Klopt, maar ik wil stiekem graag een Wii, maar heb al een x360.
Dan vind ik 250 euro toch nog wel veel geld.
Nu is de 200 euro variant van de 360 ook pure geldverspillingOscar Mopperkont schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:13:
Verder zal het Nintendo worst zijn dat de 360 goedkoper is. Pas als de verkoop een stimulans nodig heeft, zal Nintendo de prijs verlagen. Aangezien de Wii nog steeds als een tierelier verkoopt, lijkt het mij vreemd als Nintendo snel met een prijsverlaging zal komen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
in de loop van de week verschijnt sports island, kost maar 25 euro. Zou het nog wat zijn?
Verwijderd
Ken die hele game niet maar aangezien die schijnbaar maar 25 euro gaat kosten heb ik zo mijn twijfels.
Bedoel je deze?greatgonzo schreef op zondag 08 juni 2008 @ 22:32:
in de loop van de week verschijnt sports island, kost maar 25 euro. Zou het nog wat zijn?
Waarom zou je een optie nodig hebben voor linkshandigen? Je kunt de Wiimote en Nunchuk zo omwisselen zonder de controls te moeten veranderen lijkt me toch?THE_CR0SS schreef op zondag 08 juni 2008 @ 18:39:
gisteren voor het eerst no more heroes gespeeld.
Aardig leuke game.. alleen ik ben linkshandig en ik zie nergens iets om dit in te stellen. dat vind ik een erg groot minpunt
verder vind ik het veranderen van mensen in hoopjes stof ook zo jammerhad liever de uncensored versie gehad of in ieder geval een mogelijkheid daarvoor
Zie: Righteye in "[Multi] Het Grote Guitar Hero 3 topic - ..."
Iemand suggesties over welke losse 3rd party Wii gitaar ?
Gaarne ook daar reageren. Wilde niet crossposten, maar wel wat aandacht
[ Voor 9% gewijzigd door Righteye op 08-06-2008 23:31 ]
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Ik wil ook nog een losse hebben eigenlijk... helemaal nu 13 juni deze uitkomt...Righteye schreef op zondag 08 juni 2008 @ 23:20:
Iemand suggesties ? Gaarne ook daar reageren. Wilde niet crossposten, maar wel wat aandacht
Kan je niet beter gewoon 2 identieke gitaren kopen? Als er één beter is als de andere komt er altijd gezeik wie de betere mag gebruiken en als de gene met de betere wint dan 'komt dat door de gitaar'.
Nou, zo kinderachtig zijn we nu ook weer niet (mag ik lijen met 31 en 29
).
Een betere gitaar heeft weer voordelen bij single player, verder ben ik stukken beter met GH3 als me dinnetje, dus dan neem ik de rotste wel
Een betere gitaar heeft weer voordelen bij single player, verder ben ik stukken beter met GH3 als me dinnetje, dus dan neem ik de rotste wel

[ Voor 49% gewijzigd door Righteye op 09-06-2008 07:09 ]
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Nu heb ik boom blox gekocht en het spel werkt bijna altijd goed, maar soms dan vliegt mijn handje alle kanten op. Als ik gewoon op de tv richt dan staat het handje of heel ergens anders of hij schud alle kanten op. Als ik het spel afsluit en terug ga naar het wii menu, dan werkt de aanwijzer weer normaal. Ga ik dan weer terug naar Boom blox, dan werkt het vaak weer niet goed!
Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben? Wat zou dit kunnen zijn?
Dit lees ik overal maar de meeste reacties van linkshandigen is gewoon dat het andersom veel prettiger speelt.-Sander schreef op zondag 08 juni 2008 @ 23:18:
[...]
Waarom zou je een optie nodig hebben voor linkshandigen? Je kunt de Wiimote en Nunchuk zo omwisselen zonder de controls te moeten veranderen lijkt me toch?
Ik heb het spel nu iets verder gespeeld en ik moet zeggen dat de gameplay soms erg matig is. tussen de gevechten in moet je op je motor door de stad. de besturing van dat ding is echt waardeloos. ook het botsen tegen andere auto's etc is ronduit slecht afgewerkt.
grafisch vind ik het allemaal wel grappig maar de charme gaat er toch snel van af denk ik naarmate je verder komt.
