RoD schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 20:32:
Het is opzich een best aardige post, alleen de inhoud is vrij uitgekauwd. Dit komt altijd voorbij bij dergelijke nieuwsposts. Je schrijft het welliswaar goed op, maar meer dan een 0 kan ik er niet van maken. Ik kan me overigens wel voorstellen dat mensen hier een +1 voor geven.
Tja, als ik dan kijk naar de rest van de +1 post dan heb ik die argumenten ook al X keer voorbij zien komen:
- Onderzoek is niet representatief
- Filmindustrie wil gewoon te veel. DVDs goedkoper dan wordt er minder gekopieerd.
Gaan we die naar '0' modden blijft er maar 1 artikel over die van mij een +2 had mogen hebben en van mij ook heeft gekregen (
-->). Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd wel vaker het gevoel heb dat we alles maar veilig op '0' modden. Heb ook een aantal keer al artikelen van anderen onder de aandacht gebracht.
Ik heb een beetje het gevoel dat we cynisch zijn geworden of misschien te veel hebben gezien. Het woordje "altijd" (niet persoonlijk bedoeld) suggereert wel een mening mod. Volgens de letter van de modfaq kloppen jullie afwegingen om geen +1 score te geven voor een meerderheidspercentage. De score-opbouw zegt echter toch wel meer, dit is geen normaal verdeling. Mijn artikel voldoet dik aan een nul met een sterke neiging naar boven. Op een gelijkend artikel had ik inderdaad een +1 gegeven; de eerste die dit aanhaalt in deze post.
De +1's en +2's worden hierdoor wel heel dun gezaaid ... en nee ik hoef nu geen +1 beoordeling meer, het gaat om het generieke proces, ik vind dat we te vaak de afweging naar beneden maken. Veilig gaan zitten.
PS. ik val het modsysteem niet aan, daar sta ik achter. Ik vind wel dat we erg strikt en veilig modden. We hoeven ook niet roomser te zijn als de paus ... we modden grotendeels voor ons zelf.
[
Voor 6% gewijzigd door
hamsteg op 09-07-2008 21:17
. Reden: PS toegevoegd + zinsopbouw ]
... gecensureerd ...