ligt 3G er uit of zo? dat werkt namelijk ineens niet meer.
Hier (België) kan ik ook geen locatie vinden. Ik heb overigens geen 3G (veel te duur om nog es te nemen bovenop het toestel hier in België)!Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:50:
hier even een bericht vanaf de iPhone. Snelheid is goed van 3G..
Haal de beloofde snelheid. Alleen GPS kan mijn locatie binnen niet vinden..
Edit..
Iemand meer informatie hierover?
[ Voor 4% gewijzigd door Wim Leers op 12-07-2008 12:56 ]
Waarom zou je de 3g verbinding af willen sluiten? Je 3g verbruik wordt berekend aan de hand van de hoeveelheid data die je binnenhaalt, niet hoe lang de verbinding openstaat.Carnagy schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:53:
[...]
Nee dat is het dus niet. Daar kan je kiezen of je GRPS of 3G/HDSPA wil hebben. De dataverbinding blijft actief.
De iPhone heeft geen taskmanager, er kan maar 1 applicatie tegelijkertijd draaien.En hoe sluit de Iphone de applicaties af? Doet hij dat zelf of heb je een taskmanager?
http://manuals.info.apple.com/en/iPhone_User_Guide.pdfBestaat er een handleiding van de Iphone?
Dus je kunt niet een muziek je afspelen en maps tegelijk bekijken?TlighT schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:00:
[...]
Waarom zou je de 3g verbinding af willen sluiten? Je 3g verbruik wordt berekend aan de hand van de hoeveelheid data die je binnenhaalt, niet hoe lang de verbinding openstaat.
[...]
De iPhone heeft geen taskmanager, er kan maar 1 applicatie tegelijkertijd draaien.
Of iemand bellen en gelijk even kijken of die afspraak voor zaterdagmiddag nog past in je schema?
[ Voor 9% gewijzigd door Noxa op 12-07-2008 13:07 ]
Er zijn backgroundapps die een uitzondering krijgen, zoals bv SMS/Mail/Mobilechat/Fring die gewoon actief blijven.
De iPod blijft actief totdat je em uit t dock trekt of een ander programma met geluid opent, dan stopt ie de video/muziek, ga je terug naar iPod dan kan je em starten waar ie gebleven was.
Als het goed is is Phone ook een van die apps maar dat heb ik nog niet getest.
De iPod blijft actief totdat je em uit t dock trekt of een ander programma met geluid opent, dan stopt ie de video/muziek, ga je terug naar iPod dan kan je em starten waar ie gebleven was.
[ Voor 11% gewijzigd door Dutch_Razor op 12-07-2008 13:09 ]
Weet iemand of er ook een SSH client is voor de iPhone, of dat er 1 aan zit te komen? Hiermee bedoel ik dus een stukje software om vanaf de iPhone op een server in te loggen via SSH, niet andersom.
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
Je telefoongesprek blijft ook gewoon actief als je op de home button drukt, dus bellen en kalender kan ook tegelijkertijd.Dutch_Razor schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:08:
En voor 3rd party apps (zoals Fring, neem ik aan?) is er een messaging-service van Apple die op de achtergrond draait waarmee applicaties gestart kunnen worden als er een bericht voor die applicatie binnenkomt.
Als je iphone gejailbreaked is wel ja. Via installer kan je vt100-term installeren. Gebruik het zelf ook. Ik hoop dat iets dergelijks ook via de appstore komt.flowerp schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:09:
Weet iemand of er ook een SSH client is voor de iPhone, of dat er 1 aan zit te komen? Hiermee bedoel ik dus een stukje software om vanaf de iPhone op een server in te loggen via SSH, niet andersom.
Jaaaaa!!!!Jimmie schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:21:
Wie port Dune II naar de iPhone?
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Verwijderd
Meer mensen problemen met 3G. Ik zit dus in een gebied, waar 3G prima is, met mijn Nokia N73 was het prima. 
Toch vreemd, internetverbinding 2,5G blijkbaar...
Hallo,
Vandaag ook heel de dag lopen spelen, Visual VM is erg cool!,
Ik kom uit de mobile hoek ( ook een HTC cruise) en is er voor de iphone een tasklist/open program overzicht cq management?
Vandaag ook heel de dag lopen spelen, Visual VM is erg cool!,
Ik kom uit de mobile hoek ( ook een HTC cruise) en is er voor de iphone een tasklist/open program overzicht cq management?
Verwijderd
Heb zelf nog geen iPhone maar:Carnagy schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:53:
[...]
Nee dat is het dus niet. Daar kan je kiezen of je GRPS of 3G/HDSPA wil hebben. De dataverbinding blijft actief.
En hoe sluit de Iphone de applicaties af? Doet hij dat zelf of heb je een taskmanager?
Bestaat er een handleiding van de Iphone?
Ik heb ergens gelezen/gezien dat er een "airplane mode" is bij settings. Die sluit als het goed is je 3g verbinding en GPRS. Om wifi dan te gebruiken moet je hem aanzetten.
Misschien bedoelde je dit, misschien ook niet...
Nee. Is niet nodig, alles wordt automatisch afgesloten, er is niets om zelf daarin te doen. Maak je geen zorgen.starlette schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:23:
Zie ook wat posts boven je.
Ik heb zelfs vol bereik en internet is dan ook razendsnel. Misschien een idee om de iPhone even uit en dan weer aan te zetten. Met het bezoeken van T.net en GoT merk ik geen verschil tussen WiFi en 3GVerwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:19:
Meer mensen problemen met 3G. Ik zit dus in een gebied, waar 3G prima is, met mijn Nokia N73 was het prima.
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe erg onder de indruk ben. MobileMe werkt perfect. Het scherm is erg helder en scherp (en geen lelijke rand meer zoals bij de iPod touch), het loopt veel mooier door op de zwarte rand. Ik heb niet echt het idee dat het scherm een overdreven gele tint heeft o.i.d.
De belkwaliteit (via 3G alleen nog getest) is ook onvoorstelbaar veel beter dan mijn Samsung i320 (WM 5.0 Smartphone). Het is echt een bizar groot verschil. Nu zal dat er grotendeels aan liggen dat de belkwaliteit van de Samsung niet al te best was, maar zoveel verschil had ik niet verwacht. De speakerphone werkt ook erg goed.
M'n iPhone is nu muziek en series aan het syncen, dus dat zal nog wel even duren
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Zoals ik het nu begrijp kun je alleen met MobileMe je foto's synchroniseren met de iPhone. Zijn er ook nog andere methodes, met iTunes 7.7 en windows vista?
Plaats eens wat foto's in het grote show je apple topic als je toch niets te doen hebtHoedje schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:35:
M'n iPhone is nu muziek en series aan het syncen, dus dat zal nog wel even duren
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
als ik airplane mode aan zet dan ik juist geen gebruik meer maken van mijn wifi (ofwel wifi wordt dan afgesloten)Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:27:
[...]
Heb zelf nog geen iPhone maar:
Ik heb ergens gelezen/gezien dat er een "airplane mode" is bij settings. Die sluit als het goed is je 3g verbinding en GPRS. Om wifi dan te gebruiken moet je hem aanzetten.
Misschien bedoelde je dit, misschien ook niet...
Klopt, maar je kunt dan ook weer wifi apart aanzetten. Dat is wel mooi, omdat er wel één vliegtuig is met ingebouwde WiFijefjef schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:48:
[...]
als ik airplane mode aan zet dan ik juist geen gebruik meer maken van mijn wifi (ofwel wifi wordt dan afgesloten)
Ik heb helaas geen camera en met de iSight lukt het niet echt om iets fatsoenlijks te producerenzonoskar schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:43:
[...]
Plaats eens wat foto's in het grote show je apple topic als je toch niets te doen hebt
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
waarom lukt het bij jou wel de APPS te installeren in bij mij niet ?robertwebbe schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:10:
Ik ben zeer blij met 2.0. Ondertussen al wat leuke applicaties gevonden:
Shazam - Met dit tooltje neem je 10 seconden muziek op dat je hoort (in de auto, in een winkel, etc) en vervolgens herkent hij dat en toont je de artiestnaam en titel. Indien op op YouTube een videoclip van is, geeft hij ook direct de link er naar toe.
ShoZu - Met dit tooltje kun je je foto's direct vanaf je iPhone uploaden naar je favoriete foto of blogsite. Er worden tientallen bekende sites ondersteunt zoals Flickr, Picasa, Hyves, Blogger en nog veel meer. Ideaal, direct na maken van de foto direct op internet zetten.
Buienradar - Ik denk dat iedereen deze tool wel kent. Werkt prachtig op de iPhone. Even kijken of het binnen een uur gaat regenen.
NearPics - Dit tooltje kijkt even via GPS waar je bent en toont vervolgens in een photostream de Panoramio foto's die bij je in de buurt genomen zijn. Verassende beelden!
Virgin Radio - Streaming live radio. Er zullen ongetwijfeld nog vele radio stations volgen. Goede audio kwaliteit. Alleen jammer dat je het niet op de achtergrond aan kunt laten staan. Zodra je iets anders wilt gaan doen, sluit hij de applicatie.
PAC-MAN - De klassieke Atari game. Exact dezelfde graphics en geluiden. Op verschillende manieren te bedienen.
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
Dat wat jij beschrijft kan allemaal wel, zo belde me vriendin laatst welk spoor ze moest hebben; ik deed haar op de handsfree en kon via wifi browsen naar de NS site. Zelfde met agenda. Overigens op een iPhone v1.Noxa schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:07:
[...]
Dus je kunt niet een muziek je afspelen en maps tegelijk bekijken?
Of iemand bellen en gelijk even kijken of die afspraak voor zaterdagmiddag nog past in je schema?
Inderdaad. Maar je kunt nu toch ook zelf dingen programmeren voor de iPhone? Aangezien SSH al standaard bij OS X zit en alle userland tools als opensource te krijgen is -zou- het toch niet zo heel erg moeilijk moeten zijn? Sowieso, als de vt100-term al bestaat, dan kan iedereen die toch gratis via de appstore gaan aanbieden?amphora schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:18:
[...]
Als je iphone gejailbreaked is wel ja. Via installer kan je vt100-term installeren. Gebruik het zelf ook. Ik hoop dat iets dergelijks ook via de appstore komt.
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
Vandaag eindelijk mn iPhone kunnen ophalen.
Alles werkt naar behoren, en oil de GPS funtie is nuawkeurig.
Alles werkt naar behoren, en oil de GPS funtie is nuawkeurig.
Verwijderd
Ik heb t eindelijk gevonden, zit onder 'jouw iPhone > tabblad foto's > synchroniseren.
Je kunt hier dan wat mapjes selecteren en de foto's syncen en worden geresized voor de iPhone. Het probleem is echter, dat als ik een ander mapje wil syncen dat de vorige worden weggehaald, alsof je maar 1 map kunt syncen..
Hoe kun je handmatig fotoalbums maken op je iPhone?
Je kunt hier dan wat mapjes selecteren en de foto's syncen en worden geresized voor de iPhone. Het probleem is echter, dat als ik een ander mapje wil syncen dat de vorige worden weggehaald, alsof je maar 1 map kunt syncen..
ik heb al vanaf vanaf donderdagnacht de iPhone 3G.. maar bij mij werkt 3G nog steeds niet. Bij een vriend van me wel .. telkens als het wil verbinden geeft ie telkens de volgende melding weer:
"Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk: PDP-identiteit niet geaccepteerd"
wat kan dit zijn ? is het bij mij nog niet geactiveerd ?
[ Voor 4% gewijzigd door Crp op 12-07-2008 14:16 ]
Ik ben erg tevreden met de iPhone maar hoogst teleurgesteld in het GSM/3G signaal (hartje Amsterdam). Moet echt bij het raam gaan zitten wil ik bereik hebben, en 3G doet het niet, slechts GPRS. Als hier geen verbetering in komt breng ik hem mooi terug.
