Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes krijg eindelijk de Apple TV3 binnen vanuit Apple. Achteraf was het beter geweest als ik het gewoon bij de i-dealer zelf had gehaald maar goed. Welke ios staat hier standaard al op? 4.4.4. of toch 5.1?
Want als er 4.4.4. op staat kan ik het jailbreaken en XMBC er op draaien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:42:
Yes krijg eindelijk de Apple TV3 binnen vanuit Apple. Achteraf was het beter geweest als ik het gewoon bij de i-dealer zelf had gehaald maar goed. Welke ios staat hier standaard al op? 4.4.4. of toch 5.1?
Als ik het goed begrepen heb kun je de ATV3 nog helemaal niet jailbreaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Zeker weten dat hier "netjes" 5.1 op staat. Wat dat betreft moet je nog wat meer geduld hebben.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:01
Er staat 5.1 op.

Zie mijn review voor de mogelijkheden zolang er geen jailbreak is. Heb zojuist een stuk toegevoegd over MKV's afspelen zonder jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Brm-G schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:18:
[...]

Er staat 5.1 op.

Zie mijn review voor de mogelijkheden zolang er geen jailbreak is. Heb zojuist een stuk toegevoegd over MKV's afspelen zonder jailbreak.
Nette en uitgebreide review. Vandaag maar weer eens verder met iVI stoeien.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
robbydw schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:26:
[...]

Nette en uitgebreide review. Vandaag maar weer eens verder met iVI stoeien.
Thanks.
Bij mij lag de fout gister aan de film zelf. Nadat ik een andere film geprobeerd had werkte het wel prima.
Dit zijn mijn settings:
Devices: Alleen ATV 3
General: gewoon zo laten
Conversion: include all audio tracks, include all subtitle tracks, enable Pass Thru Conversion
De rest: gewoon zo laten

Als je vervolgens dubbel klikt op de film kun je daar nog precies instellen welke audio files en subtitles je erbij wilt hebben. Druk op convert en ongeveer een half uur later ben je klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 18:23
Jpjedi schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:55:
[...]

jawel joh, die van 120 geeft veel mooiere 1-tjes en 0-tjes! _/-\o_

:P
Laatst ook al iemand van de MediaMarkt eruit geluld :P.
Die begon over de fantastische beelden die hun 1.4 kabels van 40 euro leveren tegenover de goedkopere. 8)7
Mijn broertje trapte er laatst ook bijna in .. Ik zei tegen 'm, koop bij de action, voor paar euro, ben je gelijk klaar, geloofde hij me niet, 3 dagen later kwam ie bij me; huh ik zie geen verschil qua kwaliteit?? 8)7

Jammer dat mensen zo makkelijk over te halen zijn als het over de kwaliteit van de HDMI kabels gaat .. Bij normaal gebruik hebben die dure kabels geen enkel verschil qua kwaliteit. Ik heb gister een nieuwe 55" TV gekocht, en daar met een HDMI 1.4 kabel een 3D BluRay op afgespeeld via de PS3, haarscherp 3D beeld, zonder problemen, snap niet waarom die verkopers er zoveel moeite voor doen om mensen voor te liegen voor eigen gewin. Daarom doe ik altijd zelf onderzoek, en laat ik me nooit ompraten door een verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Tsjah, als je het in tijden van totale prijs transparantie niet meer op de hardware kan verdienen, moet je het op de accessoires doen, op zich logisch, maar liegen is dan weer een totaal ander verhaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:14
is er ook een goed iVI alternatief voor Windows 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Xmedia Recode. Vanaf de 50e reactie onder m'n review van de Apple TV staat daar meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dank voor de hulp mbt de HDMI kabel. Gisteren onze eerste Uitzending Gemist aflevering met AirPlay erop gekeken, ging behoorlijk soepel en makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Hebben jullie ook problemen met het streamen van Film vanuit iTunes. Het zijn 1080p films van ongeveer 8GB groot maar tijdens het kijken moet ik regelmatig bufferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:14

Shabbaman

Got love?

Zou het niet eens tijd zijn om de openingspost aan te passen?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Brm-G schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:10:
Hebben jullie ook problemen met het streamen van Film vanuit iTunes. Het zijn 1080p films van ongeveer 8GB groot maar tijdens het kijken moet ik regelmatig bufferen.
Ik heb zelf alleen een stel trailers geprobeerd, daar stond wel HD bij maar of het 720 of 1080 was weet ik niet. Had je met de trailers ook last of alleen met de films zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Ga straks eens proberen met trailers maar de laatste keer had ik daar geen last van. Het is steeds 5-10 min afspelen en dan 1 min bufferen... Nogal irritant. De netwerkverbinding zou niet het probleem moeten zijn aangezien internet zelf en youtube op de ATV wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 20:48
Op deze site staat uitgelegd hoe je je EIGEN afstandsbediening kunt gebruiken om de Apple TV te bedienen. In andere woorden: de Apple TV leert het signaal van je eigen afstandsbediening te herkennen. Ik vroeg me af hoe jullie dit hebben gedaan. Ikzelf heb een UPC mediabox, welke wordt geleverd met deze remote control. Wat zijn nu handige knoppen om te "mappen" naar functies voor de Apple TV?

