Speel je met je beeld op interlaced of op progressive scan? Ik heb weleens gehoord dat misselijkheid tijdens gamen hiermee te maken kan hebben.... iemand die dit kan bevestigen?Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:19:
Hebben meer mensen last van misselijkheid bij het spelen van Super Mario Galaxy?
Verwijderd
Ik speel interlaced (mijn TV ondersteund proressive scan niet) en ik heb nergens last van tijdens het spelen van SMG (of welk spel dan ook, nou ja bij Wii Sport krijg ik na een lange tijd moeie armen)
Wie weet welk spel firmware update 3.2E bevat??

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Ik vind korte games altijd wel prettig. Ik heb niet heel veel tijd om te gamen en dan is het wel lekker wanneer een spel niet te lang duurt. Dat is ook 1 van de redenen waarom ik Zelda waarschijnlijk nooit uit ga spelen. Het duurt gewoon te lang. Een spel als GoW is wel niet zo lang, maar wel ontzettend intens en dat geldt ook voor CoD4. Ik vind de ervaring die je krijgt van een spel belangrijker dan de duur ervan.Walkman schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:54:
[...]
Er zijn zat games die langer zijn en je je zelf in kan verliezen, maar zo af en toe korte games uitspelen geeft een goed gevoel (vooral als ik kijk naar de stapel games die ik nooit uitgespeeld heb).
uhm...
Persoonlijk vind ik de duur van een spel* net zo belangrijk als de beleving. Als ik één van beide niet voldoende vind dan koop ik het zeker niet. Een spel kan wel lang duren maar als het niet boeiend genoeg is om ermee door te gaan dan is het nog niets, maar als een spel megacool is maar binnen 3 uurtjes uit, dan is de lol er ook snel af. Daarom een goede balans tussen deze factoren erg belangrijk vind ik.Smoonshine schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:41:
[...]
Ik vind korte games altijd wel prettig. Ik heb niet heel veel tijd om te gamen en dan is het wel lekker wanneer een spel niet te lang duurt. Dat is ook 1 van de redenen waarom ik Zelda waarschijnlijk nooit uit ga spelen. Het duurt gewoon te lang. Een spel als GoW is wel niet zo lang, maar wel ontzettend intens en dat geldt ook voor CoD4. Ik vind de ervaring die je krijgt van een spel belangrijker dan de duur ervan.
* met de duur van het spel bedoel ik niet alleen de single-player storyline, maar meer in het algemeen hoe lang je er mee bezig kan zijn. Replay-value en multiplayer vind ik ook dat hierbij hoort.
Snap niet precies waarvoor je dit wilt weten, maar als een spel een update nodig heeft dan staat deze op de disc zelf en wordt dit uitgevoerd bij het opstarten van de game. Welke versie waarop staat zou dus niet uit moeten maken...FlowDesign schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:52:
Wie weet welk spel firmware update 3.2E bevat??![]()
![]()
Ik zoek een spel met de laatste firmware omdat Super Mario Galaxy bij een kennis niet goed werkt.Walkman schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:53:
[...]
Snap niet precies waarvoor je dit wilt weten, maar als een spel een update nodig heeft dan staat deze op de disc zelf en wordt dit uitgevoerd bij het opstarten van de game. Welke versie waarop staat zou dus niet uit moeten maken...
WiiFit?FlowDesign schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:01:
[...]
Ik zoek een spel met de laatste firmware omdat Super Mario Galaxy bij een kennis niet goed werkt.
Verwijderd
Staat de Wii aangesloten op internet?FlowDesign schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:01:
[...]
Ik zoek een spel met de laatste firmware omdat Super Mario Galaxy bij een kennis niet goed werkt.
Menu > systeemupdate
Ik heb het gevoel dat die vraag ook te maken heeft met deze zin uit zijn sig:
Wii NTSC/U regiovrij met dank aan Argon chip en Wii-clip
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Of geen kennissen hebben met PAL Wii's...

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb de 3e film nog niet gezien maar de verhalen uit 1 en 2 hebben weinig relatie tot de games. Sowieso valt RE4 een beetje buiten het verhaal van de eerdere delen. Als je echt het RE verhaal van de games wilt weten zul je op internet moeten zoeken of alle games spelen...Razor.Timo schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 19:05:
[...]
Ja ik ga vanavond maar een marathon houdenHeb ze nu namelijk alle 3
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik heb een Panasonic Plasma 37PV70 staan en als ze 37" niet te groot vind dan zou ik deze TV zeker aanraden (opvolger is er al in de vorm van de 37PX80).Captain N schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:42:
Mijn vriendin staat op het punt een nieuwe tv te kopen. Ze twijfelt tussen de Samsung LE32A552, Panasonic TX 32LZD80, en Panasonic TX 32LZD85. Nu heb ik zelf ook invloed op haar keuze, dus als het ding lekker werkt met de Wii (en andere consoles) zou wel lekker zijn. Iemand een van deze tv's in het bezit hier? Andere redenen om een van deze drie te kiezen, of juist niet?
TV test op t.net heeft aangegeven dat Panasonic TV's goed beeld produceren. Ikzelf zou dan ook nog echt voor een plasma gaan. Wii games en ook SD TV ziet er gewoon top uit! Aanlsuitingen zijn goed en er is geen gedoe met VC games en niet ondersteunde resoluties.
De Pana 37" plasma is niet brullend duur (850eu en minder) en zeker de moeite...
Thanks voor de tips. Ze wil graag een 32", dus plasma is dan geen optie. We neigden zelf ook al naar een van die twee Panasonics, en hoor van veel kanten ook dat ze Panasonic boven de Samsung zouden verkiezen. Dus ze heeft net die Panasonic TX 32LZD85 besteld.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ja idd. NTSC/U Wii's zijn veel beter
Aangezien ik de nieuwe banner gemaakt heb, lijkt het mij een goed plan dat ik die taak op mn zal nemen, mocht het zover zijnmonnick schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:28:
Huishoudelijke mededeling: Ben vanaf morgen een weekje in Egypte. Mocht dit deeltje binnen een week aan de 1000 berichten zitten dan mag iemand even mijn taak overnemen om een nieuw deeltje te starten. Of jullie kunnen ook even wachten tot ik weer terug ben (want die nieuwe banner moet in de TS).
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Iemand interesse in een Wii Sportspack + Extra Controller + Mario Kart + Mario Galaxy + 2100 Wii points? (aankoopdatum 30-4-2008)
Ik heb sinds dit weekend ook een Wii. 
