Ben 't wel met je eens. Had 'm nog niet beoordeeld maar had nog een -1 in de aanbieding.wildhagen schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 07:40:
...
En wat te doen met deze post? Ik vind het een -1. Ten eerste is het compleet offtopic (geeft-ie zelf ook al aan), ten tweede ben ik beu om in letterlijk elk artikel dat er maar enigszins over gaat over datalimieten te lezen, en ten derde doet het een beetje fipo-achtig aan. Toch staat hij op 0. Hoe denken jullie hierover?
Ik probeer nog elk artikel apart te modereren en niet af te laten hangen van oudere artikelen. Je weet eigenlijk nooit of diegene het ook weet dat zoiets steeds terug komt. Ik had hem onder het label 'onschuldig grapje' gezet en daarom een 0 gekozen.
☻/
/▌
/ \
Misschien raar dat ik het zeg, maar ik vind dit eigenlijk wel een terechte opmerkingwildhagen schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 07:40:
En wat te doen met deze post? Ik vind het een -1. Ten eerste is het compleet offtopic (geeft-ie zelf ook al aan), ten tweede ben ik beu om in letterlijk elk artikel dat er maar enigszins over gaat over datalimieten te lezen, en ten derde doet het een beetje fipo-achtig aan. Toch staat hij op 0. Hoe denken jullie hierover?
Ik vind het een -1, het slaat als een tang op een varken, voegt totaal niets toe, en kan alleen maar een off topic discussie starten - wat het ook bereikt lijkt te hebben (je zou dat trollerig kunnen noemen).wildhagen schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 07:40:
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Verwijderd
TheLunatic in 'nieuws: Nederlandse voorraad iPhones is beperkt'
11x +1 binnen 5 min na het posten, papagaaien? Heb hem zelf een 0 gegeven. Zag dat er ook alweer 7x 0 was gemod, 2x 0 van mij. Weet niet of die +1's echte mismods zijn.
11x +1 binnen 5 min na het posten, papagaaien? Heb hem zelf een 0 gegeven. Zag dat er ook alweer 7x 0 was gemod, 2x 0 van mij. Weet niet of die +1's echte mismods zijn.
/me DirkW doet er een nulletje bij, waarmee hij weer netjes op 0 staat.
Ik vind hem zelfs nogal trollerig, overweeg dan ook nog een -1.
Nee, ik doe een -1.
Ik vind hem zelfs nogal trollerig, overweeg dan ook nog een -1.
Nee, ik doe een -1.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Leuk voer voor moderatorsVerwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:09:
TheLunatic in 'nieuws: Nederlandse voorraad iPhones is beperkt'
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Zelf vind ik het wel een interessant punt om even over te discussieren, maar niet genoeg voor een +1 en niet duidelijke trollerig genoeg voor een -1. Het is wel een lastige ja
☻/
/▌
/ \
Goeie kans dat ze nooit geklikt hebben op de link met uitleg omdat ze dachten dat het een simpele troll was..oisyn schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:45:
[...]
+1 voor cofified, en 0 voor mjtdevries. De -1's die voor codified gegeven zijn zijn gewoon pure mismods, maar wellicht omdat ze dachten dat het een troll was omdat ze de fundering niet snapten. De +1 van mjtdevries snap ik al helemaal niet, hij stelt alleen wat vragen
Het is ook dat ik van c0d1f1ed beter gewend ben dat ik op de link heb geklikt...
Tja, daar kan ik zelf weinig aan doenEen 0 is niet onverdedigbaar, maar hoe dan ook is het dan niet correct dat jij wel op +1 staat zonder enige conclusie te trekken. Dat is imho gewoon een mismod.
Sorry hoor, maar zijn uitleg is voor meer dan 95% van de tweakers niet te begrijpen. Dan is het dus voor 95% van de tweakers ook geen meerwaarde. En veel moeite heeft ie er ook niet voor gedaan (in deze thread)Ik vind een +1 voor codified een terechte keuze omdat hij zelf de moeite heeft gedaan om iets aan de kaak te stellen. Ik snap niet dat je dat een 0 kunt vinden omdat het "te technisch" is. Er zijn altijd wel mensen die het niet helemaal begrijpen. De reactie is dan wellicht ook niet bedoeld voor die mensen.
Als ie het dan bovendien ook nog een op trollerige manier verkondigd dan kom ik niet verder dan een 0.
Terwijl ie heel makkelijk een dikke +1 van me had kunnen krijgen. Even twee regeltjes tekst dat er geen SSE gebruikt wordt terwijl dat er juist extreem geschikt voor zou zijn, dat dat in zijn ervaring een factor 3 tot 5 zou uitmaken. En dan een verwijzing naar die link voor mensen die in-depth technise uitleg willen zien.
In het vorig artikel over PhysX kwam iemand ook met een erg technisch verhaal, maar hij gaf wel een goede uitleg er bij. Die heb ik daarvoor een +2 gegeven.
gelukkig dat ik nu zie deze subthread uiteindelijk wel op zijn pootjes terecht is gekomen en er een goede inhoudelijke discussie is gekomen.
Met name jouw uitleg over die 16% vind ik een +2 waard.
Een perfect voorbeeld hoe de inhoud van die "te technische" uitleg van cod1f1ed ook op een heel begrijpelijke manier overgedragen kan worden.
Tja, misschien is het omdat ik weet dat Nick (c0d1f1ed) gewoon verstand van zaken heeft - hij is de maker van SwiftShader, een shader model 2.0 software rasterizer die aardig mee kan komen met de wat oudere GPU's. Alle belangrijke hotspots zijn handgeschreven assembly-code, en als ik iemand aan moest wijzen die ontzettend veel van low-level x86 optimalisaties weet dan is Nick dat wel.arne schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 03:41:
Je kan vinden dat -1 niet de juiste score is, wat ook niet zo is. Maar om iets een pure mismod te noemen gaat me ook wel weer wat ver. Het is namelijk prima als ongefundeerde flame icm fanboygedrag aan te zien.
Ik realiseer me nu idd dat zo'n reactie zo [als fanboy reactie] is aan te zien. Maar dat kan dan ook niet verder van de waarheid liggen
Mwoa, ik vind dat de post van mjt helemaal niets duidelijks maakt om eerlijk te zijnDe post van mjt maakt eigenlijk de post erboven eigenlijk pas duidelijk
nVidia, niet radeon/ATI/AMDzijn aantijging richting radeon
.edit: @mjtdevries: Ja, eigenlijk heb je wel gelijk. Wellicht was ik zelf meer onder de indruk van wat hij aankaartte dan de manier waarop. Ik schrok namelijk wel van z'n ontdekking, en ik vind het nieuwswaardig. Wdb is het idd jammer dat hij er niet meer moeite voor heeft gedaan hier op de FP.
[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 10-07-2008 12:02 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Sinester in 'nieuws: T-Mobile introduceert MDA Compact IV'
Ik vind dit een -1 waard aangezien hij zo uithaalt naar z'n voorganger. Ik vind dit echt geen 0 waard.
Ik vind dit een -1 waard aangezien hij zo uithaalt naar z'n voorganger. Ik vind dit echt geen 0 waard.
Weer een mismodder om na te kijken...
een +2 hiervoor 
Hij staat op -1 iig.

Hij staat op -1 iig.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ligt het aan mij, of zijn er nu al veel +2 mismods geweest de laatste week. Het lijkt precies een rage te wordenDirk schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:01:
Weer een mismodder om na te kijken...een +2 hiervoor
Hij staat op -1 iig.

Ook al klinkt het gek, dat lijkt een misklik te zijn. Voor de rest valt het heel erg mee namelijk
Wel een om in de gaten te houden.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ackermans1973 in 'nieuws: Nederlandse voorraad iPhones is beperkt'
Dit is toch duidelijk dat dit niet op 0 thuis hoort maar op -1
. En ik denk dat die +1 mismods zijn
Dit is toch duidelijk dat dit niet op 0 thuis hoort maar op -1

Tis weer een iphone topic... Je hebt liefhebbers en je hebt haters... En een enkeling is neutraal (/me
)
Wat deze nou voor bijzonders te melden heeft? jhu in 'nieuws: Snellere methode voor dns-cachevervuiling dwingt patchronde af' Gewoon een 0 imo.
Niet veel bijzonders, 0 van mijDirk schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:22:
Wat deze nou voor bijzonders te melden heeft? jhu in 'nieuws: Snellere methode voor dns-cachevervuiling dwingt patchronde af' Gewoon een 0 imo.
uncle_sjohie in 'nieuws: Piratenpartij: beweringen van Mpaa over piraterij zijn onwaar'
Kan iemand mij uitleggen waarom zo'n post 12x een +1 krijgt?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Nee dat kan ik niet. Ik kan je wel vertellen dat ik de reactie een 0 gegeven heb
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
De eerste 2x zijn van mij. De eerste zin vind ik grappig (+0,5). De tweede plaatst het geheel in andere context (+1) en de derde zin vind ik gewoon weer grappig. (+0,5) = +0,7 ... yep het zijn losse zinnen en zal nooit boven de +1 uitkomen maar mijn afrondalgoritme slaat vandaag naar boven uit.RayNbow schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:11:uncle_sjohie in 'nieuws: Piratenpartij: beweringen van Mpaa over piraterij zijn onwaar'
... gecensureerd ...
Een +1 kan ik me voorstellen bij een geslaagde grap (qua inhoud is het imo helemaal niets), maar ik vind het persoonlijk niet meer dan een 0 omdat het eigenlijk gewoon een hoop onzin is en me daarbij het grapgehalte een beetje ontgaat.
[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 10-07-2008 15:54 ]
Kan er ook in de verste verte geen grap in ontdekken nee, dus ik ga ook voor de 0.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Einde nadert voor Windows for Workgroups 3.11'
Fipo en/of gevalletje artikel niet lezen. Krijgt een +1 om de reactie uit het rood te krijgen? Die +1 is hoe dan ook een mismod want meer dan een 0 voor onschuldig niet goed lezen van artikel of -1 voor fipo kan ik er niet van maken.
Fipo en/of gevalletje artikel niet lezen. Krijgt een +1 om de reactie uit het rood te krijgen? Die +1 is hoe dan ook een mismod want meer dan een 0 voor onschuldig niet goed lezen van artikel of -1 voor fipo kan ik er niet van maken.
Het geeft inderdaad geen enkele meerwaarde. Mismod lijkt mijVerwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 20:23:
ik heb het ook -1 gegeven

Verwijderd in 'nieuws: Amerikaans elektronisch tolsysteem gekraakt'
+2 lijkt me wat overdreven voor een post die in feite niet echt over het artikel gaat maar meer een aanklacht tegen het (vervoers)beleid van de Nederlandse regering is en daarna volledig offtopic gaat.
* Admiral Freebee gaat nu terug slapen
+2 lijkt me wat overdreven voor een post die in feite niet echt over het artikel gaat maar meer een aanklacht tegen het (vervoers)beleid van de Nederlandse regering is en daarna volledig offtopic gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Admiral Freebee op 11-07-2008 01:56 ]
Ik vind het een nette post, maar aangezien het meer off-topic is dan on-topic geef ik het een +1Admiral Freebee schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 01:56:
Verwijderd in 'nieuws: Amerikaans elektronisch tolsysteem gekraakt'
Verwijderd
Een grap, die in mijn ogen terecht naar -1 gemod was, dan via een edit zeuren over moderaties wat ook een -1 is en dan nog wordt deze post dmv een +2 en 2x +1 ophoog gemod; duidelijke mismods of niet? Hooguit een 0 voor een grap, van mij een -1.
Een grap, die in mijn ogen terecht naar -1 gemod was, dan via een edit zeuren over moderaties wat ook een -1 is en dan nog wordt deze post dmv een +2 en 2x +1 ophoog gemod; duidelijke mismods of niet? Hooguit een 0 voor een grap, van mij een -1.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 02:51 ]
Zeker met de edit is dit imo gewoon een -1. Een nul geven voor de grap kan nog, maar daar is met die edit niet echt sprake meer van.
Ik zie daar alleen maar een grote rant, vooral in de laatste alinea is dat duidelijk zichtbaar. Een -1 van mij.misterdoom schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 02:01:
[...]