Hmm ben nu op 50% maar heb dat nog niet meegemaakt om eerlijk te wezenPleXtor schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:01:
Nu heb ik boom blox gekocht en het spel werkt bijna altijd goed, maar soms dan vliegt mijn handje alle kanten op. Als ik gewoon op de tv richt dan staat het handje of heel ergens anders of hij schud alle kanten op. Als ik het spel afsluit en terug ga naar het wii menu, dan werkt de aanwijzer weer normaal. Ga ik dan weer terug naar Boom blox, dan werkt het vaak weer niet goed!
Volgens mij zijn de "officiele" gitaren ook los te koop. Daarnaast ben ik altijd te spreken over de kwaliteit van Nyko en die hebben ook een gitaar. Maar als je GH3: Aerosmith overweegt dan zal daar heus ook wel een gitaar bij zitten...Righteye schreef op zondag 08 juni 2008 @ 23:20:
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Ik vermoed dat je een halogeen lamp oid in de buurt hebt...PleXtor schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:01:
Was van 't weekeinde bij de BS & van Leest, maar die hadden beide een 'nep' wii-mote van G-boost (oid). Iemand daar al ervaring mee.
Is 't wat voor een enkel keertje mp, of is 't een bagger ding.
Voor de prijs hoef je 't niet echt te doen (39,95 geloof ik) maar voor de verkrijgbaarheid hier in de buurt...
Voor de prijs hoef je 't niet echt te doen (39,95 geloof ik) maar voor de verkrijgbaarheid hier in de buurt...
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Nee het is gewoon overdag. Heb geen eens halogeen lampen in mijn huis. Ben ook al bezig geweest met de gevoeligheid van de sensor, maar dat helpt ook niet...Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:00:
[...]
Ik vermoed dat je een halogeen lamp oid in de buurt hebt...
[ Voor 6% gewijzigd door PleXtor op 09-06-2008 13:34 ]
Misschien klinkt het raar, maar heb je spiegelende oppervlakken in de buurt (tegenover) van je sensorbar? Volgens mij had ik precies het zelfde maar alleen als ik het raam helemaal open heb en het glas dus als een soort spiegel ging werken.PleXtor schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:29:
[...]
Nee het is gewoon overdag. Heb geen eens halogeen lampen in mijn huis. Ben ook al bezig geweest met de gevoeligheid van de sensor, maar dat helpt ook niet...
dat probleem heb ik dus precies het zelfde. als ik mijn gordijnen open heb spiegelt het op de tv en dat stoort de wii-mote bij mij.
3rd party voor de prijs van het origineel? Klinkt als een slechte deal. Ik woon in Haarlem en was recentelijk nog in Alkmaar en in beide steden heb ik in diverse winkels remotes zien liggen, dus tenzij je enige vervoersmiddel de bus isJ2pc schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:37:
Was van 't weekeinde bij de BS & van Leest, maar die hadden beide een 'nep' wii-mote van G-boost (oid). Iemand daar al ervaring mee.

Maar goed, ik heb afgelopen 3 weekenden een wii, wii play en wii fit gekocht (spel per week is wel een mooi gemiddelde
[ Voor 14% gewijzigd door Voutloos op 09-06-2008 14:40 ]
{signature}
Jij vind Wii Play een spel ?Voutloos schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:38:
[...]
3rd party voor de prijs van het origineel? Klinkt als een slechte deal. Ik woon in Haarlem en was recentelijk nog in Alkmaar en in beide steden heb ik in diverse winkels remotes zien liggen, dus tenzij je enige vervoersmiddel de bus is, heb je in no time een gegarandeerd goede remote welke bij de rest past.
Maar goed, ik heb afgelopen 3 weekenden een wii, wii play en wii fit gekocht (spel per week is wel een mooi gemiddelde) en dat allemaal zonder wachtlijst of noemswaardige moeite, dus misschien ben ik wel gewoon een bofkont.
hmmm daar kan ik nog eens mee experimenteren. Boven mijn hoofd hangen twee spiegelende foto lijsten. Ik zal eens wat proberen thuis met gordijnen dicht etc. Bedankt voor de tip iig!BlackMage schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:38:
[...]
Misschien klinkt het raar, maar heb je spiegelende oppervlakken in de buurt (tegenover) van je sensorbar? Volgens mij had ik precies het zelfde maar alleen als ik het raam helemaal open heb en het glas dus als een soort spiegel ging werken.
Het werkt een beetje als volgt:PleXtor schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:47:
[...]
hmmm daar kan ik nog eens mee experimenteren. Boven mijn hoofd hangen twee spiegelende foto lijsten. Ik zal eens wat proberen thuis met gordijnen dicht etc. Bedankt voor de tip iig!
De sensorbalk (zwart/grijze balkje met draad) bevat een aantal (met het oog) onzichtbare lampjes. De Wiimote ziet die lampjes en bepaald aan de hand daarvan op welke positie jij richt. Maar zodra de Wiimote zowel de sensorbalk als een reflectie daarvan ziet dan raakt ie in de war en zal de aanwijzer raar gaan doen. Een reflectie van een raam of bijv. fotolijstje is wel veel zwakker, dus als je de gevoeligheid wat lager zet (In de wii opties) zal het waarschijnlijk ook opgelost zijn.
En daar komt nog bij dat zonlicht ook infra-rood licht bevat, waardoor het dus moeilijker is voor de wiimote om z'n positie te bepalen, aangezien dat ook via infra-rood gaat. Dus bij veel zonlicht, gordijnen dicht.
De gevoeligheid staat op 2.. Zet ik die op 1 dan is het handje soms helemaal niet te zien op de tv. Maar tegenover waar ik zit is ook een raam. Misschien dat dat ook weer effect op de wii mote heeft? Ik ga vanavond wel even met de gordijnen dicht testen.
Mijn gevoeligheid staat gewoon op max (5 dacht ik) 
Ik kan makkelijk een meter of 4 weg gaan en in een hoek van 45° naar de tv richten en het ding werkt nog perfect
Je zegt trouwens dat het in de Wii-menu wel goed werkt, dan kan het toch geen weerspiegeling of gevoeligheid zijn...
Ik kan makkelijk een meter of 4 weg gaan en in een hoek van 45° naar de tv richten en het ding werkt nog perfect
Je zegt trouwens dat het in de Wii-menu wel goed werkt, dan kan het toch geen weerspiegeling of gevoeligheid zijn...
Je kan de gevoeligheid aanpassen?
zal dat vanavond eens ff vlug doen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Nee volgens mij niet, maar ik heb er anders totaal geen verklaring voor. SaURoN heeft het spel ook en heeft nergens last van... Dus dat is erg vreemd. Even wat testen kan natuurlijk geen kwaad...Fire69 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:16:
Mijn gevoeligheid staat gewoon op max (5 dacht ik)
De gevoeligheid vol open zetten hoeft niet altijd positief te werken.
Als je de calibratie doet kun je zien wat de Wiimote 'ziet'. Dan kun je ook zien maar de problemen zijn en wellicht de gevoeligheid daarop aanpassen.
Als je de calibratie doet kun je zien wat de Wiimote 'ziet'. Dan kun je ook zien maar de problemen zijn en wellicht de gevoeligheid daarop aanpassen.
Ze verkopen niet als een tierelier, geen enkele shop heeft ze liggen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
En hoe komt dat denk jeArno schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:57:
Alsof ik dat niet weet 
Maar als Nintendo de productie eens omhoog haalt, dan is er in elk geval een kans dat de verkoop nog beter gaat
Maar als Nintendo de productie eens omhoog haalt, dan is er in elk geval een kans dat de verkoop nog beter gaat
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dat zal waarschijnlijk dan wel ten koste van de kwaliteit gaan... Goedkopere onderdelen, snellere assemblage.Arno schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:01:
Alsof ik dat niet weet
Er is niet veel mis met de productie.... Als je een Wii wilt dan kan je binnen een week één hebben. Probleem is de distributie. Nederland heeft er te weinig.
Verwijderd
bij de MM in Zwolle ligt een hele lading Wii's met mario & sonic at the olimpics (dus nogsteeds een sports pack
) i.p.v. wii sports
Lijkt me sterk dat het een vervanging is van Wii Sports...Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:41:
bij de MM in Zwolle ligt een hele lading Wii's met mario & sonic at the olimpics (dus nogsteeds een sports pack) i.p.v. wii sports
Idd, dat moet een extra game zijn (waar je ook voor betaalt). Wii Sports is niet los te koop, die krijg je altijd bij de Wii.
Ik verwacht niet dat ze in de MM japanse Wii's gaan verkopen. Daar krijgen ze veel te veel problemen mee, wanneer de extra bijgekochte spelletjes plotseling niet blijken te werken. Wii Sports moet er dus gewoon bij zitten, want voor zover ik weet krijgt elk europees land Wii Sports erbijSaURoN schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:18:
Misschien zijn het Import Wii's ? In japan kreeg je bv wii sports er niet bij
uhm...
Ik las op FOK!Games het volgende over CoD5:
Ik hoop dat deze lijn nu doorzet en de Wii verlost is van de PS2 koppeling!
Als dit inderdaad waar is is dat een erg knappe prestatie en een die eindelijk aangeeft dat als je maar een beetje moeite wil doen je met de Wii mooie dingen kunt bereiken!In tegenstelling tot wat veel mensen dachten is het Treyarch (die voor de Wii-versie een apart in-house development-team gebruikt) gelukt om de Call of Duty 4-engine te poorten naar de Wii. Hierdoor zullen de graphics van de game een stuk dichter bij die van de Xbox 360 en PlayStation 3 liggen dan bij veel games voorheen het geval was. De truc was blijkbaar om veel ervaren Wii-developers op de problemen te zetten, en dan vloeit er vanzelf wat moois uit.
De sterrencatalogus is weer een beetje bijgevuld (niks nieuws, gewoon dingen die voorheen op waren), dus mensen die nog met sterren zitten die binnenkort gaan verlopen kunnen hun slag slaan.
Heb zelf 6000 punten aan Wii-points uitgegeven en 2000 aan een kartende Yoshi.
CoD5 komt ook op de PS2 dus ik kan al raden waar de Wii versie als twee druppels water op gaat lijken.Deddiekoel schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:17:
Ik las op FOK!Games het volgende over CoD5:
[...]
Als dit inderdaad waar is is dat een erg knappe prestatie en een die eindelijk aangeeft dat als je maar een beetje moeite wil doen je met de Wii mooie dingen kunt bereiken!
Verwijderd
De laatste info meld niets over een mogelijke PS2 versie, waarschijnlijk is die van de baan.BarôZZa schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:29:
[...]
CoD5 komt ook op de PS2 dus ik kan al raden waar de Wii versie als twee druppels water op gaat lijken.
Dat Fok!Games nieuwsbericht van vandaag zegt toch echt:Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:42:
[...]
De laatste info meld niets over een mogelijke PS2 versie, waarschijnlijk is die van de baan.
Call of Duty 5 verschijnt in de herfst van dit jaar voor de PC, PlayStation 2 en 3, XBox 360, Nintedo Wii en DS.
Verwijderd
Volgens deze wikipedia pagina: Wikipedia: Call of Duty: World at War komt hij alleen op PC, PS3, XBOX360 en Wii
Het gaat mij er iig om dat de CoD4 engine geport is. Ik hoor goede dingen over CoD4 dus van mij mogen ze dieook nog naar de Wii brengen! Ik ben iig benieuwd...
MM in Leeuwarden, 2 weken geleden lagen er nog een stuk of 300 op voorraad.Arno schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:57:
Ik wil zo'n Wii Fit bidon, maar die is steeds uitverkocht als ik kijk.-Sander schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:16:
De sterrencatalogus is weer een beetje bijgevuld (niks nieuws, gewoon dingen die voorheen op waren), dus mensen die nog met sterren zitten die binnenkort gaan verlopen kunnen hun slag slaan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik twijfel nog over die Wireless Nunchuck. Op het eerste gezicht lijkt het alsof de rubberhoes niet meer op de wiimote past als dat wireless nunchuck zenderblokje er op geklikt wordt. Maar Rubber is flexibel, dus misschien past het toch wel. Kan iemand hier uitsluitsel over geven?
Wordt de rubberhoes hier sowieso veel gebruikt? Ik vind het aan de ene kant wel lekker in de hand liggen, maar het verwisselen van batterijen is omslachtiger en ook even snel in het Mario Kart stuurtje (of Wii zapper) plaatsen is er ook niet bij...
Wordt de rubberhoes hier sowieso veel gebruikt? Ik vind het aan de ene kant wel lekker in de hand liggen, maar het verwisselen van batterijen is omslachtiger en ook even snel in het Mario Kart stuurtje (of Wii zapper) plaatsen is er ook niet bij...
ik vind zo'n hoesje niet echt wat toevoegen.. als je gewoon vast blijft houden aan de remote's;):)
en er een beetje voorzichtig mee bent
en er een beetje voorzichtig mee bent
wie van vissen houdt, houdt niet van vissen
Ik gebruik dat rubber nooit. Veel te onhandig, voornamelijk omdat ik veel guitar hero speel
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik denk dat bij mij die wireless nunchuck alleen maar gaat vliegen 
De reden die jij daar geeft klopt als een bus KarlMarX...Ik heb precies het zelfde, de ene keer er wel om en de andere keer er weer af
De reden die jij daar geeft klopt als een bus KarlMarX...Ik heb precies het zelfde, de ene keer er wel om en de andere keer er weer af
Die gitaar van GH is vast niet te gebruiken op een XBOX360 en Wii of wel?Razor.Timo schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:54:
Ik gebruik dat rubber nooit. Veel te onhandig, voornamelijk omdat ik veel guitar hero speel
[ Voor 40% gewijzigd door SaURoN op 10-06-2008 14:55 ]
Ik heb regelmatig de Wiimote tegen de nunchuck geknalt, dus ik denk dat een rubber niet compleet nutteloos zou zijn... En mensen met erg grote handen vinden het misschien ook wel beter vasthouden.
Maar ik vind het lelijk en onhandig, daarom zitten ze nu in mijn Wii doos op zolder. Gewoon voorzichtig mee zijn en het polskoortje gebruiken (en vastzetten).
Maar ik vind het lelijk en onhandig, daarom zitten ze nu in mijn Wii doos op zolder. Gewoon voorzichtig mee zijn en het polskoortje gebruiken (en vastzetten).
Nee, je klikt de Wii-mote in de gitaar dus hij werkt met bluetoothSaURoN schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:55:
[...]
Die gitaar van GH is vast niet te gebruiken op een XBOX360 en Wii of wel?
ja dat dacht ik al, maar had stille lieve hoop dat ze gewoon compatible warenRazor.Timo schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:02:
[...]
Nee, je klikt de Wii-mote in de gitaar dus hij werkt met bluetooth
Nadeel van dat soort spellen vind ik altijd dat ik dan weer 2 gitaren wil om dan weer tegen elkaar te kunnen
Je kan ook met de wii-mote spelen, maar dat is gewoon ronduit kut
Er zijn mensen die op Hard prima meekomen hoor...Razor.Timo schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:42:
Je kan ook met de wii-mote spelen, maar dat is gewoon ronduit kut
Daar ben ik er geen van
Je ziet toch altijd die kleuren op het scherm? Rood/groen etc, en dan moet je dat aan een knopje van je wiimote koppelen 8P teveeeeel nadenken
Het hele idee is dat je gitaar aan het spelen bent en met enkel een wiimote is dat nogal vergezocht. Met dat spel moet je gewoon een grote foute plastic flutgitaar vasthebben.
{signature}
Ik heb zelf een Wireless Nunchuck van Nyko en ben er erg over te spreken. Enige dat minder is is dat bij mij het stekkertje van de zender niet supervast zit. Hierdoor wil hij nog wel eens losser gaan zitten waardoor de verbinding issues krijgen.
Verder werkt hij perfect en vind ik het een topding!
Weet er iemand waar er nog van die Gamecube controllers te koop zijn?
www.play-asia.comWoohooo schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:40:
Weet er iemand waar er nog van die Gamecube controllers te koop zijn?
daar kan je de opnieuw uitgegeven gamecube controllers bestellen (wii wit) en 3m snoer voor 16 euro
Bedankt voor de melding. Aangezien je alleen Wii-points kunt aanschaffen voor een Wii die aan je account is gekoppeld, ben ik genoodzaakt m'n sterren op te maken aan die meuk in de catalogus. Zag hem al aankomen dat het gewoon echt helemaal niet meer bijgevuld werd en m'n sterren straks gewoon wegvloeiden, maar nu toch nog zo'n Yoshi kart kunnen bestellen.-Sander schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:16:
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Hoe lang duurt dat ongeveer?SaURoN schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:05:
[...]
www.play-asia.com
daar kan je de opnieuw uitgegeven gamecube controllers bestellen (wii wit) en 3m snoer voor 16 euroen ja het komt aan
Bij mij was het tussen de 2-3 weken in totaal van bestelling totdat ik het op de stoep had, duurde een dag of 7-9 totdat ze het verzonden hadden
Met CC gekocht, binen 8 dagen later met de goedkoopste verzend optie.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:36:
Hoe lang duurt dat ongeveer?
Klopt niet, je kunt ze ook zonder koppeling kopen. Je kunt ze zelfs kopen als je niet eens een Wii hebt.Captain N schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:05:
Aangezien je alleen Wii-points kunt aanschaffen voor een Wii die aan je account is gekoppeld, ben ik genoodzaakt m'n sterren op te maken aan die meuk..
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Hoe dan? Bij mij zeurt 'ie namelijk dat ik eerst een Wii aan m'n account moet koppelen?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik log op http://wiipointscard.nintendo.nl/ in met mijn clubn account en kan daar gewoon mijn punten omwisselen naar sterren. Zo heb ik al heel wat ingewisseld.
Overigens lees ik hier https://wiipointscard.nin...g=nl_NL&content=tutorial2 dat je je account moet koppelen, dat heb ik nooit gedaan aangezien mijn Wii niet online is.
Overigens lees ik hier https://wiipointscard.nin...g=nl_NL&content=tutorial2 dat je je account moet koppelen, dat heb ik nooit gedaan aangezien mijn Wii niet online is.
[ Voor 38% gewijzigd door DukeBox op 10-06-2008 20:49 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik krijg daar dus gewoon een error. Kan niet inloggen omdat mijn account niet gekoppeld is met mijn account in het Wii winkelkanaal.
Mijn foto's op Flickr.
Net LostWinds uitgespeeld. Heel leuk spel!
Laatste stuk toch een guide moeten gebruiken, ik geraakte er echt niet door!
Datzelfde doe je onbewust ook als je een gitaar vast hebt. Na een tijdje denk je niet meer na en doe je het gewoon. Dus daar ligt het niet aan.SaURoN schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:02:
Daar ben ik er geen vanJe ziet toch altijd die kleuren op het scherm? Rood/groen etc, en dan moet je dat aan een knopje van je wiimote koppelen 8P teveeeeel nadenken
Hehe. Laatste stuk is ook wel tricky hier en daar. Maar wel een mooi spel.Fire69 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:17:
Net LostWinds uitgespeeld. Heel leuk spel!
[ Voor 28% gewijzigd door Victorio op 10-06-2008 23:35 ]
Spreekt mij eigenlijk toch wat minder aan dan LostWinds. Waarschijnlijk omdat ik er te hard moet bij nadenken en daar ben ik geen fan van
Dit klinkt toch een beetje vreemd en lijkt me niet erg praktisch. Van zo'n ding van 40 euro mag je toch verwachten dat het goed blijft zitten. Het moet wel een echte verbetering zijn ten op zichte van een normale nunchuck.Deddiekoel schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:19:
Ik heb zelf een Wireless Nunchuck van Nyko en ben er erg over te spreken. Enige dat minder is is dat bij mij het stekkertje van de zender niet supervast zit. Hierdoor wil hij nog wel eens losser gaan zitten waardoor de verbinding issues krijgen.
Past het rubberhoesje er nog wel om als je die zender aan de mote bevestigd?
Nee, tenzij je de onderkant van het rubberen hoesje netjes afknipt..KarlMarX schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:03:
[...]
Dit klinkt toch een beetje vreemd en lijkt me niet erg praktisch. Van zo'n ding van 40 euro mag je toch verwachten dat het goed blijft zitten. Het moet wel een echte verbetering zijn ten op zichte van een normale nunchuck.
Past het rubberhoesje er nog wel om als je die zender aan de mote bevestigd?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Hoe sla je bij wii sports tennis een zachte bal?
Ik heb het geprobeerd met a of b , maar merk dan niet echt verschil.
Ik heb het geprobeerd met a of b , maar merk dan niet echt verschil.
Je kan een klein beetje varieren in de snelheid van de bal door gewoon de wii-mote niet zo snel te bewegen. Op zich is sneller wel altijd beter, hoor, alleen iets moeilijker te sturen soms.
Wii Sports... tijd niet meer gedaan.
Maar ligt nog wel vlak naast de Wii bij vaakst-gespeelde-spelletjes (samen met Wii Fit, Mario Kart en Super Paper Mario, die nu weer de kast in kan omdat ik hem eindelijk heb uitgespeeld.)
Wii Sports... tijd niet meer gedaan.
Verwijderd
Als mensen nog Wii's zoeken:
Uit voorraad leverbaar:
http://www.bartsmit.com/s...nuID=273&productID=130886
Geen idee voor hoelang, maar hopelijk betekend dit dat we geen vragen meer krijgen over beschikbaarheid.
Uit voorraad leverbaar:
Geen idee voor hoelang, maar hopelijk betekend dit dat we geen vragen meer krijgen over beschikbaarheid.
Ik zag vandaag in folder van de MM ook de kreet "uit voorraad leverbaar". Da's meer een lokkertje volgens mij. Hij was net zo uitverkocht als vorige week/maand.
MM in Brussel heeft een volledige pallet vol staan, vandaag nog staan op kijken
Voor mensen die beschikbaarheid goed willen hebben. Op consoleshop.nl doen ze niet aan pre-orders maar hebben ze wel een notificatiesysteem. Vul daar je mail in en je krijgt van hen een mail als de Wii weer op voorraad is. Consoleshop is een goeie winkel met genoeg betaalmogelijkheden.Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:00:
Als mensen nog Wii's zoeken:
Uit voorraad leverbaar:
Oh geweldig. Geen Guitar Hero in velden en wegen. Maar het weekend erop wel willen spelen met vrienden, dus hem in Nederland online bestellen met credit card voor de snelle betaling (en de boete voor lief nemende). Los daarnaast een GC controller in !@#@# Azie bestellen. Controller is binnen. In elke winkel zie ik de Guitar Hero dozen in grote stapels voorbij komen. Maar mijn online bestelling ligt nog steeds dood in het water
Ik heb mijn wii uit het stopcontact gehaald omdat ik een grotere stekkerdoos wilde aansluiten, alleen nadat ik de wii weer in het stopcontact heb gedaan doet hij helemaal niets meer?!! 
Iemand een idee wat ik kan doen?
Even met rust laten wil weleens helpen...Cougar schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:02:
Ik heb mijn wii uit het stopcontact gehaald omdat ik een grotere stekkerdoos wilde aansluiten, alleen nadat ik de wii weer in het stopcontact heb gedaan doet hij helemaal niets meer?!!
Beelden van Alone in the Dark zien er toch wel erg leuk uit. Hoop dat dit een beetje leuke volwassene adventure game gaat worden. Hoop alleen dat ze een beetje goed met de wii-mote omgaan want in het filmpje ziet het er nogal chaotisch uit.
http://media.wii.ign.com/media/949/949110/vids_1.html
http://media.wii.ign.com/media/949/949110/vids_1.html
pff, balen hoor. Hoelang zou ik hem moeten laten liggen?Razor.Timo schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:02:
[...]
Even met rust laten wil weleens helpen...
Verwijderd
Heb ik ook al paar x gedaan maar blijft toch telkens werken hoor.. Probeer eens rechtstreeks op de stroom aan te sluiten in plaats van via stekkerdoos, dan weet je direct of het daar aan ligt of niet. Als er veel apparaten aangesloten zijn op die doos kan dat wel eens problemen geven.Cougar schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:50:
[...]
pff, balen hoor. Hoelang zou ik hem moeten laten liggen?
Het duurde even, maar heb dan toch echt Metroid Prime 3 uitgespeeld. 100% (alleen 1 research scan gemist, een deur die ik niet meer kon scannen, maar dat telt kennelijk niet mee) en heb er 23:53 over gedaan.
Waar voor m'n geld.
Over het eindfilmpje:
Heb even op Youtube gekeken wat voor endings je krijgt als je GEEN 100% haalt. Vanaf 75% is het een langer einde, en vanaf 100% krijg je als extraatje:
Heeft er iemand hier nog friend vouchers over trouwens? Ik heb er nog 16 te ruil.
Over het eindfilmpje:
spoiler:
Dat schip op het einde maakt het nog een beetje een open einde. Zag er vrij evil uit. Wie weet toch nog een vervolg op een of andere manier? 
Heb even op Youtube gekeken wat voor endings je krijgt als je GEEN 100% haalt. Vanaf 75% is het een langer einde, en vanaf 100% krijg je als extraatje:
spoiler:
net als op de good old NES Samus in catsuit! 
Heeft er iemand hier nog friend vouchers over trouwens? Ik heb er nog 16 te ruil.
[ Voor 26% gewijzigd door Captain N op 12-06-2008 13:29 ]
Mijn foto's op Flickr.
Bij mij deed ie het na een dag weer. De wii deed helemaal niets meer. Toen alle stekkers afgekoppeld en een dagje laten liggen. Is nu al aardig wat maanden geleden en sinds toen geen enkel probleem gehad.Cougar schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:50:
[...]
pff, balen hoor. Hoelang zou ik hem moeten laten liggen?
@ captain N, ik heb er dacht ik nog wel een paar. PM me ff je friend code en dan kijk ik vanavond even.
[ Voor 12% gewijzigd door rajackar op 12-06-2008 13:42 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Captain N schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:15:
Over het eindfilmpje:
spoiler:Dat schip op het einde maakt het nog een beetje een open einde. Zag er vrij evil uit. Wie weet toch nog een vervolg op een of andere manier?
spoiler:
Volgens mij is dat het schip van Sylux(Metroid Prime Hunters)
Die friendvouchers krijg je als je bepaalde eindbazen uitspeelt e.d. die kun je vervolgens naar iemand toe sturen die ze dan kan omzetten in groene coins om bonussen te krijgen. Onder andere in-game modellen van Ridley maar ook stickers voor op je schip. Een leuk detail is daarbij dat ik een Smash Bros. sticker kreeg toen ik een Amerikaanse save-file van SBBB op mn Wii had staan en dat terwijl mijn versie van Metroid Europees is.SaURoN schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 14:01:
Waar dienen die friend vouchers voor dan als ik vragen mag? Wat kan je er mee
De leukste bonus is de screenshot tool, daarmee kun je op ieder moment screenshots maken in de game door op de D-pad omhoog te drukken.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 14:04 ]
Heeft iemand okami al in de winkels gespot? Die zou morgen officieel uitkomen toch?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Ik heb BOOMBLOX gekocht in duitsland bij de winkel saturn.(vlak over de grens bij Aalten)
hij ligt daar voor maar 15 euro!
een echte topper die ik iederen kan aanraden!
Beste Tweakers,
Om te beginnen mijn introductie in dit topic, ik ga zondag kijken bij een verkoper van een 2e hands Wii. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? De Wii is niet omgebouwd, 3 controllers en 1 nunchuck erbij en wat games erbij.
Zijn er nog specifieke defecten waar ik op zou moeten letten?
Om te beginnen mijn introductie in dit topic, ik ga zondag kijken bij een verkoper van een 2e hands Wii. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? De Wii is niet omgebouwd, 3 controllers en 1 nunchuck erbij en wat games erbij.
Het enige wat in principe 'defect' kan zijn en niet direct opvalt is de laser van de drive. Dat kan je herkennen aan een drive die heel veel tijd nodig heeft om de spellen te lezen. Ook zal die misschien rare geluiden maken en duidelijk op en afspinnen. Waarschijnlijk zal de verkoper dan zeggen van "ja dit doet ie soms, gewoon even cdtje schoonmaken" ofzo, niet in trappen.Spec87 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:37:
Beste Tweakers,
Hoe lang is de normale laadtijd bij mario galaxy bijvoorbeeld? Ben al een tijdje niet meer in de buurt van een Wii geweest, dus ik kan het anders niet echt vergelijken.
Verwijderd
Super Mario Galaxy heeft behalve het opstarten geen laadtijden.Spec87 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:27:
Hoe lang is de normale laadtijd bij mario galaxy bijvoorbeeld? Ben al een tijdje niet meer in de buurt van een Wii geweest, dus ik kan het anders niet echt vergelijken.
15 euro maar?Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:21:
Ik heb BOOMBLOX gekocht in duitsland bij de winkel saturn.(vlak over de grens bij Aalten)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Homebrew zien we hier liever niet besproken worden, laat staan specifieke vragen over spellen emuleren...
Homebrew zien we hier liever niet besproken worden, laat staan specifieke vragen over spellen emuleren...