Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 65.106 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 21:16:
Weet iemand waar ik die zgn. ''trigger'' plastic dingen om te verlengen kan kopen? Ik denk dat de controller dan wat prettiger aan zou voelen (zeker bij langdurig gas geven bijv.). Ik heb geen creditcard dus kan het niet vanuit het buitenland bestellen, weet iemand een Nederlands adresje?
De triggers die je zoekt worden o.a verkocht onder de merken Messiah en Giotek.
Ik zoek ze ook tegen een schappelijke prijs (lees: niet meer dan 5€) je kan heel makkelijk internationaal kopen met paypal, gewoon koppelen aan je NL rekening. Mocht ik ze vanavond nog vinden dan post ik hier een linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:58

FeaR

In GoT we trust

ymmv schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:24:
[...]Voor 720p/1080i/1080p-resoluties heb je een HDTV nodig en dat is een Sony Trinitron CRT-TV natuurlijk niet.
Er zijn sommige CRT-tv's die wel degelijk 1080i weer kunnen geven. Dus het hoeft niet perse een LCD, Plasma of TFT te zijn. Wat wel een vereiste is is dat de tv dan een ingang als HDMI of minstens component heeft. Via scart is de maximale resolutie geloof ik 480p of 576i. Via scart haal je dus nooit een HD-signaal :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
technoaddict schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:31:
Zijn er mensen die Novastrike hebben gedownload ( Gekocht hebben )?
Ik heb zo'n voorgevoel dat ik dat een leuk spel ga vinden, maar hoor er niemand over. Net als PixelJunk dat je voor een paar euro koop is dit ook een low budget game. Maar voor mij zijn Low Budgetgames vaak de spellen die ik het meest speel :D
Super Stardust HD is mijn persoonlijke favoriet. Bijzonder verslavend spel. Verplichte aanschaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:28
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 21:23:
[...]

Ik zoek ze ook tegen een schappelijke prijs (lees: niet meer dan 5€) je kan heel makkelijk internationaal kopen met paypal, gewoon koppelen aan je NL rekening. Mocht ik ze vanavond nog vinden dan post ik hier een linkje.
heb ze net ook besteld maar voor minder dan €5 gaat je niet lukken, alleen verzendkosten zitten vaak al op 2 a 3 pond en dan verkopen ze die dingen voor 4 a 5 pond

voor rond de €10 kun je ze uit engeland halen maar zolang die dingen in engeland al niet in de winkel komen gaat die prijs niet omlaag en komen ze hier in nederland ook niet in de winkel en al zeker niet op ebay

deze is de goedkoopste waarvan je de verzendkosten ook weet (ze staan er ook voor 3,5 pond maar daar komt nog verzendkosten bij) Non-Slip Real Triggers PS3 NEW & SEALED

omgerekend ongeveer €10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 21:23:
[...]

Blijven die dingen eigenlijk goed kleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Ik heb sinds afgelopen zondag een PS3. Gekregen voor vaderdag. Ja ja ik heb een hele lieve partner en nog lievere kids :)

Echt een super apparaat.

Nu heb ik op dit moment ook nog een XBOX die ik gebruik als media center. Nu heb ik al een en ander gelezen over het gebruik van de PS3 als media center en dit wil ik dit weekend gaan testen. Nu vraag ik me alleen af of uitzending gemist ooit gaat werken op de PS3. www.uizendinggemist.nl tot op heden niet maar sinds vandaag heeft de NPO een nieuwe beta uit die op flash is gebaseerd. http://pilot.omroepplayer.nl/

Flash wordt volgens mij wel ondersteund door de PS3 gezien het feit dat youtube filmpjes ook werken. Wanneer ik echter een filmpje start op omroepplayer.nl wordt er gevraagd om de plugin te starten, wat ik beantwoord met ja. Hierna blijft het beeld echter zwart.

Is er iemand die zijn ervaringen hiermee kan laten weten zodat ik weet of ik wat fout doe of dat het gewoon niet werkt op de PS3.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:05
Weet iemand waar je de PS3 in combinatie met Gran Turismo 5 Prologue als een pakket kunt kopen? Tenminste ik meende dat die bestond toch die combi? Op internet kan ik ze niet vinden helaas..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:55
KillaH87 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 22:19:
[...]

heb ze net ook besteld maar voor minder dan €5 gaat je niet lukken, alleen verzendkosten zitten vaak al op 2 a 3 pond en dan verkopen ze die dingen voor 4 a 5 pond

voor rond de €10 kun je ze uit engeland halen maar zolang die dingen in engeland al niet in de winkel komen gaat die prijs niet omlaag en komen ze hier in nederland ook niet in de winkel en al zeker niet op ebay

deze is de goedkoopste waarvan je de verzendkosten ook weet (ze staan er ook voor 3,5 pond maar daar komt nog verzendkosten bij) Non-Slip Real Triggers PS3 NEW & SEALED

omgerekend ongeveer €10
Bij play.com zijn ze wel 5 euro incl. verzendkosten. Helaas voor Jorn1986 is daar, voor zover ik weet, de enige betaalmethode met creditcard. Misschien voor anderen wel een interessante oplossing.

Moet zeggen dat ik totaal geen last heb van verkrampte vingers of iets dergelijks, terwijl ik wel vrij grote handen heb. Proberen jullie echt met je vingertoppen de triggers te bedienen? Als ik dat doe merk ik dat ik meer spanning op mijn vingers heb. Zelf heb ik de controller voor mijn gevoel natuurlijker in de hand liggen en bedien ik de triggers min of meer mijn mijn middelste vingerkootjes. Op die manier heb ik nooit last van mijn vingers tijdens het spelen.

[ Voor 0% gewijzigd door Melniek op 20-06-2008 09:53 . Reden: link aangepast naar eu triggers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Aight!

'A toy robot...'

robbydw schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 22:36:
Ik heb sinds afgelopen zondag een PS3. Gekregen voor vaderdag. Ja ja ik heb een hele lieve partner en nog lievere kids :)

Echt een super apparaat.

Nu heb ik op dit moment ook nog een XBOX die ik gebruik als media center. Nu heb ik al een en ander gelezen over het gebruik van de PS3 als media center en dit wil ik dit weekend gaan testen. Nu vraag ik me alleen af of uitzending gemist ooit gaat werken op de PS3. www.uizendinggemist.nl tot op heden niet maar sinds vandaag heeft de NPO een nieuwe beta uit die op flash is gebaseerd. http://pilot.omroepplayer.nl/

Flash wordt volgens mij wel ondersteund door de PS3 gezien het feit dat youtube filmpjes ook werken. Wanneer ik echter een filmpje start op omroepplayer.nl wordt er gevraagd om de plugin te starten, wat ik beantwoord met ja. Hierna blijft het beeld echter zwart.

Is er iemand die zijn ervaringen hiermee kan laten weten zodat ik weet of ik wat fout doe of dat het gewoon niet werkt op de PS3.
Duurt nog een paar maanden maar dan is Play TV uit, kan je sowieso opnemen, e.d in HD kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melniek schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 00:37:
[...]

Bij play.com zijn ze wel 5 euro incl. verzendkosten. Helaas voor Jorn1986 is daar, voor zover ik weet, de enige betaalmethode met creditcard. Misschien voor anderen wel een interessante oplossing.

