Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 54 last

Nieuw Topic
O+
Reg. datum: 18 december 2005

https://photos-1.getdropbox.com/i/o/TRGA1PnHMd6nP2qXgqg0xKH0hOtnp9nYv0eqOP7Fyuo?dl_name=header.png

https://photos-1.getdropbox.com/i/o/ybQZ_8DfLgZBlG9xJlHNNQKlnGgs3dstQ9-xH23H3hU?dl_name=nav-left.pnghttps://photos-1.getdropbox.com/i/o/1lce_itRO3UAvvR1NVtBIg7b7IoZlfaApF_W6i0jXlg?dl_name=nav-home.pnghttps://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pnghttps://photos-1.getdropbox.com/i/o/VPhzG02Ye0AZqm7U3M6J6kebD9tXPIZ5OwVAbcmUsDg?dl_name=nav-overzicht.pnghttps://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pnghttps://photos-1.getdropbox.com/i/o/mPLnZspE46Ru7r2MYZe6kcUncozw6NWytew79ePahr8?dl_name=nav-faq.pnghttps://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pnghttps://photos-1.getdropbox.com/i/o/x9ioAADJQEFU2LX6JW6Gs5CrXE47K674rvNYufM8Hh4?dl_name=nav-overige.pnghttps://photos-1.getdropbox.com/i/o/s7Tlv9BRTPriJqM48evVwaaXriR3YQtGcS3jJ3wXgIU?dl_name=nav-right.png

https://photos-1.getdropbox.com/i/o/2BUIkGJsyJz53a-ggPWrunLtn0BHvEVk44Ty0iHsqMQ?dl_name=home.png
11 juli lanceert Apple wereldwijd de iPhone en eindelijk is Nederland van de partij. T-Mobile is uitgekozen als de exclusieve provider die deze telefoon, mediaspeler en meer mag verspreiden. Daarbij heeft T-Mobile gekozen voor andere voorwaarden dan bij een standaard abonnement. Dit topic is er om die voorwaarden te bespreken :)

https://photos-1.getdropbox.com/i/o/nz00l5A1m4JBZibBfyqEAHDMs46LVir7_cOpk8FhxG8?dl_name=overzicht.png
1 juli maakte T-Mobile de prijzen van haar speciale iPhone-abonnementen bekend. Elk abonnement bevat onbeperkt gebruik van snel internet (2048/ 384 Kbps) via 3G en hotspots. Daarnaast wordt bij elk abonnement gratis Visual Voicemail ondersteunt :) Bellen of sms-en buiten de bundel kost 25 cent (per minuut/bericht). Alle abonnementen duren 2 jaar. Bij een nieuwe abonnement moet je 52,50 euro activeringskosten betalen (waar je waarschijnlijk 50% korting op krijgt).

Maandelijkse kosten:29,9544,9564,95
Belminuten:150300500
Sms-berichten:150300500
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 8GB:79,951,001,00
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 16GB:159,9579,9519,95

https://photos-1.getdropbox.com/i/o/B8G683nZEi0S7iEYheE5KXO5HAs7QQo8eDx7YyWcWtk?dl_name=faq.png
:? Duur! Waarom kan ik hem niet gewoon voor $199 kopen zoals Steve in de keynote zei?
Omdat Steve nooit heeft gezegd dat er geen abonnement bij zou zitten. Onze vriend heeft dus toch gelijk gehad want met het goedkoopste abonnement betaal je 80 euro voor het toestel. Dat is zelfs met de lage dollarkoers, minder als $199 ;)

Daarnaast zijn de abonnementen volgens verschillende berekeningen ook nog eens heel erg voordelig. Dit geldt echter alleen wanneer je volop gebruik maakt van alle 3 de diensten (dus je gebruikt al je minuten, gebruikt al je sms-jes (ja, dat zijn 150 minuten en 150 sms-jes) en maakt ook nog eens volop gebruik van 3G. T-Mobile hoopt waarschijnlijk dat veel klanten lang niet alles gebruiken.

