Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 65.111 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

technoaddict schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:14:
Ik heb vorige week de UPC mediabox ontvangen. Weet iemand of je de PS3 op de mediabox kan aansluiten, zodat de mediabox het signaal omzet naar digitaal signaal? Zelfde idee als dat het het signaal van de TV omzet naar digitaal signaal. Groet,
André
Als je de PS3 gewoon via HDMI aan sluit heb je toch een digitaal signaal.
Zou niet weten waarom je dit via eeen mediabox zou willen laten lopen.

En mocht je geen HDMI op je tv hebben dan blijf je zitten met een analoog signaal.
Want scart, vga, composiet en dergelijke zijn analoog en zullen nooit digitaal worden.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
Help!!!! schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 18:45:
Smaller, quieter, cooler PS3 coming this autumn

[...]

En ws incl. DS3 controllers...... Ik wacht nog ff en sla dan toe :)
65nm word toch al in de 3 of 2 generatie van Playstation 3 gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Tankbuster schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:12:
[...]

65nm word toch al in de 3 of 2 generatie van Playstation 3 gebruikt?
ja ze hebben nu al een 65 nm cell processor/CPU, maar nog een GPU op 90 nm. Het artikel verteld echter niet of ze nou de CPU of de GPU bedoelen, beetje vaag :?

Ook snap ik niet wat ze bedoelen met ''slimmer'' PS3; wordt het uiterlijk straks verandert? Krijgen we straks een PS3 ter grootte van een PS2 ''slimline''?

EDIT: blijkbaar gaat de GPU dus ook op 65 nm , wat dus zowel CPU als GPU zuiniger zullen maken.

[ Voor 26% gewijzigd door Jorn1986 op 27-06-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Jorn1986 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:24:
[...]

ja ze hebben nu al een 65 nm cell processor/CPU, maar nog een GPU op 90 nm. Het artikel verteld echter niet of ze nou de CPU of de GPU bedoelen, beetje vaag :?

Ook snap ik niet wat ze bedoelen met ''slimmer'' PS3; wordt het uiterlijk straks verandert? Krijgen we straks een PS3 ter grootte van een PS2 ''slimline''?

EDIT: blijkbaar gaat de GPU dus ook op 65 nm , wat dus zowel CPU als GPU zuiniger zullen maken.
Slimmer=Slimline dus dunner. Maar hoe wordt de CPU energie zuiniger door de GPU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:51
DinoPK schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:38:
[...]

Lego star wars saga is ook gewoon offline co-op te spelen hoor. Erg leuk spel ook, lijkt makkelijk maar 100% halen... das rottiger ;)

Idd verder wel weinig co-op en offline multiplayer spellen (zeker icm iets kleine kinderen)
Meen je dat nou? Ik had nog gezocht op de lucas site. Nice dat het toch kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Jorn1986 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:24:
[...]

RSX=GPU :)

Originele ps3 = 200watt
CPU@65nm= 140watt
CPU+GPU@65nm= ????

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:44
Help!!!! schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:38:
[...]

RSX=GPU :)

Originele ps3 = 200watt
CPU@65nm= 140watt
CPU+GPU@65nm= ????
Volgens mij al eens eerder langs gekomen, maar heb denk ik het antwoord gemist:
Kan je van buitenaf zien wat voor PS3 versie je hebt? Dus één met een 90nm of één met een 65nm CPU? Zou wel eens willen weten wat hij verstookt.

Edit: Ah, alle 40GB modellen hebben dus de 65nm versie. Das mooi. Ik altijd maar denken dat me PS3 200watt verstookte :X

[ Voor 12% gewijzigd door Deismyna op 27-06-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Deismyna schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:48:
[...]

Volgens mij al eens eerder langs gekomen, maar heb denk ik het antwoord gemist:
Kan je van buitenaf zien wat voor PS3 versie je hebt? Dus één met een 90nm of één met een 65nm CPU? Zou wel eens willen weten wat hij verstookt.
PlayStation 3 Secrets

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bij Socom komt een officiele Playstation headset. Ik vind hem er erg strak uitzien.

http://www.joystiq.com/20...ealed-bundled-with-socom/

[ Voor 44% gewijzigd door Shiver23 op 27-06-2008 20:15 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
Shiver23 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 20:14:
Bij Socom komt een officiele Playstation headset. Ik vind hem er erg strak uitzien.

http://www.joystiq.com/20...ealed-bundled-with-socom/
De Headset ziet er inderdaad erg strak uit. Alleen tamelijk duur prijskaartje, $80 voor een headset. Maar is er eigenlijk al een officiële PS3 Headset??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
l00pz schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 20:29:
[...]

De Headset ziet er inderdaad erg strak uit. Alleen tamelijk duur prijskaartje, $80 voor een headset. Maar is er eigenlijk al een officiële PS3 Headset??
Da's inclusief het spel. Daarnaast is de prijs niet officieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

[...]

Dat is natuurlijk samen met het spel Socom. Die headset zal (later) ook wel los te koop zijn. Nu is er geen officiële ps3 headset.

Het volgende vind ik trouwens ook mooi: Mybuzzquiz
Ten eerste kan je hier netjes inloggen met je PSN-account. Vervolgens kan je zelf een quiz maken die je vervolgens in het spel kan spelen. Of je kan natuurlijk één van de andere quizzen spelen en beoordelen. Wow! Het was bekend dat het eraan zat te komen, maar dat het zo soepel zou werken had ik niet verwacht.

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 27-06-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 22:05
En toen was die alweer uitverkocht! Weet iemand anders nog waar die te koop is? Komt Sony eigenlijk met een nieuwe pack met een game? Wanneer komt de full version van Grand Turismo 5 uit?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Ik heb zojuist m'n nieuwe HD van 320GB binnen gekregen om in m'n PS3 te hangen (Hitachi, is compatibel met PS3 volgens verschillende gebruikers). Toen ik m'n ps3 na het vervangen van de hd opstarte, kreeg ik de melding:

"Er zijn geen bruikbare updatedata aangetroffen. Plaats het opslagmedium daarop de updatedata van versie 2.36 of hoger staan en druk de toetst START en SELECT vervolgens tegelijk in."

Dit levert echter niks op. Ik heb de update data zowel op 2 USB sticks staan en op 1 externe HD (Waar ook de backup op staat). Hij beweert echter niks te vinden.

Ik kom ook helemaal niet verder. Ik snap er niks van. Heeft er iemand een id hoe dit opgelost kan worden?

Ik kan het op internet namelijk nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
robvanpraat schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 21:06:
Hij beweert echter niks te vinden.
Staat het wel in de juiste map? Weet zo uit mijn hoofd niet welke map het moet zijn, maar ongetwijfeld een of ander 'update' mapje? (Sony gebruikt voor de psp en ps3 volgens mij dezelfde standaard mappen structuur voor o.a. videos, mp3, updates etc.)

