Meld jezelf in iTunes aan met een Click and Buy accountAnoniem: 47458 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:06:
Ik probeer via de App store wat gratis dingen te downloaden, maar me telefoon prompt daar voor inloggegevens.
In i-tunes kan ik geen creditcard gegevens invullen om de simpele reden dat ik er geen heb
Daarnaast heb ik niet de intentie om daadwerkelijk applicaties aan te schaffen ik wil alleen de gratis dingen(echte Hollander)
Hoe kom ik aan een Apple ID zonder ergens creditcardgevens in te vullen?
Je kunt bij het aanmaken van een iTunes account gewoon kiezen voor 'geen' betaalgegevens. Staat er gewoon bijAnoniem: 47458 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:06:
Ik probeer via de App store wat gratis dingen te downloaden, maar me telefoon prompt daar voor inloggegevens.
In i-tunes kan ik geen creditcard gegevens invullen om de simpele reden dat ik er geen heb
Daarnaast heb ik niet de intentie om daadwerkelijk applicaties aan te schaffen ik wil alleen de gratis dingen(echte Hollander)
Click&Buy werkt gewoon met je bankrekening.Anoniem: 47458 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:06:
...
Anoniem: 217720
Je kan bij itunes met Click and buy betalen dat gaat via Ideal gewoon invullen en dan geen gebruik van maken (A) en net als ik Aleeeenn maar gratis app's downloaden!Anoniem: 47458 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:06:
btw dit kwam ik tegen op de iphone club eeen insteek battery kan je Iphone 24 uur lager mee!!
http://www.iphoneclub.nl/...-batterij-voor-iphone-3g/
http://www.3gjuice.com/

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 217720 op 12-07-2008 18:21 ]
IK heb Monkey ball gekocht via itunes en gedownload op mijn pc maar als mijn Iphone nu synchroniseer krijg ik de melding dat ik de rechten niet heb op mijn pc?
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Ik schrijf dit stukje tekst vanaf mijn iphone en ik moet zeggen, dit werkt bijzonder goed!
De iPhone is werkelijk fantastisch, na een wat moeizame vrijdag eindelijk kunnen stoeien met deze telefoon. Wat mij direct opviel was het gebruiksgemak en de snelheid. Niks traag reageren met gebruik van het touchscreen.
2 nadelen: 3g van t-mobile zuigt, nauwelijks bereik terwijl dat makkelijk moet kunnen. Geen dwars qwerty toetsenbord bij mailen en sms'en, wellicht iets persoonlijke.
Ben verder natuurlijk dik tevreden.
De iPhone is werkelijk fantastisch, na een wat moeizame vrijdag eindelijk kunnen stoeien met deze telefoon. Wat mij direct opviel was het gebruiksgemak en de snelheid. Niks traag reageren met gebruik van het touchscreen.
2 nadelen: 3g van t-mobile zuigt, nauwelijks bereik terwijl dat makkelijk moet kunnen. Geen dwars qwerty toetsenbord bij mailen en sms'en, wellicht iets persoonlijke.
Ben verder natuurlijk dik tevreden.
Correctie: 8 uur langer (spreektijd).Anoniem: 217720 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:16:
[...]
btw dit kwam ik tegen op de iphone club eeen insteek battery kan je Iphone 24 uur lager mee!!
Anoniem: 47458
duidelijk, ik moest dus Click and Buy hebben ik was hier totaal niet bekend mee, bedankt voor de snelle response 
Ik zag wel de AOL messenger, maar er was nog geen MSN beschikbaar in de store?
Kan iemand mij een tip geven over goed een spel waarbij je gebruikmaakt van de bewegingssensor in de iphone?
Het valt me wel op dat de iPhone stoort over me speakers, het bekende gefluit
Is het met deze telefoon ook mogelijk om 3g uit te schakelen om op die manier batterijen te besparen(een soortgelijke optie scheelde bij me nokia namelijk dagen!)
Ik zag wel de AOL messenger, maar er was nog geen MSN beschikbaar in de store?
Kan iemand mij een tip geven over goed een spel waarbij je gebruikmaakt van de bewegingssensor in de iphone?
Is het met deze telefoon ook mogelijk om 3g uit te schakelen om op die manier batterijen te besparen(een soortgelijke optie scheelde bij me nokia namelijk dagen!)
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 47458 op 12-07-2008 18:38 ]
Weet iemand of je in nederland ook anderen beltone kan aanmaken voor de iphone ?
dit zou in itunes moeten kunnen heb NL documentatie maar als ik deze uitvoer vind ik geen beltone optie
(ls de belkolom niet wordt weergegeven in uw iTunes-bibliotheek, kiest u 'Weergave' > 'Weergave-opties' en schakelt u vervolgens het aankruisvak 'Beltoon' in. (Klik op 'Controleer nummers' als er een bericht verschijnt.) Als de belkolom niet wordt weergegeven in de iTunes Store, voert u in de iTunes Store dezelfde stappen uit.)
onderstaat dat niet in alle landen beschikbaar is vandaar mijn vraag of in NL kan
weet aleen niet of besparend is voor de accu volgens mij wel (hadden ze over met de keynote)
dit zou in itunes moeten kunnen heb NL documentatie maar als ik deze uitvoer vind ik geen beltone optie
(ls de belkolom niet wordt weergegeven in uw iTunes-bibliotheek, kiest u 'Weergave' > 'Weergave-opties' en schakelt u vervolgens het aankruisvak 'Beltoon' in. (Klik op 'Controleer nummers' als er een bericht verschijnt.) Als de belkolom niet wordt weergegeven in de iTunes Store, voert u in de iTunes Store dezelfde stappen uit.)
onderstaat dat niet in alle landen beschikbaar is vandaar mijn vraag of in NL kan
Kan je bij je instellingen uitzetten instelingen > algemeen > netwerkAnoniem: 47458 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:35:
weet aleen niet of besparend is voor de accu volgens mij wel (hadden ze over met de keynote)
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 217720 op 12-07-2008 18:44 ]
Hoi
ik wil niet ongeduldig overkomen maar iemand al enig idee met betrekking tot mijn onderstaande problemen ?
de handleiding moet je downloaden en die is gewoon engels
en nog steeds staat er over bovenstaande dingen er niets over in.
ik wil niet ongeduldig overkomen maar iemand al enig idee met betrekking tot mijn onderstaande problemen ?
Ik bedoel er zit niet eens een handleiding bij dat dingharley schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:07:
Ff paar vlugge vraagjes want om 20:30 mocht ook ik mijn witte 3g afhalen.
- Heeft er iemand al ergens fatsoenlijke silicone skins gezien specifiek voor de 3g.
- Hoe kun je je eigen ringtone instellen
- ik mocht van iTunes geen alp installeren want dat mocht niet van ituens wegens geen rechten. Ik heb vista waarbij jac uitstaat en ik gewoon admin ben.
IS mijn 1e apple produkt en ook nog nooit eerder met itunes gewerkt en de meeste tips die ik kan vinden zijn voor de gejailbraikte oude iphone.
de handleiding moet je downloaden en die is gewoon engels
en nog steeds staat er over bovenstaande dingen er niets over in.
[ Voor 11% gewijzigd door harley op 12-07-2008 18:51 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Mocht je garageband hebben (onderdeel van iLife 08), dan kan je zelf ringtones maken. Op apple.com zal er vast wel ergens een handleiding staan hoe je ze maakt. Mijn is het namelijk gelukt om 2 ringtones te maken. Vergeet de loop-functie niet aan te zetten, anders werkt het niet.Anoniem: 217720 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:41:
Weet iemand of je in nederland ook anderen beltone kan aanmaken voor de iphone ?
Jah dat klopt dat had ik al ergens gelezen (werk ook) maar met je eigen muziek ? ik heb tonnen aan muziek die ik gewoon een ringtone van wil makenRaween schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:25:
[...]
Mocht je garageband hebben (onderdeel van iLife 08), dan kan je zelf ringtones maken. Op apple.com zal er vast wel ergens een handleiding staan hoe je ze maakt. Mijn is het namelijk gelukt om 2 ringtones te maken. Vergeet de loop-functie niet aan te zetten, anders werkt het niet.
Anoniem: 35015
dit vond ik op iphoneclub.nl...
http://www.iphoneclub.nl/8071/nog-steeds-achterstand-in-iphone-activaties-bij-t-mobile/
http://www.iphoneclub.nl/8071/nog-steeds-achterstand-in-iphone-activaties-bij-t-mobile/
trouwen nog een vraag... weet iemand waar ik statistieken kan vindne? aantal gebelde minuten, verzonden smsjes etc.?Ok ik heb zonet even T-Mobile gesproken omdat ik toch even bang was dat ik straks ineens een rekening krijg van honderden euro’s omdat ik “buiten m’n abonnement” op 3G zit, SMS en bel enz.
Ik vroeg dus even hoe dit zat… De abbo’s staan op pre-actief zij hij, dat wil zeggen dat nog niet alles werkt, maar wat er werkt valt gewoon IN je bundel. Dus als je nu 20X hebt ge SMS’t gaat dat niet van een zogenaamd prepaid af. Dat is onmogelijk. Alles blijft in je bundel. Ook de 3G zit gewoon volledig in je bundel dus het maakt niet uit hoeveel je er van gebruikt.
Bij de ene werkt de Visual voicemail nog niet en de andere kan nog niet bellen.
Nogmaals, wat er wel werkt valt gewoon in je bundel.
Usage bij je Settings
Kan dat niet bij MyTMobile (ofzo)? Usage is wel heel beperkt, ik gebruik het in elk geval nooit maar was het eerste wat bij me inschoot
Kan dat niet bij MyTMobile (ofzo)? Usage is wel heel beperkt, ik gebruik het in elk geval nooit maar was het eerste wat bij me inschoot
[ Voor 78% gewijzigd door hexagram op 12-07-2008 19:42 ]
en aantal smsjes dan?osc4r schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:40:
Usage bij je Settings
Anoniem: 76468
Roamen betekent gebruik maken van een ander netwerk dan dat van je provider.
Bijvoorbeeld als je in Spanje bent, dan gebruik je het netwerk van Movistar.
Net zoals met bellen op een ander netwerk gelden er ook voor data andere tarieven op andere netwerken.
Dat is (data) roaming.
thanxAnoniem: 76468 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:45:
[...]
Roamen betekent gebruik maken van een ander netwerk dan dat van je provider.
Bijvoorbeeld als je in Spanje bent, dan gebruik je het netwerk van Movistar.
Net zoals met bellen op een ander netwerk gelden er ook voor data andere tarieven op andere netwerken.
Dat is (data) roaming.
LOL, dit is best zuur, maar wel grappig (en beetje dom) 
Brand new 16gb Iphone 3g fell in toilet. HAALP!!!!
Leuke reacties ook:
Brand new 16gb Iphone 3g fell in toilet. HAALP!!!!
Leuke reacties ook:
Well, IMO the iPhone IS the best poop entertainment.
was it the white and if so did it end up with skid marks.
I wonder if the yellow screen bug will be more prominent in his phone?
[ Voor 17% gewijzigd door CJ_Latitude op 12-07-2008 19:54 ]
Thanx voor de tip, gelijk 2 besteldAnoniem: 217720 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:16:
[...]
http://www.iphoneclub.nl/...-batterij-voor-iphone-3g/
http://www.3gjuice.com/
[afbeelding]
Maak je geen zorgen, maandag is de release van pwng2Anoniem: 234171 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:36:
Ik zit nu in 2.0 en ik kan niets activeren omdat ik het oude model heb.
Naar 1.1.4 kan ik niet meer downgraden?
Hele dag mijn iphone opt werk aan de charger gehangen nu net geactiveerd via itunes, nu opeens ziet mn itunes mn iphone niet meer en laad ook niet meer op via usb.. ook niet via een andere pc. en als ik de usb in de oplader in de muur steek gebeurt er ook al nix
help.
Anoniem: 87873
http://www.iphoned.nl/iph...-naar-114/1459/#more-1459coretx schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:56:
[...]
Maak je geen zorgen, maandag is de release van pwng2
hier een link met insturctie voor te downgraden
Nieuw project starten en je mp3tje erin slepen. Dan delen >> beltoon voor iTunes.Anoniem: 217720 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:31:
[...]
Jah dat klopt dat had ik al ergens gelezen (werk ook) maar met je eigen muziek ? ik heb tonnen aan muziek die ik gewoon een ringtone van wil maken
Weet er iemand waar de reservekopie die itunes maakt van je iphone op je pc wordt opgeslagen?
Je zult net zien an me pc kapot gaat en alles kwijt bent, heb deze liever opme externe harde schijf.
Jeroen
Je zult net zien an me pc kapot gaat en alles kwijt bent, heb deze liever opme externe harde schijf.
Jeroen
Anoniem: 264597
Staat allemaal bij My-T-mobile.
Log eerst maar eens in, dan kun je het zelf uitzoeken.
Anoniem: 267749
Heeft iemand al een video kunnen sync-en met zijn iphone? ik had ff een dvd met handbrake omgezet naar het iphone formaat, en dan in itunes gezet. Vervolgens bij het iphone menu de video aangeklikt, en dan op [ Pas toe ], maar na herhaalde pogingen staat mijn video er gewoon niet op...

