Modstatus klachtenloket

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste
Acties:
  • 62.250 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjjl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 00:56
Zoals ik al zei, ik begrijp het systeem allanger dan vandaag. Ik vind juist een van de leukere dingen hier het modereren van posts die in mijn ogen niet correct zijn gemod. Daarbij hou ik altijd precies de FAQ aan zoals ik hem interpreteer. Mochten jullie wensen dat ik, en waarschijnlijk andere gebruikers ook, het anders gaan doen moeten jullie de regels beter opschrijven zoals ik al zei. Daarbij laat ik het, en ik zal wel nooit meer modereren want tja stel je voor dat er op eens een moderator rond loopt die mijn beoordeling niet zo leuk vindt...

Bedankt he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Uitgaande van eerdere reacties in deze draad bedoel je eigenlijk het volgende:
fjjl schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:50:
Daarbij hou ik altijd precies de FAQ aan zoals ik hem interpreteer zelf wil lezen.
De richtlijnen beter opschrijven zou geen zier helpen. Je zult alsnog alleen die stukjes lezen die passen bij je eigen handelingen en dan ook alleen die stukjes aanhalen om je eigen acties te verdedigen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjjl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 00:56
Mwah, dat ligt er aan hoe je ze opschrijft natuurlijk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLee
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 16:12
botoo schreef op zondag 29 april 2012 @ 01:43:
* botoo geeft *MrLee een pluim, communiceren is moeilijk en lijkt steeds moeilijker to worden tegenwoordig, gelukkig zijn er nog users die wel willen communiceren :)

(en nee, niet sarcastisch bedoeld)
Thanks, helaas heb ik mijn rechten nog steeds niet terug, zal wel in de wachtrij staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Geen request gezien ;) Bij dezen!
Even nog voor de volledigheid: reviews: Tweakers.net moderatie faq

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 16:58
Ik ben blijkbaar mijn modrechten ontnomen vandaag. Jammer, maar het kan natuurlijk.
Ik heb de posts eens bekeken en op 2 van de 3 posts lijkt het mij sterk dat ik een te goede moderatie zou hebben gegeven. Bij de 3e zou het wel kunnen, deze herinnerde ik mezelf nog aangezien deze een dikke glimlach op men gezicht bracht (hij staat ook als +1, dus waar het daar misliep, geen idee).
Ik ga niet klagen dat ik mijn rechten kwijt ben, het systeem zal wel geen fout bevatten op dat vlak, maar ik zou wel graag kunnen zien welke moderatie ik die posts dan zou gegeven hebben (wat ik nu dus niet meer kan). Ik herinner me op 1 na die posts niet, dus kan ik niet oordelen wat me bij die bepaalde posts bezielt heeft (iedereen kan al eens een moodswing hebben of misklikken (dat heb ik op de iPad wel eens zodat ik 3 keer moet modereren voor ik de +1 te pakken krijg 8)7 )).

Hoe lang duurt zo een ban trouwens?

[ Voor 9% gewijzigd door MClaeys op 10-05-2012 20:54 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:35

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hatsjoe in 'nieuws: Lionhead zoekt engine-programmeur voor nieuw project' heb jij een +1 gegeven. Ik zie zo niet waarom die reactie gelinkt is, want als je onze ergernis over moderatiegezeur niet kent dan is +1 niet zo'n gekke moderatie.
SirLenncelot in 'nieuws: Epic schuift Bulletstorm 2 op lange baan' heb jij een +2 gegeven terwijl de reactie offtopic is en niets toevoegt.
sfc1971 in 'nieuws: Bug in OS X-update legt wachtwoorden bloot' is ook echt niet zo bijzonder dat het een +3 waard is.
Een reactie die me ook opvalt is deze: InflatableMouse in 'nieuws: Hollywood voorziet films in VS van strengere piraterijwaarschuwingen', hier geef je een +1 voor een simpele smiley.

De duur van een eerste moderatieban hangt van het moment af dat jij de moderatieregels wel denkt te kennen en belooft je daar ook aan te houden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
+1 voor die smiley herinner ik mij helemaal niks van o.O Die +2 op die Epic schuift Bulletstorm 2 op lange baan reactie evenmin o.O Aangezien ik nooit dronken op Tweakers kom ga ik er maar vanuit dat ik ze ofwel niet zelf modereerde (wat me zou verbazen), of me misklikt heb en het op een andere reactie had bedoelt. Alleszins niet met opzet want behalve die opmerking van die engine (daar zou ik bij mijn +1 blijven) zou ik normaal niet eens een moderatie doen bij die andere.

Die van de bug in OS X-update kon ik me nog min of meer herinneren. Die gaf ik die score omdat ik het wel leuk geformuleerd vond + het was on-topic. Klopt, niet helemaal volgens de regels want er is geen moderatie voor grappig, daar dacht ik op dat moment vast niet aan (al dacht ik dat het een +2 was dat ik gegeven had).

Dit weekend nog maar eens de regeltjes grondiger lezen. Ik modereer niet enorm veel dus dan zit er wat sleet op op momenten. Ik heb dus geen probleem met de ban, gezien de moderaties terecht, kga wel wat minder Tweakeren vanop de iPad, of via de app (daar kan je niet modereren) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Hoi,

Ik ben een lange tijd geleden mijn mod rechten kwijt geraakt, Waarschijnlijk kwam dit voornamelijk door het feit dat ik een tijdje door mijn "tweakers" leven ging als een mening moderator.
Natuurlijk was dit fout van mij, en ik begrijp nu een lang tijd verder uiteraard veel beter hoe het moderatie systeem in elkaar zit. Echt veel modden ga ik waarschijnlijk niet doen, maar af en toe lees ik gewoon dit soort berichten:
Exirion in 'nieuws: Israëlisch bedrijf start accuverwisseldienst voor elektrische auto's'
Dan krijg ik toch kriebels van als ik dan niet staat ben om het ongewenst te kunnen modden (daarvoor heb ik me dan moeten uiten in een reactie daarop). Ook vind ik het tevens altijd wel interessant hoe mijn berichten gemod worden door mijn mede tweakers. Dus ik wil hierbij toch wel een request doen of ik mijn rechten terug kan krijgen. Uiteraard met de belofte dat ik me netjes en braafjes aan de regels ga houden!