Kort gezegd: hoe zijn jullie ervaringen hiermee?

[ Voor 4% gewijzigd door smeerbartje op 28-03-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een grote teleurstelling zeg! Dit ding is gewoon een YouTube player en kan voor de rest niks. Vet balen dus. Kan mijn hardeschijf niet eens benaderen. Wat een klote menu. Ik kan zo wel even doorgaan. Dit ding heeft niet eens een USB poort. It sucks I tell you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:01:
Wat een grote teleurstelling zeg! Dit ding is gewoon een YouTube player en kan voor de rest niks. Vet balen dus. Kan mijn hardeschijf niet eens benaderen. Wat een klote menu. Ik kan zo wel even doorgaan. Dit ding heeft niet eens een USB poort. It sucks I tell you.
Ik weet niet hoe je verwachtingen waren hoor, maar dit had je kunnen weten.
Het is bedoeld als toevoeging voor iTunes, je iPhone, iPad en binnenkort ook Mac (als extern beeldscherm). Niet als los device. Dat is geen negatief punt, dat is een feature.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Anders had je van te voren even wat reviews bekeken? Wacht gewoon op een jailbreak en dan komt het goed.

Edit; trailers moesten ook bufferen tussentijds... Net maar een herstel van de ATV3 gedaan en nu werkt die weer naar behoren.

[ Voor 11% gewijzigd door SquareOne op 28-03-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

smeerbartje schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:40:
Op deze site staat uitgelegd hoe je je EIGEN afstandsbediening kunt gebruiken om de Apple TV te bedienen. In andere woorden: de Apple TV leert het signaal van je eigen afstandsbediening te herkennen. Ik vroeg me af hoe jullie dit hebben gedaan. Ikzelf heb een UPC mediabox, welke wordt geleverd met deze remote control. Wat zijn nu handige knoppen om te "mappen" naar functies voor de Apple TV?

Kort gezegd: hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik gebruik een Logitech Harmony, maar die heb ik juist de commando's van de Apple TV aangeleerd, dus daar werkt het eigenlijk andersom. Maar dat werkt in ieder geval prima als je daarna de originele remote loskoppelt.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brm-G schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:08:
[...]

Anders had je van te voren even wat reviews bekeken? Wacht gewoon op een jailbreak en dan komt het goed.

Edit; trailers moesten ook bufferen tussentijds... Net maar een herstel van de ATV3 gedaan en nu werkt die weer naar behoren.
Dat is precies wat ik ga doen. Ik geloof best dat ding een pareltje is met XMBC11 erop. Alleen zonder dat is het gewoon een te dure videotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Dat had je geweten als je eerst een van de reviews had gelezen. Bijvoorbeeld die van mij ;-)

Zonder andere Apple apparaten kan je er inderdaad niet heel veel mee zonder jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Dit ding heeft niet eens een USB poort.
Heb je er eigenlijk wel goed naar gekeken dan... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Brm-G schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:59:
[...]

Thanks.
Bij mij lag de fout gister aan de film zelf. Nadat ik een andere film geprobeerd had werkte het wel prima.
Dit zijn mijn settings:
Devices: Alleen ATV 3
General: gewoon zo laten
Conversion: include all audio tracks, include all subtitle tracks, enable Pass Thru Conversion
De rest: gewoon zo laten

Als je vervolgens dubbel klikt op de film kun je daar nog precies instellen welke audio files en subtitles je erbij wilt hebben. Druk op convert en ongeveer een half uur later ben je klaar.
Gaat erg goed nu met deze settings (geen idee waarom het eerst zo lang duurde). Film van 8 a 9 GB is tussen de 35 en 50 minuten gereed.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:58:
[...]

Heb je er eigenlijk wel goed naar gekeken dan... :?
Ja. Jij ook?
Want het heeft volgens apple ook geen USB poort. Alleen een micro-USB voor service doeleinden.
http://www.apple.com/nl/appletv/specs.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jheroun schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:24:
Dat had je geweten als je eerst een van de reviews had gelezen. Bijvoorbeeld die van mij ;-)

Zonder andere Apple apparaten kan je er inderdaad niet heel veel mee zonder jailbreak.
Mooie review inderdaad. Ik heb naast mijn apple tv een iPhone 3GS een IPhone 4 en een 4S, iPad 32gb wifi en een MBP i7. Mijn 55" LG LED is via wifi op een DLNA netwerkschijf aangesloten (netgear 3700). Zonder appletv kan ik nu ook .mkv files afspelen op mijn tv. Dus het valt mij tegen dat ATV3 zo weinig aan toegevoegde waarde voor mij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:25:
[...]
Ja. Jij ook?
Want het heeft volgens apple ook geen USB poort. Alleen een micro-USB voor service doeleinden.
http://www.apple.com/nl/appletv/specs.html
Micro USB is geen USB meer? Logo staat er gewoon naast. Begrijp dat hij niet doet wat jij wil, maar dat is wat anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detee
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-03 21:39

detee

Try not, do or do not

mtenbos schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 07:10:
[...]