4e hit bij google search op ps3 update folder:
If you update it using a PC you need to make a folder named PS3 then in that folder make one named UPDATE then stick the update file you downloaded inside that folder. If you don't the PS3 can't find it.

[ Voor 24% gewijzigd door nioz op 27-06-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
nioz schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 21:22:
[...]

Staat het wel in de juiste map? Weet zo uit mijn hoofd niet welke map het moet zijn, maar ongetwijfeld een of ander 'update' mapje? (Sony gebruikt voor de psp en ps3 volgens mij dezelfde standaard mappen structuur voor o.a. videos, mp3, updates etc.)
Ik las dat dit niet belangrijk was, maar ik zal dit even checken...bij die ander had het te maken met de brakke 2.30 firmware, maar nu gaat het inmiddels om 2.36

EDIT: pfffffffff, dit was het!!! Amerikaanse website van playstation is een stuk duidelijk dan de Nederlandse hierover

[ Voor 10% gewijzigd door rob1985 op 27-06-2008 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
download de laatste firmware en brand het op een cd of dvd?, denk aan de juiste mapjes aanmaken
Gebruik je pc om voordat je begint op je opslag- of USB-apparaat een map met de naam PS3 aan te maken. Maak in deze map een map met de naam UPDATE aan (de naam van deze map is hoofdlettergevoelig en moet in hoofdletters worden geschreven). Download nadat je de UPDATE-map hebt aangemaakt de PS3-systeemsoftware naar deze locatie.
http://nl.playstation.com.../system-software/updates/

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Vjenne-ICT schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 20:57:
[...]

En toen was die alweer uitverkocht! Weet iemand anders nog waar die te koop is? Komt Sony eigenlijk met een nieuwe pack met een game? Wanneer komt de full version van Grand Turismo 5 uit?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gast. Als je zoooo graag die bundel wilt hebben moet je zelf maar gaan zoeken. De afgelopen pagina's heb ik minimaal 5 verzoeken van jou gelezen of iemand weet waar die nog te vinden is. Als die bundel er nog is scheelt het een paar tientjes. Koop gewoon een PS3 en koop GT5:P er los bij of bestel hem bij play.com voor 26 euro bij je thuisbezorgd. Een beetje eigen initiatief kan geen kwaad, maar de hele tijd in een ps3 ervaringen topic vragen waar je een bepaalde bundel kunt krijgen gaat misschien wat ver.

Verder is op dit moment de MGS4 pack te koop (weet ik de prijs niet van) en het is ook nog onbekend wanneer GT5 precies uitkomt. Kan altijd weer uitgesteld worden. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Sandyman538 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 21:28:
[...]

Gast. Als je zoooo graag die bundel wilt hebben moet je zelf maar gaan zoeken. De afgelopen pagina's heb ik minimaal 5 verzoeken van jou gelezen of iemand weet waar die nog te vinden is. Als die bundel er nog is scheelt het een paar tientjes. Koop gewoon een PS3 en koop GT5:P er los bij of bestel hem bij play.com voor 26 euro bij je thuisbezorgd. Een beetje eigen initiatief kan geen kwaad, maar de hele tijd in een ps3 ervaringen topic vragen waar je een bepaalde bundel kunt krijgen gaat misschien wat ver.

Verder is op dit moment de MGS4 pack te koop (weet ik de prijs niet van) en het is ook nog onbekend wanneer GT5 precies uitkomt. Kan altijd weer uitgesteld worden. :)
He gast (om even in jou termen te blijven), ik heb mij rot gezocht en vis steeds achter het net en aan mijn initiatief ligt het niet, maar je hebt wel gelijk en moet die verzoeken niet te vaak posten!

Even op de site gekeken (bedankt voor de tip!) en zag daar ook dat je GT5 kunt bestellen als pre order, men verwacht de game te kunnen leveren op 26-09-2008! 26 euro is geen geld en een mooi alternatief!

Begrijp ik het goed dat je games overal te wereld kunt bestellen en dat er geen regiocodes op zitten? De hardware is ook overal gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:15

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Hardware zal, wegens dvd/bluray regio's, wat anders zijn (nou ja, romcodetje ofzo), maar de spelletjes zijn regiovrij.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Enige probleem wat je kan hebben is dat je alleen tegen de mensen uit je eigen regio kan spelen online. Maar play.com zit in Jersey, dus je krijgt een Europese versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Shiver23 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 20:33:
[...]

KNIP

Het volgende vind ik trouwens ook mooi: Mybuzzquiz
Ten eerste kan je hier netjes inloggen met je PSN-account. Vervolgens kan je zelf een quiz maken die je vervolgens in het spel kan spelen. Of je kan natuurlijk één van de andere quizzen spelen en beoordelen. Wow! Het was bekend dat het eraan zat te komen, maar dat het zo soepel zou werken had ik niet verwacht.
Zeker heel tof ja, maar ik hoop dat dit ook gewoon via de PS3 kan.

Ik vraag me alleen af hoe Sony gaat voorkomen dat mensen de vragen uit gewone triviant spellen online gaan toevoegen. Het lijkt me dat dit niet zo 1 op 1 mag ivm rechten e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou nou leuk zijn:
# 2.36 - Jun 17, 2008
# 2.40 - Jul 01, 2008
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 21:39:
[...]

He gast (om even in jou termen te blijven), ik heb mij rot gezocht en vis steeds achter het net en aan mijn initiatief ligt het niet, maar je hebt wel gelijk en moet die verzoeken niet te vaak posten!

Even op de site gekeken (bedankt voor de tip!) en zag daar ook dat je GT5 kunt bestellen als pre order, men verwacht de game te kunnen leveren op 26-09-2008! 26 euro is geen geld en een mooi alternatief!

Begrijp ik het goed dat je games overal te wereld kunt bestellen en dat er geen regiocodes op zitten? De hardware is ook overal gelijk?
Vraagje, zijn de games bij play.com wel nieuw, zie onderstaande link. Staat namelijk onder ´´Available New & Used from EUR 35.00´´

Grand Turismo 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 10:37:
[...]

Vraagje, zijn de games bij play.com wel nieuw, zie onderstaande link. Staat namelijk onder ´´Available New & Used from EUR 35.00´´
Play.com verkoopt nieuwe games, maar ze hebben net als Amazon een soort martkplaats (PlayTrade) waar andere verkopers via Play.com nieuwe of 2e hands-artikelen kunnen verkopen. Misschien is je de begeleidende tekst "Got one to sell? Sell yours here!" niet opgevallen? Of dat het PlayTrade-gedeelte in een ander kader staat? Of het kleurverschil? Of het kleinere font? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
Voor de mensen die eventueel twijfelen over de opzet Triggers... niet doen! Heb gister 2 sets binnen gekregen, en wat zijn ze geweldig!

Je kunt de controller er een heel stuk beter mee vasthouden. Ik kan de L2 en R2 triggers veel preciezer doseren dan zonder, en je glijdt nooit meer van je buttons af!