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb ze weer aangezet :) Veel plezier en succes!

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Laatst online: 14-12-2023
Cloud schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:28:
Ik heb ze weer aangezet :) Veel plezier en succes!
Bedankt! :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik quote mezelf even omdat ik lui ben:
Tijd geleden is m'n modstatus uitgezet omdat ik in een artikel over adblock zei dat ik het gebruikte op tweakers.net (groot gelijk op zich wat betreft het bannen van adblock gebruikers... al lijkt het er op dat het tegenwoordig lang niet meer zo consequent wordt gedaan ). Hoe dan ook, ik kreeg toen een ban, paar dagen later is die ban ook weer opgeheven maar sindsdien is m'n modstatus ook op inactief. Nu maakte me dat nooit echt uit (bespaarde me toch alleen tijd en moeite), maar laatst werd een comment van me als ongewenst gemod (tot m'n verbazing dit keer) en toen wou ik toch wel graag de uiteenzetting van de votes zien zoals ik die vroeger altijd zag volgens mij. (En het zou sowieso wel een goed idee zijn als die gewoon te zien zouden zijn...) Dus hierbij wou ik vragen of m'n account weer gewoon op actief kon worden gezet of bij wie/waar ik zou moeten aankloppen om dat te vragen.
Edit: en nog trouwens een toevoeging, ik geloof best dat ik toentertijd wel eens flink er naast moddereerde, want ik weet nog dat ik een tijd lang vooral modereerde als ik het /niet/ eens was met de huidige moderatie en dan extremer modereerde puur om een grotere invloed op het gemiddelde te hebben (bad, I know :( ), maja, ik dacht, in het geval daar naar wordt gekeken kan het wel handig zijn om dat er bij te zeggen.

[ Voor 18% gewijzigd door David Mulder op 02-06-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: Asus toont Taichi-laptop met dubbelzijdig beeldscherm

Complete first post en alles daar onder.
Zucht.

@moderator: misschien die nickname even confisqueren? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb het hele bericht maar even verwijderd. Een grote troll wat mij betreft.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@GreatSlovakia
Je rechten staan weer aan. Had een beetje over je bericht heengelezen, excuses :) Veel plezier met modereren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:13
Zou ik de mogelijkheid tot modereren terug kunnen krijgen?
Het is waarschijnlijk uitgezet vanwege een onjuiste moderatie, maar er is geen enkele aanleiding voor geweest.
Zonder duidelijke reden werd mijn modstatus uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Die aanleiding was er wel. Bekijk de mail die we op 25 april hebben gestuurd maar eens.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
Ik heb het gelezen, en misschien dat ik een enkele keer gebaseerd op mijn eigen mening/ervaring heb gemodereerd. Ik heb in ieder geval zeker niet alleen met -1 of +3 gemodereerd.
Ik zal mij voortaan houden aan de regels die gelden voor het modereren, ik vindt het modereren van reacties nuttig en leuk om te doen.
Ik wil erg graag nog een (laatste) kans krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nou vooruit, nog een kans dan. Je rechten zijn weer ingeschakeld. Lees voor de zekerheid, voordat je aan de slag gaat, reviews: Tweakers.net moderatie faq nog eens goed door zodat je de richtlijnen helder hebt.

Succes met modereren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
Cloud schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 00:00:
Nou vooruit, nog een kans dan. Je rechten zijn weer ingeschakeld. Lees voor de zekerheid, voordat je aan de slag gaat, reviews: Tweakers.net moderatie faq nog eens goed door zodat je de richtlijnen helder hebt.

Succes met modereren :)
Hartstikke bedankt, Ik zal het even goed doorlezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:55

TVL

Mijn mod rechten zijn uitgeschakeld. Dacht dat ze automatisch wel weer aangezet zouden worden. Is dat niet het geval? Heb de FAQ eens goed gelezen en waarschijnlijk niet altijd even goed aan de richtlijnen gehouden. Is het mogelijk de status weer aan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 08:22

VW-Arjan

★★★★★

Heb in onderstaande nieuwsitem een in mijn ogen valide vraag gesteld die on topic is.
VW-Arjan in 'nieuws: RIM stelt smartphones met BlackBerry 10 uit tot 2013'

toch wordt ik naar beneden gemod.is het niet mogelijk om aan je profiel een "bezwaar" knop te maken
als je (onterecht) naar beneden wordt gemod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Moderatievragen horen niet thuis op de FP, daar is dat ongewenst.

Overigens hoort dit meer thuis in Het kleine-mismoderatietopic deel XXV dan in dit topic ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik had deze vraag ook gesteld in het andere topic, wannaar ik deze zag. 1 van beide mag weg.

Kan ik ergens zien wanneer mn Mod rechten weer aangaan? Ik heb teveel een afwijkende mening gehad en ben ook niet goed bevriend met modjes dus maak altijd erg weinig kans en dus mn mod rechten zijn weg! Zonder bericht want zo vriendelijk zijn ze hier wel, is het voor altijd of niet?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Postius schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:56:
Ik had deze vraag ook gesteld in het andere topic, wannaar ik deze zag. 1 van beide mag weg.

