HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 95.495 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879

sandeman schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:52:
[...]

Hmm, dan moet dit imho in de FAQ gewijzigd worden. Iemand die TF3D heeft vervangen door de standaard WM-shell kan naar ik aanneem ook zelf wel vinden hoe die deze moet aanpassen.
Dat vervangen is niet zo moeilijk hoor.
Gewoon een vinkje weghalen bij Start/Instellingen/Vandaag/Items :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Anoniem: 79879 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 18:59:
[...]
Dat vervangen is niet zo moeilijk hoor.
Gewoon een vinkje weghalen bij Start/Instellingen/Vandaag/Items :+
Weet ik, maar het lijkt me dat dit soort instellingen niet erg logisch zijn in een Diamond FAQ. Ze gelden namelijk niet voor een standaard Diamond. Dan beter een verwijzing naar een algemene WM faq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sandeman schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:02:
[...]
Weet ik, maar het lijkt me dat dit soort instellingen niet erg logisch zijn in een Diamond FAQ. Ze gelden namelijk niet voor een standaard Diamond. Dan beter een verwijzing naar een algemene WM faq.
Ow, ok. Je hebt gelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Ik heb ook een probleem sinds gister avond.

Ik had even wat nieuwe muziek op m'n intern geheugen gezet, zoals ik de vorige keren ook had gedaan.

Nu crashed iedere keer de muziek speler in het touchflo3d menu en gaat ie touchflo helemaal opnieuw laden. Oftewel ik kan die muziek speler niet meer gebruiken.

In Windows Media Player werkt het wel gewoon. Ik heb ook alle files eraf gegooid, ook wat er al stond (aan muziek in ieder geval), maar dit had geen baat.

Iemand nog een suggestie voordat ik maar een hard reset moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Bij het muziek luisteren met oordopjes heeft mijn huidige toestel (Nokia N95) erg veel last van ruis, ondanks dat er een dedicated 3,5 mm audiojack op zit.

Hoe is dit bij de Touch Diamond? Dat er een ExtUSB->3,5 mm adapter tussen zit, doet mij vermoeden dat het de kwaliteit ook niet ten goede komt...? Iemand die er iets van kan zeggen?

Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Op dit moment kun je de HTC Diamond P3700 overal kopen of krijgen i.c.m een abo.
Komt het andere model de P3702 ook naar Nederland of blijft die alleen in Asië?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:21
Anoniem: 197857 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:11:
Ik heb ook een probleem sinds gister avond.

Ik had even wat nieuwe muziek op m'n intern geheugen gezet, zoals ik de vorige keren ook had gedaan.

Nu crashed iedere keer de muziek speler in het touchflo3d menu en gaat ie touchflo helemaal opnieuw laden. Oftewel ik kan die muziek speler niet meer gebruiken.

In Windows Media Player werkt het wel gewoon. Ik heb ook alle files eraf gegooid, ook wat er al stond (aan muziek in ieder geval), maar dit had geen baat.

Iemand nog een suggestie voordat ik maar een hard reset moet doen?
Heb ik ook gehad, heb toen even een soft-reset gedaan, en hij werkte weer prima :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

Woei, vandaag heb ik mijn Diamandje opgehaald *O*.

Ben nu nog een beetje aan het spelen, prutsen, de FAQ lezen enzo...het is wel even wennen tov mijn oude toestel...dit is zo veel vetter ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sleehond schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:36:
[...]

Heb ik ook gehad, heb toen even een soft-reset gedaan, en hij werkte weer prima :) !
Heb ik ook al gedaan 3 keer, maar werkt niet.

Net ook even de batterij eruit gehaald, daarna weer geprobeerd. Maar crashed nog steeds op de muziek tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:24
Ik wou vandaag een draadloze router halen om een verbinding op mijn telefoon te krijgen maar ik kon voor een paar euro de draadloze netwerk adapter van een maat overkopen, dat kon ik niet laten liggen..
Maargoed ik heb gewoon een ad-hoc netwerk gemaakt (vista) en mijn TD zag hem ook en is ook verbonden alleen kan ik nogsteeds niet surfen op mijn telefoon.. :? Iemand een oplossing?
Afbeeldingslocatie: http://img377.imageshack.us/img377/6640/netwerkyh3.png
Afbeeldingslocatie: http://img180.imageshack.us/img180/7149/foutcm3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Bij het toevoegen van mijn hotmail account, heb ik ook aangevinkt dat de contacten van mijn hotmail gesynchroniseerd moesten worden met mijn contacten van HTC. Maar, dat werkt toch erg onhandig. Maar nu kan ik dat vinkje niet meer uitzetten... Ik kan nu wel al die contacten los uit mijn lijst halen, maar dan synchroniseert hij ze wel weer elke keer bij synchroniseren. Wat moet ik doen om ze toch uit mijn lijst te halen? Hotmail account kan ik trouwens ook niet meer verwijderen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267263

Mania-92 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:00:
Ik wou vandaag een draadloze router halen om een verbinding op mijn telefoon te krijgen maar ik kon voor een paar euro de draadloze netwerk adapter van een maat overkopen, dat kon ik niet laten liggen..
Maargoed ik heb gewoon een ad-hoc netwerk gemaakt (vista) en mijn TD zag hem ook en is ook verbonden alleen kan ik nogsteeds niet surfen op mijn telefoon.. :? Iemand een oplossing?
[afbeelding]
[afbeelding]
Internet delen aangezet op je PC ?

Kijk eens HIER (ICS op Vista!)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 267263 op 28-07-2008 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Heb je Internet Connection Sharing aanstaan op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet wel zorgen dat jouw PC de internetverbinding kan delen, meer details kan ik zelf niet geven maar dat moet te Googlen zijn

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Upquark schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:26:
Bij het muziek luisteren met oordopjes heeft mijn huidige toestel (Nokia N95) erg veel last van ruis, ondanks dat er een dedicated 3,5 mm audiojack op zit.

Hoe is dit bij de Touch Diamond? Dat er een ExtUSB->3,5 mm adapter tussen zit, doet mij vermoeden dat het de kwaliteit ook niet ten goede komt...? Iemand die er iets van kan zeggen?

Bedankt. :)
Nou er zit standaard dus helemaal géén ExtUSB>3.5mm adapter tussen, maar gewoon één geheel MiniUSB naar Oortjes ;) met kermis kwaliteit oortjes!

Ik heb zelf een HTC Wired Remote Control RC E100 (ca. €20 bij GSM-Web), deze heeft dus wel een aansluiting voor externe (3.5mm plug) oortjes, kan je dus zelf je eigen kwaliteit oortjes gebruiken met bijbehorend geluid ;)

Geluid is hierna zéér goed en niet te vergelijken met de standaard-bijgeleverde-oortjes!
Ik gebruik de TD nu met Sony Ericsson HPM-82 In-Ear oortjes (ca. €18 op internet ;) )
Ik heb ze ook nog getest met mijn Bose In-ear oortjes (ca.€40 op internet), maar de Sony Ericsson In-Ear's klinken beter en zitten lekkerder dan de dure Bose InEar's!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 267263 op 28-07-2008 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Bedankt Low Level. Kun je ook nog iets zeggen over de (eventuele) ruis, bijvoorbeeld als je het volume op 0 zet (zodat je het 't beste kunt horen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163185

Anoniem: 267263 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:07:
[SMS]
-Bij een nieuwe SMS ontwaakt de TD uit de StandBy stand.
Wat is het voordeel van het ontwaken uir standby? blijft de toetsenblokkering er dan nog wel op? en gaat hij ook weer terug in de standby stand? beetje zonde voor de batterij. Ik ben niet iemand die als ie een smsje krijgt hij die direct moet lezen. kan maar zo een uur later zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
Anoniem: 163185 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 21:45:
[...]

