The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
3. In het prijzen topic melde net iemand dat er nog 120 16g witte en 8gb zwarte zijn

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
Nergens last van eigenlijk.Devil schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:05:
Dat lijkt me echt frustrerend, dan sta je supervroeg in de rij om als een van de eerste zo'n ding te hebben. Vervolgens kom je er dan thuis achter dat je een soort van baksteen hebt omdat alle systemen plat liggen
Alleen in iTunes zelf ligt de store eruit. De rest doet het.
Verwijderd
Zou jammer zijn als dat idd niet werkt, maar mag ik vragen hoe je dit zeker weet?GS2K1 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:07:
[...]
Werkt neit, maar aangezien de tool die er voor zorgt dat dat wel kan z.s.m. online gaat verschijnen (gizmodo heeft hem al in bezig + alles werkt (ook de appstore).)
Ik kan namelijk nergens (officiele) informatie vinden over het feit dat de simlockvrije Zwitserse IPhone alléén maar werkt met Zwitserse sims...
Verwijderd
Oke dan, die bestel via T-Mobiel zelf? (telefonisch)Stefmeister schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:01:
[...]
3. In het prijzen topic melde net iemand dat er nog 120 16g witte en 8gb zwarte zijn
Ze zijn niet simlockvrij, ze zijn alleen te krijgen zonder abonnement (pre-paid).Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:08:
[...]
Zou jammer zijn als dat idd niet werkt, maar mag ik vragen hoe je dit zeker weet?
Ik kan namelijk nergens (officiele) informatie vinden over het feit dat de simlockvrije Zwitserse IPhone alléén maar werkt met Zwitserse sims...
Ik heb ook gelezen bij swisscom dat je voor de simkaart een extra 40chf moet betalen (25 euro).
Niet dat dat zo erg is, maar houd er rekening mee
Excluding SIM Card CHF 40,-
[ Voor 18% gewijzigd door Arnold op 11-07-2008 13:14 ]
Verwijderd

Dat klopt, zelfs maar met een aanbieder, maar dan Pwn je hem toch gewoon?Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:08:
[...]
Zou jammer zijn als dat idd niet werkt, maar mag ik vragen hoe je dit zeker weet?
ZuchtVerwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:11:
Het meest frustrerende is dat de beloofde verkoopprijs van 199$ verre van gehaald wordt. In België spreken we over 525€.Waarom staat iedereen hiervoor te springen? Toch eigenaardig hoe apple erin slaagt de mensen op kosten te jagen.
Wat kost de N95/N97 los via de pricewatch?!
pricewatch: Nokia N95 8GB Zwart
500 euro!
Geen onzin verkopen. Die 199 is met 2 jaar abonnement. Dat België weer moeilijk moet doen met koppelverkoop blabla kunnen wij ook niks aan doen...Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:11:
Het meest frustrerende is dat de beloofde verkoopprijs van 199$ verre van gehaald wordt. In België spreken we over 525€.Waarom staat iedereen hiervoor te springen? Toch eigenaardig hoe apple erin slaagt de mensen op kosten te jagen.
Ja en dan heb je een Nokia... Wat een pauperdingen zijn dat zeg. Nog liever een SonyEricsson.weeraanmelden schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:13:
[...]
Zucht
Wat kost de N95/N97 los via de pricewatch?!
pricewatch: Nokia N95 8GB Zwart
500 euro!
Maar goed, als ik een nu een iPhone wil kopen, heb ik dan nog kans van slagen in een T-Mobile winkel? Of is de voorraad er al doorheen? Zit zelf te denken aan Leiden of Den Haag.
[ Voor 19% gewijzigd door FerdiV op 11-07-2008 13:19 ]
Pull = OphalenDonnie Darko schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:11:
[...]
eenmalig overigens is het push mail dus hij haalt automatisch nieuwe mails binnen. (zeer snel overigens!)
Push = Versturen
Pushmail is dus als de exchange server automatisch de mails naar de iPHone vestuurd. Het klinkt mij in de oren dat de iPhone slechts pull ondersteund.
http://www.deyterra.com
Ja, "lege" T-Mobile abo simkaart erin gedaan. Uiteraard "no service" maar dat maakt natuurlijk niet uit. Bovendien hebben we een demostand gekregen waar we 'm op kunnen zetten, maar die is qua beveiliging niet echt geweldig...robertwebbe schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:56:
[...]
Hoe hebben jullie het geregeld bij het demo toestel met de SIM? Ook gewoon een "lege" SIM erin?
Is inderdaad bij elke PhoneHouse.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:56:
[...]
Krijg je dat bij elke phone house als je reserveert? Ik heb toch geen haast en wel handig als je gelijk een dock erbij hebt
Ik heb werkelijk waar geen idee. Het was een nieuwsberichtje wat ik nog even snel voorbij zag komen toen ik weer naar huis ging.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:22:
[...]
Dat heb ik vanochtend dus ook gedaan bij een TPH filiaal in het oosten van ons land inc. dock. Maar denk je dat de aantallen bij die levering weer zo schrikbarend laag zijn ( stuk of 6?), of heb ik een grote kans dat ik begin volgende week een iphone tot mijn beschikking heb?
Ik was overigens de eerste die vandaag daar een reservatie geplaatst heeft
Verwijderd
Eerste reactie: Wauw !!!
Ik vind het een enorm mooi apparaat, met een voor mij heel fijne bediening. Alles werkt erg snel. Gesprekskwaliteit vind ik goed. Als ik vergelijk met mijn SE, dan verschilt het niets. GPS werkt binnenhuis ook, al duurt het even voordat hij een preciese locatie heeft. Ben je buiten dan heb ik onder de bomen binnen 20sec een nauwkeurige fix. Verder ben ik nog wat apps aan het zoeken en aan het uitproberen.
1 - Goed (ook op de speaker)Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:52:
Oké, iedereen de avond overleefd? Hoop het wel
Zomaar een paar vragen die in me opkomen als je een HTC gewent bent.
1* Hoe is het geluid via een telefoongesprek?
2* Hoe is het bel volume?
Misschien zijn ze al voorbij gekomen, excuus dan maar.
2 - Ook heel goed
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk, het is niet simlockvrij, het is alleen zonder abo te krijgenGS2K1 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:08:
[...]
Ze zijn niet simlockvrij, ze zijn alleen te krijgen zonder abonnement (pre-paid).
Ik heb ook gelezen bij swisscom dat je voor de simkaart een extra 40chf moet betalen (25 euro).
Niet dat dat zo erg is, maar houd er rekening mee
[...]
Weet iemand toevallig of ze daar dan countrylock hanteren, a la belgië? Of kan ik daar een prepaid vodafone IPhone scoren, en vervolgens mn NL vodafone erin stoppen (zonder te cracken oid)?
ja en dat is dus de optie push op de iphone die er sinds firmware 2.0 op zit...rally schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:20:
[...]
Pull = Ophalen
Push = Versturen
Pushmail is dus als de exchange server automatisch de mails naar de iPHone vestuurd. Het klinkt mij in de oren dat de iPhone slechts pull ondersteund.
Verwijderd
En iemand al getest of je je sleutels er op lost kunt laten?
Ik moet zeggen ben zeer tevreden... Het internetten gaat snel, ook GPS gaat wel redelijk snel (echt exacte positie bepalen binnen duurt wat langer, paar minuten)
Maar toch heb ik nog wel een vraag. Wie van jullie heeft al Visual Voicemail? Want als ik mezelf even bel, dan moet ik toch echt fysiek de voicemail bellen om hem af te luisteren (dus geen lijst krijg ik ergens te zien)
Nope heb een nieuw abbonement iPhone i300, vandaar dat ik het zo vreemd vindMuthas schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:10:
Waarschijnlijk heb je verlengt, dan werkt het nog niet. Pas als je iPhone abonnement in gaat
Eerste indruk, Safari werkt superb, sms ziet er zeer gaaf uit en hij voelt erg prettig aan.
GPS fix ook nagenoeg direct. Tot nu toe geen rare dingen gezien,,,,,!
Wel erg wennen aan kleine toetsjes voor typen....( HTC touch cruise met pcm / styles gewend)
Straks wel nog even nagaan bij t-mobile of nummer behoud van voda abbo snel geregeld kan worden.
