HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 95.599 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146510

Anoniem: 230531 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 00:16:
Hallo,
Mijn scherm wordt al na 5 seconden donkerder... hoe pas ik die tijd aan?
Ik probeerde al vie "energie" maar hier kan ik blijkbaar niets veranderen
Mercikes
JP
Wellicht eens zoeken of je verdiepen in Windows Mobile. Is op iedere device met WM hetzelfde. Zi in power, dan advanced...daar heb je voor battery en external power 2 keuzes om je scherm te doven en het apparaat uit te schakelen na x minuten.....basic kennis van je device lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269747

heeft iemand enig idee hoe ik van mijn oude HTC SPV C550 smsjes kan exporteren naar mijn TD? deze vraag zal ongetwijfeld al voorbij zijn gekomen maar ik word er niet echt wijzer van en kan het antwoord niet zo 1 2 3 vinden. Ik heb al menig programmas geprobeerd zoals smsbackup e.d. Maar veel programmas werken niet op mijn spv door de verouderde rom en wm versie.

help !

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 269747 op 02-08-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119615

Ik heb een probleem met het opslaan van foto´s door de camera. Deze slaat hij standaard in de map \intern geheugen\My Documents\ op. Dit is erg onhandig, omdat de photo viewer in touchFLO de map \intern geheugen\My Documents\Mijn afbeeldingen\ toont en dus niet de foto´s die ik net heb gemaakt.

(even tussendoor: lekker handig, die mix van nederlandse en engelse mappen :? )

Nu heb ik geprobeerd dit te veranderen met advanced config, maar dit is volgens mij niet mogelijk. Deze geeft alleen een keuze tussen DCIM en my pictures, geen directory. Wat ik daar instelde maakte niet uit voor de map waar de foto´s komen.

Vervolgens vond ik deze thread op XDA:
http://forum.xda-develope...highlight=camera+location

Dat (post #5) heb ik dus geprobeerd, alleen bij mij is er geen SaveFolder_0409 sleutel in HKLM\Software\HTC\Camera\Image , alleen maar een SaveFolder_0413. Deze heb ik veranderd naar SaveFolder_TF3DLocaleID zoals in de thread staat, maar nog steeds geen verandering.

Heeft iemand hier tips?

EDIT: ik zie nu dat het wel mogelijk is om touchflo een andere map te laten tonen. Dit is wel een mooie tijdelijke oplossing, maar het liefst heb ik natuurlijk dat de camera de foto´s opslaat in mijn afbeeldingen ipv my documents

EDIT2: rom update heeft t gefixt :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 119615 op 02-08-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230531

Anoniem: 146510 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 13:14:
[...]

Wellicht eens zoeken of je verdiepen in Windows Mobile. Is op iedere device met WM hetzelfde. Zi in power, dan advanced...daar heb je voor battery en external power 2 keuzes om je scherm te doven en het apparaat uit te schakelen na x minuten.....basic kennis van je device lijkt me.
bedankt voor je reactie, maar, een paar berichtjes hierboven schreef ik:

In de instellingen/systeem/energie/geavanceerd stelde ik in:
eerste keuze:30 sec
tweedde keuze: 40 sec

Het enige wat er met mijn toestel na een tijdje gebeurt is dat, als je het niet aanraakt, het scherm wat donkerder wordt... raak je het aan den floept alles netjes aan en kan ik aan de slag...
Mijn scherm wordt nooit helemaal donker, tenzij ik de powerknop gebruik.

Ik denk dat je dit wel bedoelt... of heb ik het verkeerd?
In elk geval, het werkt van geen kanten.
JP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:45
Zo, zojuist even alle contacten uit Outlook gesynct met mijn Diamond maar er gaat iets mis. Als iemand uit mijn contactlijst mij belt herkent hij het nummer niet als zijnde dat van iemand uit mijn lijst. Ik denk dat dat komt omdat Outlook telefoonnummers zo opslaat: "+31 6enz", dus met een spatie tussen de +31 en de 6. Weet iemand of dit inderdaad zo is, en hoe ik dat kan verhelpen?

Vreemd: bij sommige nummers gaat het wel goed...

[ Voor 6% gewijzigd door posttoast op 02-08-2008 14:25 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

posttoast schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 14:04:
Zo, zojuist even alle contacten uit Outlook gesynct met mijn Diamond maar er gaat iets mis. Als iemand uit mijn contactlijst mij belt herkent hij het nummer niet als zijnde dat van iemand uit mijn lijst. Ik denk dat dat komt omdat Outlook telefoonnummers zo opslaat: "+31 6enz", dus met een spatie tussen de +31 en de 6. Weet iemand of dit inderdaad zo is, en hoe ik dat kan verhelpen?

Vreemd: bij sommige nummers gaat het wel goed...
Staat bij mij ook zo en wordt wel herkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:50
Heeft bij mij altijd wel goed gewerkt. Hij kijkt (naar ik meen) standaard naar de laatste 8 cijfers. Ik heb in een gepimpte Advanced Config een instelling gezien waarmee je dat aantal kon veranderen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-06 19:27
Omdat ik maar weinig bevestigingen zie: ook ik heb de MDA gehaald (studentmobiel) en deze is inderdaad simlock vrij. Ik krijg alleen internet nog niet aan de gang via vodafone, maar bellen gaat dus prima ;) Manilla theme erop gezet en je hebt veelal alles zwart, allen sommige linkjes enz zijn nog T-Mobile roze.

Wat me wel opviel, ik heb er prive foto's op staan lijkt het van iemand anders :? Iemand die in de keuken schoonmaakt en 2 foto's van een oudere dame op een blauwe bank. Echter dat zijn foto's met een kwaliteit dat je zegt, die zijn nooit en te nimmer met deze TD (MDA) geschoten. Zitten deze foto's in alle MDA's? Of heb ik een "2e handsje?" De eerste keer opstarten ging ook niet bepaald langzaam en calibreren hoefde ik ook niet. Althans, werd niet om gevraagd. Verder lijkt ie helemaal leeg.

Eerste indruk: super toestel, maar nog wel wat traag. Maar ik neem rustig de tijd voor 't tweaken enz dus dat zal wel goed komen. Resolutie :9~ Mail en browsen ook top! (t.o.v. mijn N95)

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

Als Windows Mobile al is geinstalleerd en je het scherm niet hoeft te calibreren is het toestel zeker al eerder gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-06 19:27
Anoniem: 33810 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 16:43:
Als Windows Mobile al is geinstalleerd en je het scherm niet hoeft te calibreren is het toestel zeker al eerder gebruikt...
Ik moest de gebruiksvoorwaarden accepteren van Windows Mobile, verder niet dacht ik. En het gaat om de MDA dus, wellicht wordt daar niet direct om calibreren gevraagd? Verder was alles heel nieuw, wat wel opviel dat er 2 bescherm folies opzaten. 1 voor het scherm alleen en 1 voor de gehele voorkant daar nog weer overheen met de tekst eerst Active sync te installeren voordat ik hem aan de computer mocht koppelen. Leek mij fabrieksmatig strak erop te zitten.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, ik heb zelf de Diamond...daar moet je zelf extra beschermfolies opplakken en calibreren.
Maar misschien dat iemand anders met een MDA helderheid kan scheppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexxexium
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-06 20:32
Ik heb een probleempje met internet explorer. Deze laad helemaal geen paginas. Als ik op hetzelfde moment opera gebruikt laad deze de pagina wel. Moet ik nog ergens wat instellen zodat IE ook kan internetten?

hellup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abkoomen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2018
ff 2 vragen mbt de muziek speler in de touchflo skin
Ik heb zoals in de startpost aangegeven de aanwijzingen opgevolgd om mijn album-art te kunnen zien. Alles uitgevoerd en als ik nu in de speler bij albums kijk dan klopt het inderdaad maar in het begin scherm staat bij dezelfde artiest nog gewoon een muzieknoot.
Moet ik eerst iets updaten of zo?
Volgende vraag hoe kan ik de afspeellijst leeg maken?

Nadat ik alles heb uitgevoerd heb ik een soft reset uitgevoerd en daarmee niet de album-art gekregen zoals ik het graag zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-06 22:43
Ik ben van plan de HTC Diamond aan te schaffen, maar naar het lezen van het forum is het mij nog niet geheel duidelijk of de HTC Diamond nou wel of geen grafische drivers aan boord heeft of heeft dit toestel de zelfde problemen als de HTC Cruise en Tytn 2? Wie kan mij hier duidelijkheid over geven?

Een klein vraag offtopic: wie heeft er ervaring met DEBITEL KPN? Ik wil daar ene abo afsluiten namelijk....

Alvast bedankt voor jullie antwoorden/advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 17:46:
Ik ben van plan de HTC Diamond aan te schaffen, maar naar het lezen van het forum is het mij nog niet geheel duidelijk of de HTC Diamond nou wel of geen grafische drivers aan boord heeft of heeft dit toestel de zelfde problemen als de HTC Cruise en Tytn 2? Wie kan mij hier duidelijkheid over geven?
Hij heeft de benodigde drivers aan boord en dus niet de problemen van de Cruise en de Tytn II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Van mijn TC naar een TD overgestapt: wat een verademing. Mijn TC was zó traag vergeleken met de TD. Blij dat ik de stap genomen heb. Maar...

Wat ik heeeel irritant vind is als de telefoon uit de standbymodus gaat (door sms / mail / agenda melding etc) en de TD prettig in mijn broekzak zijn eigen leven gaat leiden... Ja ja, ik heb gezocht op het forum en kwam uit op slide2unlock. Had ik ook op mijn TC staan maar hij werkt niet op mijn TD.
Keyswop idem (ook de manier zoals in de faq uitgelegd om je softkeys te wijzigen werkt niet).

Nu heb ik een donkerbruin vermoeden: vodafone!!! Ik kan me voorstellen dat zij er belang bij hebben da de rechter softkey koste wat kost 'live!' blijft en keurig naar de vodafone live site verwijst.

1. Hoe kan ik het probleem van onbedoeld de telefoon bedienen oplossen?
2. Hoe wijzig ik de softkeys (manier 3 dus....)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:43

wontcachme

You catch me? No you wont

intruder1400 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:12:
Van mijn TC naar een TD overgestapt: wat een verademing. Mijn TC was zó traag vergeleken met de TD. Blij dat ik de stap genomen heb. Maar...

Wat ik heeeel irritant vind is als de telefoon uit de standbymodus gaat (door sms / mail / agenda melding etc) en de TD prettig in mijn broekzak zijn eigen leven gaat leiden... Ja ja, ik heb gezocht op het forum en kwam uit op slide2unlock. Had ik ook op mijn TC staan maar hij werkt niet op mijn TD.
Keyswop idem (ook de manier zoals in de faq uitgelegd om je softkeys te wijzigen werkt niet).

Nu heb ik een donkerbruin vermoeden: vodafone!!! Ik kan me voorstellen dat zij er belang bij hebben da de rechter softkey koste wat kost 'live!' blijft en keurig naar de vodafone live site verwijst.

1. Hoe kan ik het probleem van onbedoeld de telefoon bedienen oplossen?
2. Hoe wijzig ik de softkeys (manier 3 dus....)?
ER is inmiddels een werke S2U2 voor de diamond. Deze heb ik een paar pagina's terug hier neer gezet. Op XDA is hij ook te vinden

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267263

wd200 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 11:13:
dus jij bevestigd dat iGo8 wel draaid op een diamond ?

was het maar zo simpel :S hoop oplossingen geprobeerd
Ja, dat bevestig ik, en met mij hele volstammen ;) en ja het is nog simpel ook.

Kijk eens op XDA, daar staat zeer veel over iGO8 enz.
Je moet voor de Diamond deze versie hebben: IGO 8 v8.0.0.41506 (June 3 release)

Ik heb hier ook al eens de NL POI's gepost, alsmede de map structuur, even de search funktie gebruiken (weet alleen niet meer in welk deel!)

Hieronder is de inhoud van mijn sys.txt bestandje (zeer belangrijk ;), misschien kan je er dan wel wat mee)
[folders]
app="Intern geheugen/iGO8"

[interface]
maxzoom2d=6000000
show_exit=1
vga=1
poi_show_all_btn=1

[phone]
driver="TAPI"
;exe_path="\Windows\cprog.exe"
;win_name="Phone"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
ER is inmiddels een werke S2U2 voor de diamond. Deze heb ik een paar pagina's terug hier neer gezet. Op XDA is hij ook te vinden
Thanks.... Ik heb hem er op gezet. Eerst kreeg ik bij het opstarten van S2U2 een melding dat het bestand niet ge......?.... kon worden. Iets met onbekende uitgever.... Daarna in de settings wat zitten spelen, niets echt veranderd, wel gesaved, waarna S2U2 het wel deed!!

Als ik echter gebeld wordt, blijven de twee orignele knoppen in beeld komen: opnemen of ophangen. Dus ik denk, laat ik het zo instellen dat je alleen met 'sliden' op kan nemen. Dit werkt helaas niet, nou ja, eerste 3 seconden de originele knoppen waarna S2U2 het overneem op de gewenste instelling.... Blijft een beetje baggerwerk zo. Ben dus nog steeds op zoek naar een degelijk oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

intruder1400 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:47:
[...]

Thanks.... Ik heb hem er op gezet. Eerst kreeg ik bij het opstarten van S2U2 een melding dat het bestand niet ge......?.... kon worden. Iets met onbekende uitgever.... Daarna in de settings wat zitten spelen, niets echt veranderd, wel gesaved, waarna S2U2 het wel deed!!

