Het verschil zit hem in al dan niet afschieten of al dan niet voor de rechter slepen, met een redelijke kans dat de RIAA zelf verliest. Ik mag jou ook best een brief sturen met de vraag om mij aub even een paar duizend euro te geven omdat je inbreuk maakt op de auteurwetgeving, dan zou je me toch ook gewoon uitlachen en rustig verder gaan, wanneer ik je aanklaag tot de rechter aan toe?
De Mafia komt zonder dat jij iets hebt gedaan dat onwettig is even bij je huis langs en dreigt je spoorloos te laten verdwijnen als je niets betaalt. Dat lijkt mij toch net even een andere situatie. Wanneer je dat soort vergelijkingen gaat steunen met een +1 vraag ik me af welke onderbouwing je daar voor wil geven, een betere als de onderbouwing in de post over de mafia vergelijking denk ik niet dat je mee kan komen opdraven waarbij ik er dan ook gewoon een -1 voor geef!
edit:
Wanneer die linkjes in die post als onderbouwing moet dienen moet hij ook wat beter zijn best doen. Het gaat om een voorstel (er worden wel meer achterlijke voorstellen ingedient) en dat geouwehoer dat ISP's waarschuwingen doorsturen, zonder verdere persoonsgegevens vrij te geven overigens.
[
Voor 14% gewijzigd door
Arne op 03-07-2008 16:34
]