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 267749 op 12-07-2008 20:29 . Reden: + screenshotje ]
Weet iemand waarom ik Monkey ball niet kan installeren? Heb hem gekocht via itunes gedownload naar mijn pc maar als ik mij Iphone aansluit en hij synchroniseer dan zeg die dat hij monkey ball niet kan doen omdat er daarvoor geen rechten op mijn pc zijn
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Hier weer een vraag van mij. Ik heb gezocht en toch geen duidelijk antwoord kunnen krijgen.
Ik heb heel lang een MDA Vario 2 gehad. Nu heb ik een Iphone. Als ik met mijn Vario ging internetten maakte hij verbinding met UMTS zodat ik kon internetten. Dit doet de Iphone ook.
Als ik klaar was met internetten drukte ik op het 3G symbooltje en kon dan in de tooltip 'verbinding verbreken' selecteren.
Hoe doe ik dit met de Iphone? Stel ik zet Safari aan en internet wat. 3G verbinding wordt daardoor aangemaakt. Nu ben ik klaar en druk dus op de home knop. Wat gebeurt er nu met de 3G verbinding? Hoe verbreek ik deze?
Ik heb heel lang een MDA Vario 2 gehad. Nu heb ik een Iphone. Als ik met mijn Vario ging internetten maakte hij verbinding met UMTS zodat ik kon internetten. Dit doet de Iphone ook.
Als ik klaar was met internetten drukte ik op het 3G symbooltje en kon dan in de tooltip 'verbinding verbreken' selecteren.
Hoe doe ik dit met de Iphone? Stel ik zet Safari aan en internet wat. 3G verbinding wordt daardoor aangemaakt. Nu ben ik klaar en druk dus op de home knop. Wat gebeurt er nu met de 3G verbinding? Hoe verbreek ik deze?
Heeft iemand al geprobeerd wat er gebeurt als je je iPhone sync'ed met 2 agenda's ?
Dus bijv. je outlook agenda op je eigen PC, en je zakelijke agenda via MS Exchange?
Heb ik dan als eindresultaat 2 agenda's die f*cked up zijn, of houdt de iphone bij welke afspraken uit welke agenda komen?
* X-Mogwai durft het eigenlijk niet te proberen
Dus bijv. je outlook agenda op je eigen PC, en je zakelijke agenda via MS Exchange?
Heb ik dan als eindresultaat 2 agenda's die f*cked up zijn, of houdt de iphone bij welke afspraken uit welke agenda komen?
* X-Mogwai durft het eigenlijk niet te proberen
Ik heb m'n iPhone nog niet (ik sta als 2e op de lijst in Ehv), maar ik weet niet anders dan dat die verbonden blijft. Mijn oude Nokia N73 doet dat ook.Carnagy schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:28:
Hier weer een vraag van mij. Ik heb gezocht en toch geen duidelijk antwoord kunnen krijgen.
Ik
Probeer is je computer te machtigen via Store -> Computer Machtigencool0 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:22:
Weet iemand waarom ik Monkey ball niet kan installeren? Heb hem gekocht via itunes gedownload naar mijn pc maar als ik mij Iphone aansluit en hij synchroniseer dan zeg die dat hij monkey ball niet kan doen omdat er daarvoor geen rechten op mijn pc zijn
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Woot, een klassieker, nu ook beschikbaar voor iPhone/iPod:

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Met de eerste generatie iPhones is het zo dat de verbinding wordt verbroken van je data connectie, maar dit was voor de 2.0 upgrade. Zodra je push mail gebruikt, zou die verbinding altijd open moeten blijven staan.
Waarom wil je dat?Carnagy schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:28:
Ik ben crashes niet gewend op mijn I-Phone! Monkey Ball de helft van de tijd niet en crasht terug naar de home menu. Verder is gelukkig mijn ontvangst (bellen wel goed) 3G is alleen niet te doen bij mij binnen. Hij voelt soms traag vergeleken met mijn 1st gen phone.
Anoniem: 15610
Vannocht eindelijk kunnen activeren zonder problemen.
Hier nog even mijn US en 3G naast elkaar:

Wat je ziet is dat de 3G inderdaad geelig is en het ontvangst op de 3G gewoon een stuk minder is.
Dit is zeker omdat het hier om de zelfde provider op de zelfde plek gaat en dat tegen een 1st gen iPhone nota bene.

Wat je ziet is dat de 3G inderdaad geelig is en het ontvangst op de 3G gewoon een stuk minder is.
Dit is zeker omdat het hier om de zelfde provider op de zelfde plek gaat en dat tegen een 1st gen iPhone nota bene.
@ZiXon, de connectie met 3G is natuurlijk altijd minder, maar met GSM zou hij minstens gelijk moeten zijn. Je kunt dit testen door de 3G uit te zetten.
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Ja, hier.Anoniem: 28373 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:21:
Heeft iemand al voorbeeld foto's gepost die gemaakt zijn met de Iphone ?
Kan iemand mij aub een tip geven , heb ik na al dat wachten eindelijk een iphone krijg je dit!BlowFish schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:00:
Hele dag mijn iphone opt werk aan de charger gehangen nu net geactiveerd via itunes, nu opeens ziet mn itunes mn iphone niet meer en laad ook niet meer op via usb.. ook niet via een andere pc. en als ik de usb in de oplader in de muur steek gebeurt er ook al nixhelp.

Ook al een keertje helemaal uitgezet?BlowFish schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:57:
[...]
Kan iemand mij aub een tip geven , heb ik na al dat wachten eindelijk een iphone krijg je dit!![]()
Wat je ziet is toch GSM ontvangst? Hij pakt atm ook wlan dus zou 3G zowieso uitstaan....Ganymedus schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:56:
@ZiXon, de connectie met 3G is natuurlijk altijd minder, maar met GSM zou hij minstens gelijk moeten zijn. Je kunt dit testen door de 3G uit te zetten.
Anders DFU restore doet wonderen!BlowFish schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:57:
[...]
Kan iemand mij aub een tip geven , heb ik na al dat wachten eindelijk een iphone krijg je dit!![]()
Exchange contacts + agenda gaan niet samen met andere contacten/agenda's, dit in tegenstelling tot mail. Je zult dus moeten kiezen... Zie o.a.:X-Mogwai schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:36:
Heeft iemand al geprobeerd wat er gebeurt als je je iPhone sync'ed met 2 agenda's ?
http://www.engadget.com/2008/07/11/iphone-3g-review/
Voor diegenen die hem al hebben mogen ontvangen:
Hoe is de batterijduur met 3G aan? Hiermee bedoel ik dat de telefoon idle is, en eventueel alleen Mail.app die de mailtjes van een POP box ontvangt. Ik hoor berichten van tussen de 6 uur en 2 dagen. Iemand die dit al daadwerkelijk heeft getest?
iPhone is erg leuk namelijk, maar niet als je niet eens een werkdag + feestje 's avonds kunt overleven op een enkele batterij lading. Het terugschakelen naar GPRS is dermate lastig (diep) weggestopt dat het ook niet echt een optie is om op GPRS te draaien als je geen interactieve apps gebruikt...
[edit]
Heeft iemand de Developer API al eens doorgespit? Is het ook mogelijk om met een custom app de 3G/GPRS switch te maken? Dat zou namelijk wel erg fantastisch zijn: Switchen met een app direct vanaf je homescreen
Hoe is de batterijduur met 3G aan? Hiermee bedoel ik dat de telefoon idle is, en eventueel alleen Mail.app die de mailtjes van een POP box ontvangt. Ik hoor berichten van tussen de 6 uur en 2 dagen. Iemand die dit al daadwerkelijk heeft getest?
iPhone is erg leuk namelijk, maar niet als je niet eens een werkdag + feestje 's avonds kunt overleven op een enkele batterij lading. Het terugschakelen naar GPRS is dermate lastig (diep) weggestopt dat het ook niet echt een optie is om op GPRS te draaien als je geen interactieve apps gebruikt...
[edit]
Heeft iemand de Developer API al eens doorgespit? Is het ook mogelijk om met een custom app de 3G/GPRS switch te maken? Dat zou namelijk wel erg fantastisch zijn: Switchen met een app direct vanaf je homescreen
[ Voor 16% gewijzigd door Xandrios op 12-07-2008 21:08 ]
Ik heb dit altijd al gedaan met de oude iPhone.Anoniem: 267749 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:17:
Heeft iemand al een video kunnen sync-en met zijn iphone? ik had ff een dvd met handbrake omgezet naar het iphone formaat, en dan in itunes gezet. Vervolgens bij het iphone menu de video aangeklikt, en dan op [ Pas toe ], maar na herhaalde pogingen staat mijn video er gewoon niet op...[afbeelding]
Werkt altijd goed precies hoe jij het omschrijft.
Ik gebruik wel visualhub om de films in iTunes te krijgen.
Spingt de iPhone wel op syncronising als je op pas toe klikt?
Lukt niet apple logo blijft verschijnen of de iphone blijft uit

Ik krijg sterk het idee dat het omgekeerde het geval is: de 3G is niet geliger, maar de eerste versie is veel blauwiger.Anoniem: 15610 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:54:
[afbeelding]
Wat je ziet is dat de 3G inderdaad geelig is ...
Ik zit hier achter een hardware gekalibreerde monitor en kan met het blote ook wel zien dat de eerste versie een veel koeler (blauwer) scherm heeft (lagere kleurtemperatuur).
Overigens zie ik op andere plaatjes die op het web circuleren wel dat de 3G geliger is, maar jouw 3G is in mijn ogen juist beter dan de oude versie.
Daarnaast is veel ook afhankelijk van instellingen van het fototoestel...
Om het echt goed te checken zou je een RAW-foto moeten schieten in goed wit licht, met een wit A4tje als referentiemateriaal erbij.
Anoniem: 267749
ooooohw... ik had mn video niet aangevinkt in mijn bibliotheek, en omdat ik "alleen geselecteerde muziek en video" heb aangevinkt, zette ie em er nie op...Anoniem: 15610 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:06:
[...]
Ik heb dit altijd al gedaan met de oude iPhone.
Werkt altijd goed precies hoe jij het omschrijft.
Ik gebruik wel visualhub om de films in iTunes te krijgen.
Spingt de iPhone wel op syncronising als je op pas toe klikt?

Ik zie trouwens nooit geen [3G] logotje naast het t-mobile staan, maar een vierkantje met een puntje erin, zegma zoiets: [o]... vervlogens kan ik alleen maar met wifi youtube gebruiken
Ik heb naar de Iphone 3G zitten kijken, maar vind de tekst verwarrend:
Gratis T-Mobile Hotspots & Onbeperkt Internet.
Kun je hiermee gratis internetten of kost het alsnog een tarief / belminuten ? . Het "onbeperkt" kan namelijk ook alleen op de datalimiet slaan. M.a.w. moet ik dicht bij een Hotspot zitten om dit voordeel te hebben ? .
Sorry, ik heb nog niet zoveel verstand van Mobiel Internet.
Kun je hiermee gratis internetten of kost het alsnog een tarief / belminuten ? . Het "onbeperkt" kan namelijk ook alleen op de datalimiet slaan. M.a.w. moet ik dicht bij een Hotspot zitten om dit voordeel te hebben ? .
Mensen die vragen hebben over de standbytijd zijn volgens mij niet realistisch.
1 de meeste hebben hem pas sinds gisteren op zijn vroegst half 10
Daarnaast is de accu nog steeds niet volledig 3 keer op en ontladen geweest waardoor hij logischerwijs niet zijn volledige capaciteit heeft bereikt.
Ik heb hem gisterenavond out of the box een uurtje of 4 gebruikt. Vanacht laten laden en vanmorgen om 9 uur eraf. Net weer aan de pc gehangen om te syncen (en dan laadt hij ook direct weer op) maar toen was er ik schat 1 derde van de accu leeg volgens het icoontje. Vandaag 3 korte gesprekken gehad wel google maps gebruikt, wat geinternet, email ieder half uur op laten halen wat voornamelijk via wifi ging, 3 Youtube filmpjes bekeken wat gebladerd door de foto's en enkele foto's gemaakt.
al met al vond ik het nog niet wereldschokkend op dit moment.
Inmiddels 2 problemen opgelost
ringtone via extra software (3x te gebruiken demo)
computer gemachtigd waardoor je wel rotzooi kunt installeren
Maar nu een andere vraag. Kun je het springboard zelf reorganiseren op een of andere manier?
Is het mischien een idee om een Topic met IphoneTips & Tricks voor official 3G toestellen te maken ?
Aangezien veel van wat je online kunt vinden aan tips en tricks alleen voor gejailbraikte toestellen geldt en dat is nog niet echt van toepassing en een hoop mensen zullen dit ook niet eens willen vermoed ik.
zijn allemaal inclusief ONBEPERKT internet via 3G/GPRS en de t-Mobile hotspots. No extra charge's
Daarnaast is de accu nog steeds niet volledig 3 keer op en ontladen geweest waardoor hij logischerwijs niet zijn volledige capaciteit heeft bereikt.
Ik heb hem gisterenavond out of the box een uurtje of 4 gebruikt. Vanacht laten laden en vanmorgen om 9 uur eraf. Net weer aan de pc gehangen om te syncen (en dan laadt hij ook direct weer op) maar toen was er ik schat 1 derde van de accu leeg volgens het icoontje. Vandaag 3 korte gesprekken gehad wel google maps gebruikt, wat geinternet, email ieder half uur op laten halen wat voornamelijk via wifi ging, 3 Youtube filmpjes bekeken wat gebladerd door de foto's en enkele foto's gemaakt.
al met al vond ik het nog niet wereldschokkend op dit moment.
Inmiddels 2 problemen opgelost
ringtone via extra software (3x te gebruiken demo)
computer gemachtigd waardoor je wel rotzooi kunt installeren
Maar nu een andere vraag. Kun je het springboard zelf reorganiseren op een of andere manier?
Is het mischien een idee om een Topic met IphoneTips & Tricks voor official 3G toestellen te maken ?
Aangezien veel van wat je online kunt vinden aan tips en tricks alleen voor gejailbraikte toestellen geldt en dat is nog niet echt van toepassing en een hoop mensen zullen dit ook niet eens willen vermoed ik.
Jep hier over wifi en over 3G maar het bereik schommelt heel erg met 3g ene moment kan ik niets andere keer start het youtubefimpje binnen 5 seconden.Anoniem: 267749 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:14:
[...]
ooooohw... ik had mn video niet aangevinkt in mijn bibliotheek, en omdat ik "alleen geselecteerde muziek en video" heb aangevinkt, zette ie em er nie op...pretty stupid of mine... maar het werkt iig nu wel, en filmpje kijke werkt echt perfect
Ik zie trouwens nooit geen [3G] logotje naast het t-mobile staan, maar een vierkantje met een puntje erin, zegma zoiets: [o]... vervlogens kan ik alleen maar met wifi youtube gebruikeniemand wel 3G/YouTube zonder wifi?????
Het I-Phone abonnement (dus de I150 29.95 / I300 44.95 /en I500 64.95)StarWolf schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:15:
Ik heb naar de Iphone 3G zitten kijken, maar vind de tekst verwarrend:
zijn allemaal inclusief ONBEPERKT internet via 3G/GPRS en de t-Mobile hotspots. No extra charge's
[ Voor 34% gewijzigd door harley op 12-07-2008 21:23 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik heb nu al een stuk of 10programma's gedownload, maar ik zie geen progress bar terwijl hij aan het laden is.
Terwijl ik dat wel zag in wat review video's.
Ik was de game TapTap aan het downloaden en hij bleef dus bijna een half uur op Loading staan.
Dus ik ben benieuwd of jullie die progress bar wel zien?
Ik was de game TapTap aan het downloaden en hij bleef dus bijna een half uur op Loading staan.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 47458 op 12-07-2008 21:43 ]
ja heel even een klein loading balkje dan komt er te staan dat hij aan het installeren is en dan werkt het. Gisteren tijdens de drukte wel problemen mee gehad dat het niet goed werkte.Anoniem: 47458 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:39:
Ik heb nu al een stuk of 10programma's gedownload, maar ik zie geen progress bar terwijl hij aan het laden is.
Nee helaas maakt niet uitErulezz schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:36:
[...]
Probeer is je computer te machtigen via Store -> Computer Machtigen
Ik probeer zelf een ringtone te maken via Garageband. Als ik hem wil converten naar een Itunes Ringtone dan zegt ie dat ie ingekort moet worden. Als ik dat automatisch doe dan verandert de lengte van de ringtone naar 8 seconden. Is dit echt de maximale tijd dat een ringtone mag duren, of is ergens in te stellen dat het langer dan 8 sec mag?
Hier staan er ook veel: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=336174Anoniem: 28373 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:21:
Heeft iemand al voorbeeld foto's gepost die gemaakt zijn met de Iphone ?
Kan iemand mij eens uitleggen hoe batterijen/accu's werken? Soms hoor je mensen inderdaad zeggen dat je een accu eerst een X aantal keer helemaal moet 'legen' en weer opladen, anderen zeggen dat je het liefst altijd je accu helemaal leeg moet maken en volledig opladen, en weer anderen zeggen dat het allemaal onzin is en dat het niks uit maaktharley schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:16:
[...]

Ligt aan het soort batterij. NiCd (Nikkel-Cadmium) batterijen moet je idd helemaal leegmaken voor je ze opnieuw laadt. NiMH en Li-Ion batterijen niet. (Sterker nog, compleet ontladen is heel slecht voor een Li-Ion batterij.)Rijk Lemming schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:58:
[...]
Kan iemand mij eens uitleggen hoe batterijen/accu's werken? Soms hoor je mensen inderdaad zeggen dat je een accu eerst een X aantal keer helemaal moet 'legen' en weer opladen, anderen zeggen dat je het liefst altijd je accu helemaal leeg moet maken en volledig opladen, en weer anderen zeggen dat het allemaal onzin is en dat het niks uit maakt
Oeps, naam verkeerd onthouden. Dit is 'm: http://www.batteryuniversity.com/
[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 12-07-2008 22:13 ]
Thx voor de info maar die link... uh...CyBeR schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:02:
[...]
Ligt aan het soort batterij. NiCd (Nikkel-Cadmium) batterijen moet je idd helemaal leegmaken voor je ze opnieuw laadt. NiMH en Li-Ion batterijen niet. (Sterker nog, compleet ontladen is heel slecht voor een Li-Ion batterij.)
http://thebatteryacademy.com/
Heb inmiddels wel een handig artikeltje gevonden, ook met tips om energie te besparen.
[ Voor 22% gewijzigd door Rijk Lemming op 12-07-2008 22:08 ]
Ik heb trouwens even een paar snelheidsmetingen gedaan via speedtest.nl
Download
1. 2311.2 KByte/sec
2. 9079.8 KByte/sec
3. 8474.4 KByte/sec
4. 6518.8 KByte/sec
5. 8920.5 KByte/sec
upload
1. 0.7 KByte/sec
2. 0.7 KByte/sec
3. na een aantal minuten wachten heb ik maar geen pogingen meer gedaan om upload testen
pingtest
1. 651 ms
2. 674 ms
3. 724 ms
4. 655 ms
5. 603 ms
Ik ben zelf woonachtig in het buitengebied van Den Haag, dus ik ben wel benieuwd wat voor snelheden andere gebruikers in het land weten te halen.
Download
1. 2311.2 KByte/sec
2. 9079.8 KByte/sec
3. 8474.4 KByte/sec
4. 6518.8 KByte/sec
5. 8920.5 KByte/sec
upload
1. 0.7 KByte/sec
2. 0.7 KByte/sec
3. na een aantal minuten wachten heb ik maar geen pogingen meer gedaan om upload testen
pingtest
1. 651 ms
2. 674 ms
3. 724 ms
4. 655 ms
5. 603 ms
Ik ben zelf woonachtig in het buitengebied van Den Haag, dus ik ben wel benieuwd wat voor snelheden andere gebruikers in het land weten te halen.
Ja die download bugt dus ontzettend, ik kwam ook al op 9k KB per seconde uit, doh dat klopt dus niet
Hoe gaat de authenticatie bij die tmobile hotspots? Moet je een user/pass invoeren of gaat het op basis van je macadres oid? Maw: Kun je die hotspot access ook voor je laptop (zonder iphone dus) gebruiken?
Heb 1 8GB 1G 1 8GB 3G en 1 16GB 3G.
De 3G's zijn allebei trager dan de G1. En wanneer
er software van derde partijen op komt kan die zelfs instabiel worden.
Heb ze vandaag meteen uitgeleend aan een telecomjournalist. Hij zei dat de ipod video applicatie crashte iedere keer (bij podcasts van EditieNL) toen ik het deed hoe ik het op me 1G deed werkte het wel gewoon.
Heb op de 3G 8GB erg goede 3G ontvangst beter dan de 16GB maar de GPS heeft op de 8GB nog geen fix gehad waar de 16GB hem al had (en iedere keer krijgt) na een tiental seconden.
Google maps is eigenlijk totaal nutteloos om te gebruiken. Voor navigatie dan.
Al met al om even kort door te nemen vond de reviewer het een verbetering op de G1 maar het is een stukje trager en instabieler geworden.
De 3G's zijn allebei trager dan de G1. En wanneer
er software van derde partijen op komt kan die zelfs instabiel worden.
Heb ze vandaag meteen uitgeleend aan een telecomjournalist. Hij zei dat de ipod video applicatie crashte iedere keer (bij podcasts van EditieNL) toen ik het deed hoe ik het op me 1G deed werkte het wel gewoon.
Heb op de 3G 8GB erg goede 3G ontvangst beter dan de 16GB maar de GPS heeft op de 8GB nog geen fix gehad waar de 16GB hem al had (en iedere keer krijgt) na een tiental seconden.
Google maps is eigenlijk totaal nutteloos om te gebruiken. Voor navigatie dan.
Al met al om even kort door te nemen vond de reviewer het een verbetering op de G1 maar het is een stukje trager en instabieler geworden.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ik snap alleen Google Maps nog niet echt. Ik zeg: zoek waar ik ben.. dan gaat ie zoeken, is de "target" aan het knipperen, vervolgens vind ie dat ik in mijn woonplaats ben, maar de hele cirkel blijft om die woonplaats heen staan, dus bepaald niet accuraat. Doe ik iets fout of?
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
iPhone 3G is blijkbaar gekomen met 2.0 build 5A345, na een restore gedaan te hebben zat er build 5A347 op, heb geen idee wat er allemaal gefixed is, maar het kan denk ik geen kwaad 
5A345 is schijnbaar Beta 8? > http://hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=45484
5A345 is schijnbaar Beta 8? > http://hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=45484
nee, hoe groter de cirkel hoe groter de "afwijking" is.Scrummie schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:23:
Ik snap alleen Google Maps nog niet echt. Ik zeg: zoek waar ik ben.. dan gaat ie zoeken, is de "target" aan het knipperen, vervolgens vind ie dat ik in mijn woonplaats ben, maar de hele cirkel blijft om die woonplaats heen staan, dus bepaald niet accuraat. Doe ik iets fout of?
ik heb het vandaga ook getest maar binnen de minuut had hij hem goed met een cirkel van wat zou overeenkomen met 25 meter. Toch klopte het tot op de meter precies zelfs als ik naar de overkant van de straat liep kon ik dat terugzien op de kaart.
Je moet eerst de loop button bij de afspeel-controls beneden aanklikken. Dan verschijnt er bovenaan net onder de maatstreep een extra gele balk. Die bepaalt welk stuk geloopt wordt en dus welk stuk geexporteerd wordt als je een ringtone maakt. Rek die balk uit en je kunt een ringtoon maken van max. 40 seconden (dacht ik).Reckoner schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:46:
Ik probeer zelf een ringtone te maken via Garageband. Als ik hem wil converten naar een Itunes Ringtone dan zegt ie dat ie ingekort moet worden. Als ik dat automatisch doe dan verandert de lengte van de ringtone naar 8 seconden. Is dit echt de maximale tijd dat een ringtone mag duren, of is ergens in te stellen dat het langer dan 8 sec mag?
100mbit over 3G of zelfs wifi? Geloof je 't zelf?Anoniem: 47458 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:15:
Download
1. 2311.2 KByte/sec
2. 9079.8 KByte/sec
3. 8474.4 KByte/sec
4. 6518.8 KByte/sec
5. 8920.5 KByte/sec
Zou de topicstart uitgebreid kunnen worden? o.a met tips
- 5A347 is nieuwste build
- Hoe je apps verwijderd
- Linkje naar gemaakte foto's met de iPhone
- Link naar T-Mobile hotspots lijst
Etc
- 5A347 is nieuwste build
- Hoe je apps verwijderd
- Linkje naar gemaakte foto's met de iPhone
- Link naar T-Mobile hotspots lijst
Etc
Inderdaad. Afgaand op deze foto is het zo slecht nog niet! Als ik de HSV-waarde bekijk van wat wit moet zijn op het scherm van de 3G heeft dat een saturatie van 1,5% wat gemakkelijk aan de foto zelf kan liggen. Een foto van een goede camera, met goed licht en een wit a4'tje erbij moet zeker meer duidelijkheid geven.CJ_Latitude schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:11:
[...]
Ik krijg sterk het idee dat het omgekeerde het geval is: de 3G is niet geliger, maar de eerste versie is veel blauwiger.
Ik zit hier achter een hardware gekalibreerde monitor en kan met het blote ook wel zien dat de eerste versie een veel koeler (blauwer) scherm heeft (lagere kleurtemperatuur).
Overigens zie ik op andere plaatjes die op het web circuleren wel dat de 3G geliger is, maar jouw 3G is in mijn ogen juist beter dan de oude versie.
Om het echt goed te checken zou je een RAW-foto moeten schieten in goed wit licht, met een wit A4tje als referentiemateriaal erbij.
met een hamer past alles
Is het iemand al gelukt om bijv. MSN te draaien op de achtergrond en ondertussen te kunnen internetten? Of is dat echt onmogelijk ivm Apple die geen background appicaties wil hebben? Ik zou het wel fijn vinden om op de achtergrond MSN aan te kunnen hebben terwijl ik zit te internetten (je kan zeker ook maar 1 pagina tegelijk openen en niet meerdere tabs?)
Ik zit zelf nog ernstig te twijfelen. Het abonnement is heel relaxed en best goedkoop voor wat je krijgt, alleen de iPhone mist nog wel wat dingen. Nouja ik heb nog even om na te denken
Als het bovenstaande wel zou kunnen is er al een nadeel minder
Ik zit zelf nog ernstig te twijfelen. Het abonnement is heel relaxed en best goedkoop voor wat je krijgt, alleen de iPhone mist nog wel wat dingen. Nouja ik heb nog even om na te denken
Second that!!!harley schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:16:
jawel laatste icoontje (die twee venstertjes) kun je een extra tabblad mee openen.basdv schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:40:
Is het iemand al gelukt om bijv. MSN te draaien op de achtergrond en ondertussen te kunnen internetten? Of is dat echt onmogelijk ivm Apple die geen background appicaties wil hebben? Ik zou het wel fijn vinden om op de achtergrond MSN aan te kunnen hebben terwijl ik zit te internetten (je kan zeker ook maar 1 pagina tegelijk openen en niet meerdere tabs?)
Ik zit zelf nog ernstig te twijfelen. Het abonnement is heel relaxed en best goedkoop voor wat je krijgt, alleen de iPhone mist nog wel wat dingen. Nouja ik heb nog even om na te denkenAls het bovenstaande wel zou kunnen is er al een nadeel minder
Anoniem: 69086
Je kan mij niet vertellen dat als hij het de eerste en de tweede keer ruim 7 uur op z'n hoogst uithoudt dit binnen de marge valt. Bovendien: geen enkele waarschuwing over lege batterij, ineens hup, leeg, opladen meneer s'il vout plait.harley schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:16:
Ah gelukkig, ik dacht al. Dat biedt al meer mogelijkheden. Alleen sluit de iPhone het internet ook helemaal af als je op de homeknop drukt of blijft dat op de achtergrond nog wel op de pagina die je voor had?harley schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:47:
[...]
jawel laatste icoontje (die twee venstertjes) kun je een extra tabblad mee openen.
Hoe bevalt iedereen het toetsenbordje op het scherm trouwens? Ik heb het even kort getest maar ik drukte nog wel redelijk vaak naast de letter die ik in wilde drukken, terwijl mijn vingers niet eens zo dik zijn.
Batterij kan je inderdaad nog niet inschatten. Wat wij vaak aanraden is eerst je telefoon bijna leeg gebruiken (toestel mag niet uitgaan cq uitvallen) dan een hele nacht volladen (dus niet van de lader halen als die vol is, nog even eraan laten) en dan 2 tot 3 keer hetzelfde liedje weer herhalen, dus weer bijna leeg, nacht volladen, en dat 2 tot 3 keer. Ik denk dat je pas daarna echt goed ik kan schatten hoelang de batterijduur is van de iPhone
Nog één vraagje, ik heb het topic helemaal gelezen maar ik onthoud niet alles, kan je nou niet een gewoon muzieknummer instellen als beltoon? Niet dat ik het veel gebruik maar het lijkt me toch leuk om een bepaalde toon als beltoon/sms-toon in te kunnen stellen.
Krijgt iedereen ook in itunes de vraag of die m moet registreren terwijl je dat allang gedaan hebt.
Begint een beetje irritant te worden heb telkens het gevoel dat ik iets fout doe.
Begint een beetje irritant te worden heb telkens het gevoel dat ik iets fout doe.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Iedereen heeft z'n iPhone nu nieuw en zit constant met dat ding in z'n handen, ja dan is ie erg snel leeg. Je krijgt een waarschuwing bij 20% en 10% en er is gewoon een batterij icoontje in beeld, dus ik weet niet hoe je het wil missenAnoniem: 69086 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:49:
[...]
Je kan mij niet vertellen dat als hij het de eerste en de tweede keer ruim 7 uur op z'n hoogst uithoudt dit binnen de marge valt. Bovendien: geen enkele waarschuwing over lege batterij, ineens hup, leeg, opladen meneer s'il vout plait.
Ik schat dat m'n iPhone 3G nu net zo lang mee gaat met 3G aan als m'n vorige iPhone zonder 3G dus, 2 dagen redde ik dan wel
Dit komt omdat je die optimalizatie shit van tmobile aan hebt staan.Anoniem: 47458 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:15:toon volledige bericht
Download
1. 2311.2 KByte/sec
2. 9079.8 KByte/sec
3. 8474.4 KByte/sec
4. 6518.8 KByte/sec
5. 8920.5 KByte/sec
upload
1. 0.7 KByte/sec
2. 0.7 KByte/sec
pingtest
1. 651 ms
2. 674 ms
3. 724 ms
4. 655 ms
5. 603 ms
als je naar speed.tmobile.nl gaat en daar de optimalizatie uit zet zal je netjes 2 mbit halen.
Daarna wel weer aanzetten natuurlijk :-P
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Voor iedereen die een "gratis" Iphone wil
http://www.elskamp.org/bl..._images/iphone-782441.JPG
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Dit is misschien wat realistischer kwa snelheid:

Al heb ik hier ook al wel 271 KByte/s. De snelheid zit dus wel snor
Al heb ik hier ook al wel 271 KByte/s. De snelheid zit dus wel snor
Wat is dat? Wat doet het?martijnve schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:05:
[...]
Dit komt omdat je die optimalizatie shit van tmobile aan hebt staan.
als je naar speed.tmobile.nl gaat en daar de optimalizatie uit zet zal je netjes 2 mbit halen.
Daarna wel weer aanzetten natuurlijk :-P
Lijkt me dat dat de pagina's verkleint zodat je ze sneller binnen hebt
Inderdaad. Als je kijkt naar macosx, dan komt de kleur van de interface veel meer overeen met die van de 3g iphone en mijn imac 2g heeft zowieso al een lagere kleurtemperatuur.CJ_Latitude schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:11:
[...]
Ik krijg sterk het idee dat het omgekeerde het geval is: de 3G is niet geliger, maar de eerste versie is veel blauwiger.
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Dat is de oude dus daar heb je niets aan is veel te traagErw schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:11:
Voor iedereen die een "gratis" Iphone wil
Van de t-mobile site:
Je krijgt 3 mogelijkheden. Geen versnelling, Versnelling met behoud van beeldkwaliteit voor afbeeldingen, versnelling met mindere beeldkwaliteit voor afbeeldingen.Speedmanager
Speedmanager is een gratis dienst van T-Mobile. Hiermee kunt u tot 50% sneller mobiel surfen. Speedmanager is met name geschikt voor uw MDA of smartphone. Doordat de T-Mobile Speedmanager de data comprimeert verschijnt de website sneller op uw scherm.
Surf voor Speedmanager, MDA of smartphone naar http://speed.t-mobile.nl. Hier kunt u aangeven of u sneller wilt internetten met behulp van Speedmanager, of dat u uw huidige surfsnelheid wilt behouden.
Anoniem: 267659
Mijn 3g is helaas nog niet aanwezig (is gereserveerd) , maar ik ben benieuwd als ik hem thuis aan mijn router verbind wat dan de waardes bij www.speedtest.net zijn.
Ik heb hier een glasvezelaansluiting met 100 mb download en 100 mb upload.
Verder zit ik het forum lekker door te lezen en hoop dat iedereen lekker van zijn 3g kan genieten, en ik hoop dat ik en natuurlijk de rest er ook snel 1-tje hebben.
Ik heb hier een glasvezelaansluiting met 100 mb download en 100 mb upload.
Verder zit ik het forum lekker door te lezen en hoop dat iedereen lekker van zijn 3g kan genieten, en ik hoop dat ik en natuurlijk de rest er ook snel 1-tje hebben.
Ik voel me wel een beetje buiten gesloten, iedereen maar met die 3G
Dit topic is toch ook nog steeds voor iedereen met onze "oude" iPhones?

Dit topic is toch ook nog steeds voor iedereen met onze "oude" iPhones?
Hoe heb je dat T-Mobile logo passend gekregen trouwens? heb je je iphone al gejailbreaked met een of andere beta/leaked tool, of kan dit ook anders?Anoniem: 15610 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:54:
[afbeelding]
edit: bij mij niet
[ Voor 5% gewijzigd door martijnve op 12-07-2008 23:47 ]
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Je kunt wel meerdere [norml](8)[/] internetpagina's open hebben tegelijk, maar idd voor background-IM moet er nog wat gemaakt worden. Ofwel moet iemand het voor elkaar krijgen om toch een achtergrondproces te laten draaien, ofwel moet er iemand iets in elkaar knutselen met die push notificaties.basdv schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:40:
Ik zit zelf nog ernstig te twijfelen. Het abonnement is heel relaxed en best goedkoop voor wat je krijgt, alleen de iPhone mist nog wel wat dingen. Nouja ik heb nog even om na te denkenAls het bovenstaande wel zou kunnen is er al een nadeel minder
Ik heb daar over na zitten denken; volgens mij is dat afhankelijk van de GSM-mast. Bij Vodafone krijg ik op m'n Siemens namelijk soms 'vodafone NL', soms 'Vodafone NL' en heel soms zelfs 'VODAFONE NL'. Ik denk dat 't dus ligt aan wat de GSM mast stuurt.martijnve schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:44:
[...]
Hoe heb je dat T-Mobile logo passend gekregen trouwens? heb je je iphone al gejailbreaked met een of andere beta/leaked tool, of kan dit ook anders?
[ Voor 20% gewijzigd door CyBeR op 12-07-2008 23:50 ]
Er gaat hier straks een PC en een Iphone 3G het raam uit! Hij wil dat monkey ball maar niet doen omdat ik de rechten op de computer niet heb. Video, foto's audio geen probleem applicatie wel een probleem.
Anoniem: 87873
Geef dan ff door waar je woont... als je hem het raam uitgooit dan kunnen wij hem opvangencool0 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:50:
Er gaat hier straks een PC en een Iphone 3G het raam uit! Hij wil dat monkey ball maar niet doen omdat ik de rechten op de computer niet heb. Video, foto's audio geen probleem applicatie wel een probleem.
kon ik eerst ook niet maar n machtigen computer via store-> machtigen wel.cool0 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:50:
heb vista en UAC staat hier wel volledig uitgeschakeld want dat irriteerde me ENORM !
Maar gisteren lukte het mij ook niet en toen heb ik het gewoon via de apps store op de iPhone zelf geinstalleerd dat werkt ook namelijk !
[ Voor 12% gewijzigd door harley op 12-07-2008 23:55 ]
zo uit mijn hoofd:cool0 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:50:
Menubalk: store>machtigingen verlenen.
Ik had hetzelfde probleem maar je moet je pc waarop je het download blijkbaar een soort machtiging geven
Ja dat wist ik ook niet since net dan antwoord staat 2/1 pagina terug je kan het met garage band uit Ilive 08 doen!(als je een mac heb) anders weet ik het ook neitbasdv schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:00:
[...]
Nog één vraagje, ik heb het topic helemaal gelezen maar ik onthoud niet alles, kan je nou niet een gewoon muzieknummer instellen als beltoon? Niet dat ik het veel gebruik maar het lijkt me toch leuk om een bepaalde toon als beltoon/sms-toon in te kunnen stellen.
heb de hele avond lopen spelen met me phone wifi en zo ipod maar hij zit nog niet eens op 75 % van accu heb wel G3 uit om dat me abbo nog niet helemaal goed is (niet geactiveerd)
Fring (op de oude iphone) kan ook op de achtergrond draaien dus er komt denk ik wel binnenkort een MSN uit.basdv schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:40:
Heeft iemand Fring al geinstalleerd op de G3 ?
Nog even wat fotos gemaakt op een wit vel A4 en een felle lamp ernaast (digitale macro). Volgens mij wel goede camera: Canon 860 IS.Punksmurf schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:32:
[...]
Inderdaad. Afgaand op deze foto is het zo slecht nog niet! Als ik de HSV-waarde bekijk van wat wit moet zijn op het scherm van de 3G heeft dat een saturatie van 1,5% wat gemakkelijk aan de foto zelf kan liggen. Een foto van een goede camera, met goed licht en een wit a4'tje erbij moet zeker meer duidelijkheid geven.
Ik denk dat ik het toch eens ben met jullie:

Links natuurlijk de 3G. Zie trouwens ook het ontvangst weer, nu wel heel erg duidelijk!
Met plaatje, hier liggen ze andersom; 3G rechts:

Uhhmm hoezo hij word snel vet....

Maar het blijft natuurlijk wel de beste phone die er is
ik heb daarstraks een topic aangemaakt met tips waarin oa ook staat hoe je met een windows pc je eigen ringtone kunt maken en instellen.Anoniem: 217720 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:03:
[...]
Ja dat wist ik ook niet since net dan antwoord staat 2/1 pagina terug je kan het met garage band uit Ilive 08 doen!(als je een mac heb) anders weet ik het ook neit
heb de hele avond lopen spelen met me phone wifi en zo ipod maar hij zit nog niet eens op 75 % van accu heb wel G3 uit om dat me abbo nog niet helemaal goed is (niet geactiveerd)
Mijn abo is ook nog niet acgtief (tenminste ik mag niet op my-tmobile registreren maar heb wel 3G netwerk en kan er gewoon gebruik van maken.
Zelfs dat werkt niet. Ook al geprobeerd.Kasj schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:54:
[...]
zo uit mijn hoofd:
Menubalk: store>machtigingen verlenen.
Ik had hetzelfde probleem maar je moet je pc waarop je het download blijkbaar een soort machtiging geven
Ik draai trouwens Windows XP
Dat zou gewoon moeten werken, mits je een iTunes account hebt natuurlijk. Maar dan had je MonkeyBall helemaal niet kunnen downloadencool0 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:30:
[...]
Zelfs dat werkt niet. Ook al geprobeerd.
Ik draai trouwens Windows XP
Dit is de foutmelding zelfs na Store Machtigingen (daarvoor precies dezelfde melding)

[ Voor 4% gewijzigd door cool0 op 13-07-2008 00:37 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
De discussie over de prijs en abonnementen mag in [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3.
De discussie over de prijs en abonnementen mag in [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3.