Het kleine-mismoderatietopic deel VIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 17.512 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230385

@Kixtart Een echte pessimist ;)

Ik heb hier nog enkele twijfel gevalletjes:

kpr in 'nieuws: Belgische consumentenorganisatie stelt vragen omtrent iPhone-verkoop'

2x +2, 2x +1en 7x +1, vind het zelf ook een 0 aangezien alles wat hij zegt al zovaak in de thread langs is gekomen, maar een -1 vind ik ook prima voor deze in mijn ogen dubbel post.

engelbertus in 'nieuws: Belgische consumentenorganisatie stelt vragen omtrent iPhone-verkoop'

Weer iemand die uitleg geeft over de schaarste en of die al dan niet kunstmatig gecreaard is, de zoveelste. Is dit nou nog steeds een +1 of gewoon een -1? Ik heb zelf een 0 gemod omdat ik het niet meer weet, het is in a way wel een dubbel post aangezien er al zoveel uitleg is gegeven over de schaartse, vanuit beide kampen.

Er zijn nog wel een aantal "dubbel" posts in dat draadje, lijkt erop dat er mensen grwoon reageren zonder de andere reacties te lezen, spijtig. Misschien dat er nog eens een power modje langs moet.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 230385 op 13-07-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er wordt welliswaar wel veel herhaald, maar het onderwerp van discussie (gecreeërde hype, wel of niet) is ook een beetje een welles/nietes spelletje. Wat dat betreft is het dus vrij normaal dat iemand in zijn betoog argumenten aandraagt die al genoemd zijn. De twee reacties die jij noemt vind ik echter nog wel een sterk eigen karakter hebben, en dragen dus wmb bij aan de discussie. Vandaar dat ik ze beide een +1 geef. Nulletje kan, maar een -1 vind ik gewoon een mismod. Het zijn absoluut geen echte dubbelposts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ze beide op 0 staan, vind het betoog opzich niet slecht maar voelt wel een beetje als herhaling aan als je de thread door hebt gelezen. Vnd dat hele draadje op bepaalde momenten wel moeilijk modereren. Viel me ook dat de flame richting mij steeds meer 0's krijgt, zijn dat ook niet gewoon mismods omdat het een duidelijke -1 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-05 13:07
De eerste heb ik een 0 gegeven.
Aan de ene kant geeft ie wel argumenten. (+1) maar de argumenten zijn bepaald niet sterk en eigenlijk allemaal al een keer in meer of minder mate genoemd. En dat punt over de redenen van de kritiek van die belgische organisatie vind ik zelfs trollerig. Samen kom ik dan op 0.

De andere vind ik echter absoluut een +1, aangezien het bepaald niet allemaal argumenten zijn die al eerder genoemd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Offtopic inhoud + een behoorlijke flame. Maakt inderdaad voor mij een -1.

Edit: was @ dutchcow.

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 13-07-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TERW_DAN in 'nieuws: Manager HP bekent schuld aan stelen bedrijfsgeheimen IBM'

Een +2 vind ik een beetje too much, persoonlijk vind ik een +1 wat te veel maar wel verdedigbaar en geen mis mod, de +2 daar zit ik mee. Heb zelf een 0 gegeven, misschien verwacht ik te veel van onze vriend Terw_Dan :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 230385 op 14-07-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Op zich vind ik het wel een +1 hoor, hij geeft duidelijk aan waarom dit nou onacceptabel is, ook voor het bedrijf dat er 'voordeel' bij heeft, niet iedereen weet dat zo te verzinnen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Mijn idee. Soms zijn voorgekauwde gevolgen best behulpzaam voor lezers, de vraag waarom iets kwaad kan doen blijft namelijk voor sommige onbekend.

Een +2 is dan weer overdreven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247379 in 'nieuws: 'Google lijkt toch te werken aan eigen telefoon''
Anoniem: 233202 in 'nieuws: 'Google lijkt toch te werken aan eigen telefoon''
Anoniem: 247379 in 'nieuws: 'Google lijkt toch te werken aan eigen telefoon''
FicoF in 'nieuws: 'Google lijkt toch te werken aan eigen telefoon''

Volgens mij horen opmerkingen over leesbaarheid, zinsopbouw, spelling, etc, etc niet op de FP maar in het redactie forum. Jammer dat niet iedereen dat weet. Ik heb bovenstaande reacties allemaal op -1 gezet, draagt helemaal niets bij, als iedereen gaan posten hoe ze de zin lezen is het einde zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Ik lees het niet als een reactie naar de redactie, maar meer een vraag wat ze bedoelen en of het klopt. De reacties daarop proberen gewoon behulpzaam te zijn. De enige waarbij ik nu -1 heb gekozen is die post die alle mods 'zure tweakers' noemt :P

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

De enige echte -1 in dat draadje is Fireshade in 'nieuws: 'Google lijkt toch te werken aan eigen telefoon''

De opmerking over de 'op de Gphone' zinsbouw komen mij iig neutraal over en zijn voor sommigen onduidelijk.. dus niet perse negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ze aangepast naar 0 behalfe de zure tweaker, misschien ben ik wat te streng? :/ Probeer me zo goed mogelijk aan de FAQ te houden en vond het een opmerking over zins opbouw niet op de FP thuishoren Is het wenselijk dit soort dingen te laten staan als een draadje niet al te druk is en we modden in een druk draadje, m.a.w. ik hoef me niet strict aan de FAQ te houden of kan ik zonder gevaar voor modBot rustig naar eigen interpertatie van de FAQ blijven modden?

@Ecteinascidin die staat op -1 hier ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 230385 op 14-07-2008 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

De eerste is een normale vraag van iemand die gewoon niet al te goed heeft gelezen en de andere twee zijn normale reacties erop, allemaal 0 dus. Zolang er niet wordt gezegd: 'Het is FOUT, wijzigen!' of iets in die trant, waaruit blijkt dat de poster wel snapt wat er staat maar dat wil corrigeren, is een dergelijke post gewoon een 0. Het gaat erom dat reacties die puur willen corrigeren op -1 gaan, dat is offtopic en hoort in GR, Dit soort vragen zijn acceptabel, hoewel ook niet meer dan dat.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06 22:17
Jradman in 'nieuws: Nvidia verlaagt prijzen GTX 260 en GTX 280' mag imho wel op -1. Het is niet alleen een nutteloze first post, maar ook nog eens een gigantische open deur.

rallygek in 'nieuws: Nvidia verlaagt prijzen GTX 260 en GTX 280' hmm... Ook wel een enorme open deur en nutteloze toevoeging. Alsof mensen dat zelf niet konden bedenken.

[ Voor 25% gewijzigd door Avalaxy op 14-07-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Beide eens. Het staat allebei al in het artikel, dus hoeft niet in de reacties eronder herhaalt te worden. Je mag ze overigens zelf ook wel modden hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Beide zijn misschien behoorlijk overbodig, maar....
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat zij niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Vallen die reacties daar dan onder?

Ik geef wel toe dat onder de quote een overbodige one-liner op -1 kan. Zowel een 0 als -1 zijn goede moderaties.
* Delerium zou in dezen een 0 geven omdat een -1 toch een corrigerende tik is.

[edit]
De eerste that is, de tweede gaat onder het kopje 'dubbelpost' toch naar -1

[ Voor 5% gewijzigd door Delerium op 14-07-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dit is zwaar overbodig, aangezien het herhaalt wat in het artikel staat, oftewel niveau fipo= -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nieuws: Fujitsu Siemens komt met Amilo-netbook

De eerste reeks reacties gaan allemaal over smaak en vond de eerste reactie wel een beetje een fipo zo een paar minuter na het posten van het nieuws item, de rest gaat er lekker op door, ik vind hem mooi, ik vind het lelijk, en dan is er nog een cynise opmerking over acer support die vergelijk zou zijn met fujitsu zonder enige onderbouwing, dat hele draadje kan wel op -1 vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Anoniem: 230385 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:02:
nieuws: Fujitsu Siemens komt met Amilo-netbook

De eerste reeks reacties gaan allemaal over smaak en vond de eerste reactie wel een beetje een fipo zo een paar minuter na het posten van het nieuws item, de rest gaat er lekker op door, ik vind hem mooi, ik vind het lelijk, en dan is er nog een cynise opmerking over acer support die vergelijk zou zijn met fujitsu zonder enige onderbouwing, dat hele draadje kan wel op -1 vind ik.
ik vind ze vrij onschuldig, sommige mensen vinden esthetische aspecten van apparatuur nu eenmaal ook leuk om over te praten.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien ben ik te streng, vind het opzich niet heel erg maar nu zijn het wel de eerste paar reacties van het nieuws item, als er nog meer mensen hun mening gaan ventileren moet je een end scrollen eer je bij inhoudelijke reacties komt, dat wou ik voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Anoniem: 230385 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:19:
Misschien ben ik te streng, vind het opzich niet heel erg maar nu zijn het wel de eerste paar reacties van het nieuws item, als er nog meer mensen hun mening gaan ventileren moet je een end scrollen eer je bij inhoudelijke reacties komt, dat wou ik voorkomen.
Ik heb het idee dat je daar de +1 voor hebt; meerwaarde ten opzichte van neutraal. Kijk anders nog eens bij wat Ecteinascidin hierboven quotte voor de -1 posten.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Sallin Ik geef toch netjes een onderbouwing voor mijn -1, en natuurlijk ik heb de FAQ gelezen.Ik vind dit een speciaal geval; wat als er nu nog 10 mensen hun mening over het notebook posten, bij hoeveel posts wordt zoiets ongewenst? Ik vind het in het eerste draadje van reacties ongewenst en heb aangegeven waarom in mijn post die jij quote.

Edit: Aangezien er tot nog toe weinig reacties op de post zijn en ook niet echt veel meer zullen komen mogen ze wel weer op 0, maar mijn -1 motivatie is toch niet zo fout?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 230385 op 14-07-2008 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Dirk schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:16:
Je mag ze overigens zelf ook wel modden hoor O-)
Ik wachtte even op jullie oordeel... Maar done ;)

En what about deze? wave in 'nieuws: AMD Radeon HD 4870 X2 komt goed uit voorzichtige eerste tests'

Ik weet niet echt wat ik er mee aan moet, het is een onzinnige vergelijking (2 videokaarten van samen 800 euro tegenover 1 videokaart van 400) aangezien het niet eens concurrenten zijn, daarnaast zit er weer een lekkere opendeur rant in over het stroomverbruik. Tot slot sluit hij af met een gebruikelijke Crysis/Microsoft bash zoals wel vaker voorkomt in dit soort topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241294

leonpwner1 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:39:
[...]

En what about deze? wave in 'nieuws: AMD Radeon HD 4870 X2 komt goed uit voorzichtige eerste tests'

Ik weet niet echt wat ik er mee aan moet, het is een onzinnige vergelijking (2 videokaarten van samen 800 euro tegenover 1 videokaart van 400) aangezien het niet eens concurrenten zijn, daarnaast zit er weer een lekkere opendeur rant in over het stroomverbruik. Tot slot sluit hij af met een gebruikelijke Crysis/Microsoft bash zoals wel vaker voorkomt in dit soort topics.
Slechte vergelijking, opendeur én een bash equals -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
graceful in 'nieuws: Java-installer berispt wegens voorkeuze Openoffice'
ik vind dit wel een nulletje :).

@dutchcow
Daar kan je denk ik niet strak vastleggen, een beetje op gevoel...

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Anoniem: 241294 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:17:
[...]

Slechte vergelijking, opendeur én een bash equals -1.
Inderdaad -1 gegeven.

Deze dan: MazeWing in 'nieuws: AMD Radeon HD 4870 X2 komt goed uit voorzichtige eerste tests'

ATM staat hij op +2, maar het is slechts een simpele quote met (welliswaar) nuttige informatie. +1 voor het informatieve gehalte van de post of is het zo'n grote toevoeging (micro-stuttering was inderdaad een probleem, en dat het verholpen is staat niet in het artikel) dat het toch een +2 waard is?

En we gaan vrolijk verder:

Jut in 'nieuws: AMD Radeon HD 4870 X2 komt goed uit voorzichtige eerste tests'

Stond op +1, nu teruggezet naar 0. Matige reactie, niet echt een grote meerwaarde...

pino85 in 'nieuws: AMD Radeon HD 4870 X2 komt goed uit voorzichtige eerste tests' ik stem voor -1... Het is echt COMPLEET offtopic, en heeft ook nog eens 0,0 meerwaarde voor welke discussie dan ook.

[ Voor 21% gewijzigd door Avalaxy op 14-07-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241294

leonpwner1 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:23:
[...]

Inderdaad -1 gegeven.

Deze dan: MazeWing in 'nieuws: AMD Radeon HD 4870 X2 komt goed uit voorzichtige eerste tests'

ATM staat hij op +2, maar het is slechts een simpele quote met (welliswaar) nuttige informatie. +1 voor het informatieve gehalte van de post of is het zo'n grote toevoeging (micro-stuttering was inderdaad een probleem, en dat het verholpen is staat niet in het artikel) dat het toch een +2 waard is?

Stond op +1, nu teruggezet naar 0. Matige reactie, niet echt een grote meerwaarde...

pino85 in 'nieuws: AMD Radeon HD 4870 X2 komt goed uit voorzichtige eerste tests' ik stem voor -1... Het is echt COMPLEET offtopic, en heeft ook nog eens 0,0 meerwaarde voor welke discussie dan ook.
Ze staan allemaal ondertussen op de door jou aangegeven waardes :) Kan ook niet anders concluderen dan dat ik 't met je redenaties eens ben dus mijn (min)punten zijn toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-05 12:26
leonpwner1 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:23:
[...]

Inderdaad -1 gegeven.

Ga ik mee akkoord maar ik twijfel nog tussen -1 en 0 voor die laatste post...het is totale zever wat hij vertelt maar hij heeft het volgens mij ook door.. Het kan natuurlijk ook een post zijn om maar weer eens te posten :p...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ahrnuld in 'nieuws: Kabinet pakt NXP niet aan voor ov-chip-hacks'
Stemmingmakerij en niet geheel ontopic. Nulletje lijkt me hoog genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Deze heeft nog een corrigerende tik nodig.
Anoniem: 230385 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:04:
@Sallin Ik geef toch netjes een onderbouwing voor mijn -1, en natuurlijk ik heb de FAQ gelezen.Ik vind dit een speciaal geval; wat als er nu nog 10 mensen hun mening over het notebook posten, bij hoeveel posts wordt zoiets ongewenst? Ik vind het in het eerste draadje van reacties ongewenst en heb aangegeven waarom in mijn post die jij quote.

Edit: Aangezien er tot nog toe weinig reacties op de post zijn en ook niet echt veel meer zullen komen mogen ze wel weer op 0, maar mijn -1 motivatie is toch niet zo fout?
Dergelijke posts zijn in principe gewoon toegestaan, maar als het teveel wordt gaan ze inderdaad op -1. Maar dan op basis van het dubbelpostgehalte, niet zozeer vanwege de inhoud. MarCreative in 'nieuws: Fujitsu Siemens komt met Amilo-netbook' bijvoorbeeld geef ik dan wel weer een -1, aangezien hij enkel herhaalt wat zijn voorganger zegt en daar een 'ikke' verhaal aan toevoegd. Dat is dus dubbel + zwaar overbodig, -1. De rest krijgt een 0 aangezien het nog niet 'teveel' wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Ik vind zijn vraag terecht dus om nou een -1 te geven. 0 lijkt me prima.
Maarten21 in 'nieuws: Screenshots Spore'

[ Voor 32% gewijzigd door HawVer op 15-07-2008 13:52 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Nee, die vraag stelt hij maar in GR. Daar hoort die vraag thuis. Al is hij heel terecht, een beetje uitleg mag hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
[offtopic] Vraagje: wat moet je precies doen om FP ProMod te worden? Ik heb wel interesse om het te doen opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
leonpwner1 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:16:
[offtopic] Vraagje: wat moet je precies doen om FP ProMod te worden? Ik heb wel interesse om het te doen opzich.
De 'Pro' moddereter doet zijn intrede :Y)

het TMF lezen is al een goede stap in de goede richting! :p[quote]

[ Voor 46% gewijzigd door Death1ord op 15-07-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87050

Komop zeg, deze reactie is toch niet ongewenst? Behalve het humorische gehalte (subjectief) draagt hij hier een zeer valide argument aan, om duidelijk te maken dat er ook ándere overwegingen een rol spelen dan louter het recht op privacy _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Anoniem: 87050 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:45:
Komop zeg, deze reactie is toch niet ongewenst? Behalve het humorische gehalte (subjectief) draagt hij hier een zeer valide argument aan, om duidelijk te maken dat er ook ándere overwegingen een rol spelen dan louter het recht op privacy _/-\o_
_/-\o_

maar voor mij is dit toch wel een -1 hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

leonpwner1 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:16:
Positief opvallen op TMF en wel langdurig positief.

En voor wat het waard is, je valt positief op. :) (nog niet genoeg, maar het begin is er zeker))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Nutteloos, maar voor mij net geen -1. Ik vond hem dermate loos dat ik hem toch weer erg grappig vond :) Ik verwacht wel dat het merendeel toch -1 zal kiezen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misterdoom schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:46:
[...]

_/-\o_

maar voor mij is dit toch wel een -1 hoor :)
Wacht maar tot je 't zelf eens ruikt, dán kom je hier nog wel op terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Goldman in 'nieuws: Intel lanceert Centrino 2-platform'
Anoniem: 58485 in 'nieuws: Intel lanceert Centrino 2-platform'
sergev in 'nieuws: Intel lanceert Centrino 2-platform'

post 1: Ik heb deze reactie een 0 gegeven maar is deze zo ongewenst dat er toch vrij veel -1 zijn uitgedeeld..
post 2: Ik heb het een 0 gegeven maar die +1 is toch overdreven ..
post 3: deze hoort volgens mij op -1. Dit is pure herhaling wat degene boven hem gezegd heeft, totaal nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Anoniem: 87050 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:59:
[...]

Wacht maar tot je 't zelf eens ruikt, dán kom je hier nog wel op terug :P
Dat is het probleem...ik ruik het maar al te vaak ..vandaar de -1 :p ... totaal off-topic en niet grappig(in mijn ogen)

offtopic:
excuses voor het niet editen :|

[ Voor 6% gewijzigd door Death1ord op 15-07-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misterdoom schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:01:
[...]

Dat is het probleem...ik ruik het maar al te vaak ..
Dat zou je het júist geen -1 moeten geven :P Maar tot zover voor mij, ik laat de beslissing over aan de meerderheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Kixtart schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:50:
Nutteloos, maar voor mij net geen -1. Ik vond hem dermate loos dat ik hem toch weer erg grappig vond :) Ik verwacht wel dat het merendeel toch -1 zal kiezen.
* Delerium doet gewoon -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

VNA9216 in 'nieuws: Xbox 360-update zorgt voor 16:10-beeld en games op de harddisk'
Kort door de bocht en een beetje open deur-achtig. Imo gewoon een 0.

ALFfx in 'plan: Nieuwe layout getweakt'
Een reply van één woord. Ik weet dat er in deze threads soepel gemod mag worden, maar moeten dit soort kreten echt beloond worden met een 0?

[ Voor 31% gewijzigd door RoD op 15-07-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dat 'perfect' is natuurlijk positieve feedback naar de site. En positieve feedback is nooit overbodig... dus een 0 (neutraal).
-1 betekend overbodig/ongewenst terwijl iedereen feedback in welke vorm dan ook waardeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Maar kun je dit wel scharen onder feedback? Er is geen enkele vorm van motivering aanwezig en zelfs het gebruiken van een hoofdletter en een puntje is nog teveel gevraagd. Het komt nu meer op mij over als een "+1 postcount" reactie. Onzinnig, niet nuttig en kortzichtig. Imho dan.

Ik laat het voor wat het is qua moderatie, zowel een -1 als 0 vind ik wel verdedigbaar en mijn mening zit daar dus eigenlijk ook tussenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het geen feedback. Ik vind het een vrij inhoudsloze kreet waar je niets mee kan. De enige reden om deze een nul te geven is omdat je hem als onschuldig bedoeld op kan vatten.
* RoD zit een beetje in dubio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Het is inderdaad vrij nutteloos, maar het topic leent zich misschien ook wat voor dit type reacties: hoop veranderingen en commentaar waar de crew het eea mee heeft gedaan en dat wordt in dit topic gepresenteerd. ALFfx laat zien dat hij het waardeert, nutteloos maar onschuldig imo en dus een nulletje.

[ Voor 3% gewijzigd door Sallin op 15-07-2008 23:00 ]

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nieuws: Dollarrevenue-botmaster zonder veroordeling heengezonden

Als ik daar nou schrijf, dat die gast uit dat nieuwsbericht best wel op Hanson (boyband van weleer) lijkt, dan krijg ik zeker 40x -1 ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

In ieder geval wel 5x -1 van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, lamaar dan :P

Heb twee maanden hard gezwoegd om gisteren na 5 jaar eindelijk grootmeester te worden, dat wil ik niet nu metéén al op het spel zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Volgens mij wordt er hier wat gemeningmod:
Anoniem: 241040 in 'nieuws: Warhammer Online mist content om releasedatum te halen' 3x een +2? eerder een 0 of een 1
TAA in 'nieuws: Warhammer Online mist content om releasedatum te halen' 3x een +2? nulletje imo.
Simon Verhoeven in 'nieuws: Warhammer Online mist content om releasedatum te halen' 2x +2 - ook een nulletje

overig :):
Qwerty-273 in 'meuk: Linux-kernel 2.6.26' Hij wijst op iets wat al in het artikel staat, lijkt me een nulletje ipv +1
rubanov in 'nieuws: Surfnet stopt 1 augustus met usenet' Deze +1 snap ik ook niet, lijkt me een open deur, ook al geeft hij er een linkje bij.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Geeft extra informatie, +1
Eens
Ook eens
overig :):
Qwerty-273 in 'meuk: Linux-kernel 2.6.26' Hij wijst op iets wat al in het artikel staat, lijkt me een nulletje ipv +1
Op zich behulpzaam, maar een 0 is beter.
rubanov in 'nieuws: Surfnet stopt 1 augustus met usenet' Deze +1 snap ik ook niet, lijkt me een open deur, ook al geeft hij er een linkje bij.
Op zich een aardig stukje informatie, maar een 0 is toch beter ja.

Edit: Deze had ik ook nog willen melden: sergev in 'nieuws: Intel lanceert Centrino 2-platform'
Zwaar offtopic, -1 dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Dirk op 16-07-2008 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Dakreal in 'nieuws: Warhammer Online mist content om releasedatum te halen' deze heeft ook 3x +2 terwijl het een nulletje is imo. Misschien kan iemand even kijken waar al die +2s in dit draadje vandaan komen :).

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Op zich staat niet slecht op een +1 hoor, maar die +2's zijn wel zwaar overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-05 22:15

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

DirkW schreef op woensdag 16 juli 2008 @

Edit: Deze had ik ook nog willen melden: sergev in 'nieuws: Intel lanceert Centrino 2-platform'
Zwaar offtopic, -1 dus.
Mee eens, maar waarom deze dan ook niet op -1? want sinds wanneer is het verboden op Tweakers wat extra info te geven (ook al is het "bijna" dezelfde info).

en dan hebben we het nog niets eens over die +1 die er aan vast "hangt" ;)

[ Voor 9% gewijzigd door GetaGrip op 16-07-2008 10:27 ]

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Sallin schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:19:
Dakreal in 'nieuws: Warhammer Online mist content om releasedatum te halen' deze heeft ook 3x +2 terwijl het een nulletje is imo. Misschien kan iemand even kijken waar al die +2s in dit draadje vandaan komen :).
Deze en eerdere in de Warhammer draad zijn allemaal door dezelfde personen 'gemismod'. Ik zal eens kijken hoe ze verder modereren.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

GetaGrip schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:24:
[...]

Mee eens, maar waarom deze dan ook niet op -1? want sinds wanneer is het verboden op Tweakers wat extra info te geven (ook al is het "bijna" dezelfde info).

Omdat er nog net iets meer aanhangt. Maar bij het herlezen struikel ik over het woord 'achterlijke' waarmee de reactie gewoon een flame wordt en alsnog een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
GetaGrip schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:24:
[...]

:o :o

Ik heb deze al gepost ;)
misterdoom in "Het kleine-mismoderatietopic deel VIII"

Ik heb hem een nulletje gegeven omdat hij ook nog iets on-topic zegt...alhoewel ik nog altijd twijfel om geen -1 te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-05 22:15

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Dirk schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:34:
[...]

Omdat er nog net iets meer aanhangt. Maar bij het herlezen struikel ik over het woord 'achterlijke' waarmee de reactie gewoon een flame wordt en alsnog een -1.
Afgezien van het woord "achterlijk" is het het on-topic verhaal een eigen "conclusie" die nu niet echt baanbrekend is en alleen is neergezet om het off-topic een beetje on-topic te maken.
misterdoom schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:36:
[...]

:o :o

Ik heb deze al gepost ;)
misterdoom in "Het kleine-mismoderatietopic deel VIII"

Ik heb hem een nulletje gegeven omdat hij ook nog iets on-topic zegt...alhoewel ik nog altijd twijfel om geen -1 te geven ;)
Sorry, even over het hoofd gezien :)

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 13:28
Anoniem: 243920 in 'nieuws: WoW-bot schendt auteursrecht van Blizzard'

Is in mijn ogen offtoppic, is een -1 hier toepasselijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Afgezien van het offtopic is het sowieso een troll, een -1 is het dus zonder meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjop
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-06 15:59
Ik mis een beetje de meerwaarde van dit bericht, en wel meer reacties in dat nieuwsbericht. Dit is gewoon een antwoord op een vraag, gewoon een 0 lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Gerco in 'nieuws: WoW-bot schendt auteursrecht van Blizzard'
Er zullen wel weer een hoop dollars van eigenaar verwisseld zijn om tot deze uitspraak te komen...
Ik vind de suggestie van corruptie ongewenst en daarom lijkt -1 me een goede score. Zijn er mensen met een andere visie?

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik kan wel met je meegaan, behoorlijk stevige beschuldiging zonder onderbouwing. Maakt imho een -1 idd gerechtvaardigd.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Tsja, ik vind hem eigenlijk te vaag wat hij nu precies bedoelt om hem een -1 te geven. Hij kan ook bedoelen dat er veel dollars naar de advocaten is gegaan voordat ze er eenmaal uit waren, al denk ik wel dat hij toch corruptie bedoeld. Echt een duidelijke flame of iets in die trant vind ik het niet en dus hou ik het bij een 0.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Hoewel hij het niet letterlijk zegt zie er wel duidelijk de suggestie in van fraude, als hij het anders had bedoeld had hij het duidelijker moeten opschrijven. Nu kan ik er niets anders dan een -1 van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

In nieuws: Screenshots Facebreaker zijn beide reacties offtopic en dus -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 13:24

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Eerste ben ik met je eens. De tweede vind ik onschuldig en kan w.m.b. op 0 blijven. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het is gewoon een reactie op de eerste hoor :? Sowieso, als losse opmerking is hij helemaal loos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Hoezo is die eerste offtopic? De manier van plaatjes aanbieden staat ter discussie, zoals het er nu staat is het gewoon neerpleuren en verder niets vanuit Tnetzijde. Als iemand daar commentaar op heeft cq suggesties is het wel een opening tot discussie. Vroegah zou dat een +1 interessant pakken of zo. Een 0 is prima verdedigbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Dat heeft toch helemaal niks met het artikel te maken. Dergelijke reactie behoren gewoon in GR gezet te worden en daar kan je response verwachten. Er is zelfs al over gesproken dat het gewoon een feature is van de Frontpage. Screenshots Spore te vroeg online?

aanvulling:
Ik vind het wel een beetje jammer dat er niet echt een aankondiging van is geweest. In dit geval vind ik de reactie wel netjes en ik ben nog het twijfelen. De uitleg dat het een 0 moet zijn, omdat het gaat over de vorm van het bericht vind ik niet passend, want dat hoort niet daar.