Ik vind het een nette post, maar aangezien het meer off-topic is dan on-topic geef ik het een +1
Wat de precieze meerwaarde van deze reactie heeft dat iedereen hem moet lezen gaat mij even voorbij. Is volgens mij niet meer dan een gebruikers ervaring, een 0 van mijn kant
Wat de precieze meerwaarde van deze reactie heeft dat iedereen hem moet lezen gaat mij even voorbij. Is volgens mij niet meer dan een gebruikers ervaring, een 0 van mijn kant
Geen. Dergelijke verhalen over hoe bedrijven nog oude hard- en software gebruiken is nog wel interessant, maar zijn oude moeder... ach nee. (Overigens kunnen gebruikerservaringen rustig een +1 of zelfs een +2 waard zijn, maar deze niet, te simpel.)
Daar heb je zeker gelijk in, Een andere reactie die gegeven werd bestond voor 99% ook uit een gebruikerservaring, deze gaf precies aan wat er werd bedoeld met een antwoord op een eerdere vraag (deze dus Verwijderd in 'nieuws: Einde nadert voor Windows for Workgroups 3.11'), dat vind ik meer bijdragen dan de reactie van athalon1951
Ik heb het eens herlezen. Vroeg in de morgen zag het er een nette post uitDirk schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:17:
[...]
Ik zie daar alleen maar een grote rant, vooral in de laatste alinea is dat duidelijk zichtbaar. Een -1 van mij.
Eens. Ik vind dit ook best een nuttige bijdrage. Heeft van mij ook +1 gekregen.BramBo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:31:
Daar heb je zeker gelijk in, Een andere reactie die gegeven werd bestond voor 99% ook uit een gebruikerservaring, deze gaf precies aan wat er werd bedoeld met een antwoord op een eerdere vraag (deze dus Verwijderd in 'nieuws: Einde nadert voor Windows for Workgroups 3.11'), dat vind ik meer bijdragen dan de reactie van athalon1951
Tjebakka in 'nieuws: Hype en hack begeleiden introductie iPhone 3G - update'
Euhm... Waarom wordt ie omlaag gemod? Omdat ik Tweakers met een knipoog te zeik zet?
Euhm... Waarom wordt ie omlaag gemod? Omdat ik Tweakers met een knipoog te zeik zet?
If it aint fixed, it's broken.
Het is geen juweeltje, maar een 0 mag nog wel: Verwijderd in 'nieuws: Einde nadert voor Windows for Workgroups 3.11'
Verwijderd
@Bakkert, misschien omdat de thread erg lang gaat worden. zeker als mensen offtopic gaan. Er zijn ook nog maar 4 moderaties op jou post geweest trouwens, wacht het nog effe af.
@DirkW ook een 0 van mij, waar de post nu ook op staat.
True... Daarentegen, het is een forum dus lange threads zijn onvermijdelijk. Maar ik wacht zeker nog even afVerwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:01:
@Bakkert, misschien omdat de thread erg lang gaat worden. zeker als mensen offtopic gaan. Er zijn ook nog maar 4 moderaties op jou post geweest trouwens, wacht het nog effe af.
Verwijderd
FP =! Forum, maar dat is een ander verhaal. Zag ook dat je post ondertussen op 0 is beland, wat mij een prima score lijkt, zeker omdat je zoals je ook zelf aangeeft offtopic zit. Zelf heb ik geen probleem met offtopic gebabbel maar als een thread erg lang gaat worden wordt het toch iets lastiger te lezen, zodoende worden offtopic gesprekken vaak op -1 gezet om het overzicht te bewaren.
Niet het gehele bericht was offtopic, slechts de eerste zin. Deze is overigens verwijderd om jullie een plezier te doen. En over dat forum gebeuren, you know what I meanVerwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:13:
FP =! Forum, maar dat is een ander verhaal. Zag ook dat je post ondertussen op 0 is beland, wat mij een prima score lijkt, zeker omdat je zoals je ook zelf aangeeft offtopic zit. Zelf heb ik geen probleem met offtopic gebabbel maar als een thread erg lang gaat worden wordt het toch iets lastiger te lezen, zodoende worden offtopic gesprekken vaak op -1 gezet om het overzicht te bewaren.
Verwijderd
Bamsebjorn in 'nieuws: Hype en hack begeleiden introductie iPhone 3G - update'
Een mooie 0 (9x) vind ik, maar zeker geen +1 (12x) of een +2 (1x).
/me DirkW doet er 5x 0 bij
Aangezien je je bericht ge-edit hebt kan ik er natuurlijk nog moeilijk iets over zeggen. Maar qua inhoud vind ik je reactie niet erg sterk, en als je daarna nog een redelijke troll er in plaatst (al dan niet met knipoog) kan ik me een -1 wel voorstellen. Maar van mij krijg je een 0.
Edit: was @ Bakkert.
Edit: was @ Bakkert.
[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 11-07-2008 13:25 ]
Die +2 is een mismod, maar een +1 kan ik nog verstaan alhoewel ik meer neig naar een 0Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:23:
Bamsebjorn in 'nieuws: Hype en hack begeleiden introductie iPhone 3G - update'
Dat hiervoor een 0 gegeven wordt ben ik het totaal niet mee oneens, maar die +2 mag nagekeken worden: tss68nl in 'nieuws: Nederlandse programmeur repareert 33 jaar oude fout in Unix' (Waarschijnlijk een compensatiemod aangezien de reactie eerder op -1 heeft gestaan.)
De enige mismod van die persoon, dus we laten het nog maar even zo. Verstoppen onder het label 'misklik'
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
To_Tall in 'nieuws: Base stunt tijdelijk met onbeperkt downloaden'
Plus nog een hoop andere "hier in Nederland..." reacties die je in elk topic wat over ISPs + Belgie gaat weer terug komt, want mij krijgen ze allemaal een -1. Het draagt niets bij aan de discussie en we weten het zo ondertussen wel.
Plus nog een hoop andere "hier in Nederland..." reacties die je in elk topic wat over ISPs + Belgie gaat weer terug komt, want mij krijgen ze allemaal een -1. Het draagt niets bij aan de discussie en we weten het zo ondertussen wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 18:24 ]
Deze vind ik ook een -1 waard. Het is inderdaad al veel gezegd. Een +1 vind ik overdreven maar het is niet echt een mismod.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:24:
To_Tall in 'nieuws: Base stunt tijdelijk met onbeperkt downloaden'
edit: Bij nader inzien heb ik toch voor een 0 gekozen. Zonder de laatste zin is het wel correct wat hij zegt, maar door de laatste zin is hij z'n +1 kwijt voor mij en behoud hij een mooie 0
[ Voor 13% gewijzigd door Death1ord op 11-07-2008 19:05 ]
Verwijderd
@misterdoom zie dat hij het bericht heeft ge-edit, zo schiet het lekker op
Vind het ook zonder die laatse zin zeker geen +1 waard, wat is de meer waarde van zijn reactie?
