Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 65.114 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of de meeste mensen hier hun PS3 rechtop OF gewoon liggend hebben neergezet.

De mijn ligt gewoon ivm de stabiliteit etc. Maar qua warmte afvoer / ventilatie etc. maakt het mekaar toch niet zoveel ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Ik liggend iig, schijnt wel beter te zijn voor de warmteafvoer maar ik heb nooit rechtop getest.
Lijkt mij ook een beetje eng, zo rechtop, valt dat niet zo om?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Vandaag een ps3 mgs4 bundel gekocht, ik heb al een aantal jaar de xbox 360 en een monster pc, maar ik wilde zo graag mgs4 spelen, ben ik nu iemand die gek is? Aldus naasten van me.

Overigens heb ik hem vanmiddag 15:00 gekocht, maar ik durf hem niet open te maken, ik vind de doos zo mooi :) En het is nu 2:24 al dus 12 uur later :o

Hebben meer mensen dit probleem gehad? Ik kan hem niet openmaken, geweldig die ps3, krachtig stukje hardware :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Wtf is er mis met jou? Heb je nu echt die doos dichtgelaten gedurende 12 uur, en vervolgens kom je dat om half 3 s'nachts op een forum zeggen? :?

Als je de doos even open maakt en dat ding eruit haalt, maak je daarna de doos weer dicht.
Kun je dan lekker tegelijkertijd met je ps3 spelen EN naar die mooie doos staren :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phase-Shifter schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 03:04:
Wtf is er mis met jou? Heb je nu echt die doos dichtgelaten gedurende 12 uur, en vervolgens kom je dat om half 3 s'nachts op een forum zeggen? :?

Als je de doos even open maakt en dat ding eruit haalt, maak je daarna de doos weer dicht.
Kun je dan lekker tegelijkertijd met je ps3 spelen EN naar die mooie doos staren :P
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is laat. Ik vind het een geniale en zeer vage post. Maar hey, dit tijdstip roept op tot briljante opmerkingen.

*Kijkt naar zijn PS3 en zijn MGS4 doos :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 21:19
Phase-Shifter schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 03:04:

Afbeeldingslocatie: http://img73.imageshack.us/img73/3897/01072008273zb4.th.jpg

Begrijp je wel hoe machtig dit er uitziet. Ik voel me net weer 8 jaar oud toen ik net mortal kombat twee gehad had voor 189 keiharde guldentjes haha.

Ik heb begrepen dat er morgen, dus eigenlijk vandaag de nieuwe dual shock te halen is voor playstation 3, dat is wel geweldig, hij schijnt zodanig te zijn ingericht dat je bijvoorbeeld alleen voor, achter, links of rechts afhankelijk van het spel schokken voelt. Toch wel weer vetjes _/-\o_

Anyway ik zal dit topic vaker volgen nu :+

Overigens overweeg ik serieus om een nieuw record te zetten in het guiness book of record. Namelijk de langst ongeopende ps3 mgs4 bundel bij aanschaf van een consument! ;)

Ik las trouwens op ign dat het nieuwe soortgelijke achievement systeem op playstation nog beter schijnt te zijn dan xbox :D , beter goed gejat dan slecht gedaan zeggen ze, zal mij benieuwen!

[ Voor 8% gewijzigd door PacinoAllstars op 02-07-2008 03:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2.40 is uit, dus downloaden maar... 8)
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/capt0000Custom.jpg

...done :9

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2008 05:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
aaaa wat een bevrijding!

2.4 geinstalleerd en meteen getest. Moet wel zeggen dat het niet ernstig snel is in het begin als je meteen aan het gamen bent :p maar hell we hebben ingame XMB >:)

[edit]
ingame XMB onthoudt ook waar je gebleven bent. Als je in eerste instantie de XMB opent dan kom je bij GAMES uit ga je dan naar je Friendslist en dan terug naar de game en weer naar je XMB dan kom je uit waar je gebleven bent.

Ook relaxt hieraan is dat je tijdens het laden/installeren even naar je XMB kunt ! :D

sound output is ingame via XMB is NIET te veranderen. Ondanks dat het in de FAQ stond van het PSblog dat dit wel kon...

[ Voor 69% gewijzigd door Falcon Heavy op 02-07-2008 06:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
PacinoAllstars schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 03:51:
Begrijp je wel hoe machtig dit er uitziet. Ik voel me net weer 8 jaar oud toen ik net mortal kombat twee gehad had voor 189 keiharde guldentjes haha.
Maak open die doos gek en spelen!
Ik heb begrepen dat er morgen, dus eigenlijk vandaag de nieuwe dual shock te halen is voor playstation 3, dat is wel geweldig, hij schijnt zodanig te zijn ingericht dat je bijvoorbeeld alleen voor, achter, links of rechts afhankelijk van het spel schokken voelt. Toch wel weer vetjes _/-\o_
De rumble is feitelijk hetzelfde als die van de Dual Shock 2 controller. Twee soorten trillingen (zwaar en licht) die verdeeld voelen over je controller.
Overigens overweeg ik serieus om een nieuw record te zetten in het guiness book of record. Namelijk de langst ongeopende ps3 mgs4 bundel bij aanschaf van een consument! ;)
Voor velen van ons heb je een heel ander record gevestigd.
Ik las trouwens op ign dat het nieuwe soortgelijke achievement systeem op playstation nog beter schijnt te zijn dan xbox :D , beter goed gejat dan slecht gedaan zeggen ze, zal mij benieuwen!
We moeten nog afwachten of het "beter" is als het achievementssysteem van de 360. Ik zie zelf persoonlijk niet in waarom het beter zou zijn. Het eneige is dat je bij de trophys een soort van algemeen game level behaald. ipv alleen maar punten.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 03:51:
[...]