Moet zeggen dat ik totaal geen last heb van verkrampte vingers of iets dergelijks, terwijl ik wel vrij grote handen heb. Proberen jullie echt met je vingertoppen de triggers te bedienen? Als ik dat doe merk ik dat ik meer spanning op mijn vingers heb. Zelf heb ik de controller voor mijn gevoel natuurlijker in de hand liggen en bedien ik de triggers min of meer mijn mijn middelste vingerkootjes. Op die manier heb ik nooit last van mijn vingers tijdens het spelen.
Het gaat ook niet om verkrampte vingers maar ze zijn perfect omdat ze een grotere hefboom van de huidige triggers maken. Hierdoor kan je veel makkelijker 'doseren'.
Daarbij heb je veel meer grip en zullen je vingers (of kootjes ervan) niet zo snel van de triggers afschieten dan dat ze met de normale controller doen.
Waarom Sony dit niet standaard gebruikt is mij een raadsel, in ieder geval ben ik blij dat ik die triggers heb _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:59
[...]

Bestellen gaat helaas niet lukken, ik heb het zojuist geprobeerd alleen worden ze dus niet buiten de UK geleverd helaas...

Ik wacht overigens met smart op de mogelijkheid om shoutcastservers te kunnen beluisteren op de PS3, ik weet dat het onder YellowDog Linux zou moeten werken, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
A3-D schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 07:53:
[...]

Bestellen gaat helaas niet lukken, ik heb het zojuist geprobeerd alleen worden ze dus niet buiten de UK geleverd helaas...
Ehm ... je hebt toch wel de bestelling geplaatst in euro's ipv ponden, he? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Laatst online: 12:59
ymmv schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 08:03:
[...]
Ehm ... je hebt toch wel de bestelling geplaatst in euro's ipv ponden, he? :O
Goedesmorregens!
Het is nog vroeg.... :+

Ik had de rechtstreekse link gebruikt in de posting van hierboven, en zie nu pas dat je ook in Euro's kan betalen |:(

Net dus maar even 2 setjes besteld voor 10 Euri en geen verzendkosten :P

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Aight! schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 01:42:
[...]

Duurt nog een paar maanden maar dan is Play TV uit, kan je sowieso opnemen, e.d in HD kwaliteit.
Ja maar wat ik daarvan heb gelezen is dat deze DVB-T (hier digitenne) ondersteund wat zeker geen HD is en alleen de FTA kanalen kan ontvangen wat neerkomt op Ned 1, 2 en 3. Ik weet dus niet of ik hier veel van moet verwachten.

Daarnaast heb ik dan nog steeds geen uitzendinggemist of loop ik met dit alles achte qua informatie?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
[...]

Ik heb ze eind vorige week ook besteld :) Ik hoop ze volgende week binnen te krijgen. Alhoewel ik niet echt last had van de standaard triggers ben ik wel benieuwd of de nieuwe triggers goed gaan werken.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ach! Voor 10EUR heb ik ook maar 2 setjes gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Gebruik ze ook al een tijdje en ben er zeer tevreden over. Bij GT5P kreeg ik na een tijdje altijd last van mijn vingers aangezien ik gas geef en rem met R2/L2, maar met deze triggers gaat dat toch iets meer ontspannen.

Heb zojuist bij play toch maar Civ Rev besteld. Speel de demo al een week en ondanks dat ie niet zoveel diepgang heeft als bv Civ 4 op de PC vind ik de snelle gameplay toch een verademing. Ik zoek 't niet meer om dagenlang achter de PC te zitten (en heb er ook de tijd niet meer voor) om mn beschaving op te bouwen en uiteindelijk ten strijde te trekken. En op de PS3 heb ik nu toch mn Civilization fix.

Btw, is er al meer bekend over wanneer WipeOut HD nu eindelijk te verkrijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
SToRM666 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:06:
Ik hoop ze volgende week binnen te krijgen. Alhoewel ik niet echt last had van de standaard triggers ben ik wel benieuwd of de nieuwe triggers goed gaan werken.
Ik heb ze afgelopen dinsdag binnen gekregen. Op zich wel aardige dingetjes. Ze klemmen als het ware om de standaard triggers en zitten goed vast.

Ik snap echter wel waarom Sony ze niet standaard op de controller heeft gezet. Doordat de add-on triggers de L2 en R2 knoppen iets hoger maakt kan je niet meer de wijsvinger op de triggers laten rusten zonder ze stiekem een beetje in te drukken... Ook liggen je vingers nu te hoog om de controller relaxed vast te houden... misschien heb ik ook niet de grootste handen dus ach..

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Vjenne-ICT schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 23:01:
Weet iemand waar je de PS3 in combinatie met Gran Turismo 5 Prologue als een pakket kunt kopen? Tenminste ik meende dat die bestond toch die combi? Op internet kan ik ze niet vinden helaas..........
Ik heb deze pack bij de Intertoys gekocht, voor 399...

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

swopdark schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:55:
[...]

Ik heb ze afgelopen dinsdag binnen gekregen. Op zich wel aardige dingetjes. Ze klemmen als het ware om de standaard triggers en zitten goed vast.

Ik snap echter wel waarom Sony ze niet standaard op de controller heeft gezet. Doordat de add-on triggers de L2 en R2 knoppen iets hoger maakt kan je niet meer de wijsvinger op de triggers laten rusten zonder ze stiekem een beetje in te drukken... Ook liggen je vingers nu te hoog om de controller relaxed vast te houden... misschien heb ik ook niet de grootste handen dus ach..
Lijkt me meer komen doordat deze bovenop de triggers zitten en dus meer ruimte in beslag nemen.
Ik snap juist niet waarom Sony ze niet concave heeft gemaakt. Je glipt er met games die veel van de triggers gebruik maken zo af, vooral race games.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
S2S schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:22:
Lijkt me meer komen doordat deze bovenop de triggers zitten en dus meer ruimte in beslag nemen.
Ik snap juist niet waarom Sony ze niet concave heeft gemaakt. Je glipt er met games die veel van de triggers gebruik maken zo af, vooral race games.
geen last van glijdende vingers... misschien moet je ff je handen wassen na het rukken...
Mijn vingers blijven er gewoon op liggen. Met de extra triggers ligt je vinger er wel lekkerder in. (wow wat een praatjes weer)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:41
Bedankt voor de antwoorden in dit topic, ik heb het via Ebay kunnen regelen (2 paar)... de prijs viel me nog best tegen, omgerekend bijna 30 euro incl. verzendkosten.

[ Voor 3% gewijzigd door Jorn1986 op 20-06-2008 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zojuist 1 spel en een DS3 stick rijker :) DBZ Burst Limit, heb de demo tijd gespeeld en oude gevoel van DBZ series kijken is helemaal terug, dus toch maar gekocht (ik had budokai al op de PS2, maar die viel vooral grafisch wat tegen).

DS3 omdat de normale sixaxis maar 10 euro goedkoper is, nu ook trilfunctie erbij :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Jorn1986 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:36:
Bedankt voor de antwoorden in dit topic, ik heb het via Ebay kunnen regelen (2 paar)... de prijs viel me nog best tegen, omgerekend bijna 30 euro incl. verzendkosten.
Waarom niet via Play.com dan? 5 euro per paar.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Shiver23 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:26:
[...]

