Maar nu ff een serieuze Wii vraag:
Hoe bevalt de Wii jullie? is het een gimmick die even leuk is maar daarna stof staat te happen of blijft het boeien.
Dit vraag ik met name aan de wat oudere (30+) Wii bezitters en mensen die niet een die-hard gamer zijn.
Ik had namelijk een PSP maar speelde daar eigenlijk te weinig mee, dus heb hem toen maar verkocht.
De spellentjes die ik wel leuk vond waren race spellen, en spellen als everybody golf, dus dat ligt denk ik wel in de lijn van de Wii..
Als 30+ Wii bezitter vind ik een Wii toch zeker een aanrader! Ik game zelf al wel sinds de NES, maar ik merk dat los van het feit dat ik me uitstekend vermaak met de Wii, ook mensen om me heen (gamers, non-gamers en casual gamers) de Wii ook helemaal fantastisch vinden!
Wii sport ed. voor de casual cq. non-gamer.
Metroid Prime en Resident Evil voor de die hards en Guitar Hero voor iedereen eigenlijk.
(om maar een aantal spellen te noemen).
Wii sport Golf en Mario Kart ga je zeker waarderen trouwens! (afgaande op je PSP spellen).
Als je de "must have" spellen koopt uit de TS, zit je altijd goed eigenlijk en vermaak je je prima vele maanden mee!