Edit: Vind het bijna een fipo aan de tijden te zien, ik hem op -1 meer vind het echt niet waard, de posts er onder zijn inhoudelijk een stuk beter en zitten zelfs een paar +1's tussen.
Edit: Vind het bijna een fipo aan de tijden te zien, ik hem op -1 meer vind het echt niet waard, de posts er onder zijn inhoudelijk een stuk beter en zitten zelfs een paar +1's tussen.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 19:46 ]
hmm..bij wat verder nazien vind ik zijn informatie geen +1 waard. Niet onderbouwd/niet baanbrekend/... En met z'n edit een 0 waardVerwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:43:
@misterdoom zie dat hij het bericht heeft ge-edit, zo schiet het lekker opVind het ook zonder die laatse zin zeker geen +1 waard, wat is de meer waarde van zijn reactie?
Ben ik weer, even om eens na te gaan of ik niet irritant bezig ben.
Wat vinden jullie van mijn posts in de Apple topics, wellicht zitten er een paar mindere tussen, maar is het echt zo storend wanneer ik ietwat veel post? Sommigen vinden van wel in ieder geval.
En deze vind ik overigens geen -1: vgroenewold in 'nieuws: Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan'
edit: @ mr Doom; ik edit meestal m'n reacties, maar dan gaat het alleen om een kleine aanvullig of grammaticale correcties. Het is zeker geen juweeltje hoor, maar dat hoeft nu ook weer niet iedere keer.
En deze vind ik overigens geen -1: vgroenewold in 'nieuws: Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan'
edit: @ mr Doom; ik edit meestal m'n reacties, maar dan gaat het alleen om een kleine aanvullig of grammaticale correcties. Het is zeker geen juweeltje hoor, maar dat hoeft nu ook weer niet iedere keer.
[ Voor 18% gewijzigd door vgroenewold op 11-07-2008 23:45 ]
Het geeft mij het gevoel dat de post sarcastisch is bedoeld. Zeker als je het hebt dat het is zoals je had verwacht. Ook is je reactie ge-edit en kunne we dus moeilijk weten of het ervoor een -1 waard was of nietvgroenewold schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:33:
Ben ik weer, even om eens na te gaan of ik niet irritant bezig ben.Wat vinden jullie van mijn posts in de Apple topics, wellicht zitten er een paar mindere tussen, maar is het echt zo storend wanneer ik ietwat veel post? Sommigen vinden van wel in ieder geval.
Ik geef je het voordeel van twijfel, 0
edit: @vgroenewold : Het spijt mij, maar je mag zeggen wat je wilt over die edit. Het probleem is dat ik niet helderziend ben wat er vroeger stond, never the less, ik vind het een 0 waard geen -1 iig
[ Voor 13% gewijzigd door Death1ord op 11-07-2008 23:48 ]
lordloeder in 'nieuws: Nieuw sms-filter moet consument beschermen'
Ik vind deze post een -1 waard. Het is echt een nutteloze opmerking. Die +1 vind ik zelfs een zware mismod (het is echt een mislukte grap)
Ik vind deze post een -1 waard. Het is echt een nutteloze opmerking. Die +1 vind ik zelfs een zware mismod (het is echt een mislukte grap)
Dat je veel post moet je imo zelf weten. Als je op die posts veel -1's ontvangt kun je je echter wel afvragen of je wel nuttig bezig bent. Krijg je nulletjes of zelfs +1's, lijkt me er helemaal niets aan de handvgroenewold schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:33:
Ben ik weer, even om eens na te gaan of ik niet irritant bezig ben.Wat vinden jullie van mijn posts in de Apple topics, wellicht zitten er een paar mindere tussen, maar is het echt zo storend wanneer ik ietwat veel post? Sommigen vinden van wel in ieder geval.
Ik zie er ook geen -1 in. Gewoon een nulletje imo.En deze vind ik overigens geen -1: vgroenewold in 'nieuws: Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan'
0 vind ik voldoende.misterdoom schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:22:
Ik zou graag eens weten waar jij de nul in ziet. Ik zie alleen een post die totaal off-topic is (smsjes v/d politie zijn niet van speciale nummers, en als dit al van speciale nummers is dan zal dit wel gratis zijn), en hij zegt dat de politie afpersers zijn... daar zie ik de 0 niet in...
Ik vindt het een zwaar falende grap die je imho alleen grappig kan vinden wanneer je een keer zo'n SMS bom van de politie hebt gehad, in combinatie met een gejatte telefoon dus. Een -1 van mij.
When you only live once, try not to die?
Verwijderd
Laat ik het zo zeggen, ik heb een aantal jaartjes alleen meegelurkt op de Frontpage, en jouw naam was me inderdaad al een tijdje opgevallen, in de context van bovengemiddeld positieve Apple-posts. Maar dat is helemaal niet erg, en trek je er ook zeker niets van aan. Het is je goed recht, en verder lijk je me best wel geschiktvgroenewold schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:33:
Spreekt de waarheid, wel of niet grappig (bedoeld).misterdoom schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:39:
[...]
Ik zou graag eens weten waar jij de nul in ziet. Ik zie alleen een post die totaal off-topic is (smsjes v/d politie zijn niet van speciale nummers, en als dit al van speciale nummers is dan zal dit wel gratis zijn), en hij zegt dat de politie afpersers zijn... daar zie ik de 0 niet in...
Verwijderd
Ik mis vaak een stukje onderbouwing in je reacties wat in die gevallen van mij een 0 ipv een +1 opleverde. Probeer je stelling te onderbouwen, claims maken kunnen we allemaal. Het valt mij ook op dat je vaak actief bent in Apple topics en een roze bril op hebt soms, maar dat is kenmerk van Apple fansvgroenewold schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:33:
Dacht het niet. Het gaat, neem ik aan, puur om betaalde SMS'jes en niet om ongevraagde SMS'jes.PcDealer schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 01:20:
[...]
Spreekt de waarheid, wel of niet grappig (bedoeld).
When you only live once, try not to die?
Dat was echt niet grappîg bedoeldPcDealer schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 01:20:
[...]
Spreekt de waarheid, wel of niet grappig (bedoeld).
Dan ga ik daar wat beter op letten, want wat mij persoonlijk stoort is dat men mij een fan noemt. Ik ben altijd kritisch geweest over alles wat ik aanschaf, de Apple topics waar ik vooral over schrijf gaan over de iPhone. Waar ik inderdaad enthousiast over ben, maar als het met bronnen e.d. beter overkomt dan doe ik dat.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 01:35:
[...]
Ik mis vaak een stukje onderbouwing in je reacties wat in die gevallen van mij een 0 ipv een +1 opleverde. Probeer je stelling te onderbouwen, claims maken kunnen we allemaal. Het valt mij ook op dat je vaak actief bent in Apple topics en een roze bril op hebt soms, maar dat is kenmerk van Apple fans
Mic2000 in 'nieuws: Onderzoekers bouwen opensource robot'
Ik vind deze een -1 waard. Het is een uitgemolken en slechte grap...ik heb niet eens moeten glimlachen
Ik vind deze een -1 waard. Het is een uitgemolken en slechte grap...ik heb niet eens moeten glimlachen
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan'
en
MisterBlue in 'nieuws: Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan'
Wel weer schoolvoorbeeltjes van mening modden, ik krijg een -1 en 4x 0, en iemand die niets onderbouwd en gewoon maar iets roept krijgt een +1. Tja, vind deze trend erg jammer.
Edit: linkjes werden niet goed gemaakt.
en
Wel weer schoolvoorbeeltjes van mening modden, ik krijg een -1 en 4x 0, en iemand die niets onderbouwd en gewoon maar iets roept krijgt een +1. Tja, vind deze trend erg jammer.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 14:44 ]
sorry... mismod van mijn kant, had een 0 aan MisterBlue gegeven in eerste instantie, maar bleek nu een +1 te zijn geworden, dus gecorrigeerd naar 0.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:42:
en
Voor de rest heb je gelijk, een duidelijke mening mod in eerste instantie - but hé... what can you do?
GetaGrip is net een mens.......
Verwijderd
Wellicht dat ook regelmatige herhaling hier mede aan ten grondslag ligt. Ik heb bv. al vaak mogen vernemen, dat jij zowel een HTC Touch als een iPod Touch hebt, maar dat je de iPod (en mede hierdoor de iPhone) veel fijner, bruikbaarder, sneller, intuïtiever (etc.etc.) vindt. Ook al heb je misschien gelijk, de boodschap wás al aangekomen, en stond inmidddels al grondig in m'n geheugen gegriftvgroenewold schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:54:
[...]
Dan ga ik daar wat beter op letten, want wat mij persoonlijk stoort is dat men mij een fan noemt. Ik ben altijd kritisch geweest over alles wat ik aanschaf, de Apple topics waar ik vooral over schrijf gaan over de iPhone. Waar ik inderdaad enthousiast over ben, maar als het met bronnen e.d. beter overkomt dan doe ik dat.
Dat is vaak het probleem bij 'fantopics': Ik hoor zo vaak stellige, doch onvoldoende *correct* onderbouwde argumenten over en weer, dat ik uiteindelijk niet meer weet wie ik moet geloven. Op deze manier ben ik al eens 'verleid' om Linux voor de desktop te gaan gebruiken, omdat dat 'zo vele malen' beter en gebruiksvriendelijker is geworden dan Windows. Nou, dát viel in de praktijk zwaar tegen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:42:
Zo veel overdreven lovende opmerkingen met 'halve' onderbouwingen werken juist averechts. Zo ook met Apple, ik ben inmiddels bang, dat het in de praktijk wel móet tegenvallen, wanneer ik er ééntje heb aangeschaft.
Ik heb ze allebij een 0 gegeven maar ik twijfelde sterk tussen -1 en 0 voor jouw post. Je geeft een opmerking over vgroenewold die totaal niet op de FP thuishoort. Ik kan een -1 daarvoor geen meningmod noemen...Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:42:
en
Verwijderd
@misterdoom de opmerking is onderdeel van de hele post en jij beoordeeld mijn hele post op 1 regel ? Ik dacht dat je als moderator een post beoordeeld op de hele inhoud, dat jij mij beoordeeld op 1 regel en de rest van de post naast je neerlegt vind ik nogal wat. En GetaGrip hierboven geeft openlijk toe dat hij mening mod. Dit soort dingen weerhoud mij meer en meer te reageren op de FP, denk niet dat ik de enige ben ook.
Ik heb niet op 1 zin gemodereerd. Ik zeg alleen dat ik een -1 kan verstaan. Moest je geen opmerking gemaakt hebben had je van mij +1 gekregen maar die opmerking trekt mij eerder naar de 0. Het is hoe da jij het bekijkt, maar dat soort dingen horen niet thuis op de FP (dat is natuurlijk mijn mening)Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:33:
@misterdoom de opmerking is onderdeel van de hele post en jij beoordeeld mijn hele post op 1 regel ? Ik dacht dat je als moderator een post beoordeeld op de hele inhoud, dat jij mij beoordeeld op 1 regel en de rest van de post naast je neerlegt vind ik nogal wat. En GetaGrip hierboven geeft openlijk toe dat hij mening mod. Dit soort dingen weerhoud mij meer en meer te reageren op de FP, denk niet dat ik de enige ben ook.
Verwijderd
Tja, ik vind dat 1 zinnetje niet zo veel uitmaakt, en of dat wel of niet thuis hoort op de FP doet er dan niet toe natuurlijk, ook heb hier een berichtje voor hem achter gelaten ipv een heel verhaal te houden op de FP. Maar goed, of ik nou een -1, 0 of +1 voor die post krijg mijn mening mod punt vervalt natuurlijk niet.
In dit soort topics valt het me gewoon op dat negatieve Apple posts in een Apple topic hoe goed onderbouwd ook vaak een -1 krijgen, negatieve Microsoft posts in een Microsoft topic idem, Sony, Ninentdo, etc, etc. Ik vind die trend erg jammer. Wat je er aan kan doen weet ik ook niet, de modbot zal ze er wel uit vissen maar dan is het "kwaad" al geschied natuurlijk.
