HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 95.591 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202702

Voor mail2web moet je idd Microsoft Exchange zo instellen dat hij je mail ophaalt.
Maar daar heb je daarna ook geen werk meer aan. Dat gaat gewoon " door de lucht " dus geen kabeltjes nodig.
Bij Microsoft Live moet je bij opties/geplande synchronisatie instellen: " zodra items binnenkomen"
Hoef je verder niet meer naar om te kijken.
Aan jou de keuze!

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 202702 op 03-08-2008 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243919

Net terug van vakantie en zie opeens de 1.93 NL rom staan.
Nu heb ik mijn telefoon via hard SPL (Ollinex 1.40) geflashed naar de WWE 1.37 rom.

Zijn er handelingen die ik moet verrichten voordat ik de .exe van HTC draai?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 243919 op 03-08-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
karel01 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 16:33:
[...]

Hoelang je je abbo wilt nemen is aan je zelf, met het netwerk van KPN heb ik nog nooit problemen gehad. Zelf midden op het Ijselmeer had ik nog ontvangst.
In het register aanpassingen doen zie ik niet zo zitten, als het echt niet anders kan zal ik wel moeten. Mijn voorkeur gaat uit naar een kant en klaar oplossing. Koop je een toestel van meer dan 400 euro, dan moet je toch geen last van dit gepiel hebben denk ik dan... 8)7

Nog iemand een idee hoe ik op een andere manier de softkeys kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:46

jerry_a

doei

intruder1400 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 18:35:
[...]

In het register aanpassingen doen zie ik niet zo zitten, als het echt niet anders kan zal ik wel moeten. Mijn voorkeur gaat uit naar een kant en klaar oplossing. Koop je een toestel van meer dan 400 euro, dan moet je toch geen last van dit gepiel hebben denk ik dan... 8)7

Nog iemand een idee hoe ik op een andere manier de softkeys kan veranderen?
Dat gepiel wil je zelf. Anders laat je het toch gewoon. Koop dan een Iphone. Daar kan je tenminste niks aan veranderen en die is perfect. ;)
Mijn zoon heeft er een gehaald op lanceerdag. Wat een mislukt overhyped ding is dat.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 16:03
Crusader schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 15:20:
[...]

www.martinfields.com
Die heb ik er op zitten en zijn echt fantastisch. Nog geen enkel krasje en superglad. Staan bekend als topkwaliteit protectors.
offtopic:
ook hier in nl te bestellen/te koop ipv via hun site?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

Anoniem: 55563 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 18:10:
[...]

Waarom is dat lame?? Pushmail werkt nu eenmaal via het activesync protocol. AS is meer dan alleen maar syncen met een pc. Gebruik het alweer 2 jaar met m'n eigen mailserver en heb al die tijd geen kabeltje meer nodig gehad voor een sync van mail, contacten e.d. Na een harde reset, of na de aanschaf van m'n Diamond, was het steeds alleen maar een kwestie van de verbinding opnieuw instellen en hup, alles staat er weer in. Ideaal! :)
Omdat je het programma verder niet gebruikt vind ik het niet zo handig om het bij het lijstje "actieve taken" te hebben staan. Zo heb ik bijv. SPB Time, welke als een soort 'service' op de achtergrond draait (alarmen en klok als screensaver).

Ik zou het gewoon veel logischer vinden als PushMail ook als een soort 'service' draait, onzichtbaar dus.

Oh, nog een klein dingetje over ActiveSync trouwens...als ik pushmail aanzet samen met wireless krijg ik netjes verbinding met de Exchange server. Zodra ik mn wireless echter uitzet schakelt ie over naar een GPRS verbinding, wat ik ivm prepaid uit heb gezet (nodata).
Tot zover precies zoals ik zou willen; hij maakt dus geen verbinding. Alleen, als het wireless nu weer aan gaat...maakt activesync niet automatisch opnieuw verbinding :(. Dit moet ik dus handmatig doen...kan dat niet handiger?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 03-08-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:08

Speedmaster

Make my day...

Anoniem: 233180 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 16:43:
[...]

Nope, ik heb de GPS (zoals in de FAQ) op COM4 staan.
Maar werken is een ander aspect.. Ik heb QuickGPS uitgevoerd, bestandje gedownload, dan TomTom opgestart met de interne GPS op COM4, maar iets vinden doet hij ook niet..
Instelling op interne GPS zetten zonder verdere toevoeging van poorten etc, mocht je tt7 hebben dan werkt dit standaard zonder aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Ik kreeg TomTom 7 niet aan de praat met de interne GPS. Na wat geklooi ben ik erachter gekomen en wilde dit graag kwijt op het forum voordat nog meer mensen het wiel uit gaan zoeken.

Het probleem bij mij was dat ik een standard TD bezit en daarop een TomTom 7 CAB heb geinstalleerd. Alles ging goed tot ik geen GPS signaal ontvang.

Het gekke was dat er bij de status wel 6 of meer sattalieten waren gevonden, echter bleef de melding "Geen bruikbaar GPS signaal".

Wat ik gedaan heb is bij "Start / Instellingen / Systeem / Externe GPS" de COM op COM 8 heb gezet, TomTom opgestart ( krijg geen GPS melding ), terug naar de instellingen, COM 8 veranderd naar COM 4 en toen weer TomTom opgestart. Dit werkte wel.

Gezien het iets anders is dan wat ik had gevonden wilde ik dit even melden. Mocht dit eerder voorbij zijn gekomen, mijn excuses, wilde alleen helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:34

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Weet iemand of er ergens in te stellen valt dat het on-screen toetsenbord niet automatisch openspringt zodra je op een invoerveld gaat staan? Als je een smsje leest is het nogal vervelend als dat toetsenbord steeds gelijk openspringt, aangezien het meer dan de helft van het scherm inneemt.

Alvast bedankt!

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij het lezen heb ik daar geen last van? Bij mij komt het toetsenbord iig niet automatisch in beeld, dus lijkt mij ergens iets niet goed te zitten op je TD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroederM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-05 22:06
Misschien iemand die de oplossing heeft. (google vind geen antwoord)

Ik probeer andere bestanden als mp3 in de HTC te vervoeren (.bin of .rar) van bij voorbeeld 500 mb
Alleen kan ik deze niet op de HTC krijgen, zegt dan met nog 3,6 gig vrij geheugen vol.
Via WMP11 kan ik deze bestanden er ook niet in proppen...

iemand een oplossing ?

My life is in 2D, How about yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
BroederM schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:55:
Misschien iemand die de oplossing heeft. (google vind geen antwoord)

Ik probeer andere bestanden als mp3 in de HTC te vervoeren (.bin of .rar) van bij voorbeeld 500 mb
Alleen kan ik deze niet op de HTC krijgen, zegt dan met nog 3,6 gig vrij geheugen vol.
Via WMP11 kan ik deze bestanden er ook niet in proppen...

iemand een oplossing ?
je td op 'hard disk' zetten ipv 'active sync' Dan heb je gewoon een externe schijf in windows.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879

Ethnocentrix schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:03:
Weet iemand of er ergens in te stellen valt dat het on-screen toetsenbord niet automatisch openspringt zodra je op een invoerveld gaat staan? Als je een smsje leest is het nogal vervelend als dat toetsenbord steeds gelijk openspringt, aangezien het meer dan de helft van het scherm inneemt.