Het is best moeilijk om een mooie foto te maken van vingerafdrukken. Maar ik heb het geprobeerd:Serenity schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:43:
Meer foto's!. Hoe is 't met de vingerafdrukken op de zwarte modellen?

Ik ben sowiso geen fan van die pianolak hype, je blijft poetsen. Ik snap niet dat mensen dat mooi kunnen vinden.
[ Voor 5% gewijzigd door robertwebbe op 11-07-2008 14:17 ]
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Eens!Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:25:
Ik denk dat ik er maar vanaf zie. Jullie vinden het toch niet erg dat ik zeg dat dit hele circus MEGA slecht geregeld is. A: door Apple en B door T-op dit moment niet zo Mobile geloof ik
Je kan nou niet echt spreken van een succesvolle launch als ik dit zo allemaal lees
Ging dat in Amerika nu ook zo dan?
Binnen Europa ligt het natuurlijk anders, maar dat neemt niet weg dat Apple's claim van 'half the price' zelfs voor de VS onzin is. Ja het toestel is 200 dollar goedkoper geworden (199 vs 399) maar het verplicht af te nemen abonnement is $10 per maand duurder geworden (was $60, is nu $70)terwijl je er geen smsjes meer bij krijgt. De 200 die er eerst bij zaten kosten je nu 5 dollar extra. Zo ben je dus na de 24 maanden uitgezeten te hebben 1999 dollar kwijt (1800 abo + 199 toestel), dat was 1839. (1440 abo + 399 toestel)Martijn schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:14:
[...]
Geen onzin verkopen. Die 199 is met 2 jaar abonnement. Dat België weer moeilijk moet doen met koppelverkoop blabla kunnen wij ook niks aan doen...
Ik vind de Belgische actie overigens wel ok: je kunt daar tenminste een simlockvrij toestel halen. 525 euro vind ik een redelijke prijs voor een smartphone met 8: een Nokia N95 is online zo'n 90 euro goedkoper maar dat is een ouder model.
Het probleem is niet de onnauwkeurigheid, maar dat het kaartmateriaal via 3g moet worden binnengetrokken, tenzij je omringt wordt door snelle Tmobile hotspots. Als je wandelt of fietst is dat nog niet zo'n groot probleem omdat je door je relatief lage snelheid lang binnen hetzelfde kaartgebied blijft, maar in de auto ligt dat wel anders.Muthas schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:56:
Net wat gefietst, en zelfs met mijn snelheidbewoog het stipje van mijn positie keurig mee. Gewoon in de binnenstad, en een cirkel met een straal van ongeveer 20 meter (op de juiste plek natuurlijk
). Dus dat die GPS te onnauwkeurig is, is imo bullshit
[ Voor 25% gewijzigd door Daniel op 11-07-2008 15:06 ]
yup. Hiero. Ook alle apps die ik van de apps store heb gehaald willen niet meer opstarten...IT-Pro schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:48:
Meer mensen die de melding 'Geen service' krijgen? Heb al met T-Mobile gebeld, maar die zeggen dat de activatie nog niet 100% is...
[ Voor 77% gewijzigd door Hoedje op 11-07-2008 15:18 ]
| Security Management |
Verwijderd
Gebruik gewoon Itunes zou ik zeggen. Iphone aansluiten en mp3'tjes via Itunes erop zetten. Waarom wil je geen Itunes gebruiken?Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:12:
Hoe moet ik nou liedjes (mp3) op de Iphone zetten? Ben er mee bezig maar lukt me niet
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=516792
Hehehe, nog meer Twit kijkers
I've visited the Mothership @ Cupertino

Je kunt met de edit knop linksboven een bericht nog informatie later toevoegen, het is niet de bedoeling om elke paar minuten een nieuwe vraag in een nieuw bericht te stellen. Verder zijn dit ook zeer basic vragen, op GoT verwachten we wat eigen inzet. Dat houdt in dat je eerst hier zoekt, met Google zoekt en op de Apple site kijkt of je antwoorden kunt vinden op je vragen.
Ik zal je deze keer op weg helpen
Programma's installeren zonder iTunes kan via de App Store op de iPhone zelf, maar daarvoor zul je wel een iTunes account moeten aanmaken. Een andere mogelijkheid is via de installer als je gaat jailbreaken. Maar dat is bij de nieuwe iPhone 3G nog niet mogelijk.
Apple heeft op de website mooie video tutorials staan over iTunes, o.a. hoe je muziek moet toevoegen: http://www.apple.com/nl/itunes/tutorials/.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Mag ik je aanraden even heel goed alle handleidingen te lezen, en op het internet te zoeken....Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:12:
Hoe moet ik nou liedjes (mp3) op de Iphone zetten? Ben er mee bezig maar lukt me niet
Ik wil niet lullig overkomen, maar het lijkt erop dat je een Windows gebruiker bent, en ervanuit gaat dat Je Iphone hetzelfde werkt als (bijna) alle andere telefoons.
Allereerst zou ik beginnen met de handleiding van je GSM. Waarschijnlijk staat in de allereerste zin dat je de handleiding van Itunes moet lezen, voordat je de GSM gaat gebruiken.
FreeReef.nl
Alles wat niet direct met de technische kant of de iPhone zelf te maken heeft hoort in dat andere topic. Dus dat zijn vragen en opmerkingen over T-Mobile, koopervaringen en discussies over de prijs en abonnementen
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Hier bega je een hele grote denkfout. Je betaalde het abonnement aan AT&T en niet aan Apple! AT&T had voorheen geen 3G netwerk en heeft dat moeten uitrollen. Zo'n 3G netwerk plus uitrol is niet iets wat goedkoop is. Het is dan ook waarschijnlijker dat de iPhone mensen daar dan nu ook voor moeten betalen (dat 3G hebben ze specifiek voor die iPhone 3G lopen uitrollen).Daniël schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:04:
[...]
Binnen Europa ligt het natuurlijk anders, maar dat neemt niet weg dat Apple's claim van 'half the price' zelfs voor de VS onzin is. Ja het toestel is 200 dollar goedkoper geworden (199 vs 399) maar het verplicht af te nemen abonnement is $10 per maand duurder geworden (was $60, is nu $70)terwijl je er geen smsjes meer bij krijgt. De 200 die er eerst bij zaten kosten je nu 5 dollar extra. Zo ben je dus na de 24 maanden uitgezeten te hebben 1999 dollar kwijt (1800 abo + 199 toestel), dat was 1839. (1440 abo + 399 toestel)
Die 200 zat bij de kosten van de iPhone, niet bij de kosten van het abonnement. Het zijn verschilende kosten die naar verschillende partijen gaat. Dat moet je heel erg goed beseffen en in je achterhoofd houden. Als ik je verhaal zo lees veeg je die dingen allemaal op 1 grote hoop waardoor het inderdaad ineens heel erg warrig wordt en lijkt dat het allemaal duurder is geworden.
Mja, maar het gerucht wat de wereld in werd geslingerd dat de GPS ontvanger van de iPhone 3G niet nauwkeurig genoeg is, is dus onzin. Elk apparaat wat zijn kaarten via 3G zou streamen voor navigeren heeft dit probleem. Google Maps is er ook niet voor bedoeld - er komt vanzelf wel een applicatie met maps ingebouwd (TeleNav/TomTom/whatever)Daniël schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:04:
[...]
[...]
Het probleem is niet de onnauwkeurigheid, maar dat het kaartmateriaal via 3g moet worden binnengetrokken, tenzij je omringt wordt door snelle Tmobile hotspots. Als je wandelt of fietst is dat nog niet zo'n groot probleem omdat je door je relatief lage snelheid lang binnen hetzelfde kaartgebied blijft, maar in de auto ligt dat wel anders.
Verwijderd
Zelfs dan zou het moeten kunnen. Begreep dat bij een verlenging het iPhone-abonnement al eerder geactiveerd kan worden dan de einddatum van je huidige contract.Muthas schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:10:
Waarschijnlijk heb je verlengt, dan werkt het nog niet. Pas als je iPhone abonnement in gaat
TlighT schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:21:
[...]
Tja... het feit is wel dat ze er niet op voorbereid waren. De winkel waar ik was ging ervan uit dat ze gewoon via het systeem alles konden registreren en toen dat niet bleek te werken moest er geimproviseerd worden. Ook waren er nog andere problemen, de kassa's waren niet geupdate voor de iPhone zodat er maar op 1 kassa afgerekend kon worden, de papieren voor het handmatig aanvragen van een abonnement waren niet bijgewerkt voor de iPhone abonnementen, dat soort dingen.
Ik zit nu wel met een iPhone maar die doet niks met mijn TM simkaart, "No Service" zegt 'ie. En iTunes zegt dat er een "unsupported" simkaart in zit. Ik hoop maar dat dat komt doordat 'ie nog niet geactiveerd is, maar ik ben bang dat er misschien iets meer aan de hand is (de simkaart is ook al weer 10 jaar oud, misschien dat 'ie te oud is).
Ik zit nu dus met iPhone dat voorlopig een brick is, en aangezien ik om half zes vanochtend ben opgestaan om er een te bemachtigen, vind ik dat vanzelfsprekend niet zo leuk.
Memories of yesterday, will grow, but never die
Enige mogelijke obstakel is dan nog activatie zonder belgische SIM. Nou, doe dat met een Mobistar prepaid van een paar euro en dat probleem is ook opgelost.
[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 11-07-2008 15:35 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Krijg je ook voortdurend als je je iPhone opnieuw aanzet dat je die pincode in moet voeren om 'm te ontgrendelen omdat 'ie simlocked is? Die hele simkaart lijkt wel niet te werken...Namu schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:14:
[...]
yup. Hiero. Ook alle apps die ik van de apps store heb gehaald willen niet meer opstarten...
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Verwijderd
Neeneeppl schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:21:
[...]
Hier bega je een hele grote denkfout. Je betaalde het abonnement aan AT&T en niet aan Apple! AT&T had voorheen geen 3G netwerk en heeft dat moeten uitrollen. Zo'n 3G netwerk plus uitrol is niet iets wat goedkoop is. Het is dan ook waarschijnlijker dat de iPhone mensen daar dan nu ook voor moeten betalen (dat 3G hebben ze specifiek voor die iPhone 3G lopen uitrollen).
Die 200 zat bij de kosten van de iPhone, niet bij de kosten van het abonnement. Het zijn verschilende kosten die naar verschillende partijen gaat. Dat moet je heel erg goed beseffen en in je achterhoofd houden. Als ik je verhaal zo lees veeg je die dingen allemaal op 1 grote hoop waardoor het inderdaad ineens heel erg warrig wordt en lijkt dat het allemaal duurder is geworden.
edit: dat netwerk moest er toch komen.
Tjielp... een vogel.
Verder werk het super, hij geeft vaak wel een laag berijk aan maar nog geen last van gehad.
GPS werk ook super nouwkeurig (heb er heel de weg naar huis, op de fiets, naar zitten kijken
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Je hebt het in de winkel getest of bij iemand die hem gekocht had?CyBeR schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:32:
Mja, die belgen kunnen hoog en laag springen terwijl ze stelling beweren "100% zeker" te weten dat de belgische iPhone een country-lock heeft, maar ik heb toch echt net m'n Vodafone SIM in twee iPhones laten proppen (dat kost ook wat overredingskracht trouwens) alwaarna er prima mee gebeld kon worden.
Enige mogelijke obstakel is dan nog activatie zonder belgische SIM. Nou, doe dat met een Mobistar prepaid van een paar euro en dat probleem is ook opgelost.
Alleen hij wil m niet activeren met iTunes! Ik krijg een time-out.. waarschijnlijk is het druk. Alleen lees ik veel berichten dat het jullie allemaal wel gelukt is. Tips? Want ik probeer het al een uurtje of 3.
Verwijderd
Ik was net even naar info iPhone aan het zoeken, en kwam op de site van Apple uit. Daar staat géén vinkje bij Visual Voicemail in Nederlandmartijnve schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:47:
Heeft er al iemand de visual voicemail aan de praat? bij mij beltie gewoon de voicemail als ik op voicemail druk
Verder werk het super, hij geeft vaak wel een laag berijk aan maar nog geen last van gehad.
GPS werk ook super nouwkeurig (heb er heel de weg naar huis, op de fiets, naar zitten kijken)
Jep, als hij dat aan 't doen is krijgt ie 'n timeout. Verschillende PCs/netwerken geprobeerd, no luck.. wel zuur want ben dr al 3u mee bezig en ik kan er nog niks mee dus.Splendid_dj schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:52:
Same here, maakt geen verbinding met iTunes Store?
ik werk bij logica en probeer nu via iTunes mijn contacten te syncen, alleen duurt dit nu wel heel lang! Ik heb 200 contacten, sommige met, sommige zonder foto..
was net een half uur bezig, annuleer vervolgens en nog steeds "0" contacten
Memories of yesterday, will grow, but never die
En jij bent nog heel, de fiets is nog heel en de iPhone is nog heel. Onvoorstelbaarmartijnve schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:47:
GPS werk ook super nouwkeurig (heb er heel de weg naar huis, op de fiets, naar zitten kijken)
Ik heb nog geen iPhone (klooie TAS), maar ik heb er wel al mee kunnen spelen. Het viel me alles mee. Ik ben blij dat ik de witte heb gekozen. Je ziet de vingerafdrukken daar nauwelijks op en ik vind hem gewoon veel mooier
Helaas dus nog even afwachten voordat ik hem echt in ontvangst kan nemen. Maar de eerste indrukken waren meer dan positief.
Heb precies hetzelfde, die van mij ligt ook nog @ BC. Die verkoper zei dat ik hem beter kon laten liggen totdat TAS weer werkte. Kon er toch op dat moment vrij weinig mee. Maar als het morgen nog niet werkt, ga ik hem toch wel ophalen. Heb ik in iedergeval watHoedje schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:56:
[...]
En jij bent nog heel, de fiets is nog heel en de iPhone is nog heel. Onvoorstelbaar
Ik heb nog geen iPhone (klooie TAS), maar ik heb er wel al mee kunnen spelen. Het viel me alles mee. Ik ben blij dat ik de witte heb gekozen. Je ziet de vingerafdrukken daar nauwelijks op en ik vind hem gewoon veel mooier. Verder viel het me op dat de dataverbinding (HSDPA) snel is. Het is eigenlijk ongeveer even snel om websites te openen (GoT, T.net, Nu.nl) als met de iPod touch via wifi. Dat terwijl de iPhone maar 1 of 2 streepjes bereik aangaf. Maar goed, we hadden al vastgesteld in dit topic dat de streepjes niet alles zeggen
Voor mij is dat de belangrijkste nieuwe functionaliteit en de reden dat ik gewacht heb op de 3G. Dus ik ben blij dat dat goed werkt.
Helaas dus nog even afwachten voordat ik hem echt in ontvangst kan nemen. Maar de eerste indrukken waren meer dan positief.
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Visual voice mail werkt hier gewoon. Wel eerst even op je iPhone op visual voice mail klikken zodat het geactiveerd isDRvDijk schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:54:
[...]
Ik was net even naar info iPhone aan het zoeken, en kwam op de site van Apple uit. Daar staat géén vinkje bij Visual Voicemail in Nederland
Verwijderd
Ik ben namelijk aan het werk, daar heb ik Windows Vista. Maar thuis heb ik een Mac. Wil hem graag activeren zodra de iTunes Store het weer doet, maar niet als het verwarrend wordt voor de iPhone.
Hij moet nog gekalibreerd worden, dus de eerste keer als je hem aan je PC hangt helemaal opladen en dan helemaal leegmaken. Daarna hoeft dat niet meerMichie23 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:30:
Valt iemand ook op hoe snel de batterij oplaad? Mijne was meer dan de helft leeg en had m 5 minuten aan m'n Imac zitten om op te laden en hij was vol. Misschien klopte de indicatie niet?
en waar vind je dat dan?Lt. Marx schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:31:
[...]
Visual voice mail werkt hier gewoon. Wel eerst even op je iPhone op visual voice mail klikken zodat het geactiveerd is
Verwijderd
Het syncen komt thuis wel!
Geen naam geven, dan is je iPhone voor zover ik weet al gesynct met die PC. En ja dan kan je bellen en internettenVerwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:37:
En als je die naam hebt gegeven, kan ik dan gaan bellen en internetten?
Het syncen komt thuis wel!
Verwijderd
Kun je een foto plaatsen met "Vodafone NL" op de display van je iphone 3G?
Maar het werkt wel.. Heb net getest. Best grappig, vooruit spoelen achteruit spoelen.DRvDijk schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:54:
[...]
Ik was net even naar info iPhone aan het zoeken, en kwam op de site van Apple uit. Daar staat géén vinkje bij Visual Voicemail in Nederland
Heb meestal hekel aan VoiceMail. maar zo is er best mee te leven.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Verwijderd
Had al een abbonement bij T- Mobile, dus een witte 16GB koste me maar 49,95 met i150
Nu nog even 6 weken wachten
Iemand btw een goede site waar ik info kan vinden over het jailbreaken?
De linkse is een 3G en de Rechtse is een Amerikaanse.
Jullie zien het kleurverschil van het scherm waarschijnlijk wel...
bron : http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=516792
FreeReef.nl
Edit: My bad, het MAC-adres filter staat ingeschakeld
[ Voor 23% gewijzigd door IT-Pro op 11-07-2008 17:01 ]
Verwijderd
Kan iemand beantwoorden of de display wel even hoog aan de oppervlakte ligt? Of ligt de display dieper verzonken dan bij de oude iphone?
Hoog aan de oppervlakte is mooier, en ik ken geen telefoon waarbij dat beter is dan bij de iphone (in ieder geval de oude iphone)
Verwijderd
Ik ben ook van plan om een Iphone 3G aan te schaffen
maar ik heb enkel nog twijfel over welk model ik zou nemen.
Ik ben een Belg dus ik moet kiezen uit :
8GB : 525 euro
16GB : 615 euro
Zouden de personen die een 16GB-model hebben genomen,
even kunnen laten weten waarom ze voor dit model geopteerd hebben?
Ik veronderstel dat ik met 8GB normaal zeker moet toekomen..
Alvast bedankt.
Het probleem dat sommige mensen No Service krijgen zou ook te wijten kunnen zijn dat het abonnement in het geheel nog niet aangesloten is geweest. Alle T-Mobile SIM kaarten voor abonnementen zijn pre-activated, je kunt er dus direct mee bellen. Er zit een maximum verbruik op voordat deze wordt afgesloten. Na een bepaalde hoeveelheid verbruik of tijd wordt deze alsnog afgesloten als er geen abonnement aan is gekoppeld. Volgens mij is het T-Mobile Aansluit Systeem (TAS) dusdaning overbelast geraakt vandaag dat de systemen het niet meer aan kan.
Als je wel een contract hebt gehad en getekend, lijkt mij het een kwestie van tijd voordat je weer opnieuw wordt aangesloten. Het is alleen reuze vervelend dat je na zo lang wachten op je nieuwe speledingetje nog een keer zoveel geduld moet hebben om hem te mogen kopen, vervolgens dat ze hem voor je kunnen aansluiten en dan ook nog eens moet wachten voordat je hem in iTunes kunt activeren.
Als ik eerlijk ben zou ik gewoon voor de 8GB gaan (ondanks dat ik zelf een iPhone 16GB heb :x )Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:08:
Hi,
Alvast bedankt.
De reden is omdat je via iTunes heel makkelijk kan selecteren wat je wel/niet wil syncen, en op die manier heb ik nu een iTunes library van 30+ GB en op m'n iPhone nu 7GB gebruikt van de +-14 die ik heb. Ben destijds ervoor gegaan omdat ik gewoon bang was te weinig ruimte te hebben, maar als ik jou was zou ik die 90,- in je zak houden.
Waarom denk je dat mensenvoor een 16GB kiezen?Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:08:
Hi,
Alvast bedankt.
Kunnen maar 2 redenen voor zijn:
1. Ze hebben de ruimte nodig
2. Ze willen een witte
Deze redenen had je natuurlijk al wel zelf bedacht maar je bent naarstig opzoek naar een andere reden. Die is er niet.