Als ik echter gebeld wordt, blijven de twee orignele knoppen in beeld komen: opnemen of ophangen. Dus ik denk, laat ik het zo instellen dat je alleen met 'sliden' op kan nemen. Dit werkt helaas niet, nou ja, eerste 3 seconden de originele knoppen waarna S2U2 het overneem op de gewenste instelling.... Blijft een beetje baggerwerk zo. Ben dus nog steeds op zoek naar een degelijk oplossing.
wtf.. Hier werkt he zonder problemen. Heb die problemen helemaal niet. Welke versie heb je?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183559

[...]

om je beter te voelen... Ik heb hetzelfde probleem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
om je beter te voelen... Ik heb hetzelfde probleem :p
hmmmm.... lullig voor je... maar het voelt idd beter! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Hebben jullie directdraw aan of uit? En de keyboard hook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wontcachme schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:53:
[...]

wtf.. Hier werkt he zonder problemen. Heb die problemen helemaal niet. Welke versie heb je?
Ik heb hetzelfde issue, als ik gebeld wordt dan komen de gewone knoppen er gewoon overheen. Je hebt niet toevallig de phone skin uitstaan? IK heb de 1.13 versie genomen, dat was de laatste die ik kon vinden icm VGA ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

J0YR1D3R schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 19:16:
[...]

Ik heb hetzelfde issue, als ik gebeld wordt dan komen de gewone knoppen er gewoon overheen. Je hebt niet toevallig de phone skin uitstaan? IK heb de 1.13 versie genomen, dat was de laatste die ik kon vinden icm VGA ondersteuning.
Die heb ik ook. En de skin staat gewoon aan. Ik heb wel wat met de setting zitten klooien dus misschien ligt het daar aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

[...]

Blijft een beetje prutsen met die instellingen op S2U2..

Ik heb in ieder geval de volgende settings:

autostart on
bij batterij alles off en scherm uit 35s
op voeding alles off
bij phone, slide to answer only locked
SA2answerkey on en S2Aendkey on
phone noformat optie3
bij overige, DPAD on Top curtain on
bij uitgebreid Niet uitschakelen on, Direct draw on en Don't use keyboard hook on...

dat werkt hier

probeer het eens.. :+

Maar ik denk dat ik dat proggie er maar weer af haal..lijkt mij een energievreter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel01
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-06 19:26
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 17:46:

Een klein vraag offtopic: wie heeft er ervaring met DEBITEL KPN? Ik wil daar ene abo afsluiten namelijk....

Alvast bedankt voor jullie antwoorden/advies!
IK heb hem van de week bij debitel besteld en hoop hem woensdag of donderdag binnen te krijgen. Door dat ik mijn oude nummer wil behouden duurde het een paar dagen langer. De reden dat ik voor debitel heb gekozen is de lage prijs en het kpn netwerk waarover je belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 16:03
Volgens de handleiding moet ik wanneer ik op het invoerselectie-pijltje druk bij bv Word Mobile, een lijst van 'andere invoermethodes' krijgen met waaronder transcriber (voor handschriftherkenning), maar bij mij staat er enkel 'toetsenbord'. Moet er nog iets extra's voor gedaan worden, om de transcriber zichtbaar/werkend te krijgen?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Voor het voorkomen van ongewild een binnenkomend telefoontje al opgenomen te hebben zonder dat je er erg in hebt, hebben ze op xda wel een oplossing gevonden. Tot nu moet je het doen met S2U2. Dit zijn de meest relevante settings.

bobo75 bobo75 is offline
Junior Member

Default I think I found a solution..
Well, i had the same prob... bur played a bit with S2U2 and solved it!
First take the newest version!! i think its the 1.13 now.. u can find it here on xda-dev.

than i set it up like: (Phone section)

Caller ID: Thumpnail
Slide to answer: only locked
S2A Answer key: on
S2A end key: on

Advanced Section:

Direct Draw: on
Dont double check backlight: on

If now a call is comming in, the phone gets on.. no more "answer" or "hang up" button, but just the "slide to answer.

Its working great with my device.

try it... and good luck!

Wat nu ook kan is met de hardbuttons het telefoontje aannemen of weigeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaspur schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 20:20:
Volgens de handleiding moet ik wanneer ik op het invoerselectie-pijltje druk bij bv Word Mobile, een lijst van 'andere invoermethodes' krijgen met waaronder transcriber (voor handschriftherkenning), maar bij mij staat er enkel 'toetsenbord'. Moet er nog iets extra's voor gedaan worden, om de transcriber zichtbaar/werkend te krijgen?
Download DIT

Zet het op je 4GB Interne geheugen van je TD en installeer het cab bestandje, na installatie kan je dit bestandje weer verwijderen ;)

Als het goed is heb je er nu handschriftherkenning als extra invoermethode bij (met wat oefening kan je redelijke resultaten boeken, opletten bij het schrijven (ALTIJD MET DE STYLUS) de beginvorm van een letter/cijfer is ook belangrijk, als vb, het cijfer 8, probeer maar... ;)

*Staat standaard uitgeschakeld, want nagenoeg iedereen tikt sneller zijn tekst in op de zeg maar gewone manier ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 267263 op 02-08-2008 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:35
Anoniem: 267263 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 21:15:
[...]

Download DIT

Zet het op je 4GB Interne geheugen van je TD en installeer het cab bestandje, na installatie kan je dit bestandje weer verwijderen ;)

Als het goed is heb je er nu handschriftherkenning als extra invoermethode bij (met wat oefening kan je redelijke resultaten boeken, opletten bij het schrijven (ALTIJD MET DE STYLUS) de beginvorm van een letter/cijfer is ook belangrijk, als vb, het cijfer 8, probeer maar... ;)

*Staat standaard uitgeschakeld, want nagenoeg iedereen tikt sneller zijn tekst in op de zeg maar gewone manier ;)
Ik heb dat cab bestandje geinstalleerd, alleen als ik nu letter recognizer inschakel, zodra ik op OK druk dan springt die terug naar toetsenblok van de tel. :s ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269687

Probeer ik het hier ook maar even...

Ik heb 3 dagen de TD in bezit via Vodafone. Erg leuk toestel maar ik wil het zwarte thema hebben en hij mot wat sneller worden.
Nou heb ik voor het black theme het Diamond TF3D cinfig.cab via de PC op de TD gezet en het werd inderdaad zwart. Maar tevens super traag en bij bijvoorbeeld het "weer" knopje bleef hij hangen of ik kon geen andere plaats kiezen. Youtube was helemaal niet meer mogelijk omdat hij te weinig opslagruimte overhad (min 8mb nodig). Ik heb wat bestanden verwijderd omdat ie continu een waarschuwingsscherm liet zien dayt ie te weinig opslagruimte had.
Ik heb hem een (Harde?)reset gegeven en ben weer terug bij af. Wat is de beste locatie voor dat soort programmatjes? zodat ik dus geen geheugen problemen krijg?
En de laatste vraag die ik heb, voordat ik een zak uienringetjes ga veroveren; welk prog neem ik om het register te veranderen : Totalcommander of PHMRegedit?

gr Martein en bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gebruikershaes schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 21:41:
[...]
Ik heb dat cab bestandje geinstalleerd, alleen als ik nu letter recognizer inschakel, zodra ik op OK druk dan springt die terug naar toetsenblok van de tel. :s ?
Ja en :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Dus doet die het niet, want dan denk die dat ik de het toetsenblok wil gebruiken ipv herkenning..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269687 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 22:11:
Probeer ik het hier ook maar even...