Ok dat is mooi maar hoe moet ik dit doen en welke software heb ik hier voor nodig
Weet niet of je het inmiddels hebt ontdekt maar kijk anders bij www.firecore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 21:19

talin

ES-MA

Jheroun schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:24:

mooie review precies wat ik zocht.

heb ik nog een vraag:

ik heb een windows2008 servertje thuis draaien.
daarop lokaal iTunes geinstalleerd, die al mijn muziek nu in de home share heeft staan.

kan ik vanaf al mijn ipads, iphone's, ipods en mac mini de muziek afspelen.

nu zit ik dus al een tijde in te lezen in een ATV want wil mijn films eigelijk ook op tv willen bekijken.

als ik nu al mijn films in itunes ( op die server waar ze toch al staan ) zet, zou ik ze dan direct kunnen benaderen vanaf de ATV?

( zal ik zel alleen in ander formaat moeten zetten maar als dat het enige is )

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 18:30
talin schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:33:
[...]

mooie review precies wat ik zocht.

heb ik nog een vraag:

daarop lokaal iTunes geinstalleerd, die al mijn muziek nu in de home share heeft staan.

kan ik vanaf al mijn ipads, iphone's, ipods en mac mini de muziek afspelen.

nu zit ik dus al een tijde in te lezen in een ATV want wil mijn films eigelijk ook op tv willen bekijken.

als ik nu al mijn films in itunes ( op die server waar ze toch al staan ) zet, zou ik ze dan direct kunnen benaderen vanaf de ATV?

( zal ik zel alleen in ander formaat moeten zetten maar als dat het enige is )
films omzetten naar mp4, toevoegen aan itunes. en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
talin schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:33:
[...]
Zoals mijn voorganger al zei dat werkt prima, gebruik het zo zelf op een WHS2011 homeserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSoaker
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

SSoaker

Super-Soaker

kipneck schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:35:films omzetten naar mp4, toevoegen aan itunes. en klaar.
Toch heb ik dan problemen om de ondertiteling te behouden. Heb XmediaRecode geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 18:30
SSoaker schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:41:
[...]

Toch heb ik dan problemen om de ondertiteling te behouden. Heb XmediaRecode geprobeerd.
die liet ik door handbrake altijd in de mp4 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Beetje offtopic maar waarom heb ik met iVI bij sommige films en series mijn ondertiteling in een frame over de film heen? Is dit met een setting aan te passen? Het is niet bij elke film het geval.

Afbeeldingslocatie: http://img804.imageshack.us/img804/4156/schermafbeelding2012032p.png

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
robbydw schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:38:
Beetje offtopic maar waarom heb ik met iVI bij sommige films en series mijn ondertiteling in een frame over de film heen? Is dit met een setting aan te passen? Het is niet bij elke film het geval.

[afbeelding]
Bij mij zet hij ook inderdaad soms een grijs balkje. Meestal niet zo groot als bij jou maar enkel de bovenste regel. Ligt waarschijnlijk aan het formaat van de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Hoogswaarschijnlijk heeft dat alles te maken met de achtergrondkleur. Wit op wit leest namelijk niet zo goed.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Borromini schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:58:
Hoogswaarschijnlijk heeft dat alles te maken met de achtergrondkleur. Wit op wit leest namelijk niet zo goed.
Ik vraag het me af... Hier een ander voorbeeld. Geen witte achtergrond. Anderzijds heb ik ook geen setting kunnen vinden in iVI die het (on)mogelijk maakt.

Afbeeldingslocatie: http://img857.imageshack.us/img857/1566/schermafbeelding2012033.png

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Heb je hetzelfde probleem met de originele bestanden (bv. in VLC)? Als ik het goed begrijp is iVI een converter?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Borromini schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:25:
Heb je hetzelfde probleem met de originele bestanden (bv. in VLC)? Als ik het goed begrijp is iVI een converter?
Nee in de "originele" MKV versie heb ik dit niet. iVI doet dit dus. iVI is inderdaad een converter.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
robbydw schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:50:
[...]

Nee in de "originele" MKV versie heb ik dit niet. iVI doet dit dus. iVI is inderdaad een converter.
Het rare is dat ik dit ook heb, maar dan alleen als ik de video afspeel op m'n Mac. Als ik de video afspeel op m'n AppleTV dan is dit niet het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

TheVMaster schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:57:
[...]

