Ik heb een appletv 1 gehad.Het is verbeterd in de tussentijd kennelijk. Alhoewel korter.... het zijn altijd nog extra handelingen die je moet doen. Films in iTunes vind ik persoonlijk ook nadelig (mac altijd aan ipv lowpower NAS).Donstil schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:05:
[...]
Zolang films en series niet in de NL iTunes store komen zal de AppleTV hier ook niet uitgebracht worden verwacht ik.
[...]
Duurt te lang? Met MP4Tools (progje van $5,-) zet je series om in nog geen 5minuten en films in nog geen 10
(gemeten op een i7 MBP)
Dit progje gaat niet helemaal coderen maar zet alleen de container om. Afspelen binnen iTunes, op de iPad en AppleTV1/2 is dan geen probleem
Eventuele subs voeg je toe binnen MP4 tools en Metadata doet idd identify waarna identify het bestand automatisch aan iTunes toe kan voegen. Echt veel simpeler kan het niet (Metadata aan een MKV toevoegen is op de mac lastiger waarschijnlijk.)
Precies, dat is 1 van de redenen dat ik het zeg. Technisch gezien is de ATV2 een absolute topper voor de Ipad/Iphone. Maar zo lang er geen deals zijn gesloten met grote productiemaatschappijen voor Nederland m.b.t films en series kunnen we volgens mij nog lang wachten.....xahmol schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:28:
[...]
Zou persoonlijk zeggen dat ook de lancering van iOS5 een aardige trigger zou moeten zijn. Dan wordt nml de ATV2 zelfs zonder jailbreak een bijna must have voor iPad 2 bezitters vanwege de volledige mirroring over Airplay.
Kan er zelf iig niet op wachten, kun je je iPad2 als gameconsole gebruiken op een volledig TV beeldscherm.
Zou me kunnen voorstellen dat Apple dat als aanleiding gebruikt voor officiële lancering in NL zelfs al zouden TV/content rechten nog steeds niet rond zijn.
ehhhh..HOI
Verwijderd
*snip* spam. Lees Het algemeen beleid #verbodenspam nog 'ns door.
[ Voor 84% gewijzigd door Daedalus op 01-09-2011 16:56 ]
@pancho: in plaats van te duur voor de korting is die shop nu maar een paar euro goedkoper als bv Mycom. Zou ik hem persoonlijk toch bij een bekende shop als MyCom bestellen, toch vertrouwder.
Verwacht van niet, de huidige prijs van de AppleTV2 is er vast op gebaseerd dat er nog verdient gaat worden aan de content. Zonder die content zullen ze hem voor die prijs liever niet aanbieden.xahmol schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:28:
[...]
Zou me kunnen voorstellen dat Apple dat als aanleiding gebruikt voor officiële lancering in NL zelfs al zouden TV/content rechten nog steeds niet rond zijn.
Iets is mij niet helemaal duidelijk bij de atv2 en eigenlijk Airplay in het algemeen. Waar vindt de decodering van de content plaats? Op de server die als DAAP server de content aanbiedt? Of in de atv2 die de stream uitpakt en op de hdmi kabel zet?
Ik heb momenteel namelijk een oude pc als servertje met daarop forked-daapd als DAAP server draaien. Ik kan via itunes content afspelen die op de server staat maar als ik een atv2 koop en HD films wil spelen, wordt dan de hardware van de atv2 gebruikt om de film af te spelen of wordt dit in de (te zwakke) pc gedaan en zet de atv2 de stream alleen maar door naar de hdmi kabel?
En hoe werkt het als ik mijn iphone/ipad gebruik om de content van de server naar de atv2 te streamen?
Ik heb momenteel namelijk een oude pc als servertje met daarop forked-daapd als DAAP server draaien. Ik kan via itunes content afspelen die op de server staat maar als ik een atv2 koop en HD films wil spelen, wordt dan de hardware van de atv2 gebruikt om de film af te spelen of wordt dit in de (te zwakke) pc gedaan en zet de atv2 de stream alleen maar door naar de hdmi kabel?
En hoe werkt het als ik mijn iphone/ipad gebruik om de content van de server naar de atv2 te streamen?
Iemand al ervaring met de nieuwe Uitzending Gemist app ('Gemist' of 'Uitzending Gemist 2.0')? Ik heb het op mijn iPhone 3GS staan met iOS 4.3 maar mijn ATV2 wil alleen maar het geluid ontvangen. Op de iPhone staat ook als je in de Gemist app op het Airplay icoon drukt alleen een speakericoontje en niet een tv-icoontje.
Zover ik de release notes begrijp zou dit nu wel moeten werken. Iemand tips?
Hier op mijn non-jailbreaked iPod ook alleen geluid op de ATV2 via AirPlay. Op mijn gejailbreakte en van AirVideoEnabler voorziene iPad wel beeld en geluid via AirPlay.Keeper schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:00:
Iemand al ervaring met de nieuwe Uitzending Gemist app ('Gemist' of 'Uitzending Gemist 2.0')? Ik heb het op mijn iPhone 3GS staan met iOS 4.3 maar mijn ATV2 wil alleen maar het geluid ontvangen. Op de iPhone staat ook als je in de Gemist app op het Airplay icoon drukt alleen een speakericoontje en niet een tv-icoontje.
M'n meisje heeft een Apple TV 1st gen gekocht en heeft een oudere tv, met scart / composiet aansluitingen.
Nu hebben we echt al van alles geprobeerd, maar we krijgen de Apple TV niet werkend op haar televisie.
op mijn televisie wel goed werkt en in te stellen is, maar op tv's aangesloten via scart geen ene kik geeft...
Iemand nog idee'tjes?
Nu hebben we echt al van alles geprobeerd, maar we krijgen de Apple TV niet werkend op haar televisie.
Mr. Intel:
Heb je de resolutie ook omlaag gezet? Een oldskool tv kan dan waarschijnlijk geen beeld geven. Dit heb ik al eens meegemaakt met een Freecom mediaspeler. Je kon dan de resolutie wijzigen met de afstandsbediening.
Als ik me niet vergis moet je op de afstandsbediening van Apple de "menu-toets" en de "plus toets" een seconde of 6 ingedrukt houden. Vervolgens kun je dan met de "plus- en min toetsen" een aantal resoluties kiezen. Krijg je daarna leesbaar beeld op je tv dan moet je op de "play/pause toets" drukken.
Mocht dat niet werken dan ondersteund Apple blijkbaar geen oude tv's. Lijkt me wel gek, want zoals Quad al aangaf..... ik heb nog nooit een HD ontvanger en mediaplayer gehad wat niet werkte met een oldskool tv
CLB:
Ik zal het straks nog is testen dan... Had dit filmpje gevonden:
YouTube: How to get COLOR output from Apple TV's composite video - YouTube,
maar heb nu geen beeld meer op m'n tv.
Anders nog even aansluiten via HDMI en dan proberen om de resolutie omlaag te schroeven?
Maar dan heb ik nog steeds geen beeld via onze component-scart kabel...
Of onthoud de Apple TV de resolutie, zodat ik hem op onze Full HD tv kan instellen,
kan unpluggen, naar m'n meisjes tv kan lopen en hem daar dus werkend kan krijgen?
EDIT: TV is aangesloten via HDMI en op 480P gezet..
Nu moet k dus even naar m'n meisje, want daar ligt de component-scart kabel
Mr. Intel
Het zou kunnen dat Apple de resolutie onthoud.... probeer het inderdaad eens van te voren op je hd tv in te stellen op 480i.
Als je de Apple TV reset naar fabrieksinstellingen krijg je dan ook geen beeld op je tv?
CLB:
Heb hem even op 480P gezet, stroom eraf gehaald, HDMI-kabel eruit gehaald.
Even 10 minuutjes laten staan en weer aangesloten en hij stond nog op 480P.
Dus straks maar inpakken en naar m'n meisje brengen, hopelijk werkt het dan wel!
Mr. Intel:
Is het nog gelukt om beeld op de oldskool tv te krijgen?
Dus we hebben hier een Apple TV 1st gen, een component-scart kabel, een Apple TV 1st gen die via HDMICLB:
Hmmm dacht dat 't wel zou moeten werken maar werkt dus niet =s
Resolutie had ik thuis ingesteld op 480P, maar we zien hem hier dus niet.
Ook de televisie beneden geprobeerd, werkt ook niet, k*tzooi zeg..
op mijn televisie wel goed werkt en in te stellen is, maar op tv's aangesloten via scart geen ene kik geeft...
Iemand nog idee'tjes?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Gebruik je een component of composite-kabel? Zijn maar weinig tv's die component over SCART doen.
PSN: Shiver23
Component - Scart, aangezien de Apple TV component aansluitingen heeft..
Een composiet - scart kabel is momenteel niet voorhanden en of dat wel gelijk zal werken?
Dan wordt het component - scart weer terugbrengen en kijken voor composiet-composiet of composiet-scart.
Een composiet - scart kabel is momenteel niet voorhanden en of dat wel gelijk zal werken?
Dan wordt het component - scart weer terugbrengen en kijken voor composiet-composiet of composiet-scart.
[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 07-09-2011 11:05 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Die hack is toch gebaseerd op een HDMI to DVI-I & DVI-I to VGA adapter truuk, heb je die nu toegepast? Mis dat namelijk in je post...
Die is nog niet gedaan nee, en ook niet nodig toch omdat in het filmpje composiet wordt gebruikt en wij dus component gebruiken. Die hack is er om te zorgen dat je via composiet kleurenbeeld krijgt, wij krijgen geen beeld. Ik heb het filmpje alleen aangehaald, om te laten weten dat ik de resolutie al op 480P had gezet.
De scart ingang op je TV moet wel component ondersteunen anders gaat dit nooit werken.
Inderdaad, even overheen gelezen dat je toch met een component kabel bezig bent. Je zult composiet-scart nodig hebben om dat B/W beeld eerst te krijgen.
Is het onderhand niet handiger gewoon een nieuwe TV te kopen? Die heb je tegenwoordig ook al vanaf een euro of 300.troftnom schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:57:
Inderdaad, even overheen gelezen dat je toch met een component kabel bezig bent. Je zult composiet-scart nodig hebben om dat B/W beeld eerst te krijgen.
Al die kabels zijn ook niet gratis.
AirPlay vanaf mijn iPad 2 zonder jailbreak via mijn atv2 werkt uitstekend! Al meerdere uitzendingen via de nieuwe Uitzending Gemist app bekeken op mijn TV zo.Keeper schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:00:
Vanaf mijn iPhone heb ik het nog nooit geprobeerd.
Welke firmware draai je op je ATV? Voor beeld heb je een van de latere versies nodig. Dan werkt het bij mij met die app en een iphone 4 of ipad.Keeper schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:00:
Composietkabel is fixed en we hebben zwart-wit beeld, nu dus nog die twee convertertjes nodig:troftnom schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:57:
Inderdaad, even overheen gelezen dat je toch met een component kabel bezig bent.
Je zult composiet-scart nodig hebben om dat B/W beeld eerst te krijgen.

Via de V&A lukt het maar niet, dus ik ga is op eBay / DealExtreme kijken denk ik
xahmol schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:07:
Is het onderhand niet handiger gewoon een nieuwe TV te kopen?
Die heb je tegenwoordig ook al vanaf een euro of 300. Al die kabels zijn ook niet gratis.

Composite is simpel:CLB schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:51:
M'n meisje heeft een Apple TV 1st gen gekocht en heeft een oudere tv, met scart / composiet aansluitingen.
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
Dus we hebben hier een Apple TV 1st gen, een component-scart kabel, een Apple TV 1st gen die via HDMI
Iemand nog idee'tjes?
http://www.appletvhacks.net/category/hacks/
http://www.intermactivity...211b55d5a3205bfcb04596c28
of
http://firecore.com/atvflash (je vind hier wel versies van rondslingeren)
USB stick, instaleren and composite activeren.
Scart gaat ook maar dan moet je tv composite via scart ondersteunen.
Ik gebruikt dit als we op reis gaan , meestal oudere tv of aansluitingen geblokeerd maar je kan altijd wel composite aansluiten.
Thanks guys, convertertjes zijn besteld: HDMI male to DVI-I female & DVI-I Male to VGA Female voor > $ 3,-
CLB, ik heb je hier al voor gewaarschuwd man! Hier mijn reactie op je eerder gestelde, zelfde vraag:CLB schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:02:
Component - Scart, aangezien de Apple TV component aansluitingen heeft..
Ik had je vorige week al uitgelegd hoe je het wel voor elkaar kon krijgen. Lezen is ook een vak.......Denk trouwens niet dat je de RGB van je scart kunt gebruiken door daar de rode, groene en blauwe componentkabeltjes in te stoppen. Het lijkt mss logisch, maar component is geen RGB maar YPbPr.
[ Voor 4% gewijzigd door the-body op 07-09-2011 22:52 ]
This title is for sale, please send me a PM
Ten eerste zei je hoogstwaarschijnlijk niet, ten tweede was er een component-scart kabel voor handen en geen composiet-scart kabel en ten derde bedank ik je uiteraard alsnog voor al je input, wees gerust, be happy!
Kunnen jullie me adviseren over een 1st of 2nd gen appletv.
Mijn situatie is als volgt: Ik heb in de woonkamer een Mac Mini met XBMC die mijn films/series/muziek vanaf een NAS ophaalt. Nu heb ik in de slaapkamer ook een tv (720p) waar ik ook af en toe een serie op wil zien. bij voorkeur dmv een centrale database.
Ik heb nog een crystalHD kaartje liggen die stof ligt te vangen, en ik heb een vaste netwerkaansluiting. Ik kan de 1st Gen dus tweaken dat hij ook fatsoenlijk full HD kan decoden (en dan in 720p weergeeft).
Uiteraard kan ik ook een 2nd gen kopen en dan de crystalHd kaart weer verpatsen, dat scheelt uiteraard ook weer iets.
Nu mijn vraag: kan ik beter een 1st gen of 2nd gen aanschaffen. 2ehands prijzen voor een eerste zijn vergelijkbaar met nieuwprijzen voor de 2e. Waar het mij ook om gaat is dat de XBMC interface soepel draait. (geen idee of de pentium-m daarvoor beter/minder goed geschikt is dan de A4).
Edit: ik ben niet bang om beta-software te testen. Als XBMC dus een bugje op zijn tijd heeft op de 2nd gen vind ik geen probleem
Mijn situatie is als volgt: Ik heb in de woonkamer een Mac Mini met XBMC die mijn films/series/muziek vanaf een NAS ophaalt. Nu heb ik in de slaapkamer ook een tv (720p) waar ik ook af en toe een serie op wil zien. bij voorkeur dmv een centrale database.
Ik heb nog een crystalHD kaartje liggen die stof ligt te vangen, en ik heb een vaste netwerkaansluiting. Ik kan de 1st Gen dus tweaken dat hij ook fatsoenlijk full HD kan decoden (en dan in 720p weergeeft).
Uiteraard kan ik ook een 2nd gen kopen en dan de crystalHd kaart weer verpatsen, dat scheelt uiteraard ook weer iets.
Nu mijn vraag: kan ik beter een 1st gen of 2nd gen aanschaffen. 2ehands prijzen voor een eerste zijn vergelijkbaar met nieuwprijzen voor de 2e. Waar het mij ook om gaat is dat de XBMC interface soepel draait. (geen idee of de pentium-m daarvoor beter/minder goed geschikt is dan de A4).
Edit: ik ben niet bang om beta-software te testen. Als XBMC dus een bugje op zijn tijd heeft op de 2nd gen vind ik geen probleem
[ Voor 26% gewijzigd door Magic op 08-09-2011 08:39 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik heb van het Kruidvat zo'n gratis abbo voor ere divisie live (2 maanden) Dus alleen voor de computer!! Niet via UPC, helaas.
Kan ik dit nu afspelen op mijn atv2? (jailbreak, XBMC Firecore) (gewoon inloggen via de browser werkt dus niet)
Kan ik dit nu afspelen op mijn atv2? (jailbreak, XBMC Firecore) (gewoon inloggen via de browser werkt dus niet)
Kun je meerdere ATV2's in je thuis netwerk hangen, of raakt iTunes daarvan in de war? Heeft iemand hier ervaring mee.
Om het jezelf makkelijk te maken wel even elke Apple TV even een andere naam geven. helemaal als je airplay wilt gebruiken!Roko schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:54:
Kun je meerdere ATV2's in je thuis netwerk hangen, of raakt iTunes daarvan in de war? Heeft iemand hier ervaring mee.
De laatste, ATV zegt iig up-to-date te zijn als ik een update wil uitvoeren. Misschien ligt het dan aan de iPhone 3GS, dat het daar niet mee wil (al lijkt me dat wel vreemd dan). Naja, even wachten tot de nieuwste iPhone dan en dan zou dat probleem ook weer opgelost zijn ;-).Shiver23 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:16:
Welke firmware draai je op je ATV? Voor beeld heb je een van de latere versies nodig. Dan werkt het bij mij met die app en een iphone 4 of ipad.
Apple heeft zijn eerste film te huur gezet voor de Apple TV:
http://www.appletvnieuws....-huren-vrij-in-nederland/
http://www.appletvnieuws....-huren-vrij-in-nederland/
M'n meisjes Apple TV (gen1) staat sinds enkele dagen in het recovery-menu waar hij niet meer uitkomt..
Alles is geprobeerd maar niks werkt.. Stroom eraf, videokabels eraf, andere televisies geprobeerd, dag uitgestaan, gereset, diagnostics testen gedraaid, opnieuw opgestart enzovoort enzovoort, maar dat k*tding blijft maar opstarten en laat dan het irritante recovery-menu en die opties daarvan weer zien..
Op internet heb ik allerlei zelfde problemen / threads gezien inclusief oplossingen, maar echt niks werkt..
Jullie nog een ingenieuze ingeving of zal ze echt naar Apple moeten..?
Alles is geprobeerd maar niks werkt.. Stroom eraf, videokabels eraf, andere televisies geprobeerd, dag uitgestaan, gereset, diagnostics testen gedraaid, opnieuw opgestart enzovoort enzovoort, maar dat k*tding blijft maar opstarten en laat dan het irritante recovery-menu en die opties daarvan weer zien..
Op internet heb ik allerlei zelfde problemen / threads gezien inclusief oplossingen, maar echt niks werkt..
Jullie nog een ingenieuze ingeving of zal ze echt naar Apple moeten..?
En toen stonden er ineens veel meer films in iTunes: http://www.appletvnieuws....-huren-vrij-in-nederland/
[ Voor 41% gewijzigd door eXisTa op 27-09-2011 11:57 ]
iemand toevalling nog een antwoord op deze vraag?berties schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:51:
Iets is mij niet helemaal duidelijk bij de atv2 en eigenlijk Airplay in het algemeen. Waar vindt de decodering van de content plaats? Op de server die als DAAP server de content aanbiedt? Of in de atv2 die de stream uitpakt en op de hdmi kabel zet?
Het is de vraag of een apple tv wel een oplossing is voor mijn situatie, misschien toch streamen vanaf mac of een server upgrade uitvoeren...
Wat bedoel je eigenlijk met decodering. Het hele ATV/itunes gebeuren werkt normaliter met compatibele content, deze wordt doorgestuurd. Je hebt dus een "echte" iTunes versie van Apple nodig op je server.
Een implementatie zoals firefly die ik op mijn NAS tegenkwam werkt niet met ATV(1of2).
Een implementatie zoals firefly die ik op mijn NAS tegenkwam werkt niet met ATV(1of2).
[ Voor 17% gewijzigd door troftnom op 27-09-2011 16:00 ]
Er is een hernieuwde versie van firefly, genaamd forked-daapd, die werkt wel als een "echte" itunes server en heeft airplay implementatie. Die draait dus alleen op een server met oude hardware. Als ik een mpeg4 film share in mijn forked-daapd itunes library op mijn server met oude hardware, is het dan de server die deze decodeerd tot een raw data stream of de apple tv? Het is mij nog niet duidelijk.troftnom schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:57:
Wat bedoel je eigenlijk met decodering. Het hele ATV/itunes gebeuren werkt normaliter met compatibele content, deze wordt doorgestuurd. Je hebt dus een "echte" iTunes versie van Apple nodig op je server.
Iemand?CLB schreef op maandag 26 september 2011 @ 18:36:
M'n meisjes Apple TV (gen1) staat sinds enkele dagen in het recovery-menu waar hij niet meer uitkomt.. Alles is geprobeerd maar niks werkt.. Stroom eraf, videokabels eraf, andere televisies geprobeerd, dag uitgestaan, gereset, diagnostics testen gedraaid, opnieuw opgestart enzovoort enzovoort, maar dat k*tding blijft maar opstarten en laat dan het irritante recovery-menu en die opties daarvan weer zien.. Op internet heb ik allerlei zelfde problemen / threads gezien inclusief oplossingen, maar echt niks werkt.. Jullie nog een ingenieuze ingeving of zal ze echt naar Apple moeten..?
Dmv seasonpass jailbreak ipsw laten uploaden? Vanuit daar weer herstellen naar origineel in itunes?
Verwijderd
Vanaf komende Di of Woe heeft Mediamarkt Almere 50 Apple Tv's in het schap ;-) dus Apple Tv komt nu echt in Nederlands
.
Ja, dat is al sinds donderdag bekend..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als je via de ATV2 een film koopt, waar wordt die dan opgeslagen? Kun je een netwerklocatie opgeven? Anders is na 1 film het flashgeheugen toch al vol?
Je koopt 'm, maar hij blijft op de servers van Apple staan. Je streamt dus gewoon de film.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Ik zou ook graag een ATV2 kopen, ik wil alleen wel zeker weten dat ik deze kan aansluiten op mijn receiver zonder dat de TV aan moet. Dus gewoon muziek via de iPad bedienen en dan via de receiver beluisteren.
Ik heb de Denon AVR-1509 als receiver, heb ik de juiste ingangen daarvoor?

Dus HDMI van ATV2 naar TV en dan optische kabel van ATV2 naar Receiver?
Ik heb de Denon AVR-1509 als receiver, heb ik de juiste ingangen daarvoor?

Dus HDMI van ATV2 naar TV en dan optische kabel van ATV2 naar Receiver?
Als ik het goed zie (links op de foto) heeft jouw Denon-beest een paar optische ingangen. Kwestie van de optische out van de ATV2 met de optische in van je Denon verbinden en je kunt muziek luisteren via Airplay zonder dat je je TV hoeft aan te zetten. Ikzelf luister op die manier naar Spotify.
[ Voor 7% gewijzigd door BamSlam_ op 02-10-2011 14:43 ]
Factory reinstall ook al gedaan?
Anders patchstick maken
http://code.google.com/p/atvusb-creator/ inloggen en de log bestanden bekijken wat er mis is.
Evt opnieuw recovery partitie plaatsen?
De ATV2 staat nu ook op de NL Apple Store voor 119 euro. http://store.apple.com/nl.../apple_tv?mco=MjU5MjAxMTY
en bij mij onder de kerstboom dit jaartroftnom schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:39:
De ATV2 staat nu ook op de NL Apple Store voor 119 euro. http://store.apple.com/nl.../apple_tv?mco=MjU5MjAxMTY
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
wel jammer dat er nog geen nieuws is gekomen over een eventuele atv3, de atv2 kan toch niet zonder meer alle full HD content afspelen?
Wat kan ik nu het beste gebruiken om mijn atv2 mee te flashen? XBMC of Plex? Wat ik wil is mijn media content van mijn timecapsule streamen. Ik lees overal dat XBMC veel te veel buffert en dat Plex de media server moet gebruiken en dat daarom mijn Mac Mini aan moet blijven staan....
Ik blijf doorzoeken.....
Ik blijf doorzoeken.....
ehhhh..HOI
Probeer beide zou ik zeggen. Werkt prima naast elkaar. Dan weet je welke optie in jouw situatie met jouw content het beste is.krizzziz schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:20:
Wat kan ik nu het beste gebruiken om mijn atv2 mee te flashen? XBMC of Plex? Wat ik wil is mijn media content van mijn timecapsule streamen. Ik lees overal dat XBMC veel te veel buffert en dat Plex de media server moet gebruiken en dat daarom mijn Mac Mini aan moet blijven staan....
Ik blijf doorzoeken.....
Hoe cool! Racen via Airplay ... ik ben benieuwd
@eXista:
Ik heb er gister een topic over geopend in het gaming-forum:
iOS 5 icm A5-processor = Split-screen gaming via Airplay
Een evt. ATV met A5 maakt het allemaal nog mooier..
Ik heb er gister een topic over geopend in het gaming-forum:
iOS 5 icm A5-processor = Split-screen gaming via Airplay
Een evt. ATV met A5 maakt het allemaal nog mooier..
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Verwijderd
Klinkt inderdaad goed een ATV3 met A5. Als er dan ook nog wat functionaliteit aan toegevoegd wordt zoals een Browser en de mogelijkheid om Apps te installeren(XBMC zonder jailbrake etc...) wordt het echt een killer Media player. Als de A5 1 van de weinige upgrades is dan hou ik het wel bij de ATV2.
De ATV2 ben ik al erg tevreden over en met een iPad en iPhone kan je er al leuke dingen doen maar het kan nog zoveel mooier en completer. Ik ben benieuwd.
De ATV2 ben ik al erg tevreden over en met een iPad en iPhone kan je er al leuke dingen doen maar het kan nog zoveel mooier en completer. Ik ben benieuwd.
Heb sinds deze week de ATV2 gekocht bij ProWarehouse. Wat een geweldig ding! Super klein en toch zoveel functies. Vooral Airplay bevalt mij erg goed! Samen met je vrienden foto's van de vakantie op het grote scherm kijken door gewoon 1 knopje om te zetten.
Ik ben erg benieuwd naar de iOS 4.4/5 upgrade en de nieuwe functies die hiermee komen.
Ik ben erg benieuwd naar de iOS 4.4/5 upgrade en de nieuwe functies die hiermee komen.
Kan iemand mij vertellen of ik met de Apple TV ook kan internetten op de TV via mijn ipad/iphone?
Ik heb de search gebruikt, maar de keywords zijn te globaal waardoor je niet de juiste search krijgt, mijn excuses
Ik heb de search gebruikt, maar de keywords zijn te globaal waardoor je niet de juiste search krijgt, mijn excuses
Nee, dat kan niet.
Gisteren voor het eerst de Apple TV2 zien staan bij de mediamarkt, ik was erg verbaasd hoe klein die is! die plak je zo achter je TV! Zodra een versie uitkomt die 1080P aan kan koop ik er gelijk eentje.
39
Ook niet met een jailbreak?Shiver23 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:26:
Nee, dat kan niet.
Er zijn wel jailbreak apps waarmee je je ipad browser naar je tv kunt streamen, maar dan internet je niet echt op je appletv.
@hieronder AirVideoEnabler is bijvoorbeeld zo'n app
[ Voor 9% gewijzigd door Magic op 10-10-2011 15:35 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ja daar doel ik eigenlijk ook op...dat je de safari browser op je tv ziet.Magic schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:32:
[...]
Er zijn wel jailbreak apps waarmee je je ipad browser naar je tv kunt streamen, maar dan internet je niet echt op je appletv.
@Yzord dit is wel mogelijk onder ios5 i.c.m. de iPad 2. Ze noemen dit Airplay mirroring, hetgeen wat je op je iPad in beeld heb zie je ook op de tv.
[ Voor 45% gewijzigd door p.deelen op 10-10-2011 15:35 ]
hmm, thanks, zonder jailbreak dus?
Ik heb net mijn eerste apple product..een ipad 2
Ben er best tevreden over.. nu vraag ik me af.. kan ik met zo'n apple tv ook uitzending gemist, rtl gemist e.d. kijken op mijn tv? en films streamen van mijn pc naar tv? Ik kwam er zelf niet helemaal uit op de apple site
Het kan ook als je een tv hebt met een htpc waar XBMC op draait. XBMC ondersteunt ook Airplay tegenwoordig.
Airplay via XBMC ondersteunt GEEN full mirroring. XBMC ondersteund alleen streamen van muziek en video via Airplay (dus de functionaliteit van Airplay onder de huidige iOS4.3 en dat dan ook nog behoorlijk buggy als ik de fora lees), maar dus niet het projecteren van je Safari browser of je game.xburchartz schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:24:
Het kan ook als je een tv hebt met een htpc waar XBMC op draait. XBMC ondersteunt ook Airplay tegenwoordig.
Wellicht dat XBMC dat nog gaat doen, maar voor full mirroring heb je nu toch echt nog een ATV nodig. En natuurlijk iOS5, maar die komt 12 oktober al.
Bovendien is een ATV wat goedkoper en zeker eleganter naast je TV in je woonkamer dan een HTPC met XBMC.
[ Voor 11% gewijzigd door xahmol op 10-10-2011 17:35 ]
Momenteel heb ik een HDX1000 (met crossflash naar PCH A-110), maar ik vind deze af en toe traag en zo nu en dan kan hij bepaalde formaten niet aan.
Ik zit erover te denken om een AppleTV aan te schaffen, maar dan een V1 ivm de optie voor interne HD. Heeft dit meerwaarde ten opzichte van een PCH? Ik zou dan XBMC en een FTP optie willen installeren op de aTV, hiervoor moet ik dan een jailbreak installere neem ik aan?
In het forum heb ik gevonden dat XBMC het beste werkt met 2.1 en 2.2, maar als ik nu een aTV koop, zal ik dan (net als mijn iPhone) op iOS4 zitten?
Eigenlijk heb ik dus 3 vragen:
- Heeft een aTV meerwaarde tov HDX/PCH? Iemand ervaring?
- Heb ik voor XBMC/FTP een jailbreak nodig?
- Gaat dit überhaupt lukken als ik een aTV bestel en er blijkt v4 op te staan.
Ik zit erover te denken om een AppleTV aan te schaffen, maar dan een V1 ivm de optie voor interne HD. Heeft dit meerwaarde ten opzichte van een PCH? Ik zou dan XBMC en een FTP optie willen installeren op de aTV, hiervoor moet ik dan een jailbreak installere neem ik aan?
In het forum heb ik gevonden dat XBMC het beste werkt met 2.1 en 2.2, maar als ik nu een aTV koop, zal ik dan (net als mijn iPhone) op iOS4 zitten?
Eigenlijk heb ik dus 3 vragen:
- Heeft een aTV meerwaarde tov HDX/PCH? Iemand ervaring?
- Heb ik voor XBMC/FTP een jailbreak nodig?
- Gaat dit überhaupt lukken als ik een aTV bestel en er blijkt v4 op te staan.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
ligt het aan mij of is er sinds vandaag de Apple TV begekomen n de NL apple online store
Is al een tijdje hoor.sebasmac schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:30:
ligt het aan mij of is er sinds vandaag de Apple TV begekomen n de NL apple online store
nieuws: Apple TV 2 nu officieel in de Nederlandse Apple Store
[ Voor 27% gewijzigd door Exirion op 12-10-2011 17:34 ]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
En er is een update: iOS 4.4 is nu beschikbaar.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Sinds enige tijd draai ik iOS 4.4 (build 3099.1) op m'n ATV2. Photostream werkt bij mij niet: melding "inloggen niet mogelijk- mobile_me terms of service update" na het invoeren van m'n iCloud / MobileMe gebruikersnaam en wachtwoord. Hebben jullie hier ook last van en heeft er iemand een oplossing?
Edit: net zelf de oplossing gevonden. Bij instellingen->iCloud (bv. op iPad) de nieuwe servicevoorwaarden accepteren.
Er is trouwens vanavond ook een nieuwe versie van de Remote app gereleased door Apple.
Edit: net zelf de oplossing gevonden. Bij instellingen->iCloud (bv. op iPad) de nieuwe servicevoorwaarden accepteren.
Er is trouwens vanavond ook een nieuwe versie van de Remote app gereleased door Apple.
[ Voor 16% gewijzigd door BamSlam_ op 12-10-2011 21:56 ]
Verwijderd
Weet iemand of er een manier is om Plex op je ATV1 te krijgen? Of dat er een manier is waarop je zonder de film om te zetten, je films via ATV1 kunt kijken?
Verwijderd
Ik heb sinds deze week ook atv2. Na jailbreaken heb ik er atv flash black opgezet. Hiermee kan je zeer gemakkelijk plex, xbmc, webbrowser op installeren. Voor de atv2 is het nu nog betasoftware, maar voor atv1 is er al gereleaste soft... 't Werkt echt super met plex!!!Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:16:
Weet iemand of er een manier is om Plex op je ATV1 te krijgen? Of dat er een manier is waarop je zonder de film om te zetten, je films via ATV1 kunt kijken?
http://firecore.com/atvflash
Verwijderd
Nergens in NL te verkrijgen? Ik wil igenlijk plex erop, mar weet niet of dat gaat bij een 1st gen.
Plex draait niet op de aTV van de 1ste generatie. Plex heeft OSX Leopard nodig en aTV draait op Tiger. Wat wel kan is XBMC op je aTV installeren en daar de plugin PleXBMC opzetten. Je kunt dan wel gebruik maken van de gedeelde database van je Plexserver.Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:06:
Nergens in NL te verkrijgen? Ik wil igenlijk plex erop, mar weet niet of dat gaat bij een 1st gen.
Met XBMC kun je natuurlijk zo ongeveer alles spelen vanaf je aTV. Als je HD wilt kijken zul je wel de HD Crystal card erbij moeten kopen, als je die er in zet ben je wel je wifi kwijt, maar UTP is toch beter.
Ik draai er zelf Crystalbuntu op, een combinatie van een kale Ubuntu met XBMC, vanaf een USB-stick. Dus de oorspronkelijke software blijft er ook gewoon op. Werkt als een tierelier!
Ik baal nu als een stekker dat ik de Apple TV2 gekocht heb. Het ding werkt voor geen meter icm mijn Synology NAS. Ik wil namelijk nu muziek van de nas naar de atv streamen. Dat kan via de ds audio app. Daarin wordt de atv ook gevonden. Wanneer ik dan een nummer afspeel begint het nummer goed, maar dat duurt maar tien seconden daarna gaat het geluid happeren. Vreselijk irritant.
Ik weet dat de atv1 ook geluidsproblemen kende. Je moest dan het geluid van de tv op 0 zetten. Helaas werkt dat in dit geval niet.
Met Google kom ik ook niet tot een oplossing. Ik heb dolby digital ook al geprobeert uit te zetten en 16-bit geluid aan, geen oplossing. Ik wil de atv ook niet via kabel aangesloten hebben en de signaalsterkte is ook goed; vier streepjes.
Weet iemand een oplossing?
Ik weet dat de atv1 ook geluidsproblemen kende. Je moest dan het geluid van de tv op 0 zetten. Helaas werkt dat in dit geval niet.
Met Google kom ik ook niet tot een oplossing. Ik heb dolby digital ook al geprobeert uit te zetten en 16-bit geluid aan, geen oplossing. Ik wil de atv ook niet via kabel aangesloten hebben en de signaalsterkte is ook goed; vier streepjes.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Oplossing gevonden. Je kunt in de app middels het instellingswieletje rechtsonderin kiezen voor de apple tv. Dat moet je dus NIET doen. Deze moet gewoon op iPad blijven staan. Als je dat doet dan verschijnt er linksboven een airplay icoon. Als je daarop klikt kun je ook voor de Apple TV kiezen. Doe dat en de muziek wordt via de Apple TV afgespeeld. Nu is het allen nog jammer dat de app crashed als je de muziek op album of artiest zet en dan van nummer wilt wisselen. Kies je voor map dan gaat het wel goed. Maar da's een probleem in de app en dat mag Synology oplossen.
Voor de rest: doe je voordeel met bovenstaande! Het scheelt een hoop frustraties. :-)
Voor de rest: doe je voordeel met bovenstaande! Het scheelt een hoop frustraties. :-)
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Je kunt natuurlijk ook je Apple TV 2 jailbreaken en dan aTV Flash erop zetten, hiermee kun je al je films en muziek afspelen vanuit een NAS of gedeelde map.rimave schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:27:
Ik baal nu als een stekker dat ik de Apple TV2 gekocht heb. Het ding werkt voor geen meter icm mijn Synology NAS. Ik wil namelijk nu muziek van de nas naar de atv streamen. Dat kan via de ds audio app. Daarin wordt de atv ook gevonden. Wanneer ik dan een nummer afspeel begint het nummer goed, maar dat duurt maar tien seconden daarna gaat het geluid happeren. Vreselijk irritant.

Yup, ik heb vroeger al eens een atv1 gehad die ik had gejailbreaked, maar ik heb nu al ios5 op de atv2 staan.eXisTa schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:56:
[...]
Je kunt natuurlijk ook je Apple TV 2 jailbreaken en dan aTV Flash erop zetten, hiermee kun je al je films en muziek afspelen vanuit een NAS of gedeelde map.
[afbeelding]
Je kunt met de huidige Seas0nPass nog steeds jailbreaken en op die manier je ATV2 terugzetten naar iOS 4.3.rimave schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:13:
[...]
Yup, ik heb vroeger al eens een atv1 gehad die ik had gejailbreaked, maar ik heb nu al ios5 op de atv2 staan.
Nieuwe Apple TV 2 firmware (4.4.1) beschikbaar [niet updaten]
Op dit moment staat er een nieuwe update klaar voor de Apple TV 2 met versienummer 4.4.1 welke al meerdere Apple TV 2′s heeft laten crashen. Advies is dus om deze update vooral niet te installeren.
Het lijkt erop dat enkel het updaten over-the-air update het apparaatje laten crashen en niet meer laat zien dan het iTunes logo. Updaten vai de Micro-USB kabel zou goed moeten werken. Voorlopig is het advies om niet te updaten.
Voor degenen die het aandurven hebben we tot noch toe weinig verschil gezien behalve dat een vrouwenstem ons welkom heette bij de Apple TV.
Zag net dit bericht inclusief waarschuwing nog niet te updaten:
http://www.appletvnieuws....rmware-4-4-1-beschikbaar/
Iemand die per ongeluk al wel ge-update waar de ATV2 nog werkt die heeft ontdekt wat de verschillen zijn?
Wacht zelf iig af met updaten, zeker omdat de kans dat weer een jailbreak beschikbaar komt voor 4.4 groter is dan voor 4.4.1
(OK:eXista was me net voor)
Iemand die per ongeluk al wel ge-update waar de ATV2 nog werkt die heeft ontdekt wat de verschillen zijn?
Wacht zelf iig af met updaten, zeker omdat de kans dat weer een jailbreak beschikbaar komt voor 4.4 groter is dan voor 4.4.1
(OK:eXista was me net voor)
[ Voor 3% gewijzigd door xahmol op 18-10-2011 10:43 ]
Gisteren een ATv2 van een vriend geprobeerd te jailbreken met Seas0npass. Eerst op een windows pc en daarna op een MAC en we bleven itunes foutmeldingen krijgen (van 1600 tot 1604). Na de 100ste foutmelding hadden er genoeg van en uit pure frustratie toch een ssh naar de ATV2 geprobeerd en warempel. Het was gelukt en we hadden een atv2 die gejailbreakt was.
lezen we even later dat eigenlijk die foutmeldingen een soort van bevestiging zijn dat het gelukt is
XBMC geïnstalleerd en gaan!
lezen we even later dat eigenlijk die foutmeldingen een soort van bevestiging zijn dat het gelukt is
XBMC geïnstalleerd en gaan!
ehhhh..HOI
Apple TV 2 firmware 4.4.1 is door Apple ingetrokken.
Ik heb sind vandaag een atv 2nd gen echter is de firmware 4.3 2557 als ik wil updaten dan zegt hij dat hij al up to date is echter is dit dus niet het geval wat kan je hieraan doen? Heb al een reset geprobeerd maar dat helpt niet. Internet doet het wel gewoon dus YouTube etc.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Je kunt ook updaten middels Micro-USB kabel via iTunes.cool0 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:15:
Ik heb sind vandaag een atv 2nd gen echter is de firmware 4.3 2557 als ik wil updaten dan zegt hij dat hij al up to date is echter is dit dus niet het geval wat kan je hieraan doen? Heb al een reset geprobeerd maar dat helpt niet. Internet doet het wel gewoon dus YouTube etc.
ik heb nu uren gegoogled en gelezen op dit forum maar 1 ding is me niet helemaal duidelijk over de Apple TV.
Even kort samengevat, ik heb thuis een laptop en PC in een thuisnetwerk en wil nu een mediaspeler die beneden aan de TV komt. Daarnaast wil ik een netwerk HDD aanschaffen (bv de WD Live My Book 2TB)om films en series (vooral in MKV formaat) op te kunnen zetten en verwijderen vanaf zowel de laptop als PC en direct af kunnen spelen via de mediaplayer. Alles zit dan bedraad aangesloten op het netwerk. (dus PC , Laptop, NAS en ATV alle 4 bekabeld op de router)
Mijn enige vraag is of ik die MKV files incl ondertiteling direct vanaf de NAS af kan spelen op de Apple TV zonder tussenkomst van PC , laptop of ITunes. Ik snap dat je hem daar in ieder geval voor moet jailbreaken en XBMC moet draaien. Maar is het daarna mogelijk om dit te doen?
Ik verkies Apple TV in principe boven andere mediaspelers omdat ik daarnaast ook gebruik wil maken van streamen etc van mijn Iphone en Ipad , maar films direct vanaf een NAS afspelen is voor mij de hoofdzaak.
Even kort samengevat, ik heb thuis een laptop en PC in een thuisnetwerk en wil nu een mediaspeler die beneden aan de TV komt. Daarnaast wil ik een netwerk HDD aanschaffen (bv de WD Live My Book 2TB)om films en series (vooral in MKV formaat) op te kunnen zetten en verwijderen vanaf zowel de laptop als PC en direct af kunnen spelen via de mediaplayer. Alles zit dan bedraad aangesloten op het netwerk. (dus PC , Laptop, NAS en ATV alle 4 bekabeld op de router)
Mijn enige vraag is of ik die MKV files incl ondertiteling direct vanaf de NAS af kan spelen op de Apple TV zonder tussenkomst van PC , laptop of ITunes. Ik snap dat je hem daar in ieder geval voor moet jailbreaken en XBMC moet draaien. Maar is het daarna mogelijk om dit te doen?
Ik verkies Apple TV in principe boven andere mediaspelers omdat ik daarnaast ook gebruik wil maken van streamen etc van mijn Iphone en Ipad , maar films direct vanaf een NAS afspelen is voor mij de hoofdzaak.
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
XBMC is hier voor gemaakt, geen probleem dus!Jeroenit schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:26:
Er zijn 2 mogelijkheden voor je, met beiden is het mogelijk om MKV bestanden af te spelen. De grootste verschillen tussen de 2 zijn dat XBMC en eigen schil heeft en dat aTV Flash binnen de schil van de Apple TV blijft en dus meer native oogt.Jeroenit schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:26:
ik heb nu uren gegoogled en gelezen op dit forum maar 1 ding is me niet helemaal duidelijk over de Apple TV.
XBMC

aTV Flash

Maar omdat ze prima naast elkaar werken hoeft de keuze voor de ene niet te betekenen dat je het andere niet kan doen ;-) Gewoon beide proberen. Behalve dat aTV Flash niet gratis is en XBMC wel.eXisTa schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:46:
[...]
Er zijn 2 mogelijkheden voor je, met beiden is het mogelijk om MKV bestanden af te spelen. De grootste verschillen tussen de 2 zijn dat XBMC en eigen schil heeft en dat aTV Flash binnen de schil van de Apple TV blijft en dus meer native oogt.
Gebruikte op mijn ATV Plex, aTV Flash Mediaplayer en XBMC naast elkaar. Gebruikte meestal XBMC omdat ik het font dat aTV Mediaplayer voor .srt subtitels gebruikt onduidelijk en lelijk vond (is dat ergens in de aTV settings in te stellen? Nog niet kunnen vinden). Plex heeft, voor zover ik kon zien, helemaal geen .srt support (of moet je dat server side instellen?), dus die gebruikte ik nauwelijks (en ja, ik weet dat je .srt subs makkelijk en snel kan inbakken in je .MKVs, maar dat is toch weer een extra handeling en het is handiger als dat niet nodig is).
Gebruik trouwens verleden tijd omdat ik Airplay full mirrorring vanaf mijn iPad 2 nog net iets belangrijker vond dan een mediaplayer op mijn ATV (heb ook nog een Popcorn Hour) en ik daarom mijn ATV2 geupgrade heb naar 4.4 en dus nog geen nieuwe jailbreak heb. Hopelijk snel weer wel.
[ Voor 12% gewijzigd door xahmol op 20-10-2011 15:59 ]
Mischien een hele stomme vraag maar ik kan het niet vinden. Kan je het beeld/geluid van een imac via airplay streamen naar de ATV2?
Voor zover ik weet niet, try googling it.Xenophoben schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:06:
Mischien een hele stomme vraag maar ik kan het niet vinden. Kan je het beeld/geluid van een imac via airplay streamen naar de ATV2?
Daar was ik al mee bezig maar ik kon het niet vinden... Vandaar hier de vraag.eXisTa schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:07:
[...]
Voor zover ik weet niet, try googling it.
Meestal krijg je dan de vraag, van een ipad naar een imac
[ Voor 10% gewijzigd door Xenophoben op 20-10-2011 16:09 ]
Beeld niet voor zover ik weet. Geluid wel met Airfoil: http://rogueamoeba.com/airfoil/Xenophoben schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:06:
Is alleen niet gratis en dus sowieso alleen met additionele third party software.
[ Voor 11% gewijzigd door xahmol op 20-10-2011 16:21 ]
Na 5 min. Googlen kom ik het volgende tegen: http://ericasadun.com/ftp/AirPlay/
Dit komt misschien een beetje in de buurt? Download Bruce- http://ericasadun.com/ftp/AirPlay/Bruce-0.08.zip
Dit komt misschien een beetje in de buurt? Download Bruce- http://ericasadun.com/ftp/AirPlay/Bruce-0.08.zip
[ Voor 20% gewijzigd door eXisTa op 20-10-2011 22:08 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid.