[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 101.910 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij werkt de App store met apps <10mb over 3G en daarboven via Wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasieP schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:21:

dan schrik ik me rot. Dit lees je niet op veel andere sites (waar ze uiteraard vol lof zijn over alle functionaliteit)

maar als ik nou kijk naar bijv. een HTC Touch Diamond, waar ook ingebouwde GPS op zit, waar wel tomtom of igo op kan, waar je ook HSDPA op heb.
En waar je wel je eigen dingen op 'mag'. Dan is de keus toch juist snel gemaakt tegen de iphone? of zie ik dan enorme dingen over het hoofd?

tuurlijk is de iphone sneller, en mooier, maar qua functionaliteit loopt ie gewoon achter...
Dit zul je altijd blijven hebben... :Z

Mensen die een hoop nadelen onder elkaar zetten, en dan verwijzen naar de Touch Diamond. Hier naar toe, graag (en hier) en huiver. Je zal snel terug in dit topic rondhangen.

Nadelen opnoemen om alleen maar op abstract niveau specjes te vergelijken is vrij nutteloos. Je weet niet hoe zich dat vertaalt in real life gebruik. Ok, er zijn nadelen, maar er zijn evengoed erg veel voordelen. Veel van die dingen zijn sowieso onbruikbaar of ga je nooit gebruiken, dan is het niet meer dan een paar nietszeggende woorden in een spec-lijstje.

Ik heb liever een telefoon die het goed doet op z'n batterij en absoluut zo bug free mogelijk is (en fool proof) en snel in gebruik (je wil toch snel en normaal een gesprek kunnen aannemen lijkt me :/ ) dan een fancy apparaatje waar wel alles inzit, maar waar je niets kan gebruiken door de belabberde software met een eigen willetje. Lees die andere topics, het gaat daar alleen over ein-de-loos getweak. Daar wil je toch je kostbare tijd niet insteken, ik werp zo een toestel na een week in de vuilnismand. Laat iemand anders daar maar mee sukkelen, denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:19
Muthas schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:17:
Is dat in de iPhone 3G keynote gezegd? Want met de iPhone 2,5G klopt het inderdaad wat je zegt, alleen dat lag dan aan de slome verbinding. Aangezien je met App Store ook tot 10MB via 3G mag downloaden denk ik dat iTunes nu ook wel kan (gezien nummers vrijwel altijd kleiner als 10MB zijn) :)
Het probleem is dat de muziekindustrie verwacht meer geld te vangen voor mobiele downloads, daarbij willen ook graag de providers zelf nog een stukje van de taart. Apple heeft iig onderhandeld, maar ze hebben nog geen overeenstemming kunnen bereiken :)

Zie ook dit artikel: http://bits.blogs.nytimes...mobile-music-from-labels/

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 05-07-2008 02:39 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 22:46
Dreamvoid schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:42:
[...]

Omdat Apple daar de Apple Remote voor heeft. Zo hebben alle dingen die de iPhone niet heeft een reden:
- stereo audio/A2DP: zou de doodsteek zijn voor Apple's eigen Airport-over-WiFi
- File Transfer: Apple wil dat je alles synct via iTunes en iPhoto
- Contacts/Calendar sync: Apple wil dat je alles synct via iTunes en iSync
- Modem/Tethering: Apple wil dat providers onbeperkt internet aanbieden icm de iPhone zodat mensen niet kwaad worden over datalimieten, maar de providers zijn bang dat iedereen zijn iPhone als goedkoop access point voor al zijn PC's in huis gaat gebruiken. Oplossing: "internet mag de telefoon niet verlaten".
- MMS: Apple wil dat je emailt.
Belachelijk. Nu weet ik zeker dat dat onding er niet komt. Bluetooth en MMS is een van de belangrijkere/ste zaken op de telefoon tegenwoordig.

Ik maak toch zeker zelf wel uit of ik mms (wat ik regelmatig doe) of draadloos muziek afspeel op mn headphone (nee die witte ondingen gebruiken en dna ook je phone kwijt zijn of een mes tussen de ribben krijgen.. )

Ennuh ik heb bij internet gebruik in het buitenland toch echt een rekening gehad van 1200 euro (waarvan ik 200 credit heb gekregen omdat ik er over had geklaagd)

Ik ben blij met mn Tytn die alweer meer dan een half jaaar zo goed als zonder problemen loopt en alles heeft. En als Apple toch besluit de (stereo) BT en MMS functionaliteit te ''standaardiseren'' kijken we weer s naar de iPhone.

En die brief he bik wel na de eerste maand gehad bij Vf en gebruik weinig inet, dus ik denk dat je geluk hebt gehad (want ik was/ben niet de enige) ;)

Ook vind ik het jammer om te zien dat er zoveel van Wifi afhankelijk is terwijl er te weinig open wifi plekken (of duur betaalde, of niet werkende) plekken zijn (als ik alleen al naar hier in amsterdam kijk, met mn oude touch hoefde ik niet te proberen te wifi en onderweg, niet handig voor je gps dus bijv.)

[ Voor 15% gewijzigd door musiqman op 05-07-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Mooi, is er eentje meer voor mij over :) Als je niet wil meedoen aan de standaards van Apple zitten daar gevolgen aan (as in: niet kopen) ;)

Wat bedoel je met zo WiFi afhankelijk? 3G dekking is groot, dus snel internet is overal aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-10 19:07

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

musiqman schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 10:49:
[...]

Belachelijk. Nu weet ik zeker dat dat onding er niet komt. Bluetooth en MMS is een van de belangrijkere/ste zaken op de telefoon tegenwoordig.

Ik maak toch zeker zelf wel uit of ik mms (wat ik regelmatig doe) of draadloos muziek afspeel op mn headphone (nee die witte ondingen gebruiken en dna ook je phone kwijt zijn of een mes tussen de ribben krijgen.. )
Dit is één van de slechtste opmerkingen die ik tot nu toe heb gelezen om de iPhone af te kraken. Je bent idd eigen baas of je mms verstuurt of draadloos muziek luistert. Als jij dat wil koop je idd geen iPhone.

En dat mes tussen de ribben krijgen? Ik heb nog nooit zo'n slecht argument gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Nou dan volg jij het nieuws niet. Hoevaak er geen mensen zijn overvallen en ook een aantal keer met dodelijke gevolgen) door die witte ondingen (ondingen omdat ze ook kwalitatief slechter zijn) dus is dat zeker wel een goed argument.

En jij vind dat ik de phone afkraak, voel je je aangevallen? das dna jou zaak. Ik zeg alleen maar waarom ik nu nog niet voor een phone zou kiezen en waarom ik nu nog gelukkig ben met mn Tytn.

De iPhone is een kek dingetje met mooie functies, maar de belangrijke zaken (zeker voor mijzelf, maar ik denk ook voor anderen) zijn belangrijk om mee te nemen in een overweging.

En idd de 3G dekking is top, maar er zijn genoeg zaken waar je de wifi bij nodig hebt en dan kan je niet terug vallen op een goede dekking. Dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:03:
Mooi, is er eentje meer voor mij over :) Als je niet wil meedoen aan de standaards van Apple zitten daar gevolgen aan (as in: niet kopen) ;)

Wat bedoel je met zo WiFi afhankelijk? 3G dekking is groot, dus snel internet is overal aanwezig.
Dan ken je het netwerk van T-Mobile nog niet. Ik heb een PDA met abonnement van T-Mobile en een datakaart voor de laptop van Vodafone. In de steden zal het niet veel schelen maar in de periferie is T-Mobile vaak de mindere, daar wordt dan gewoon teruggeschakeld naar GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiqman schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:17:
De iPhone is een kek dingetje met mooie functies, maar de belangrijke zaken (zeker voor mijzelf, maar ik denk ook voor anderen) zijn belangrijk om mee te nemen in een overweging.
Mwa. Het niet hebben van bluetooth file transfers, MMS, etc heeft kennelijk bij miljoenen mensen niet de doorslag gegeven om er géén te kopen. Jij stelt het als "iedereen wil MMS, dat zit er niet op, dus het is een onbruikbaar apparaat/onding". Ik gebruik persoonlijk MMS nooit en voor mij wegen de voordelen gewoon ruimschoots op tegen de nadelen.

Kortom: als de iPhone functies mist die voor jou onmisbaar zijn: niet kopen! Maar dan ook niet net doen alsof het een baggerslecht apparaat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 15:41
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:59:
[...]

[...]

Mwa. Het niet hebben van bluetooth file transfers, MMS, etc heeft kennelijk bij miljoenen mensen niet de doorslag gegeven om er géén te kopen. Jij stelt het als "iedereen wil MMS, dat zit er niet op, dus het is een onbruikbaar apparaat/onding". Ik gebruik persoonlijk MMS nooit en voor mij wegen de voordelen gewoon ruimschoots op tegen de nadelen.

Kortom: als de iPhone functies mist die voor jou onmisbaar zijn: niet kopen! Maar dan ook niet net doen alsof het een baggerslecht apparaat is :)
Juist! Don't like it, don't buy it.

En als je eens goed na gaat denken over wat je wel of wat niet gebruikt. Camera op je phone... ik heb een 10mp spiegelreflex. Daar kan geen telefoontje tegenop. Als ik mooie foto's wil maken, pak ik m'n camera.

Turn by Turn nav... gaat op 11 juli die appstore niet vol open? Ik durf er geld op in te zetten dat je straks gewoon een apple navigatie applicatie kan kopen via die store.

Geen MMS functie, ik zeg Push e-mail. Kunnen we straks ook meteen sms afschaffen.

Ik heb heel lang een HTC gewild. Tot dat deze iPhone gelanceerd werd. De bottle neck voor mij was de enorme trage GUI van de concurrenten. de iPhone rocked gewoon wat betreft de snelheid van de GUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een paar aanvullingen op lopende discussies:

Over het "multitasking" probleem, ik heb bijvoorbeeld Fring op mijn iPhone staan.
Deze draait keurig op de achtergrond mee hoor en als ik mail aan het tikken ben en iemand skyped mij, krijg ik daar keurig een melding van. App's kunnen dus prima op de achtergrond draaien hoor.
Er zullen meer programma's zijn die dat doen maar je hebt niet 2 vensters open nee.
Ook kun je rustig muziekje aanzetten als je aan het internetten bent o.i.d.
Ik snap het hele probleem en de discussie dus niet.

Ook MMS werkt prima op de iPhone, verzenden en ontvangen.
Standaard zit het er niet in nee, maar er zijn ook heel veel dingen die niet standaard werken op een WM toestel (Touch Diamond etc. ;) ), dus dat je dat er zelf op moet zetten is geen obstakel hoor.

Wat ik wel mis is inderdaad BT stereo, ik heb een hele mooie BT headphone en dat gaat dus niet :(

Daarnaast heb ik onlangs een HTC Touch Diamond genomen naast mijn iPhone.
Ik ben het er mee eens dat op papier de Diamond veel meer kan, praktijk is dat ik hem 2 dagen gebruikt heb en weer heel snel terug ben naar de iPhone.
Mijn Touch Diamond is gedegradeerd naar een TomTom Diamond tot de iPhone ook kan navigeren.

Verder doet de iPhone alles wat er (voor mij) noodzakelijk is op een mobile-device.
Bellen (duh), mailen, internetten, snapshots maken (mobieltjes zijn GEEN fototoestellen), foto's kijken/laten zien (ook zakelijk), muziek luisteren, agenda beheer, contact beheer, documenten bekijken, zo nu en dan een spelletje, etc. Nu nog navigeren en ik ben klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-10 11:53
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 12:25:
Over het "multitasking" probleem, ik heb bijvoorbeeld Fring op mijn iPhone staan.
Deze draait keurig op de achtergrond mee hoor en als ik mail aan het tikken ben en iemand skyped mij, krijg ik daar keurig een melding van. App's kunnen dus prima op de achtergrond draaien hoor.
Dat kan idd met een jailbroken device. Applicaties die je nu op je iPhone installeert kunnen vrijwel alles doen met de telefoon, dat gaat echter heel anders werken voor applicaties via de AppStore. Die applicaties worden eerst getest en gekeurd door Apple en zullen zich moeten houden aan de voorwaarden en beperkingen van de SDK. Multi-tasken kan de iPhone prima, het mag alleen niet van Apple ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxa schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 12:25:
[...]

Geen MMS functie, ik zeg Push e-mail. Kunnen we straks ook meteen sms afschaffen.

Ik heb heel lang een HTC gewild. Tot dat deze iPhone gelanceerd werd. De bottle neck voor mij was de enorme trage GUI van de concurrenten. de iPhone rocked gewoon wat betreft de snelheid van de GUI.
Inderdaad, op termijn zal een push-email protocol gewoon sms en mms vervangen voor de meeste toepassingen. Meer content mogelijk.

Sms'en is voorlopig het belangrijkst, een foto doorsturen doe je wel via mail. Veel minder omslachtig dan dat mms protocol. (wat zoals ik heb vernomen ook niet bij iedereen even vlekkeloos werkt. En waar de meeste mensen dus ook niets mee aankunnen tenzij ze weten hoe het werkt)

UI is idd super belangrijk, en dan vooral de snelheid. Iedere tweaker zit eindeloos te zeuren over hoe hun windows er liefst zou uitzien als win98 omdat dit dan sneller zou gaan (totale onzin natuurlijk, maar kom) maar bij een telefoon nemen ze wel genoegen met een str*nttrage interface? Ik word schreeuwend gek als ik een paar dagen met een WM toestel moet werken.

Ik, en velen met mij, willen gewoon NIET hun vrije tijd opofferen aan eindeloos getweak en gepruts om een paar elementaire functies goed werkend te krijgen. Ga eens lezen in het HTC diamond topic, m'n mond valt open van verbazing wat ze daar nog allemaal aanvaarden. Omdat 'tweaken uiteraard cool is' :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartvb schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 12:44:
[...]

Dat kan idd met een jailbroken device. Applicaties die je nu op je iPhone installeert kunnen vrijwel alles doen met de telefoon, dat gaat echter heel anders werken voor applicaties via de AppStore. Die applicaties worden eerst getest en gekeurd door Apple en zullen zich moeten houden aan de voorwaarden en beperkingen van de SDK. Multi-tasken kan de iPhone prima, het mag alleen niet van Apple ;(
Er mag zo veel niet, maar het kan dus wel.
Ik ga mezelf geen beperkingen opleggen door een OTB telefoon te gebruiken,
WM telefoons zijn dan helemaal onbruikbaar ;)
Ik zie het probleem dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Maar is swirleyMMS is toch een applicatie voor de iphone die kan ontvangen en versturen? Is wel third party maar het schijnt te werken.

Het zou mij ook niet verbazen als je straks via de applestore zo'n applicatie kan kopen.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:00:
[...]

Klopt, maar er zijn maar weinig bedrijven die b.v. een fatsoenlijke navigatie app gaan schrijven die alleen draait op gehackte telefoons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:00:
[...]

Ik ga mezelf geen beperkingen opleggen door een OTB telefoon te gebruiken,
WM telefoons zijn dan helemaal onbruikbaar ;)
Ik zie het probleem dus niet.
Ik wel, want de 3G is nog niet gehackt dus kan je NIET zomaar alles er opzetten. En zolang er nog geen garantie is dat dit makkelijk kan blijven de beperkingen aanwezig.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
id. en meerendeel van de mensen gebrukt nog mms en geen psuhmail (meeste weten net hoe mms werkt)

en ik snap niet dat je je zo angevallen voelt. net of ik jou bekritiseer (wat wat anders is dan afkraken, want ik ben een apple gebruken en fan, alleen heeft het toestel nog te weinig out of the box opties die ik nu gebruik zoals goed werkende mms, tomtom, bluetooth, foto etc)

ieder zn mening ;)

ik dach trouuwens dat mms en wel kon? beetje stom als je daarvoor moet dokken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 12:56:
[...]

Inderdaad, op termijn zal een push-email protocol gewoon sms en mms vervangen voor de meeste toepassingen. Meer content mogelijk.

Sms'en is voorlopig het belangrijkst, een foto doorsturen doe je wel via mail. Veel minder omslachtig dan dat mms protocol. (wat zoals ik heb vernomen ook niet bij iedereen even vlekkeloos werkt. En waar de meeste mensen dus ook niets mee aankunnen tenzij ze weten hoe het werkt)

UI is idd super belangrijk, en dan vooral de snelheid. Iedere tweaker zit eindeloos te zeuren over hoe hun windows er liefst zou uitzien als win98 omdat dit dan sneller zou gaan (totale onzin natuurlijk, maar kom) maar bij een telefoon nemen ze wel genoegen met een str*nttrage interface? Ik word schreeuwend gek als ik een paar dagen met een WM toestel moet werken.

Ik, en velen met mij, willen gewoon NIET hun vrije tijd opofferen aan eindeloos getweak en gepruts om een paar elementaire functies goed werkend te krijgen. Ga eens lezen in het HTC diamond topic, m'n mond valt open van verbazing wat ze daar nog allemaal aanvaarden. Omdat 'tweaken uiteraard cool is' :z
Met jou kan ik praten. Ik heb de HTC TD topics gelezen. En mijn broek zakt af van al die malfunctions die ze aantreffen. Apps die niet draaien, of vastlopers die alleen met harde reboot gefixed kunnen worden... omg... en voor dat geld.

Ik wil gewoon een telefoon die het meteen goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Het probleem wat ik met MMS heb met mijn SE is dat die standaard de foto;s te groot maakt en niet automatisch verkleint daarbij kom nog eens kijken dat het 9 van de 10 keer niet goed werk en ga zo maar door. Maar goed mensen als je echt wil MMSen koop hem dan niet :D

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis nog een aantal dingen, wellicht dat jullie weten of dit er wel op zit of dat het op een andere manier is te gebruiken?
- filemanager (hack?)
- bestanden via bluetooth delen en meerdere bestanden tegelijkertijd versturen
- t9 contactpersonen zoeken, zonder eerst je contactlijst te openen
- copy paste functie, erg handig voor bijv. agenda items die sporadisch voorkomen of stukken tekst uit de mail. omdat me vorige telefoon die functie niet had hem ik hem weer weggedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiqman schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:05:
Ik snap niet dat je je zo aangevallen voelt. net of ik jou bekritiseer (wat wat anders is dan afkraken, want ik ben een apple gebruken en fan, alleen heeft het toestel nog te weinig out of the box opties die ik nu gebruik zoals goed werkende mms, tomtom, bluetooth, foto etc)

ieder zn mening ;)
Als ik zo overkwam was dat niet de bedoeling hoor, no offence taken.
Ik wilde alleen een aantal zaken weerleggen die hier besproken werden.
Als gebruiker heb ik de ervaring dat een aantal dingen niet correct werden genoemd,
daar wilde ik op reageren en mijn ervaringen delen.

Dat de nieuwe iPhone gehacked gaat worden is een kwestie van tijd.
Raar om te veronderstellen dat alle FW's tot nu toe (steeds makkelijker en sneller) gehacked zijn,
en de nieuwe straks niet, beetje onwaarschijnlijk ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:48:
Ik mis nog een aantal dingen, wellicht dat jullie weten of dit er wel op zit of dat het op een andere manier is te gebruiken?
- filemanager (hack?)
- copy paste functie, erg handig voor bijv. agenda items die sporadisch voorkomen of stukken tekst uit de mail. omdat me vorige telefoon die functie niet had hem ik hem weer weggedaan :)
Dat zit er allemaal niet op... Maar volgens mij had je dat de afgelopen pagina's al kunnen vinden. Overigens is een filemanager niet echt nodig op een iPhone :) Ook een contactpersoon zoeken zonder contactlijst of telefoonapp te openen past niet bij de iPhone. Je hebt immers op je homescreen/springboard helemaal geen toetsen/mogelijkheid om een naam in te geven.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had al zo'n klein vermoeden dat het er niet opzat. :)
Je telefoonschermpje start toch met een keypad, als je dan in T9 style een naam intikt zou hij dus hints kunnen geven van namen.
Maar een keer extra klikken in me telefoonboek is ook nog wel mee te overleven.

Zelf vind ik het nog wel eens handig om mbv een filemanager een aantal ringtones of foto's tegelijkertijd te versturen(wat dus wel kan op mijn windows based MDA :)) via bluetooth.
Op me laptop zit bijv. standaard bluetooth, dus heb ik onderweg niet echt de behoefte om een heel docking station aan te gaan sluiten.

Vandaar mijn vraag of het eventueel softwarematig is toe te voegen.
Als ik bij de beschikbare software kijk, zie ik daar namelijk enkel programma's en games niet zozeer applicaties om de standaard interface te voorzien van een aantal extra features zoals bijv. copy/paste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:55
De hardware voor datatransfer over bluetooth is er wel alleen softwarematig is het er nog niet, er zou best wel is in de toekomst een app gemaakt kunnen worden die het mogelijk maakt via bluetooth bestanden te versturen....

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiqman schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:17:
Nou dan volg jij het nieuws niet. Hoevaak er geen mensen zijn overvallen en ook een aantal keer met dodelijke gevolgen) door die witte ondingen (ondingen omdat ze ook kwalitatief slechter zijn) dus is dat zeker wel een goed argument.
offtopic:
Nee want de gemiddelde meegeleverde oordopjes zijn zoveel beter.. |:( Dan koop je toch andere oordopjes? (Of je verft ze paars ofzo)

Sorry hoor, maar dit argument slaat natuurlijk nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
weeraanmelden schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:31:
1 week geleden Telfort opgezegd, gisteren SMS gekregen dat ik binnen 2 weken reactie krijg.
Dat wordt dus geen iPhone op dag 1 voor mij.
Zal wel even wennen zijn dat ik weer 44 euro in de maand betaal, want ik heb 4 jaar sim only gehad.
4 jaar geleden waren de nokia's K*t, en de N7x serie heb ik nooit wat gevonden.
Nu ga ik eindelijk eens een echte bling bling telefoon kopen die absoluut mijn mobiele leven gaat veranderen.
Ik ben als sinds ik overgestapt ben naar Apple lid van .mac, en maak zeer veel gebruik van Webgallery's.
Ik kan straks mijn .Mac/.Me gallery online plaatsen, en onderweg met de trein voordat ik naar het feestje ga in de trein mijn gallery nog ff controleren, en zelfs aanpassingen doen op de volgerde van de foto's.
(wissen van de foto's kan denk ik niet)
Mijn mail is al 2 jaar .mac, dus push mail is een geweldige uitvinding.
Mijn GSM zonder spraakherkenning gebruikte al ik via bluetooth in de auto om gebeld te worden, dus integratie in de auto is geen probleem.
Qua iPod's heb ik altijd de mini/nano reeks gehad, dus ik ga nu opeens naar 16GB witte iPhone.
Mijn werk web exchange mail werkt nu al via de iPod Touch, dus mijn werkmail hoef ik niet eens door te sturen (geen ruzie met sec. mgnt)
En omdat PDF en PowerPoint documenten werken, kan ik op mijn werk ook de iPhone gebruiken.

Mijn contacts synchroniseerde ik al via isync en bestanden verstuurde ik nooit van GSM naar GSM.

