[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 87.143 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Anoniem: 15610 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:07:
[...]

Nog even wat fotos gemaakt op een wit vel A4 en een felle lamp ernaast (digitale macro). Volgens mij wel goede camera: Canon 860 IS.

Ik denk dat ik het toch eens ben met jullie:
[afbeelding]

Links natuurlijk de 3G. Zie trouwens ook het ontvangst weer, nu wel heel erg duidelijk! ;)

Met plaatje, hier liggen ze andersom; 3G rechts:
[afbeelding]

Uhhmm hoezo hij word snel vet.... :P
[afbeelding]

Maar het blijft natuurlijk wel de beste phone die er is _/-\o_
toon volledige bericht
Goed dat je die foto's nog eens maakte, maar waar is dat a4'tje nou op je foto? Nu valt er nog niks aan kleur te meten op basis van iets waarvan we zeker weten dat het 100% wit is ;).
Edit: oh wacht ff, ze liggen op het papier. Doe het nog eens met lamp die wit licht geeft (bij voorkeur de zon :p). Ik wacht dan wel even tot morgen met Photoshop opstarten ;).

[ Voor 8% gewijzigd door Punksmurf op 13-07-2008 00:46 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132042

Dag Dag,

Sinds eigenaar trotse eigenaar van een Witte 16gb iPhone 3G!

en hij is geweldig! zoveel apps ervoor etc.

Oorspronkelijk zwart maar wit uitgedraaid en eigenlijjk geen spijt van, want je ziet echt géén vingerafdrukken.

Heb wat box pics gemaakt etc.
Morgen online gooien.

Xyus

Na 6 uur gebruik gaat het typen ook steeds vlot en vlotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Scrummie schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:23:
Ik snap alleen Google Maps nog niet echt. Ik zeg: zoek waar ik ben.. dan gaat ie zoeken, is de "target" aan het knipperen, vervolgens vind ie dat ik in mijn woonplaats ben, maar de hele cirkel blijft om die woonplaats heen staan, dus bepaald niet accuraat. Doe ik iets fout of?
Voor je eerste fix moet je ongeveer twee minuten buiten of bij het raam je iPhone actief hebben gehad. Dan heb je lang genoeg naar minimaal 4 satellieten kunnen luisteren. Heeft 'ie geen GPS-fix, dan gebruikt 'ie informatie uit het GSM netwerk. Hoe nauwkeurig dat is wisselt. Mij weet 'ie Haarlem tot op mast-niveau te vinden, maar vanmiddag was ik even elders en daar wees 'ie het midden van het netnummer-gebied aan als geschatte locatie.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Hmm ik ga naar bed toe aangezien ik het nu toch niet meer opgelost krijg. Iphone is een geinig ding maar Itunes heeft teveel nukken en nakken gewoon. Als ik ergens 8 euro voor betaal dan moet het gewoon werken en dat doet het niet nu heb ik 8 euro voor niets gelapt.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Over dat gele scherm:
Apple has deliberately tinted the new iPhone 3G screen yellow, according to an Engadget report. Yesterday some iPhone users began complaining that their iPhones were tinted yellow instead of the cool white tones on the first generation phone.

We just spoke with Bob Borchers, senior director of product marketing for the iPhone, and he had some very interesting info regarding the "yellow screen" phenomenon we've been hearing about. According to Bob (and Apple), the screen's color temperature has been purposely altered on the new iPhone to produce warmer, more natural tones, sharper images, and deeper blacks. The company says that 1st gen iPhone screens appeared colder and less defined, and they made some adjustments for the new models.
Afbeeldingslocatie: http://www.iclarified.com/images/news/1519/6487/6487-500.jpg
Bron: iClarified

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

cool0 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:55:
Hmm ik ga naar bed toe aangezien ik het nu toch niet meer opgelost krijg. Iphone is een geinig ding maar Itunes heeft teveel nukken en nakken gewoon. Als ik ergens 8 euro voor betaal dan moet het gewoon werken en dat doet het niet nu heb ik 8 euro voor niets gelapt.
Even contact opnemen en dan wordt dit soort dingen over 't algemeen wel gefixed.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15610

Punksmurf schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:44:
[...]

Goed dat je die foto's nog eens maakte, maar waar is dat a4'tje nou op je foto? Nu valt er nog niks aan kleur te meten op basis van iets waarvan we zeker weten dat het 100% wit is ;).
Edit: oh wacht ff, ze liggen op het papier. Doe het nog eens met lamp die wit licht geeft (bij voorkeur de zon :p). Ik wacht dan wel even tot morgen met Photoshop opstarten ;).
Je hebt gelijk, ik doe het morgen nog is met zon licht.
Het ziet er nu beter uit met iets hogere brightness dan default.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
MacRumors forums: iPhone Yellow Screen Issue Fix!

Updaten van 5A345 naar 5A347 lijkt voor sommigen wat uit te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Serenity schreef op zondag 13 juli 2008 @ 01:59:
MacRumors forums: iPhone Yellow Screen Issue Fix!

Updaten van 5A345 naar 5A347 lijkt voor sommigen wat uit te maken...
Ik heb net een 'Restore from backup' gedaan en nog steeds 345 erop staan. Heb ik de verkeerde restore gedaan en zo ja, wat moet ik anders doen? Of is er mogelijk iets anders aan de hand?

edit: zo dan. Die grote 'Restore' knop in het midden van iTunes was niet echt te missen, maar het is me toch gelukt. Nog maar een keer proberen dus...

[ Voor 13% gewijzigd door Shiver23 op 13-07-2008 02:11 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Na een restore heb ik nu het probleem dat ik T-Mo.. als providernaam afgekort heb, lukt me niet om het te fixen. Maar goed, ik ga geen restore meer doen, want dat duurt een eeuwigheid met zoveel data :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04 14:51
Ik woon in centrum rotterdam, en net een paar speedtests gedaan.

Met de iPhone op 3G haal ik 341Kbit
Met de Samsung SGH-i600 BlackJack pakt hij HSDPA op 800Kbit

Duidelijk een verschil!

Pickle Rick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 22-01 15:07
zelfde simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Uhm...help!?
Mijn T-Mobile simkaart was bij aanschaf actief. Omdat mijn abonnement pas over 2 maanden ingaat is die nu inactief. Na de Restore moet je de iPhone opnieuw activeren. Hiervoor is een signaal nodig van de operator. Ik kan de activatie dus niet voltooien.

Heb ik weer. Waarom wil ik ook altijd meteen de nieuwste firmwares en dingen hebben zonder even na te denken? Bedenken hoe ik dit nu weer op ga lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Shiver23 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 02:45:
Uhm...help!?
Mijn T-Mobile simkaart was bij aanschaf actief. Omdat mijn abonnement pas over 2 maanden ingaat is die nu inactief. Na de Restore moet je de iPhone opnieuw activeren. Hiervoor is een signaal nodig van de operator. Ik kan de activatie dus niet voltooien.

Heb ik weer. Waarom wil ik ook altijd meteen de nieuwste firmwares en dingen hebben zonder even na te denken? Bedenken hoe ik dit nu weer op ga lossen.
Ik denk dat je geen zorgen hoef te maken, gewoon even een tijdje wachten voordat ie signaal weer oppikt. Was bij mij ook het geval toen ik het voor eerst aanzette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Zo, dat was even spannend. Maar gelukkig, hij doet het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

Is er trouwens een manier om de icoontjes van webclips te veranderen? Linkje naar TV Gids een eigen icoon geven bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Good Fella schreef op zondag 13 juli 2008 @ 03:07:
Is er trouwens een manier om de icoontjes van webclips te veranderen? Linkje naar TV Gids een eigen icoon geven bijvoorbeeld :)
Naar mijn weten niet, gebeurd alleen via een favicon voor zover ik weet.

[ Voor 3% gewijzigd door dentify op 13-07-2008 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Laatst online: 28-04 12:05
astute schreef op zondag 13 juli 2008 @ 02:40:
Ik woon in centrum rotterdam, en net een paar speedtests gedaan.

Met de iPhone op 3G haal ik 341Kbit
Met de Samsung SGH-i600 BlackJack pakt hij HSDPA op 800Kbit

Duidelijk een verschil!
lees ook her en der in verschillende reviews dat de snelheid via umts niet optimaal is... verder laat het bereik ook te wensen over, minder bereik zorgt natuurlijk ook voor een lagere snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:57
Ik heb er ook 1 weten te bemachtigen, de laatste 16gb zwart :) maar ik heb een probleem met Itunes, (wel meerdere) , maar deze is erg hinderlijk.
Zodra ik Itunes start en mijn foon aankoppel, werk alles perfect (tis wel ff wennen). Maar wil je Itunes aflsuiten, dan sluit hij netjes het venster, maar niet het process. Ik blijf dus in taakbeheer itunes.exe houden. En die gebruikt nog behoorlijk geheugen ook. Ik kan dit process niet killen.
Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 12:09
LennyLL schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:43:
Ik voel me wel een beetje buiten gesloten, iedereen maar met die 3G :/

Dit topic is toch ook nog steeds voor iedereen met onze "oude" iPhones?
Eeeeh... nee, helaas...
Misschien als je de topic-titel even leest, dan zie je dat daar '3G' in staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Zijn hier al iPhone bezitters die al wat getest hebben met het pushen van mail vanaf een Exchange 2003 of 2007 server? Om het zakelijk aantrekkelijk te maken zal dit toch vlekkeloos moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Laatst online: 12-11-2023
Borland schreef op zondag 13 juli 2008 @ 09:38:
Zijn hier al iPhone bezitters die al wat getest hebben met het pushen van mail vanaf een Exchange 2003 of 2007 server? Om het zakelijk aantrekkelijk te maken zal dit toch vlekkeloos moeten kunnen.
Werkt prima. Duurde 1 a 2 minuten. M'n agenda staat ook sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
Genoil schreef op zondag 13 juli 2008 @ 09:52:
[...]

Werkt prima. Duurde 1 a 2 minuten. M'n agenda staat ook sync.
Cool :*) maar wat duurde 1 a 2 minuten? de setup of het ontvangen van een mail? En vergaderingen reschedulen vanaf je Outlook client? Worden deze ook vrij snel bijgewerkt?

En welke poorten moeten er open staan om te kunnen pushen vanaf je server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 12:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik begrijp nog steeds het voordeel niet van pushen voor de zakelijke markt. Als jij nou maar 1 a 2 mailtjes per dag binnen krijgt zie ik het voordeel wel in, maar een beetje zakelijke gebruiker krijgt er 1 a 2 per 5 minuten. Lijkt mij dat je dan net zo goed elk kwartier kan syncen, kost je minder stroom, minder dataverkeer en moeten die mails nou echt daadwerkelijk per direct beantwoord worden?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
eendje schreef op zondag 13 juli 2008 @ 10:11:
ik begrijp nog steeds het voordeel niet van pushen voor de zakelijke markt. Als jij nou maar 1 a 2 mailtjes per dag binnen krijgt zie ik het voordeel wel in, maar een beetje zakelijke gebruiker krijgt er 1 a 2 per 5 minuten. Lijkt mij dat je dan net zo goed elk kwartier kan syncen, kost je minder stroom, minder dataverkeer en moeten die mails nou echt daadwerkelijk per direct beantwoord worden?
Tsja het is soms niet de beslissing van de IT afdeling die uitvoeren maar een direct gevolg van de behoefte van de eindgebruiker. Voor mij zelf hoeft het ook niet 1 2 3 maar managers willen net als op de zaak in real time hun mail ontvangen. Daarnaast uiteraard ook agenda wijzigingen en contactinfo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144479

Mijn iPhone heeft 3 witte puntjes (dode pixels) in het display. Je moet wel heel goed kijken voordat je ze ziet maar ik vind dit toch wel vervelend. Ik denk dat ik toch maandag maar even langs ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Laatst online: 12-11-2023
Borland schreef op zondag 13 juli 2008 @ 10:02:
[...]

Cool :*) maar wat duurde 1 a 2 minuten? de setup of het ontvangen van een mail? En vergaderingen reschedulen vanaf je Outlook client? Worden deze ook vrij snel bijgewerkt?

En welke poorten moeten er open staan om te kunnen pushen vanaf je server?
Het ontvangen van een mailtje. De setup is ook niet veel complexer dan het opzetten van een normale outlook exchange client.

Als ik via OWA (outlook web access) een nieuwe afspraak maak en ik open vervolgens de agenda op de iPhone, dan staat ie er gewoon bij. Maar toen ik hem in OWA weer verwijderde, moest ik eerst terug naar m'n Home screen voordat ik in de iPhone agenda kon zien dat de afspraak weg was.

Ik weet niet welke poorten er open moeten staan voor push. Volgens mij is het niet veel complexer dan OWA en dus meer een vorm van regelmatig pullen dan 'echte' push.

[ Voor 4% gewijzigd door Genoil op 13-07-2008 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-04 09:12
wat lees ik veel negatieve reacties hier.

heeft er iemand hier de iphone die geen problemen heeft?
of is het gewoon nog uitzoeken wat de telefoon allemaal kan, wat de eigenaren hier doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 03-05 16:17
hier eentje...

geen problemen, goed bereik, geen gezeik. Ook heeft hij al 2 dagen kermis overleefd ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02-2022
ik had nog een paar kleine vraagjes tav van het abbonement...
mijn visual voicemail is nog niet geactiveerd, elke keer als ik dus op voicemail tik, belt ie voicemail. Kost me dit nu elke keer een belminuut?

Als ik iemand bel, gaat gelijk de timer lopen. Als ik nu iemand probeer te bellen die zijn telefoon heeft uitstaan, krijg ik te horen dat diegene zijn telefoon niet aan heeft staan, kost mij dit wederom een belminuut? Ik kan het niet vinden op de tmobile site.

Hebben nog meer mensen er last van dat hun My T-Mobile online nog niet geactiveerd is? Ik kan me nog steeds niet aanmelden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Anoniem: 144479 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 10:45:
Mijn iPhone heeft 3 witte puntjes (dode pixels) in het display. Je moet wel heel goed kijken voordat je ze ziet maar ik vind dit toch wel vervelend. Ik denk dat ik toch maandag maar even langs ga.
Weet je zeker dat het dode pixels zijn? Ik heb namelijk iets soortgelijks maar bij mij zijn het duidelijk stofdeeltjes die onder het scherm zitten. Heb alleen nog niet gevonden hoe je makkelijk onder het scherm komt, met behoud van garantie natuurlijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:55
dimocash schreef op zondag 13 juli 2008 @ 11:12:
wat lees ik veel negatieve reacties hier.

heeft er iemand hier de iphone die geen problemen heeft?
of is het gewoon nog uitzoeken wat de telefoon allemaal kan, wat de eigenaren hier doen?
Nou ik heb geen problemen hoor! I-tunes werkt gewoon goed, heb filmpjes + muziek op mijn Iphone gezet en dat werkt prima! Heb nooit meer zo veel plezier gehad met een nieuwe telefoon. Echt lache lijk wel een kind met nieuw speelgoed :D

Het toestel is niet echt vernieuwend ofzo maar wel super stabiel en snel kwa software. Geen vastlopers meer zoals ik eerst super vaak had met mijn HTC Touch. Heb zelf nooit iets van Apple gehad dus ben eigenlijk ook niets gewend. Misschien als je een apple freak bent en je alle nadelen neerlegt van deze telefoon kwa batterij levenduur, camera opties, bereik netwerk + 3G je een beetje teleurgesteld kan zijn.

Maar ik heb niks te klagen, ben echt tevreden over het toestel en alle opties. _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Ik kwam alleen maar een vrij basic handleiding tegen en ik irriteer me toch aan het idee dat ik misschien nog niet alle functies heb getest.
Is er misschien een uitgebreide handleiding te vinden(voor ubern00bs waar alle stappen netjes in staan), ik vind de informatie in de manual op apple.nl behoorlijk karig.

Ik heb hier trouwens thuis wel vol bereik met t-mobile en heb voor de rest nog geen last gehad van wegvallende gesprekken(zoals in de review van tweakers.net naar vorenr kwam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

Wegvallende gesprekken heb ik niet, thuis prima GSM/GPRS-bereik. Buiten wil 3G nog wel lukken, maar binnen een ramp. Overal waar ik kom is gelukkig een draadloos netwerk, dus zolang ik niet 'op stap ga naar een grote stad' zet ik 3G uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02-2021
Anoniem: 97369 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 11:40:
Wegvallende gesprekken heb ik niet, thuis prima GSM/GPRS-bereik. Buiten wil 3G nog wel lukken, maar binnen een ramp. Overal waar ik kom is gelukkig een draadloos netwerk, dus zolang ik niet 'op stap ga naar een grote stad' zet ik 3G uit.
Dat probleem heb ik ook. Binnen is een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 08:40
En tijd voor een nieuw deeltje: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 10 :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De discussie over de prijs en abonnementen mag in [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3.