Kan ik ergens zien wanneer mn Mod rechten weer aangaan? Ik heb teveel een afwijkende mening gehad en ben ook niet goed bevriend met modjes dus maak altijd erg weinig kans en dus mn mod rechten zijn weg! Zonder bericht want zo vriendelijk zijn ze hier wel, is het voor altijd of niet?
Je hebt tweemaal een mail ontvangen voordat je rechten zijn uitgeschakeld. Verder hoef je geen vriendjes met modjes te zijn en die suggestie is al tamelijk trollerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Laatst online: 11-06 16:43
wildhagen schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:15:

En je geleuter over "vriendjes met modjes" komt best wel trollerig over. Tip: als je in dat topic post, doe het dan op een wat volwassenere en nettere manier dan je hier post, dan maak je meer kans! ;)
Juist een ProMod zou zich wat extra moeite mogen getroosten iemand op een wat volwassenere en nettere manier terecht te wijzen. Zo vind ik "vriendjes met modjes" helemaal niet zo grof (het idee om op te moeten boksen tegen een mod-kliek is nou eenmaal snel geboren wanneer iedereen tegen je lijkt te zijn, ook al is het niet zo). Iemands reactie 'geleuter' noemen is daarentegen gewoon ordinair schelden.

Dan vind ik de reactie van k1n8fisher op dezelfde reactie van Postius een stuk netter -- moge die als voorbeeld dienen!

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guitarist
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:26

http://www.brianesselbrugge.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Een lamlul zou ik zo iemand niet willen noemen en jij had de reactie ook beter kunnen melden in Het kleine-mismoderatietopic deel XXV. Hier gaat het niet over de individuele moderaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eloy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:06
Mijn modsysteen is een tijd geleden (begrijpelijk) uitgeschakeld, maar kan dit ook weer worden ingeschakeld?

Ik had geen idee waar ik dit zou moeten vragen, dus ik doe het hier. :P

<div>Q: How do you annoy a web developer?</span>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dit is precies de plaats die we daarvoor hebben ingericht. Als jij reviews: Tweakers.net moderatie faq) doorneemt en je beloofd aan de richtlijnen daarin te houden, dan kunnen jouw modrechten weer aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eloy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:06
Die had ik voor mijn post al gelezen! :P

<div>Q: How do you annoy a web developer?</span>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:57
reviews: Nokia Lumia 900: sterven in schoonheid
Iemand is hier als een gek -1s uit aan het delen, misschien even kijken wie? Lijkt me niet dat die zijn modrechten verdient...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Daisai in 'reviews: Nokia Lumia 900: sterven in schoonheid'
En daar is iemand strategisch aan het voten, 8 punten op +3?
-1 was oorspronkelijk niet terecht lijkt me, maar er over zeuren maakt het dat weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:55

TVL

Mijn mod status is uitgeschakeld. Ik heb de moderatie FAQ doorgelezen en zal mij daar ook aan houden. Kan iemand mijn mod status weer inschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

finraziel schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:18:
reviews: Nokia Lumia 900: sterven in schoonheid
Iemand is hier als een gek -1s uit aan het delen, misschien even kijken wie? Lijkt me niet dat die zijn modrechten verdient...
Ik zie daar geen -1 in de reactie die je aangeeft.
finraziel schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:23:
Daisai in 'reviews: Nokia Lumia 900: sterven in schoonheid'
En daar is iemand strategisch aan het voten, 8 punten op +3?
-1 was oorspronkelijk niet terecht lijkt me, maar er over zeuren maakt het dat weer wel.
We speuren gewoonlijk zelf naar mismoderaties en hebben liever niet dat alle apart gemeld gaan worden.
TVL schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:27:
Mijn mod status is uitgeschakeld. Ik heb de moderatie FAQ doorgelezen en zal mij daar ook aan houden. Kan iemand mijn mod status weer inschakelen?
Zal ik doen :) Sorry dat we je eerdere reactie gemist hebben (de mensen met rechten om het ook weer aan kunnen zetten :+ )

edit:
ik.ben.iemand. schreef op zondag 01 juli 2012 @ 17:06:
Die had ik voor mijn post al gelezen! :P
Ook weer aan dan :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kixtart op 02-07-2012 11:40 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Oh, het was ook niet mijn bedoeling om mijn post te linken, wou gewoon het artikel zelf linken want op het moment dat ik poste had zo ongeveer elke post een -1. Mijn eigen post had ik pas net getypt en was nog helemaal niet gemoderate.
De mismoderaties zal ik voortaan voor mezelf houden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Je kunt ze in het mismoderatietopic aankaarten mocht een reactie fout staan. Dat topic houden wij bij en vissen daar regelmatig de personen uit die echt mismodereren. Het enige wat niet echt gewenst is is om zelf sancties te verzinnen, aangezien alleen wij zien hoe het echt in elkaar zit :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
Kunnen mijn modrechten weer ingeschakeld worden, ik heb nu een tijdje zonder gedaan en op mijn gemak de FAQ nog eens doorlezen (al was het meer door mis drukken op men iPad vorige keer, note to self: no modding op de iPad!!). Ik zit op momenten uit gewoonte op die modblokjes te drukken maar dat doet nu uiteraard niks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Geen probleem. Zal het nu ff doen

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 11:23
Zou ik aub mijn modrechten weer kunnen terug krijgen. Ik heb een aantal keren wat men noemt "strategisch" gestemd hoewel ik me daar niet van bewust was want ik stem namelijk in principe mijn mening. Anyweetjes, ik heb de modFaq nogmaals doorgenomen en zie dat dat ongewenst gedrag is dus zal ik mij daar in het gevolg aan houden.

