Het kleine-mismoderatietopic deel VIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 17.694 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/poll/905/full-frame-of-crop.html
Deze draad heb ik nog niet gemodereerd. Ik weet niet wat jullie doen met alle "ik heb geen idee waar dit over gaat" reacties, ik heb zoiets van: reageer dan niet of lees je even in en de neiging om ze allemaal -1 te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nulletjes, zo streng hoef je bij een poll niet te modereren, pas wanneer het echt irritant wordt -1 gaan uitdelen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Op pathetische wijze hebt gij door middel van anarchismen gepoogd te verhullen dat uwer wederwoord in feite een "nietus" is
uit:http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2641550

-1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumatroX
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-01-2024
'Bijna de helft van de huishoudens heeft meer dan drie pc's'

Ik merk hier enige inconsequentie, ik heb zelf praktisch alle "ik heb hier ... staan"-reacties die nog (bijna) niet gemodereerd waren -1 gegeven, want ze zijn erg vervuilend. Echter, dat is bij de eerste helft van de reacties met zo'n boodschap niet echt gebeurd, die hebben al een aantal keer 0 gekregen, in mijn ogen onterecht. Gewoon zo laten, en de rest -1 modereren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BartOtten in 'meuk: Pidgin 2.4.3'
deze staat op 0, maar ik heb +1 gegeven (tot nu toe als enige)omdat er een alternatief wordt aangedragen, compleet met link en motivatie

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er staan daar inderdaad een hoop "ik heb hier.... staan" reacties op 0. Imo onterecht want ze voegen niets toe. Beetje reacties van het kaliber "ik ook". Wmb mogen die op -1.

Edit: was @SumatroX dus.
Edit2: @hierboven: Het is volledig offtopic, doch wellicht nuttig. Dat maakt het voor mij een 0. Klakkeloos alternatieven posten zonder echte aanleiding vind ik niet echt meerwaarde hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door RoD op 02-07-2008 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

RoD schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:16:
Edit2: @hierboven: Het is volledig offtopic, doch wellicht nuttig. Dat maakt het voor mij een 0. Klakkeloos alternatieven posten zonder echte aanleiding vind ik niet echt meerwaarde hebben.
Inderdaad, het is een vorm van spam, een 0 is het maximum, een -1 kan ook.

[ Voor 66% gewijzigd door Dirk op 02-07-2008 22:51 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisM4t
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:21:
Inderdaad, het is een vorm van spam, een 0 is het maximum, een -1 kan ook.
ik zie het spammerige er niet aan, maar goed dan moet je dat wel consequent doen dan voorbeeld Pensacola in 'meuk: VLC Media Player 0.8.6h'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:03
Svennetjee in 'nieuws: Intel waarschuwt developers voor komst duizenden cores' lijkt me een nulletje, 2 open deuren imho

@hierboven, ik denk dat Dirk een reactie heeft gemaakt op de post van SumatroX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 22:43:
[...]

ik zie het spammerige er niet aan, maar goed dan moet je dat wel consequent doen dan voorbeeld Pensacola in 'meuk: VLC Media Player 0.8.6h'
Dat is het verschil tussen met en zonder aanleiding posten. Zonder is spam, met is behulpzaam. In de meeste gevallen tenminste :P Je eigen producten aanprijzen in een behulpzame reactie is nog steeds not done natuurlijk.

Edit: Nee JJK, in reactie op het tweede deel van de post van RoD. (zal ik er even bij quoten zo)

[ Voor 49% gewijzigd door Dirk op 02-07-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
darkjeric in 'nieuws: Intel waarschuwt developers voor komst duizenden cores' lijkt me het ook niet halen voor de +1, erg onduidelijk en bovendien niet geheel juist als ik de post eronder mag geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Het is dat de tweede poster de woorden 'in weze' gebruikt, want hij gaat ook kort door de bocht, al zit hij er wel dichter bij dan zijn collega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:34
Niet zozeer verkeerd gemodereerd, maar ik vind dit een beetje vreemd:

Avalaxy in 'nieuws: Intel waarschuwt developers voor komst duizenden cores'
Toontje_78 in 'nieuws: Intel waarschuwt developers voor komst duizenden cores'

Ik krijg continu een 0'etje, en degene onder mij die ongeveer hetzelfde zegt maar dan minder uitgebreid krijgt direct +1's? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Ik had ze al op +1 staan, lijkt me ook de juiste score voor een dergelijk informatieve post en aangezien de 2e extra informatie geeft lijkt me dat ook een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Wanneer je de post ziet waar hij op reageert kan ik er eigenlijk wel om lachen. Van mij krijgt hij een 0 voor de humor :p

quote van de post:
je premisse is onjuist, de rest van je betoog behoeft daardoor geen verdere analyse :)

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

J.J.K. schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:51:
Ik had ze al op +1 staan, lijkt me ook de juiste score voor een dergelijk informatieve post en aangezien de 2e extra informatie geeft lijkt me dat ook een +1.
Mee eens, beide van mij ook een +1.
Mooi verhaal, leonpwner1, de tijd zal het leren....

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

arne schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 01:04:
[...]

Wanneer je de post ziet waar hij op reageert kan ik er eigenlijk wel om lachen. Van mij krijgt hij een 0 voor de humor :p

quote van de post:

[...]
Hmm die moeite had ik nog niet eens gedaan, de post opzich zag er te slecht uit, maar inderdaad, in het geheel is zijn reactie inderdaad juist wel vrij scherp en netjes, alsnog een 0 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Mja, ik noem het een fipo (weinig boeiend en 1 minuut na het artikel geplaatst): Guitarist in 'nieuws: Firefox 3 krijgt zijn vermelding in Guinness Book of Records'

-1 van mij, de daaropvolgende reactie heb ik een 0 gegeven.

edit @ Dirk: Ja, felicitaties zijn gedeeltelijk on-topic so to say, maar het draagt helemaal niets bij aan een discussie. Niet dat dat een vereiste is, maar ja... ik kon er niet hoger voor geven eigenlijk, aangezien het qua tijd toch echt een fipo is.

[ Voor 29% gewijzigd door vgroenewold op 03-07-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Een gefeliciteerd reactie is hier zeker wel terecht en ga ik dan ook geen -1 geven, maar behandel ik net zo als een compliment bij een productsurvey: max een 0, of er moet meer in staan dan alleen het compliment.

Edit: het kan dan misschien wel een fipo zijn, maar dan nog is hij niet echt storend, dus alsnog een 0.

[ Voor 19% gewijzigd door Dirk op 03-07-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd in 'nieuws: Firefox 3 krijgt zijn vermelding in Guinness Book of Records' Ik begrijp niet zo goed waarom deze zo hard op -1 staat? Geen meerwaarde oid, maar een 0 mag hij nog wel krijgen toch?

edit: Verwijderd in 'nieuws: Firefox 3 krijgt zijn vermelding in Guinness Book of Records'. Lijkt mij grappig bedoeld en een 0 ipv -1.

[ Voor 17% gewijzigd door Sallin op 03-07-2008 11:01 ]

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Sallin schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:56:
Verwijderd in 'nieuws: Firefox 3 krijgt zijn vermelding in Guinness Book of Records' Ik begrijp niet zo goed waarom deze zo hard op -1 staat? Geen meerwaarde oid, maar een 0 mag hij nog wel krijgen toch?
Hij is onduidelijk en als je hem opppervlakkig leest lijkt het gewoon een of andere onduidelijke flame, op zich valt dat mee, maar ik heb er ook totaal geen probleem mee dat ie op -1 staat.
Ook deze persoon had duidelijker mogen wezen, maar die heeft van mij nog wel een 0 gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Sallin schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:56:
Waarom zou het geen -1 zijn? Het is me een compleet raadsel wat die post op die plek doet....
Jah, dat zou je er ook in kunnen zien.... een 0 it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

arne schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:01:
[...]

Waarom zou het geen -1 zijn? Het is me een compleet raadsel wat die post op die plek doet....
Goed lezen :P Als je de parent en de parent daarvan er bij trekt zie je dat het erover gaat dat de windows updates veel vaker gedownload zouden worden dan firefox en dat daarvoor geen bron nodig zou zijn omdat het gewoon logisch is. Maar een dusdanig onduidelijke post mag van mij gerust op -1, ook als je hem wel snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Dan nog is die reactie op die plaats onzinnig imho :p
Net als de hele subdiscussie dat redelijk is eigenlijk, maar deze post is toch wel zo vaag en nutteloos dat het imho idd toch echt een -1 blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2642561
+1 voor een beetje populistische kretologie van iemand die niet ingaat op het bericht zelf, het bericht waarschijnlijk niet gelezen heeft en de reacties op het bericht ook niet?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hoop geblaat. Gaat imo nergens over, dus ik vind het een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een nulletje lijkt me idd wel voldoende ja.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
P_de_B in 'nieuws: Nog deze maand Microsoft Office-abonnement in de verkoop'

Waarom is deze reactie -1 Ongewenst? Ik snap dat hij geen meerwaarde heeft, maar de poster boven mij vond 70 euro per maand veel geld, dan is het toch niet heel raar om hem erop te wijzen dat het niet per maand is maar per jaar?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is geen -1, nulletje uitgedeeld. Evenals de andere twee posts daaronder met dezelfde strekking, allemaal binnen enkele minuten.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Zag zojuist de volgende post:

Miglow in 'nieuws: 'Bijna de helft van de huishoudens heeft minstens drie pc's''

Post is de zoveelste die zeg hoeveel PC's die thuis hebben, dus het is wel een -1, maar het gaat om de "reclame" naar zijn V&A, mag dat?

[ Voor 17% gewijzigd door Regeneration op 03-07-2008 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Lijkt mij gewoon ordinaire spam eigenlijk. Daarnaast ook een vrij loze reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Spam ja. En nog eens offtopic spam ook want wat hij aanbied is een server, terwijl het artikel/de poll over PC's gaat.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Lijkt me tijd voor een linkchange naar de advertentiepagina idd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Alleen link verwijderen of op -2 zetten?

Edit: heb iig nu de link verwijderd.

[ Voor 34% gewijzigd door Regeneration op 03-07-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Je bent al te langzaam :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Uuhm, ow. Ok. Ik was er ook mee bezig. Check de DSP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

alex3305 in 'nieuws: Runescape wordt opgepoetst'
Niet echt meerwaarde imo. Beetje ononderbouwd en bovendien is dit vandaag de dag veel minder aan de orde. Nulletje lijkt me voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
rant op linkjes naar plaatsen waar ik niet mag komen :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik zag het ja. Ik wilde het vinkje omzetten maar was al gedaan alleen duurde de edit te lang :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Laatst online: 18-09 08:25
Verwijderd in 'nieuws: Youtube moet bezoekersgegevens aan Viacom overhandigen'

Ik vind het goed gevonden maar imo niet echt een +1 waard, eerder een 0..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

En daar staat ie ook al weer op. Op zich redelijk voor de hand liggend natuurlijk en flauw, dus zelfs een -1 zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind em nog wel aardig, ook al is ie wel wat voor de hand liggend. Nulletje lijkt me een mooie score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:38
The_DoubleU in 'nieuws: Youtube moet bezoekersgegevens aan Viacom overhandigen'

Weet niet goed wat er met deze post moet gebeuren. Die laatste alinea is gewoonweg jammer. Zonder die alinea had hij van mij een +1 gekregen.
Maar is deze post nu werkelijk een -1 waard? In de rest van het bericht heeft hij zeker wel een punt vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die -1 is van mij. Met name vanwege de niet-onderbouwde beschuldiging van moord, ontvoering, drugshandel etc (dmv de vergelijking met de maffia).

De één-na-laatste alinea bevat ook een beschuldiging (over dat misbruik maken) die niet onderbouwd is.

Ook de eerste regel is wat trollerig (de afkorting IP betekent heel iets anders dan wat hij beweert).

Dat alles bij elkaar opgeteld maakt het voor mij een -1, want het zijn geen lichte beschuldigingen die hij daar 'even' uit.

[ Voor 17% gewijzigd door wildhagen op 03-07-2008 15:27 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:38
Hmm, dat is inderdaad waar. Moet beter leren lezen merk ik al weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik vind het dan wel een duidelijk betoog. Een goede lijn, een redelijke argumentatie en gebaseerd op wat de laatste jaren in het nieuws was.
Als je een betoogje maakt met een eindconclusie hoef je niet perse een nette eindconclusie hebben, je conclusie kan prima mafia zijn. Een -1 vind ik echt erg matig voor een an sich net opgezette reactie (ook al deel je de mafia-conclusie niet).

* Delerium +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dus jij vind het een goede lijn als je een organisatie vergelijkt met de maffia (en dus indirect ook beschuldigt van drugshandel, afpersing, moord etc)?

Om over de troll in de eerste regel en de beschuldiging zonder onderbouwing in de vierde alinea nog maar niet te spreken.

Met alle respect, maar heb je de moderatie-FAQ (en dan specifiek het gedeelte over trollen) wel eens doorgelezen? Een 0 zou, zei het nét op het randje, misschien nog te verdedigen zijn, maar een +1 is imho buiten alle proporties voor deze troll/ranting-post.

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 03-07-2008 16:22 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De RIAA vergelijken met de mafia is niet zo heel vergezocht hoor.
Mensen een dwangsom opleggen en anders een rechtszaak starten is pure afpersing die nog het beste valt te vergelijken met protectiegeld.

Een beetje felheid moet kunnen op de FP. Niet in de rondte gooien met beledigingen, maar gewoon een beetje fel ergens tegenin gaan moet kunnen. Anders blijven het allemaal softe policor reply's omdat iedereen graag +1tjes heeft en dan is de discussie helemaal weg.

Als ik zou mogen modden zou ik ook een +1 geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Het verschil zit hem in al dan niet afschieten of al dan niet voor de rechter slepen, met een redelijke kans dat de RIAA zelf verliest. Ik mag jou ook best een brief sturen met de vraag om mij aub even een paar duizend euro te geven omdat je inbreuk maakt op de auteurwetgeving, dan zou je me toch ook gewoon uitlachen en rustig verder gaan, wanneer ik je aanklaag tot de rechter aan toe?

De Mafia komt zonder dat jij iets hebt gedaan dat onwettig is even bij je huis langs en dreigt je spoorloos te laten verdwijnen als je niets betaalt. Dat lijkt mij toch net even een andere situatie. Wanneer je dat soort vergelijkingen gaat steunen met een +1 vraag ik me af welke onderbouwing je daar voor wil geven, een betere als de onderbouwing in de post over de mafia vergelijking denk ik niet dat je mee kan komen opdraven waarbij ik er dan ook gewoon een -1 voor geef!

edit:

Wanneer die linkjes in die post als onderbouwing moet dienen moet hij ook wat beter zijn best doen. Het gaat om een voorstel (er worden wel meer achterlijke voorstellen ingedient) en dat geouwehoer dat ISP's waarschuwingen doorsturen, zonder verdere persoonsgegevens vrij te geven overigens.

[ Voor 14% gewijzigd door Arne op 03-07-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
Tja, ik zie eigenlijk ook geen behoorlijke argumentatie.
Alleen de derde alinea is eigenlijk goed.

Eigenlijk is de rest allemaal trollerig. Alleen ben ik zo gewend geraakt aan de heersende mening over dit soort zaken op tweakers dat ik in eerste instantie eerder aan 0 dacht dan -1.

Het MAFIAA gedeelte vind ik in principe nog niet eens zo erg.Als ie maffia had gebruikt dan had ik er wel meteen aftrek voor gegeven, maar nu is het ook wel duidelijk dat ie niet echt de maffia bedoeld.