Het rare is dat ik dit ook heb, maar dan alleen als ik de video afspeel op m'n Mac. Als ik de video afspeel op m'n AppleTV dan is dit niet het geval...
Vreemd. Ik heb het zowel op mijn Mac als mijn ATV maar ook weer niet bij alle films.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
robbydw schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:21:
[...]

Vreemd. Ik heb het zowel op mijn Mac als mijn ATV maar ook weer niet bij alle films.
Hmm.....ik ga vanavond ook eens wat meer testen, heb al een hele stapel MKV's omgezet naar M4V....met subs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Is de AppleTV 3 al te koop bij de MediaMarkt voor zover iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 11:45
Weet iemand of je ook vanuit linux films kan serveren (!=streamen) zoals vanuit itunes?
Voor muziek kan je 'daap' gebruiken, bestaat er ook zoiets voor films?
Dan zou ik gewoon een post-processing script kunnen maken voor sabnzbd die automatisch alles omzet naar mp4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:10
Serveren kan gewoon met samba of nfs maar ik snap je idee verder. Je wilt iets als ps3 media server of twonky. Ligt aan de nas of die dat trekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
sharkzor schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:05:
Weet iemand of je ook vanuit linux films kan serveren (!=streamen) zoals vanuit itunes?
Voor muziek kan je 'daap' gebruiken, bestaat er ook zoiets voor films?
Dan zou ik gewoon een post-processing script kunnen maken voor sabnzbd die automatisch alles omzet naar mp4 :)
Wine support tegenwoordig iTunes 10.x weer, dus je kan dan iTunes als server gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door Dreamvoid op 31-03-2012 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 16:14
Cool, versie 5.1 van de Apple TV jaiblreak beschikbaar en een update van de must have software Firecore . Dat is snel !!! Helaas nog niet voor de ATV 3.

http://firecore.com/

Today we're happy to release new versions of Seas0nPass and aTV Flash (black) that are compatible with latest 5.0 (iOS 5.1) software running on the ATV2. A ton of work has gone into getting everything updated, and a huge thanks go out to Brandon Holland (@640774n6) and Dustin Howett (@DHowett) who both contributed immensely in adding support for 5.0.

Is this a tethered or untethered jailbreak? What's the difference?

Seas0nPass currently provides a tethered jailbreak for the new 5.0 (iOS 5.1) AppleTV software. Functionally, both jailbreak types are identical, the only difference being that a tethered jailbreak requires the AppleTV to be connected to a Mac/PC when first powering it on. Since the AppleTV doesn't have a battery, and is rarely ever powered off, this usually only needs to be done once.

What's new in the 5.0 AppleTV software? Should I update?
•New interface: - Fast, visual access to all content choices
•Movie purchases in iCloud: Support for buying movies on Apple TV and playing back purchased movies from iCloud
•Genius Recommendations: Recommendations for content on the iTunes Store based on previous rentals and purchases
•Screensaver photos: New National Geographic photos built-in for screensaver
•On-device sign-up: On-device sign up for content partners on Apple TV using your Apple ID

Updating to the new 5.0 software is not required, and all aTV Flash (black) features will continue to be supported on AppleTV versions 4.2 and later.

What about the ATV3, will this work?

Unfortunately not. Work is still ongoing for the ATV3, and we hope to have more news soon.

Which plugins are currently supported on 5.0?
•Couch Surfer (works)
•Last.fm (works)
•Maintenance (works)
•Media Player (works)
•NitoTV (works)
•RSS Feeds (works)
•Weather (works)
•Overflow (not working)
•Plex (not working)
•Remote HD (not working)
•Rowmote (not working)
•XBMC (not working)

Afbeeldingslocatie: http://firecore.com/sites/default/files/blog/50-toprow.jpg

Afbeeldingslocatie: http://firecore.com/sites/default/files/blog/50-body.jpg

Afbeeldingslocatie: http://firecore.com/sites/default/files/blog/50-gridbrowse.jpg

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
@jschoorl: helaas alleen nog tethered. Betekend dat ik toch nog even wacht. Zeker omdat ik voor mij geen voordelen in de nieuwe FW zie en wel een heel groot nadeel: een spuuglelijke interface.

Maar goed te zien dat Firecore in top of things blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
jschoorl2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 09:32:
Cool, versie 5.1 van de Apple TV jaiblreak beschikbaar en een update van de must have software Firecore . Dat is snel !!! Helaas nog niet voor de ATV 3.

http://firecore.com/

verhaal...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Het gaat om versie 5.0 en niet om 5.1 zoals jij aangeeft.
Zodra er een update is voor de ATV3 zal ik mijn review natuurlijk updaten.

Vooralsnog erg tevreden over iVI om de films zolang maar even te converteren naar iTunes formaat.