Misschien een soort van mod test maken waarin iemand die zijn mod rechten aanzet een aantal random fictieve posts moet modden en aan de hand daarvan wordt bepaald of de mod rechten aangezet worden of niet. Vind moderatie recht ook niet lekker klinken het zou eerder moderatie privilege moeten heten
In dit soort topics valt het me gewoon op dat negatieve Apple posts in een Apple topic hoe goed onderbouwd ook vaak een -1 krijgen, negatieve Microsoft posts in een Microsoft topic idem, Sony, Ninentdo, etc, etc. Ik vind die trend erg jammer. Wat je er aan kan doen weet ik ook niet, de modbot zal ze er wel uit vissen maar dan is het "kwaad" al geschied natuurlijk.
Misschien een soort van mod test maken waarin iemand die zijn mod rechten aanzet een aantal random fictieve posts moet modden en aan de hand daarvan wordt bepaald of de mod rechten aangezet worden of niet. Vind moderatie recht ook niet lekker klinken het zou eerder moderatie privilege moeten heten
haha Daar heb je een punt inderdaad. Maar sommige statements die ik herhaal zijn vaak weer een reactie op dezelfde statements aan de andere zijde van de munt, vaak wel van andere mensen. Dan zou ik dus niet moeten reageren (waardoor een discussie minder balans heeft in voors en tegens voor de lezer) of hetzelfde anders verwoorden. Misschien is het laatste wel een goede, voor de variatie.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:19:
[...]
Wellicht dat ook regelmatige herhaling hier mede aan ten grondslag ligt. Ik heb bv. al vaak mogen vernemen, dat jij zowel een HTC Touch als een iPod Touch hebt, maar dat je de iPod (en mede hierdoor de iPhone) veel fijner, bruikbaarder, sneller, intuïtiever (etc.etc.) vindt. Ook al heb je misschien gelijk, de boodschap wás al aangekomen, en stond inmidddels al grondig in m'n geheugen gegrift
Hohoho.... geen mening mod van mijn kant, gewoon een mismod, was ook verbaasd waar mijn 0 gebleven was op deze reactie, voordat ik weer een hele les modden krijg van mijn mede Tweakers.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:33:
En GetaGrip hierboven geeft openlijk toe dat hij mening mod. Dit soort dingen weerhoud mij meer en meer te reageren op de FP, denk niet dat ik de enige ben ook.
En wat betreft je post in het artikel i.v.m. jouw reactie naar vgroenewold, begrijpelijk dat je zo reageert, ik heb in het verleden ook met vgroenewold een reactie wisseling gehad en zijn objectiviteit in twijfel getrokken over zijn mening wat betreft de iPhone.
Heeft het ergens toegeleid? - nee en zoals gezegd wordt door misterdoom is de FP niet de plek om dit uit te vechten, want dit "meningsverschil" win je nooit en zeker niet van Apple Fanboys die maar bleven herhalen hoe "heerlijk" het is om met de Heilige Graal te mogen werken.
Onderga het met een glimlach en reageer er vooral niet op, zonde van je tijd
GetaGrip is net een mens.......
Verwijderd
Oh was dat richting de 2x +1 die de post van MisterBlue nog heeft? Dacht je jezelf bedoeldeGetaGrip schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:02:
[...]een duidelijke mening mod in eerste instantie - but hé... what can you do?
Ik wil ook niets uitvechten, ik gaf aan wat ik aangaf met die ene regel, niets meer en niets minder, in dit topic heb ik het verduidelijkt en daar is voor mij de kous mee af. Ik heb ook geen menings verschil aangezien me echt geen fluit uitmaakt waar mensen hun zuur verdiende centjes aan uit willen geven.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 18:33 ]
Verwijderd
Ik ben bekend met je dilemma (al is het vaak van de andere kantvgroenewold schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:21:
[...]
haha Daar heb je een punt inderdaad. Maar sommige statements die ik herhaal zijn vaak weer een reactie op dezelfde statements aan de andere zijde van de munt, vaak wel van andere mensen. Dan zou ik dus niet moeten reageren (waardoor een discussie minder balans heeft in voors en tegens voor de lezer) of hetzelfde anders verwoorden. Misschien is het laatste wel een goede, voor de variatie.
Edit: Zoals nu weer met deze bijv. nieuws: AOL en AT&T blokkeren alt-nieuwsgroepen. Steeds weer dezelfde, vaak ondoordachte en uit emotie gedane opmerkingen. Waarom reageer ik eigenlijk nog?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 17:24 ]
Ackermans1973 in 'nieuws: Belgische consumentenorganisatie stelt vragen omtrent iPhone-verkoop'
Ik ben het best wel met hem eens, en hij maakt ook wel een punt, maar deze reply is in deze vorm imo geen +1 waard.
IStealYourGun in 'nieuws: Belgische consumentenorganisatie stelt vragen omtrent iPhone-verkoop'
+1 lijkt me hier een meningmod. Er zit niets van meerwaarde in en ontopic is het ook niet.
Die +2's bij beide reacties zijn btw echte mismods, imo. Wellicht dat ze van dezelfde persoon komen en er even naar gekeken kan worden.
Ik ben het best wel met hem eens, en hij maakt ook wel een punt, maar deze reply is in deze vorm imo geen +1 waard.
IStealYourGun in 'nieuws: Belgische consumentenorganisatie stelt vragen omtrent iPhone-verkoop'
+1 lijkt me hier een meningmod. Er zit niets van meerwaarde in en ontopic is het ook niet.
Die +2's bij beide reacties zijn btw echte mismods, imo. Wellicht dat ze van dezelfde persoon komen en er even naar gekeken kan worden.
[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 12-07-2008 19:40 ]
Verwijderd
@RoD had ze beide al op 0, beide posts hebben ook een aantal +2's, viel me op dat in deze thread er ruim met +2's gestrooid wordt.
Klopt. Dit draadje is natuurlijk sterk gevoelig voor meningen. De ModBot zal wel weer overuren draaienVerwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:43:
@RoD had ze beide al op 0, beide posts hebben ook een aantal +2's, viel me op dat in deze thread er ruim met +2's gestrooid wordt.
Jammer dat je zo reageert. Als er iemand is die open staat voor kritiek en commentaar ben ik het wel, dat hoort zelfs bij m'n werk in de wetenschap. Ik heb nog steeds weinig argumentatie gelezen over waarom ik plots een fanboy ben als ik positief ben over een product, dat mag je me dan toch uitleggen. Of ik het vervolgens met je eens ben, blijkbaar niet nee, aangezien ik zeker de voors en tegens altijd probeer te bekijken... ik reageer echter vaak op tegen-argumenten... met een voor-argument, dat is in een discussie vrij normaal.\GetaGrip schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:25:
[...]
