De Iphone (wel met PIT) geeft aan van wel
Ik heb precies hetzelfde! Beeldscherm van de 3G is veel bruiner dan die van mijn Amerikaanse 2.5G, beetje vreemdDecon Frost schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:50:
Heeft iemand dit toevallig
[afbeelding]
De linkse is een 3G en de Rechtse is een Amerikaanse.
Jullie zien het kleurverschil van het scherm waarschijnlijk wel...
bron : http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=516792
Werkt de Universal Dock wel met de 3G? :x Ze hadden die dus nog wel bij de T-Mobile shop, alleen ziet ie er anders uit als ze in de display hadden staan. Ik vraag me dus sterk af of de nieuwe wel op die dock past. Iemand al ervaring mee?
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Nou; wat mij betreft de minst professionele launch ooit. Geen TAS voor een uur of 5 en dan erna geen iTunes Store: hulde!
Weet iemand waar je de officiele status van die ####store kan zien?
Weet iemand waar je de officiele status van die ####store kan zien?
de iTunes store doet het weer bij mij maar ik kan m'n iPhone nog niet activeren.
Waarom ligt de activatie server plat denken sommige mensen? Nou omdat de westkust van Canada/amerika massaal ging activeren en nu komt de westkust er ook nog bij.
Dat T-Mobile de aantallen niet aan kan vind ik wel erg jammer. Ze wisten van tevoren wat eraan zat te komen. Misschien hebben ze gewoon bewust niks aan de server capaciteit gedaan omdat het toch maar eenmalig is zo'n massale activatie.
Heb vanmiddag 1,5 aan de T-Mobile activatie lijn gehangen voordat ik erdoor kwam.
Waarom ligt de activatie server plat denken sommige mensen? Nou omdat de westkust van Canada/amerika massaal ging activeren en nu komt de westkust er ook nog bij.
Dat T-Mobile de aantallen niet aan kan vind ik wel erg jammer. Ze wisten van tevoren wat eraan zat te komen. Misschien hebben ze gewoon bewust niks aan de server capaciteit gedaan omdat het toch maar eenmalig is zo'n massale activatie.
Heb vanmiddag 1,5 aan de T-Mobile activatie lijn gehangen voordat ik erdoor kwam.
[ Voor 8% gewijzigd door Alpha-sphere op 11-07-2008 18:28 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Met een beetje Infra kun je er eenvoudig wat hardware bijzetten voor een week. Gewoon huren.Alpha-sphere schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:27:
de iTunes store doet het weer bij mij maar ik kan m'n iPhone nog niet activeren.
Echt kut ja, nog steeds niks. iTunes werkt maar activatie nog niet.. 5 hours and counting ... zZZ Kan je ergens de status zien?
Puur naar de feiten kijkend heb je natuurlijk gelijk, maar zo makkelijk ligt het niet. Om te beginnen verplicht Apple je in ieder geval in de VS om dat AT&T-abonnement af te sluiten. Sterker nog, zonder is het toestel niet eens meer verkrijgbaar. Het is derhalve volledig terecht om de abonnementskosten (en de inhoud van het abonnement) mee te nemen in de kostenbepaling, want het maakt een integraal onderdeel uit van de kosten die je moet maken om het apparaat te kunnen gebruiken. Situaties waarbij het ding wordt gekraakt laten we even buiten beschouwing.ppl schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:21:
[...]
Hier bega je een hele grote denkfout. Je betaalde het abonnement aan AT&T en niet aan Apple! AT&T had voorheen geen 3G netwerk en heeft dat moeten uitrollen. Zo'n 3G netwerk plus uitrol is niet iets wat goedkoop is. Het is dan ook waarschijnlijker dat de iPhone mensen daar dan nu ook voor moeten betalen (dat 3G hebben ze specifiek voor die iPhone 3G lopen uitrollen).
Die 200 zat bij de kosten van de iPhone, niet bij de kosten van het abonnement. Het zijn verschilende kosten die naar verschillende partijen gaat. Dat moet je heel erg goed beseffen en in je achterhoofd houden. Als ik je verhaal zo lees veeg je die dingen allemaal op 1 grote hoop waardoor het inderdaad ineens heel erg warrig wordt en lijkt dat het allemaal duurder is geworden.
Dat Apple hun deel van de deal goedkoper heeft gemaakt en AT&T hun deel duurder is helder, maar in deze beschouw ik ze gewoon als één partij, simpelweg vanwege de gedwongen koppelverkoop. Als je de dienst van Apple wil afnemen (namelijk de iPhone) ben je - kraakacties daargelaten - verplicht om ook de dienst van de ander AT&T af te nemen. Hoewel ik geen specifieke informatie heb over de deal tussen AT&T en Apple en hoe de kosten die verband houden met de aanleg van het netwerk worden verdeeld is het wel duidelijk dat Apple de iPhone onder de prijs verkoopt en dat gecompenseerd krijgt uit de netwerkinkomsten. Dat was bij de iPhone v1 zo en dat is nog steeds zo.
Vergelijk het met het feit dat je een auto koopt maar dat je verplicht bent de brandstof bij één bepaald tankstation af te nemen. Vervolgens wordt de auto de helft goedkoper, maar de brandstof de helft duurder en roept de fabrikant van de auto dat je de bende nu voor de halve prijs kunt krijgen. Sec naar de auto kijkend klopt dat wel maar zolang diezelfde autofabrikant je verplicht op een ander vlak meer kosten te maken gaat die vlieger uiteindelijk niet op.
Heeft deze versie nu standaard een MMS applicatie erin gebakken gekregen?
Verwijderd
Ik zit nu in 2.0 en ik kan niets activeren omdat ik het oude model heb.
Naar 1.1.4 kan ik niet meer downgraden?
Da's dan niet zo slim, persoonlijk had ik gewacht totdat er een werkende unlock wijd verkrijgbaar was.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:36:
Downgraden zal niet lukken nee, dus je moet wachten totdat de (blijkbaar al wel werkende) unlock beschikbaar is.
Nou heeft Apple zoon geweldige site met alles wat de iPhone kan + dat deze vraag al redelijk vaak langs is gekomen ofwel... Kijk eens of je het zelf kan vindenRSD1982 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:34:
Heeft deze versie nu standaard een MMS applicatie erin gebakken gekregen?
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ik stel deze vraag omdat nergens staat of tie t wel heeft of niet. De info staat namelijk niet op apple.com of op tmobile.nlBallebek schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:50:
[...]
Nou heeft Apple zoon geweldige site met alles wat de iPhone kan + dat deze vraag al redelijk vaak langs is gekomen ofwel... Kijk eens of je het zelf kan vinden
Dan is er nog de gulden regel: Als het nergens staat dat ie het heeft, dan kan het nietRSD1982 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:52:
[...]
Ik stel deze vraag omdat nergens staat of tie t wel heeft of niet. De info staat namelijk niet op apple.com of op tmobile.nl
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
Inderdaad. Ik word er ook chagrijnig van.DenTeD123 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:49:
*%&%&% itunes store!!! heb hier 2 iPhones liggen, en die krengen moeten geactiveerd worden
Klopt het dat hij bij de iTunes Store gewoon online is, maar dat je, wanneer je op iPhone klikt, een time uit krijgt met een melding over internetinstellingen?
Het staat wel op t-mobile.nl en ik zal het maar verklappen, hij kan het nietRSD1982 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:52:
[...]
Ik stel deze vraag omdat nergens staat of tie t wel heeft of niet. De info staat namelijk niet op apple.com of op tmobile.nl
Hoe vinden jullie de bijgeleverde headset trouwens? Bij mij willen ze niet eens blijven zitten. Ze vallen er gelijk uit
De oude oordopjes vind ik veel beter! Ik heb het dan over dat "halve rondje met een stokje eraan" design. Wel erg jammer
ik had graag de headset gebruikt.
Verwijderd
Kussentjes erop en klaar is Kees.Alpha-sphere schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:01:
Hoe vinden jullie de bijgeleverde headset trouwens? Bij mij willen ze niet eens blijven zitten. Ze vallen er gelijk uitDe oude oordopjes vind ik veel beter! Ik heb het dan over dat "halve rondje met een stokje eraan" design. Wel erg jammer
ik had graag de headset gebruikt.
Ik dacht trouwens dat het een speciale headset was, met opname-knop voor telefoneren.
ja kloptVerwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:55:
[...]
Inderdaad. Ik word er ook chagrijnig van.
Klopt het dat hij bij de iTunes Store gewoon online is, maar dat je, wanneer je op iPhone klikt, een time uit krijgt met een melding over internetinstellingen?
maar kan je hem er gewoon aan laten hangen, en als hij online is, gaat hij dan vanzelf activeren?
is het ookVerwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:11:
[...]
Kussentjes erop en klaar is Kees.
Ik dacht trouwens dat het een speciale headset was, met opname-knop voor telefoneren.
Dat is toch wel het eerste dat ik zou upgraden rond mijn iPhone (of iPod) en dat is om in-ear koptelefoontjes te kopen. Lekker een beetje de omgeving gedempt en ze blijven goed zitten ivm de normale doppen (die niet naar mijn oren gevormd zijn)
I've visited the Mothership @ Cupertino
Verwijderd
Nou vannochtend 6 en half uur in de rij gestaan bij T-moblie Utrecht (overvecht) En gelukkig bij de laatste drie die een iPhone konden bemachtigen (8GB dat wel). Dus ik helemaal blij en nu kan ik hem niet activeren via iTunes!!!! WTF! Nu kan ik dus helemaal nada, noppes met dat ding
Lekker kl@te!
