Geen vaderlijk figuur die het beste met jou voor heeft. Maar het is wel zo dat Apple als doelstelling heeft om klanten tevreden te houden, om zo nog meer producten van Apple aan diezelfde klant te slijten. Daarbij hebben ze een compleet plaatje voor de iPhone in gedachten, waaronder snelheid van internet e.d.MarcoC schreef op maandag 30 juni 2008 @ 13:13:
Ik word er zo moe van dat Apple als een vaderlijk figuur wordt neergezet die het beste met je voor heeft. Kom op zeg, doe niet zo naïef, het is geen filantropische instelling. Als dat echt zo is hadden ze niet van die extreem korte garanties en dure garantie-uitbreidingen.
Daarom betaal je dr ook gewoon voorMarcoC schreef op maandag 30 juni 2008 @ 13:13:
Ik word er zo moe van dat Apple als een vaderlijk figuur wordt neergezet die het beste met je voor heeft. Kom op zeg, doe niet zo naïef, het is geen filantropische instelling. Als dat echt zo is hadden ze niet van die extreem korte garanties en dure garantie-uitbreidingen.
Wat bedoel je met extreem korte garanties? Voor zover ik weet geeft apple hele normale garanties op zijn producten
Verwijderd
Weet iemand eigenlijk of de taal op de iPhone Engels of Nederlands is. Ik hoop geen Nederlands, geen idee of dat er uberhaubt ook wel is..
Elke telefoon van de afgelopen vijftien jaar kan schakelen tussen talen. Lijkt me onwaarschijnlijk dat Apple dit ineens onmogelijk gaat maken.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:16:
Weet iemand eigenlijk of de taal op de iPhone Engels of Nederlands is. Ik hoop geen Nederlands, geen idee of dat er uberhaubt ook wel is..
In 2.0 schijn je te kunnen kiezen, waaronder ook Nederlands. Gelijk weer op Engels zetten dus
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
in 1.1.4. kan je ook al Nederlands kiezen, naast engels... vergeet niet dat er ook mensen zijn die niet zo sterk in Engels zijn heren
Deze plek is te koop.
Wat ik zelf wel krom zou vinden bij de iPhone is dat als je een 2 jarig contract tekent en hij kapt er na 13 maanden mee (ergste geval, coulance e.d. buitengesloten) je nog een paar maanden kan wachten voor je een nieuw toestel kan "nemen" met een contractverlenging. Zal wel weer een AppleCare plannetje voor zijn maar goed, gaat om het ideeBig Daddy schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:21:
[...]
Daarom betaal je dr ook gewoon voor.
Wat bedoel je met extreem korte garanties? Voor zover ik weet geeft apple hele normale garanties op zijn producten
Eigenlijk alle toestellen die in Nederland geleverd worden hebben standaard 2 jaar.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Heb je een special edition? Of heb je toch stiekem een taalpakketje geïnstalleerd ?KeeZ schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:53:
in 1.1.4. kan je ook al Nederlands kiezen, naast engels... vergeet niet dat er ook mensen zijn die niet zo sterk in Engels zijn heren
Dat is inderdaad gewoon een onofficiële vertaling. Er is nog geen officiële NL versie van het iPhone OS die nu legaal te verkrijgen is.
In 1.1.4 kun je trouwens ook gewoon kiezen tussen talen, die keuze is alleen beperkt tot de landen waar hij is uitgebracht. Dat zal in 2.0 dus niet anders zijn, behalve dan veel meer talen.
In 1.1.4 kun je trouwens ook gewoon kiezen tussen talen, die keuze is alleen beperkt tot de landen waar hij is uitgebracht. Dat zal in 2.0 dus niet anders zijn, behalve dan veel meer talen.
[ Voor 41% gewijzigd door MrAcid op 30-06-2008 19:32 ]
Grapje zeker..KeeZ schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:53:
in 1.1.4. kan je ook al Nederlands kiezen, naast engels...
Ja sinds 1.1.1 kon het ook al, maar je bedoeld natuurlijk gewoon zo'n vertaald pakketje die je met installer binnenhaalt..
Je mag best wat eigen inzet tonen. Daarbij gaat dit topic niet over het importeren.
[ Voor 82% gewijzigd door Hoedje op 30-06-2008 19:53 ]
Als je het er niet mee eens bent, dan kun je direct contact opnemen via email of DM.
[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 30-06-2008 19:58 ]
Drie maanden voor een iPod Nano (volgens mijBig Daddy schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:21:
[...]
Daarom betaal je dr ook gewoon voor.
Edit: Ow, dat is alleen de telefonische hulp. Dan heb ik niks gezegd

[ Voor 10% gewijzigd door MarcoC op 30-06-2008 21:25 ]
Ze kunnen zeggen wat ze willen echter is 2 jaar toch echt verplicht al zullen ze moeilijk doen!MarcoC schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:24:
[...]
Drie maanden voor een iPod Nano (volgens mij) vind ik wel een beetje weinig.
Edit: Ow, dat is alleen de telefonische hulp. Dan heb ik niks gezegd.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Verwijderd
Daar zit je toch echt fout.cool0 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 08:42:
[...]
Ze kunnen zeggen wat ze willen echter is 2 jaar toch echt verplicht al zullen ze moeilijk doen!
Het mag wel in de wet staan, maar Apple geeft slechts 1 jaar garantie op al haar producten, tenzij je Applecare erbij koopt.
Je kan blijven zeuren voor 2 jaar, maar ze zullen je geen gelijk geven, wat je ook wel niet probeert...
2 jaar is NIET verplicht. En dan kan iedereen zijn gebruikelijke praatje doen mbt de EU-richtlijn die er is en is geimplementeerd in het NL recht.. Dat klopt ook, BEHALVE het gedeelte waar expliciet staat dat iedereen MINIMAAL 2 jaar garantie heeft.cool0 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 08:42:
[...]
Ze kunnen zeggen wat ze willen echter is 2 jaar toch echt verplicht al zullen ze moeilijk doen!
In NL is de te verwachten levensduur van belang en dat verschlt per produkt en is vaak langer dan de door de EU gestelde 2 jaar, vandaar dat dit stukje uit de richtlijn niet is overgenomen en geïmplementeerd in het NL consumentenrecht.
Daar komt nog eens bovenop dat NA de eerste 6 maanden de omgekeerde bewijslast geldt. D.w.z dat je als consument moet aantonen dat jij het defect niet hebt veroorzaakt, maar dat deze er al was toen je het product aanschafte. De meeste productenten verlengen deze eerste 6 maanden met nog eens 6 maanden (Apple bv. ) d.m.v een jaar garantie te geven. Echter NA dit jaar geldt dus weer de omgekeerde bewijslast. Lukt het je om te bewijzen dat het defect bij aanschaf al aanwezig was dan nog kan je tegen kosten aanlopen, aangezien je het product dan al een periode hebt gebruikt. Denk dan bijvoorbeeld aan het betalen van onderzoekskosten of een gedeelte van de onderdelen...evenredig aan de leeftijd en de te verwachten leeftijd van het product.
Dus ONCE AND FOR ALL!
Standaard 2 jaar garantie is onzin!!!
Verwijderd
Er is ook nog iets als een bepaalde verwachte deugdelijkheid van een product. Hier kun je als consument aanspraak op maken bij je verkooppunt.
Daar is een interessant draadje over: Consumentenrecht - onderzoeksresultatenFlatwhite schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:23:
[...]
Dus ONCE AND FOR ALL!
Standaard 2 jaar garantie is onzin!!!
Ik quote StevenK:
De Nederlandse invulling is 'flexibel', maar omdat de richtlijn zegt 'minimaal 2 jaar' moet je bij de uitleg van die flexibele bepaling de ondergrens op 2 jaar leggen.Wouter! schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 00:43:
[...]
Dus wat is 't nou precies? Hoe zit het wanneer een winkel (niet per se bij koop op afstand) vermeldt dat de garantietermijn 1 jaar is? Als ik bovenstaande tekst lees dan krijg ik namelijk de indruk dat de eerste twee zinnen mekaar tegenspreken ("richtlijn-conforme uitleg" zorgt bij mij voor verwarring, hoe waardevol is dat?). Eerst meld je een flexibele invulling en vervolgens zeg je "minimaal 2 jaar".
[ Voor 42% gewijzigd door L0we op 01-07-2008 10:51 ]
Nu weer over de Iphone! Graag.
MMS dus geen probleem alleen kan je dat ding via een datakabel als modem gebruiken?
MMS dus geen probleem alleen kan je dat ding via een datakabel als modem gebruiken?
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Nee, dat is ook een slimme vraag. Misschien even het topic lezen? Nee, dat kan niet, alleen via ranzige hacks en via de Terminal, en dan gaat het via WiFi.
Trouwens, ze koppelen de iPhone aan een abonnement van 2 jaar. Daarmee zeggen ze dus ook gelijk dat verwachte levensduur van het toestel minimaal 2 jaar is. Als jij na 1,5 jaar er niet meer mee kan bellen, en het toestel ziet er nog 'normaal' uit (dus niet compleet ingedeukt etc.) weet ik zeker dat Apple hem gratis repareert.
Trouwens, ze koppelen de iPhone aan een abonnement van 2 jaar. Daarmee zeggen ze dus ook gelijk dat verwachte levensduur van het toestel minimaal 2 jaar is. Als jij na 1,5 jaar er niet meer mee kan bellen, en het toestel ziet er nog 'normaal' uit (dus niet compleet ingedeukt etc.) weet ik zeker dat Apple hem gratis repareert.
Jup... en zo moeilijk is dat allemaal niet...Kaspers schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:47:
[...]
Grapje zeker..
Ja sinds 1.1.1 kon het ook al, maar je bedoeld natuurlijk gewoon zo'n vertaald pakketje die je met installer binnenhaalt..
Deze plek is te koop.
Hoor hier wel niet maar toch de prijzen zijn er:
http://www.t-mobile.nl/iphone/tarieven.html
Voor de mensen die niet in het 'speculaties' topic zitten:
Lol
1 seconde te laat
Lol
[ Voor 13% gewijzigd door bartvb op 01-07-2008 15:43 ]
Zien er netjes uit, behalve de activatiekosten van €52,50.
De discussie over de abonnementen mag in [iPhone 3G] Speculatie over prijs en abonnementen
.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik denk trouwens dat het niet lang zal duren voordat er een programma komt die je iPhone als WiFi router laat werken, zodat je met elke laptop simpel met WiFi kan verbinden en daardoor internet hebt. Als hiervoor hacks nodig zijn die je officieel niet in SDK mag gebruiken komt het wel via installer.app die vanzelf wel zal terugkomen voor dit soort dingen (of gehackte programma's uit App Store, of misschien voor geunlockte iPhones waarop App Store mogelijk niet werkt).
Zodra iPhone 1.2 is gejailbreakt zal internet sharing sowieso weer mogelijk zijn op de nieuwe iPhones en ik zie niet in hoe T-Mobile kan zien dat je met een PC aan het surfen bent (tenzij ze de verstuurde HTTP referers checken waar dan geen iPhone instaat, maar dat kan je ook faken
)
Zodra iPhone 1.2 is gejailbreakt zal internet sharing sowieso weer mogelijk zijn op de nieuwe iPhones en ik zie niet in hoe T-Mobile kan zien dat je met een PC aan het surfen bent (tenzij ze de verstuurde HTTP referers checken waar dan geen iPhone instaat, maar dat kan je ook faken
guided tours staan op de apple website:
http://www.apple.com/iphone/guidedtour/
http://www.apple.com/iphone/guidedtour/
Die games voor de iPhone worden wel vet, dit vervangt naast een telefoon en audio/video speler, ook nog eens mijn Nintendo DS. Dus wat nou duur?