Nu had ik hem op 16:9 gezet (hangt aan een CRT), maar het beeld blijft 4:3.
Hij is aangesloten via de oorspronkelijke composiet-kabel en het scart-blokje, kan dat het probleem zijn?
Hij is aangesloten via de oorspronkelijke composiet-kabel en het scart-blokje, kan dat het probleem zijn?
Omdat dat makkelijk is en ik was toch al aan het solderen, dan kunnen die 3 extra draadjes ook nog wel
Maar m'n baas heeft dus een PAL Wii en die is wel "geholpen" maar niet regiovrij gemaakt. Ik snap alleen niet waarom SMG het niet bij hem doet, want Mario Karts doet het wel.
Joy, mijn moder belde me net op dat mijn broer graag Wii Fit voor zijn verjaardag wil hebben. Aangezien zij niet weten wat het is mag ik het regelen. De vraag is dus of mensen Wii Fit nog ergens hebben zien liggen....(liefst in regio Den Bosch)
Ik ben online al druk aan het zoeken (oa aangemeld op consoleshop.nl) maar er is haast bij dus vandaar dat ik ook hier post...
Ik ben online al druk aan het zoeken (oa aangemeld op consoleshop.nl) maar er is haast bij dus vandaar dat ik ook hier post...
[ Voor 21% gewijzigd door Deddiekoel op 05-06-2008 13:16 ]
Voor hoeveel?Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:09:
Iemand interesse in een Wii Sportspack + Extra Controller + Mario Kart + Mario Galaxy + 2100 Wii points? (aankoopdatum 30-4-2008)
Volgens mij is dit niet toegestaan. Je hebt een gemodde WII dus geen garantie. Betaal gewoon voor je spellen, jij werkt toch ook niet voor niets.FlowDesign schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:15:
[...]
Omdat dat makkelijk is en ik was toch al aan het solderen, dan kunnen die 3 extra draadjes ook nog wel![]()
Maar m'n baas heeft dus een PAL Wii en die is wel "geholpen" maar niet regiovrij gemaakt. Ik snap alleen niet waarom SMG het niet bij hem doet, want Mario Karts doet het wel.
Timmai ik snap ff iets niet
Wii van 30-4-2008 en op 03-06-08 vraag je waar de wii nog te koop is? Zo snel er op uitgekeken?
Verwijderd
Inderdaad, erg eigenlijk. Ik wilde er zo graag eentje, en nu blijkt het toch behoorlijk tegen te vallen. Sports en Kart is niet echt leuk in je eentje, en ik word misselijk van Galaxy

maar hoe kan de bon van 30 april zijn en je 3 juni nog vraagt waar hij te krijgen is
Jammer dat hij je niet bevalt, het is idd wle een console die fun is als je met vrienden speelt
(nu moet ik zeggen dat boom blox me al 3 avonden zoethoud
)
(nu moet ik zeggen dat boom blox me al 3 avonden zoethoud
Verwijderd
Ik heb een 2e hands gekocht. Die ik nu dus weer kwijt wilSaURoN schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:34:
maar hoe kan de bon van 30 april zijn en je 3 juni nog vraagt waar hij te krijgen isJammer dat hij je niet bevalt, het is idd wle een console die fun is als je met vrienden speelt
(nu moet ik zeggen dat boom blox me al 3 avonden zoethoud)
Verwijderd
Maar Timmai heb je wel al een dragonball, metroid of zelda geprobeerd?
Maar goed ieder zijn eigen keuze.
Maar goed ieder zijn eigen keuze.
Verwijderd
Heb je de Wii ingesteld op 480i(60hz)?Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:32:
Inderdaad, erg eigenlijk. Ik wilde er zo graag eentje, en nu blijkt het toch behoorlijk tegen te vallen. Sports en Kart is niet echt leuk in je eentje, en ik word misselijk van Galaxy
Probeer eens www.gameshopplayit.nl Misschien dat die ze nog heeft. Ik weet niet of ze aan verzending doen, want ze zitten in het noorden en dat is te ver voor jou.Deddiekoel schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:15:
Joy, mijn moder belde me net op dat mijn broer graag Wii Fit voor zijn verjaardag wil hebben. Aangezien zij niet weten wat het is mag ik het regelen. De vraag is dus of mensen Wii Fit nog ergens hebben zien liggen....(liefst in regio Den Bosch)
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik heb SSBB al best veel gespeeld, maar als hij van SMG al misselijk wordt dan weet ik het niet hoorSaURoN schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:54:
haha erg snelNouja jammer dat je hem verkoopt
SSBB niks voor jou straks of TopSpin3?
Aan de posts te zien hebben nog niet veel mensen Toki Tori gespeeld. Ik ben zwaard verslaafd sinds gister avond maar kom niet uit World 1, Moeilijk 6 & 7.
Ben nu bezig met de Moeilijk levels van World 2... maar kan er slecht tegen dat die 6 en 7 van World 1 niet lukken. Snap er echt niks van... iemand die ze heeft gespeeld?
Ben nu bezig met de Moeilijk levels van World 2... maar kan er slecht tegen dat die 6 en 7 van World 1 niet lukken. Snap er echt niks van... iemand die ze heeft gespeeld?
Toki Tori is inderdaad echt fantastisch. Vaak lijkt de oplossing erg simpel, maar blijkt dat je daar net 1 item te weinig voor hebt, en dan is het opeens heel moeilijk. Bij World 1 heb ik ook lang lopen stoeien met Moeilijk 6 en 7. Moeilijk 6 is me nog niet gelukt, maar Moeilijk 7 is niet zo moeilijk als hij lijkt:Victorio schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:57:
Aan de posts te zien hebben nog niet veel mensen Toki Tori gespeeld. Ik ben zwaard verslaafd sinds gister avond maar kom niet uit World 1, Moeilijk 6 & 7.![]()
spoiler: Oplossing World 1: Moeilijk 7
Gebruik de Classic Controller (of de Nunchuk) om te lopen, want dat is preciezer. Loop vanaf het begin naar rechts, tot je op een klein paaltje staat. Daar kan je "warpen" naar boven. Loop nu helemaal naar links, en bouw een bruggetje naar rechts, onder het trappetje. De eerste en tweede tegenstander ontwijk je door op dat trappetje te staan, en op het goede moment naar boven en naar beneden te lopen. Als de derde tegenstander er aan komt, pak je de ijsstraal, en ga je op het bruggetje staan dat je eerder hebt gebouwd. Kijk naar links. Als hij naar beneden valt, vuur je zodat hij bevriest. Nu kan je bovenin het ei pakken. Loop nu terug naar de bevroren tegenstander. Loop over hem heen, en val naar beneden aan de linkerkant voor het laatste ei. Let op dat je niet de eerste of tweede tegenstander bevriest, want dan kan je niet meer bij het onderste ei.
Wow... respect. Heb je die zelf uitgevogeld? (Let op de woordspeling...Whollabilla schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:50:
[...]
...
Moeilijk 6 is me nog niet gelukt, maar Moeilijk 7 is niet zo moeilijk als hij lijkt:
...
Geniaal level! Ik was er echt van overtuigd dat het een vette bug was omdat dat trappetje naar boven niet werkte...
Nu W1M6 nog... en W2M4 lukt me ook niet, daar snap ik ook werkelijk niks van.
Voor de mensen die zich afvragen waar dit over gaat:
http://nl.youtube.com/watch?v=UoWkiRYdCKM
Edit:
Op gamefaqs is de walkthrough niet compleet... maar deze wel. Maar ik ga nog niet kijken...
Edit2: W1M6 gelukt. Toch even gespiekt uit wanhoop. Hij is wel bizar, opeens komt er uit het niets veel timing bij kijken... maar ok. Nu ben ik gewaarschuwd voor wat nog gaan komen...
[ Voor 24% gewijzigd door Victorio op 05-06-2008 21:56 ]
Hihihihih, dat fillempie
Ow ow ow wat roeleert dat zeg
Wat een humor trailer!!!
Ow ow ow wat roeleert dat zeg
Ja mooie trailer... in het spel zelf zit niet zoveel humor... maar de messages die je op je message board krijgt na het halen van een bepaald aantal eieren zijn wel weer grappig.T4F.nl_Muad schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:40:
Hihihihih, dat fillempie![]()
![]()
![]()
![]()
Ow ow ow wat roeleert dat zeg![]()
Wat een humor trailer!!!
Ik heb Toki Tori nog niet intensief gespeeld. Heeb eerst Lost Winds gespeeld en ben nu weer met Zack & Wiki en Boom Blox bezig...
Ik had hem inderdaad zelf uitgevogeld, maar ik heb er wel zeker 20 of 25 minuten mee lopen rommelen. Fantastisch spel. Het duurt lekker lang, en de puzzels zijn echt perfect. Ze lijken moeilijk, dan denk je vaak snel "oh dat moet zo...", dan is het niet goed, en dan ben je een half uur aan het puzzelen om het wél op te lossen. Alleen irriteert de muziek na een tijdje een beetje, maar dat kan je gelukkig uitzetten.Victorio schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:09:
[...]
Wow... respect. Heb je die zelf uitgevogeld? (Let op de woordspeling...)
Geniaal level! Ik was er echt van overtuigd dat het een vette bug was omdat dat trappetje naar boven niet werkte...Maar deze manier is erg mooi!
Nu W1M6 nog... en W2M4 lukt me ook niet, daar snap ik ook werkelijk niks van.
Voor de mensen die zich afvragen waar dit over gaat:
http://nl.youtube.com/watch?v=UoWkiRYdCKM
Edit:
Op gamefaqs is de walkthrough niet compleet... maar deze wel. Maar ik ga nog niet kijken...
Edit2: W1M6 gelukt. Toch even gespiekt uit wanhoop. Hij is wel bizar, opeens komt er uit het niets veel timing bij kijken... maar ok. Nu ben ik gewaarschuwd voor wat nog gaan komen...
edit: ik ga echt niet naar FAQs kijken voor Toki Tori. Het zelf bedenken is juist het leuke van dat spel. Bij Mario Galaxy heb ik wel eens naar FAQs gekeken voor de "Verzamel alle 100 paarse munten"-levels. Dan heb je er 99, en dan blijkt het laatste muntje achter een boom in het hoekje van de level te liggen. Af en toe waren die levels zelfs mét een FAQ nog moeilijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Whollabilla op 05-06-2008 23:54 ]
Verwijderd
Lost Winds vind ik echt geweldig !
Ik heb me er verder niet erg in verdiept, maar denk dat er wel zo'n 5 delen kunnen komen. 5x 10 euro = volledige game.
Ook hoor je veel mensen klagen over dat het maar 3 uurtjes duurt. Joh, ga eens een gemiddelde shooter spelen, die speel je ook uit in 6/9 uur ? En daar betaal je dan het vollebedrag voor.
Doe mij dan maar 5(delen)x 3 uurtjes = 15 uur voor 50 euro. Niet onredelijk dacht ik zo.
Voor de rest hangt er een heerlijk sfeertje in de game, en de visuals zijn natuurlijk om van te smullen.
Wiiware vind ik dan weer een hele welkome aanvulling. Zodra er meer / betere games uitkomen, ben ik zeker van plan nog wat aan te schaffen.
Ik heb me er verder niet erg in verdiept, maar denk dat er wel zo'n 5 delen kunnen komen. 5x 10 euro = volledige game.
Ook hoor je veel mensen klagen over dat het maar 3 uurtjes duurt. Joh, ga eens een gemiddelde shooter spelen, die speel je ook uit in 6/9 uur ? En daar betaal je dan het vollebedrag voor.
Doe mij dan maar 5(delen)x 3 uurtjes = 15 uur voor 50 euro. Niet onredelijk dacht ik zo.
Voor de rest hangt er een heerlijk sfeertje in de game, en de visuals zijn natuurlijk om van te smullen.
Wiiware vind ik dan weer een hele welkome aanvulling. Zodra er meer / betere games uitkomen, ben ik zeker van plan nog wat aan te schaffen.
Verwijderd
Actionloop Twist is als WiiWare uit
Dit speel je d.m.v. de WiiMote te draaien en op de A knop te drukken. Lijkt mij wel leuk, maar ik wacht nog even op de reviews.
De Amerikaanse en japanse versie hebben een andere naam, speciaal voor jou:Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 07:58:
Actionloop Twist is als WiiWare uitDit speel je d.m.v. de WiiMote te draaien en op de A knop te drukken. Lijkt mij wel leuk, maar ik wacht nog even op de reviews.
http://www.wiiware-world.com/games/wiiware/magnetica_twist
[edit]
Niet echt een review.. Maar toch
[ Voor 5% gewijzigd door Wiebbe op 06-06-2008 08:18 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Ik heb gisteren ook maar de 900 punten voor Toki Tori neergelegd. Hoewel ik geen gamer ben, en er normaal gezien al zeker geen geld voor geef 
Het lijkt wel een leuk spel te zijn ja, hoewel ik vrees dat ik nooit aan het einde ga geraken
Ik zag dat je de game ook naar een SD'tje kan kopieren. Kan je die Wiiware-games dan ook meenemen om op een andere Wii te spelen?
En nog even mezelf quoten ook:
Het lijkt wel een leuk spel te zijn ja, hoewel ik vrees dat ik nooit aan het einde ga geraken
Ik zag dat je de game ook naar een SD'tje kan kopieren. Kan je die Wiiware-games dan ook meenemen om op een andere Wii te spelen?
Fire69 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:12:
Ik heb sinds dit weekend ook een Wii.
Ligt het niet toevallig aan je TV? Dat je je tv zelf op 4:3 stand hebt staan in plaats van "Full" waar hij op moet staan?
Verwijderd
Mijn 4:3 CRT moet ik eerst in de 16:9 stand zetten voordat het beeld daadwerkelijk 16:9 is (als ik de Wii daarop instel)
De wii past wel de verhouding aan, maar tekent zelf geen zwarte balken.
Die had ik al gelezen, ik bedoelde een echte review.Wiebbe schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 08:12:
[...]
De Amerikaanse en japanse versie hebben een andere naam, speciaal voor jou:
http://www.wiiware-world.com/games/wiiware/magnetica_twist
[edit]
Niet echt een review.. Maar toch
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 09:10 ]
De Wii stuurt een 4:3 signaal uit. Ik kan mijn tv dan wel laten rekken naar 16:9, maar da's niet echt ideaal natuurlijk.
Zelda lijkt het wel beter te doen, da's een ongeveer 16:9 signaal.
Ach, ik wacht wel even tot mijn scart-kabel uit Honk-Kong er is, we zien dan wel.
Ach, ik wacht wel even tot mijn scart-kabel uit Honk-Kong er is, we zien dan wel.
Verwijderd
Nee je kan hooguit een backup maken van Wiiware en VC-games voor je eigen Wii systeem (voor als ie vol is ofzo) maar nooit die games op een andere Wii spelen. Anders zouden ze in no time allemaal op internet staanFire69 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 08:30:
Ik heb gisteren ook maar de 900 punten voor Toki Tori neergelegd. Hoewel ik geen gamer ben, en er normaal gezien al zeker geen geld voor geef
[...]
Verwijderd
Als ik de Wii en TV op 16:9 zet is hij echt wel 16:9, en niet gerekt. (Dit geldt overigens niet voor VC spellen en NGC spellen) En ik gebruik gewoon de composiet kabel. (maar niet het scart blokje)Fire69 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:14:
De Wii stuurt een 4:3 signaal uit. Ik kan mijn tv dan wel laten rekken naar 16:9, maar da's niet echt ideaal natuurlijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 10:14 ]
Nu heb ik sinds gister een nieuw spel (boom blox), maar tijdens het spelen gaat de laser heel vaak heen en weer. Hoe kan dit? Kan dit aan de dvd liggen? Of hoort dit bij het spel?
Bij andere spellen heb ik dit nooit!! En ik vraag mij dan ook af of het wel goed is voor m'n Wii...
Kan ik een andere dvd vragen waar ik het spel gekocht heb??
Bij andere spellen heb ik dit nooit!! En ik vraag mij dan ook af of het wel goed is voor m'n Wii...
Heb precies hetzelfde probleem bij Boom Blox maar alleen in de multiplayer...
Bah, ik ben bijna klaar met MP3. Zit nu op 92% met 91% van de items. Wat een geweldig spel.
En een van de weinige spellen van tegenwoordig waar ik het ook echt leuk vind van die extra items te zoeken.
[ Voor 37% gewijzigd door Captain N op 06-06-2008 10:56 ]
Mijn foto's op Flickr.
Hoeveel tijd ben je daar nu mee kwijt geweest?Captain N schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:56:
Bah, ik ben bijna klaar met MP3. Zit nu op 92% met 91% van de items. Wat een geweldig spel.En een van de weinige spellen van tegenwoordig waar ik het ook echt leuk vind van die extra items te zoeken.
Aardig wat, ik speel het echt op m'n gemakje. Scan ook echt alles, ook al is het niet nodig voor die logboek records. Heb nu de code voor die Leviathan geregeld, maar wil voordat ik naar Phaaze ga eerst alles op de huidige planeten nog halen. Dat wormhole verhaal klinkt alsof je daarna niet meer terug kan, dus voor de zekerheid...
Net nog bij toeval een missile expansion ontdekt in Skytown
Naja... gewoon een beetje rondlopen, dan komen we er wel weer.
edit: gevonden! 
Heb overigens net de laatste Energy Cell gevonden die ik nog moest, dus eens even kijken wat er gebeurt als ik die gebruik.
Ik heb nu overigens:
• 95/100 pickups
• alle abilities
• alle energy cells
• 104 rode, 27 gele, 46 blauwe, 1 groene credits, 16 friend vouchers
• creature scans mis ik nog 3 Phazon en 2 Bosses
• mis nog 5 research scans
• en nog 2 Skytown data lores
Beter dat ik niet ergens iets heb overgeslagen wat ik nu niet meer kan scannen.
Metroid Prime 1 had ik de eerste keer met 98% of zo gehaald, dat is zuur. 
spoiler:
Ik ben nu nog een beetje aan het rondzoeken naar een plek waar je via zo'n walljump gebeuren omhoog kon en dan een missile zag liggen waar je via een spider track kon komen. Heb nu inmiddels die ability natuurlijk, maar kan niet meer vinden waar dat was. in een gat in een paaltje waar je als morph ball in kunt
Heb overigens net de laatste Energy Cell gevonden die ik nog moest, dus eens even kijken wat er gebeurt als ik die gebruik.
Ik heb nu overigens:
• 95/100 pickups
• alle abilities
• alle energy cells
Beter dat ik niet ergens iets heb overgeslagen wat ik nu niet meer kan scannen.
spoiler:
Hmm... een bezoekje aan zo'n research geval in Sky Town levert een hele zooi extra map data en wat research entries op. 
[ Voor 31% gewijzigd door Captain N op 06-06-2008 12:52 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Kan geen kwaad, ligt simpelweg aan de manier waarop de game moet laden. Bij Super Mario Galaxy wordt bijvoorbeeld het level van te voren ingeladen maar bij spellen als Boom Blox en Scarface streamed de Wii de data van de disc.PleXtor schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:33:
Nu heb ik sinds gister een nieuw spel (boom blox), maar tijdens het spelen gaat de laser heel vaak heen en weer. Hoe kan dit? Kan dit aan de dvd liggen? Of hoort dit bij het spel?
Overigens heeft Wario Land een Europese/Engelse naam:
Wario Land: The Shake Dimension en is er een nieuwe exclusieve titel aangekondigt:

Tenchu 4 voor de Wii
Ik zag zojuist een Wiimote en draadloze nunchuck van Gbooster bij de bart smit. De wiimote is helaas net zo duur als de originele maar dan wel draadloos te verbinden met de draadloze nunchuck zonder adapter. Iemand al ervaring met deze eerste 3rd party Wiimote?
Gisteren ook eindelijk nog 2 wii wheels gevonden (er stond een berg bij de saturn in tilburg), kunnen we eindelijk allemaal met een wieltje spelen bij MK.
Gisteren ook eindelijk nog 2 wii wheels gevonden (er stond een berg bij de saturn in tilburg), kunnen we eindelijk allemaal met een wieltje spelen bij MK.
Hmm, zopas castlevania IV getest en ik zit precies al vast in het eerste level. Iemand een idee hoe ik over die grote put geraak?
Hekje door, omhoog drukken.zezke schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:26:
Hmm, zopas castlevania IV getest en ik zit precies al vast in het eerste level. Iemand een idee hoe ik over die grote put geraak?
vertrouw me, dat is het
ken het probleem
Lost Winds net een half uurtje gespeeld. Het lijkt wel een leuk spel te zijn, maar ik ben vooral gecharmeerd door de mooie muziek. 
Toki Tori is ook leuk, maar wordt het niet snel wat saai? Zit nu wel nog maar in de "trainingslevels", maar het is wel vaak hetzelfde momenteel...
Toki Tori is ook leuk, maar wordt het niet snel wat saai? Zit nu wel nog maar in de "trainingslevels", maar het is wel vaak hetzelfde momenteel...
@ Fire69,
Zo waren de spellen van vroeger nu eenmaal. Alleen spelers die dat soort games nog echt leuk vinden om te spelen, waaronder ikzelf, zullen dan ook van het spel kunnen genieten. Voor de huidige reeks gamers die enkel de luxe 3d werelden gewend zijn, is het spel boring..
Edit @ post hieronder:
Schaakspel gamer van 300 jaar terug?
Zo waren de spellen van vroeger nu eenmaal. Alleen spelers die dat soort games nog echt leuk vinden om te spelen, waaronder ikzelf, zullen dan ook van het spel kunnen genieten. Voor de huidige reeks gamers die enkel de luxe 3d werelden gewend zijn, is het spel boring..
Edit @ post hieronder:
Schaakspel gamer van 300 jaar terug?
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 06-06-2008 21:54 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb in mijn pc nog een Geforce2 zitten, onder welke categorie zou ik vallen denk je?
Een gamer die liever een console koopt dan een losse videokaart (aardig vergelijkbaar in prijs) misschien?Fire69 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:45:
Ik heb in mijn pc nog een Geforce2 zitten, onder welke categorie zou ik vallen denk je?
Hmm, jammer dat de aanschaf van een Wii altijd maar moet wachten bij mij. Ik stel het voortdurend uit; hoewel ik echt heel graag wil genieten van The Legend of Zelda: Twilight Princess, Metroid Prime 3, No More Heroes, enz. Op een dag moet hier toch eens een Wii binnenkomen.
Ik ben denk ik eerder het type waarvoor Nintendo de Wii heeft ontworpen.BlackMage schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 22:37:
[...]
Een gamer die liever een console koopt dan een losse videokaart (aardig vergelijkbaar in prijs) misschien?
Ik had een xbox maar die gebruikte ik enkel voor XBMC.
De Wii heb ik nu enkel omdat ik samen met andere mensen kan spellen, en dat op een leuke manier (slaan, gooien, sturen, ... )
Ik heb Zelda, maar was het na 10min al beu.
Lost Winds en Toki Tori zit ik in de begin-levels al vast
Hoeveel levels heb je gedaan dan? En wat noem je saai? De eerste world is misschien vrij makkelijk maar daarna wordt het al snel pittig.Fire69 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 20:49:
Dit is wellicht ook nog nuttig:Captain N schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:34:
Aardig wat, ik speel het echt op m'n gemakje. Scan ook echt alles, ook al is het niet nodig voor die logboek records. Heb nu de code voor die Leviathan geregeld, maar wil voordat ik naar Phaaze ga eerst alles op de huidige planeten nog halen. Dat wormhole verhaal klinkt alsof je daarna niet meer terug kan, dus voor de zekerheid...Net nog bij toeval een missile expansion ontdekt in Skytown
spoiler:Ik ben nu nog een beetje aan het rondzoeken naar een plek waar je via zo'n walljump gebeuren omhoog kon en dan een missile zag liggen waar je via een spider track kon komen. Heb nu inmiddels die ability natuurlijk, maar kan niet meer vinden waar dat was.in een gat in een paaltje waar je als morph ball in kuntNaja... gewoon een beetje rondlopen, dan komen we er wel weer.
edit: gevonden!
Ik heb nu overigens:
• 95/100 pickups
• alle abilities
• alle energy cells
Beter dat ik niet ergens iets heb overgeslagen wat ik nu niet meer kan scannen.Metroid Prime 1 had ik de eerste keer met 98% of zo gehaald, dat is zuur.
spoiler:Hmm... een bezoekje aan zo'n research geval in Sky Town levert een hele zooi extra map data en wat research entries op.
spoiler:
Heb je de chozo observatory (oid) al gevonden? Daar staat namelijk waar je alles kunt vinden meen ik. heb dit gelezen maar nooit zelf gevonden, ook niet heel erg gezocht
Waar ben je nu dan? W2M4,5,6,7 zijn echt vervelend... en W3L5 is was ook al erg lastig... kom er niet meer uit...Whollabilla schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:50:
[...]
Ik ga echt niet naar FAQs kijken voor Toki Tori. Het zelf bedenken is juist het leuke van dat spel.
Geniaal spel!
[ Voor 5% gewijzigd door Victorio op 07-06-2008 17:50 ]
Van World 1 heb ik alle levels uitgespeeld, behalve moeilijk 3 en moeilijk 6, van World 2 heb ik alle levels t/m moeilijk 2 uitgespeeld, en van World 3 heb ik level 1 t/m 5 uitgespeeld. Het wordt inmiddels toch wel erg moeilijk af en toeVictorio schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:35:
[...]
Waar ben je nu dan? W2M4,5,6,7 zijn echt vervelend... en W3L5 is was ook al erg lastig... kom er niet meer uit...![]()
Geniaal spel!
net eternal darkness voor de cube binnegekregen, ziet er echt vet sfeervol uit.
valt me trouwens op dat ie 16:9 ondersteunt terwijl veel games die rond dezelfde tijd en ook later uitkwamen dat niet hebben (twilight princess cube versie)
valt me trouwens op dat ie 16:9 ondersteunt terwijl veel games die rond dezelfde tijd en ook later uitkwamen dat niet hebben (twilight princess cube versie)
Van de week een Wii gekocht, beetje een impulsaankoop ingegeven door wat gespeeld te hebben bij een collega. Meteen Crossbow Training erbij gehaald.
Nu wil ik een laadstation halen; op ebay zie ik dat die dingen niks kosten, inclusief twee 2800mA accu's betaal je nog geen 15 euro. Maar ik meen gelezen te hebben dat sommige accu's dikker zijn dan normaal en zodoende de controller niet meer laten passen in bijvoorbeeld de crossbow; klopt dit?
Het gaat om dit laadstation.
Nu wil ik een laadstation halen; op ebay zie ik dat die dingen niks kosten, inclusief twee 2800mA accu's betaal je nog geen 15 euro. Maar ik meen gelezen te hebben dat sommige accu's dikker zijn dan normaal en zodoende de controller niet meer laten passen in bijvoorbeeld de crossbow; klopt dit?
Het gaat om dit laadstation.
[ Voor 19% gewijzigd door Dr. Strangelove op 07-06-2008 18:55 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Het blijft duurder dan een setje oplaadbare batterijen. Daarnaast heb ik van de 3 laadstations die ik heb mogen testen er geen gevonden die echt 2800mAh accu's had. Allen waren bedroevend slecht, 1600, 1200 en zelfs 800...
Overigens geen van de dingen stak uit alleen maakte bij 2 van de 3 het rubber hem iets digger waardoor je hem een beetje moet proppen in je Wii wheel en het standaard hoesje er niet meer overheen past.
Overigens geen van de dingen stak uit alleen maakte bij 2 van de 3 het rubber hem iets digger waardoor je hem een beetje moet proppen in je Wii wheel en het standaard hoesje er niet meer overheen past.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Op zich maakt het me weinig uit hoeveel lading ze bevatten aangezien ze toch in de lader staan en ik zelden langer dan een uur speel. En de stand geeft het geheel een wat netter aanzien, en voor het geld hoef je het niet te laten (inmiddels eentje gevonden voor 12 euro
).
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Weet iemand wat er precies wordt gewist als je via het Wii menu in options je geheugen wist?
Alle kanalen (behalve het game en Mii kanaal...?) zijn dan weg incl de kanaal en game saves?
Ik merkte dat je niet zomaar elke savegame kan backuppen naar SD. En waar worden de Mii's opgeslagen? Niet dat ik het van plan ben, maar wil het gewoon eens weten.
Het kan zoooo eenvoudig zijn...
Heb nu alles tot aan W3L6.
Alle kanalen (behalve het game en Mii kanaal...?) zijn dan weg incl de kanaal en game saves?
Ik merkte dat je niet zomaar elke savegame kan backuppen naar SD. En waar worden de Mii's opgeslagen? Niet dat ik het van plan ben, maar wil het gewoon eens weten.
Ik ben benieuwd wat je van W2M6 vind.Whollabilla schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 18:01:
[...]
Van World 1 heb ik alle levels uitgespeeld, behalve moeilijk 3 en moeilijk 6, van World 2 heb ik alle levels t/m moeilijk 2 uitgespeeld, en van World 3 heb ik level 1 t/m 5 uitgespeeld. Het wordt inmiddels toch wel erg moeilijk af en toe

[ Voor 39% gewijzigd door Victorio op 07-06-2008 19:44 ]
Interessante vacature bij Nintendo?
Bron.
Eindelijk een oplossing voor extern geheugen?CONTRACT - Software/Hardware Tester (080000003X)
** This is a CONTRACT position
Description of DutiesSummary of Requirements
- Creating and executing a test plan for Wii's USB devices
- Executing test plans with great attention to detail and documenting bugs
- Writing test procedure documents, gathering, and learning required software/hardware
- Reproducing bug reports and helping find work-arounds or resolutions
- Extremely thorough with keen attention to detail and accuracy
- Able to execute scripted tasks lists with regular repetition
- Ability to reliably report and track defects via spreadsheets or other bug tracking software with great detail
Bron.
[ Voor 3% gewijzigd door Icelus op 07-06-2008 20:29 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Alles. Saves, instelingen maar ook spellen en kanalen die je in de Wii shop hebt gekocht. Alle kanalen die je naar de SD kaart hebt gekopieerd kun je niet meer terugzetten, ondanks dat je nog steeds dezelfde Wii gebruikt. De Wii genereert bij de eerste keer opstarten een of andere hash code die wordt toegevoegd als je een kanaal of spel download. Jammer, maar zo kun je dus niet je eerder aangeschafte VC games gebruiken op dezelfde Wii als die gereset is [edit] maar wel opnieuw downloaden. [/edit]Victorio schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:39:
Weet iemand wat er precies wordt gewist als je via het Wii menu in options je geheugen wist?
[...]
De enige kanalen die overblijven zijn het disc channel, mii channel, photo channel, shop channel, forecast channel en het news channel.
Mii's worden gewoon in het standaard geheugen van de console opgeslagen. Daarnaast kun je ze op de Wii-mote zetten en weer importeren. Mii's kun je op deze manier dan wel weer meenemen van console naar console.
[ Voor 1% gewijzigd door Woefke op 07-06-2008 23:46 . Reden: aangevuld ]
Uhmmm, USB devices...? Dat kan zoveel betekenen naast geheugen.Icelus schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 20:28:
Interessante vacature bij Nintendo?
[...]
Eindelijk een oplossing voor extern geheugen?
Ok. Dus je Mii's zijn ook weg en de kanalen zijn weer volgens fabrieksinstelling? Ik vind het echt vreemd dat je niet in 1x al je savegames kan backuppen/wissen. Zou wel makkelijk zijn.Woefke schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 22:02:
[...]
Alles. Saves, instelingen maar ook spellen en kanalen die je in de Wii shop hebt gekocht. Alle kanalen die je naar de SD kaart hebt gekopieerd kun je niet meer terugzetten, ondanks dat je nog steeds dezelfde Wii gebruikt. De Wii genereert bij de eerste keer opstarten een of andere hash code die wordt toegevoegd als je een kanaal of spel download. Jammer, maar zo kun je dus niet je eerder aangeschafte VC games gebruiken op dezelfde Wii als die gereset is.
De enige kanalen die overblijven zijn het disc channel, mii channel, photo channel, shop channel, forecast channel en het news channel.
Mii's worden gewoon in het standaard geheugen van de console opgeslagen. Daarnaast kun je ze op de Wii-mote zetten en weer importeren. Mii's kun je op deze manier dan wel weer meenemen van console naar console.
[ Voor 67% gewijzigd door Victorio op 07-06-2008 22:14 ]
Verwijderd
Na formatatie, is alles in de fabrieksinstellingen. Alles behalve het winkelkanaal, dingen die je daar gedownload hebt kan je gratis opnieuw downloaden. Dit kan niet als je ook het winkelkanaal verwijderd hebt.
En je kan niet in 1x al je saves backuppen omdat je simpelweg niet alle saves kan backuppen. Games die WFC gebruiken zijn aan je Wii vergrendeld en kan je dus niet naar een SD kaart kopiëren (muv de savegame extractor homebrew, zie google)
En je kan niet in 1x al je saves backuppen omdat je simpelweg niet alle saves kan backuppen. Games die WFC gebruiken zijn aan je Wii vergrendeld en kan je dus niet naar een SD kaart kopiëren (muv de savegame extractor homebrew, zie google)
Dus ik kan alles gratis opnieuw downloaden? Dank U! Ik had het voor de zekerheid eerst geprobeerd met een Wii waar alleen de gratis kanalen uit de wii shop waren gedownload. Die kon ik na de reset niet terugzetten van de SD kaart, maar doordat ze gratis zijn kon ik dat opnieuw downloaden niet controleren.Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 22:38:
Na formatatie, is alles in de fabrieksinstellingen. Alles behalve het winkelkanaal, dingen die je daar gedownload hebt kan je gratis opnieuw downloaden. Dit kan niet als je ook het winkelkanaal verwijderd hebt.
Ik heb nog niet zo veel levels gedaan, ben nu net met Hard begonnen.Victorio schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 00:27:
[...]
Hoeveel levels heb je gedaan dan? En wat noem je saai? De eerste world is misschien vrij makkelijk maar daarna wordt het al snel pittig.
Ik zeg ook niet dat het saai is, ik vraag of het dat niet word? Verandert het verder in het spel nog? Komen er nog meer dingen dan bruggen, teleporteren en ijsblokjes?
Ik zit trouwens al vast in Lost Winds redelijk in het begin. Notea stuurt me naar een shrine ten westen van Wither Falls. Die shrine vind ik dus niet
W2M6 is echt leuk gemaakt. Hij lijkt zo simpel, doordat hij zo klein is, maar schijn bedriegtVictorio schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:39:
[...]
Ik ben benieuwd wat je van W2M6 vind.Het kan zoooo eenvoudig zijn...
Heb nu alles tot aan W3L6.
spoiler:
Ik vond hem wel redelijk pittig, maar dat komt vooral doordat ik een klein foutje maakte. Ik zette de steen naar rechts, op een bruggetje, en ik ging er op staan. Dan een bruggetje naar links gebouwd. Ik bouwde nu telkens nóg een bruggetje naar links om naar boven, naar het eitje, te warpen. Dat was niet nodig, want ik had ook over het randje kunnen staan
. Ik kwam al telkens 1 bruggetje te kort 

edit: ik heb gelijk even W2M3 en W2M4 erachteraan gedaan. Vooral met W2M4 ben ik lang bezig geweest (ik had hem eerder ook al geprobeerd).
[ Voor 5% gewijzigd door Whollabilla op 08-06-2008 00:08 ]
Elke World heeft een eigen speciale wapen. Voor de rest komen er niet dingen bij maar wordt het wel steeds lastiger. Genoeg uitdaging dus! De Hard levels van World 4 schijnen echt onmenselijk te zijn...Fire69 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 23:44:
[...]
Komen er nog meer dingen dan bruggen, teleporteren en ijsblokjes?
Ik zit trouwens al vast in Lost Winds redelijk in het begin. Notea stuurt me naar een shrine ten westen van Wither Falls. Die shrine vind ik dus niet
En voor wat betreft LostWinds, zie gamefaq.
[ Voor 4% gewijzigd door Victorio op 08-06-2008 00:05 ]
Heb net 1000 Wii points gekocht met mijn bijna verlopen sterrenpunten, maar dat is volgens mij mazzel geweest. Had hier gelezen dat je het rond middernacht moet proberen. Dus ik inloggen en na een paar keer refreshen verscheen er een 1000 points card (voorraad >200). Ik meteen klikken en voila 4000 sterren afgeschreven. Kom ik terug in de Wii points shop zijn alle 1000 Wii point cards alweer uitverkocht...
Ik ben iig blij dat et gelukt is, heb nog maar 150 sterren die op verlopen staan.
Ik ben iig blij dat et gelukt is, heb nog maar 150 sterren die op verlopen staan.
Als ik wat tijd heb, zal ik het nog eens bekijken, maar ben momenteel redelijk verslaafd aan het geraken aan Lost Winds!Victorio schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:05:
[...]
Elke World heeft een eigen speciale wapen. Voor de rest komen er niet dingen bij maar wordt het wel steeds lastiger. Genoeg uitdaging dus! De Hard levels van World 4 schijnen echt onmenselijk te zijn...
En voor wat betreft LostWinds, zie gamefaq.
Ben trouwens verder geraakt zonder gamefaq, ik wist nog niet dat je obstakels in de fik kon steken.
Hoe komen jullie aan al die punten eigenlijk? Ik heb er nu 1500 (registratie Wii, Wii Sport en Wii Play). Per game kreeg ik 250 punten. Ik zie hier mensen met +10.000 punten, da's toch niet enkel van games te registreren??Deddiekoel schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:23:
Heb net 1000 Wii points gekocht met mijn bijna verlopen sterrenpunten, maar dat is volgens mij mazzel geweest. Had hier gelezen dat je het rond middernacht moet proberen. Dus ik inloggen en na een paar keer refreshen verscheen er een 1000 points card (voorraad >200). Ik meteen klikken en voila 4000 sterren afgeschreven. Kom ik terug in de Wii points shop zijn alle 1000 Wii point cards alweer uitverkocht...
Verwijderd
Vroeger kon je op meerdere mannieren aan sterren komen, tegenwoordig is het vrijwel alleen door games te kopen.
Even een tip voor de mensen die op zoek naar naar de Wii Fit, ga naar Duitsland, daar hebben ze echt nog genoeg. Was er gisteren en ik wist niet wat ik zag, wel 20 dozen op voorraad.
En het is echt super leuk, ben nu al bekaf na 30 minuten
[ Voor 14% gewijzigd door haroldso op 08-06-2008 11:20 ]
Bij Saturn in Groningen stond de halve winkel vorige week ook vol met Wii Fit dozen.haroldso schreef op zondag 08 juni 2008 @ 11:19:
Even een tip voor de mensen die op zoek naar naar de Wii Fit, ga naar Duitsland, daar hebben ze echt nog genoeg. Was er gisteren en ik wist niet wat ik zag, wel 20 dozen op voorraad.
Verwijderd
Wil de wii aanschaffen maar ben eerst op zoek naar een goede keuze voor het beeldscherm. Jammer dat de wii niet gewoon op een TFT-beeldscherm met VGA of DVI aangesloten kan worden. Mijn zolder staat vol met beelschermen en TV kijken doen we op een PC met TV-kaart. Wie heeft er een goede tip voor mij met een klein budget?
Verwijderd
Wii VGA kabels:Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 12:03:
Wil de wii aanschaffen maar ben eerst op zoek naar een goede keuze voor het beeldscherm. Jammer dat de wii niet gewoon op een TFT-beeldscherm met VGA of DVI aangesloten kan worden. Mijn zolder staat vol met beelschermen en TV kijken doen we op een PC met TV-kaart. Wie heeft er een goede tip voor mij met een klein budget?
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-10z-49-en-70-2jp6.html
http://www.vdigi.com/inde...n=com_virtuemart&Itemid=1
Ze zijn niet zo heel eenvoudig te vinden maar ze bestaan wel. Je moet alleen wel opletten dat alleen 480p games werken(Mario Galaxy, Zelda TP etc.) maar 576i games niet zoals Mario Party 8. Er zijn gelukkig maar een handjevol Wii titels die geen 480p zijn. Het staat overigens achterop het doosje aangegeven als EDTV.
Als je er net een gekocht hebt klopt het dat ze dan uitverkocht staan.Deddiekoel schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:23:
Kom ik terug in de Wii points shop zijn alle 1000 Wii point cards alweer uitverkocht...
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Maar als ik een 100 punten kaart koop staan ze die er nog wel. Die 100 punten kaarten stonden er overigens ook toen ik de 1000 had aangeschaft?DukeBox schreef op zondag 08 juni 2008 @ 13:17:
[...]
Als je er net een gekocht hebt klopt het dat ze dan uitverkocht staan.
En ik was dus bij de Duitse filiaal. De Wii's zijn daar ook nog flink op voorraad. Ik snap echt niet dat er een tekort is in Nederland. 2/3 weken wachten wat een onzin! Wil je hem echt hebben dan heb je in Duitsland nog meer dan genoeg. En dan te bedenken dat zo'n winkelier tegen mij durft te zeggen dat in heel Europa hij niet meer te krijgen is, wat denkt die wel, dat ik dom ben?!BlackMage schreef op zondag 08 juni 2008 @ 11:23:
[...]
Bij Saturn in Groningen stond de halve winkel vorige week ook vol met Wii Fit dozen.
Toki Tori uitgespeeld. Heerlijk die NL credits. Hulde aan Two Tribes!
Nu alleen nog de Moeilijke levels van World 3 en 4. Die van 4 zullen me waarschijnlijk nooit lukken zonder hulp.
Nu alleen nog de Moeilijke levels van World 3 en 4. Die van 4 zullen me waarschijnlijk nooit lukken zonder hulp.
gisteren voor het eerst no more heroes gespeeld.
Aardig leuke game.. alleen ik ben linkshandig en ik zie nergens iets om dit in te stellen. dat vind ik een erg groot minpunt
verder vind ik het veranderen van mensen in hoopjes stof ook zo jammer
had liever de uncensored versie gehad of in ieder geval een mogelijkheid daarvoor
Aardig leuke game.. alleen ik ben linkshandig en ik zie nergens iets om dit in te stellen. dat vind ik een erg groot minpunt
verder vind ik het veranderen van mensen in hoopjes stof ook zo jammer
Wordt de wii binnenkort wellicht weer afgeprijsd? Vind het een beetje absurd dat de xbox360 50euro goedkoper is...
Waarom zou er een prijsverlaging moeten komen? Als je kijkt naar vraag en aanbod; de vraag is nog altijd groter dan het aanbod, dus is er voor Nintendo geen reden om de prijs te verlagen... Je gaat zelf toch ook pas je prijs verlagen als de vraag terugloopt?SCIxX schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:02:
Wordt de wii binnenkort wellicht weer afgeprijsd? Vind het een beetje absurd dat de xbox360 50euro goedkoper is...
Nintendo zal een prijsverlaging nooit (lang) van tevoren gaan aankondigen. Anders stort de verkoop in, tot de datum waarop je hem doorvoert.
Verder zal het Nintendo worst zijn dat de 360 goedkoper is. Pas als de verkoop een stimulans nodig heeft, zal Nintendo de prijs verlagen. Aangezien de Wii nog steeds als een tierelier verkoopt, lijkt het mij vreemd als Nintendo snel met een prijsverlaging zal komen.
Verder zal het Nintendo worst zijn dat de 360 goedkoper is. Pas als de verkoop een stimulans nodig heeft, zal Nintendo de prijs verlagen. Aangezien de Wii nog steeds als een tierelier verkoopt, lijkt het mij vreemd als Nintendo snel met een prijsverlaging zal komen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Homebrew zien we hier liever niet besproken worden, laat staan specifieke vragen over spellen emuleren...
Homebrew zien we hier liever niet besproken worden, laat staan specifieke vragen over spellen emuleren...