Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
EDIT: Nevermind, mensen gaan eindelijk een keer lezen.
[ Voor 14% gewijzigd door batumulia op 07-07-2008 19:07 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ik sta daar op 10, maar als ze er maar 5 of 8 krijgen, vis ik nog steeds achter het net... Ik moet hem echt hebben vrijdag. Ik kan er bijna niet van slapenNielsvr schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:35:
[...]
Ik vanmiddag gedaan om 12:30 daar (ze waren net open), dan moet ik onder de 20 zitten...
Ik heb ze vanmiddag wel even gebeld maar ze konden niets zeggen over de grootte van de levering. Volgens mij weten ze het wel want het schijnt al bekend te zijn bij de APR's, maar mogen ze het ivm de veiligheid (diefstal etc) niet zeggen.
Ik sync 5 mailaccounts en 10 calenders met .Mac en twee computers en ik verwacht dat mobileme dat schroef, bout en moertje-nauwkeurig ook doet.UltraSub schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:09:
Met het activesync protocol kun je geen twee verschillende mailboxen/agenda's tegelijkertijd synchen. Dus ik zou het sterk vinden als de iPhone dit wel kan. Kannie het wel; +1 voor Apple
I don't like facts. They have a liberal bias.
Hoe gaat dat eigenlijk precies werken met de iPhone, dat mail syncen. Ik heb thuis Exchange 2007 draaien, dan synched tie met activesync tegen mijn mailbox daar? Maar wat jij (burne) zegt, is dat ik dan ook over activesync nog eens mijn exchange mailbox op het werk kan synchen? Dus de iPhone merged al mijn afspraken?
Wat is activesync? Iets windows ofzo? Daar weet ik dus niets van.UltraSub schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:32:
Lijkt me sterk dat je dat met push mail doet dan, over activesync. Toch?
Hoe gaat dat eigenlijk precies werken met de iPhone, dat mail syncen. Ik heb thuis Exchange 2007 draaien, dan synched tie met activesync tegen mijn mailbox daar? Maar wat jij (burne) zegt, is dat ik dan ook over activesync nog eens mijn exchange mailbox op het werk kan synchen? Dus de iPhone merged al mijn afspraken?
http://www.apple.com/mobileme/features/mac.html
Sync all your Mac computers.
If you have more than one Mac, you can use MobileMe to push email, contacts, calendars, and bookmarks to all of your Mac computers and even a PC. With Mac OS X Leopard, you can also sync Dashboard widget preferences, Dock items, many application and system preferences, and Mail notes with all of your Leopard-based Mac computers.
Dat doet het, en dat blijft het dus doen.
Anoniem: 230001
nieuws: T-Mobile sluit leveringsproblemen iPhone 3G niet uitAnoniem: 248577 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:36:
Iemand enig idee hoeveel iPhones in totaal beschikbaar zijn voor de Nederlandse markt? Dus de eerste zending die beschikbaar is op de 11e juli.
Anoniem: 248577
Tja...ik ga er van uit dat er heel veel iPhones liggen te wachten op kopers. Het zal echt niet zo zijn dat 's ochtend om 10.00 uur alles uitverkocht is. Anderzijds is het aanbod niet onbeperkt. Lees ook de commentaren onder dit artikel bij Tweakers.
EDIT: Iets wat ik nog wou vragen, is het mogelijk om met de iPhone ook gespreken op te nemen?
[ Voor 20% gewijzigd door batumulia op 07-07-2008 21:46 ]
mmm... gesprekken opnemen, standaard niet en via 3party apps ook niet.batumulia schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:42:
Ik ga toch voor het geval 2 uur voor de opening van de winkel wachten, just to be sure. Ik wil hem graag hebben en aangezien ik 14 juli wegga is het een leuk idee om een nieuwe phone te hebben.
EDIT: Iets wat ik nog wou vragen, is het mogelijk om met de iPhone ook gespreken op te nemen?
In iedergeval heb ik volgens mij nog niet gezien.
iemand?
Klopt, maar Nokia E-series kunnen bv. ook gebruik maken van de push technologie, dus dat is niet iets wat uitsluitend voor Windows Mobile toestellen is weggelegd.UltraSub schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:32:
Lijkt me sterk dat je dat met push mail doet dan, over activesync. Toch?
Tjielp... een vogel.
Heb de witte nog nergens goed gezien dus weet ik niet welke ik ga nemen.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Anoniem: 33358
kun je kiezen tussen zwart en wit: http://www.apple.com/iphone/gallery/#image7Alpha-sphere schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:26:
Zijn er mensen die foto's hebben van de witte versie versus de zwarte versie?
Heb de witte nog nergens goed gezien dus weet ik niet welke ik ga nemen.
En je kunt ook nog een 360 graden versie bekijken..
[ Voor 35% gewijzigd door DaannO op 07-07-2008 23:58 ]
Klik hier om het werkboek te downloaden
De telecomwebsite All About Phones mag hun insiderbron zo langzamerhand wel een iPhone 3G kado doen voor de vele sappige verhalen, want ze hebben nu de complete cursushandleiding voor aankomende iPhone-verkopers ontvangen. Na het doornemen van deze handleiding moet het examen van 15 meerkeuzevragen dat elke iPhone-verkoper van T-Mobile, The Phone House, Belcompany, Saturn en Media Markt verplicht is te volgen een peuleschil zijn. Dat examen schijnt overigens erg gemakkelijk te zijn, aldus diezelfde bron. Het cursusboek is gezamenlijk geschreven door Apple en T-Mobile en ruim 50 pagina’s dik. Naast uitleg hoe de iPhone werkt, bespreekt het cursusmateriaal vooral de sterke punten van de iPhone en wordt duidelijk gemaakt welke vragen verkopers aan klanten moeten/kunnen stellen om te bepalen of de iPhone voor die klant de juiste telefoon is.
Anoniem: 188434
Voorbeelden hiervan zijn onder meer:
• Gmail/Hotmail/Yahoo!
Dit zouden pop3/imap accounts zijn.
Zover ik weet is hotmail onmogelijk op iPhone (zonder 3rd app).
Of heb ik iets gemist? Dit is voor mij één van de belangrijkste dealbreakers. Hoewel ik makkelijk een ander account kan nemen kent iedereen mijn hotmail adres. Die wil ik graag houden. Heb ook echt het idee dat Apple en MS er totaal niets aan willen doen om dit mogelijk te maken op de iPhone.
Hotmail heeft ook POP3 support, alleen niet op de gratis variant.Anoniem: 188434 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:20:
Je kunt alle mail die naar je Hotmail word gestuurd toch doorsturen naar een ander acount... en dat op je iphone binnen halen...Anoniem: 188434 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:20:
In dit cursusboek staat op pagina 28:
Voorbeelden hiervan zijn onder meer:
• Gmail/Hotmail/Yahoo!
Dit zouden pop3/imap accounts zijn.
Of heb ik iets gemist? Dit is voor mij één van de belangrijkste dealbreakers. Hoewel ik makkelijk een ander account kan nemen kent iedereen mijn hotmail adres. Die wil ik graag houden. Heb ook echt het idee dat Apple en MS er totaal niets aan willen doen om dit mogelijk te maken op de iPhone.
(is inderdaad omslachtig..)
FreeReef.nl
Anoniem: 188434
Zover ik weet is die service gecancelled en werkt dat ook niet meer.Dreamvoid schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:31:
[...]
Hotmail heeft ook POP3 support, alleen niet op de gratis variant.
Vertaling vertaling... moet allemaal wat snel ofcourseOllieMongollie schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:39:
Hahahah. Ik lig in een deuk man. Dat handboek staat vol met taalfouten en kromme zinnen. Het is gewoon te triest voor woorden. Zou bijna denken dat het fake is
Deze plek is te koop.
http://store.apple.com/us...ries/headsets?mco=NTM4MjYGood Fella schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:48:
Iemand enig idee of er ook een in-ear variant komt van de oordopjes, er is er al één voor de iPod, maar die heeft geen microfoon.
Anoniem: 87350
Mja ik doelde op een versie van Apple zelf. Dus deze maar dan met een microfoon:
http://store.apple.com/us...es/headphones&mco=MTU4MTA
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.
Zo'n advertentietekst op een of andere site zegt natuurlijk niets.
