De configurator van EK geeft je niet automatisch een drain, die moet je wel hebben. Je zult dus ergens een T splitter met een ball valve moeten hebben, plus de M/M fittingen om dit aan elkaar te maken en een plug.joon schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:21:
Naast 2 extra fittingen & fan, moet ik nog ergens anders rekening mee houden als ik er een extra rad bij zet?
Hier zijn een hoop opties voor, doe het eerst gewoon standaard volgens de beschrijving van EK, als dat teveel geluid maakt kun je gaan kijken hoe je dit met rubber kan gaan oplossen.joon schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:21:
Het isoleren heb ik momenteel geen idee bij, dat zou ik eerst even moeten zien om daar een idee bij te hebben maar dat lijkt me niet het grootste probleem om te doen.
Dit zijn erg goede fans en ook relatief goedkoop.joon schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:21:
Zijn de "EK-Vardar F2-120 (1450rpm)" fans trouwens goed of zijn er betere alternatieven?
In deze review van de ML1x0 fans van Corsair (die ik zelf heb) zie je de vardar ook in de lijstjes grafieken staan, deze presteren bijna net zo goed als de Corsair fans, maar zijn wel een stuk goedkoper.
Daarnaast zou ik je adviseren om, ookal heb je soft tubing, je loop eens even uit te tekenen, misschien komt het goed uit om ergens een 90graden fitting te gebruiken omdat je niet genoeg ruimte hebt voor een bocht in je tube.
Succes!
🇺🇦