:? Ik wil geen T-Mobile! Kan ik hem ook bij KPN/Hi/Roodkapje kopen?
Nee. T-Mobile heeft voorlopig het alleenrecht, en zal het toestel alleen in combinatie met een abonnement en simlock verkopen. iPhone 3G is op het moment nog niet te unlocken en het is nog maar de vraag hoe lang dat zo blijft, dus uit het buitenland is niet een heel erg handige optie (tenzij je hem graag in je vitrinekast zet d:)b ) :)

:? Ik wil geen speciaal iPhone-abonnement. Kan ik ook een ander abonnement afsluiten bij T-Mobile?
Volgens de FAQ op de T-Mobile site kan dit wel. Hier is echter nog geen verdere informatie over bekend en waarschijnlijk zal dit op 11 juli nog niet gelijk mogelijk zijn. Daarnaast zal Visual Voicemail dan ook niet werken.

:? Dat internet is supersnel! Kan ik het ook i.c.m. mijn laptop gebruiken?
De iPhone ondersteunt dit standaard niet. Er zijn op de huidige iPhone echter wel verschillende hacks en work-arounds waarmee het mogelijk is - het is echter wel een hoop gedoe en niet echt makkelijk. Daarnaast spreekt T-Mobile van oneigenlijk gebruik wanneer je dit doet en zal waarschijnlijk je internetverbinding gaan knijpen wanneer ze merken dat je aan het tetheren bent :(

:? Ik ben verkocht! Hoe weet ik zeker dat ik hem 11 juli heb?
T-Mobile Stores bellen en er een in de buurt zoeken die niet aan reserveringen doet. Vervolgens donderdagavond 10 juli een tent voor de ingang zetten, je wekker op 09:25 en dan als je wakker wordt naar binnen stormen :)

:? Ik heb al een abonnement bij T-Mobile. Hoe zit dat doen?
Niks speciaals. Als je mag verlengen - kan je een iPhone halen vanaf 11 juli :) Je krijgt geen extra korting op het toestel of abonnement. Ook kan je eventueel vervroegd verlengen. Dat zou ik alleen niet aanraden, aangezien je dan voor 2 jaar + je resterende contractperiode bij T-Mobile gestrikt zit.

https://photos-1.getdropbox.com/i/o/86Vh2Gt32c3OmqJHK9YW_1ZOUtTcKTJHPL5MFEkV-wI?dl_name=overige.png
Handige linkjes m.b.t. de abonnementenDe TS is geheel gemaakt door mij ( _/-\o_ ) en voor vragen & opmerkingen staat m'n DM open! Hoedje bedankt voor de toestemming :>

Reg. datum: 20 augustus 2001

Even een wat (al eerder geposte) Poll's toevoegen:

Poll: Hoe vroeg sta jij in de rij?
de avond ervoor zet ik een tentje op.
6.00 uur
7.00 uur
8.00 uur
8.30 uur
9.00 uur
pas op of na openingstijd.
niet, ik heb gereserveerd.
niet, ik hoef hem niet perse op dag 1 te hebben.
niet, ik heb helaas geen tijd om vroeg in de rij te staan.
niet, ik kom op een andere manier aan mijn iPhone.
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=297800&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Welke iPhone wil jij?
De 3G 8gb Black
De 3G 16gb Black
De 3G 16gb White
De 1st gen iPhone
Iets anders...
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=297890&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

--------------------------------------

Extra info: De activeringskosten zijn eenmalig 52,50 euro, maar er wordt ook gesproken van een korting van 50% (linkje), hoewel dit niet door T-Mobile is bevestigd.

Ook word er aangenomen dat de activeringskosten niet gelden voor huidige abbonees van T-mobile die willen verlengen.

Op 7 Juli wordt bekend welke winkels er worden bevoorraad en waar je met je slaapzak kan gaan liggen.

--------------------------------------

Ik ben erg benieuwd naar de bevoorrading en hoeveel mensen er daadwerkelijk op af komen. Denk heel veel T-Mobile Klantenservice wordt helemaal platgebeld, ivm reserveringen voor de iPhone, iets waar ze overigens niet aan meedoen, zie T-Mobile site:
quote:
iPhone3G
De interesse voor iPhone3G is groot en groeit nog steeds. Het is echter niet mogelijk iPhone3G nu al te bestellen of je daarvoor in te schrijven. Het toestel is vanaf 11 juli 2008 bij T-Mobile verkrijgbaar, eerder niet.

Ook T-Mobile Klantenservice heeft niet meer informatie beschikbaar dan op onze iPhone minisite staat. Daarom is het niet zinvol om naar T-Mobile Klantenservice te bellen voor vragen over iPhone3G.

Wij adviseren iedereen die op de hoogte wil blijven van de ontwikkelingen, zich hier aan te melden voor de iPhone nieuwsbrief van T-Mobile.
Reg. datum: 28 oktober 2004

Deel 2 nog even in titel?
Reg. datum: 06 november 2005

Vandaag mijn huidige abbo toch door laten zetten bij T-mobile. En nieuwe (bij vodafone) afgeblazen :D. Op naar de iPhone!

Woohah!
Reg. datum: 29 november 2000

quote:
McLatey schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:51:
[...]

Als je kijkt naar de minuutprijs binnen bundel (of bij flex 100 ook buiten bundel) is te zien dat 12 cent nog niet zo heel goedkoop is.

Voip (bijvoorbeeld op een n95) is nu ook al mogelijk. Het is echter zo dat dit eigenlijk niet toegestaan is (of ze het controleren is een tweede).

[...]

Omdat iig ik vrijwel altijd van mobiel naar mobiel bel. Anders kun je net zo goed altijd rondlopen met zo'n Telfort Unlimited bundel. Kun je onbeperkt gratis naar vaste nummers bellen.
Binnen bundels: ik geen je helemaal gelijk. Maar op deze manier ben je helemaal niet gebonden aan bundles. Je hebt niet zoals bij relax: oh ik gebruik nu even twee maanden wat minder minuten, jammer, verlies ik fijn 500 minuten straks.

Bel je even buiten je bundel bij relax: hoppa, 0.25 c/m!

Er zijn niet heel veel mensen die zomaar even een bundel van 1000 minuten per maand hebben. En daarij: als je ook maar een klein deel belt naar vaste lijnen ben je zo voordeliger uit...

Ben zojuist nog even langs de T-mobile shop geweest hier in Amersfoort. Daar hebben ze op dit moment 60 reserveringen. Ze nemen geen reserveringen meer aan. Ze weten niet hoeveel toestellen ze geleverd krijgen. Bovendien kon de verkoper ook niet garanderen dat hij ze 11 juli daadwerkelijk binnen zou hebben.
Ik wil hem best graag hebben, zeker voor het onbeperkt online zijn met een relatief hoge snelheid. Daarnaast is het ook ideaal qua syncen omdat ik verder alleen maar Apple machines gebruik. Maar ga echt geen tentje op zetten. Heb wel een beetje de angst dat het toestel binnen 1 dag is uitverkocht en dan voorlopig niet meer leverbaar is. Ben benieuwd...
broodje pda
Reg. datum: 31 januari 2004

Leuk hoor zo´n poll maar houd het aub een beetje interessant. "Wanneer sta je in de rij" lijkt me net zo relevant als : "Welke kleding heb je aan als je je iphone koopt".

En de iPhone uit Amerika meenemen zit er waarschijnlijk niet meer in, omdat het abonnement in de winkel wordt geactiveerd?

Reg. datum: 09 december 2005

quote:
McLatey schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:51:
[...]

Als je kijkt naar de minuutprijs binnen bundel (of bij flex 100 ook buiten bundel) is te zien dat 12 cent nog niet zo heel goedkoop is.