Waarom niet via Play.com dan? 5 euro per paar.
Ja ik heb dus niet een creditcard, en wil er ook niet speciaal 1 voor aanvragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 08:28
lekker, als ik had geweten dat play.com ze had dan had ik er ook maar meteen 2 besteld voor €10 in plaats van 1 setje. nouja, kijk wel hoe snel ze via marktplaats zijn te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:01
Jorn1986 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:59:
[...]

Ja ik heb dus niet een creditcard, en wil er ook niet speciaal 1 voor aanvragen...
Het werkt misschien niet meer in de PSN shop, maar voor play.com moet het denkik toch nog gewoon werken: Wirecard

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Als je nou een tweedehands PS3 koopt. Kan je die dan registreren onder je eigen gegevens als deze al een keer geregistreerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:59:
Zo moeilijk is die aanvraag niet, en met de 12E p/j die ik ervoor moet betalen had je je setjes zelfs inclusief de 'CC aanschafkosten' goedkoper gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:04:
[...]

Zo moeilijk is die aanvraag niet, en met de 12E p/j die ik ervoor moet betalen had je je setjes zelfs inclusief de 'CC aanschafkosten' goedkoper gehad 8)7
Zal niet zozeer met 'moeilijkheid' te maken hebben, maar meer het 'hebben van'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Er komen Platinum-edities aan van PS3-games. Erg fraai zijn de hoesjes niet overigens....

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/2dkpbr.jpg

My eyes, they burn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yikes, nee dankje! Als dit echt is dan pluk ik wel een normale versie in de aanbieding ergens vandaan... (niet specifiek van deze game, maar de platinums in 't algemeen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:37:
...
Heb zojuist bij play toch maar Civ Rev besteld. Speel de demo al een week en ondanks dat ie niet zoveel diepgang heeft als bv Civ 4 op de PC vind ik de snelle gameplay toch een verademing. Ik zoek 't niet meer om dagenlang achter de PC te zitten (en heb er ook de tijd niet meer voor) om mn beschaving op te bouwen en uiteindelijk ten strijde te trekken. En op de PS3 heb ik nu toch mn Civilization fix.

Btw, is er al meer bekend over wanneer WipeOut HD nu eindelijk te verkrijgen is?
Ik zit nog te twijfelen, ik hoor veel klachten op het internet dat de wereld te klein is, en dat elk spel op elkaar lijkt. Ik zou graag willen dat het spel nog interessant is na 6 keer uitspelen. Omdat je de wereld niet kunt veranderen, het aantal spelers, de snelheid van de game, etc. etc. denk ik dat het na 6 keer wel leuk is geweest. Het beeld is echter wel veel mooier op de PS3 (al kan je een 22" HP (PS3) niet vergelijken met een 17" Acer(PC)).

Ik ben zeker te spreken over de demo, behalve dat de camera verandering zo snel gaan dat ik er af en toe koppijn van krijg, ook is in- en uit zoomen niet zo geweldig.
De civpedia ziet er wel erg goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:36:
Yikes, nee dankje! Als dit echt is dan pluk ik wel een normale versie in de aanbieding ergens vandaan... (niet specifiek van deze game, maar de platinums in 't algemeen)
Eigenlijk is het wel grappig. Uitgevers proberen met die spuuglelijke covers gamers aan te sporen om toch maar de gewone uitgaven te kopen, maar wat ze ermee bereiken is dat ze juist het 2e handscircuit een impuls geven. Ik koop ook liever een 2e hands exemplaar dan zo'n misselijkmakend Platinum-exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
pff als het 1euro scheelt voor zo'n lelijk hoesje of een "echt" hoesje.
zou ik gewoon voor die euro minder gaan.
Je speelt toch niet met een hoesje :/

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

ymmv schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:48:
[...]Eigenlijk is het wel grappig. Uitgevers proberen met die spuuglelijke covers gamers aan te sporen om toch maar de gewone uitgaven te kopen, maar wat ze ermee bereiken is dat ze juist het 2e handscircuit een impuls geven. Ik koop ook liever een 2e hands exemplaar dan zo'n misselijkmakend Platinum-exemplaar.
Snap ook niet dat Sony niet afgeweken is van die lelijke grijze kleur (al zijn de "Platinums" van Microsoft ook niet echt je van het...). Overal hoor je dat mensen het niet mooi vinden en dat ze liever op zoek gaan naar een goedkope oude versie.

Maar zie het van de zonnige kant: wellicht worden games straks dan minder dan €30,- en dat is dan wel weer oke. Plus het feit dat je dan tweedehands voor om en nabij twee tientjes een goede game kan scoren. En als ik echt niet onder een Platinum cover uit kan dan print ik zelf wel een originele op mooi fotopapier...
DNS666 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:55:
pff als het 1euro scheelt voor zo'n lelijk hoesje of een "echt" hoesje.
zou ik gewoon voor die euro minder gaan.
Je speelt toch niet met een hoesje :/
Jij bent echt de eerste die ik dat hoor zeggen... waarom denk je dat veel developers Special Editions uit brengen. Het ook wil ook wat... en met die lelijke Platinum covers willen mijn ogen het liefste dicht. Ik leg ook liever €10 meer voor een mooie steel case. Je hebt er niets aan, maar het is wel mooi 8)

[ Voor 22% gewijzigd door FeaR op 20-06-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Aight!

'A toy robot...'

Boeiend, als ze voor 20 euro in de winkel liggen koop ik ook wel zo een hoesje, breekt mooi af bij de blauwe blu-ray films en de zwarte PS3 games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Aight! schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:57:
Boeiend, als ze voor 20 euro in de winkel liggen koop ik ook wel zo een hoesje, breekt mooi af bij de blauwe blu-ray films en de zwarte PS3 games :)
Doosjes van PS3 games zijn toch doorzichtig...

Als ze dat houden bij die Platinum versies zou het zo erg nog niet zijn, want de cover art van sommige games loopt toch over in de rugkant van de game (waar de titel op staat).

Maar als ze net als met de PS2 die doosjes ook van dat cheapo zilver grijs met glitters gaan maken zou het wel erg zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

FeaR1986 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:56:

Jij bent echt de eerste die ik dat hoor zeggen... waarom denk je dat veel developers Special Editions uit brengen. Het ook wil ook wat... en met die lelijke Platinum covers willen mijn ogen het liefste dicht. Ik leg ook liever €10 meer voor een mooie steel case. Je hebt er niets aan, maar het is wel mooi 8)
Special Editions hebben ook relatief beperkt marktaandeel.

Ik geef helemaal niks om hoesjes, en ken eigenlijk niemand in mijn omgeving die dat doet. Al maken ze hem zwart met een post-it erop. Als ik maar weet wat er in zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik vind het leuk als het hoesje er mooi uit ziet als je het spel net koopt, maar voor de rest staat hij toch in mijn kast.

Waar ik me over verbaas is dat de gene die het heeft verzonnen waarschijnlijk ook nog een hoop geld verdient bij Sony en dan met zo'n misbaksle komt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

PWM schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:18:
[...]Special Editions hebben ook relatief beperkt marktaandeel.

Ik geef helemaal niks om hoesjes, en ken eigenlijk niemand in mijn omgeving die dat doet. Al maken ze hem zwart met een post-it erop. Als ik maar weet wat er in zit :P
Maar voor Special Editions is zeker wel een markt.
Anders zou er niet bijna van elke gehypte game een Special Edition uitkomen (al is het maar met steelbook). Denk dat er genoeg mensen zijn die voor een paar euro meer toch voor een mooi hoesje gaan al heb je er niets aan. Bij dvd's heb ik ook altijd liever de 2 Disc Editie terwijl ik die 2e disc haast nooit kijk...

Al vind ik een heel zwart hoesje met een post-it best wel leuk :p
Een pikzwarte doos met een post-it met daarop alleen "Killzone II" Ik zou m kopen O-)

Ik ben het wel met Nico111 eens: dat Sony geen onderzoek doet en alles opnieuw lelijk in de schappen zet. Want blijkt dus dat er mensen zijn die het niet mooi vinden. En een ander deel vind alles goed en mooi, dus in principe is iedereen dus tevreden te stellen. Maar zo zwart-wit zal het wel niet liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Nogal offtopic

http://www.gametrailers.com/player/35337.html Helaas komt deze game niet uit voor PS3 :'(

En dan dacht ik dat HAZE er slecht uit zag :')

[ Voor 17% gewijzigd door jdm8 op 20-06-2008 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Start ik net GTA IV op, is op een of andere manier de savegame verdwenen :'(
Hoe kan dat nou? Hoe kom ik aan een savegame van ongeveer 15%?

Laat maar, ik was nog onder mijn USA account ingelogd 8)7 :+

[ Voor 20% gewijzigd door DutchAddick op 20-06-2008 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Phase-Shifter schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:13:
[...]
Ik heb deze pack bij de Intertoys gekocht, voor 399...
Dat is goed nieuws! Waar was dat als ik vragen mag, in welke plaats? Hadden ze daar onderstaande starters pack van de PS3 ook?

http://www.bartsmit.com/s...enuID=74&productID=187709

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
jdm8 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:03:
Nogal offtopic

http://www.gametrailers.com/player/35337.html Helaas komt deze game niet uit voor PS3 :'(

En dan dacht ik dat HAZE er slecht uit zag :')
Dat daar een markt voor is, ziet er behoorlijk saai uit!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:30
Nico111 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 20:54:
[...]

Dat daar een markt voor is, ziet er behoorlijk saai uit!!!!!
Het is anders een vette serie op Discovery, jammer dat ze er dan een spel van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:17
ymmv schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 00:51:
Nog een tip voor het slapen gaan. www.101cd.com heeft interessante Blu-Ray-aanbiedingen. Titels vanaf 12,49. D'r zitten leuke dingen tussen, bijv

Almost Famous
Final Fantasy - The Spirits Within
Ghost Rider (Extended Edition)
Hellboy
Hollow Man (Director's Cut)
Identity
Layer Cake
The Patriot

Voor de complete lijst, zie hier.
Wat zijn de verzendkosten aldaar. Wil nog steeds planet earth blu ray aanschaffen maar goedkoper dan 50 euro kom ik nog niet. Zat ook al te kijken bij http://www.zavvi.co.uk/index.jsf?_rtid=1 maar daar komt ik rond de 51 a 52 euro uit. Verzenkosten zijn daar 4 pond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
supercop7373 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 23:01:
[...]

Wat zijn de verzendkosten aldaar. Wil nog steeds planet earth blu ray aanschaffen maar goedkoper dan 50 euro kom ik nog niet. Zat ook al te kijken bij http://www.zavvi.co.uk/index.jsf?_rtid=1 maar daar komt ik rond de 51 a 52 euro uit. Verzenkosten zijn daar 4 pond
Verzendkosten zijn 1.35 euro. Ik heb er zelf Final Fantasy - The Spirits Within gehaald. Niet een superfilm maar leuk voor de verzameling, zeker als Final Fantasy VII: Advent Children op Blu-Ray uitkomt. Voor in totaal 14 euro is het een leuke toevoeging aan de Blu-Ray-verzameling.

-- TOEVOEGING: Ze hebben bij 101CD.com nu een "2 Blu-Rays2 voor £17.98"-aanbieding. 12 euro stuk dus (exclusief verzendkosten). Nog ietsje goedkoper dus. Interessantste toevoeging aan de lijst met aanbiedingen is de luxe editie van Close Encounters of the Third Kind.

BTW Er komt een boel nieuws over Resistance 2 en Killzone 2 op ons af. Sony's PR-machine is overuren aan het maken blijkbaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.ps3fanboy.com/media/2008/06/esis2425covbetagp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.ps3fanboy.com/media/2008/06/egmkillzone.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door ymmv op 21-06-2008 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Er is een topic voor Battlefield: Bad company he? ;)

\[Xbox360/PS3] Battlefield: Bad Company

(Ik heb ondertussen ook al aardig wat uurtjes in de MP zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
E2TK schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 21:17:
[...]

Het is anders een vette serie op Discovery, jammer dat ze er dan een spel van maken.
Ik vond de serie op tv ook erg leuk, maar om daar nu een spel van te maken snap ik echt niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Nico111 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 09:15:
[...]

Ik vond de serie op tv ook erg leuk, maar om daar nu een spel van te maken snap ik echt niet |:(
Er zijn ook mensen die visgames leuk vinden. Dus dan zullen er vast ook wel mensen zijn die vissen op een vissersboot leuk vinden. En zijn vast ook een paar mensen, die geen verstand hebben van games, een game zien over dat ene leuke programma en het daarom kopen. Er zullen geen miljoenen van verkocht worden, maar de ontwikkelingskosten zijn ook niet zo hoog, dus is het risico (voor de vaak kleine ontwikkelaar) veel kleiner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
jdm8 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 09:23:
[...]
Er zijn ook mensen die visgames leuk vinden. Dus dan zullen er vast ook wel mensen zijn die vissen op een vissersboot leuk vinden. En zijn vast ook een paar mensen, die geen verstand hebben van games, een game zien over dat ene leuke programma en het daarom kopen. Er zullen geen miljoenen van verkocht worden, maar de ontwikkelingskosten zijn ook niet zo hoog, dus is het risico (voor de vaak kleine ontwikkelaar) veel kleiner ;)
Het zal je verbazen hoeveel van deze games verkocht worden. Die jaag-games in de VS zijn ook altijd een groot succes.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Laatst online: 04-09 19:25
Als reactie op de uitspraken van Sony over succesvolle verkoop van de PS3, die de verkoop van de PS2 zouden overtreffen, las ik een aantal reacties die twijfels bij mij opriepen (niet in bezit van een PS3).

Kloppen de volgende uitspraken:

- Er vinden crashes plaats van games op de PS3 (een van de redenen om van pc naar console te gaan voor mij)

- Slechts 10% van de games die een demo kennen voor de 360 krijgen een demo voor de PS3

- Multiplayer-games kennen veel lag

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Frank76NL schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:24:
Als reactie op de uitspraken van Sony over succesvolle verkoop van de PS3, die de verkoop van de PS2 zouden overtreffen, las ik een aantal reacties die twijfels bij mij opriepen (niet in bezit van een PS3).
Je kunt over elke console wel wat negatieve dingen verzinnen, als je maar graag genoeg wilt.
- Er vinden crashes plaats van games op de PS3 (een van de redenen om van pc naar console te gaan voor mij)
Ik heb alleen met Warhawk in het begin een paar keer een crash gehad, wat na een update opgelost was. Tegenwoordig is ook software op consoles zo complex dat foutvrije games onmogelijk zijn.

Maar dat heb je op de XBOX net zo goed, plus dat er nogal wat XBOX consoles zijn die defect raken. Van Microsoft krijg je dan een refurbished exemplaar terug. Er zijn mensen die al 4 of 5 conoles 'versleten' hebben.
- Slechts 10% van de games die een demo kennen voor de 360 krijgen een demo voor de PS3
Dit soort uitspraken... sja, wat moet je ermee. Als je maar genoeg hekel aan de PS3 hebt kun je dit soort dingen roepen.
Ook dit is onzin. Heeft in ieder geval niks met de hardware van de PS3 te maken. Wel met de kwaliteit van je internet verbinding en de servers waarop je speelt. Dat geldt op de PC en XBOX net zo goed.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
[b][message=30284650,noline]Exirion schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:33[/message

[...]

Ook dit is onzin. Heeft in ieder geval niks met de hardware van de PS3 te maken. Wel met de kwaliteit van je internet verbinding en de servers waarop je speelt. Dat geldt op de PC en XBOX net zo goed.
Die servers maken toch allemaal onderdeel uit van het PSN, bedoel je dat je dan een server met een te hoge ping hebt gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Frank76NL schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:42:
Die servers maken toch allemaal onderdeel uit van het PSN, bedoel je dat je dan een server met een te hoge ping hebt gekozen?
Bijvoorbeeld ja, als het een server op een ander continent is dan wil er wel eens wat latency zijn. Maar in veel spellen kan ook een PS3 als server voor andere PS3's gelden. Je kunt dan zelf een servertje starten in de game. Als iemand met een brakke verbinding dat doet dan heb je weinig lol :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Frank76NL schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:42:
[...]

Ik heb aardig wat uurtjes er met COD4 online opzitten en de enige keren dat het niet lekker liep was dat als er iemand tussen zat met een slechte verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Nico111 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:57:
[...]

Ik heb aardig wat uurtjes er met COD4 online opzitten en de enige keren dat het niet lekker liep was dat als er iemand tussen zat met een slechte verbinding.
Dat zou verboden moeten worden. :)

Zijn er dan redenen om niet voor de PS3 te gaan?

(Ja, ben bekend met het feit dat games ook bij buget-stores ongeveer 5 euro meer kosten, maar dat vind ik een te kleine reden)

Edit: Dacht trouwens dat er uitsluitend met eigen servers van Sony werd gewerkt? Verschilt dit dan met Live? Eigen server opzetten kan natuurlijk leuk zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door FrankNLD op 21-06-2008 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Frank76NL schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 11:14:
[...]

Dat zou verboden moeten worden. :)

(Ja, ben bekend met het feit dat games ook bij buget-stores ongeveer 5 euro meer kosten, maar dat vind ik een te kleine reden)

Edit: Dacht trouwens dat er uitsluitend met eigen servers van Sony werd gewerkt? Verschilt dit dan met Live? Eigen server opzetten kan natuurlijk leuk zijn.
Het verschilt per game, bij sommige games zoals CoD4 kun je zelf een server opzetten en bij sommige niet.
Die prijzen van PS3 games zijn idd best hoog, maar aangezien de PS3 qua games regiovrij is kun je ook fijn games importeren, alleen soms is het online gedeelte wek regio locked. Games die je bijvoorbeeld makkelijk kunt importeren zijn Uncharted en Ratchet & Clank, deze kun je tientallen euro's goedkoper krijgen dan hier, en dan heb je zelfs nog de mogelijkheid om het hele spel in het Nederlands te spelen :)

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 01:22:
[...]

Verzendkosten zijn 1.35 euro. Ik heb er zelf Final Fantasy - The Spirits Within gehaald. Niet een superfilm maar leuk voor de verzameling, zeker als Final Fantasy VII: Advent Children op Blu-Ray uitkomt. Voor in totaal 14 euro is het een leuke toevoeging aan de Blu-Ray-verzameling.
Ik ben van plan er een bestelling te doen en omdat ik niet veel erover kon vinden op het internet qua ervaringen toch even 2 vraagjes:

1) Is de site te vertrouwen?
2) Komen er nog extra taksen van douane bij? Het lijkt me van niet gezien het uit Engeland verzonden wordt, maar wou toch even zeker om geen fikse naheffing te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 12:29:
[...]

Ik ben van plan er een bestelling te doen en omdat ik niet veel erover kon vinden op het internet qua ervaringen toch even 2 vraagjes:

2) Komen er nog extra taksen van douane bij? Het lijkt me van niet gezien het uit Engeland verzonden wordt, maar wou toch even zeker om geen fikse naheffing te hebben!
Bij aankopen van ondernemers binnen de EU zal de douane niet controleren, aangezien de EU een douane-unie is. Ook geen btw dus.

Als je safe wilt zitten voor non-EU transacties: vanaf 1 december 2008 is er een nieuwe verordening aangenomen (dus direct werkend) waarin de douane geen postverzendingen met een waarde van minder dan EUR 150 zal belasten met douanerechten (en dit zal dan hoogstwss ook voor de btw gaan gelden). Dus dan zit je sowieso wel safe :) Momenteel ligt die grens in principe op EUR 22.

[ Voor 8% gewijzigd door rob1985 op 21-06-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 12:29:
[...]

Het is eigenlijk gewoon blahdvd.com, da's te vertrouwen.
Nope. UK = EU = vrij verkeer van diensten en goederen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Frank76NL schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 11:14:
[...]

(Ja, ben bekend met het feit dat games ook bij budget-stores ongeveer 5 euro meer kosten, maar dat vind ik een te kleine reden).
Prijzen van PS3 en 360-games zijn gelijk in de EU en VS. Alleen in Azie zie je dat Xbox 360-games structureel een paar goedkoper zijn. MS rekent blijkbaar bewust minder om de gamesverkoop in die regio te stimuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Kan iemand mij vertellen of het veilig is om een PS3 in Engeland of Duitsland te kopen via Ebay? Dit zal dan toch gewoon een EU model zijn? Neem toch aan dat de taal niet alleen Duits zal zijn, maar dat er ook een Engelse taal gekozen kan worden? Of heb je dan problemen met regiocodes van games en films?

[ Voor 15% gewijzigd door Vjenne-ICT op 21-06-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Is volledig veilig idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Frank76NL schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:24:

Kloppen de volgende uitspraken:

:?
Beide consoles in bezit.
Ik heb tot nu toe één of twee crashes gehad, maar dat heb op de 360 ook. Maar crashes zijn zeker een hele grote uitzondering en dan ligt het denk ik ook nog aan het spel. Ik spreek dan over 1 a 2 crashes per jaar (en ik game veel!)

Ja, de online content op de 360 is veel groter dan op de PS3 en daar komt het vaak veel later of helemaal niet. Maar wat betreft de retail game demo's is het verschil tegenwoordig niet meer zo groot (wel betreft arcade aanbod). Online content is één van de grote onderscheidende dingen op de 360 (maar dat moet ook wel vanwege maandelijkse kosten).

Lag zou ik niet weten aangezien ik alleen op de 360 multiplayer games speel (daar zitten mijn friends). Van wat ik zo hoor werkt MP over het algemeen prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

PSN is eigelijk alleen maar om online te gamen, en neit om bv. je E-penis te showen, en dat vind ik prima. Bij de volgende firmware komt er trouwens wel een trophy systeem (wat mij persoonlijk dus niks kan boeien). Zo komt er bij bijna elke firmware update weer meer functionaliteit bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Een PS3 kopen in het Duitsland of Engeland bedoel je? Verder ook geen problemen met games of Films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:01
Volgens mij hebben Duitsland en de UK dezelfde regiocode als Nederland, dus moet voor dvd's geen probleem zijn, en ik dacht dat PS3 spellen regiovrij waren.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:36
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 15:30:
[...]