En wat betreft je post in het artikel i.v.m. jouw reactie naar vgroenewold, begrijpelijk dat je zo reageert, ik heb in het verleden ook met vgroenewold een reactie wisseling gehad en zijn objectiviteit in twijfel getrokken over zijn mening wat betreft de iPhone.
Heeft het ergens toegeleid? - nee
Maar om ook nog on-topic te bljven; mismods: Ackermans1973 in 'nieuws: Belgische consumentenorganisatie stelt vragen omtrent iPhone-verkoop'
edit: spuit 11.
[ Voor 5% gewijzigd door vgroenewold op 12-07-2008 21:47 ]
Harm in 'meuk: Wine 1.1.1' <--- ik krijg daar een -1 en een 0. Die 0 kan ik snappen, maar die -1 niet. Klopt het dat ik vragen heb?
Verwijderd
@Harm, staat intussen al op 0, staan trouwens wel meerdere rare -1's in die thread.
Edit:
Verwijderd in 'nieuws: Belgische consumentenorganisatie stelt vragen omtrent iPhone-verkoop'
Krijgt +1 en een +2, maar meer dan een 0 kan ik er niet van maken.
Edit:
Verwijderd in 'nieuws: Belgische consumentenorganisatie stelt vragen omtrent iPhone-verkoop'
Krijgt +1 en een +2, maar meer dan een 0 kan ik er niet van maken.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 22:30 ]
Imo een -1. Zo'n flame uit het niets slaat nergens op.
Edit: En degene die daar +1 geeft mag ook wel eens nagekeken worden.
Edit2: Nog iemand die het nodig vindt om totaal ongerelateerd te ranten:
JRMBelgium in 'nieuws: Belgische consumentenorganisatie stelt vragen omtrent iPhone-verkoop'
Imo een -1. Zo'n flame uit het niets slaat nergens op.
Edit: En degene die daar +1 geeft mag ook wel eens nagekeken worden.
Edit2: Nog iemand die het nodig vindt om totaal ongerelateerd te ranten:
JRMBelgium in 'nieuws: Belgische consumentenorganisatie stelt vragen omtrent iPhone-verkoop'
[ Voor 32% gewijzigd door RoD op 12-07-2008 23:29 ]
Verwijderd
ppl in 'nieuws: Belgische consumentenorganisatie stelt vragen omtrent iPhone-verkoop'
Wat moet ik hier nu weer mee doen, lijkt bijna wel een persoonlijke aanval op mij op de FP, een flame, een rant?
Wat moet ik hier nu weer mee doen, lijkt bijna wel een persoonlijke aanval op mij op de FP, een flame, een rant?
Verwijderd
Beoordeel de post op de gehele inhoud, niet alleen op één twee regelsVerwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:04:
ppl in 'nieuws: Belgische consumentenorganisatie stelt vragen omtrent iPhone-verkoop'
Poe, die vind ik eigenlijk best lastig. Ik denk dat het een -1 is, aangezien hij redelijk off-topic gaat en jou persoonlijk aanspreekt op je mod-gedrag e.d. Het is echter niet een echte rant, zit op het randje.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:04:
Verwijderd
Ja vind het het maar jammer want ik probeerde gewoon iemands vraag te beantwoorden, en krijg van hem ene heel verhaal en een persoonlijke aanval opdat ik maar niet geschikt als mod zou zijn. Vind mijn 0 moderatie voor de post waar het over gaat meer dan genoeg. Of iemand nu wel of niet gelijk heeft maar voor mijn moderatie niet uit, ik modereer op inhoud en niet op iemands gelijk of ongelijk. Als iemand ongelijk heeft moet je daar op reageren met een reactie en niet met een -1 vind ik.
Het gaat mij vooral om deze opmerkingen:
En kennis van zaken nemen, betekend dit dat ik niet als mod geschikt ben omdat ik niet alle tests en reviews heb gelezen, dat is toch niet mijn job als moderator? Of moet ik vanaf nu alle achtergronden van elke reactie lezen en onderzoeken en daarna toetsen? Dan ben ik straks een hele dag bezig met 1 draadje.
Edit: Ik kan zijn reactie overigens zelf niet moderen omdat het een reactie op mij is. Is misschien ook niet helemaal on-topic hier, maar vind het ook onnodig er een apart topic voor de openen.
Het gaat mij vooral om deze opmerkingen:
Hoe laat ik zien dat ik met emotie mod als ik simpelweg antwoord geef op een vraag en aangeef dat ik een 0 mod en inzicht probeer te geven in waarom anderen een -1 geven ?Voortaan eerst eens even kennis van zaken nemen en dan pas ergens op reageren en modden. Je laat nu zien dat je iig niet geschikt bent als mod omdat je op basis van emotie punten toekent. In dit geval heeft Boris Jeltsin dus zeker wel gelijk.
En kennis van zaken nemen, betekend dit dat ik niet als mod geschikt ben omdat ik niet alle tests en reviews heb gelezen, dat is toch niet mijn job als moderator? Of moet ik vanaf nu alle achtergronden van elke reactie lezen en onderzoeken en daarna toetsen? Dan ben ik straks een hele dag bezig met 1 draadje.
Edit: Ik kan zijn reactie overigens zelf niet moderen omdat het een reactie op mij is. Is misschien ook niet helemaal on-topic hier, maar vind het ook onnodig er een apart topic voor de openen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2008 01:11 ]
Verwijderd
Dat kun je ook niet zien. Die reactie vind ik ook geen +1 waard. Iemand die jou daarop aanspreekt, reageert zélf met emotie.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 01:10:
Hoe laat ik zien dat ik met emotie mod als ik simpelweg antwoord geef op een vraag en aangeef dat ik een 0 mod en inzicht probeer te geven in waarom anderen een -1 geven ?
Als elke mod werkelijk expert zou moeten zijn op het gebied van alles wat-ie modereert, dan zou je waarschijnlijk maar weinig mods overhoudenEn kennis van zaken nemen, betekend dit dat ik niet als mod geschikt ben omdat ik niet alle tests en reviews heb gelezen, dat is toch niet mijn job als moderator? Of moet ik vanaf nu alle achtergronden van elke reactie lezen en onderzoeken en daarna toetsen? Dan ben ik straks een hele dag bezig met 1 draadje.
Verwijderd
@REC Precies, jammer dat mensen zo reageren als ik simpelweg iets probeer te verduidelijken voor een andere tweaker. Bedankt voor je reactie dacht effe dat ik iets niet zag ofzo 
Edit: Ik zie net dat mijn reactie op ppl ondertussen een -1 heeft gekregen van iemand die "vergeten" is ppl's reactie te modden, erg selectief lijkt me.
Edit: Ik zie net dat mijn reactie op ppl ondertussen een -1 heeft gekregen van iemand die "vergeten" is ppl's reactie te modden, erg selectief lijkt me.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2008 01:52 ]
Ik heb jouw post ook -1 gegeven maar dat wist je waarschijnlijk al dat ik dit ging doenVerwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 01:37:
@REC Precies, jammer dat mensen zo reageren als ik simpelweg iets probeer te verduidelijken voor een andere tweaker. Bedankt voor je reactie dacht effe dat ik iets niet zag ofzo
edit: reactie van ppl ook -1 gegeven
offtopic:
Ik voel dat dit topic ook allicht gaat ontsporen tot een off-topic club
. Ik denk dat het beter is dat je een nieuw topic opent als je nog veel verder wil discussiëren 
Ik voel dat dit topic ook allicht gaat ontsporen tot een off-topic club

[ Voor 14% gewijzigd door Death1ord op 13-07-2008 01:59 ]
Verwijderd
Ja, ik vind dat het hele draadje vanaf maar niet incluus JanGommans een -1 mag krijgen, want die zijn allemaal offtopic en lopen discussie te voeren over iPhone features en andere dingen die helemaal niets met het nieuws item te maken te hebben, als je die maat aanhoud gaat meer dan de helft van alle reacties op het nieuws item op -1. Het enige wat ik gedaan heb is uitleg geven aan iemand wat ik niet nogmaals zal doen, ik zal me in de toekomst ook weerhouden van reacties op de FP en moderaties. Ik wil best een actief onderdeel zijn van een comunity waar ik al jaren lurk maar niet op deze manier. Verder zal ik hier er niet verder over gaan schrijven en ook geen apart topic voor openen.
Edit:
Ondertussen is de flame riching mij ophoog gemod en mijn verweer omlaag, ze moeten of beide op -1 of beide op 0, anders is er toch duidelijk sprake van mis modden mij inziens. Toch wel frapant dat ik 3x -1 krijg en geen 0's en ppl een aantal 0's, maar goed. Om maar weer ontopic te gaan vond ik deze:
Cameleon73 in 'nieuws: Onderzoekers bouwen opensource-robot'
Mic2000 in 'nieuws: Onderzoekers bouwen opensource-robot'
Iemand die een +2 geeft om de posts uit het rood te houden, compensatie mod. Vind een +2 voor een grap ook veel te veel, en een mis mod, de +1's weet ik niet, ik vind dat een grap hooguit een 0 waard en dat is voor een goede grap, persoonlijk heb ik -1 gegeven voor deze 2 grappen.
Edit:
Ondertussen is de flame riching mij ophoog gemod en mijn verweer omlaag, ze moeten of beide op -1 of beide op 0, anders is er toch duidelijk sprake van mis modden mij inziens. Toch wel frapant dat ik 3x -1 krijg en geen 0's en ppl een aantal 0's, maar goed. Om maar weer ontopic te gaan vond ik deze:
Iemand die een +2 geeft om de posts uit het rood te houden, compensatie mod. Vind een +2 voor een grap ook veel te veel, en een mis mod, de +1's weet ik niet, ik vind dat een grap hooguit een 0 waard en dat is voor een goede grap, persoonlijk heb ik -1 gegeven voor deze 2 grappen.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2008 10:27 ]
Wat mij betreft een -1: Dutchy_ in 'meuk: Coretemp 0.99.1'
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Het hier melden zoals je nu gedaan hebt lijkt me de beste methode.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:04:
Het is inderdaad een persoonlijke aanval, zonder enige aanleiding. En niet alleen de eerste twee regels, maar de helft van de post.
En als zijn argumenten nou nog erg sterk zouden zijn, maar die zijn al uren daarvoor door anderen hoger in de thread weerlegt.
zonder twijfel een dikke -1.
Duidelijk een mis mod die +2. Ik heb ze allebij een -1 gegeven.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 02:07:
Om maar weer ontopic te gaan vond ik deze:
Deze is ook een -1 waardBor de Wollef schreef op zondag 13 juli 2008 @ 08:31:
Wat mij betreft een -1: Dutchy_ in 'meuk: Coretemp 0.99.1'
edit: WhiteDog in 'meuk: ISP Monitor 5.5.6'
Een +1 vind ik hier zwaar overdreven
[ Voor 5% gewijzigd door Death1ord op 13-07-2008 10:42 ]
Agree. Hij staat nu netto op 0 overigens.misterdoom schreef op zondag 13 juli 2008 @ 10:35:
[...]
edit: WhiteDog in 'meuk: ISP Monitor 5.5.6'
Een +1 vind ik hier zwaar overdreven...
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Die +2 is uiteraard een mismod, maar -1 voor dat onschuldige grapje vind ik ook niet terecht.
Uiteindelijk is -1 toch voornamelijk bedoeld voor flames, trolls en grapjes die al zo vaak herhaald zijn dat ze je danig de keel uit hangen.
Maar dat is toch hier echt niet van toepassing.
Uiteindelijk is -1 toch voornamelijk bedoeld voor flames, trolls en grapjes die al zo vaak herhaald zijn dat ze je danig de keel uit hangen.
Die grapjes hangen mij de keel uitmjtdevries schreef op zondag 13 juli 2008 @ 10:50:
Die +2 is uiteraard een mismod, maar -1 voor dat onschuldige grapje vind ik ook niet terecht.
Voor de edit: 0, na z'n edit: -1

Verwijderd
@mjtdevries ik vind het maar flauwe grappen als je met 1 woord al van een grap kan spreken voor mij -1 dus, maar ik heb dan ook geen gevoel voor humor
Die user heeft binnenkort waarschijnlijk geen modrechten meer. 0.95 afwijking bij 8mods, want hij gaf namelijk gewoon alles een -1Harm schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:40:
Harm in 'meuk: Wine 1.1.1' <--- ik krijg daar een -1 en een 0. Die 0 kan ik snappen, maar die -1 niet. Klopt het dat ik vragen heb?
☻/
/▌
/ \
Dit topic is gesloten.