Plaatjes/geluid-bestanden worden eerst gevonverteerd naar het formaat van Windows Mobile.
Er gebeurt (bij grote bestanden) ook niks, maar dat weet jij en ik, maar activesync check dit bij elke hap data.
Zet "Conversieprogramma wijzigen voor een bestandstype" eens uit in ActiveSync, misschien scheelt het iets.
[...]
Mja ik vind dat dus een beetje suf : Wij hebben thuis ook een los apparaat met Navigon daarop en die heeft heel snel een fix en kent zoiets als een GPS update niet eens...
Verder ben ik het helemaal met je eens wat betreft Route66 : Ik kan het echt link afraden wat betreft gebruiksgemak. Navigon of TomTom werkt echt vele malen logischer/makkelijker/vriendelijker en ik denk zelfs sneller ook nog. Route66 had nooit de retail mogen zien

Begrijp je frustratie, en is zeker niet suf

, maar juist slim.
Wil je echt een fix in 1 Ã 2 seconden hebben zal je toch echt met QuickGPS de info moeten ophalen (eens in de 6 of 7 dagen of automatisch)
Zonder dit duurt het allemaal wat langer en ligt het volkomen aan je GPS-Progje en aan je lokatie/omgeving, soms binnen 30 seconden/1 min. maar soms ook iets langer

Ahum... volg dit topic al 2 maanden + ik mag toch wel verwachten dat een aparaat van € 500 gewoon out of the box goed en snel werkt ??
Ja, daar heb je enigsins wel gelijk in, maar noem mij eens 1 apparaat wat zo uit de box precies doet wat jij wilt en/of er van verwacht
De TD is echter ondanks zijn geringe afmetingen toch een complex apparaat met heel veel mogelijkheden dus dat vergt ook wel de nodige voorbereiding/inzet/motivatie v/d gebruiker, dat blijkt wel uit dit forum

Bovendien :
- Ik ga niet kloten met een toestel dat niet van mij is.
- Via de search ben ik dus meerdere vragen over het USB verhaal gevonden, maar geen oplossingen helaas.
- Zelf was ik van plan de Pro te kopen en ben dus ondertussen best wel teleurgesteld.
- Wat betreft performance lees ik veel "1.37 is sneller/best rap" en ben het daar dus niet mee eens en meld het om die reden.
Maar wachten op 1.9 of een 2.0 dan maar

Ja misschien het is maar net wat je er van verwacht.
Vergeet alleen niet het feit, dat de ideale phone niet bestaat en er ook nooit zal komen en dat snelheid altijd relatief is