Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Wat als dat niet het geval is? Is er ergens een lijst online van alle VC games?Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:40:
Met het downloaden van VC games moet je er wel op letten dat ze de interlace modus met component snoer ondersteunen. Bij iedere game staat dat helemaal onderin de beschrijving aangegeven.
It's dark but I don't want to find the light
dit lijstje heb ik nou bij elkaar gezocht voor de cube, alles tussen de €6,- en €10 p/s incl. meeste uit Engeland, moet het allemaal nog binnenkrijgen op Resident Evil na
Eternal Darkness Sanity's Requim
Metroid Prime
Pikmin
Resident Evil (remake van deel 1, erg vet!)
Rogue Squadron 2: Rogue Leader
Super Mario Sunshine
Viewtiful Joe
Zelda The Windwaker
wat ik zeker nog erbij wil:
Resident Evil Zero
een party game (SSMB vind ik niets, double dash had ik geleend maar vond ik niet zo veel meer aan nadat ik bij diezelfde vriend aardig veel Mario Kart wii heb gespeeld, die motoren vind ik veel leuker)
verder weet ik nog niet echt of ik nog wat erbij wil, eerst deze maar eens spelen en een nieuwe controller (die witte met 3 meter draad is voor $27,50 te koop bij yesasia als je een kortingsbon zoekt bij google)
hopelijk krijg ik morgen weer minstens 1 spel binnen, ik heb Resident Evil namelijk al met met Chris Redfield uitgespeeld en zo snel erna met Jill Valentine spelen vind ik niet leuk. Die eindbaas was wel erg makkelijk trouwens.
[ Voor 22% gewijzigd door iwaarden op 01-06-2008 23:13 ]
Helaas direct een vreemd probleempje... Na weer een tijdje gespeeld te hebben vanavond wil m'n Wii niet meer uit. Wiimote gaat zelf uit na de power knop erop in te drukken, de Wii niet.
Ook de power en reset knop op de Wii doen niks. Alleen 5 sec. de power knop ingedrukt houden werkt.
Heb al een tijdje de stroom eraf gehaald. Maar probleem blijft.
Iemand die dit probleem herkent?
Als dit niet het geval is kan je het spel niet spelen met een component-snoer (op LCD/plasma TVs). Een lijst van alle VC games is te vinden op o.a. VC-reviews.com. Ook op Wikipedia is ergens een lijst. Zoek naar de pagina over de Virtual Console, en ergens is dan een linkje naar een lijst op Wikipedia te vinden.anyonas schreef op zondag 01 juni 2008 @ 23:00:
[...]
Wat als dat niet het geval is? Is er ergens een lijst online van alle VC games?
Het is inderdaad iets langzamer...Oscar Mopperkont schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:58:
Het is geen stotteren bij mij. De framerate was stabiel op de tracks die ik gespeeld heb. Enige is dat de framerate echt een stuk lager is.
Denk dat je dat vooral merkt als je een 'gevoelsspeler' bent..
Laat me raden; jij schiet ook meteen alles mis in fps als iemand je muis settings iets verschuift
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Is het dan wel de moeite voor LCD-tv bezitters om een component kabel (of rgb) te kopen? Of kan ik beter de kabel terugbrengen en die 29 euro in een spel stoppen?Deddiekoel schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:59:
Het "scherpte-probleem" bij 480p is volgens een bekend Wii-probleem. Bij Smash Brother Brawl heb je namelijk een "blur" optie als je beeld te scherp is. Geen overbodige luxe overigens!
Haha, nee helemaal niet. Ik speel sowieso geen FPS en ik ben ook helemaal niet zo´n framreate mierenneuker volgens mij. Maar ik en de twee andere jongens waarmee ik het ging spelen schrokken gewoon echt van de framerate. Het verschil tussen 50 FPS en 70 FPS zie ik volgens mij echt niet, maar hier heb je denk ik te maken met het verschil tussen 30 FPS en 60 FPS ofzo. Ik speel gewoon op een CRT en bij MK:DD is mij nooit echt iets opgevallen mbt de framerate bij 3 of meer spelers. Enige verschil dat je dan zag was dat de banen iets waren uitgekleed om de framerate op orde te houden.Michael Knight schreef op maandag 02 juni 2008 @ 01:40:
Het is inderdaad iets langzamer...
Denk dat je dat vooral merkt als je een 'gevoelsspeler' bent..
Laat me raden; jij schiet ook meteen alles mis in fps als iemand je muis settings iets verschuift(ik flip dan
)
Die verlaagde framerate is overigens ook aanwezig als je met twee man online gaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 02-06-2008 15:22 ]
Verwijderd
Die kabel(component) gaat je beeld echt ontzettend verbeteren. Ik heb geen idee waarom mensen iets tegen "Scherpe" graphics hebben en liever kijken naar beelden waar vaseline op is gesmeerd aangesloten met een composiet kabel maar goed. Nog even en we krijgen viral marketing voor RF aansluitingenBlackMage schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:15:
[...]
Is het dan wel de moeite voor LCD-tv bezitters om een component kabel (of rgb) te kopen? Of kan ik beter de kabel terugbrengen en die 29 euro in een spel stoppen?
Ik heb de kabel al, maar ik vind het in sommige gevallen 'te' scherp (zie mijn screenshots een paar posts terug). Ik heb nog geen echte games omdat ik nog wacht op Mario Kart. Ik kan het daarom niet testen in 'echte' spellen (behalve dus Wii Sports en Wii Play, en bij die spellen was ik 'not impressed') daarom vroeg ik het.Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:37:
[...]
Die kabel(component) gaat je beeld echt ontzettend verbeteren. Ik heb geen idee waarom mensen iets tegen "Scherpe" graphics hebben en liever kijken naar beelden waar vaseline op is gesmeerd aangesloten met een composiet kabel maar goed. Nog even en we krijgen viral marketing voor RF aansluitingen. Die optie in Smash Bros. is overigens de "Deflicker", een optie die automatisch in vrijwel iedere Cube/Wii game zit ingebouwd. In Smash Bros. kun je hem echter uit zetten om het beeld nog scherper te maken
Heb liever "jaggies" dan "smooth, maar ik zie bijna niks" beeld wat mij betreft !! Ik bedoel zelfs met een RGB Scart kabel op een CRT TV is het beeld beter dus waarom zou het slechter zijn op een HD Ready/Full HD TV via Component ??
* nero355 heeft alle 3 kabels tot zijn beschikking
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Op CRT TV's heb je door de lage resolutie en de gebruikte CRT techniek gewoon weinig tot geen last van jaggies. Op TFT/LCD/etc. zie je jaggies gewoon een stuk scherper door de hoge resolutie. Zoals al eerder is gezegd kun je hier wellicht wat aan doen met de Sharpness instelling van je TV.nero355 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:26:
Voor wat het waard is : Component 480p op een 42 inch Plasma i.c.m. zowel Wii Sports als Zelda : Twilgiht Princess vond ik het 300% het geld waard : Alsof iemand mijn ogen schoongepoetst had in tegenstelling tot Composiet signaal
Heb liever "jaggies" dan "smooth, maar ik zie bijna niks" beeld wat mij betreft !! Ik bedoel zelfs met een RGB Scart kabel op een CRT TV is het beeld beter dus waarom zou het slechter zijn op een HD Ready/Full HD TV via Component ??
* nero355 heeft alle 3 kabels tot zijn beschikking
Persoonlijk vind ik mijn Wii beeld er op m'n CRT TV met RGB SCART prima uitzien, beter dan via component (kort door de bocht identiek aan RGB SCART) op een HD Ready LCD TV.
Wat voor TV je ook hebt; RGB SCART voor CRT en component voor TFT/LCD/etc. is dubbel dwars aan te raden.
[ Voor 4% gewijzigd door jelbo op 02-06-2008 17:50 ]
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Ik had ze gespaard omdat er vroeger (een jaar of 3 geleden) nog wel eens hardware werd aangeboden, maar daar kunnen we nu wel naar fluiten..
Ps4/switch gamer
Het is me niet opgevallen.. zou het komen dat ik met component speel (480P) ?Oscar Mopperkont schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:58:
Het is geen stotteren bij mij. De framerate was stabiel op de tracks die ik gespeeld heb. Enige is dat de framerate echt een stuk lager is.
Hoe heb jij hem geconnect ?
Als je gewoon iedere dag die 100 punten koopt kom je er ook wel aan. Zo heb ik ook al mijn sterren omgeruild naar wii points. Als je direct om 0:00 checked heb je meer kans op 1000/500 punten.NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:10:
Ik zit met hetzelfde probleem, bij vervallen er ook een paar duizend sterren en ik had de laatste sterrencatalogus update gemist...dus alle leuke dingen waren alweer weg. Ik heb uit armoe maar een wario sleutel hanger besteld. Ik hoop dat er voor het einde van de maand nog iets leuks in de store komt.
Verwijderd
TNT is echt aan het knoeien. Ik krijg wekelijks mijn post van een overbuurman omdat het verkeerd bezorgd is. Mijn broer heeft vorige week een videokaart besteld onder rembours. De hele dag gewacht totdat Track & Trace ineens update met: "Geweigerd door geadresseerde" gelijk de webwinkel opgebeld om te zeggen dat TNT nooit aan de deur is geweest en vervolgens hebben zij hem nog een keer(zonder extra kosten) opgestuurd. Het enige wat er voor zorgt dat ik niet veel bestel via Play-Asia en andere online winkels is TNT. Wat een bagger bedrijf is datKillaH87 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:49:
sjemig, het schiet echt niet op met die post hier in nederland
Dit lijken mij twee zeer leuke games voor de Wii waarbij vooral die laatste een speciale belevenis met de Wiimote zou moeten gaan worden.
Ik snap dat niet alle nog te verschijnen games onder dat kopje passen, maar deze twee had ik er dus wel verwacht. Kan iemand mij overtuigen waarom deze games er wel of niet thuis horen?
Verwijderd
heb ik mooi wiifit nog kunnen verkopen voor 80 euro
en mario kart voor 55!
woaaah
Verwijderd
Die games horen zeker wel in dat rijtje thuis ik denk dat de TS in ieder geval een update kan gebruiken. Ik mis namelijk zelf Tales of Symphonia Dawn of a new World, Mad World en nog een aantal andere titels die veel eerder uitkomen dan Disaster Day of Crisis en The Conduit(waar nog niet eens een publisher voor is).KarlMarX schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:26:
In de startpost mis ik bij het kopje "Interessante Games in de maak" nog "Lego Indiana Jones" en "Star Wars The Force Unleashed".
Dit lijken mij twee zeer leuke games voor de Wii waarbij vooral die laatste een speciale belevenis met de Wiimote zou moeten gaan worden.
Ik snap dat niet alle nog te verschijnen games onder dat kopje passen, maar deze twee had ik er dus wel verwacht. Kan iemand mij overtuigen waarom deze games er wel of niet thuis horen?
pakketpost vind ik nog wel meevallen, heb meerdere dingen uit engeland besteld via ebay, iets wat via pakketpost kwam is in een week na betaling op zaterdag bezorgt, iets wat ik 2 dagen daarvoor heb gekocht en via normale brievenbuspost onderweg is uit engeland is nu nog steeds niet bezorgt. ik wacht zelfs nog op 2 dingen die een week daarvoor zijn verstuurd, door die stakingen is de boel gewoon helemaal verpest.Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:09:
[...]
TNT is echt aan het knoeien. Ik krijg wekelijks mijn post van een overbuurman omdat het verkeerd bezorgd is. Mijn broer heeft vorige week een videokaart besteld onder rembours. De hele dag gewacht totdat Track & Trace ineens update met: "Geweigerd door geadresseerde" gelijk de webwinkel opgebeld om te zeggen dat TNT nooit aan de deur is geweest en vervolgens hebben zij hem nog een keer(zonder extra kosten) opgestuurd. Het enige wat er voor zorgt dat ik niet veel bestel via Play-Asia en andere online winkels is TNT. Wat een bagger bedrijf is dat
post op maandag is hier zowiezo al niet veel dus ik hoop dat er morgen wat komt
Composiet op een ouderwetse CRT. Als ik er op google vind ik er trouwens wel meer opmerkingen over, dus ik ben iig niet de enige die het opvalt.DukeBox schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:31:
[...]
Het is me niet opgevallen.. zou het komen dat ik met component speel (480P) ?
Hoe heb jij hem geconnect ?
100 WiiWare-games in ontwikkeling
Een paar weken terug verscheen ook in Europa het WiiWare-kanaal. Bij de lancering van WiiWare waren er slechts zes games beschikbaar. Maar als we Nintendo mogen geloven zal dit kleine aantal binnenkort flink uitgebreider worden.
Tom Prata van Nintendo of America, vertelde in een interview met IGN dat er momenteel 100 WiiWare-games in ontwikkeling zijn. Naast deze 100 titels heeft Nintendo ook bevestigd dat er al meerdere WiiWare-games af zijn maar dat deze nog niet beschikbaar zijn gemaakt. Nintendo heeft namelijk aangegeven van plan te zijn om net zoals bij de Virtual Console, om de week nieuwe games aan de WiiWare-catalogus toe te gaan voegen. Dit zal dan elke maandag moeten gebeuren.
In het interview werd ook het probleem van het gebrek aan opslagruimte aangekaart. Daarop werd wederom hetzelfde geantwoord. Spelers zullen wanneer ze een tekort aan opslagruimte hebben, verschillende kanalen moeten verwijderen of deze op een SD-kaart opslaan. Het opnieuw downloaden van reeds betaalde content kan gewoon kosteloos. Nintendo blijft er dus bij dat een externe harde schijf voor de Wii niet noodzakelijk is.
Nintendo heeft daarnaast ook laten weten geen intenties te hebben om demo's beschikbaar te stellen voor spelers die het spel eerst willen proberen voordat ze het aan gaan schaffen. Spelers kunnen daarnaast voor meer informatie over bepaalde games, terecht op het Nintendo-kanaal dat onlangs in Europa is verschenen.
Ze moeten gewoon externe hdd's toelaten, maar volgens mij zijn ze bang dat je straks vanaf daar ook iso's etc kan gaan lopen spelen. To bad

Hmm, Force Unleashed zou ik dus zeer zeker niet onder dat kopje plaatsen. Begrijp me niet verkeerd, de game lijkt me briljant voor de 360 en PS3, maar voor de Wii zijn alle voortekenen van een baggergame aanwezig vrees ik. Beste indicatie is eigenlijk de nadruk op graphics en de nieuwe technologie (DMM en Euphoria) wat de Wii nooit gaat trekken. Daarnaast doet niet LucasArts maar een ander bedrijf de Wii versie, tezamen met die voor de handhelds. En dat alles moet op dezelfde datum komen, maar ondertussen is de Wii versie wel veel later aangekondigd. Neen, het ruikt voor mijn gevoel meer als een uitmelk-actie en daar baal ik aardig van.KarlMarX schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:26:
In de startpost mis ik bij het kopje "Interessante Games in de maak" nog "Lego Indiana Jones" en "Star Wars The Force Unleashed".
Sowieso snap ik het niet: de game is ontwikkeld om de Force flink over the top te laten gaan. Daarbij steunen ze zeer zwaar op de graphics en allerlei nieuwe technologieën die nogal CPU intensief zijn. Er mag geen twijfel over bestaan dat de Wii dit nooit gaat trekken, dus wat blijft er dan over om dat imposante gevoel te geven? In dit geval is het namelijk zo dat de gameplay sterk afhankelijk is van de CPU power, ergo, de Wii wordt voorzien van compleet andere gameplay.
Kortom: mijn ervaring zegt mij dat dit nooit een goede game voor de Wii kan worden. Zeker niet omdat ik nog nergens goede ingame footage heb mogen zien van die Wii versie. Ik klink misschien enorm pessimistisch, maar ik zou iedereen op zn minst willen aanraden om deze aankoop zeer kritisch te bekijken. Wacht dus eerst maar eens reviews en gameplay footage af, kans is groot dat de game niet veel hoger dan een 4 scoort.
Er is sowieso 1 reden waarom deze game wel interessant is en dat is het direct besturen van een lightsaber. Speciaal hiervoor is ook de duel mode.Cleetje schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:46:
[...]
Hmm, Force Unleashed zou ik dus zeer zeker niet onder dat kopje plaatsen. Begrijp me niet verkeerd, de game lijkt me briljant voor de 360 en PS3, maar voor de Wii zijn alle voortekenen van een baggergame aanwezig vrees ik. Beste indicatie is eigenlijk de nadruk op graphics en de nieuwe technologie (DMM en Euphoria) wat de Wii nooit gaat trekken. Daarnaast doet niet LucasArts maar een ander bedrijf de Wii versie, tezamen met die voor de handhelds. En dat alles moet op dezelfde datum komen, maar ondertussen is de Wii versie wel veel later aangekondigd. Neen, het ruikt voor mijn gevoel meer als een uitmelk-actie en daar baal ik aardig van.
