Cloud schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:38:
Eerste bericht is blijkbaar over het hoofd gezien. En nee, de uitschakeling precies één maand geleden was zeker niet zonder bericht. Dit wordt altijd gecommuniceerd op het mailadres wat in je profiel staat (zorg er dus voor dat dat een goed adres is).

Voor uitschakeling was ook al een keer gewaarschuwd overigens.
Verder blijkt uit je argumentatie voor waarom je je rechten weer terug wil, dat je het nog steeds niet helemaal begrijpt (of je drukt je slecht uit?). De richtlijnen zeggen niets over welke meningen wel en niet gewenst zijn. Dat zou inderdaad censuur inhouden waar je over grapt. De richtlijnen beschrijven reacties die in een viertal niveaus in te delen zijn, op basis van een stel criteria. Onderbouwing is
juist meestal de doorslaggevende factor voor de bepaling van een score.
Is het systeem nu wel of niet duidelijk? Zo ja, dan vind ik het prima om je rechten weer in te schakelen. Maar weet wel dat een volgende uitschakeling bij herhaling sowieso voor langere tijd geldt.
DAt systeem is moeilijk om niet duidelijk te zijn. Ik doelde er meer op dat het systeem ansich gewoon niet echt lijkt te werken zoals het ooit bedoeld is (zie ook het feedback topic). Maar goed he, niet teveel grappen en grollen want dingen worden serieus opgenomen

. Snap ook niet hoe het systeem niet duidelijk kan zijn. En ik begrijp het prima het is dat mensen soms moeite hebben om tussen de regels door te lezen. Is ook niet makkelijk he.
Maar goed dat hierboven was ook een GRAP. Vandaar het j/k (just kidding). Maar goed speciaal nu dan:
Serieuze zaken:
Beste Cloud,
Ik, Postius, heb het moderatie systeem volledig begrepen. En ook al ben ik me ervan bewust dat het systeem op dit moment niet werkt zoals het ooit is bedoeld, en het gebruikt wordt als kudo systeem wat nog wel is random bans tot gevolg heeft omdat je er af en toe wel voor wordt gewaarschuwd en af en toe niet. Dit gegeven neem ik ook mee in mijn kennis van het systeem. Ik zal er geen grapjes overmaken omdat mensen dan misschien denken dat ik het systeem niet begrijp.
Maar je kan toch niet met droge ogen beweren dat het kudo systeem van de frontpage echt vlekkeloos is (en ja ik weet dat het niet bedoeld is als kuddo systeem maar zo werkt het wel atm.).
Ach en bij die volgende uitschakeling, ik zit hier nog wel even misschien kan ik dan toekijken hoe we naar een echt kudo systeem gaan

. Zal vast niet zolang duren
Edit: En dankjewel
[
Voor 3% gewijzigd door
Postius op 20-07-2012 16:25
]