Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 01:12:
[...]
Naast mijn jarenlange ervaring met WM toestellen waar ik "nooit" meer afstand van zou doen even je rijtje nagaan:
[...]
Ik dacht ook dat ik de iPhone "lomp" zou vinden, in de praktijk voel ik hem niet in mijn broekzak, ook lekker handelbaar.
Daarnaast lever je met kleiner weer een hoop schermgrote in dat vindt ik dus een heeeel groot nadeel.
De iPhone is best lomp. Ik heb genoeg broeken waarin ik toch liever een iets kleinere telefoon heb zitten

Het scherm van de Xperia is 0,2 inch kleiner, en heeft daarentegen een veel hogere resolutie, dus dat is juist beter als op de iPhone.
[...]
Heeft de iPhone ook, lekker op het scherm. Typt makkelijker dan mijn TyTn ToBo.
Het on-screen toetsenbord van de iPhone is inderdaad erg goed, toch moet ik toegeven dat een hardware toetsenbord fijner typt. Echter maakt het niet veel uit en heb ik dan uiteindelijk liever een kleiner en strakker toestel. Verschilt per persoon.
[...]
Heeft mijn HTC Diamond ook, maar iPhone "kijkt" prettiger, dus zie ik geen directe meerwaarde in.
Maar de resolutie is dus wel beter, iets wat in sommige gevallen wel handig kan zijn.
[...]
Echt beter? of alleen meer MP's in de folder
Ga er met de Sony CyberShot ervaring maar van uit dat die camera beter is

[...]
Just wait

TomTom heeft al een versie klaarliggen, komt wel goed hoor.
Mja, die is er nog niet met de launch denk ik. Zodra die komt heb je echter wel gelijk perfect navigatie (.. ten minste, TomTom komt meestal als beste uit de test)
[...]
Serieus, ooit 1 keer gebruikt. Zie ik (persoonlijk) geen meerwaarde in.
Wel een techniek die tegenwoordig steeds meer wordt gebruikt, en dus iets waardoor de Xperia betere specs heeft (want dat wordt vergeleken

)
[...]
Doe ik ook gewoon op mijn huidige iPhone, versturen en ontvangen.
En niet gaan roepen dat dit alleen kan door een extra app te installen,
zonder extra's en tweaks had ik WM nooit kunnen gebruiken

Maar het is natuurlijk wel minder dat het OOTB niet kan (niet dat ik het gebruik

)
[...]
Topic al doorgelezen?

zit gewoon in 2.0 FW
NIET! Dat kan dus niet, eventueel met ranzige hacks en Terminal gebeuren, en voor zover ik weet ook alleen met Macs.
[...]
Got me there
[...]
Tegen de tijd dat 32 Gb kaartjes (betaalbaar) verkrijgbaar zijn heeft de iPhone 64Gb

Klopt, micro-SD gaat dan wel theoretisch tot 32GB, maar je kan nu geen groter kaartje dan 8GB krijgen. iPhone heeft dus wel meer geheugen mogelijk.
[...]
Met mijn huidige 16Gb muziek heb ik dat nog niet gemist
Het gaat erom dat dat wel weer een feature meer is

Overigens vind ik radio wel leuk, maar met snel internet zet je gewoon een streampje op (of Last.fm)

[...]
Tja, da's een mening indeed. Xperia vindt ik ook mooi, maar ja, mijn Diamond ook.
Wat ik dan weer leuk vindt is dat een iPhone er het meeste uitspringt (nu nog)
en je heel wat gesprekken onderweg teweeg brengt als je hem tevoorschijn haalt.
Zal niet iedereen als voordeel zien, maar ik ben er niet vies van

Wel realistisch blijven dus. De iPhone is niet in alles superieur (wisten we al

) en je moet niet alles gaan proberen goed te praten. Toch koos ik voor een 8GB US iPhone en gaat die binnenkort naar marktplaats voor een iPhone 3G

De integratie met m'n Mac en het hele OS is gewoon geniaal. Dat doet het hem. Ik heb 1 WM toestel gehad (HTC Touch), eens en nooit meer.