Sowieso snap ik het niet: de game is ontwikkeld om de Force flink over the top te laten gaan. Daarbij steunen ze zeer zwaar op de graphics en allerlei nieuwe technologieën die nogal CPU intensief zijn. Er mag geen twijfel over bestaan dat de Wii dit nooit gaat trekken, dus wat blijft er dan over om dat imposante gevoel te geven? In dit geval is het namelijk zo dat de gameplay sterk afhankelijk is van de CPU power, ergo, de Wii wordt voorzien van compleet andere gameplay.
Kortom: mijn ervaring zegt mij dat dit nooit een goede game voor de Wii kan worden. Zeker niet omdat ik nog nergens goede ingame footage heb mogen zien van die Wii versie. Ik klink misschien enorm pessimistisch, maar ik zou iedereen op zn minst willen aanraden om deze aankoop zeer kritisch te bekijken. Wacht dus eerst maar eens reviews en gameplay footage af, kans is groot dat de game niet veel hoger dan een 4 scoort.
Ik kijk er wel naar uit maar je punt is zeker terecht, eerst reviews zien. Maar als SW nut is de kans groot dat deze game er toch gaat komen!
Verwijderd
Pessimist!Cleetje schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:46:
[...]
Hmm, Force Unleashed zou ik dus zeer zeker niet onder dat kopje plaatsen. Begrijp me niet verkeerd, de game lijkt me briljant voor de 360 en PS3, maar voor de Wii zijn alle voortekenen van een baggergame aanwezig vrees ik. Beste indicatie is eigenlijk de nadruk op graphics en de nieuwe technologie (DMM en Euphoria) wat de Wii nooit gaat trekken. Daarnaast doet niet LucasArts maar een ander bedrijf de Wii versie, tezamen met die voor de handhelds. En dat alles moet op dezelfde datum komen, maar ondertussen is de Wii versie wel veel later aangekondigd. Neen, het ruikt voor mijn gevoel meer als een uitmelk-actie en daar baal ik aardig van.
De Wii kan zeker wel veel grafisch geweld aan, heb een tijd geleden die grafische demo gezien die laat zien wat de Wii allemaal aankan?
Ik heb verschillende demo filmpjes van TFU gezien, en verschillende hands-on preview reports gelezen waarbij alle testers echt waanzinnig enthousiast zijn.
Nee hoor, ik heb alle vertrouwen in deze game, zeker omdat ze er zoveel tijd in steken.
Heb je hiervoor een e-mailbericht van Nintendo ontvangen? Dit zouden ze wel doen namelijk. Dit voor alle arme zielen die er anders nooit achterkomen!de_jabberwock schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:07:
Wat fijn trouwens, vanaf deze maand vervallen je sterren... ik heb er inmiddels 12000 en er vervallen er 6400 aan het einde van de maand.. De card shop is ook al zo goed als leeg (alleen nog kaarten van 100 punten, waar je er maar 1 per dag van kunt kopen voor 400 sterren... ik heb dus 16 dagen nodig om van mn punten af te komen) en deze zijn naar mijn mening hun geld niet echt waard...![]()
Ik had ze gespaard omdat er vroeger (een jaar of 3 geleden) nog wel eens hardware werd aangeboden, maar daar kunnen we nu wel naar fluiten..
Edit: Geen e-mail gezien, wel de waarschuwing in het overzicht van sterren in het Nintendo account, even opletten dus!
[ Voor 7% gewijzigd door Twee Dee op 03-06-2008 10:50 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Verwijderd
Ik verlies er 2200 aan het eind van juni. Bestel ik net zo'n Mario Kart keycord (1500 sterren), staat er na de bestelling dat ik er nog steeds 2200 verlies aan het eind van deze maand... Er zijn wel 1500 sterren van mijn totaal afgehaald, maar niet van mijn ''oude'' sterren. Gaat dit bij iedereen zo ? Houdt dit in dat je de ''oude'' sterren sowieso verliest ?
Ik hoop dat iemand dit kan toelichten, ik neem nu ook contact op met Nintendo, ben benieuwd wat hun idee hierachter is.
Heb net even mn account gechecked;
Vind het overigens wel een naaistreek! Je maakt speciaal zo'n account aan om je sterren in te voeren en te beheren omdat je die boekjes met codes vrij makkelijk verliest of vergeet, en dan gaan ze je er ook nog eens voor straffen ook..Huidige sterrensaldo 3200
Sterren die op het einde van juni 2008 vervallen. 0
Totaal aantal verdiende sterren sinds registratie 3200

Als het goed is moeten die sterren van de sterren die vervallen afgaan, dat was in ieder geval bij mij zo.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:55:
Even over de sterren...
Ik verlies er 2200 aan het eind van juni. Bestel ik net zo'n Mario Kart keycord (1500 sterren), staat er na de bestelling dat ik er nog steeds 2200 verlies aan het eind van deze maand... Er zijn wel 1500 sterren van mijn totaal afgehaald, maar niet van mijn ''oude'' sterren. Gaat dit bij iedereen zo ? Houdt dit in dat je de ''oude'' sterren sowieso verliest ?
Ik hoop dat iemand dit kan toelichten, ik neem nu ook contact op met Nintendo, ben benieuwd wat hun idee hierachter is.
Ps4/switch gamer
Er zit tegenwoordig ook een expiration date op die kraskaartjes van sterren.Pendaco schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:05:
Hmm, denk dat het aan je aantal sterren ligt dan?
Heb net even mn account gechecked;
[...]
Vind het overigens wel een naaistreek! Je maakt speciaal zo'n account aan om je sterren in te voeren en te beheren omdat je die boekjes met codes vrij makkelijk verliest of vergeet, en dan gaan ze je er ook nog eens voor straffen ook..