Voip (bijvoorbeeld op een n95) is nu ook al mogelijk. Het is echter zo dat dit eigenlijk niet toegestaan is (of ze het controleren is een tweede).

[...]

Omdat iig ik vrijwel altijd van mobiel naar mobiel bel. Anders kun je net zo goed altijd rondlopen met zo'n Telfort Unlimited bundel. Kun je onbeperkt gratis naar vaste nummers bellen.
Maar dat kan je met een goed SIP account toch ook? Bellen binnen nederland is bijna altijd gratis. En als je dan over je bundel heen gaat en die dure 0,25 eurocent per minuut wilt ontwijken. Dan bel je toch gewoon via je SIP provider goedkoop mobiel? + zie ik dat je meestal ook nog gratis naar het buitenland belt en zelfs gratis naar Hong Kong mobiel. (Bijvoorbeeld, toch handig als je het nodig hebt)

Edit: En zoals gavro zegt, je bent veel flexibeler dan dat je een grote bundel neemt en die dan soms niet gebruikt. Je kan je bundel maar 2 maanden meenemen en je betaald bij je SIP provider alleen wat je gebruikt. En dan bel je ook nog eens "gratis" naar het buitenland. Doe dat maar eens binnen je bundel. 8)

Hyena2 wijzigde dit bericht 02-07-2008 16:25 (12%)

Reg. datum: 26 oktober 2000

Heeft iemand een idee hoe dit met nummerbehoud gaat werken? In de t-mobile shop kreeg ik te horen dat ze normaal gesproken je abonnement pas activeren als het nummer geporteerd kan worden. Hiervoor zou je echter wel een simlock vrije iPhone moeten hebben, want anders kan je pas nadat je nummer geporteerd is je iPhone gaan gebruiken :?

Reg. datum: 20 augustus 2001

quote:
ludo schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:20:
Heeft iemand een idee hoe dit met nummerbehoud gaat werken? In de t-mobile shop kreeg ik te horen dat ze normaal gesproken je abonnement pas activeren als het nummer geporteerd kan worden. Hiervoor zou je echter wel een simlock vrije iPhone moeten hebben, want anders kan je pas nadat je nummer geporteerd is je iPhone gaan gebruiken :?
Je kunt de iPhone ook al gebruiken met een tijdelijk nummer, en dan het nummer binnen een maand laten porteren.. Zolang je huidige nummer nog maar actief is bij je huidige provider..
Reg. datum: 13 oktober 2005

Allereerst, prachtige TS! Mijn complimenten.
quote:
(ja, dat zijn 150 minuten en 150 sms-jes)
Dit houd dus in dat je bij het goedkoopste abonnement 150 belminuten hebt EN 150 smsjes?

Niet dat je zoals bij Hi hebt dat je bijv 125/250 (belminuten/smsjes) hebt maar dus echt 150 smsjes en belminuten?

Dan word de iPhone toch wel een beetje aantrekkelijk voor mijn bel/sms gedrag..

JE MAAKT MAAR ZIN.

31.05.58 - 30.09.08

Ik hoor net van iemand die ik hier toch wel mee vertrouw dat T-Mobile alleen de eerste drie maanden het alleenrecht op de iPhone heeft!
O+

Ja, dat is al meerdere keren hier in het topic gezegd ;) Zou best kunnen, maar ik denk dat het toch eerder 6 maanden - 1 jaar is :)
quote:
Jepz schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:25:
Allereerst, prachtige TS! Mijn complimenten.

[...]

Dit houd dus in dat je bij het goedkoopste abonnement 150 belminuten hebt EN 150 smsjes?
Heb het niet voor niets vet gedrukt ;)

Muthas wijzigde dit bericht 02-07-2008 16:28 (54%)

Reg. datum: 18 april 2008

kan je als je bijvoorbeeld HI hebt ook al 3 maanden voordat je contract bij hij afloopt naar T-mobile gaan en de iphone meenemen?

Reg. datum: 02 juni 2001

quote:
masser120 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:19:
En de iPhone uit Amerika meenemen zit er waarschijnlijk niet meer in, omdat het abonnement in de winkel wordt geactiveerd?
Van Mac Rumors:
quote:
Finally, AT&T is offering an unsubsidized price of $599 and $699 at a later date as a "no commitment" price for individuals who do not wish to sign a long-term contract.

Reg. datum: 13 mei 2007

Zijn er mensen die Tweakers-get-iPhone-first kliekjes willen gaan vormen in Den Haag? :D

Reg. datum: 08 januari 2000

quote:
batumulia schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:32:
Zijn er mensen die Tweakers-get-iPhone-first kliekjes willen gaan vormen in Den Haag? :D
Dat was toch al mijn plan, groep mensen inkloeding slaapzak en tentje ;)
En dan met je kop op TV West komen.

ACSP, ACTC & ACSA certified

Reg. datum: 02 juli 2008

...is $199 straks ¤199 euro bij Apple.nl?

En kun je hem dan gelijk zonder abbonement kopen, en dan een andere simkaart van T-mobile erin stoppen?

O+

[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen

Muthas wijzigde dit bericht 02-07-2008 16:52 (55%)

Reg. datum: 28 december 2006

Ik had mijn abo bij Vodafone opgezegd en ze belden me laatste terug om de reden te vragen. Vanwege de iPhone dus natuurlijk.

De vrouw aan de telefoon zei dat Vodafone hem waarschijnlijk al wel in september zou gaan aanbieden, dus mocht ik me nog bedenken dan zou ik nog kunnen verlengen...

Iemand anders zoiets van Vodafone gehoord?

Reg. datum: 24 september 2000

quote:
bodylotion2008 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:50:
...is $199 straks ¤199 euro bij Apple.nl?

En kun je hem dan gelijk zonder abbonement kopen, en dan een andere simkaart van T-mobile erin stoppen?
Lees even de startpost & het andere topic, daar staat het meer dan 10 keer in ;)

Alleen met T-Mobile te koop met een 2-jarig abonnement, en de 8 Gb kost maximaal ¤ 79,95, de 16 Gb maximaal ¤ 159,95.
quote:
Valderrama schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:53:
Ik had mijn abo bij Vodafone opgezegd en ze belden me laatste terug om de reden te vragen. Vanwege de iPhone dus natuurlijk.

De vrouw aan de telefoon zei dat Vodafone hem waarschijnlijk al wel in september zou gaan aanbieden, dus mocht ik me nog bedenken dan zou ik nog kunnen verlengen...

Waarschijnlijk gewoon een slechte smoes om je terug te krijgen.

iMac 24" 2.8GHz // 2GB RAM // 320GB // HD 2600PRO // iPhone 16GB Black

Reg. datum: 13 mei 2007

quote:
Ballebek schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:42:
[...]

Dat was toch al mijn plan, groep mensen inkloeding slaapzak en tentje ;)
En dan met je kop op TV West komen.
Waar wou je gaan staan dan?

Reg. datum: 04 maart 2004

quote:
Valderrama schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:53:

Die vieze spelletjes speelt KPN ook. Werd mij ook verteld dat T-mobile vaak fouten maakt met het nummerbehoud, dat het telefoonnummer gewoon kwijt raakt. Ook vertelde ze dat ik het abonnement niet op hoef te zeggen maar dat T-mobile dat doet ivm nummerbehoud (Om vervolgens nog 3mnd extra van mijn rekening te trekken).

De providers doen er gewoon alles aan om of T-Mobile zwart te maken of je voor te liegen. Ik lees dit soort berichten op vele andere fora ook al. Ik vind het erg jammer dat het zo moet. Blijkbaar toch een zeer gewild toestel :).

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 54 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: