Een mis mod heeft weinig te maken met het aantal moderaties vind ik. Of er nou 100 of 10x -1 moderaties zijn geweest als er een +1 tussen staat lijkt mij die +1 een mis mod?
@Sallin Dat je mij flamerig vind overkomen kan ik niets aan doen, het is zeker niet als flame tegen wie of wat ook gebruikt en mijn reactie was niet alleen op de partent maar ook op de eerste reactie, die ik erg typpisch vond. No flame intended!
Ik zou wel graag een richtlijn zien met een duidelijk omschrijving van wat een mis mod is, hoe oude deze reactie moet zijn, etc, etc. Dit om ellelange discussies te voorkomen. We "werken" hier allemaal om dezelfde redenen dacht ik zo
Kon er in de OP weinig over vinden wat nou precies een mis mod is. Bijvoorbeeld de post van
nika die ik aandroeg als mis mod. Die staat op -1 en heeft al een +1, meer dan een -1 zal het niet worden, dus die +1 is een mis mod of mis klik, dat is toch een duidelijke?
Edit: Ik zag dat de fipo eerst een +1 had en nu niet meer. Iemand zal zich wel bedacht hebben. Ook is de post van
nika nika uit het rood getrokken door nog een aantal +1 moderaties, ik vind dat echte mis mods.
[
Voor 12% gewijzigd door
Anoniem: 230385 op 17-07-2008 10:25
]