Verwijderd
@Robert: Heb jij inzicht in het totale aantal iPhones dat vandaag in NL op de markt is gebracht?robertwebbe schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:11:
Op zich vind ik de hele "toestand" wel opmerkelijk. T-Mobile heeft het aantal iPhones op zich nogal beperkt gehouden en toch loopt de hele boel vast. Het (eventueel) creeëren van de schaarste heeft blijkbaar is dus blijkbaar nog ergens anders goed voor geweest, anders hadden ze nog meer klanten teleur moeten stellen.
Dat valt wel te schatten, het zijn er niet veel geweest. Als we even heel voordelig schatten heb je denk ik gemiddeld 20 (meeste kleine filialen 12, grotere 30-40) in TMS, 4 per Mediamarkt, BC 8, TPH 5. Dit zijn de aantallen die ik overal op het internet tegenkom en heb gehoord.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:23:
[...]
@Robert: Heb jij inzicht in het totale aantal iPhones dat vandaag in NL op de markt is gebracht?
26 MM = 104
80 TMS = 1600
155 BC = 1200
180 TPH = 900
Plus de 500 van midnightlaunch denk ik dat het best mogelijk is dat er rond de 4300 iPhones zijn verkocht.
Verwijderd
Het schijnen er 2.500 te zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:23:
[...]
@Robert: Heb jij inzicht in het totale aantal iPhones dat vandaag in NL op de markt is gebracht?
Inmiddels de trotse bezitter van een Iphone 3g 16 GB
Met deze kan ik bellen en internetten echter werkt visual voicemail nog niet!
Er wordt meteen gebeld naar het voicemail nummer. Kan iemand precies uitleggen hoe dit geactiveerd kan worden?
Met deze kan ik bellen en internetten echter werkt visual voicemail nog niet!
Er wordt meteen gebeld naar het voicemail nummer. Kan iemand precies uitleggen hoe dit geactiveerd kan worden?
Verwijderd
Shit Happens, ik heb dat nu ook voor. PfftFly-guy schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:44:
[...]
Da's dan niet zo slim, persoonlijk had ik gewacht totdat er een werkende unlock wijd verkrijgbaar was.
Downgraden zal niet lukken nee, dus je moet wachten totdat de (blijkbaar al wel werkende) unlock beschikbaar is.
Weet dat het niet mag, zal er ook niet verder over doorgaan, maar....Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:44:
Heb hem ook besteld! Heb maar niet de moeite genomen om naar de winkel te gaan, aangezien ze daar toch niet meer te krijgen zijn.
Had al een abbonement bij T- Mobile, dus een witte 16GB koste me maar 49,95 met i150
Nu nog even 6 weken wachten![]()
Iemand btw een goede site waar ik info kan vinden over het jailbreaken?
Heb jij het 150 abo (29,95 p/m) en betaal je maar 49.95 voor de 16GB?
Of lees ik dit nu verkeerd?
Voor zover ik weet staan de prijzen namenlijk vast en krijg je geen korting of iets dergelijks.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Vraagje, als je via OS X je iPhone 3G opzet, synct hij dan ook je account gegevens van Mail App of is dat weer te veel gevraagd? Dus je pop en smtp accounts etc?
Wij dachten rond de 5000-7000. Dus dat komt wel in de buurtMuthas schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:29:
[...]
Dat valt wel te schatten, het zijn er niet veel geweest. Als we even heel voordelig schatten heb je denk ik gemiddeld 20 (meeste kleine filialen 12, grotere 30-40) in TMS, 4 per Mediamarkt, BC 8, TPH 5. Dit zijn de aantallen die ik overal op het internet tegenkom en heb gehoord.
26 MM = 104
80 TMS = 1600
155 BC = 1200
180 TPH = 900
Plus de 500 van midnightlaunch denk ik dat het best mogelijk is dat er rond de 4300 iPhones zijn verkocht.
Ja, hij synct de account gegevens.DaannO schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:36:
Vraagje, als je via OS X je iPhone 3G opzet, synct hij dan ook je account gegevens van Mail App of is dat weer te veel gevraagd? Dus je pop en smtp accounts etc?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb ook een vraagje:
moet er uit allebei de speakers geluid komen (onderaan)? Het lijkt erop dat er alleen maar geluid uit het linker speakertje komt
moet er uit allebei de speakers geluid komen (onderaan)? Het lijkt erop dat er alleen maar geluid uit het linker speakertje komt
Memories of yesterday, will grow, but never die
Verwijderd
Hier staat beschreven hoe je kan downgraden:Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:36:
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1504
Heb vannacht in Rotterdam mijn iFone opgehaald en was pas 3:30 thuis dus ik heb hem nu pas uit de doos gehaald.....kan niet activeren.