[ Voor 34% gewijzigd door Kixtart op 16-07-2008 15:50 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Nee, want een dergelijke discussie hoort in GR (en wordt daar ook in beperkte mate gevoerd) en niet bij een willekeurig item. Sowieso zijn er nu al een stuk of 7,8 van dit soort items, hoe zou je dan ooit nog gericht moeten discusseren? Dit hoort gewoon in GR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stewie! in 'nieuws: Ubisoft kondigt I Am Alive aan'

Fipo met een +1 wat zeker een mismod is, een 0 is nog wel verdedigbaar, maar een +1 zeker niet, zelf geef ik een -1, en na de edit blijft dat een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Absoluut een -1, daar staat ie nu ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

+1 lijkt me een meningmod. Ik vind het een -1, aangezien het totaal geen inhoud heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dirk schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:42:
Het is gewoon een reactie op de eerste hoor :? Sowieso, als losse opmerking is hij helemaal loos.
Dat snap ik wel, maar we modereren toch ook niet complete draden naar -1 vanwege de eerste foutieve reactie? :? Reacties dienen op zichzelf beoordeeld te worden.

En daarom vind ik de tweede onschuldig en kan die w.m.b. op 0 blijven. :) Daarnaast is de opmerking niet los, want de oorspronkelijke reactie valt gewoon te lezen. Ook al is dat dan op -1.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Cloud schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:30:
[...]

Dat snap ik wel, maar we modereren toch ook niet complete draden naar -1 vanwege de eerste foutieve reactie? :? Reacties dienen op zichzelf beoordeeld te worden.

En daarom vind ik de tweede onschuldig en kan die w.m.b. op 0 blijven. :) Daarnaast is de opmerking niet los, want de oorspronkelijke reactie valt gewoon te lezen. Ook al is dat dan op -1.
Nee, maar hij gaat over precies hetzelfde als de eerste reactie en blijft daarmee net zo offtopic, hij heeft bovendien nog minder inhoud ook.

Overigens bedoelde ik ook echt 'loos' te schrijven en geen 'los', 'loos' als in 'verloren', 'zonder verbinding met iets anders'. En daarmee wordt de reactie dus helemaal nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dirk schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:36:
Nee, maar hij gaat over precies hetzelfde als de eerste reactie en blijft daarmee net zo offtopic, hij heeft bovendien nog minder inhoud ook.
Hij blijft net zo offtopic, maar de 'regel' is dat reacties op een offtopic (-1) reactie niet automatisch ook als -1 beoordeeld moeten worden. Dus zo logisch vind ik die redenatie niet. Het enige wat hierbij misschien anders is, is dat de reactie niet daadwerkelijk genest is.

Wat je wel kunt zeggen is dat de reactie op zich gewoon te weinig inhoud heeft en daarom op -1 hoort. Dat de reactie waarop hij reageert een -1 krijgt, heeft dus in principe niet zo veel te doen hiermee.
Overigens bedoelde ik ook echt 'loos' te schrijven en geen 'los', 'loos' als in 'verloren', 'zonder verbinding met iets anders'. En daarmee wordt de reactie dus helemaal nutteloos.
Als je bedoelt dat de reactie niet genest is, dat klopt. Maar hij reageert natuurlijk wel op een reactie (=verbinding). Overigens begreep ik wel dat je dat bedoelde hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Wat vinden jullie van deze: Anoniem: 77515 in 'meuk: World of Warcraft 2.4.3' Ik ben wat gevoelig voor de nerf verwijzing, "klap in het gezicht van de hard core players", en "Bliz begin zijn oginaliteit te verliezen". Imo een grote whine en dus -1. Nadat ik dat had gedaan gaat hij nog over de beoordeling zeuren.

Anoniem: 9278 in 'meuk: World of Warcraft 2.4.3'
Ben jij echt zo dom?
als openingszin, heeft een +1 en een +2 te pakken. Ik heb er een -1 voor over.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

@de eerste: het is een mening. Daar is niets mis mee, al is het wat onderbouwd. Ik zie geen reden om een -1 te geven.
@de tweede: Flame + troll, makkelijke -1 imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:23:
@de eerste: het is een mening. Daar is niets mis mee, al is het wat onderbouwd. Ik zie geen reden om een -1 te geven.
Daarom wilde ik het ook onder de aandacht brengen; ik heb een tijdje wow gespeeld en dit soort commentaar interpreteer ik als whinen en wellicht trollen. Zeker met zijn afwezige onderbouwing. Opmerkingen met woorden als "nerf mes" en "hardcore players vs casual" wekken op/in specifieke forums/topics nog weleens flamewars op. Waarschijnlijk werkt dat zo bij de meeste spellen zoals wow. Ik vroeg me af of ik hier specifiek gevoelig voor ben of dat het algemener is :).

edit: oh ja Astennu in 'meuk: World of Warcraft 2.4.3' een +2 :?, ik vind het meer een nulletje.

[ Voor 8% gewijzigd door Sallin op 16-07-2008 17:59 ]

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Voordat deze gesloten wordt...
SilentNL in 'nieuws: Aankoop ATI bezorgt AMD nieuwe tegenvaller' een 0 waard omdat het totaal niet relevant is voor de discussie rondom AMD en omdat het sowieso al niet echt informatief is. Die +2 wordt het iig helemaal niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
+2gever heb ik even gemeld, want er zitten wel erg veel slechte moderaties tussen.
Voordat deze gesloten wordt...
We zitten nog niet op de 1000 posts :)

[ Voor 33% gewijzigd door Kixtart op 16-07-2008 18:22 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Kixtart schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:21:
+2gever heb ik even gemeld, want er zitten wel erg veel slechte moderaties tussen.

[...]

We zitten nog niet op de 1000 posts :)
Bedoelde meer die post waar ik naar refereerde aangezien die van dinsdag is ;) Maar had het lastig neergetypt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47835

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2662900
14x -1 in de eerste minuut. Heb ik nou zo'n rare humor dat niemand mijn grapje kan waarderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Anoniem: 47835 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:05:
14x -1 in de eerste minuut. Heb ik nou zo'n rare humor dat niemand mijn grapje kan waarderen?
Wat vindt je er zelf van?

* Delerium snapt het verband eigenlijk ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
een 0 geef ik wel voor een grap, maar dit is echt geen grap :p ...Het is nogal flauw waardoor het totaal off-topic wordt ;)

edit: en ja, ik snap hem :p

[ Voor 3% gewijzigd door Death1ord op 16-07-2008 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47835

Ecteinascidin schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:08:
[...]

Wat vindt je er zelf van?

* Anoniem: 47835 snapt het verband eigenlijk ook niet
'zee-container', en het lijkt me algemeen bekend dat 'nerds' een affiniteit met piraten hebben

Ik vond het nieuwsbericht ook wat on-nieuwswaardig eerlijk gezegd, het is niets nieuws, niets speciaals. Dus het leek me een goed idee om het bericht wat schwung mee te geven.

Als je vervolgens de serieuze reacties bekijkt die kant nog wal raken(hehe), totaal niets toevoegen en die wel allemaal op 0 of +1 staan krijg ik toch wat afkeer van tweakers
edit:
.net
eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zie de humor en het verband ook niet. Beetje rare post imo. Ik kan me zowel een 0 als een -1 voorstellen bij zo'n reactie. Hangt er een beetje vanaf hoe je er tegenaan kijkt.

Edit: Reacties die kant nog wal raken horen natuurlijk niet op +1. Beste is om dat dan hier even te melden.

[ Voor 23% gewijzigd door RoD op 16-07-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het spijt me oprecht, maar zélfs ik vind het helaas maar een matige grap. (mijn grap, wat doe je) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4 minuten nadat het nieuws item gepost is met een flauwe grap komen vind ik eigenlijk wel een fipo. -1 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47835 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:28:
[...]

'zee-container', en het lijkt me algemeen bekend dat 'nerds' een affiniteit met piraten hebben

[...]

Als je vervolgens de serieuze reacties bekijkt die kant nog wal raken(hehe), totaal niets toevoegen en die wel allemaal op 0 of +1 staan krijg ik toch wat afkeer van tweakers
edit:
.net
eerlijk gezegd.
Niet doen, zie het liever van de positieve kant: Jouw ingenieuze grap vereist zoveel abstract doordenkvermogen, dat-ie gewoon veel te intelligent is voor ons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Cheetah in 'nieuws: Nvidia ontkent geruchten over grootschalige gpu-problemen' wat vinden jullie van deze reactie. ;)
Sommige mensen vinden het namelijk een +2 maar dat lijkt mij overdreven. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Een +1 kan ik mij daar prima bij voorstellen, maar voor een +2 zou ik toch mnstens 1 bron hebben willen zien.

Een logisch goed verhaal hoeft namelijk niet perse waar te zijn. Een klok horen luiden betekend niet automatisch dat de klepel er hangt, kan ook een Bose-speakerset zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hij zet een prima punt neer, dus draagt zeker bij aan de discussie. Ik ga dus voor de +1. Voor een +2 zijn toch wel wat bronnen vereist zoals ^^ al zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumatroX
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-01-2024
Anoniem: 161116 in 'E3 2008: Fable 2 - Molyneux' Magnum Opus?'

Zit een +2 tussen, lijkt me dat die even nagekeken moet worden ;)

[ Voor 18% gewijzigd door SumatroX op 16-07-2008 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djexplo in 'nieuws: Imtech betreedt Belgische ict-markt met drie overnames'

Is volgens mij gewoon een 0, bovendien maakt hij een rekenfoutje ;)

19x +1 lijkt er op dat hier een aantal papegaai modders actief waren.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 230385 op 17-07-2008 03:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Anoniem: 230385 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 03:52:
djexplo in 'nieuws: Imtech betreedt Belgische ict-markt met drie overnames'

Is volgens mij gewoon een 0, bovendien maakt hij een rekenfoutje ;)

19x +1 lijkt er op dat hier een aantal papegaai modders actief waren.
Ik vind het wel interessante info, hij heeft een +1 van mij te pakken :).

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is inderdaad een flink foute moderatie :o Wordt bekeken :)

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.