Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 65.110 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:50
Vandaag in de MM Lego Indiana Jones gespeeld, damn dat speelde nog eens lekker weg zeg? Leuke setting en grappige simpele puzzels. Zelf heb ik Lego starwars besteld en dit gaat zo vet worden via co-op volgens mij! Kan niet wachten :)

2.4 geruchten nemen ook lekker aan vandaag. Ingame friendslist + messaging (geen voice/video chat?) en trophies komen er iig snel aan bij de volgende firmware update. Deze staat (volgens geruchten) geplant voor begin Juli, misschien rond 15 Juli aangezien dan ook de E3 pers conferentie van Sony is.

Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/1630/image068ur1.jpg

Eerste Tab misschien game v.d. trophy of info over welke trophy
Tweede tab hoever je zit mbt trophies. Kiezen van de verschillende en/of de betreffende info wat te doen om dit te halen?
Derde tab vergelijken met je friendslist

[edit]Ik heb het idee dat het wat anders zit, het eerste scherm laat de trophy laat zien mbt wat deze inhoudt.
Tweede scherm laat zien hoeveel trophies je al hebt en hoemeer je er haalt hoe verder je levelt. Xaantal=brons Yaantal=zilver Zaantal=goud allemaal=platinum.
Derde scherm vergelijken met friends

zoiets? :)

[ Voor 17% gewijzigd door Falcon Heavy op 25-06-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier met internet via Kotnet. Dit systeem houdt in dat men eerst in een browser een gebruikersnaam en passwoord dient in te geven alvorens men toegang krijgt tot het internet.

Ik heb momenteel nog geen PS3, maar ik vraag me af of het gaat lukken om met de PS 3 online te gaan. Kan ik daar ook eerst een browser openen, pass en username ingeven en vervolgens gaan multiplayeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 18:24:
Ik zit hier met internet via Kotnet. Dit systeem houdt in dat men eerst in een browser een gebruikersnaam en passwoord dient in te geven alvorens men toegang krijgt tot het internet.

Ik heb momenteel nog geen PS3, maar ik vraag me af of het gaat lukken om met de PS 3 online te gaan. Kan ik daar ook eerst een browser openen, pass en username ingeven en vervolgens gaan multiplayeren?
Gewoon je verbinding doorlussen van je PC naar je PS3, andere optie heb je niet echt denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 18:24:

Ik denk dat dat wel lukt, maar zeker ben ik er niet van.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Laatst online: 13-09-2021
Zojuist wederom geprobeerd mij te registreren op het PSN. En wederom wordt geen enkele online-id die ik creëer geaccepteerd. Werkelijk elke letter of cijfer combinatie die ik maar invoer kan volgens mijn PS3 niet worden gebruikt. Iemand misschien nog een oplossing?

Probeer nu ook via internet een PSN account aan te maken, maar ook hier krijg ik bij iedere door mij verzonnen online-id de volgende tekst: De online-id door u ingevoerd kan niet worden gebruikt. Voer een andere online-id in a.u.b.

Tevens vind ik het ook maar vreemd dat wanneer je via internet een account aanmaakt je wel je email adres moet verifiëren, maar als je dit via de PS3 doet dan hoeft dat niet.

[ Voor 45% gewijzigd door tommy6 op 25-06-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

Pixeljunk Monsters en Pixeljunk Monsters: Encore (uitbreiding). Allebei onder de 10 euro. 7 en 5 geloof ik.

Gameplay moet je van houden, maar als je er eenmaal inzit, zoooooo verslavend :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
tommy6 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 18:44:
Zojuist wederom geprobeerd mij te registreren op het PSN. En wederom wordt geen enkele online-id die ik creëer geaccepteerd. Werkelijk elke letter of cijfer combinatie die ik maar invoer kan volgens mijn PS3 niet worden gebruikt. Iemand misschien nog een oplossing?

Probeer nu ook via internet een PSN account aan te maken, maar ook hier krijg ik bij iedere door mij verzonnen online-id de volgende tekst: De online-id door u ingevoerd kan niet worden gebruikt. Voer een andere online-id in a.u.b.

Tevens vind ik het ook maar vreemd dat wanneer je via internet een account aanmaakt je wel je email adres moet verifiëren, maar als je dit via de PS3 doet dan hoeft dat niet.
Gebruik je mischien tekens oid die niet mogen?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:36:
[...]

Gebruik je mischien tekens oid die niet mogen?
Nee, alleen letter en soms een cijfer. Soms aan elkaar geschreven en soms losse woorden. Alles wordt geweigerd. Zelfs als ik een willekeurige cijferreeks, met een letter als eerste karakter, invoer kan deze niet gebruikt worden. Lukt het andere mensen momenteel wel om accounts aan te maken, want ik vind het wel erg vreemd dat het zowel via de PS3 als via het internet niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 10:01
hesr schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 18:39:
[...]

Ik denk dat dat wel lukt, maar zeker ben ik er niet van.
Dit ligt er denkik aan of de playstation een ip krijgt van de router/modem.
Als dit wel zo is moet het denk ik geen probleem zijn, maar pin me er niet op vast.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Speedlink schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:22:
is er iemand die een oplossing heeft voor de framedrop problemen? Ik heb met zowel GT5 Prologue als GTA4,Drakes Fortune en Rachet & Clank om de haverklap framedrops op de drukke stukken. Zeker met GTA4 en GT5 erg storend!
Je moet de laatste drivers voor de RSX installeren. Op de PS3-Blog-site vind je daarvoor links. Let op dat je de beta-drivers installeert, die zijn sneller dan de huidige 36.23-versie. Er zijn volgens de release notes wat kleine problemen met oudere games als Ridge Racer 7 en volgens testers mogelijk ook met Eye of Judgement, maar die zul je toch niet spelen denk ik. Ik heb de Benchmark-room in Home bezocht en volgens die stats haal ik nu toch 10% hogere framerates in de meeste PS3-games.

Ik kan je verder ook aanraden om zelden gebruikte features in de XMB uit te zetten. Zelf gebruik ik de nieuwe soundtrack en Bluetooth-opties niet. Als je die uitvinkt in de System Settings voelt het systeem veel sneller aan. Als ik nu in de helikopter in GTA4 vlieg, zie ik nergens meer framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 18:33:
[...]

Gewoon je verbinding doorlussen van je PC naar je PS3, andere optie heb je niet echt denk ik. :)
Het probleem is dat alles hier draadloos is (door de huisbaas geinstalleerd) en de modem staat op een andere verdieping waar ik niet bij kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Op je linkerbeen staan en je hoofd schuin houden helpt ook.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Shiver23 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:26:
Op je linkerbeen staan en je hoofd schuin houden helpt ook.
Nee, dat is slechts een gerucht. de favorieten in de PS3 browser deleten en cookies opschonen aldaar (via de PS3 verkenner browsen naar de cookies folder is sneller) helpen echter veel meer.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:25:
[...]

Het probleem is dat alles hier draadloos is (door de huisbaas geinstalleerd) en de modem staat op een andere verdieping waar ik niet bij kan!
Gewoon je internetverbinding via de pc sharen, via UTP kabel (crosscable van ps3 naar PC) of bij gebrek aan die kabel een switch/hub of router gebruiken. (UTP van pc naar switch en utp van switch naar PS3). Zou moeten lukken. Echter je zal dan wired de snelheid en stabiliteit hebben van het wireless hakkietakkie netwerk van je huisbaas.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijnisch schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:13:
Pfoe, ik geef het nu toch echt op met mijn zoektocht naar een 2e hands PS3.
Ik vestig mijn hoop dan nu maar op een PS3 + GTA IV pack. Ik vind deze combinatie overal telkens voor een prijs van 440 euro, weet iemand waar dit nog een paar euro's goedkoper te vinden is?
Ik zou niet langer jezelf gek maken, loop gewoon een MM of Saturn binnen met een leuke aanbieding.
Ik heb de basicpack gezien voor 385, dan hoef je geen tijd meer te steken in zoeken maar dan kun je gamen. Pik voor 20-40€ een GTA4 van MP mee en je bent klaar. De pack was wel een tijdje in winkels te krijgen voor 399, maar waar!? Koop dat ding gewoon, die paar euro kunnen je toch niks verrotten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Nog meer leuke deals:

Conan (PS3) 9 euro (excl verzendkosten)
Metal Gear Solid 4 37 euro (excl verzendkosten)
Ratchet & Clank: Tools of Destruction 25 euro (excl verzendkosten)

[ Voor 29% gewijzigd door ymmv op 25-06-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
StephaN900 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:42:
Ok, sinds een paar dagen heb ik ook een ps3 (360 weer stuk, had het helemaal gehad).

Nu heb ik deze games:
- Gta 4 (leuk voor een tijdje)
- Ratchet & Clank (leuke platformer)
- Pro evolution (wat valt hier nou over te zeggen :))
- MGS4 (kreeg ik bij mijn pack, maar net verkocht en gaat zo op de post, want na 5min had ik het al gehad).

Nou ben ik heel slecht met FPS spellen op de ps3/360, dus die zijn niet echt wat voor mij. Wat ik wel leuk vind zijn:

x360
- Dead Rising
- Top Spin
- guitar hero

Wii
- super mario galaxy
- super mario kart

Misshien dat iemand aan de hand van deze lijst nog een gametip heeft? :) Zit nu zelf te kijken naar deze games:

Top spin 3
Tiger woods
Nieuwe guitar hero zodra die uit is

En little big planet lijkt mij heel tof, maar er moet toch wel meer zijn voor een wat simpelere gamer als ondergetekende? :).
Ik kan je zeggen dat top spin 3 voor de wii niet geweldig is. Gameplay is ok omdat je ook met de nunchuck naar een bal toe kan lopen, maar de graphics zijn niet geweldig :(. Stuk slechter als bijv gewoon wii sports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 3 spellen gekocht voor 59 pond inc verzending,
GTA4
Golden Compass
Ratchet and Clank

Allen nieuw via Biz2com, lekker prijsje toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:46
gaan ze het grote ps2 backwards compatible probleem ooit nog eens oplossen met een firmwareupdate? of kan ik beter nu gaan voor een tweedehands 60gb ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
tommy6 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:56:
[...]

Nee, alleen letter en soms een cijfer. Soms aan elkaar geschreven en soms losse woorden. Alles wordt geweigerd. Zelfs als ik een willekeurige cijferreeks, met een letter als eerste karakter, invoer kan deze niet gebruikt worden. Lukt het andere mensen momenteel wel om accounts aan te maken, want ik vind het wel erg vreemd dat het zowel via de PS3 als via het internet niet werkt.
Was PSN niet in onderhoud gisteren? (probeer het nog eens vandaag zou ik zeggen :) )

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
ymmv schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:24:

Je moet de laatste drivers voor de RSX installeren. Op de PS3-Blog-site vind je daarvoor links. Let op dat je de beta-drivers installeert, die zijn sneller dan de huidige 36.23-versie. Er zijn volgens de release notes wat kleine problemen met oudere games als Ridge Racer 7 en volgens testers mogelijk ook met Eye of Judgement, maar die zul je toch niet spelen denk ik. Ik heb de Benchmark-room in Home bezocht en volgens die stats haal ik nu toch 10% hogere framerates in de meeste PS3-games.
wow... ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
ymmv schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:24:
[...]

Haha, oke terug naar de echte wereld.

Overigens merk ik wel iets vreems bij het spelen met DS3. Het lijkt mij alsof de framerate bij MGS4 lager is als ik DS3 gebruik. Bij het stuk net nadat je de MK2 hebt gekregen heb ik echt het gevoel dat de framerate inzakt terwijl ik bij de andere 2-3 keren dit gevoel niet had. Ik ga vanmiddag even met mijn sixaxis of er duidelijk verschil te merken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Guids schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 03:41:
gaan ze het grote ps2 backwards compatible probleem ooit nog eens oplossen met een firmwareupdate? of kan ik beter nu gaan voor een tweedehands 60gb ps3?
De vraag is of het echt zo'n groot probleem is. De meesten hier lijken te vinden van niet. Ikzelf denk dat er ooit wel een PS2 emulator komt, maar ik vraag me af of die beter gaat zijn/meerwaarde heeft tov gewoon een 2e hands PS2 op marktplaats kopen. Tenminste, als je echt PS2 games wil spelen,
Sinds ik de PS3 heb, voel ik daar helemaal geen behoefte meer toe.

Heck, ik was een verstokte PC gamer, en zelfs DIE raak ik niet meer aan.
(hoewel ik moet toegeven dat ik vanaf morgen ook een Wii heb.... :$)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Laatst online: 11-09 16:54
Hier een post van NeoGaf (presumably van een PS medewerker) over de video walkthrough en aankondiging van de 2.40 firmware:
Official announcement on the 30th.
The video walkthrough and official screens of in-game XMB, profiles and trophies will all be out on Monday.
Klinkt aannemelijk, maar ik denk persoonlijk tijdens E3.

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
@StephaN900:
Als je van wat moeilijkere tennisgames houdt, is Top Spin 3 zeker een aanrader.
Voor race-games zijn tips GRID, DIRT (beide codemasters, GRID is op de weg, DIRT in de modder, GRID is een jaar nieuwer), Burnout Paradise en GT 5 prologue, maar die laatste is eigenlijk een veredelde demo (hoewel velen hier dat niet met me eens zullen zijn)
voor PS3 pracht en praal zijn Uncharted, en Heavenly Sword zeker aan te raden. Ikzelf ben erg fan van die laatste, en die is nu heel goedkoop op te pikken, want al wat ouder.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ymmv schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:57:
Nog meer leuke deals:

Conan (PS3) 9 euro (excl verzendkosten)
voor dat bedrag wilde ik wel eens kijken of het wat was. Alleen hij pakt mn creditcard niet. (mastercard van postbank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
Cidolfas schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 07:52:
[...]

Was PSN niet in onderhoud gisteren? (probeer het nog eens vandaag zou ik zeggen :) )
Zal het vandaag zeker nog eens proberen, maar het onderhoud was 24 juni van 1700 tot 2300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:49:
GTA4
Golden Compass
Ratchet and Clank

Wat is Biz2com? Heb al op internet gezocht maar kan geen website vinden, het is ook geen ebay seller of wel?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Guids schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 03:41:
Geen mens hier weet of er ooit PS2 BC voor de 40GB komt, dat kan alleen Sony zeggen. Persoonlijk zou ik gaan voor een 40GB PS3 (garantie) en een 2e hands PS2 (goedkoop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Royal schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:03:
[...]

Wat is Biz2com? Heb al op internet gezocht maar kan geen website vinden, het is ook geen ebay seller of wel?
Adres staat in de start-post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:46
ymmv schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:05:
[...]

Geen mens hier weet of er ooit PS2 BC voor de 40GB komt, dat kan alleen Sony zeggen. Persoonlijk zou ik gaan voor een 40GB PS3 (garantie) en een 2e hands PS2 (goedkoop).
het stomme is. ik heb FFXII nog liggen, en vind het stom om dan een ps3 te kopen, en vervolgens nog eens een oude ragbak moeten meenemen. en dan dus daarop spelen, terwijl mijn ps3 daar ongeroerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, Beijing 2008 komt deze namiddag al uit >:)

Daar komen de playstation duimen weer haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Guids schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:15:
[...]

het stomme is. ik heb FFXII nog liggen, en vind het stom om dan een ps3 te kopen, en vervolgens nog eens een oude ragbak moeten meenemen. en dan dus daarop spelen, terwijl mijn ps3 daar ongeroerd staat.
Hoezo? Ik heb een 60GB PS3 met BC en ik start mijn PS2 op omdat die gegarandeerd 100% compatibel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:49:
GTA4
Golden Compass
Ratchet and Clank

59 pond voor deze games? Valt juist tegen vind ik. 59 pond is rond de 83 euro, daarvoor koop je Ratchet en GTA4 gewoon in de winkel.

De score voor Golden Compass staat op Metacritics.com op plaats 173 van 175 PS3 games (40/100). Waar heb je je keuze op gebaseerd voor deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Ik denk dat ie in totaal bedoeld?

Wie heeft er trouwens Kula World uit de PS store gekocht? :)
Echt geweldige herinneringen aan, denk dat ik em wel ga kopen.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Weet iemand een webshop waar de PS3 + GTAIV bundel nog te koop is? Een kameraad zoekt deze bundel. Hij had deze bundel in eerste instantie nog bij Neckermann kunnen vinden maar die hebben na de bestelling een mail gestuurd dat deze niet meer op voorraad was.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Dimplus heeft em ook niet op voorraad, maar je zou ze wel even kunnen bellen. Hij is wel 20 euro duurder dan eerst geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
GreenSky schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:38:
Dimplus heeft em ook niet op voorraad, maar je zou ze wel even kunnen bellen. Hij is wel 20 euro duurder dan eerst geloof ik.
Helaas maar hij is daar inderdaad niet meer leverbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Play.com heeft weer sale, zo uit t hoofd (incl. verzendkosten):
Spiderman 3 18,50
Lair 21,00
Blazing Angels 2 21,00
Rainbow Six Vegas 21,00
Motorstorm 24,50
GRAW 2 24,50
Rainbow Six Vegas 2 24,50
Burnout Paradise 37,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is battlefield al uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:19
Gister zag ik in mijn friendslist al iemand die Battlefield aan het spelen was zonder het woord DEMO erachter. Dus ik denk het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ja, ik zag vandaag zowel de normale versie als de gold versie bij de E-plaza liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe zit het met E3 kan iedereen binnenkomen of is het voor journalisten bedoeld ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Alleen voor journalisten zover ik weet.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
-Sander schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:00:
Ja, ik zag vandaag zowel de normale versie als de gold versie bij de E-plaza liggen. :)
De multiplayer demo van battlfield was zo goed dat ik die helemaal grijs heb gespeeld en daarmee op dit moment ook wel een beetje klaar ben met het spel... misschien ondervind ik nu het nadeel van demo's uitbrengen voor devs... als je een demo released waar zo veel fun mee te beleven valt dat de fun er alweer af is voordat je de game hebt gekocht.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:05
Phase-Shifter schreef op zondag 22 juni 2008 @ 14:22:
[...]

Ik heb de mijne gehaald in Geleen (zuid limburg) en daar hadden ze inderdaad ook die starterspack :)
Het was trouwens vaag, want ze hadden ook een ps3 zonder game erbij, en die kostte ook 399 :?
Dus de keuze was natuurlijk snel gemaakt :)
Hier (Overijssel) alles afgebeld, maar de PS3 + Grand Turismo 5 is niet te verkrijgen! Misschien een rare vraag, maar zou jij daar nog eens kunnen kijken of die daar nog te koop is? Ik zou het zeer waarderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
stp_4 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:31:
Weet iemand een webshop waar de PS3 + GTAIV bundel nog te koop is? Een kameraad zoekt deze bundel. Hij had deze bundel in eerste instantie nog bij Neckermann kunnen vinden maar die hebben na de bestelling een mail gestuurd dat deze niet meer op voorraad was.
Ik heb het een week of twee geleden nog bij Saturn Tilburg gezien, stond toen in de winkel voor DBZ:Burst Limit, en bij Dixons of Dynabyte zou je het misschien kunnen bestellen als je belt.
Maar als je een beetje voordeliger uit wilt zijn, is het misschien wel wat handiger als je GT5:P-pakket haalt voor 389 euro ongeveer en dan los GTA4 bestelt, aangezien de GTA4-pack 439 euro is. Dan heb je in ieder geval Gran Turismo erbij, en mocht je die niet willen hebben dan kan je die nog verkopen voor een paar euro.

Gopal

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:36:
[...]

Hier (Overijssel) alles afgebeld, maar de PS3 + Grand Turismo 5 is niet te verkrijgen! Misschien een rare vraag, maar zou jij daar nog eens kunnen kijken of die daar nog te koop is? Ik zou het zeer waarderen!
ik zou alle mediamarkten proberen.. en als je zo graag GT 5 wilt wil ik hem best wel verkopen :)
swopdark schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:30:
[...]

De multiplayer demo van battlfield was zo goed dat ik die helemaal grijs heb gespeeld en daarmee op dit moment ook wel een beetje klaar ben met het spel... misschien ondervind ik nu het nadeel van demo's uitbrengen voor devs... als je een demo released waar zo veel fun mee te beleven valt dat de fun er alweer af is voordat je de game hebt gekocht.
heb je 14.000.000 punten al gehaald dan ? :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:53:
[...]

ik zou alle mediamarkten proberen.. en als je zo graag GT 5 wilt wil ik hem best wel verkopen :)

[...]

Bedankt voor jullie reacties! Ik wil graag die pack, dan kost die samen met het spel 399 euro en ben ik goedkoper uit dan los kopen. Iemand in overijssel die weet waar die de pack met Grand Turismo 5 kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:53:
[...]

[...]

140.000.000 zul je bedoelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik heb me PS3 nu een dag en ben gelijk gaan kijken naar de multimedi functies en ik kan jullie meedelen dat die SUPER zijn.

D.m.v. PS3 Video 9 heb ik diverse naturo afleveringen omgezet naar mp4 avc en me PS3 ziet het en speelt het groot en keurig af:D
Mp3 worden gewoon geslikt.
Kopieren van een usb apparaat gaat snel en makkelijk.

Ik ben blij dat Sony voor open standaarden heeft gekozen:D

Big Up 4 Sony.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crzyhiphopazn schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 18:24:
Ik heb me PS3 nu een dag en ben gelijk gaan kijken naar de multimedi functies en ik kan jullie meedelen dat die SUPER zijn.
Ok bedankt! ik denk dat de meeste lezers van dit topic het nog niet wisten. :P
Ik las op Gizmodo net dat de PS3 ook een soort weer/news kanaal krijgt, het moet lijken op het Wii systeem (dat ik niet ken.)

Je krijgt een verse sateliet foto op de globe die daadwerkelijk de wolken op je beeld toont!
Overal waar leuk interessant nieuws is zal wel een pop-up schermpje komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 14:30
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 18:53:
[...]

Ik las op Gizmodo net dat de PS3 ook een soort weer/news kanaal krijgt, het moet lijken op het Wii systeem (dat ik niet ken.)

Je krijgt een verse sateliet foto op de globe die daadwerkelijk de wolken op je beeld toont!
Te heten: "Life With Playstation"
Te vinden: Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
M a r c o schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:43:
[...]
voor dat bedrag wilde ik wel eens kijken of het wat was (Conan). Alleen hij pakt mn creditcard niet. (mastercard van postbank)
Kom ik thuis, ligt er een brief van de postbank in de bus van fraude preventie. Dat ze mijn creditcard tijdelijk vasgezet hadden ivm een verdachte transactie.

Ging om een computer die mijn zus bij Dell had besteld, die had ik voor haar met mijn creditcard afgerekend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 18:53:
[...]

Daar gaat het bezoekersaantal van buienradar.nl weer :P
Altijd makkelijk om even live te zien of je regen hebt onderweg of niet :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
M a r c o schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 19:24:
[...]

Kom ik thuis, ligt er een brief van de postbank in de bus van fraude preventie. Dat ze mijn creditcard tijdelijk vasgezet hadden ivm een verdachte transactie.

Ging om een computer die mijn zus bij Dell had besteld, die had ik voor haar met mijn creditcard afgerekend 8)7
Lekker kut als je net op vakantie bent en je wilt wat betalen..
Aan de andere kant...beter zo dan dat de hele rekening geplunderd is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
crzyhiphopazn schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 18:24:

D.m.v. PS3 Video 9 heb ik diverse naturo afleveringen omgezet naar mp4 avc en me PS3 ziet het en speelt het groot en keurig af:D
omgezet? je weet dat de PS3 ook DivX afspeelt? Ik hoef mijn Naruto en Bleach niet om te zetten, maar misschien haal jij ze ergens anders vandaan? :)
Er is overigens een Multimedia PS3 topic: http://gathering.tweakers...ist_messages/1293490/last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Wii4all schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:47:
[...]
Lekker kut als je net op vakantie bent en je wilt wat betalen..
Aan de andere kant...beter zo dan dat de hele rekening geplunderd is.
Ja, dat wel. En daarnaast, ze hebben me eerst proberen te bellen. Maar ze hadden alleen mijn thuisnummer en ik was op mijn werk. Toen ze me niet konden bereiken hebben ze tijdelijk de kaart vast gezet en een brief gestuurd. Vreemd vind ik dan wel dat ze de betaling waarover het eigenlijk ging wel verwerkt hebben, voordat ze de kaart vastgezet hadden.

bovendien vertrek ik over een week inderdaad op vakantie 8)

Maar goed, om maar even ontopic te gaan weer.
Ik heb alsnog Conan besteld voor die 6,99 pond. Al heb ik er maar een paar uur plezier van, veel verlies je er niet mee. Blijkbaar waren er trouwens meer die dat dachten.
Vanochtend was de shipping tijd 1 tot 3 dagen, toen ik bestelde 3 tot 5, en nu kreeg ik een mail dat hij backordered was.

[ Voor 3% gewijzigd door M a r c o op 26-06-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sinds (gok ik) een week kan ik opeens totaal geen verbinding meer krijgen met mijn mediaservers. Op mijn Vista bak draai ik gewoon WMP (via delen) en op mijn XP computer draai ik Tversity.

Lokaal of via beide PC's zie ik beide media servers, maar mijn PS3 blijft maar niets vinden. Geen muziek, film etc.

Alle 3 zitten ze op een switch, vandaar naar de router. Laatste hoop is full reset, maar daar ben ik niet happig mee :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, Ik heb nu eindelijk m'n Playstation 3 + BenQ G2400W. Het enige wat ik kan zeggen is: WOW.

Nu heb ik een vraagje hoe je het thema of de achtergrond van je Playstation 3 kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Thema's kun je oa. downloaden in de playstation store, om ze te veranderen moet je gewoon even onder opties kijken.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 23:20:
Hallo, Ik heb nu eindelijk m'n Playstation 3 + BenQ G2400W. Het enige wat ik kan zeggen is: WOW.

Nu heb ik een vraagje hoe je het thema of de achtergrond van je Playstation 3 kan veranderen.
Domme vragen kun je gewoon wel googlen, daarbij staat het volgens mij zelfs in de handleiding!
Als je eens wat probeert in het menu moet het lukken.
www.allps3themes.com is een site waar je gemakkelijk met uitleg kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 23:27:
[...]

Domme vragen kun je gewoon wel googlen, daarbij staat het volgens mij zelfs in de handleiding!
Als je eens wat probeert in het menu moet het lukken.
www.allps3themes.com is een site waar je gemakkelijk met uitleg kunt downloaden.
Ok bedankt.

Nu heb ik even zitten zoeken, maar het toch niet gevonden.

Bij de site van Playstation en EA kan je je een heleboel keer registreren. En ik wil mijn Skate.reel aan de praat krijgen. Ik moet naar profile.ea.com gaan, maar deze link is down.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Vandaag de giotech triggers binnen gekregen :) Zometeen maar eens testen of het veel verschil maakt.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:01

OMD

Vraagje,

Is er bekend dat er misbruik wordt gemaakt van de creditcard in de playstation store?
Mijn portemonnee wordt namelijk tegen mijn weten in bijgevuld op de meest vreemde tijden.

Betalingsdatum: 25/06/2008 @ 03:22 PM -------------------------------------------------------------------------- Toevoegbedrag: \ €5,00 -------------------------------------------------------------------------- Portemonnee na aanvulling: \ €10,00

Ik vul helemaal niets bij, sterker nog, toen lag ik in een diepe coma want moest de volgende dag gewoon werken... kan ik hier wat aan doen?

[EDIT]

Heb even in het account gekeken van de playstation zelf maar volgens daar heb ik nu 0,01 cent in de porto zitten en was mijn laatste bijvulling 16-06-2008 ( wat klopt met aankoop van pixeljunk monsters ) Ik snap er niets van... |:(

[ Voor 17% gewijzigd door OMD op 27-06-2008 00:01 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 22:50
Er staat me iets bij dat er een verkeerde mailing de deur uit geweest was naar een aantal gebruikters over een CC betaling. Let gewoon even goed op je afschrift of dit dus niet ook echt afgeschreven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:07:
[...]

59 pond voor deze games? Valt juist tegen vind ik. 59 pond is rond de 83 euro, daarvoor koop je Ratchet en GTA4 gewoon in de winkel.

De score voor Golden Compass staat op Metacritics.com op plaats 173 van 175 PS3 games (40/100). Waar heb je je keuze op gebaseerd voor deze game?
Ik bedoel totaal ja, inc verzend..
Ratchet is wel een stuk goedkoper geworden maar hier in de winkel is ie altijd nog duurder..
En GTA vind ik nederland helemaal te duur..
Golden Compass heb ik er bij genomen omdat ie maar 15 euro was ofzo, als het niet leuk is geef ik hem wel aan mn broertje ofzo :)
Of zet em voor dat geld op MP, altijd wel iemand die hem over neemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
WOW... ik had me redelijk verheugd op de commando 3 demo maar na dit dus ff te hebben gespeeld ben ik snel weer terug gevlucht naar BF:BC... wat een ongezouten bagger-zooi... dikke hype rondom een game van niks.

Gisteren met drie vrienden op de bank zitten Battlefield demo-en (controller doorgeven) en jesus wat een lol gehad. Misschien moet mijn portomonee er toch aan gaan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
swopdark schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 07:29:
WOW... ik had me redelijk verheugd op de commando 3 demo maar na dit dus ff te hebben gespeeld ben ik snel weer terug gevlucht naar BF:BC... wat een ongezouten bagger-zooi... dikke hype rondom een game van niks.

Gisteren met drie vrienden op de bank zitten Battlefield demo-en (controller doorgeven) en jesus wat een lol gehad. Misschien moet mijn portomonee er toch aan gaan geloven.
Ik vond het wel even wennen. Maar het kan wel leuk worden. Vooral het rijden met die wagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

Gisteren even aangemeld voor de PS store, wel leuk, meteen wat trailers gedownload en wat speelbare demo's. Dat installeren duurt wel lang....zal wel goed ingepakt zitten ofzo.

's Avonds nog even de demo van Civilisation zitten spelen....vind het maar een tegenvallende eerste indruk geven. De controlls zijn lastig, units selecteren, multiple turn moves cancellen, city view...heb het idee dat er meer in zit dan dat er uit komt doordat er niet genoeg is nagedacht over de besturing. Positieve punt is dat de ontwikkeling zo snel gaat dat je waarschijnlijk super lang bezig kunt zijn om je volk op te laten groeien tot een super civilised volkje...maar als dat met bagger controlls moet dan laat maar. Vanavond mss maar is een ander demo'tje proberen.

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Niet online
Ik vind de besturing eigenlijk wel goed. Wel even wennen uiteraard, maar na een tijdje ging het vrij soepel. Ik vind alleen dat het wat snel gaat, maar dat kun je vast wel ergens instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Komt er ooit nog een update om voice-chat te kunnen gebruiken en te kunnen gamen tegelijk (bv tijdens een potje PES2008)?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Jay-K schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:18:
Komt er ooit nog een update om voice-chat te kunnen gebruiken en te kunnen gamen tegelijk (bv tijdens een potje PES2008)?
Zou dat niet kunnen via de ingame XMB bij de volgende update???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

M a r c o schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:41:
[...]

Zou dat niet kunnen via de ingame XMB bij de volgende update???
Staat niet in de specs, dus zeer waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

nioz schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 22:14:
[...]

omgezet? je weet dat de PS3 ook DivX afspeelt? Ik hoef mijn Naruto en Bleach niet om te zetten, maar misschien haal jij ze ergens anders vandaan? :)
Er is overigens een Multimedia PS3 topic: http://gathering.tweakers...ist_messages/1293490/last
Ja omgezet
Naruto afleveringen heb ik gedownload en gekopieerd naar de hdd, maar hij wilde ze niet afspelen:(
Dus ik moest ze omzetten met PS3 VIdeo 9

Tnx die had ik nog niet gezien:P

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 16:37

sopsop

[v] [;,,;] [v]

OMD schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 23:54:
Vraagje,

Is er bekend dat er misbruik wordt gemaakt van de creditcard in de playstation store?
Mijn portemonnee wordt namelijk tegen mijn weten in bijgevuld op de meest vreemde tijden.

Betalingsdatum: 25/06/2008 @ 03:22 PM -------------------------------------------------------------------------- Toevoegbedrag: \ €5,00 -------------------------------------------------------------------------- Portemonnee na aanvulling: \ €10,00

Ik vul helemaal niets bij, sterker nog, toen lag ik in een diepe coma want moest de volgende dag gewoon werken... kan ik hier wat aan doen?

[EDIT]

Heb even in het account gekeken van de playstation zelf maar volgens daar heb ik nu 0,01 cent in de porto zitten en was mijn laatste bijvulling 16-06-2008 ( wat klopt met aankoop van pixeljunk monsters ) Ik snap er niets van... |:(
Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik hou ook mijn creditcard gegevens in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 14:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb het hier ook gehad, schijnt een bekend probleem te zijn.

Overigens zijn Army of Two en Burnout Paradise nu in de aanbieding bij Nedgame voor € 40,- :) Niet super goedkoop, maar wel goedkoper dan in de meeste andere winkels dacht ik.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

ik heb sinds gister naast de xbox nu ook een playstation3 staan, moet zeggen dat de xbox er nu (optisch) als cheap speelgoed bij staat hoewel ze natuurlijk beide super consoles zijn in mijn ogen

iets anders, god of war 2.. is deze gewoon te spelen op playstation3?? zo ja wil ik hem na werk gelijk gaan kopen. ik heb een 40gb versie, 3 weken oud

// oww nog iets. tijdens het surfen op youtube via de internetbrowser vraagt ie constant om run plugin, is dit uit te zetten?? heb de instellingen doorgespit vanmorgen maar niks gevonden

[ Voor 21% gewijzigd door SYQ op 27-06-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 23:40
De 40GB versie is niet backwards compatible met PS2-spellen en waar is God of War 2 ook alweer voor? You do the rest of the math.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:21
Frank J. schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 18:23:
Vandaag in de MM Lego Indiana Jones gespeeld, damn dat speelde nog eens lekker weg zeg? Leuke setting en grappige simpele puzzels. Zelf heb ik Lego starwars besteld en dit gaat zo vet worden via co-op volgens mij! Kan niet wachten :)
Erg jammer dat er te weinig games zijn om lekker met z'n tweeen offline te gamen (Co-op bv) Had graag met m'n zoon bv Lego Star Wars Saga willen spelen. Maar goed, wie weet dat er nog leuke games komen.
tommy6 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 18:44:

Ik heb op m'n PS3 2 accounts. Een van m'n zoon, en een van mij. Die van mijn zoon stond er als eerste op.

Ik heb daarna online een PSN account gemaakt, om online dingen te doen, en die kan ik niet op mijn PS3 account zetten. Als ik dat invul, geeft de PS3 aan, dat dit PSN account van m'n zoon is.

ERG vreemd dat je dat niet gewoon kan wisselen. Uiteraard te maken met Master account (ofzoiets) maar toch, je moet zoiets toch kunnen veranderen.

[ Voor 52% gewijzigd door TFZ61 op 27-06-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb nu een nieuwe FullHD tv en heb de Tv een beetje getuned, naar de voor mij mooiste instellingen etc. voor een bluray-film.
Maar voor een spelletje zijn dit weer niet de mooiste instellingen. Dan zet moet ik de TV op o.a. game-mode zetten voor het mooiste beeld.
Als de game-mode aanstaat, is een 24p film weer heel schokkerig...

Dus wat dat betreft is een geintegreerde bluray speler weer niet zo handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
BassieBulk schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:47:
Ik heb nu een nieuwe FullHD tv en heb de Tv een beetje getuned, naar de voor mij mooiste instellingen etc. voor een bluray-film.
Maar voor een spelletje zijn dit weer niet de mooiste instellingen. Dan zet moet ik de TV op o.a. game-mode zetten voor het mooiste beeld.

logitech harmony remote gebruiken, en het veranderen van de beeldmode meenemen in de macro van de activiteiten "Blu-ray kijken" en "PS3 game spelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
M a r c o schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:26:
logitech harmony remote gebruiken, en het veranderen van de beeldmode meenemen in de macro van de activiteiten "Blu-ray kijken" en "PS3 game spelen"
Ah, ik gebruik ook een Harmony 885, maar alleen 1 activity om mijn versterker aan te zetten en mijn TV +juiste ingangen. Stom 8)7 dat ik daar nooit aan gedacht heb! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Hier (Overijssel) alles afgebeld, maar de PS3 + Grand Turismo 5 is niet te verkrijgen! Wie weet waar je die nog kunt kopen? Het liefst bestel ik die online ergens..........

Alvast bedankt voor je tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neckermann

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
Van het weekend heb ik als het goed is 4 controllers om te gebruiken. Weet iemand welke spellen leuk zijn en mogelijk zijn om met z'n 4-en te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Als het alleen om ps3 spellen gaat is Resistance een van de weinige opties, met zn 2en is dat suf omdat je geen bots hebt, maar met zn 4en is het wel te doen. Verder is er niet zoveel 4 player splitscreen denk ik.. Zeker niet qua FPS en das toch wel een van de leukere genres voor splitscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Jerk184 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:50:
Erg jammer dat er te weinig games zijn om lekker met z'n tweeen offline te gamen (Co-op bv) Had graag met m'n zoon bv Lego Star Wars Saga willen spelen. Maar goed, wie weet dat er nog leuke games komen.
Lego star wars saga is ook gewoon offline co-op te spelen hoor. Erg leuk spel ook, lijkt makkelijk maar 100% halen... das rottiger ;)

Idd verder wel weinig co-op en offline multiplayer spellen (zeker icm iets kleine kinderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

jap85 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:35:
Als het alleen om ps3 spellen gaat is Resistance een van de weinige opties, met zn 2en is dat suf omdat je geen bots hebt, maar met zn 4en is het wel te doen. Verder is er niet zoveel 4 player splitscreen denk ik.. Zeker niet qua FPS en das toch wel een van de leukere genres voor splitscreen.
Heerlijk de story mode van Resistance met zijn tweetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

stp_4 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:30:
Van het weekend heb ik als het goed is 4 controllers om te gebruiken. Weet iemand welke spellen leuk zijn en mogelijk zijn om met z'n 4-en te spelen?
COD4, Warhawk, Calling-all-cars, Bowling (kan ook met 1 controller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Laatst online: 22:01
BassieBulk schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:47:

Vaak heb je bij een TV verschillende 'beeld modes' waartussen je kan switchen. Zo heb ik op mijn Samsung bijvoorbeeld Standaard, Movie & Dynamic.
Zou je niet op standaard gewoon alles kunnen instellen dat het goed staat voor games en op movie alles instellen voor een bluray film? Dat werkt bij mij namelijk wel en ik kan gewoon tussen de 3 modes switchen met een knop op mijn afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Bedankt voor je reactie! Heb je ervaring met de Neckermann? Die hebben ook 24 uurs levering he, dus als ik nu bestel dan heb ik hem morgen nog? Voor welke tijd moet je dan besteld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
24 uur is alleen voor mensen die al lid zijn. Als je nog niet lid bent gaan er wel een paar dagen overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Hoe zit het als je een controller en DVD/Blue Ray Afstandbediening uit de USA wil importeren, werkt dat gewoon op een EU/NL model of geeft dat problemen? Zelfde vraag over de games eigenlijk? Moet je nog ergens op letten?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Voor zover ik weet hoef je nergens op te letten. Ook met hardware niet lijkt me.
Welke site kijk je naar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 20:45
Ik heb vorige week de UPC mediabox ontvangen. Weet iemand of je de PS3 op de mediabox kan aansluiten, zodat de mediabox het signaal omzet naar digitaal signaal? Zelfde idee als dat het het signaal van de TV omzet naar digitaal signaal. Groet,
André

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

technoaddict schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:14:
Ik heb vorige week de UPC mediabox ontvangen. Weet iemand of je de PS3 op de mediabox kan aansluiten, zodat de mediabox het signaal omzet naar digitaal signaal? Zelfde idee als dat het het signaal van de TV omzet naar digitaal signaal. Groet,
André
Huh? Geen idee wat je bedoelt maar ik denk van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:59
technoaddict schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:14:
André
Even los van of het wel of niet kan, waarom zou je dat in hemelsnaam doen?? :?

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Smaller, quieter, cooler PS3 coming this autumn
Chips aids weight loss as part of a component-controlled diet

By Stewart Meagher: Friday, 27 June 2008, 12:33 PM

GAMING GARGANTUAN, SONY has confirmed that the next batch of its Darth Vader's toaster for joypad jigglers will be slimmed down in a number of ways.

A recent corporate strategy meeting saw Sony Entertainment President Kaz Hirai confirm that Sony's fabs had, for a number of months now, been churning out Cell processors for the next generation console using 65nm tecnology as opposed to the older, and much less efficient and more expensive 90nm silicon used in the past.

He also said that the company had been reducing costs by reducing the number of components used.

Hirai also confirmed that plans were afoot to switch the manufacture of the RSX 'Reality Synthesiser' graphics processor, developed by Nvidia, from 90nm to 65nm fabrication by this autumn.

So you'll soon be able to have a PS3 in your living room without feeling like you are living on a sub-tropical heli-pad. µ

L'inq
En ws incl. DS3 controllers...... Ik wacht nog ff en sla dan toe :)

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 27-06-2008 18:46 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
OMD schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 23:54:
Vraagje,

[EDIT]

Ik heb precies hetzelfde gehad. Het zal wel een foutje van Sony zelf geweest zijn :)
Maar ik heb toch maar even mijn wachtwoord aangepast :P

Het was trouwens toch zo dat Elefunk gisteren eigenlijk in de Store ging komen? Wel jammer als ie weer doorgeschoven zou zijn...

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 27-06-2008 18:53 ]

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.