Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deeltje 100!! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 61.700 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
greatgonzo schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 21:36:
[...]
Nope, bedoel deze:
zie dynabyte
zou het wat zijn?
Waarom kennen IGN, GS en GR dat spel niet? Andere titel?
IG: http://www.insidegamer.nl/wii/sportsisland/
Geen idee of het wat is, lijkt me van niet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:43
Sports Island bij een vriend gespeeld, maar dat viel erg tegen. Zeer slecht afgewerkt en te simpele games. Zeker geen 30 euro waard. Wellicht leuk als het voor 10 euro in de budget bak ligt.
Wii Sports is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 22:06:
[...]

Waarom kennen IGN, GS en GR dat spel niet? Andere titel?
IG: http://www.insidegamer.nl/wii/sportsisland/
Geen idee of het wat is, lijkt me van niet eigenlijk.
Als ik het goed heb is de Amerikaanse titel van dit spel ''Deca Sports''.

Gamespot geeft dit spel maar liefst een 3.5... IGN een 4.5...

Voor een goede, of slechte indruk bekijk de volgende review ;)

http://www.gametrailers.com/player/34455.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
"When a question about the limited Wii system memory was raised, Nintendo's Laurent Fischer slipped into talking about how “geeks and otaku” were the only people who would want this issue addressed"

bron

Da's een leuke manier om ontevreden klanten een trap na te geven.

Iemand een Wii + DS kopen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

rajackar schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:03:
Heeft iemand okami al in de winkels gespot? Die zou morgen officieel uitkomen toch?
Oh, thnx voor de reminder. Meteen maar even besteld :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Sijmen schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:36:
"When a question about the limited Wii system memory was raised, Nintendo's Laurent Fischer slipped into talking about how “geeks and otaku” were the only people who would want this issue addressed"

bron

wat is de issue eigenijk precies?
De 2Gb limiet van de sd kaart in Wii is te weinig?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
ToolkiT schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:56:
[...]

wat is de issue eigenijk precies?
De 2Gb limiet van de sd kaart in Wii is te weinig?
Die reactie van die woordvoerder is niet helemaal gepast tegen je klanten. En al helemaal niet slim aangezien hoe meer ruimte mensen hebben om games via shop channel te kopen, hoe meer zij verdienen.

En je kan channels en games niet gebruiken als ze op de SD kaart staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:35
Vond het zelf ook al vreemd hoe snel die blocks in elkaar zakken als je er wat games opzet.
Toki Tori, LostWinds, Star Soldier R, Actiontwist staat er nu op en ik zit al zwaar onder de helft...
Als ze wat meer Wiiware gaan uitbrengen gaan heel veel mensen snel in de problemen geraken. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sijmen schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:36:

bron

Ik weet nog dat Nintendo of Europe zei dat er absoluut geen DS Lite zou komen. Precies 24 uur later kondigde Iwata de DS Lite aan. :P

Merrick was een veel betere NoE president maar hij was binnen een half jaar vervangen door deze idioot. Dezelfde Laurent Fischer die zei dat Europese gamers niet zo moesten zeuren om uitstel omdat ze ze heel hard hun best doen. Ik zou niet je DS en Wii verkopen omdat Nintendo Europe weer eens onzin loopt te verkondigen. Ze hebben helemaal niets voor het zeggen alles wordt in Japan door NCL geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
OFLC Update - Super Mario RPG On Its Way To Europe
After 12 years, Europe will finally be able to enjoy Super Mario RPG!

It's time to rejoice, as Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars has been rated by the OFLC today!

Fans have longed for this game's release on VC for an eternity - It was listed on the ESRB around the Wii's launch but mysteriously disappeared along with some other games later. After not hearing anything about the game for about a year, it was announced that Japan would be getting the game this month. Obviously this re-ignited the flame of desire, and many people were once again wondering when (And if) the game would be released elsewhere.

That should end now, though - Australia's OFLC has now rated the title, which indicates that it should be making its way to PAL Wiis sometime soon. As it is an import title (Only the US and Japan originally got it!) we suspect that you will have to pay a small premium, but trust us, the game is totally worth it.

No word on a US release yet, but we suspect it will follow suit.
Goed nieuws!
Heb de cartridge hier liggen maar geen US SNES...

Bron: VC-reviews.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik hoop dat Square inziet dat oude spellen op VC uitbrengen lucratief kan zijn, en dat ze het gaan proberen met hun andere titels. Op de GBA kon je nog wel ports van die SNES games uitbrengen maar nu zijn er geen consoles meer waar je nog 50 euro kan vragen voor een SNES-port.

Ik wil zowizo nog een hele stapel van hun uit kunnen spelen op mijn Wii :) en Mario RPG is daar toevallig géén van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:45
Zag vandaag Gbooster Wii Remotes bij de Future Zone liggen in verschillende kleuren voor 35(!) euro.

http://www.shops.nl/Pictures/orig/289997.jpg

Wat een foeilelijke dingen. D-pad ziet er ook alles behalve comfortabel uit.

Plaatjes breder dan 600px embedden is in principe niet de bedoeling ;)

[ Voor 17% gewijzigd door een moderator op 13-06-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
BarôZZa schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:36:
Zag vandaag Gbooster Wii Remotes bij de Future Zone liggen in verschillende kleuren voor 35(!) euro.

[afbeelding]

Zullen vast ook wel weer rechtzaak aan de broek krijgen :P Netzoals Nyko nu met die wireless nunchuck...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik kan me echt helemaal niet voorstellen dat er ook maar één geinformeerde ziel op deze planeet zo'n nepding koopt i.p.v. de echte die maar een paar euro duurder is. Als hij nou 10-20 euro kostte (wat je kan verwachten van immitatietroep) oke. Maar het zal wel komen door de hardware die erin zit, dat het apparaat niet veel goedkoper kan als bij Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Icelus schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 13:54:
Goed nieuws!

Cool, nu Chrono Trigger, Earthbound, Seiken Densetsu 3, Radical Dreamers, en DoReMi Fantasy nog. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Icelus schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 13:54:
[...]
Goed nieuws!

Mooi! Was al aan het twijfelen wat ik met mijn Wii points ging doen (ging richting C64's Last Ninja) maar deze gaat er zeker komen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Er komt ook een 6-player multiplayer (Wi-Fi Connection) versie van Tetris naar WiiWare. Lijkt me ook zeer de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

BarôZZa schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:36:

http://www.shops.nl/Pictures/orig/289997.jpg

[mbr]Plaatjes breder dan 600px embedden is in principe niet de bedoeling ;)[/mbr]
dat ziet er idd wel erg goedkoop en flimsy uit ja.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
ToolkiT schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:09:
[...]

dat ziet er idd wel erg goedkoop en flimsy uit ja.. -O-
Voor 15 euro zou ik het nog wel doen, maar nu betaal je 5 euro minder dan voor een echte. Ik heb deze overigens ook gezoen voor 40 euro. Dan moet je toch wel dronken zijn als je hem koopt i.p.v. een echte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:27:
Ik hoop dat Square inziet dat oude spellen op VC uitbrengen lucratief kan zijn, en dat ze het gaan proberen met hun andere titels. Op de GBA kon je nog wel ports van die SNES games uitbrengen maar nu zijn er geen consoles meer waar je nog 50 euro kan vragen voor een SNES-port.

Ik wil zowizo nog een hele stapel van hun uit kunnen spelen op mijn Wii :) en Mario RPG is daar toevallig géén van.
Square-Enix brengt ports en remakes van de FF games voor de volle mep(+Square Tax) uit op de DS/PSP/GBA. Het zal nog wel even duren voordat we een Final Fantasy zien en dan zullen we voor het eerste NES deel waarschijnlijk al 800 points betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:29
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:21:
Ik heb BOOMBLOX gekocht in duitsland bij de winkel saturn.(vlak over de grens bij Aalten)
hij ligt daar voor maar 15 euro!
een echte topper die ik iederen kan aanraden!
Verdorie, ben erg geinteresseerd in dit spel maar €40,- vind ik net even te veel.. Hopelijk komt er binnenkort ook een leuke prijsje in de Nederlandse winkels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Kan iemand hier een merk/winkel noemen met niet-Nintendo RGB scartkabel welke ook echt RGB doorgeeft? Ik heb die van BigDennis.com geprobeerd. Staat groot op dat het een echte RGB scartkabel is, maar hij geeft echt alleen composite over scart door en dus geen echt RGB signaal. Mijn Philips crt tv geeft dat prima aan en bovendien is het beeld ook niet beter dan met component.
Op bol.com zal ik ook nog wat thirdparty RGB scart kabels staan, maar daar stond bij de gebruikerservaringen ook dat die kabels geen echt RGB signaal doorgeven.

Is de belachelijk dure Nintendo RGB kabel echt de enige die wel een echt RGB signaal doorgeeft? Bovendien denk ik over ongeveer een jaar een HD TFT tv te kopen, is het dan nog wel de moeite waard om nu 30 euro aan een RGB kabel uit te geven of kan ik beter dat geld in mijn zak houden en over een jaar een component kabel kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
KarlMarX schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 08:16:
Kan iemand hier een merk/winkel noemen met niet-Nintendo RGB scartkabel welke ook echt RGB doorgeeft? Ik heb die van BigDennis.com geprobeerd. Staat groot op dat het een echte RGB scartkabel is, maar hij geeft echt alleen composite over scart door en dus geen echt RGB signaal. Mijn Philips crt tv geeft dat prima aan en bovendien is het beeld ook niet beter dan met component.
Op bol.com zal ik ook nog wat thirdparty RGB scart kabels staan, maar daar stond bij de gebruikerservaringen ook dat die kabels geen echt RGB signaal doorgeven.

Is de belachelijk dure Nintendo RGB kabel echt de enige die wel een echt RGB signaal doorgeeft? Bovendien denk ik over ongeveer een jaar een HD TFT tv te kopen, is het dan nog wel de moeite waard om nu 30 euro aan een RGB kabel uit te geven of kan ik beter dat geld in mijn zak houden en over een jaar een component kabel kopen?
Er is geen kostenbesparende reden om alleen een composiet-over-scart kabel te maken ipv een RGB-scart kabel. Zit er toevallig geen schakelaartje op (dat was met mijn xbox kabel het geval)? Of misschien geeft ie het gewoon beiden door, maar moet je RGB activeren op je TV? (De (JVC) breedbeeld tv van mijn ouders heeft die functie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Nee, er zit geen knopje op en nee, mijn tv ondersteunt RGB standaard. De HD recorder, DVD speler en Digitenne ontvanger geven allle drie netjes een RGB signaal door, alleen de Wii dus niet met die nep kabel... Heel jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
KarlMarX schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 09:12:
Nee, er zit geen knopje op en nee, mijn tv ondersteunt RGB standaard. De HD recorder, DVD speler en Digitenne ontvanger geven allle drie netjes een RGB signaal door, alleen de Wii dus niet met die nep kabel... Heel jammer...
Heb je geprobeerd om die kabel in één van de scart-aansluitingen waar nu je HD recorder of DVD speler zit te doen? Misschien helpt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Yep. Ik heb twee scart poorten, beide ondersteunen RGB. Op beide werkt geeft de Wii rgb scart kabel een composite signaal. Ook doorlussen via digitenne of hdrecorder werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spec87
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11-2020
Even een vraagje over de Wii Zapper:

Wie heeft 'm hier? En is het de moeite waard, of speelt het juist slechter? Ik hoor er veel verschillende meningen over. Het lijkt me wel een leuke accesoire, maar niet als ik bij moeilijke levels alsnog m'n controller eruit moet halen omdat het ding onpraktisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:32
RGB kabel gekocht bij de Makro (kon geen merk op de verpakking ontdekken..) werkt prima.
MAAR, de kabel is voorzien van tulp aansluitingen (audio en composiet) om andere apparaten tevens aan te kunnen sluiten, als ik dit doe geeft de kabel geen RGB meer door, dus deze optie is eigenlijk onbruikbaar, en gaf in eerste instantie hetzelfde probleem als KarlMarX nu heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik heb zelf altijd originele kabels, ok je betaald er 30€ i.p.v. 15€ voor.. maar als het niet gewerkt had had ik heen en weer moeten rijden wat de meerprijs al bijna teniet doed.
Daarnaast had ik onlangs een kleine kabel breuk met mijn component GC kabel.. mailtje naar nintendo usa, waarop zij vroegen de kabel op te sturen. Kreeg binnen 8 dagen een nieuwe. Dat is natuurlijk ook waar je voor betaald, dat stukje service.

[ Voor 4% gewijzigd door DukeBox op 14-06-2008 13:05 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Capcom vindt nieuwe distributiepartner

Na een telefoongesprek met Ben Le Rougetel, hoofd-PR van Capcom UK, zijn we het één en ander wijzer geworden over deze gehele situatie. Capcom heeft, zoals eerder gemeld, alle werkzaamheden met haar vorige distributiepartner in de Benelux per direct beëindigd wegens ontevredenheid. De precieze reden daarvoor is nog steeds niet bekend.

Echter: Okami kent vandaag wel een Europese release en is daarom ook in de Benelux te koop. Dit komt door een exclusieve en tijdelijke samenwerking van Capcom en een distributeur, wiens naam wij niet mogen publiceren. Feit blijft dat dit niet om de gehele distributie van Okami gaat en daarom de game de komende tijd zeer gelimiteerd in de Benelux-winkels aanwezig zal zijn.

Meneer Le Rougetel wist ons echter te melden dat Capcom op dit moment zo goed als zeker een nieuwe deal heeft gesloten met een andere distributeur in de Benelux, die in de toekomst alle Capcom-titels zal gaan doen. Ook Okami wordt naar verloop van tijd, mits alles goed gaat, wat betreft de distributie overgenomen door deze nieuwe partner.

In de loop van de volgende week volgt de aankondiging van deze nieuwe distributeur. De releases van andere Capcom-titels zoals We Love Golf (4 juli) zullen er verder niet onder lijden.

De moraal van het verhaal: voorlopig zal Okami voor de Wii zeer lastig te verkrijgen zijn, maar over een week of twee wordt dit als het goed is, rechtgetrokken.
Bron: wiids.nl

Hmm, zo te zien gisteren precies op tijd besteld, de winkel waar ik hem bestelde heeft 'em nu ook al niet meer op voorraad.

Dus: weer eentje die niet goed te verkrijgen is.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Bijna een reden om je Wii te laten ombouwen... :X

[ Voor 4% gewijzigd door KarlMarX op 14-06-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

KarlMarX schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 14:40:
Bijna een reden om je Wii te laten ombouwen...
Aangezien er buiten de Benelux geen problemen zijn en je het spel vrij makkelijk vanuit bijvoorbeeld Groot Brittannië zou kunnen importeren, komt het bij lange na niet in de buurt van een reden om je Wii om te bouwen. 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door MetroidPrime op 14-06-2008 16:14 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 21:21
Ik heb afgelopen week eindelijk de stap gemaakt en de Wii gekocht! Ben nu echt zwaar verslaafd en dat is niet echt handig als je voor 1 september wil afstuderen en nog enorm veel voor je scriptie moet doen ;) Vooral de 'domme' spelletjes van Wii sports en Wii play zijn erg vermakelijk wanneer je met meerderen bent!

Vandaag Mario Kart Wii gescoord en wat een geweldige game. Moest de eerste race even wennen aan het stuurtje, maar 't voelt heel natuurlijk aan. Hoewel ik denk dat het op 150 cc nog wel lastig gaat worden omdat het toch niet zo exact stuurt.

Mensen nog tips of must haves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Ik vind de Lego games (Star Wars en Indiana Jones) wel must haves. Verder de Wii Fit. Die dingen samen waren voor mij de reden om de Wii te kopen.
Als je Wii sports erg leuk vind is "Mario en Sonic At The Olympic Games" ook een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 10-09 13:58
Ik wil eventueel Dr. Mario & Germbuster aanschaffen, maar ik zag dat je zowel de Wiimote als de nunchuck nodig hebt... Kun je niet tegen elkaar spelen met alleen de Wiimote???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjuh schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 16:24:
Ik heb afgelopen week eindelijk de stap gemaakt en de Wii gekocht! Ben nu echt zwaar verslaafd en dat is niet echt handig als je voor 1 september wil afstuderen en nog enorm veel voor je scriptie moet doen ;) Vooral de 'domme' spelletjes van Wii sports en Wii play zijn erg vermakelijk wanneer je met meerderen bent!

Vandaag Mario Kart Wii gescoord en wat een geweldige game. Moest de eerste race even wennen aan het stuurtje, maar 't voelt heel natuurlijk aan. Hoewel ik denk dat het op 150 cc nog wel lastig gaat worden omdat het toch niet zo exact stuurt.

Mensen nog tips of must haves?
Resident Evil 4
The Legend of Zelda Twilight Princess
Super Mario Galaxy
Metroid Prime 3: Corruption
Super Smash Bros. Brawl(27 juni)

Lijkt me een mooi begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Er!k schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 19:14:
Ik wil eventueel Dr. Mario & Germbuster aanschaffen, maar ik zag dat je zowel de Wiimote als de nunchuck nodig hebt... Kun je niet tegen elkaar spelen met alleen de Wiimote???
Je gebruikt de Wiimote door hem liggend te gebruiken als een traditonele controller. Je kan dus prima tegen elkaar met alleen wiimotes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MEN-O schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 11:53:
MAAR, de kabel is voorzien van tulp aansluitingen (audio en composiet) om andere apparaten tevens aan te kunnen sluiten, als ik dit doe geeft de kabel geen RGB meer door
Tja, via een simpel kabeltje meerdere video in- of outputs aan elkaar knopen is 9 vd 10 keer geen goed plan. :P

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
BlackMage schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 19:27:
[...]
Je gebruikt de Wiimote door hem liggend te gebruiken als een traditonele controller. Je kan dus prima tegen elkaar met alleen wiimotes.
Dat is goed nieuws :) Dus je hebt de nunchuck helemaal niet nodig??? Mischien voor de Germbuster ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Er!k schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 19:50:
[...]

Dat is goed nieuws :) Dus je hebt de nunchuck helemaal niet nodig??? Mischien voor de Germbuster ofzo?
Germbuster werkt doormiddel van de 'muispointer' functie van de Wiimote, daar kan je de nunchuck dus niet eens gebruiken.

Zover ik weet kan je de nunchuck wel gebruiken met de gewone mode, maar je wilt echt precisie want 1 foutje en je bent er geweest. Dus gewoon de Wiimote of Classic controller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
BlackMage schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 20:20:
[...]
Zover ik weet kan je de nunchuck wel gebruiken met de gewone mode, maar je wilt echt precisie want 1 foutje en je bent er geweest. Dus gewoon de Wiimote of Classic controller :)
Eens. :) Nunchuck is totaal niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Dank! Dan maar even aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Wii is inmiddels volop verkrijgbaar: Mediamarkt en Saturn hebben stapels liggen. Vraag me af waarom sommige andere winkels nog steeds geen voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 21:24:
De Wii is inmiddels volop verkrijgbaar: Mediamarkt en Saturn hebben stapels liggen. Vraag me af waarom sommige andere winkels nog steeds geen voorraad hebben.
Saturn en Mediamarkt zijn beiden van de zelfde (duitse) holding. Alle Wii's die je daar koopt zijn bestemd voor de duitse markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
KarlMarX schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 08:16:

Beetje late reactie, maar ik heb verleden week deze besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2233
Er staat duidelijk op dat het een RGB Scart is, dus ik hoop ook dat het zo is.
Normaal komt hij eind van de week toe, dan laat ik wel iets weten hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 21:26:
[...]

Saturn en Mediamarkt zijn beiden van de zelfde (duitse) holding. Alle Wii's die je daar koopt zijn bestemd voor de duitse markt.
Iedere Mediamarkt vestiging moet zelf zijn eigen inkopen doen en deals maken met fabrikanten. Kan best zijn dat ze allemaal in Duitsland inkopen omdat er anders geen te krijgen zijn, maar het is zeker niet zo dat alles dat ze inkopen uit een centraal magazijn in Duitsland komt of normaal gesproken ook maar enigzins met elkaar verbonden zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 23:17:
[...]

Iedere Mediamarkt vestiging moet zelf zijn eigen inkopen doen en deals maken met fabrikanten. Kan best zijn dat ze allemaal in Duitsland inkopen omdat er anders geen te krijgen zijn, maar het is zeker niet zo dat alles dat ze inkopen uit een centraal magazijn in Duitsland komt of normaal gesproken ook maar enigzins met elkaar verbonden zou zijn.
Het zijn inderdaad 'losse' bedrijven maar ze maken wel gebruik van de zelfde inkoopkanalen. Tenminste, zou stom zijn als ze dat niet deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 23:28:
[...]

Het zijn inderdaad 'losse' bedrijven maar ze maken wel gebruik van de zelfde inkoopkanalen. Tenminste, zou stom zijn als ze dat niet deden.
Nee dat doen ze dus niet. Ik ken iemand die inkopen deed voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Fire69 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 21:46:
[...]
Beetje late reactie, maar ik heb verleden week deze besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2233
Er staat duidelijk op dat het een RGB Scart is, dus ik hoop ook dat het zo is.
Normaal komt hij eind van de week toe, dan laat ik wel iets weten hier :)
Dat is dus exact de kabel die ik bij Bigdennis had gekocht. Die gaf bij mij dus echt geen RGB door. Ik ben benieuwd of dat aan mij ligt of dat jij dezelfde ervaring gaat hebben.

In ieder geval zou het verboden moeten worden om een kabel "RGB kabel" te noemen als dit dus niet zo is. (Net zoals Chocola ook alleen zo mag heten met een minimale hoeveelheid cacao of boter alleen 'boter" mag heten als het echte roomboter is. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,ik vraag mij af hoe je precies medal of honor 2 in 480p speelt,ik heb zelf component kabels maar hij springt met veel spellen op 480i of 576i.
ik heb ergens gelezen dat dit te forceren is dus de spellen wel in 16:9 en 480p te spelen.
kan iemand mij hierin wat uitleg geven
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik heb gisteren maar de Kama Wireless Nunchuk gehaald, voordat het te laat zou zijn. Mijn eerste indrukken zijn positief, de analoge stick en de motion-sensor lijken exact hetzelfde te werken als bij een echte Nintendo-nunchuk. De Nunchuk zelf voelt, op een paar kleine punten na, ook exact hetzelfde als de Nintendo Nunchuks doen.

Het rubber op de analoge stick voelt wat stroever aan, wat ik persoonlijk wat minder prettig vind aanvoelen. De C- en de Z-knoppen voelen ook een stuk zachter aan dan die van de Nintendo Nunchuks. Ondanks deze kleine punten ben ik tot nu toe redelijk tevreden met de draadloze Nunchuk, hopelijk kunnen Nintendo en Nyko het conflict oplossen. Het zou het mooiste zijn als Nyko een official licensed draadloze Nunchuk zou kunnen maken, dan zou de draadloze Nunchuk waarschijnlijk exact hetzelfde aanvoelen als het origineel.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Heb jij geen problemen met de Wireless Nunchuck zoals Deddiekoel?
Deddiekoel schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:19:
Ik heb zelf een Wireless Nunchuck van Nyko en ben er erg over te spreken. Enige dat minder is is dat bij mij het stekkertje van de zender niet supervast zit. Hierdoor wil hij nog wel eens losser gaan zitten waardoor de verbinding issues krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spec87
Zo, hij is binnen, m'n Wii. Er zat zelfs een remote+nunchuk meer bij dan waarop ik had gerekend. Dus in het totaal 4 remotes en 2 nunchuks. Net snel even wat Wii Sports gedaan, tegen mijn moeder notabene. En ze won met boxen en bowlen. Gelukkig was ik haar met tennis nog wel de baas, om toch wat eer te redden. 8)7 Morgen verhuist de Wii mee naar m'n studentenkamer, en heb ik meer tijd om erop te spelen.

En, om toch maar weer met een vraag te eindigen, welke recharger raden jullie aan? De Nyko (moet je die extra klepjes persé gebruiken?) of de König oplader? (hebben die accu's een beetje goede levensduur?) Ik wil het liefst een oplader via AC en niet via USB.

Iemand ervaring met de Dreamgear anders?

[ Voor 3% gewijzigd door Spec87 op 15-06-2008 22:18 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Zelf verzonnen door mijn fantastische vrouwtje om onze 2 Wii gitaren uit elkaar te houden, ik presenteer u printbaar vensterfolie:

Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/artikel/96/vergroting/IMG_2732.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/artikel/96/vergroting/IMG_2734.jpg

Zie voor meer: Righteye in "[Multi] Het Grote Guitar Hero 3 topic - ..." of misschien heb je een antwoord op mijn vragen aldaar ietsjes lager.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spec87 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 20:55:
Zo, hij is binnen, m'n Wii. Er zat zelfs een remote+nunchuk meer bij dan waarop ik had gerekend. Dus in het totaal 4 remotes en 2 nunchuks. Net snel even wat Wii Sports gedaan, tegen mijn moeder notabene. En ze won met boxen en bowlen. Gelukkig was ik haar met tennis nog wel de baas, om toch wat eer te redden. 8)7 Morgen verhuist de Wii mee naar m'n studentenkamer, en heb ik meer tijd om erop te spelen.

En, om toch maar weer met een vraag te eindigen, welke recharger raden jullie aan? De Nyko (moet je die extra klepjes persé gebruiken?) of de König oplader? (hebben die accu's een beetje goede levensduur?) Ik wil het liefst een oplader via AC en niet via USB.

Iemand ervaring met de Dreamgear anders?
ik gebruik 2700mAh AA batterijen, die zijn een stuk beter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

KarlMarX schreef op zondag 15 juni 2008 @ 20:33:
Heb jij geen problemen met de Wireless Nunchuck zoals Deddiekoel?
[...]
Ik heb het even gecontrolleerd, maar ik heb dat probleem absoluut niet. Het stekkertje zit ongeveer net zo goed vast als bijvoorbeeld de kabel van een Nintendo Nunchuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

KarlMarX schreef op zondag 15 juni 2008 @ 10:34:
[...]

Dat is dus exact de kabel die ik bij Bigdennis had gekocht. Die gaf bij mij dus echt geen RGB door. Ik ben benieuwd of dat aan mij ligt of dat jij dezelfde ervaring gaat hebben.

In ieder geval zou het verboden moeten worden om een kabel "RGB kabel" te noemen als dit dus niet zo is. (Net zoals Chocola ook alleen zo mag heten met een minimale hoeveelheid cacao of boter alleen 'boter" mag heten als het echte roomboter is. ;) )
Ik had mijn officiele Nintendo RGB kabel bij (jaja) de Bijenkorf gekocht voor 10 euro. Ik geloof dat er ook mensen waren die bij Dynabyte dezelfe kabel ook voor 10 euro hebben gekocht. Maar dit is al weer van een tijd geleden, ik heb even gekeken maar kon het niet meer vinden op de site. Misschien dat je nog even bij deze winkels langs kan lopen om je geluk te beproeven.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Laatst online: 04-08 10:22
Hoi allemaal. Ik heb een vraag over import. Ik heb de startpost doorgelezen, en hier en daar rondgegoogled, maar ben er nog niet helemaal uitgekomen.

Ik weet dat de wii regio-gebonden is, maar ik ben van plan voornamelijk games te importeren uit de US. Nu wil ik dus ook de Wii daar vandaan halen. Ga ik daar nog andere problemen mee krijgen dan allen met het stroom-snoer?

Is de Wii-fit board ook regio gebonden, ofwel kan een EU Wii-Fit aangesloten worden om een US Wii? Ik verwacht van niet, maar ik vraag het graag aan de 'experts'.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het balance board is niet regio gebonden, net zoals alle andere randapperatuur. Echter het spel "WiiFit" is dat natuurlijk wél.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ik heb hier nog een Logitech gamepad liggen en de Wii heeft USB poorten.
M'n zusje heeft geprobeerd het ding aan te sluiten om mee te spelen (oudere games via some wii kanaal gekocht) maar dat werkte niet.
Is er een manier om dat werkend te krijgen?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
McKaamos schreef op maandag 16 juni 2008 @ 09:26:
Ik heb hier nog een Logitech gamepad liggen en de Wii heeft USB poorten.
M'n zusje heeft geprobeerd het ding aan te sluiten om mee te spelen (oudere games via some wii kanaal gekocht) maar dat werkte niet.
Is er een manier om dat werkend te krijgen?
Nee.

Nintendo gaat niet geld/moeite doen om ervoor te zorgen dat mensen goedkope niet-nintendo gamepads kunnen gebruiken. De usb-poorten zijn (tot nu toe) alleen voor de (nintendo) usb-netwerkadapter, usb keyboards voor het invoeren van tekst en dansmatten/microfoons die alleen werken met games die er specifiek voor gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Laatst online: 04-08 10:22
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 09:11:
Het balance board is niet regio gebonden, net zoals alle andere randapperatuur. Echter het spel "WiiFit" is dat natuurlijk wél.
Ok, dat wordt dan ook die WiiFit importeren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Laatst online: 12-04 18:17
Sinds vrijdag heb ik Tiger Woods 08, maar daar heb ik een vraag over. Ik snap namelijk niet hoe je met sitting style de bal met een boog naar links of naar rechts kan slaan. Er staat het volgende over in het boekje (volgens mij gaat dit over effect naar links of naar rechts):
Trek de richtingsstick recht naar achteren om je backswing te beginnen, druk dan de richtingsstick naar voren om je downswing af te maken. Voor een fade of draw moet je echter diagonaal naar achteren trekken en in een rechte, tegengestelde lijn omhoog drukken om de slag fade of draw te geven.
Sorry, maaruh dat begrijp ik even niet... Wie kan mij dus vertellen hoe ik dus de bal met een boog naar links of naar rechts kan slaan.

[ Voor 10% gewijzigd door PleXtor op 16-06-2008 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PleXtor schreef op maandag 16 juni 2008 @ 09:55:
Sinds vrijdag heb ik Tiger Woods 08, maar daar heb ik een vraag over. Ik snap namelijk niet hoe je met sitting style de bal met een boog naar links of naar rechts kan slaan. Er staat het volgende over in het boekje (volgens mij gaat dit over effect naar links of naar rechts):

[...]

Sorry, maaruh dat begrijp ik even niet... Wie kan mij dus vertellen hoe ik dus de bal met een boog naar links of naar rechts kan slaan.
Een "fade" is een slag waarbij de bal van links naar rechts gaat. Ik neem aan (heb het spel niet) dat je de stick dus van linksachter naar rechtsvoor duwt. Een "draw" gaat van rechts naar links, dus de stick van rechtsachter naar linksvoor duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Damn..heb gewoon de opening van deel 100 gemist :S
Ik was altijd een van de regulars maar had sinds deeltje 90 ofzo niet zoveel tijd meer over :(

Iedereen feli en misschien ga ik weer wat vaker meelullen..hoop ik :D

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 01:01:
[...]

Nee dat doen ze dus niet. Ik ken iemand die inkopen deed voor hun.
koopt elk MM bedrijf bij de fabrikant direct in dan?? lijkt me logischer dat ze bestellen bij moeder bedrijf dat de inkopen bij fabrikanten doen..
Kan me niet voorstellen dat sony blij is met een bestelling van 3 camera's x en 2 PSP's en 8 PS3 etc die uit taiwan oid naar een winkeltje in NL gestuurd moeten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe 480p te forceren
niemand??
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spec87
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 22:23:
[...]

ik gebruik 2700mAh AA batterijen, die zijn een stuk beter. ;)
Gewoon van die GP batterijen met een losse lader? Ja, dat kan natuurlijk ook. Ik zal de optie in ieder geval meenemen.

Verder iemand nog een mening over een van de opladers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 11:13:
Iemand enig idee hoe 480p te forceren
niemand??
bvd
Je kan het zelf in het wii systeem menu op EDTV zetten en dan moet het 480p zijn, als het spel het ondersteund. Ondersteund het spel het niet, dan werkt het ook niet :)

Bij VC games kan je het wel forceren, maar dit staat gewoon in de openingspost hoor...
Waarom krijg ik geen beeld met bepaalde VC games :?

De meeste VC games ondersteunen in principe geen 480p. In die gevallen gebruikt de Wii alsnog 480i of 576i, wat je TV waarschijnlijk niet ondersteund over de component ingang. Vaak staan de ondersteunde resoluties per ingang beschreven in de handleiding van de TV. De RGB en composiet kabel hebben dit probleem niet, die kunnen alleen maar 480i of 576i gebruiken. Er zijn overigens van veel VC games geupdate versies te downloaden, waarmee het mogelijk is om de game toch in 480p te locken. Deze mode kan ingeschakeld worden door naar de Operations Guide van het spel te gaan, en tegelijk Z + A + 2 in te drukken. Om de mode uit te schakelen gebruik je Z + A + 1.

[ Voor 46% gewijzigd door SaURoN op 16-06-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Spec87 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 11:16:
[...]

Gewoon van die GP batterijen met een losse lader? Ja, dat kan natuurlijk ook. Ik zal de optie in ieder geval meenemen.

Verder iemand nog een mening over een van de opladers?
hoe lang doe je eigenlijk met een setje normale batterijen?
Uiteraard hand dat ervanaf hoe vaak je speelt, dus in speeluren...

oftewel is het noodzakelijk om oplaadbare batterijen te gebruiken als je casual speelt? of voldoet gewone batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop nu al twee weken met deze batterijen (2 streepjes over) en ik speel ongeveer minimaal 2 uur per dag.
Spec87 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 11:16:
[...]

Het zijn Sony batterijen ;) Maar ja, gewoon met een losse lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 15:33
ToolkiT schreef op maandag 16 juni 2008 @ 11:19:
hoe lang doe je eigenlijk met een setje normale batterijen?
Uiteraard hand dat ervanaf hoe vaak je speelt, dus in speeluren...

oftewel is het noodzakelijk om oplaadbare batterijen te gebruiken als je casual speelt? of voldoet gewone batterijen?
Ik heb de casual batterijen afgezworen, met de Maxwell-batt die erbij geleverd waren deed ik niet langer dan een paar dagen (max 4) ongeveer 24 uur spelen ofzo.
Daarna heb ik GP 2700mAh gebruikt aangezien ik er 4 van had, en dus 2 setjes had.
Dit werkte eigenlijk best wel goed, maar heb uiteindelijk een dual wiimote-charger met batt-packs van 2700mAh gekocht omdat ik mijn Wii-motes nergens normaal kon opbergen.
Tot nu toe (ruim 2 maanden in bezit) geen problemen mee gehad. Polsbandje kan gewoon blijven zitten als je ze oplaadt en Sync-knopje is nog steeds bereikbaar. Echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spec87
CappieL schreef op maandag 16 juni 2008 @ 11:50:
[...]

Ik heb de casual batterijen afgezworen, met de Maxwell-batt die erbij geleverd waren deed ik niet langer dan een paar dagen (max 4) ongeveer 24 uur spelen ofzo.
Daarna heb ik GP 2700mAh gebruikt aangezien ik er 4 van had, en dus 2 setjes had.
Dit werkte eigenlijk best wel goed, maar heb uiteindelijk een dual wiimote-charger met batt-packs van 2700mAh gekocht omdat ik mijn Wii-motes nergens normaal kon opbergen.
Tot nu toe (ruim 2 maanden in bezit) geen problemen mee gehad. Polsbandje kan gewoon blijven zitten als je ze oplaadt en Sync-knopje is nog steeds bereikbaar. Echt een aanrader.
Welk merk heb jij? Of waar heb je 'm gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Waarom is het zo belangrijk dat die sync-knop nog bereikbaar is? :?

Kan het rubbertje er rond blijven ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Fire69 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:00:
Waarom is het zo belangrijk dat die sync-knop nog bereikbaar is? :?

Kan het rubbertje er rond blijven ook? :)
Om de Wiimote permanent te syncen met een andere Wii dan je eigen moet je die sync-knop indrukken. Maar bij veel batterypacks kan je daar niet bij zonder de batterypack weg te halen, waardoor je Wiimote het niet meer doet en op de knop drukken dus ook geen zin heeft.

Tijdelijk syncen kan nog wel, gewoon op de wii naar het "huisje" menu gaan (de knop op je Wiimote) en dan op de andere Wiimote 1+2 indrukken. Dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Dat is mijn vraag ook. Bij welke charger kun je dat condoom uberhaupt om je Wii-mote houden. Ben bang dat er geen een is die dit ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
BlackMage schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:16:
[...]

Om de Wiimote permanent te syncen met een andere Wii dan je eigen moet je die sync-knop indrukken. Maar bij veel batterypacks kan je daar niet bij zonder de batterypack weg te halen, waardoor je Wiimote het niet meer doet en op de knop drukken dus ook geen zin heeft.

Tijdelijk syncen kan nog wel, gewoon op de wii naar het "huisje" menu gaan (de knop op je Wiimote) en dan op de andere Wiimote 1+2 indrukken. Dacht ik.
Juist, omdat die battery-packs meestal 1 geheel zijn, samen met het afdekplaatje. Doe je het plaatje weg, trek je er ook de batterijen uit. Nu heb ik 'em. :)
Arunia schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:26:
Dat is mijn vraag ook. Bij welke charger kun je dat condoom uberhaupt om je Wii-mote houden. Ben bang dat er geen een is die dit ondersteund.
Ik heb tot hiertoe ook nog geen enkele gezien waar het kon. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Fire69 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:49:

[...]

Juist, omdat die battery-packs meestal 1 geheel zijn, samen met het afdekplaatje. Doe je het plaatje weg, trek je er ook de batterijen uit. Nu heb ik 'em. :)
Het zijn battery-packs met een gaatje erin.
Maar via Home en dan connecten kan inderdaad ook (wanneer ik bij vrienden ga spelen)
De battery-packs + charger die ik had gekocht (via e-Bay) is btw 2800mAh.
Zie net dat ze ook packs verkopen van 3600mAh.
Gewoon opladen via USB van Wii.

[...]

Ik ken geen enkele battery-pack / charger die Wii-motes in een condoompje kan opladen. Er zitten namelijk 3 of 4 pinnetjes in de lader en 3 of 4 uitsparingen in het plastic van de packs. Wanneer je de Wii-motes in de lader zet, maken de pinnetjes contact met het metaal achter de uitsparingen. Een condoompje zou dan roet in het eten gooien.

[ Voor 6% gewijzigd door CappieL op 16-06-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Die lader waar je naar linkt, is dat niet heel vervelend dat het via usb gaat? Want dan moet je Wii toch aanstaan om te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Fire69 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:54:
Die lader waar je naar linkt, is dat niet heel vervelend dat het via usb gaat? Want dan moet je Wii toch aanstaan om te laden?
Dat is waar, maar meestal staat mijn Wii op standby (het oranje lampje) in plaats van helemaal uit (rode lampje). Dus hij laadt gewoon op.

[ Voor 3% gewijzigd door CappieL op 16-06-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Heeft iemand hier wel eens Geometry Wars gespeeld op de Wii? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe deze speelt.
Ik speel deze op de DS en kan er niet vanaf blijven. Is de game hetzelfde of heeft ie andere levels?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Misschien dat er nog eens iets komt op basis van inductie of gescheiden trafo zoals een electr. tandenborstel.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok,bedankt hij staat op EDTV.maar ik vraag mij dan toch af waarom ik bij 16:9 480p games en zwarte lijst om de game heb.
want volgens mij moet bv MOH 480p en 16:9 zijn,games zoals wiisports en wiiplay zijn mooi beeldvullend.
ik kan mij niet voorstellen dat het aan mijn tv licht namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 08:55

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Bij mij zijn ook alleen de titels die door Nintendo zelf ontwikkeld ook echt 16:9, de rest heeft vaak balken aan de zijkant (breedte varieert per titel). Zie ook mijn posts in het vorige deel, of het deel ervoor :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:31:
Ok,bedankt hij staat op EDTV.maar ik vraag mij dan toch af waarom ik bij 16:9 480p games en zwarte lijst om de game heb.
want volgens mij moet bv MOH 480p en 16:9 zijn,games zoals wiisports en wiiplay zijn mooi beeldvullend.
ik kan mij niet voorstellen dat het aan mijn tv licht namelijk
Sommige games vullen inderdaad niet helemaal het beeld. Het heeft iets te maken met de manier waarop de Wii widescreen geeft. De console kan namelijk niet een "echte" breedbeeld resolutie uitzenden de resolutie blijft 640x480 waarbij de pixels anders over het scherm verdeeld worden o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harstikke bedank!!,ik had even geen tijd om het hele topic door te lezen.
maar ga ik toch maar even doen.
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
DukeBox schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:29:
[...]

Misschien dat er nog eens iets komt op basis van inductie of gescheiden trafo zoals een electr. tandenborstel.
Zoiets zou misschien wel een oplossing kunnen zijn. Experimenteer ermee zou ik zeggen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Een tijdje terug was er in dit topic een hele discussie over wat Nintendo nu wel of niet zou kunnen doen bij het tegengaan van hacks. Er werd door sommigen beweerd dat Nintendo helemaal niets zou kunnen beginnen omdat het te omslachtig of te moeilijk zou zijn. Nintendo heeft echter net een firmware update uitgebracht voor de Wii, die als voornaamste doel het tegengaan van de save game hack blijkt te hebben.

Zul je net zien dat je zonder die update SSBB volgende week niet kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zag de update deze morgend ook staan.
Wel sympathiek dat ze er bijzetten dat het de gemodde save-games weggooit :P
Zou het dan enkel die Twilight-hack weggooien of ook de Wiiware die niet van bij Nintendo zelf komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Fire69 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 08:14:
Zag de update deze morgend ook staan.
Wel sympathiek dat ze er bijzetten dat het de gemodde save-games weggooit :P
Zou het dan enkel die Twilight-hack weggooien of ook de Wiiware die niet van bij Nintendo zelf komt?
Wel sympathiek idd, maar feit blijft dat je straks wel moet updaten om de spellen te blijven spelen :)
Nouja die scene zal wel weer wat anders verzinnen om dat te omzeilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Voor de Homebrew stuff hoef je niet bang te zijn. De grote man achter het Homebrew Channel heeft gezegd dat ze nog zat tricks hebben om homebrew werkend te houden.
* 16 June 08: The latest Wii System Menu update appears to remove copies of the Twilight Hack and may fix the trucha signing bug. It is now available in US and PAL regions. Updating is not recommended.
bron: http://wiibrew.org/

Niet updaten dus als je homebrew gebruikt.

[ Voor 51% gewijzigd door QuarK op 17-06-2008 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Na het updaten verdwijnen de WiiWare games die je niet van Nintendo zelf gedownload hebt. Jammer, maar geheel terecht natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Cubic X schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 08:40:
Na het updaten verdwijnen de WiiWare games die je niet van Nintendo zelf gedownload hebt. Jammer, maar geheel terecht natuurlijk :)
Ik ben hier wel heel blij mee!

Het is een mooi platform voor kleinere ontwikkelaars en als het allemaal makkelijk illigaal te krijgen is, dan verdienen ze daar ook weinig tot niks aan en dat zou zonde zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Als een game (bijv. Smash Bros die volgende week uit komt) een specifieke update nodig heeft, wordt deze update dan meegeleverd? Op het moment kan ik namelijk alleen op internet via een PPTP VPN verbinding en dit zal nog zeker een maand duren. Ik kan dus mijn Wii niet via internet updaten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 19:52
De Freeloader schijnt ook niet meer te werken. Ik update iig voorlopig niet.

[ Voor 8% gewijzigd door LCHero op 17-06-2008 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Deze 3.3 system menu update is niet critical, dus Smash Bros zal deze update niet verplicht maken.
Dat zegt echter niets over een mogelijke toekomstige 3.4 of 3.3.1 update....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Hoeft toch ook niet critical te zijn om hem verplicht te maken voor SSB? Anyways, ik ben blij dat ik dat kanaal al geinstalleerd heb (en Metroid Prime 3 net uitgespeeld heb, just in case). :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Cubic X schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 08:40:
Blijft de homebrew channel wel staan?
Ja, de homebrew channel blijft staan :)

Ook wel netjes dat ze gewoon de illegale zooi eraf halen en je wii niet bricken oid.

[ Voor 6% gewijzigd door rajackar op 17-06-2008 09:14 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Mooi dat HBC blijft staan want dan ga ik wel updaten!
Ben ook benieuwd wat Datel gaan doen want die hebben gezegd dat ze bij Wii updates toch een werkend product zouden verzorgen.
HBC is overigens echt wel de moeite dus ik zou mensen die twijfelen aanraden om hem alsnog snel te installeren!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Homebrew zien we hier liever niet besproken worden, laat staan specifieke vragen over spellen emuleren...