Ik twijfel een beetje tussen -1 en 0.
Moet je nou 0 geven omdat 1 alinea wel meerwaarde geeft, terwijl de rest een troll is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Het lijkt me vrij duidelijk dat hij die maffia wel bedoelt, wat hij ook meteen maar even verbastert met de FIAA. Hoeveel duidelijker wil je hebben dat hij die 2 met elkaar wil vergelijken? Een beetje in de trand van M$ en microschoft als je het mij vraagt.

(overigens gooit hij ook RIAA en FIAA op één hoop, maar goed.)

[ Voor 26% gewijzigd door Arne op 03-07-2008 16:38 . Reden: beetje verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

mjtdevries schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:33:

Het MAFIAA gedeelte vind ik in principe nog niet eens zo erg.Als ie maffia had gebruikt dan had ik er wel meteen aftrek voor gegeven, maar nu is het ook wel duidelijk dat ie niet echt de maffia bedoeld.
MAFIAA is een directe verwijzing naar de maffia, weliswaar in parodievorm maar dat doet daar niets aan af. Zie deze post.

Hij doelt wel degelijk op de echte mafia.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
mjtdevries schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:33:
Als hij niet de maffia bedoeld, wat bedoeld hij dan wel :?

*redenering gaat misterdoom's petje te boven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
Dat bedoel ik; het is een verwijzing in parodie vorm.

Kun je er dan vanuit gaan dat iemand daadwerkelijk bedoelt dat ze ook mensen liquideren, afpersen etc, of moet je het dan meer zien als iemand die er een ontzettende hekel aan heeft?

Aan de andere kant is het zeker zo erg (erger) dan M$ en daar gaven we ook heel hard -1 voor. Dus wat dat betreft zou het inderdaad een -1 moeten zijn.

Tja, dan slaat de schaal toch naar -1 door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
wat vinden jullie overigens over de post waar het reactie op is:
Prulleman in 'nieuws: Youtube moet bezoekersgegevens aan Viacom overhandigen'

wat mij betreft mag dat best een +1 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjtdevries schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:45:

Eensch. Staat mijns inziens ook te laag. Vandaar een +1 van mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kan ik in mee gaan, hoewel de laatste zin wel enige afbreuk doet. Toch een +1 gegeven :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
mjtdevries schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:45:

volledig met eens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Redelijk mee eens :p
Hij krijgt hem wel van mij, maar het is niet zo dat niemand anders heeft bedacht dat dat het enige is. De meesten reageren al in de trand van: "ze krijgen hem om deze rechtspraak, maar niemand kan achterhalen of ze meteen ook even een profiel opslaan". Ze mogen het nergens anders voor gebruiken, maar gaan ze dat ook niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het wel een nette post. Die laatste zin stoor ik me niet zo aan. Ook een +1 gegeven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze reactie lijkt me een pure bedreiging en als zodanig (uiterst) ongewenst op de FP?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Lijkt me meer een poging tot een grap (erg mislukt) of nutteloze kreet dan duidelijke bedrijgingen. Ongewenst ja, maar imho niet genoeg voor edit of -2. De bedrijging is in het algemeen, als het persoonlijk was geweest was een -2 of edit wel nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 03-07-2008 18:15 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Steve Jobs alsnog aangeklaagd wegens optiefraude '
Dit is ook een vreemde situatie: 6 x -1 (verdiend lijkt me) en een mismod om het weer neutraal te trekken... Willen jullie er even naar kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Verwijderd in 'nieuws: Firefox 3 krijgt zijn vermelding in Guinness Book of Records'

een 0 lijkt hier wel ok, maar die laatste alinea is er toch wat teveel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is in ieder geval geen rant op de moderatie, hij brengt het nog redelijk vriendelijk. Desalniettemin ongewenst. Ik denk dat zowel een 0 als een -1 goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik vind het een 0, want ik vind het allemaal wel meevallen en niet vervelend. Voor de zekerheid heb ik hem wel een mail gestuurd, zodat hij weet dat dit niet gewenst is.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Modmisbruiker gespot in deze reactie. Als je die een +2 geeft verdien je imho wel een nader onderzoekje door een powermod...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 18:43:
Verwijderd in 'nieuws: Steve Jobs alsnog aangeklaagd wegens optiefraude '
Dit is ook een vreemde situatie: 6 x -1 (verdiend lijkt me) en een mismod om het weer neutraal te trekken... Willen jullie er even naar kijken?
Oneliner met kern van waarheid zonder knipoog: 0
Oneliner met kern van waarheid met knipoog: -1

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 04-07-2008 08:54 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Toff in 'nieuws: Virgin stuurt 'per ongeluk' afsluitdreigbrief naar filesharers'
Of het nou wel of niet zo is vind ik eigenlijk helemaal niet relevant voor de draad. Nulletje dus, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een +1 voor deze reactie noem ik gewoon modmisbruik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

wildhagen schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:50:
Een +1 voor deze reactie noem ik gewoon modmisbruik.
Ik kan mij daar dan wel een +2 zelfs voorstellen :P

* Delerium ook nulletje doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Smerige troep! In de diepste krochten wegstoppen daarmee! -1 zal het zijn! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Heb je een kater ofzo? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik had een -1 staan, maar stem toch op 0 (onschuldig grappig & juist overdreven bedoelde reactie op een overdreven post (WIFI ding)). Ik denk dat diegene die +1 heeft gegeven hem zeer grappig vond :)

[ Voor 21% gewijzigd door Kixtart op 04-07-2008 15:18 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Daar kan ik me eigenlijk wel in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dirk schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:04:
Smerige troep! In de diepste krochten wegstoppen daarmee! -1 zal het zijn! :P
Een beetje zitten meningmodden hè? :| Wacht maar, ik gooi er wel een +2 compensatiemod tegenaan :Y)

:+

Serieus: Ik vind het ook wel een nulletje. Tamelijk onschuldig.

[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 04-07-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Hmm, ja die parent had erbij genoemd mogen worden, in zijn context is het een mooie scherpe post.

offtopic:
Nee ik heb geen kater, nog nooit gehad ook. Netzomin de dierlijke als de menselijke. Netzomin ooit een slok bier gehad. Maar ik weet wel perfect hoe het ruikt als er weer eens een container met 24 kratten is omgevallen en ik er doorheen loop om de zooi weer op te ruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

offtopic:
Ik heb ze allebei 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
offtopic:
Die dingen moet je ook niet om laten vallen :p Buiten dat ze best wat wegen geeft dat inderdaad een behoorlijke zooi. Wacht trouwens maar tot een vrachtwagen de laadklep stuk heeft en je hem met de hand moet lossen :p (wij gingen voor 2 uur op technische dienst wachten).
@.oisyn: ik had er graag één van de twee gehad, maar aangezien m'n fiets in gejat zat dat er niet in. Autorijden schijnt niet te mogen met alcohol :p

[ Voor 21% gewijzigd door Arne op 04-07-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

offtopic:
Je mag mijn kat wel lenen, heb je iig een van de twee :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

offtopic:
hé slowchatterts, zullen we weer ontopic? ;)

nieuws: Vlamingen willen .vla als alternatief voor .be biedt ruimte voor een hele grote berg wannabee-grapjes. Eentje om in de gaten te houden. Er zullen ongetwijfeld wat -1's uitgedeeld moeten gaan worden.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
oke, oke, ik ga wel weer aan het werk..... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Er worden idd nogal wat replies gepost die zelfs het predikaat 'onderbroekenlol' nog niet verdienen. Sommige open deuren kan men niet eens intrappen want die staan al wagenwijd open.

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 04-07-2008 16:37 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze doen anders goed hun best om het alsnog te doen... Toch wel jammer/grappig om te zien dat er nog genoeg zijn die het kozijn een rotschop geven... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Toch wel knap om in dezelfde minuut als de plaatsing van het artikel te reageren 8)7
Als dat het predicaat firstpost al niet verdient, weet ik het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
darkjeric in 'nieuws: Vlamingen willen .vla als alternatief voor .be' +2 :? 0 lijkt me genoeg voor zo'n offtopic discussie.
GENETX in 'nieuws: Vlamingen willen .vla als alternatief voor .be' lijkt me een -1, staat gewoon in het artikel

[ Voor 21% gewijzigd door Jorrit op 04-07-2008 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:47

hamsteg

Species 5618

Schieten we niet een beetje door ?