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Nu moet ik mijn zorgvuldig verzamelde sterreng gaan uitgeven aan die bagger die er nu in de catalogus staan, aan Wiipoints heb ik even niks, heb alles wat ik van de VC en WiiWare wil al gedownload.
[ Voor 47% gewijzigd door SD5k op 03-06-2008 13:34 ]

Wii points kan je toch bewaren? En anders wil ik er nog wel wat-Sander schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:31:
Ik kom er net achter dat ik eind juni 8110(!!) sterren kwijt ga raken, ik dacht dat dat pas eind december dit jaar zou gebeuren.
Nu moet ik mijn zorgvuldig verzamelde sterreng gaan uitgeven aan die bagger die er nu in de catalogus staan, aan Wiipoints heb ik even niks, heb alles wat ik van de VC en WiiWare wil al gedownload.
(Desnoods bewaar je de code die je krijgt...)
[ Voor 4% gewijzigd door Snippertje op 03-06-2008 13:55 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Hmm oke, soort van oude beltegoedsysteem dan die na verloop van tijd verlopen. Maar wel kinderachtig, er wordt ook helemaal geen informatie gegeven, geen linkjes of wat dan ook op je sterren account pagina.psychoclown schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:57:
[...]
Er zit tegenwoordig ook een expiration date op die kraskaartjes van sterren.
Inderdaadharoldso schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:19:
Ik heb gehoord van modchips, zijn die nou illegaal?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
De ombouw-winkels zeggen van niet, maar Nintendo zegt van wel.haroldso schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:19:
Ik heb gehoord van modchips, zijn die nou illegaal?
Nieuwsbericht van Tweakers.net van 28 maart 2008
Citaat hieruit: "de verkoop van modchips voor de Wii inbreuk op de auteursrechten van Nintendo oplevert, omdat modchips bestemd zijn voor het omzeilen van technische voorzieningen ter bescherming van auteursrechtelijk beschermde werken. Het ombouwen van de Wii en de verkoop van flashkaarten voor de DS vormen daarom auteursrechtinbreuk"
Ga rond middernacht wel inloggen en Wii points kopen en zo wat C64 klassiekers inslaan of zo...
Vind het ook wel jammer,maar ik hou bijna 10000 over dus overleef het wel (er van uitgaande dat mijn 'nieuwe' sterren blijven staan en ik alleen de oude opmaak)
Verwijderd
Mediamarkt Breda had er nog een paar staan. Je zult wel snel moeten zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:34:
Vandaag nog een rondje gelopen door Utrecht, maar nog steeds overal uitverkocht! Iemand een idee waar ik evt nog een Wii op de kop kan tikken?
Eigenlijk vind ik het vreemd, in de ene MM hebben ze niets, in de ander weer een volle pallet.
Hetzelfde geldt voor Wiimotes en dergelijke.
Ander vraagje: hoe komen jullie allemaal aan zoveel sterren? Kopen jullie zoveel spellen of is er een andere manier van sterren vergaren?
Ik was vorige week bij de Media Markt Utrecht en daar stonden er nog genoeg, maar dan inclusief een spel Puzzle Quest en dus iets duurder dan 249 euro. Kent iemand dat spel trouwens? Ik had er nog nooit van gehoord.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:34:
Vandaag nog een rondje gelopen door Utrecht, maar nog steeds overal uitverkocht! Iemand een idee waar ik evt nog een Wii op de kop kan tikken?
Verwijderd
Ja ik had ze vorige week dus ook zien staan, vandaag vol goede moed naar de MM waren ze alweer weg.kleinelievewolff schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:38:
[...]
Ik was vorige week bij de Media Markt Utrecht en daar stonden er nog genoeg, maar dan inclusief een spel Puzzle Quest en dus iets duurder dan 249 euro. Kent iemand dat spel trouwens? Ik had er nog nooit van gehoord.
Sterrensysteem bestaat al sinds de Gamecube. Daarnaast was het op de oude site zo dat elke dag dat je langs kwam je 5 sterren kreeg. Ik had de site daarom als startpagina en heb daardoor alleen al 6000+ sterren binnen gekopt!CappieL schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:38:
[...]
Ander vraagje: hoe komen jullie allemaal aan zoveel sterren? Kopen jullie zoveel spellen of is er een andere manier van sterren vergaren?
[ Voor 18% gewijzigd door Deddiekoel op 03-06-2008 14:47 ]
Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate
Artikel 32a
Hij die opzettelijk middelen die uitsluitend bestemd zijn om het zonder toestemming van de maker of zijn rechtverkrijgende verwijderen van of het ontwijken van een technische voorziening ter bescherming van een werk als bedoeld in artikel 10, eerste lid, onder 12°, te vergemakkelijken
a.
openlijk ter verspreiding aanbiedt,
b.
ter verspreiding voorhanden heeft,
c.
invoert, doorvoert, uitvoert of
d.
bewaart uit winstbejag
wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de vierde categorie.
Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate
je mag je apparaat wel modden maar als enigste doel daarvan mag het zijn om je eigen kopietjes te kunnen spelen, als je hem mod met als doel nooit meer een spel te kopen, dan ben je illegaal bezig.shades684 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:57:
Ik heb hem zelf al gevonden
Artikel 32a
Hij die opzettelijk middelen die uitsluitend bestemd zijn om het zonder toestemming van de maker of zijn rechtverkrijgende verwijderen van of het ontwijken van een technische voorziening ter bescherming van een werk als bedoeld in artikel 10, eerste lid, onder 12°, te vergemakkelijken
a.
openlijk ter verspreiding aanbiedt,
b.
ter verspreiding voorhanden heeft,
c.
invoert, doorvoert, uitvoert of
d.
bewaart uit winstbejag
wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de vierde categorie.
en ik word nog steeds niet goed van die post, ik wacht nog steeds
[ Voor 3% gewijzigd door iwaarden op 03-06-2008 15:42 ]
Aha, vandaar. Waarom doen ze dat nou niet meer?Deddiekoel schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:47:
[...]
Sterrensysteem bestaat al sinds de Gamecube. Daarnaast was het op de oude site zo dat elke dag dat je langs kwam je 5 sterren kreeg. Ik had de site daarom als startpagina en heb daardoor alleen al 6000+ sterren binnen gekopt!
In groningen :-)Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:34:
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
die sterren per bezoek hebben ze al afgeschafd en ze hebben ingesteld dat het na een bepaalde tijd verloopt zodat het hun alleen maar minder kost.
als ze oneindig sterren zouden inruilen voor punten kost het hun erg veel geld.
kapitalisme.
ik vond het ook al troep dat de nederlandse sterren catalogus altijd slechte items hadden die binnen ene paar uur uitverkocht waren terwijl andere landen juist vette spellen/items krijgen
Nintendo SWITCH! FTW
Dan was je er gewoon te laat bij..KillaH87 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:45:
ik vond het ook al troep dat de nederlandse sterren catalogus altijd slechte items hadden die binnen ene paar uur uitverkocht waren terwijl andere landen juist vette spellen/items krijgen
Met de oude sterren shop heb ik al heel vaak leuke dingen gekocht, aantal spellen (4) en hardware (ds, gba-gc player)..
Met de nieuwe shop was dat inderdaad een stuk minder en heb ik dus al mijn punten maar omgewisseld in sterren (en ook de punten die ik nog binnenkrijg).
Dat laatste koste even wat moeite maar een paar avonden achter elkaar en ik was er doorheen.
ook vind ik dat sensor balkje maar niets... op men tv kan ik het niet plaatsen want dat is te hoog ... en voor de tv .. trekt op niets
swoit kan ern u nog wel mee leven
It's dark but I don't want to find the light
Verwijderd
Daar heb ik er eentje van gekocht. Eindelijk een winkel gevonden die ook daadwerkelijk Wii's in huis had. Helaas geen Wii Fit.kleinelievewolff schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:38:
[...]
Ik was vorige week bij de Media Markt Utrecht en daar stonden er nog genoeg, maar dan inclusief een spel Puzzle Quest en dus iets duurder dan 249 euro. Kent iemand dat spel trouwens? Ik had er nog nooit van gehoord.
Puzzle Quest vind ik erg leuk. Het is een RPG, maar eigenlijk is het gewoon Bejeweled. Alle gevechten binnen de verhaallijn zijn Bejeweled puzzles. Erg leuk, en zeer verslavend! Dus kijk uit
Ik zou hem gewoon terugbrengenanyonas schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 20:12:
ook vind ik dat sensor balkje maar niets... op men tv kan ik het niet plaatsen want dat is te hoog ... en voor de tv .. trekt op niets
Idd. Mega verslavend als je van het genre houdt. Die hele verhaal lijn kom me een worst wezen... ik wilde zo snel mogelijk die hele map af hebben...Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 20:34:
[...]
Puzzle Quest vind ik erg leuk. Het is een RPG, maar eigenlijk is het gewoon Bejeweled. Alle gevechten binnen de verhaallijn zijn Bejeweled puzzles. Erg leuk, en zeer verslavend! Dus kijk uit

Verwijderd
Welkom in de 21ste eeuw. Met een controller zwaaien alsof het zelf een zwaard is, vind ik leuker dan op een B-knop drukken. (Zoals in de Cube versie) En hoezo is het op je TV te hoog? De kabel is lang zat, desnoods koop je een draadloze balk.anyonas schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 20:12:
Ik heb dan toch maar de wii gekocht ... de VC games zijn dik in orde op men 46" tv. Heb er ook maar direct zelda bijgekocht alleen vind ik het redelijk dom dat ik maar men de wii mote moet schudden voor met het zwaard te slagen.
Bedankt voor de info.
CappieL schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:33:
[...]
De ombouw-winkels zeggen van niet, maar Nintendo zegt van wel.
Nieuwsbericht van Tweakers.net van 28 maart 2008
Citaat hieruit: "de verkoop van modchips voor de Wii inbreuk op de auteursrechten van Nintendo oplevert, omdat modchips bestemd zijn voor het omzeilen van technische voorzieningen ter bescherming van auteursrechtelijk beschermde werken. Het ombouwen van de Wii en de verkoop van flashkaarten voor de DS vormen daarom auteursrechtinbreuk"
32a Aw zegt alleen dat de handel strafrechtelijk aangepakt kan worden, het maakt het ombouwen van je eigen Wii voor welk doel dan ook niet strafwaardig. Probleem voor de persoon die een omgebouwde Wii heeft, is meer dat het kopiëren van software niet mag (ook geen thuiskopie).KillaH87 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:41:
je mag je apparaat wel modden maar als enigste doel daarvan mag het zijn om je eigen kopietjes te kunnen spelen, als je hem mod met als doel nooit meer een spel te kopen, dan ben je illegaal bezig.
waar staat dat laatste dan, ik dacht dat nederlanders het recht hadden om van alles een eigen kopie te hebben, ook van software, verschil met film en muziek is dat je software niet mag downloaden maar voor eigen gebruik mag je van je eigen software voorzover ik weet gewoon een kopie makenOscar Mopperkont schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:57:
[...]
32a Aw zegt alleen dat de handel strafrechtelijk aangepakt kan worden, het maakt het ombouwen van je eigen Wii voor welk doel dan ook niet strafwaardig. Probleem voor de persoon die een omgebouwde Wii heeft, is meer dat het kopiëren van software niet mag (ook geen thuiskopie).
Pas maar op... Straks heb je allemaal PM berichten van mensen die je Wii over willen nemenanyonas schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 20:12:
Ik heb dan toch maar de wii gekocht ... de VC games zijn dik in orde op men 46" tv. Heb er ook maar direct zelda bijgekocht alleen vind ik het redelijk dom dat ik maar men de wii mote moet schudden voor met het zwaard te slagen.
art 45j jo. art 45n Auteurswet. Art 45j: Een kopie van software mag alleen voor zover dat noodzakelijk is voor het gebruik ervan (denk aan het installeren van windows, dan wordt er een kopie naar je schijf gemaakt), maar een backup maken is niet noodzakelijk voor gebruik van software, dus dat mag niet. Dat je ook geen thuiskopie mag maken zoals bij muziek en films is uitgesloten in 45n Aw.KillaH87 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 01:17:
[...]
waar staat dat laatste dan, ik dacht dat nederlanders het recht hadden om van alles een eigen kopie te hebben, ook van software, verschil met film en muziek is dat je software niet mag downloaden maar voor eigen gebruik mag je van je eigen software voorzover ik weet gewoon een kopie maken

Dat is een discussie die hier niet thuis hoort mensen. Dit is het wii topic. Kiddie games en vrolijke jolige discussies over leuke spelletjes zoals mad world en te weinig geheugen op je console.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ik heb een Dell 2007WFP (20") met een composiet ingang. Ik heb de Wii daarop aangesloten en dit was kortuit waardeloos. Dit komt omdat mijn scherm geen beeldverbeteringstechnieken heeft wat een LCD-tv wel heeft denk ik.WaWaWiiiiWa schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:41:
Heeft iemand hier ervaring met die Wii aansluiten op een tft computermonitor? Ik ben van plan binnen afzienbare tijd een 24' monitor aan te schaffen, en zit te denken om er eentje te zoeken met componentingang, zodat ik de Wii daaraan kan hangen. Het is in ieder geval handiger dan 4 player mario kart op m'n kleine beeldbuis tv. Maar werkt de Wii een beetje samen met monitors? Of is dat alleen maar vragen om gezeur en uitrekt beeld? (vanwege de 16:10 verhouding van monitors ipv 16:9)
Vreemd dat op sommige plekken nog steeds niet goed aan een WII te komen is. In Eindhoven was hij vorige maand ook nergens te krijgen (zelfs de media markt had er geen meer).Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:34:
Terwijl er bijvoorbeeld bij de media markt in Middelburg een hele pallet vol ligt met die dingen... Het lijkt er op dat regios waar gamen niet populair is of wat minder bevolkte gebieden (in Hardenberg had men er bijvoorbeeld ook nog genoeg) te veel voorraad krijgen en gebieden waar je hem verwacht te weinig.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Verwijderd
Er is een third party Wii VGA kabel op de markt:WaWaWiiiiWa schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:41:
Heeft iemand hier ervaring met die Wii aansluiten op een tft computermonitor? Ik ben van plan binnen afzienbare tijd een 24' monitor aan te schaffen, en zit te denken om er eentje te zoeken met componentingang, zodat ik de Wii daaraan kan hangen. Het is in ieder geval handiger dan 4 player mario kart op m'n kleine beeldbuis tv. Maar werkt de Wii een beetje samen met monitors? Of is dat alleen maar vragen om gezeur en uitrekt beeld? (vanwege de 16:10 verhouding van monitors ipv 16:9)
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-10z-49-en-70-2jp6.html
Ik hoor er best goede dingen over ik weet alleen niet of de non-progressive games werken.
Nintendo heeft er echt geen baat bij om bepaalde winkels vol te stouwen en andere winkels met een grote vraag te laten zitten.
IJsbeer schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:36:
Ik denk dat dat wel meevalt. Middelburg heeft net een grote zending gehad, en doet er dus even over om ze weg te krijgen. Best kans dat ze volgende week op zijn en dat het dan weer een week of 3 duurt voor de volgende zending er is.
Nintendo heeft er echt geen baat bij om bepaalde winkels vol te stouwen en andere winkels met een grote vraag te laten zitten.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Edit: Ah dit gevonden: http://cube.ign.com/articles/524/524138p1.html
[ Voor 12% gewijzigd door Snippertje op 04-06-2008 12:39 ]
Bedankt voor je e-mail. Het sterren-spaarsysteem bestaat om een klein extraatje te bieden aan degenen die dat kunnen waarderen. Echter, de producten uit de catalogus zijn erg populair, en ondanks dat wij deze regelmatig aanvullen, is deze vaak en snel uitverkocht. Hetzelfde geldt voor de Wii Points Cards die je via je account kunt kopen.
We hopen dat je begrijpt dat je niet voor deze sterren betaalt, en dat ze dus ook niet gelijk staan aan geld.
Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Hoewel ze op zich gelijk hebben, scheppen imho ze verwachtingen die ze niet nakomen... Zo ben ik inderdaad begonnen met het verzamelen toen er nog hardware en spellen in de catalogus stonden, maar hier heb ik niets meer van gezien, en wacht er nog altijd op.. Helaas pakt Nintendo nu mijn mogelijkheid op leuke extratjes af... bedankt!
Het zou een leuk extratje zijn als ze er leuke dingen mee zouden doen. Maar zoals nu continu een lege catalologus aanbieden slaat nergens op. Dan kunnen ze beter gewoon niets doen tot ze een leuke service zouden willen opzetten.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Jup, op eeb Dell 2407WFP en het oudere model de Dell 2405WFP middels component.WaWaWiiiiWa schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:41:
Heeft iemand hier ervaring met die Wii aansluiten op een tft computermonitor?
Zolang hij 480P ondersteund is het geen probleem (doen ze volgens mij allemaal)
Ook getest met crappy composiet, werkt prima maar kwaliteit is erg beroerd.
Mits je hem op 'stretch' zet is hij beeldvullend, dat het beeld is opgerekt is wel te zien maar niet extreem opvallend. Het valt eigenlijk pas op als je daarna weer op een 16:9 speelt. (net of er dan iets mist(vanwege de 16:10 verhouding van monitors ipv 16:9)
Of kijk alledrie de films. Zeker de moeite waardRazor.Timo schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:50:
Misschien een gekke vraag. Maar heeft iemand een linkje met het hele verhaal achter Resident Evil? Ik heb namelijk alleen 4 nu bijna uitgespeeld. Op Wikipedia staat wel een beetje info.. maar misschien zijn de films de moeite om het verhaal te kennen?
Edit: Ah dit gevonden: http://cube.ign.com/articles/524/524138p1.html

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Mwoah, als je de oude games nooit gespeeld hebt verneuken die films je kijk op het verhaal wel hoor, daar is behoorlijk veel aan veranderd (en die derde film heef zelfs weinig meer met de games te maken).FlowDesign schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:14:
[...]
Of kijk alledrie de films. Zeker de moeite waard
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Daar heb je op zich wel een punt jaWiebbe schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:22:
Als een spel een speciale firmware nodig heeft dan zal hij het zelf installeren. Dus eigelijk maakt dat niet uit
Maar de nieuwste is nog steeds 3.2E toch?
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Iemand nog een idee waar Mario Kart te koop is?
StarCraft II: Serial
[ Voor 0% gewijzigd door Captain N op 04-06-2008 19:03 . Reden: typo in typenummers ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Een vriend van me heeft al twee Panasonic TV's gehad(LCD en nu recentelijk Plasma) en die schermen zijn echt geweldig voor games en de Wii. Het gaat er vooral om dat je een TV neemt met een goede scaler aangezien de Wii resolutie vrij laag is. Vergeet alleen niet om een component kabel te kopen!Captain N schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:42:
Mijn vriendin staat op het punt een nieuwe tv te kopen. Ze twijfelt tussen de Samsung LE32A552, Panasonic TX 32LDZ80, en Panasonic TX 32LDZ85. Nu heb ik zelf ook invloed op haar keuze, dus als het ding lekker werkt met de Wii (en andere consoles) zou wel lekker zijn. Iemand een van deze tv's in het bezit hier? Andere redenen om een van deze drie te kiezen, of juist niet?
Ja ik ga vanavond maar een marathon houdenFlowDesign schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:14:
[...]
Of kijk alledrie de films. Zeker de moeite waard
Ik heb dan wel niet dat type maar wel 1 uit de TX32 serie (oudere model) en ik zou sowieso een panasonic willen. Ik vind de kleuren van de samsung tv's gewoon niet mooi (meestal te hoog contrast), plus het design van panasonic trekt mij meerCaptain N schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:42:
Mijn vriendin staat op het punt een nieuwe tv te kopen. Ze twijfelt tussen de Samsung LE32A552, Panasonic TX 32LZD80, en Panasonic TX 32LZD85. Nu heb ik zelf ook invloed op haar keuze, dus als het ding lekker werkt met de Wii (en andere consoles) zou wel lekker zijn. Iemand een van deze tv's in het bezit hier? Andere redenen om een van deze drie te kiezen, of juist niet?
Verwijderd
Next gen gaming past helemaal bij jou behalve het gereduceerde prijs gedeelte danWalkman schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:34:
Heb van de week eindelijk met m'n opgespaarde sterren (die ik had omgeruild voor wii points) Lost Winds aangeschaft. Was een lekker vermakelijk spelletje. Wel wat kort (had 'm in 2 1/2 uur uit), maar het was leuk. Met het gebrek aan tijd om veel te gamen zijn dit soort spellen leuk, omdat je toch kan zeggen dat je het hebt uitgespeeld. Zelfde gevoel had ik bij de Orange box (360) met Portal. Wat mij betreft mogen er dus meer van zulke korte games uitkomen (max 5 uur) tegen gereduceerde prijs.

Ik ben afgelopen dinsdag op een (pers)preview geweest; nadruk lag vooral op de graphics (in mijn ogen); XB360 werd de demo mee gedraaid. Werd helaas niet ingegaan op de Wii-versie; en dus ook niet op de controls daarvan of de ge-down-grade graphics.
Ik ben zeer te spreken over de game zelf; de gedachte; de uitwerking en het uiteindelijke resultaat; maar de Wii-versie aanschaffen lijkt me voorlopig even een brug te ver.
Edit: Mijn zorgen baar ik over de graphics waar ik me nu zelf mee verwend heb op de XB360 demo.
[ Voor 8% gewijzigd door Richard op 05-06-2008 08:50 ]
20*350ZO45°
Er zijn zat games die langer zijn en je je zelf in kan verliezen, maar zo af en toe korte games uitspelen geeft een goed gevoel (vooral als ik kijk naar de stapel games die ik nooit uitgespeeld heb).Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 01:38:
[...]
Next gen gaming past helemaal bij jou behalve het gereduceerde prijs gedeelte dan. Ik vind het juist jammer dat heel veel games steeds korter worden, Call of Duty 4 had ik binnen twee avonden uit en meestal ben ik niet zo'n fanatieke online gamer en speel ik een game maar een of twee keer uit.
Dit topic is gesloten.
Homebrew zien we hier liever niet besproken worden, laat staan specifieke vragen over spellen emuleren...