Anoniem: 136075
Moeilijk te zeggen denk ik, gezien de aantallen die genoemd worden op de fora zou ik zeggen dat het the day after erg lastig wordt. Is het geen idee om T-Mobile eens te bellen en je verhaal uit te leggen? Misschien valt er iets te regelen?Anoniem: 87350 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:12:
Als Rotterdam er zoveel krijgt, denken jullie dat er de day after nog toestellen zijn? Ik ben namelijk gehandicapt en kan helaas niet daar in een rijtje gaan staan (of zitten in mijn geval). Wat gokken jullie?
(hoezo negative vibe aanwezig)
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.
Anoniem: 87350
Net gebeld en it's a NO go. Geen reserveringen via de telefoon. Helaas. Ik wil zo'n witte 16 gig hebben maar ik denk dat ik buiten de pot ga pissen....Anoniem: 136075 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:41:
[...]
Moeilijk te zeggen denk ik, gezien de aantallen die genoemd worden op de fora zou ik zeggen dat het the day after erg lastig wordt. Is het geen idee om T-Mobile eens te bellen en je verhaal uit te leggen? Misschien valt er iets te regelen?

Tip van moi: ga eens langs bij een Apple Premium Reseller. Ik heb me namelijk gewoon in kunnen schrijven op een lijst waar ik aan kon geven welke ik wilde. Ik zou gebeld worden en ze zouden de Iphone dan voor 1 a 2 dagen voor me vast houden. Ik ben nr 3 op de lijst die een 16GB zwart wil, dus heb waarschijnlijk gelukAnoniem: 87350 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 13:18:
[...]
Net gebeld en it's a NO go. Geen reserveringen via de telefoon. Helaas. Ik wil zo'n witte 16 gig hebben maar ik denk dat ik buiten de pot ga pissen....
Ik denk dat de mensen die hem als eerst hebben eerst pics gaan posten en een dagje of wat later wel een reviewtje gaan schrijven, Tenminste, dat zou ik doenbatumulia schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:30:
Zijn er nog mensen hier die een review gaan schrijven van de iPhone zodra ze hem hebben?
Omslachtig valt wel mee, alleen Hotmail is wel zo fucked up dat je alleen naar ander Hotmail adres of adres met eigen domein kan laten sturen.... Gmail bijvoorbeeld werkt al niet.....Decon Frost schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:31:
[...]
Je kunt alle mail die naar je Hotmail word gestuurd toch doorsturen naar een ander acount... en dat op je iphone binnen halen...
(is inderdaad omslachtig..)
Vind ik echt bagger van Hotmail...
Fly or Die
Anoniem: 147240
voor zover bekend ondersteunt de iPhone toch geen A2DP over bluetooth? dus muziek over die headphones zou niet echt een fijne ervaring worden krijg je mono-geluid enzo... normale headsets doen verder wel gewoon hun ding
[ Voor 9% gewijzigd door Vyo op 08-07-2008 14:52 ]
Apple verkoopt ook al een jaar in hun Store een stereo BT headset, terwijl de iPhone (oude net zo min als de 3G) geen stereo bluetooth ondersteunt en je dus altijd mono lo-fi geluid blijft houden. Blijft een beetje dubieus.
[ Voor 5% gewijzigd door Dreamvoid op 08-07-2008 15:00 ]
Anoniem: 51661
Mijn huidige telefoon, samsung u600 (naar apparaat, dat terzijde) heeft de mogelijkheid SMS inbox en/of mediabestanden te beveiligen met een code. Weet iemand of de iPhone een soortgelijke optie heeft waarmee ik bepaalde berichten / bestanden /mappen kan beveiligen maar waarmee ik niet de hele telefoon met 'lock' (code invoeren bij uit stand-by halen etc)?
laat maar, is uiteraard gewoon een draadloze headset waar je dus geen muziek over kan luisteren, maar alleen mee kan bellen in het geval van de iPhone
Deze plek is te koop.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Kan niet.Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:58:
Ik heb niet na kunnen gaan of deze vraag al voorbij is gekomen;
Mijn huidige telefoon, samsung u600 (naar apparaat, dat terzijde) heeft de mogelijkheid SMS inbox en/of mediabestanden te beveiligen met een code. Weet iemand of de iPhone een soortgelijke optie heeft waarmee ik bepaalde berichten / bestanden /mappen kan beveiligen maar waarmee ik niet de hele telefoon met 'lock' (code invoeren bij uit stand-by halen etc)?
Anoniem: 51661
third-party software die dat gaat supporten zal er vast wel zijn/komen, de vraag is alleen hoe snel WIL en kan ik mijn iphone hacken om dit soort dingen te gaan doen.batumulia schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 16:02:
Is er ook geen 3rd-party app voor? Wel stom, Apple geeft je wel de keuze om je van een afstand de iPhone leeg te laten halen maar als je dan je SMS-jes wil beveiligen kan dat niet...
Ik vind dit ook bij OS X (windows heeft dit overigens ook niet) een ontbrekende functionaliteit. Je zou zeggen dat iedereen altijd wel mapjes heeft waarvan hij niet wil dat anderen eraan komen. B.v. met schoolwerk, belangrijke documenten, etc. Een snelle manier om mappen van een encrypted wachtwoord te voorzien is er niet..
[ Voor 5% gewijzigd door Daniel op 09-07-2008 12:19 ]

Heb je er een via T.net geregeld voor een review? En die is er nu al? Snel! Review komt zeker 11 juli?
Anoniem: 33358
Ok jullie hebben em dus al.. i.c.m. T-Mobile onbeperkt internet neem ik aan.Daniël schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 16:47:
'k heb net even met het ding gerommeld en ik moet zeggen: hij is er wel wat op vooruit gegaan, maar als je al een 1ste generatie iPhone hebt betwijfel ik of het de moeite loont een 3G aan te schaffen (persoonlijk gebruik ik zoveel 3rd party apps dat het pas nut krijgt als hij gejailbreaked kan worden danwel de approved apps dezelfde functionaliteit bieden) De snelheid van de UMTS valt me tegen, daarnaast lijkt de 2.0-firmware nog wat ruwe kantjes te hebben. Anderzijds is de vormgeving en soliditeit aanzienlijk verbeterd.
Wat bedoel je met UMTS snelheid valt tegen, browsing speed of daadwerkelijk download?
Wanneer komt de review uit, ben benieuwd..
[ Voor 3% gewijzigd door Daniel op 09-07-2008 12:20 ]
Weet niet of je vergelijkings materiaal hebt, maar voelt hij sneller aan (het OS) in tegenstelling tot de eerste generatie? Wat ik namelijk vaak heb is dat hij gewoon niet snel en responsief genoeg aanvoelt, wellicht door de jailbreak en de installatie van de niet-perfecte stukjes software (NL woordenboek etc). Ik hoop dat dit sowieso vanaf 2.0 verbeterd is, niet alleen op de 3G, maar goed.Daniël schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 16:47:
'k heb net even met het ding gerommeld en ik moet zeggen: hij is er wel wat op vooruit gegaan, maar als je al een 1ste generatie iPhone hebt betwijfel ik of het de moeite loont een 3G aan te schaffen (persoonlijk gebruik ik zoveel 3rd party apps dat het pas nut krijgt als hij gejailbreaked kan worden danwel de approved apps dezelfde functionaliteit bieden) De snelheid van de UMTS valt me tegen, daarnaast lijkt de 2.0-firmware nog wat ruwe kantjes te hebben. Anderzijds is de vormgeving en soliditeit aanzienlijk verbeterd.
Als ik bijv. ook kijk naar het filmpje op de website van MobileMe zie je dat alles vele malen sneller gaat dan hoe het op m'n eigen telefoon gaat!
[ Voor 2% gewijzigd door Daniel op 09-07-2008 12:20 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 171347

EDIT: Ja, dat hij goedkoper wordt inclusief subsidie snap ik ook, maar er staat 'vanaf €525,-' op die website, dus vandaar mijn vraag.
[ Voor 53% gewijzigd door hexagram op 08-07-2008 18:09 ]
Met een abonnement erbij subsidieert de telco de prijs van het toestel en wordt het goedkoper, niet duurder.osc4r schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 17:58:
Wat een prijsDat is dus nog exclusief de abbonements kosten?
[ Voor 4% gewijzigd door Chimera op 08-07-2008 18:11 ]
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Ik denk dat je oorzaak en gevolg hier zelf uitstekend in dezelfde zin verwoordt. Het heeft een reden dat Apple applicaties toetst en geen achtergrond programma's toestaat op de iPhone. Responsiveness is king.osc4r schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 16:53:
[...]
Wat ik namelijk vaak heb is dat hij gewoon niet snel en responsief genoeg aanvoelt, wellicht door de jailbreak en de installatie van de niet-perfecte stukjes software (NL woordenboek etc).
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
donderdag avond om 12 uur?Hoedje schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 16:54:
Ik denk niet dat er verder veel zal worden losgelaten en dat we vrijdag wel de review kunnen verwachten.
39
Nee precies, dat is ook de reden waarom ik zo uitkijk naar 2.0. Echter heb ik ook een tijd gedraait zonder de extra applicaties en de snelheid en responsiviteit was toen alsnog niet zo snel als in het filmpje.Arthur schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:13:
[...]
Ik denk dat je oorzaak en gevolg hier zelf uitstekend in dezelfde zin verwoordt. Het heeft een reden dat Apple applicaties toetst en geen achtergrond programma's toestaat op de iPhone. Responsiveness is king.
Check hier om te zien wat ik bedoel (Medium kwaliteit gekozen).
Klopt, toen m'n iPhone vol stond met veel zooi van installer was ie gewoon merkbaar slomer. Kwam ook doordat ik een last.fm scrobbler op de achtergrond had draaien, bepaalde games werkte zelfs niet eens als die aan stond.Arthur schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:13:
[...]
Ik denk dat je oorzaak en gevolg hier zelf uitstekend in dezelfde zin verwoordt. Het heeft een reden dat Apple applicaties toetst en geen achtergrond programma's toestaat op de iPhone. Responsiveness is king.
Mogen deze van een eigen CA zijn of moeten deze van de bekende instanties zoals Globalsign zijn? Of kan je dergelijke certificaten installeren/authorizeren?
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
Je hebt gelijk, zo snel werkt de 'oude' iPhone niet. Ik zie vooral verschil bij het openen van een app/springen naar het homescreen. In de Leopard filmpjes is alles net zo snel als in het echt, daar knippen ze dus niet in. Denk dat het nu wel het geval is, maar ik vind de oude iPhone OTB echt niet sloom overkomen (hoewel extra snelheid nooit kwaad kanosc4r schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:19:
[...]
Nee precies, dat is ook de reden waarom ik zo uitkijk naar 2.0. Echter heb ik ook een tijd gedraait zonder de extra applicaties en de snelheid en responsiviteit was toen alsnog niet zo snel als in het filmpje.
Check hier om te zien wat ik bedoel (Medium kwaliteit gekozen).
http://iphoneportugal.com/index.php/topic,2897.0.html & http://www.gadgetomac.com...-le-3G-en-demo-en-Suisse/

@hieronder: ik snap je niet
[ Voor 25% gewijzigd door Muthas op 08-07-2008 19:18 ]
Anoniem: 248577
Tariefplan van 60 euro per maand zal vermoedelijk gelden i.c.m. met een toestelprijs van 525. Niet duidelijk is om wat voor contract het gaat: 12 of 24 maanden. In Belgie kennen ze beide. Lijkt er op dat T-mobile in Nederland goedkoper is.
[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 08-07-2008 19:34 ]
Erger nog: als je 3G echt nodig hebt.. Dan is het een optie, anders denk ik dat het niet bijster veel meerwaarde biedt. Ja je hebt een GPS-antenne, maar wat ik begreep is dat 3rd party apps er niet zijn en misschien zelfs niet zo gemakkelijk voor gaan komen.Daniël schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 16:47:
De UMTS snelheid viel mij redelijk mee, ik heb meerdere keren gewoon realtime een YouTube filmpje kunnen streamen, wat een 128kB/s stream is ongeveer.
Maarja ik was al om
[ Voor 2% gewijzigd door Daniel op 09-07-2008 12:21 ]
Bericht hierboven
PSN: speedrazor3
Verkapte T.net-moderator met iPhone 3G postFloor-is schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 20:19:
[...]
Erger nog: als je 3G echt nodig hebt.. Dan is het een optie, anders denk ik dat het niet bijster veel meerwaarde biedt. Ja je hebt een GPS-antenne, maar wat ik begreep is dat 3rd party apps er niet zijn en misschien zelfs niet zo gemakkelijk voor gaan komen.
De UMTS snelheid viel mij redelijk mee, ik heb meerdere keren gewoon realtime een YouTube filmpje kunnen streamen, wat een 128kB/s stream is ongeveer.
Maarja ik was al om
[ Voor 68% gewijzigd door Muthas op 08-07-2008 20:22 ]
Ik zit, net als een paar andere mensen hier, nog minimaal 3 maanden vast aan m'n oude provider (Vodafone). Ik zie het niet zitten om dubbele abonnementskosten te betalen, of 120 euro neer te leggen voor het verwijderen van de simlock.
Als ik dus een iPhone wil (maakt niet uit wanneer), zit ik dus altijd 3 maanden tegen een iPhone zonder simkaart aan te kijken. Weet iemand of het ding uberhaupt aan wil zonder sim kaart? zodat het zeg maar een iPod touch is?
En mocht dit niet mogelijk zijn: slikt het ding dan wel prepaid T-mobile kaarten?
Even over MobileMe
Ik wil MobileMe aanschaffen maar wil wel mijn gewenste e-mailadres gebruiken en niet erachter komen nadat ik 79 euro heb betaald dat ik met een ongewenst e-mailadres zit (ik weet het kans is klein dat er 2 dezelfde e-mailadressen zijn maar je zou net zien...).
Kan je je voor registreren?
En ik las dat Amerikanen op 11 juli maar 69$ betalen ipv 99$, in NL ook zo een actie bekend?
Bron: Macrumors.comExisting .Mac subscribers should already be able to send and receive emails at their new @me.com addresses. MobileMe retails for $99/year, but iPhone 3G (or Mac) buyers will be able to pick up a year subscription for $69 on July 11th.
offtopic:The_Cure schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:02:
Crosspost, maar past hier beter dan in het prijzen topic.
Even over MobileMe
(...)
Kan je je voor registreren?
je kan een proef abo nemen voor 2 maanden. Dan kan je (neem ik aan) ook je user name vastzetten
Ik heb .Mac ook geprobeerd en gewoon hetzelfde e-mailadres / gebruikersnaam meegenomen naar een jaarlijks abonnement! Ik zou het gewoon proberen, als je naam al in gebruik is geven ze je genoeg alternatieven, tenminste toen voor .Mac!Raween schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:06:
[...]
offtopic:
je kan een proef abo nemen voor 2 maanden. Dan kan je (neem ik aan) ook je user name vastzetten
Maar allemaal via MobileMe. Onder push capabilities voor de zakelijke markt versta ik toch echt synchen tegen een eigen Exchange, en niet via een tussenpersoon. Dus moet je Microsofts ActiveSync protocol gebruiken, dus kun je dan maar een mailbox/agenda synchen.burne schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:45:
[...]
Wat is activesync? Iets windows ofzo? Daar weet ik dus niets van.
http://www.apple.com/mobileme/features/mac.html
Sync all your Mac computers.
If you have more than one Mac, you can use MobileMe to push email, contacts, calendars, and bookmarks to all of your Mac computers and even a PC. With Mac OS X Leopard, you can also sync Dashboard widget preferences, Dock items, many application and system preferences, and Mail notes with all of your Leopard-based Mac computers.
Dat doet het, en dat blijft het dus doen.
Klopt, maar Nokia's "Mail for Exchange" is een app wat (natuurlijk) ook gebruik maakt van het ActiveSync protocol. Zonder ActiveSync, geen sync tegen Exchange (of je moet imap gebruiken, maar das geen push).Bas schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:13:
[...]
Klopt, maar Nokia E-series kunnen bv. ook gebruik maken van de push technologie, dus dat is niet iets wat uitsluitend voor Windows Mobile toestellen is weggelegd.
Ik heb een E50 gehad, en ik vond het maar crap, in vergelijking met de WM6.1 die ik nu heb. ActiveSync werkt daar zoveel beter (niet bedoeld om te bashen). Applicaties gebouwd om het MS protocol zijn nooit volwaardig.
Maar goed, we zullen zien.
Op de faq van t-mobile staat het volgende antwoord op deze vraag:Targeter schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 20:55:
....
Als ik dus een iPhone wil (maakt niet uit wanneer), zit ik dus altijd 3 maanden tegen een iPhone zonder simkaart aan te kijken. Weet iemand of het ding uberhaupt aan wil zonder sim kaart? zodat het zeg maar een iPod touch is?
En mocht dit niet mogelijk zijn: slikt het ding dan wel prepaid T-mobile kaarten?
http://www.t-mobile.nl/iphone/faq.html
Dus ja je kunt hem gebruiken als iPod touch apparaat en zelf heb ik precies dezelfde situatie als jouw. Echter kan ik het niet aanzien dat me iPhone 3 maanden lang vrijwel onbruikbaar licht te zijn dus ik ga maar 3 maanden dubbele abbo kosten betalen denk ik.Als je nog een abonnement bij een andere operator hebt lopen en je wilt overstappen met nummerbehoud dan gaat het T-Mobile abonnement pas in zodra je contractperiode is afgelopen bij de andere operator. Geef bij het opzeggen bij je huidige operator aan dat je gebruik wilt maken van nummerbehoud.
Houd er verder rekening mee dat je gedurende deze periode beperkt gebruik kunt maken van je iPhone. Bellen, sms'en en internetten via HSDPA en HotSpots is pas mogelijk zodra de T-Mobile Simkaart geactiveerd is.
Met de nog niet geactiveerde T-Mobile Sim in je iPhone kun je al wel gebruik maken van alle toestel functionaliteiten zoals muziek afluisteren en video’s bekijken. Ook kun je thuis al gebruik maken van je eigen Wifi netwerk.
Het is ook mogelijk om het T-Mobile contract direct laten ingaan. Dan heb je tijdelijk twee contracten totdat je oude contract is afgelopen. Na beëindiging van je contract bij de andere operator kan T-Mobile je oude telefoonnummer koppelen aan je nieuwe T-Mobile abonnement.

[ Voor 8% gewijzigd door Xiqum op 08-07-2008 21:38 ]
Anoniem: 213876
Anoniem: 188434 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:37:
[...]
Zover ik weet is die service gecancelled en werkt dat ook niet meer.
Heb ik ook last van, daarom gebruik ik nu deze website: http://v3.izymail.com/Default.aspx
Als je denkt dat de zakelijke markt alleen maar mSeXchange gebruikt wel, ja.UltraSub schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:31:
Maar allemaal via MobileMe. Onder push capabilities voor de zakelijke markt versta ik toch echt synchen tegen een eigen Exchange, en niet via een tussenpersoon.
Zo die vent is echt lucky!Rensz schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 22:09:
iPhone G3 unboxed. Alleen de nieuwe usb oplader nog niet kunnen bespeuren.
Ik heb ergens opgepikt dat er in Portugal een lading iPhones gestolen is, deze zou best wel eens bij die lading gehoord kunnen hebben

Hahaha ja dat zou wel is heel vervelend kunnen zijnMaegrim schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 22:29:
[...]
Ik heb ergens opgepikt dat er in Portugal een lading iPhones gestolen is, deze zou best wel eens bij die lading gehoord kunnen hebben
Kun je Mobile Me niet gewoon aan een eigen mailadres hangen? Ik hoef geen Mac-email adres, ik wil gewoon mijn eigen domeinnaam kunnen gebruiken.bart155 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:19:
[...]
Ik heb .Mac ook geprobeerd en gewoon hetzelfde e-mailadres / gebruikersnaam meegenomen naar een jaarlijks abonnement! Ik zou het gewoon proberen, als je naam al in gebruik is geven ze je genoeg alternatieven, tenminste toen voor .Mac!
Dat gaat niet.. Dan zou gebruik moeten maken van IMAP. en dat is geen pushposttoast schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 22:47:
[...]
Kun je Mobile Me niet gewoon aan een eigen mailadres hangen? Ik hoef geen Mac-email adres, ik wil gewoon mijn eigen domeinnaam kunnen gebruiken.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Dat vroeg ik mij dus ook af. De sync mogelijkheden spreken me erg aan. Ook de storage is wel makkelijk aangezien het zo lekker in OSX zit gebakkenposttoast schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 22:47:
[...]
Kun je Mobile Me niet gewoon aan een eigen mailadres hangen? Ik hoef geen Mac-email adres, ik wil gewoon mijn eigen domeinnaam kunnen gebruiken.
Ik kan de volgende optie aanvinken: "Check mail from an external POP account"! Zal het eens proberen voor je! Leer ik ook nog eens wat!Good Fella schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 22:59:
[...]
Dat vroeg ik mij dus ook af. De sync mogelijkheden spreken me erg aan. Ook de storage is wel makkelijk aangezien het zo lekker in OSX zit gebakken
Ik meen ergens gelezen te hebben van wel, maar erg duidelijk stond het er niet.
🌞🍃
Als je dat zou willen doen heel graag. Mijn huidige adres heb ik al weer een tijdje en daar wil ik liever niet vanaf. Dat ik dan een @me.com erbij krijg vind ik niet erg, zolang ik maar gewoon de mail van mijn huidige adres kan ophalen en pushenbart155 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:11:
[...]
Ik kan de volgende optie aanvinken: "Check mail from an external POP account"! Zal het eens proberen voor je! Leer ik ook nog eens wat!
Ok color me stupid. Ik zou toch zweren dat ik die faq had doorgespitXiqum schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:37:
[...]
Op de faq van t-mobile staat het volgende antwoord op deze vraag:
http://www.t-mobile.nl/iphone/faq.html
[...]

Zou mooi zijn als er ondertussen een prepaid kaartje in zou kunnen.
Het werkt, ik moet wel handmatig het 'externe' account checken via .Mac webmail (hier moet ik ook de eerder genoemde optie aanvinken). Je kan het zelfs in een aparte map laten bezorgen. Vervolgens sync ie ut netjes in Mail! Misschien dat het e.e.a. verbeterd is in MobileMe. Maar ik zal deze optie eens aan laten staan kijken of het misschien ook automatisch gebeurt om de zoveel tijd! I'll let u know!Good Fella schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:17:
[...]
Als je dat zou willen doen heel graag. Mijn huidige adres heb ik al weer een tijdje en daar wil ik liever niet vanaf. Dat ik dan een @me.com erbij krijg vind ik niet erg, zolang ik maar gewoon de mail van mijn huidige adres kan ophalen en pushen
Dat klinkt in ieder geval al goed! Want .Mac ondersteunde toch nog geen push mail ed? Hopelijk is dat met MobileMe dan verbeterd. Bedankt in ieder geval!bart155 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:26:
[...]
Het werkt, ik moet wel handmatig het 'externe' account checken via .Mac webmail (hier moet ik ook de eerder genoemde optie aanvinken). Je kan het zelfs in een aparte map laten bezorgen. Vervolgens sync ie ut netjes in Mail! Misschien dat het e.e.a. verbeterd is in MobileMe. Maar ik zal deze optie eens aan laten staan kijken of het misschien ook automatisch gebeurt om de zoveel tijd! I'll let u know!
Als ik een mailtje weggooi via .Mac webmail is ie ook meteen verdwenen in Mail!Good Fella schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:32:
[...]
Dat klinkt in ieder geval al goed! Want .Mac ondersteunde toch nog geen push mail ed? Hopelijk is dat met MobileMe dan verbeterd. Bedankt in ieder geval!
Anoniem: 226399
Als je je iPhone minimaal 1 maand voordat je abo echt afloopt aanschaft, kun je in elk geval je nummer meenemen.
Andere optie: je abo nu opzeggen en voor 3 maanden een pre-paid kaart bij je iPhone kopen. Kun je in elk geval bellen en gebeld worden (eventueel je oude nummer doorschakelen), alleen met UMTS kun je natuurlijk nog niks.
Ik zit zelf ook met die verdomde opzegtermijn. Zit er hard over te denken om toch maar m'n abo af te kopen en snel over te stappen. Het is natuurlijk onnozel, maar ben zo hebberig
Dit topic is gesloten.
De discussie over de prijs en abonnementen mag in [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2.