In elk geval kan ie wel stuk:
http://www.youtube.com/watch?v=DLxq90xmYUs
http://www.youtube.com/watch?v=DLxq90xmYUs
(die gasten van "will it blend" of die dingen stuk gooien moeten eens heel snel een echt goed doel gaan uitkiezen voor het geld. Ga eens armoe bestrijden in je eigen land)
Wat is gebeurt trouwens met de geweldige iTunes interface voor het dagelijkse gebruik?
Je kan prima (kuch kuch( op een HTC/Nokia je muziek luisteren, maar je zit altijd met 2 muziekbibliotheken.
Als ik nummers beoordeel op mijn iPod / iPhone , syncht ie dit met mijn iTunes muziek bibliotheek.
Met de Nokia music manager moet ik nog een keer mijn muziek instellen.
Lekker handig...
Wat is gebeurt trouwens met de geweldige iTunes interface voor het dagelijkse gebruik?
Je kan prima (kuch kuch( op een HTC/Nokia je muziek luisteren, maar je zit altijd met 2 muziekbibliotheken.
Als ik nummers beoordeel op mijn iPod / iPhone , syncht ie dit met mijn iTunes muziek bibliotheek.
Met de Nokia music manager moet ik nog een keer mijn muziek instellen.
Lekker handig...
Verwijderd
Als je 'mobile me' gebruikt normaal gezien wel.tabakje schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:15:
ik heb sinds gister ook een iphone 3g, maar ik ben er niet zo kapot van. Ik had bijv. niet in de gaten dat je je agenda niet draadloos kunt syncen, alleen met kabel, lekker handig...
Als je enig idee had wat een normale reclamecampagne op tv kost in verhouding tot de 'will it blend?' serie zou je niet zo blaten.weeraanmelden schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:20:
(die gasten van "will it blend" of die dingen stuk gooien moeten eens heel snel een echt goed doel gaan uitkiezen voor het geld. Ga eens armoe bestrijden in je eigen land)
Het gaat er meer om dat het totaal geen nut heeft. Ik zou dan liever een soort duurzaamheidstest zien. Dat is ook zonde, maar dat heeft tenminste nog enig nutSplash schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:27:
[...]
Als je enig idee had wat een normale reclamecampagne op tv kost in verhouding tot de 'will it blend?' serie zou je niet zo blaten.
Jammer,
Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd. Mijn oude Flex abonnement loopt echter nog door tot 11 september, daardoor heb ik nu nog geen Visual Voicemail en nog erger: Nog steeds een geknepen PIT verbinding. Speedtest.nl geeft aan dat ik rond de 130 kbps haal.
Verder heb ik problemen met 3G. Ik heb vol bereik met mijn iPhone en kan ook een paar pagina's bezoeken, maar daarna is de verbinding in één keer zo dood als een pier. Als ik 3G uitschakel, en dus verder ga op GPRS (Vierkantje met bolletje) blijft de verbinding wel stabiel. Daarna inschakelen van 3G werkt niet, alleen een herstart van de iPhone brengt 3G weer eventjes tot leven.
Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd. Mijn oude Flex abonnement loopt echter nog door tot 11 september, daardoor heb ik nu nog geen Visual Voicemail en nog erger: Nog steeds een geknepen PIT verbinding. Speedtest.nl geeft aan dat ik rond de 130 kbps haal.
Verder heb ik problemen met 3G. Ik heb vol bereik met mijn iPhone en kan ook een paar pagina's bezoeken, maar daarna is de verbinding in één keer zo dood als een pier. Als ik 3G uitschakel, en dus verder ga op GPRS (Vierkantje met bolletje) blijft de verbinding wel stabiel. Daarna inschakelen van 3G werkt niet, alleen een herstart van de iPhone brengt 3G weer eventjes tot leven.
weet er soms iemand of apple een software update zal uitbrengen om de GPS te voorzien van een routeplanner met stem ?
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.
Kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij is 't best triest als ik met mijn oude Nokia op 't KPN GSM-netwerk (geen 3G) binnenshuis volledig bereik heb en met mijn nieuwe iPhone binnenshuis helemaal geen bereik heb.
Ik wacht het nog even af tot na 't weekend, maar ik heb er een hard hoofd in dat 't dan opeens beter wordt.
Ik wacht het nog even af tot na 't weekend, maar ik heb er een hard hoofd in dat 't dan opeens beter wordt.
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Als je de voorpagina wat vaker zou lezen zou je weten dat zowel TomTom als Telenav er bezig mee zijn en beide nog wachten op goedkeuring. Dus ja, het komt er vanzelf aan, maar dan wel als losse App.pm1 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:36:
weet er soms iemand of apple een software update zal uitbrengen om de GPS te voorzien van een routeplanner met stem ?
gebeurt niet. Apple gebruikt google maps en daarmee mag je geen commercieel product op de markt zetten.pm1 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:36:
Even wachten dus tot tomtom zn software released
Het is niet de bedoeling om binnen een half uurtje je vraag al te kicken. Dat mag na 24 uur. Anders zou het forum totaal onleesbaar worden
[ Voor 83% gewijzigd door Hoedje op 12-07-2008 15:07 ]
ik heb dit ook!!Crp schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:15:
ik heb al vanaf vanaf donderdagnacht de iPhone 3G.. maar bij mij werkt 3G nog steeds niet. Bij een vriend van me wel .. telkens als het wil verbinden geeft ie telkens de volgende melding weer:
als je foto'smapjes wil toevoegen is dan niets aanvinken, en alles syncen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:13:
Ik heb t eindelijk gevonden, zit onder 'jouw iPhone > tabblad foto's > synchroniseren.
iTunes ziet dan je mappen/foto's en vult aan wat niet in iphone staat of haalt weg wat je hebt aangevinkt in iTunes
toch?
Verwijderd
Ik mag hopen dat 3G binnenkort snel beter gaat werken. Hartje Utrecht, shitzooi. Nooit gehad. Goede reclame voor ze.Genoil schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:15:
Ik ben erg tevreden met de iPhone maar hoogst teleurgesteld in het GSM/3G signaal (hartje Amsterdam). Moet echt bij het raam gaan zitten wil ik bereik hebben, en 3G doet het niet, slechts GPRS. Als hier geen verbetering in komt breng ik hem mooi terug.
gegevens van de SIP account niet goed ingevuld ofzo?
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
en waar kun je die aanpassen als ik het vragen mag ? want als ik naar netwerk toegaan kan ik 3G en dataroaming activeren maar geen instellingen aanpassen .. plz help... iam total noob :BMonkeydancer schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:48:
[...]
gegevens van de SIP account niet goed ingevuld ofzo?
als ik er via dit topic er nog niet uitkom ga ik bellen
dus tomtom gaat software ontwikkelen voor de iphone, de prijs zal dan ook wel niet echt zacht zijn zeker.bolleh schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:43:
[...]
gebeurt niet. Apple gebruikt google maps en daarmee mag je geen commercieel product op de markt zetten.
google maps heeft toch een goede routeplanner op het internet dus in principe is het gewoon een stem die alles inspreekt dat ontbreekt
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.
Verwijderd
Ok maar dan nog iets anders, hoe zet je foto's van je iPhone terug op je computer?jefjef schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:47:
[...]
als je foto'smapjes wil toevoegen is dan niets aanvinken, en alles syncen.
iTunes ziet dan je mappen/foto's en vult aan wat niet in iphone staat of haalt weg wat je hebt aangevinkt in iTunes
toch?
Al kan die wel erg handig zijnpm1 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:59:
[...]
google maps heeft toch een goede routeplanner op het internet dus in principe is het gewoon een stem die alles inspreekt dat ontbreekt
Exact wat verwacht je van ons? 'Het netwerk' kent je PDP-identiteit niet. Google zegt dat dat Packet Data Protocol-identity zou moeten zijn en daaruit maak ik op dat het netwerk je nog niet kent.
Dus: t-mobile bellen.
*knip*
Maak dan even een topicreport aan i.p.v. zo te reageren.
[ Voor 21% gewijzigd door Hoedje op 12-07-2008 15:10 ]
I don't like facts. They have a liberal bias.
Wat ik niet begrijp is dat ik buitenhuis (Dus zonder wifi) nergens gebruik kan maken van internet. Ik had toch echt verwacht dat ik ook zonder dat ik een 3G verbinding heb, met minder snelheid (natuurlijk) gewoon kon internetten/ mail ophalen. Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit? of kan ik alleen als ik het 3g logo in beeld zie gebruik maken van internet ?
Het oneindige X 0
Verwijderd
De snelheid van het internet is sowieso niet voldoende om de kaarten snel genoeg te verversen als je in de auto rijdt.pm1 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:59:
[...]
dus tomtom gaat software ontwikkelen voor de iphone, de prijs zal dan ook wel niet echt zacht zijn zeker.
Je moet sowieso overal gebruik kunnen maken van GPRS. Maar ook 3G moet toch wel vrijwel overal lukken, zeker buitenshuis.Wokker schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:05:
Wat ik niet begrijp is dat ik buitenhuis (Dus zonder wifi) nergens gebruik kan maken van internet. Ik had toch echt verwacht dat ik ook zonder dat ik een 3G verbinding heb, met minder snelheid (natuurlijk) gewoon kon internetten/ mail ophalen. Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit? of kan ik alleen als ik het 3g logo in beeld zie gebruik maken van internet ?
Er is denk ik wel een headset die stereo werk en toch het 2.0 profiel behuisd.
De Voyager 855 van plantronics.
Deze zet de mono ontvangst om in stereo.
99 euro.
Helaas was er geen test model bij de Adamse MM (de medewerkers die er een hadden waren in bespreking (mischien over iphone?
) )
Van de week ff testen.
De Voyager 855 van plantronics.
Deze zet de mono ontvangst om in stereo.
99 euro.
Helaas was er geen test model bij de Adamse MM (de medewerkers die er een hadden waren in bespreking (mischien over iphone?
Van de week ff testen.
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.
Via iPhoto wat standaard bij OS-X zit, of een of ander photo beheer software. De iPhone wordt gewoon herkend als usb stick in Lightroom bij mij (iPhone 1.0 wel).Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:02:
Ok maar dan nog iets anders, hoe zet je foto's van je iPhone terug op je computer?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Misschien heb ik het in de vele threads over het hoofd gezien, maar:
Ik wil 'alles' van mijn Nokia N70 overzetten. In ieder geval Contacts en SMS.
Vwb de contacts, die zou ik met wat omwegen via Outlook (misschien wel kunnen synchroniseren, maar is er een mogelijkheid om mijn smsjes over te zetten?
Ik wil 'alles' van mijn Nokia N70 overzetten. In ieder geval Contacts en SMS.
Vwb de contacts, die zou ik met wat omwegen via Outlook (misschien wel kunnen synchroniseren, maar is er een mogelijkheid om mijn smsjes over te zetten?
Verwijderd
Ik heb een vraag... Data Roaming met de iPhone 3G... In het buitenland kan je dat aardig duur komen te staan, maar in Nederland dan? Kost het hier ook meer geld? Wat zijn de voordelen ervan?
alvast bedankt!
alvast bedankt!
ja dat dacht ik dus ook krijg de volgende foutmeldingHoedje schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:10:
[...]
Je moet sowieso overal gebruik kunnen maken van GPRS. Maar ook 3G moet toch wel vrijwel overal lukken, zeker buitenshuis.

edit: na een crash (spontane reboot) van de iphone zie ik nu in eens het vierkantje met cirkel er in en kan ik zonder WiFi ook internetten
[ Voor 21% gewijzigd door Wokker op 12-07-2008 15:29 ]
Het oneindige X 0
Verwijderd
Hoe kan je nou roamen in Nederland?Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:22:
Ik heb een vraag... Data Roaming met de iPhone 3G... In het buitenland kan je dat aardig duur komen te staan, maar in Nederland dan? Kost het hier ook meer geld? Wat zijn de voordelen ervan?
alvast bedankt!
Weet je wel wat data roaming betekent?
Verwijderd
Nee daarom vraag ik het ook...Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:30:
[...]
Hoe kan je nou roamen in Nederland?
Weet je wel wat data roaming betekent?
. Naast wifi en G3. Kan je ook met GPRS Internetten alleen YouTube en app.store werken nietWokker schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:23:
[...]
edit: na een crash (spontane reboot) van de iphone zie ik nu in eens het vierkantje met cirkel er in en kan ik zonder WiFi ook internettenwat een oplucting want dat viel me echt wel even tegen ...
A Soldiers manual and a pair of boots.
Iemand die Visual Voicemail al aan de gang heeft? Ik krijg nog steeds de "oude" voicemail als ik op het "Voicemail" knopje druk in "Phone"...
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Hij is gedeeltelijk online voor sommige mensen. Nog niet voor iedereen, morgen gaat T-Mobile een marathon activatie houden

De headset
Er staat dat op de Plant site dat deze niet geschikt is voor de iPhone, maar het is een 2.0 + EDR protocol headset, dat zou de phone moeten ondersteunen toch?
[ Voor 109% gewijzigd door musiqman op 12-07-2008 16:02 ]
Nice, ik vond het al bagger dat ik 5 uur moest wachten op mijn iPhone vanwege de storingen bij T-Mobile.DaannO schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:47:
Hij is gedeeltelijk online voor sommige mensen. Nog niet voor iedereen, morgen gaat T-Mobile een marathon activatie houden
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Dat is onzin. Ik gebruik Google Maps al een jaar met een lullige GPRS verbinding in de auto, en dat werkt prima. Dan moet het met de 200x snellere verbinding van de iPhone 3G ook lukken.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:06:
[...]
De snelheid van het internet is sowieso niet voldoende om de kaarten snel genoeg te verversen als je in de auto rijdt.
Of Nav4All, die leveren al een tijdje gratis turn-by-turn navigatie software voor Blackberry/Symbian/Windows Mobile.gebeurt niet. Apple gebruikt google maps en daarmee mag je geen commercieel product op de markt zetten.
[ Voor 25% gewijzigd door Dreamvoid op 12-07-2008 15:53 ]
Als je je iTunes account op Amerikaans zet, gebruik je andere iTunes servers en werkt alles wel.daanski82 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:55:
[...]
waarom lukt het bij jou wel de APPS te installeren in bij mij niet ?
Maar ik heb een NL creditcard, kan dat dan wel?OverSoft schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:50:
[...]
Als je je iTunes account op Amerikaans zet, gebruik je andere iTunes servers en werkt alles wel.
Zolang je maar een CC hebt.Michie23 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:53:
[...]
Maar ik heb een NL creditcard, kan dat dan wel?
Ik heb een paar maanden terug mijn MacBook Air in New York gehaald.
Ik had me daar direct aangemeld op iTunes via WiFi in ons hotel. Bleek dit de Amerikaanse te zijn.
Maar geen probleem met creditcard e.d. (Heb gewoon een NL ABN AMRO CC)
Verwijderd
Hij belt eerst 1233, hier moet je eerst alles instellen: Eerst je pincode opgeven en dan je "persoonlijke" bericht inspreken. Hierna wordt het allemaal opgeslagen. Als je hierna op Voicemail drukt krijg je je visual voicemail menu te zien.batumulia schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:46:
Iemand die Visual Voicemail al aan de gang heeft? Ik krijg nog steeds de "oude" voicemail als ik op het "Voicemail" knopje druk in "Phone"...
Ik heb hem nu gereserveerd bij de belcompany. Sta als vijfde op de wachtlijst voor de volgende batch
Ik had trouwens gehoord van de belcompany dat er 250! mensen de telefoon gereserveerd hebben bij de tmobileshop in Nijmegen!
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Verwijderd
Zelfde hier. Hoe werkt het?!batumulia schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:46:
En als je op het knopje "check compatibility" drukt staat er dit:musiqman schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:48:
[afbeelding]
De headset
http://plantronics.com/no...ooth-headsets/voyager-855
En idd gemaakt voor de iPhone:
http://plantronics.com/no...r=Apple&_requestid=379982
Zou dus nog maar even die 100 euro in je zak houden....Phone Notes for Apple iPhone
There is also a modified version of the MX505 specially designed for the iPhone. Your Apple iPhone phone does not support Bluetooth stereo and is not compatible with the Plantronics Voyager™ 855 Stereo Bluetooth Headset for streaming music. For an iPhone compatible mono headset, please try our Voyager 815 Bluetooth headset.
DaannO schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:47:
Dat heb ik allemaal al gedaan, krijg nog steeds de oude Voicemail.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:55:
[...]
Hij belt eerst 1233, hier moet je eerst alles instellen: Eerst je pincode opgeven en dan je "persoonlijke" bericht inspreken. Hierna wordt het allemaal opgeslagen. Als je hierna op Voicemail drukt krijg je je visual voicemail menu te zien.
[ Voor 35% gewijzigd door batumulia op 12-07-2008 16:00 ]
Zie aangepaste postdjkooij schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:57:
[...]
En als je op het knopje "check compatibility" drukt staat er dit:
[...]
Zou dus nog maar even die 100 euro in je zak houden....
Van de tech sheet.
van de week gewoon ff proberen bij de MM, zien we t vanzelf. Zou toch mooi zijn.Bluetooth (v2.0) + EDR (Enhanced Data Rate)
Compatible with most Bluetooth enabled phones from LG, Motorola, Nokia,
Samsung, Sony Ericsson, and others.
[ Voor 32% gewijzigd door musiqman op 12-07-2008 16:07 ]
Hoedje schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:29:
[...]
Het gaat er meer om dat het totaal geen nut heeft. Ik zou dan liever een soort duurzaamheidstest zien. Dat is ook zonde, maar dat heeft tenminste nog enig nut
offtopic:
Het blenden van dat ding an sich is inderdaad zonde (vind ik dan toch), maar als reclamecampagne is het geweldig natuurlijk, en het kost (zoals gezegd) maar een fractie van een normale campagne. In die zin heeft het dus wel zeker nut...
Het blenden van dat ding an sich is inderdaad zonde (vind ik dan toch), maar als reclamecampagne is het geweldig natuurlijk, en het kost (zoals gezegd) maar een fractie van een normale campagne. In die zin heeft het dus wel zeker nut...
met een hamer past alles
Verwijderd
Dit is wat in meerdere reviews geschreven stond en aangezien ik niet uit ervaring kan spreken (mijn 3G is nog onderwegDreamvoid schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:50:
[...]
Dat is onzin. Ik gebruik Google Maps al een jaar met een lullige GPRS verbinding in de auto, en dat werkt prima. Dan moet het met de 200x snellere verbinding van de iPhone 3G ook lukken.
Jij hebt blijkbaar hele andere ervaringen, goed om te horen.
Verwijderd
Heeft iemand een idee hoe ik bij het versturen van sms-jes een ontvangst berichtje kan krijgen?
Roaming betekent zoveel als gebruik maken van een netwerk dat niet van je eigen provider is. Dit kan alleen bij netwerken waarbij jouw provider contracten daarvoor heeft aangesloten. In Nederland zal dit dus nooit gebeuren, maar in het buitenland dus sowieso altijd.
roamen betekent (in dit geval) gebruik maken van je data verbinding wanneer je in het buitenland bent/een ander netwerk gebruikt. Nn Nederland kun je dus niet roamen, tenzij je aan de grens woont. Dus als je een iphoneabo hebt, kost het je in Nederland niets extra.
Verwijderd
Las dit op iphoneclub, weet niet of het voor elk abonnement geldt, maar in ieder geval de moeite van vermelding denk ik:
"Even een belangrijke tip voor de mensen die net een iPhone 3G hebben gekocht. Ik zag op mijn My T-Mobile dat ik nog maar 10 min. beltegoed heb en 7 SMS’jes, terwijl ik een abo heb van 150 min. en SMS’jes/mnd. De klantenservice vertelde mij dat ik elke maand per 13/7 nieuwe minuten krijg en dat die 10 min. ter overbrugging zijn."
en
"Gisteren is mijn iPhone in de winkel niet via TAS aangevraagd maar handmatig. Voor de mensen die dat ook hebben: Internet wordt in rekening gebracht totdat je abbo is geactiveerd! Visual voicemail werkt voor deze lieden ook nog niet, en je hebt totdat de aanvraag is verwerkt 60 belminuten. verwerking duurt normaal 5 werkdagen als het handmatig gaat. DUS LET OP, anders kost het weer een hoop centen bij je 1e rekening!!!"
"Even een belangrijke tip voor de mensen die net een iPhone 3G hebben gekocht. Ik zag op mijn My T-Mobile dat ik nog maar 10 min. beltegoed heb en 7 SMS’jes, terwijl ik een abo heb van 150 min. en SMS’jes/mnd. De klantenservice vertelde mij dat ik elke maand per 13/7 nieuwe minuten krijg en dat die 10 min. ter overbrugging zijn."
en
"Gisteren is mijn iPhone in de winkel niet via TAS aangevraagd maar handmatig. Voor de mensen die dat ook hebben: Internet wordt in rekening gebracht totdat je abbo is geactiveerd! Visual voicemail werkt voor deze lieden ook nog niet, en je hebt totdat de aanvraag is verwerkt 60 belminuten. verwerking duurt normaal 5 werkdagen als het handmatig gaat. DUS LET OP, anders kost het weer een hoop centen bij je 1e rekening!!!"
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 16:45 ]
2.0+EDR gaat over het radioprotocol, dat zegt nog helemaal niets over de mogelijkheden, daar heb je de bluetooth profielen voor. De iPhone 3G ondersteunt alleen het handsfree protocol, deze wordt gebruikt voor telefoongesprekken.musiqman schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:48:
Er staat dat op de Plant site dat deze niet geschikt is voor de iPhone, maar het is een 2.0 + EDR protocol headset, dat zou de phone moeten ondersteunen toch?
Ook al zou de headset het mono signaal omzetten naar 2x mono, dan kun je nog steeds geen muziek luisteren omdat de iPhone het geluid van de muziekspeler niet verstuurd via bluetooth maar alleen via de interne speaker. En je wilt toch ook geen dubbel mono signaal?
Als je dan persé stereo bluetooth wilt, sluit dan de Jabra A120s A2DP transmitter aan op de 3,5mm aansluiting.

[ Voor 6% gewijzigd door robertwebbe op 12-07-2008 16:50 ]
Ik heb net de iphone 3G gehaald en probeer via mijn mac mijn email account te syncen maar iTunes geeft deze fout: iTunes kan emailaccounts niet synchroniseren met de iPhone omdat de iPhone de synchronisatie heeft geannuleerd.
Als ik de mail app open op mijn iPhone springt ie na ongeveer 5 seconde terug naar de springboard. Hier heb ik nooit last van gehad met mijn oude iPhone. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Als ik de mail app open op mijn iPhone springt ie na ongeveer 5 seconde terug naar de springboard. Hier heb ik nooit last van gehad met mijn oude iPhone. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Ook hier geen stabiele 3g verbinding. In utrecht deed hij het prima, maar in tilburg met een 3g icoontje actief krijg ik geen Internet verbinding.
Reboot werkt niet.
Reboot werkt niet.
Verwijderd
3G is nog even een ramp heb ik zo het idee, kan daar een nieuw topic over gestart worden om het in kaart te krijgen of oplossingen aan te dragen?
Hmm er is net een artikel gepubliceerd op iPhoneclub.nl over de problemen bij T-Mobile. Ze raden sterk aan om niet te internetten aangezien je dan extra betaald. Leuk, ik heb aardig wat geinternet, ze hadden best wel een mail mogen sturen met daarin de problemen vermeld ofzo.
Afijn: Klik hier voor het artikel.
Als je aan het syncen bent moet je even van je iPhone afblijven en laten gaan tot dat itunes aangeeft dat hij klaar isECiftci schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:49:
Ik heb net de iphone 3G gehaald en probeer via mijn mac mijn email account te syncen maar iTunes geeft deze fout: iTunes kan emailaccounts niet synchroniseren met de iPhone omdat de iPhone de synchronisatie heeft geannuleerd.