Zonder triggers denk je, waarom heb ik ze nodig, want de controller is toch gewoon goed? Maar als je ze eenmaal hebt... dan denk je, waarom heeft Sony dit niet gewoon standaard gemaakt?

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
ymmv schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:29:
[...]

Play.com verkoopt nieuwe games, maar ze hebben net als Amazon een soort martkplaats (PlayTrade) waar andere verkopers via Play.com nieuwe of 2e hands-artikelen kunnen verkopen. Misschien is je de begeleidende tekst "Got one to sell? Sell yours here!" niet opgevallen? Of dat het PlayTrade-gedeelte in een ander kader staat? Of het kleurverschil? Of het kleinere font? :/
Ik dacht al zo iets. maar wou het even zeker weten. Bedankt voor je toelichting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:39
Zijn er trouwens nog mensen geinterreseerd hoe hun SixAxis aan te sluiten op hun PC? Heb het vandaag gedaan en ben nu heerlijk N64 aan het spelen. Eindelijk weer Ocarina of Time (is vloeken hier natuurlijk) spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Ik heb Upnpp aan staan op de PS3 en op mn Router. Op m'n Router staat dat de PS3 Upnp gebruikt op Port 10000. Ik zag nog ergens dat de Port ergens rond 100 moest zijn of maakt het niets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:25:
Zijn er trouwens nog mensen geinterreseerd hoe hun SixAxis aan te sluiten op hun PC? Heb het vandaag gedaan en ben nu heerlijk N64 aan het spelen. Eindelijk weer Ocarina of Time (is vloeken hier natuurlijk) spelen.
Je mag een how-to maken als je wil. Ik wéét dat je ook kan gaan googlen, maar een vlotte Nederlandstalige uitleg door iemand op GoT is toch altijd aangenamer vind ik. Kan misschien ook in de OP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Top, ik heb er even een handig kant en klaar zipje van gemaakt :D.

Download hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 13:49
Werkte niet in één keer hier als je de instructie volgt, maar uiteindelijk (weet niet precies meer wat ik deed) wel. Bedankt! You succeeded where others failed (had al eerder iets geprobeerd). 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ParkOverall schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:58:
Werkte niet in één keer hier als je de instructie volgt, maar uiteindelijk (weet niet precies meer wat ik deed) wel. Bedankt! You succeeded where others failed (had al eerder iets geprobeerd). 8)
protest!
denk even goed na en vertel! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Als je doelt op mijn tutorial, mja kan zijn dat je ene paar keer die PS knop moet indrukken. Maar werken moet het altijd eigenlijk wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Zit te denken om een PS3 er bij te gaan halen. Voornamelijk voor Bluray films, en de support voor AVCHD files. Ik heb een Sony HD cam, en ik zet de AVCHD files die daar uit komen op mijn NAS. Nu vroeg ik me af of het inmiddels mogelijk is om deze .mt2s files te streamen vanaf de PS3? Want als ik google zie ik dingen als files renamen, transcoding enz. Dat gedeelte heb ik allemaal al gehad met de 360, dus ik hoopte dat ik met het in huis halen van een PS3 en een Sony cam, flawless Sony's eigen format kon streamen zonder gekke dingen. Tot mijn grote schrik zie ik dit nog niemand doen zonder toeters en bellen (of ik vind ze niet op het net).

Vandaar graag een antwoord van de Tweakers, iemand die dit al doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

CreativeMind schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 18:34:
Als je doelt op mijn tutorial, mja kan zijn dat je ene paar keer die PS knop moet indrukken. Maar werken moet het altijd eigenlijk wel :D
Ik heb het laatst gedaan toen ik MGS2: Substance op de PC wilde gaan spelen. Omdat ik MGS4 wilde kopen wilde ik eerst weer ff de 'MGS feel' opdoen. Moet zeggen, werkt perfect! (na aardig wat uurtjes tweaken dan, omdat je standaard niet beide analogsticks gan gebruiken in MGS2)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Ik gebruik de controller nu als N64 controller. Heb hem eigenlijk net zo ingesteld als op de wii de classic controller het geval is. Dus de gele C knoppen op de rechter stick. Werkt prima idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Sorry voor double post maar het is nu wat anders, ik heb UPnP op mn PS3 en Router aanstaan en sindsdien geeft het PSN aan dat de goeie ports niet open zijn. Denk ik tenminste ,ik heb wat foutcodes uitgedrukt en ga even kijken welke ie aangeeft. Ik ben verbonden tot het duitse PSN omdat ik in duitsland woon. Soms kan ik wel verbinden maar na een tijdje komt er een fout en wordt ik uitgelogt. Ik heb het sinds dit weekend,ik heb UPnP aan gedaan en hier is iemand die de hele tijd filme online kijkt. Ik heb hier een 2Mbit lijn. PS3 heeft NAT Type 2 wat normaal is denk ik. Mn PS3 heeft Port 10000 bij UPnP (???).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
UltraSub schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 19:15:
Zit te denken om een PS3 er bij te gaan halen. Voornamelijk voor Bluray films, en de support voor AVCHD files. Ik heb een Sony HD cam, en ik zet de AVCHD files die daar uit komen op mijn NAS. Nu vroeg ik me af of het inmiddels mogelijk is om deze .mt2s files te streamen vanaf de PS3? Want als ik google zie ik dingen als files renamen, transcoding enz. Dat gedeelte heb ik allemaal al gehad met de 360, dus ik hoopte dat ik met het in huis halen van een PS3 en een Sony cam, flawless Sony's eigen format kon streamen zonder gekke dingen. Tot mijn grote schrik zie ik dit nog niemand doen zonder toeters en bellen (of ik vind ze niet op het net).

http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Leest de PS3 ook Blu-Ray RW schijfjes of is die ondersteuning er nog niet?

Ik heb ook een Panasonic SD9 die Full HD kan filmen en .mts files genereert. Kan ik deze bestanden zo op een blu-ray branden en afspelen of werkt dat niet zo simpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Wat denk je wat ik heb gedaan, alvorens hier te posten?
Allemaal ouwe posts, gemiddeld uit augustus tot eind 2007. Het feit dat er niks nieuwers te zien is op het net, kan twee dingen betekenen; of het werkt inmiddels en iedereen stopt met vragen er over, of het boeit niemand meer.
Dus om zekerheid te krijgen, post ik hier een vraag, en kom jij met Google aan? :)
Comeon, ik ben geen Tweakers n00b, weet ook wel dat er eerst zelf werk in gestoken moet worden. En volgens mij heet dit topic het PS3 ervaringen topic, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
UltraSub schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 20:55:
[...]

Wat denk je wat ik heb gedaan, alvorens hier te posten?
Allemaal ouwe posts, gemiddeld uit augustus tot eind 2007. Het feit dat er niks nieuwers te zien is op het net, kan twee dingen betekenen; of het werkt inmiddels en iedereen stopt met vragen er over, of het boeit niemand meer.
Dus om zekerheid te krijgen, post ik hier een vraag, en kom jij met Google aan? :)
Comeon, ik ben geen Tweakers n00b, weet ook wel dat er eerst zelf werk in gestoken moet worden. En volgens mij heet dit topic het PS3 ervaringen topic, vandaar.
In het eerste antwoord schreef iemand dat hij het voor elkaar had gekregen dmv Tversity...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
ymmv schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 20:57:
[...]

In het eerste antwoord schreef iemand dat hij het voor elkaar had gekregen dmv Tversity...
Ok ok... die post had ik idd ook gelezen. Mee eens.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, ik vroeg me af of het nog steeds nodig is om .mt2s via een media server te doen. Gezien het feit dat het een native format is, was het inmiddels (met de PS3's nieuwe firmwares) misschien al mogelijk om een netwerkshare te meppen, en native te streamen, dus zonder tussenkomst van software, en al helemaal niet het moeten renamen van mijn originele video bestanden. Want zeg nou zelf, das toch raar? Sony cam produceert avchd met de extensie .mt2s, de PS3 ondersteunt avchd, en dan nog moet ik iedere file gaan renamen. Ik wil gewoon mijn files untouched laten. Snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hier een headset ervaring:

6 maanden geleden voor slechts 40 euro een Madcatz bluetooth (oortje) gekocht:
1. Installatie is niet makkelijk
2. Batterij gaat maar 4 uur mee
3. Als je een spel afsluit en een andere start moet je ook terug naar je accesoire-instellingen om het oortje terug te connecten
4. Ik kon amper iemand verstaan en vice versa.
5. Ofwel heb ik vreemd geschapen oren, maar dat oortje viel er soms af als het heftig begon te worden.
6. Geen garantie

Gisteren een Cordless Vantage (headset ontworpen voor PS3) van Logitech gekocht, 80 euro.
1. Installatie in 1,2,3 gelukt.
2. Batterij gaat 12 uur mee
3. Niks terug connecten als je een spel afsluit, gewoon even op het knopje duwen van je headset.
4. Ik hoor anderen goed en zij mij ook.
5. De headset zit stevig vast, als ik wil kan ik zo beginnen headbangen.
6. 2 jaar garantie
7. 30 meter bereik! Ik kan gewoon even op de pot gaan zitten en gezellig verder babbelen :D

Conclusie: voor kwaliteit betaal je :) Dat goedkoop rommel ding nu nog proberen van de hand te doen voor 20 euro.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2008 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 00:24:
[...]
Gisteren een Cordless Vantage (headset ontworpen voor PS3) van Logitech gekocht, 80 euro.

Conclusie: voor kwaliteit betaal je :) Dat goedkoop rommel ding nu nog proberen van de hand te doen voor 20 euro.
Het klinkt goed maar 80 euro is wel een beetje veel. Je moet er toch geen oud-Hollandse guldens van maken, want dan is het toch schrikken.

Heeft iemand misschien ervaring met de sympathieker geprijsde Gioteck EX-01?:

Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/covers/3593100x.jpg

Die kost zo'n 25 euro bij play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApplePie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01 16:15
F-Tim schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:40:
Voor de mensen die eventueel twijfelen over de opzet Triggers... niet doen! Heb gister 2 sets binnen gekregen, en wat zijn ze geweldig!

Je kunt de controller er een heel stuk beter mee vasthouden. Ik kan de L2 en R2 triggers veel preciezer doseren dan zonder, en je glijdt nooit meer van je buttons af!

Zonder triggers denk je, waarom heb ik ze nodig, want de controller is toch gewoon goed? Maar als je ze eenmaal hebt... dan denk je, waarom heeft Sony dit niet gewoon standaard gemaakt?
Super!
maar waar heb je ze besteld?
Ik kan ze nergens vinden op internet?

Got URL? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zondag 29 juni 2008 @ 00:51:
[...]

Het klinkt goed maar 80 euro is wel een beetje veel. Je moet er toch geen oud-Hollandse guldens van maken, want dan is het toch schrikken.

Heeft iemand misschien ervaring met de sympathieker geprijsde Gioteck EX-01?:

[afbeelding]

Die kost zo'n 25 euro bij play.com
Akkoord, 80 euro (ofte 3250 BEF ;) ) is op zich best duur, maar als je eerst (zoals ik) voor een goedkoper stuk gaat en je bent er niet mee tevreden kost het je nog meer.

Dan pak je beter meteen de hoofdvogel. Zo denk ik er toch over, achteraf gezien.
En ik gebruik deze zeker enkele jaren, dus is het me wel waard.

PS: nog iets wat niet onbelangrijk is, je hebt 2 jaar garantie, dus als er een technisch defect is sta je ook safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien even Shaun White in de begin post er bij opnemen. Komt van de winter uit, volgens mij erg dikke game. Check hier even screens en vooral ook die filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:36:
Top, ik heb er even een handig kant en klaar zipje van gemaakt :D.

Download hier!
Werkt perfect _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Laatst online: 09:47
Als er nog mensen op zoek zijn naar een leuk prijsje voor GTA4: 35 Euro

Kon ik 'm niet voor laten liggen, nieuw en met die prijs, heb 'm maar gelijk besteld. :P

[ Voor 5% gewijzigd door A3-D op 29-06-2008 09:44 ]

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
ApplePie schreef op zondag 29 juni 2008 @ 01:00:
[...]

Super!

Got URL? _/-\o_
Here you go :) URL

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApplePie schreef op zondag 29 juni 2008 @ 01:00:
[...]

Super!

Got URL? _/-\o_
Play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 02:05:
Misschien even Shaun White in de begin post er bij opnemen. Komt van de winter uit, volgens mij erg dikke game. Check hier even screens en vooral ook die filmpjes.
Mmm ja mss gaaf maar had toch liever een nieuwe SSX voor PS3 op 1080p gehad. :o

Wat was SSX voor PS2 een gaaf spel zeg!! *O*

Helaas zal dat er wel niet meer inzitten nu het EA het BIG label laat verdwijnen.... :'( :'(

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 01:50:
[...]

Akkoord, 80 euro (ofte 3250 BEF ;) ) is op zich best duur, maar als je eerst (zoals ik) voor een goedkoper stuk gaat en je bent er niet mee tevreden kost het je nog meer.

Dan pak je beter meteen de hoofdvogel. Zo denk ik er toch over, achteraf gezien.
En ik gebruik deze zeker enkele jaren, dus is het me wel waard.

PS: nog iets wat niet onbelangrijk is, je hebt 2 jaar garantie, dus als er een technisch defect is sta je ook safe.
Wat je ook bent vergeten dat er staat:

30 feet en 80 USD oftwel United States Dollar :P.

30 feet is tenminste weniger dan 30 meter en 80USD is weiniger dan 80 €. Zou die Headset ook ergens te vinden zijn waar je kan kopen zonder CC? (En wat goedkoper :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Help!!!! schreef op zondag 29 juni 2008 @ 10:36:
[...]