Vasthouden dat gevoel!! Is al een hele tijd geleden dat ik dat gevoel weer had. Is hetzelfde als het vakantiegevoel wat je op een gegeven moment kwijt raakt.
Die doos dichthouden is dus een optie om dat gevoel te behouden maar openen is nog beter: MGS4 _/-\o_
Veel plezier met de ps3 (geopend of ongeopend :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 08:48
hesr schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 01:49:
Ik liggend iig, schijnt wel beter te zijn voor de warmteafvoer maar ik heb nooit rechtop getest.
Lijkt mij ook een beetje eng, zo rechtop, valt dat niet zo om?
Sinds dat ik mijn PS3 heb staat hij achter mijn tv, nog geen problemen gehad met warmte afvoer, instabiliteit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
PacinoAllstars schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 02:25:
Vandaag een ps3 mgs4 bundel gekocht, ik heb al een aantal jaar de xbox 360 en een monster pc, maar ik wilde zo graag mgs4 spelen, ben ik nu iemand die gek is? Aldus naasten van me.

Overigens heb ik hem vanmiddag 15:00 gekocht, maar ik durf hem niet open te maken, ik vind de doos zo mooi :) En het is nu 2:24 al dus 12 uur later :o

Hebben meer mensen dit probleem gehad? Ik kan hem niet openmaken, geweldig die ps3, krachtig stukje hardware :P
Heb je hem nou al eens een keer open? Je weet dat die doos na 24 uur explodeert, toch?

En nee, het is niet gek om naast een console en een ninja PC ook nog een PS3 te willen. Ik had al een quadcore PC en een PS3, en sinds dit weekeinde ook een Wii + Fit (argument: Conditie! :+ )

Maar die doos was toch echt binnen een paar minuten open...

[ Voor 16% gewijzigd door chrisboers op 02-07-2008 09:09 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Ik heb een zwart scherm tijdens/na de installatie van firmware 2.40. Hebben hier meer mensen last van die toevallig weten hoe dit moet worden opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
PacinoAllstars schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 02:25:

Toen ik mijn PS3 kocht kwam ik vrienden tegen, toen heb ik met mijn voeten op de doos anderhhalf uur op een terrasje gezeten, toen werd ik al voor gek verklaard.

Maar het kan nog altijd erger :>

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:55
Svennie schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 09:26:
[...]

Toen ik mijn PS3 kocht kwam ik vrienden tegen, toen heb ik met mijn voeten op de doos anderhhalf uur op een terrasje gezeten, toen werd ik al voor gek verklaard.

Maar het kan nog altijd erger :>
Haha wat een verhalen zeg.. Maar het is wel vet, weet nog wel het moment toen ik die dikke 60 gig ps3 uit de doos schoof! Haha heb er eerst een kwartier naar gekeken _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 11:33
_VooDooMen_ schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 09:30:
[...]

Haha wat een verhalen zeg.. Maar het is wel vet, weet nog wel het moment toen ik die dikke 60 gig ps3 uit de doos schoof! Haha heb er eerst een kwartier naar gekeken _/-\o_
Zeker updates aan het draaien?

Steam: PortoNL | PSN: PortoNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 19:55
PortoNL schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 09:38:
[...]

Zeker updates aan het draaien?
Haha.. :9

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanochtend ook de update gedraaid, PS3 stond al week of 3 stof te happen.

:D maar begrijp dat hele trophy idee of hoe het ook mag heten niet.
Ergens al een samenvatting er van ?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Laatst online: 13:24
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:35:
Ik heb vanochtend ook de update gedraaid, PS3 stond al week of 3 stof te happen.

:D maar begrijp dat hele trophy idee of hoe het ook mag heten niet.
Ergens al een samenvatting er van ?:D
http://www.gametrailers.com/player/35684.html

Hier een uitleg ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank uu, ben ik super blij is het met geluid :(
Dan maar toch straks als ik weer thuis ben spelen en kijken.
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 01:38:
Ik vraag me af of de meeste mensen hier hun PS3 rechtop OF gewoon liggend hebben neergezet.

De mijn ligt gewoon ivm de stabiliteit etc. Maar qua warmte afvoer / ventilatie etc. maakt het mekaar toch niet zoveel ofwel?
Had hem altijd al rechtop staan, sinds kort even liggend. Maar nu weer rechtop.
Volgens mij word de hardeschijf warmer als de PS3 rechtop staat.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Heb een probleem met PS3 en Twonkymedia. Heb het vermoeden dat óf de PS3, óf Twonky een max-depth van folders heeft.. Soms kom ik gewoon niet verder in folders, terwijl ze wel zichtbaar zijn, en ik zeker weet dat er supported files in staan.
Op het Twonkyforum vind ik hier nog niets over, dus hier alvast de vraag, heeft de PS3 een beperking qua folderstructuur? Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
hm ingame music is niet echt wat ik ervan verwacht had. Het lijkt er bij super stardust op dat je nog steeds via super stardust zelf de ingame music moet selecteren en dat je dit niet via de xmb kan doen.

Die hele control panel die in de eerste video van 2.4 te zien was heb ik uberhaupt niet kunnen vinden. Nouja misschien krijgen we in de toekomst wel echte ingame music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zerokill schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:55:
hm ingame music is niet echt wat ik ervan verwacht had. Het lijkt er bij super stardust op dat je nog steeds via super stardust zelf de ingame music moet selecteren en dat je dit niet via de xmb kan doen.

Die hele control panel die in de eerste video van 2.4 te zien was heb ik uberhaupt niet kunnen vinden. Nouja misschien krijgen we in de toekomst wel echte ingame music.
Ja, ik zag ook al een hele mooie bug. De batterij indicator komt over de datum en tijd heen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

scorpie

Supra Addict

Ja, en nergens kun je instellen hoe je die tijd wilt displayen. Bij Date en Time settings staat hij ingesteld op DD/MM/YYYY, maar hij laat vrolijk M/D [tijd] zien. Maargoed, dat zijn maar kleine dingetjes natuurlijk, ben er voor de rest wel over te spreken, alhoewel ik nog geen game heb die met trophies werkt.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Ik heb al wel ff twee trophy's gescoord bij stardust xD

Toch wel geinig en het werkt wel makkelijk. Ik denk eigenlijk dat ik het leukste aan trophy's vind is dat je nu ook kan zien wat voor games de mensen in je friendlist hebben.

Nu nog hopen dat ze bij GTA4 en bij MGS4 trophy's gaan toevoegen en ik ben helemaal happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Iemand die het in game al voor elkaar heeft gekregen om eigen muziek te draaien? Zoja bij welke game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:22
Sony heeft aangegeven dat Ingame music ondersteund moet worden door de developers! De huidige games (m.u.v. degene die deze optie al wel hadden) zullen dat dus niet doen totdat er een update komt. Hetzelfde geldt voor de Trophies. Eerst updates dan, trophies voor de huidige games.

[ Voor 8% gewijzigd door m4yall op 02-07-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Klop het dat er in de Superstardust store de nieuwe Team pack staat? Naar het schijnt heeft een of andere Amerikaan de nieuwe DLC gezien in de store na de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
Het schijnt dat je in 2.4 nu ook losse ondertitels kunt toevoegen aan films. Kan iemand dat bevestigen?

Jammer, zit er niet in.

[ Voor 14% gewijzigd door ymmv op 02-07-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan natuurlijk ook de muziek in het spel uitzetten en dan je eigen mp3 draaien.
Dan ondersteund het spel het wel niet echt maar werkt het toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:46:
Je kan natuurlijk ook de muziek in het spel uitzetten en dan je eigen mp3 draaien.
Dan ondersteund het spel het wel niet echt maar werkt het toch.
Kan je uitleggen hoe je dit doet en bij welke spellen dit werkt? Tenminste ik neem aan dat je via de xmb dus mp3's afspeelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra je het geluid uitzet in het spel, ga je naar je XMB en zet daar een mp3 op. (die mag iig niet op een usb stick staan).
En dan ga je weer terug naar je game :) Zoals die knakker liet zien bij Pixeljunk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:09:
Zodra je het geluid uitzet in het spel, ga je naar je XMB en zet daar een mp3 op. (die mag iig niet op een usb stick staan).
En dan ga je weer terug naar je game :) Zoals die knakker liet zien bij Pixeljunk.
Is daarvan ook bekend of ze de mediaserver beetje hebben aangepast?

Ik gebruik WMP van Vista als mediaserver, toch regelmatig loopt mijn PS3 volledig vast als ik door wat MP3 wil gaan bladeren. (ik heb 1 map met zo'n 300 MP3s gedeeld staan vanuit WMP). Soms is het direct bij het beginnen (mediaserver -> mappen) of soms pas later (mappen -> muziek -> alle), sommige gevallen geeft hij geen enkele muziek meer weer (geeft map als leeg aan).

Laat ik dan mijn PS3 een minuut of 10 aanstaan reset hij zich volledig en start opnieuw op.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

jeeeeeeeej Trophies!! eeuh denk ik....

onee... ik kan er alleen nog geen ruk mee totdat de games die ik heb het ondersteunen :P

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:09:
Dit werkt niet hoor. Pixeljunk was ook een voorbeeld met een aangepaste versie. Hij zei inderdaad daarin "Ik heb de muziek van Pixeljunk uitgezet en nu kan ik in de XMB mijn eigen muziek draaien". Ingame music moet gewoon werken zoals bij de 360, namelijk op PS knop drukken, muziek starten en de ingame muziek wordt gedempt (toch altijd op apart geluidskanaal) en je eigen muziek wordt afgespeeld. Hij legde het nogal krom uit tijdens de walktrough.

Jouw methode werkt volgens mij nooit. Moet altijd patch komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is raar: je zou denken dat de games moeten worden aangepast zodat ze automagisch hun eigen soundtrack uitzetten als jij een eigen mp3 kiest.
In dit geval moet je handmatig de sound uitzetten en dan naar de XMB. Waarom zou dat niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:10:
Dat is raar: je zou denken dat de games moeten worden aangepast zodat ze automagisch hun eigen soundtrack uitzetten als jij een eigen mp3 kiest.
In dit geval moet je handmatig de sound uitzetten en dan naar de XMB. Waarom zou dat niet werken?
Omdat de games het moeten ondersteunen ;) . Ben nu oom 2.4 aan het downloaden met een brakke 2mbit lijn WLAN 30% :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het echt zat het wachten op me ps3. Ik wist dat de 60gb lang kon duren maar de 40gb van mij duurt nu al 7 !! weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:32:
Ben het echt zat het wachten op me ps3. Ik wist dat de 60gb lang kon duren maar de 40gb van mij duurt nu al 7 !! weken.
Waar heb je bestelt? Want 7 weken is veels en veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Phusebox schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:44:
[...]

Dimplus zegt niet erbij hoeveel buzzers... echt vaag dat de ene site zegt twee en de andere 4.
En nadeel van play.com is dat de postbode hier alles steelt en ik daar nooit iets van ontvang. Al 3x mijn geld terug moeten vragen.
Staat er wel bij, misschien niet toen jij dat bericht plaatste maar nu wel:

- Geleverd met 4 buzzers
Dr. Strangelove schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:49:
- nog steeds geen downloads die doorlopen tijdens het gamen
Aangezien ze in de video laten zien dat je onder het gamen de voortgang van je downloads kan checken lijkt me dat wel het geval. Ben nu de update aan het downloaden dus heb het nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Tankbuster schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:37:
[...]

volgens mij bedoelt hij reparatie van zijn ps3, zelf ik heb ik 9 weken moeten wachten op mijn ps3 60gb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankbuster schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:23:
[...]

Omdat de games het moeten ondersteunen ;) . Ben nu oom 2.4 aan het downloaden met een brakke 2mbit lijn WLAN 30% :9~
Ja maar wat moeten ze dan ondersteunen? Ik snap dat ze trophies moeten ondersteunen anders gebeurt er geen reet maar in het geval dat je het geluid van het spel uitzet is er toch geen conflict met de xmb en de muziekplayer in de xmb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:52:
[...]

Ja maar wat moeten ze dan ondersteunen? Ik snap dat ze trophies moeten ondersteunen anders gebeurt er geen reet maar in het geval dat je het geluid van het spel uitzet is er toch geen conflict met de xmb en de muziekplayer in de xmb?
Lijkt mij ook, alleen is het schijnbaar iets gecompliceerder, hier werkt het althans ook niet met muziek uitschakelen in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:59
iemand de dual shock 3 al in de winkels zien liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10-2024
Donnie Darko schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:02:
Mijn advies is om deze te importeren, de prijzen die je hier betaald absoluut absurd!
We worden met 9 van de 10 dingen als laatste gereleased, maar moeten vervolgens wel de dollar-prijs in euro's betalen.

Ik was onlangs nog geen E42 kwijt (DS3 Ceramic White) incl shipping :*)

Jammer dat CoD4 geen rumble ondersteuning heeft (en niet krijgt)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
Donnie Darko schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:02:
Ik heb'm via Ebay gekocht en gaan afhalen bij die kerel.
Hij had er nog liggen zei hij, dus ik zou eens rondkijken op Ebay ;)
Voor +/-45€ heb je der eentje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
€38 inclusief verzendkosten wanneer je gaat importeren uit Azië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds afgelopen zaterdag ook een PS3 en moet er allemaal nog wel een beetje aan wennen. Overigens zie ik op veel plaatjes 4 USB poorten staan en tenzij ik scheel ben zijn dat er bij mij toch echt maar 2.. Dat zou dan toch betekenen dat ik bijvoorbeeld Rock Band alleen met 4 mensen kan spelen als ik eerste een USB hub aansluit op bijvoorbeeld de 2e poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

4 USB is de 60GB versie ;)
Die is ook verder nergens meer te krijgen, enige beschikbaar is de 40GB welke dus maar 2 USB heeft (en geen cardreader)

[ Voor 159% gewijzigd door SinergyX op 02-07-2008 14:39 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
1shot1kill schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:32:
Kan ik iedereen aanraden.
Ik had hem op een donderdag besteld en de week erop op vrijdag al in huis.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:55
1shot1kill schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:32:
Dat heb ik er ook voor betaald en heb er gelijk twee laten overkomen... :P

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er nu nieuw aan die trophies dan? Als ik battlefield speel krijg ik ook steeds Trophy hier en Trophy daar te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankbuster schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:37:
[...]

Nee van de reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:34:
Ik heb sinds afgelopen zaterdag ook een PS3 en moet er allemaal nog wel een beetje aan wennen. Overigens zie ik op veel plaatjes 4 USB poorten staan en tenzij ik scheel ben zijn dat er bij mij toch echt maar 2.. Dat zou dan toch betekenen dat ik bijvoorbeeld Rock Band alleen met 4 mensen kan spelen als ik eerste een USB hub aansluit op bijvoorbeeld de 2e poort?
Controllers zijn gewoon draadloos, dus ik neem aan dat dat ook geldt voor bijvoorbeeld Rock Band. Dus maakt het op dat punt niet uit of je nu twee of 4 usb aansluitingen hebt. Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Ik heb sinds vandaag een DS3 controller, maar vind hem toch wel een beetje tegenvallen. Ik had er meer van verwacht tijdens het spelen van GTA4. Hij gaat pas trillen als je ergens hard tegenaan knalt met de auto, of als je in een gevecht terechtkomt, of als je een zwaar wapen afvuurt, of als je valt van een hoogte ofzo. Dat is overigens de enige game die ik nog maar geprobeerd heb op dit moment, misschien dat GT5P me nog een leukere ervaring geeft met de controller dan GTA4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PearlPumpkin schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:42:
[...]

Controllers zijn gewoon draadloos, dus ik neem aan dat dat ook geldt voor bijvoorbeeld Rock Band. Dus maakt het op dat punt niet uit of je nu twee of 4 usb aansluitingen hebt. Of zie ik dat verkeerd?
Ja, dat maakt helaas wel uit, want je moet wel een ontvangertje aan je PS3 aansluiten.

Maar je schijnt gewoon elke willekeurige USB hub aan te kunnen sluiten, vond het alleen vreemd dat ik overal op plaatjes 4 van die usb poorten zie staan, maar er zelf toch echt maar 2 zie zitten op de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
PearlPumpkin schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:42:
[...]

De 60 GB versie van de ps3 heeft 4 usb poorten en is backwards compatible met ps2 spellen. Nu wordt alleen een 40 GB versie verkocht en die is niet backwards compatible en heeft maar 2 usb-poorten

Van rockband zijn geloof ik niet alle instrumenten draadloos als ik het goed heb.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 00:21
Geen Vraag & Aanbod hier ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Fuelke op 02-07-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Meer mensen met problemen/vage bugs met firmware 2.40?
Ik heb her en der (op nieuwe plaatsen) vraagtekens staan als icoontjes ipv de originelen. Trophy, nieuwe muziekspeler, power off, playlists, search. Allemaal een vraagteken ipv het oorspronkelijke icoontje. Allemaal nieuwe icons dus. Ik heb dit alleen op de normale XMB. Bij de ingame-XMB staan ze er wel gewoon tussen.
Ik heb al een aantal keren de stroom er helemaal vanaf gehad enzo, maar dat veranderd niets.

edit: Het komt natuurlijk omdat in de huidige thema's geen nieuwe iconenen zitten. Originele thema lost het wel op. Maar ze moeten dus alle(!) thema's aanpassen voor deze firmware. Lekker is dat.

[ Voor 17% gewijzigd door Shiver23 op 03-07-2008 11:14 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Nu online
Misschien ff je thema opnieuw instellen. Het enige probleem dat ik heb ondervonden is dat elke icoontje moet laden tijdens het ingame gebeuren...

De mensen die DS3 in Azie hebben laten importeren: op welke website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Laatst online: 20:02
Heb ik ook last van. Vreemd, icoon is er niet, maar de feature werkt wel. Waar ik van baal, is dat ik nog steeds de chat niet kan gebruiken terwijl ik een spel speel. Ja, ik kan het chat-progje opstarten, maar dan sluit mijn spel af.

beetje jammer dit, nu moet ik nog steeds mijn laptop met skype aanzwengelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Shiver23 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:39:
Meer mensen met problemen/vage bugs met firmware 2.40?
Ik heb her en der (op nieuwe plaatsen) vraagtekens staan als icoontjes ipv de originelen. Trophy, nieuwe muziekspeler, power off, playlists, search. Allemaal een vraagteken ipv het oorspronkelijke icoontje. Allemaal nieuwe icons dus. Ik heb dit alleen op de normale XMB. Bij de ingame-XMB staan ze er wel gewoon tussen.
Ik heb al een aantal keren de stroom er helemaal vanaf gehad enzo, maar dat veranderd niets.
Ik zou eerst 'ns wat spelen met de theme-settings. Eerst een custom-theme kiezen en dan alles resetten naar de defaults.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Die ingame XMB is echt langzaam :). Maar waar kan je instellen dat de PS3 zich afsluit nadat de systeem software is gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t mac schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:12:
Misschien ff je thema opnieuw instellen. Het enige probleem dat ik heb ondervonden is dat elke icoontje moet laden tijdens het ingame gebeuren...

Via ebay heb je hem voor 60 AUD thuisbezorgd bij deze ebaystore.
Dat is zo'n 36 euro. Er zijn talloze verkopers van de Dualshock3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 20:32

Maxow

Hidden Sound System

Jorn1986 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:45:
Ik heb sinds vandaag een DS3 controller, maar vind hem toch wel een beetje tegenvallen. Ik had er meer van verwacht tijdens het spelen van GTA4. Hij gaat pas trillen als je ergens hard tegenaan knalt met de auto, of als je in een gevecht terechtkomt, of als je een zwaar wapen afvuurt, of als je valt van een hoogte ofzo. Dat is overigens de enige game die ik nog maar geprobeerd heb op dit moment, misschien dat GT5P me nog een leukere ervaring geeft met de controller dan GTA4...
Moet zeggen dat ik de DS3 support in GTA4 ook redelijk vind tegenvallen. In Metal Gear Solid 4 is het daarentegen echt een waardige toevoeging aan het spel! Daarin is het echt zo ontzettend goed uitgewerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Ja ik geloof dat ik mijn ds3ś maar eens ga bestellen bij de drukke mannetjes, dat is toch geen probleem, amerikaanse controllers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Hardware maakt niks uit. Je kan hardware van overal importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkwetters
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-03-2024
jeroen210 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:18:
Iemand die het in game al voor elkaar heeft gekregen om eigen muziek te draaien? Zoja bij welke game?
Dacht ergens gelezen te hebben dat dit in de nieuwe firmware kwam, weet iemand wanneer die ook alweer kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ligt het nou aan mij of verbreekt de PS3 al je verbindingen zodra je een game start. Mijn media server is meteen foetsie zodra ik de in-game XMB aanzwengel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Jorn1986 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:45:
Ik vond het in GTA 4 best aardig gedaan, Metal Gear Solid 4 doet het wel weer een heel stuk beter dus als je echt de dual shock wilt voelen zoals het moet zou ik die aanraden. Verder heb ik alleen Assassins Creed en Smackdown vs Raw 2008 op de PS3 en van die 2 ondersteund alleen Assassins Creed het en dan moet je nog goed opletten ook anders merk je het niet. Op een paar demo's na heb ik met de trilfunctie van de DS3 geen ervaring.
t mac schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:12:
Yesasia, en dat moet je niet laten doen, je moet het zelf doen. ;)
EgoPro schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:26:
Ja ik geloof dat ik mijn ds3ś maar eens ga bestellen bij de drukke mannetjes, dat is toch geen probleem, amerikaanse controllers?
Je kunt gewoon alles van controllers tot games importeren, het enige wat niet gaat werken zijn DVD's en Blu-ray's uit een andere regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 09-09 12:20
Grootste verbetering in 2.40 firmware is dat ik eindelijk de datum en tijd rechtsboven in mijn scherm heb staan!

Ben benieuwd wat voor Trophies er bij MGS4 gaan zitten...
Ik wacht nog wel even met mijn Big Boss run...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

scorpie

Supra Addict

mkwetters schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:55:
[...]

Dacht ergens gelezen te hebben dat dit in de nieuwe firmware kwam, weet iemand wanneer die ook alweer kwam?
uuuuh, vandaag? 8)7

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
En daarmee bedoelt hij een uur of 18 geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En...hoe download je 2.40 precies?

Heb mijn PS3 3 dagen niet aangesloten op Internet en toen ik net de kabel aansloot meldde hij dat de nieuwste software op de PS3 stond.

Systeemupdate klikte ik.

Iemand een idee hoe dit kan?

*edit*

Heb even 2 pics gemaakt waarop te zien is dat mijn PS3 versie 2.36 heeft en dat hij zegt dat het de meest recente versie is.

Misschien mis ik iets hier?

http://i76.photobucket.co...9/tripandfox/DSC01570.jpg

http://i76.photobucket.co...9/tripandfox/DSC01569.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:52:
En...hoe download je 2.40 precies?

Heb mijn PS3 3 dagen niet aangesloten op Internet en toen ik net de kabel aansloot meldde hij dat de nieuwste software op de PS3 stond.

Systeemupdate klikte ik.

Iemand een idee hoe dit kan?
Hier precies het zelfde: ik denk dat hij offline is gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:33
Hier een wazig probleem met de update.

Ik zet me ps3 aan in de veronderstelling dat ie meteen met een melding komt. Niet dus me ps signed in en alles kom zelfs in de psn store.

Dus handmatig systeem update via internet zegt ie dat ik de laatste versie al heb (2.36)?
Hebben ze hem mischien offline gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

http://duk01.ps3.update.p...4604bb2346f1/PS3UPDAT.PUP

Daar is hij ookal niet meer te downloaden, jammer dat de mensen die werken geen kans krijgen om te updaten :(

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:20
Er schijnen wat problemen te zijn met de update, vandaar dat die offline is gehaald.
Bij het installeren bleef de PS3 hangen op een zwart scherm en kon je er vervolgens niets meer mee.
Bij mij is het vooralsnog goed gegaan, maar het lijkt compleet willekeurig voor te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 21:51

Aight!

'A toy robot...'

Ik ook tot nu toe geen probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hier gelukkig ook geen problemen met updaten. Echter vind ik de toevoeging van dat ingame XMB op het moment nogal karig. Maar wellicht dat het nog beter wordt als de games er wat mee gaan doen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb hem nog gedownload en succesvol geupdate omstreeks 19:45 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 21:51

Aight!

'A toy robot...'

De ingame message werkt wel fijn zeg :P, alleen bij GTA online word ik we laltijd afgeknald als ik niet snel genoeg terug ben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Aha, dus dat is er aan de hand. Ik had die van mij aan het updaten gezet maar in het kastje waar hij staat is de wifi ontvangst niet zo denderend dus de download was mislukt, daarna gaf het systeem wel steeds aan dat hij de nieuwe versie al had. Niet zo vreemd als de 2.40 weggehaald is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

--MeAngry-- schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:34:
Hier gelukkig ook geen problemen met updaten. Echter vind ik de toevoeging van dat ingame XMB op het moment nogal karig. Maar wellicht dat het nog beter wordt als de games er wat mee gaan doen. :)
Ingame versturen van berichten blijkt toch wel erg handig. De trophies zorgen ervoor dat ik zelfs mijn best ben gaan doen bij Super Stardust HD (waar ik enorm slecht in ben) om iig één trophy te halen. Toevoeging van de klok en de uitknop zijn ook handig. Wat zelfs een erg goede toevoeging vind is die muziekspeler. Scheelt een hoop geklik.
Alleen hebben ze er volgens mij niet echt rekening mee gehouden dat alle thema's extra icoontjes moeten maken voor de nieuwe opties. Vandaar ook de vraagtekens wat ik als probleem had. Simpel op te lossen door het standaard thema te kiezen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:58:
[...]