Ik heb 3 dagen de TD in bezit via Vodafone. Erg leuk toestel maar ik wil het zwarte thema hebben en hij mot wat sneller worden.
Nou heb ik voor het black theme het Diamond TF3D cinfig.cab via de PC op de TD gezet en het werd inderdaad zwart. Maar tevens super traag en bij bijvoorbeeld het "weer" knopje bleef hij hangen of ik kon geen andere plaats kiezen. Youtube was helemaal niet meer mogelijk omdat hij te weinig opslagruimte overhad (min 8mb nodig). Ik heb wat bestanden verwijderd omdat ie continu een waarschuwingsscherm liet zien dayt ie te weinig opslagruimte had.
Ik heb hem een (Harde?)reset gegeven en ben weer terug bij af. Wat is de beste locatie voor dat soort programmatjes? zodat ik dus geen geheugen problemen krijg?
En de laatste vraag die ik heb, voordat ik een zak uienringetjes ga veroveren; welk prog neem ik om het register te veranderen : Totalcommander of PHMRegedit?

gr Martein en bedankt alvast
-Ja als je geheugenproblemen (te weinig) hebt krijg je natuurlijk de gekste problemen ;)

-Installeer (zeker gewone progjes) altijd zoveel mogelijk (soms kan het niet anders) op het 4GB Interne geheugen (heb je niet voor niets!), als je telefoongeheugen een beetje leeg blijft, blijft je phone lekker snel.

-Resco File Explorer 2008 NL v7.03, daar zit ook een Reg Editor PlugIn bij, MET Import/Export, de beste naar mijn mening;)
Google eens op "Resco 7.03 + torrent" moet te doen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met vinger zo vet als bagger zeg ik: Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ohw nog wat.
Als ik die aanpassingen gedaan heb. Is het verstandig om die programmaatjes van de TD af te halen of werkt het er niet slechter op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gebruikershaes schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 22:39:
[...]
Dus doet die het niet, want dan denk die dat ik de het toetsenblok wil gebruiken ipv herkenning..
Eerst nadenken (of beter je commentaar formuleren) voordat je gaat mekkeren en twijfel altijd eerst aan je eigen kunnen van Windows Mobile voordat je de schuld geeft aan een progje ;)

Werkt gewoon goed, waarschijnlijk doe je wat verkeerd of je begrijpt niet waar het voor bedoeld is :X

Als je bijvoorbeeld een Ms Wordt document opent, dan kan je gewoon je tekst schrijvend invoeren (na veel oefening dan welliswaar:Y ), maar goed DAAR is het o.a. voor bedoeld!

Start>Instellingen>Invoer>Invoermethode> Block of Letter Recognizer

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 267263 op 02-08-2008 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is ie weer.
Na het installeren van de TF3D is het thema nog hetzelfde. Moet ik dit thema http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=409901&highlight=black+theme ook naar de htc sturen en die dan installeren? Er worden dan iets van 1033 bestanden verwijderd en 980 bij gezet of zo..Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Iedereen

Jongens de mazzel, ik ben voor het laatst, heb géén tijd meer ;)

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Anoniem: 267263 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 21:15:
[...]

Download DIT

Foutje, verkeerde bestand

Lache programma, werkt echt leuk!

[ Voor 3% gewijzigd door repsaj op 02-08-2008 23:53 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaspur schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 23:19:
[...]

Uh, hoe install je dat bestand?
Net zoals je elk ander CAB bestand installeerd...op je TD zetten en dan vanuit Windows Mobile -> Verkenner -> CAB bestand Aantikken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879

Anoniem: 267263 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 23:05:
@Iedereen

Succes.
Mazzel! Denk dat je vast nog wel terug komt hier..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Anoniem: 267263 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 22:57:
[...]

Eerst nadenken (of beter je commentaar formuleren) voordat je gaat mekkeren en twijfel altijd eerst aan je eigen kunnen van Windows Mobile voordat je de schuld geeft aan een progje ;)

Werkt gewoon goed, waarschijnlijk doe je wat verkeerd of je begrijpt niet waar het voor bedoeld is :X

Als je bijvoorbeeld een Ms Wordt document opent, dan kan je gewoon je tekst schrijvend invoeren (na veel oefening dan welliswaar:Y ), maar goed DAAR is het o.a. voor bedoeld!

Start>Instellingen>Invoer>Invoermethode> Block of Letter Recognizer
Dude.. je moet niet doen alsof ik achtelijk ben oid, want het werkt gewoon NIET!

En als dit niet duidelijk genoeg voor je is: "Ik heb dat cab bestandje geinstalleerd, alleen als ik nu letter recognizer inschakel, zodra ik op OK druk dan springt die terug naar toetsenblok van de tel", dan moet jij gaan tiwijfelen aan je eigen kunnen van begrijpend lezen.

Als ik dit: Start>Instellingen>Invoer>Invoermethode> Block of Letter Recognizer verander dan zodra ik op OK druk springt die instelling terug op: Start>Instellingen>Invoer>Invoermethode> Toetsenblok vd tel. Hij slaat het niet op!

En je hoeft me niet te helpen als je me meteen af gaat zitten bitchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262019

Op mijn Diamond heb ik het volgende probleem:
Na updaten naar V1.93.404.1NLD blijkt d
at soms ActiveSync spontaan is geactiveerd.
Ben er nog niet achter wanneer precies ActiveSync aan gaat (welk proces/aktie).
Vooral na aanzetten / soft reset blijkt ActiveSync opeens op de achtergrond te draaien.
Wie herkent dit probleem (pje)... en weet een oplossing hiervoor?
(wil wel graag de officiele HTC-roms gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

gebruikershaes schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 00:14:
[...]

Dude.. je moet niet doen alsof ik achtelijk ben oid, want het werkt gewoon NIET!

En als dit niet duidelijk genoeg voor je is: "Ik heb dat cab bestandje geinstalleerd, alleen als ik nu letter recognizer inschakel, zodra ik op OK druk dan springt die terug naar toetsenblok van de tel", dan moet jij gaan tiwijfelen aan je eigen kunnen van begrijpend lezen.

Als ik dit: Start>Instellingen>Invoer>Invoermethode> Block of Letter Recognizer verander dan zodra ik op OK druk springt die instelling terug op: Start>Instellingen>Invoer>Invoermethode> Toetsenblok vd tel. Hij slaat het niet op!

En je hoeft me niet te helpen als je me meteen af gaat zitten bitchen...
Met dit soort reacties verpest je het wel een beetje voor jezelf.
Verwacht je nu dat er iemand opstaat en jou aan het handje neemt?

Nou voor deze keer dan: Voer eens een soft reset uit,. Of verwijder het progje, soft reset, opnieuw installeren. Het progje (voert alleen maar wat tweaks uit in het register) werkt goed. Heb er nog geen klachten over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Anoniem: 262019 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 00:27:
Vooral na aanzetten / soft reset blijkt ActiveSync opeens op de achtergrond te draaien.
Heb je soms "Pushmail" aangevinkt staan in de CommManager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 15:51
[...]

de phone skin moet je uitzetten dan werkt alles uitstekend. Je mist alleen de optie videobellen dan..

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

bing69 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 08:17:
[...]

de phone skin moet je uitzetten dan werkt alles uitstekend. Je mist alleen de optie videobellen dan..
Dat is onzin, je hoeft de skin helemaal niet uit te zetten. [zie mijn vorige post hierover.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

@Iedereen

Succes.
Low Level, bedankt voor je bijdrage en kom nog eens kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181496

Anoniem: 262019 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 00:27:
Probeer dit eens ;)

ASyncKiller
This application allows to kill the ActiveSync process when it's in idle state but it just hold in memory...
@Iedereen

Succes.
Ciao man, alleen een echte tweaker blijft toch weer terug komen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 181496 op 03-08-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
210667 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 08:34:
[...]

Dat is onzin, je hoeft de skin helemaal niet uit te zetten. [zie mijn vorige post hierover.]
Dat is geen ONZIN!!! Wellicht is het een andere oplossing, dat klinkt anders. Maar onzin is het niet. Met jouw oplossing (van xda) komt toch even de originele opneemtoetsen er door heen voor s2u2 het overneemt. Dan zou je al per ongeluk opgenomen kunnen hebben. Met mijn oplossing neemt s2u2 het van af het begin al over. Alleen je bent dan inderdaad zoals ik al schreef het videobellen kwijt.

Een andere oplossing als ONZIN bestempelen vind ik uit de boze. Er zijn meer wegen die naar een oplossing gaan. :)

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146510

Help !

Mijn camera reageert niet meer....althans, als ik de camera-tab selecteer, voor camera kies, dan krijg ik een zwart scherm. Ik kan op de zwarte knop drukken, ik hoor de 'sluiter' en kan een foto maken die ik later in de gallery kan zien.

Had er wel eens vaker last van, maar na een soft-reset deed hij het weer, inmiddels nieuwe ROm er op gezet 1.93HK_WWE en het probleem bleef bestaan. Geswitched naar de 1.93Euro-WWE (ken de nummers niet uit het hoofd) en het probleem blijft bestaan.

Kortom, de camera'maakt foto's, maar de interface wordt niet zichtbaar op het scherm...zelfs niet na hard-rest/rom-upgrade....

Zou het hardwarematig zijn? Met mijn TyTn had ik iets soortgelijks nl. En om mijn Diamond nu na 2 maanden al weer drie weken kwijt te zijn aan die Eurotwice gasten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146510 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 10:49:
Help !

Mijn camera reageert niet meer....althans, als ik de camera-tab selecteer, voor camera kies, dan krijg ik een zwart scherm. Ik kan op de zwarte knop drukken, ik hoor de 'sluiter' en kan een foto maken die ik later in de gallery kan zien.

Had er wel eens vaker last van, maar na een soft-reset deed hij het weer, inmiddels nieuwe ROm er op gezet 1.93HK_WWE en het probleem bleef bestaan. Geswitched naar de 1.93Euro-WWE (ken de nummers niet uit het hoofd) en het probleem blijft bestaan.

Kortom, de camera'maakt foto's, maar de interface wordt niet zichtbaar op het scherm...zelfs niet na hard-rest/rom-upgrade....

Zou het hardwarematig zijn? Met mijn TyTn had ik iets soortgelijks nl. En om mijn Diamond nu na 2 maanden al weer drie weken kwijt te zijn aan die Eurotwice gasten...
ik ben bang dat het een hardware fout is, anders had je hem na een hardreset wel weer goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 181496 op 03-08-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

bing69 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 10:03:
[...]

Dat is geen ONZIN!!! Wellicht is het een andere oplossing, dat klinkt anders. Maar onzin is het niet. Met jouw oplossing (van xda) komt toch even de originele opneemtoetsen er door heen voor s2u2 het overneemt. Dan zou je al per ongeluk opgenomen kunnen hebben. Met mijn oplossing neemt s2u2 het van af het begin al over. Alleen je bent dan inderdaad zoals ik al schreef het videobellen kwijt.

Een andere oplossing als ONZIN bestempelen vind ik uit de boze. Er zijn meer wegen die naar een oplossing gaan. :)
het uitschakelen van een phone-specifiek onderdeel noem ik onzin. het is namelijk niet nodig. En als je de oplossing zoals aangegeven via xda niet eerst even test, heb je ook geen recht van spreken. verder is het mij eigenlijk worst wat je ermee doet..jouw feestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96182

Goeiedag,

Ben sinds enkele dagen ook een tevreden bezitter van de TD.
Heb al heel veel aan de afgelopen topics gehad, kon alleen iets niet vinden.
Ik heb al mijn auto toetsenblok uitstaan bij instellingen>energie.
Heb wel aanstaan dat hij op toetsblok gaat nadat ik hem standby zet via bovenste knopje.
Mijn TD gaat echter nog steeds na een seconde of 30 op toetsblok.
Is er iemand die weet of dit een registerinstelling is?

En net met het alarm. Hij ging af, maar ik kreeg helemaal geen bericht en kon hem dus ook nergens stoppen. Het alarm uitzetten hielp ook niet?

Groeten MArtijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zijn we lekker vriendelijk tegen elkaar, zullen we het gewoon leuk houden
Iedereen komt hier om geholpen te worden niet om te worden afgebrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik heb nog steeds problemen met mijn cab file met tweaks erin. Hij wil ze maar niet runnen. Ik heb de _setup.xml file in een cab file gestopt. Als ik deze dan op mijn interne geheugen zet en het wil installeren dan zegt ie dat het "unsuccesfull" was. Iemand die me kan helpen??

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
210667 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:03:
[...]

het uitschakelen van een phone-specifiek onderdeel noem ik onzin. het is namelijk niet nodig. En als je de oplossing zoals aangegeven via xda niet eerst even test, heb je ook geen recht van spreken. verder is het mij eigenlijk worst wat je ermee doet..jouw feestje.
twee dingen, als je mijn verhaal leest dan zie je dat ik het uitgeprobeerd heb. Anders had ik geen commentaar kunnen geven. Ten tweede je schakelt alleen een de shell van de touchflo uit. Je belt dus met de standaard interface.

Nogmaals ik had een alternatief die ook werkte en het was geen kritiek, Alleen jouw reaktie klonk en klinkt nog steeds nogal grof..Lijkt me niet de bedoeling van dit forum.
Er zijn nl altijd andere oplossingen en jouw weg (of mijn weg) is niet altijd de enige weg die naar een oplossing leidt.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
bing69 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:28:
twee dingen, als je mijn verhaal leest dan zie je dat ik het uitgeprobeerd heb. Anders had ik geen commentaar kunnen geven. Ten tweede je schakelt alleen een de shell van de touchflo uit. Je belt dus met de standaard interface.

Nogmaals ik had een alternatief die ook werkte en het was geen kritiek, Alleen jouw reaktie klonk en klinkt nog steeds nogal grof..Lijkt me niet de bedoeling van dit forum.
Er zijn nl altijd andere oplossingen en jouw weg (of mijn weg) is niet altijd de enige weg die naar een oplossing leidt.
En nu is deze discussie ten einde. Terug ontopic please...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
Het schijnt zo te zijn dat wanneer je de TF3D phone skin uit zet, er meerdere andere dingen het niet meer doen. In ieder geval verdwijnt het bluetooth icoon dan wanneer BT aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:23
Ik heb net een nieuwe rom versie geïnstalleerd, namelijk 1.39.404.1 NLD. Maar nu heb ik geen snelkoppeling meer naar mijn tomtom applicatie die nog wel gewoon werkt. Is er een manier om deze terug te krijgen, zodat ik hem gewoon via programma's kan benaderen (ipv steeds via explorer)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

[...]

Nogmaals, ik blijf het onzin vinden een deel van de functionaliteit van het apparaat uit te schakelen om een ondersteunende aplicatie goed werkende te krijgen terwijl dit niet nodig is!

Uiteindelijk komt het er op neer dat HTC een belangrijke optie die velen nodig blijken te hebben niet aan zijn apparaat heeft toegevoegd. Misschien wat voor een volgende rom-update.

Verder no offence en laten we elkaar inderdaad zoveel mogelijk proberen te helpen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:15
thriller schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:41:
Ik heb net een nieuwe rom versie geïnstalleerd, namelijk 1.39.404.1 NLD. Maar nu heb ik geen snelkoppeling meer naar mijn tomtom applicatie die nog wel gewoon werkt. Is er een manier om deze terug te krijgen, zodat ik hem gewoon via programma's kan benaderen (ipv steeds via explorer)?
Snelkoppeling plaatsen in Mijn apparaat -> Windows -> Startmenu -> Programma's
Dan kan je hem van dat scherm uit weer doorzetten naar dat programma's menu.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

thriller schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:41:
je zou een snelkoppeling kunnen maken naar je windows\startmenu op je device. In je navigator dir staat de tomtom.exe. Cut, en paste m dan als shortcut in je windows\startmenu\programs. Softreset. Zo heb ik dat met Igo8 gedaan.

Maar rom 1.39...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

nvidia schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:16:
Ik heb nog steeds problemen met mijn cab file met tweaks erin. Hij wil ze maar niet runnen. Ik heb de _setup.xml file in een cab file gestopt. Als ik deze dan op mijn interne geheugen zet en het wil installeren dan zegt ie dat het "unsuccesfull" was. Iemand die me kan helpen??
Uuhhhhh, ik heb je een mailtje gestuurd maar je reageert niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
running man schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:52:
Answered!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Dinsdag kom ik weer thuis, is er nog iets waar ik rekening mee moet houden met de 1.93 rom? dingen die het niet doen? of anders doen? en is alles weer sneller geworden? andere dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:42
Anoniem: 93354 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:45:
Dinsdag kom ik weer thuis, is er nog iets waar ik rekening mee moet houden met de 1.93 rom? dingen die het niet doen? of anders doen? en is alles weer sneller geworden? andere dingen?
Mijn inziens is het TouchFLO gedeelte echt aanzienelijk sneller geworden. Als ik van de home-screen naar Programma's scroll, dan duurde het op de 1.37 rom wel eens 5 seconden voordat programma's daadwerkelijk weergegeven werd, dat is nu VEEL minder. Ook naar de home-screen returnen gaat nu lekker vlot, vind ik wel erg fijn!

Wat dieper op de rom ingaan kan ik nog niet echt, moet er nog een beetje mee spelen ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
karel01 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 19:49:
[...]

IK heb hem van de week bij debitel besteld en hoop hem woensdag of donderdag binnen te krijgen. Door dat ik mijn oude nummer wil behouden duurde het een paar dagen langer. De reden dat ik voor debitel heb gekozen is de lage prijs en het kpn netwerk waarover je belt.
Bedankt voor je antwoord! Deze twee redenen heb ik zelf ook! Mag ik vragen hoe lang van te voren je nummerbehoud kenbaar moet maken? Ik heb dus vrijdag de brief gehad dat het abonnement 8 augustus uit de lucht word gehaald. Kan ik nu nog nummerbehoud indienen bij DEBITEL? wie weet of dit goed gaat en hoe snel DEBITEL een dergelijk verzoek afhandelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel01
Vjenne-ICT schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:16:
[...]

Bedankt voor je antwoord! Deze twee redenen heb ik zelf ook! Mag ik vragen hoe lang van te voren je nummerbehoud kenbaar moet maken? Ik heb dus vrijdag de brief gehad dat het abonnement 8 augustus uit de lucht word gehaald. Kan ik nu nog nummerbehoud indienen bij DEBITEL? wie weet of dit goed gaat en hoe snel DEBITEL een dergelijk verzoek afhandelt?
Mijn oude abbo stop er op 24 september mee en met ingang van die datum stap ik dus ook over. Hoelang van te voren je nummerbehoud moet doorgeven weet ik niet. Ik kreeg de volgende dag een melding dat de aanvraag goed gekeurt was en dat ze de papieren zouden opsturen welke de dag daarna op de mat lagen. De aanvraag gaat dus best wel snel. Probeer maandagmorgen gelijk te bellen misschien gaat dat dan wat sneller.
Wat je anders ook kan proberen je simkaart eerst om te laten zetten naar een prepaycard en dan later weet naar je nieuwe abbo. Suc6

[ Voor 14% gewijzigd door karel01 op 03-08-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04 10:02

SveNRG

Onderweg

Anoniem: 146510 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 10:49:
Help !

Ja! Dit heb ik dus ook. Zwart scherm met zoeker. De mijne maakt alleen geen foto's. Hij heeft het 1 keer gedaan, maar verder niet meer. En ik draai gewoon de 1.37NL ROM die er al op stond. Enkel met HTC black skin.

All that you know, is at an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
ik ben op een probleem gestuit bij mijn diamond.

als je in de TF omgeving een smsje leest van x tekens dan is het smsje te groot voor op het scherm.
is het mogelijk om dit aan te passen zodat je bv 360 tekens in de TF omgeving te zien krijgt

nog een vraagje ik ga naar het buitenland morgen is het mogelijk om dataverbinding helemaal uit te zetten dat die ook niet per ongeluk aan gaat ?

[ Voor 23% gewijzigd door wd200 op 03-08-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269709

sandeman schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 19:41:
[...]

Probeer SecondToday eens. Dan kan je naast je TF3D interface nog een vrijwel normale WM today screen gebruiken waarin je je gewenste plugins kan zien.
Bedankt, werkt perfect!

Handige applicatie dat SecondToday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Wat laadt sneller, USB/stroomnet?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 17-06 08:44
Mijn vriendin heeft sinds gisteren haar Touch Diamond binnen. Het eerst wat haar opviel is dat de interface zo traag is. Heb er ondertussen ook een paar uurtjes mee gespeeld en moet zeggen dat het best irritant werkt.

Er zit veel vertraging in en bij bijvoorbeeld het sliden van foto's 'opent' hij heel vaak de foto's in plaats van ze te openen. Het sliden lijkt sowieso niet helemaal goed te gaan, want ook de standaard menu bar reageert traag.

Heb gisteren avond dus de telefoon geupgrade naar de laatste versie van een paar dagen geleden, maar dit lijkt niet veel geholpen te hebben.

Ook: push-mail... waarom werkt dat niet 'instant' net als op de iPhone en mijn oudere WM apparaat. Ik moet alsnog op verzenden/ontvangen drukken, terwijl Push wel aanstaat in de device manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:11

jerry_a

doei

Jaspur schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:09:
Wat laadt sneller, USB/stroomnet?
Het net.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
karel01 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:39:
[...]

Mijn oude abbo stop er op 24 september mee en met ingang van die datum stap ik dus ook over. Hoelang van te voren je nummerbehoud moet doorgeven weet ik niet. Ik kreeg de volgende dag een melding dat de aanvraag goed gekeurt was en dat ze de papieren zouden opsturen welke de dag daarna op de mat lagen. De aanvraag gaat dus best wel snel. Probeer maandagmorgen gelijk te bellen misschien gaat dat dan wat sneller.
Wat je anders ook kan proberen je simkaart eerst om te laten zetten naar een prepaycard en dan later weet naar je nieuwe abbo. Suc6
Bedankt voor je toelichting! Ik heb al contact gehad met mijn vorige provider om wat uitstel te krijgen en hoop daar snel antwoord op te krijgen. Ik weet echter niet wat verstandig is??? Moet ik vandaag de bestelling plaatsen bij DEBITEL met als ingangsdatum 8 augustus 2008 als mijn ORANGE abonnement uit de lucht gaat of moet ik wachten op het telefoontje van ORANGE? Als ik de aanvraag nu indien bij DEBITEL dan kan er toch weinig fout gaan? Mocht de nummerportering niet goed worden gekeurd, dan zullen ze toch eerst contact met mij opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
is het mogelijk om e-mail op de diamond te syncen / ophalen met een maximium van een maand oud de rest hoeft er niet op voor mij.

is gewoon een optie op de diamond

[ Voor 14% gewijzigd door wd200 op 03-08-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Hoe krijg ik een klein luchtbelletje onder m'n screenprotector vandaan zonder teveel moeite?
En wat is écht een goede screeprotector? Heb nu die std bijgeleverde van HTC erop.

[ Voor 31% gewijzigd door repsaj op 03-08-2008 14:37 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:32

vr6-only

Blub Blub

Ik heb de standaard geprobeerd en verneukt.
Toen een Brando aangeschaft en daar kwamen krassen op (geen idee hoe, maar goed).
Ik heb nu via eBay bij e-Cell een 6 pack besteld voor circa 4.50 euro.

Ik merk geen enkel verschil tussen de dure brando en de goedkope e-Cell protectors.
Zoek in ebay op "HTC Diamond screen protectors".

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
Keyswop werkt bij mij niet (ook de manier zoals in de faq uitgelegd om je softkeys te wijzigen werkt niet). Programma / instelling is allemaal te benaderen en in te stellen. Na bevestiging is er echter niets gewijzigd.

Wie weet een (3e) manier om toch de softkeys te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wd200 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:50:
nog een vraagje ik ga naar het buitenland morgen is het mogelijk om dataverbinding helemaal uit te zetten dat die ook niet per ongeluk aan gaat ?
Zie de FAQ: nodata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
Eerder had ik ergens gelezen dat de batterij van de TD er niet van houdt om helemaal ontladen te worden. Ik dacht tot ik dat las juist dat dat dé manier was om je batterij zo lang mogelijk in goede conditie te houden: bij voorkeur leeg laten lopen voordat je de telefoon oplaadt.

Wat is nu de beste manier manier om te zorgen dat je batterij zo lang mogelijk goed blijft?

(weet iemand overigens ook hoeveel dikker de TD wordt als ik die nieuwe 1300 batterij er in zit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
intruder1400 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:57:
Eerder had ik ergens gelezen dat de batterij van de TD er niet van houdt om helemaal ontladen te worden. Ik dacht tot ik dat las juist dat dat dé manier was om je batterij zo lang mogelijk in goede conditie te houden: bij voorkeur leeg laten lopen voordat je de telefoon oplaadt.

Wat is nu de beste manier manier om te zorgen dat je batterij zo lang mogelijk goed blijft?
Dat helemaal ontladen is al heel lang niet meer nuttig. Het heeft vooral nut bij oude NiCad accu's en die zitten al heel lang niet meer in telefoons (wel nog in oplaadbare tandenborstels en zo). De Li-ion accu's van tegenwoordig kunnen juist slecht tegen volledige ontlading, maar hebben het dus ook niet nodig.
Zie oa:
http://kwertie.nl/faq/showdetail.asp?detail=26&sec=1
Wikipedia: Oplaadbare batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 14:12

Crusader

Arc Nature

Jaspur schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:36:
Hoe krijg ik een klein luchtbelletje onder m'n screenprotector vandaan zonder teveel moeite?
En wat is écht een goede screeprotector? Heb nu die std bijgeleverde van HTC erop.
www.martinfields.com
Die heb ik er op zitten en zijn echt fantastisch. Nog geen enkel krasje en superglad. Staan bekend als topkwaliteit protectors.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Heb hem nu 2 weken en heb ook 2 dingen die me opvallen.

- Het enorme memory leak. Iedere ochtend is een restart noodzakelijk omdat het geheugen compleet vol loopt bij mij. Hij wordt dan vanzelfspreken erg traag. Enige proces wat de hele dag draait is slide 2 unlock en ieder uur ff mail checken. Verder niet veel bijzonders.
- De accu vind ik erg pauper. 's Ochtends ga ik met een volle van huis, 's avonds rond 1900uur moet ie aan de lader omdat ie compleet leeg is. Erg irritant. En dat met 20smsjes en 10 minuten bellen per dag :? Voor zo'n zakelijk toestel had ik iets meer verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Opnieuw een irritant probleempje hier.

Na het afzetten van TomTom blijft m'n bluetooth aanstaan.. Dus probeer ik hem af te zetten in de instellingen, maar dan springt hij 4/5 keer terug aan. En wanneer ik de telefoon in standby wil zetten, dan gebeurt er niets, maar het scherm gaat zo wel om de vijf seconden aan - uit, wat dus erg irritant is. Ook krijg ik hem dan niet meer in Standby..

Help :'(

/n00b

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 233180 op 03-08-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel01
Vjenne-ICT schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:19:
[...]

Bedankt voor je toelichting! Ik heb al contact gehad met mijn vorige provider om wat uitstel te krijgen en hoop daar snel antwoord op te krijgen. Ik weet echter niet wat verstandig is??? Moet ik vandaag de bestelling plaatsen bij DEBITEL met als ingangsdatum 8 augustus 2008 als mijn ORANGE abonnement uit de lucht gaat of moet ik wachten op het telefoontje van ORANGE? Als ik de aanvraag nu indien bij DEBITEL dan kan er toch weinig fout gaan? Mocht de nummerportering niet goed worden gekeurd, dan zullen ze toch eerst contact met mij opnemen?
Dat lijkt mij wel, is tenslotte een onderdeel van de overeenkomst die je sluit. En zolang je de telefoon nog niet heb aangenomen van de koerier kan je er altijd onderuit. Wet kopen op afstand. Gewoon maandagmorgen vroeg bellen, voor die tijd werken ze toch niet en gewoon vragen wat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:23
running man schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:52:
[...]

Ik bedoelde 1.93, maar het is gelukt dus bedankt (ook ritchie bedankt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
karel01 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 15:28:
[...]

Dat lijkt mij wel, is tenslotte een onderdeel van de overeenkomst die je sluit. En zolang je de telefoon nog niet heb aangenomen van de koerier kan je er altijd onderuit. Wet kopen op afstand. Gewoon maandagmorgen vroeg bellen, voor die tijd werken ze toch niet en gewoon vragen wat mogelijk is.
Bedankt voor je toelichting! Ik zit er toch aan te denken om de bestelling te plaatsen vandaag. Ik neem toch aan mocht de nummerportering niet lukken dat met contact met mij opneemt? Laatste vraag is dan wat moet ik doen 12 of 24 maanden? Het abonnement is voor mijn ouders die zeer slecht bereik met ORANGE hadden en dus juist daarom naar KPN gaan. Heeft KPN een 100% dekking overal of tenminste goed genoeg om overal te kunnen bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:11

jerry_a

doei

intruder1400 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:50:
Keyswop werkt bij mij niet (ook de manier zoals in de faq uitgelegd om je softkeys te wijzigen werkt niet). Programma / instelling is allemaal te benaderen en in te stellen. Na bevestiging is er echter niets gewijzigd.

Wie weet een (3e) manier om toch de softkeys te wijzigen?
Had je het al in het register veranderd?

HKL/software/HTC/Manilla

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/al6t0n.jpg

Zo heb ik de ComManager ingesteld voor de linker softkey.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel01
Vjenne-ICT schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 16:02:
[...]

Bedankt voor je toelichting! Ik zit er toch aan te denken om de bestelling te plaatsen vandaag. Ik neem toch aan mocht de nummerportering niet lukken dat met contact met mij opneemt? Laatste vraag is dan wat moet ik doen 12 of 24 maanden? Het abonnement is voor mijn ouders die zeer slecht bereik met ORANGE hadden en dus juist daarom naar KPN gaan. Heeft KPN een 100% dekking overal of tenminste goed genoeg om overal te kunnen bellen?
Hoelang je je abbo wilt nemen is aan je zelf, met het netwerk van KPN heb ik nog nooit problemen gehad. Zelf midden op het Ijselmeer had ik nog ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:39

Speedmaster

Make my day...

Anoniem: 233180 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 15:28:
Opnieuw een irritant probleempje hier.

Na het afzetten van TomTom blijft m'n bluetooth aanstaan.. Dus probeer ik hem af te zetten in de instellingen, maar dan springt hij 4/5 keer terug aan. En wanneer ik de telefoon in standby wil zetten, dan gebeurt er niets, maar het scherm gaat zo wel om de vijf seconden aan - uit, wat dus erg irritant is. Ook krijg ik hem dan niet meer in Standby..

Help :'(

/n00b
Gebruik je soms een externe GPS ipv de interne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Tuut-Tuut schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 16:40:
[...]

Gebruik je soms een externe GPS ipv de interne?
Nope, ik heb de GPS (zoals in de FAQ) op COM4 staan.
Maar werken is een ander aspect.. Ik heb QuickGPS uitgevoerd, bestandje gedownload, dan TomTom opgestart met de interne GPS op COM4, maar iets vinden doet hij ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lairnoc
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
Anoniem: 233180 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 08:53:
Na een eindje gezocht te hebben, maar toch niets verwant gevonden te hebben, hieronder mijn (nogal raar) probleempje.

Ik heb de HTC Touch Diamond van een vriend overgekocht, en wou er dus een harde reset op loslaten.
Vooraleer dit te doen heb ik de software van Windows Mobile (vanop de cd) geïnstalleerd en de telefoon verbonden om te zien of er geen belangrijke date opstond die gebackupped moest worden.

Zo gezegd zo gedaan, alles belangrijk op m'n harde schijf gezet en dus was ik klaar voor de harde reset. Ik deed de reset zoals hij moest, maar de eerste keer deed hij het precies niet. De telefoon ging gewoon uit. Dus heb ik het nogmaals gedaan, waarna het wel lukte.

Toen zag ik dat de USB-kabel nog verbonden was met de pc.. En sindsdien heb ik het probleem dat de Windows Mobile software m'n gsm niet meer herkend. Maar Windows gaf wel nog het schermpje waar je kunt kiezen tussen afbeeldingen bekijken, map openen etc..
Dus heb ik de Windows Mobile software volledig uninstalled (+ alles wat met de gsm te maken had zoals hulpprogs) en opnieuw proberen te installeren. Hier bleef ik echter haperen. De software wil precies niet meer op m'n pc. Hij zegt telkens wel dat de installatie voltooid is etc, maar de software staat nergens op m'n computer.

'K heb reeds de topic's doorlbladerd en wat gegoogled, maar kan nergens een gelijkaardig probleem vinden, laat staan een oplossing :/

Indien jullie enig advies of tips hebben, laat gerust weten. :)
bij mij was het probleem mijn mini usb kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 18:43
sorted.bits schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:10:
Ook: push-mail... waarom werkt dat niet 'instant' net als op de iPhone en mijn oudere WM apparaat. Ik moet alsnog op verzenden/ontvangen drukken, terwijl Push wel aanstaat in de device manager.
Wat voor type mail-account heb je? Echte push mail werkt namelijk alleen als je mail-account draait op een Exchange-server. Bij pop-accounts (wat de meeste particulieren gebruiken), kan je de telefoon wel om de x-aantal minuten je mail-account laten checken, maar echt pushen is dat natuurlijk niet. Overigens geldt voor de iPhone precies hetzelfde, tenzij je een MobileMe-account gebruikt of wederom een Exchange-server (sinds de 2.0 software mogelijk).

Ik heb tevens begrepen dat push-mail op Windows Mobile ook met een Live Hotmail account zou moeten werken, maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee.

[ Voor 9% gewijzigd door RoccoS op 03-08-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202702

Ja, de pushmailfunctie icm met Windows Live werkt perfect.
Ik stuur al mijn Gmail post naar mijn Live-emailadres door en die komen heel netjes binnen op mijn telefoon. Wat je ook kunt proberen is mail2web, een gratis exchange server voor particulieren.
Ongelofelijk maar waar, werkt probleemloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar voor dat pushmail MOET ActiveSync op je TD actief zijn toch? Vind ik een beetje lame :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Anoniem: 33810 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 17:59:
Maar voor dat pushmail MOET ActiveSync op je TD actief zijn toch? Vind ik een beetje lame :(
Waarom is dat lame?? Pushmail werkt nu eenmaal via het activesync protocol. AS is meer dan alleen maar syncen met een pc. Gebruik het alweer 2 jaar met m'n eigen mailserver en heb al die tijd geen kabeltje meer nodig gehad voor een sync van mail, contacten e.d. Na een harde reset, of na de aanschaf van m'n Diamond, was het steeds alleen maar een kwestie van de verbinding opnieuw instellen en hup, alles staat er weer in. Ideaal! :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.