Woefke in 'nieuws: Vlamingen willen .vla als alternatief voor .be'

Ik ben dus die +1 ... ik zal wel een ander gevoel voor humor hebben, had in iedergeval een grijns om mijn gezicht en dat zie ik toch als grappig (vroeger +1). Goed, ik zal weer grijze muis spelen.

edit:
Vervolg post is ook wel grappig maar ik geef niets meer }:|

[ Voor 9% gewijzigd door hamsteg op 04-07-2008 19:28 ]

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Één woord, wat ook nog eens niets met het onderwerp van de newspost (een eventueel .vla TLD) te maken heeft, zelfs niet zijdelings. Sorry, daar kan ik geen humor in zien, ook al doe ik nog zo mijn best.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:47

hamsteg

Species 5618

Het is een reactie op dani86 ... "Waar zijn we mee bezig?".

Ik ga wel weer RedDwarf kijken, sorry voor de mismod.

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnAD in Nieuws: 'Vlamingen willen .vla als alternatief voor .be'

Mag ik vragen waarom dit bericht neutraal is? Dit voegt toch niets toe aan het nieuwsbericht? Ik heb het een -1 gegeven, omdat het soort van offtopic was, reactie op alles wat ook -1 is.
Het heeft totaal geen meerwaarde over het domeinnaam .vla waar het nieuwsbericht over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Ook een -1 gegeven, toch vreemd dat ik eerst misgeklikt had of iets dergelijks, zou toch zweren dat ik de -1 in de eerste plaats al had aangeklikt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Laatst online: 22:09
Lateralus287 in 'nieuws: Vlamingen willen .vla als alternatief voor .be'

Waarom de helft deze vooralsnog 0 geeft ontgaat mij... :? Duidelijke -1 IMO!

EDIT: En opeens zijn een paar 0 overgestapt op -1 |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Heikanu op 04-07-2008 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag maar 2x -1, waarvan één dan van mij en had zoiets van wat is dit dan? Vandaar dus mijn berichtje hier ;).
En foutje kan gebeuren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
J.J.K. schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:41:
Ook een -1 gegeven, toch vreemd dat ik eerst misgeklikt had of iets dergelijks, zou toch zweren dat ik de -1 in de eerste plaats al had aangeklikt. :X
Toen ik eerder keek zag ik +1 in het modblokje staan, maar er was niemand (van 3 pro's) die een +1 had gekozen :?

Ik had hem een 0 gegeven, omdat het een reactie op iemand anders was, maar achteraf vind ik hem nog meer offtopic dat als de root (ook al is de reactie niet genest) en de inhoud gaat ergenlijk nergens op in gaat. Daarnaast vind ik hem toch erg negatief tegenover de Vlamingen.

En nog over misklikjes. Het kan ook hieraan liggen, want ik heb dit sporadisch ook nog steeds: http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=3574

[ Voor 33% gewijzigd door Kixtart op 04-07-2008 19:52 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Heikanu schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:42:
Lateralus287 in 'nieuws: Vlamingen willen .vla als alternatief voor .be'

Waarom de helft deze vooralsnog 0 geeft ontgaat mij... :? Duidelijke -1 IMO!

EDIT: En opeens zijn een paar 0 overgestapt op -1 |:(
Het was een misklikje van mij, denk dat de pagina net niet goed was geladen of iets dergelijks, allemaal rare mods. Had hem btw al aangepast voordat ik je post zag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Laatst online: 22:09
J.J.K. schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:50:
[...]

Het was een misklikje van mij, denk dat de pagina net niet goed was geladen of iets dergelijks, allemaal rare mods. Had hem btw al aangepast voordat ik je post zag :P
Dat kan gebeuren :P
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.