Hier precies het zelfde: ik denk dat hij offline is gehaald.
"Goed' dat anderen hetzelfde probleem hebben. Want ik dacht dat er iets mis was met mijn PS3. Nou ja, we hopen maar dat het allemaal snel weer online is. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Laatst online: 05-07-2024
Salamon je bent idd niet de enige! Was zojuist klaar en wilde de update erop gaan zetten, ging er zelfs voor zittten maar zonder succes! Heb zelfs meedere keren opnieuw opgestart/ingelogd en met andere accounts geprobeerd 2.40 binnen te halen maar telkdens blijft de PS3 zeggen dat laatste firmware versie erop staat 2.36!

Ben benieuwd wanneer we wel van de lang verwachte update mogen gaan genieten...

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG---77 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:18:
Salamon je bent idd niet de enige! Was zojuist klaar en wilde de update erop gaan zetten, ging er zelfs voor zittten maar zonder succes! Heb zelfs meedere keren opnieuw opgestart/ingelogd en met andere accounts geprobeerd 2.40 binnen te halen maar telkdens blijft de PS3 zeggen dat laatste firmware versie erop staat 2.36!

Ben benieuwd wanneer we wel van de lang verwachte update mogen gaan genieten...
Ik had zelfs de borrelnootjes klaar gezet :') :') :') :')

Maar goed. Morgen hebben we em! (denk ik) d:)b d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.engadget.com/2...-reports-of-bricked-ps3s/

ik heb hem wel al vanmiddag geupdate, werkt nog steeds :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Als onderdeel van de update was gemeld:
Under "Video", "Frame Noise Reduction" and "Block Noise Reduction" can now be configured for vidoes stored on the HDD or storage media, and upconverting output is also supported. Additionally, Blu-ray Disc upconverting, DVD Video DTS-ES and DTS 96/24 and Blu-ray Disc DTS-ES Matrix playback is supported.
Iets te vroeg gejuicht. Ik heb net een Blu-Ray-disc bekeken waar de bonufeatures in 480p waren. Die worden met firmware 2.4 helaas nog steeds niet naar 1080p geupscaled. Beetje vreemd dat de PS3 Divx-files en DVDs in 480p wel kan upscalen naar 1080p maar voor materiaal met diezelfde resolutie op een Blu-Ray-disc moet teruggaan naar 480p. Dat zorgt ervoor dat mijn TV continu zit te schakelen. Slordig. Misschien dat ze in 2.41 deze feature alsnog aanzetten.

Edit: Nog iets verder gezocht en die feature is er dus wel volgens http://www.us.playstation.../PS3_240_update.html#BDAV
Upscaling Blu-ray Disc (BDAV) content

Upscaling of Blu-ray Disc (BDAV) video content is now supported.

BDAV is a Blu-ray Disc video format. Generally, when video content is recorded on BD-R or BD-RE media using a Blu-ray Disc recorder, the content is recorded in BDAV format.

To adjust settings for upscaling of BDAV content, press the button during video playback to display the control panel, and then select av settings (AV Settings) > [Upscale].
Off Set to disable upscaled output.
Double Scale Set to upscale and display with double horizontal and vertical dimensions.
Normal Set to upscale and display at a size that matches the screen size.
Full Screen* Set to upscale and display at full screen by stretching the image.

* The proportions may change depending on the content.
Hints

* This feature is not available on Blu-ray Discs in which the video is recorded in BDMV format, including BD-ROMs (most of the Blu-ray Disc titles currently on the market).
* Depending on the recording conditions of the video, upscaling may not be possible.
Zo te zien zijn alle Blu-Ray-films in het BDMV-formaat en wordt er dus helemaal geen SD-content geupscaled... Ik heb een aantal BR-titels in de PS3 gestopt en bij elke titel geeft hij BDMV aan :/

[ Voor 46% gewijzigd door ymmv op 03-07-2008 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Waarom is het nou zo moeilijk om vooraf iets degelijk te testen voordat ze hem online gooien? In de PC wereld kan ik begrijpen dat je niet alle verschillende pc configuraties kunt nabootsen, maar met de ps3 en zijn verschillende uitvoeringen en hardware onderdelen daarin lijkt me dit toch nog wel te doen.

Maar de mensen die hem nu niet kunnen downloaden missen naar mijn mening vrij weinig, patch is meer bedoelt voor de toekomst, waarin toekomstige games de nieuwe functies gaan ondersteunen, Ik denk niet dat ontwikkelaars tijd en geld gaan steken in een update voor huidige games om deze compatible te maken met alles nieuwe functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Het probleem schijnt te liggen bij de 60GB versie, hier in europa is alleen de 40GB versie nog over en in Amerika heb je de 40 en 80 GB geloof ik dus de 60 zullen ze wel 'vergeten' zijn om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
1shot1kill schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 00:28:
Het probleem schijnt te liggen bij de 60GB versie, hier in europa is alleen de 40GB versie nog over en in Amerika heb je de 40 en 80 GB geloof ik dus de 60 zullen ze wel 'vergeten' zijn om te testen.
Ik heb zelf een 60Gb versie en vanmorgen geupdate zonder problemen en nu nog steeds werkend. Achja zal wel aan mij liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wissen van HDD via PC, en schijnt weer te werken ....

er zou wel een bugje zijn met iets op de HDD en de update...

dit is misschien welk leuk voor de mensen waarvan de garantie is afgelopen....
en waarvan de ps3 al problemen had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

1shot1kill schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 00:28:
Volgens het artikel op kotaku schijnt het probleem willekeurig op alle versie's van de ps3 voor te komen, en is het alleen op te lossen door je HDD eruit te halen en extern opnieuw te formatteren.

Ik moet zeggen dat deze update nogal teleurstellend is. We hebben ingame toegang tot de XMB, maar 95% van de XMB functionaliteit is niet aanwezig. Ingame muziek werkt alleen met spellen die daarvoor aangepast zijn, maar bijna geen enkel spel is aangepast, dus nu ben je weer afhankelijk of de developer het patched (oude spellen) of uberhaupt inbouwt bij nieuwe spellen.

Super Stardust is wel aangepast, maar daar kan je de ingame muziek alleen wijzigen vanuit het spel zelf, en die feature bestond al voor FW2.40. Dit is een in mijn ogen nogal onlogische en waardeloze implementatie.

Tevens:

- Op het PS blog zegt men dat de geluidsinstellingen te wijzigen zijn vanuit de ingame XMB, dit werkt niet.
- Men voegt een klok toe op de positie waar de batterij status van de controller verschijnt, tevens kan je de klok niet uitzetten, of van positie veranderen.
- De ingame XMB is extreem traag.

Het heeft maar 2 voordelen; je kan ingame tekst berichten verzenden en ontvangen, en het trophy systeem. Ik vraag mij serieus af of dat alle ophef waard was, zeker nu blijkt dat er dusdanige bugs in zitten dat de update zelfs offline gehaald wordt.

EDIT:
Wat dan wel weer aardig is dat je nu spellen, die voorheen gelocked waren aan je account (zoals warhawk en gran turismo) nu ook onder andere accounts kan opstarten. Hopelijk is dit niet een bug die ze weer gaan verwijderen :/

[ Voor 6% gewijzigd door DCFreak op 03-07-2008 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Is het al eens eerder gebeurd dat een firmware is teruggetrokken van het net? Ik vind dit toch wel een vreemd verhaal en vind het testen van de firmware iedere keer weer knullig. Nu lees je vaker na het releasen van een firmware dat er vastlopende consoles tussen zitten maar nu neemt het toch wel grotere vormen aan? Of is het een beetje een hype om te gaan zeggen dat je PS3 is gebricked na de update terwijl hij het niet is.

Dat Sony de update heeft weggehaald zegt wel veel. Ik ken twee mensen in men omgeving met een 60 gig versioe en drie met een 40 gig versie en allen geen problemen bij de update. Ik heb gelukkig nooit gezeik met dit soort dingen... klop,klop

Gisteren zonder problemen de update weggehaald rond een uur of 20.00 denk ik. Meteen ff Super Stardust HD geupdate (255mb!!) en ff twee trophys gescoord, toch wel grappig. Het ingame XMB werkt echt perfect en helemaal niet traag, en al zou het trager zijn: Je hoeft je game niet af te sluiten voordat je het zinloze berichtje van een vriend kan gaan lezen. Het duurt iets langer voordat de icoontjes zijn geladen maar ik neem dat op de koop toe. Ik wordt steeds blijer met met PS3 en ik was er al heel blij mee.

[ Voor 27% gewijzigd door swopdark op 03-07-2008 07:34 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das dan wel ff balen dat terug ge trokken is ook voor de gene die wel 2.40 goed ge update hebben.
en geen issues hebben.
want volgens mij kun je over psn geen games online spelen met gene die nog wel 2.36 draaien ;>
hopelijk heeft sony dit zo gefixt.
want je kunt ook niet downgraden namelijk ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Hier is die 2.40 patch ook zonder problemen binnen gekomen rond een uur of 7.

n00b vraagje: Wat is XMB?

Voor de mensen die ervaring hebben met games via eBay shops en/of ander import site kopen. Hoe gaat dat bij de douane? Al een achteraf extra moeten betalen? Door de lage dollar en niet regio gebonden games is dit natuurlijk wel heel erg voordelig.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kan het kwaad als je v2.40 al hebt geinstalleerd maar geen problemen hebt?
Phydomir schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 07:44:

Xross-Media-Bar.

Wat de Xbox, net zoals dat hele Trophy-gebeuren, al sinds de launch heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 03-07-2008 07:55 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:56

reaL_G

G

Phydomir schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 07:44:

Voor de mensen die ervaring hebben met games via eBay shops en/of ander import site kopen. Hoe gaat dat bij de douane? Al een achteraf extra moeten betalen? Door de lage dollar en niet regio gebonden games is dit natuurlijk wel heel erg voordelig.
XMB™ (XrossMediaBar)

Douane, de controle is random, dus als je geluk hebt komt het er gewoon doorheen. (ligt wel aan de groote v/h pakket)
Ook kan het desbetreffende winkel het als Gift zenden (tot een bepaald bedrag geen belasting)
Sommige verzendbedrijven zoals DHL regelen zelf de vrijwaring e.d.
En je betaald importbelasting over de nw waarde van het item.
en EU is volledig vrije handel, dit geld alleen voor WW.

GiTS

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.