal net niet lijkt het wel. De 1.37 vond ik van het begin af aan al veel prettiger werken.

Zo'n beetje alle effecten zijn eruit gesloopt en dat is toch wel erg jammer. Waarom? Ze laten in het demo filmpje na de eerste reset zien hoe de interface werkt en daar zitten ze gewoon nog wel in :X Nee, zo kan ik ook een snelle interface bouwen door hem compleet te strippen :/

Het vrije geheugen is ook behoorlijk minder, nog maar 30MB vrij waar het volgens mij bij de 1.37 zo'n 50MB was.

[ Voor 11% gewijzigd door J0YR1D3R op 01-08-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ga anders eens langs een optciën/brillenwinkel, daar hebben ze veel beter materiaal/apparatuur om krasjes weg te werken, beter dan die scherm/kras-herstel-setjes v/d MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 22:06:
[...]

Ga anders eens langs een optciën/brillenwinkel, daar hebben ze veel beter materiaal/apparatuur om krasjes weg te werken, beter dan die scherm/kras-herstel-setjes v/d MediaMarkt.
Juist, maar die apparateer kan natuurlijk een druk uitoefenen die het touchscreen kapot maakt... Ik zal eens langsgaan en om advies vragen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 21:53:
[...]

Ja de Contacten zelf kan je natuurlijk op verschillende manieren benaderen (ook vanuit het ToDay-scherm, Mensen en dan op Meer klikken)
Maar het ging er in dit geval om dat in het Dialer menu het (nauwelijks gebruikte) "videobellen" vervangen wordt door Contacten of wat dan ook ;)
Maar de heren zouden op deze manier wel het videobellen een boost willen geven :X
Je hebt gelijk, maar mij gaat het erom dat ik een goed werkbare situatie heb. Voor mij is de meest gebruikte functie van het toestel nl. bellen. Ik vind het dan prettig om dit direct vanuit het today-screen te kunnen en niet eerst diverse schermen of toetscombinaties moet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric-B schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 21:32:
IK heb een vraagje ik zit te denken om een MDA Compact IV aan te schaffen. Maar nu heb ik in de openingspost gelezend at de screenprotectors van de HTC Touch Diamond niet compatible zijn met die MDA Compact IV. Zijn er wel goede screenprotectors te koop voor de MDA?? Bijvoorbeeld van brando? Zit er standaard misschien een goede screenprotector bij de MDA bij??
Elk toestel heeft een type, de HTC Diamond = P3700 en de MDA Compact IV = P3702.
Dus even zelf op zoek gaan naar een ScreenProtector die geschikt is voor de P3702, die past natuurlijk het mooist op je toestel ;)

Maar...
Gebruik meteen de standaard bijgeleverde ScreenProtector en ga daarna pas (als hij niet mocht bevallen) op zoek naar een vervanger, wellicht dat er tegen die tijd wat meer produkten leverbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 22:18:
[...]

Je hebt gelijk, maar mij gaat het erom dat ik een goed werkbare situatie heb. Voor mij is de meest gebruikte functie van het toestel nl. bellen. Ik vind het dan prettig om dit direct vanuit het today-screen te kunnen en niet eerst diverse schermen of toetscombinaties moet kiezen.
Ja zo denk ik er persoonlijk ook over, ben al blij dat die Mensen/Favorieten er zijn, net genoeg voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 22:16:
Juist, maar die apparateer kan natuurlijk een druk uitoefenen die het touchscreen kapot maakt... Ik zal eens langsgaan en om advies vragen.
Ja daarom moet je het één en ander wel even uitleggen, maar wat is er gevoeliger/nauwkeuriger dan een brillenglas/kunststof slijpen, een vakman weet en kan het natuurlijk wel!
Als je zelf aan de slag met zo'n doe-het-zelf-tubetje kan je weer hele andere problemen krijgen, meestal bestrijk je een gebied dat groter is dan de kras zelf, met alle gevolgen van dien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 22:01:
Het vrije geheugen is ook behoorlijk minder, nog maar 30MB vrij waar het volgens mij bij de 1.37 zo'n 50MB was.
En inmiddels weer terug naar 1.37 ;) Veel meer vrij geheugen qua opslag en programma. Scheelt bij de een 10MB, bij programma zelfs 20. Aangezien ik echt 0 problemen heb qua ontvangst, bereik, programma's of wat ook blijf ik denk ik bij 1.37 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 21:56:
Kan iemand mij vertellen hoe ik van het vodafone het zwarte HTC achtergrond scherm maak?

gr martein
Door te Flashen of door de HTC Black Theme te gebruiken :?

Gebruik de zoekfunktie dan ook eens dan krijg je in iedergeval onderstaande info...

HTC Touch Diamond Topic (deel 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga over een paar daagjes op vakantie en wil voorkomen dat m'n TD internet verbindingen gaat leggen. Ik heb Nodata erop gezet en alles disabled maar toch maakt hij nog verbinding met internet als ik bijvoorbeels even op het weer-tabje blijf hangen. Ook als ik de broswer opstart gaat hij gewoon het net op.

Nodata moet toch echt keihard alle data blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 22:46:
Ik ga over een paar daagjes op vakantie en wil voorkomen dat m'n TD internet verbindingen gaat leggen. Ik heb Nodata erop gezet en alles disabled maar toch maakt hij nog verbinding met internet als ik bijvoorbeels even op het weer-tabje blijf hangen. Ook als ik de broswer opstart gaat hij gewoon het net op.

Nodata moet toch echt keihard alle data blokkeren?
Is er ook echt communicatie? Misschien connect het wel maar is er geen overdracht.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
wontcachme schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 23:30:
[...]

Is er ook echt communicatie? Misschien connect het wel maar is er geen overdracht.
Hij maakt zowieso verbinding en vaak betaal je dan al een minimum data... wat je natuurlijk ook kan doen ik gewoon even de instellingen wijzigen en daar onzin inzetten... :D dan probeert hij het wel maar zal die geen verbinding krijgen :D

Ik heb trouwens alles aanstaan en in het buitenland vraagt die voor zowat elke applicatie of die uberhaupt verbinding mag maken ivm met roaming, klik je op nee dan is er niks aan de hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 08:49
Ik zit er aan te denken om er ook een te gaan halen over een paar weken.
Ik zit echter nog te twijfelen tussen de diamond en de MDA Compact IV. De back-plate van de originele diamond vind ik namelijk echt niet mooi, maar van de roze interface van de MDA Compact IV wordt ik ook niet vrolijk.

Nu is die MDA wel te flashen, maar ik ben bang dat mijn garantie verloopt als ik er niet-Tmobile firmware op ga zetten. Of is dit onzin?

Ook ben ik benieuwd of iemand al alternatieve backplates heeft gevonden voor de originele diamond. Zonder dat "Diamond" achtige dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
[...]

Waarom koop je niet gewoon een nieuwe voorkant? kost 25 dollar en is gewoon OEM dus officieel HTC spul.. heb trouwens geen idee wat de leveringskosten zijn. Ikzelf heb namelijk ook een diepe kras die onverklaarbaar erop is gekomen (zo diep dat de stylus erin bijft hangen) en ik ga denk ik maar zo een ding bestellen. ben je voor 15 euro klaar :D

@ hierboven, zoek eens een keer zelf, een paar post boven je geeft LowLevel al aan dat je gewoon de HTC blacktheme kan installeren....

[ Voor 7% gewijzigd door Rene op 02-08-2008 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 00:01:
[...]

Waarom koop je niet gewoon een nieuwe voorkant? kost 25 dollar en is gewoon OEM dus officieel HTC spul.. heb trouwens geen idee wat de leveringskosten zijn. Ikzelf heb namelijk ook een diepe kras die onverklaarbaar erop is gekomen (zo diep dat de stylus erin bijft hangen) en ik ga denk ik maar zo een ding bestellen. ben je voor 15 euro klaar :D

@ hierboven, zoek eens een keer zelf, een paar post boven je geeft LowLevel al aan dat je gewoon de HTC blacktheme kan installeren....
Wow, wat, dat gaat gewoon of wat? Lijkt me toch echt dat die "voorkant" redelijk vast zit... Is dat dan het glas van het LCD-schermpje? Voor 15 euro zal dat wel geen scherm zijn dus dat zal zo zijn dan.

Heb je een linkje? Wat meer info of zoiets?

Edit: jij zult waarschijnlijk de screen protectors bedoelen. Dat is het hem net, de kras zit op het scherm zelf. Moest die op de protector zitten zou ik er idd niet zo veel mee inziteen natuurlijk 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2008 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 00:05:
[...]

Wow, wat, dat gaat gewoon of wat? Lijkt me toch echt dat die "voorkant" redelijk vast zit... Is dat dan het glas van het LCD-schermpje? Voor 15 euro zal dat wel geen scherm zijn dus dat zal zo zijn dan.

Heb je een linkje? Wat meer info of zoiets?

Edit: jij zult waarschijnlijk de screen protectors bedoelen. Dat is het hem net, de kras zit op het scherm zelf. Moest die op de protector zitten zou ik er idd niet zo veel mee inziteen natuurlijk 8)7
ja, heb hier na wat zoeken een linkje... kwam er net achter dat je dus je hele diamond uit elkaar moet schroeven.... :S :X naja, ik bestel het in ieder geval en zie wel hoe het gaat.....

vervangen OEM digitizer

edit... Nee mijn kras zit ook op het glazen scherm, en het is een behoorlijk zoals eerder vermeld... :(. Heb er nu maar even een brando overheengeplakt en werkt nu een stuk beter, stylus blijft niet meer hangen in die kras...

[ Voor 10% gewijzigd door Rene op 02-08-2008 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 00:11:
[...]

ja, heb hier na wat zoeken een linkje... kwam er net achter dat je dus je hele diamond uit elkaar moet schroeven.... :S :X naja, ik bestel het in ieder geval en zie wel hoe het gaat.....

vervangen OEM digitizer

edit... Nee mijn kras zit ook op het glazen scherm, en het is een behoorlijk zoals eerder vermeld... :(. Heb er nu maar even een brando overheengeplakt en werkt nu een stuk beter, stylus blijft niet meer hangen in die kras...
He, dus toch. Bedankt voor de info :). Spijtig genoeg ga ik niet de garantie van een €500 kostend apparaat even vernietigen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige met problemen met mp3 af te spelen die ik er zelf opgezet heb op de MDA compact 4? Ieder MP3 die ik er opgezet heb stottert enorm in alle 3 de mp3 spelers die standaard geinstalleerd staan. Het geluid bij filmpjes doet het wel goed.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
peugeot206gt schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 00:11:
[...]

vervangen OEM digitizer

Bruut. Ik voel het tweakersbloed weer opkomen. Ik wil zo'n ding bestellen, maar pas vervangen als de krassen niet meer te hebben zijn (ik heb een heel klein zeker leefbaar krasje, maar mezelf kennende) en de garantie is vervallen (> 1 jaar).

Waarrrrr bestel ik dat? :p Right... Ebay
sandeman schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:43:
[...]

S2U2. Werkt goed met de Diamond sinds versie 1.10. Zet 'slide to answer' aan dan kan je niet meer per ongeluk met je touchscreen opnemen. Je echte opneem en ophang-toets werken nog wel dan.
Check! _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door DRvDijk op 02-08-2008 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een vraag , en ja ik heb gezocht zelf maar kom er niet uit.
het volgende ik vind de kleur die je moet indrukken tijdens een telefoon nummer maar erg saai WIT !!

nou vind ik het veel moier om net als dat je pincode bij het begin moet invoeren het ZWARTE veel mooier en beter uit zien dan het witte !!!!

nou is mijn vraag kan men dit aan passen ????
zo dat je ook dit zwart krijgt en ook de alfabet op die volgorde ik heb veel gezocht maar kwam zo een derglijke vraag niet tegen mischien een mooi uitdaging voor die genen die er veel verstand van hebben
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 01:18:
Ben ik de enige met problemen met mp3 af te spelen die ik er zelf opgezet heb op de MDA compact 4? Ieder MP3 die ik er opgezet heb stottert enorm in alle 3 de mp3 spelers die standaard geinstalleerd staan. Het geluid bij filmpjes doet het wel goed.

Kan iemand mij hiermee helpen?
Wat is de bitrate van je MP3tjes? En bij de filmpjes waarbij het wel goed gaat, hoe groot is de bitrate van die audio?

Staan er verder nog meer programma's aan?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2008 06:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
Niekjuh schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:45:
[...]

Als hij net is opgestart, staat het vinkje er wel
en dan werkt het gewoon
echter gaat hij soms weg, als ik dan hem weer opnieuw opstart is hij er weer
is er echt niet iets waarmee ik z'n vinkje/pijltje in het spb menu kan krijgen
Installeer ook van SPB, pocketplus!!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
  • Laatst online: 05-09 14:16
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 22:18:
[...]

Elk toestel heeft een type, de HTC Diamond = P3700 en de MDA Compact IV = P3702.
Dus even zelf op zoek gaan naar een ScreenProtector die geschikt is voor de P3702, die past natuurlijk het mooist op je toestel ;)

Maar...
Gebruik meteen de standaard bijgeleverde ScreenProtector en ga daarna pas (als hij niet mocht bevallen) op zoek naar een vervanger, wellicht dat er tegen die tijd wat meer produkten leverbaar zijn.
bedankt :)

Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een eindje gezocht te hebben, maar toch niets verwant gevonden te hebben, hieronder mijn (nogal raar) probleempje.

Ik heb de HTC Touch Diamond van een vriend overgekocht, en wou er dus een harde reset op loslaten.
Vooraleer dit te doen heb ik de software van Windows Mobile (vanop de cd) geïnstalleerd en de telefoon verbonden om te zien of er geen belangrijke date opstond die gebackupped moest worden.

Zo gezegd zo gedaan, alles belangrijk op m'n harde schijf gezet en dus was ik klaar voor de harde reset. Ik deed de reset zoals hij moest, maar de eerste keer deed hij het precies niet. De telefoon ging gewoon uit. Dus heb ik het nogmaals gedaan, waarna het wel lukte.

Toen zag ik dat de USB-kabel nog verbonden was met de pc.. En sindsdien heb ik het probleem dat de Windows Mobile software m'n gsm niet meer herkend. Maar Windows gaf wel nog het schermpje waar je kunt kiezen tussen afbeeldingen bekijken, map openen etc..
Dus heb ik de Windows Mobile software volledig uninstalled (+ alles wat met de gsm te maken had zoals hulpprogs) en opnieuw proberen te installeren. Hier bleef ik echter haperen. De software wil precies niet meer op m'n pc. Hij zegt telkens wel dat de installatie voltooid is etc, maar de software staat nergens op m'n computer.

'K heb reeds de topic's doorlbladerd en wat gegoogled, maar kan nergens een gelijkaardig probleem vinden, laat staan een oplossing :/

Indien jullie enig advies of tips hebben, laat gerust weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 06:04:
[...]

Wat is de bitrate van je MP3tjes? En bij de filmpjes waarbij het wel goed gaat, hoe groot is de bitrate van die audio?

Staan er verder nog meer programma's aan?
Ik heb express een mp3 geprobeerd met een constante bitrate van 192 en deze heb ik meteen aangezet nadat ik een soft reset heb gedaan dus. Ik weet niet welke bitrate het filmpje draait het is een filmpje wat ik gemaakt heb met de MDA compact 4

Nu heb als test het mp3 weer terug gekopieerd van de compact 4 naar de PC en nu doet de mp3 hetzelfde op de pc dus het lijkt te liggen aan de overdracht van de pc naar de compact 4. Ik doe dit niet via active sync maar als disk drive en dan kopieer ik het op een normale manier via de verkenner,

Wanneer ik de mp3 die ik terug gezet van de compact 4 naar de pc afspeel op de pc dan heeft deze volgens winamp ook een andere bitrate gekregen die ook een beetje wisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

running man schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:49:
[...]

Goeie tip, ga ik nog proberen.

[...]

Uhhh dat weet ik natuurlijk niet zeker. Ik val hierbij terug op de ervaring die ik met de vorige ROM had. Daar kwam de notificatie eigenlijk nog sneller op de telefoon dan de gmail notifier..

[...]

Nou, heeft allemaal niets geholpen. ActiveSync gedraagt zich heel vreemd. Ik moettelkens weer mijn wachtwoord invullen ook al heb in aangevinkt dat het wachtwoord opgeslagen dient te worden. 8)7

Ook duurt het erg lang voordat in een notificatie krijg voor een SMS of een email. Ik kan al wel meerdere .mid files als geluid voor een notificatie krijgen maar de standaard.mid laat hij nog steeds niet horen als ik een notificatie krijg. Ook als ik trillen heb aangevinkt dan trilt die ook niet. Bij een ander geluid wel. Erg vreemd allemaal.

Ik ben dus maar weer terug gegaan naar de 1.37 ROM en alles werkt weer zoals het hoort. Heb wel de Manila .38 er opgezet. Dan werkt TF3D even snel als de 1.93 ROM.

Ik heb met de 1.37 ROM als twee keer gehad dat hij 's morgens op het pincode menu staat, dus een soft reset heeft gehad, en ik dus niet gewekt ben, vandaar dat ik graag een stabielere ROM wil hebben. Het liefst in het Nederlands. Op XDA staan er zoveel dat ik geen enkel idee heb welke nu het stabielst, snelst (Benchamrk al bekeken) en met de minste bugs is...

Heeft iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 08:53:
Na een eindje gezocht te hebben, maar toch niets verwant gevonden te hebben, hieronder mijn (nogal raar) probleempje.

Ik heb de HTC Touch Diamond van een vriend overgekocht, en wou er dus een harde reset op loslaten.
Vooraleer dit te doen heb ik de software van Windows Mobile (vanop de cd) geïnstalleerd en de telefoon verbonden om te zien of er geen belangrijke date opstond die gebackupped moest worden.

Zo gezegd zo gedaan, alles belangrijk op m'n harde schijf gezet en dus was ik klaar voor de harde reset. Ik deed de reset zoals hij moest, maar de eerste keer deed hij het precies niet. De telefoon ging gewoon uit. Dus heb ik het nogmaals gedaan, waarna het wel lukte.

Toen zag ik dat de USB-kabel nog verbonden was met de pc.. En sindsdien heb ik het probleem dat de Windows Mobile software m'n gsm niet meer herkend. Maar Windows gaf wel nog het schermpje waar je kunt kiezen tussen afbeeldingen bekijken, map openen etc..
Dus heb ik de Windows Mobile software volledig uninstalled (+ alles wat met de gsm te maken had zoals hulpprogs) en opnieuw proberen te installeren. Hier bleef ik echter haperen. De software wil precies niet meer op m'n pc. Hij zegt telkens wel dat de installatie voltooid is etc, maar de software staat nergens op m'n computer.

'K heb reeds de topic's doorlbladerd en wat gegoogled, maar kan nergens een gelijkaardig probleem vinden, laat staan een oplossing :/

Indien jullie enig advies of tips hebben, laat gerust weten. :)
Ik denk dat je jou probleem oplost met nog eens een hardereset ;)
Dan installeert hij gelijk na afloop activesync op de Diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 09:47:
[...]

Ik denk dat je jou probleem oplost met nog eens een hardereset ;)
Dan installeert hij gelijk na afloop activesync op de Diamond.
Tnx man! Nogal dom dat ik niet nogmaals probeerde de reset uit te voeren.
Maar toch erg bedankt, alles werkt terug! Nu lekker wat gaan tweaken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Laatst online: 12-09 22:48
wat voor een navigatie programma gebruiken jullie ?

Ik heb om mijn VF TD tomtom7 staan maar ik krijg hier de kaarten niet voor geactiveerd als iemand weet hoe ik dat moet doen graag prive berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 04:15:
heb een vraag , en ja ik heb gezocht zelf maar kom er niet uit.
het volgende ik vind de kleur die je moet indrukken tijdens een telefoon nummer maar erg saai WIT !!

nou vind ik het veel moier om net als dat je pincode bij het begin moet invoeren het ZWARTE veel mooier en beter uit zien dan het witte !!!!

nou is mijn vraag kan men dit aan passen ????
zo dat je ook dit zwart krijgt en ook de alfabet op die volgorde ik heb veel gezocht maar kwam zo een derglijke vraag niet tegen mischien een mooi uitdaging voor die genen die er veel verstand van hebben
alvast bedankt
Ja, je kunt alle bitmap bestandjes zelf ontwerpen/restylen en gewoon in dezelfde map terugzetten, Windows gebruikt dan niet zijn eigen bestandjes maar die je zelf hebt ontworpen/gerestyled.

Maar het blijft een hele klus (heb het een keer gedaan voor een Mio A701, super mooi resultaat!).

Je moet natuurlijk alles dubbel uitvoeren...
Dus de layout v/h aanraak-gedeelte, in ingeschakelde/uitgeschakelde toestand, elk nr 0 t/m 9 in/uit stand, en alle resterende knoppen in/uit stand enz.
Maar daarna heb je ook iets excusief's, en 't kan er rete mooi uitzien zeker als je een beetje creatief bent, slechter dan de standaards layout kan het niet worden ;), maar wat een klote werk :'(, doe je in iedergeval niet even op je vrije avond, meer een vakantie klusje ;)

Voordeel is wel dat je zelf je indeling of knop-grootte kunt maken :)

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 10:00:
wat voor een navigatie programma gebruiken jullie ?

Ik heb om mijn VF TD tomtom7 staan maar ik krijg hier de kaarten niet voor geactiveerd als iemand weet hoe ik dat moet doen graag prive berichtje.
-Ik ga voor iGo8.

-Ja, als het niet origineel is, dan heb/krijg je dat met elk navigatieprogje ;)

Ben zelf ook geen koorknaap O-) , maar als je dit al niet lukt...
Een beetje googlen moet toch geen probleem zijn, het hele internet staat er vol mee man :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

energie-beheer...
Mensen, hier zit ik toch wel mee te worstelen:

In de instellingen/systeem/energie/geavanceerd stelde ik in:
eerste keuze:30 sec
tweedde keuze: 40 sec

Het enige wat er met mijn toestel na een tijdje gebeurt is dat, als je het niet aanraakt, het scherm wat donkerder wordt... raak je het aan den floept alles netjes aan en kan ik aan de slag...
Mijn scherm wordt nooit helemaal donker, tenzij ik de powerknop gebruik.

Staan er ergens nog andere instellingen?
Hoe stellen jullie de dingen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Laatst online: 12-09 22:48
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 10:24:
[...]

-Ik ga voor iGo8.

-Ja, als het niet origineel is, dan heb/krijg je dat met elk navigatieprogje ;)

Ben zelf ook geen koorknaap O-) , maar als je dit al niet lukt...
Een beetje googlen moet toch geen probleem zijn, het hele internet staat er vol mee man :'(
dus jij bevestigd dat iGo8 wel draaid op een diamond ?

was het maar zo simpel :S hoop oplossingen geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
bing69 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 07:01:
[...]

Installeer ook van SPB, pocketplus!!
Pocketplus heb ik er nu ook op xD
het oude vertrouwde vinkje is weer terug, deze staat nu gewoon als ik spb shell afsluit waar op de oude plaats, makkelijke te komen dus,

btw Airislands is een echte aanrader :D, leuk spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn e dan geen programma's o kant en klaae layouts ;) iemen kan veranderen zou mooi zijn maar blijkbaar is het best moeilijk zo te lezen en ik zou niet eens weten hoe of wat of waar te beginnen 8)7 8)7

iedergeval toch bedankt voor je antwoordt

quote]Low Level schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 10:18:

[...]

Ja, je kunt alle bitmap bestandjes zelf ontwerpen/restylen en gewoon in dezelfde map terugzetten, Windows gebruikt dan niet zijn eigen bestandjes maar die je zelf hebt ontworpen/gerestyled.

Maar het blijft een hele klus (heb het een keer gedaan voor een Mio A701, super mooi resultaat!).

Je moet natuurlijk alles dubbel uitvoeren...
Dus de layout v/h aanraak-gedeelte, in ingeschakelde/uitgeschakelde toestand, elk nr 0 t/m 9 in/uit stand, en alle resterende knoppen in/uit stand enz.
Maar daarna heb je ook iets excusief's, en 't kan er rete mooi uitzien zeker als je een beetje creatief bent, slechter dan de standaards layout kan het niet worden ;), maar wat een klote werk :'(, doe je in iedergeval niet even op je vrije avond, meer een vakantie klusje ;)

Voordeel is wel dat je zelf je indeling of knop-grootte kunt maken :)

Succes.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
wd200 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 11:13:
[...]

Ik heb ook iGo8 draaien op mijn MDA Compact IV, draait als een zonnetje :)

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan S
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-09 09:52
Niekjuh schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:02:
[...]

In touchflo3d ja
maak wel ff foto,

SPB menu
[afbeelding]

Als ik spb afsluit:
[afbeelding]
In spb ga naar tools/task manager. Daarmee kun programma's afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 11:13:
[...]

Er zijn op internet genoeg mappen voor TomTom7 te vinden met crack/patch (heeft te maken met je apparaat ID wat in bepaalde bestanden van die mappen moet staan ;) ).

Weet iemand hier nog wat over trouwens:
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:04:
Hey, ik heb 1 klein vraagje na 2 dagen de TD in gebruik te hebben...

Als ik mijn saldo opvraag via zo'n *xxx# gebeuren krijg je een dialoogschermpje terug met "uw saldo: bla bla etc etc", met daarbij een heel vrolijk (niet) geluidje :).

Nu heb ik alle geluidjes in 'geluiden' al uitgezet of vervangen door trillen...maar het geluidje bij dat dialoogscherm ontvangen blijft helaas :(. Weet iemand of en hoe je dat geluid uit kan zetten (zonder het systeem/belvolume aan te passen)?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2008 13:08 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.