Dat kan niet standaard op 't toestel (erg slecht, als je 't mij vraagt; zo'n ontvangstbevestiging zit ook in de prijs voor het versturen van een sms'je ...). Dat zou wel moeten werken als je voorafgaand aan de tekst van je smsje een speciale code (afhankelijk van de provider) typt.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:38:
Heeft iemand een idee hoe ik bij het versturen van sms-jes een ontvangst berichtje kan krijgen?
Verwijderd
Heb inderdaad dmv Google de codes kunnen achterhalen van verschillende telecom providers, maar ben de codes van T-Mobile Nederland nog nergens tegengekomen.RoelJewel schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:09:
[...]
Dat kan niet standaard op 't toestel (erg slecht, als je 't mij vraagt; zo'n ontvangstbevestiging zit ook in de prijs voor het versturen van een sms'je ...). Dat zou wel moeten werken als je voorafgaand aan de tekst van je smsje een speciale code (afhankelijk van de provider) typt.
Ik vraag me af of ze die twee UMTS netwerken (Orange & T-mobile) al hebben ze samengoevoegd eigenlijk?Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:54:
3G is nog even een ramp heb ik zo het idee, kan daar een nieuw topic over gestart worden om het in kaart te krijgen of oplossingen aan te dragen?

Het leek me ook wel voor de hand liggen dat ik het internetten moet betalen zolang ik nog op mijn oude abbo zit. Daarom internet ik voorlopig ook alleen maar via wifi en niet via 3g.batumulia schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:01:
Hmm er is net een artikel gepubliceerd op iPhoneclub.nl over de problemen bij T-Mobile. Ze raden sterk aan om niet te internetten aangezien je dan extra betaald. Leuk, ik heb aardig wat geinternet, ze hadden best wel een mail mogen sturen met daarin de problemen vermeld ofzo.
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat mensen daar niet aan gedacht hebben, dus eigelijk hadden ze het in de winkel wel beter kunnen vermelden.
[ Voor 9% gewijzigd door TlighT op 12-07-2008 17:15 ]
Ik heb het nog speciaal gevraagd in de phonehouse of ik dan geen extra kosten zou krijgen. En zei dat ik me daar geen zorgen over hoefte te maken.batumulia schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:01:
Maandag dat nog even zwart op wit zien te krijgen
Verwijderd
Ik sta nu als nummer 31 in de rij bij the phone house. Hopen dat het een beetje snel gaat.
Hm ik heb er idd niet aan gedacht, ik ga er ook niet voor betalen, hadden ze het maar moeten melden.Sillymidget schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:18:
[...]
Ik heb het nog speciaal gevraagd in de phonehouse of ik dan geen extra kosten zou krijgen. En zei dat ik me daar geen zorgen over hoefte te maken.
Maandag dat nog even zwart op wit zien te krijgen
Als ik me wil aanmelden voor "My-T" dan krijg ik ook deze melding: "Je mobiel nummer is (nog) niet bekend in het systeem of is geblokkeerd. Probeer het later opnieuw." terwijl ik wel gewoon kan bellen, dus ik neem aan dat het me klauwen met geld gaat kosten dit geintje van T-Mobile.
[ Voor 25% gewijzigd door batumulia op 12-07-2008 17:23 ]
Verwijderd
Wat zijn jullie ervaringen met de batterij? Dat het niet super lang zou wezen wist ik, maar het uithoudingsvermogen is zeer bedroevend. En ook verbazingwekkend. Hij was nog bijna vol, ik speel even wat muziekjes, internet een paar dingen en plotsklaps, zonder enige waarschuwing helemaal leeg.
Dit is met BT uit, 3G aan en internet allemaal via wi-fi. Dit twee keer op rij al. Ik denk dat 'ie het hooguit 6 uur volhoudt, waarvan hoofdzakelijk in sluimer. Dat heurt toch niet?
Dit is met BT uit, 3G aan en internet allemaal via wi-fi. Dit twee keer op rij al. Ik denk dat 'ie het hooguit 6 uur volhoudt, waarvan hoofdzakelijk in sluimer. Dat heurt toch niet?
Dat gaat jou geen geld kosten hoor, de falende systemen bij T-mobile is hun zaak. Jij hebt een contract dat je vanaf 11/7 belt met een i-xx abonnement. Als zij vervolgens gaan lopen prutsen met omzettingen etc, is dat hun probleem, maar daar hoef jij niet financieel voor op te draaien.batumulia schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:21:
[...]
Hm ik heb er idd niet aan gedacht, ik ga er ook niet voor betalen, hadden ze het maar moeten melden.
Als ik me wil aanmelden voor "My-T" dan krijg ik ook deze melding: "Je mobiel nummer is (nog) niet bekend in het systeem of is geblokkeerd. Probeer het later opnieuw." terwijl ik wel gewoon kan bellen, dus ik neem aan dat het me klauwen met geld gaat kosten dit geintje van T-Mobile.
Ik krijg wel een melding dat mijn batterij op 20% zit... Maar 1 keer gehad omdat hij voor de rest altijd aan iTunes hangt...Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:24:
Wat zijn jullie ervaringen met de batterij? Dat het niet super lang zou wezen wist ik, maar het uithoudingsvermogen is zeer bedroevend. En ook verbazingwekkend. Hij was nog bijna vol, ik speel even wat muziekjes, internet een paar dingen en plotsklaps, zonder enige waarschuwing helemaal leeg.
[ Voor 70% gewijzigd door batumulia op 12-07-2008 17:32 ]
Verwijderd
T-Mobile gebeld, exemplaar wordt DOA verklaard. Alleen of ik nu 6 weken moet gaan wachten op een nieuwe?
Verwijderd
Als je een contract bij TM afsluit mogen ze er 48 uur over doen om hem te activeren. volgens mij staat dat in de kleine lettertjes, maar meestal gaat dit sneller maar bij TM zijn ze alles handmatig aan het invoerenkoen schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:31:
[...]
Dat gaat jou geen geld kosten hoor, de falende systemen bij T-mobile is hun zaak. Jij hebt een contract dat je vanaf 11/7 belt met een i-xx abonnement. Als zij vervolgens gaan lopen prutsen met omzettingen etc, is dat hun probleem, maar daar hoef jij niet financieel voor op te draaien.
Mijn accu heb ik nog niet eens half vol gekregen na 2-3 uur onder stoom vannacht op mijn nachtkastje gelegen en nog bijna geen stroom verbruikt! bij mij werk de accu goedVerwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:24:
Maar het feit dat de iPhone geactiveerd is en dat ik er mee kan bellen heeft er niks mee te maken? Het abonnement zelf is nog niet geactiveerd?
Dat is wel een serieuze zaak. Ik heb ook de melding dat ik niet bekend ben in het systeem 
Zaterdag kon ik eerst niet aangesloten worden, maar tegen een uurtje of 14.00 werd ik gebeld met de melding dat het allemaal gelukt was. Dus ik neem dan aan dat het dan ook daadwerkelijk geregeld is.. heb wel aardig wat data verstouwd...
* voelt de bui al hangen
Zaterdag kon ik eerst niet aangesloten worden, maar tegen een uurtje of 14.00 werd ik gebeld met de melding dat het allemaal gelukt was. Dus ik neem dan aan dat het dan ook daadwerkelijk geregeld is.. heb wel aardig wat data verstouwd...
* voelt de bui al hangen
Tjielp... een vogel.
Verwijderd
Ik probeer via de App store wat gratis dingen te downloaden, maar me telefoon prompt daar voor inloggegevens.
In i-tunes kan ik geen creditcard gegevens invullen om de simpele reden dat ik er geen heb
Daarnaast heb ik niet de intentie om daadwerkelijk applicaties aan te schaffen ik wil alleen de gratis dingen(echte Hollander
)
Hoe kom ik aan een Apple ID zonder ergens creditcardgevens in te vullen?
In i-tunes kan ik geen creditcard gegevens invullen om de simpele reden dat ik er geen heb
Daarnaast heb ik niet de intentie om daadwerkelijk applicaties aan te schaffen ik wil alleen de gratis dingen(echte Hollander
Zelfde melding hier, niet bekend in systeem. Bij BC hebben ze me wel verteld dat het een aantal dagen kan gaan duren voordat mijn abonnement in het systeem is ingevoerd maar ze hebben me verzekerd dat ik geen extra kosten zou krijgen, na een uurtje bellen/internetten zou de simkaart gewoon niet meer te gebruiken zijn. Ik wacht het wel af, volgens mij heb ik voornamelijk via Wifi data verzonden maar weet het niet helemaal zeker.
Over wifi gesproken, ik mag toch aannemen dat wanneer je op een wifi netwerk aangesloten bent er niet stiekem data wordt verzonden via 3g?!
Over wifi gesproken, ik mag toch aannemen dat wanneer je op een wifi netwerk aangesloten bent er niet stiekem data wordt verzonden via 3g?!
Nou even mijn ervaring dan aight,
Maandag 7 juli naar de BC gegaan om toch maar een IPhone te reserveren. Ben voor het 8GB model gegaan, deze was voor mij ruim voldoende. Donderdag netjes een telefoontje van de BC dat mijn zwarte parel was binnen gekomen. Ik vrijdagmiddag in m'n pauze direct naar de BC.... Maar het was al te laat. Kreeg het doosje te zien maar verder dan dat kwam ik niet. Hele systeem plat en mij werd aangeraden niet schriftelijk aan te melden want @ headquarters bij T-Mobile lagen er al meer dan 1000..
Nou ik weer terug naar m'n werk met zo'n
. Maar in ons dorp is altijd vrijdagavond koopavond. Dus misschien minder belasting op de servers van T-Mobile. En ja hoor, was aan het werk en werd gebeld dat TAS het weer deed. Ik gelijk erheen en hoppa fluitje van een cent. Weer een klant voor 2 jaartjes vast aan een 3G
Ben erg tevreden over het toestel, nooit iets gehad van Apple maar dit is echt geweldig. I-Tunes deed het direct en voor de rest bevalt hij mij prima. Goed bereik hier ( regio Arnhem ) Zowel met 3G als met het netwerk. Had eerst een HTC Touch maar dit is zeker een goede opvolger daarvoor.
Maandag 7 juli naar de BC gegaan om toch maar een IPhone te reserveren. Ben voor het 8GB model gegaan, deze was voor mij ruim voldoende. Donderdag netjes een telefoontje van de BC dat mijn zwarte parel was binnen gekomen. Ik vrijdagmiddag in m'n pauze direct naar de BC.... Maar het was al te laat. Kreeg het doosje te zien maar verder dan dat kwam ik niet. Hele systeem plat en mij werd aangeraden niet schriftelijk aan te melden want @ headquarters bij T-Mobile lagen er al meer dan 1000..
Nou ik weer terug naar m'n werk met zo'n
Ben erg tevreden over het toestel, nooit iets gehad van Apple maar dit is echt geweldig. I-Tunes deed het direct en voor de rest bevalt hij mij prima. Goed bereik hier ( regio Arnhem ) Zowel met 3G als met het netwerk. Had eerst een HTC Touch maar dit is zeker een goede opvolger daarvoor.
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Verwijderd
Ik heb een iTunes account met/via "click and buy". Die schrijven het een paar dagen later van je bankrekening af. Heb nog maar een paar liedjes gekocht en het werkt goed. Nog geen ervaring met de app store, maar het zal wel hetzelfde werken.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:06:
Ik probeer via de App store wat gratis dingen te downloaden, maar me telefoon prompt daar voor inloggegevens.
Daarnaast heb ik niet de intentie om daadwerkelijk applicaties aan te schaffen ik wil alleen de gratis dingen(echte Hollander)
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 18:15 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
De discussie over de prijs en abonnementen mag in [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3.
De discussie over de prijs en abonnementen mag in [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3.