Wit is overigens wel 'exclusiever'. De meeste zijn zwart en hebben snel vette vingers zichtbaar op de achterkant
niet de enigenudie schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:07:
Ik begin nu lichtelijk gefrustreerd te raken. Kan niks met m'n telefoon totdat die iTunes server weer up is.. al 4 uur nou..... bleh!
Gewoon het hokje 'Bookmarks syncen' aanzetten bij het tabje 'Info' bij je iPhone instellingen?Lt. Marx schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:12:
Heeft iemand enig idee hoe je eenmalig (en zonder tussenkomst van een server liefst) je bookmarks uit firefox op je iPhone krijgt (of IE dus)?
Daar kan ik alleen maar kiezen om IE bookmarks te syncen en niet firefox. Dus ik moet mijn bookmarks uit FF naar IE zien te krijgen.osc4r schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:13:
[...]
Gewoon het hokje 'Bookmarks syncen' aanzetten bij het tabje 'Info' bij je iPhone instellingen?

Ah well, ik ga wel even m'n koffer inpakken. Morgen vroeg ga ik een maandje naar HK
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Wel grappig dat er een nederlands filmpje bij zit die de navigatie laat zien in de trein bij den haag.Memphis177 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:18:
Engadget heeft z'n review klaar: http://www.engadget.com/2008/07/11/iphone-3g-review/
(hoort eigenlijk in prijs en abbo's, excuus).
[ Voor 27% gewijzigd door nwnc op 11-07-2008 17:27 ]
Toen ik de eerste iPhone kocht moest ik dezelfde keuze maken. Ik dacht toen dat 8GB voor mij ook wel genoeg zou zijn maar heb toch de 16GB genomen met in het achterhoofd dat als ik achteraf toch te weinig ruimte zou hebben ik flink zou balen. Achteraf gezien maar goed ook want zelfs nu moet ik nog dingen wissen omdat de 16 GB regelmatig vol zit. Dit komt voornamelijk door de video's en video podcasts die ik heb. Voor vakantie had ik een paar DVD films omgezet naar iPhone formaat om af en toe lekker op bed in hotel/camping lekker een videotje te kunnen kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:08:
Of Mobile Me gebruikenLt. Marx schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:19:
[...]
Daar kan ik alleen maar kiezen om IE bookmarks te syncen en niet firefox. Dus ik moet mijn bookmarks uit FF naar IE zien te krijgen.
Edit: Toch niet. Mobile Me ondersteund geen bookmarks syncen? Was met .mac wel
Edit2: Toch wel. Maar ook alleen maar Internet Explorer, geen FF
[ Voor 5% gewijzigd door amphora op 11-07-2008 17:32 ]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
http://www.mobilecomputer...arks-with-the-iphone.htmlamphora schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:26:
[...]
Edit2: Toch wel. Maar ook alleen maar Internet Explorer, geen FF
Als het goed is. Maar weet niet of dat met mobile-me werkt.
PSN: Shiver23
Na het debat over koppelverkoop in België nu dit. Al is het maar de vraag of Apple werkelijk schaarste creëert, of ze gewoon niet kunnen volgen met de vraag (wat wel zou kunnen bij een wereldwijde release, cfr de Wii).
Dat Mobistar mensen geen iPhone wil geven omdat ze geen abonnement willen is natuurlijk schandalig, hopelijk krijgen ze hiervoor boetes ofzo.
edit: http://hln.be/hln/nl/958/...chaarste-bij-iPhone.dhtml
[ Voor 12% gewijzigd door Memphis177 op 11-07-2008 17:45 ]
Helaas is die firefox plugin die ze daar gebruiken (nog) niet geschikt voor FF 3.0.Shiver23 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:35:
[...]
http://www.mobilecomputer...arks-with-the-iphone.html
Als het goed is. Maar weet niet of dat met mobile-me werkt.
En aangezien het alleen maar IE en FF bookmarks synct zal het ook wel voor Mobile Me werken. Kent iemand een andere plugin die het wel doet? (beetje offtopic misschien)
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Dit topic is gesloten.
De discussie over de prijs en abonnementen mag in [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3.