Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 65.144 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 22:09
GreenSky schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:08:
[...]

Waar zijn die plaatjes van? Is dat het XMB menu? accomplishments in welk of ieder spel?
Ik volg een beetje het forum van neogaf. http://www.neogaf.com/for...read.php?t=321382&page=23

misschien ook cross game invites via friendslist?
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3274/2623694579_594875e8ac_o.jpg

Groot: http://farm3.static.flick...24514090_988059c50a_o.jpg
site: http://www.us.playstation.com/PS3/Network/Friends

[ Voor 29% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-06-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Grannd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:59:
[...]

Maar, je kan ook PS3 games zonder aangemeld bij PSN spelen?
Snap niet hoe het blokken van PSN voor blurayfilms het afspelen van gekopieerde PS3-blurays beveiligt.
Nouja, tot nog toe zijn ze er wel vrij aardig in geslaagd, dat wel :P
Tja ik weet het ook niet. Ik kan helaas ook niet meer vinden waar ik het heb gelezen. Het hoeft ook niet waar te zijn hoor, maar toen ik het las vond ik het wel een verklaarbaar iets.
Volgens mij wordt niet alleen PSN afgemeld, maar wordt je helemaal uitgelogd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-10 00:33
Zou de play.com Buzz versie ook in het nederlands zijn? Buzz is het enige spel waarbij ik liever Nederlands gesproken speel. Dan zou hij ook voor 55 te koop zijn (koopje dus).

Laat trouwens maar komen die achievements, mits goed geimplementeerd maakt het de spellen een stuk leuker/uitdagender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Coolsnarf schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:45:
[...]

Tja ik weet het ook niet. Ik kan helaas ook niet meer vinden waar ik het heb gelezen. Het hoeft ook niet waar te zijn hoor, maar toen ik het las vond ik het wel een verklaarbaar iets.
Volgens mij wordt niet alleen PSN afgemeld, maar wordt je helemaal uitgelogd!
Ik denk dat je dit gelezen hebt ;)
F-Tim schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:40:
Ik weet wel dat bij het kijken van DVD/BluRay's de downloads onderbroken worden.

Waarschijnlijk is dit gedaan om de PS3 functies uit te schakelen tijdens het kijken van DVD's en zo de mogelijkheid op firmware hacks tegen te gaan.

Aangezien de PS3 ook gewoon gekopieerde DVD's slikt, en een exploit hiervoor zouden willen ontdekken. (Immers hoef je dan alleen maar uit te vinden hoe de PS3 code zou lezen, en dat als een Video_TS bestand opslaan.)

Edit: als spellen dan ook op een dvd konden, zou je zo zelfs een bootloader kunnen maken, en als BluRays mainstream zijn, dan zou je zo een bijna te eenvoudige exploit hebben. Immers, je kunt zelf ook je eigen BR's maken van je vakantiefilms, en als je een werkende exploit zou hebben, zou je een bootloader kunnen maken....
Laat het duidelijk zijn dat dit slechts iets is wat ik vermoed. Op alle non-PS3 required functies álle PS3 functies uitschakelen. Dit om het hacken gewoon moeilijker te maken. En de kans op exploits te minimaliseren.

[ Voor 7% gewijzigd door F-Tim op 30-06-2008 13:19 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:23
SeamusXanthus schreef op maandag 30 juni 2008 @ 13:11:
Zou de play.com Buzz versie ook in het nederlands zijn? Buzz is het enige spel waarbij ik liever Nederlands gesproken speel. Dan zou hij ook voor 55 te koop zijn (koopje dus).

Laat trouwens maar komen die achievements, mits goed geimplementeerd maakt het de spellen een stuk leuker/uitdagender.
Dit vraag ik me ook af. Via eBay zou waarschijnlijk nog goedkoper zijn dan. Mits alle talen op de disc staan, wat in principe wel mogelijk is!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan je eigen quizzes maken dus er zullen binnen no-time genoeg Nederlandstalige quizzes te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 00:37
dominion99 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:30:
Misschien is deze vraag al meerdere keren beantwoord maar ik kon het niet vinden, excuses daarvoor.

Ik heb mijn PS3 aangesloten op mijn wireless router, dat werkt perfect, tot op heden download ik eigenlijk alleen maar firmwares en demos, maar langzamerhand ga ik vaker online gamen en merk ik dat mijn wireless verbinding niet stabiel genoeg is, dus ik plug een kabel in mijn PS3, maar nu komt mijn vraag kan ik niet automatisch switchen van wireless naar kabel en weer terug zonder al mijn instellingen voor wireless opnieuw in te moeten vullen, ik kon dat nergens vinden vandaar dat ik het even hier vraag.
Kan iemand hier een zinnig antwoord op geven, ik wil dus eigelijk makkelijk switchen zonder kabel en wireless zonder elke keer mijn encryptie key op te moeten geven, ik denk helaas dat ik moet concluderen dat het niet mogelijk is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
dominion99 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:13:
[...]

Kan iemand hier een zinnig antwoord op geven, ik wil dus eigelijk makkelijk switchen zonder kabel en wireless zonder elke keer mijn encryptie key op te moeten geven, ik denk helaas dat ik moet concluderen dat het niet mogelijk is :|
Bij mij onthoudt hij gewoon de WPA key die ik heb ingesteld, dus je kunt heel gemakkelijk switchen. Je moet even de menus door maar alle oude waarden zijn behouden, dus het komt neer op een paar keer okok okokokokok en dan werkt het.

------
btw:
Firmware v2.40 will become available for download on July 2nd. We hope you enjoy these much-requested features, and look forward to your feedback.
(ps3blog)

Dus nog 2 dagen wachten :)

[ Voor 15% gewijzigd door EfBe op 30-06-2008 14:25 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik zou wel willen internetten tijdens een game.
Kan je b.v. ff een walkthrough checken zonder het spel te stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:07:
[...]

Je kan je eigen quizzes maken dus er zullen binnen no-time genoeg Nederlandstalige quizzes te vinden zijn.
Het gaat ook om de gesproken tekst, die voor de verandering geweldig is in het nederlands. En de originele vragen wil ik ook in het nederlands, zodat mensen die slecht zijn in engels geen nadeel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

BassieBulk schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:28:
Ik zou wel willen internetten tijdens een game.
Kan je b.v. ff een walkthrough checken zonder het spel te stoppen...
eh dat kan toch ook met 2.4 ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Kun je met deze nieuwe firmware ook voice chat gebruiken en gamen tegelijk?
Aangezien het chatten via typen wel kan...vroeg ik me af de voice chat ook mogelijk is..kan het zo 123 niet vinden.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-10 16:54
KeeZ schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:38:
[...]

eh dat kan toch ook met 2.4 ?
Ik zou daar niet vanuit gaan. Je kunt bijv wel de thumbnails van afbeeldingen en filmpjes zien in de ingame-XMB maar als je de volledige plaatjes en filmpjes wil bekijken, moet je het spel afsluiten. Datzelfde zal ook voor de internetbrowser gelden. Het is wel mogelijk voor games om die browser direct aan te spreken maar dan is het functionaliteit binnen de game zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
_/-\o_

wow, op zich best wel een leuk fillempie dat een hoop digitale piemel-vergelijkers zeer zal aanspreken. Je kan dus echt in level stijgen. Ik hoop dat alle games die er tot nu toe zijn snel van de patch update gebruik zullen maken en hun trophys zullen implementeren. Verder vind ik de ingame XMB en Ingame muziek de grootste voordelen van de 2.4 update... Die gouwe PS3 blijft beter en beter worden... love it!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 00:37
EfBe schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:22:
[...]

Bij mij onthoudt hij gewoon de WPA key die ik heb ingesteld, dus je kunt heel gemakkelijk switchen. Je moet even de menus door maar alle oude waarden zijn behouden, dus het komt neer op een paar keer okok okokokokok en dan werkt het.
Vreemd, ik zat op kabel, selecteer "wireless", dan "automatic" dan krijg ik mijn wireless te zien en moet ik wederom mijn key opgeven, raar dat hij dat niet heeft onthouden, zal het vanavond nog eens proberen dan, thanks voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Over ingame muziek:
The 2.40 update provides
developers with the tools that will enable them to offer personalized
background music as an option in their games, and the supporting titles are
expected to be announced in the future.
Dus niet hardcoded in de XMB developers moeten dit ook in de game programmeren dus :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:55
Frank J. schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:56:
Over ingame muziek:

[...]

Dus niet hardcoded in de XMB developers moeten dit ook in de game programmeren dus :?
Logisch toch? De game moet het wel ondersteunen anders krijg je de game muziek door die van jou heen.

Ik zie 2.4 ook meer als een mogelijkheid tot deze features. Veel games zullen ze denk ik nog niet ondersteunen.

[ Voor 14% gewijzigd door Cidolfas op 30-06-2008 15:24 ]

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-10 21:58
Hoi,

Wie heeft er ervaring met de Logitech PS3 Cordless Mediaboard Pro voor de PS3? Werkt dat een beetje mooi? Lijkt mij erg handig als je op het internet wil, tenminste dat kan toch? Je kunt toch met de PS3 het internet op of heb ik dat verkeerd? Ik bedoel dus gewoon via en browser webpagina's bekijken zoals www.play.com.

Lijkt mij een erg handig setje!

Hier een linkje:

Logitech PS3 Cordless Mediaboard Pro

[ Voor 7% gewijzigd door Vjenne-ICT op 30-06-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Frank J. schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:56:
Over ingame muziek:

Lijkt me wel logisch. Een PS3-game wordt geschreven op basis van een bepaalde firmware-versie. Als het vanaf 2.4 mogelijk wordt om trophies uit te delen in een game, moet die support voor de nieuwe features wel aan een game worden toegevoegd. Voor nieuwe games zal dit nu standaard gebeuren, voor oudere games heb je een patch nodig. De Xbox 360 had deze functionaliteit al vanaf de release dus alle games ondersteunen die basisfuncties. Voor de PS3 is dit achteraf toegevoegd dus zullen oudere games die functionaliteit niet hebben (tenzij er alsnog een patch komt).

Ik verwacht dat games als Ratchet & Clank en Uncharted nog wel een update gaan krijgen voor trophies. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
dominion99 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:53:
[...]
Vreemd, ik zat op kabel, selecteer "wireless", dan "automatic" dan krijg ik mijn wireless te zien en moet ik wederom mijn key opgeven, raar dat hij dat niet heeft onthouden, zal het vanavond nog eens proberen dan, thanks voor de reactie.
Je moet ook niet automatic selecteren maar manual. dan sjouw je door die menus heen, maar die heb je al ingegeven (als dit de 1e keer niet zo is, dan ingeven, de volgende keer onthoudt hij het).

het is geen simpele switch, dus als je veel wilt wisselen, dan zou ik gewoon dedicated een utp kabel erheen leggen, die is sowieso betrouwbaarder dan dat wireless gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:43

scorpie

Supra Addict

Crossposten wordt niet gewaardeerd.
Vjenne-ICT in "Playstation 3 als media center - deel 3"

[ Voor 82% gewijzigd door scorpie op 30-06-2008 16:23 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
ymmv schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:07:
[...]

Ik verwacht dat games als Ratchet & Clank en Uncharted nog wel een update gaan krijgen voor trophies. :P
Dat lijkt me ook, aangezien ze de achievements in het spel 'offline' al bijhielden. Ben wel benieuwd of het nieuwe achievementsysteem verplicht wordt voor nieuwe spellen (hoop het wel).

offtopic:
Uncharted was trouwens fantastisch. Grafisch op eerste gezicht niet eens zo bijzonder, maar totaal plaatje was super. Bizar goede voiceacting, zeer goede controls, mooie omgevingen en veel humor in een 'indiana jones' verhaal. Enige minpuntjes zijn de wat saaie tegenstanders en het was soms zeer onduidelijk wat je moest doen om naar de volgende kamer te komen. Maar toch 9,5/10 voor een eerste deel voor mij.

[ Voor 10% gewijzigd door SeamusXanthus op 30-06-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Nevermind, niet goed gekeken

[ Voor 79% gewijzigd door brambest op 30-06-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Laatst online: 14:26
Hallo allmelaa, ik heb een probleem
ik krijg geen geluid van mijn Bose Lifestyle, van mijn ps3.

-Ik heb de ps3 met een TOSLINK kabel aangesloten op de optical ingang achterin (out naar in)
-ps3 ingesteld op digital out
-bose systeem, optical toegewezen naar AUX
-ps3, BD audio optical ingesteld op Bitstream

ik krijg het neit eruit :(

edit: systeemsoftware versie 2.36

[ Voor 5% gewijzigd door Guids op 30-06-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Laatst online: 14:26
ok ben eruit, kapotte kabel gekocht, met de niuwe kabel in een keer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zit er zwaar over na te denken een PS3 te kopen. Zelf het ik nu een Xbox 360 maar ben daar enigzins op uitgekeken.

Mijn 360 maakt ontiegelijk veel herrie en gamen online kost geld + aantal vrienden van mij hebben ook een PS3 en zijn daar zeer over te spreken.

Als ik er een ga kopen, wordt het wel een bundel met GTAIV of MGS. Nou ik mijn vraag, hoe zit zo'n bundel in elkaar? Staat er op het spel met koeieletter 'Bundle Copy' of iets dergelijks? (was namelijk wel zo bij mijn xbox360 bundel met Forza 2).

Krijg je ook een nieuwe PS3? (bedoel niet 2de hands ofzo, maar meer de allerlaatste revisie, dus niet om van hun oude modellen af te komen).

Dus mensen die al reeds een bundel hebben aangeschaft, laat het me even weten svp! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
rickertsnaak schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:17:
Zit er zwaar over na te denken een PS3 te kopen. Zelf het ik nu een Xbox 360 maar ben daar enigzins op uitgekeken.

Mijn 360 maakt ontiegelijk veel herrie en gamen online kost geld + aantal vrienden van mij hebben ook een PS3 en zijn daar zeer over te spreken.

Als ik er een ga kopen, wordt het wel een bundel met GTAIV of MGS. Nou ik mijn vraag, hoe zit zo'n bundel in elkaar? Staat er op het spel met koeieletter 'Bundle Copy' of iets dergelijks? (was namelijk wel zo bij mijn xbox360 bundel met Forza 2).

Krijg je ook een nieuwe PS3? (bedoel niet 2de hands ofzo, maar meer de allerlaatste revisie, dus niet om van hun oude modellen af te komen).

Dus mensen die al reeds een bundel hebben aangeschaft, laat het me even weten svp! :)
Er zit gewoon een normale PS3 in, geen tweedehands versie oid, in z'n originele doos. Daaromheen zit een grotere doos, en gooien ze gewoon de spellen er bij afaik.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Wat ze volgens mij al sinds de eerste bundels doen is een nieuw kartonnetje om een originele 60 (nu 40)Gb PS3 doos waarop dan staat dat het om een bepaalde bundel gaat. De spellen hebben ze gewoon in de doos gedaan.

Dus je hebt een originele standalone 40Gb PS3 verpakking, die hebben ze in de fabriek of assemblagehal of whatever opengemaakt, eventueel extra controller erin gedaan (als dat in die bepaalde bundel zit dan), game(s) erin, doos dicht + iets van plakband of sticker erop als verzegeling, en dan deze doos in een nieuw kartonnetje gedaan waarop de bundelverpakking staat zeg maar.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:51:
Wat ze volgens mij al sinds de eerste bundels doen is een nieuw kartonnetje om een originele 60 (nu 40)Gb PS3 doos waarop dan staat dat het om een bepaalde bundel gaat. De spellen hebben ze gewoon in de doos gedaan.

Dus je hebt een originele standalone 40Gb PS3 verpakking, die hebben ze in de fabriek of assemblagehal of whatever opengemaakt, eventueel extra controller erin gedaan (als dat in die bepaalde bundel zit dan), game(s) erin, doos dicht + iets van plakband of sticker erop als verzegeling, en dan deze doos in een nieuw kartonnetje gedaan waarop de bundelverpakking staat zeg maar.
Kortom gewoon de originele (met plastic folie) spellen, je kunt ze zo verkopen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:36
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:39:
[...]

Kortom gewoon de originele (met plastic folie) spellen, je kunt ze zo verkopen.... ;)
spellen van sony hebben nooit folie
zijn altijd de 2th 3th party games.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-09 15:38
Wordt die WLAN Adapter ook nog een keer software matig verbetert? Want mijn Router krijgt opeens maar 2 mbits tijdens het online spelen inplaats van 54 mbits. Terwijl een andere computer die niks doet toch vrolijk zijn 54mbits lijn behoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Ik denk het niet, de barcode is anders voor de Britse editie.

EAN 0711719957751 (BOL.com NL)
EAN 0711719957959 (Woolworths UK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een tijdje terug deze vraag gesteld:
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 08:45:
Zijn er ook andere mensen die last hebben van een ongelooflijk hard blazende PS3? Als ik mijn PS3 aanzet is hij stil.. na een paar minuten gaat hij op standje 2 zeg maar en weer een paar minuten later begint hij voluit te blazen. Tijdens GTA moet ik dus mijn TV 2x zo hard zetten om nog wat te horen..

dit is niet normaal lijkt mij?

De PS3 staat onder mijn TV op een metalen steuntje helemaal vrij in de lucht zeg maar.. geen plankje eronder, maar 2 metalen strips alleen. Koeling genoeg dus.

Kan je hiervoor garantie claimen? Of hebben ze dit allemaal?
En er waren wat reacties, maar ik ben al weer even niet op GoT geweest..
djerror schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:12:
[...]

Alleen bij GTA gaat hij bij mij ook 2keer zo hard blazen..
Bij GTA heeft hij het bij mij heel snel, maar ook met GT5 doet hij het.
kbloem schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:17:
[...]

Lijkt me niet goed. Doet hij het meer met warm weer?
Meer bij warm weer idd.. Ik heb hem eind vorig jaar gekocht (winter dus) en toen had hij het ook, maar duurde het langer voordat de PS opsteeg. Logisch, want dan is het kouder.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:18:
Je zou kunnen proberen om met een busje perslucht oid. even door de fans heen te blazen. Als er wat stof in je PS3 zit kan dit toch al snel bijdragen aan extra hitte (en dan gaan de fans dus aan het werk...)
Mja..ding is zowat nieuw joh.. maar goed..valt te proberen natuurlijk. Heb aardig wat ervaring met het koelen van hardware (ik tweakte wel es wat :P ) dus heb al zitten denken zelf te gaan hobbyen, maar aan de andere kant..ik vind dat hij gewoon goed moet zijn en dat ik ook zonder orkaan moet kunnen gamen. :)
Gepperd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:45:
[...]

Mijn PS3 doet dit ook, zwaar irritant.. Alleen bij muziek luisteren gaat het goed (lees: Stil), bij DVD kijken gaat de fohn ook weer aan (door het upscalen dat nogal zwaar is voor de PS3 blijkbaar). M'n vorige PS3 (die kapot ging na defecter lezer) had dit probleem totaaaal niet, die heb ik nooit gehoord. Eigelijk gewoon zwaar PIEP, dus laat me weten wat je ervaringen zijn mocht je het richting Sony willen claimen.
Zal ik zeker doen.

Ik heb overigens de 40GB versie.

Afbeeldingslocatie: http://fewture.nl/IMG_0859-W1024.jpg
Staat toch redelijk vrij dacht ik zo.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 20:39:

[afbeelding]
Beetje offtopic maar: Mooie tv! Wat voor Samsung is het?

Ontopic: Mijn PS3 begon gisteren ook een keer ENORM hard te blazen en ik dacht echt dat ie gewoon kaduuk was. Ik heb hem 6 dagen! Maar het duurde 3/4 seconden en ik heb hem meteen weer uitgezet en na 6/7 uur aan te hebben gestaan gisteren heeft ie geen lawaai meer gemaakt.

Het blijft een stukje techniek natuurlijk. Kan een keer heel warm zijn of dat ergens een stofje inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou kunnen proberen hem op zijn kant te zetten en voldoende ruimte te geven aan alle kanten om lucht aan te zuigen/af te voeren. Als dat geen verschil maakt weet je in ieder geval waaraan het niét ligt.

Die van mij maakt definitief wel geluid maar ik hoor niets storend. Mijn PC maakt meer herrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 20:39:

[...]

En er waren wat reacties, maar ik ben al weer even niet op GoT geweest..

[...]

Bij GTA heeft hij het bij mij heel snel, maar ook met GT5 doet hij het.

[...]

Meer bij warm weer idd.. Ik heb hem eind vorig jaar gekocht (winter dus) en toen had hij het ook, maar duurde het langer voordat de PS opsteeg. Logisch, want dan is het kouder.

[...]

Mja..ding is zowat nieuw joh.. maar goed..valt te proberen natuurlijk. Heb aardig wat ervaring met het koelen van hardware (ik tweakte wel es wat :P ) dus heb al zitten denken zelf te gaan hobbyen, maar aan de andere kant..ik vind dat hij gewoon goed moet zijn en dat ik ook zonder orkaan moet kunnen gamen. :)

[...]

Zal ik zeker doen.

[afbeelding]
De 40GB versie zuigt lucht aan aan de voorkant en blaast het alleen maar aan de achterkant uit, waar jij dus een muur hebt. Zet hem een rechtop, zoals al gezegd. Zo kan de lucht makkelijk er in komen van de rechterkant en gaat het er links weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:45
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:12:
[...]

Beetje offtopic maar: Mooie tv! Wat voor Samsung is het?
Het lijkt het meest op een Samsung LE32M87BD of op een LE37M87BD. Ik kan vanaf een plaatje moeilijk inschatten of het de 32'' of de 37'' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Jorn1986 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:40:
[...]

Het lijkt het meest op een Samsung LE32M87BD of op een LE37M87BD. Ik kan vanaf een plaatje moeilijk inschatten of het de 32'' of de 37'' is.
Ik denk de tweede als ik het een beetje met de mijne vergelijk. Daarnaast is het in elk geval een 100hz lcd aan het beeld te zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12:36

zAo

GPLv2 Fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nee, maar misschien wel PS2 spellen te koop via PSN. (Zo krijgt de 40Gb misschien toch nog een BC?)

http://kotaku.com/397515/ps2-games-coming-to-psn

(Allemaal rumors natuurlijk, maar je weet maar nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Laatst online: 18:32
scorpie schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:07:
Nee, maar misschien wel PS2 spellen te koop via PSN. (Zo krijgt de 40Gb misschien toch nog een BC?)
.....
Misschien gaat het wel om PS2 games die lichtelijk aangepast zijn zodat ze op een PS3 werken? Kan je alsnog je PS2 games opnieuw kopen als 40GB eigenaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 18:48

jefjef

learning by doing

ik wordt gek van die fans :( voor open, achter open. meerdere keren de fan test gedaan waarna hij ff stil is en gaat ggaat het weer los!

Iemand al de PS3 gemod met stille re fans of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 13:44
Nuttig die 2.40 firmware, what's the big deal zeg?

- berichtjes bekijken tijdens het gamen --> super, doe ik ook altijd op de PC (not)
- muziek tijdens de game --> de ingame muziek is meestal toch beter op zijn plaats, en al die domme rock songs tijdens race games schakel ik altijd af (let me hear the sound of your engine ;) )
- geen webbrowser: jammer, dus niet even gamefaqs checken als je vast zit
- nog steeds geen downloads die doorlopen tijdens het gamen

M.a.w. nutteloze features erbij en kansen gemist.

Nu graag een firmware met .mkv support, Sony.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
jefjef schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:36:
ik wordt gek van die fans :( voor open, achter open. meerdere keren de fan test gedaan waarna hij ff stil is en gaat ggaat het weer los!
Als het je zo stoort dan verkoop je hem toch gewoon? Hoemeer je je er aan gaat ergeren hoe harder het geluid lijkt te worden... face it: dat ding gaat toch nooit het door jou gewenste geluid produceren. Ik was laatst bij en vriend van me met een 40 gig (ik heb zelf een 60 gig) en hij vond die van hem luidruchtig. Ik luisterde maar kon niks anders constateren dat hij vrijwel geen geluid maakte of iig niet harder dan mijn eigen PS3. een zachte zoem die bij stille passages wel hoorbaar was maar ach... Ik stoor me er niet aan maar hij wel... ik zei: moet je voor de gein eens bij komen 360-en kan je lachen!
Iemand al de PS3 gemod met stille re fans of zo?
waterkoeling:
Afbeeldingslocatie: http://www.2dayblog.com/images/2007/october/ps3_water_cooled.jpg

Maar ach, dan ga je de pomp weer horen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door swopdark op 30-06-2008 22:52 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Dr. Strangelove schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:49:
Nuttig die 2.40 firmware, what's the big deal zeg?

- berichtjes bekijken tijdens het gamen --> super, doe ik ook altijd op de PC (not)
- muziek tijdens de game --> de ingame muziek is meestal toch beter op zijn plaats, en al die domme rock songs tijdens race games schakel ik altijd af (let me hear the sound of your engine ;) )
- geen webbrowser: jammer, dus niet even gamefaqs checken als je vast zit
- nog steeds geen downloads die doorlopen tijdens het gamen

M.a.w. nutteloze features erbij en kansen gemist.

Nu graag een firmware met .mkv support, Sony.
Ik kan anders niet wachten om wat gta 3 / vice city muziek op te gooien met gta 4 :D Net zoals met san andreas vond ik de muziek maar matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Weet iemand hoe lang het duurt voor dat je je bestelling van Play.com ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
A3-D schreef op zondag 29 juni 2008 @ 09:43:
Als er nog mensen op zoek zijn naar een leuk prijsje voor GTA4: 35 Euro

Kon ik 'm niet voor laten liggen, nieuw en met die prijs, heb 'm maar gelijk besteld. :P
Was dat een foutje op de site GTA4 voor 35 euro want die staat er u op voor 65 euro!?! Ik wilde hem net bestellen 8)7

Zie hier de link:

GTA4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-10 20:44

Armada

-Wat wil je weten?-

Leuk dat de PS3 nu ook een achievements systeem krijgt. Interessant idee om een platinum trophy te introduceren voor degene die in een spel alle trophies heeft behaald. Enige nadeel, zal waarschijnlijk wel aan mij liggen, maar het ziet er allemaal een beetje houtje-touwtje uit. Lelijke race-cup achtige dingen gebruikt en de styling van de vergelijkingsschermpjes ziet er lelijk bonkig uit.
Maar nogmaals, leuk dat het geïntroduceerd wordt, zodat we nu met een paar vrienden het over achievements kan hebben zonder dat de PS3 eigenaren zich achtergesteld voelen.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmware 2.4 FAQ:
Will voice-messaging/private chat be featured in 2.40 as well? If not, can we expect to see this feature added in the future?

We are evaluating the opportunity to offer voice chat, but for this update, we wanted to focus on text messaging as the key priority for communications that our users have asked for.

Can you use the web browser in game?

No, you must exit the game before browsing the internet.

Will In-Game XMB come up during playback of PS2 games, Blu-Ray discs, and DVDs?

The XMB is an exclusive feature for PS3 game titles. Accessing the XMB during gameplay was the top request from our users, which we focused on for this update. However, we continually engage PS3 owners for feedback and will evaluate the opportunity to offer XMB access during movie playback in the future.

Can we go to the display settings and change anything there in-game (resolution, input, etc)?

No, you must exit the game before changing these settings.

Will it be possible to change in-game the sound output?

Yes, sound output changes are supported.

Will we be able to access the PLAYSTATION Store while in-game?

No, but you can view your downloads in progress.

Will we be able to stream music (either via media server or USB drive) for custom soundtracks or is it relegated to music stored on the HDD?

Currently only music stored on the HDD is accessible in games that support this feature. We’d also like to reiterate that Firmware v2.40 merely enables custom soundtracks. It’s up to developers to include this feature in upcoming games (or to patch existing ones).

Does 2.4 enable cross game invites? Will it down the line?

No, cross-game invites are not available in this system software update. We are evaluating opportunities to expand on the new features delivered in 2.40.

Will trophies be mandatory for all games release here on out?

We are working with developers to ensure that Trophies are supported across the board in the future.

Where is each player’s trophy stat info held? I am going to upgrade my hard drive and I don’t know if the trophies will still be on my account if I earn some and then get a new hard drive.

Trophies will be attached to users’ PSN ID. Trophy data needs to be synchronized to the online account on PSN to be transferred to the new PS3 system.

Will the patch automatically allocate unlocked trophies according to your saved files or would you have to do it again?

No, Trophies aren’t retroactive.

Can we view PSN profiles/Trophies from a PC using a Web browser? Will there be an API for web developers to access the PSN data, so online profiles can be created?

We’re evaluating these opportunities to expand where Trophies can be experienced.

Can you only compare trophies with friends that are online?

As long as a friend has a PSN account, you can compare trophies with them regardless of their online status.

Is there a limit to how many trophies the devs can put set by Sony?

There’s not a limit on number of trophies, but there’s a value assigned to each trophy. Developers must balance out the trophies that are available to stay within an overall value based on whether the game is considered large-scope or small-scope. Essentially, a user that has unlocked every trophy in one game would have the same level as a user that unlocked every trophy in another title, all titles (depending on scope) have the same overall impact on a users’ level.

Will new games have a cool little icon on the back saying “trophy compatible?”

We’re currently working on how Trophy support will be messaged to the consumer on our software packaging.

When you get a trophy, does it make a noise?

Currently, no.

http://blog.us.playstation.com/2008/06/30/firmware-v240-faq/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Laatst online: 18:32
Will the patch automatically allocate unlocked trophies according to your saved files or would you have to do it again?

No, Trophies aren’t retroactive.
Dat meen je niet? :'(

Ik ben gelukkig nog niet zo heel lang in het bezit van een PS3 (sinds release van gta4) dus ik zou niet zo heel veel over 'moeten' doen. Maar ik kan me voor stellen dat dit een behoorlijke teleurstelling is voor de die-hard-trophy-hunter die al vanaf de release in het bezit is van de PS3.

Aan de andere kant, opnieuw beginnen met al je games kan ook wel eens leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deismyna schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:55:
[...]

Ik ben gelukkig nog niet zo heel lang in het bezit van een PS3 (sinds release van gta4) dus ik zou niet zo heel veel over 'moeten' doen. Maar ik kan me voor stellen dat dit een behoorlijke teleurstelling is voor de die-hard-trophy-hunter die al vanaf de release in het bezit is van de PS3.

Aan de andere kant, opnieuw beginnen met al je games kan ook wel eens leuk zijn :)
Maar je weet toch dat je geen 'Trophies' kunt krijgen als je op een PS3 speelt?

Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor, maar het is in ieder geval wel cool dat het nu wordt geintroduceerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.consoleshop.nl...ock-3-controller-ps3.html

Zie trouwens net dat de DualShock3 69 euro gaat kosten! Nou ze weten wel weer wat ze weggeven bij Sony...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:45
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 01:48:

Zie trouwens net dat de DualShock3 69 euro gaat kosten! Nou ze weten wel weer wat ze weggeven bij Sony...
Wel logisch op zich; de normale sixaxis controller ligt ook overal nog op voorraad, en die kost zo'n 50 euro. Als ze de DS3 ook 50 euro zouden maken, wie zou er dan nog een ''normale'' sixaxis kopen?

Maar als je geld wilt besparen: ga naar Ebay en scoor er 1, ik heb er 1 voor 60 dollar, omgerekend 40 euro ;) . Paypal kan geld wisselen van euro's naar dollar's zonder schandalige omrekenkoersen/omwisselbedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Jorn1986 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 07:35:
[...]

Wel logisch op zich; de normale sixaxis controller ligt ook overal nog op voorraad, en die kost zo'n 50 euro. Als ze de DS3 ook 50 euro zouden maken, wie zou er dan nog een ''normale'' sixaxis kopen?

Maar als je geld wilt besparen: ga naar Ebay en scoor er 1, ik heb er 1 voor 60 dollar, omgerekend 40 euro ;) . Paypal kan geld wisselen van euro's naar dollar's zonder schandalige omrekenkoersen/omwisselbedragen.
Sorry maar de adviesprijs van de sixaxis zou gewoon verlaagd moeten worden naar 30 euro. Dan raken ze die echt wel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Laatst online: 02-10 11:59
Vjenne-ICT schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:57:
[...]

Was dat een foutje op de site GTA4 voor 35 euro want die staat er u op voor 65 euro!?! Ik wilde hem net bestellen 8)7

Zie hier de link:

GTA4
Dan ben ik erg benieuwd of ik 'm krijg...ik heb 'm afgelopen weekend besteld en betaald met iDeal..... :|

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 14:43
[...]

Alle duiven in GTA IV weer opnieuw doen, ik heb er nog maar een stuk 20 die ik toevallig tegen kwam gedood, je zult opnieuw moeten beginnen zeg :(

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 18-09 13:46
[...]

Het zou kunnen dat developers deze functionaliteit alwel in de games hebben zitten en dat het niet hoeft. De SDK waar dit inzit is immers al enige tijd aanwezig bij de devs. Ik hoop hier in iedergeval een beetje op :) Geen zin om weer Burnout naar 100% te rijden ;-)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:40:
[...]

Bijna goed ;) Het is de LE37M86BD. Ik heb maar een klein huisje, dus ik zocht de kleinste fullHD TV die er is, en dat is(was?) deze :)

Ik heb nog niet geprobeerd om hem op zn kant te zetten.. zal ik eens proberen.
kbloem schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:52:
[...]

Ik denk de tweede als ik het een beetje met de mijne vergelijk. Daarnaast is het in elk geval een 100hz lcd aan het beeld te zien....
Ghehe.. dat beeld is gewoon analoge TV hoor :o Op de foto lijkt het heel wat.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
HoefMeistert schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:16:
[...]

Het zou kunnen dat developers deze functionaliteit alwel in de games hebben zitten en dat het niet hoeft. De SDK waar dit inzit is immers al enige tijd aanwezig bij de devs. Ik hoop hier in iedergeval een beetje op :) Geen zin om weer Burnout naar 100% te rijden ;-)
Ik heb geen zin om weer die 200 kloteduiven op te gaan zoeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoefMeistert schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:16:
[...]

Nee het is bevestigd dat de savegames niet retro-active zijn (onder andere ivm downloaden van savegames). Sony wil dat iedereen zelf zijn trophies haalt (anders heeft het trophy systeem geen zin) en koppelt dit aan psn accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
[...]

Het is logisch dat ze niet naar save games kijken: die kun je gewoon verspreiden en downloaden. Het hele trophy systeem zou op zn gat gaan als het wel zou kunnen: dan zou iedereen die grote trophies wil gewoon een savegame downloaden van een of andere game en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 07:35:
[...]

Even erg offtopic
Paypal verdient schandalig veel met valuta omwisselen, meestal zit PP zo'n 3 tot 6 cent onder de werkelijke actuele wisselkoers. Als PP omwisselt; Werkelijk: 1€=1,57$ / Paypal: 1€=1,54$. Op elke omgewisselde euro verdienen ze dus 3 eurocent.
Als ze elke dag bijv. 1 miljoen euro moeten omwisselen dan verdienen ze: (0,03*1.000.000) 30.000€ door er helemaal niks voor te doen. Natuurlijk brengt een omwisseling ook kosten met zich mee maar die zitten ook al in de 'fee' doorberekend die je per transactie betaald (1,40€ toch :? )
De actuele adviesprijs voor de sixasis is 39,99, veel winkels hebben de oude prijs nog staan. Sony is dom door de Dualshock3 zo duur te maken, daardoor stimuleren ze import.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:39:
[...]

Het is logisch dat ze niet naar save games kijken: die kun je gewoon verspreiden en downloaden. Het hele trophy systeem zou op zn gat gaan als het wel zou kunnen: dan zou iedereen die grote trophies wil gewoon een savegame downloaden van een of andere game en klaar.
het is wel logisch, en voor sommige games (bv Uncharted) is het misschien wel een goede reden om het spel nog een keer uit te spelen.

Bij games als Burnout paradise en GTA4 (het ontdek stuk) heb ik die behoefte echter een stuk minder. Als je al een keer naar de 100% bent gegaan heb ik geen zin meer om dat zelfde nog een keer te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:55
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:58:
[...]
De actuele adviesprijs voor de sixasis is 39,99, veel winkels hebben de oude prijs nog staan. Sony is dom door de Dualshock3 zo duur te maken, daardoor stimuleren ze import.
Stimuleren voor mensen die bekend zijn met importeren of ervan afweten, dan wel.
Veel mensen hebben ook een PS3 thuis staan, willen een DS3. Kijken niet verder en nemen ze mee uit de winkel. Dat hier veel mensen zijn die importeren, betekent niet dat heel NL het doet.

Het verschil tussen spellen in EU en USA is er en dat is natuurlijk ook zo bij de accessoires.

Ik vind trouwens dat Sony met firmware 2.40 een stap in de goede richting doet qua ingame XMB functionaliteiten. Het is natuurlijk wel aardig anders programmeren dan dat het er al is vanaf het begin. Invites via de XMB moet nog komen, maar ik verwacht dat Sony dat laat rusten tot Home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Laatst online: 14:28
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 01:48:

Volgens Dimension Plus Is het € 60,- en niet € 69,-. Dat schilt al een klein beetje ;).

Gopal

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
ow nee he.....dan moet ik dus COD4 op veteran opnieuw gaan spelen. Weet je wel hoeveel ergernis dat heeft gekost (en controllers :P). Zeker dat allerlaatste level :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:58:
[...]
Natuurlijk brengt een omwisseling ook kosten met zich mee maar die zitten ook al in de 'fee' doorberekend die je per transactie betaald (1,40€ toch :?
'fee'??? :?

Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit bij paypal een fee heb moeten betalen.
Wel verdienen ze inderdaad redelijk wat op de wisselkoers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Kan je straks dan ivm die trophys geen savegames meer downloaden dan?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Het is allemaal nog afwachten hoe het met bestaande games gaat gebeuren. Moeten allemaal gepatched worden, en sommige dev's hebben daar geen zin/tijd/geld voor. Van Valve (Orange Box) hoef je iig helemaal niets te verwachten en zo zullen er meer zijn. Denk dat mondjesmaat er heel wat 1st party titels het zullen gaan ondersteunen. Wellicht dat online titels als CoD4 wel retroactive kunnen zijn omdat dat anders werkt (niet met savegames maar met online profielen).

We zien het allemaal wel. Hoe dan ook een goede ontwikkeling. Enigste wat ik echt sneu vind is de ingame music. Als elk spel gepatched moet worden dan denk ik dat dit nog wel een zure appel zal worden. Geen enkel spel ondersteund het tijdens lancering begrijp ik. De Pixel Junk Monsters versie die getoond werd is kennelijk onder een oude versie van 2.4 die kennelijk het zonder een patch kon doen. Je hoort hem daar ook zeggen dat hij zelf de muziek uitgezet en vervolgens in XMB het aanzet.

De FAQ beantwoord een aantal vragen. Vind het wel top van Sony zo'n blog, directe communicatie met de fanbase, en ze luisteren er ook naar (duurt alleen lang). Tuurlijk beantwoorden ze niet elke vraag en zijn ze traag, maar het is en blijft GRATIS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Vanaf ik meen 2.36 zijn de savegames al account gebonden, en anders sowieso per 2.40. Daarom worden trophies ook niet met terugwerkende kracht uitgedeeld, omdat jan en alleman gewoon savegames van het net kan plukken, en dan is het ook niks meer aan (kun je net zo goed heel die trophies weglaten). En niet veel bestaande games zullen die trophies nog gaan ondersteunen, sowieso ging Infinity Ward niks meer met CoD4 doen dacht ik ergens gelezen te hebben.

edit: ja, dat wilde ik nog even kwijt. Mensen die gaan zeuren over hoe lang het wel niet duurt om uesr requested features te implementeren, en dat je onder het gamen helemaal niks meer op de background kan doen. 8)7 Echt, die mensen hebben nog nooit van software engineering gehoord en wat er allemaal niet bij komt kijken of hoe moeilijk het is. En ja, die PS3 is er om games op te spelen, als een game 100% uit die PS3 haalt, hoe kan dat ding dan ooit nog allemaal zooi op de background runnen? Daar moet je allemaal concessies voor doen.

[ Voor 37% gewijzigd door scorpie op 01-07-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
nou eerlijk gezegd hoop ik dat ze het voor COD4 niet gaan doen. Dat scheelt mij een hoop frustratie :)
Maar hoe dan ook is het een super goede ontwikkeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
scorpie schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:27:
Vanaf ik meen 2.36 zijn de savegames al account gebonden, en anders sowieso per 2.40. Daarom worden trophies ook niet met terugwerkende kracht uitgedeeld, omdat jan en alleman gewoon savegames van het net kan plukken, en dan is het ook niks meer aan (kun je net zo goed heel die trophies weglaten). En niet veel bestaande games zullen die trophies nog gaan ondersteunen, sowieso ging Infinity Ward niks meer met CoD4 doen dacht ik ergens gelezen te hebben.

edit: ja, dat wilde ik nog even kwijt. Mensen die gaan zeuren over hoe lang het wel niet duurt om uesr requested features te implementeren, en dat je onder het gamen helemaal niks meer op de background kan doen. 8)7 Echt, die mensen hebben nog nooit van software engineering gehoord en wat er allemaal niet bij komt kijken of hoe moeilijk het is. En ja, die PS3 is er om games op te spelen, als een game 100% uit die PS3 haalt, hoe kan dat ding dan ooit nog allemaal zooi op de background runnen? Daar moet je allemaal concessies voor doen.
Dus als je nu savegames van het net haalt kan je er niets mee?

Geen enkele game haalt tot nu toe 100% uit de PS3 meende ik. En bovendien de 360 kan het ook toch? Nu weet ik dat de 360 de PS3 niet is maar toch...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Coolsnarf schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:30:
nou eerlijk gezegd hoop ik dat ze het voor COD4 niet gaan doen. Dat scheelt mij een hoop frustratie :)
Maar hoe dan ook is het een super goede ontwikkeling!
Hoezo? waarom zou je het hele spel dan over moeten gaan doen?
Die trophies zijn net als de xbox360 achievements gewoon een digitale penisverlenging.
Beetje lopen patsen met je hoge gamerscore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

P.E.No.1 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:39:
[...]

Dus als je nu savegames van het net haalt kan je er niets mee?

Geen enkele game haalt tot nu toe 100% uit de PS3 meende ik. En bovendien de 360 kan het ook toch? Nu weet ik dat de 360 de PS3 niet is maar toch...
Savegames die je vanaf het net haalt kun je wel gewoon spelen, maar zullen volgens mij niet meer meetellen voor je trophies.

Dat de Xbox 360 tegelijk dingen kan doen, heeft natuurlijk niets met de PS3 te maken, het is een ontwerp wat de makers hebben gemaakt. Als de ps3 engineers voor ogen hadden om 100% van de kracht van de ps3 voor games beschikbaar te stellen, dan moeten ze zich er ook aan houden, ze kunnen nu niet ineens zeggen, weet je wat, laten we dat terugschroeven naar 95%, want dan kan men ook nog background music of andere dingen in de achtergrond runnen. Dat gaat simpelweg niet, omdat er hypothetisch gezien al games op de markt (hadden) kunnen zijn, die al die power nodig hebben, en als je dan via firmware background applicaties gaat ondersteunen, loopt die hele game niet meer. Misschien hebben de Xbox 360 engineers vanaf het begin al gezegd dat game developers maar 95% van de power konden gebruiken (of gewoon via de firmware niet meer power beschikbaar hebben gemaakt voor game developers), zodat er nog background applicaties gedraaid konden worden (zoals het dashboard (zo heet het toch op de xbox?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
M a r c o schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:51:
[...]

Die trophies zijn net als de xbox360 achievements gewoon een digitale penisverlenging.
Ik weet niet of het nu een positief iets is hoor, dat iedereen kan zien dat je echt niets beters te doen had dan 200 vlaggen te zoeken in assassins creed of 200 duiven neer te paffen in GTA4. ;). En dan nog: who cares. Games zijn bedoeld als vermaak. Vermaken ze niet, dan speel je een andere game. Doen ze dat wel, dan hebben ze hun nut bewezen, that's it, meer is er niet. Het is geen way of live, het is geen doel in het leven, het is vermaak, en meer ook niet.

over die background music: ik denk dat het gewoon nu (in v2.40) middels een OS call / subsystem is opgelost. Moest een game eerst zelf de muziek afspelen en de player leveren etc., nu kan dat overgelaten worden aan het os (vermoed ik, gezien de player die ze toonden). Dat kan nog steeds fout gaan natuurlijk wanneer de game zelf zn audio mixt. (alhoewel ik denk dat de ps3 dat in het os heeft zitten, want anders kun je geen soundopties wijzigen in de in-game xmb).

Ik zie het nut niet in van eigen muziek in-game, maar goed, sommigen kennelijk wel. Wat ik dan weer niet snap is het gezeik van het gros sukkels op internet die dan beginnen te klagen dat het wel muziek kan zijn op disk maar niet vanaf een usb stick of netwerk... Als sony dat inbouwt is het waarschijnlijk weer dat itunes DRM protected troep niet werkt en ze dat ook willen, there's no end...

[ Voor 35% gewijzigd door EfBe op 01-07-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over die DualShock3. Weet iemand of deze DualShock ook in Nederland te koop is straks?

http://global.yesasia.com...ion-games/pid-1005069416/

Ik zou namelijk graag de witte willen kopen ipv de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Het probleem is meer denk ik om een centrale oplossing voor alle games. Xbox was daar vanaf het begin bij en daardoor heeft dat goed uitgepakt. Is namelijk 10x moeilijker om dat later te implementeren en werkend te maken voor "alle" spellen (ingame XMB). Vooral multiplatform spellen hebben door ander programmeerwerk moeite met het geheugen van de PS3. Er zit evenveel in als de 360, zelfs sneller, maar is lastig om dat eruit te halen als je voor beide platforms programmeert. Juist deze titels (vooral launch/oudere titels) gebruiken elke MB geheugen die ze mogen gebruiken. Zelfs toen heeft Sony al ingebouwd van nou je moet 50MB overhouden voor XMB (zoiets), en nu moeten ze dus alles uit die 50MB persen, het werkend maken voor alle spellen, en tegemoet komen aan alle wensen.

En dat is inderdaad lastig zoals bovenstaande ook omschreef om te implementeren. 2.4 was al een tijdje klaar (video walktrough deel 1 is ook al wat weekjes oud volgens mij) maar ze kwamen een bug tegen waardoor hij werd uitgesteld.

Ik neem de PS3 niets kwalijk qua hardware. Het enige wat een hoop problemen had op kunnen lossen is als ze 512mb + 256mb geheugen hadden ipv 512mb totaal. Ik denk dat dat vooral multiplatform titels het 1e jaar enorm had kunnen helpen en had een firmware als deze wellicht al veel eerder het daglicht gezien.

Maargoed, vooruitkijkend denk ik dat grootschalig gebruik van trophies nog wel even op zich laat wachten. Ik verwacht weinig van titels die al op de markt zijn, als zelfs CoD4 bv niet geupdate zal worden dan heb ik weinig hoop voor andere titels die helemaal nooit een patch hebben gekregen of DLC.

We'll see, afwachten.

p.s. ik heb niets gelezen in de FAQ dat je niet meer savegames kan downloaden na 2.4. Ook al worden Trophies niet retro-active, wat weerhoudt mij om een savegame van bv Motorstorm 2 te downloaden van 100% en dan hetl aatste level uit te spelen ofzo. Zal vast wel beveiligd zijn (hopelijk). Is een "nadeel" van een open systeem als PSN, ipv het gesloten XBL waar je savegames bv niet kan sharen (toch?).

[ Voor 10% gewijzigd door nudie op 01-07-2008 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 13:33
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:03:
Nog even over die DualShock3. Weet iemand of deze DualShock ook in Nederland te koop is straks?

check ebay, ik heb een originele witte voor ongeveer 40 euro incl verzendkosten.

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Savegames zitten op de 1 of andere manier aan je PSN account gebonden, dus waarschijnlijk als je een savegame download, zal het Trophy systeem die savegame niet indexeren ofzo, omdat er waarschijnlijk info in staat wat niet overeenkomt met je PSN account. Ach, we zien het morgen wel :P

De enige game waar ik tegenop zie om overnieuw te spelen om enkel de Trophies te verzamelen is Assassins Creed (indien er Trophies voor komen of zijn)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
M a r c o schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:51:
[...]

omdat ik het vooral voor mezelf erg leuk vindt om alles te halen. bv alle intels bij COD4, alle treasures bij Uncharted. en dus ook alle trophies........voorzover ik dat kan natuurlijk:P.
Het maakt mij echt helemaal niks uit wat iemand anders er van vindt, sterker nog van mij hoeft het niet eens online te staan (lijkt me een goede optie: aan of uitzetten van het weergeven van throphies), ik heb gewoon een 'gezonde' verzamelwoede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 18-09 13:46
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:37:
[...]

Nee het is bevestigd dat de savegames niet retro-active zijn (onder andere ivm downloaden van savegames). Sony wil dat iedereen zelf zijn trophies haalt (anders heeft het trophy systeem geen zin) en koppelt dit aan psn accounts.
We zullen moeten wachten... Wellicht valt het mee.

[ Voor 30% gewijzigd door HoefMeistert op 01-07-2008 12:46 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:03:

Nee, de witte PS3 is alleen in Japan op de markt gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Vjenne-ICT schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:57:
[...]

Zie hier de link:

GTA4
Ik heb zojuist gebeld met Gamestartonline en hij is gisteren verzonden :9

Geen idee of ze een foutje hadden gemaakt, in ieder geval hebben ze hem wel gewoon geleverd en ligt 'ie nu op onze deurmat hoop ik.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
A3-D schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:46:
[...]

Ik heb zojuist gebeld met Gamestartonline en hij is gisteren verzonden :9

Geen idee of ze een foutje hadden gemaakt, in ieder geval hebben ze hem wel gewoon geleverd en ligt 'ie nu op onze deurmat hoop ik.
Heb je geluk gehad! Had ik hem nu zondagavond maar besteld...... 8)7 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:27:
[...]
Heb je geluk gehad! Had ik hem nu zondagavond maar besteld...... 8)7 !
Anders gewoon even bellen misschien met een mooi verhaal? Scheelt nogal knaken! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
A3-D schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:37:
[...]

Anders gewoon even bellen misschien met een mooi verhaal? Scheelt nogal knaken! O-)
Wat zou ik moeten zeggen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:46:

[quote]Tankbuster schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:07:
Wat je ook bent vergeten dat er staat:

30 feet en 80 USD oftwel United States Dollar :P.

30 feet is tenminste weniger dan 30 meter en 80USD is weiniger dan 80 €. Zou die Headset ook ergens te vinden zijn waar je kan kopen zonder CC? (En wat goedkoper :) )
Bij dat eerste zou je wel eens gelijk kunnen hebben, ik testte het gisteren uit (na een te grote consumptie chocolade) en het begon inderdaad wat te kraken op 12-15 meter afstand.
Achja het is ver genoeg om gezellig verder te chatten tijdens een sanitaire stop ;)

80 USD klopt niet, ik heb zeer zeker 79.99 euro betaald.

Ik heb hem gekocht zonder CC, maar wel aan de volle pot (Game Mania)
Serieus; weiniger!? is dat belgisch voor 'minder'? Zoals in het duits 'weniger'..ach je lekker boeiend
Ey, ons niet allemaal over dezelfde kam scheren hé. Zij die Duitse bastaardwoorden hebben in hun taaltje zijn Limburgers. Nét de andere kant van het land. :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 26-09 15:38
80 USD klopt niet, ik heb zeer zeker 79.99 euro betaald.

Ik heb hem gekocht zonder CC, maar wel aan de volle pot (Game Mania)

[...]

Ey, ons niet allemaal over dezelfde kam scheren hé. Zij die Duitse bastaardwoorden hebben in hun taaltje zijn Limburgers. Nét de andere kant van het land. :P
Je moet hem ergens in EU gekocht hebben want ik ben toch erg zeker dat de euro meer waard is dan $.
En btw: ik leef al 5 jaar in Duitsland dus daarom die fouten soms :P. Ben in het Oosten van Nederland opgegroeid(Drenthe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 10:47:
[...]
'fee'??? :?

Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit bij paypal een fee heb moeten betalen.
Wel verdienen ze inderdaad redelijk wat op de wisselkoers.
Jup, is wel zo. Als persoon1 een product koopt bij persoon2 voor 30€ en betaald via Paypal dan ontvangt persoon2 geen 30€ maar (30-1,40 fee=) 28,60. De 'betalende partij' zal hier dus niets van merken.
Als er iemand is met Battlefield Bad Company wil hij/zij dan een mening posten, ik ben er nog niet over uit of het de moeite is en de pers vertrouw ik niet. (Gemiddeld 8+)

Als de humor net zo goed is als het 'snake' filmpje met de oliedrum ga ik hem kopen.
Edit: Gamekings heeft net de videoreview online en ik ben al overtuigd, nu nog ergens een koopje vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankbuster schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:25:
[...]

Je moet hem ergens in EU gekocht hebben want ik ben toch erg zeker dat de euro meer waard is dan $.
En btw: ik leef al 5 jaar in Duitsland dus daarom die fouten soms :P. Ben in het Oosten van Nederland opgegroeid(Drenthe).
België behoort nog altijd tot de EU ja :)

Was het maar 80 dollar, dan kwam ik er iets goedkoper vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:17:
[...]
Jup, is wel zo. Als persoon1 een product koopt bij persoon2 voor 30€ en betaald via Paypal dan ontvangt persoon2 geen 30€ maar (30-1,40 fee=) 28,60. De 'betalende partij' zal hier dus niets van merken.
Als er iemand is met Battlefield Bad Company wil hij/zij dan een mening posten, ik ben er nog niet over uit of het de moeite is en de pers vertrouw ik niet. (Gemiddeld 8+)
lullig voor dealextreme dan van die bestelling van $2 die ik pas een keer gedaan heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Er is uit Japan meer bekend geworden over de 2.4-update:
Additionally, the way to quit games has also been modified in line with these changes, and a game can be exited by pressing the PS button during a game and selecting "Game" >> "Quit Game" from the XMB.

A new "Trophy" function has also been implemented. Games supporting this function will award trophies when pre-determined goals have been achieved in the game. The function serves as a guide for how far players have progressed thorugh a game, and progress can also be shared with friends.

On the XMB in general, added functions include a clock displayed on the XMB, a function to delete all entered text in the entry field when using text entry with a keyboard, and a function which displays an icon to indicate when operation of the PS button is disabled.

In "Users" under the XMB, an item has been added to power off the PS3 console. Under "Settings", options have been added to automatically power off after a system software update, and "assign controller", "controller vibration function" settings have been added under "accessory settings".

Under "Photos", as well as photos within a playlist becoming printable, when photos are sorted by month or year taken, an ascending and descending order option has been added.

Under "Music", a mini control panel can now be displayed while playing music, as well as "MP3 Surround" being added as a playable file type.

Under "Video", "Frame Noise Reduction" and "Block Noise Reduction" can now be configured for vidoes stored on the HDD or storage media, and upconverting output is also supported. Additionally, Blu-ray Disc upconverting, DVD Video DTS-ES and DTS 96/24 and Blu-ray Disc DTS-ES Matrix playback is supported.

Under "Internet Browser", "Search" has been added to the menu. Under the friends list, the number of friends that can be registered has been increased from 50 to 100, and the information screens of friends redesigned.
Ik vraag me af wat ze bedoelen met Blu-Ray Disc upconverting. Ik vermoed dat bonusmateriaal in SD-resoluties als 48oi/p of 576i/p nu ook naar 1080p worden omgezet, In ieder geval goed om te zien dat ze nog steeds features aan de mediaplayer blijven toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:58
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:48:
offtopic:
Ik heb toevallig een bestelling die 12-6 verzonden is/schijnt te zijn, maar ik heb nog niets mogen ontvangen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weleens bijna 3 maanden moeten wachten (pas nadat ze het voor een 3e keer hadden verzonden kwam die aan na zeer lange tijd, andere 2 zendingen zijn nooit aangekomen).
Op de een of andere manier komen al mijn bestellingen vanuit GB pas na zeer lange tijd aan, terwijl bestellingen uit USA/CA zeer snel (soms zelfs enkele werkdagen) op m'n mat vallen.. 8)7

Anyway, al die nieuwe 2.4 features (mbt In-game XMB) zien er veelbelovend uit, hopelijk blijven ze dit uitbreiden en verbeteren in de toekomst, maar daar twijfel ik ook niet aan, bij Sony moet je alleen soms wat meer geduld hebben, maar aangezien ze maandelijks geen geld van me vragen heb ik dat er wel voor over :)

Ik heb trouwens Ninja Gaiden Sigma op de kop kunnen tikken voor 24,49E (101cd.com, staat nu niet meer op de site) en het speelt op de PS3 misschien nog wel lekkerder dan op m'n Xbox v1.0 (NG Black). Heb 'm daarop nooit uitgespeeld (was/ben te n00b ;) ), maar ben benieuwd of ik dit keer verder kan komen. Het ziet er iig zeer gelikt uit voor een 'upscale' (kort door de bocht weet ik, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:16
Tot nu toe 4 keer bij hun besteld. 1 keer nooit aangekomen, geld terug gekregen. 1 keer 21 dagen geduurd. Andere 2 keer binnen 7 dagen.

Bij CD-WOW heb ik dezelfde ervaring. Heb daar een PS3 spel besteld, niet binnen gekregen. Ze sturen me nu een nieuwe toe. Die moet ik binnen 5 dagen binnen hebben.

Kortom: prijs is goed tot zeer goed. Alleen de levering is net roulette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Play ook wel eens iets niet ontvangen. Netjes opnieuw verstuurd dus geen probleem behalve het wachten. Kwam de originele zending na een maand of vier alsnog binnen met de post! Zeker onder een kastje gevallen bij de TNT...
Helaas ook wel eens goed ruzie met ze gehad over een levering, ze reageerden totaal niet op mails, totdat ik mijn credit card transactie terug liet draaien. Opeens aanmaningen en boze mails van ze! Even alle mails die ik tot dan toe gestuurd had aan elkaar geplakt en verstuurd, toen kwam het alsnog goed. Maar dat was toen Play denk ik nog groeiende was, ik bestel alweer een tijdje bij ze (43x zag ik net) en al jaren geen problemen meer.
Echter het is geen shopsurvey hier...

Dan maar on-topic: Gisteren MSG4 binnen! Intro is niet voor de tere zieltjes zeg... Half uurtje gespeeld, viel me op dat je direct al in trouble bent. Dat kan ik me van de vorige games niet herinneren, daar bouwde men het wat meer op kwa hoeveelheid guards en zo. Ik zat er niet echt in en dan kom je ook niet ver! Een rustig avondje uitzoeken dus binnenkort... Gaat helemaal goed komen met die game zag ik al.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:00:
Bij Play ook wel eens iets niet ontvangen. Netjes opnieuw verstuurd dus geen probleem behalve het wachten. Kwam de originele zending na een maand of vier alsnog binnen met de post! Zeker onder een kastje gevallen bij de TNT...
Helaas ook wel eens goed ruzie met ze gehad over een levering, ze reageerden totaal niet op mails, totdat ik mijn credit card transactie terug liet draaien. Opeens aanmaningen en boze mails van ze! Even alle mails die ik tot dan toe gestuurd had aan elkaar geplakt en verstuurd, toen kwam het alsnog goed. Maar dat was toen Play denk ik nog groeiende was, ik bestel alweer een tijdje bij ze (43x zag ik net) en al jaren geen problemen meer.
Echter het is geen shopsurvey hier...

Dan maar on-topic: Gisteren MSG4 binnen! Intro is niet voor de tere zieltjes zeg... Half uurtje gespeeld, viel me op dat je direct al in trouble bent. Dat kan ik me van de vorige games niet herinneren, daar bouwde men het wat meer op kwa hoeveelheid guards en zo. Ik zat er niet echt in en dan kom je ook niet ver! Een rustig avondje uitzoeken dus binnenkort... Gaat helemaal goed komen met die game zag ik al.
Bedankt voor jullie reacties _/-\o_ ! Hopen dat het bij mij goed gaat dan..... moet dus wel rekening houden met 7 dagen. We wachten maar geduldig af.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:12

Fuelke

Forza Ferrari

Kan het dan nu weer over de PS3 gaan ;)
Het is immers geen "het grote Play.com ervaringen topic"

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.