Trouwens, die Conference Call optie bij elk gesprek zal ook revolutie betekenen.
De Nokia 6310 kon al een conference call opstarten, maar deze functie was verstopt achter een onduidelijk menu die je alleen kon opzoeken tijdens het bellen.
99% van de GSM gebruikers weet niet dat je zelf een conference call kan opstarten,
Deze functie wordt stiekem vergeten, maar dit ook een revolutie bij de GSM's.
Mark my words.
Overigens is deze functie waarschijnlijk gemotiveerd door de telco's :)

Wat ook cool is, is de standaard headphone aansluiting.
Bij heel veel feestjes staat tegenwoordig een iPod te spelen.
Nu kan je via de iTunes store tijdens het feestje " die ene hit" kopen voor 99 cent, afspelen, en thuis synchen met je Mac.

Augustus 2006 was het jaar dat ik overstapte naar Mac, en nu ga ik qua GSM ook een nieuwe bruikbare wereld in.
Heerlijk.

Nokia, na 7 jaar GSM's , sorry..
Ik stap over and i'm not looking back.
(Beetje zoals bij de Osdorp Posse ;) )
Hoezo niet? Je kan bij T-Mobile je abo in laten gaan op een specifieke datum :)
Je kan dus op de 11de een contract aansluiten en je iPhone mee krijgen en op de datum van activatie start je abo. In de tussentijd kan je gewoon al de bijgeleverde simkaart in de iPhone stoppen om ermee te spelen. Bellen met die simkaart kan trouwens al alleen betaal je dan de minuten die je heb gebruikt (€0,25 per minuut zal het dan zijn)
Data kan dan natuurlijk ook alleen betaal je je helemaal scheel aan de verbruikte MB's

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyReact is natuurlijk geweldig, maar dit soort terugvind posts zijn niet de bedoeling ;). Daarvoor zijn er Bookmarks.

[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 05-07-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 18:31
[...]

Inderdaad en als je niet gebeld kan worden als je aan het navigeren bent op je telefoon :X

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

nils7 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 20:44:
[...]

Inderdaad en als je niet gebeld kan worden als je aan het navigeren bent op je telefoon :X
Laatste keer. Bellen gaat altijd samen met andere applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

[...]

Multi-tasken kan de iPhone prima, het mag alleen niet van Apple ;(
Apple wil niet dat mensen een spelletje op App Store kopen wat vervolgens met 2 fps draait. Ja de iPhone is kut!11 kijk hij kan niet eens die spel normaal doen je weet! 7(8)7 Dan hebben die mensen dus tig programma's op de achtergrond draaien. Hoe wil je een limiet aan multitasken leggen? Apple zou iets kunnen overweg als: maximaal 1 programma en maximaal x% CPU, anders force quit. Echter, om dit een normale consument te laten begrijpen (en de reden) gaat te ver, dus kiezen ze voor helemaal geen multi-tasken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Op de Palm nog nooit last gehad van apps die in de achtergrond blijven draaien en zorgen dat het hele device traag wordt. Geen idee hoe ze dat doen.

Maar je zou natuurlijk kunnen stellen dat applicaties maximaal 1x per seconde 'wakker' mogen worden en dan ook maximaal x cycles hebben en dat ook alleen als er een goede reden voor is (meestal het open houden van een netwerkverbinding). Dat hele push verhaal dat Apple bedacht heeft zie ik iig ongeloofelijk niet zitten ivm privacy redenen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

bartvb schreef op zondag 06 juli 2008 @ 00:47:
Op de Palm nog nooit last gehad van apps die in de achtergrond blijven draaien en zorgen dat het hele device traag wordt. Geen idee hoe ze dat doen.
ook geen last op de iPhone als je webbrowsen, mailen, muziek luisteren en wat foto's bekijken daaronder laat vallen, alleen met fring nog wel eens wat probleempjes
Dat hele push verhaal dat Apple bedacht heeft zie ik iig ongeloofelijk niet zitten ivm privacy redenen :/
Maar ondertussen wel je geboortedatum, mailadres, webadres en woonplaats op een openbaar profiel achterlaten...

Tsja privacy privacy... als apple je iPhone als een virtual device aan 'the cloud' hangt en dan een pakketje doorstuurt met wat info zie ik dat niet als privacy gevoelig, helemaal niet als je de gewone gedragsregels (lees creditcard gegevens, gevoelige data etc.) van het internet aan houdt.

Laat maar komen die push apps, ik ben benieuwd naar de unieke features die je daar weer aan kan hangen, zodat bijvoorbeeld mijn moeder weet waar ik precies ben op het moment dat ze me via skype gaat bellen op mijn 06 (lees, ff een request sturen via push die mijn status update en een google maps linkje terug gooit voordat ze belt)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Laatst online: 30-09 22:28
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:48:
Wanneer je een jailbroken iPhone hebt, kan je met Installer (dus niet AppStore) ook apps installeren. Het is even wachten of en wanneer dit gaat komen, en of het goed samenwerkt, AppStore en Installer, maar daarna kan je zo goed als alles. Want er is altijd wel iemand in de wereld die een 'iets' wat handig is wil ontwikkelen. En omdat de iPhone wereldwijd, en vooral Amerika, gebruikt wordt, komen die apps wel.

De volgens apps zijn nu beschikbaar via Installer, voor firmware 1.1.4 (zal ook wel voor 2.0 beschikbaar komen).
- filemanager (hack?)
Finder
Dit kan helaas niet, en gaat misschien ook wel niet komen, omdat Apple de BlueTooth Stack beperkt heeft. Maar de email functionaliteit heb je wel. Heb je gelijk een argument om de ontvangers van de bestanden ook een iPhone aan te praten :-) Want email werkt erg lekker op de iPhone.
Maar straks komt er wel een progje welke bestanden naar andere iPhones kan sturen dmv WiFi. En wie heeft er straks nou geen phone met WiFi? Teminste, diegene die bestanden versturen via Bluetooth hebben meestal ook wel een phone met WiFi toch?
SmartDialer

Dan heb je T9 via je keypad. Werkt inderdaad best gemakkelijk, Er zit echter daardoor wel helaas een kleine vertraging in bij het intypen van een nummer.
Tja... dit vind ik iets wat ik dagelijks mis, als je eenmaal copy-past op een smartphone hebt gehad, dan wil ja dat altijd. Waarom Apple dit er niet in maakt!!!?!!! Kunnen we niet een petitie starten o.i.d. voor copy-past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Laatst online: 30-09 22:28
Waar ik ook wel benieuwd naar ben. Voor de veilingen van de UMTS frequenties werd er gezegt. Straks met UMTS kan je de de aanbiedingen van de slager zien op je gsm als je langs zijn winkel loopt.

Nu Apple met de iPhone eindelijk location aware apps gaan komen, gaan we dit nu dan ook krijgen? De aanbiedingen van de AH op je iPhone op het moment dat je de winkel inloopt?

Lijkt me een leuk idee voor AH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

RedHead schreef op zondag 06 juli 2008 @ 11:14:
Waar ik ook wel benieuwd naar ben. Voor de veilingen van de UMTS frequenties werd er gezegt. Straks met UMTS kan je de de aanbiedingen van de slager zien op je gsm als je langs zijn winkel loopt.

Nu Apple met de iPhone eindelijk location aware apps gaan komen, gaan we dit nu dan ook krijgen? De aanbiedingen van de AH op je iPhone op het moment dat je de winkel inloopt?

Lijkt me een leuk idee voor AH!
Waarom niet ? Zolang de gebruiker hier een voordeeltje mee heeft (jullie gierige hollanders, daar doen wij friezen niet aan :+ ) kan narrowcasting prima op die manier !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 23:24

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Op de Palm nog nooit last gehad van apps die in de achtergrond blijven draaien en zorgen dat het hele device traag wordt. Geen idee hoe ze dat doen.(...)
Als het een Palm device is dat op PalmOS draait: niet. PalmOS doet exact hetzelfde als de iPhone, er kunnen geen applicaties in de achtergrond draaien. (met als verschil dat PalmOS het echt niet kan)

[ Voor 5% gewijzigd door Aaargh! op 06-07-2008 11:53 ]

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat hele push verhaal dat Apple bedacht heeft zie ik iig ongeloofelijk niet zitten ivm privacy redenen :/
Leg eens uit? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Hij is denk ik bang dat iemand die bij hem in de buurt is een push van bijvoorbeeld een contact kan sniffen :? Slaat alleen imo nergens op, want het zal echt niet als plain text worden verzonden, daarnaast heb ik nog nooit iets gehoord over sniffing van hsdpa of edge verkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molier
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-09 14:51
Als Mail for Exchange op mijn Nokia E51 draait. Gaat de Exchange optie op de Iphone dan ook werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
En dan schrijven mensen hier dat ze niet snappen dat Tweakers met een Windows Mobile telefoon alles vergoeilijken, zoals bugs. Wat ik dan niet snap is dat de Apple users hier alles vergoeilijken wat de iPhone níet kan, met de mededeling dat Apple dat dan zo wil, en dat het daarom niet kan. Nee, das pas vergoeilijken...

'nuff said..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Het staat mij vooral niet aan dat alles dat via Push binnen komt via servers van Apple loopt. Ik vind het prima dat mensen weten dat ik in Eindhoven woon, wat mijn email adres is en dat ik groene ogen heb. Mensen (inclusief Apple en inlichtingendiensten) hebben echter helemaal niets te maken met mijn vriendenkring, gesprekken met mijn vriendin, mijn todolijst, aandelen of de status van mijn servers.

Ik vind het heel erg creepy dat Apple je forceert om dat soort data via hun servers, volgens hun voorwaarden en met een beetje pech unencrypted te versturen. Apple en encryptie zijn tot nu toe geen geweldige combinatie geweest, heel .Mac was (is?) unecrypted, inclusief de iDisk. Wat mij betreft is dat ronduit onverantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan niet anders dan dat deze strategie van T-Mobile gaat leiden tot veranderingen in het abonnementen aanbod in Nederland, en dan vooral het mobiele internet.

Ik kan me zo snel echt geen enkele reden bedenken om een iPhone 3G in het buitenland te halen en dan te unlocken. De momenteel aangeboden abonnementen zijn goedkoper dan menig sim-only abonnement en je krijgt nergens 2Mbps downstream voor eenzelfde prijs. Er is gewoon geen enkele mogelijkheid om een los abonnement samen te stellen dat net zo gunstig, bovendien kost je iPhone dan zeer waarschijnlijk nog eens 500-600 euro.

Als ik zo kijk kost zowel bij Hi als bij T-Mobile een combinatie van 150 minuten en 150 smsjes sim-only 20 euro per maand. Dat betekent dat je voor een meerprijs van 10 euro je 2Mbps downstream krijgt en een 'korting' van ongeveer 400e op je toestel. Bovendien is er ook nog Visual Voicemail.

Het enige probleem wat ik me zo kan bedenken is dat je 2 jaar aan je abo vast zit. Hoewel het nu blijkt dat je in Amerika je iPhone abo kunt upgraden, wat dan ook weer het geval zou kunnen zijn met iPhone versie 3 in Nederland, waarbij ik even aanneem dat deze binnen 2 jaar uit komt. En daarnaast is voor zeer onregelmatige bellers een abonnement in de stijl van het Relax pakket niet optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Shiver23 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 21:03:
[...]

Laatste keer. Bellen gaat altijd samen met andere applicaties.
Met de native apps wel maar niet met apps van 3rd party...

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:07:
Ik kan me zo snel echt geen enkele reden bedenken om een iPhone 3G in het buitenland te halen en dan te unlocken.
Meer iets voor [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2 maar oke. Ik kan wel genoeg redenen bedenken:
  • 2 jarig contract
  • Alleen T-Mobile
  • Mensen die net verlengt hebben
  • Mensen met heel andere eisen aan hun abonnement
    • Tegoed gaat maar 2 maanden mee, niet erg flexibel
    • Mensen die alleen veel SMS-en of bellen houden van het andere veel over
    • Sowieso is veel sms-en duur, zijn best wat mensen die vrijwel alleen sms-en, en doen dat oneindig voor een tientje in de maand
nils7 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:11:
[...]

Heb je daar een bron van? Aangezien er nog geen officiële 3rd party apps zijn heeft niemand het nog kunnen proberen.

[ Voor 32% gewijzigd door Muthas op 06-07-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
nils7 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:11:
[...]

Ik ben heel benieuwd hoe je dat weet? Je wilt dus stellen dat je wel kunt bellen of muziek luisteren tijdens het werken met bijv. Google Maps, maar niet met een third party app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Verbaas me trouwens dat er nog geen Mobile.me topic is. Hoedje is hier misschien animo voor? Ik zelf ben geen beste topic bouwer dus dat laat ik aan iemand anders over.

Maar misschien kunnen de discussies over apps, push-mail, -contacts, -calender dan gemerged worden naar een centraal topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
UltraSub schreef op zondag 06 juli 2008 @ 12:40:
En dan schrijven mensen hier dat ze niet snappen dat Tweakers met een Windows Mobile telefoon alles vergoeilijken, zoals bugs. Wat ik dan niet snap is dat de Apple users hier alles vergoeilijken wat de iPhone níet kan, met de mededeling dat Apple dat dan zo wil, en dat het daarom niet kan. Nee, das pas vergoeilijken...
Ik neem aan dat je refereert aan mijn lijstje aan BT profielen? Begrijp me niet verkeerd, ik vergoeilijk helemaal niks - sterker nog ik vind het knap klote dat er geen A2DP en DUN (modem) op zit, nu ik net twee A2DP autoradio's heb en met mijn laptop en huidige telefoon heel veel via DUN werk.

Windows Mobile ben ik geen grote fan van (ik zit alweer een tijd op UIQ3 en een Blackberry) maar je moet het Microsoft wel nageven: het is ze gelukt om onafhankelijk van de gevestigde orde (Nokia/Ericsson/Samsung/Motorola), met no-name merken als HTC en MDA vanuit het niets een behoorlijk functioneel platform neer te zetten, en developers zover gekregen om massaal ervoor te gaan ontwikkelen. Er zijn tienduizenden WM apps te koop, meer dan voor elk ander platform samen. Uiteindelijk koop je een smartphone voor de apps, anders kan je net zo goed een featurephone kopen. En ook al zegt iedereen publiek dat hij liever bugvrije simpele telefoon heeft dan veel features, de markt laat echt wat anders zien.

Maar ja, dan blijft dat de native WM interface teveel vanuit de desktop ontwikkeld is (kleine knopjes, stylus) en dat het niet erg stabiel is - maar functioneel kan je gewoon moeilijk om WM heen. Net als op de desktop dus.

Palm heeft zitten slapen en heeft te laat 3rd party devs gestimuleerd, Nokia heeft met het Symbian S90 fiasco jaren verloren (ik heb die lompe baksteen gehad, en het was geen pretje) en heeft uiteindelijk maar wat halfslachtige touchscreen support aan het oude S60 geschroefd, Sony-Ericsson is nooit echt serieus achter het buggy UIQ gaan staan. Het enige platform wat stabiel als een huis is EN veel applicaties heeft is Blackberry, en dat is dan ook heer en meester in de business markt. Als die Canadezen drie jaar terug de consumentenmarkt in waren gegaan hadden ze de hele markt schoongeveegd. En nu doet Apple dat, als ze tenminste de lessen van het succes van WM en Blackberry leren: niet het OS, maar de applicaties maken de smartphone. Je ziet het al aan de discussies, iedereen is geinteresseerd in GPS nav software, IM clients, etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Dreamvoid op 06-07-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Noxa schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:21:
Verbaas me trouwens dat er nog geen Mobile.me topic is. Hoedje is hier misschien animo voor? Ik zelf ben geen beste topic bouwer dus dat laat ik aan iemand anders over.

Maar misschien kunnen de discussies over apps, push-mail, -contacts, -calender dan gemerged worden naar een centraal topic?
offtopic:
Zet je DM eens aan, ik wil wel helpen :)

[ Voor 76% gewijzigd door Muthas op 06-07-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Noxa schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:21:

offtopic:
Ik had het ook al aan Muthas aangegeven. Als iemand hier een topic over wilt openen, is dat natuurlijk goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Dreamvoid schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:23:
[...]

Palm heeft zitten slapen en heeft te laat 3rd party devs gestimuleerd, Nokia heeft met het Symbian S90 fiasco jaren verloren (ik heb die lompe baksteen gehad, en het was geen pretje) en heeft uiteindelijk maar wat halfslachtige touchscreen support aan het oude S60 geschroefd, Sony-Ericsson is nooit echt serieus achter het buggy UIQ gaan staan. Het enige platform wat stabiel als een huis is EN veel applicaties heeft is Blackberry, en dat is dan ook heer en meester in de business markt. Als die Canadezen drie jaar terug de consumentenmarkt in waren gegaan hadden ze de hele markt schoongeveegd. En nu doet Apple dat, als ze tenminste de lessen van het succes van WM en Blackberry leren: niet het OS, maar de applicaties maken de smartphone. Je ziet het al aan de discussies, iedereen is geinteresseerd in GPS nav software, IM clients, etc.
Palm heeft altijd al aardig wat developers gehad hoor. De PDA en Smartphone's van hun lopen alleen een beetje erg achter.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb een 2 vraagjes ivm met be bluetooth ik lees hier dat die 'Kreupel' is maar voor mij is het alleen belangrijk bestanden zoals mp3 enzo van mobiel naar mobiel te krijgen dus kan dat?
En heb een paar revieuws gekeken en bij een paar van die sites staat dat je wel filmpjes kan maken met de camera als ik dat hierzo lees is dat niet zo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Muthas schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:12:
[...]

Meer iets voor [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2 maar oke. Ik kan wel genoeg redenen bedenken:
  • 2 jarig contract
  • Alleen T-Mobile
  • Mensen die net verlengt hebben
  • Mensen met heel andere eisen aan hun abonnement
    • Tegoed gaat maar 2 maanden mee, niet erg flexibel
    • Mensen die alleen veel SMS-en of bellen houden van het andere veel over
    • Sowieso is veel sms-en duur, zijn best wat mensen die vrijwel alleen sms-en, en doen dat oneindig voor een tientje in de maand
[...]

Heb je daar een bron van? Aangezien er nog geen officiële 3rd party apps zijn heeft niemand het nog kunnen proberen.
Ik neem aan dat ze bij TomTom wel het eea. weten ;)
Als ze de problemen niet kunnen oplossen verwacht niet dat ze het uitbrengen.

Het navigeren werkt allemaal wel maar als je tijdens het navigeren iets anders wil doen (sms/email/bellen) dan sluit de app af en moet je het opnieuw opstarten en dat is niet echt een pre voor ze! En voor 80% van de potentiele gebruikers ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Nee, dat TomTom heeft aangegeven problemen te hebben met multi-tasken is voor zover ik weet bullshit en heb ik nog nergens duidelijk zien staan (as in interview, persbericht). Sowieso, tijdens auto rijden hoef je niet te kunnen sms-en, internetten, gamen of whatever, het enigste wat je in mijn ogen nodig zal hebben is bellen en muziek luisteren, en dat kan gewoon, ook met 3rd party apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 16:02:
Hallo ik heb een 2 vraagjes ivm met be bluetooth ik lees hier dat die 'Kreupel' is maar voor mij is het alleen belangrijk bestanden zoals mp3 enzo van mobiel naar mobiel te krijgen dus kan dat?
En heb een paar revieuws gekeken en bij een paar van die sites staat dat je wel filmpjes kan maken met de camera als ik dat hierzo lees is dat niet zo |:(
Als je ook maar een beetje had rond gelezen had je geweten dat je géén bestanden of whatsoever kan versturen via bluetooth, je kan alleen bluetooth headset aansluiten. En je kan alleen filmpjes maken met de iPhone camera door middel van een 3rd party app (waar je een ge-jailbreakte phone voor nodig hebt).

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Muthas schreef op zondag 06 juli 2008 @ 16:39:
Nee, dat TomTom heeft aangegeven problemen te hebben met multi-tasken is voor zover ik weet bullshit en heb ik nog nergens duidelijk zien staan (as in interview, persbericht). Sowieso, tijdens auto rijden hoef je niet te kunnen sms-en, internetten, gamen of whatever, het enigste wat je in mijn ogen nodig zal hebben is bellen en muziek luisteren, en dat kan gewoon, ook met 3rd party apps.
Dan zal ik ze aangeven dat ze zitten te zwetsen oke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Dreamvoid schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:23:
[...]

Ik neem aan dat je refereert aan mijn lijstje aan BT profielen? Begrijp me niet verkeerd, ik vergoeilijk helemaal niks - sterker nog ik vind het knap klote dat er geen A2DP en DUN (modem) op zit, nu ik net twee A2DP autoradio's heb en met mijn laptop en huidige telefoon heel veel via DUN werk.
Nee hoor!
Ik sprak gewoon in het algemeen... De trend van het topic zeg maar.
Over dat A2DP, er zijn er een hoop die dit normaal vinden, dat Apple zich niet aan de nieuwe BT standaard wil houden. Ze vinden het ook normaal dat hoewel er een protocol is, Apple dat niet ondersteund, om zelf een proprietary protocol te kunnen gebruiken, zodat je verplicht wordt hun hardware aan te schaffen, en 3rd party niet zonder meer werkt.
Sony heeft daar ook een handje van overigens, mensen dingen door de strot duwen die zíj willen.

Als de iPhone zonder te jailbreaken een open platform voor apps zou zijn, en niet door Apple bepaald zou worden wat wel of niet draait, en normale ondersteuning voor A2DP zou zijn, en normale push mail zou bieden, denk ik dat ik mijn WM6.1 nog wel eens zou kunnen opruimen, ten goede van een iPhone.
Maar helaas, Apple maakt het weer niet waar, en nagelt weer alles dicht, en maakt gebruik van proprietary shit. Lama dan. Tis precies wat jij schrijft, Palm heeft ook naast de boot gepist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
had wel vet geweest om m met de

http://www.all4smartphone...ages/sony-dr-bt50-all.jpg

te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 23:06
Hoor net dat mijn tante komende week in Zwitserland zit en voor mij een iPhone SWISSCOM pre-paid gaat halen :D nu wachten op een tool om em te simlocken. Hopen dat het lukt :P

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartvb schreef op zondag 06 juli 2008 @ 12:40:
Het staat mij vooral niet aan dat alles dat via Push binnen komt via servers van Apple loopt. Ik vind het prima dat mensen weten dat ik in Eindhoven woon, wat mijn email adres is en dat ik groene ogen heb. Mensen (inclusief Apple en inlichtingendiensten) hebben echter helemaal niets te maken met mijn vriendenkring, gesprekken met mijn vriendin, mijn todolijst, aandelen of de status van mijn servers.

Ik vind het heel erg creepy dat Apple je forceert om dat soort data via hun servers, volgens hun voorwaarden en met een beetje pech unencrypted te versturen. Apple en encryptie zijn tot nu toe geen geweldige combinatie geweest, heel .Mac was (is?) unecrypted, inclusief de iDisk. Wat mij betreft is dat ronduit onverantwoord.
Geen enkele inhoudelijke data zal worden verzonden via Apple's servers. Het is een notification service, dus het gaat enkel om "badges, sounds or custom textual alerts". Het gaat er alleen om dat de gebruiker notificaties ontvangt van een programma in de achtergrond. Als de gebruiker de inhoud van die notificaties opvraagt, gaat dat niet via de servers van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Een aantal posts zijn verplaatst naar [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2. Het is natuurlijk al helemaal niet de bedoeling om posts uit dat topic in dit topic te gaan quoten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zaterdag deed mijn vrij nieuwe Iphone 16 gb helemaal niets meer. Hij stond aan maar reageerde helemaal nergens meer op, ik kon de Iphone met geen mogelijkheid meer inschakelen.

Via Itunes kreeg ik weer beeld, daarna functioneerde de telefoon weer als voorheen.

Weet iemand wat hier aan de hand (was) is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
Ik heb afgelopen vrijdag mezelf kunnen intekenen op een lijst bij een apple premium reseller. Ik ben nr 11 totaal en de 3e persoon die een 16GB zwarte Iphone wil hebben.

Hij mocht eigenlijk nog niet vertellen dat ze de Iphone kregen, maar had al wel zo'n lijst. Hij had nog wat vraagjes met betrekking tot de mogelijkheid van het afsluiten van een abbonement als je er al een eentje had.

De kosten waren exact hetzelfde als de kosten die je zou moeten betalen in een T-mobile shop. Als alles goed gaat heb ik dus donderdag een Iphone 3G :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Carnagy schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:57:
De kosten waren exact hetzelfde als de kosten die je zou moeten betalen in een T-mobile shop. Als alles goed gaat heb ik dus donderdag een Iphone 3G :D
zal wel vrijdag zijn neem ik aan....

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
DoD Cerberus schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:03:
[...]

zal wel vrijdag zijn neem ik aan....
woeps! :D Vrijdag inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Weet er iemand hoe het met meertaligheid zit in de nieuwe iPhone?

Ik bedoel het volgende: stel ik SMS meestal in het Nederlands, maar ik Twitter meestal in het Engels. Kun je gemakkelijk van woordenboek/toetsenbord switchen of per applicatie een andere taal instellen? Of moet je dan elke keer naar het settings scherm om dat te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10 15:06

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-09 11:40

Scrummie

Think different

TlighT schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:35:
Weet er iemand hoe het met meertaligheid zit in de nieuwe iPhone?

Ik bedoel het volgende: stel ik SMS meestal in het Nederlands, maar ik Twitter meestal in het Engels. Kun je gemakkelijk van woordenboek/toetsenbord switchen of per applicatie een andere taal instellen? Of moet je dan elke keer naar het settings scherm om dat te wijzigen?
Dit word behandeld in de guided tour van de iPhone op apple.nl. Daarin lijkt het (mij althans) vrij duidelijk dat je via het onscreen tobo kan switchen tussen invoer talen. Waaronder ook chinese schrift herkenning.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 23:35
Dit bericht zal waarschijnlijk in de vergetelheid raken maar wil het er toch uit hebben. Ik zou graag willen vragen of iemand de geluidskwaliteit wil testen van de muziekfunctionaliteit van de iPhone. Het liefst met high-end dopjes als die van Shure. Ik heb zo'n vermoeden dat men daar op de reguliere review-sites niet al te veel aandacht aan gaat besteden. Sinds het iPod-gedeelte mij het meeste aanspreekt, zou ik daar graag iemand uitgebreid over willen zien schrijven.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:54
nwnc schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:15:
Dit bericht zal waarschijnlijk in de vergetelheid raken maar wil het er toch uit hebben. Ik zou graag willen vragen of iemand de geluidskwaliteit wil testen van de muziekfunctionaliteit van de iPhone. Het liefst met high-end dopjes als die van Shure. Ik heb zo'n vermoeden dat men daar op de reguliere review-sites niet al te veel aandacht aan gaat besteden. Sinds het iPod-gedeelte mij het meeste aanspreekt, zou ik daar graag iemand uitgebreid over willen zien schrijven.
Volgens mij is dat volgens hetzelfde systeem als de iPod Touch. Helemaal zeker weet ik het niet.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Inderdaad exact dezelfde hardware als op de iPod touch. Reken niet op wonderen, er zijn merken die beter zijn, maar het is niet slecht. Eigenlijk gewoon zoals het niveau van alle iPods :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Ik heb een vraagje met betrekking tot het synchroniseren van de iphone in itunes.

Ik heb vroeger altijd al een ipod gehad maar ik hekelde itunes altijd al omdat je de ipod echt op maar 1 computer kon synchroniseren aangezien je de data ook op die computer hebt staan.

Is het inmiddels mogelijk om alleen nieuwe data te synchroniseren. Heb al heeeeel lang niet meer met itunes gewerkt vandaar de vraag???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Je kan meerdere iPods hebben op 1 computer, maar altijd alleen met dezelfde computer synchroniseren. Bij een andere computer "bijsynchroniseren" gaat dus niet.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

CrashOne schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:46:
Je kan meerdere iPods hebben op 1 computer, maar altijd alleen met dezelfde computer synchroniseren. Bij een andere computer "bijsynchroniseren" gaat dus niet.
Meen je dit? Dus ik kan niet mijn werk-agenda met mijn agenda thuis synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwnc schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:15:
De huidige iPhone klinkt i.d.d. gewoon goed (dus niet super of uitmuntend).
Bij de lancering van de 3G iPhone op het WWDC werd er wel heel nadrukkelijk verteld dat het muziek gedeelte van de nieuwe iPhone vele malen beter zou worden en mooier zal klinken.
Ik ben alleen bang dat er op dit moment weinig mensen zullen zijn die dat kunnen beoordelen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:51:
[...]

Meen je dit? Dus ik kan niet mijn werk-agenda met mijn agenda thuis synchroniseren?
Tuurlijk wel, en daar hoef je niet eens thuis voor te zijn :)
Met exchange (/MobileMe) kun je straks lekker alles laten syncen, heb je altijd alle info op je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Met het activesync protocol kun je geen twee verschillende mailboxen/agenda's tegelijkertijd synchen. Dus ik zou het sterk vinden als de iPhone dit wel kan. Kannie het wel; +1 voor Apple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
Shiver23 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:51:
[...]

Ja daarvoor vraag ik het ivm het synchroniseren van werk en prive dat doe je altijd op 2 computers!!!!

Rustig aan, check je PM :)

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 07-07-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:27
Hoe zou T-mobile los van het data verbruik kunnen ziet dat mijn IPhone de i-net verbinding deelt naar mijn laptop ?

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
In de extreme data pieken, als jij normaal maar 100mb verbruikt per maand en je gaat in 1 keer naar een paar gig dan gaat er bij T-Mobile een lichtje branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daanski82 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:29:
Hoe zou T-mobile los van het data verbruik kunnen ziet dat mijn IPhone de i-net verbinding deelt naar mijn laptop ?
Headers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Je http en https headers met het internetten :) Daarnaast ondersteunt de iPhone geen andere protocollen dus als je torrents gaat gebruiken zouden ze het ook kunnen zien. Je headers zijn trouwens te faken, maar ik denk dat het niet eens nodig is, lijkt me sterk als ze dat controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

zedzed1 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:15:
[...]

Ja daarvoor vraag ik het ivm het synchroniseren van werk en prive dat doe je altijd op 2 computers!!!!

HELP!!!!!!!!!!!! Answer????
Gast... doe s rustig

Nogmaals, neem een mobileME abo'tje (of gebruik plaxo) voor het syncen met zowel de iPhone, je werk en je thuis PC. Dit doe ik al een hele tijd (laptop+zaak PC+thuis bak+iphone) met plaxo, het enige wat ik nog moet doen is een primaire PC selecteren (in dit geval mijn laptop) waar ik fysiek de iPhone aansluit voor het syncen van muziek, foto's, adresgegevens, porno, de hele rataplan. De rest gebeurt via plaxo (lees, laptop-->werk pc, thuis pc en omgekeerd) waarbij de boel netjes wordt bijgehouden via de bracket van mijn iPhone --> laptop wat zowieso eens per 2 dagen moet gebeuren omdat ik zwaar gebruiker ben van de iPhone.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Plaxo is inderdaad een heel handig programmatje, zeker iets wat ik ga gebruiken wanneer ik mijn iPhone heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 23:35
posttoast schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:39:
[...]

Volgens mij is dat volgens hetzelfde systeem als de iPod Touch. Helemaal zeker weet ik het niet.
Daar was ik al een beetje bang voor. Ik had de Touch namelijk zelf al getest met Shure dopjes en dat klonk werkelijk nergens naar. Achteraf bekeken, hield ik destijds geen rekening met de kwaliteit van de mp3, maar dat negatieve gevoel blijft dan toch hangen :)
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:59:
[...]

De huidige iPhone klinkt i.d.d. gewoon goed (dus niet super of uitmuntend).
Bij de lancering van de 3G iPhone op het WWDC werd er wel heel nadrukkelijk verteld dat het muziek gedeelte van de nieuwe iPhone vele malen beter zou worden en mooier zal klinken.
Ik ben alleen bang dat er op dit moment weinig mensen zullen zijn die dat kunnen beoordelen ;) .
Dan wachten we toch lekker rustig op de 11e :9

Ik hoop tevens dat vestigingen die hem gaan verkopen, hem wel op zijn minst laten uitproberen. Maar ben bang dat dit aspect dan toch niet de nodige aandacht zal krijgen. Eigenlijk moet het plaatsen van een paar degelijke mp3's op een demo-toestel geen probleem zijn, dacht ik zo.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
zedzed1 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:15:
[...]

[mbr]Rustig aan, check je PM :)[/]
Beetje humor is hier wel ver te zoeken, beetje jammer.

Ik blijf het jammer vinden dat je de iphone (ipod) niet met meerdere machines kan synchroniseren (zoals je muziek en video's) geluk zijn er nog andere applicaties die dat wel uitstekend kunnen, zoals winamp. (heb ik nu iets nuttigs toegevoegd???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Kan dat inderdaad niet? Volgens mij kan je via je iTunes account 5 computers laten synchroniseren met je iPhone/iPod. Dus het lijk mij dat het wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Muthas schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:32:
Je http en https headers met het internetten :) Daarnaast ondersteunt de iPhone geen andere protocollen dus als je torrents gaat gebruiken zouden ze het ook kunnen zien. Je headers zijn trouwens te faken, maar ik denk dat het niet eens nodig is, lijkt me sterk als ze dat controleren.
ach anders ondersteund de iphone toch nog vpn? niks te achterhalen....

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
vgroenewold schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:30:
Kan dat inderdaad niet? Volgens mij kan je via je iTunes account 5 computers laten synchroniseren met je iPhone/iPod. Dus het lijk mij dat het wel kan.
Wat ik van vroeger weet, is dat het inderdaad niet kan. Aangezien je Albums of video's niet fysiek op meerdere computers hebt staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

'native' wordt dit niet ondersteund, wel met 3rd party apps die vaak half- of omslachtig werken en niets toevoegen aan de iTunes/iPod beleving.

@zedzed1 : nee dat is niets nuttigs, een linkje zoals deze die even laat zien hoe je dat doen doet (zelfs zonder draadjes, over wifi) zou een leuke toevoeging zijn die een half minuutje googlen en uitvogelen het ineens een leuk antwoord geeft.

Anyway, de experience die ik heb met mijn iPhone hebben nog niet de verplichting gekend de iPhone aan meerdere computers te verbinden, afgezien dan de mogelijkheid die het geeft wel gewoon muziek vanaf de iPhone op je andere PC af te spelen, de mogelijkheid die er al jaren is met de iPod/iTunes.

Affijn, net even een half uurtje relaxed de 3G presentatie bekeken, zo te zien is het alleen mogelijk afspraken te accepteren mits ze gepushed zijn via activesync (over mobileme werd geen woord gesproken) ben benieuwd of dit eventueel ook 'gewoon' kan zonder daarvoor exchange dan wel mobileme te hebben geactiveerd

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
KeeZ schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:48:
'native' wordt dit niet ondersteund, wel met 3rd party apps die vaak half- of omslachtig werken en niets toevoegen aan de iTunes/iPod beleving.

@zedzed1 : nee dat is niets nuttigs, een linkje zoals deze die even laat zien hoe je dat doen doet (zelfs zonder draadjes, over wifi) zou een leuke toevoeging zijn die een half minuutje googlen en uitvogelen het ineens een leuk antwoord geeft.

Anyway, de experience die ik heb met mijn iPhone hebben nog niet de verplichting gekend de iPhone aan meerdere computers te verbinden, afgezien dan de mogelijkheid die het geeft wel gewoon muziek vanaf de iPhone op je andere PC af te spelen, de mogelijkheid die er al jaren is met de iPod/iTunes.

Affijn, net even een half uurtje relaxed de 3G presentatie bekeken, zo te zien is het alleen mogelijk afspraken te accepteren mits ze gepushed zijn via activesync (over mobileme werd geen woord gesproken) ben benieuwd of dit eventueel ook 'gewoon' kan zonder daarvoor exchange dan wel mobileme te hebben geactiveerd
Je kan ook enkel alleen via Winamp synchroniseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

zedzed1 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:17:
[...]

Ik blijf het jammer vinden dat je de iphone (ipod) niet met meerdere machines kan synchroniseren (zoals je muziek en video's)
http://support.apple.com/kb/HT1202

Kan wel :)

Mijn werk web exchange met RSA SecureID token werkt gewoon.
Exchange verbinding met mail app lijkt me denk ik alleen te gaan werken met hulp van je sysadmin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
weeraanmelden schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:07:
[...]

http://support.apple.com/kb/HT1202

Kan wel :)

Mijn werk web exchange met RSA ecureID token werkt gewoon.
Exchange verbinding met mail app lijkt me denk ik alleen te gaan werken met hulp van je sysadmin.
Kijk dat is top dat is inderdaad vanaf versie 7. Bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 26-09 15:54
Ik ben gevallen voor de hype :$

Reservering geplaats bij A-Mac Afoort, ben ergens in de 20 als nummer.

Neem aan dat ze minimaal wel een toestel of 100 krijgen (hoop ik O-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:31
Jimmie schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:33:

En kan dit reserveren via de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
KeeZ schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:48:
iCal doet sinds Leopard ook aan CalDAV, Leopard Server heeft een CalDAV server aan boord. Ik hoop dus heel erg hard dat de iPhone OTA kan syncen via CalDAV. Als dat zo is kan je ook via die manier uitnodigingen binnen krijgen. Ik neem ook aan dat MobileMe via CalDAV gaat werken en dat ze geen batterij met exchange servers neer gaan zetten om de gebruikers van MobileMe te bedienen :)

Maar helaas is daar allemaal nog heel weinig over bekend, zelfde met het syncen van je adresboek, zou prettig zijn als dat ook wat flexibeler zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 26-09 15:54
GoEV6 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:43:
[...]

En kan dit reserveren via de telefoon?
Je moet langs gaan in de winkel, a4'tje invullen met contactgegevens + welk model en abo, en 50 euro aanbetaling doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09

Ik heb em daar zaterdag gereserveerd, zal wel 15e zijn ofzo :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 12:48

Ik vanmiddag gedaan om 12:30 daar (ze waren net open), dan moet ik onder de 20 zitten :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoeveel iPhones in totaal beschikbaar zijn voor de Nederlandse markt? Dus de eerste zending die beschikbaar is op de 11e juli.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De discussie over de prijs en abonnementen mag in [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2.