Zie bijvoorbeeld dat race spel in die guided tour, of natuurlijk Super Monkey Ball
Iemand bekend of het mogelijk is je eigen beltoon in te stellen want ik las bij reviews van de oude dat je alleen uit apple ringtones kon kiezen en ik wil graag gewoon mijn eigen irritante ringtone hebben !
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Tja, ik kan alleen voor mijn gehackte 'non-3G' Iphone spreken.harley schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:13:
Iemand bekend of het mogelijk is je eigen beltoon in te stellen want ik las bij reviews van de oude dat je alleen uit apple ringtones kon kiezen en ik wil graag gewoon mijn eigen irritante ringtone hebben !
Je maakt een SCP (een soort FTP) sessie met je phone en upload de
gewenste ringtones naar de juiste folder en gaan met die banaan.
Als je gewoon het juiste bestandsformaat aanhoudt gaat het prima via iTunes hoor. Google het eens zou ik zeggen..
Is er eigenlijk al bekend of de iPhone 3G OTA CalDAV gaat ondersteunen? Of uberhaupt CalDAV support krijgt?
Leuk dat je bijna alles met Exchange kan syncen maar ik heb (en wil) geen Exchange server
Leuk dat je bijna alles met Exchange kan syncen maar ik heb (en wil) geen Exchange server
Verwijderd
http://www.google.com/sea...iphone+CalDAV&btnG=Searchbartvb schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 09:18:
Is er eigenlijk al bekend of de iPhone 3G OTA CalDAV gaat ondersteunen? Of uberhaupt CalDAV support krijgt?
en
http://forums.kerio.com/i...629a9e8c05acf9bd4a1384221
Dus ja?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2008 09:23 ]
ik heb al een t-mobile abbonement met nog een maand of 4 te gaan. Ik kan toch gewoon een 2e abbonement afsluiten zonder het andere op te zeggen? Of is hier een policy voor ofzo?
Daar zie ik alleen staan dat Kerio ActiveSync emuleert en dat de huidige iPhone geen CalDAV doet

Poll: Hoe ga je de iPhone halen?
• Bij de T-Mobile shop 's ochtends vroeg
• Bij een Apple reseller
• Bij belcompany/phonehouse/etc
• Ik heb een reservering staan
• Ik haal hem pas later in verband met:...

Ook een poll maken? Klik hier
Geef ook even in dit topic aan welke T Mobile shop je gaat stalken en hoe laat.,of bij welke Apple reseller je hem gaat halen!
• Bij een Apple reseller
Geef ook even in dit topic aan welke T Mobile shop je gaat stalken en hoe laat.,of bij welke Apple reseller je hem gaat halen!
Verwijderd
Denk je werkelijk dat ze het erg vinden dat jij dubbele kosten aan hun overmaakt?Carnagy schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:32:
ik heb al een t-mobile abbonement met nog een maand of 4 te gaan. Ik kan toch gewoon een 2e abbonement afsluiten zonder het andere op te zeggen? Of is hier een policy voor ofzo?
Ik heb nu 4 abo's op mijn naam staan, waarvan 3 mij T-Mobile,
als je maar keurig betaald is er echt niets aan de hand.
p.s. bij T-Mobile zelf kun je i.p.v. 3 maanden al 4 maanden voor eind datum verlengen.
Lijkt me in jou geval een betere keuze, betaal je ook geen activeringskosten
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2008 10:45 ]
thx voor de infoVerwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:44:
[...]
Denk je werkelijk dat ze het erg vinden dat jij dubbele kosten aan hun overmaakt?
Ik heb nu 4 abo's op mijn naam staan, waarvan 3 mij T-Mobile,
als je maar keurig betaald is er echt niets aan de hand.
p.s. bij T-Mobile zelf kun je i.p.v. 3 maanden al 4 maanden voor eind datum verlengen.
Lijkt me in jou geval een betere keuze, betaal je ook geen activeringskosten
Ik heb ff gekeken. Het is 5 maandjes. 13 december loopt hij af. Die 28 euro activeringskosten vind ik niet zo'n probleem.
Ik ga naar de T-Mobile winkel HQ-Store Den Haag. Tegenover Hollands Spoor.Lt. Marx schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:41:
Poll: Hoe ga je de iPhone halen?
• Bij een Apple reseller
[afbeelding]
Waarschijnlijk sta ik daar om 08:00 al. Dan weet ik in ieder geval dat ik op tijd ben.
[ Voor 4% gewijzigd door batumulia op 02-07-2008 10:54 . Reden: Tijd toegevoegd. ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Aangezien ze misschien wel weer leveringsproblemen gaan krijgen is misschien een maand wachten tot de volgende lichting een goede optie voor je. Dan is het nog 4 maanden en dan zijn de meeste leveringsproblemen die ongetwijfeld zullen komen voorbij.Carnagy schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:49:
[...]
thx voor de info
Ik heb ff gekeken. Het is 5 maandjes. 13 december loopt hij af. Die 28 euro activeringskosten vind ik niet zo'n probleem.
*empty*
Dude, je hebt de optie "Jalen uit het buitenland" er niet bij gezetLt. Marx schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:41:
Is mijn keus namelijk als ik hem niet met een gewone verlenging kan krijgen zonder 2 jaar vast te zitten eraan.
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Ik vermoed dat ik er niet op kan wachtenMR_VIPER schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:53:
[...]
Aangezien ze misschien wel weer leveringsproblemen gaan krijgen is misschien een maand wachten tot de volgende lichting een goede optie voor je. Dan is het nog 4 maanden en dan zijn de meeste leveringsproblemen die ongetwijfeld zullen komen voorbij.
Verwijderd
Idd, ben wel van plan om hem in België te gaan halen, hopen dat het daar nog lukt om hem van de zomer te krijgen. En anders misschien op vakantie in Frankrijkiron_mike010 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:53:
[...]
Dude, je hebt de optie "Jalen uit het buitenland" er niet bij gezet
Is mijn keus namelijk als ik hem niet met een gewone verlenging kan krijgen zonder 2 jaar vast te zitten eraan.
Verwijderd
Ik denk dat de iPhone gewoon goed beschikbaar zijn.
-het is vakantie
-veel mensen zitten gewoon nog met een ander contract dat niet op 11 juli afloopt
-niet iedereen wil opeens een iPhone.
En tja, dat veel T-mobile stores zeggen dat er leveringsproblemen ontstaan vanwege de vele reserveringen is volgens mij ook onzin.
Ze proberen gewoon een beetje een hype creëren. Dat gebeurde ook bij de vorige iPhone en bijv. bij de release van GTA4 etc. (Snel reserveren anders is het telaat!!!!!!!!
)
En dan heb je natuurlijk ook altijd nog van die prutsers die bij 5 verschillende winkels een reservering plaatsen, waardoor de lijsten ook steeds langer worden.
-het is vakantie
-veel mensen zitten gewoon nog met een ander contract dat niet op 11 juli afloopt
En tja, dat veel T-mobile stores zeggen dat er leveringsproblemen ontstaan vanwege de vele reserveringen is volgens mij ook onzin.
Ze proberen gewoon een beetje een hype creëren. Dat gebeurde ook bij de vorige iPhone en bijv. bij de release van GTA4 etc. (Snel reserveren anders is het telaat!!!!!!!!
En dan heb je natuurlijk ook altijd nog van die prutsers die bij 5 verschillende winkels een reservering plaatsen, waardoor de lijsten ook steeds langer worden.
Dat denk ik ook. Veel mensen willen hem wel maar veel mensen hebben ook nog een contractVerwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:49:
-het is vakantie
Ze proberen gewoon een beetje een hype creëren. Dat gebeurde ook bij de vorige iPhone en bijv. bij de release van GTA4 etc. (Snel reserveren anders is het telaat!!!!!!!!)
Verwijderd
Thanks ik ben zón loserVerwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:49:
Anyway in Amsterdam neemt maar 1 winkel reserveringen aan, en daar was ik nummer 88, dus daar ga ik niet op hopen. Ga om 08:30 voor de T-Mobile shop in de Kalverstraat in Amsterdam wachten.
Ja die was los te verkrijgen de Iphone enkel met abo dusVerwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:22:
[...]
Thanks ik ben zón loser, heb in 2 winkels gereserveerd, maar ik ben er dan ook zeker van dat het storm gaat lopen. Voor een (met alle respect) simpel toestel als de HTC Touch Diamond was er al een rij midden in de nacht en zijn alle 103 toestellen in 15 minuten verkocht, zie artikel: http://www.iphoneclub.nl/...g-voor-htc-touch-diamond/
Anyway in Amsterdam neemt maar 1 winkel reserveringen aan, en daar was ik nummer 88, dus daar ga ik niet op hopen. Ga om 08:30 voor de T-Mobile shop in de Kalverstraat in Amsterdam wachten.
Sterker nog, officieel gezien mag de iPhone niet eens gereserveerd worden. Er zulles vast winkels zijn die dit wel doen, maar ook zat die zich wel aan de regels houdenVerwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:49:
-het is vakantie
Ze proberen gewoon een beetje een hype creëren. Dat gebeurde ook bij de vorige iPhone en bijv. bij de release van GTA4 etc. (Snel reserveren anders is het telaat!!!!!!!!)
Verwijderd
Ik zit nu nog bij KPN (contract tot januari). Kan je dan 4 of 3 maanden van tevoren naar de winkel toe om over te gaan? Normaal is het 3, maar ik lees net dat als je bij t-mobile verlengt dat je dan al 4 maanden van tevoren het kan verlengen. Of moet je, doordat het de iphone is wachten tot heel je contract bij KPN is afgelopen?
Dit kan natuurlijk alleen als je al bij T-mobile zit. Je kan natuurlijk wel een 2e contract nemen of je KPN contract afkopen. Of gewoon even wachten.....Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:38:
Ik zit nu nog bij KPN (contract tot januari). Kan je dan 4 of 3 maanden van tevoren naar de winkel toe om over te gaan? Normaal is het 3, maar ik lees net dat als je bij t-mobile verlengt dat je dan al 4 maanden van tevoren het kan verlengen. Of moet je, doordat het de iphone is wachten tot heel je contract bij KPN is afgelopen?
Verlengen kan volgens mij alleen als je op dit moment T-mobile hebt (en jij hebt KPN zeg je). Via internet kan je al verlangen 4 maanden vantevoren en in een fysieke winkel 3 maanden als ik me niet vergis.Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:38:
Verwijderd
De vraag is of dit ook voor de iPhone kan, ik dacht het niet, maar goed discussie over prijs en abbo's moet hier: [iPhone 3G] Prijs en abonnementenCarnagy schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:44:
[...]
Verlengen kan volgens mij alleen als je op dit moment T-mobile hebt (en jij hebt KPN zeg je). Via internet kan je al verlangen 4 maanden vantevoren en in een fysieke winkel 3 maanden als ik me niet vergis.
Ik had net contact met Tmobile helpdesk, en die wist mij te vertellen dat er in Rotterdam een Tmobile shop om 0:00 opengaat. Nu woon ik zelf in Groningen, en moet ik nog bijna 3 maand wachten (contract loopt dan pas af), maar het lijkt me wel interessant voor de mensen die in de buurt wonen
[half offtopic]
Van welk lettertype maakt de iPhone interface eigenlijk gebruik?
[/half offtopic]
Van welk lettertype maakt de iPhone interface eigenlijk gebruik?
[/half offtopic]
Nog mensen die zin hebben samen met mij te campen op 11 juli bij de T-Mobile shop bij Den Haag Hollands Spoor?
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Helvetica. Post je nou omdat je gewoonweg iets wil posten of omdat je te lui bent om te google-en?Djerique schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:32:
[half offtopic]
Van welk lettertype maakt de iPhone interface eigenlijk gebruik?![]()
[/half offtopic]
Helvetica (snelle Google, heb het niet vergeleken)?Djerique schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:32:
[half offtopic]
Van welk lettertype maakt de iPhone interface eigenlijk gebruik?![]()
[/half offtopic]
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Volgens de T-Mobile vertegenwoordiger die net langskwam (en al helemaal iphone ziek is van alle mailtjes en telefoontjes naar hem) is de voorraad ZEER beperkt
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Dat dacht ik ook. Maar mijn zusje wilde vandaag intekenen bij een T-mobile store en was nummer 143 op de lijst. Ik denk dat het nog wel eens tegen kan vallen hoeveel er beschikbaar zijn bij de lancering.Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:49:
-het is vakantie
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Klopt het trouwens dat er geen geheugenkaartsleuf in de iPhone zit ? Bedenk ik me nu pas. Toch wel jammer.
holy cow dudeBoXie schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:55:
Klopt het trouwens dat er geen geheugenkaartsleuf in de iPhone zit ? Bedenk ik me nu pas. Toch wel jammer.

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Bij mijn T-M shop hebben ze een lijst waarop je je kan inschrijven en ze bellen je gewoon als ze de iphones binnen hebben gekregen.PositiveCreep schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:30:
[...]
Sterker nog, officieel gezien mag de iPhone niet eens gereserveerd worden. Er zulles vast winkels zijn die dit wel doen, maar ook zat die zich wel aan de regels houden
En vanaf dan is het gewoon wie er het eerst is in de winkel, heeft m te pakken.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
Koop ervaringen, speculaas over de voorraad e.d. kunnen in [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2
----
Ik ben zelf erg benieuwd naar de video mogelijkheden op de iPhone. Is er btw al meer info over TomTom en de iPhone..?
----
Ik ben zelf erg benieuwd naar de video mogelijkheden op de iPhone. Is er btw al meer info over TomTom en de iPhone..?
De inhoud van de doos is als volgt: wat mij opvalt is als je de * Dockconnector-naar-USB-kabel* bekijkt, er dus geen dock bij zit. Dit was toch bij de vorige iPhone wel ?? Of is dat op de meeste plaatjes in het Show je Apple computer topic een universal dock. ?

* iPhone 3G
* Stereoheadset met microfoon
* Dockconnector-naar-USB-kabel
* USB-lichtnetadapter
* Documentatie
* Reinigings- en poetsdoekje
* Pinnetje voor het plaatsen van de simkaart

* iPhone 3G
* Stereoheadset met microfoon
* Dockconnector-naar-USB-kabel
* USB-lichtnetadapter
* Documentatie
* Reinigings- en poetsdoekje
* Pinnetje voor het plaatsen van de simkaart
[ Voor 9% gewijzigd door jatmoos op 02-07-2008 20:42 ]
Verwijderd
Klopt, zo gaat dat bij Apple.basicbeat schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:41:
De inhoud van de doos is als volgt: wat mij opvalt is als je de * Dockconnector-naar-USB-kabel* bekijkt, er dus geen dock bij zit. Dit was toch bij de vorige iPhone wel ?? Of is dat op de meeste plaatjes in het Show je Apple computer topic een universal dock. ?
Een product "goedkoper" maken, maar ondertussen wel wat onderdelen weg laten.
Gebeurde ook bij de iPod series. Die werden goedkoper, maar toen hebben ze de AC adapter er niet meer standaard bij geleverd.
Bij BelCompany precies hetzelfde. Ze hebben gewoon een lijstje liggen waar je je naam en telefoonnummer op mag schrijven en ze houden je op de hoogte als die binnen is. Het is geheel vrijblijvend van beide zijden. De eerste die hem heeft is de gelukkige!nils7 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:38:
[...]
Bij mijn T-M shop hebben ze een lijst waarop je je kan inschrijven en ze bellen je gewoon als ze de iphones binnen hebben gekregen.
En vanaf dan is het gewoon wie er het eerst is in de winkel, heeft m te pakken.
Okee dus dan had ik het toch goed, ik kon namelijk nergens meer vinden wat er als inhoud zat in de doos van de eerste generatie ipod. Erg vervelend dat je er nu geen dock meer bij krijgt, die accessoire is toch weer 40 euro extra.
Die dock staat toch altijd in de wegbasicbeat schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:25:
Okee dus dan had ik het toch goed, ik kon namelijk nergens meer vinden wat er als inhoud zat in de doos van de eerste generatie ipod. Erg vervelend dat je er nu geen dock meer bij krijgt, die accessoire is toch weer 40 euro extra.
Heeft iedereen die T-mobile voorwaarden gelezen ?
Bron
Bron
enVoor data gebruik geldt dat bij een oneigenlijk gebruik T-Mobile beperkingen kan stellen. Van oneigenlijk gebruik is onder meer sprake wanneer de iPhone of de simkaart wordt gebruikt in combinatie met een computer of laptop.
enDe aansluitkosten voor een iPhone abonnement zijn € 52,50 per nieuwe aansluiting (nu promotie, 50% korting: € 26,25).
Opheffen simblokkering binnen 0-3 maanden na activering € 120,00 deblokkeringkosten
I got a problem-solver and its name is revolver
Waarom zou je het toestel simlock vrij willen maken als je een abo hebt van twee jaar?
Verwijderd
Om een goedkoop abbo te nemen en je huidige dure abbo te gebruiken? Denk aan een SIM van je werk die afgekocht is en je daarmee zoveel mee mag bellen als je wilt. Je kan de andere SIM dan in een andere phone gebruiken om er toch gebruik van te maken.cool0 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 07:15:
Waarom zou je het toestel simlock vrij willen maken als je een abo hebt van twee jaar?
Als je wel het (heel gunstige!) abo wilt maar niet het toestel. Simlockvrij ---> Marktplaats.cool0 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 07:15:
Hoe willen ze nou achterhalen of je je telefoon voor een laptop oid gebruikt ....
T-mobile is trouwens niet van plan de 2mbit als tussenoplssing aan te bieden in data abbo vorm zoals pocket internet (plus) of zoals het € 70 p.m. kostende full hsdpa mode.
T-mobile is trouwens niet van plan de 2mbit als tussenoplssing aan te bieden in data abbo vorm zoals pocket internet (plus) of zoals het € 70 p.m. kostende full hsdpa mode.
I got a problem-solver and its name is revolver
Verwijderd
Ik heb even een n00b vraag en mijn excuses voor het niet doorlezen van de 27 pagina's. Maar ik vroeg me af of de nieuwe 3g Iphone nu ook een regio lock heeft. Aangezien T-Mobile hem momenteel niet los verkoopt en ik nog maanden vast zit aan mijn T-Mobile Abo wil ik weten of ik hem niet gewoon in een ander land los kan kopen (de 3G) en hier mijn T-Mobile sim erin mikken?
Tsja zoals je weet is er een verplichting m.b.t. abbonementsafsluiting bij de aanschaf van een 3G iPhone. Wellicht dat je m voor een behoorlijke prijs prepaid uit België of Italië weet te krijgen, dat zou zelfs voor mij het ritje nog wel waard zijnVerwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:33:
Ik heb even een n00b vraag en mijn excuses voor het niet doorlezen van de 27 pagina's. Maar ik vroeg me af of de nieuwe 3g Iphone nu ook een regio lock heeft. Aangezien T-Mobile hem momenteel niet los verkoopt en ik nog maanden vast zit aan mijn T-Mobile Abo wil ik weten of ik hem niet gewoon in een ander land los kan kopen (de 3G) en hier mijn T-Mobile sim erin mikken?
Deze plek is te koop.
De oplossing:Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:43:
Wow ik heb verkeerd gekeken, voor de tarieven van Mobiel Internet in het buitenland. Het is gewoon standaard 10 euro per MB. Dat is echt absurd. Juist google maps wilde ik in het buitenland gebruiken, maar dat wordt nu wel een erg dure grap. want even snel kijken op google maps kost me sowieso al 200kb (is minimale afname) dus 2 euro. En dan weet ik waarschijnlijk nog niet waar ik heen moet..
Toch wel jammer, Hopelijk komt er een GPS applicatie dit puur en alleen via GPS werkt, en dus kosteloos in het buitenland.
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3043
Weet alleen niet hoelang we hier op moeten wachten!
Verwijderd
Ja ik weet af van de verplichting, daarom wil ik hem ook prepaid uit Belgie halen, mijn T-mobile abo heb ik nog en zal hem ook verlengen, dat is het probleem niet. Ik wil hem niet hacken/sim lock vrij maken oid, maar gewoon al gebruik maken van een iPhone. Maar het kan dus wel? Buitenlandse iPhone 3G icm huidige T-mobile abo?KeeZ schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:41:
[...]
Tsja zoals je weet is er een verplichting m.b.t. abbonementsafsluiting bij de aanschaf van een 3G iPhone. Wellicht dat je m voor een behoorlijke prijs prepaid uit België of Italië weet te krijgen, dat zou zelfs voor mij het ritje nog wel waard zijn
Ik denk dat het minder lang wachten op Tom Tom wordt..bart155 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:56:
[...]
De oplossing:
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3043
Weet alleen niet hoelang we hier op moeten wachten!
Ritje naar Italie? Hoop dat je een tankpas heb anders gaat dat voor een enkele Iphone straks meer aan brandstof kosten dan hier een abo van 2 jaarKeeZ schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:41:
[...]
Tsja zoals je weet is er een verplichting m.b.t. abbonementsafsluiting bij de aanschaf van een 3G iPhone. Wellicht dat je m voor een behoorlijke prijs prepaid uit België of Italië weet te krijgen, dat zou zelfs voor mij het ritje nog wel waard zijn
Verwijderd
iPhone Fake gespot:
http://www.macrumors.com/...s-look-pretty-convincing/
Wow ziet er op het eerste gezicht wel echt uit, maar is zo fake als maar kan:

http://www.macrumors.com/...s-look-pretty-convincing/
Wow ziet er op het eerste gezicht wel echt uit, maar is zo fake als maar kan:

Verwijderd
Leuk hoor Podmaps, maar lees even goed: dit maakt niet gebruik van GPS! Er zit immer geen GPS ontvanger in een iPod, maar werkt daar wel op. Dit is meer een tegenantwoord op GPS, en niet het doel van hun GPS chip..batumulia schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:01:
[...]
Ik denk dat het minder lang wachten op Tom Tom wordt..
Dus toch nog wachten op dedicated GPS software!
Verwijderd
Je hoeft naar mijn weten geen nieuwe simkaart te krijgen! Zodra je een simkaart van de provider hebt, heb je genoeg. Het activeren van een abo op een prepaid kaartje is puur een administratieve handeling. Er wordt niets met de simkaart zelf gedaan. Ze zetten je in het systeem gewoon over van prepaid naar abo, en je kan bellen. Je nummer blijft dus ook hetzelfde.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:24:
[...]
Volgens mijj moet je wel een andere SIM kaart krijgen (zie iphoneclub interview met die dame van T-Mobile) als je voor een iPhone abo gaat, dus die pre-paid SIM kaart moet in ieder geval vervangen worden. Of ze dan ook gelijk het nummer kunnen overzetten 'ala minute' dat vraag ik me af.
Zou wel een goede actie zijn, kan iemand bevestigen dat dit daadwerkelijk kan?
Het is niet zo erg technisch, binnen de provider zelf. Even een klikje en je hebt een ander abo, of een pre-paid naar abo!
Wat is dat nou weer voor redenering? Google maps draait toch ook op telefoons zonder GPS? Ik lees nergens dat hij daar geen gebruik van maakt.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:00:
[...]
Leuk hoor Podmaps, maar lees even goed: dit maakt niet gebruik van GPS! Er zit immer geen GPS ontvanger in een iPod, maar werkt daar wel op. Dit is meer een tegenantwoord op GPS, en niet het doel van hun GPS chip..
Dus toch nog wachten op dedicated GPS software!
Verwijderd
Google maps draait inderdaad op telefoons zonder GPS, maar dan kun je niet mee navigeren.
Laat me even uitleggen:
Je hebt A-GPS en GPS
A-GPS is locatiebepaling aan de hand van 3 telefoonmasten waarmee je bent verbonden. Dit kan met de oude iPhone en de nieuwe iPhone, dit kan niet met een iPod
GPS: locatiebepaling aan de hand van satelliet. Dit kan alleen de iPhone 3g.
Die Podmaps, die ook zal gaan werken op iPods, werkt niet met locatiebepaling, omdat een iPod daar de technologie niet voor bevat (geen A-GPS, immers, er zit geen simkaart in, dus geen connectie met telecommasten, en geen GPS chips).
Google maps is simpelweg een webapplicatie. op de oude iPhone kun je aan de hand van A-GPS in combinatie met google maps je locatie bepalen op de google maps kaart. Dit kan niet met een iPod, want er zit geen A-GPS op.
Is mijn redenering nu nog steeds zo vreemd? Een apparaat zonder GPS chip of simkaart KAN geen locatiebepaling uitvoeren, dus is mijn redenering: leuk, die Podmaps, maar nog steeds niet voldoende voor navigatie aan de hand van GPS!
Laat me even uitleggen:
Je hebt A-GPS en GPS
A-GPS is locatiebepaling aan de hand van 3 telefoonmasten waarmee je bent verbonden. Dit kan met de oude iPhone en de nieuwe iPhone, dit kan niet met een iPod
Die Podmaps, die ook zal gaan werken op iPods, werkt niet met locatiebepaling, omdat een iPod daar de technologie niet voor bevat (geen A-GPS, immers, er zit geen simkaart in, dus geen connectie met telecommasten, en geen GPS chips).
Google maps is simpelweg een webapplicatie. op de oude iPhone kun je aan de hand van A-GPS in combinatie met google maps je locatie bepalen op de google maps kaart. Dit kan niet met een iPod, want er zit geen A-GPS op.
Is mijn redenering nu nog steeds zo vreemd? Een apparaat zonder GPS chip of simkaart KAN geen locatiebepaling uitvoeren, dus is mijn redenering: leuk, die Podmaps, maar nog steeds niet voldoende voor navigatie aan de hand van GPS!
Het eerste wat je zegt klopt wel, maar wat ik probeer aan te geven is dat ik denk dat het een mengvorm zal zijn zoals bij Google Maps. Op de iPod zal je dan niet automatisch kunnen navigeren, op de iPhone waarschijnlijk wel.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:19:
...
Verwijderd
Volgens mij zegt het bericht toch dat het navigeren is, plan op je PC, zet op je iPod en speel af. Zul je waarschijnlijk zelf volgende / vorige ofzo moeten tikken om bij hjet volgende spraakcommando uit te komen.
Inderdaad, het zou eventueel misschien kunnen dat het ook op locatiebepaling automatisch gaat, maar gezien je de route alleen kan berekenen op een PC is dit een erg omslachtige manier van navigeren in mijn ogen.
Inderdaad, het zou eventueel misschien kunnen dat het ook op locatiebepaling automatisch gaat, maar gezien je de route alleen kan berekenen op een PC is dit een erg omslachtige manier van navigeren in mijn ogen.
Verwijderd
A-GPS werkt ook met behulp van satellieten.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:19:
Google maps draait inderdaad op telefoons zonder GPS, maar dan kun je niet mee navigeren.
Laat me even uitleggen:
Je hebt A-GPS en GPS
Verwijderd
Het mooiste zou zijn als Google Maps volledig via GPS kan werken, bijvoorbeeld dat je van te voren, een aantal mappen kunt downloaden en daar via puur alleen GPS locatiebepaling op uit te voeren en dan kun je ook routeplanning krijgen..
Maar goed, de huidge situatie is Google Maps alleen leuk voor in Nederland, toch erg jammer.
Maar goed, de huidge situatie is Google Maps alleen leuk voor in Nederland, toch erg jammer.
Nope, A-GPS is zelfs nog beter. Er zit gewoon een GPS chip in de iPhone 3G, Assisted wil zeggen dat deze sneller een fix kan krijgen aan de hand van wifi-punten en GSM-masten. Uitstekende optie, aangezien het bij een mobiel met GPS nog steeds lang wachten is voor je een fix krijgt. Dus, A-GPS == GPS + wat extra's.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:19:
Laat me even uitleggen:
Je hebt A-GPS en GPS
Verwijderd
Nope, dat doet het niet:Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:39:
[...]
A-GPS werkt ook met behulp van satellieten.
Wikipedia: Assisted GPS
Dit is technisch onmogelijk. Het kan wel de telefoon informatie geven over de locatie van satellieten, maar vangt geen satellietsignalen op. A-GPS is niet een chip in een telefoon die signalen oppikt van satellieten. Het communiceert met telefoonmasten, om aan de hand van de locatie van de telefoonmasten een groffe locatie te kunnen bepalen van de telefoon. Oorspronkelijk egbruikt door alarmcentrales, om bij noodoproepen een drie-punts trace uit te kunnen voeren op de telefoon, zodat de grofweg een locatie hadden. Het werkt dus NIET met satellieten. Waarom zouden ze dan een GPS chip in de iPhone 3g hebben gestopt? En waarom kun je dan niet navigeren met A-GPS op google maps als je geen bereik hebt? Graag even inlezen voor je aannames doet.
Het is niet helemaal waar wat je zegt. A-GPS is een uitgebreide vorm van GPS. Bovenop de plaatsbepaling via sattelieten is het ook mogelijk je plaats te bepalen met een driepuntsmeting via telefoonmasten.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:39:
[...]
A-GPS werkt ook met behulp van satellieten.
Het voordeel hiervan is dat je sneller een 'first-fix' hebt; Je hebt vast wel is gemerkt met bijvoorbeeld een TomTom dat het soms lang kan duren voordat je locatie bepaald is. Dit komt omdat er in sommige gevallen geen goede verbinding gemaakt kan worden met de sattelieten. Je navigatie-systeem weet simpelweg niet waar hij moet zoeken naar sattelieten. Door alvast een grove schatting van je locatie via telefoonmasten te doen, is het te berekenen waar ongeveer de sattelieten zich bevinden waardoor deze sneller gevonden kunnen worden.
In Amerika gebruikt de iPhone zelfs plaatsbepaling via Wifi. Of dat nuttig is weet ik niet, maar goed.
Dat doe ie hier ook hoor. Als mijn iphone een fonera wifi accespunt ziet weet ie opeens precies waar ie is.heuker schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:57:
[...]
In Amerika gebruikt de iPhone zelfs plaatsbepaling via Wifi. Of dat nuttig is weet ik niet, maar goed.
edit: spuit 11 mbt a-GPS.
Ik hoop echt dat er snel een GPS-toepassing komt voor hardlopen/fietsen. Tracken van de afstand en gemiddelde snelheid vind ik voldoende, maar ik heb niet het idee dat dit kan met de Google Maps applicatie.
Ik hoop echt dat er snel een GPS-toepassing komt voor hardlopen/fietsen. Tracken van de afstand en gemiddelde snelheid vind ik voldoende, maar ik heb niet het idee dat dit kan met de Google Maps applicatie.
[ Voor 65% gewijzigd door Shiver23 op 03-07-2008 14:01 ]
PSN: Shiver23
Verwijderd
Doe dat dan zelf ook, in je eigen link ontkracht je je eigen verhaal.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:57:
[...]
Nope, dat doet het niet:
Dit is technisch onmogelijk. ... Graag even inlezen voor je aannames doet.
AGPS is volgens die wiki duidelijk een normale GPS, met dien uitbreiding dat het Assisted deel helpt bij de plaatsbepaling dmv triangulatie om de bekende problemen van signaal drop-out te adresseren
Zoals hierboven in een aantal reacties al gemeld is heb je ongelijk, en werkt a-gps ook met satellieten.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:57:
[...]
Nope, dat doet het niet:
Dit is technisch onmogelijk. Het kan wel de telefoon informatie geven over de locatie van satellieten, maar vangt geen satellietsignalen op. A-GPS is niet een chip in een telefoon die signalen oppikt van satellieten. Het communiceert met telefoonmasten, om aan de hand van de locatie van de telefoonmasten een groffe locatie te kunnen bepalen van de telefoon. Oorspronkelijk egbruikt door alarmcentrales, om bij noodoproepen een drie-punts trace uit te kunnen voeren op de telefoon, zodat de grofweg een locatie hadden. Het werkt dus NIET met satellieten. Waarom zouden ze dan een GPS chip in de iPhone 3g hebben gestopt? En waarom kun je dan niet navigeren met A-GPS op google maps als je geen bereik hebt? Graag even inlezen voor je aannames doet.
Denk dat je beter eerst zelf even kunt inlezen voordat je aannames doet.
It can supply orbital data for the GPS satellites to the cell phone, enabling the cell phone to lock to the satellites when it otherwise could not, and autonomously calculate its position.
Met GPRS ben je gewoon telefonisch bereikbaar. Het blijft data.Datafeest schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:54:
Betekend dat dat je bij GPRS verkeer telefonisch niet bereikbaar bent?
Zie de werking in praktijk gewoon hetzelfde als UMTS/HSDPA maar dan een stuk langzamer.
Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
Net als hierboven gezegd; A-GPS is dus uitgebreide GPS. Btw in jouw wikitje die je postte stond als aller aller eerste regel: "A-GPS is a satellite based positioning system". A-GPS is gewoon volledige gps maar dan met als extra de hulp van gewone zendmasten en ik meen ook waar beschikbaar wifi dan wel mobiel internet (en surprise surprise, wat zit er in de iPhone). In de presentatie rond de 3G iPhone lieten ze ook zo'n app zien die je vrienden op de kaart kon opsporen en je er dan heenleiden en dergelijken; ik denk dat deze applicaties van A-GPS gaan gebruik maken. Iig; A-GPS is gewoon volledige gps.
Ik moet zeggen, het is wel verwarrend, ik zou zeggen maak er dan GPS+ van ofzo. Maar het klinkt zo net niet met zo'n letter ervoor, alsof er iets mis mee moet zijn. Plus is duidelijk, gewoon, meer/beter...
Ik moet zeggen, het is wel verwarrend, ik zou zeggen maak er dan GPS+ van ofzo. Maar het klinkt zo net niet met zo'n letter ervoor, alsof er iets mis mee moet zijn. Plus is duidelijk, gewoon, meer/beter...
Wanneer je aan het GPRSen bent ben je juist NIET telefonisch bereikbaar. Tenminste als je met KPN, Telfort , Vodafone ed, belt. Alleen T-Mobile biedt de mogelijkheid om bereikbaar te zijn wanneer je aan het GPRSen bent. GSM (bellen) en GPRSen gaan over dezelfde "lijn" als GSM wordt gebruikt kan je niet GPRSen en andersom. Echter is dit bij T-Mobile wel mogelijk. Er staat een mooi artikel hierover op iPhoneclub.nlMet GPRS ben je gewoon telefonisch bereikbaar. Het blijft data.
Zie de werking in praktijk gewoon hetzelfde als UMTS/HSDPA maar dan een stuk langzamer.
Dit verhaal gaat NIET op als je aan het UMTS/HSDPAen bent. De data gaat dan over een andere zogenaamde "lijn" en kan je dus wel tegelijkertijd internetten en gesprekken ontvangen...
[ Voor 8% gewijzigd door Flatwhite op 03-07-2008 15:22 ]
Verwijderd
ach ik vind assisted gps wel een mooie, alles zit er in... gps die wanneer nodig word geassisteerd
Maargoed het lijkt me in ieder geval nu wel duidelijk wat A-GPS inhoudt. Terug naar de prijzen en abbonementen!
Verwijderd
stel dat ik wallpapers toevoeg via itunes waar worden ze dan opgeslagen als ik het op wil zoeken vanuit ftp client? dus wat is de exacte dir ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
De discussie over de prijs en abonnementen mag in [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2.
De discussie over de prijs en abonnementen mag in [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2.