Mmm ja mss gaaf maar had toch liever een nieuwe SSX voor PS3 op 1080p gehad. :o

Wat was SSX voor PS2 een gaaf spel zeg!! *O*

Helaas zal dat er wel niet meer inzitten nu het EA het BIG label laat verdwijnen.... :'( :'(
Ik snap het niet zo goed. SSX was echt fantastisch, en verkocht volgens mij wel goed. Vorig jaar is er nog wel een nieuwe versie verschenen voor de Wii.

Zelfs mijn vriendin heeft SSX Tricky tot in den treure gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Ik heb 1080 Snowboarding helemaal kapot gespeeld op de Nintendo 64, ik hoop dat Shaun White Snowboarding net zo lekker speelt als 1080 op de Nintendo 64. 1080 zal waarschijnlijk nooit naar de PS3 komen (Nintendo Licensed). :)

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 29-06-2008 13:09 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

PWM schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:09:
[...]

Ik snap het niet zo goed. SSX was echt fantastisch, en verkocht volgens mij wel goed. Vorig jaar is er nog wel een nieuwe versie verschenen voor de Wii.

Zelfs mijn vriendin heeft SSX Tricky tot in den treure gespeeld :)
In Burnout Paradise zitten verwijzingen naar SSX door DJ Atomica. Blijven hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja de SSX tijd, was een geniaal spel. Shaun White, sja, het wordt hopelijk een goede vervanger. Die extreme vrijheid in het spel lijkt me wel vet. Maar in hoeverre dat in het echt bij je gevoel ten goede komt, weet ik niet. Keep fingers crossed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankbuster schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:07:
[...]
Wat je ook bent vergeten dat er staat:
30 feet en 80 USD oftwel United States Dollar :P.
30 feet is tenminste weniger dan 30 meter en 80USD is weiniger dan 80 €. Zou die Headset ook ergens te vinden zijn waar je kan kopen zonder CC? (En wat goedkoper :) )
Serieus; weiniger!? is dat belgisch voor 'minder'? Zoals in het duits 'weniger'..ach je lekker boeiend.
Je kan ook voor onder de 30€ (ja euro.) best een kwaliteits BT headsetje kopen. Ik heb een leuke webshop gevonden http://www.cellphoneshop.net/ waar je heel voordelig een goede headset kan kopen. Zeker als je even googled naar kortingscodes voor de site kan het extra voordelig uitpakken.
Ik ben ook erg benieuwd naar Shaun White, het wordt weer een tikkeltje normaler dan SSX las ik. Dus geen jumps van 300 meters met 5 salto's. Ik hoop op een november release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Wat zijn de voorwaarden aan een BT headset voor de PS3? Ik had laatst die van m'n vriendin geprobeerd, die leek ie niet te pakken.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:05
Sinds laatste update 2.35 draait mijn fan van mijn 40Gb ps3 iets harder dan normaal. Wel jammer hij is nu duidelijk hoorbaar tijdens films :( Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Kimo schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:02:
Sinds laatste update 2.35 draait mijn fan van mijn 40Gb ps3 iets harder dan normaal. Wel jammer hij is nu duidelijk hoorbaar tijdens films :( Meer mensen hier last van?
Zou het niet gewoon met het warmere weer te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Kimo schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:02:
Ik vind sowieso al, dat hij sinds een paar update's terug steeds sneller aanslaat (bij dezelfde kamer temperatuur, geen stof in en om de fan). Ik ben aan het overwegen een 5.1 set te kopen en me PS3 wil ik als source voor BR/DVD/Music gebruiken, maar sinds die fan sneller aanslaat ga ik meer en meer twijfelen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Je PS3 gebruiken om een muziekje af te spelen is zowiezo een beetje zonde, aangezien hij niet echt zuinig is. Dat ga je wel merken als je wel vaker een middagje muziek aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:39
GreenSky schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:15:
Je PS3 gebruiken om een muziekje af te spelen is zowiezo een beetje zonde, aangezien hij niet echt zuinig is. Dat ga je wel merken als je wel vaker een middagje muziek aan hebt.
gebruikt dan alsnog minder als een PC die je MP3tjes laat spelen, als je dan gaat streamen is het wel weer erg zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Voor degenen die het interesseert;
AVCHD wordt perfect gestreamed door TwonkyMedia, zonder renamen, zonder transcoden :)
* UltraSub happy

Nu nog mijn fotos en mp3's, die willen niet (melding: "geen tracks", terwijl alle mappen zichtbaar zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:44
Heb gisteren de blu ray van Planet Earth gekocht en wat zitten spelen met de instellingen, krijg nu bij het zogenaamde bedieningspaneel en dan bij AV instellingen maar 4 instellingen te zien terwijl ik eerst alle instelling te zien kreeg als: Frame Noise Reduction, Block Noise Reduction ,Mosquito-ruisvermindering, Upscalen etc....

ik zie nu alleen maar: videoformaat,Y Pb / Cb Pr / Cr Super-wit,RGB Full Range,Dynamic Range controle,Audio-uitvoer formaat

iemand een idee hoe dat kan of hoe ik eea terug krijg?

Speel de blu-ray via de HDMI.

edit: zie in de handleiding het volgende staan. Wellicht dat eea dus niet in te stellen is van blu ray. Had zojuist een DVD/RW met een gedownloade film erop erin zitten en daar waren de opties allemaal wel aanwezig.

Aan de weergave van bepaalde inhoud kunnen voorwaarden verbonden zijn die vooraf ingesteld zijn door de ontwikkelaar van de inhoud. In dergelijke gevallen zijn bepaalde items van het bedieningspaneel mogelijk niet beschikbaar.

[ Voor 28% gewijzigd door supercop7373 op 29-06-2008 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
A3-D schreef op zondag 29 juni 2008 @ 09:43:
Als er nog mensen op zoek zijn naar een leuk prijsje voor GTA4: 35 Euro

Kon ik 'm niet voor laten liggen, nieuw en met die prijs, heb 'm maar gelijk besteld. :P
Bedankt voor deze tip, is niet duur! Ik kan echter niet terug vinden wat de verzendkosten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Vjenne-ICT schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:45:
[...]

Bedankt voor deze tip, is niet duur! Ik kan echter niet terug vinden wat de verzendkosten zijn?
Als je op "bestellen" klikt zie je daar staan dat bezorging thuis of op het werk € 2,00 kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
PearlPumpkin schreef op zondag 29 juni 2008 @ 21:06:
[...]

Als je op "bestellen" klikt zie je daar staan dat bezorging thuis of op het werk € 2,00 kost.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Laatst online: 09:47
UltraSub schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:18:
Nu nog mijn fotos en mp3's, die willen niet (melding: "geen tracks", terwijl alle mappen zichtbaar zijn)
Zit je wel op de goeie map in de PS3? Als je namelijk foto's wilt kijken in de video XMB bar dan gaat dat niet...

Foto's bij foto's, video's bij video's en mp3's in muziek, that should do the trick! ;)

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Om 12 uur Amerikaanse tijd zullen twee video's op de Playstationblog worden geplaatst die een paar firmware 2.4-features demonstreren:
Planning 2 videos, 5 or so mins each. One for XMB features and one for Trophies. None of the previous videos has been a short as 90 seconds, just as long as it takes to show off the features and not make you sit through a lot of fluff.
Firmware 2.4 komt nu heel dichtbij. :)

[ Voor 6% gewijzigd door ymmv op 29-06-2008 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
But because I know what you’re going to ask about, and because we don’t traffic in rumors and/or speculation, I invite you to come back to the Blog tonight (just shy of midnight Pacific). We’ve got a video to show you.
http://www.time.gov/timezone.cgi?Pacific/d/-8/java

hier een klok voor pacific tijd. over ongeveer 11 a 12 uur zal de video erop staan dus ?

[ Voor 47% gewijzigd door Falcon Heavy op 29-06-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
UltraSub schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 19:15:

Ik neem met mijn camera in hd op een sd kaart op. Kaartje uit de camera halen en in de cardreader van mijn 60gb ps3 en ik kan direct kijken. Lijkt mij dat dit ook moet kunnen met een losse cardreader en usb of een externe harddisk via usb op een ps3 zonder interne cardreader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
UltraSub schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:18:
Voor degenen die het interesseert;
AVCHD wordt perfect gestreamed door TwonkyMedia, zonder renamen, zonder transcoden :)
* UltraSub happy

Bedoel je met AVCHD een *.m2ts file, of kun je echt een AVCHD folder streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
hmm... Wat zou het vet zijn om straks Diablo 3 te kunnen spelen op de PS3 met muisondersteuning, gisteren ff wat gameplay footage zitten bekijken en het ziet er goed uit. Blizzard kennende zal het pas eind 2011 uitkomen en pas 2015 op een console maar dat mg de pret niet drukken.

Overigens heeft Blizzard zelf al aangegeven niet bezig te zijn met een console versie.. Dit nemen we echter natuurlijk niet serieus en blijven we gewoon wachten.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
swopdark schreef op maandag 30 juni 2008 @ 07:27:
hmm... Wat zou het vet zijn om straks Diablo 3 te kunnen spelen op de PS3 met muisondersteuning, gisteren ff wat gameplay footage zitten bekijken en het ziet er goed uit. Blizzard kennende zal het pas eind 2011 uitkomen en pas 2015 op een console maar dat mg de pret niet drukken.

Overigens heeft Blizzard zelf al aangegeven niet bezig te zijn met een console versie.. Dit nemen we echter natuurlijk niet serieus en blijven we gewoon wachten.
Ziet er inderdaad weer lekker uit. Zit al lang te wachten op zo'n game. Had liever Baldur's Gate 3 gezien maar toch... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
A3-D schreef op zondag 29 juni 2008 @ 21:51:
[...]

Zit je wel op de goeie map in de PS3? Als je namelijk foto's wilt kijken in de video XMB bar dan gaat dat niet...

Foto's bij foto's, video's bij video's en mp3's in muziek, that should do the trick! ;)
Damn! That did it!
Stom dat ik dat niet had gezien, maar tis ook zo verneukeratief als je fotos en music ziet staan, ook al zit je bij video :)
Thanks!
RedBaret schreef op maandag 30 juni 2008 @ 00:11:
[...]

Ik neem met mijn camera in hd op een sd kaart op. Kaartje uit de camera halen en in de cardreader van mijn 60gb ps3 en ik kan direct kijken. Lijkt mij dat dit ook moet kunnen met een losse cardreader en usb of een externe harddisk via usb op een ps3 zonder interne cardreader.
Sja, dat geloof ik meteen. Maar ik heb niet voor niets een NAS, en ik heb geen zin om iedere keer met kaartjes of hd's te slepen, als ze toch al allemaal klaar staan op een centrale locatie.
l00pz schreef op maandag 30 juni 2008 @ 00:32:
[...]

Bedoel je met AVCHD een *.m2ts file, of kun je echt een AVCHD folder streamen?
m2ts of mts file. Folder streamen heb ik nog niet geprobeerd. Jij doelt zeker op een gedownloade bluray of zo? Ik heb het hier over de filmpjes die rechtstreeks uit de camcorder rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

Zaterdag Assasins Creed gekocht, heb hier ooit eens horen vertellen dat het een overhyped game is....nou en terecht wat mij betreft :P

Heb nu al veel demo's gespeeld via de online store, maar de graphics en controlls van deze game overtreffen toch wel elke verwachting die ik had, wat een heerlijk spel. Wat ik ook fijn vind is dat het niet zo'n gestressed spel is, het is wat rustiger, je kunt rustig rondsjokken en plots toeslaan waardoor je het even wat drukker krijgt.

Games die ik nu heb:
Uncharted: Vond ik erg vet, super graphics, goed verhaal, goede besturing, had van mij wel langer mogen duren en ik vond het spel wel traag op gang komen. Na de eerste actie scene ben je een tijdje puzzels aan het doen en aan het klimmen en klauteren.

Ratchet & Clank: Lekker toegankelijke game, heb hiermee ook de controller onder de knie gekregen voordat ik met uncharted verder ging. Ook leuk voor kinderen en/of vrouw/vriendin. Vind vooral het wapens, armour upgraden leuk de rest had ik na een uurtje of 10 spelen wel gezien. Nadeel vind ik dat het snel uitgespeeld is en dat het gewoon te makkelijk is! Ook de moeilijkheidsgraad is niet omhoog te zetten, de "expert" mode die je krijgt nadat je het de eerste keer hebt uitgespeeld is echt een lachertje. Ik denk dat ik deze is een 6-8 uur nogmaals heb rond gespeeld.

Assasins creed: Eerste indruk is top, graphics zijn echt goed, uncharted vind ik nog wel iets beter, maar daarom zijn ze nog niet slecht. Besturing is ook lekker, de rest moet ik nog even afwachten.

Heb de volgende demo's gespeeld:

- Civilisation revolution: Controlls zijn in het begin lastig, leuk spel, graphics had beter gekund. Ik zou deze wel willen kopen maar niet voor de huidige prijzen.

- Burnout: Leuke game, lekker "soepel" is het juiste woord. Dit spel zou ik zeker wel kunnen kopen was het niet beperkt tot het rondracen alleen. Volgens mij kun je alleen nieuwe auto's kopen maar niet echt verbouwen/upgraden. Kan zijn dat ik ernaast zit, uit de demo bleek het niet iig, jammer.

- Juiced 2: Eigenlijk net andersom dan bij Burnout. Vind het fantastisch dat je werkelijk bestaande auto's kunt kopen, upgraden, verven, decals plaatsen etcetera. Maar als je vervolgens gaat rijden...dat vind ik echt tegenvallen. Besturing --> auto komt niet lekker over.

- UEFA Euro 2008: Ziet er fantatisch uit, de spelers, de coaches, echt goed gemaakt. Echter als je de Fifa 2008 demo hebt gespeeld lijkt dit toch meer een goedkope vervolg-game die niet kan tippen aan het orgineel wat betreft mogelijkheden.

- Fifa 2008: Vind ik dus beter ogen dan UEFA 2008. Deze game ga ik denk nog wel kopen, wanneer ik ook het geld heb om er een extra controller bij te doen want multiplayer lijkt me wel het leukste aan deze game.

- F1 CE: Als F1 fanaat niet moeilijk, deze game is super. Jammer vind ik dat het van een oud seizoen is, daardoor moet ik toch zeggen dat ik denk wacht met aanschaf tot er een nieuwe uitkomt.

- Heavenly sword: Ben normaal niet zo van dit soort spellen, maar deze ziet er toch echt mooi uit. Wat me opviel was dat het intro filmpje schokte...voor het eerst dat ik dit zie op de PS3, misschien een demo bugje. Gameplay gaat in ieder geval lekker, leuke overdreven moves, groot zwaard... I like _/-\o_ Toch vanwege het type gameplay, wacht ik hier denk ook tot de prijs iets zakt.

- Ninja Gaiden Sigma: Ziet er mooi uit, speelt soepel, besturing is simpel. Maar ik wordt hier echt gestressed van, tering wat gaat dit spel snel. Het is vast een super spel, maar hier krijg ik nekpijn van, helaas!

- Haze: Shooters met de sixaxis....ik moet er echt nog aan wennen dus ga ik er nog niks van zeggen. Ik, na 8 jaar fanatiek fps spelen op de PC, vind het nog niks.

- Battlefield bad company: Dito als bij Haze eigenlijk, alleen is deze iets rustiger en dus iets beter te spelen voor mij. Vind de comische ondertoon in dit spel wel leuk, maar hoe lang blijft dat leuk?

- Devil may cry 4: Beter dan Ninja Gaiden Sigma voor mij omdat hij wat langzamer is, maar is dan ook wat minder kwa graphics e.d. Mijn keuze in dit type spellen valt toch nog steeds op heavenly sword.

- Lemmings: blijft leuk :)

- Conan: Duidelijk minder geld in de ontwikkeling gepompt, ook een hersenloos spel, mindere graphics, camera standpunten...zuigen ;) Misschien dat ik deze nog eens ergens uit de grabbelbak vis voor een paar euro...maar anders niet :)

- Quake wars: Vind ik toch de beste shooter die ik heb gespeeld tot nu toe. Net zoals bij haze en battlefield betwijfel ik of ik hier echt zo goed in kan worden als op de PC met de muis...misschien maar een muis erbij kopen voor op de PS3? :o

Waar ik nog erg benieuwd naar ben is CoD4, GTAIV en MGS4. 4? :o In ieder geval GTAIV krijg ik over 2 weken dus in de tussentijd ga ik Assanins creed maar is verkennen 8)

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
http://blog.us.playstatio...lkthrough-part-1-the-xmb/

directe link:
http://www.viddler.com//simple_on_site/1ffb1ce3

ingame XMB

[ Voor 25% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-06-2008 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
- UEFA Euro 2008: Ziet er fantatisch uit, de spelers, de coaches, echt goed gemaakt. Echter als je de Fifa 2008 demo hebt gespeeld lijkt dit toch meer een goedkope vervolg-game die niet kan tippen aan het orgineel wat betreft mogelijkheden.

- Fifa 2008: Vind ik dus beter ogen dan UEFA 2008. Deze game ga ik denk nog wel kopen, wanneer ik ook het geld heb om er een extra controller bij te doen want multiplayer lijkt me wel het leukste aan deze game.
Als je slim bent wacht je gewoon even op Fifa 2009. En als je helemaal slim bent dan ga je voor Pro Evo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

You beat me to it, wilde hem ook net posten :)
Maare, ziet er netjes uit hoor :) Ook weer een mooie deal met Google weten te maken hehehe

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
tsss sony is gek geworden, ik dacht vrijdag even buzz op te pikken, tenminste nog een leuke partygame voor de ps3. Wordt dat ding ook nog eens gebruikt ;)

Maar het spel kost al 80 euro, en dan heb je pas 2 buzzers... voor 2 extra ben je nog eens 55 euro kwijt.

135 euro voor buzz?? Kom op zeg, het is geen rockband.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Phusebox schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:22:
tsss sony is gek geworden, ik dacht vrijdag even buzz op te pikken, tenminste nog een leuke partygame voor de ps3. Wordt dat ding ook nog eens gebruikt ;)

Maar het spel kost al 80 euro, en dan heb je pas 2 buzzers... voor 2 extra ben je nog eens 55 euro kwijt.

en hoe is Buzz, ben wel benieuwd naar vooral met de website dat je quizzzzzsss kunt sharenen? Kun je de controllers niet voor 4 teams onderling b.v. doorgeven?

135 euro is wel erg veel geld ja. Het schijnt dat je de orginele controllers die bij de PS2 zitten (bedraad) ook kunt gebruiken. Misschien tweedehands even wat scoren?

[ Voor 12% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-06-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19

:X Dat is niet bepaald een lekkere prijs. Ok ze zijn draadloos, maar dan nog.. Buzz is niet een game die vaak gespeeld wordt door twee mensen (misschien gokken ze daar nu wel op met de online mogelijkheid).
Vier buzzers (wat drank en gezelligheid) is toch wel het minimum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik weet niet bij welke winkels jij kijkt, maar bij de dure winkels kom ik Buzz voor 70-75 euro tegen. (Bij Play.com 56 euro inclusief 4 buzzers). Op alle afbeeldingen en bij de informatie kom ik overigens alleen tegen dat er 4 buzzers bijzitten en geen twee.

In het krantje van de Mediamarkt staat Buzz (met wederom 4 buzzers) voor 66 euro te koop. € 135? 8)7 Overdrijven is ook een vak.

[ Voor 20% gewijzigd door Shiver23 op 30-06-2008 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
m4yall schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:30:
[...]

:X Dat is niet bepaald een lekkere prijs. Ok ze zijn draadloos, maar dan nog.. Buzz is niet een game die vaak gespeeld wordt door twee mensen (misschien gokken ze daar nu wel op met de online mogelijkheid).
Vier buzzers (wat drank en gezelligheid) is toch wel het minimum.
ja ze zijn draadloos, een draadloze muis kost ook maar 10 euro dus de techniek kan niet meer dan 5 euro kosten. Maar ze moeten natuurlijk wel nog ff een vette winstmarge drukken op de accessoires.
Als de kwaliteit en service dan nog goed was was het een tweede, maar ik heb hier 1 kapotte ps3 controller (geen garantie omdat ik de bon kwijt ben, maar die was al binnen een half jaar na release van de ps3 kapot... dus hoezo geen garantie, ding KAN niet eens ouder dan 1 jaar zijn) en een setje kapotte buzz controllers (ook daar 0 coulance, en wordt gewoon niet geholpen)

Jammer, maar weer een gemiste kans voor Sony. Denk niet dat veel mensen dit over hebben voor een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shiver23 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:35:
Ik weet niet bij welke winkels jij kijkt, maar bij de dure winkels kom ik Buzz voor 70-75 euro tegen. (Bij Play.com 56 euro inclusief 4 buzzers). Op alle afbeeldingen en bij de informatie kom ik overigens alleen tegen dat er 4 buzzers bijzitten en geen twee.
ik heb naar de adviesprijzen gekeken, en bij de groothandel staat ie listed met 2 buzzers.
Overal schrijven ze, inclusief buzzers, maar nergens hoeveel, als je goed kijkt staat er bij veel sites bij dat het er maar 2 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)

60 euro inclusief vier controllers en verzendkosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:57
Inderdaad bij play is die het goedkoopst en ook bij dimplus is die voor 70 euro te krijgen.
En bij play.com verkopen ze de buzzers ook per vier en ben je er 42 euro voor kwijt.
Je moet je games ook niet kopen bij winkels als FRS en Bart Smit, daar hanteren ze de adviesprijs, welke vaak veel te hoog ligt imo.

Waar heb je hem trouwens zien liggen, ik dacht dat die pas in de loop van de week in de verkoop ging. Laat maar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Melniek schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:40:
Inderdaad bij play is die het goedkoopst en ook bij dimplus is die voor 70 euro te krijgen.
En bij play.com verkopen ze de buzzers ook per vier en ben je er 42 euro voor kwijt.
Je moet je games ook niet kopen bij winkels als FRS en Bart Smit, daar hanteren ze de adviesprijs, welke vaak veel te hoog ligt imo.

Waar heb je hem trouwens zien liggen, ik dacht dat die pas in de loop van de week in de verkoop ging.
Dimplus zegt niet erbij hoeveel buzzers... echt vaag dat de ene site zegt twee en de andere 4.
En nadeel van play.com is dat de postbode hier alles steelt en ik daar nooit iets van ontvang. Al 3x mijn geld terug moeten vragen.

En verder liggen hier geen andere winkels waar ik hem onder de adviesprijs kan kopen, zelfs de gamewinkels zitten op adviesprijs of zelfs nog hoger soms!

edit: zou het zijn dat sony eerst heeft gedacht; we stoppen er maar 2 bij, en dat ze daar op terug zijn gekomen omdat vast veel negatieve reacties heeft opgeroepen?

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 30-06-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Shiver23 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:35:

In het krantje van de Mediamarkt staat Buzz (met wederom 4 buzzers) voor 66 euro te koop. € 135? 8)7 Overdrijven is ook een vak.
Kijk dat zijn prijzen. Gewoon prijstelling van de 'oude' Buzz+buzzers. Ik had even geen zin om verder te kijken, maar 70 euro is nog te doen met vier buzzers. De nieuwe Buzz zal waarschijnlijk ook wel een langere spelduur hebben dmv nieuwe vragen e.d. The music quiz kon je bijvoorbeeld dromen als je het een paar keer had gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de XMB ook toegankelijk is als je bijv. een dvd of blu-ray kijkt, of als je een ps1 of ps2 game zit te spelen. Nu is het zo dat als je deze opstart je van PSN gedisconnect wordt, wat toch best irritant is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

Bij PSX games word je niet gedisconnect :), alleen PS2 games omdat de PS3 dan meer resources verbruikt om een PS2 te emuleren denk ik, waarom het precies bij dvd/bluray is vraag ik me eigenlijk af, je kan wel gewoon HD MP4's kijken/streamen met PSN aangemeld (altijd lekker irritant als weer in beeld komt dat er een vriendje online is tijdens de film :P).
Zal wel door het feit zijn dat bij PS2, DVD en bluray de PS3 een specifieke 'mediaspeler' is ofzo dat hij PSN en dergelijke afschermt. Denk dat de ingame XMB daar niet bij zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik heb iets gelezen dat het bij Blu-ray is omdat je ook gekopieerde Blu-ray's kunt bekijken. Het afmelden zou een soort beveiliging zijn zodat de Blu-ray niet gebruikt kan worden om PS3 spellen te spelen. DVD en PS2 lijkt me dan hetzelfde verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Coolsnarf schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:44:
Ik heb iets gelezen dat het bij Blu-ray is omdat je ook gekopieerde Blu-ray's kunt bekijken. Het afmelden zou een soort beveiliging zijn zodat de Blu-ray niet gebruikt kan worden om PS3 spellen te spelen. DVD en PS2 lijkt me dan hetzelfde verhaal
Zo heb ik er niet over nagedacht. Ik vind het eigenlijk alleen maar fijn. Wil niet gestoord worden onder mijn film. Maar met die insteek heeft Sony het dan waarschijnlijk niet gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ziet er naar uit dat je een soort van accomplishment (net als achievement bij x360?)kunt halen en daar zit door de moeilijkheidsgraad een Trophy aan verbonden. Bronze makkelijk SIilver lastiger Gold moeilijk Platinum alletrophys behaald.
Afbeeldingslocatie: http://www.sony-playstation.cz/1/t1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sony-playstation.cz/1/t3.jpg

Misschien toch ingame voice/video? chatten met elkaar?:
Afbeeldingslocatie: http://thesixthaxis.com/images/uploads/178.jpg

[ Voor 99% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-06-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

Coolsnarf schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:44:
Ik heb iets gelezen dat het bij Blu-ray is omdat je ook gekopieerde Blu-ray's kunt bekijken. Het afmelden zou een soort beveiliging zijn zodat de Blu-ray niet gebruikt kan worden om PS3 spellen te spelen. DVD en PS2 lijkt me dan hetzelfde verhaal.
Maar, je kan ook PS3 games zonder aangemeld bij PSN spelen?
Snap niet hoe het blokken van PSN voor blurayfilms het afspelen van gekopieerde PS3-blurays beveiligt.
Nouja, tot nog toe zijn ze er wel vrij aardig in geslaagd, dat wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Frank J. schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:47:
Ziet er naar uit dat je een soort van accomplishment (net als achievement bij x360?)kunt halen en daar zit door de moeilijkheidsgraad een Trophy aan verbonden. Bronze makkelijk SIilver lastiger Gold moeilijk Platinum alletrophys behaald.
[afbeelding]

[afbeelding]

Misschien toch ingame voice/video? chatten met elkaar?:
[afbeelding]
Waar zijn die plaatjes van? Is dat het XMB menu? accomplishments in welk of ieder spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Laatst online: 11-09 16:54
Leuk dat in-game XMB nu eindelijk komt. Het ondersteund ook muziek afspelen tijdens je game en dat is wel super maar ik hoop dan ook dat dit mogelijk is via TVersity (dus netwerk). Ook hoop ik dat ze iets gevonden hebben om je buddy's makkelijker uit te nodigen in een online game. Bij CoD4 vind ik dit bijvoorbeeld een ramp, krijg het bijna nooit voor elkaar om samen in 1 game te komen. Weet niet of dat aan het spel ligt of aan de manier waarop PSN werkt.

>> Signature?

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.