Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 65.108 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:05
Phase-Shifter schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:34:
[...]

Nou, ik kan er heel kort en krachtig over zijn: ze zijn gewoon ontzettend vet, en vooral verslavend!
Beide spellen hebben trouwens hier ook al hun eigen topic, check die maar eens!

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 9

[PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic - Deel 2

Verder heb ik mijn ps3 aangesloten via hdmi op een 42" LG FullHD scherm, LG 42LF65 om precies te zijn, dus dat ziet er ook nog eens geweldig uit :)
Bedankt voor je toelichting! Ik heb de topics eens even goed doorgelezen, top games dus!

Klein vraagje, stream jij ook multimedia? Ik wil namelijk HD Films gaan streamen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcks schreef op zondag 22 juni 2008 @ 19:01:
[...]

Wie wil het nu voor de zoveelste maal opnemen tegen de Nazi's in een game met een hergebruikte engine? Speel dan gewoon CoD4, of één van die 1001 WW2-games. Ik speel liever eens in een andere setting; de burgeroorlog die over een week in Zimbabwe uitbreekt bijvoorbeeld. :+
Hey, je moet blijven oefenen in het geval de Duitsers nog eens terugkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Vjenne-ICT schreef op zondag 22 juni 2008 @ 20:21:
[...]

Bedankt voor je toelichting! Ik heb de topics eens even goed doorgelezen, top games dus!

Klein vraagje, stream jij ook multimedia? Ik wil namelijk HD Films gaan streamen......
Hoe zit het met je kennis? Je kan als "gewone" gebruiker nog behoorlijk problemen krijgen met het uitvogelen van audio en video codecs....

[PS3/360] GOTSent, MKV naar MP4 converter

[ Voor 11% gewijzigd door Kenny_026 op 23-06-2008 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
kbloem schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:35:
[...]

Hoe zit het met je kennis? Je kan als "gewone" gebruiker nog behoorlijk problemen krijgen met het uitvogelen van audio en video codecs....

[PS3/360] GOTSent, MKV naar MP4 converter
Op het gebied van videobewerking ben ik niet zo sterk en weet ik niet zo veel. Ik wil voornamelijk voo het streamen van HD Films vanaf mijn PC de PS3 kopen. Natuurlijk ook voor het afspelen van Blueray Films en spelen van Games!

Ik lees overal wel dat je geen subs kunt streamen?

Ik heb destijds ook de PS2 gekocht omdat die een DVD speler aan boord had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Ik belde net Dr games op om te vragen of ze een import Dualshock 3 op voorraad hadden maar hij wist we te vertellen dat de DS3 volgende week echt uitkomt in NL.

Iemand die hier meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik speel met een DS3 :) Zijn gewoon al beschikbaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
Ik wacht op de nieuwe controller met betere Sixaxis ofzo : nieuws: 'Sony werkt aan deelbare PS3-controller' Hopelijk heeft die ook Rumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Dat is een gerucht, en ik vraag me sterk af of sony hiermee op de markt zal komen op de ps3, dan kan je nog wel een tijdje wachten. Ik wacht eigenlijk liever op games die goed gebruik maken van eye-toy, was laatst geloof ik iets over met facetracking, dat lijkt me cool.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Iemand ervaring met onderstaande site? Er staat een Sony - Playstation 3 bundel: console + 2 games voor maar 329.95 euro op! Mooie deal, maar het ziet er allemaal wat bedenkelijk uit, wat vinden jullie?

http://www.uitverkoopsprijzen.tk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Die site ziet er niet professional uit en waarschijnlijk hebben ze een foutje gemaakt. Ik zou beter naar een andere winkel gaan(pricewatch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

If it looks too good to be true... it probably is ;)

Daarentegen, die Samsung PS42C91 staat er voor 699, wat ook in de pricewatch staat (redcoon).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2021
Leuke aanbieding maar aangezien ik nergens een adres of kvk nummer etc kan vinden vertrouw ik het niet helemaal. En 329,- is net ff teveel om het te proberen :).

Ik kijk verder maar is inderdaad een leuke aanbieding!

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Vjenne-ICT schreef op zondag 22 juni 2008 @ 20:21:
[...]

Ik heb inderdaad een mediaserver op mijn pc draaien, Tversity, daarmee kan ik de meeste van mijn filmbestanden naar de ps3 streamen.
Mocht je hier meer over willen weten kan ik je aanraden om eens dit topic te checken:

Playstation 3 als media center - deel 3

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Mirwits schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:51:
Leuke aanbieding maar aangezien ik nergens een adres of kvk nummer etc kan vinden vertrouw ik het niet helemaal. En 329,- is net ff teveel om het te proberen :).

Ik kijk verder maar is inderdaad een leuke aanbieding!
Zo iets heb ik ook, ga er niet 329 euro voor wagen! Ik heb die gasten een email gestuurd met de vraag waarom zo goedkoop en hoe het zit met de levering en of men onder rembours wil leveren. Onder Rembours durf ik het wel aan, trek eerst het pakket open voor ik betaal......!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:23:
[...]

Zo iets heb ik ook, ga er niet 329 euro voor wagen! Ik heb die gasten een email gestuurd met de vraag waarom zo goedkoop en hoe het zit met de levering en of men onder rembours wil leveren. Onder Rembours durf ik het wel aan, trek eerst het pakket open voor ik betaal......!
http://www.internetoplichting.be/index.php?topic=13171.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Oplichtertje ja, maar bij het zien van *.tk wist ik het al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Bedankt voor je toelichting! Mensen het zijn dus oplichters en er zijn ook al gedupeerden, u bent dus bij deze gewaarschuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phase-Shifter schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:21:
Ik heb inderdaad een mediaserver op mijn pc draaien, Tversity, daarmee kan ik de meeste van mijn filmbestanden naar de ps3 streamen.
Mocht je hier meer over willen weten kan ik je aanraden om eens dit topic te checken:

Playstation 3 als media center - deel 3
Zo vind je nog eens wat :D Anders had ik dat topic nooit gevonden, dank je :)

Alleen mijn PC is aangesloten op mijn surroundset en PC->TV wilde niet helemaal. De oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
http://www.uitverkoopsprijzen.tk/, dat domein alleen al.

Een goeie/betrouwbare site begint al vaak met het NL/COM domein.

Daarna de site zelf en de KVK zooi.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:01

FeaR

In GoT we trust

zerokill schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:28:
Ik belde net Dr games op om te vragen of ze een import Dualshock 3 op voorraad hadden maar hij wist we te vertellen dat de DS3 volgende week echt uitkomt in NL.

Iemand die hier meer van weet?
Ze zijn inderdaad al her en der beschikbaar.
Zo ook bij de Intertoys hier in Zaltbommel.

Maar ik denk er toch sterk aan om mijn tweede Dual Shock 3 ook maar te importeren.
Ze vragen hier gewoon €69,95 voor dat ding. De SixAxis komt nu op €49,95.
Ik vind het wel erg veel meerprijs voor alleen de rumble...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

FeaR1986 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:22:
[...]

Maar ik denk er toch sterk aan om mijn tweede Dual Shock 3 ook maar te importeren.
Helemaal als je nagaat dat je hem voor iets meer dan de helft van dat geld uit het buitenland importeert. Schandelijk eigenlijk... :X

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Sandyman538 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:01:
[...]

Helemaal als je nagaat dat je hem voor iets meer dan de helft van dat geld uit het buitenland importeert. Schandelijk eigenlijk... :X
Ik dacht altijd dat de standaard controller (SixAxis) een drilfunctie had want dat is toch waar het alleen om gaat bij de dual shock 3?

Praten we dan over deze controller:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12677

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Zijn er ook bedrijven waar je rembours kan betalen die importeren? Heb geen CC 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
FeaR1986 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:22:
[...]

Tip: kijk eens op Ebay, daar vragen ze er zo'n 50 dollar voor, komt er nog wat verzendkosten bovenop, en dan zit je op 40 euro (dankzij de gunstige dollarprijs t.o.v. de Euro)... enige is dan dat je er misschien 2 weken op moet wachten, maarja.

[ Voor 3% gewijzigd door Jorn1986 op 23-06-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Controllers zijn wel ontzettend veel gestegen in prijs zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Tankbuster schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:34:
Zijn er ook bedrijven waar je rembours kan betalen die importeren? Heb geen CC 8)
Veel sites/ebay winkels accepteren paypal dat kun je dus ook proberen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Offtopic...

[ Voor 96% gewijzigd door TheZeroorez op 23-06-2008 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Vjenne-ICT schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:33:
[...]

Ik dacht altijd dat de standaard controller (SixAxis) een drilfunctie had want dat is toch waar het alleen om gaat bij de dual shock 3?

Praten we dan over deze controller:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12677
De standaard controller voor een PS3 is nooit met trifunctie geweest. Mensen hebben daar veel over gezeurd en nu heeft Sony een Dualshock 3 ontworpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 00:21
Offtopic...

Weet iemand wat het verschil is tussen de ''USA version'' en de ''EU version'' van de PS3 DS3 controller? Kan een USA version gewoon op een EU-console werken?

[ Voor 122% gewijzigd door TheZeroorez op 23-06-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:01

FeaR

In GoT we trust

Vjenne-ICT schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:33:
[...]Ik dacht altijd dat de standaard controller (SixAxis) een drilfunctie had want dat is toch waar het alleen om gaat bij de dual shock 3?
LOL... een Drilfunctie?

Maar de DualShock 3 heeft inderdaad een trilfunctie wat de SixAxis niet heeft.

Waarom de SixAxis die niet had zijn vele verhalen over. Men zegt dat het niet kon door patentrechten en andere verhalen zeggen dat de trilsensor de SixAxis-sensor over de zeik zou helpen.

Wat het ook was het is dus mogelijk om zowel SixAxis als DualShock in één controller te proppen. En dat is dus de DualShock 3. Verder zijn er geen verschillen.

Maar dacht dat de adviesprijs rond de €54,95 zou liggen. Dat is nog steeds wel meer dan als je de controller importeert. Maar bijna €70,- voor een controller vind ik gewoon asociaal veel geld.

Offtopic...

[ Voor 31% gewijzigd door TheZeroorez op 23-06-2008 22:40 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 09-09 12:20
Ik ben op zoek naar een goed headsetje...

Nu mijn broertje het huis uit is leek het ons leuk om naast bij elkaar op bezoek te gaan ook de ps3 te gebruiken als communicatie middel.

Op dit moment ken ik 2 headsetjes die er "echt" voor de ps3 zijn:

Die van Logitech en voor MGS4.

Wat voor headsetje gebruiken jullie en raden jullie mij eventueel aan?
En hoe zitten de headsetjes aan je oor / op je hoofd? Gaat zo'n oor setje na verloop van tijd irriteren?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:26
Ik weet of of ik de enigste ben maar ik heb nu al meerdere malen demos geprobeerd te downloaden maar telkens bij het installeren krijg ik 80029564 (installatie fout door onbekende oorzaak)
Nu had ik op internet gezocht en volgens 1 persoon lag dit aan het downloaden op de achtergrond. Nou een keer geprobeerd met downloaden op voorgrond en nog steeds hetzelfde probleem.
Een ander begon over een statisch ip adres maar dat bleek ook niet te werken (ook bij die persoon zelf trouwens).
Enigste spel wat tot nu to goed is gegaan is Sega Tennis (of zoiets)
Maar met het spel Race Driver Grid gaat het maar steeds mis, maar ook Burnout paradise, Dragonball Z etc blijf ik die error krijgen.
Nu hoop ik dat jullie een oplossing weten, als laatste optie wil ik de hdd gaan formateren (eerst save games op usb stick zetten natuurlijk ;) )

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasbram schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:54:
Ik weet of of ik de enigste ben maar ik heb nu al meerdere malen demos geprobeerd te downloaden maar telkens bij het installeren krijg ik 80029564 (installatie fout door onbekende oorzaak)
Nu had ik op internet gezocht en volgens 1 persoon lag dit aan het downloaden op de achtergrond. Nou een keer geprobeerd met downloaden op voorgrond en nog steeds hetzelfde probleem.
Een ander begon over een statisch ip adres maar dat bleek ook niet te werken (ook bij die persoon zelf trouwens).
Maar met het spel Race Driver Grid gaat het maar steeds mis, maar ook Burnout paradise, Dragonball Z etc blijf ik die error krijgen.
Nu hoop ik dat jullie een oplossing weten, als laatste optie wil ik de hdd gaan formateren (eerst save games op usb stick zetten natuurlijk ;) )
Een playstation expert ben ik (nog) niet, heb vorige week de aanbieding bij Saturn gehaald. En afgelopen dagen 11 game demos gedownload (o.a. race driver grid en burnout paradise (mooi)). Heb geen enkele foutmelding gehad. Heb je de nieuwste firmware en daarmee de nieuwste Sony store? Voor de rest heeft mijn playstation geen vast ipadres en krijgt dit gewoon van de dhcp, heb hem wired aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Ik heb wat offtopic zooi over creditcards, PayPal, eBay en importeren verwijderd. Houd het alsjeblieft ontopic, en neem anders eens een kijkje in Shopping Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:03:
En als het goed was gingen ze nu toch regelen dat alles onder de €200,- vrij was aan importheffingen of is dat al weer gecancelled?
Dat gaat nog gewoon door, maar pas per xx december 2008.
leech1984 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:04:
En hoe zitten de headsetjes aan je oor / op je hoofd? Gaat zo'n oor setje na verloop van tijd irriteren?
Ik gebruik er zelf twee (afwisselend):
Afbeeldingslocatie: http://www.headphonenews.com/wp-content/uploads/2007/01/Southwing_SA505.jpg
Southwing SA505
Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/G/01/wireless/detail-page/eztalker1.jpg
Tekkeon ET2000

De eerste is dus meer zoals de klassieke headphones in je nek maar dan draadloos, de tweede als de standaard bluetooth headset. Beide zijn iig gewoon reguliere BT headsets.
Met de Southwing heb je heel goed geluid als je echt online wilt chatten e.d, ik gebruik deze ook als bluetooth headset wanneer ik m'n gsm gebruik als mp3speler, maar tijdens een game als Warhawk op de PS3 gebruik ik toch liever de Tekkeon omdat die maar in 1 oor zit en je dus ook gewoon kunt genieten van je 5.1 geluid om je heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:30:
[...]

Een playstation expert ben ik (nog) niet, heb vorige week de aanbieding bij Saturn gehaald. En afgelopen dagen 11 game demos gedownload (o.a. race driver grid en burnout paradise (mooi)). Heb geen enkele foutmelding gehad. Heb je de nieuwste firmware en daarmee de nieuwste Sony store? Voor de rest heeft mijn playstation geen vast ipadres en krijgt dit gewoon van de dhcp, heb hem wired aangesloten.
uiteraard is die bekabeld aangesloten en voordat ik me reactie plaatste had ik de laatste firmware al geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik heb eergister deze besteld:
Afbeeldingslocatie: http://img.kelkoo.com/nl/medium/758/854/00156703741857770091633485627322059854758.jpg

Voor Metal Gear Online is het een vereiste als je serieus wil gaan spelen. En straks Soul Calibur IV en alle andere online games natuurlijk.

Hoe dan ook, mijn bevindingen komen later hier. Ik kon ook weinig vinden over headsets, maar alle bluetooth headsets kun je in combinatie gebruiken. Het schijnt alleen dat Motorola wat minder is in de connectie met PS3.

Die Metal Gear headset is erg cool hoor, maar te duur en als ik die in combinatie met mijn telefoon zou willen gebruiken sta je wel een beetje voor joker vind ik.

[ Voor 10% gewijzigd door harlekein op 23-06-2008 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
McWolf82 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:50:
De standaard controller voor een PS3 is nooit met trifunctie geweest. Mensen hebben daar veel over gezeurd en nu heeft Sony een Dualshock 3 ontworpen.
Deze dual Shock stond al een tijdje in de planning voor Sony hoor. Sony lag in een rechtszaak met Immersion (de patenthouder van de trilfunctie) waarbij het over een bedrag ging van 90 miljoen dollar (37,- euro) aan rolyalties.

Sony heeft op dat moment haar Sixaxis politiek verdedigd onder het mom van: Het kan niet, en we vinden de rumble functie niet meer zo belangrijk.

Dat er heel veel gamers forse kritiek hadden op Sony door deze uitspraak is misschien wel begrijpelijk maar het is 1000x meer meer begrijpelijk van Sony om een standpunt naar buiten te brengen die hun positie in een rechtszaak zou kunnen beinvloeden. De kosten van 90 miljoen dollar wegen niet op tegen het tevreden houden van een groepje 360 fanboys en gefrustreerde gamers die het gemis aan rumble in de PS3 als groot punt houden.

De verkoop van de PS3 als geheel heeft naar mijn bescheiden inzicht geen "90 miljoen dollar-deuk" opgelopen door het gemis aan rumble in de controller, meer het gemis aan topgames in het begin en de hevige concurrentie van de 360.

Ik heb nu ook al een tijdje een Dual Shock 3 en ben erg tevreden over het apparaatje. Meer omdat de controller zwaarder en steviger is. Niet zozeer omdat er rumble inzit. Ik ga heel erg liegen als ik zeg dat ik de rumble gemist heb tijdens diverse intense speelsessies met bijvoorbeeld God of War of racegames. Rumble is een feature die welkom is maar zeker niet onmisbaar.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik niet denk dat Sony de Dual Shock 3 heeft gemaakt op verzoek van de gamers maar meer omdat de sixaxis een achteruitgang was t.o.v. de Dual Shock 2 en de rechtszaak het enige was dat de DS3 tegenhield.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

Is dat dan ook te onderbouwen, dat die dualshock3 kwallitatief beter is dan de sixaxis controller? Is ie niet gewoon zwaarder omdat er een rumblepack inzit, of zijn er echt andere onderdelen in?

Ik zie namelijk aan de buitenkant, behalve wat rode letters, echt 0,0 verschil. Het lijkt er meer op alsof ze inde sixaxis wat ruimte hebben vrijgehouden voor de rumble functie en deze nu geplaatst hebben. Maar goed heb em nog niet vast gehad...dus :-)

Wel interessant iig, aangezien ik een pakket heb waar er maar 1 bijzit en ik er dus wel 1tje bij wil hebben en dus moet kiezen tussen de sixaxis of deze dualshock 3.

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Ik miste de rumble eigenlijk ook niet maar was laatst mijn PS2 aan het testen voor verkoop, tijdens GTA:SA trilde de controller ineens, ik schrok er bijna van. Het voegt toch wel wat toe.

Ik ga er ook maar eens 1 importeren denk ik!

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
DH.FiReHaWK schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:39:
Is dat dan ook te onderbouwen, dat die dualshock3 kwallitatief beter is dan de sixaxis controller? Is ie niet gewoon zwaarder omdat er een rumblepack inzit, of zijn er echt andere onderdelen in?

Ik zie namelijk aan de buitenkant, behalve wat rode letters, echt 0,0 verschil. Het lijkt er meer op alsof ze inde sixaxis wat ruimte hebben vrijgehouden voor de rumble functie en deze nu geplaatst hebben. Maar goed heb em nog niet vast gehad...dus :-)

Wel interessant iig, aangezien ik een pakket heb waar er maar 1 bijzit en ik er dus wel 1tje bij wil hebben en dus moet kiezen tussen de sixaxis of deze dualshock 3.
Hij is inderdaad wat zwaarder door de rumble. Dat maakt het voor mij in elk geval wel prettiger. Daarnaast schijnt de motion sensor ook verbeterd te zijn. Ik moet zeggen dat ik daar weinig van merk maar ik vind het persoonlijk toch een waardeloze toevoeging. En hij is sneller leeg. Maar ik zou wel er wel eentje importeren als ik jou was want ik ben er nog steeds erg blij mee. De Rumble voegt voor mij echt wel wat toe tijdens het gamen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:37

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Svennie schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:01:
Ik miste de rumble eigenlijk ook niet maar was laatst mijn PS2 aan het testen voor verkoop, tijdens GTA:SA trilde de controller ineens, ik schrok er bijna van. Het voegt toch wel wat toe.

Ik ga er ook maar eens 1 importeren denk ik!
Ik heb er eentje geimporteerd en ik moet zeggen: hij is vrij precies in zijn bewegingen en zwaarte van de trillingen. Niet iedere game gebruikt het even goed, maar ik speelde laatst Racedriver Grid zonder DS3 en dat gaf toch een heel ander gevoel dan met de DS3. Het voegt echt wat toe aan de ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand wel eens problemen met het installeren van demo's? Vaak blijven ze bij mij bij het installeren gewoon op 'Preparing to install, please wait' of iets dergelijks staan. Dan kan ik zo lang blijven wachten als ik wil, er gebeurt niets. Ook opnieuw opstarten helpt dan vaak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:59
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:41:
Heeft iemand wel eens problemen met het installeren van demo's? Vaak blijven ze bij mij bij het installeren gewoon op 'Preparing to install, please wait' of iets dergelijks staan. Dan kan ik zo lang blijven wachten als ik wil, er gebeurt niets. Ook opnieuw opstarten helpt dan vaak niet.
Geen problemen, soms duurt het idd wel even, maar over het algemeen gaat het redelijk vlot. Het downloaden is een ander verhaal, ik haal bij lange na niet de snelheid waarmee ik normaliter via Usenet download en dat mag wat mij betref wel wat sneller....

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

Maxow

Hidden Sound System

klaasbram schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:54:
Als je achter een router zit, wat voor merk router heb je? Het schijnt dat er wat problemen zijn met sommige Linksys routers (met een bepaalde firmware).

Vriend van me had hetzelfde probleem, heeft er een andere router tussen gezet en nergens last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leech1984 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:04:
Ik ben op zoek naar een goed headsetje...

Ik zou de Jabra BT8040 kunnen aanbevelen, een beetje zakelijke headset maar met lekker veel functies en hij is betaalbaar. Daarbij hoorde ik van iemand dat hij bij hem totaal probleemloos is i.s.m PS3.

Het leuke is dat je hem met 2 apparaten kunt pairen, dan schakel je tussen beide met een knopje.

Via ebay kun je hem voor zo'n 45$ incl shipping wel vinden met een beetje zoeken, ik ben nog aan het zoeken naar een leuke 'no reserve' veiling zodat ik hem nog goedkoper heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Laatst online: 11-09 12:59
Maxow schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:07:
[...]
Als je achter een router zit, wat voor merk router heb je? Het schijnt dat er wat problemen zijn met sommige Linksys routers (met een bepaalde firmware).
Klopt helemaal, met de Linksys WRT54G zijn ontzettend veel problemen, zoek maar eens met Google op WRT54G en PS3 dan kom je veel problemen tegen.

Een vriend van mij heeft met deze router telkens het probleem dat 'ie zichzelf reset als er is gedaan wordt op de PS3. Het aanmelden gebeurd automatisch, maar de router reset zichzelf als er dan ook maar iets gebeurd (overigens bedraad en niet via WiFi).

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:41
Heb hier een WRT54GC en nergens last van. Overigens via wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Het eerste wat je ook met een WRT54G moet doen is DD-WRT installeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
kbloem schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:18:
[...]

Hij is inderdaad wat zwaarder door de rumble. Dat maakt het voor mij in elk geval wel prettiger. Daarnaast schijnt de motion sensor ook verbeterd te zijn. Ik moet zeggen dat ik daar weinig van merk maar ik vind het persoonlijk toch een waardeloze toevoeging. En hij is sneller leeg. Maar ik zou wel er wel eentje importeren als ik jou was want ik ben er nog steeds erg blij mee. De Rumble voegt voor mij echt wel wat toe tijdens het gamen....
Vaak is die motion sensor inderdaad nutteloos. Maar ook wel eens grappig: Bijvoorbeeld bij MGS4 als je een codec gesprek hebt met Naomi en je beweegt dat ding dan zie je haar borsten bewegen! Haha talk about useless :P

Mbt die Linksys WRT54G routers: ik heb me kapot ge-ergerd en dat ding weggedaan. Heb nu de Linksys WRT54Gs ofzo. iig die kleinere versie en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 13:10
Onlangs heb ik een Jabra 2040 gekocht voor (eigenlijk) als headset te gebruiken met de PS3. Ik heb al van alles geprobeerd maar de PS3 wil hem gewoon niet herkennen tijdens het scannen, hij blijft scannen tot je een ons weegt. Andere apparaten zoals verschillende gsm's etc.. herkennen hem wel binnen 10 seconden. Heeft er iemand enig idee waar het mee te maken heeft of waarom de PS3 hem gewoonweg niet herkent of vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Had ik ook problemen mee. Hij moet op een bepaalde manier knipperen als je hem aanmeldt. Je moet de aanknop minsten 10 sec. ingedrukt houden meen ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
als ik hem wel aangemeld krijgt op andere apparaten als een mobiel dan doe ik het toch goed? dan zou hij hem toch ook op de ps3 moeten herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Mochten er nog mensen zijn die wat games willen om de zomer mee door te komen, www.thehut.com heeft opruiming. Verzendkosten zijn laag en nu wat oudere games in de aanbieding:
Singstar 14,-
Conan 18,-
Virtua Tennis 3/fighter 5 20,-
Fifa 08 24,-

En nog veel meer, dus doe er je voordeel mee. Ik heb zelf Conan en dat is echt een vette game, hack&slash. Grafisch wat minder maar brute gameplay en een redelijk lange speelduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
basjuhh schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:03:
als ik hem wel aangemeld krijgt op andere apparaten als een mobiel dan doe ik het toch goed? dan zou hij hem toch ook op de ps3 moeten herkennen?
Die van mij doet het op de PS3 en op mijn Nokia N73 goed. Alleen ging het aanmelden moeizaam omdat ik dat ding niet goed had staan. Hij moet echt op een bepaalde manier knipperen. Je moet eerst de PS3 op scannen zetten en dan dat ding aanzetten. Dan moet ie hem vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ik heb een WRT54GL (bedraad via Gb router aangesloten) en werkt prima, nog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohno_nl
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:54

ohno_nl

Gas sucks, ride a bike!

Maxow schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:07:
[...]

Vriend van me had hetzelfde probleem, heeft er een andere router tussen gezet en nergens last meer van gehad.
Ik heb ook een WRT54G v7 met firmware 7.0.0.4. Ik heb mijn PS3 een statisch ip gegeven en de volgende poorten geforward:

TCP: 80, 443, 5223 and UDP: 3478, 3479, 4658. UDP: 3658 should also be opened for voice chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 00:37
Misschien is deze vraag al meerdere keren beantwoord maar ik kon het niet vinden, excuses daarvoor.

Ik heb mijn PS3 aangesloten op mijn wireless router, dat werkt perfect, tot op heden download ik eigenlijk alleen maar firmwares en demos, maar langzamerhand ga ik vaker online gamen en merk ik dat mijn wireless verbinding niet stabiel genoeg is, dus ik plug een kabel in mijn PS3, maar nu komt mijn vraag kan ik niet automatisch switchen van wireless naar kabel en weer terug zonder al mijn instellingen voor wireless opnieuw in te moeten vullen, ik kon dat nergens vinden vandaar dat ik het even hier vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de DS3 of sixaxis eigenlijk te gebruiken op een pc? (via de usb kabel) Want in dat geval wil ik er ook nog wel eens eentje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:20:
Is de DS3 of sixaxis eigenlijk te gebruiken op een pc? (via de usb kabel) Want in dat geval wil ik er ook nog wel eens eentje hebben.
Het kan naar het schijnt: http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/showthread.php?t=45209

(had je overigens ook wel zelf even op kunnen zoeken google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

swopdark schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:34:
[...]

Deze dual Shock stond al een tijdje in de planning voor Sony hoor. Sony lag in een rechtszaak met Immersion (de patenthouder van de trilfunctie) waarbij het over een bedrag ging van 90 miljoen dollar (37,- euro) aan rolyalties.

Sony heeft op dat moment haar Sixaxis politiek verdedigd onder het mom van: Het kan niet, en we vinden de rumble functie niet meer zo belangrijk.

Dat er heel veel gamers forse kritiek hadden op Sony door deze uitspraak is misschien wel begrijpelijk maar het is 1000x meer meer begrijpelijk van Sony om een standpunt naar buiten te brengen die hun positie in een rechtszaak zou kunnen beinvloeden. De kosten van 90 miljoen dollar wegen niet op tegen het tevreden houden van een groepje 360 fanboys en gefrustreerde gamers die het gemis aan rumble in de PS3 als groot punt houden.

De verkoop van de PS3 als geheel heeft naar mijn bescheiden inzicht geen "90 miljoen dollar-deuk" opgelopen door het gemis aan rumble in de controller, meer het gemis aan topgames in het begin en de hevige concurrentie van de 360.

Ik heb nu ook al een tijdje een Dual Shock 3 en ben erg tevreden over het apparaatje. Meer omdat de controller zwaarder en steviger is. Niet zozeer omdat er rumble inzit. Ik ga heel erg liegen als ik zeg dat ik de rumble gemist heb tijdens diverse intense speelsessies met bijvoorbeeld God of War of racegames. Rumble is een feature die welkom is maar zeker niet onmisbaar.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik niet denk dat Sony de Dual Shock 3 heeft gemaakt op verzoek van de gamers maar meer omdat de sixaxis een achteruitgang was t.o.v. de Dual Shock 2 en de rechtszaak het enige was dat de DS3 tegenhield.
Inderdaad lag Sony met een rechtzaak in de buik met Immersion omtrend de Rumble functie.

Sony heeft een fout gemaakt om te zeggen dat het technisch niet mogelijk was om rumble en motion sensors in 1 controller te proppen.

Deze uitspraak werd keihard de grond ingeboord toen een 360 fanboy een 360 wireless controller had uitgebouwd met motion sensors voor de PS3!!
Als bewijs werd een filmpje op youtube geüpload en daar kon men zien dat het wel mogelijk was om dat te hebben alleen ondersteunden toenmalig de spellen het nog niet.

Om niet veel potentiële klanten kwijt te raken heeft Sony de zaak geschikt met Immersion en hebben ze nu vrijbaan voor de DS3.

Ander nadelen voor hun zijn/waren dat de 360 controller beter in de hand ligt, wel Rumble functie heeft en de 360 console ook nog eens goedkoper verkocht werd.

Naar mening zou Sony de plank compleet misslaan als ze de DS3 niet zouden uitbrengen, want die sixaxis is 10x niks. Alsof je een plastic speelgoed controller in je hand hebt van €2.

Nu is Sony achter de schermen bezig met concepten om een 2 delige PS3 controller te ontwikkelen á la Nintendo.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
En jij hebt ook die jabra 2040 ? durf niet met 100% te zeggen of ik hem al geprobeerd hem aan te melden nadat de ps3 aan het scannen was en dan pas de jabra in te schakelen..... probeer het in ieder geval even :-)
P.E.No.1 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:14:
[...]

Die van mij doet het op de PS3 en op mijn Nokia N73 goed. Alleen ging het aanmelden moeizaam omdat ik dat ding niet goed had staan. Hij moet echt op een bepaalde manier knipperen. Je moet eerst de PS3 op scannen zetten en dan dat ding aanzetten. Dan moet ie hem vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Weet iemand toevallig waar de playstation 3 + Gran Turismo 5 Prologue nog te koop is? Ik woon zelf in de omgeving Hengelo (Overijssel), maar online mag natuurlijk ook.

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Vjenne-ICT op 24-06-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je zou nog wat speelgoedwinkels kunnen afbellen, maar ze lijken nu aardig op te raken. (consoleshop heeft ze iig niet meer). Media Markt had dacht ik begin van de maand een actie met die GT5 pack, dus verwacht er daar ook niet meer te krijgen.

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 24-06-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Vjenne-ICT schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:39:
Weet iemand toevallig waar de playstation 3 + Gran Turismo 5 Prologue nog te koop is? Ik woon zelf in de omgeving Hengelo (Overijssel), maar online mag natuurlijk ook.

Alvast bedankt!
Probeer intertoys of toys-r-us even te bellen. De speelgoedwinkels hebben nog wel eens oudere bundels.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Probeer me nu al een uur te registreren op het PSN, maar bij iedere online-id die ik invul krijg ik te zien dat deze niet gebruikt kan worden. Heeft iemand misschien enig idee waar dit aan kan liggen. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Gebruik van tekens die niet toegestaan zijn misschien..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
tommy6 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:02:
Probeer me nu al een uur te registreren op het PSN, maar bij iedere online-id die ik invul krijg ik te zien dat deze niet gebruikt kan worden. Heeft iemand misschien enig idee waar dit aan kan liggen. Alvast bedankt.
Tussen 1700 en 2300 ligt PSN eruit.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
SChief schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:23:
Gebruik van tekens die niet toegestaan zijn misschien..?
Tot nu toe alleen maar normale namen geprobeerd met af en toe eens een cijfer. Soms losse woorden en soms aan elkaar, maar helemaal niets wordt geaccepteerd.
Wii4all schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:32:
[...]

Ja, dat weet ik. Maar om 16:00 werd ook op elke mogelijke online-id die ik koos gereageerd dat deze niet gebruikt kon worden. Heb het vorige week ook al eens geprobeerd en toen was het hetzelfde verhaal. Kan alles invullen tot dat ik een id moet invullen, dan kan geen enkele gebruikt worden.

[ Voor 26% gewijzigd door tommy6 op 24-06-2008 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Wii4all schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:32:
[...]
Wat is dit voor waanzin om dat op een tijdstip te doen waarop alle Europese PS3 bezitters thuiskomen voor een potje te gamen?

Het lijkt wel of Sony aan het kijken is met hoeveel ze weg kunnen komen. Een beetje zoals onze overheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:46
pff ik wordt wel gek van die ps3 modellen, ik wil er namelijk heel graag een. maar als ik het dus goed begrijp zit het zo??

ik wil:
-ps3 (duh) :P
-bc met ps2
-Pal dvds kunnen kijken
-dualshock 3

deze combinatie is dus neit mogelijk...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Guids schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:21:
pff ik wordt wel gek van die ps3 modellen, ik wil er namelijk heel graag een. maar als ik het dus goed begrijp zit het zo??

ik wil:
-bc met ps2
-Pal dvds kunnen kijken
-dualshock 3

Tweedehands 60GB model op de kop zien te tikken en DS3 importeren (of nog een week wachten als de DS3 in de europese winkels zou moeten liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster

ik wil:
-bc met ps2
-Pal dvds kunnen kijken
-dualshock 3

Word erg duur voor een 60GB Versie(Die heeft BC )

En waarom ligt het PSN eruit? BTW: plus punt voor Konami dat ze eige servers hebben d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die nog voordelig een goede BT headset nodig hebben is hier een webshop in amerika die hem voor 45$ incl shipping (28€) met coupon van -10$ is ie nog goedkoper!! 35$ = 23€. Dat is erg goedkoop voor dit model, NL prijzen beginnen bij 50€.http://www.cellphoneshop.net/bt8040.html

couponcode is CPS810, ze hebben ook veel ander spullen.

Ik heb hem ook besteld en als ie bezorgd is zal ik wel even er wat over zeggen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ik zit achter een Sitecom WL-114 router. Online spelen van GTA 4 gaat gewoon goed. Het downloaden van de spellen ook maar pas bij het installeren gaat het mis.
Nu ligt de PSstore wegens onderhoud eruit. Maar gisteren nog eens Dragonball en burnout gedownload (beide voor de 3x keer) en nu installeerde hij wel goed. Race driver Grid voor de 4e en deed het nog steeds niet. Misschien dat hij na het onderhoud wel goed te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een tip voor WRT54G router owners:

- Configureer je PS3 via de manual setup, zet de UPnP UIT (op de PS3, niet je router), en geef hem een static IP adres op je lokaal netwerk. Het werkt PERFECT mét Media Server aan, heb de PS3 in de DMZ gezet zodat ik zeker weet dat ik geen gezeik krijg met poorten.

Hiervoor moest ik MediaServer uitzetten omdat hij anders mijn hele netwerk naar z'n grootje hielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

Maxow

Hidden Sound System

klaasbram schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:07:
Ik zit achter een Sitecom WL-114 router. Online spelen van GTA 4 gaat gewoon goed. Het downloaden van de spellen ook maar pas bij het installeren gaat het mis.
Nu ligt de PSstore wegens onderhoud eruit. Maar gisteren nog eens Dragonball en burnout gedownload (beide voor de 3x keer) en nu installeerde hij wel goed. Race driver Grid voor de 4e en deed het nog steeds niet. Misschien dat hij na het onderhoud wel goed te downloaden is.
Het Linksys probleem merk je ook pas bij het installeren van de spellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
klaasbram schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:07:
Het ligt hoogstwaarschijnlijk niet aan je PS3 of PSN, maar aan je router. Kun je je PS3 direct via een ethernetkabel direct op je ADSL- of kabelmodem aansluiten en dan opnieuw proberen om die bestanden te downloaden? Als dat wel goed gaat, weet je of het aan je router ligt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dual Shock

Ik lees hier veel over importeren van een dual shock. Maar dit is toch ook zo'n dual shock. En bij Cd-wow kun je het toch amper importeren noemen je kunt zelfs met ideal betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

ik wil:
-ps3 (duh) :P (Elk model dus)
-bc met ps2 (60GB)
-Pal dvds kunnen kijken (Elk model)
-dualshock 3 (zelf importeren, wordt nog niet aangeboden icm PS3)

deze combinatie is dus neit mogelijk...? Wel mogelijk, maar het wordt dus erg lastig. 60GB model is al een tijdje weg van hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 22:50:
Dual Shock

Ik lees hier veel over importeren van een dual shock. Maar dit is toch ook zo'n dual shock. En bij Cd-wow kun je het toch amper importeren noemen je kunt zelfs met ideal betalen.
Ja, maar je betaalt daar veel te veel, bestel hem op yesasia.com en je bent veel goedkoper uit. Google dan ook nog even op 'yesasia coupon' en er gaat nog eens 5 dollar vanaf :)

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:47:
Voor diegene die nog voordelig een goede BT headset nodig hebben is hier een webshop in amerika die hem voor 45$ incl shipping (28€) met coupon van -10$ is ie nog goedkoper!! 35$ = 23€. Dat is erg goedkoop voor dit model, NL prijzen beginnen bij 50€.http://www.cellphoneshop.net/bt8040.html

couponcode is CPS810, ze hebben ook veel ander spullen.

Ik heb hem ook besteld en als ie bezorgd is zal ik wel even er wat over zeggen.
Enige nadeel is dat je waarschijnlijk met een oplaadadapter zit met van die fijne VS pennetjes, en dus een converter stekker nodig hebt of een universele adapter om hem op te laden.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
EfBe schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 08:47:
[...]

Enige nadeel is dat je waarschijnlijk met een oplaadadapter zit met van die fijne VS pennetjes, en dus een converter stekker nodig hebt of een universele adapter om hem op te laden.
Krijg je er een oplaad adapter bij dan? Die zitten er toch niet bij? En je kan hem toch opladen via de PS3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim1981
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 15:32
Iemand bekent met dit DVD9--->2xDVD5 probleem?

Als ik een DVD9 (geen HD materiaal, gewoon normale dvd) heb gedownload en ik split hem in tweeën zodat ik 2xDVD5 krijg met DvdFab Platinum of Dvdshrink, dan wil de PS3 deze niet afspelen. Als ik de schijfjes in mijn 'normale' dvdspeler stop dan doen ze het wel.

Laat ik DvdFab eerst de DVD9 alleen de hoofdfilm in een DVD9 map op m'n HDD zetten en ik vervolgens die hoofdfilm split in 2xDVD5 dan spelen die schijfjes wel af op de PS3.
Het werkt dus wel, het is alleen wat omslagtiger.

Iemand bekent met dit DVD9--->2xDVD5 probleem? Of een oplossing dmv bijv. een ander split progje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
tim1981 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:03:
Iemand bekent met dit DVD9--->2xDVD5 probleem?

Als ik een DVD9 (geen HD materiaal, gewoon normale dvd) heb gedownload en ik split hem in tweeën zodat ik 2xDVD5 krijg met DvdFab Platinum of Dvdshrink, dan wil de PS3 deze niet afspelen. Als ik de schijfjes in mijn 'normale' dvdspeler stop dan doen ze het wel.

Laat ik DvdFab eerst de DVD9 alleen de hoofdfilm in een DVD9 map op m'n HDD zetten en ik vervolgens die hoofdfilm split in 2xDVD5 dan spelen die schijfjes wel af op de PS3.
Het werkt dus wel, het is alleen wat omslagtiger.

Iemand bekent met dit DVD9--->2xDVD5 probleem? Of een oplossing dmv bijv. een ander split progje?
Nog nooit van gehoord. Maar ik moet wel zeggen dat als ik een dvd shrink dan is de kwaliteit dankzij de upscaler van de ps3 nog steeds fantastisch. Het beste is toch wel een hd film converteren met convertxtodvd. Daar krijg je echt goede kwaliteit van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 10:01
kbloem schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:12:
[...]

Nog nooit van gehoord. Maar ik moet wel zeggen dat als ik een dvd shrink dan is de kwaliteit dankzij de upscaler van de ps3 nog steeds fantastisch. Het beste is toch wel een hd film converteren met convertxtodvd. Daar krijg je echt goede kwaliteit van...
Je kunt ook een hd film omzetten naar bluray, met tsmuxer, en dan brand je het vervolgens op een dvdtje, werkt ook perfect.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik kan me herinneren dat er voor COD4 ooit een patch had aangekondigd welke het probleem "host ended game" moest verhelpen. Alleen heb ik daar niks meer van gehoord, iemand een idee of deze nog komt?

Soms erg frustrerend 3-4 een game te starten en dan "Host ended game" te zien!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:43:
Even een tip voor WRT54G router owners:
[..]
Ligt er wel aan welke versie van de WRT54G je hebt. Ik weet niet meer welke het was, maar met die versie was op geen enkele manier een fatsoenlijke verbinding met de PS3 te realiseren. uPNP aan/uit, DMZ, etc. Ding omgeruild, geen problemen meer.

[ Voor 6% gewijzigd door sopsop op 25-06-2008 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er over te denken om binnenkort een PS3 aan te schaffen (krijg volgende week eindelijk vakantiegeld) maar ik heb nog zo'n oude beeldbuis tv, ik weet dat je via scart gewoon kunt aansluiten, maar heb je dan ook de mogelijkheid nog om blu ray te gebruiken? (misschien een hele domme vraag, maar ik vond het zo snel niet terug) Dit omdat een standaard tv in principe geen hd beelden zou kunnen weergeven...

Ik zou natuurlijk een simpele hd-ready tv kunnen kopen, maar dat vind ik zonde van mijn geld, dan wil ik liever meteen voor full-hd gaan. Eventueel kan ik anders ook nog wel aansluiten om mijn PC monitor die HDMI heeft. Dan moet ik er alleen even externe boxen op aansluiten...wat dan ook wel weer op een aparte manier moet (als ik het goed zag)

Iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Waarom geld uitgeven aan blu-ray als je geen HDTV hebt? Dan kan je toch gewoon dvd's halen? Verder werkt alles van de PS3 op een gewone tv.

[ Voor 20% gewijzigd door Shiver23 op 25-06-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:29:
Waarom geld uitgeven aan blu-ray als je geen HDTV hebt? Dan kan je toch gewoon dvd's halen? Verder werkt alles van de PS3 op een gewone tv.
Omdat het nu niet hebben van een HDTV niet wil zeggen dat ik die niet in de toekomst als nog ga halen. ;) Ik wil gewoon weten of hij de blu ray dvd's wel zou afspelen bijvoorbeeld door middel van downscaling. Ik zag bijvoorbeeld in de topicstart bij sommige games ook tussen haakjes Blu ray staan....maar als alles gewoon werkt dat is dat prima. :) Dan zal ik er binnenkort toch een keer aan moeten gaan geloven.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Svennie schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 08:50:
[...]

Krijg je er een oplaad adapter bij dan? Die zitten er toch niet bij? En je kan hem toch opladen via de PS3!
Ik dacht dat het ging over een BT headset ;) niet over de sixaxis. Iets wireless opladen kan niet, je moet je headset opladen middels andere middelen, bv een adapter.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SChief schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 23:05:
-dualshock 3 (zelf importeren, wordt nog niet aangeboden icm PS3)
Is los wel al gewoon te koop in nederland (aldan niet een tikje duur).
Aantal gamezaken bieden nu wel 'eigen' combo's aan.

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 25-06-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
EfBe schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:55:
[...]

Ik dacht dat het ging over een BT headset ;) niet over de sixaxis. Iets wireless opladen kan niet, je moet je headset opladen middels andere middelen, bv een adapter.
Jawel hoor, via inductie bv :+
Over een afstand is weer iets heel anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Volgens een anonieme bron kunnen we binnen 3 weken firmware 2.4 verwachten met ingame XMB. Agenda-technisch zal dat dus wel tijdens/net voor de E3 zijn. Wat kan je allemaal met die ingame xmb?

De lijst is als volgt:

* Vrienden beheren
* Bekijk, verzend en ontvang berichten
* Check je downloads
* Zet de rumble van de Dual Shock 3 aan of uit
* Inloggen op het PlayStation Network
* Vrienden registreren
* Bluetooth apparaten beheren
* Spel afsluiten
* Toegang tot muziek
* Eigen muziek als achtergrondmuziek
* Instellingen veranderen
* Controllers van poort verwisselen (1-7)
* Profielen bekijken
* Toegang tot het Game-menu (al kan je geen twee spellen tegelijk spelen natuurlijk)
* Audio instellingen veranderen
* Instellingen stemveranderaar veranderen

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=191641
http://ps3-sense.nl/showt...thuld-p5794.html#post5794

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
Leuke koopjes bij Zuiderpark Games:

Grand Theft Auto IV 40 euro
Sega Rally 15 euro
Overlord Raising Hell 50 euro
Metal Gear Solid 4 50 euro
Grand Theft Auto IV strategie guide 10 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019
Pfoe, ik geef het nu toch echt op met mijn zoektocht naar een 2e hands PS3.
Ik vestig mijn hoop dan nu maar op een PS3 + GTA IV pack. Ik vind deze combinatie overal telkens voor een prijs van 440 euro, weet iemand waar dit nog een paar euro's goedkoper te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
is er iemand die een oplossing heeft voor de framedrop problemen? Ik heb met zowel GT5 Prologue als GTA4,Drakes Fortune en Rachet & Clank om de haverklap framedrops op de drukke stukken. Zeker met GTA4 en GT5 erg storend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ok, sinds een paar dagen heb ik ook een ps3 (360 weer stuk, had het helemaal gehad).

Nu heb ik deze games:
- Gta 4 (leuk voor een tijdje)
- Ratchet & Clank (leuke platformer)
- Pro evolution (wat valt hier nou over te zeggen :))
- MGS4 (kreeg ik bij mijn pack, maar net verkocht en gaat zo op de post, want na 5min had ik het al gehad).

Nou ben ik heel slecht met FPS spellen op de ps3/360, dus die zijn niet echt wat voor mij. Wat ik wel leuk vind zijn:

x360
- Dead Rising
- Top Spin
- guitar hero

Wii
- super mario galaxy
- super mario kart

Misshien dat iemand aan de hand van deze lijst nog een gametip heeft? :) Zit nu zelf te kijken naar deze games:

Top spin 3
Tiger woods
Nieuwe guitar hero zodra die uit is

En little big planet lijkt mij heel tof, maar er moet toch wel meer zijn voor een wat simpelere gamer als ondergetekende? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Lego Starwars & Lego Indiana Jones misschien?
Verder is Uncharted een echte aanrader, is een third person shooter, maar er zijn verschillende moeilijkheidsgraden.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.