Ik zoek een PNA voor iGO. De chinese apparaatjes van bijv. Dealextreme staan me niet zo aan, allemaal losse stukjes(dun) plastic als houder, trage processor.
Ik lees wel van mensen die een Mio of Navigon hebben gebruikt voor iGO, maar dat zijn meestal oudere types die niet meer leverbaar zijn. Dan lees je daarna weer dat de install tutorial voor nieuwere toestellen niet klopt.
Beetje hopeloos zo, wie kan me helpen?
Edit: Bij de MM gaan shoppen voor een Mio of Navigon.Blijkt daar dat bijna alle huidige gps-en op een losse plastic houder zitten, en je een los mini-USB kabeltje moet insteken voor voeding. Dat was mijn grootste minpunt tegen de chinese PNA's. Daarom deze:
http://www.dealextreme.co...street-maps-sd-card-39243 besteld. Ziet er redelijk stevig uit met een kleine houder die in de weg kan gaan zitten bij niet gebruik. Dit toestelletje is lekker goedkoop (net €50,-) en heeft dezelfde uiterlijke minpunten als de huidige Mio / Navigon / Garmin / TomTom, apparaatjes. Als ik toch geld ga uitgeven aan iets wat niet helemaal aan alle wensen voldoet, dan liefst zo weinig mogelijk. Tsja, géén TMC maar dat is ook geen echt minpunt meer (info is niet altijd correct).
[
Voor 49% gewijzigd door
Ramon 73 op 17-07-2011 16:02
]