Alvast bedankt!
Bij mij springt hij ook in beeld wanneer ik een sms wil lezen. Vind dat ook nogal irritant. ook als ik IE opstart komt dat toetsenbordje in beeld. Vind dat onhandig daar ik meestal een van mijn favorieten kies. Zou dus ook wel willen weten of je dit uit kunt schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Anoniem: 33810 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:08:
Omdat je het programma verder niet gebruikt vind ik het niet zo handig om het bij het lijstje "actieve taken" te hebben staan. Zo heb ik bijv. SPB Time, welke als een soort 'service' op de achtergrond draait (alarmen en klok als screensaver).

Ik zou het gewoon veel logischer vinden als PushMail ook als een soort 'service' draait, onzichtbaar dus.
Dat is simpel op te lossen door activesync toe te voegen aan de lijst exclusive. In dat geval staat het niet meer bij de actieve programma's. Zo heb ik ook outlook, tasks, contacts en calendar ingesteld omdat ik ze liefst laat draaien op de achtergrond (dan staan ze meteen weer in het scherm indien nodig).
Alleen, als het wireless nu weer aan gaat...maakt activesync niet automatisch opnieuw verbinding :(. Dit moet ik dus handmatig doen...kan dat niet handiger?
Kwestie van tijd lijkt me. Hetzelfde gebeurt hier namelijk als er even geen dataverbinding mogelijk was. AS heeft dan niet meteen door dat er weer verbinding gemaakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Oh, nog een klein dingetje over ActiveSync trouwens...als ik pushmail aanzet samen met wireless krijg ik netjes verbinding met de Exchange server. Zodra ik mn wireless echter uitzet schakelt ie over naar een GPRS verbinding, wat ik ivm prepaid uit heb gezet (nodata).
Tot zover precies zoals ik zou willen; hij maakt dus geen verbinding. Alleen, als het wireless nu weer aan gaat...maakt activesync niet automatisch opnieuw verbinding :(. Dit moet ik dus handmatig doen...kan dat niet handiger?
Trouwens; hoe gaat dat normaal met Push Mail als je phone 'stand by' is, over een GPRS/dataverbinding zeker? Want Wireless schakelt automatisch uit in Stand By...dus in mijn geval zou heel dat push mail niet werken dus (zolang de telefoon in mn broekzak zit)?

Is er een manier om wireless altijd aan te laten staan (zolang er verbinding is natuurlijk), ook in stand by?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Dat gaat normaal via je dataverbinding ja. En afaik kun je het wifi deel niet aan laten zonder dat het device actief is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05:42
Turn The Diamond Phone Skin Off

HKLM -> Security -> Phone -> Skin -> Enable (set 1 to 0), then reset.

ADV :
Save almost 10M memory;

DISADV :
No White Color Diamond Diapad, and Original one instead;
Video Call Seems Not Function,
Pickup alert shake seems not function as it was already set in Option

Any comment or improvement?

KKK99983
WAT IDEAAL :) !
Zit nu standaard op 45-50% i.p.v 60% geheugengebruik _/-\o_

Weet iemand wat hiermee wordt bedoeld?

[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 03-08-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Anoniem: 51473 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:42:
Ik kreeg TomTom 7 niet aan de praat met de interne GPS. Na wat geklooi ben ik erachter gekomen en wilde dit graag kwijt op het forum voordat nog meer mensen het wiel uit gaan zoeken.

Het probleem bij mij was dat ik een standard TD bezit en daarop een TomTom 7 CAB heb geinstalleerd. Alles ging goed tot ik geen GPS signaal ontvang.

Het gekke was dat er bij de status wel 6 of meer sattalieten waren gevonden, echter bleef de melding "Geen bruikbaar GPS signaal".

Wat ik gedaan heb is bij "Start / Instellingen / Systeem / Externe GPS" de COM op COM 8 heb gezet, TomTom opgestart ( krijg geen GPS melding ), terug naar de instellingen, COM 8 veranderd naar COM 4 en toen weer TomTom opgestart. Dit werkte wel.

Gezien het iets anders is dan wat ik had gevonden wilde ik dit even melden. Mocht dit eerder voorbij zijn gekomen, mijn excuses, wilde alleen helpen :)
Nja, toch bedankt maar hij doet het hier nog steeds niet :( :p
Ook blijf ik na het afsluiten van TomTom het irritante aan-uit flikkeren van het scherm krijgen.
Bluetooth blijft dan ook aan, ook al zet ik het uit, springt het vanzelf terug aan.. Raar en irri probleem (vooral het aan - uit van het scherm en de telefoon niet kunnen in Standby zetten).

edit: Om het "probleem" op te lossen ben ik telkens gedwongen om te telefoon helemaal opnieuw op te starten..

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 233180 op 03-08-2008 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Sleehond schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 22:45:
[...]

Geen idee, weet alleen dat de mute on flip het ook niet meer doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-06 13:14
RoccoS schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 17:13:
[...]

Wat voor type mail-account heb je? Echte push mail werkt namelijk alleen als je mail-account draait op een Exchange-server. Bij pop-accounts (wat de meeste particulieren gebruiken), kan je de telefoon wel om de x-aantal minuten je mail-account laten checken, maar echt pushen is dat natuurlijk niet. Overigens geldt voor de iPhone precies hetzelfde, tenzij je een MobileMe-account gebruikt of wederom een Exchange-server (sinds de 2.0 software mogelijk).

Ik heb tevens begrepen dat push-mail op Windows Mobile ook met een Live Hotmail account zou moeten werken, maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee.
Ik gebruik een Exchange 2007 server, welke gewoon via direct-push de mail zou moeten pushen naar de telefoon. Op mijn iPhone 3G werkt dit gewoon instant. Bij de TD niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269747

ik heb op een of andere manier die grote standaard klok op het beginscherm vervangen met een kleintje. iemand enig idee hoe ik die grote weer terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
@ jerry_a
Dat gepiel wil je zelf. Anders laat je het toch gewoon. Koop dan een Iphone. Daar kan je tenminste niks aan veranderen en die is perfect. ;)
Mijn zoon heeft er een gehaald op lanceerdag. Wat een mislukt overhyped ding is dat.
Ow super... Thanks! Dit is precies wat ik zocht. Ga ik proberen. Laat je weten of het gelukt is.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Je kunt de klok naar boven en naar beneden "slepen" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 21:10

geerttttt

Manisch positief

ik snap het niet helemaal. mensen blijven zagen dat ze met bepaalde tweaks (de touch diamond phone skin bijvoorbeeld) mb's aan geheugen kunnen besparen. Leuk en alles, maar wat heeft het nu echt voro voordeel om 40% mem of 50% te hebben.

Goed, je kunt meer simultaan open hebben, maar dat trekt die cpu e.d. toch niet... dus, waarom die diamond features inleveren voor wat meer memory

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269747

Anoniem: 233180 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:15:
Je kunt de klok naar boven en naar beneden "slepen" :P
haha pff ik maar zoeken, hijs weer goed. thx!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 269747 op 03-08-2008 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 18:43
[...]

Het is natuurlijk wel zeer onlogisch dat je push-mail wilt gebruiken, maar dat alleen wilt doen op het moment dat je zelf een wifi verbinding maakt. Dan is natuurlijk het hele concept van direct-push, waarbij de mailserver ten alle tijde een mail direct naar je telefoon kan sturen, zo'n beetje nutteloos geworden. In jouw geval moet je de synchronisatie gewoon handmatig opstarten, net zoals je ook handmatig de wifi aanzet op het moment dat jij dat wilt. Als je de behoefte en het budget hebt om een Exchange-server te draaien, dan vraag ik me af waarom je geen 10 euro per maand kwijt kunt voor een onbeperkt data-abbo, maar goed die discussie moet elders maar gevoerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0bro
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-05 13:19
Anoniem: 269747 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:14:
ik heb op een of andere manier die grote standaard klok op het beginscherm vervangen met een kleintje. iemand enig idee hoe ik die grote weer terug krijg?
Swipe de boel weer naar beneden, dan komt de grote klok weer in beeld! Je moet echt zo vaak als lukt proberen touch-gestures te maken, werkt in bijna alle toepassingen. Als je e-mails leest of foto's bekijkt kan je ook bladeren door van links naar rechts te swipen (of andersom).

To question is to grow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262019

[quote]Anoniem: 181496 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 09:58:
[...]

Probeer dit eens ;)

ASyncKiller
This application allows to kill the ActiveSync process when it's in idle state but it just hold in memory...

Bedankt voor de info..
Blijkbaar is het dus een veel voorkomend probleem. Anders was er geen progje voor gemaakt....
Maar.... dan heb je dus weer dat progje in je geheugen...
volgens mij moet de oorzaak worden bestreden en niet het gevolg. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-06 07:54

sanzut

It's always christmas time

Ik ga morgen de diamond halen of bestellen, moet het bod van de lokale telefoonboer nog ff afwachten.
Heb de headset E100 via Bol.com al besteld, deze komt dinsdag binnen! Met de kortingscoupons van retailmenot.com betaalde ik geen verzend kosten!

Verder heb ik nog een vraagje, zit er standaard al een RDP client ingebouwd? En is het eventueel mogelijk om de telefoon via RDP te benaderen? Stel dat deze bijvoorbeeld met Wifi is verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Laatst online: 19:34

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Anoniem: 79879 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:37:
[...]
Bij mij springt hij ook in beeld wanneer ik een sms wil lezen. Vind dat ook nogal irritant. ook als ik IE opstart komt dat toetsenbordje in beeld. Vind dat onhandig daar ik meestal een van mijn favorieten kies. Zou dus ook wel willen weten of je dit uit kunt schakelen.
Ik heb een tijdelijke omweg gevonden door NullKeyboard te installeren. Da's een keyboard layout zonder knoppen, waardoor je geen toetsenbord ziet openklappen.
Nadeel is wel dat als je iets wilt typen je eerst moet kiezen voor een ander keyboard, maar dat kan gelukkig met 2x drukken.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoccoS schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:23:
[...]

Het is natuurlijk wel zeer onlogisch dat je push-mail wilt gebruiken, maar dat alleen wilt doen op het moment dat je zelf een wifi verbinding maakt. Dan is natuurlijk het hele concept van direct-push, waarbij de mailserver ten alle tijde een mail direct naar je telefoon kan sturen, zo'n beetje nutteloos geworden. In jouw geval moet je de synchronisatie gewoon handmatig opstarten, net zoals je ook handmatig de wifi aanzet op het moment dat jij dat wilt. Als je de behoefte en het budget hebt om een Exchange-server te draaien, dan vraag ik me af waarom je geen 10 euro per maand kwijt kunt voor een onbeperkt data-abbo, maar goed die discussie moet elders maar gevoerd worden.
Ik heb een exchange server van/voor/bij mn school-mail account :).

En ik zit thuis en op school (beide wifi aanwezig) niet constant achter mn laptop of constant met outlook open, dus ik zie wel degelijk (gratis) meerwaarde ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181496

Anoniem: 262019 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:37:
[quote]Anoniem: 181496 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 09:58:
[...]

Probeer dit eens ;)

ASyncKiller
This application allows to kill the ActiveSync process when it's in idle state but it just hold in memory...

Bedankt voor de info..
Blijkbaar is het dus een veel voorkomend probleem. Anders was er geen progje voor gemaakt....
Maar.... dan heb je dus weer dat progje in je geheugen...
volgens mij moet de oorzaak worden bestreden en niet het gevolg. :?
Ja dat zou het mooiste zijn, maar gelukkig vraagt deze tool niet veel van je geheugen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262019

Anoniem: 136100 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 15:26:
Heb hem nu 2 weken en heb ook 2 dingen die me opvallen.

- Het enorme memory leak. Iedere ochtend is een restart noodzakelijk omdat het geheugen compleet vol loopt bij mij. Hij wordt dan vanzelfspreken erg traag. Enige proces wat de hele dag draait is slide 2 unlock en ieder uur ff mail checken. Verder niet veel bijzonders.
- De accu vind ik erg pauper. 's Ochtends ga ik met een volle van huis, 's avonds rond 1900uur moet ie aan de lader omdat ie compleet leeg is. Erg irritant. En dat met 20smsjes en 10 minuten bellen per dag :? Voor zo'n zakelijk toestel had ik iets meer verwacht.
Helemaal mee eens !
Heb dit ook al aan HTC gemaild / gebeld... men vertelde dat men er meer klachten over krijgt!
Dus HTC moet aan de bak !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Anoniem: 262019 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:47:
[...]

Helemaal mee eens !
Heb dit ook al aan HTC gemaild / gebeld... men vertelde dat men er meer klachten over krijgt!
Dus HTC moet aan de bak !!
Tja, als je meer battery life wil is er een accu die dus 50% meer capaciteit heeft. Dan kun je makkelijk een hele dag (in jouw geval) met de accu en m snachts opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Even wat anders, naast slide2unlock2 (erg handig en ook erg mooi als je de goede versie hebt en wat customised) is er nog een leuk programmatje wat ik hier nog niet heb zien langskomen.

Een verbetering (wat mij betreft) op de normale contact list:
Afbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/9453/contactsvk1.png
iContact dus, erg mooi, erg handig en hier te vinden:
http://forum.xda-develope...24&highlight=slide2unlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-06 12:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Anoniem: 55563 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:46:
[...]