Wat is het voordeel van het ontwaken uir standby? blijft de toetsenblokkering er dan nog wel op? en gaat hij ook weer terug in de standby stand? beetje zonde voor de batterij. Ik ben niet iemand die als ie een smsje krijgt hij die direct moet lezen. kan maar zo een uur later zijn.
Dan is er voor jou inderdaad geen voordeel. Echter als hij niet ontwaakt weet je dus ook niet dat je een nieuw smsje hebt. Als dit voor jou geen probleem is, is er voor jou geen voordeel, maar ik weet van mezelf dat ik een smsje wel altijd meteen open.

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163185 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 21:45:
[...]

Zo denk ik er persoonlijk ook over en wellicht Microsoft/HTC ook, anders hadden ze dit vast wel zelf doorgevoerd als standaardwaarde op een telefoontje met dergelijke kleine accucapacteit ;)

Maar de meeste lieden hier en op XDA (was tenslotte Tweak nr3) vinden een nieuw SMSje schijnbaar o-zo belangrijk ;)

Eventueel kan je hem zelf aanpassen m.b.v. een register editor, eventjes de "1" in "0" veranderen en de SMS WakeUP is weer uitgeschakeld ;) wel even softresettten (of uit/in-schakelen) daarna!

HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL : DisableSMSWakeUpEvent <-- "1" (standaardwaarde), na de Tweak is deze "0" en wordt de TD wakker bij een nieuw SMS-je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Upquark schreef op maandag 28 juli 2008 @ 21:36:
Bedankt Low Level. Kun je ook nog iets zeggen over de (eventuele) ruis, bijvoorbeeld als je het volume op 0 zet (zodat je het 't beste kunt horen)?
De combinatie die ik gebruik heeft geen ruis, ook niet bij het volume op "nul"
Ik begrijp wat je bedoelt met ruis met geluid uit, heb ook diverse Nokia's gehad (N80i/N73/N95-1).

Je hoort alleen als het ware je bloed door je oren stromen, maar dat heb je wel vaker met goede In-Ears, ze zijn zo stil en ze sluiten ook nog het omgevingsgeluid af, dus je hoort in principe alleen je zelf, bij volledige stilte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:13
[afbeelding]
[afbeelding]
Verander de powersettings eens van batterijbesparend naar prestaties in het wifi menu van je telefoon. Ik had excact hetzelfde op mijn tytnII en dat was daar de oplossing... Vaag was het wel

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Kiwitje schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:14:
Bij het toevoegen van mijn hotmail account, heb ik ook aangevinkt dat de contacten van mijn hotmail gesynchroniseerd moesten worden met mijn contacten van HTC. Maar, dat werkt toch erg onhandig. Maar nu kan ik dat vinkje niet meer uitzetten... Ik kan nu wel al die contacten los uit mijn lijst halen, maar dan synchroniseert hij ze wel weer elke keer bij synchroniseren. Wat moet ik doen om ze toch uit mijn lijst te halen? Hotmail account kan ik trouwens ook niet meer verwijderen?
Een hard reset vrees ik. Ik heb hetzelfde gedaan. Je hebt bij Live wel een optie om contacten synchronisatie uit te zetten, maar als je dat in het begin hebt gedaan dan is dat vakje grijs en kun je die dus niet meer uitvinken.

Dat is wat ik weet. Als er iemand anders wel een oplossing heeft, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kiwiknaapje schreef op maandag 28 juli 2008 @ 21:54:
[...]

Dan is er voor jou inderdaad geen voordeel. Echter als hij niet ontwaakt weet je dus ook niet dat je een nieuw smsje hebt. Als dit voor jou geen probleem is, is er voor jou geen voordeel, maar ik weet van mezelf dat ik een smsje wel altijd meteen open.
Hoezo weet je niet dat je een smsje gekregen hebt. Bij mij gaat gewoon de tril functie af. Of heb je hem volledig op stil staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:58:
[...]

Heb ik ook al gedaan 3 keer, maar werkt niet.

Net ook even de batterij eruit gehaald, daarna weer geprobeerd. Maar crashed nog steeds op de muziek tab.
Net maar hard reset gedaan dus, nu werkt alles weer.

Gelukkig had ik een backup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
Ik krijg die hard reset maar niet uitgevoerd... volgens de faq moet je volumeknop (zachter), enter knop tegelijk indrukken en tegelijkertijd soft reset knopje indrukken.. dan blijft het maar bij een soft reset.. hoe krijg ik dit wel voor elkaar? 2x al geprobeerd.. en weet toch echt zeker dat ik die knoppen goed indruk.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
Kiwitje schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:43:
Ik krijg die hard reset maar niet uitgevoerd... volgens de faq moet je volumeknop (zachter), enter knop tegelijk indrukken en tegelijkertijd soft reset knopje indrukken.. dan blijft het maar bij een soft reset.. hoe krijg ik dit wel voor elkaar? 2x al geprobeerd.. en weet toch echt zeker dat ik die knoppen goed indruk.
Je hoeft ze helemaal niet alledrie tegelijk in te drukken.... druk eerst op de softreset, en DIRECT daarna de volume naar beneden en de ronde enterknop. Bespaart je een hoop gepriegel in ieder geval...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon met stylus eventjes op het reset knopje drukken, daarna ka nje hem loslaten ;)
Vervolgens TD eventjes omdraaien en de Ronde Knop & de Geluid Down tegelijk indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
Anoniem: 267263 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:48:
[...]

Gewoon met stylus eventjes op het reset knopje drukken, daarna ka nje hem loslaten ;)
Vervolgens TD eventjes omdraaien en de Ronde Knop & de Geluid Down tegelijk indrukken.
Ahhh die manier.. gelukt.. ! nu alles weer opnieuw instellen :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of je doet: Start/Instellingen/Systeem/Opslag Wissen. Is makkelijker. ;)

edit: Ow, het is je al gelukt zie ik.. :9

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 28-07-2008 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
weet iemand waarom die windows smart phones altijd maar 65k schermpjes hebben?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:58:
[...]

Of je doet: Start/Instellingen/Systeem/Opslag Wissen. Is makkelijker. ;)

edit: Ow, het is je al gelukt zie ik.. :9
Klopt (softwarematig of hardware matig):
-Bij redelijk werkend systeem, is het gemakkelijker: Start/Instellingen/Systeem/Opslag Wissen.
-Bij Scherm/Rom/Boot problemen, rest alleen nog: Stylus/Enter/Volume Down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 14:29

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Anoniem: 79879 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:32:
[...]

Volgens mij werkt dit alleen bij je standaard Windows homescreen en niet bij het Todayscreen van TouchFlo.

Heb even voor je gezocht. ;)

Here is the way to change the homekeys IN TFLO 3D.

In a registry editor, go to:

HKLM/Software/HTC/manila/
Here is:

HomeLSKPath, which is the left softkey (Standard = Phonepad)
And
HomeRSKPath, which is the right softkey.
If you change these with the location of the programs you want to link to, and simultaneous change the names:

HomeLSKText = Left softkey text
And
HomeRSKText = Right softkey text.
Oke en hoe map ik mijn linker softkey dan naar het start menu ? HomeLSKPath wordt dan iets van \Windows\<exe naar start menu>

Maar wat is de exe die naar het start menu verwijst ?

Overigens heb ik na enig prutsen de volledige datum op mn home tab van TF3D gekregen, dus in de vorm van maandag 28 juli 2008. Daarvoor moet je het weekday.cab bestand downloaden zoals hier bij punt 23 staat beschreven http://forum.xda-develope...265&highlight=weekday.cab

Met Diamond TF3D Config kun je dan het formaat ingeven. Ik heb dus dddd dd MMMM yyyy om maandag 28 juli 2008 te krijgen.

Vind het net wat mooier staan :*)

Edit: Ander probleem wat ik nog heb is het volgende:

Exchange 2003 SP2 draaien en pushmail ingesteld. Nu is het zo dat wanneer iemand mij een mailtje stuurt, deze netjes binnen enkele seconden op mn diamond verschijnt. Echter als ik dan wil replyen, dan heb ik dus de keuze om de 2 softkeys te gebruiken. De linker softkey is Allen Beantwoorden en de rechter softkey is Menu. Het vreemde is dat wanneer ik dus op Allen beantwoorden klik, mijn eigen mail adres ook bij de lijst van personen komt te staan waar naar ik wil replyen. Er staan dus 2 email adressen in, degene van die mij de mail stuurde en mijn eigen mail adres.

Als ik via de rechter softkey ga, dan krijg ik dus een menuutje waarop ik eerst op Beantwoorden moet klikken en dan nog eens de subopties Beantwoorden, Allen Beantwoorden en Doorsturen krijg. Das dus lekker omslachtig. Ik wil dus gewoon dat die linker softkey Beantwoorden is en niet Allen beantwoorden.

Iemand een idee ? Xda forum ook al af lopen struinen, maar ook niks kunnen vinden....

[ Voor 27% gewijzigd door MRE-Inc op 28-07-2008 23:49 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005

wontcachme

You catch me? No you wont

MRELynx schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:42:
[...]

Met Diamond TF3D Config kun je dan het formaat ingeven. Ik heb dus dddd dd MMMM yyyy om maandag 28 juli 2008 te krijgen.

Vind het net wat mooier staan :*)
Daar heb je de weekday.cab niet bij nodig. Alleen TF3D config is voldoende.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchzilla schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:07:
weet iemand waarom die windows smart phones altijd maar 65k schermpjes hebben?
Windows Mobile is een open systeem en moet draaien op verschillende soorten hardware, schermpjes van 176x144 pixels (antieke HP's) tot wel 800x480 pixels (Sony Ericsson).
Men kiest dus voor een gemiddelde, wat heb je aan tig miljoen kleuren als het besturingssysteem het niet ondersteund ;)

Verder speelt mee, de verwerkingssnelheid v/d (grafische) processor, bovendien zo te meer kleuren zo te meer waarden/geheugenruimte een pixel kan innemen en zo te meer waarden er moeten worden bijgehouden enz. Tevens duurder.

Voordeel bij meer kleuren heb je alleen iets beter beeld hebt, de rest is veelal nadelig.

Voordeel bij minder kleuren, kan met bestaande hardware overal op werken, goedkoop te produceren, en in sommige omstandigheden mindere beeldkwaltieit maar nog steeds acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Anoniem: 267263 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:46:
[...]

Windows Mobile is een open systeem en moet draaien op verschillende soorten hardware, schermpjes van 176x144 pixels (antieke HP's) tot wel 800x480 pixels (Sony Ericsson).
Men kiest dus voor een gemiddelde, wat heb je aan tig miljoen kleuren als het besturingssysteem het niet ondersteund ;)

Verder speelt mee, de verwerkingssnelheid v/d (grafische) processor, bovendien zo te meer kleuren zo te meer waarden/geheugenruimte een pixel kan innemen en zo te meer waarden er moeten worden bijgehouden enz. Tevens duurder.

Voordeel bij meer kleuren heb je alleen iets beter beeld hebt, de rest is veelal nadelig.

Voordeel bij minder kleuren, kan met bestaande hardware overal op werken, goedkoop te produceren, en in sommige omstandigheden mindere beeldkwaltieit maar nog steeds acceptabel.
En het belangrijkste: door minder kleuren is er minder "zware" processor nodig zoals hierboven staat wat dus zorgt voor betere accuduur. Anders krijg je dat je straks met een accu op je rug moet lopen om een pda te gebruiken :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

wontcachme schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:44:
[...]

Daar heb je de weekday.cab niet bij nodig. Alleen TF3D config is voldoende.
Ok is dat door jou getest ? Dus zonder die cab te gebruiken ? Had ik eerder moeten weten. Heb me rot lopen zoeken naar dat bestandje namelijk 8)7

Is het ook mogelijk om meerdere All day events op je home tab te krijgen ? Heb dus nu staan dat het zomervakantie is en nog 2 andere all day events. Er wordt er maar 1 weer gegeven, net zoals mijn afspraken. Alleen de eerste volgende wordt weergegeven. Bij WM5 kon je nog ergens een vinkje zetten zodat alle afspraken van die dag zichtbaar waren op je homescreen......

Trouwens ter info: Ik heb hem afgelopen zaterdag bij Primafoon gehaald, dus een KPN flexibel abo genomen van 32 euro. Was dus "gratis" en het mooie is dat hij sim unlocked is. Mijn KPN abo gaat pas eind oktober in. Nu zit er nog een old school Dutchtone simmetje in en werkt perfect. Verkoper zei iets dat ze steeds meer toestellen simlock vrij gingen verkopen om zo klanten weg te trekken bij overige providers. Is ze dus iig bij 1 gelukt :Y

[ Voor 23% gewijzigd door MRE-Inc op 28-07-2008 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MRELynx schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:42:
Oke en hoe map ik mijn linker softkey dan naar het start menu ? HomeLSKPath wordt dan iets van \Windows\<exe naar start menu>

Maar wat is de exe die naar het start menu verwijst ?
Linken naar het Start-Menu :?

Start(menu) = toch gewoon bovenaan 1x klikken op Start.
LinkerSnelToets = toch gewoon onderaan 1x klikken op de Key-tekst.

Lijken mij dezelfde handelingen, als je er nu een progje of andere ToDay scherm of wat dan ook aanhangt dan kan ik het nog begrijpen, maar zie zo het nut er niet van in.

Kijk maar uit dat je niet in een lus raakt, want nu roep je iets aan wat al is geladen en dan moet hij dat bij elke klik weer opstarten enz. zo verbruik je bij elke klik onnodig geheugen, netzo lang totdat hij vastloopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

MRELynx schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:54:
[...]

Ok is dat door jou getest ? Dus zonder die cab te gebruiken ? Had ik eerder moeten weten. Heb me rot lopen zoeken naar dat bestandje namelijk 8)7

Is het ook mogelijk om meerdere All day events op je home tab te krijgen ? Heb dus nu staan dat het zomervakantie is en nog 2 andere all day events. Er wordt er maar 1 weer gegeven, net zoals mijn afspraken. Alleen de eerste volgende wordt weergegeven. Bij WM5 kon je nog ergens een vinkje zetten zodat alle afspraken van die dag zichtbaar waren op je homescreen......
- Hier werkte het zonder weekday.cab. Ik heb hem via TF3D ingesteld.

- Das niet mogelijk volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Anoniem: 267263 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:59:
[...]

Linken naar het Start-Menu :?

Start(menu) = toch gewoon bovenaan 1x klikken op Start.
LinkerSnelToets = toch gewoon onderaan 1x klikken op de Key-tekst.

Lijken mij dezelfde handelingen, als je er nu een progje of andere ToDay scherm of wat dan ook aanhangt dan kan ik het nog begrijpen, maar zie zo het nut er niet van in.

Kijk maar uit dat je niet in een lus raakt, want nu roep je iets aan wat al is geladen en dan moet hij dat bij elke klik weer opstarten enz. zo verbruik je bij elke klik onnodig geheugen, netzo lang totdat hij vastloopt ;)
Jah is de manier waarop ik mn diamond vast houd, is mn duim niet lang genoeg, dus wil ik het start menu onderaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MRELynx schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:54:
Nee normaliter gaat dat niet en WM5/WM6.1 heef ter niks mee te maken, komt door de TouchFLO3D plugin, die is er de oorzaak dat het niet gaat!

Maar WM5/WM6.1 kunnen het natuurlijk wel met progjes.
Dus een optie om meerder afspraken of wat dan ook te zien, is om TouchFLO3D niet te gebruiken.
Maar als je hem wel wilt gebruiken rest alleen nog om SecondToDay te installeren, je krijgt a.h.w.een 2e ToDay scherm.
Vervolgens een Linker of Rechter Softkey gebruiken om hem op te roepen en dan kan je gewoon alles doen wat je wilt. Installeer bijvoorbeeld SPB Diary dan kan je elke afspraak enz. zien wat je maar wilt.

Maar dit is al eerder aan bod gekomen in dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Anoniem: 267263 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 00:14:
[...]

Nee normaliter gaat dat niet en WM5/WM6.1 heef ter niks mee te maken, komt door de TouchFLO3D plugin, die is er de oorzaak dat het niet gaat!

Maar WM5/WM6.1 kunnen het natuurlijk wel met progjes.
Dus een optie om meerder afspraken of wat dan ook te zien, is om TouchFLO3D niet te gebruiken.
Maar als je hem wel wilt gebruiken rest alleen nog om SecondToDay te installeren, je krijgt a.h.w.een 2e ToDay scherm.
Vervolgens een Linker of Rechter Softkey gebruiken om hem op te roepen en dan kan je gewoon alles doen wat je wilt. Installeer bijvoorbeeld SPB Diary dan kan je elke afspraak enz. zien wat je maar wilt.

Maar dit is al eerder aan bod gekomen in dit forum
Ok thnx man, had al in de gaten dat het eigenlijk niks met WM te doen had en dat het meer de tekortkomingen zijn van de TF3D.

Dat van die 2e Today had ik al gelezen maar nog niet geprobeerd. Kan ik altijd nog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238576

Ik heb sinds het weekend ook 2ndToday en moet zeggen werkt echt super !
Ultimate launcher en TodayAgenda er op gezet en zie nu al me afspraken :-)
Heb ook FTouchSL geinstalleerd dus kan ik doormiddel van me vinger van
beneden naar boven te bewegen 2ndToday openen en naar beneden glijden weer sluiten.
Heb veel tabs weggehaald uit TFlo3d zoals muziek,foto,programma's en contacten want
wat moet je ermee. Je softkeys in 2ndToday verwijzen al standaard naar contacten en agenda
en programma's starten kan vanuit Ultimatelauncher. Heb daar trouwens ook batterystatus in gezet
maar deze geeft 553 Mhz aan :? Maar goed vind me TD nu echt pas super werken maar nu zou ik graag in TFlo3d die eerst volgende afspraak verwijderen en liefst ook de callhistory verwijderen maar zover zijn we geloof ik nog niet. Als je deze software hebt die ik hierboven noemde kun je TD dus maken zoals op de youtube filmpjes, je bent er even mee bezig maar dan heb je ook wat :-)
Heeft iemand al wisbar geprobeerd op z'n TD ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137963

Wat jullie allemaal kunnen met .cab bestanden kan ik niet. Wil ik ook niet. Anders moet ik hier weer huilend uitleggen dat mijn TD is overleden. Moet het dus doen met officiele rom releases.
De lijst van fixes van de nieuwe rom van HTC is o.k. Vooral punt 5 en 9 zijn voor mij als niet-tweaker een verademing. Kan niet eens gewoon bellen zonder dat dat klotescherm uitgaat! Ik hoop dat ze nieuwe rom ook snel hier releasen :)

1. Enable GSM 850 band.
2. Fixed sometimes no signal issue.
3. Fixed no action while touching navigator control in camera mode.
4. Fixed some files in internal storage which cannot be listed.
5. Fixed SMS sound alert notification delayed issue.
6. Improved audio quality after audio booster is enabled.
7. Improved TouchFLO 3D tab switching and movement speed.
8. Improved home page loading speed.
9. Turned off the 5-second auto screen off function when screen is turned back on by pressing power key during a voice call. Screen off timeout will follow system power setting.
10. Added random access bar to the right hand edge of the screen for selection of weather countries and cities.

via [phonemag]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whehe, ik heb al 1 van mn 2 AP's weten te slopen in een poging het MAC van mn TD in de lijst toe te voegen. Het AP doet nu niks meer, geen DHCP uitdelen...geen WLAN, en ik weet de adress range verder ook niet. En tot overmaat van ramp wil 'ie ook niet meer terug naar fabrieksinstellingen :').

Maar aan de andere kant, TomTom Nav 7 werkt prima...locatie is echt super :Y

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 29-07-2008 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb gisteravond bij exmobile33 op ebay zo'n 3.5mm adapter besteld.
Ben benieuwd of het idd wat is! Heb in het verleden ook wel eens een adapter uit HongKong laten komen maar die ging snel stuk omdat het erg slechte kwaliteit was.

Maar ach voor die paar euro's wil ik de gok wel nemen :)

[ Voor 4% gewijzigd door bitpixl op 29-07-2008 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Anoniem: 33810 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 08:17:
Whehe, ik heb al 1 van mn 2 AP's weten te slopen in een poging het MAC van mn TD in de lijst toe te voegen. Het AP doet nu niks meer, geen DHCP uitdelen...geen WLAN, en ik weet de adress range verder ook niet. En tot overmaat van ramp wil 'ie ook niet meer terug naar fabrieksinstellingen :').
Met een kabeltje proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Upquark schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 08:36:
[...]

Met een kabeltje proberen?
Dat doe ik ;).

Gisteren was het wel even gelukt, toen heb ik een backup terug proberen te plaatsen (met al mn instellingen)...en sindsdien kwam er 1x een foutmelding en nu doet ie vrij weinig meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Anoniem: 163185 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:36:
[...]

Hoezo weet je niet dat je een smsje gekregen hebt. Bij mij gaat gewoon de tril functie af. Of heb je hem volledig op stil staan?
Leg uit? Ik krijg het ook niet voor elkaar. Bij email trilt hij wel, maar bij sms moet ik steeds op de TD kijken of er wat binnen is. Ik sms erg veel dus zou het super vinden als ik een seintje krijg bij binnenkomende sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181496

210667 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 00:55:
[...]

Het kost inderdaad wat moeite om het in één keer goed te krijgen. Wat ik heb gedaan, is het volgende:

1; Mediamonky opgehaald.
2; MP3tagger opgehaald

Toen eerst alle mp3's met MP3tagger opnieuw van id's voorzien. [ongeregistreerde versie doet er maar 5 tegelijk] Daarna heb ik met Mediamonkey alle albumart bij de mp3's laten zoeken. Mediamonkey maakt dan per album een folder.jpg aan. [let op! maak voor elke cd een aparte folder aan.]

Vervolgens heb ik op mijn interne geheugen een folder muziek gemaakt [in de root] en daar alle muziekfolders ingezet. Dan zet je bij instellingen\vandaag\items touchflo uit en ga je daarna naar verkenner\\mijn apparaat\application data\htc en hernoemd "Audiomanager_Eng" naar audiomanager.bak. Vervolgens doe je een soft reset! Als de diamond weer opgestart is , dan zet je touchflo weer aan en gaat naar muziek. Vervolgens zal de touchflo-player je muziek vinden inclusief de albumart.

Dit werkte dus bij mij en ik heb deze workaround ook in dit topic bijelkaar gescharreld. Hoop dat het voor jou en anderen nu ook gaat lukken. Garantie tot aan de voordeur dus.. >:)
Waarom gebruik je niet gewoon Itunes, die zet ze ook heel makkelijk om ;)
Album erin zetten, alles selecteren en rechtermuisknop.. dan klik je op info tonen en sleep je het jpg bestand ( ff album plaatje googlen ) in dat witte vierkantje.
Nieuw mapje aanmaken, en daar alles in zetten en die sturen naar de Diamond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 08:42:
[...]

Leg uit? Ik krijg het ook niet voor elkaar. Bij email trilt hij wel, maar bij sms moet ik steeds op de TD kijken of er wat binnen is. Ik sms erg veel dus zou het super vinden als ik een seintje krijg bij binnenkomende sms.
Ja heeft hij vanaf dat ik hem kocht gewoon gedaan. Heb dus geen tweaks gedaan tot nu toe, heb als programma's enkel navigatie en NoData erop staan. Weet niet of daar al een verschil kan zitten, dat je met een tweak het trillen om zeep helpt.

Wat ik verder aan instellingen heb. Is geluid van telefoon uit, beltoon op trillen, systeem volume op de helft en dan bij tabje geavanceerd alleen een vinkje bij geluiden voor programma's en dan vinkje bij meldingen (alarm en herinneringen) en dan bij tabje meldingen staat het meeste op trillen (zoals telefoon: INk. Oproep) belangrijkste hier is denk ik Messaging: Nieuw MMS en dan vinkje bij trillen (en bij mij staat ook standaart vinkje bij lampje laten knipperen voor 5 min, maar die kan ik niet aan of uit zetten zoals hij nu ingesteld staat)

Ik heb het niet getest, maar ik denk dat dit de optie is die je nodig hebt. In het tabje voor sms is mms en sms ook samen genomen en de inbox is ook voor mms en sms gelijk. Denk dus dat hij geen onderscheid maakt tussen een mmsje en een smsje

Probeer het maar is uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
weet iemand of je ook custom roms over je vodafone rom heen kunt gooien? heb geen zin in een vastloper maar heb niks met dat rode vodafone thema en wil gewoon het zwarte thema.

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
pretorian_nl schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:41:
weet iemand of je ook custom roms over je vodafone rom heen kunt gooien? heb geen zin in een vastloper maar heb niks met dat rode vodafone thema en wil gewoon het zwarte thema.
je hoeft niet een andere rom te nemen voor een andere skin, gebruik touch3dconfig en je kan gewoon skins downloaden (ook de htc black skin)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238576 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 02:05:
Heeft iemand al wisbar geprobeerd op z'n TD ?
Ja (Wisbar Advanced & Juni's Theme & PhoneAlarm & PhoneAlarm Skin), maar werkt natuurlijk niet op het TouchFLO3D ToDay scherm.

Zie Wisbar Advanced HIER
Voor Wisbar Skins&Themes, zie Juni's PocketPC Skins and Themes
Afbeeldingslocatie: http://www.kolumbus.fi/anders.ruohio/wa/panorama.gif

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 267263 op 29-07-2008 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hebben de HTC ROMs 1.37.x en 1.93.x nu ook die optie om het alarm af te laten gaan als het toestel evengoed op silent staat? Ik gebruik de aangepaste ROM van TLR en daar zit die optie in ieder geval wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skillz schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:03:
Hebben de HTC ROMs 1.37.x en 1.93.x nu ook die optie om het alarm af te laten gaan als het toestel evengoed op silent staat? Ik gebruik de aangepaste ROM van TLR en daar zit die optie in ieder geval wel in.
Helaas v1.37 niet ;)
En ik denk dat dat ook voor 1.93 gaat gelden, het Alarm is een WM progje en lijkt me niet dat HTC daar zomaar in mag gaan zitten rommelen van Microsoft, heb er overigens ook nog niks over gelezen.

Voorlopige oplossing:
Installeer gewoon een echt Alarm programma (het standaard WM progje is :'( ).

Probeer ergens eens SPB Time op de kop te tikken O-) en al je wensen worden vervuld.
Zie HIER.
Heeft alles (en nog veel meer) wat een echte wekker ook heeft ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/time/screenshots/alarm_popup01.gif

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 267263 op 29-07-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163185 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:17:
Wat ik verder aan instellingen heb. Is geluid van telefoon uit, beltoon op trillen, systeem volume op de helft en dan bij tabje geavanceerd alleen een vinkje bij geluiden voor programma's en dan vinkje bij meldingen (alarm en herinneringen) en dan bij tabje meldingen staat het meeste op trillen (zoals telefoon: INk. Oproep) belangrijkste hier is denk ik Messaging: Nieuw MMS en dan vinkje bij trillen (en bij mij staat ook standaart vinkje bij lampje laten knipperen voor 5 min, maar die kan ik niet aan of uit zetten zoals hij nu ingesteld staat)

Ik heb het niet getest, maar ik denk dat dit de optie is die je nodig hebt. In het tabje voor sms is mms en sms ook samen genomen en de inbox is ook voor mms en sms gelijk. Denk dus dat hij geen onderscheid maakt tussen een mmsje en een smsje

Probeer het maar is uit
Held _/-\o_ je hebt mij ff heel blij gemaakt. Het werkt perfect. Krijg zelfs netjes een halve minuut lang een preview vd sms te zien (kun je ook nog aanvinken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267263 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:21:
[...]

Ik denk het eigenlijk van niet, is een WM progje en lijkt me niet dat HTC daar zomaar in mag gaan zitten rommelen van Microsoft, heb er overigens ook nog niks over gelezen.

Voorlopige oplossing:
Installeer gewoon een echt Alarm programma (het standaard WM progje is :'( ).

Probeer ergens eens SPB Time op de kop te tikken O-) en al je wensen worden vervuld.
Zie HIER.
Heeft alles wat een echte wekker ook heeft ;)

[afbeelding]
Mooie oplossing, 's ochtends met m'n gare kop dat kleine belletje indrukken bovenin het scherm is geen succes haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fivepack
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-05 13:26
Ik gebruik al een paar jaar pTravelAlarm als wekker. (burroak software). Werkt geweldig, tot 10 verschillende alarmen, eigen mp3 als alarm in te stellen. En 2 heerlijk grote knoppen om in te drukken met mn slaperige kanis :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
Vanochtend mijn Diamond binnengekregen en tot de conclusie gekomen dat ik een Vodafone branded heb. Ik heb liever de gewone Manila dus wou ik gaan flashen, maar ik krijg Hard SPL er al niet eens op. Tijden de installatie zou m'n scherm op zwart moeten gaan en de ROM erop geflasht moeten worden, maar mijn schermpje blijft aan en vervolgens krijg ik op de pc een melding met dat de PDA niet verbonden is.

Ik heb gewoon een verbinding met ActiveSync en heb ook al m'n contactpersonen kunnen syncen dus er is toch echt een link. Iemand een idee?

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Anoniem: 267263 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:33:Kan kloppen maar bestandjes worden ook nog eens geconverteerd, dus daarom schommelt het ook nog eens.
Wat moet er dan in hemelsnaam mee gebeuren :? Het is gewoon een file die wordt gekopieerd ... als ik een JPG pak dan wordt het echt geen BMP ofzo na het kopieren.
Daar is QuickGPS ook voor bedoeld, aan de hand van download info kunnen ze snel gevonden worden, zonder QuickGPS gaat het voorspellen van de sat-locatie niet op, en duurt het zelf vinden natuurlijk (veel) langer! (Progje/Locatie afhankelijk)
Het éne GPS progje is het andere niet, toevallig heb je het wel even over het slechtste GPS progje (zit niet voor niks in een abo/toetstel combinatie), anders raken ze het nooit kwijt _O-
Probeer eens een echt Navigatie progje (TomTom7 of iGo8 of zoiets) :X
Mja ik vind dat dus een beetje suf : Wij hebben thuis ook een los apparaat met Navigon daarop en die heeft heel snel een fix en kent zoiets als een GPS update niet eens...
Verder ben ik het helemaal met je eens wat betreft Route66 : Ik kan het echt link afraden wat betreft gebruiksgemak. Navigon of TomTom werkt echt vele malen logischer/makkelijker/vriendelijker en ik denk zelfs sneller ook nog. Route66 had nooit de retail mogen zien :X
:?
Zal dan wel aan je instellingen liggen en/of wat je hebt draaien, daar is al zoveel over gezegd ;)
De gevoeligheid en nauwkeurigheid van het scherm kan je wel zelf bepalen door het scherm GOED te calibreren en dus door tevens zo zacht en precies mogelijk MET de stylus te drukken, deze waarden (precisie &druk) worden in het register bewaard en zijn van toepassing op de bediening.
3 maal geprobeerd de boel gevoeliger te krijgen daarmee, maar nog steeds niet zoals ik het graag zou willen zien... wel ietsjes beter.
Ach het meeste is gebruikersgeoriënteerd, beetje goed inlezen is het halve (hele) werk ;)

Binnenkort komt er toch weer een nieuwe Rom (NL).
Maar ik heb geen concrete vragen gezien ;) , alleen wat mededelingen die hier al tig keer besproken zijn, zonder enige motivatie wat je zelf hebt gedaan :?
Ahum... volg dit topic al 2 maanden + ik mag toch wel verwachten dat een aparaat van € 500 gewoon out of the box goed en snel werkt ??

Bovendien :

- Ik ga niet kloten met een toestel dat niet van mij is.
- Via de search ben ik dus meerdere vragen over het USB verhaal gevonden, maar geen oplossingen helaas.
- Zelf was ik van plan de Pro te kopen en ben dus ondertussen best wel teleurgesteld.
- Wat betreft performance lees ik veel "1.37 is sneller/best rap" en ben het daar dus niet mee eens en meld het om die reden.

Maar wachten op 1.9 of een 2.0 dan maar :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kiwiknaapje schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:03:
Vanochtend mijn Diamond binnengekregen en tot de conclusie gekomen dat ik een Vodafone branded heb. Ik heb liever de gewone Manila dus wou ik gaan flashen, maar ik krijg Hard SPL er al niet eens op. Tijden de installatie zou m'n scherm op zwart moeten gaan en de ROM erop geflasht moeten worden, maar mijn schermpje blijft aan en vervolgens krijg ik op de pc een melding met dat de PDA niet verbonden is.

Ik heb gewoon een verbinding met ActiveSync en heb ook al m'n contactpersonen kunnen syncen dus er is toch echt een link. Iemand een idee?
goed lezen is de beste tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202702

[CAMERA]
-Voegd 4x extra modes toe aan de camera (BURST/SPORT/GPS Locatie/VIDEO SHARE)

Hey Low Level,

Ik heb je cab file geinstalleerd. Hoe krijg ik nu de GPS foto functie aan de gang? In de camera instellingen vind ik geen van de genoemde functies terug. Of gebeurt het automatisch misschien. Kan ik me niet zo voorstellen. Hoop dat je me kunt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
Ik heb alles al zo'n 5x gelezen en goed ook, aan deze reactie heb ik echt helemaal niks. Je reageert alsof je weet wat ik fout doe, zeg het dan alsjeblieft ook..

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kiwiknaapje schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:18:
[...]

Ik heb alles al zo'n 5x gelezen en goed ook, aan deze reactie heb ik echt helemaal niks. Je reageert alsof je weet wat ik fout doe, zeg het dan alsjeblieft ook..
Nee het gaat erom wat jij doet andere ook al tig keer vragen.
Kijk eens op XDA er staat verschillende nOOb guids bv.

Maar hier nog 1 keer :

Eerst zet je er een hard SPL op, als je niet in de bootscreen kan komen kan je het handmatig doen door reset en volume naar beneden te doen.
Als je dat gedaan hebt kan je pas gaan flashen naar een andere ROM.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Anoniem: 202702 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:17:
[CAMERA]

Hey Low Level,

Ik heb je cab file geinstalleerd. Hoe krijg ik nu de GPS foto functie aan de gang? In de camera instellingen vind ik geen van de genoemde functies terug. Of gebeurt het automatisch misschien. Kan ik me niet zo voorstellen. Hoop dat je me kunt helpen.
Als je de camera aan hebt, dus klaar bent om een foto te maken, dan tik je op het scherm en onderin het midden op het fototoestelletje en daar heb je dan alle opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
Anoniem: 181496 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:22:
[...]

Nee het gaat erom wat jij doet andere ook al tig keer vragen.
Kijk eens op XDA er staat verschillende nOOb guids bv.

Maar hier nog 1 keer :

Eerst zet je er een hard SPL op, als je niet in de bootscreen kan komen kan je het handmatig doen door reset en volume naar beneden te doen.
Als je dat gedaan hebt kan je pas gaan flashen naar een andere ROM.
Succes!
Volgens mij begrijpen wij elkaar niet helemaal.. Ik kom niet eens verder in de installatie voor een hard SPL...

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gebruikershaes schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:25:
[...]

Als je de camera aan hebt, dus klaar bent om een foto te maken, dan tik je op het scherm en onderin het midden op het fototoestelletje en daar heb je dan alle opties.
Bedankt voor je supersnelle reactie! Ik vind nu inderdaad: burst, beeldthema,sport,video delen, panorama, mms video, afb contactpersonen. Maar geen GPS functie, terwijl dat 1 van de redenen was jouw cab. te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kiwiknaapje schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:28:
[...]

Volgens mij begrijpen wij elkaar niet helemaal.. Ik kom niet eens verder in de installatie voor een hard SPL...
Daarom zei ik ook, dat je hem ook handmatig in de "bootscreen" kan zetten.
Probeer dat eerst maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
BasieP schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:55:
[...]

je hoeft niet een andere rom te nemen voor een andere skin, gebruik touch3dconfig en je kan gewoon skins downloaden (ook de htc black skin)
klopt toch wel heb het nu werkende inderdaad, thnks!

[ Voor 14% gewijzigd door pretorian_nl op 29-07-2008 14:44 ]

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Voor mensen die S2U2 gebruiken: Er is een diamond proof versie uit http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=412418

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Top, werkt ook goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:44

yassine

Nothing to it but to do it!

Same :) ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215005

vraagje

ik heb nu die 1.93 WWE rom op mijn TD maar nu zie ik dat er bij mijn telefoonlijst geen ABC lijstje meer staat aan de rechterkant! dat vond ik toch wel heel erg handig.. hoe kan ik dat weer terug krijgen??..

TNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:01
vorige versie werkte goed behalve de home-button die niet gelocked werd. Oude verwijderd, nieuwe geisntalleerd. Nu komt er ipv het lock screen een volledig zwart scherm... Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
bureno schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:39:
[...]

vorige versie werkte goed behalve de home-button die niet gelocked werd. Oude verwijderd, nieuwe geisntalleerd. Nu komt er ipv het lock screen een volledig zwart scherm... Meer mensen hier last van?
Ik heb het niet geprobeert maar kijk eens in de FAQ (post eronder). Daar staat iets over aan/uit zetten van directdraw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202702 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:17:
[CAMERA]

Hey Low Level,

De GPS-Foto Tweak is zover ik weet in de cab file opgenomen hoor!, dus of je kijkt er overheen of ik heb een typefoutje gemaakt :?

Maar HIER kan je een GPS-Foto.cab bestandje downloaden, die ik net voor je hebt gemaakt.
Deze is net nog getest en zonder typefouten en moet toch wel werken ;)

Hierna zou je onderstaande moeten zien als je op de CameraKnopje (middelste) op je scherm drukt
Burst / BeeldThema / Sport
Video delen / GPS-foto / Vorige

Je kunt hem eventueel handmatig controleren met een register-editor
HKLM>Software>HTC>Camera>P10>
parm name="Enable"
value="1" datatype="integer"

Succes.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 267263 op 29-07-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248466

Hoi!

Kan iemand mij misschien helpen, ik zie door de bomen het bos niet meer....

Ik heb zojuist de tlr-manila-38.cab geinstelleerd. Heel mooi, maar hoe krijg ik de balkjes bovenin en onderin ook in het zwart?

Thanks!

Gr. Iris

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 248466 op 29-07-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Low Level,

Het werkt!! Super gewoon, lijkt me een prachtige functie.
Maar ook respect voor alle moeite die je hiervoor gedaan hebt.
Bedankt! 8)
Anoniem: 267263 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:55:
[...]

De GPS-Foto Tweak is zover ik weet in de cab file opgenomen hoor!, dus of je kijkt er overheen of ik heb een typefoutje gemaakt :?

Maar HIER kan je een GPS-Foto.cab bestandje downloaden, die ik net voor je hebt gemaakt.
Deze is net nog getest en zonder typefouten en moet toch wel werken ;)

Hierna zou je onderstaande moeten zien als je op de CameraKnopje (middelste) op je scherm drukt
Burst / BeeldThema / Sport
Video delen / GPS-foto / Vorige

Je kunt hem eventueel handmatig controleren met een register-editor
HKLM>Software>HTC>Camera>P10>
parm name="Enable"
value="1" datatype="integer"

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224189

Na ge-ienieminie met een LG Viewty overweeg ik de HTC Touch Diamond aan te schaffen. (als iemand wil ruilen, ook prima!)

Is het mogelijk om de telefoongesprekken op te nemen? (zoals deze funcite bijv. op de samsung G600 beschikbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215005

vraagje

ik heb nu die 1.93 WWE rom op mijn TD maar nu zie ik dat er bij mijn contactenlijst geen ABC lijstje meer staat aan de rechterkant! dat vond ik toch wel heel erg handig.. hoe kan ik dat weer terug krijgen??..

TNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:23

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Vaizard.. zelfde post in een uur tijd? Last van een kort geheugen?

weet trouwens iemand hier of er al een simlock tooltje is?
Krijg mijn touch gesimlocked vanaf hun webwinkel en abo gaat pas over 3 maanden in grmbl !
Al gevraagd of ze de simlock niet tijdelijk kunnen deactiveren ofzo, maar helaas

edit: of is simlock verwijderen illegaal? Neem aan van niet gezien er speciale winkels voor zijn?

edit2: krijg net dit binnen:
Geachte heer ***

U heeft op 26-07-2008 bij de Vodafone Online Winkel een abonnement of prepaid pakket besteld met ordernummer 54***. Hartelijk dank hiervoor.

De levering van uw bestelling is vertraagd. Het toestel dat u heeft gekozen is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. We stellen u van de verwachte leverdatum zo snel mogelijk op de hoogte. Onze excuses voor dit ongemak.

[ Voor 63% gewijzigd door AndereKoekoek op 29-07-2008 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 215005 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:59:
vraagje

ik heb nu die 1.93 WWE rom op mijn TD maar nu zie ik dat er bij mijn contactenlijst geen ABC lijstje meer staat aan de rechterkant! dat vond ik toch wel heel erg handig.. hoe kan ik dat weer terug krijgen??..

TNX
Zelf net ook de WWE-EM 1.93 erop gezet, maar bij mij staat dat er nog wel bij aan de rechterkant?! Kijk maar even bij programs\all programs\contacts

Is trouwens wel een verademing die rom. Echt sneller.. 8)

Iemand onderstaande al getest?

HKEY_CURRENT_USERMUICurLang

Change value from 409 to 413 (Hex) for Dutch or try another value for your language.

Om je TF3D in het NL te zetten

Language Codes - Sorted by Locale voor andere talen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

210667 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 19:19:
[...]

Zelf net ook de WWE-EM 1.93 erop gezet, maar bij mij staat dat er nog wel bij aan de rechterkant?! Kijk maar even bij programs\all programs\contacts

Is trouwens wel een verademing die rom. Echt sneller.. 8)

Iemand onderstaande al getest?

HKEY_CURRENT_USERMUICurLang

Change value from 409 to 413 (Hex) for Dutch or try another value for your language.

Om je TF3D in het NL te zetten

Language Codes - Sorted by Locale voor andere talen
Ik heb daar TF3D config voor gebruikt. Werkt goed.

Heb je de originele WWE 1.93 erop gezet? Wat staat er bij jou als je naar phone gaat in het home scherm? Ik heb daar staan video call onderin terwijl ik contacts wil. Als dat bij de standaard zo is stap ik af van de custom en naar de 1.93 origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

wontcachme schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 19:23:
[...]

Ik heb daar TF3D config voor gebruikt. Werkt goed.

Heb je de originele WWE 1.93 erop gezet? Wat staat er bij jou als je naar phone gaat in het home scherm? Ik heb daar staan video call onderin terwijl ik contacts wil. Als dat bij de standaard zo is stap ik af van de custom en naar de 1.93 origineel.
Bij mij staat ook video-call. Was me nog niet eens opgevallen.. O-) Deze komt bij "dut ie" [cryptisch geschreven] vandaan. Zal even de taal aanpassen volgens die register-twaek, eens kijken hoe dat eruit ziet..

TF3D config geeft bij mij foutmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224189 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:15:
Na ge-ienieminie met een LG Viewty overweeg ik de HTC Touch Diamond aan te schaffen. (als iemand wil ruilen, ook prima!)

Is het mogelijk om de telefoongesprekken op te nemen? (zoals deze funcite bijv. op de samsung G600 beschikbaar is)
Ja dat kan met tig externe progjes ;)

Ik zelf gebruik hier altijd Resco Audio Recorder v4.01 NL voor, zie HIER

Kan je o.a. ook als professionele memorecorder gebruiken enz.

Dus even goed googlen op Resco torrents O-) of je knip opentrekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224189

Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verder was er zo goed als geen GPS fix te krijgen zonder dat ding aan mijn WLAN te hangen + QuickGPS of hoe dat ding ook heet te laten updaten waarna het binnen 1 a 2 minuten lukt elke keer
Anoniem: 267263 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:33:

Daar is QuickGPS ook voor bedoeld, aan de hand van download info kunnen ze snel gevonden worden, zonder QuickGPS gaat het voorspellen van de sat-locatie niet op, en duurt het zelf vinden natuurlijk (veel) langer! (Progje/Locatie afhankelijk)
Het éne GPS progje is het andere niet, toevallig heb je het wel even over het slechtste GPS progje (zit niet voor niks in een abo/toetstel combinatie), anders raken ze het nooit kwijt
Probeer eens een echt Navigatie progje (TomTom7 of iGo8 of zoiets)
Ik gebruik ook IGO8, maar kan toch een erg moeilijke fix krijgen zonder QuickGPS te gebruiken en met Quickgps duurt het als nog een poosje voor hij verbonden is. Satelieten vind hij wel snel, maar hij verbind pas een poos later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een klein probleempje met PocketGBA (uit de FAQ) hier...zodra ik em opstart krijg ik "Het spijt ons" van de vrienden van Microsoft toegeworpen...dus gelijk na het opstarten, ik zie alleen het hoofdmenu...krijg verder geen kans om iets te selecteren.

Wat heb ik fout gedaan... :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:09:
[...]

Wat moet er dan in hemelsnaam mee gebeuren :? Het is gewoon een file die wordt gekopieerd ... als ik een JPG pak dan wordt het echt geen BMP ofzo na het kopieren.
Plaatjes/geluid-bestanden worden eerst gevonverteerd naar het formaat van Windows Mobile.
Er gebeurt (bij grote bestanden) ook niks, maar dat weet jij en ik, maar activesync check dit bij elke hap data.
Zet "Conversieprogramma wijzigen voor een bestandstype" eens uit in ActiveSync, misschien scheelt het iets.
[...]

Mja ik vind dat dus een beetje suf : Wij hebben thuis ook een los apparaat met Navigon daarop en die heeft heel snel een fix en kent zoiets als een GPS update niet eens...
Verder ben ik het helemaal met je eens wat betreft Route66 : Ik kan het echt link afraden wat betreft gebruiksgemak. Navigon of TomTom werkt echt vele malen logischer/makkelijker/vriendelijker en ik denk zelfs sneller ook nog. Route66 had nooit de retail mogen zien :X
Begrijp je frustratie, en is zeker niet suf ;) , maar juist slim.
Wil je echt een fix in 1 à 2 seconden hebben zal je toch echt met QuickGPS de info moeten ophalen (eens in de 6 of 7 dagen of automatisch)
Zonder dit duurt het allemaal wat langer en ligt het volkomen aan je GPS-Progje en aan je lokatie/omgeving, soms binnen 30 seconden/1 min. maar soms ook iets langer ;)
Ahum... volg dit topic al 2 maanden + ik mag toch wel verwachten dat een aparaat van € 500 gewoon out of the box goed en snel werkt ??
Ja, daar heb je enigsins wel gelijk in, maar noem mij eens 1 apparaat wat zo uit de box precies doet wat jij wilt en/of er van verwacht :?
De TD is echter ondanks zijn geringe afmetingen toch een complex apparaat met heel veel mogelijkheden dus dat vergt ook wel de nodige voorbereiding/inzet/motivatie v/d gebruiker, dat blijkt wel uit dit forum ;)
Bovendien :
- Ik ga niet kloten met een toestel dat niet van mij is.
- Via de search ben ik dus meerdere vragen over het USB verhaal gevonden, maar geen oplossingen helaas.
- Zelf was ik van plan de Pro te kopen en ben dus ondertussen best wel teleurgesteld.
- Wat betreft performance lees ik veel "1.37 is sneller/best rap" en ben het daar dus niet mee eens en meld het om die reden.

Maar wachten op 1.9 of een 2.0 dan maar :)
Ja misschien het is maar net wat je er van verwacht.
Vergeet alleen niet het feit, dat de ideale phone niet bestaat en er ook nooit zal komen en dat snelheid altijd relatief is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163185 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 20:12:
Ik gebruik ook IGO8, maar kan toch een erg moeilijke fix krijgen zonder QuickGPS te gebruiken en met Quickgps duurt het als nog een poosje voor hij verbonden is. Satelieten vind hij wel snel, maar hij verbind pas een poos later.
Tja als je QuckGPS niet gebruikt, roep je het allemaal over je zelf af ;)
Het is een algemene/veelgebruikte methode in de navigatiewereld en dus is er niets nieuws onder de zon.

Er zijn veel satellieten en hij gaat ze stuk voor stuk allemaal af en daarvan worden de beste signalen geselecteerd om te navigeren, dat kost enig tijdje, één en ander is afhankelijk van je GPS-progje/Locatie/omgeving.

Als je een nu antiek Bluetooth GPS-ontvangertje gebruikt die maar max. 7 satellieten vindt, gaat het zoeken wat sneller, de TD kan er gelukkig meer aan en vindt er dus vaak ook meer, en dus kost het zoeken er naar nu eenmaal tijd, het is niet anders ;)

En als je met QuickGPS nog wat moet wachten, ligt dat toch mede aan je GPS-Progje, misschien niet in de 57600 baud stand ingesteld en/of aan je locatie/omgeving.

Sommige lieden houden hun hand ook nog eens op het antennegebied ;), waardoor het één en ander ook nog wordt bemoeilijkt. (zie de documentatie).

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 267263 op 30-07-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
Floris-K schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 19:15:
Vaizard.. zelfde post in een uur tijd? Last van een kort geheugen?

weet trouwens iemand hier of er al een simlock tooltje is?
Krijg mijn touch gesimlocked vanaf hun webwinkel en abo gaat pas over 3 maanden in grmbl !
Al gevraagd of ze de simlock niet tijdelijk kunnen deactiveren ofzo, maar helaas

edit: of is simlock verwijderen illegaal? Neem aan van niet gezien er speciale winkels voor zijn?

edit2: krijg net dit binnen:
Geachte heer ***

U heeft op 26-07-2008 bij de Vodafone Online Winkel een abonnement of prepaid pakket besteld met ordernummer 54***. Hartelijk dank hiervoor.

De levering van uw bestelling is vertraagd. Het toestel dat u heeft gekozen is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. We stellen u van de verwachte leverdatum zo snel mogelijk op de hoogte. Onze excuses voor dit ongemak.
Ik weet hoe je je voelt. Ik zou een paar keer met de orderstatus desk bellen, al is het maar om te checken hoe het ermee staat. Toen ik dat gisteren deed was er toevallig net een nieuwe levering gedaan en 5 minuten nadat ik ophing bij de orderstatusdesk kreeg ik een telefoontje van de koerier, resultaat: vanochtend m'n Diamantje :D

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexxexium
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 07:37
Ik heb mijn vodafone rom geupdate naar 1.37.456.2 WWE alles werkt ok behalve youtube. Ik kan youtube videos wel bekijken indien ik mijn wifi aanzet. Dit lukt echter niet zonder wifi en ik gebruik wil maken van vodafone live!. met vodafone live lukt verder alles wel email internet etc. Iemand ideeen waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nexxexium schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 20:39:
Ik heb mijn vodafone rom geupdate naar 1.37.456.2 WWE alles werkt ok behalve youtube. Ik kan youtube videos wel bekijken indien ik mijn wifi aanzet. Dit lukt echter niet zonder wifi en ik gebruik wil maken van vodafone live!. met vodafone live lukt verder alles wel email internet etc. Iemand ideeen waar dit aan kan liggen?
Toch niet weer dat Vodafoon proxy-uit-verhaal hè :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexxexium
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 07:37
hmm ik heb dat vodafone proxy wel eerder voorbij zien komen maar kan mij niet herinneren dat ik in mijn originele rom de proxy heb uitgezet. fvcked proxy. na proxy uit doet ie het. soms kan het zo simpel zijn heh. GRoetjes moi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:23

AndereKoekoek

Ping! Pong?

# kiwi: was je niet toevallig de eerstvolgende? ;)

@ nexx: tot over 2 jaar maar weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
Floris-K schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 21:04:
# kiwi: was je niet toevallig de eerstvolgende? ;)

@ nexx: tot over 2 jaar maar weer :+
Zou heel goed kunnen hoor, waarschijnlijk was dat het ook gewoon, maar ik vind het gewoon fijn om op de hoogte te zijn ipv in spanning af te wachten, dus belde ik maar elke dag haha :P

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miesjaa
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-04 11:25
Hoi, ik heb zojuist een nieuw rom op mijn MDA Compact iv geplaatst. Werkt perfect. Lekker snel.

Heb alleen één probleempje. Als ik TomTom nu installeer, wordt deze niet netjes op de "internal storage" geinstalleerd, maar in een folder genaamd "Intern geheugen". Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267263 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 20:33:
[...]

Tja als je QuckGPS niet gebruikt, roep je het allemaal over je zelf af ;)
Het is een algemene/veelgebruikte methode in de navigatiewereld en dus is er niets nieuws onder de zon.

Er zijn veel satellieten en hij gaat ze stuk voor stuk allemaal af en daarvan worden de beste signalen geselecteerd om te navigeren, dat kost enig tijdje, één en ander is afhankelijk van je GPS-progje/Locatie/omgeving.

Als je een nu antiek Bluetooth GPS-ontvangertje gebruikt die maar max. 7 satellieten vindt, gaat het zoeken wat sneller, de TD kan er gelukkig meer aan en vindt er dus vaak ook meer, en dus kost het zoeken er naar nu eenmaal tijd, het is niet anders ;)

En als je met QuickGPS nog wat moet wachten, ligt dat toch mede aan je GPS-Progje, misschien niet in de 56800 baud stand ingesteld en/of aan je locatie/omgeving.

Sommige lieden houden hun hand ook nog eens op het antennegebied ;), waardoor het één en ander ook nog wordt bemoeilijkt. (zie de documentatie).
Ja snap de functie van quickgps wel. Maar heb ook nog een gewone mio navigatie liggen en die vind satellieten echt velen malen sneller en dan maakt het niet uit waar je bent. Of zit er toch nog wel een redelijk groot verschil tussen portable navigatie systemen en mobiele navigatie systemen? kan me best voorstellen hoor als dat zo is.

Ik gebruik IGO8, dus dat lijkt me niet het meest slechte programma en instellingen heb ik staan op com 4 baud 57600, maar dat heeft hij automatisch zelf gevonden (is dit niet goed?)

En ik had hem niet in mn handen vast, maar gewoon buiten gelegd om te testen. Maar wat ik ook dacht, weet niet of het waar is, maar als ik hem ergens een poos laat zoeken naar satellieten en hij heeft hem eenmaal, dan zou hij de locaties toch moeten onthouden en dan een paar uur later een snelle fix moeten hebben? of onthoud hij de locaties van de satellieten dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
miesjaa schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 22:06:
Hoi, ik heb zojuist een nieuw rom op mijn MDA Compact iv geplaatst. Werkt perfect. Lekker snel.

Heb alleen één probleempje. Als ik TomTom nu installeer, wordt deze niet netjes op de "internal storage" geinstalleerd, maar in een folder genaamd "Intern geheugen". Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
Welke rom heb je gebruikt? En welke stappen precies (welke SPL etc). Heb ook een MDA en zit er ook aan te denken om er een nieuwe rom op te gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-05 11:41

Apoca

Array Technology Industry

Hoe bevalt het smsen op de Diamond? Is dat ook goed met je vinger/nagel te doen of moet ik daar elke keer de Styli voor pakken? Als dat niet lekker werkt zou het een reden zijn om de Pro versie te kiezen :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.