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Zowel strategisch modden als meningmodden zijn ongewenst. Een +3 geven aan een troll is een duidelijke meningmod van de ergste soort. Vandaar jouw uitschakeling. Houdt daar goed rekening mee in het vervolg!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Rechten wel alvast weer aan :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
  • Laatst online: 12-09 12:22
Kunnen mijn rechten weer geactiveerd worden? Denk dat ik de boodschap (bij twijfel - niet doen) begrepen heb. Al vind ik het af en toe lastig om objectief te beoordelen of iets wel of geen goede argumentatie is. Als redenen die ter onderbouwing worden aangevoerd niet deugen, is het dan nog een goede argumentatie?
Zoals ik het nu zie - weerleg je zo een argumentatie dan in een post, en blijf je van de mod knop af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Inderdaad, het is lastig soms. Als onderbouwing totaal niet klopt kan een reactie een puntje lager ontvangen (dus niet -1 meteen), maar voor de rest is hier moderatie niet voor bedoelt. Wil je beargumenteerd tegengas geven dan een reactie ja :)

In dit geval is het niet zo heel lastig, want een hoger moderatie is gebaseerd op mening, gezien er totaal geen onderbouwing is Pistolebob in 'nieuws: Betalingsprovider: sitebeheerder legde zelf contact met Brein' :+ Verder valt het eigenlijk wel mee en het staat alweer uit sinds eind 2011. Zal even weer activeren.

Deze zou je wel kunnen denk ik zo: reviews: Tweakers.net moderatie faq ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
Mijn dank is groot _/-\o_
Ja - heb de FAQ nog eens doorgelezen.

Zijn er nog meer van die voorbeelden van mijn mis-modden? :p

[ Voor 1% gewijzigd door RzrBck op 11-07-2012 15:00 . Reden: Smily verkeerd :o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
Oke thanks! Ga m'n best doen om dat niet meer te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Ik heb een post als flame beoordeeld, naar idee van de poster onterecht waarop hij op mijn profiel daarop reageert.
Dus wat SRLabs heeft gezegt is grotendeels onzin.
In eerste instantie dacht ik dat het wellicht een typefout was en hij bedoelde te reageren op procyon, waarop o.a. het verhaal van sensoren wel van toepassing zou zijn. Dit blijkt echter niet het geval te zijn maar echt een reactie op het hoofdartikel zelf, waarop ik mijn beoordeling naar ongewenst aangepast heb.

Het onvoldoende gefundeerd beschuldigen van liegen en onzin praten lijkt mij een flame, zie ik dat onjuist?

[ Voor 22% gewijzigd door JDVB op 18-07-2012 11:12 ]

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Je post past iets beter in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVI, maar ik beantwoord hem toch even. :)

Ik denk wel dat hij enig recht van klagen heeft. Je zou inderdaad de slotzin als een flame kunnen bestempelen, maar dan wel een hele gematigde gericht aan niemand op onze website. De rest van zijn verhaal kun je betwijfelen/onwaar noemen, maar dat is geen reden voor een -1 moderatie. Als je daadwerkelijk aantoonbaar fouten hebt, kun je een puntje aftrekken voor inhoudelijk incorrect wat je op een 0 zou brengen. Maar ik vind zijn verhaal niet zodanig wazig/ongeloofwaardig dat ik dat zelf terecht vindt. Zelf zou ik de reactie dus een +1 geven.

Aan jou dan om daar inhoudelijk repliek aan te geven (en dat heb je ook daadwerkelijk gedaan). En ik vind jouw reactie dan ook prima (afgezien van de misschien wat aanvallende toon) en ook een +1 waard. Je voornaamste punt (waarom zouden we die gebruiker geloven, over een stel echte beveiligingsonderzoekers) vind ik inderdaad een belangrijke. :)

Hopelijk is het zo wat duidelijker, punt blijft wel dat een -1 voor de reactie echt te streng is. Een 0 is wel het minimum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Mijn mod functie is al aardig lang uitgeschakeld. Ik had een tijd terug gevraagd of die weer aankon maar geen rea ctie gehad. Bij deze nog maar is een nieuwe poging. De faq en alles doorgelezen, en ik ben nu ook beter op de hoogte van welke meningen gewenst zijn en welke meningen (ondanks onderbouwing) tweakers niet willen lezen. Kortom ik ben weer klaar om me bij het censuur leger aan te sluiten! (j/k j/k).

Alle gekheid op een stokje, zou mn modfunctie weer aankunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Eerste bericht is blijkbaar over het hoofd gezien. En nee, de uitschakeling precies één maand geleden was zeker niet zonder bericht. Dit wordt altijd gecommuniceerd op het mailadres wat in je profiel staat (zorg er dus voor dat dat een goed adres is). :) Voor uitschakeling was ook al een keer gewaarschuwd overigens.

Verder blijkt uit je argumentatie voor waarom je je rechten weer terug wil, dat je het nog steeds niet helemaal begrijpt (of je drukt je slecht uit?). De richtlijnen zeggen niets over welke meningen wel en niet gewenst zijn. Dat zou inderdaad censuur inhouden waar je over grapt. De richtlijnen beschrijven reacties die in een viertal niveaus in te delen zijn, op basis van een stel criteria. Onderbouwing is juist meestal de doorslaggevende factor voor de bepaling van een score.

Is het systeem nu wel of niet duidelijk? Zo ja, dan vind ik het prima om je rechten weer in te schakelen. Maar weet wel dat een volgende uitschakeling bij herhaling sowieso voor langere tijd geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Cloud schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:38:
Eerste bericht is blijkbaar over het hoofd gezien. En nee, de uitschakeling precies één maand geleden was zeker niet zonder bericht. Dit wordt altijd gecommuniceerd op het mailadres wat in je profiel staat (zorg er dus voor dat dat een goed adres is). :) Voor uitschakeling was ook al een keer gewaarschuwd overigens.

Verder blijkt uit je argumentatie voor waarom je je rechten weer terug wil, dat je het nog steeds niet helemaal begrijpt (of je drukt je slecht uit?). De richtlijnen zeggen niets over welke meningen wel en niet gewenst zijn. Dat zou inderdaad censuur inhouden waar je over grapt. De richtlijnen beschrijven reacties die in een viertal niveaus in te delen zijn, op basis van een stel criteria. Onderbouwing is juist meestal de doorslaggevende factor voor de bepaling van een score.

Is het systeem nu wel of niet duidelijk? Zo ja, dan vind ik het prima om je rechten weer in te schakelen. Maar weet wel dat een volgende uitschakeling bij herhaling sowieso voor langere tijd geldt.
DAt systeem is moeilijk om niet duidelijk te zijn. Ik doelde er meer op dat het systeem ansich gewoon niet echt lijkt te werken zoals het ooit bedoeld is (zie ook het feedback topic). Maar goed he, niet teveel grappen en grollen want dingen worden serieus opgenomen :+ . Snap ook niet hoe het systeem niet duidelijk kan zijn. En ik begrijp het prima het is dat mensen soms moeite hebben om tussen de regels door te lezen. Is ook niet makkelijk he.
Maar goed dat hierboven was ook een GRAP. Vandaar het j/k (just kidding). Maar goed speciaal nu dan:

Serieuze zaken:

Beste Cloud,
Ik, Postius, heb het moderatie systeem volledig begrepen. En ook al ben ik me ervan bewust dat het systeem op dit moment niet werkt zoals het ooit is bedoeld, en het gebruikt wordt als kudo systeem wat nog wel is random bans tot gevolg heeft omdat je er af en toe wel voor wordt gewaarschuwd en af en toe niet. Dit gegeven neem ik ook mee in mijn kennis van het systeem. Ik zal er geen grapjes overmaken omdat mensen dan misschien denken dat ik het systeem niet begrijp.

Maar je kan toch niet met droge ogen beweren dat het kudo systeem van de frontpage echt vlekkeloos is (en ja ik weet dat het niet bedoeld is als kuddo systeem maar zo werkt het wel atm.).

Ach en bij die volgende uitschakeling, ik zit hier nog wel even misschien kan ik dan toekijken hoe we naar een echt kudo systeem gaan :9 :+ . Zal vast niet zolang duren :+

Edit: En dankjewel :)

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 20-07-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oke ik wilde even zeker weten of je het echt begrepen hebt (soms is dat simpelweg echt niet zo). Goed dan :) Je zult mij overigens nooit horen beweren dat het moderatiesysteem zonder problemen loopt; want dat is inderdaad niet zo.

Veel succes met modereren in elk geval weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kird03
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:28
ik heb ooit gemodereerd (echt maar paar posts ofzo) direct bij de start van de moderatie optie. De modbot heeft mij toen eigenlijk heel snel gedeactiveerd.

Nu 5 jaar later, zou ik het nog wel eens willen proberen. Ondertussen weer wijzer en weet beter hoe e.a. nu werkt..

alvast bedankt voor de genomen moeite.

Vaillant split aroTHERM VWL 75/5 AS +180L SWW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Mijn mod status is al tijden uitgeschakeld, en ik zou hem graag weer geactiveerd zien worden. Heb zojuist even de FAQ doorgelezen en ik ben weer up-to-date ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik zou ook graag weer de mod status terug krijgen. Het is al heel lang geleden dat hij is uitgeschakeld en zou graag weer een kansje krijgen.

Ik heb de regels doorgelezen en zal me er aan houden als de mod status weer geactiveerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 22:35

watercoolertje

Untertitel

Anoniem: 429318 in 'reviews: Nexus 7: klein maar fijn' |<< is dat niet ordinaire spam? Voegt helemaal niks toe kwa informatie (die site dan) en het is zijn enigste/eerse post ooit op tweakers...

Zou mij niks verbazen als die site van hemzelf is...

[ Voor 100% gewijzigd door watercoolertje op 26-07-2012 18:41 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ik neem aan dat je die in Spammer gespot? Meldtopic *Frontpage only* had willen posten, maar ik heb hem getrashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Kird03, Rub147 en EnigmaNL; jullie moderatierechten zijn weer ingeschakeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Oh is dit topic er ook nog? Misschien heb ik dan scheef gepost:
Sando in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXVI"

Ik ben het er absoluut mee oneens dat mijn modstatus is uitgezet. Ik heb nog geen paar weken terug een mail gekregen met het advies nog eens de moderatieFAQ te lezen wegens enkele afwijkingen in mijn modgedrag.

Met de informatie ververst in het achterhoofd is bovengenoemde moderatie dan ook in mijn ogen helemaal correct geweest, en toch ben ik mijn modgereedschap verloren. Ik ben benieuwd of jullie niet ook vinden dat dit een beetje overdreven is geweest, en of ik deze rechten misschien terug mag krijgen?

[ Voor 3% gewijzigd door Sando op 28-07-2012 01:32 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Maar wat was er dan specifiek zo goed aan deze reactie? (kiang in 'nieuws: Bezoekers Olympische Spelen mogen geen wifi-hotspot opzetten') Wat maakt dat 'de reactie duidelijk boven hem maaiveld uitsteekt', zoals ik de +2 toen kort omschreef? Ik zie hier een grote rant die niets bijzonders toevoegt. Zelfs als je alle zeer ongewenste insinuaties zou negeren, zou ik er nog veel moeite mee hebben om er een +1 aan te geven, laat staan een +2.

Ik zie gewoon niet wat de reactie toevoegt aan de discussie en waarmee hij waardevol zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik heb het in de gelinkte reactie uitgelegd. Ik vind het gewoon ontopic, een beetje wat subjectieve woorden gebruiken doen we in veel meer reacties.

Moderator Herman heeft me duidelijk uitgelegd dat bepaalde woorden, ondanks dat het niet altijd lukt, toch echt in de regel niet toegelaten worden, en dat er op de frontpage wat dat betreft anders gemod wordt dan op het forum.
Sando schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 15:23:
Interpretatie, associatie en connotatie zijn belangrijke sleutelwoorden bij mijn beoordeling van het sensuurwoordje 'crimineel'.
Er is discussie of de reactie +1 of -1 zou moeten zijn. Ik sta aan de kand van de +1, en heb uitgelegd waarom ik in eerste instantie aan +2 dacht. Ten tijde van het modden stond deze reactie ook op +1. Blijkbaar was op dat moment consensus het met me eens. Ik dacht dat er hooguit sprake zou zijn van een modverschil van 1 punt, en dat kon mijn moderatievrijheid wel incasseren.

Ik zou nooit een moderatieverschil van 3 punten hebben geriskeerd. Zoals je (naar ik vermoed) kunt zien wijken mijn moderaties nooit meer dan 1 punt af sinds de laatste email.

Zou ik daarom mjin mijn modtools terug kunnen krijgen? Dan zal ik bij straffe woorden nog eens terugdenken aan dit voorval.

[ Voor 12% gewijzigd door Sando op 28-07-2012 15:27 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Nee. Niet op basis van deze argumenten.

Ik heb geen probleem met jouw afwijking van de massa, het gaat erom dat jij een +2 hebt gegeven omdat jij het schijnbaar met de reactie eens was. Je geeft al aan dat je het eigenlijk meer een +1 vond, maar ook vond dat je wel een puntje hoger kon gaan zitten. Ook dat mag niet.
Het lijkt er daarnaast op dat jij nog steeds niet wil inzien dat deze reactie niets toevoegt aan de discussie. Ongeacht de woordkeuze blijft het een zinloze rant die niets toevoegt en dus ook geen +1 waard kan zijn.

Het gaat dus niet om de consensus over de score van de reactie want daar zaten een hoop meningmodders tussen. Daar moet je doorheen prikken. Je moet zelf de score bepalen op hoeveel de reactie toevoegt aan de discussie. En dat zie ik je nog steeds niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

In al mijn moderaties niet?

Ik geef niet aan dat ik het meer een +1 vond. Ik gaf aan dat ik het een +2 vond, en dat mijn indruk niet al te afwijkend was van de ogenschijnlijke +1 consensus van dat moment, anders zou ik dat niet modden. Ik prik juist door de emotionele woorden heen, en zie daardoor dat er zowel feit als mening gegeven word. We worden aangespoord hier goed over na te denken. Jullie delen immers boostpoints uit. De extra informatie over het verbannen van televisies enzo, dat kan je informatief noemen. Voor mij was het informatief.

Inmiddels vind ik het een +1, dat geef ik aan. Liever eerlijk (ironie over wat het langst duurt hier) dan een verhaaltje om mijn modstatus terug te krijgen. Ik ben geen robot, ik beredeneer gewoon mijn waardering. Dan maar niet modden.

[ Voor 15% gewijzigd door Sando op 28-07-2012 16:32 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Zoals je al aangeeft, je mod nu 'veilig', dus nee, andere voorbeelden zijn er niet echt.

Overigens is het 'veilig modden' ook niet de bedoeling, zoals ik daarnet al aangaf moet je gewoon zelfstandig de juiste score bepalen en die geven en daarbij de rest van de moderaties gewoon negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Dat is juist wat ik doe! Ik mod niet 'veilig', ik hunt juist op boostpunten en die krijg je alleen door niet 'veilig' maar wel doordacht te modden, wat aangespoord wordt. Nu is er één post waar mijn interpretatie flexibeler is dan die van Tweakers. Ik vind het niet nu opeens +1 waard om veilig te zitten, ik vind het nu +1 waard omdat Herman heeft aangegeven dat meer gekeken moet worden naar de denotatie van beladen woorden.

-add-

Als je met 'veilig' doelt op het '+1 afwijking is acceptabel' wat ik uitsprak, daarmee doel ik op de mail die ik begin deze maand kreeg dat ik moest opletten niet te veel afwijking in mijn moderaties te krijgen, juist om te voorkomen dat ik modtools verlies. Daardoor onthoud ik me tijdelijk van modereren waar mijn gewenste score teveel afwijkt van consensus, zodat mijn gemiddelde afwijking weer even kan normaliseren.

[ Voor 98% gewijzigd door Sando op 28-07-2012 18:34 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het gaat niet om de gemiddelde afwijking, het gaat om de individuele moderaties. Anders had ik degene die ik gisteren tegenkwam met gemiddeld iets van 1,5 punt afwijking ook wel aangepakt. Maar hoewel ik het vaak niet met hem eens was qua score, zat hij meestal wel in de juiste richting. Dus nee, dat gemiddelde kun je negeren, het is gemakkelijk om de grote vissen te vangen, maar het is niet leidend.

En ik blijf erbij dat een +2 voor een simpele rant, want meer zie ik hier niet ongeacht de woordkeuze, gewoon veel te veel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

En ik vind -1 gewoon een beetje communistisch modden, en al helemaal het sensureren van negatieve woorden. Ik begrijp inmiddels dat dat gewoon beleid is, ik had het alleen niet eerder met eigen ogen gezien dus leek het voor mij wel heel erg fel.

Ook vind ik het jammer dat ik mijn modstatus kwijt ben omdat ik het eenmalig oneens ben met het ongewenst verklaren van een reactie, maargoed jij bent de baas. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sando op 30-07-2012 05:18 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Oh, je had ook geen -1 hoeven geven, zeker bij een 0, maar ook bij een +1 hadden we je nog niet aangesproken. Met de +2 ging je gewoon over het randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 22:22
nieuws: 'Nieuwe iPhone wordt op 12 september aangekondigd'
Bij de reacties in dit artikel zijn er veel reacties die niet over het artikel gaan, maar wel +1, +2 en/of +3 gekregen hebben door sommige gebruikers waardoor ze nog op 0 uitkomen. Veel van de reacties zouden echt -1 moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Fleximex schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:48:
nieuws: 'Nieuwe iPhone wordt op 12 september aangekondigd'
Bij de reacties in dit artikel zijn er veel reacties die niet over het artikel gaan, maar wel +1, +2 en/of +3 gekregen hebben door sommige gebruikers waardoor ze nog op 0 uitkomen. Veel van de reacties zouden echt -1 moeten zijn.
De juiste plaats om dit te melden is hier: Het kleine-mismoderatietopic deel XXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCP
  • Laatst online: 21-03 12:11

LCP

Biertje?

Mijn mod functie is uitgeschakeld maar ik weet eigenlijk niet precies waarom...? Beste Tweakers, mag mijn modstatus weer online aub? :)

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

LCP in 'gallery: Vexxon'
Het beste is nog gewoon om hem te downmodden en te negeren. Oftwel, we zwijgen hem dood!
Tsja, daar is het moderatiesysteem niet voor bedoeld hè ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCP

LCP

Biertje?

Tsja, daar is het moderatiesysteem niet voor bedoeld hè
Dat is ook weer waar. Was meer sarcastisch bedoeld ;)
Al is het zo dat sommige mensen hier op T.net dat wel verdienen, maar dat terzijde :)

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Maar jouw moderaties volgde wel die opmerking :) Als je het niet met iemand eens bent of dergelijks dan moet deze reactie niet gelijk een -1 krijgen. Er zijn genoeg moderatie niveaus om wat nuance aan te brengen. Een nette reactie zou nooit ongewenst moeten krijgen. In geval van Magalaan (voor zover ik kan zien vanwege lange teksten :) ), zou dit bijvoorbeeld een 0 / +1 of hoger worden, naar mate de reactie netjes en nuttig is. Bij flames en dergelijke natuurlijk minder.

Rechten staan weer aan in elk geval.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCP

LCP

Biertje?

naar mate de reactie netjes en nuttig is
En daar zit het 'm nou net. De reacties van Meneer Magalaan zijn zo vaak ontzettend suggestief en niet onderbouwd. Daarnaast staat hij bij de meeste Tweakers bekend als de grote Microsoft basher en dat zie je heel erg vaak ook terug in zijn posts. Vandaar dat het modden soms wel eens wat buiten de regeltjes wil vallen puur vanwege het feit dat de mensen het een beetje zat zijn al die lange nutteloze verhalen. That's all i'm saying :)

Bedankt voor het re-activeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Laatst online: 10:27
ik moet toch zeggen dat ik die moderaties wel zeer bijzonder vind.
Als ik in meuk: Google Chrome 21.0.1180.77 aangeef dat er al weer een nieuwere versie is dan noem je dat toch niet offtopic?
Dat is gewoon behulpzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

commentator in 'meuk: Google Chrome 21.0.1180.77' bedoel je? Dat is nutteloos zonder linkje of wat dan ook.

En zulke opmerkingen horen in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVI thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
Dirk schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:50:
commentator in 'meuk: Google Chrome 21.0.1180.77' bedoel je? Dat is nutteloos zonder linkje of wat dan ook.

En zulke opmerkingen horen in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVI thuis :)
voor iets wat zelf bijwerkt heb ik geen linkje nodig hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Wat voegt jouw reactie verder dan nog toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
Dirk schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:54:
Wat voegt jouw reactie verder dan nog toe?
misschien zou je t versienummer bij kunnen werken of een nieuw item toevoegen aan de meuktracker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ik kan dat niet en de redactie gebruikt daarvoor http://tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit, alle reacties bij alle artikelen bijhouden is voor hun geen doen.

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:24

Phntm

Tlingelingeling

Hallo iedereen, ik weet eigenlijk niet of het voor PowerMods mogelijk is om te kijken wie comments moderate. Er zijn namelijk velen mensen die er vanuit gaan dat +1/+2/+3 staat voor like, super like en mega like Facebook variant. Kan er een announcement worden geplaatst dat weer referreert naar de Moderator-status FAQ/Richtlijnen? En dat mensen dat ook echt zorgvuldig lezen? Ik zie genoeg +3 waardige topics, maar dan krijg je van die mensen die met random miereneuker comments komen en alsnog +1 tot well af en toe +2 krijgen terwijl het nergens op slaat.

• TheCapK

TheCapK

Als wij mismodders tegenkomen dan doen wij dat zeer zeker onder de aandacht brengen. We hebben er nog net geen standaard template voor. Als je verkeerde mods gewoon meldt in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVI dan is dat geen probleem en kunnen we het oppakken om de reactie richting de juiste score te krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door TheCapK op 23-08-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 12:50

Nikeo

Jawelles

Mag mijn modstatus weer op actief? Ik heb dit enkele jaren geleden (?) blijkbaar geprobeerd maar destijds week mijn mening blijkbaar nogal af want mijn mod-ability is uitgeschakeld. Ik kan me er niet veel van herinneren eigenlijk.

Inmiddels wat jaren, volwassenheid en wat ervaring rijker zou ik het graag nog eens proberen om een klein steentje bij te dragen aan tweakers.net.

Alvast bedankt

[ Voor 17% gewijzigd door Nikeo op 31-08-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is wel heel lang geleden! Je rechten staan in elk geval weer aan :) Lees nog wel even de richtlijnen door zodat je meteen goed aan de slag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/S35lc.png

verklaar dit eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mijn verklaring is dat dat niet hier thuishoort, maar in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVI

En een linkje naar de reactie zou ook wel prettig zijn...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Denk dat dat hier wel thuishoort, hoe kan een reactie met 105 -1 stemmen niet op -1 staan? Mijnverklaring: powermods/promods die meningmodden

link: msx4ever in 'nieuws: Foto's tonen dunnere behuizing nieuwe iPhone'

edit: hoort hier idd niet thuis, dacht dat dit topic over iets anders ging dan waar het werkelijk over gaat

[ Voor 51% gewijzigd door jmxd op 31-08-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die hoort idd op -1, maar ik wil toch wel erg graag een bewijs van je zien dat het hier om promods, of zelfs powermods zou gaan die mismodden. Dit is toch echt wel een ernstige beschuldiging namelijk.

En zoals gezegd hoort dit niet in dit topic thuis maar in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVI. Daar is dat topic voor.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Andere topic verder dan maar

[ Voor 95% gewijzigd door jmxd op 31-08-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee, dat kan ik niet, dat kan alleen een powermod.

En waarom vermoed je dat het een pro/powermod zou zijn, terwijl het evengoed een boost van een gewone user kan zijn geweest? Die hebben namelijk ook een weging van 6x, net als die van een promod...

Als je het niet zeker weet moet je dat soort dingen ook niet insinueren. Laat het uitzoeken van de daders maar gewoon aan de powermods over.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
grr

[ Voor 99% gewijzigd door jmxd op 31-08-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
k1n8fisher schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:34:
Als wij mismodders tegenkomen dan doen wij dat zeer zeker onder de aandacht brengen. We hebben er nog net geen standaard template voor. Als je verkeerde mods gewoon meldt in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVI dan is dat geen probleem en kunnen we het oppakken om de reactie richting de juiste score te krijgen.
The truth, he speaks it. :)

Ik krijg zelf enkele maanden geleden een e-mail van een PowerMod omwille van mijn mening-modden. :P Had toch een 4-tal reacties +3 gegeven maar die niet echt een +3 verdienden misschien ...
Achja, sindsdien nog maar 1 of 2 +3 reacties uitgegeven, en wel telkens voor een degelijke reactie. Nu ben ik toch veel voorzichtiger :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Wie is gemachtigd om mod-statussen aan en uit te zetten? Ik zou graag de mijne uit willen zetten.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik zou die van mij wel weer terug willen zien. :)

Nog steeds klik ik automatisch afentoe op mod-excessen om de score wat te normaliseren, maar die uitklapdingetjes doen het niet. ;(

Kan ik het nog eens proberen of ben ik barred for life?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
vgroenewold schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:46:
Wie is gemachtigd om mod-statussen aan en uit te zetten? Ik zou graag de mijne uit willen zetten.

Alvast bedankt!
Geef gewoon een paar zuivere -1 een +3 en je ben zo je mod rechten kwijt :)

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
Beste modjes :)

Ik heb vandaag een downmod gekregen van icegodd op het artikel nieuws: 'Video toont werkende nieuwe iPhone' met als reactie: "yuppie samsung fanboy downmod *koegezicht* "

Ik vind dit zwaar kinderachtig en vervelend gedrag, vandaar bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Laatst online: 01:56

Felyrion

goodgoan!

Asgaro schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:50:
[...]

The truth, he speaks it. :)

Ik krijg zelf enkele maanden geleden een e-mail van een PowerMod omwille van mijn mening-modden. :P Had toch een 4-tal reacties +3 gegeven maar die niet echt een +3 verdienden misschien ...
Achja, sindsdien nog maar 1 of 2 +3 reacties uitgegeven, en wel telkens voor een degelijke reactie. Nu ben ik toch veel voorzichtiger :>
Ja.. hier ook. En waarschijnlijk terecht inderdaad. Ik zal proberen het modden wat serieuzer te nemen, ik merk ook hier in het moddereter forum dat het door velen wél heel serieus genomen wordt, waarvoor dank _/-\o_

Daarbij gelijk mijn excuses voor mijn mismods (meningmods). Ik heb me wat dat betreft met name (zoals ook eerder aangehaald) laten meeslepen door Magalaan (en enkele anderen), die ik inmiddels niet meer kan luchten of zien door zijn continue Microsoft bashing wat vaak een precedent schept voor reacties die volgen.

Wat is wat jullie betreft de juiste manier om met zulke zaken om te gaan? Gewoon neutraal naar 0 modden?

Anyway, short story shorter, ik zal het wat serieuzer proberen op te pakken.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.