Dat is simpel op te lossen door activesync toe te voegen aan de lijst exclusive. In dat geval staat het niet meer bij de actieve programma's. Zo heb ik ook outlook, tasks, contacts en calendar ingesteld omdat ik ze liefst laat draaien op de achtergrond (dan staan ze meteen weer in het scherm indien nodig).
Lees daar niks over in de faq. Heb er flink naar moeten zoeken. Maar voor wie het nog niet weet, zo zet je programma's in de exclusive list:

1. Start het programma welke je wil excluden
2. Ga via Start- Instellingen naar Taakbeheer
3. Op het tabblad Actief staan je actieve programma's
4. Selecteer met je stylus het programma welke je wil excluden en houd de stylus ingedrukt. Er verschijnt een menuutje.
5. In het menuutje selecteer je Exclusief toev.
6. Op het tabblad Exclusief staat nu het programma welke je wilde excluden.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148697

Na het forum nog eens doorgelezen te hebben ben ik het nog niet tegen gekomen waar ik het kan aanpassen dat bestanden ontvangen via bluetooth worden opgeslagen op het intern storage (4gb).

Is daar al een tweak voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

geerttttt schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:50:
[...]

Tja, als je meer battery life wil is er een accu die dus 50% meer capaciteit heeft. Dan kun je makkelijk een hele dag (in jouw geval) met de accu en m snachts opladen.
Maar je zult 't toch met me eens zijn dat het belachelijk is dat ik geen volle dag (lees: etmaal) mee kan doen? En dan kan het met een andere accu wel opgelost zijn, maar daar wordt de TD ook weer een stuk dikker van. Reden dat ik van mijn N95 overgestapt ben is o.a. juist het formaat. Waarom kan een apparaat nou niet gewoon eens normaal functioneren af fabriek? Worden die apparaten niet getest soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Anoniem: 136100 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 01:08:
[...]

Maar je zult 't toch met me eens zijn dat het belachelijk is dat ik geen volle dag (lees: etmaal) mee kan doen? En dan kan het met een andere accu wel opgelost zijn, maar daar wordt de TD ook weer een stuk dikker van. Reden dat ik van mijn N95 overgestapt ben is o.a. juist het formaat. Waarom kan een apparaat nou niet gewoon eens normaal functioneren af fabriek? Worden die apparaten niet getest soms?
ze worden wel getest, en htc is dit zich ook ten volle bewust denk ik. hetgeen is alleen dat ze met deze telefoon doelen op een compacte 'alleskunner' die in veel opzichten heeft moeten bezuinigen (geen sd slot, kleine betterij) om zo klein te kunnen zijn.

En aangezien dat htc ook begrijpt dat sommigen (zoals jij, en wellicht ik ook) dit te kort vinden aan batterijduur hebben ze (ook om zichzelf in te dekken) een batterij met 50% meer capaciteit erbij ontworpen.

Trouwens, met die alternatieve batterij is je telefoon alsnog een stuk kleiner/minder dik als een n95.

Anyway, met de nieuwste rom+radio, auto adjust lichtsterkte, niet al te lang beeldscherm aan en verder ook geen wifi+bluetooth aan kan ik het nu wel redden qua batterijtijd. ik laad hem nu gewoon elke nacht als routine op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269158

heel leuk programma alleen 1 groot nadeel is dat je alleen je concaten ziet dus niet de nummers die je gewoon op je sim heb staan
maar zoals bij TD onder mensen wat niks toevoegt aan verbetering dus volgens mij als ze dat op zouden lossen dan heb je een leuk tool
geerttttt schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:53:
Even wat anders, naast slide2unlock2 (erg handig en ook erg mooi als je de goede versie hebt en wat customised) is er nog een leuk programmatje wat ik hier nog niet heb zien langskomen.

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geerttttt schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:53:

[afbeelding]
iContact? Slide2Unlock? Als ik een iPhone wil, dan koop ik die wel een ;).
Anoniem: 55563 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:46:
[...]

Dit is inderdaad een redelijk nette oplossing, bedankt :).
[...]

Kwestie van tijd lijkt me. Hetzelfde gebeurt hier namelijk als er even geen dataverbinding mogelijk was. AS heeft dan niet meteen door dat er weer verbinding gemaakt kan worden.
Mwa, ik heb toch al vrij lang gewacht...het ziet er niet echt naar uit dat AS uit zichzelf actie onderneemt als de verbinding met WiFi eenmaal verbroken is :(

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 04-08-2008 05:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Sleehond schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 22:45:
[...]

Nee, maar houdt er rekening mee dat je BlueTooth icon niet meer verschijnt als die aangezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
Anoniem: 136100 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 01:08:
[...]

Dus je wilt én een telefoon die dun en licht is zoals de TD, én tegelijker tijd de accuduur van een veel dikkere telefoon als de Nokia N95. Het is of het ene of het andere, HTC heeft geen wonderaccu's die niemand anders heeft. Grotere telefoons hebben nu eenmaal ook groter accu's, dus als accuduur voor jou zo cruciaal is dan is een kleine telefoon als de TD wellicht geen goede keuze voor jou.

Ik adviseer je een oplaadsnoer/cradle voor in de auto te kopen, zodat je tijdens het rijden je telefoon kan opladen. Op die manier kan je in een half uurtje de telefoon behoorlijk wat extra juice geven waardoor je de dag makkelijk doorkomt, en bijv. ook TomTom kunt gebruiken zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat je onderweg zonder stroom zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05:42
running man schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 07:14:
[...]

Nee, maar houdt er rekening mee dat je BlueTooth icon niet meer verschijnt als die aangezet is.
Oh, oké, ik gebruik blauwe tand vrijwel NOOIT dus dat maakt me niet veel uit!
Maar nu werkt het dus ook niet meer om de telefoon om te draaien en dat hij stopt met geluitd maken?
Ach, ookdat maakt me niet uit, gebruik ik ook vrijwel NOOIT!

Wel echt lekker om nu standaard rond de 45% te zitten! En die andere skin is prima te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163185

geerttttt schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 01:36:
[...]

Anyway, met de nieuwste rom+radio, auto adjust lichtsterkte, niet al te lang beeldscherm aan en verder ook geen wifi+bluetooth aan kan ik het nu wel redden qua batterijtijd. ik laad hem nu gewoon elke nacht als routine op. :)
Dit en het betere ontvangst van de radio update zouden de redenen zijn om hem te updaten van .37 naar .39. Alhoewel mijn ontvangst nu ook niet slecht is.

Alleen lees ik ook te veel negatieve verhalen, dat ik toch twijfel om mijn goed werkende TD een update te geven. Normaal gesproken doe ik wel altijd de updates, omdat het toch meestal wel net iets beter ervan wordt, maar bij de nieuwe rom van de DT twijfel ik er toch een beetje over of het allemaal wel een verbetering is en dus de moeite waard is om te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:00
Anoniem: 136100 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 15:26:
Heb hem nu 2 weken en heb ook 2 dingen die me opvallen.

- Het enorme memory leak. Iedere ochtend is een restart noodzakelijk omdat het geheugen compleet vol loopt bij mij. Hij wordt dan vanzelfspreken erg traag. Enige proces wat de hele dag draait is slide 2 unlock en ieder uur ff mail checken. Verder niet veel bijzonders.
Ik herinner me gehoord/gelezen te hebben dat er een app bestaat die elke nacht (op een door de gebruiker ingestelde tijd) de telefoon reset. Misschien weet iemand hier daar iets van?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879

Ethnocentrix schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:39:
[...]

Ik heb een tijdelijke omweg gevonden door NullKeyboard te installeren. Da's een keyboard layout zonder knoppen, waardoor je geen toetsenbord ziet openklappen.
Nadeel is wel dat als je iets wilt typen je eerst moet kiezen voor een ander keyboard, maar dat kan gelukkig met 2x drukken.
Thnx, ik ga het ff proberen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269742

Anoniem: 269742 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 01:18:
Ben ik de enige met problemen met mp3 af te spelen die ik er zelf opgezet heb op de MDA compact 4? Ieder MP3 die ik er opgezet heb stottert enorm in alle 3 de mp3 spelers die standaard geinstalleerd staan. Het geluid bij filmpjes doet het wel goed.

Kan iemand mij hiermee helpen?
Afgelopen zaterdag schreef ik het bovenstaande bericht. Nu heb ik mijn telefoon aangesloten op een pc op mijn werk. Wanneer ik daar mp3 kopieer naar mijn telefoon dan werkt het prima. Ik heb Thuis nog een oude pc met USB 1.1 en op mijn werk een veel snellere en nieuwer pc met USB 2.0. Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Laatst online: 19:27

Apoca

Array Technology Industry

Is het al duidelijk of we ook binnenkort de HTC P3702 "unbranded" in de winkel zullen zien? Als ik eerlijk ben spreekt dat model me iets meer.

Al moet ik wel zeggen dat de 64MB RAM minder echt sucks bij de P3702, en ik ga geen T-mobile phone halen om toch die 192MB te krijgen.

[ Voor 33% gewijzigd door Apoca op 04-08-2008 10:01 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-06 14:55

Empathy

Extreme Audio

Sleehond schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 08:09:
[...]

Wel echt lekker om nu standaard rond de 45% te zitten!
Wat is er lekker aan? Is daar iets van te merken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManTra
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-04 16:20

ManTra

mooh?

Weet iemand ook of T-mobile de 1.93 rom binnenkort gaat releasen? Ik wil hem wel graag hebben maar ik wil niet mijn garantie verliezen door hem om te flashen naar een HTC rom.

Zag trouwens dat T-mobile(bij opgave van je meailadres) zelf je Touch diamond registreerd bij de HTC E-club. Waarbij je dus ook een download kan doen voor de update rom. Ik neem niet aan dat t-mobile zijn roms released via HTC.... :S

blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

posttoast schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 08:46:
[...]

Ik herinner me gehoord/gelezen te hebben dat er een app bestaat die elke nacht (op een door de gebruiker ingestelde tijd) de telefoon reset. Misschien weet iemand hier daar iets van?
Dit zou top zijn! Als iemand hier nog op in kan haken? 's Ochtends zit ik tegen de 75-80% memory usage aan, na een restart op 55-60%. Gaandeweg de dag loopt dit weer rap vol en wordt de TD retetraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
Waar installeer ik programma's? Interne geheugen of het 'extra Interne geheugen' (wat normaal dus een kaartje zou zijn).

Op het forum heb ik verschillende meningen voorbij zien komen, maar niet echt iets onderbouwd. Ik heb zelf het idee zo min mogelijk op het echte interne geheugen te zetten en alles op het 'extra' interne geheugen. (raar trouwens dat dat Intern Geheugen genoemd is, beetje verwarrend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148697

Helaas is er geen manier om de via bluetooth ontvangen vbestanden op te slaan op de intern storage want anders had ik hier wel een antwoord op gekregen.

Maar even een andere vraag.

Ik heb vanalles kunnen veranderen dat die het opslaat op het intern storage maar met de gemaakte foto's kan ik het niet vinden om de map aan te passen..
Waar kan ik het aanpassem dat die de foto's opslaat in Mijn documenten/Afbeeldings, nu wordt het opgeslagen in My Documents/Afbeeldings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96182

Ben sinds enkele dagen ook een tevreden bezitter van de TD.
Heb al heel veel aan de afgelopen topics gehad, kon alleen iets niet vinden.
Ik heb al mijn auto toetsenblok uitstaan bij instellingen>energie.
Heb wel aanstaan dat hij op toetsblok gaat nadat ik hem standby zet via bovenste knopje.
Mijn TD gaat echter nog steeds na een seconde of 30 op toetsblok.
Is er iemand die weet of dit een registerinstelling is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Als je nu een nieuw contact toevoegd en er een foto bij wilt zetten door een foto te nemen met je toestel, dat deze foto in je 'mijn afbeeldingen' komt te staan.

Wanneer je nu door je foto's browst, dan komen die domme kleine contactfoto's er ook tussen. Da's natuurlijk vreemd, want die horen gewoon in een apart mapje 'contact foto's (ofzo) te staan.

Vind sowieso de mapindeling erg onoverzichtelijk: my documents, mijn documenten, internal storage, intern geheugen, my files.... Ik snap niet waarom dit soort essentiële mappen er dubbel opstaan (en door diverse programma's verschillend gebruikt worden)

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06 09:21
Anoniem: 96182 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:35:
Ben sinds enkele dagen ook een tevreden bezitter van de TD.
Heb al heel veel aan de afgelopen topics gehad, kon alleen iets niet vinden.
Ik heb al mijn auto toetsenblok uitstaan bij instellingen>energie.
Heb wel aanstaan dat hij op toetsblok gaat nadat ik hem standby zet via bovenste knopje.
Mijn TD gaat echter nog steeds na een seconde of 30 op toetsblok.
Is er iemand die weet of dit een registerinstelling is?
Let op, op de TD staat toetsblok voor wat anders, namelijk het blok met toetsen om telefoonnummers te kunnen tikken.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
Ik merk nu trouwens dat je in de nieuwe 1.93 rom, als je een e-mail opent (binnen de standaard WM omgeving dus), nu ook van links naar rechts kan scrollen met je vinger om door de mails te bladeren. Erg handig, volgens mij was dat niet in de oude rom, maar ik kan me vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mr. TCB schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:38:
Als je nu een nieuw contact toevoegd en er een foto bij wilt zetten door een foto te nemen met je toestel, dat deze foto in je 'mijn afbeeldingen' komt te staan.

Wanneer je nu door je foto's browst, dan komen die domme kleine contactfoto's er ook tussen. Da's natuurlijk vreemd, want die horen gewoon in een apart mapje 'contact foto's (ofzo) te staan.

Vind sowieso de mapindeling erg onoverzichtelijk: my documents, mijn documenten, internal storage, intern geheugen, my files.... Ik snap niet waarom dit soort essentiële mappen er dubbel opstaan (en door diverse programma's verschillend gebruikt worden)
Welcome to Windows mobile :| , tis even wennen maar dan heb je ook wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 15:51
Anoniem: 136100 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:40:
[...]

Dit zou top zijn! Als iemand hier nog op in kan haken? 's Ochtends zit ik tegen de 75-80% memory usage aan, na een restart op 55-60%. Gaandeweg de dag loopt dit weer rap vol en wordt de TD retetraag.
Een oplossing zou SPBbackup kunnen zijn. Ik maak elke nacht automatisch een backup en laat hem daarna resetten.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
miesjaa schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 08:52:
[...]

Eerst heb ik HardSPL (unsigned, OliNex) geinstalleerd.

Vervolgens heb ik radio 1.00.25.05 geinstalleerd. Heb het gevoel dat het ontvangst wel wat verbeterd is.

Ten slotte heb ik de Duttys Diamond WWE Rom Release V1.2 Light ROM geinstalleerd.

Als extra software heb ik TF3D Config geinstalleerd. Deze zit nl niet standaard in de Light ROM. Hiermee heb ik de overbodige tabbladen verwijderd en TF3D op Nederlands gezet. Ook Opera9 zat er niet standaard in..

Het enige wat ik nog moet uitzoeken is hoe ik een Nederlandse woordenlijst installeer (voor T9), want die mis ik nog wel een beetje. Iemand een idee?

Ben er inmiddels ook achter als ik de TomTom versie die op de site van Dutty staat installeer, dat hij hem wel op de juiste plaats neerzet :) Nu vanavond nog even naar de kaarten kijken :)

Voor het flashen heb ik de www.modmydiamond.info als handleiding gebruikt.

Let er wel op, dat je volgens mij geen garantie meer hebt, nadat je er een nieuwe ROM op hebt gezet.
Nog steeds tevreden met je update? Geen gekke dingen tegengekomen? Ik ben er nog niet aan toe gekomen om die van mij te doen, wil het een dezer dagen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
Ik zag gisteren onder de verbindingen dat er zowel verbinding met Vodafone Live (gprs) als met Vodafone MMS (gprs) was. Klopt dit wel? Is dit niet dubbelop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bing69 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:51:
[...]

Een oplossing zou SPBbackup kunnen zijn. Ik maak elke nacht automatisch een backup en laat hem daarna resetten.
Behoort idd tot de mogelijkheden, thnx voor t meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 31-05 11:50
RoccoS schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:42:
Ik merk nu trouwens dat je in de nieuwe 1.93 rom, als je een e-mail opent (binnen de standaard WM omgeving dus), nu ook van links naar rechts kan scrollen met je vinger om door de mails te bladeren. Erg handig, volgens mij was dat niet in de oude rom, maar ik kan me vergissen.
In de 1.37 rom ga je dan weer uit de mail-app, terug naar de enveloppe dus.
Lijkt me wel een aangename verbetering.

[ Voor 34% gewijzigd door TD-er op 04-08-2008 20:28 ]

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Voor de mensen die bij Vodafone besteld hebben: Ik wilde mijn bestelling annuleren, omdat ik de telefoon niet 3 maanden ongebruikt in de kast wil laten liggen. Dame aan de lijn ging even naar het magazijn en héél toevallig hadden ze ook nog één zonder simlock. Deze wordt naar mij verzonden, dus misschien dat jullie ook eens een poging kunnen wagen ;) Ik zal iig even laten weten of deze branded is of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:38

vr6-only

Blub Blub

Met de 1.37 ROM kon je met de volume up/down knoppen het geluid niveau aanpassen.
Als ik nu daarop druk, dan komt het scherm wel tevoorschijn, maar ik moet op het scherm tikken om het aan te passen.

Is dit bij jullie ook zo??

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-11-2024
vr6-only schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:28:
Met de 1.37 ROM kon je met de volume up/down knoppen het geluid niveau aanpassen.
Als ik nu daarop druk, dan komt het scherm wel tevoorschijn, maar ik moet op het scherm tikken om het aan te passen.

Is dit bij jullie ook zo??
jups... heb ik ook sinds een kleine week. Geen enkel idee ook wat dit veroorzaakt heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Laatst online: 14-06 16:39
Draquilla schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:01:
[...]

jups... heb ik ook sinds een kleine week. Geen enkel idee ook wat dit veroorzaakt heeft..
Dat is op zich wel handig, ik heb mijn TD in mijn broekzak in het orginele tasje. Maar dan worden de volume knopjes te vaak onbedoeld ingedrukt. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22473

Ik was me aan het verdiepen in het TomTom gebeuren. Nu zag ik op hun site dat ze ook filemelding etc hadden. Lijkt me dat ze dit van het Internet afhalen. Alleen een TomTom Go is toch niet verbonden met het Internet. Niet dat ik deze download en TomTom telkens via GPRS verbinding maakt. Iemand hier bekend mee, kreeg het niet gevonden in de FAQ.

Had ik nog een vraag over mijn contacten. Heb deze uit mijn LG Shine gekopieerd in een .CVS bestand. Ik kon kiezen als 'tabs' of 'comma's'. Heb beide gedaan. Nu moet ik dit bestand laden in Outlook 2007. Vervolgens de HTC Touch Diamond laten syncen en dan zou deze de contacten over moeten zetten. Probleem is echter dat ik ze niet in Outlook geladen krijg. Alleen de contacten staan erin die ik in de HTC gemaakt heb. Iemand hier een oplossing voor.

Zou super zijn als jullie me konden helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Laatst online: 22-02 20:10
intruder1400 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:16:
Waar installeer ik programma's? Interne geheugen of het 'extra Interne geheugen' (wat normaal dus een kaartje zou zijn).

Op het forum heb ik verschillende meningen voorbij zien komen, maar niet echt iets onderbouwd. Ik heb zelf het idee zo min mogelijk op het echte interne geheugen te zetten en alles op het 'extra' interne geheugen. (raar trouwens dat dat Intern Geheugen genoemd is, beetje verwarrend).
Het nadeel van het 4GB geheugen (is tenminste een duidelijke naam) is dat het niet meer aanspreekbaar is door de Diamond wanneer je in USB mass storage mode bezig bent. Het is dus niet zo handig om hier programma's op te zetten die altijd draaien of die je heel vaak nodig hebt (zoals een mailprogramma of zo).
Dat is dus mijn taktiek: echte core-tools gaan op het interne geheugen, de rest (navigatie, andere GPS-dingen, mediaspelers, databases en zo) op de 4GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04 10:02

SveNRG

Onderweg

Waardeloze camera functie. :( Na harde reset nog steeds geen foto's willen maken. Dus ik T-Mobile bellen. Kan hem vanmiddag gewoon omruilen in de shop. Omdat 'ie binnen 8 dagen stuk is krijg ik dan gewoon een vervangend toestel mee. Hoop ik...

*UPDATE* Shop had het toestel niet voorradig, maar via aftersales werd mijn kale toestel (zonder accu en klepje) vandaag vervangen per koerier!

[ Voor 23% gewijzigd door SveNRG op 06-08-2008 10:41 ]

All that you know, is at an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Draquilla schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:01:
[...]

Toevallig allebei S2U2 erop zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zou iemand iets voor mij willen testen a.u.b.?
Ik heb op mijn Diamond de HTC Rom 1.93 europe version draaien (engels) en heb nu ook al bij een paar aangepaste Roms hetzelfde probleem gehad:

Ik heb TouchFlo 3D UIT, ik word gebeld, oproep wordt gemist.
Ik druk op notification, druk op de beller die mij gebeld heeft
Ik druk dan op het nummer en tot nu toe gaat het goed.

NA het gesprek vertikt hij het om terug te keren naar het Today scherm en blijft hij hangen in de telefoon app.

Ik vraag me nu af of het een Rom bug is of toch iets op mijn toestel.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sandeman schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:33:
[...]

Het nadeel van het 4GB geheugen (is tenminste een duidelijke naam) is dat het niet meer aanspreekbaar is door de Diamond wanneer je in USB mass storage mode bezig bent. Het is dus niet zo handig om hier programma's op te zetten die altijd draaien of die je heel vaak nodig hebt (zoals een mailprogramma of zo).
Dat is dus mijn taktiek: echte core-tools gaan op het interne geheugen, de rest (navigatie, andere GPS-dingen, mediaspelers, databases en zo) op de 4GB.
Klopt, dit houd ik ook aan :). Zo heb ik dingen als Nodata, SPBTime (alarmfunctie), GSen en de tweak/config programma's op het telefoongeheugen staan.

Grote dingen als games en TomTom (met zn 2 gb west-europa map :/ ) op het 4-GB geheugen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is me gelukt de contacten erin te krijgen. Had de waardes van het bestand niet toegekend aan de waardes in Outlook.

Heb nu alleen dat de achternamen eerst komen en daarna de voornamen. Je kan dit per contact aanpassen in Outlook 2007, maar ik wil ze allemaal in één keer aanpassen. Hoe doe ik dit in Outlook, want kwam deze optie niet tegen in de HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-06 14:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Anoniem: 22473 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:02:
Het is me gelukt de contacten erin te krijgen. Had de waardes van het bestand niet toegekend aan de waardes in Outlook.

Heb nu alleen dat de achternamen eerst komen en daarna de voornamen. Je kan dit per contact aanpassen in Outlook 2007, maar ik wil ze allemaal in één keer aanpassen. Hoe doe ik dit in Outlook, want kwam deze optie niet tegen in de HTC?
1. HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 5
2. Scroll naar post 2
3. Druk op CTRL+F
4. Typ in het zoekvenster: voornaam
5. Klik op zoek
6. Tadaa

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Anoniem: 33810 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:00:
[...]
Grote dingen als games en TomTom (met zn 2 gb west-europa map :/ ) op het 4-GB geheugen staan.
Wat ik me dan afvraag, ga je zovaak op reis dat je altijd west europa bij je hebt? Ik heb benelux plus en die is nog geen 10% van jouw kaart. En dan kom ik toch echt overal en ook op kleinere plaatsen in europa..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

MRELynx schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:56:
Lees daar niks over in de faq. Heb er flink naar moeten zoeken.

(...)
Blijkbaar wordt er niet veel naar gevraagd. ;) Het is in ieder geval geen Diamond-specifieke functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
J0YR1D3R schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:07:
[...]

Wat ik me dan afvraag, ga je zovaak op reis dat je altijd west europa bij je hebt? Ik heb benelux plus en die is nog geen 10% van jouw kaart. En dan kom ik toch echt overal en ook op kleinere plaatsen in europa..
Zat ook al te kijken, mijn kaart van west-europe is 900Mb. Heb je niet toevallig de kaart van West- en Oost europa?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wontcachme schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:06:
[...]

1. HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 5
2. Scroll naar post 2
3. Druk op CTRL+F
4. Typ in het zoekvenster: voornaam
5. Klik op zoek
6. Tadaa
Ja die had ik ook gevonden, maar als ik mijn contacten aanpas in Outlook worden ze in de HTC ook zo weer gegeven. Hoef ik geen programmatjes te installeren.

Dus eigenlijk gaat het om alle contacten in Outlook op te slaan als voornaam, achternaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Laatst online: 23:38

vr6-only

Blub Blub

210667 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:41:
[...]

Toevallig allebei S2U2 erop zitten?
Ja, ik heb versie 1.13

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163185

Er zijn nogal wat vragen over het aanpassen van de softkeys. Geen idee of het gaat werken, maar kwam met het zoeken tussen programma's voor wm6 het volgende programma tegen: keyswop

Wat ik zo kan zien is dit een programma die de softkeys kan wijzigen. Weet niet of dit ook werkt in combinatie met het HTC touch flow. En ook geen idee of dit hier al een keer langs is gekomen, maar wellicht voor sommige zowiezo een leuk programma als je van uitproberen houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de liefhebbers kwam ik dit tegen : een werkende G-Sensor Calabirator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xanion schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:13:
[...]

Zat ook al te kijken, mijn kaart van west-europe is 900Mb. Heb je niet toevallig de kaart van West- en Oost europa?
Western and Central Europe v720.1803

Eerlijk gezegd gewoon het eerste mappack wat ik kon vinden :$
Anoniem: 181496 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:01:
Voor de liefhebbers kwam ik dit tegen : een werkende G-Sensor Calabirator
Heb je ook het bijbehorende topic...want ik wil natuurlijk wel even weten wat het allemaal kan..

Verschil tussen rechtop en liggend draaien onderscheiden*? Originele instellen herstellen na een 'mislukte' calibratie?

(*als ik mn TD nu op een tafel leg bijvoorbeeld, en dan draai, pikt GSen het draaien vaak niet op)

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 04-08-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Anoniem: 22473 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:02:

Kijk in de FAQ, maar omdat ik een hekel heb als mensen alleen maar zeggen: lees de FAQ, zal ik ook nog behulpzaam zijn:

badflower in "HTC P3700 Touch Diamond (deel 3)"

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b]slindenau schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:18:

Heb je ook het bijbehorende topic...want ik wil natuurlijk wel even weten wat het allemaal kan..
Nee sorry heb ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-06 22:05
karel01 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 15:28:
[...]

Dat lijkt mij wel, is tenslotte een onderdeel van de overeenkomst die je sluit. En zolang je de telefoon nog niet heb aangenomen van de koerier kan je er altijd onderuit. Wet kopen op afstand. Gewoon maandagmorgen vroeg bellen, voor die tijd werken ze toch niet en gewoon vragen wat mogelijk is.
Sorry, maar moet even een offtopic vraag posten! Ik word vrijdag afgesloten van mijn orange abo en ga naar debitel, maar krijg die gasten niet aan de lijn. De enigste keuze die ik heb is simkaart activeren of bestelstatus en gezien dat ik nog geen simkaart heb kom ik niet verder. Ga ik voor optie twee dan verwijzen ze mij door naar de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Zet volume control en volume control with transparant BG eens uit. Misschien dat het dan anders wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zit het precies met mp3's afspelen? Ik heb een album met zeg 20 liedjes op het intern geheugen gezet en wil dit in de windows mediaplayer afspelen. Wanneer ik vanuit de mediaplayer dan de map met liedjes wil openen dan kan hij het niet vinden. Ga ik via de file explorer naar het album toe dan kan ik alleen de nummers maar 1 voor 1 aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:10
Anoniem: 136100 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:06:
Hoe zit het precies met mp3's afspelen? Ik heb een album met zeg 20 liedjes op het intern geheugen gezet en wil dit in de windows mediaplayer afspelen. Wanneer ik vanuit de mediaplayer dan de map met liedjes wil openen dan kan hij het niet vinden. Ga ik via de file explorer naar het album toe dan kan ik alleen de nummers maar 1 voor 1 aanklikken.
Ik heb in mijn documenten op intern geheugen een mapje aangemaakt met mijn muziek. Zo pakt hij ze automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gebruikershaes schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:11:
[...]

Ik heb in mijn documenten op intern geheugen een mapje aangemaakt met mijn muziek. Zo pakt hij ze automatisch.
Zal me er nog eens in gaan verdiepen dan... Dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152991

Hoi,

Ik heb sinds zaterdag ook de HTC Touch Diamond en heb wat problemen met de batterij.
Als ik deze helemaal heb opgeladen (alle streepjes zijn groen, maar hij geeft geen 100% aan ?)
en dan uitzet en de volgende dag pas weer aan dan is ie al gelijk een heel stuk leeg terwijl ik
nog helemaal niets heb gedaan.

Vanochtend weer bijgeladen tot alle streepjes groen zijn en meegenomen naar het werk. Ik heb 2x even gekeken naar de tijd en de batterij status en verder helemaal niets mee gedaan en eind vd. dag (17:45 uur) was batterij helemaal leeg (kreeg niet meer aan)?
Ik weet dat batterij duur niet hoog is bij dit toestel maar dit kan volgens mij echt niet kloppen :?
Toestel stond op toetsblokkering en uit (niet helemaal uit maar powersafe zal ik maar zeggen).

Sinds zaterdag redelijk veel geprobeerd en al aantal keer opnieuw opgeladen, dus batterij is al paar keer
opgeladen. Iemand enig idee of er misschien nog iets "aan" staat wat stroom vreet ook terwijl ie helemaal uit is? Dit kan echt niet kloppen toch ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269722

DaneV schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 23:53:
Ik zit er aan te denken om er ook een te gaan halen over een paar weken.
Ik zit echter nog te twijfelen tussen de diamond en de MDA Compact IV. De back-plate van de originele diamond vind ik namelijk echt niet mooi, maar van de roze interface van de MDA Compact IV wordt ik ook niet vrolijk.

Nu is die MDA wel te flashen, maar ik ben bang dat mijn garantie verloopt als ik er niet-Tmobile firmware op ga zetten. Of is dit onzin?

Ook ben ik benieuwd of iemand al alternatieve backplates heeft gevonden voor de originele diamond. Zonder dat "Diamond" achtige dus...
Wat echt stroom vreet is de wifi-functie als deze blijft zoeken naar een netrwerk. Ik heb dit ook gehad, waardoor de batterij binnen enkele uren volledig leeg werd getrokken. Bovendien voelde de batterij erg heet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ritchie schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:40:
[...]

Let op, op de TD staat toetsblok voor wat anders, namelijk het blok met toetsen om telefoonnummers te kunnen tikken.
Okay, maar nu kan ik nog steeds nergens vinden waarom mijn TD na 30 seconden vergrendeld. Aangezien ik dat bij de energy instellingen heb uitgezet. Heb alleen aangezet dat hij vergrendeld als ik hem op standby zet. Iemand een idee?

En nog iets. Er is als toetsenbord optie "volledig toetsenbord" wat ik ideaal vind aangezien het erg overzichterlijk werkt. Echter waar zitten de ! en de ? op dit toetsenbord?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 96182 op 04-08-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
Anoniem: 269722 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:36:
[...]

Wat echt stroom vreet is de wifi-functie als deze blijft zoeken naar een netrwerk. Ik heb dit ook gehad, waardoor de batterij binnen enkele uren volledig leeg werd getrokken. Bovendien voelde de batterij erg heet aan.
Wat zo heet voelt is niet de batterij, maar gewoon de chip van de telefoon zelf.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
Anoniem: 96182 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:47:
[...]

En nog iets. Er is als toetsenbord optie "volledig toetsenbord" wat ik ideaal vind aangezien het erg overzichterlijk werkt. Echter waar zitten de ! en de ? op dit toetsenbord?
druk eens op .,123

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ? was ik eerst ook kwijt, dat bleek in het ABC scherm onder een SHIFT toets te zitten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-06 14:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Anoniem: 152991 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:21:
Hoi,

Ik heb sinds zaterdag ook de HTC Touch Diamond en heb wat problemen met de batterij.
Als ik deze helemaal heb opgeladen (alle streepjes zijn groen, maar hij geeft geen 100% aan ?)
en dan uitzet en de volgende dag pas weer aan dan is ie al gelijk een heel stuk leeg terwijl ik
nog helemaal niets heb gedaan.

Vanochtend weer bijgeladen tot alle streepjes groen zijn en meegenomen naar het werk. Ik heb 2x even gekeken naar de tijd en de batterij status en verder helemaal niets mee gedaan en eind vd. dag (17:45 uur) was batterij helemaal leeg (kreeg niet meer aan)?
Ik weet dat batterij duur niet hoog is bij dit toestel maar dit kan volgens mij echt niet kloppen :?
Toestel stond op toetsblokkering en uit (niet helemaal uit maar powersafe zal ik maar zeggen).

Sinds zaterdag redelijk veel geprobeerd en al aantal keer opnieuw opgeladen, dus batterij is al paar keer
opgeladen. Iemand enig idee of er misschien nog iets "aan" staat wat stroom vreet ook terwijl ie helemaal uit is? Dit kan echt niet kloppen toch ? :(
Vaak helpt 10x volledig op en ontladen goed. Heb ik ook gedaan en houd het nu makkelijk een dag uit en zeker een week op alleen standby

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152991

wontcachme schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:06:
[...]

Vaak helpt 10x volledig op en ontladen goed. Heb ik ook gedaan en houd het nu makkelijk een dag uit en zeker een week op alleen standby
Ok thx, ik ga het komende week proberen ... ben benieuwd.

Er is ook een nieuwe ROM versie uit van HTC (QMR-RUU_Diamond_HTC_NLD_1.93.404.1_Radio_Signed_Diamond_52.29.25.12_1.00.25.05_Ship.exe)
iemand enig idee of dit nog zou kunnen helpen? Heb zelf v1.37.404.3 NLD - Radioversie 1.00.25.03, Protocolversie 52.26a.25.09H.
Heb al wel gelezen dat dit een goeie versie zou zijn die met name de snelheid heel erg verbeterd.
Wil alleen nog ff wachten, heb mijn telefoon net 3 dagen ...

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 152991 op 04-08-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je heb het verkeerde toetsenbord voor je, ik bedoel niet volledig QWERTY maar volledig op de volgende pagina.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.