[ Voor 55% gewijzigd door SquareOne op 31-03-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Kan ik mijn ATV2 herstellen en XMBC er opnieuw opzetten zonder iOS 5.. erop te zetten? Ik heb nu iOS 4.4.4 maar XBMC vertoont een hoop kuuren (Hangt heel vaak vast en films en serieus lopen niet lekker) en wil hem daarom opnieuw installeren. Maar wil nog niet de nieuwste software erop hebben omdat Seas0npass voor iOS5 alleen nog maat tethered leverbaar is..

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Richard! schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:30:
Kan ik mijn ATV2 herstellen en XMBC er opnieuw opzetten zonder iOS 5.. erop te zetten? Ik heb nu iOS 4.4.4 maar XBMC vertoont een hoop kuuren (Hangt heel vaak vast en films en serieus lopen niet lekker) en wil hem daarom opnieuw installeren. Maar wil nog niet de nieuwste software erop hebben omdat Seas0npass voor iOS5 alleen nog maat tethered leverbaar is..
Ja, als het goed is wel. Als je de ATV terugzet op fabrieksinstellingen vraagt die om bij te werken naar nieuwste software, dit moet je dan annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Moet je dan ook met de blobs aan de gang?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:51
kloos2 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:18:
Is de AppleTV 3 al te koop bij de MediaMarkt voor zover iemand weet?
Yep gisteren meegenomen

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Laatst online: 07:21

BombaAriba

Ondertitel

Richard! schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:30:
Ik heb dezelfde problemen, mijn ATV2 herstart vaak tijdens het kijken van een film via XBMC terwijl ik de laatste versie heb en ik nergens wat kan vinden over de problemen die ik ondervind. Zou dit te verhelpen zijn met een fabrieksreset en het opnieuw installeren van XBMC?

Heeft iemand wellicht een ATV2 met XBMC die geen kuren heeft? Zo ja, welke installatiegids heb je gebruikt?

Ik word er nu nogal gek van en hoop bij iedere nieuwe update dat mijn problemen voorbij zijn maar dat is helaas niet het geval.

Of heeft iemand wellicht een gids waarmee ik films kan omzetten zodat ik ze in iTunes kan zetten en via de 'normale' manier kan streamen zonder jailbreak? Ik heb een Macbook Pro dus de software zou daar op moeten werken.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Ja ik word er onderhand ook een beetje mesjokke van, als ik XBMC opstart en vervolgs in de coverflow door de films ga bladeren gaat hij al vasthangen, of als ik een mediasource wil selecteren.

Ik ga hem binnenkort nog maar eens herstellen.

Nog een probleem wat ik heel vreemd vind.

Bij sommige series/films stream de ATV2 totaal niet lekker van de Time Capsule of de Mac af, bij de Serie Prison Break bijvoorbeeld, een aflevering van 1.4GB speelt hij haperend af, maar een aflevering van Top Gear (1.4GB) speelt hij weer prima af, en net zet ik een muziek Blu-ray van Qlimax op van 20GB en dat streamt hij gewoon goed (die staat dan op mijn Mac).

Ik hoorde laatst iemand zeggen dat het kan dat de harde schijf van de Time Capsule niet snel genoeg zal zijn, maar dat lijkt me zeer sterk omdat ik ook genoeg HD content van 8/10GB gewoon kan streamen en dan ook alles bekabeld met 50mbit internet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Laatst online: 07:21

BombaAriba

Ondertitel

Richard! schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:00:
Ja ik word er onderhand ook een beetje mesjokke van, als ik XBMC opstart en vervolgs in de coverflow door de films ga bladeren gaat hij al vasthangen, of als ik een mediasource wil selecteren.

Ik ga hem binnenkort nog maar eens herstellen.

Nog een probleem wat ik heel vreemd vind.

Bij sommige series/films stream de ATV2 totaal niet lekker van de Time Capsule of de Mac af, bij de Serie Prison Break bijvoorbeeld, een aflevering van 1.4GB speelt hij haperend af, maar een aflevering van Top Gear (1.4GB) speelt hij weer prima af, en net zet ik een muziek Blu-ray van Qlimax op van 20GB en dat streamt hij gewoon goed (die staat dan op mijn Mac).

Ik hoorde laatst iemand zeggen dat het kan dat de harde schijf van de Time Capsule niet snel genoeg zal zijn, maar dat lijkt me zeer sterk omdat ik ook genoeg HD content van 8/10GB gewoon kan streamen en dan ook alles bekabeld met 50mbit internet :/
Hebben die bestanden allemaal dezelfde extensies? Ik kijk ook vaak series en de ene keer herstart hij 3x tijdens een aflevering en de andere keer kan ik een seizoen achter elkaar kijken van tig uur. Internet is ook hier gewoon altijd stabiel met glasvezel en zou het gewoon aan moeten kunnen. Waarschijnlijk toch een of andere irritante bug.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Bijna allemaal, ik kijk bijna altijd MKV's toevallig is Prison Break in WMV extensie. Prison Break is ook degene die hapert afgespeeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korte vraag: wanneer ik een filmpje bekijk op Autojunk of een andere app op mijn iPhone 4S(iOS 5.1) krijg ik via AirPlay alleen audio uit mijn ATV3. Geen beeld dus. Klopt dit? Of doe ik ergens iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik gebruik de ATV3 nu een aantal weken en moet zeggen dat ik er best wel tevreden over ben. Hij is dan wel niet gejailbraked, maar ik mis het eigenlijk niet. Sporadisch een filmpje downloaden, handbraken en in iTunes pleuren valt eigenlijk best wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSoaker
  • Niet online

SSoaker

Super-Soaker

En blijft bij jou de ondertiteling behouden?
Mijn probleem is dat dan de ondertiteling niet meer werkt.

Met MP4box heb ik wel subs kunnen toevoegen maar de ATV3 heeft dan problemen met weergeven. Hij is dan vaak aan het bufferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een dvd omzet met handbrake dan heb ik gewoon prima ondertiteling.
Zet ik een mkv om, dan zijn de subs een drama. Meer niet aanwezig dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Laatst online: 15-09 14:44
Richard! schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:12:
Bijna allemaal, ik kijk bijna altijd MKV's toevallig is Prison Break in WMV extensie. Prison Break is ook degene die hapert afgespeeld word.
De ATV2 speelt 720p MKV H.264 (en 1080p als 720p) zonder haperen af.
Alle andere coderingen is op eigen risico. ;)
In XBMC zelf kun je zien welke codering je content heeft.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag: heb het topic zo goed mogelijk gelezen maar kan geen antwoord vinden. Heb atv2 verleden week aangeschaft met versie 4.4.3 en wil deze updaten naar 4.4.4 zodat een jailbreak mogelijk wordt (untethered) is dit nog mogelijk op wat voor manier dan ook? Of zal ik hem moeten updaten naar iOS 5 en genoegen moeten nemen met een tethered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met een ATV2 en een Onkyo receiver? Werkt hier allemaal prima, ook via pass-through, maar de Onkyo lijkt af en toe het signaal van de ATV2 kwijt te raken. Enige oplossing is de ATV2 rebooten (play + menu knop tegelijk, of stroomkabel eraf en erop), dan heb ik weer beeld. Iemand een zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:19:
Iemand ervaring met een ATV2 en een Onkyo receiver? Werkt hier allemaal prima, ook via pass-through, maar de Onkyo lijkt af en toe het signaal van de ATV2 kwijt te raken. Enige oplossing is de ATV2 rebooten (play + menu knop tegelijk, of stroomkabel eraf en erop), dan heb ik weer beeld. Iemand een zelfde probleem?
Ik heb dezelfde config en hetzelfde probleem. Ik heb het idee dat de auto-hdmi-selector (Heet dat zo?) af en toe weg weg kwijt is... Airplay werkt bij bijvoorbeeld soms alleen als ik de tv even aan zet. Als die eenmaal signaal heeft dan kan de tv uit... Raarrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccardo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-06 22:01
kraades schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 07:17:
[...]

De ATV2 speelt 720p MKV H.264 (en 1080p als 720p) zonder haperen af.
Alle andere coderingen is op eigen risico. ;)
In XBMC zelf kun je zien welke codering je content heeft.
Weet je ook waar ik kan zien welke codecs door xbmc ondersteund worden op de ATV2? H.264/X.264 (720p) heb ik zelf ook geprobeerd maar ben benieuwd of ie ook divx etc goed zou moeten kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 23:41
Ik heb daar geen last van, ik heb alleen last van het feit, dat wanneer de TV uit staat de apple tv ook uit gaat. M.a.w. ik kan de apple tv niet zonder tv gebruiken (bijvb voor het afspelen van muziek uit mijn itunes bibliotheek m.b.t de remote app op een iphone/ipad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:24

Smoonshine

Feyenoord!!

chippie777 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:31:
[...]

Ik heb daar geen last van, ik heb alleen last van het feit, dat wanneer de TV uit staat de apple tv ook uit gaat. M.a.w. ik kan de apple tv niet zonder tv gebruiken (bijvb voor het afspelen van muziek uit mijn itunes bibliotheek m.b.t de remote app op een iphone/ipad)
Bij mij gaat zo gauw ik de tv uitzet ook de Apple TV uit. Alleen gaat hij een paar seconden later dan weer aan en gewoon verder met de muziek. Als ik daarna de TV weer aan zet, dan gebeurt hetzelfde.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Hier ook een onkyo receiver, maar geen last van. Wel af en toe op mijn sony tv op me slaapkamer, maar dan reboot ie niet, dan is ie gewoon even het beeld kwijt.

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb versie 4.4.3 op Apple tv2 en wil naar 4.4.4 ivm untethered jailbreak. Heb geen shsh blobs..:-(
Kan dit????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb versie 4.4.3 op Apple tv2 en wil naar 4.4.4 ivm untethered jailbreak. Heb geen shsh blobs..:-(
Kan dit????
:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Laatst online: 13-09 09:24
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:17:
Kan dit????
:-(
van 4.4.3 kun je zo de blobs maken

[ Voor 77% gewijzigd door Tokus op 07-04-2012 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Ik hoop dat de jailbreak snel komt voor de ATV3 en dat je dan echt de .mkv bestanden van zeg 12GB kan afspelen met DTS etc ect....

Net een aantal mkv's, op hoge conversie omgezet naar iTUnes met handbrake, zitten bekijken en de tranen sprongen spontaan in mijn ogen... wat een bagger zeg in vergelijk met de originele mkv.

Kan natuurlijk ook niet anders volgens mij als je je een bestand overhoud van nog geen 1GB tov 12GB dan moet er een zooi compressie plaatsvinden en dat zie je echt heel erg goed.

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je kunt ook de mkv omzetten als passthrough video en audio naar mp4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 12:21

alwinus

Tweaked

mkv extracten etc. Compressie helemaal niet nodig.

Maar ik zit ook wel te wachten op die jailbreak :p Dat gedoe met subs. Ik blijf bezig om het goed te krijgen. Dat wil nog niet helemaal lukken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
ik heb een film gekeken via airplay in afwachting van de jailbreak. Beeld was niet fantastisch maar gewoon goed echter af ten toe wat haperingen. Verder krijg ik niets anders dan stereo in de receiver vanuit de ATV3 terwijl het een MKV is met DTS geluid. Geluid was nog eens van slechte kwaliteit ook.

Verder had ik nog een praktisch issue. met airplay kan je dus niet meer vanuit de bank je ATV bedienen om bijvoorbeeld even op pauze te zetten. De remote app biedt volgens mij ook geen oplossing via de iphone. Weet iemand of het mogelijk is om airplay vanaf een macbook weer op afstand te bedienen? Ik heb het gevoel dat dit niet gaat omdat ik dan moet inbreken op de bestaande airplay verbinding ATV-MB echter wellicht zie ik een mogelijkheid over het hoofd.

Anderzijds, als de JB er is dan is het allemaal niet zo boeiend meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Volgens mij kan de atv3 zonder jailbreak geen DTS aan... kan het fout hebben maar dat dacht ik gelezen te hebben.....

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:41

vooghel

Cunning linguist

Jpjedi schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:30:
Verder had ik nog een praktisch issue. met airplay kan je dus niet meer vanuit de bank je ATV bedienen om bijvoorbeeld even op pauze te zetten. De remote app biedt volgens mij ook geen oplossing via de iphone. Weet iemand of het mogelijk is om airplay vanaf een macbook weer op afstand te bedienen? Ik heb het gevoel dat dit niet gaat omdat ik dan moet inbreken op de bestaande airplay verbinding ATV-MB echter wellicht zie ik een mogelijkheid over het hoofd.
Als je in iTunes > Voorkeuren > Apparaten een vinkje zet voor 'Sta iTunes-audio regelen vanaf netwerkluidsprekers toe', zou het moeten werken.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 19:18
Hmm is het niet mogelijk om als ik mijn tv met HDMI heb aangesloten en de optische aansluiting gebruik voor audio uit er voor te kiezen om het audio signaal ook alleen via die optische uit te laten lopen? Nu heb ik dubbele audio en moet ik steeds mijn tv gaan muten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
vooghel schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:36:
[...]

Als je in iTunes > Voorkeuren > Apparaten een vinkje zet voor 'Sta iTunes-audio regelen vanaf netwerkluidsprekers toe', zou het moeten werken.
Ah dank, dat deed de truuk, vrij vertaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
oldsmelly schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:07:
Volgens mij kan de atv3 zonder jailbreak geen DTS aan... kan het fout hebben maar dat dacht ik gelezen te hebben.....
Via itunes library delen wel maar inderdaad via airplay mirror vanaf de mac dus weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Is er een tooltje dat DVD rips omzet naar iTunes formaat zonder volledige conversie? (Dus met een pass thru functie?). En de DVD rips die ik heb bestaan uit een stuk of 8 bestanden zouden die dan ook samengevoegd kunnen worden tot één bestand?

Voor MKV's gebruik ik IVI maar helaas werken DVDs hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Je zou kunnen kijken naar handbrake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
magnifor schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:56:
Je zou kunnen kijken naar handbrake?
Heb handbrake in het verleden wel eens geprobeerd. Probleem was dat deze de films volledig deed converteren en dan duurde wel een aantal uur per film.

Of zit er tegenwoordig een video pass thru functie in handbrake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

Exirion

Gadgetfetisjist

Brm-G schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:58:
Heb handbrake in het verleden wel eens geprobeerd. Probleem was dat deze de films volledig deed converteren en dan duurde wel een aantal uur per film.

Of zit er tegenwoordig een video pass thru functie in handbrake?
Hangt er maar net vanaf wat voor formaat je probeert om te zetten. Als het gaat om een compatible videoformaat (MKV en AVI e.d. zijn slechts containerformaten en GEEN videoformaten) dan hoeft het niet geconverteerd te worden, wat uiteraard snel gaat. Veel MKV's bevatten een MPEG4-smaakje dat direct ondersteund wordt door Apple, maar als het iets anders is dan is remuxen niet voldoende.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Als ik BDMV omzet naar MKV met X264 codec dan houd ik maar 5gb bestanden over. De kwaliteit lijkt goed maar de meeste kkv`s op usenet zijn rond de 10gb. Waar komt dit verschil vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Hogere bitrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
hmmm vreemd, ik heb hem op " highest" staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:17
Wat voor router gebruiken jullie? Ik heb nu zo'n brakke Huwai van Online dat ding heeft het altijd moeilijk met 1080P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Laatst online: 16-07 18:19
Zal je de ATV3 nodig hebben om te mirror'en vanaf je MBA eens Mountain Lion uit is? Of zal een ATV2 volstaan?

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
MTBS schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:01:
Zal je de ATV3 nodig hebben om te mirror'en vanaf je MBA eens Mountain Lion uit is? Of zal een ATV2 volstaan?
Lijkt me dat een ATV2 dat ook gewoon moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
NotSoSteady schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:08:
Wat voor router gebruiken jullie? Ik heb nu zo'n brakke Huwai van Online dat ding heeft het altijd moeilijk met 1080P.
Bij m'n ouders thuis een airport extreme, die werkt prima.

In het studentenhuis een netgear router, ding is niet vooruit te branden. Mochten we met het studentenhuis op zoek gaan naar een nieuwe router dan weet ik het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Exirion schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:45:
[...]

Hangt er maar net vanaf wat voor formaat je probeert om te zetten. Als het gaat om een compatible videoformaat (MKV en AVI e.d. zijn slechts containerformaten en GEEN videoformaten) dan hoeft het niet geconverteerd te worden, wat uiteraard snel gaat. Veel MKV's bevatten een MPEG4-smaakje dat direct ondersteund wordt door Apple, maar als het iets anders is dan is remuxen niet voldoende.
Hoe zie je of de film die je probeert om te zetten het ondersteunt om pass-through te worden omgezet? En waar zit die optie in Handbrake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:04
Ik heb een vraagje. Als ik een apple tv aansluit op tv (hdmi) en stereo (audio tulp?) kan ik dan als de tv uitstaat gewoon internet radio luisteren via een airplay > ipad/iphone app? Dus m'n tv staat uit, apple tv aan, stereo aan, bediening apple tv via ipad. Ik dacht zelf dat dit wel mogelijk is, maar misschien dat ervaringexperts iets anders tegenkomen? En muziek streaming van nas zonder dat de tv aan staat moet ook wel kunnen dan lijkt me?

Wat al in huis is is het volgende:
- New ipad
- ipad 2
- iphone 4

En misschien dus de nieuwe apple tv..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

Exirion

Gadgetfetisjist

Trishul schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:28:
Als ik een apple tv aansluit op tv (hdmi) en stereo (audio tulp?) kan ik dan als de tv uitstaat gewoon internet radio luisteren via een airplay > ipad/iphone app?
De ATV3 en ATV3 ondersteunen alleen digitale audio (HDMI en SPDIF), maar je kunt via die weg inderdaad wel muziek luisteren terwijl de TV uit staat.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
smeerbartje schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:32:
[...]

Hoe zie je of de film die je probeert om te zetten het ondersteunt om pass-through te worden omgezet? En waar zit die optie in Handbrake?
dat zou ik ook wel willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
we gaan hier verder: [Apple TV] Discussietopic - deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tokus schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 08:55:
[...]

van 4.4.3 kun je zo de blobs maken
Klopt alleen heb ik weinig aan deze omdat ik wil updaten naar 4.4.4 en dat gaat volgens mij niet want we zitten al op 5.x Heb dan toch de blobs nodig van 4.4.4 ? Wil namelijk untethered..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:03:
[...]

Klopt alleen heb ik weinig aan deze omdat ik wil updaten naar 4.4.4 en dat gaat volgens mij niet want we zitten al op 5.x Heb dan toch de blobs nodig van 4.4.4 ? Wil namelijk untethered..
we gaan hier verder: [Apple TV] Discussietopic - deel 3

Stel je vraag daar nog maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
En slotje :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid.