nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Verwijderd
Over officieel niet kunnen gesproken... Voice dailing... Kwam dit filmpje tegen. Ziet er goed uit, niet dat ik het ooit heb gebruikt... Echter voor handsfree bellen zou het wel makkelijk zijn.
Verwijderd
Probeer jij nou echt met droge ogen zo'n opmerking te maken zonder goed te lezen dat hij vraagt "wat willen jullie graag zien?".burne schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:07:
[...]
Probeer jij nou echt met droge ogen te beweren dat je iets weet van product-testen terwijl je anderen moet vragen waar je een snelheidstest doet?
Ik ga trouwens wachten op meer gebruikerservaringen maar die zullen morgen vast wel hier te vinden zijn.
Volgens mij heb ik dit ook gehad toen ik het macbook toetsenbord geinstalleerd had. Een 2de keer installeren hielp bij mij. Is je toetsenbord bij email en SMS ook helemaal leeg? Dat had ik iig.nicket84 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:38:
Hey mensen,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb enige tijd terug een applicatie via de installer geinstalleerd, die mijn omgeving zou skinnen. Geen gewone theme voor summerboard, maar voor het toetsenbord etc.
Het probleem is dat hij het * 0 # gedeelte van mijn "dialer" leeg laat, en een stukje van mijn adresboek laat zien.
Ik weet de exacte naam van deze applicatie niet meer, en deze is ook niet terug te vinden in de installer.
Bij mij laadt het goed en binnen een minuut (oude iPhone 1.1.3 fw). Kan er alleen niks van lezen, Latijn ofzo?gavro schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:11:
Daanno: probeer dit dan eens en meet hoelang het duurt voordat het volledig binnen is:
http://gavro.nl/lorem.txt
Bestand is precies 5MB groot.
[ Voor 18% gewijzigd door zonoskar op 10-07-2008 21:30 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Edit: LOL

[ Voor 7% gewijzigd door Punksmurf op 10-07-2008 22:10 ]
met een hamer past alles

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Thnx
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Ben ik de enige die hier last van heeft? Ik wil die apps uitchecken man. Shozu en Bomberman lijken me echt super ultra geweldig.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Nee, de hele iTunes Store ligt momenteel uit de lucht, kennelijk vanwege de lancering.Alpha-sphere schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:43:
Op engadget lees ik dat de app store al open is maar ik kan de hele iTunes store niet eens bereiken
Ben ik de enige die hier last van heeft? Ik wil die apps uitchecken man. Shozu en Bomberman lijken me echt super ultra geweldig.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
- klik op de volgende link: http://phobos.apple.com/W...oftware?id=284417350&mt=8
- Vervolgens kun je de rest van de applicaties zien door bovenin (bij de breadcrumbs) op App Store te klikken (dus naast vermaak en Remote).
Hbe net al wat applicaties gedownload, maar helaas nog geen firmware 2.0...
http://gizmodo.com/502401...one-in+car-navigation-app

Ik heb vanmiddag met Mobistar gemaild, met de vraag of ik de iPhone als Nederlander kan kopen in Belgie en deze ‘zo’ zonder problemen kan gebruiken met een Nederlandse Simkaart, en dit was de reactie:
Geachte,
Bedankt voor uw email.
In principe kan dit geen probleem zijn. U kan best wel nakijken of dit door de Nederlandse providers toegelaten wordt.
Hebt u nog vragen, aarzel niet ons te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
[ Voor 62% gewijzigd door W00fer op 10-07-2008 23:49 ]
[ Voor 38% gewijzigd door DaannO op 11-07-2008 00:07 ]
Ik heb een aantal berichten naar het abonnementen topic geschopt, verder met DaannODaannO schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 00:07:
Gaarne dit topic beperken tot discussie over de iPhone en ervaringen. Crap over het live event kan in [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Hij staat wel beter bij je witte macbook natuurlijk. Dat zou voor mij een argument zijn om toch een witte te halen als de zwarte op zijn (hij moet wel 16GB zijn... video!)MaChOmIdGeT schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 00:47:
zwart zie je de vlekken meer op ... grootste nadeel ... maja wit ziet er niet uit vind
Haha, ik zit hier met hetzelfde dilemma, maar ik had bedacht dat een zwarte wel weer mooi naast m'n MacBook als hij in een wit dock staatFiZz schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 00:59:
[...]
Hij staat wel beter bij je witte macbook natuurlijk. Dat zou voor mij een argument zijn om toch een witte te halen als de zwarte op zijn (hij moet wel 16GB zijn... video!)
Heej! Ontneem mij mijn enige argument, om toch voor een witte te gaan als de zwarte op is, niet!Chriztiaan schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 01:21:
[...]
Haha, ik zit hier met hetzelfde dilemma, maar ik had bedacht dat een zwarte wel weer mooi naast m'n MacBook als hij in een wit dock staat
Pics or stfu.Lt. Marx schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 01:42:
Hier de gelukkige bezitter van een witte. iTunes store is alleen nu down dus kan er niet zo veel mee. Opening in Rotterdam was best leuk. Goed geregeld door Tmobile!
De aankomst van de vrachtwagen:
http://nl.youtube.com/watch?v=NZ_KXeFZKpE
De lucky basterd:
http://nl.youtube.com/watch?v=7w0Tl4ltJEM
[ Voor 7% gewijzigd door srblackbird op 11-07-2008 01:58 ]
Ah, de pakketjes zijn blijkbaar hetzelfde in Duitsland en Nederland. Dat verklaart de duitsheid eerder.
lijnbaan 86 in amsterdamsrblackbird schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 01:56:
Voor de mensen die de introductie in Rotterdam gemist hebben:
De aankomst van de vrachtwagen:
http://nl.youtube.com/watch?v=NZ_KXeFZKpE
De lucky basterd:
http://nl.youtube.com/watch?v=7w0Tl4ltJEM
Maar ik ben nr 106
A Soldiers manual and a pair of boots.
Nu weet ik zeker dat ik voor de zwarte gaat, ziet er niet uit dat wit als ie zo op tafel ligt
Thnx!
De achterkant vind ik ook wel mooi met dat zwarte logo, alleen vind ik het niet mooi als hij zo op de tafel, bed, w/e ligt. Zwart voor mij dusFiZz schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 03:00:
Ik vind die witte er eigenlijk ook wel ok uit zien. Het is dus vanaf nu een reële optie
Thnx!
Ik kan iig wel zeggen dat je vette vingers/vegen en ik denk krasjes veel minder ziet op wit als op zwart. Gisteravond met een aantal 'zwarte' kopers staan praten en na maal in hun handen leek de achterkant wel net uit het frituurvet te zijn gekomen. [/overdreven]Good Fella schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 03:08:
[...]
De achterkant vind ik ook wel mooi met dat zwarte logo, alleen vind ik het niet mooi als hij zo op de tafel, bed, w/e ligt. Zwart voor mij dus
Weet iemand of het mogelijk is je iPhone te activeren met PC/Mac A om vervolgens een par dagen later te syncen met PC/Mac B?
of een witte 16gb of een zwarte 8gb
heb voor beide een gegarandeerde reservering staan
aan de ene kant is zwart goed voor mij want ik sleutel nogal veel maar alles direct vet vind ik ook klote
wil er toch een silicone skin over maar die zullen ze nog wel niet hebben voor de 3g
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik vraag me namelijk af of de overgang wel mooi is.
'Just a designerd'
kijk hier evenCrashOne schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:12:
Zou iemand een duidelijke foto kunnen posten van de zijkant van de witte?
Ik vraag me namelijk af of de overgang wel mooi is.
http://www.apple.com/nl/iphone/gallery/360/index_white.html
Nee, toch nog niet, zelf getest.musiqman schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 06:59:
Wat hoor ik nou. Zit er in de nieuwe firmware wel a2dp?
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
Dat gepraat over wit of zwart heeft toch niet echt heel veel toegevoegde waarde lijkt me zo.
Goede vraag!Robbeke schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:34:
Iemand al een idee of de iPhone werkt met Exchange self-signed certificates of is eentje van GlobalSign/Thawte/... noodzakelijk?
Ben ook erg benieuwd naar...
Tja, die jubelzang op de nieuwe Iphone en versie 2.0 kun je nauwelijks een reviewEerste reviews druppelen al binnen.
De review van David Pogue van de NewYork Times: Klik
noemen.
Ik lees nu op andere plekken dat de UMTS-ontvangst slechter is dan andere
smartphones en dat de Wifi-ontvangst aanzienlijk slechter is dan bij de Iphone 1.
En dat je met al die features en een paar keer bellen nauwelijks een werkdag
doorkomt met één batterijlading.
Vind ik toch wel zorgelijk...
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
iPhone Firmware 2.0 Hacked, Jailbroken and Unlocked by the iPhone Dev Team
iPhone firmware 2.0 hacked
Would you believe it?
The iPhone Dev Team has done it again, Gizmodo is reporting that they have already jailbroken and unlocked iPhone firmware 2.0 which was released only a few hours back.
Its probably the shortest time the iPhone dev team has taken to hack iPhone
http://gizmodo.com/5023971/iphone-os-20-unlocked-yes
Alleen.... nu nog aan zo'n ding zien te komen zonder abonnement....
Dit gaat alleen nog maar over de Firmware. Of de 3G zelf ook gehacked kan worden moet nog blijken.twaeker schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:31:
Zie zo, dat klusje is ook al weer geklaard:
(...)
http://gizmodo.com/5023971/iphone-os-20-unlocked-yes
Alleen.... nu nog aan zo'n ding zien te komen zonder abonnement....
[ Voor 80% gewijzigd door Hoedje op 11-07-2008 12:12 ]
lekker geregeld weer want er kan geen enkel abonnement afgesloten bij t-mobile op dit moment
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Nu dus wachten totdat ze mij bellen...
Tjielp... een vogel.
Het duurt toch überhaupt 6 weken eer je hem ontvangt, niet?Bas schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:06:
ben net weer thuis, het systeem ligt tot nadere order plat. Je kunt je wel inschrijven, maar je krijgt hem niet mee
Nu dus wachten totdat ze mij bellen...
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Ik stond nog wel als nr 11 op de lijst. Of ze hebben ze wel binnengehad, maar gewoon aan de deur verkocht of ze hebben er echt heel weinig binnengehad. Ik baal
http://www.iphonemedia.nl...anvraag-systeem-down/399/Ganymedus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:09:
[...]
Het duurt toch überhaupt 6 weken eer je hem ontvangt, niet?
In de winkel hebben ze de toestellen, maar ze kunnen ze niet meegeven.
Je abbo moet centraal worden geregistreerd en geactiveerd worden. maar dat gaat nu even niet.
Wij (een TPH in Eindhoven) hadden 6 iPhone's. Vanmorgen om 8:00 stonden er een aantal mensen voor de deur te wachten, voor 2 iPhone's in totaal. Aangezien we eerst beloofd hadden dat we om 8:00 ook open gingen, maar dat dus niet waar konden maken, hebben we die mensen een iPhone beloofd (nummertje gegeven, de juiste iPhone klaar gelegd) en naar de Lunchroom van de AH gestuurd voor een bak koffie op onze kosten. Vrij snel daarna ook nog de andere iPhone's gereserveerd voordat het 9:30 was.
En toen was het 9:30 en ging het meteen fout. We hebben 1 abonnement kunnen aansluiten, met een heleboel F5'en & "503 service unavailable"'s, daarna lag het gewoon echt plat. Dus, hebben we nu achter in het magazijn 5 iPhone's liggen die wachten op een nieuwe eigenaar zodra het T-Mobile systeem (TAS) weer werkt. Helaas nog wel iemand niet blij kunnen maken. Een reservering van iemand die in de T-Mobile rij stond (en door onze collega's van onze andere winkel er geattendeerd was dat wij er nog 1 hadden) kwam pas om 10:30 in de winkel, terwijl we 'm tot 10:00 hadden vastgehouden, en toen echt niet meer te houden was.
Dinsdag komen er schijnbaar weer nieuwe, en wie nu bij ons reserveert krijgt een iPhone dock
Ook even wachten tot de MobileMe service weer werkt en ik mij aan kan melden.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Volgens mij heeft elke telefoonzaak minstens twee of drie telefoons meer dan ze zeggen, of heeft het personeel niks voor zichzelf aan de kant gelegd?
Nope, we hadden er 7, waarvan 1 demo voor onze winkel. Grotere vestigingen hadden er wel iets meer.Tom schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:27:
[...]
Volgens mij heeft elke telefoonzaak minstens twee of drie telefoons meer dan ze zeggen, of heeft het personeel niks voor zichzelf aan de kant gelegd?
werkt met self signed je krijgt een waarschuwing dat het een ongeldig certificaat is en dan kan je hem alsnog accepterenRobbeke schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:34:
Iemand al een idee of de iPhone werkt met Exchange self-signed certificates of is eentje van GlobalSign/Thawte/... noodzakelijk?
Moet je iedere keer weer bevestigen als er een verbinding wordt gemaakt of (hoop ik) eenmalig bij de eerste verbinding?Donnie Darko schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:46:
[...]
werkt met self signed je krijgt een waarschuwing dat het een ongeldig certificaat is en dan kan je hem alsnog accepteren
Hoe hebben jullie het geregeld bij het demo toestel met de SIM? Ook gewoon een "lege" SIM erin?RobbertC schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:23:
Wij (een TPH in Eindhoven) ...
Er ligt wel meer uit. Gisteravond was iTunes niet meer beschikbaar. Ook de site waarmee je een file kunt downloaden om het demo apparaat te recoveren is al de hele ochtend niet of slecht beschikbaar. Het is ook een bijzondere dag vandaag...harley schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:01:
Leuke ervan is dat het t-mobile aanvraag systeem er na 3 minuten uitlag...(
[ Voor 47% gewijzigd door robertwebbe op 11-07-2008 12:02 ]
Verwijderd
Krijg je dat bij elke phone house als je reserveert? Ik heb toch geen haast en wel handig als je gelijk een dock erbij hebtRobbertC schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:23:
Nou, ik ben weer thuis nadat ik vanmorgen even in de winkel heb meegeholpen voor de introductie.
Wij (een TPH in Eindhoven) hadden 6 iPhone's. Vanmorgen om 8:00 stonden er een aantal mensen voor de deur te wachten, voor 2 iPhone's in totaal. Aangezien we eerst beloofd hadden dat we om 8:00 ook open gingen, maar dat dus niet waar konden maken, hebben we die mensen een iPhone beloofd (nummertje gegeven, de juiste iPhone klaar gelegd) en naar de Lunchroom van de AH gestuurd voor een bak koffie op onze kosten. Vrij snel daarna ook nog de andere iPhone's gereserveerd voordat het 9:30 was.
En toen was het 9:30 en ging het meteen fout. We hebben 1 abonnement kunnen aansluiten, met een heleboel F5'en & "503 service unavailable"'s, daarna lag het gewoon echt plat. Dus, hebben we nu achter in het magazijn 5 iPhone's liggen die wachten op een nieuwe eigenaar zodra het T-Mobile systeem (TAS) weer werkt. Helaas nog wel iemand niet blij kunnen maken. Een reservering van iemand die in de T-Mobile rij stond (en door onze collega's van onze andere winkel er geattendeerd was dat wij er nog 1 hadden) kwam pas om 10:30 in de winkel, terwijl we 'm tot 10:00 hadden vastgehouden, en toen echt niet meer te houden was.
Dinsdag komen er schijnbaar weer nieuwe, en wie nu bij ons reserveert krijgt een iPhone dock
Ze gebruiken ook Windows heDancing_Animal schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:25:
Toch blijft het me verbazen dat uitgerekend een telecommaatschappij die ook hoge-snelheid internet biedt een systeem heeft dat platgaat als er een paar honderd aanvragen over het lijntje moeten. Dat begrijp ik echt niet hoor. In deze tijd van snelle verbindingen moet dat toch geen probleem zijn. Ik weet wel dat die netwerken niets met elkaar te maken hebben, maar het geeft mij een wat slechte indruk over hoe ze hun infrastructuur geregeld hebben.
Verwijderd
Die kan je volgens mij alleen maar kopen als je kan aantonen dat je een inwoner van Zwitserland bent...Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:59:
Iemand toevallig al ervaring met de simlockvrije iphones uit zwitserland? Zijn die compatible met de NL-sims?
Verwijderd
*Stel* dat ik dat kan, is het dan bekend of ie ook werkt met een NL sim?duderuud schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:00:
[...]
Die kan je volgens mij alleen maar kopen als je kan aantonen dat je een inwoner van Zwitserland bent...
/me kent namelijk mensen die in Zwitserland wonen
Werkt neit, maar aangezien de tool die er voor zorgt dat dat wel kan z.s.m. online gaat verschijnen (gizmodo heeft hem al in bezig + alles werkt (ook de appstore).)Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:04:
[...]
*Stel* dat ik dat kan, is het dan bekend of ie ook werkt met een NL sim?
/me kent namelijk mensen die in Zwitserland wonen
Tijd dat Zwitserland lid wordt van de EU.... Nu kunnen ze dit gewoon maken...duderuud schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:00:
[...]
Die kan je volgens mij alleen maar kopen als je kan aantonen dat je een inwoner van Zwitserland bent...

- nvmRobbertC schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:33:
[...]
Nope, we hadden er 7, waarvan 1 demo voor onze winkel. Grotere vestigingen hadden er wel iets meer.
[ Voor 23% gewijzigd door DenTeD123 op 11-07-2008 12:09 ]
eenmalig overigens is het push mail dus hij haalt automatisch nieuwe mails binnen. (zeer snel overigens!)robertwebbe schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:54:
[...]
Moet je iedere keer weer bevestigen als er een verbinding wordt gemaakt of (hoop ik) eenmalig bij de eerste verbinding?
-mooi
-GPS fixt snel op m'n stad (10 seconden), vervolgens nog 2 minuten en hij zit op m'n huis (de cirkel) terwijl ik binnen ben
-App Store applicaties zijn vet
-veel kleine verbeteringen in firmware 1.2
-geluid kan veel harder!
[ Voor 4% gewijzigd door Muthas op 11-07-2008 12:15 ]
Foto's?Muthas schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:13:
Eerste indrukken van m'n witte 16GB:
-mooi
-GPS fixt snel op m'n stad (10 seconden), vervolgens nog 2 minuten en hij zit op m'n huis (de cirkel) terwijl ik binnen ben
-App Store applicaties zijn vet
-veel kleine verbeteringen in firmware 1.2
Pura Vida
Uh, 2 minuten voor een fix? Da's toch juist ontzettend traag?Muthas schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:13:
[ Voor 4% gewijzigd door Dreamvoid op 11-07-2008 12:17 ]
Verwijderd
Bij tomtom op een palm kan een lock ook wel eens minuten duren. Vooral in huis. In de auto gaat het sneller.Dreamvoid schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:16:
[...]
Uh, 2 minuten voor een fix? Da's toch juist ontzettend traag?
Verwijderd
Dat heb ik vanochtend dus ook gedaan bij een TPH filiaal in het oosten van ons land inc. dock. Maar denk je dat de aantallen bij die levering weer zo schrikbarend laag zijn ( stuk of 6?), of heb ik een grote kans dat ik begin volgende week een iphone tot mijn beschikking heb?RobbertC schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:23:
Ik was overigens de eerste die vandaag daar een reservatie geplaatst heeft
Verwijderd
apart, maar er zit toch al een dock bij de iphone zelf ?Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:22:
[...]
Dat heb ik vanochtend dus ook gedaan bij een TPH filiaal in het oosten van ons land inc. dock. Maar denk je dat de aantallen bij die levering weer zo schrikbarend laag zijn ( stuk of 6?), of heb ik een grote kans dat ik begin volgende week een iphone tot mijn beschikking heb?
Ik was overigens de eerste die vandaag daar een reservatie geplaatst heeft

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 12:25 ]
Gewoon geil... kan het niet anders zeggen. Kan niet wachten tot de BC gaat bellen om te zeggen dat ik mijn iPhone kan ophalen.
Pura Vida
Nee.. bij de G3 wordt geen dock geleverd..Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:24:
[...]
apart, maar er zit toch al een dock bij de iphone zelf ?
Ik ben iig reuze blij dat ik hem gehaald heb.. Supper heb me alleen zo'n auto kit laten aansmeren bij T-mobile.. Nahja.. verkopen we wel weer via E-bay
[ Voor 25% gewijzigd door To_Tall op 11-07-2008 12:28 ]
25Euro heb je al een dock. Zo'n ramp is dat ook weer nietVerwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:27:
[...]
hmm ben ik toch blij dat ik een 1e generatie heb, geen dock erbij, schandalig
Ik heb nog wat foto's gemaakt met de iPhone 3G. Ze staan hier.
Ze zien er niet slecht uit. Beter dan de oude maar niet vergelijkbaar met m'n N82. Doordat de sluiter toch wel langer open blijft dan normaal, is het moeilijk om bewegende objecten er mooi op te krijgen (zie kinderen).
Ik krijg geotagging trouwens nog niet voor elkaar. Ik heb voor het foto's nemen nog even Google Maps gestart en gezien dat er een fix plaats vond. Ook bij het nemen van de foto's heb ik toestemming gegeven om mijn positie te gebruiken en ook hier weer even gewacht op een eventuele fix.
[ Voor 22% gewijzigd door robertwebbe op 11-07-2008 12:43 ]
Wat voor autokit? eventueel wil ik hem dan wel overnemen...To_Tall schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:27:
[...]
Nee.. bij de G3 wordt geen dock geleverd..
Ik ben iig reuze blij dat ik hem gehaald heb.. Supper heb me alleen zo'n auto kit laten aansmeren bij T-mobile.. Nahja.. verkopen we wel weer via E-bay
Verwijderd
Verwijderd
Tmobile adviseert om het morgen nog eens te proberen... leuk zo'n introductie op 11 Juli... als je m dan op 12 juli pas krijgt.
Nee joh. De iPod functie natuurlijk. En het liefst met hoge bitrate mp3s en shure dopjesMuthas schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:39:
[...]
Wat, gewoon met de speaker van de iPhone? Ja, die heeft nu ook een aso-stand voor in de bus
Als ik vanuit iTunes naar de store ga kom ik er niet in... het gekke is dat me net geabonneerd heb op een podcast en vervolges kan ik wel in het menu aan de linkerkant naar de store...Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:39:
Voor mij is de iTunes store constant down en kan ik dus niet activeren. Heeft iemand anders dat probleem ook?
Pura Vida
Volgens mij draait de webserver nog wel maar de achterliggende systemen kunnen de drukte allemaal niet meer aan.Maverick2001 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:41:
[...]
Als ik vanuit iTunes naar de store ga kom ik er niet in... het gekke is dat me net geabonneerd heb op een podcast en vervolges kan ik wel in het menu aan de linkerkant naar de store...
Het is de unviversele iPod aansluiting. Dus de telefoon zal ook daar in passen net als in andere doc's tenzij de vorm geving anders is./ zoals de speciale G3 dockIbix schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:35:
Past de 3G in de 1st gen docking station voor de iphone!?
Verwijderd
Zomaar een paar vragen die in me opkomen als je een HTC gewent bent.
1* Hoe is het geluid via een telefoongesprek?
2* Hoe is het bel volume?
3* Weet iemand een winkel in regio Dordrecht/Rotterdam die nog een 16 gig heeft liggen?
Misschien zijn ze al voorbij gekomen, excuus dan maar.
Dit topic is gesloten.
De discussie over de prijs en abonnementen mag in [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3.