Mensen die vragen hebben over de standbytijd zijn volgens mij niet realistisch.
1 de meeste hebben hem pas sinds gisteren op zijn vroegst half 10
Daarnaast is de accu nog steeds niet volledig 3 keer op en ontladen geweest waardoor hij logischerwijs niet zijn volledige capaciteit heeft bereikt.
Ik heb hem gisterenavond out of the box een uurtje of 4 gebruikt. Vanacht laten laden en vanmorgen om 9 uur eraf. Net weer aan de pc gehangen om te syncen (en dan laadt hij ook direct weer op) maar toen was er ik schat 1 derde van de accu leeg volgens het icoontje. Vandaag 3 korte gesprekken gehad wel google maps gebruikt, wat geinternet, email ieder half uur op laten halen wat voornamelijk via wifi ging, 3 Youtube filmpjes bekeken wat gebladerd door de foto's en enkele foto's gemaakt.
al met al vond ik het nog niet wereldschokkend op dit moment.
Inmiddels 2 problemen opgelost
ringtone via extra software (3x te gebruiken demo)
computer gemachtigd waardoor je wel rotzooi kunt installeren
Maar nu een andere vraag. Kun je het springboard zelf reorganiseren op een of andere manier?
Is het mischien een idee om een Topic met
IphoneTips & Tricks voor official 3G toestellen te maken ?
Aangezien veel van wat je online kunt vinden aan tips en tricks alleen voor gejailbraikte toestellen geldt en dat is nog niet echt van toepassing en een hoop mensen zullen dit ook niet eens willen vermoed ik.
Anoniem: 267749 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:14:
[...]
ooooohw... ik had mn video niet aangevinkt in mijn bibliotheek, en omdat ik "alleen geselecteerde muziek en video" heb aangevinkt, zette ie em er nie op...

pretty stupid of mine... maar het werkt iig nu wel, en filmpje kijke werkt echt perfect
Ik zie trouwens nooit geen [3G] logotje naast het t-mobile staan, maar een vierkantje met een puntje erin, zegma zoiets: [o]... vervlogens kan ik alleen maar met wifi youtube gebruiken

iemand wel 3G/YouTube zonder wifi?????
Jep hier over wifi en over 3G maar het bereik schommelt heel erg met 3g ene moment kan ik niets andere keer start het youtubefimpje binnen 5 seconden.
StarWolf schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:15:
Ik heb naar de Iphone 3G zitten kijken, maar vind de tekst verwarrend:
Gratis T-Mobile Hotspots & Onbeperkt Internet.
Kun je hiermee gratis internetten of kost het alsnog een tarief / belminuten ? . Het "onbeperkt" kan namelijk ook alleen op de datalimiet slaan. M.a.w. moet ik dicht bij een Hotspot zitten om dit voordeel te hebben ? .
Sorry, ik heb nog niet zoveel verstand van Mobiel Internet.
Het I-Phone abonnement (dus de I150 29.95 / I300 44.95 /en I500 64.95)
zijn allemaal inclusief ONBEPERKT internet via 3G/GPRS en de t-Mobile hotspots. No extra charge's
[
Voor 34% gewijzigd door
harley op 12-07-2008 21:23
]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD