[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 87.324 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
koen schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:53:
[...]

Hij noemt meer nadelen van T-mobile dan van de iPhone. En hij belt 2.000 minuten in de maand, who gives a f*ck!?! :{
Hij lult wel meer onzin, want volgens hem kan je 'm als videocamera gebruiken en zo ongeveer bij elke review wordt als nadeel gegeven dat dat juist niet kan...

Wat die belminuten betreft heeft hij wel een punt. Als je veel belt, is het erg duur. Een nadeel van T-M inderdaad, maar aangezien je hem nergens ander niet kan kopen ("voor de komende jaaaaaaaren"), zit je er wel aan vast.

Nou ja, als veelbeller zou je hem misschien nog wel met voordeel bij onze zuiderburen kunnen halen :).

[ Voor 29% gewijzigd door Punksmurf op 11-07-2008 22:18 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Punksmurf schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:16:
[...]

Hij lult wel meer onzin, want volgens hem kan je 'm als videocamera gebruiken en zo ongeveer bij elke review wordt als nadeel gegeven dat dat juist niet kan...
Beiden hebben gelijk.

Ja, het kan via een applicatie via Installer.app.
Nee, het kan niet out-of-the-box.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:07:
Mijn iPhone is nu geactiveerd via iTunes, al had ik wel ergens iets van een schermpje met 'iPhone geactiveerd' oid verwacht. In elk geval heb ik dus geen service, linksboven staat 'No service'. Is dit omdat T-Mobile nog steeds achterloopt? Het is de winkel pas rond zes uur gelukt mijn spullenboel door TAS heen te jagen, heeft dat er mee te maken?
Ik denk het wel. Ik had ook de hele tijd 'No Service' en op een gegeven moment stond er wel T-Mobile en toen kon ik ook alles doen: bellen, wifi, appstore, etc. zonder dat ik mijn iphone had geactiveerd. Kennelijk staan die twee los van elkaar, maar wat dat via iTunes activeren nou extra doet, snap ik ook niet. Het enige extra dat ik had na activatie was dat ik mijn iTunes muziek kon syncen met de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:05
@ hierboven:

Ok, dank, dat stelt me enigszins gerust. Ik was er laat bij vandaag, dus misschien is geduld hebben de enige remedie.

Wel vreemd dat ik geen apps via iTunes kan installeren. Via wifi vanaf de iPhone zelf lukt het nl. wel.

[ Voor 83% gewijzigd door Dr. Strangelove op 11-07-2008 22:26 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:24:
Sim ingetoetst ja. Al een paar keer herstart, maar hij blijft 'No Service' geven. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Zie boven... ik denk dat je moet wachten tot T-Mobile je heeft geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
waarom heb ik geen 3g logo? maar een vierkantje met een balletje er in?
het internet is ook supersloom :O
hoe komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
edgarf28 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:28:
waarom heb ik geen 3g logo? maar een vierkantje met een balletje er in?
het internet is ook supersloom :O
hoe komt dit?
Geen 3G dekking allicht?

Check http://dekkingskaart.t-mobile.nl/ en zoek je huidige locatie op. Wat is je woonplaats of postcode?

[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 11-07-2008 22:32 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
volgens de dekkingskaart moet ik 3g ontvangst hebben..
woon in middelburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 23:58
daanski82 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:26:
Ik heb per ongeluk mijn iPhone een verkeerde naam gegeven, hoe kan ik dit wijzigen ?
Hmm, heb ik ook een keer gehad. Als ik me het goed herinner heb ik dat zo gedaan:
Contact maken met Itunes en bij de eigenschappen van je Iphone de naam wissen.
Dan syncen en de verbinding met de Iphone verbreken (uit de craddle halen)
Dan in Itunes de gewenste naam intikken, telefoon weer in craddle en weer syncen.
Hoop dat ik het goed herinner....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

We’ve added lots of new features, including 2.0 support, spotlight file indexing of .ipsws, canned websearches, installer custom configuration, custom root partitions and various other things that you’ll see on the release. Release date is soon although not this weekend. So check out the video, hopefully it will hold you off until we release. Video is here Music by the Marx brothers :-)
Toch nog ff wachten helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand gelukt om zijn iphone 3G, via bluetooth, met zijn tomtom GO (720T) te verbinden. De Iphone vind de tomtom wel, maar de tomtom de iphone weer niet.. 8)7 Zo kan ik nog niet adresboek inzien ed op mijn tomtom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
jonges, hoe verander ik het thema m'n phone, ik kan me iets herrineren van een topic hierover, maar weet ff de naam niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Visual Voicemail nou ook daadwerkelijk al actief, iemand die dat kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:00:
Ja is actief. Heb het bij een vriend van mij gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:00:
ja het werkt, ik heb gisteren die krengen getest, met een test sim *werk voor T-Mobile* en het werkt. de diensten zijn geprovisioned.
als je in de telefoonfunctie komt, en naar voicemail gaat, dan moet je daar een pincode invoeren enzo. Zoniet, dan is je abbo nog niet helemaal active

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:24
Ff paar vlugge vraagjes want om 20:30 mocht ook ik mijn witte 3g afhalen.

- Heeft er iemand al ergens fatsoenlijke silicone skins gezien specifiek voor de 3g.
- Hoe kun je je eigen ringtone instellen
- ik mocht van iTunes geen alp installeren want dat mocht niet van ituens wegens geen rechten. Ik heb vista waarbij jac uitstaat en ik gewoon admin ben.

IS mijn 1e apple produkt en ook nog nooit eerder met itunes gewerkt en de meeste tips die ik kan vinden zijn voor de gejailbraikte oude iphone.

[ Voor 24% gewijzigd door harley op 11-07-2008 23:25 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ik hoor dat de iPhones uitverkocht zijn, klopt dit? Ik wil hem morgenochtend gaan halen in Leiden of Den Haag. Weet iemand hoe het met voorraden zit of hoe ik dat kan weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Niet online
FerdiV schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:17:
Ik hoor dat de iPhones uitverkocht zijn, klopt dit? Ik wil hem morgenochtend gaan halen in Leiden of Den Haag. Weet iemand hoe het met voorraden zit of hoe ik dat kan weten?
OpperdePop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
FerdiV schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:17:
Eerste voorraden zijn volledig uitverkocht, het is wachten op de tweede shipment. Wanneer die komen :? Dit is meer iets voor dat andere topic trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens... is het iemand al opgevallen dat allen het speakertje linksonder het doet.... Zowel bij mij als een vriend van me is dit zo. (16 GB wit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:29:
Trouwens... is het iemand al opgevallen dat allen het speakertje linksonder het doet.... Zowel bij mij als een vriend van me is dit zo. (16 GB wit)
Links is speaker rechts is microfoon!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:29:
Dat klopt. Door die andere moet je praten, de microfoon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

Hehe.

Ik heb hem eindelijk.
ff 2 tal vragen. iTunes ligt eruit heb ik begrepen maar ik het zelfs niet meer dowloaden! iemand anders daar ook problemen mee?

Vraag 2 is ik heb mijn iPhone toegang gegeven tot mijn wifi maar ondanks dat het bereik vol is!
Kan ik niet surfen op mijn phone! Moet ik in de phone ook nog wat instellen?
(heb dus alles al ingesteld, ssd, wep en op de router toegang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Op een of andere manier post ik mijn antwoord altijd nét te laat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaxje schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:32:
[...]

Dat klopt. Door die andere moet je praten, de microfoon. ;)
lekker handig weer 8)7 kennelijk tijd om te pitten na een dag met de iphone te klooien.... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 09:09

Namu

Silver Wings Of Morning

Ik ben een van de "eerste 500" en heb een hele mooie 16gig white. Werkt werelds, maar iets waar ik wel achter kwam is dat na ik hem een keer uit gezet had, mijn gedownloade apps niet meer werkte (programma start, doet een tijdje niets, sluit af).

Tot, ik van de app store een nieuwe ap downloaden en mijn itunes passwd moest invoeren. Toen werkte opeens alles weer. Maar, ik heb er niet zo'n behoefte aan om een nieuwe app te downloaden elke keer wanneer ik me telefoon opnieuw start.

Is er niet een plek waar ik mijn itunes account permanent kan instellen? want ik kan deze niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

GS2K1 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:50:
[...]

Je hebt het in de winkel getest of bij iemand die hem gekocht had?
In twee winkels, op de Demo modellen die ze daar hadden. Afaik is dat verder exact hetzelfde als wat je verkocht wordt. De verkoper bij de Apple winkel protesteerde nog dat 'ie een "early model" had, dus ondanks dat ik daar geen donder van geloofde heb ik 't ook nog bij een mobistar winkel geprobeerd.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:42:
Cyber, het is bijna niet te geloven dat de Belgische iphone werkt met een Nederlandse Vodafone SIM. Overal kun je lezen dat dat niet kan vanwege de countrylock. Maar toch wil ik je graag geloven!
Dat zeiden de verkopers ook. En toch is er vanaf een Belgische iPhone met mijn Nederlandse Vodafone SIM gebeld. (Overigens had 'ie volgens mij geen 3G, dat kan liggen aan een verkeerde instelling qua APN e.d. of aan het feit dat ik een oude, pre-UMTS-SIM heb.)

Volgens mij is dat hele "country lock" gezeur een fad om te zorgen dat buitenlanders niet massaal belgische iPhones gaan kopen.

Speaking of which, nou niet allemaal een phone gaan kopen daar voordat ik er een te pakken krijg he...
Kun je een foto plaatsen met "Vodafone NL" op de display van je iphone 3G?
Eh, nee. Want ik had geen camera bij me en m'n eigen telefoon was op die momenten uit wegens 't feit dat de SIM-kaart achter de batterij zit. En verder had ik er ook niet aan gedacht, moet ik wel zeggen. Stom eigenlijk.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:38:
[...]

In twee winkels, op de Demo modellen die ze daar hadden. Afaik is dat verder exact hetzelfde als wat je verkocht wordt. De verkoper bij de Apple winkel protesteerde nog dat 'ie een "early model" had, dus ondanks dat ik daar geen donder van geloofde heb ik 't ook nog bij een mobistar winkel geprobeerd.

[...]

Dat zeiden de verkopers ook. En toch is er vanaf een Belgische iPhone met mijn Nederlandse Vodafone SIM gebeld. (Overigens had 'ie volgens mij geen 3G, dat kan liggen aan een verkeerde instelling qua APN e.d. of aan het feit dat ik een oude, pre-UMTS-SIM heb.)

Volgens mij is dat hele "country lock" gezeur een fad om te zorgen dat buitenlanders niet massaal belgische iPhones gaan kopen.

Speaking of which, nou niet allemaal een phone gaan kopen daar voordat ik er een te pakken krijg he...

[...]

Eh, nee. Want ik had geen camera bij me en m'n eigen telefoon was op die momenten uit wegens 't feit dat de SIM-kaart achter de batterij zit. En verder had ik er ook niet aan gedacht, moet ik wel zeggen. Stom eigenlijk.
Bedankt dat je nog iets laat horen, Cyber. Maar:
- het zijn dus demomodellen voor Mobistar personeel zelf
- en waarom heb je hem niet gekocht terwijl je daar stond en wist dat het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat visual voicemail? Hoe krijg ik dat werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:49:
[...]

Bedankt dat je nog iets laat horen, Cyber. Maar:
- het zijn dus demomodellen voor Mobistar personeel zelf
Gewoon de in-store apparaten. Staan op een sokkeltje, een beetje mooi te zijn. Bedoeld voor potentiele klanten om mee te spelen.
- en waarom heb je hem niet gekocht terwijl je daar stond en wist dat het werkt?
Omdat ze nogal enorm op waren :(

--

Samengevat: er is nog geen 100% garantie dat er geen country-lock-achtige praktijken gaande zijn, aangezien ik 't niet heb kunnen testen met een nieuwe iPhone, ongeactiveerd uit de doos. Maar 't lijkt mij wel sterk, ook vanwege EU-wetten aangaande vrij handelsverkeer ed. Dus zoals de Magic 8-ball zou zeggen: OUTLOOK GOOD.

[ Voor 30% gewijzigd door CyBeR op 11-07-2008 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van me was vandaag in Antwerpen maar alles was al uitverkocht. De verkoper zei ook dat ie country gelockt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visser1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:59:
Een vriend van me was vandaag in Antwerpen maar alles was al uitverkocht. De verkoper zei ook dat ie country gelockt was.
Span een proces aan, beroep je op de wet van vrij verkeer van goederen en voila, jurisprudentie met _O- gevolgen.

[ Voor 34% gewijzigd door Visser1 op 12-07-2008 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 16:02
Hele avond ook "geen service" gehad.. nu zit ik op Tmobile 3g en haal ik 8337kbs op speedtest ^^.
Iedereen ligt natuurlijk te maffen, dus zit in mijn 1tje op de mast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:44:
[...]

Nee. Ik weet wel hoeveel er voor de eerste levering totaal beschikbaar waren maar Apple en T-Mobile zullen zeker niet pleased zijn als ik dat op een forum ga verkondigen.
Maar als je simpel na gaat, denk ik dat het T-Mobile systeem toch niet idoot drukker heeft gehad dan normaal gesproken. De meeste winkels hebben een klein aantal gehad om te verkopen. De winkels met relatief lagere omzetten enkele stuks, winkels met relatief hogere omzet, enkele tientallen. Normaal gesproken doe je op een beetje drukke dag ook dit soort aantallen dus je zou verwachten dat het T-Mobile Aansluit Systeem dit makkelijk aan zou moeten kunnen. Toch is het grootste gedeelte van de dag de meeste winkels niet gelukt om uberhaupt aansluitingen te kunnen doen. Vanmorgen ging het nog wel en aan het einde van de middag begon het weer op gang te komen dus de meeste voorraad ligt gewoon nog gereserveerd op de plank.

[...]

Ik weet dat één aantal niet klopt... Van de andere weet ik het niet maar vermoed dat die ook niet kloppen.

Gelukkig heb ik de mijne gistermiddag al mogen activeren en heb ik er de hele dag fijn mee mogen spelen... 8)
Niks persoonlijks hoor maar waarom wordt er zo geheim gedaan over aantallen die verkocht zijn / op voorraad waren. Als de eerste batch nu gewoon uitverkocht is dan is er toch niets om te verbergen. Op = op, fabriek draait op volle toeren, jammer maar helaas.

Op deze manier (dat geheimzinnige gedoe) krijg ik echt het idee dat er bewust toestellen zijn achtergehouden om óf de interne systemen van T-Mobile niet te veel te belasten of erger, de hype inderdaad even flink aan te slingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei oei 3,5 uur batterij leven. Dat is niet al te best helaas. Dat wordt veel adapters slepen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:53:
[...]

Hij noemt meer nadelen van T-mobile dan van de iPhone. En hij belt 2.000 minuten in de maand, who gives a f*ck!?! :{
Niet helemaal eerlijk dit. Als je echt een serieuze beller bent en idd 2000 minuten belt dan baal je als een stekker. 500 minuten maximaal in je bundel, die andere 1500 minuten gaan dan voor een balachelijke prijs van 0,25 cent per minuut ("normaal" als je zo'n beller bent zijn de extra minuten voor een véél lager dan normaal tarief of zelfs voor de prijs van je belbundelminuut (leuk scrabble woord). Dus dat is echt wel terechte kritiek hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:21:
[...]

Oei oei 3,5 uur batterij leven. Dat is niet al te best helaas. Dat wordt veel adapters slepen voor mij.
Die gast heeft constant 3G en GPS aan en hij belt f*cking veel, al zegt hij zelf! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Vraag 2 is ik heb mijn iPhone toegang gegeven tot mijn wifi maar ondanks dat het bereik vol is!

toch nog ff:

iemand die mij een duw in de goede richting kan geven?
Phone geeft tevens aan geen service....
Volgens mij is de activatie via iTunes nu wel gelukt...krijg je na activatie ergens nog (of per mail) een bevestiging te lezen dat de activatie is gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaxje schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:30:
[...]

Die gast heeft constant 3G en GPS aan en hij belt f*cking veel, al zegt hij zelf! ;)
Ja idd, maar ben toch wel een beetje bang nu. Hij ligt lekker in de lader te sudderen nu ;) maar als je met vol gebruik drie uurtjes haalt, wat ga ik dan halen met een normale (drukke) werkdag. Haal ik dan het einde van de dag wel? Wordt in ieder geval een autolader kopen.

Baal hier toch wel weer een beetje van eerlijk gezegd. Mooi toestel hoor maar zie het Steve nog beweren dat ze "industry leading" 5 hours talktime in 3G hadden bereikt.

Als dat niet gehaald wordt is er gewoon gelogen.

Hoewel, is dit niet zo'n batterij die na een paar keer laden pas zijn maximum capaciteit bereikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
Sillymidget schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:08:
Hele avond ook "geen service" gehad.. nu zit ik op Tmobile 3g en haal ik 8337kbs op speedtest ^^.
Iedereen ligt natuurlijk te maffen, dus zit in mijn 1tje op de mast.
Ik denk dat je +/- 80.000 kbps haalt, dat haalde ik nl ook -> toen maar even die compressie uitgezet 8)7 (op speed.tmobile.nl) daarna 1800kbps

8mbit kan afaik nooit met de huidige abbo's

Alles werkt prima hier, was een van de gelukkigen die vanmorgen een bonnetje kreeg warop stond dat ik een witte kreeg, maar om 12:30 maar naar huisgegaan, 45 min later belden ze dat ik hem op kon komen halen meteen gedaan en activeren ging in een keer goed _/-\o_.

De rest van de dag lekker mee lopen kloten, dat gps werk vooral op de fiets zeeer goed.
En de internetsnelheid is een verademing natuurlijk.
En super monkey ball is ook geniaal. _/-\o_

edit: @arga

iphonelcub.nl schrijft in hun review dat die 5 uur weldegelijk gehaald word.

[ Voor 4% gewijzigd door martijnve op 12-07-2008 00:39 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijnve schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:38:
[...]

Omdat zij hem misschien toch al iets langer hebben, misschien toch iets te maken met die capaciteit van batterijen die eerst beter moet worden (en daarna weer minder wordt haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Niet online
martijnve schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:38:
[...]

Ik denk dat je +/- 80.000 kbps haalt, dat haalde ik nl ook -> toen maar even die compressie uitgezet 8)7 (op speed.tmobile.nl) daarna 1800kbps

8mbit kan afaik nooit met de huidige abbo's

Alles werkt prima hier, was een van de gelukkigen die vanmorgen een bonnetje kreeg warop stond dat ik een witte kreeg, maar om 12:30 maar naar huisgegaan, 45 min later belden ze dat ik hem op kon komen halen meteen gedaan en activeren ging in een keer goed _/-\o_.

De rest van de dag lekker mee lopen kloten, dat gps werk vooral op de fiets zeeer goed.
En de internetsnelheid is een verademing natuurlijk.
En super monkey ball is ook geniaal. _/-\o_

waar staat die monkey ball? Kan m niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:59:
* CyBeR was dus in Antwerpen en Brussel. Een goede drie uur later dan de bedoeling was. Dank u, Connexxion, NS en NMBS. Crap, geldterugbijvertraingformulier vergeten. Dat treinkaartje gaan ze me terugbetalen.

Anyway, bij mij zeiden ze dat ook allemaal. Zelfs diegenen waarbij ik 't probeerde. Daarna hadden ze heel wat minder te melden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weeraanmelden schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:13:
[...]

Zucht

Wat kost de N95/N97 los via de pricewatch?!
pricewatch: Nokia N95 8GB Zwart
500 euro!
Wtf kerel, waarom begin je nu over de nokia N95? Dit is een toestel dat al meer dan een jaar bestaat! Het gaat em gewoon om het principe. Omdat hij simlockvrij is ga je toch niet meer dan 6x de prijs extra vragen? (als ik vergelijk met een abbo van 30€/maand) Outrage! Wat leef ik toch in een kutland zeg :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ook dat er een voice dialing app is, hier meer info (nog niet geprobeerd)

http://www.makayama.com/iphonevoicedial.html

Aan de ene kant wel mooi natuurlijk dat 3rd party apps maken aan de andere kant begin ik van binnen te koken:

€17,95 voor een app die STANDAARD op alle smartphones van nu zitten (en ook op telefoons die een stuk goedkoper zijn). Dacht dat er een technische moeilijkheid was om een voice dial te maken voor Apple maar meteen na de launch is het beschikbaar. Krijg toch het idee dat we op deze manier een beetje uitgekleed worden door Apple & Co. Immers inkomsten van de app store zijn óók inkomsten voor Apple. En dan dacht ik dat Microsoft greedy was. Apple kan er ook wat van!

Edit: zie dat er ook gratis, weliswaar mindere mooie, voice dialers zijn. Gelukkig.
Toch raar dat Apple dat zelf niet even mooi wegwerkt in de UI.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ondersteunt helemaal zijn punt toch? Een toestel zonder touchscreen met een kleiner scherm dat ook nog eens een cm dikker is is bijna even duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja denk dat Roopert de post niet helemaal begrepen heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Nog een set foto's waarop het kleurverschil duidelijk te zien is:

http://flickr.com/photos/honan/sets/72157606115045316/

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3157/2660574042_69f457c9df.jpg?v=0

[ Voor 24% gewijzigd door Serenity op 12-07-2008 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
En heft iemand de zwitserse versie al geprobeert met een nl kaart? scheelt 230 euro met de be.

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een vraagje:

Ik had een Nokia N73, met 3G. Dekking geweldig met T-Mobile, meestal vier van de vijf streepjes. Ik heb een iPhone, met 3G. Dekking valt tegen. Hooguit twee of drie streepjes, binnenhuis.

En dat terwijl de dekkingskaart laat zien dat ik uitermate goede UMTS-dekking heb. Kan het aan de te oude SIM-kaart liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
BASENL:
Eerder in dit topic is gesuggereerd dat het aantal streepjes weinig zegt over de snelheid. Test je snelheid eens op http://speedtest.nl en op http://iphonespeedtest.com/. Dat zegt meer dan "2 streepjes".

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Laatst online: 29-08 12:51
Is het mogelijk om via G3 naar internet radio te luisteren ?

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
ik kan geen apps op mijn iphone krijgen ik krijg de melding "The itunes store is temporarly unavaible"

wat kan ik hier aan doen ?

Je kan iets toevoegen met de edit-knop. Je hoeft daarvoor niet twee posts onder elkaar te maken.

[ Voor 29% gewijzigd door Hoedje op 12-07-2008 10:07 ]

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALFfx
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-07 19:02
daanski82 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 09:39:
Is het mogelijk om via G3 naar internet radio te luisteren ?
lijkt mij geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
daanski82 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 09:45:
ik kan geen apps op mijn iphone krijgen ik krijg de melding "The itunes store is temporarly unavaible"

euhm... wachten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
daanski82 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 09:45:

Ja lol wat denk je zelf? Wachten :D

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-04 17:47

GeBas

--

musiqman schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 09:07:
En heft iemand de zwitserse versie al geprobeert met een nl kaart? scheelt 230 euro met de be.
daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar. Heb er wel een ritje voor over.

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg dat visual voicemail niet werkend. Heb dan een voicemail en als ik in het telefoonscherm op voicemail druk dan belt ie gelijk 1233,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
Eiríkr schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 09:49:
[...]

Ja lol wat denk je zelf? Wachten :D
kan me niet voorstellen dat de store al 24 uur niet te bereiken is, wat blijkbaar wel gebeurd :-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
GeBas schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 09:53:
[...]

daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar. Heb er wel een ritje voor over.
Idd dat is het ritje meer dan waard. Ik horde iemand ook over een tolvrije weg ;) mischien een groepsuitje organiseren :P

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Op iLounge zijn ze druk aan het reviewen: http://www.ilounge.com/index.php/news/comments/live-iphone-3g-vs-iphone-comparison-test-results-here/. Verwar dit niet met hun normale uitgebreide reviews, want dit is gewoon het resultaat van opschrijven terwijl ze ervaringen opdoen.

Interessante dingen die zij opmerken zijn dat het scherm van de iPhone 3G inderdaad een beetje gelige tint heeft, maar dat dat ook opvalt, omdat de originele iPhone een blauwige tint heeft. Verder vinden ze vooral de geluidskwaliteit via de headphonejack sterk verbeterd. De achtergrondruis is geminimaliseerd (goed nieuws voor IEM gebruikers) en de algemene kwaliteit kan zich meten met die van de iPod classic. Het is toch mooi om te zien dat Apple ook daar probeert verbeteringen aan te brengen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Het is duidelijk dat er interesse is voor het gebruiken van een iPhone uit een ander Europees land, bijv. België of Zwitserland in Nederland. Wie zou daarover een topic willen starten in Apple Talk?

Een soort opvolger van [iPhone] Importeren deel 2 dus, maar dan vooral gericht op Europa en de iPhone 3G. De TS hoeft eigenlijk alleen een beknopt overzichtje van de prijzen en technische (on)mogelijkheden voor zover bekend, te bevatten. Als je het wilt maken, neem dan even contact op met een van de moderators :).

[ Voor 35% gewijzigd door Hoedje op 14-07-2008 08:34 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datafeest schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 09:22:
BASENL:
Eerder in dit topic is gesuggereerd dat het aantal streepjes weinig zegt over de snelheid. Test je snelheid eens op http://speedtest.nl en op http://iphonespeedtest.com/. Dat zegt meer dan "2 streepjes".
Najah: ik mag geluk hebben ALS ik 3G te zien krijg... wel erg jammer.

Bel je de klantenservice van T-Mobile:

Vraag 1 vanuit hen: Wat is 3G?
Advies 1 vanuit hen: haal de batterij eruit en reset het toestel.

Mijn God... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:49
Hoedje schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:06:
Op iLounge zijn ze druk aan het reviewen: http://www.ilounge.com/index.php/news/comments/live-iphone-3g-vs-iphone-comparison-test-results-here/. Verwar dit niet met hun normale uitgebreide reviews, want dit is gewoon het resultaat van opschrijven terwijl ze ervaringen opdoen.

Interessante dingen die zij opmerken zijn dat het scherm van de iPhone 3G inderdaad een beetje gelige tint heeft, maar dat dat ook opvalt, omdat de originele iPhone een blauwige tint heeft. Verder vinden ze vooral de geluidskwaliteit via de headphonejack sterk verbeterd. De achtergrondruis is geminimaliseerd (goed nieuws voor IEM gebruikers) en de algemene kwaliteit kan zich meten met die van de iPod classic. Het is toch mooi om te zien dat Apple ook daar probeert verbeteringen aan te brengen :)
het scherm van de iphone 3g heeft inderdaad een gelige tint in vergelijking tot de iphone 2g (of andersom heeft de 2g een blauwe tint, het is maar hoe je het bekijkt), maar als je verder kijkt, dan is de nieuwe scherm ook een stuk feller en scherper (engadget, etc.)

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zus woont in Belgie en heeft er een gekocht. Ze kan makkelijk haar proximus sim erin stoppen, alles werkt daar in ieder geval. Ook de sim van haar man (englese sim vodaphone werkt). Dus geen countrylock.
Een vriend van mij woont in Zwitserland, zal hem eens vragen of alles daar werkt met andere providers. Hij is nu op vakantie in Nederland maar volgende week gaat hij weer naar Zurich.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:25:
Mijn zus woont in Belgie en heeft er een gekocht. Ze kan makkelijk haar proximus sim erin stoppen, alles werkt daar in ieder geval. Ook de sim van haar man (englese sim vodaphone werkt). Dus geen countrylock.
Een vriend van mij woont in Zwitserland, zal hem eens vragen of alles daar werkt met andere providers. Hij is nu op vakantie in Nederland maar volgende week gaat hij weer naar Zurich.
Belgische iphone met Belgische sim? Dat geeft alleen aan dat het simlockvrij is, niet dat er geen countrylock op zit, of begrijp ik je nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fly-guy schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:29:
[...]

Belgische iphone met Belgische sim? Dat geeft alleen aan dat het simlockvrij is, niet dat er geen countrylock op zit, of begrijp ik je nu verkeerd?
Eerst goed lezen, dan posten ;)
Het gaat om een Engelse sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend over wanneer de volgende levering is ???
Heb een 16 GB gereserveerd, maar wanneer zou hij geleverd worden ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 14:09
zojuist een foto map van mijn Imac gesync met de Iphone, alleen is alles zwaar gecompirmeerd en zien de foto's er bagger uit, kan dit ook anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

jefjef schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:34:

toch nog ff:

iemand die mij een duw in de goede richting kan geven?
Phone geeft tevens aan geen service....
Volgens mij is de activatie via iTunes nu wel gelukt...krijg je na activatie ergens nog (of per mail) een bevestiging te lezen dat de activatie is gelukt?
iemand?

Ik heb wel al een IP adres op mijn iPhone, subnet, router staat allemaal aangegeven. Maar nog steeds geen mogelijkheid tot surfen via mijn wifi! Wat de iPhone aangeeft is "Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet reageert"

Wie kan me helpen?

[ Voor 17% gewijzigd door jefjef op 12-07-2008 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:36:
[...]

Eerst goed lezen, dan posten ;)
Het gaat om een Engelse sim.
Dat is aangepast nadat of tijdens dat ik gereageerd heb, stond er nog niet toen ik op quote drukte ;)
Common.Sense wijzigde dit bericht 12-07-2008 10:27 (7%)

[ Voor 13% gewijzigd door Fly-guy op 12-07-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Laatst online: 08:07
Is er al ergens een site waar veel tips en trucs op staan? De korte handleiding die ik bij m'n Iphone kreeg was niet echt uitgebreid. Er zijn genoeg (simpele) dingen waarvan ik nog niet weet hoe het werkt, zoals een mp3-tje op de Iphone zetten en die als ringtone/wekkertone/etc te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat naast T-Mobile NL een blauw icoon met een puntje erin betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:48:
Is er al iets bekend over wanneer de volgende levering is ???
Heb een 16 GB gereserveerd, maar wanneer zou hij geleverd worden ???
Ik heb van TPH gehoord as. woensdag of vrijdag. Zij beweerden ook eerder een volgende lichting te krijgen dan t-mobile zelf. Wel las ik zojuist ergens dat iemand hem op internet bij tmobile had bestekd en hem as maandag te gaan binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
Twee vraagjes:

1. Als ik de iPhone in een (oude iPod) universal dock zet, dan krijg ik de melding "This accessory is not made to function with the iPhone". Het lijkt wel gewoon te werken. Iemand anders dezelfde melding? Zijn er nieuwe universal docks die anders werken dan de oude?

2. Gaat het opladen via de (stroom) adapter sneller dan via usb of maakt dat niets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
  • Laatst online: 16-08 15:37
ik heb sinds gister ook een iphone 3g, maar ik ben er niet zo kapot van. Ik had bijv. niet in de gaten dat je je agenda niet draadloos kunt syncen, alleen met kabel, lekker handig...

je kunt zo'n abonnement zeker niet meer opzeggen binnen aanzienlijke tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:07:
Weet iemand wat naast T-Mobile NL een blauw icoon met een puntje erin betekent?
Volgens mij betekent dat dat je gprs verbinding hebt ipv 3g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:59

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:14:
[...]
Bel je de klantenservice van T-Mobile:

Vraag 1 vanuit hen: Wat is 3G?
Advies 1 vanuit hen: haal de batterij eruit en reset het toestel.

Mijn God... ;(
In dat soort gevallen vraag ik de betreffende persoon naar hun naam en mij vervolgens door te verbinden naar hun manager. Meestal doen ze dat wel, anders bel ik nog een keer en vraag ik naar de betreffende manager. Bij deze manager doe ik dan verslag van het bedroefende niveau van de betreffende medewerker. In de meeste gevallen zijn de managers dan erg blij dat je het gemeld hebt omdat ze vaak zoveel mensen onder zich hebben dat ze niet weten wie het kaf onder het koren is. Reken maar dat die mensen worden aangesproken op hun kennis. Het is toch te droevig voor woorden dat dit soort antwoorden worden gegeven...

Andere vraag. Weet iemand hoe je in de Exchange mailbox een e-mail weer terug op ongelezen kunt zetten?

[ Voor 8% gewijzigd door robertwebbe op 12-07-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
tabakje schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:15:
ik heb sinds gister ook een iphone 3g, maar ik ben er niet zo kapot van. Ik had bijv. niet in de gaten dat je je agenda niet draadloos kunt syncen, alleen met kabel, lekker handig...

Het is zeker mogelijk, via MobileMe.

http://www.me.com

http://www.apple.com/mobileme

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 14:20

gewoon een .MAC account nemen !

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
absrnd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:32:
[...]

gewoon een .MAC account nemen !

.
wat niet meer bestaat :+
(mobileme dus ;) )

ik heb met de snelheidstest nog niet meer dan 84 kbps gehaald 8)7
heb ook geen 3g verbinding (terwijl 3g wel aan staat)

dus ben niet echt tevreden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
Dat kost 79 euro per jaar terwijl vraagsteller gewoon wil syncen via bluetooth.

De iPhone is een fantastisch apparaat maar er ontbreken wel een paar dingen die toch vrij standaard zijn op andere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
  • Laatst online: 16-08 15:37
TlighT schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:36:
[...]

Dat kost 79 euro per jaar terwijl vraagsteller gewoon wil syncen via bluetooth.

De iPhone is een fantastisch apparaat maar er ontbreken wel een paar dingen die toch vrij standaard zijn op andere telefoons.
precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Hoe kan je je 3G verbinding eigenlijk beindigen. (ik bedoel niet 3G uitschakelen en GPRS gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier even een bericht vanaf de iPhone. Snelheid is goed van 3G..
Haal de beloofde snelheid. Alleen GPS kan mijn locatie binnen niet vinden..

Edit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:48:
Hoe kan je je 3G verbinding eigenlijk beindigen. (ik bedoel niet 3G uitschakelen en GPRS gebruiken)
instellingen --> Algemeen --> Netwerk daar vind je je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
Wat trouwens wel iets handiger werkt dan een kabel is een dock (30 EUR :/). Daar kun je hem gewoon in doen aan het eind van de dag, synced automatisch en wordt gelijk opgeladen.

Ik weet niet of er al docks te krijgen zijn voor de 3g, ik gebruik een oude universal dock en op een rare melding na ('this accessory is not made to function with the iPhone') werkt het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand Visuele voicemail aan de praat ? als ik op telefoon druk -- daarna op voicemail gaat hij bellen naar 1200 kan ik dat instellen of gaat dat automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:59:
Heeft iemand Visuele voicemail aan de praat ? als ik op telefoon druk -- daarna op voicemail gaat hij bellen naar 1200 kan ik dat instellen of gaat dat automatisch
Bij mij werkt visual voicemail ook (nog) niet. Volgens mij ligt het er in mijn geval aan dat ik een oud abbo verlengt heb en door de problemen bij T-Mobile mijn nieuwe iPhone abbo nog niet geactiveerd is. Visual Voicemail werkt alleen met de speciale iPhone abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02-2021
Heeft iemand anders ook last van een slechte verbinding? (heb maar 2 streepjes). En het 3G icoon is niet zichtbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TlighT schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:01:
[...]

Bij mij werkt visual voicemail ook (nog) niet. Volgens mij ligt het er in mijn geval aan dat ik een oud abbo verlengt heb en door de problemen bij T-Mobile mijn nieuwe iPhone abbo nog niet geactiveerd is. Visual Voicemail werkt alleen met de speciale iPhone abonnementen.
Ik heb een nieuwe Abbo dus niks overgenomen dus maakt denk ik niet uit met overname misschien moet het nog wel in het systeem verwerkt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:03:
[...]

Ik heb een nieuwe Abbo dus niks overgenomen dus maakt denk ik niet uit met overname misschien moet het nog wel in het systeem verwerkt worden
Anders moet je even met de T-Mobile servicelijn bellen. Die kunnen je precies vertellen wat voor soort abonnement er op dit moment is ingesteld voor jouw telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:59

robertwebbe

Robert Webbe

Ik ben zeer blij met 2.0. Ondertussen al wat leuke applicaties gevonden:

Shazam - Met dit tooltje neem je 10 seconden muziek op dat je hoort (in de auto, in een winkel, etc) en vervolgens herkent hij dat en toont je de artiestnaam en titel. Indien op op YouTube een videoclip van is, geeft hij ook direct de link er naar toe.
ShoZu - Met dit tooltje kun je je foto's direct vanaf je iPhone uploaden naar je favoriete foto of blogsite. Er worden tientallen bekende sites ondersteunt zoals Flickr, Picasa, Hyves, Blogger en nog veel meer. Ideaal, direct na maken van de foto direct op internet zetten.
Buienradar - Ik denk dat iedereen deze tool wel kent. Werkt prachtig op de iPhone. Even kijken of het binnen een uur gaat regenen.
NearPics - Dit tooltje kijkt even via GPS waar je bent en toont vervolgens in een photostream de Panoramio foto's die bij je in de buurt genomen zijn. Verassende beelden!
Virgin Radio - Streaming live radio. Er zullen ongetwijfeld nog vele radio stations volgen. Goede audio kwaliteit. Alleen jammer dat je het niet op de achtergrond aan kunt laten staan. Zodra je iets anders wilt gaan doen, sluit hij de applicatie.
PAC-MAN - De klassieke Atari game. Exact dezelfde graphics en geluiden. Op verschillende manieren te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag waarschijnlijk, maar ik heb me wezeloos gezocht. Hoe voeg ik foto's toe aan mn iPhone via iTunes 7.7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:28
Wie port Dune II naar de iPhone? Lijkt me toch de meest ideale RTS om met touch te spelen, omdat het tempo toch niet zo hoog was. Zie ook dit filmpje met op 't einde wat gameplay die gemaakt lijkt voor touch :D

Of zou het mission impossible zijn om een dos game naar apple platform te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TlighT schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:05:
[...]

Anders moet je even met de T-Mobile servicelijn bellen. Die kunnen je precies vertellen wat voor soort abonnement er op dit moment is ingesteld voor jouw telefoonnummer.
Heb gebeld Mijn abbo is nog niet actief bij TM zijn ze alles handmatig aan het invoeren en werken het hele weekend door dus naar verwachting is het einde van het weekend gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:20:
Stomme vraag waarschijnlijk, maar ik heb me wezeloos gezocht. Hoe voeg ik foto's toe aan mn iPhone via iTunes 7.7?
Bij mij in iTunes (op een Apple) staat er een tabje "Photos" als ik op mijn iPhone klik onder Devices. Net even geprobeerd, syncen van fotos vanuit Aperture gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TlighT schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:36:
[...]

Bij mij in iTunes (op een Apple) staat er een tabje "Photos" als ik op mijn iPhone klik onder Devices. Net even geprobeerd, syncen van fotos vanuit Aperture gaat prima.
Die heb ik hier niet.. (windows), zit het niet standaard in iTunes? vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:51:
[...]

instellingen --> Algemeen --> Netwerk daar vind je je antwoord
Nee dat is het dus niet. Daar kan je kiezen of je GRPS of 3G/HDSPA wil hebben. De dataverbinding blijft actief.

En hoe sluit de Iphone de applicaties af? Doet hij dat zelf of heb je een taskmanager?

Bestaat er een handleiding van de Iphone?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De discussie over de prijs en abonnementen mag in [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3.