Dat ging met mn eerste iPhone toch beter.
Als ik hem aansluit krijg ik na een tijdje error -4 in itunes. Is dat bij jullie het zelfde?
Sorry hoor, maar dit is al vaak gevraagd en makkelijk zelf op te zoeken..Bint schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:38:
Ik heb ook een vraagje:
Verwijderd
Dit is al vaker langs gekomen; als vaste klant krijg je korting aan de hand van je klantwaardering. Dit is sowieso automatisch online, in de TM winkels kunnen ze nog proberen er onderuit te komen, maar na wat zeuren krijg je het ook daar...justifire schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:34:
[...]
Weet dat het niet mag, zal er ook niet verder over doorgaan, maar....
Voor zover ik weet staan de prijzen namenlijk vast en krijg je geen korting of iets dergelijks.
Als inlogt op t-mobile, als je dus al een abbo hebt, en op contractvernieuwing klikt krijg je idd die prijzen te zien.justifire schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:34:
[...]
Het schijnt wel dat T-mobile een kwalificatie systeem gebruikt waardoor de kortingen kunnen verschillen...
Verwijderd
Nee, net zo als bij de eerste iPhone zit er onder 1 de mic en onder de ander de speaker. Het is dus ook geen stereo.Bint schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:38:
Ik heb ook een vraagje:
Verwijderd
Itunes doet het hier gewoon...
edit: neem m'n woorden terug
edit: neem m'n woorden terug
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 19:44 ]
Tsja, het was gewoon chaos bij t-mobile (ik sta zelf ook in de BC en was op de introductiedag van juni). Nuja zoals velen wel weten was het gewoon gekkenwerk qua wachttijden, soms kregen we een nummer maar je hoorden ook dat mensen er eindelijk doorheen kwamen en dat dan de lijn op dood ging. Het was gewoon erg lastig, gelukkig is nu heel t-mobile gemobiliseerd om alle handmatige contracten te verwerken. Het feit dat het systeem er om kwart voor 10 (we openen half 10) eruit lag zegt natuurlijk genoeg, T-Mobile was hier gewoon totaal niet op voorbereid. Jammer en tegelijk het nadeel dat het alleen via T-Mobile gaat (tsja, dat is voor velen gewoon een nadeel, zo is het nou eenmaal), als het via elke provider kon had je waarschijnlijk veel minder problemen gehad.robertwebbe schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:11:
Op zich vind ik de hele "toestand" wel opmerkelijk. T-Mobile heeft het aantal iPhones op zich nogal beperkt gehouden en toch loopt de hele boel vast. Het (eventueel) creeëren van de schaarste heeft blijkbaar is dus blijkbaar nog ergens anders goed voor geweest, anders hadden ze nog meer klanten teleur moeten stellen.
Wij hadden overigens 6 iPhones voor een relatief klein filiaal (Steenwijk) en hebben nu 3 extra reserveringen staan. Hopelijk komen ze snel weer
@ Nudie, wat werkt er niet? Bij mijn collega ging het zonder problemen en die was binnen een half uur klaar (of minder).. Het zou dus niet zo moeilijk moeten zijn en volgens mij hoeft je sim ook nog niet per sé geactiveerd te zijn voor de iPhone (zolang het maar een t-mobile sim is, correct me if I'm wrong), dat is ons in ieder geval verteld door T-Mobile.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
De activatie van de iPhone is de hele avond al down geloof ik
Toch nog een vrolijke noot vandaag... ik kijk op mijn iphone en zie tot mijn grote verbazing dat 'ie connected is met T-Mobile. En ik kan opeens alles doen: bellen, wifi, appstore, alles werkt... wel nog op mijn ouwe abbo, neem ik aan.
En ik dacht dat je daarvoor eerst moest activeren in iTunes? WTF, waarom moet je dan activeren in iTunes?
En ik dacht dat je daarvoor eerst moest activeren in iTunes? WTF, waarom moet je dan activeren in iTunes?
Nee. Ik weet wel hoeveel er voor de eerste levering totaal beschikbaar waren maar Apple en T-Mobile zullen zeker niet pleased zijn als ik dat op een forum ga verkondigen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:23:
[...]
Maar als je simpel na gaat, denk ik dat het T-Mobile systeem toch niet idoot drukker heeft gehad dan normaal gesproken. De meeste winkels hebben een klein aantal gehad om te verkopen. De winkels met relatief lagere omzetten enkele stuks, winkels met relatief hogere omzet, enkele tientallen. Normaal gesproken doe je op een beetje drukke dag ook dit soort aantallen dus je zou verwachten dat het T-Mobile Aansluit Systeem dit makkelijk aan zou moeten kunnen. Toch is het grootste gedeelte van de dag de meeste winkels niet gelukt om uberhaupt aansluitingen te kunnen doen. Vanmorgen ging het nog wel en aan het einde van de middag begon het weer op gang te komen dus de meeste voorraad ligt gewoon nog gereserveerd op de plank.
Ik weet dat één aantal niet klopt... Van de andere weet ik het niet maar vermoed dat die ook niet kloppen.Muthas schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:29:
[...]
Dat valt wel te schatten, het zijn er niet veel geweest. Als we even heel voordelig schatten heb je denk ik gemiddeld 20 (meeste kleine filialen 12, grotere 30-40) in TMS, 4 per Mediamarkt, BC 8, TPH 5. Dit zijn de aantallen die ik overal op het internet tegenkom en heb gehoord.
26 MM = 104
80 TMS = 1600
155 BC = 1200
180 TPH = 900
Gelukkig heb ik de mijne gistermiddag al mogen activeren en heb ik er de hele dag fijn mee mogen spelen...
[ Voor 21% gewijzigd door robertwebbe op 11-07-2008 19:47 ]
Volgens mij is deze hele wachttijd van de activatie via iTunes gewoon zo gepland, want dat doet in ieder geval iedere nieuwe gebruiker zijn iPhone tenminste een paar uur opladen voordat hij 'm voor het eerst gebruikt :-D
Zou het nog helpen als ik die iTunes 7.6.3b4 installeer waarmee je 'm ook kunt activeren?? mmmm...
Zou het nog helpen als ik die iTunes 7.6.3b4 installeer waarmee je 'm ook kunt activeren?? mmmm...
Verwijderd
Maar ik krijg een itunes store error? Kom nog niet eens bij activeren.DaannO schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:42:
De activatie van de iPhone is de hele avond al down geloof ik
Krijg na een tijde error -4. Is dat bij jou het zelfde?
Oh, ga er voor de totale verkochte aantallen ook van uit dat iedere Apple Premium Reseller er ook een stuk of 6 had...
Verwijderd
Prijzen staan vast, maar niet bij T-Mobile Shop Online, voor bestaande klanten. Ik kon hem krijgen voor 19,95 euro, maar wil geen 6 weken wachten.justifire schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:34:
[...]
jemig, ik wilde graag een iphone, maar als ik dit zo lees, ga ik toch maar voor een andere ..
E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8
Ja, en de Amerikanen zijn ondertussen ook wakker, dus het wordt alleen maar erger gok ik...Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:45:
[...]
Maar ik krijg een itunes store error? Kom nog niet eens bij activeren.
Krijg na een tijde error -4. Is dat bij jou het zelfde?
Verwijderd
Dat lijkt me niet. Die server ligt gewoon plat. Gisteren ook al met MobileMe.arnoud_h schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:44:
Volgens mij is deze hele wachttijd van de activatie via iTunes gewoon zo gepland, want dat doet in ieder geval iedere nieuwe gebruiker zijn iPhone tenminste een paar uur opladen voordat hij 'm voor het eerst gebruikt :-D
Bij ons lag hij er vanaf kwart voor 10 dus al uit.. Het gaat denk ik alleen niet om het aantal per dag, maar meer dat er bij bijna elke winkel wel mensen stonden te wachten, dat betekent dat er over heel Nederland zo'n 1000-1500 aansluitingen op hetzelfde moment aangevraagd werden en dáár zal T-Mobile niet op voorbereid zijn (en dat is om eerlijk te zijn ook niet gek, hoewel ze het gezien de hype hadden kunnen voorspellen).robertwebbe schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:44:
[...]
Nee. Ik weet wel hoeveel er voor de eerste levering totaal beschikbaar waren maar Apple en T-Mobile zullen zeker niet pleased zijn als ik dat op een forum ga verkondigen.
Maar als je simpel na gaat, denk ik dat het T-Mobile systeem toch niet idoot drukker heeft gehad dan normaal gesproken. De meeste winkels hebben een klein aantal gehad om te verkopen. De winkels met relatief lagere omzetten enkele stuks, winkels met relatief hogere omzet, enkele tientallen. Normaal gesproken doe je op een beetje drukke dag ook dit soort aantallen dus je zou verwachten dat het T-Mobile Aansluit Systeem dit makkelijk aan zou moeten kunnen. Toch is het grootste gedeelte van de dag de meeste winkels niet gelukt om uberhaupt aansluitingen te kunnen doen. Vanmorgen ging het nog wel en aan het einde van de middag begon het weer op gang te komen dus de meeste voorraad ligt gewoon nog gereserveerd op de plank.
Gelukkig heb ik de mijne gistermiddag al mogen activeren en heb ik er de hele dag fijn mee mogen spelen...
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Gelukkig zojuist iedereen blij kunnen maken die vanmorgen in de winkel stond te wachten op het trage T-Mobile. Rond 18:00 ging alles weer lekker snel (veel winkels gesloten) en de laatste iPhone klant haalde 'm net op 
Nu iTunes nog
Ik wil m'n demo iPhone activeren
Nu iTunes nog
Jawel, zo makkelijk ligt het dus welDaniël schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:34:
[...]
Puur naar de feiten kijkend heb je natuurlijk gelijk, maar zo makkelijk ligt het niet.
Dat jij alles maar op 1 hoop gooit en dan concludeert dat een apparaat duurder is geworden terwijl het totaalpakket uit meer dan alleen het apparaat bestaat is gewoon onjuist en ook een erg rare vergelijking. Overigens is dit vooral in de USA de normaalste zaak van de wereld, zo werkt hun telecommarkt al jaren. Bij dingen als de Palm Treo's zag je hetzelfde gebeuren. Toentertijd werd er ook een EVDO netwerk opgezet (weliswaar niet onder druk van PalmOne zoals het toen nog heette) waardoor de kosten exponentieel stegen. Abonnementen werden al snel 2 tot 5x zo duur als dat ze waren wanneer je er een EVDO dataplan bij nam. De Treo's bleven in prijs gelijk. Volgens jouw beredenatie zou de Treo in dat geval duurder zijn geworden wat dus niet klopt: het totaalpakket is duurder geworden, niet het apparaat.
Het is net als met de auto's: auto's zijn echt niet duurder nu ineens de brandstofprijzen stijgen. Het enige wat duurder is geworden is de brandstof. Dat het gehele autorijden daardoor duurder wordt klopt dan ook wel (auto's zijn ook niet ineens dermate goedkoper geworden dat het de hoge brandstofprijs compenseert).
Maak het verhaal nou niet ontransparanter dan het al is: het is nu al lastig om te zien welk deel van je abonnementskosten nou voor telefoniezaken bedoeld is en welke voor de afbetaling van de telfoon. Buiten dat alles geldt dit ook alleen voor de iPhone die je in de USA bij AT&T koopt, niet bij de iPhones die je buiten de USA koopt.
Verwijderd
Is dit bekend bij de mensen die al een 3G hebben. Als je een 06 nr opslaat dat ie hem zo opslaat: 063-4127386 ?? Iemand een oplossing hiervoor?
Voor iedereen wiens nummers raar genoteerd worden:
Ga even naar Instellingen - Algemeen - Landinstellingen en zet de Regionotatie op "Nederland". Dan is als het goed is je probleem opgelost.
Ga even naar Instellingen - Algemeen - Landinstellingen en zet de Regionotatie op "Nederland". Dan is als het goed is je probleem opgelost.
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Verwijderd
Weet jij hoe lang het duurt eer een relax abonnement is omgezet naar een i-150?RobbertC schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:51:
Gelukkig zojuist iedereen blij kunnen maken die vanmorgen in de winkel stond te wachten op het trage T-Mobile. Rond 18:00 ging alles weer lekker snel (veel winkels gesloten) en de laatste iPhone klant haalde 'm net op
Nu iTunes nogIk wil m'n demo iPhone activeren
Heb niet echt duidelijkheid gekregen.
Binnen 48 uur zou het omgezet moeten worden. Maar vanwege de drukte en al die fax activaties die nog ingevoerd moeten worden zal het wel maandag worden.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:22:
[...]
Weet jij hoe lang het duurt eer een relax abonnement om is gezet naar een i-150?
Heb niet echt duidelijkheid gekregen.
Bel anders gewoon de helpdesk en vraag ze of je al de i-150 abo heb. Ze kunnen zo zien wat voor abo er is gekoppeld aan je gegevens.
Verwijderd
Ok, ik ging ook wel van maandag uit om eerlijk te zijn.Alpha-sphere schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:26:
[...]
Binnen 48 uur zou het omgezet moeten worden. Maar vanwege de drukte en al die fax activaties die nog ingevoerd moeten worden zal het wel maandag worden.
Bel anders gewoon de helpdesk en vraag ze of je al de i-150 abo heb. Ze kunnen zo zien wat voor abo er is gekoppeld aan je gegevens.
Kan idd wel eens bellen.
PS. Texas hold 'm poker uit de app store is echt gaaf gemaakt.
Inderdaad, probeer ze even te bellen. De grootste druk is er af nu maar een aantal steden koopavond hebben.Ik kon zelfs in TAS alweer een 'normaal' abonnement aanvragenAlpha-sphere schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:26:
[...]
Binnen 48 uur zou het omgezet moeten worden. Maar vanwege de drukte en al die fax activaties die nog ingevoerd moeten worden zal het wel maandag worden.
bij wie werkt de iStore weer?
[ Voor 7% gewijzigd door DenTeD123 op 11-07-2008 20:31 ]
Verwijderd
en er is echt niets aan te doen?Fly-guy schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:44:
[...]
Da's dan niet zo slim, persoonlijk had ik gewacht totdat er een werkende unlock wijd verkrijgbaar was.
Verwijderd
En wat is de magische toetsencombinatie?
Ik zit al de hele dag te proberen, maar iTunes blijft foutmeldingen geven
Geen idee, ik wa gewoon de heletijd heen en weer aan het klikken tussen store, af en toe muziek en dan iPhone. En opeens kwam ie er doorVerwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:50:
[...]
En wat is de magische toetsencombinatie?![]()
Ik zit al de hele dag te proberen, maar iTunes blijft foutmeldingen geven
vriend van me werkt bij de Apple Store.
Hij heeft me uitgelachen
dus een beetje ondersteuning vanuit Apple kunnen we vergeten
Hij heeft me uitgelachen
Ligt het nu aan mij of hebben veel hier het nog steeds over de storing van het t-mobile abonnement systeem?
Zelf probeer ik mijn iphone te activeren via iTunes maar blijf ik de melding krijgen
"We could not complete your iTunes Store request"
...veroorzaakt door een storing bij apple servers, zie ook:
http://forum.onemorething...pic.php?t=129227&start=15
en
http://discussions.apple....threadID=1594632&tstart=0
Ik moet zeggen dat ik "zwaar" teleurgesteld ben met deze "out-of-the-box" experience: je koopt een apparaat je kan er HELEMAAL niets mee doen voordat ie geactiveerd is.
Zelf probeer ik mijn iphone te activeren via iTunes maar blijf ik de melding krijgen
"We could not complete your iTunes Store request"
...veroorzaakt door een storing bij apple servers, zie ook:
http://forum.onemorething...pic.php?t=129227&start=15
en
http://discussions.apple....threadID=1594632&tstart=0
Ik moet zeggen dat ik "zwaar" teleurgesteld ben met deze "out-of-the-box" experience: je koopt een apparaat je kan er HELEMAAL niets mee doen voordat ie geactiveerd is.
Verwijderd
Oke, vreemd alles doet het ineens bij mij. 3G icoontje en alles, maar in iTunes staat verder nog steeds iPhone icoontje en meer niet
Maar 't werkt wel.
Slowchatten is niet gewenst.
[ Voor 73% gewijzigd door Hoedje op 12-07-2008 00:42 ]
Slowchatten is niet gewenst.
[ Voor 78% gewijzigd door Hoedje op 12-07-2008 00:42 ]
Zo, zullen we de slowchat weer beperken mensen tot heuze ervaringen met het apparaat zelf?
Vraagje: iemand al gelukt om hem als modem te gebruiken voor je laptop?
Laten we nou niet allemaal vertellen van HIJ DOET HET!!!!1111oneone maar gewoon allemaal rustig en zoet reviews maken 
EDIT: Spuit nogwat...
EDIT: Spuit nogwat...
[ Voor 11% gewijzigd door hexagram op 11-07-2008 21:08 ]
Verwijderd
Dat mag niet van t-mobile. Het is verboden om hem als modem voor je laptop te gebruiken. Staat in de voorwaarden van t-mobile. Heeft te maken met je data-abonnement, dat dan te intensief zou worden gebruikt.DaannO schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:07:
maar je kunt het natuurlijk wel gewoon eens proberen
Maar als jij hem gewoon af en toe gebruikt om wat mail te checken of op een externe locatie gebruik te maken van terminal server, dan zal t-mobile daar ongetwijfeld geen problemen mee hebben. Dat voorbehoud zullen ze eerder maken zodat mensen niet vrolijk gaan zitten leechen via hun 3G...
Dat staat er bij iedereen, ook bij Vodafone maar ik doe het toch. Dus dar is niet het punt, het gaat me er meer om of het al mogelijk is met 2.0Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:11:
[...]
Dat mag niet van t-mobile. Het is verboden om hem als modem voor je laptop te gebruiken. Staat in de voorwaarden van t-mobile. Heeft te maken met je data-abonnement, dat dan te intensief zou worden gebruikt.
maar je kunt het natuurlijk wel gewoon eens proberen
Ik heb per ongeluk mijn iPhone een verkeerde naam gegeven, hoe kan ik dit wijzigen ?
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
ik heb hem nou ook werkend... maar nog geen 3g 
wel heb ik een wit blokje met een rondje erin staan.. wat betekent dat??
wel heb ik een wit blokje met een rondje erin staan.. wat betekent dat??
ik zou zelf liever geen BT draaien op mijn laptop als deze verbonden was met de 3 echter zou ik wel willen Mirc-en, MSNen en websites bekijken terwel ik b.v. in de trein zit.DaannO schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:20:
[...]
Dat staat er bij iedereen, ook bij Vodafone maar ik doe het toch. Dus dar is niet het punt, het gaat me er meer om of het al mogelijk is met 2.0
echter ook uit een veiligheids oogpunt (minder makkelijker om te jatten).
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
Die remote app is echt geniaal icm de airport express... dat maakt het wachten vandaag weer helemaal goed... 
Btw... iTunes werkt ook weer (registreren/activeren) dus nu is mijn iPhone helemaal werkend.
Btw... iTunes werkt ook weer (registreren/activeren) dus nu is mijn iPhone helemaal werkend.
[ Voor 30% gewijzigd door TlighT op 11-07-2008 21:31 ]
Videoblogje van Vincent Everts over de iPhone: http://www.vk.tv/video/10...ne-heeft-ook-nadelen.html
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
http://blog.iphone-dev.or...e-dev-ranch#disqus_thread
Komt iig een unlock en jailbreak uit dus voor 2.0. Dat gelukkig wel.
Komt iig een unlock en jailbreak uit dus voor 2.0. Dat gelukkig wel.
Ik kan die man nooit serieus nemen. Hij komt altijd op zijn segway naar de persconferenties en eist dan alle personen van die dag aan zich toe. Erg irritant ventje en hij kan niet eens normaal iPhone spellenTourniquet schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:42:
Videoblogje van Vincent Everts over de iPhone: http://www.vk.tv/video/10...ne-heeft-ook-nadelen.html

Ik zie ook nog graag een bevestiging van z'n claim dat T-Mobile hem verteld heeft dat ze een 'jaaaarenlang' exclusief contract hebben.DaannO schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:48:
[...]
Ik kan die man nooit serieus nemen. Hij komt altijd op zijn segway naar de persconferenties en eist dan alle personen van die dag aan zich toe. Erg irritant ventje en hij kan niet eens normaal iPhone spellen
Hij noemt meer nadelen van T-mobile dan van de iPhone. En hij belt 2.000 minuten in de maand, who gives a f*ck!?!DaannO schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:48:
[...]
Ik kan die man nooit serieus nemen. Hij komt altijd op zijn segway naar de persconferenties en eist dan alle personen van die dag aan zich toe. Erg irritant ventje en hij kan niet eens normaal iPhone spellen

Speedtestje voordat mijn "niet-geactiveerde" witte 3G crashte (ja ja de mijne werkt zonder te activeren):
haalde 2191.7 Kbyte/s
haalde 2191.7 Kbyte/s
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Hm dacht dat het maximaal 2048 was via HDSPAnils7 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:00:
Speedtestje voordat mijn "niet-geactiveerde" witte 3G crashte (ja ja de mijne werkt zonder te activeren):
haalde 2191.7 Kbyte/s
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Mijn iPhone is nu geactiveerd via iTunes, al had ik wel ergens iets van een schermpje met 'iPhone geactiveerd' oid verwacht. In elk geval heb ik dus geen service, linksboven staat 'No service'. Is dit omdat T-Mobile nog steeds achterloopt? Het is de winkel pas rond zes uur gelukt mijn spullenboel door TAS heen te jagen, heeft dat er mee te maken?
Ook krijg ik een foutmelding als ik een app probeer te installeren...
[ Voor 9% gewijzigd door Dr. Strangelove op 11-07-2008 22:08 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Mmm, 't werd ons tijdens de T-Mobile introductie meeting op de tiende ook verteld...Serenity schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:50:
[...]
Ik zie ook nog graag een bevestiging van z'n claim dat T-Mobile hem verteld heeft dat ze een 'jaaaarenlang' exclusief contract hebben.
Liege, liege, liegebeest!
Wel je sim ingetoetst? Anders even je iPhone herstarten en dan vraagt hij om de pin weer. De T-Mobile sims zijn altijd actief want er zit standaard al 100 minuten op out of the box. Dit omdat activatie soms wat lang kan duren dus hebben ze dit een jaar geleden zo ingesteldDr. Strangelove schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:07:
Mijn iPhone is nu geactiveerd via iTunes, al had ik wel ergens iets van een schermpje met 'iPhone geactiveerd' oid verwacht. In elk geval heb ik dus geen service, linksboven staat 'No service'. Is dit omdat T-Mobile nog steeds achterloopt? Het is de winkel pas rond zes uur gelukt mijn spullenboel door TAS heen te jagen, heeft dat er mee te maken?
Je kon er altijd een uur mee bellen met die simkaarten en mee sms'enDaannO schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:09:
[...]
Wel je sim ingetoetst? Anders even je iPhone herstarten en dan vraagt hij om de pin weer. De T-Mobile sims zijn altijd actief want er zit standaard al 100 minuten op out of the box. Dit omdat activatie soms wat lang kan duren dus hebben ze dit een jaar geleden zo ingesteld
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Dit topic is gesloten.
Let op:
De discussie over de prijs en abonnementen mag in [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3.
De discussie over de prijs en abonnementen mag in [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3.