Een PS3 kopen in het Duitsland of Engeland bedoel je? Verder ook geen problemen met games of Films?
Nope, de consoles zijn exact hetzelfde, afgezien van het feit dat een Duitse console waarschijnlijk standaard op een Duits OS ingesteld zal staan, maar dat kun je eenvoudig aanpassen. Daarnaast zul je bij een console uit het VK een niet-passende voedingskabel geleverd krijgen, maar een vervangend exemplaar mag niet meer dan enkele euro's kosten.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Iemand de nieuwe CoD: World at War trailer al gezien?
Vind het er wel leuk uitzien, hopelijk maakt Treyarch er iets moois van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
hesr schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:26:
Lijkt op Medal of Honor Pacific Assault, wat ik nou niet echt een goede titel vond. In de jungle zie je geen fuck van de vijanden, op den duur krijg je gewoon pijn aan je ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:02
ymmv schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 13:44:
[...]

Prijzen van PS3 en 360-games zijn gelijk in de EU en VS. Alleen in Azie zie je dat Xbox 360-games structureel een paar goedkoper zijn. MS rekent blijkbaar bewust minder om de gamesverkoop in die regio te stimuleren.
hmm vreemd, ik dacht dat ps3 games 10 euro duurder zijn, tenminste dat is toch wat ik in de winkel zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
DarkShadow schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:58:
[...]

hmm vreemd, ik dacht dat ps3 games 10 euro duurder zijn, tenminste dat is toch wat ik in de winkel zie.
Als ik de prijzen van buitenlandse (play.com, amazon) en binnenlandse winkels zo bekijk zie ik geen verschil voor alle recent verschenen multiplatform games.

Lego Indiana Jones: http://budgetgaming.nl/ga...0indiana/console-all.html
Bad Company: http://budgetgaming.nl/ga...0company/console-all.html
Guitar Hero: Aerosmith: http://budgetgaming.nl/games/1/aerosmith/console-all.html
Civilization Revolution: http://budgetgaming.nl/ga...volution/console-all.html
Top Spin 3: http://budgetgaming.nl/ga...Spin%203/console-all.html
NASCAR 09: http://budgetgaming.nl/games/1/nascar%2009/console-all.html (wel verschil, PS3 goedkoper)
Incredible Hulk: http://budgetgaming.nl/ga...e%20Hulk/console-all.html
Grid: http://budgetgaming.nl/games/1/grid/console-all.html
Bourne Conspiracy: http://budgetgaming.nl/games/1/bourne/console-all.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

E2TK schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 21:17:
[...]

Het is geen spel, het is een simulator :)

En, geloof het of niet, het schijnt nog een goede te zijn ook. De previews zijn positief, en de eerste review die ik vond ook. Een 8.2:

http://www.xboxaddict.com/staff_review/13024.html

Hij word ondermeer geroemd om zijn diepgang :)

Zo gek is het dus helemaal niet. Overigens moet ik er ook niet aan denken om het ding te moeten spelen, maar het lijkt dus wel kwaliteit te zijn :)
ymmv schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 17:24:
[...]

Als ik de prijzen van buitenlandse (play.com, amazon) en binnenlandse winkels zo bekijk zie ik geen verschil voor alle recent verschenen multiplatform games.
Klopt. De adviesprijzen zijn echter wel hoger van de PS3. Op internet heb je er over het algemeen niet zo'n last van. Echter, als je gewoon je games haalt bij de FRS/Intertoys/Dixons/etc., iets wat de meeste mensen nog doen, zie je wel een verschil van een euro of 10,-.

Overigens zijn games over het algemeen het goedkoopst bij http://www.gamehubs.com/ . Daar zie je ook prijsverschillen. De PS3 versies zijn 5-10 euro duurder over het algemeen.

Voordeel van de PS3 is weer dat alle games regiovrij zijn. Bij de 360 is dit nog niet het geval, hoewel inmiddels 80%-90% regiovrij is.

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 21-06-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

PWM schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 17:51:
[...]

Het is geen spel, het is een simulator :)

En, geloof het of niet, het schijnt nog een goede te zijn ook. De previews zijn positief, en de eerste review die ik vond ook. Een 8.2:

http://www.xboxaddict.com/staff_review/13024.html

Hij word ondermeer geroemd om zijn diepgang :)

Zo gek is het dus helemaal niet. Overigens moet ik er ook niet aan denken om het ding te moeten spelen, maar het lijkt dus wel kwaliteit te zijn :)

[...]

Klopt. De adviesprijzen zijn echter wel hoger van de PS3. Op internet heb je er over het algemeen niet zo'n last van. Echter, als je gewoon je games haalt bij de FRS/Intertoys/Dixons/etc., iets wat de meeste mensen nog doen, zie je wel een verschil van een euro of 10,-.

Overigens zijn games over het algemeen het goedkoopst bij http://www.gamehubs.com/ . Daar zie je ook prijsverschillen. De PS3 versies zijn 5-10 euro duurder over het algemeen.

Voordeel van de PS3 is weer dat alle games regiovrij zijn. Bij de 360 is dit nog niet het geval, hoewel inmiddels 80%-90% regiovrij is.
Kwaliteit? Heb je gezien hoe die krabben in de sorteerbak vielen, of de schaduwen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

jdm8 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 17:58:
[...]

Kwaliteit? Heb je gezien hoe die krabben in de sorteerbak vielen, of de schaduwen? 8)7
Kwaliteit van een game hoeft niet perse in fantastische gfx te zitten :) Het is gewoon een simulator die heel veel diepgang heeft, en blijkbaar goed speelt.

Ik heb het ding zelf niet aangeraakt, don't kill the messenger ;) Blijkbaar hebben ze wel wat goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

PWM schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 18:05:
[...]

Kwaliteit van een game hoeft niet perse in fantastische gfx te zitten :) Het is gewoon een simulator die heel veel diepgang heeft, en blijkbaar goed speelt.

Ik heb het ding zelf niet aangeraakt, don't kill the messenger ;) Blijkbaar hebben ze wel wat goed gedaan.
Kwaliteit is voor mij dat alles aspecten goed afgewerkt zijn. Dat krabben als één groot blok in de bak vallen en spontaan in een soort van hoop zand veranderen getuigt van luiheid van de devellopers ;) Maar er is idd vast wel een markt voor. In ieder geval is het geen groot gemis dat de PS3 deze titel niet heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door jdm8 op 21-06-2008 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
PWM schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 17:51:
Dat is gewoon niet zo. Loop 'ns door al die budgetgaming-links heen en vergelijk voor elk spel de prijzen van de 360 en PS3-versie bij de grote (web)winkels: Dynabyte, Bart Smit, Bol.com. Er zijn geen winkels die standaard 5 of zelfs 10 euro meer rekenen voor de PS3-versie. Je vindt wel wat losse uitzonderingen, maar dan heb je nog tig winkels die voor dezelfde titels wel dezelfde prijs voor beide versies rekenen. Over de hele linie houdt die uitspraak absoluut niet stand.
Dat zei ik dus ook. In Azie zie je wel vaak een prijsverschil tussen de PS3 en 360-versie van een euro of vijf. (Gamehubs.com zit in Maleisie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:38
Zo vandaag maar eens Lego starwars besteld bij The Hut. rond de 25 euro inclusief verzendkosten. Kon ik niet laten liggen voor dat prijsje.

Ik zocht een nieuwe co-op game maar Haze gaat me erg tegenvallen denk ik voor die prijs, aangezien Lego starwars tweedehands amper te vinden is maar bij the Hut gehaald :)

Nu mijn UT3 en Army of Two proberen te verkopen :+

2.4 gaat volgens mij best vet worden met die trophies, dit zal gekoppeld worden aan een website met profiel wat later weer aan Home gekoppeld wordt want wat heb je hier anders aan toch? Ingame headset aanzetten + chatten (video pleeassee) en ingame music :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Is een PS3 hackbaar, dan bedoel ik dus via internet dat iemand via het internet toegang krijgt tot de Playstation of dat het bijvoorbeeld een virus oploopt waardoor het kapot gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

The Mystic schreef op zondag 22 juni 2008 @ 11:13:
Is een PS3 hackbaar, dan bedoel ik dus via internet dat iemand via het internet toegang krijgt tot de Playstation of dat het bijvoorbeeld een virus oploopt waardoor het kapot gaat?
Tot nu toe niet (hij is ook nog niet zo lang uit). Ik denk ook niet dat het snel komt omdat het toale aandeel van ps3's op internet nooit erg groot zal worden. Bovendien zet je er normaal gesproken geen vertrouwelijke of belangrijke data op, dus waarom zouden hackers moeite doen voor niets? Alleen als een of andere hacker aandacht wil zal dit misschien mogelijk zijn, echter is dat dan zo op te lossen met een formware update. Niks om je zorgen over te maken dus ;)

Ik geloof dat er wel een of andere virusscanner voor de PS3 is, maar dat is pure geldklopperij 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door jdm8 op 22-06-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Dat zou dan code moeten zijn dat draait op de PS3, unsigned, en daar is men al heel lang naar op zoek.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Nee, honderd 100% volkomen gegarandeerd absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
ymmv schreef op zondag 22 juni 2008 @ 11:22:
[...]

Nee, honderd 100% volkomen gegarandeerd absoluut niet.
Laten we het erop houden dat het dusdanig onwaarschijnlijk is, dat je je heus geen zorgen hoeft te maken over malware. Anderijds is het honderd procent zeker dat het wel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Arx, wanneer zet je de cover van MGS4 in de TS?
Ik heb hem al gepost op de eerste pagina...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Marcks schreef op zondag 22 juni 2008 @ 12:14:
[...]

Laten we het erop houden dat het dusdanig onwaarschijnlijk is, dat je je heus geen zorgen hoeft te maken over malware. Anderijds is het honderd procent zeker dat het wel mogelijk is.
Dat 'absoluut niet' sloeg vooral op de vraag of de het mogelijk was om een virus op te lopen waardoor de PS3 kapot gaat. Ik kan me wel een vergezochte situatie voorstellen dat als in de toekomst de PS3 gehackt wordt en als het ooit mogelijk wordt om homebrew te draaien en als een hacker spyware schrijft om creditcard-gegevens te achterhalen en als dan ook iemand zo dom is om het installeren, dat er misbruik kan worden gemaakt. Virussen lijken me nog vergezochter en dat malware de PS3 stuk nog onwaarschijnlijker.

Het is allemaal bijzonder hypothetisch. Al dit soort dingen zijn in ieder geval nog nooit voorgekomen op consoles, ook niet op de PSP en Xbox die compleet open liggen en waar veel homebrew voor te krijgen is. Om je hier nou zorgen over te maken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Vjenne-ICT schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 20:46:
[...]

Dat is goed nieuws! Waar was dat als ik vragen mag, in welke plaats? Hadden ze daar onderstaande starters pack van de PS3 ook?

http://www.bartsmit.com/s...enuID=74&productID=187709
Ik heb de mijne gehaald in Geleen (zuid limburg) en daar hadden ze inderdaad ook die starterspack :)
Het was trouwens vaag, want ze hadden ook een ps3 zonder game erbij, en die kostte ook 399 :?
Dus de keuze was natuurlijk snel gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Phase-Shifter schreef op zondag 22 juni 2008 @ 14:22:
[...]

Ik heb de mijne gehaald in Geleen (zuid limburg) en daar hadden ze inderdaad ook die starterspack :)
Het was trouwens vaag, want ze hadden ook een ps3 zonder game erbij, en die kostte ook 399 :?
Dus de keuze was natuurlijk snel gemaakt :)
Bedankt voor je antwoord. Waarom heb je niet voor de starterspack gekozen met 2 games en 2 controllers voor maar 65 euro extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 17:47

DoctorV64

Cosmopoliet

Frank J. schreef op zondag 22 juni 2008 @ 10:04:
Zo vandaag maar eens Lego starwars besteld bij The Hut. rond de 25 euro inclusief verzendkosten. Kon ik niet laten liggen voor dat prijsje.

Ik zocht een nieuwe co-op game maar Haze gaat me erg tegenvallen denk ik voor die prijs, aangezien Lego starwars tweedehands amper te vinden is maar bij the Hut gehaald :)

Nu mijn UT3 en Army of Two proberen te verkopen :+

2.4 gaat volgens mij best vet worden met die trophies, dit zal gekoppeld worden aan een website met profiel wat later weer aan Home gekoppeld wordt want wat heb je hier anders aan toch? Ingame headset aanzetten + chatten (video pleeassee) en ingame music :9
Ik lees nergens iets over de verzendkosten van TheHut naar NL, de prijzen zien er wel aardig uit.
Hoeveel verzendkosten was het nou voor je Star Wars?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
hesr schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:26:
http://www.9lives.be/game...all-of-duty-5-niet-op-ps3

PS3 staat er inderdaad niet bij. Ikzelf zou het niet als een groot gemis zien, als het een WWII versie is van Cod4 (ala Counterstrike dus).
Vind het wel jammer als grote titels niet altijd ook naar de PS3 zouden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Vjenne-ICT schreef op zondag 22 juni 2008 @ 14:34:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Waarom heb je niet voor de starterspack gekozen met 2 games en 2 controllers voor maar 65 euro extra?
Nou, ik ben altijd zwaar fan geweest van de Gran Turismo en de Grand Theft Auto reeks, deze heb ik dan ook allemaal op de ps2.
Aangezien ik totaal niet van voetbalgames hou, en ik ratched and clank ook niet zo gek tof vind, was het voor mij zinniger om de pack met Gran turismo5 te nemen, en dan Grand Theft Auto IV er los bij te kopen.
Op dit manier heb ik voor 464 euro een ps3 met 2 games die ik heel graag wou hebben :) Enige dat ik nu niet heb is een tweede controller, maar als ik die wil hebben koop ik me die ook wel los erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Phase-Shifter schreef op zondag 22 juni 2008 @ 16:06:
[...]

Nou, ik ben altijd zwaar fan geweest van de Gran Turismo en de Grand Theft Auto reeks, deze heb ik dan ook allemaal op de ps2.
Aangezien ik totaal niet van voetbalgames hou, en ik ratched and clank ook niet zo gek tof vind, was het voor mij zinniger om de pack met Gran turismo5 te nemen, en dan Grand Theft Auto IV er los bij te kopen.
Op dit manier heb ik voor 464 euro een ps3 met 2 games die ik heel graag wou hebben :) Enige dat ik nu niet heb is een tweede controller, maar als ik die wil hebben koop ik me die ook wel los erbij :)
Bedankt voor je toelichting! Kun je mij wat meer vertellen over de Gran Turismo en de Grand Theft Auto game, hoe zijn die games? Ik ben daar ook fan van hoor, top games zijn dat! Op welke TV heb je de PS3 aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Frank76NL schreef op zondag 22 juni 2008 @ 15:10:
[...]

http://www.9lives.be/game...all-of-duty-5-niet-op-ps3

PS3 staat er inderdaad niet bij. Ikzelf zou het niet als een groot gemis zien, als het een WWII versie is van Cod4 (ala Counterstrike dus).
Vind het wel jammer als grote titels niet altijd ook naar de PS3 zouden komen.
Call of Duty: World at War komt naar de PS3, da's allang aangekondigd door Activision:
Call of Duty: World at War Revealed
Activision's FPS returns to WWII with a new name and setting.

June 9, 2008 - Santa Monica developer Treyarch has revealed the first details about its upcoming shooter, Call of Duty: World at War (previously known as Call of Duty 5). Having previously developed Call of Duty 3, the team is bringing the FPS franchise back to its WWII roots. Treyarch also revealed in the Official Xbox Magazine that the next Call of Duty will, for the first time, support four-player co-op over Xbox Live. IGN has contacted the game's publisher, Activision, to see if that feature will make its way over to the other platforms, but no confirmation on that yet.

Activision announced that the latest Call of Duty would feature a new military theater last May, and has remained true to its word by taking the series to the Pacific, with players fighting the Japanese. Parts of the game will also take place in Berlin as the Russians advance in on the Germans.

Though Treyarch is developing Call of Duty: World at War, the game is still utilizing Infinity Ward's engine from last year's award-winning Call of Duty 4. The World at War team, has also had an additional year of development time when compared to its first COD effort, Call of Duty 3.

Activision Publishing CEO Mike Griffith has stated that the next installment of Call of Duty would make its way to the DS, PC, PlayStation 2, PlayStation 3, Wii and Xbox 360 platforms before the end of the company's 2009 fiscal year, which has typically ended on March 31.
De reden dat de PS3, PS2, Wii en DS niet genoemd worden is omdat deze trailer zijn wereldwijde premiere beleefde op Xbox Live. Zie deze aankondiging. Microsoft gaat niet op de eigen service reclame maken voor de concurrent. Datzelfde zie je ook als consolemakers reclamecampagnes van 3rd party-games steunen. In Europa eindigde de reclamefilmpjes voor Burnout Paradise altijd met het PS3-logo ondanks dat het spel ook voor de 360 uitkwam.

BTW: Ook GamesTM had al bevestigd dat het spel op zo'n beetje alle platforms ter wereld (behalve de PSP) uit zou komen. In het blad werd ook gemeld dat Treyarch voor de PS3 en Xbox-versies de Call of Duty 4-engine in zou zetten. Die was fantastisch op de PS3, dus da's ook een zorg minder. (En geen reden tot vertraging)

[ Voor 5% gewijzigd door ymmv op 22-06-2008 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call of Duty World at War is niet gelijk aan Call of Duty 5. Infinity Ward heeft als ik met niet vergis de rechten op de genummerde delen, 5 zal nog een tijdje op zich laten wachten en uit de keuken van Infinity Ward komen. Zelf heb ik meer vertrouwen in Infinty Ward dan Treyarch, vond CoD3 maar niks. Heb heel die WO II / Vietnam setting onderhand ook wel gezien.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Vjenne-ICT schreef op zondag 22 juni 2008 @ 16:37:
[...]

Bedankt voor je toelichting! Kun je mij wat meer vertellen over de Gran Turismo en de Grand Theft Auto game, hoe zijn die games? Ik ben daar ook fan van hoor, top games zijn dat! Op welke TV heb je de PS3 aangesloten?
Nou, ik kan er heel kort en krachtig over zijn: ze zijn gewoon ontzettend vet, en vooral verslavend!
Beide spellen hebben trouwens hier ook al hun eigen topic, check die maar eens!

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 9

[PS3] Gran Turismo 5 Prologue Topic - Deel 2

Verder heb ik mijn ps3 aangesloten via hdmi op een 42" LG FullHD scherm, LG 42LF65 om precies te zijn, dus dat ziet er ook nog eens geweldig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:27:
Call of Duty World at War is niet gelijk aan Call of Duty 5. Infinity Ward heeft als ik met niet vergis de rechten op de genummerde delen, 5 zal nog een tijdje op zich laten wachten en uit de keuken van Infinity Ward komen. Zelf heb ik meer vertrouwen in Infinty Ward dan Treyarch, vond CoD3 maar niks. Heb heel die WO II / Vietnam setting onderhand ook wel gezien.
Wel, ieder z'n ding. (en dus wat jij vindt is weinig relevant) Voor MIJ kan er niet genoeg WOII verschijnen. De game zal met andere woorden toch wel verkopen.

En hier is toch weer het fenomeen van in hokjes denken, clichés en 'internet-napraterij'. Zolang je maar genoeg leest: tryarch=butt call of duty zal je het ook beginnen geloven.

1. Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst
2. Geef Treyarch een kans, ze zullen ook wel bijleren zeker? Laten we maar oordelen wanneer CoD 5 verschijnt (en jawel, normaal krijgen ze ook een nummer, dat was bij CoD3 toch ook?)
3. Was CoD3 wel zo slecht als beweerd wordt? Of is het tegenwoordig gewoon 'in' om dat te beweren. (zoals EA bashen)

Als ze gewoon een WOII game maken met de CoD4 engine, wat kan er dan misgaan :s Zou voor mij al goed genoeg zijn, CoD4 speelt namelijk heerlijk. Als ze nu ook nog eens de pc niet zouden vergeten was ik helemaal happy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:38
DoctorV64 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 15:08:
[...]

Ik lees nergens iets over de verzendkosten van TheHut naar NL, de prijzen zien er wel aardig uit.
Hoeveel verzendkosten was het nou voor je Star Wars?
0,99 pond voor naar NL dus zo een euro: 1.25 . totaal kwam het op euro: 23,80 uit volgens de huidige wisselkoers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:39:
Als ze gewoon een WOII game maken met de CoD4 engine, wat kan er dan misgaan :s
Wie wil het nu voor de zoveelste maal opnemen tegen de Nazi's in een game met een hergebruikte engine? Speel dan gewoon CoD4, of één van die 1001 WW2-games. Ik speel liever eens in een andere setting; de burgeroorlog die over een week in Zimbabwe uitbreekt bijvoorbeeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
Marcks schreef op zondag 22 juni 2008 @ 19:01:
[...]

Wie wil het nu voor de zoveelste maal opnemen tegen de Nazi's in een game met een hergebruikte engine? Speel dan gewoon CoD4, of één van die 1001 WW2-games. Ik speel liever eens in een andere setting; de burgeroorlog die over een week in Zimbabwe uitbreekt bijvoorbeeld. :+
Of tegen de japanners,amerikanen of Overige :+
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.